• 44.

    איפּכָא מִסְתַבְּרָא

    מאיר גרייבר, 21/10/06 17:31

    אני משתמש בשם-עט של עורכו הראשון של ''מעריב'', עזריאל קרליבך: ''איפּכָא מִסְתַבְּרָא'' (ארמית ל''מסתבר ההיפך'' או ''סבור ההיפך'') עקב הסיפא שבדברי אלה.

    1. החוק הישראלי קובע מאסר על רצח. אין כל סעיף שקופע פסק דין של שלילת זכויות אזרחיות (אינני מתיחס ל''זכויות טבעיות'', שאוזכרו ע''י אחרים כאן). לכן, אסירים רשאים לבחור לכנסת. יש ארצות, כמו צרפת, שבהן המחוקק קבע עונש מאסר וכן, לפשעים חמורים, אפשרות להטלת עונש נוסף של שלילת הזכויות האזרחיות. יגאל עמיר נידון למאסר על פי החוק הישראלי. מאחר ובחוק אין איסור התיחדות, הרי חל עליו הכלל שנהוג לגבי אסירים אחרים שנשפטו על רצח. רצח ראש ממשלה הוא רצח ככל רצח. מעמד הנרצח והמניעים לרצח אינם משום העניין.

    2. אינני תומך ולו במקצת במעשהו של עמיר, על אף שלא תמכתי בדרכו של יצחק רבין ז''ל. לכל מי שכתבו על ההשפעה שהיתה לרצח על ''כולם'', אציע מחשבה מהופכת: הסכם אוסלו שעליו חתם יצחק רבין ז''ל הביא ארצה את עראפת וחבר מרצחיו. אנא ספרו את מספר האנשים - גם בתחומי הרשות הפלשתינאית - שנהרגו כתוצאה ישירה מהסכם אוסלו, ואל תזדרזו להשתמש בטענה הנצחית ''מכיון שישראל לא עמדה בתנאי ההסכם, הרי היא האשמה''. לימדו מתוצאות הפינוי מרצועת עזה. שימו את שתי הגישות על כפות המאזניים. מי תכריע ומי תכרע? ''ההשפעה שהיתה לרצח רבין על כולם'' או ''האסון שהמיט עלינו הסכם אוסלו''? לי נראה שכף ה''אסון'' תכריע.

    הגב לתגובה זו

    • בעצמך אמרת -כלל . לא חוק. אין חוק שמחייב(!) לאפשר לו התיחדות

      יש רק האפלייה, 21/10/06 18:51

      וגם לגבי היתר ''נהוג'' -לא יותר.

      זכות הצבעה היא זכות מטעם המדינה ,''זכות ההתיחדות''-לא...

      מאחר שזה רק כלל ורק נהוג-יש מקום לשיקול דעת

      הגב לתגובה זו

    • ההשפעה על תוצאה של בחירות(חופשיות ע''י הרבה אזרחים)

      הרצח חיסל את, 21/10/06 19:10

      אין קשר לאיזה ר''מ ואוסלו או גוש קטיף.
      ר''מ באשר הוא ר''מ.
      ר''מ הוא תוצאה של בחירות.
      הבחירות ע''י האזרחים.
      רוצח ר''מ מחסל את בחירתם.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    לאסיר יגאל עמיר, מגיעות כל זכויות האסיר, ובהן גם הזכות להינשא וכן (ל''ת)

    הזכות להיתייחד!, 21/10/06 15:24

    הגב לתגובה זו

    • זו זכות מעוגנת בחוק (ל''ת)

      או נוהל פנימי??, 21/10/06 16:22

      הגב לתגובה זו

      • אף אחד לא צריך אישור אם הוא רוצה להתחתן ובודאי שלא כשירצה ילדים

        טיפה הגיון, 24/10/06 13:23

        רק משטרים אפלים מתכלים לחוקי הטבע והאדם בתוכם

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    כל מי שהסכים שערן שנדר ממקימי תבוסה עכשיו יהיה פרקליט המדינה (ל''ת)

    הוא אשם במצב, 21/10/06 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    התייחסות המדינה ליגאל עמיר, היא נקמה מתמשכת בחסות החוק

    מדינת, 20/10/06 19:13

    במדינה מתוקנת, חייב לחול עונש אחיד ושווה על כל העבריינים השפוטים על אותו סוג של עבירה.
    כך זה במדינה דמוקרטית.
    במדינה דמוקרטית לא יכולות להתקיים וריאציות שונות של אותו עונש שמתייחס לאותה עבירה, בדיוק כמו שזה לא מן הצדק לשפוט רוצח על-פי צבע דמו של הנרצח.
    כלומר, אם הנרצח היה בעל דם כחול, אזי עונשו של הרוצח יהיה מלווה בהתנכלויות ובנקמה מתמשכת מצד השלטון, ואם לנרצח היה דם בצבע אדום - המוני, ינהגו בו ע''פי הכללים המקובלים.
    כך נוהגים ברפובליקת בננות.
    לרשות המבצעת במדינה דמוקרטית, אסור לפרש את החוק על-פי מה שמתחשק לה לגבי אסיר זה או אחר, ולשרבב לתוכו אלמנטים של נקמה כשמדובר באסיר מסויים.
    זה מהותו של שלטון החוק.
    במקרה של יגאל עמיר, מדינת ישראל לא הבינה את העיקרון הזה ובהתנכלותה אליו, ירדה לשפל של רפובליקת בננות ואפילו נמוך מזה.
    מדינת ישראל ירדה לשפל של רפובליקת קליפת הבננה.

    ליגאל עמיר מגיע ע''פי חוק, את כל מה שמגיע לכל אסיר אחר שיושב על רצח.

    הגב לתגובה זו

    • we agree (ל''ת)

      us, 21/10/06 03:59

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לא מקצועית

      דני, 21/10/06 11:14

      ראשית הפתח בזה שאני מסכים איתך כי במדינת ישראל צריך להיות התיחסות דומה לכול אותם עברינים .
      אבל כנראה התגובה שלך לא מקצועית הרוצח יגאל עמיר מוגדר בקרטריון של אסיר בטחוני ולא אסיר פלילי וע''פי התנהלות שב''ס אין התיחדות לאסירים בטחוניים .

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    יגאל עמיר כפה את דעתו על המוני בית ישראל ומנע מהם את זכות ההתאבדות

    Metziuty, 20/10/06 17:30

    יצחק רבין הוביל את יהודי המדינה בדרך ההתאבדות.
    נכון זה היה עם סטייל, להקת סקסטה היתה המובילה של שיר השלום.

    אך רבין הוביל את העם לאבדון.

    ואז הגיע יגאל עמיר האיום והפסיק להם את החלום, הם היו מאוכזבים כי הגהינום לא הפך לגן עדן של שוטים.
    הם כלאו אותו ללא הגבלת זמן כחוק, בתנאים בלתי אנושיים, ומאז לא מפסיקים להתעלל בו בניגוד לכל חוק ונהנים ככל אדם פרמיטיבי, מהנקמתם המתוקה.

    רשימת הנוקמים הפרמיטיבים כוללת :- שרים, חכים, ראשי סיעות, שופטים, אישי ציבור... האמונים על הסדר במדינה ונקיון השלטון.

    כל חכמי הדור, המטיפים במדינה לשלטון נאור, הוציאו ממחילותיהם את ראשיהם הצחורים, כדי לנעוץ את שיניהם ולהתעלל באדם היושב בבידוד מוחלט, בתא מסורג של 3X2, וכל תנועה מתנועותיו מצולמת ומתועדת ע''י עשרות מצלמות 24 שעות ביממה.

    למרבה האבסורד והפלצות אלו אותם אנשים המוציאים את שם המדינה רעה, ומעודדים אנטישמיות בעולם עבור חופן זיתים ששווים בשוק כמה מאות שקלים בודדים.

    עם קטנוני שנבחריו בחרו להתעלל באדם היושב בכלוב כבר מעל 10 שנים, על כי ניסה להציל אותם מטיפשות עצמם אינו יכל להמשיך לשרוד.

    עם המאפשר לאויביו לשלם לנבחרים כספים באמצעות האירופים כדי שיכו את הבוחרים, אינו ראוי לשרוד.

    עם של כבשים שהנבחרים מציירים אותו כעם אלים של זאבים, כדי לייצר לו דה-לגיטימציה. ולתת לאויבים את הצידוקים להשכיבו על הקרשים, קרוב מותו, ואף אינו ראוי לרחמים.

    הפכנו לעם המתעלל בחלשים, עם המתעלל בחלשים, שדומה לפרטנרים מבצע לינט'ץ באנשים אזוקים.

    הפכנו לעם העובר אניהילציה, המשמיד את עצמו למען אויבו.

    הגב לתגובה זו

    • הסינים, כמו היהודים היו אמני ההתבוננות, לפני אלפי שנים.

      Metziuty, 20/10/06 20:39

      אחד המתבוננים החשובים בתרבות הסינית היה :- לאו - צ'ה.
      בספרו :- צאו צ'ה צ'ינג.
      שתורגם ע''י :- יורי גראוזר וחנוך קלעי.
      באימרה :- 57 (עמ' :- 37 ), נכתב....

      * ביושר מושלים במדינה.
      * מלחמה מנהלים בערמה.
      * ב - ''0'' מעורבות זוכים בממלכה.

      כפי שאמרנו גם יהודים היו מתבוננים מעולים לפני אלפי שנים, והיום ???

      האם ביושר מושלים במדינה ?
      האם בעורמה נוהלה מלחמת לבנון ה 2?
      האם הספינולוגים המטלטלים את המדינה 10 פעמים ביממה, מאפשרים לעם לזכות בחיים פרודוקטיביים תקינים.

      לללאאא !!!

      * אין יושר בקרב נבחרי המדינה...
      * אין מחשבה כאשר יוצאים למלחמה...
      * נוטרים, נוקמים, ודופקים את הראש בקיר על סיפורי העבר שאינם רלוונטים.
      קורעים ומסכסכים את העם בהווה, ולא מאפשרים לו לחיות את חייו.
      ומזניחים כל חשיבה וטיפול בעתידו.

      למדינת ישראל היום, ללא ניקיון, אין כלל זכות לנשום.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    פרץ לא משלנו פרץ מתבוסה עכשיו (ל''ת)

    אידיוטים שהצבעת, 20/10/06 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הרוצח מועמד לנשיאות והקורבן בכלא (ל''ת)

    פרקליטות ??????, 20/10/06 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לרוצחים אין שום זכויות ותפסיקו לבלבל את המוח...

    בלתי מפלגתי, 20/10/06 14:37

    זה לא אדם שנאשם בהריגה מתוך הגנה עצמית...זה רוצח...! אז כל יפי הנפש למינהם אני מציע שתדחפו את זכויות האדם שלכם למקום אחר מקמו של רוצח שכמותו זה בתא מבודד ללא טלויזיה ספרים ובטח שלא התיחדות או במילים אחרות סקס
    לשארית חיו...אין דרך אחרת מאחר ועונש מוות לא קביל במדינתינו , כי בכל מקום מתוקן אחר הוא היה נעלם ממזמן וכל הויכוח הזה לא היה מתקיים...!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    רבין ז''ל הגיע לאיכילוב כשבחזהו, אני חוזר - בחזהו, נעוץ קליע בודד (ל''ת)

    אנשים - נא, 20/10/06 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    השבס סתם בזבז כספי מדינה - ברור שאין אפשרות למנוע ממנו התיחדות

    אילה, 20/10/06 14:21

    לא צריך להיות משפטן בשביל לדעת את זה מישהו פה בדק בחוק אם מותר לו לעשות ילדים? נקמה לחוד וחוק לחוד

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    למי שלא מבין את השוני המבדיל מכל רצח אחר

    ***************, 20/10/06 12:52

    אדם אחד מחליט עבור כל המדינה משהו שרירותי , בכח.
    **אדם אחד כופה אבסלוטית על כל היתר את רצונו.**
    אדם אחד, מחוץ לכללי המשחק, קובע תוצאה לכ---ל המערכת, ע''י מעשה אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    סוף סוף (ל''ת)

    אמירה, 20/10/06 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אולי זה טוב

    נחמן, 20/10/06 12:30

    יגדל הילד. יבין מה אבא שלו עשה ןיתכחש למעשה ולאבא שלו. זה יהיה העונש המושלם ליגאל עמיר. יש הרבה דוגמאות:

    ''שמעיה ואבטליון, מצאצאיו של סנחריב היו מלמדים תורה בירושלים''.

    ''שיר מזמור לבני קורח''.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    דעתו של עמיר פרץ אינב קובעת, יש חוק במדינת ישראל

    hui balsoi, 20/10/06 11:52

    החוק הנהוג לכל הרוצחים, היא שצריך להיות החוק במקרה יגאל עמיר.
    זה שהוא רצח את יצחק רבין ז''ל, אינו משנה לעניין. כל רצח הוא רצח, וזהות הנרצח - אם היה אישיות ציבורית או לא, אינה משנה כאן.

    הגב לתגובה זו

    • השאלה אם זה ''חוק''

      או רק, 20/10/06 12:33

      אם רק נהוג-יש מקום לשיקול דעת

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    לפרסם מייד את השיקולים הבטחוניים ולא נדע שאתם משקרים (ל''ת)

    לעם ישראל, 20/10/06 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הפכתי לתומך עמיר בגלל התעללות המדינה (ל''ת)

    הלא חוקית, 20/10/06 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    רצח רבין פגע ישירות ועניינית (!) בכל מי שבחר בו !

    כ''א אחד מהם, 20/10/06 11:16

    את יגאל עמיר.
    מספר רב כ''כ של נפגעים ישירות אין מאף רצח אחר !
    לכן מה ש''נהוג'' לתת לרוצחים אחרים-לא קביל כאן.

    הגב לתגובה זו

    • תלמד אזרחות. אין קשר בין החובות של אדם לזכויות הטבעיות שלו. (ל''ת)

      יאיר, 20/10/06 11:51

      הגב לתגובה זו

      • מהן זכויותיו הטבעיות?

        תתחיל לענות, 20/10/06 12:15

        (לא הזכרתי בכלל חובות וזכויות, מה הקשר של תגובתך,אגב)
        _____________________
        תסתבך מאחר שזכויותיו הטבעיות נשללות עקב כליאתו על רצח...
        ''נהלים'' ומה שמקובל''---כפוף לשיקול דעת.

        הגב לתגובה זו

        • מה דעתך שנמנע ממנו אוכל? אולי לישון? אולי חמצן?

          לטבע יש, 20/10/06 15:03

          טמבל יש חוקים של בני אדם ויש חוקים של הטבע - מה לעשות שבגץ אפילו לא יכול להורות לאריה לא לטרוף כי זה לא יפה ולא נאות

          הגב לתגובה זו

      • כנס

        רינת, 20/10/06 12:22

        אתה צודק האם זכויותיו הטבעיות יכולות להשלל ממנו?

        הגב לתגובה זו

        • ברור שכן

          מישהו, 20/10/06 13:02

          לשלול ממנו כל דבר שקשור לציביליזציה ולבני אדם.

          הגב לתגובה זו

        • ודאי שלא , כמו שלא ימנעו ממנו אוכל (ל''ת)

          אילה, 20/10/06 14:59

          הגב לתגובה זו

    • אני אומנם לא בחרתי ביצחק רבין - אבל כאזרחית זה מכעיס אותי (ל''ת)

      ההפקרות, 20/10/06 12:27

      הגב לתגובה זו

      • מגיבה 28 את צודקת מאה אחוז (ל''ת)

        מית נמש, 21/10/06 19:07

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    למה זה טוב?

    אורי, 20/10/06 11:10

    לא משנה עכשיו אם צודק או לא.. אבל הנה מתקרבת עוד תמונה שתכנס לפנתאון של הדברים שהכי לא הייתי רוצה לראות.. אבל ברצינות, למרות שאים ספק שהוא רוצח מתועב, גם לרוצחים בדמוקרטיה יש זכויות מסויימות. אני לא חושב שהייתי נותן לו פחות זכויות ממי שאנס ורצח ילדים ויש לא מעט כאלו. גם רבין היה בנאדם. אמנם גדול, אך עדיין בן אדם..

    הגב לתגובה זו

    • באף רצח אחר לא מחוסלת זכות הבחירה הפוליטית של המון אזרחים (ל''ת)

      _______________, 20/10/06 12:04

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    במה מחבל שרצח יהודים יותר טוב מיגאל אמיר

    ריקי, 20/10/06 11:10

    כל מחבל שרצח יהודים כל עברין וכל פרודופיל במה הם שונים מיגאל אמיר שאני לא מצדיקה אותו

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כל מערכת השיפוט בארץ צריכה שינוי דרסטי

    להגבלת, 20/10/06 10:59

    החוגגת.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שיהיה להם במזל טוב. מגיע לו מה שמגיע למחבלים. (ל''ת)

    ש. ברוך, 20/10/06 10:58

    הגב לתגובה זו

    • אין קשר. עמיר חיסל בפועל ע''י רצח זכות בחירה פוליטית של המון אזרחים

      החליט עבורם, 20/10/06 11:55

      כפה ישירות את דעתו הפוליטית על כל המדינה.
      פגע בחופש הבחירה וזכות הבחירה-ישירות.

      הגב לתגובה זו

      • מה זה קשור???? לרצוח זקנה בשביל כסף לא פחות גרוע (ל''ת)

        דן, 20/10/06 12:35

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    הוא בכלא.שיסתפק במה שיש בין כותלי הכלא. (ל''ת)

    לא יותר !מאיפה, 20/10/06 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שיהיה להם לבריאות. זו זכות אלמנטרית. (ל''ת)

    מתן, 20/10/06 10:43

    הגב לתגובה זו

    • ממתי יש זכויות למי שחדל להיות ''אדם''?

      ''זכות'' לרוצח?!, 20/10/06 11:08

      מה כאן ''אלמנטרי''?! יותר ''אלמנטרי'' שתדאג לעניים, לחולים ולנכים, לעובדים זרים. להם באמת יש זכויות אלמנטריות, שאני לא רואה שמישהו דואג לממשן.

      הגב לתגובה זו

    • מבהיל אותי שרק מעטים מבינים את זה

      אילה, 20/10/06 11:13

      ועוד יותר שהיה צריך בגץ בשביל להבין את זה

      הגב לתגובה זו

      • איפה כתוב שזו זכות אלמנטרית?מאסיר נשללות הרבה ''זכויות אלמנטריות''

        לאפשר להתייחד, 20/10/06 12:02

        לא יותר מזה.
        מאחר שרצח ר''מ אינו ככל רצח-יש מקום לשיקול דעת-לא לאפשר לו!
        אין חובה לאפשר לו !
        זה פשוט נהוג כלפי ה''יתר''..
        מאחר והוא נבדל מה''יתר''-אין לאפשר לו, זו טעות בשיקול הדעת.

        הגב לתגובה זו

      • את צודקת אילת. לצערנו, רק לכאורה ישראל היא מדינת חוק

        שמאלנית, 20/10/06 12:26

        החוק במדינה מאוד ''גמיש''. בנימוקי ''שמירה על ביטחון המדינה'', המדינה רודפת ומתנקמת על בסיס פוליטי.
        כך היה עם ואנונו, עם טלי פחימה, ועם יגאל עמיר ואחרים.

        לשר הביטחון אין שום זכות להתערב בעניין. יש חוק אחד לכל הרוצחים היושבים בכלא, וחוק זה תקף גם על יגאל עמיר.

        הגב לתגובה זו

    • חובה למדינה לספק להם מקום? חובה להכניס אותה לחדרו?

      יש להם ''נבצרות'', 20/10/06 11:39

      איפה כתוב שלכל רוצח זכות התיחדות עם אשתו?
      אולי זה נוהל, אולי.
      בכל אופן יש מקום לשיקול דעת, וכאן שיקול הדעת-נגד !

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ניצול ציני של העובדה שאין גזר דין מוות לרוצחים במדינת ישראל!

    דמוקרטיה, 20/10/06 10:12

    הרי אם היו גוזרים עליו גזר דין מוות, כמו במדינות דמוקרטיות אחרות, היו מבטיחים שלא יהיה לעלוב הנפש דור המשך. כל המשחקים הפתלתלים הללו עם חוקי הדמוקרטיה לא צריכים לשנות כהוא זה - לא מגיע לחית-האדם הזה להעמיד דור המשך.

    הגב לתגובה זו

    • רק זה עוד חסר לנו -עונש מוות . מחר תבקש שזאת תהיה תליה

      אילה, 20/10/06 10:39

      בככר רבין - כדי שתוכל להנות - דמוקרטיה סורית למהדרין

      הגב לתגובה זו

    • לא מגיע לו פינוקים (ל''ת)

      זה הכל, 20/10/06 11:06

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    רצח פוליטי של ר''מ שונה מכל רצח אחר---בבת אחת מפקיע את חופש הבחירה

    של אזרחי המדינה, 20/10/06 10:01

    כופה מציאות על כל אזרחי המדינה בדרכי אלימות !
    כופה !
    (מעבר לרצח, שהוא רצח,שהוא רצח..).
    בשם ההפקעה הזו , והכפייה הזו --הבלתי נסבלים--- יש לנהוג ביגאל עמיר בשונה מלרוצחים אחרים.
    הוא בכלא.
    לא חובה לאפשר לו דברים שקשורים עם משהו מחוץ לכותלי הכלא.
    שיסתפק במה שיש בכלא.
    לא פחות ולא יותר.

    הגב לתגובה זו

    • כן אתה צודק - אבל תדבר עם השופט ברק - כבוד האדם וחירותו (ל''ת)

      הפקרות החירות, 20/10/06 10:17

      הגב לתגובה זו

      • תופס גם פה!כבוד האדם וחירותו הופקעו ע''י רוצח רה''מ (ל''ת)

        חוסל חופש, 20/10/06 10:43

        הגב לתגובה זו

    • ורצח ילדים לא נראה לך שונה? ורצח משפחה שלמה לא נראה לך שונה?

      אילה, 20/10/06 11:06

      גם אלה כופים מציאות אחרת - מציאות של טרור פחד וחרדה שלא לדבר על שינוי המציאות של המשפחות. ושלא תחשוב חס וחלילה שאני מצדיקה את את יגאל עמיר

      הגב לתגובה זו

      • את מתבלבת בין פגיעה ישירה והשלכות

        עמיר פגע ישירות, 20/10/06 12:22

        חופשית של כל המערכת הפוליטית !
        חיסל בבת אחת !
        אין שינוי מציאות שדומה לזה בשרירות החד משמעית ע''י מעשה אחד בודד !! אין.

        הגב לתגובה זו

    • אתם כל כך צבועים, על איזו זכות פוליטית שנמנעה אתה מדבר???

      ציוני גאה, 20/10/06 20:09

      של בחירה בראש ממשלה בישראל שהמעיט בחשיבות קיום אזרחי המדינה עקב רעיון סהרורי של שלום וכינה את הנרצחים ''קורבנות השלום''???

      הגב לתגובה זו

      • להכריע באמצעות בחירות (ל''ת)

        על ר''מ, 21/10/06 16:18

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    ''לא יכולות להיות שום נסיבות מקילות למי שרצח ראש ממשלה בישראל'',

    מדינה בהפרעה !!, 20/10/06 10:00

    אמר פרץ.

    ומכאן אנו למדים מה שכבר ידענו: שלכל רוצח שפל במדינה המופרעת הזו, על מנהיגיה המטופשים, בהחלט יכולות להיות נסיבות מקילות, ולאור המציאות המצחינה - זה אכן כך.

    למה ?
    ככה!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני מתעב אותו,אבל- אחד מרגעי החסד הבודדים של המשפט בישראל. (ל''ת)

    שיקולים עניניים, 20/10/06 09:59

    הגב לתגובה זו

    • איזה חסד מגיע לו - רבין כל חייו נלחם עבור המדינה

      היה רמט''כל, 20/10/06 10:10

      שום חסד לא מגיע לרוצח.

      הגב לתגובה זו

      • הוא התכוון חסד למוסד המשפט, על השוויוניות בשפיטת רוצחים (ל''ת)

        אני חולק עליו, 20/10/06 10:45

        הגב לתגובה זו

        • בית המשפט לא עשה שום חסד - פשוט לא מתפקידו לקבוע מי יעשה ילדים

          אילה, 20/10/06 15:14

          ומי לא

          הגב לתגובה זו

          • נותנים להתייחד עם נשים כי זה נותן שקט תעשייתי

            לא חובה להרחבה, 21/10/06 07:46

            לא מדובר במי יעשה ילד או לא--
            אלא אם ניתן למנוע מאחד מה שלא מונעים מהיתר.
            לא מונעים מהיתר התיחדות.(בלי קשר לילד או לא ילד).
            התנהלות שוויונית של המימסד.

            הגב לתגובה זו

  • 17.

    לרוצח, כל רוצח, לא מגיע כלום. שיינמק בכלא !!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מאסר עולם!, 20/10/06 09:57

    הגב לתגובה זו

    • פה זה חמור יותר! הוא גם כפה שינוי מציאות על כל המדינה (ל''ת)

      ע''י רצח, 20/10/06 10:16

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אין שום הבדל, הוא רוצח כמו..

    יהודה, 20/10/06 09:56

    כל רוצח אחר. בתור מדינה דמוקרטית (???)עלינו לכבד את החוקים שאנחנו חוקקנו, יש מצבים שהדמוקרטיה מתאימה לנו ויש כאלה שלא, תאמינו לי שלא נשארו לו הרבה זכויות אז זה מה שנשאר..

    הגב לתגובה זו

    • בהבדל מרוצחים אחרים, הוא כפה מציאות כללית על כל אזרחי המדינה

      הפקיע את זכות, 20/10/06 10:05

      החליט עבורם מי לא יהיה ר''מ...

      הגב לתגובה זו

    • אז אם יש טעות שיתקנו אותה בחוק - מה ההפקרות שמתחוללת פה (ל''ת)

      גם דמוקרטיה, 20/10/06 10:08

      הגב לתגובה זו

    • כמה רוצחים אחרים החליטו עבור כ--ל אזרחי המדינה מי לא יהיה ר''מ?? (ל''ת)

      ***************, 20/10/06 10:10

      הגב לתגובה זו

      • תגיד לי - כבר ראיתי יותר מ-10 תגובות שלך - לא נמאס לך?1 (ל''ת)

        גד, 20/10/06 12:36

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    במדינה אחרת על רצח ראש ממשלה - היו מוציאים להורג - או מאסר עולם

    כל החיים, 20/10/06 09:52

    גם התחתן במירמה גם מאשרים לו להביא ילדים. עד לאן ריבון העולמים הגענו.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לכל רוצח בכלא יש זכות התיחדות עם אשתו?

    יש בפירוש, 20/10/06 09:49

    כי אם אין חוק, ורק טוענים שאחרים כן, שככה נהוג, זה לא בהכרח תופס פה.
    בגלל כל מה שהעלו כאן מגיבים.
    רצח רבין פגע באוכלוסיה רחבה מאד, פגע במדינה-בהבדל מכל רצח אחר.

    הגב לתגובה זו

    • שאלה מצויינת ! (ל''ת)

      _________, 20/10/06 10:13

      הגב לתגובה זו

    • כן -הוכחה: קונטר רוצח משפחת הרן ושוטר

      אילה, 20/10/06 10:48

      התחתן ויש לו ילדים

      הגב לתגובה זו

      • 1 .קונטר ''התייחד'' בכלא הישראלי?? (ל''ת)

        2.עדיין לא אומר, 20/10/06 12:32

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    זכות קיום

    קרמון, 20/10/06 09:45

    אם מאפשרים לו להתייחד, דבר אבסורדי כשל עצמו, אני מתחיל לפקפק על עצם קיומנו כחברה וכמדינה. אם אין קווים אדומים לחוק ולמי שמייצג אותו, כי אז אין טעם להמשיך ולהלחם עבור פיסת האדמה הזאת ששמה מדינת ישראל. \
    איזה הפקרות !! איזה זילזול בכל אלה לנתנו את חייהם למן המדינה כתוצאה מהרצח של רבין על ידי השפל
    הזה. - 12 שנה. כמה סימלי יהיה שיקבל אישור להתייחד עם הגברת,'' הזאת דווקה ביום השנה לרצח.
    אצלנו זה עוד יכול להיות.

    הגב לתגובה זו

    • עמיר אשם ברצח של מאות אם לא אלפים שנהרגו בגללו, אחרי רצח רבין!

      מאסר עולם!, 20/10/06 10:06

      איך יכול אדם שפוי לדבר על ''זכויות רוצח'' (כל רוצח!)?! אדם שנטל חיים איננו זכאי לכלום. רק בדמוקרטיה מופקרת כמו שלנו יכולים אנשים אינטליגנטים לדבר על ''זכויות'' עבור אנשים שמרגע שרצחו חדלו למעשה להיות ''בני אדם''!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    נצחון של הדמוקרטיה

    אחד 1, 20/10/06 09:38

    כל התגובות כאן ומעשי הרשויות מזכירות התנהגות של מימשלים באירופה המערבית והמזרחית בשנות ה 30 וה 40.
    רוצחו של בוזגלו יאסר באותם התנאים של רוצחו של רבין. דין אחד לכולם והבג''צ ביטא את זה היטב ואפילו התנועה לזכויות האזרח לא שללה את זה למרות שלא עזרה לו וכך הראתה שהיא תנועה פוליטית לחלוטין.
    ולכל השוללים. תחליטו אם אתם רוצים לחיות בדוקרטיה או למצוא איזו דיקטטורה נחמדה שבה יעשו רק מה שהעם אוהב.

    הגב לתגובה זו

    • מי שרוצח ראש ממשלה לא מגיע לו שום זכויות - תקרא לזה איך (ל''ת)

      שבא לך, 20/10/06 09:57

      הגב לתגובה זו

      • רצח זה רצח זה רצח

        אחד 1, 20/10/06 11:29

        כל זמן שלא הוגדר בחוק כי יש רצח שדינו חמור יותר הרי שיש להשמע לחוק ולא לנהוג לפי הרגשות.
        אתה בולשביק.

        הגב לתגובה זו

        • איפה יש בחוק ''חובת התייחדות''?? (ל''ת)

          איפה יש הוראה, 20/10/06 12:07

          הגב לתגובה זו

  • 11.

    בסוף עוד יסיקו כאן שלרצוח ראש ממשלה זה די משתלם

    אייל, 20/10/06 09:26

    אין עונש מוות ,
    מעצר בבידוד (אין מצב שיעשו עלייך קומונות בלילות) ,
    תנאיי כליאה ברמה של מלון 5 כוכבים ,
    .

    הגב לתגובה זו

    • חמישה כוכבים?..

      שושי, 20/10/06 10:06

      היית מתחלף איתו?
      אני בטוחה שלא היית רוצה לחיות בתנאים שבהם הוא חי.
      זה שאין כאן עונש מוות לרוצחים-זה לא משהו שיגאל עמיר קבע.
      אם לא הורגים אותו-אז מגיע לו זכויות של כל רוצח מורשע אחר.

      הגב לתגובה זו

      • הכל יחסי בחיים

        אייל, 20/10/06 15:35

        ביחס לתנאי כליאה של אסירים אחרים (כולל כאלו שביצעו עבירות הרבה יותר קלות), הוא חי בתנאי כליאה של 5 כוכבים.
        והיות וישנה סיבה לכך שמבודדים אותו בנפרד מכל רוצח מורשע אחר אז כך גם הגדרת הזכויות שלו צריכה להיות נפרדת.
        והדבר האחרון שצריך לאפשר לעציר מסוגו , זה להוליד צאצאים שיאמצו את האידאולוגיה שהובילה לרצח שביצע ( מפני שהוא לא מסתפק ביצחק רבין אלא בכל מי שיוביל את התהליכים שרבין הוביל) , כמי שאינו מתחרט על הפשע. (בניגוד לרוצחים אחרים).
        את ושכמותך , צריכים לקחת בחשבון , שאנשים שמזוהים עם מעשיו עלולים לקבל מוטיבצייה להתנהל כמותו , דרך כל הקלה שהוא מקבל.
        וזכותינו לדרוש שרוצח שמאיים על הדמוקרטיה במעשיו , יקבל עונש מחמיר יותר מרוצחים אחרים.
        מהסיבה הפשוטה - מהרצח של עמירם הוכברג אף אחד לא יקבל השראה , משל יגאל עמיר כן.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    הוא גדל בחצר הקידמית של הציונות הדתית רצח את מר ביטחון ישראל .שירקב (ל''ת)

    או עבודת פרך !, 20/10/06 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בקצב הזה, עם הרבה סבלנות והתמדה יום אחד הוא ישתחרר וגם יקבל

    המום, 20/10/06 09:24

    פרס ישראל על מפעל חיים.
    זה כבר לא נראה לי הזוי.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ז''א שכל אחד יכול לרצוח ראש ממשלה - כל רגע להגיש בג''ץ ולהקים משפחה (ל''ת)

    הידד למדינת, 20/10/06 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פרץ נאמן לעבודה. אך כמו שמתחשבים בנשיא צריך להתחשב ביגאל

    בועז, 20/10/06 09:19

    ובסך הכל יגאל אמיר הוא רוצח פוליטי. הוא לא פדופיל או אנס או שודד או רוצח פסיכופט. אם לא היה מדובר בהגנה של הפוליטיקאים המושחתים על גופם ועל עצמם זה לא היה כך. מותר לו לעשות ילדים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    יצחק רבין ז''ל שוכב בקבר, והרוצח שוכב עם נשים. בושה !!!! מדינת הפקר. (ל''ת)

    ביזיון גדול, 20/10/06 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    חורים שחורים בדמוקרטיה

    עוד אחת, 20/10/06 09:18

    עוד דוגמה לכך שחוקים דמוקרטים יכולים לפגוע בציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    רבין שכחו שהיית ראש ממשלה - שכל חייך נלחמת למען המדינה - וזה שאשם (ל''ת)

    במותך, 20/10/06 09:08

    הגב לתגובה זו

    • אל תהיה טפש לא שכחנו את רבין ואת פועלו

      אילה, 20/10/06 19:47

      אני גם הצבעתי בשבילו - אתה מבלבל בין שני מושגים.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    סוף-סוף

    אני, 20/10/06 09:05

    עמיר פרץ אומר דברים של טעם.

    מתן אישור התייחדות ליגאל עמיר דינו כרצח נוסף של יצחק רבין.

    אני רואה בזה עלבון אישי לי כאזרחית.יריקה בפרצוף האומה.

    בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא יאומן כי יסופר - מדינת הפקר (ל''ת)

    רבין שכחו, 20/10/06 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שיגעל עמיר שמח, כל עם ישראל צריך להיות עצוב!!!

    asaf, 20/10/06 08:42

    מה פתאום מאפשרים את הזוועה הזאת ?

    אני פשוט מזועזע שהתת אדם הזה יהנה ולו רק למס' דקות ,
    זה שהוא עוד בחיים זו בכיה לדורות ...
    בשבילי באופן אישי ,כאחד שאהב את רבין
    זו כואב לא פחות מההפסד במלחמה לחיזבאללה ....ומשבר המנהיגות שפוקד את ישראל .

    הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה

      דני, 20/10/06 09:20

      כפי שבדמוקרטיה אסור לומר כל דבר בשם חופש הביטוי,למרות חופש הדיבור,כך צריך למנוע מלריסה יחסי קירבה עם הרוצח.
      יש אפשרות אולי לשנות את החוק לצורך זה.
      היו דברים מעולם.
      דני

      הגב לתגובה זו