• 120.

    אריה דרעי חוזרר

    גיא בן חמו, 13/11/06 11:36

    מאמינים שהגיע הזמן למנהיג אמיתי..אריה דרעי..הרב אריה דרעי..מחכים לך לשלטון ברוך הבא

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אריה דרעי לכלא ביחד עם קצב (ל''ת)

    רפי, 21/10/06 18:12

    הגב לתגובה זו

    • אתה איש חסר אחריות

      קובי, 21/10/06 18:23

      אם אין לך משהו חכם להגיד עדיף שתשתוק!!!

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    אריה דרעי . משה קצב תרבות לבנטינית מהעולם השלישי תהום פעורה

    עודד, 21/10/06 17:31

    אריה דרעי עבריין שישב בבית סוהר נותן עצות למשה קצב. מציאות עגומה בישראל,תראה את חבריך ותדע מי אתה,

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    דרעי-כפושע בעבר כדאי שלא תתבטא לגבי פושעים אחרים!!! (ל''ת)

    רן, 21/10/06 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מוכן לשים כסף שגילה ידעה כביכול על מעשי בעלה..

    רוני, 21/10/06 15:55

    אבל העדיפה לשתוק כל השנים

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אני אומר בצער, שדין האזרח קצב, כדין כל אזרח אחר שהיה עושה מעשים כמו (ל''ת)

    שעשה קצב!, 21/10/06 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    זו לא סיבה לא לעמוד לדין

    נעמי, 21/10/06 13:54

    דוקא משום שהנשיא הוא האזרח הראשון של מדינת ישראל עליו לעמוד לדין כמו כל אדם. אני מסכימה לחלוטין עם דברי דרעי רק בענין הבושה, אבל כל אחד שעומד לדין (בעיקר עם יש הוכחות לפשעיו) - מתבייש! האם זאת סיבה לשחרר אדם מעמידה לדין ומנשיאת אחריות על מעשיו??? ויתרה מזאת - איזה פרצוף יהיה למדינה הזאת אם זו תהיה הסיבה לאי העמדת הנשיא לדין!?

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    דרעי הוא המלך !!!

    צארלי, 21/10/06 13:49

    אריה דרעי הוא הלך לא יעזור לאף אחד שום דבר הוא חייב לחזור לפוליטיקה הוא אחד יחיד ומיוחד במינו אריה תחזור העם זקוק לך תחזור !!!

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    הוא לא הקורבן תרחמו על הנשים הקורבות ולא עליו  (ל''ת)

    יעל, 21/10/06 13:07

    הגב לתגובה זו

    • לפי אחת העדויות

      אתמול ערוץ 10, 21/10/06 13:50

      שליח של הנשיא נפגש מחוץ לעבודה עם אחת העובדות, על כוס קפה, והסביר לה -- שאם היא תגיע לעבודה ''עם כפתור פתוח בחולצה ותהיה נחמדה לנשיא'' ------
      הג'וב שלה יהיה ממש נוצץ.

      הגב לתגובה זו

      • גועל נפש אמיתי (ל''ת)

        איפה הוא חשב, 21/10/06 18:25

        הגב לתגובה זו

  • 111.

    הוא הביא אסון על עצמו שיישפט וייכנס לבית הסוהר (ל''ת)

    יאיר, 21/10/06 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    מזוז מנסה להגיד לו זה כבר שבועיים (ל''ת)

    לכן מתמהמה, 21/10/06 12:14

    הגב לתגובה זו

    • שלא יתמהמה -כי זה יכול להתפרש גם אחרת למשל:

      אילה, 21/10/06 12:26

      שאין מספיק ראיות מוצקות חרוטות בסלע , ואז אם חלילה מבחינתו הנשיא יצא זכאי - הבומרנג יעבור אליו נראה לי שהכל בחיים הציבוריים הוא ענין של הנהלת חשבונות

      הגב לתגובה זו

      • הכוונה-מתמהמה , כדי לא להגיע למשפט (ל''ת)

        אם יגיש-, 21/10/06 13:26

        הגב לתגובה זו

  • 109.

    אריה דרעי הוא....

    חילוני גמור, 21/10/06 11:52

    ...הפוליטיקאי החכם ביותר במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מי שנגד פוליטיקאים חכים בבית הנשיא שיצטרף לתגובה (ל''ת)

    אחת מהעם, 21/10/06 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    בהתחלה המשטרה ממליצה אחר כך העיתונות שופטת והכנסת ימוציאה לפועל (ל''ת)

    אילה, 21/10/06 11:41

    הגב לתגובה זו

    • הוא נשיא מדינת היהודים עם של ערכים לא ברור שהיה צריך להתפטר?! (ל''ת)

      מזמן ידעו פרטים, 21/10/06 13:28

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    מה שדרעי אומר -נכון אבל לא הוא צריך להגיד את זה (ל''ת)

    אילה, 21/10/06 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    דרעי לראשות הממשלה

    אבי, 21/10/06 11:22

    עם חוכמה כזאת רק דרעי צריך להיות ראש הממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    משפט לקצב (לכשיוחלט על כתב אישום)

    אריאל, 21/10/06 11:06

    - ללא חסינות ללא קומבינות!

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    והרבנות ומשרד הדתות זה לא ''סתם סמל'' שעולה כסף? (ל''ת)

    והרב עובדיה??, 21/10/06 10:53

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש אתה יהודי?

      יוגב, 21/10/06 18:31

      איך אתה מדבר כך בגדולי ישראל? אתה באמת יהודי?

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    פרצופה של המדינה

    איתן, 21/10/06 10:40

    אנחנו הפכנו לאנשים ללא ערכים, לא דופקים חשבון לאף אחד, אין חוק וסדר החזק שורד.
    כל האמירות של שכננו לאחרונה מאוד נכונות - אנחנו אוכלים את עצמנו פה,
    אין שום גוף שיכול לשמש דוגמא , לא הצבא, בית המשפט, הכנסת, הנשיא והממשלה מעולם לא היתה.
    אז רבותי , להתחיל לזכור למה אנחנו פה, קצת אהבה , מסורת וערכים

    כי אני רוצה להמשיך לחיות פה

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אייייייייייזו צביעות . דרעי תתבייש

    יגאל ברגמן, 21/10/06 10:28

    גועל נפש מבן אדם שטען שהמשטרה נטפלה לחייו וכולם היו נגדו בקונספרציה.
    בא ואומר וחורץ דין בנאדם בטרם נשפט.
    דרעי ממך הייתי מצפה ליותר אך כנראה שלא כך הדבר.

    הגב לתגובה זו

    • יגאל מסכימה איתך תקפת את הבעיה מזוית אחרת יפה! (ל''ת)

      אילה, 21/10/06 11:39

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    הצדיק דרעי מטיף מוסר.. ח ח ח בדיחה טובה. (ל''ת)

    לכלא ומיד, 21/10/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אם יהיה משפט-פתאום תראו כיפה צצה על הראש של קצב (ל''ת)

    תזכרו מי אמר, 21/10/06 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    זו לא מעידה חד פעמית!במשך שנים היה אונס את הבנות לקיים איתו יחסי מין (ל''ת)

    אם אשם?לכלא !, 21/10/06 10:20

    הגב לתגובה זו

    • הוא ניצל את מעמדו {אם אכן יוכח} אבל הבנות היו צריכות

      אילה, 21/10/06 11:30

      להפעיל שיקול דעת הוא הרי לא התנפל עליהן וגם אז אפשר היה להדוף אותו כי הוא די צניף לפי התמונות. קשה לי להאמין שאף אחת לא העיזה להתנגד ולהרים ראש סיפרו שמדובר ב-11 בנות

      הגב לתגובה זו

      • לכסיקון: יחסים במקום עבודה,בעל מרות=הטרדה מינית. אין ''הסכמה''. (ל''ת)

        בכפייה=אונס, 21/10/06 13:32

        הגב לתגובה זו

  • 97.

    קצב ניצל סמכותו לרעה.אבל כל מי שמעורה בחיי עבודה יודע שהצד השני ...

    אבי, 21/10/06 10:17

    אני לא בקיא במה שקרה אבל כל מי שנמצא במקומות עבודה יכול לשער את שקרה.
    הנשים השיגו קידום וחיים טובים שלולא התחנחנותם לנשיא לא היו זוכות לו מעולם.הן היו צד לעיסקה והטיעון שיש דבר כזה כאונס ללא התנגדות מהאישה הוא טיעון מגוחך שמשפיל את הנשים.
    התנועה הפמינסטית טוענת בצדק שהנשים יכולות למלא כל תפקיד אך שמגיעים ליחסים שבינו לבינה הן נהפכות פתאם ליצור חסר תבונה שכל ואחריות.מותר להן לקיים יחסי מין ללא מחאה ואחכ לאמר נאנסתי

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה לא בקיא אז מה אתה מקשקש? (ל''ת)

      ?, 21/10/06 10:30

      הגב לתגובה זו

      • אכן תגובה מנומקת ומנוסחת היטב (ל''ת)

        !!, 21/10/06 19:24

        הגב לתגובה זו

  • 96.

    כל הממשל (חונטה בלע''ז)תחת וע.חקירה (ל''ת)

    אריק, 21/10/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    צדק בישראל

    יפה, 21/10/06 10:06

    יפה מאוד כל אלה המתקיפים את דרעי מעניין היכן אתם גרים? בוודאי לא ספרדים כי רק ספרדים הולכים לכלא בעוון לקיחת ''שוחד'' כביכול חברי כנסת אשכנזים ולנשיא כנ''ל עורכים מסיבות שעולות כסף לאזרח או על-אף שהורשעו וקבלו עונש מאסר היכן הם היום?? לא בכלא בטוח זה יושר החוק בישראל בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

    • מענין מאיפה הוצאת את השטויות שלך.

      ספרדי מעדות המז, 21/10/06 22:16

      כנראה שהשהות בהולנד בלבלה את דעתך. וגם לא יזיק ללמוד קצת עברית. חוץ מזה אולי לא ידוע לך שגם הנשיא הוא ''ספרדי'' ז''א פרסי.

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    לא יאמן! פושע שהורשע וישב בכלא ''סולח'' לחשוד!

    צדיק עם כיפה, 21/10/06 09:46

    אלה הנורמות המוסריות של מנהיג מפלגה חרדית, שחלק ניכר מחבריה הורשע או נחקר.

    הגב לתגובה זו

    • במדינה נורמלית הוא היה מתחבא עד סוף ימיו אצלנו -

      שר המשפטים, 21/10/06 10:07

      איך יתכן ששר המשפטים עד לפני זמן קצר יושב עם שר שלקח שוחד ? איך ? איך ? איך ? ???????

      מדבר איתו, מקשיב לו , מכבד אותו .... במקום שדרעי יתחבא ולא יראה את הפרצוף שלו - הוא נותן עצות מופיע בטלויזיה בדיונים עם שרים . מדינה מחורבנת .

      הגב לתגובה זו

    • נורמה מוסרית היא שמי ששילם את חובו -פטור

      איה, 21/10/06 12:33

      זה לא מוסרי להמשיך ולשפוט אותו

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    אנחנו מתחננים לחברי הכנסת של ש''ס שידאגו שיהיה סבב

    אסירי מעשיהו, 21/10/06 09:34

    של ח''כים אצלנו באגף התורני.כבר הכנו מקום לבניזרי ופרץ אבל ראבק דרעי תדאג למחליף לשניהם ככה שלא ישעמם לנו במעשיהו.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אני מתעב את ש''ס ואת דרעי. אבל! הפעם אמר דרעי דברי הגיון.

    בנצי א, 21/10/06 09:32

    אני מסכים עם כל מילה של דרעי לגבי הנשיא קצב ולגבי מוסד הנשיאות וכן כל מה שאמר במועצת חכמי התורה לגבי המשך השלטון הנוכחי. מסתבר שלא הכל שחור אצל אריה דרעי.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    איש בחטאו יענש עפ''י מידת הצדק בלבד (ל''ת)

    אריק, 21/10/06 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אין שום צורך להעמיד את הנשיא קצב לדין

    רחל, 21/10/06 09:11

    כל מילה במקום - נמאס כבר - המדינאים נראית כמו סמרטוט.. ןכבר לא שווים יותר ממנו

    הגב לתגובה זו

    • אם הוא יעשה את המתחייב ממעמדו - לא יהיה צורך במשפט. (ל''ת)

      פנפילוב, 21/10/06 10:21

      הגב לתגובה זו

      • לאיש אין טיפת כבוד לכן לא יעשה את המתחייב (ל''ת)

        גינדי, 21/10/06 10:55

        הגב לתגובה זו

        • צודק 100% אולי הוא בונה על עתיד כפרשן לצד דרעי...

          כהן צדק, 21/10/06 11:06

          הרי הוא יקבל עונש מצחיק שאותו יעביר במקרה הרע בכלא פתוח.
          פנסיה שמנה יש לו. והוא עתיד להצטרף למועצת החכמים לשאת את משנתו המעוותת ולטעון לרדיפה על רקע עדתי.
          כנראה שמאז השר עופר ז''ל איש לא מתבייש כאן לא במעשים כמו דרעי שהורשע וישב בכלא ולא בחשדות נגדו כמו רמון צחי הנגבי קצב ואחרים
          או שפשוט אם כולם היו לוקחים אחריות למעשיהם או לבושתם היונו רצים מלוויה ללוויה של בכירים שהתאבדו.

          הגב לתגובה זו

  • 89.

    שוכחים שאם קצב יורשע אז מסתבר שהקרבן=הנאנסת

    אורי, 21/10/06 09:11

    ולא קצב.
    מדינה דמוקרטית הרואה בזכויות אדם ערך חשוב, לא יכולה לזלזל כך בעבירות מין של הנשיא ולהסתפק ב''הגליה פוליטית/ציבורית''.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    כל מי שמעלליו פורסמו ו''בוזה'' לא יישפט?

    שרית, 21/10/06 09:08

    גם חנן גולדבלט ריצה את עונשו בביזיונו ??
    או רק מי שהיה חסר מוסר יותר מאדם רגיל והכפיש את המוסד הרם בראשו הוא עומד? הנשיא?
    דרעי מי שאומר כאן שאתה חכם , לפחות לגבי הנקודה הזאת טועה ...
    תחשוב שוב .

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    דרעי צודק - קצב כבר שילם את המחיר

    דורון, 21/10/06 09:02

    המשך הנבירה בפרשת הנשיא כבר מבזה אותנו כעם מול העולם

    הגב לתגובה זו

    • ללא משפט נהיה עולם שלישי

      כהן צדק, 21/10/06 11:21

      בעצם אנחנו מזמן מדינת עולם שלישי
      אתם יכולים לתת לו ללכת הביתה.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    חייבים להביאו למשפט כדי שיוכיח את חפותו

    שי, 21/10/06 09:01

    הנשיא חוזר וטוען כי הכל עלילה והוא חף מפשע. אדרבא, יעמוד למשפט ויוכיח את חפותו. כולנו נשמח.
    אבל, אם תוכח אשמתו, הביזוי שיספוג יגיע לו כפל כפליים על שביזה את כולנו ואת מוסד הנשיאות.
    הבא נקווה שיצא זכאי ואפילו רק מחוסר הוכחות.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מי שהופך עבריין כבד ל''חכם'' המטיף לאומה ראוי לכל גינוי!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    משפטן, 21/10/06 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מועצת חכמים עאלק דברי הבל אם קצב יורשע בדין להענישו בהתאם

    מייק, 21/10/06 08:59

    נחכה לכתב האישום ואם אכן יהיו האשמות בעבירות מין חמורות וכן שיבוש חקירה .חייב להעמידו לדין ובמידה שיורשע יש להענישו בהתאם כמו כל אזרח אחר. דברי דרעי הם דברי הבל של אדם שהחוק והדמוקרטיה לא היו נר לרגליו

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כנסו

    בית לאומי, 21/10/06 08:57

    הרבנות הראשית הוכיחה שיש רבנים נשואי פנים החושבים שרוח אלוהים ניתנה להם בלבד, אפשר לבטל את הרבנות הראשית.
    לנשיאות דרוש נשיא איש רוח או מדען, רק לא פוליטיקאי רחמנא ....
    ולהפקיע את הבחירה ממאה ועשרים הגלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    דברי הבל בעבירות כה חמורות חייב קצב לעמוד לדין ואם יצא אשם יענש (ל''ת)

    צוריאל, 21/10/06 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לבטל את מוסד הנשיאות,ואת הכסף להעביר לסל התרופות (ל''ת)

    אדמונד, 21/10/06 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    למה אף פוליטיקאי

    לי, 21/10/06 08:43

    לא מספיק הגון להצהיר שמוסד הנשיאות מיותר ?
    מתי ימצא במדינתנו מוכת הפוליטיקאים החמדנים צדיק?
    שיקום כבר פוליטיקאי מהעלובי הנפש האלה ויצהיר שהמוסד הזה מיותר ומקור לבזבוז כסף

    הגב לתגובה זו

    • למה? כי בסתר ליבם הם מחכים שבית הנשיא ישמש להם בית אבות בזקנתם (ל''ת)

      אילה, 21/10/06 11:45

      הגב לתגובה זו

    • כי הוא לא מיותר, זה למה

      יוני, 21/10/06 19:26

      הוא מוסיף כבוד ויוקרה למי שתפס את הג'וב

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    נכון, לכל היותר היו שם יחסים בהסכמה וזו כנראה השורה התחתונה. (ל''ת)

    יוסי, 21/10/06 08:27

    הגב לתגובה זו

    • אבל קצב טוען שלא היו יחסים ביניהם !

      יוסי אביטן, 21/10/06 11:11

      כלומר בושת הנשיא משקר.
      עכשיו צריך רק לבדוק עד כמה הוד בושתו משקר ואם המעשים פליליים או לא - ואת זאת יעשה בית המשפט

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    יש לסגור לאלתר את מוסד הנשיאות וקצב הביתה . עוד תחום שהליכוד הרס (ל''ת)

    גל, 21/10/06 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אם ''אין עונש גדול מהבזיונות'' אז הכלא יהיה כבר קטן על קצב (ל''ת)

    מה הבעיה, 21/10/06 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    איזה קשקוש! שיעמוד למשפט וירצה את עונשו!!! (ל''ת)

    שדגכ, 21/10/06 08:21

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    שחיתות ממלכתית

    בת שבע, 21/10/06 08:20

    ירדנו מהפסים. מאבדים אצמנו לדעת
    וראוי לדרעי שיתן כמה טיפים לקצב כיצד להעביר את הזמן במעשיהו בלי נעמי החיים
    בושה

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    דרעי, מהחכמים ביותר שהיו בכנסת (ל''ת)

    אשכנזיה מסורתית, 21/10/06 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    דן מרגלית ומועצת החכמים שלו.

    דנית, 21/10/06 08:16

    מביא לתוכנית את החכם דרעי שהפך את שלטון החוק והכנסת לבדיחה. את הבנות שלו אף אחד לא יטריד. המטרידים בוחרים להם כקורבן אנשים חלשים . לא ילדים של אנשי ציבור. .

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אישה , 21/10/06 08:03

    מה לדרעי שבא פתאום לקבוע חוקים חדשים? מה לדרעי שבא פתאום להשפיל נשים ולהעמידן מתחת לחוק ואת קצב מעל לחוק? מי שמך לדיין עלינו הנשים ועל כל המדינה?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לו היה מודה באשמה

    רק כלא, 21/10/06 08:02

    אולי היה מקום להקלה

    אבל הבנאדם מכחיש במצח נחושה ומעמיד את טובתו האישית מעל טובת המדינה תוך פגיעה אנושה במוסדות הנשיאות והמדינה.

    ולכן יש להעמידו לכלא ובמידה ויורשע שילך לכלא!

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שזה הכוון שמזוז קיווה לו (ל''ת)

      הודאה והקלה, 21/10/06 08:55

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    אולי פשוט ניתן לו את פרס ישראל למפעל חיים ? (ל''ת)

    Amir A, 21/10/06 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    דרעי, אתה ההוכחה החיה שנוכלים

    לא נעלמים, כנסו, 21/10/06 07:29

    אולי דרעי אתה לא מבין, אבל במדינות מתוקנות העונש היחיד הוא עונש שניתן על ידי שופטים בבתי המשפט, ומה שקצב עובר עכשיו, זה עונש על הטמטום שלו, על הדברים האחרים שביצע ישלם בבית המשפט.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ק צ ב צ ר י ך ל ה ע נ ש !! (ל''ת)

    יונתן, 21/10/06 07:18

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הנשיא - לדין, הנשיאות - תבוטל!

    א.ב., 21/10/06 07:11

    הנשיא חייב להיות מועמד לדין, ולו רק - למען יראו ויראו! שכל העם ידע שככה ייעשה לכל אדם התוקף נשים - אפילו האזרח המורם ביותר מעם!
    אבל מוסד הנשיאות - הוכח כמיותר, וכבזבזני מאד לגבי הציבור הנאנק בציון. הוא מוסד ראוותני ובזבזני שהתרוקן בתוכן מאז ימי הצריף והצניעות של יצחק בן-צבי ורעייתו רחל ינאית! יוקצו כספים אדירים אלה למטרות נאצלות ברווחה, בחנוך, בבריאות בבטחון וכו' שם נאנקים ממצוקה, ילדים , נכים, זקנים חיילים, וסתם ''עמך'' אשר המחר הרבה יותר חשוב להם מאשר עוד סמל ריק מתוכן (או מלא תוכן שלילי.....)!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הנשיא - לדין, הנשיאות - מיותרת!

    א.ב., 21/10/06 07:06

    הנשיא חייב להיות מועמד לדין, ולו רק - למען יראו ויראו! שכל העם ידע שככה ייעשה לכל אדם התוקף נשים - אפילו האזרח המורם ביותר מעם!
    אבל מוסד הנשיאות - הוכח כמיותר, וכבזבזני מאד לגבי הציבור הנאנק בציון. הוא מוסד ראוותני ובזבזני שהתרוקן בתוכן מאז ימי הצריף והצניעות של יצחק בן-צבי ורעייתו רחל ינאית! יוקצו כספים אדירים אלה למטרות נאצלות ברווחה, בחנוך, בבריאות בבטחון וכו' שם נאנקים ממצוקה, ילדים , נכים, זקנים חיילים, וסתם ''עמך'' אשר המחר הרבה יותר חשוב להם מאשר עוד סמל ריק מתוכן (או מלא תוכן שלילי.....)!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מזל שיש חברים, או חברים של חברים...

    סברה..., 21/10/06 07:04

    אח, החברות, כמה טובה החברות!
    חברים באמת או חברים לשלטון, מי יודע??
    אז מה אם הוא נשיא שחי על חשבון הציבור בשנות נשיאותו, ושרותו, וח''כותו?? אז צריך גם הלאה לצ'פר אותו?? שיחיה על חשבון הציבור גם בכלא אם יהיה צורך!
    אין מצב שאיש כזה לא ישלם על מעשיו, אם אכן עשה אותם!!
    אחרת כדאי מייד לארגן מערכת חוקים ומערכת משפט מקבילה לבעלי שררה, שם הכל יהיה ממשי ומקטיפה -גם העונשים!!
    האם ייתכן שטומי מכין את הרקע לחברים אחרים שכנראה בתור בגלל עבירות כאלה ואחרות, טומי לא חושב על קצב!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    דברי הבל מבית דרעי (ל''ת)

    חכם מימון, 21/10/06 06:52

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אין צורך בנשיא ומספיק רב ראשי אחד (ל''ת)

    זכי, 21/10/06 06:48

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    צודק דרעי אבל

    רננה, 21/10/06 06:45

    בדיוק כפי שנשיא מקבל הטבות מפליגות יותר מרוב אזרחי המדינה, כך גם עונשו קשה יותר- לרחם עליו? כל אשם שנאשם סובל ומשפחתו סובלת, אז מה? זו ההזדמנות לשקול את ביטול מוסד הנשיאות ומהר.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    נבחרי ציבור נופלים בגלל ניגוד אינטרסים עם בעלי ההון

    ישי, 21/10/06 06:40

    צריך להיות מוטרד יותר בגין נבחרי הציבור שנשארים

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    רגע בנאדם שאנס לא צריך להיענש???

    -:][:-, 21/10/06 06:30

    הוא גם אנס
    גם ביצע מעשים מגונים
    גם חקר את אחת המתלוננות
    גם ציתת לשיחות
    מה עוד הוא צריךךךך???
    אני נותנת לו לפחות 5 שנים בכלא

    הגב לתגובה זו

    • חמש שנים? אל''מ עאטף הלך על הרבה פחות לשש שנים

      רונה, 21/10/06 10:45

      אצל הקצין היתה בחורה אחת, כאן יש עשרות נשים ועשרות שנות מעללים. יעשו השופטים את המתמטיקה המתבקשת.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    הדבר הכי ##שדרעי אמר מימיו,למה לא לוותר גם לדר' הקשיש מבלינסו (ל''ת)

    שקיבל 8 חודשים, 21/10/06 06:26

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    דרעי

    אין אלוהים, 21/10/06 06:24

    מה עם קורבנות האונס ומה אתנו אזרחי המדינה המביכה הזאת,?לא ממך נצפה להיות שופט וסניגור,די לנו בברק וחשין.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ללא קשר לקצב

    עודד עמבר, 21/10/06 05:59

    צריך להפסיק את משרת הנשיא, זה מיותר לחלוטין.
    להפוך את בית הנשיא למוזיאון נשיאי ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לנשים שקצב

    עוז ג., 21/10/06 05:54

    כגבר אני מוצא לנכון לבקש סליחה על ההשפלות מצד גברים שונים וכעת מן הפושע שהורשע וישב.לוואי ותמצאו שלווה

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    צודק דרעי.יש דברים בגו (ל''ת)

    ברק חשין וציון, 21/10/06 05:13

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אז מה אתה מציע ,לתת לאדם שאנס בשיטתיות

    אין אלוהים., 21/10/06 05:06

    מספר רב של נשים במשך שנים פשוט להמשיך בחייו,כאילו כלום לא קרה? בושה,זעם וחוסר אונים-זה מה אני מרגיש.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    יש להרחיק עבריין שגנב ולקח שוחד מהתקשורת (ל''ת)

    נהג, 21/10/06 05:01

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אריה דרעי-אסיר משוחרר,השתמט משרות צבאי

    ברקחשין המחבקים, 21/10/06 04:54

    בעל קופת שרצים בגודל של יגוסלביה,מי שמך?....יאאלה צא בחוץ


    לnrg מן הראוי לפרסם את תגובתי בשם חופש הבטוי(של דרעי פרסמתם)

    הגב לתגובה זו

    • דרעי כן שרת בצבא, ואתה תסתום

      רוני, 21/10/06 19:30

      NRG תפרסמו גם אותי. חופש הביטוי.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם באמת הנשיא אכן אשם!עליו ללכת לכלא. ואתה דרעי חזור לפוליטקה (ל''ת)

    ואני לא דתיה, 21/10/06 04:49

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אריה דרעי לך אין זכות להגן עליו- הרי אתה ''זכאי''

    ש.לוין, 21/10/06 04:45

    תראו מי שמדבר .., מאיפה הרעיון הזה להגיד את הדברים שאמרת . הוא לא נענש בכלל יש לו כבד לבן הוא ממשיך לשתות כל יום שמפניה ומצפצף על כל עם ישראל הזימה שלו בתוך בית הנשיא מעוררת פלצות ובעיקר הפוליטיקאים שבחרו אותו מתוכם. למוסד הזה אין בכלל עתיד במדינת ישראל והוא ביזבוז כספי ציבור. מוטב היה אילו לא התראיינת כלל בנושא אנסי מר דרעי ותמשיך ללמוד תורה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    למס' 40 כמה שאתה צודק

    היהודי הגאה, 21/10/06 04:40

    הרי אם קצב היה מתעסק עם הבת של דרעי או של שר בממשלה היו מבקשים לתלות אותו על עץ. אבל נו מדובר בנשים רגילות כמונו ולכן יש לחון על קצב. מותר לו לא?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    יצא לי לשבת פעם בדיון מצומצם עם אריה דרעי,הוא חד כמו סכין של שוחט.

    יגאל כהן, 21/10/06 04:33

    לא של שוחט מוסמך.
    של אברך בקורס שחיטה.
    שהרי הם לומדים הלכות שחיטה ושחיזים את הסכין תוך כדי הלימודים.
    איך הוא מבריק.
    יש לו CPU של 100 גיגה בייטס.
    פשוט תענוג ללבן איתו בעיות.
    האיש הכי חכם שהכרתי בחיי.
    וידעתי זאת אחרי 5 דקות.
    הם חיסלו את המנהיג הכי גדול שקם לעדות המזרח.
    לולא היה חרדי ולולא התנפלה עליו כנופיית החוק וחיסלה אותו,
    זה היה יכול להיות ראש ממשלה ללקק את האצבעות.
    את כל המנהיגים של עדות המזרח חיסלה כנופיית החוק.
    את דרעי הם הצליחו להרשיע בעוונטה.
    את קהלני הם לא הצליחו.
    אבל זה לא משנה.
    כך או כך,כל מי שהם הכניסו לו אצבע לתחת,חוסל עם הרשעה או עם זיכוי מוחלט.
    בית המשפט והזיכוי לא עוזר.
    כנופיית החוק.
    ''אם אתה רואה פורענות באה לעולם,
    צא ופשפש בשופטי הדור''.
    ואל תשכח גם את חמולת מזוז בפרקליטות.
    ואת מזוז חיינו הרועץ המשפטי לממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • מנצל את החדות לדברים רעים למשל השתמטות מצהל (ל''ת)

      אוהד, 21/10/06 08:39

      הגב לתגובה זו

      • הוא כן שרת בצבא, הדיוט

        יוסי, 21/10/06 19:32

        ותתבגרו כבר! לא כל דבר שקורה כאן קשור לצהל. תחליפו את התקליט!

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    מי אתה בכלל, אריה דרעי,

    נמר קוץ, 21/10/06 04:22

    שעלינו לשמוע את דעותיך לגבי חוק ומשפט? מושחתים, גנבים, אנסים, רוצחים, נמאסתם! תפסיקו לבזות את מדינת ישראל!


    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הפסדנו את דרעי

    איילה, 21/10/06 03:01

    דרעי איש חכם , חריף שכל ובעל תובנת לב. חבל שהפסדנו אותו.

    הגב לתגובה זו

    • דרעי הפסיד אותנו . את הישרים והתמים (ל''ת)

      רבי עקיבא, 21/10/06 10:59

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אריה שאתה ישבתה בכלא קצב לא ריחם או חנן אותך. (ל''ת)

    גבריאל המלאך'' נ, 21/10/06 02:36

    הגב לתגובה זו

    • מתי תבינו שבענין החנינון, נשיא המדינה

      ברוריה, 21/10/06 07:47

      ולא חשוב מי הנשיא, הוא רק חותמת גומי. אך ורק חותמת גומי. התהליך מתחיל בועדת השחרורים (או החנינות) , ההמלצה עוברת לשר המשפטים ומשם עובר לחותמת הגומי הסופית שהוא הנשיא. נכון שהנשיא יכול לבקש לנסות פרוטקציה - אבל מי שקובע בעצם הוא שר המשפטים. ואולי גם הועדה ושבס. בקיצור, אחרון המשפיעים הוא נשיא המדינה. הרקבון, אם יש, מתחיל במשרד המשפטים.

      הגב לתגובה זו

      • זה בכלל לא מדוייק , בכלל לא נכון. הוא יכול להחליט על סדר ועל זמנים (ל''ת)

        יש לו כוח, 21/10/06 10:10

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    קצב ''זכאי''

    ודרעי ''זכאי'', 21/10/06 02:29

    מה, לא ?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מדהים: לפיד ודרעי בדעה אחת !!!

    גראי, 21/10/06 02:17

    אני כגבר מתבייש בגבירים הללו שנוהגים בשוביניסטיות חוצת מפלגות ועדות. מישהו אמר שצריך לרחם על גולדבלט שהוא כבר קיבל את עונשו בביזויו בציבור? ברור שלא. הוא עומד למשפט. אז למה אצל קצב צריך להסתפק בעליהום ציבורי? הוא צריך לעמוד למשפט ואם יוכח כי הוא אשם הוא צריך לשבת שנים בכלא. נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    צודק

    הילן, 21/10/06 02:02

    באמת חבל על הכסף המבוזבז של הנשיאות. אפשר בכסף הזה לספסד עוד חרדים שיושבים באי מעס משווע כל היום ונתלים על המדינה כמו כלב מת.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה 42 ראויה לפרס נובל! קלעת בול למחשבותי. (ל''ת)

      טל, 21/10/06 07:54

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    טוב נו, אם דרעי אמר... (ל''ת)

    האחד, 21/10/06 01:55

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אם כבוד הנשיא היה מטפל בבת של דרעי הוא היה חושב אחרת

    עמית, 21/10/06 01:55

    שדרעי לא יהיה חכם על בנות של אחרים, שיחשוב על כל אשה שהוטרדה מינית או גרוע מכך כאילו היתה אשתו או ביתו.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    סדום ועמורה בצמרת השלטון. והעם על נשיו וטפיו מהווה בן ערובה (ל''ת)

    פשוט נורא, 21/10/06 01:50

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא רוצים נשיא שהיה ח''כ! (ל''ת)

    יאיר ח., 21/10/06 01:45

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כמה סימבולי

    חיים, 21/10/06 01:26

    שהחרדים לא רואים צורך להעניש חוקית אדם שביצע עבירות מין...ביום שהבת של דרעי תהיה המוטרדת הוא ידבר אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אם הייתה לו בושה אולי.....? לא ולא

    שולה, 21/10/06 01:13

    אבל החצוף עוד מנסה להציג את עצמו כצדיק תמים ומחפש איך להכפיש את המתלוננות המסכנות שלדעתך הן לא נענשו כנראה מספיק? אני מאוד שמחה שבמקרה שלך כן התקיים משפט וכן קיבלת עונש בהתאם כי גם לך אין בושה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חברה... אריה דרעי ישב בכלא..... (ל''ת)

    ככ, 21/10/06 01:11

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני נגד הרשעת התקשורת את קצב. ודרעי הגזים

    אחד, 21/10/06 01:11

    זה מחריד בעיני הלינץ' שעושים לקצב, לרמון ולגולדבלט לפני שהורשעו. אסור להרשיע בתקשורת. כל אחד זכאי עד שהוא אשם.
    אם הוא אשם, שירקב בכלא. אונס זה פשע חמור מאד. אין עליו חמלה ואין חנינה. כמו שאסור להכפיש אותו רק בגלל שהוא נשיא גם אסור להקל עליו בגלל זה. בחיים האישיים אתה בן אדם לא תפקיד

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אם החכי''ם הערבים זכאים אז כל אחד זכאי

    דרור, 21/10/06 00:42

    שלטון מושחת

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם החכי''ם הערבים זכאים אז כל אחד זכאי

    דרור, 21/10/06 00:42

    שלטון מושחת

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    דרעי -מריח שוב את ריח השררה

    דיפני, 21/10/06 00:35

    אריה דרעי הוא שועל ותיק. הוא מריח את ריח השררה בעקבות קיצו הפוליטי הקרוב של הרב יוסף. לא משנה מה הוא אומר העיקר שיש לו במה ציבורית. האם דרעי ''חזר בתשובה''? ימים יגידו. בכל אופן חושיו הפוליטיים נשארו חדים כבעבר.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ממש איש ציבור למופת - הרי דרעי הוא פושע שישב בכלא (ל''ת)

    AA, 21/10/06 00:25

    הגב לתגובה זו

    • ועל זה נאמר :''הלך הזרזיר אצל העורב'' (ל''ת)

      רונן, 21/10/06 07:52

      הגב לתגובה זו

    • הוא זכאי ומעולם לא הודה במיוחס לו (ל''ת)

      ר, 21/10/06 19:34

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    בא לי לבכות מרוב רחמים... (ל''ת)

    יעקב, 21/10/06 00:25

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אם הוא לא ישב בכלא- לפחות שיסרסו אותו (ל''ת)

    ואת דרעי גם., 21/10/06 00:22

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ואם זאת היתה הבת של אריה דרעי (ל''ת)

    דן, 21/10/06 00:19

    הגב לתגובה זו

    • נאה דרשת! (ל''ת)

      א.ב., 21/10/06 07:14

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    חצוף

    גל, 21/10/06 00:19

    מעניין מה היה אומר אם קצב היה אונס את הבת שלו

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בכל הדיווחים ברשתות הזרות הדבר היחיד לזכות ישראל שהזכירו זה:

    שכולם פה שווים, 21/10/06 00:15

    תקחו את העניין הזה - וישראל תצטייר כמדינת הפקר מושחתת מהיסוד . אם אנס יוצא ללא עונש , או אפילו נשיא שהטריד מינית .

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אם הוא היה אשכנזי אריה היה ממליץ לזרוק אותו לאריות ולנמרים (ל''ת)

    מרתין לותר, 21/10/06 00:13

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    למשטרת ישראל ונשים שנפגעו - חזקו ואמצו ,אל תרפו מהחולריע (ל''ת)

    עד שיקבל את, 21/10/06 00:12

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו זה היועץ המשפטי לממשלה

      דן, 21/10/06 08:03

      בתחומים האלה,היכן שהמשטרה נמצאית בכותרות,שם היא יודעת ליחצן את עצמה.גניבות,פריצות,שודים,אם זה לא מגיע לכותרות,שם המשטרה לא נמצאית.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    דרעי הצדיק

    ש.ב, 21/10/06 00:07

    תראו מי מדבר דרעי הצדיק.........................

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ברית ה''מזרחיים הדפוקים'' - אתם מבינים למה אתם דפוקים? (ל''ת)

    אשכנזי שלא אנס, 21/10/06 00:04

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    דרעי

    מאן דהוא, 21/10/06 00:03

    אפשר היה להבין את דעתו של דרעי אילו היה הנשיא מתפטר במקום לאחוז בקרני המזבח

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הייתי רוצה לדעת אם היה אונס את הבת שלך אריה דרעי היית חושב אותו דבר

    אריק, 20/10/06 23:56

    עוד עבריין שמקבל לגיטמציה מהתקשורת

    הגב לתגובה זו

    • 19 הכי טובה תגובתך (ל''ת)

      מוטי, 21/10/06 10:06

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא יאומן

    any-mybody, 20/10/06 23:55

    והאנשים האלו עוד מקבלים במה בטלוויזיה. ומה על כל הנאנסות, מוטרדות המין, מתי יתחילו להתייחס לסבל שהן עוברות?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לכל הפוליטיקאים המגוננים על קצב:

    חיה, 20/10/06 23:51

    רק דבר אחד שיעמוד נגד עיניכם וזה כל כך בנאלי: אם הילדה שלכם תחזור מהמשרד ותספר שהבוס שלה התחיל לשלוח ידיים, ושבוע אחרי זה הוא כבר מדבר מלוכלך ושבוע אחרי זה הוא כבר תפס אותה לנשיקה.... והנה היא באה ומספרת לכם, בוכה ומושפלת, גם לה תגידו ''הוא כבר נענש''?!

    הגב לתגובה זו

    • אייל שיטרית מבכירי רשת הריבוע הכחול מעל בכספי החברה והתעופף לו ללא

      אבי, 21/10/06 00:48

      אייל שיטרית מבכירי רשת הריבוע הכחול מעל בכספי החברה והתעופף לו ללא שום פיצויים.
      אייל שיטרית מושחת גנב דרש כסף
      מהספקים והסוכנים לכיסו הפרטי
      יש אלוהים .
      מעילותיו החלו עוד כאשר היה מנהל ס.סנטר ביקנעם עת קיבל מתנות שונות ומשונות מרותי שעבדה בפארם ובתמורה קידם אותה לתפקיד מ.ש.ל וזאת למרות שרמתה של רותי לא התאימה לתפקיד זה כלל וכלל.(מעניין מאוד)
      כמו כן אייל שיטרית היה יוצא מיציאה צדדית שבמחסן עם חבילות לא מזוהות על מנת לא לעבור את הבדיקה של איש הביטחון ביציאה מהסניף.
      הגדיל את השאה אייל בזמן שלקח מאחת העובדות שהביאה תיקי עור על מנת למכרם בן העובדים תיק מעור ולא שילם לה כאשר פנתה אליו וביקשה תמורה החל אייל שיטרית להציק לה ואף איים לפטר אותה. כל זה פסק כאשר בעלה של בחורה זאת הגיע לאייל ואיים עליו בשפה שאייל הבין שלא כדאי לו להמשיך ולהציק לאותה בחורה,אבל תיק העור נשאר אצל אייל.
      אייל גנב לעובדיו שעות נוספות בידיעת הנהלת רשת הריבוע הכחול הוא היה מוחק להם שעות מהדפי נוכחות על מנת להראות כמה הסניף מרויח ולבסוף זרקו אותו כמו כלב.
      הוא אימלל את עובדיו ולבסוף הכול חזר אליו כבומרנג.
      אייל שיטרית הנכבד אתה צריך להבין שכל כלב נושם מאותו חור ומפליץ מאותו חור ואתה המרוקאי השלח אינו שונה.
      להתראות בשמחות.

      הגב לתגובה זו

      • ואוו כמה שינאה . ראבק בן אדם ,לך טפל בזה ,זה לא בריא.

        שופט הקו, 21/10/06 11:17

        ואשר למר שיטרית .
        אם זה פלילי לך תגיש תלונה
        ואם זה שקר אז שיטרית צריך להגיש תביעת דיבה כי מצויין שמו ותפקידו בצרוף האשמות קשות ביותר

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    מוסד הנשיאות חשוב אבל שלא יבחרו אותו ח''כים הם בעצמם סוטים חברים שלו (ל''ת)

    אר, 20/10/06 23:44

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה חשוב מה שאומר מושחת אחרי הכלא ? (ל''ת)

    חדווה, 20/10/06 23:41

    הגב לתגובה זו

    • כל כך, כל כך נכון!! (ל''ת)

      יוסי, 21/10/06 00:43

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אם לא יהיה משפט אשר בו יצא קצב חייב, הוא ימשיך להיות נשיא

    JBP, 20/10/06 23:40

    מעבר לעובדה שאני דוגל במיצוי הדין עם קצב והענשתו בכול חומרת הדין, אני רוצה להזכיר לדרעי שקצב טוען שהוא צדיק תמים והוא אוחז בכס הנשיאות ואינו מוכן ללכת.
    הוא בעצמו מזמין את נתיב הייסורים שהוא עובר והכול מגיע לו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גם החרדים-סתם סמל שעולה כסף.

    יהודה איש, 20/10/06 23:34

    הרבה כסף.

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה. (ל''ת)

      אני, 21/10/06 01:57

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    תראו מי מדבר

    מנהל מעשיהו, 20/10/06 23:30

    אל דאגה, נסדר לקצב תא עם סורגי זהב. ועוד צ'ופר: אצלנו הוא לא יהיה חייב להתייחד עם גילה.

    הגב לתגובה זו

    • תראו מי נותן לו לדבר !הוא צץ בכל מקום עכשיו

      אילנה דיין, 21/10/06 00:07

      לא להאמין , בכל מקום ראיונות עם דרעי . רוצים לשמוע מה יש לקדוש להגיד . לפיד כבר בפעם שניה מופיע איתו בחיוכים ואהבה גדול ..... אילנה דיין הקדישה לו בגל''צ רבע שעה ראיון כולה מעריצה ומפרגנת . השתגעו כולם!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    סוחט המנעמים

    גילה, 20/10/06 23:29

    אדון דרעי ,לא ניראה שהנשיא כל כך סובל מהביזיון ,דווקא מתקבל הרושם שהוא מנסה לסחוט את מעמדו וממעמדו הכי הכי שאפשר

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש לשפוט כאחד האדם

    יוש, 20/10/06 23:27

    אם רוצים שלמדינה הזאת תהיה זכות קיום ישלקדם את ההליך המשפטי ביעילות האפשרית ולדון את הנשיא כאחד האדם בזריזות האפשרית
    ההצעה של דרעי ממש מעליבה - כי אם אכן תוכח אשמתו- הרי מבחינה מוסרית וניצול מעמד הוא חטא הרבה יותר מאזרח רגיל

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא אלמן ישראל

    דורין, 20/10/06 23:25

    ולא מסכן הרס להרבה נשים את החיים שישלם ובגדול מוסד הנשיאות טוב לאלה שאוהבים מוסדות כמו מוסד הנישואין

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פוטין העמיד את קצב ואותנו-במקום. איך אנו נראים בעיני העולם. אם קצב

    יורשע-שיחזיר את, 20/10/06 23:23

     

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שלאף מפעיל את דרעי את אולמרט ואת ליברמן (ל''ת)

    סוכן רוסי, 20/10/06 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מאד מאד מפחיד אותי מה שקורה עם צמרת המדינה שמגינה על קצב

    אני, 20/10/06 23:11

    ובעצם אומרים לציבור שלא כדאי להתלונן על פוליטיקאים עבריינים כי הם לא ייענשו.

    הגב לתגובה זו

    • אריה דרעי...עוד צדיק...שלא נדע. שיידום,החרא הזה!

      רז, 20/10/06 23:31

      נעשה סמכות בענייני פשע הפושע המנוול הזה.

      הגב לתגובה זו

      • תעשה לי טובה

        אריה, 21/10/06 19:37

        בעצם מה איכפת לי

        הגב לתגובה זו

    • ומה עם וויצמן? (ל''ת)

      ככ, 21/10/06 19:37

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כסמל -אם יסתבר שפשע ויישפט

    תמימי אב לבת, 20/10/06 23:03

    עליו להיענש במקסימום שבספר החוקים ללא זכות לחנינה או שליש או בטיח.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כך חרדים חושבים ומדוע, כנסו

    מוטי חיפה, 20/10/06 23:03

    שלמה המלך הטריד 1000 נשים, דוד המלך שלח את בעלה של בת שבע למילחמה ושגל אותה, לוט ''הצדיק מסדום'' השקה עצמו ביין ושגל בנותיו, המרגלים במקום לרגל הלכו ל..רחב הזונה וכולםםםםםםםם יצאו זכאים לפי...ההלכה.

    הגב לתגובה זו

    • מאוד מעניין, למרות שלהבדיל, לדויד המלך גם המון זכויות הסטוריות

      תגובה ל-4, 21/10/06 02:07

      אין לי ויכוח איתך בייחס לתפישה הכללית, להוציא את דוד ושלמה.
      דוד בכל זאת היה לוחם ללא חת. הוא לא המשתמט הקלאסי, ששולח גבר אחר לקרב. בחייו, הוא פתר סיוט של דורות ומיגר את הפלישתים שייסרו את עם ישראל ללא רחם. הוא ייסד את ירושלים וביסס אותה בכישרון מנהיגותי שעמד לעיר מאות שנים אחריו. המנהיג המוכשר הבא הוא שלמה, שלא ממש הטריד נשים כנראה, ולמעשה הציב את ישראל גבוה בסולם המעצמות המתקדמות והאייתנות ביחס לאותה תקופה. המנהיג האדיר אחרי שני הללו, קם לאם ישראל רק מאות שנים אחרי, זהו לדעתי, יהודה המכבי. שני המנהיגים האלה דוד ושלמה, שציינת, מספר 4, הם זן נדיר למרות ההסתייגות המסויימת. ודרך אגב, אין לי טיפת סימפטיה לסיפור קצב. ההיפך, זהו סיפור מחליא!

      הגב לתגובה זו

    • בנותיו של לוט השקו אותו כדי להציל זרע המשפחה (ל''ת)

      תנכ''אי, 21/10/06 03:41

      הגב לתגובה זו

    • אתה צבוע

      דתי, 21/10/06 19:42

      אם אתה כל כך מאמין בתנ''ך , למה אתה לא שומר את מצוותיו? ולא לומד תורה ? מה שמשתלם לך אתה לוקח ומה שלא לא? חתיכת צבוע [ וזה בלי לדבר על הגישה המעוותת והשיטחית שלך לנושאים שהזכרת]

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    למגלומן השכל נמצא בימין

    אנטוני הופקינס, 20/10/06 22:58

    דיי להתרפסות.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הסלחנות של הדתיים לנשיא

    לוסי בר שמואל, 20/10/06 22:49

    פסולה ומכוערת ומעוררת מחשבות עצובות על השיפוט המוסרי שלהם. דרעי אינו ראוי להטיף מוסר למערכת המשפט ואכיפת החוק. כמו כל חבריו העסקנים הדתיים והחרדים הוא אוטם ליבו למצבן של קרבנות תעלולי קצב. הוא גם חושב שהוא וחבריו הפוליטיקאים הם האנשים החשובים ודעתם של אזרחי המדינה וכבודם ורגישותם למעשי הנשיא אינם נחשבים. מר דרעי אינו רלבנטי וכך גם דברי ההבל שלו.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת לוסי.

      אבא, 20/10/06 22:58

      דרעי הזכור לרע חייב לסתום את לועו.
      מי הוא שיחלק חנינות?
      קצב נענש? הוא אפילו לא מש מבית הנשיא, ומקורביו ממשיכים ללקק לו.
      מצידו הוא גם זכאי, כמו אריה.

      הגב לתגובה זו

    • הסלחנות הזו של הדתיים - יהודים ומוסלמים - לא צריכה להפליא

      רונית, 20/10/06 23:34

      היא קשורה באופן ישיר לתפיסתם את עליונות הגבר, עליונות שעבורם היא חלק מן האמונה. נשים, בשתי הדתות, נתפסות כשטניות, כמפתות (ולכן יש לעטוף את גופן וראשן לבל יראה הגבר שמץ מהן), תפקידן הוא לשרת ולהשמע להוראות הגבר, ודעתן בלתי חשובה (וכל זה במקרה הטוב).
      האם יש להתפלא שאונס אישה אינו נתפס כהתנהגות פסולה אלא כמעין מעידה שכל גבר עלול לחטוא בה? לעולם תהא האישה אשמה במעללי הגבר כי הרי את הגבר הם מבינים (גבר עליו יצרו, מסכן). האישה לעומת זאת, עבורם היא המלכודת המחטיאה. אשר על כן עליה להענש גם אם הגבר חטא. אישה שנאנסה, אצל החרדים בשתי הדתות, נענשת שוב ושוב, בנידוי וחרמות (במקרה הטוב).
      אכן, עולם צודק.

      הגב לתגובה זו

      • מסכימה עם כל מילה. (ל''ת)

        המטיפה בשער, 21/10/06 05:46

        הגב לתגובה זו

      • ואולי הוא חף מפשע והן משקרות?

        גבר, 21/10/06 19:48

        לא, לא, לא יכול להיות. נשים לעולם אומרות אמת וגברים לעולם משקרים. חוץ מלמעלה מ50 % מתלונות האונס שמתבררות כתלונות שווא.

        הגב לתגובה זו

    • טומי דתי? אז למה ההכללה הלא נכונה? (ל''ת)

      ?, 21/10/06 07:07

      הגב לתגובה זו

    • בורות, בורות, בורות

      חרדי, 21/10/06 19:46

      אין לך מושג מה קורה בציבור החרדי, עדיף שתשמרי את דעותייך המתנשאות לעצמך.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    פוליטיקאי צריך להענש בצורה חמורה יותר מאזרח רגיל. גם על שביזה (ל''ת)

    את המדינה עליו, 20/10/06 22:42

    הגב לתגובה זו

    • אכן אכן. כל מילה נכונה. עונשו של איש ציבור, כזה שחי על חשבוני

      יעל, 20/10/06 23:41

      חייב להיות חמור מעונשו של אזרח רגיל. פשוט אין מילים לתאר את תחושת הגועל מן ההצעה המחפירה הזו. הנה שני האנשים האלה, דרעי ולפיד, נפגשים בנקודת הגועל המשותפת.
      ולחשוב שבחרתי באותו לפיד... בחילה ובושה עולים בי. לעולם, בי נשבעתי, לא אצפה בתוכנית בה הוא משתתף. לתשומת ליבו של דן מרגלית שמאמין שאותו ארצי בנקר מביא לו קהל.

      הגב לתגובה זו

      • למעלה מעשרים תגובות

        סוף סוף, 21/10/06 01:14

        ורובן המכריע אם לא כולן בעד שפיטה של הפושע ולא חנינה ולא ''נענש דיו'' ולא חבוק תומך(ברק)
        ולא שאר זיוני שכל , של האטומים חשין דרעי-לפיד.
        מה זה משדר?
        אנסת? הטרדת וגם הכפשת? כפית כבעל מרות את עצמך בעבירות מיניות? אמללת עשר נשים (ואולי הרבה יותר)? שיקרת במצח נחושה?
        אחזת בקרנות המזבח? ירקת בפני האזרחים שלא יוכלו להסתכל במוסד הנשיאות אלא מתוך בחילה?

        אז מה זה חשוב לדעת ''גאוני הדור''?

        העיקר שאתה ''חשוב'' -תצא בזול ואולי בכלל לא תענש.

        הגב לתגובה זו

      • ואולי הוא חף מפשע?

        עי, 21/10/06 19:45

        האם תבקשי סליחה ממנו אח''כ?
        הידעת שלמעלה מ 50% מהתלונות על אונס הן שקר?

        הגב לתגובה זו