• 98.

    אין גרוע מהפלסטינים,ואין שונא ישראל כמו שמאלנים (ל''ת)

    נעים, 20/08/07 22:12

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אין גרוע מהפלסטינים,ואין שונא ישראל כמו שמאלנים (ל''ת)

    נעים, 20/08/07 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    כשמכרו לנו את ההתנתקות התכוונו

    כלומרט, 18/10/06 17:38

    שיבואו ללמוד על חשבוננו?

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    בדיוק לפני שנה נבנתה הגדר בין ענאתה לענאתה - וחצתה את הכפר לשנים

    צדק צדק תרדוף, 18/10/06 16:50

    ב7 לאוקטובר 2005 הפתיעה גדר ההפרדה לא רק את סאוסן:
    גדר ההפרדה הפרידה את בי''הס לשני חלקים!
    -- תלמידי בי''הס של כפר ענאתה במז' י-ם, הופתעו כשחזרו בסיום החופשה וראו גדר בטון בגובה 8 מטרים שהוקמה ע''י 'צבא ההגנה' .
    מאז הגדר מפרידה בין ביה''ב למגרשי הכדורגל וכדור עף, והשאירה שטח מצומצם לכל תלמיד.
    -- מנהל בי''הס, יוסף עליאן מסר שהגדר הפרידה 3 דונם משטח בית הספר. בעימותים על ענין הגדר נעצרו מספר תלמידים.
    תלמיד סיפר: בעבר נשארנו אחרי הלימודים לשחק כדורגל וכדור עף. עכשיו המגרשים הלכו, והחיילים מידים לעברנו רימוני גז מדמיע ורימוני הלם. קשה ללמוד.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אף פעם לא ראיתי סטודנטים פלשטינים מפגינים נגד טרור (ל''ת)

    Zach, 18/10/06 16:13

    הגב לתגובה זו

    • הם מפחדים שיפגעו בהם.

      מוטי קליפורניה, 18/10/06 17:09

      והיו דברים מעולם.כידוע הטרור פוגע
      בכל אלו שמתנגדים לו.
      לכן הוא נקרא טרור.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    she has a milga in norway! (ל''ת)

    jens lee, 18/10/06 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לצבא אי צדק לא מפריע וגם החרם שארגונים בעולם יטילו על ישראל

    צדק צריך להראות, 18/10/06 15:44

    האם הצבא מתערב במדיניות, או שהפוליטיקאים נכנעו לצבא?

    הגב לתגובה זו

    • ''הממשל האזרחי'' של הצבא הוא מכשלה שתפקידה להכשיל את השלום!

      כימיה אורגנית, 18/10/06 16:17

      וחבל שכך

      הגב לתגובה זו

    • www.btselem.org הרקע מאתר ''בצלם'' מסביר המון

      בצלם אנוש, 18/10/06 17:25

      מעלה אדומים הוקמה על אדמתם של הכפרים ענאתה, אבו דיס, עיזריה, א-טור ועיסאווייה.
      --בענאתה הקצה הממשל כ102 מ''ר לתושב סה''כ 1,156 דונם לתושב (ב 1992 היו שם 12,000 תושבים.
      --במעלה אדומים הוקצו כ 2,120 מ''ר לתושב סה''כ 53,000 דונם. (פי עשרים מלתושב ערבי)

      מוחמד אחמד עבד אל-באקי מענאתה, בן 53 סיפר אז: אבי,אני והילדים נהגנו לעבוד באדמהץ נטענו חיטה,עדשים, חומוס וגם ירקות בקיץ. מכרנו את הקציר והשארנו חלק לשימוש המשפחה. גידלנו גם פרות ומכרנו את החלב שלהן.
      כל המשפחה עבדה ביחד. נטענו ביחד, חרשנו ביחד, הרגשנו מה זה לעבוד יחד. זה הידק את הקשר בין כל המשפחה ובני הכפר... תקופת הקציר הייתה חגיגה בכל הכפר... הפקעת האדמה היא גם הפקעת אורח חיי.
      האדמה בשבילי הילדים שלי היא סמל, עבורי היא צורת חיי. זה געגועים, זכרונות, שייכות.

      הגב לתגובה זו

      • גם פשיסטים גרמנים אמרו שיהודים גנבו להם את הארץ שלהם (ל''ת)

        פעיל שלום, 18/10/06 17:50

        הגב לתגובה זו

  • 91.

    סליחה, אנחנו חייבים לה משהו? (ל''ת)

    משלם המיסים, 18/10/06 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    שאלת תם

    ג'וקר, 18/10/06 14:56

    ''ובפני סלאמה עמדה הברירה ללמוד בארץ, או ללמוד בחו''ל''

    ואני לתומי חשבתי שישראל זה חו''ל בשביל הפלשתינים.
    או שכבר יש מדינה דמוקרטית חילונית לכל אזרחיה ורק לי לא סיפרו?

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    היא לא צריכה בכלל להיכנס לישראל!

    ענת, 18/10/06 14:52

    שכל הפלשטינים יקימו מוסדות לימוד שלהם ששם יעשו מה שבראש שלהם לא הגיוני שהם ינצלו את כל המשאבים של ישראל. הם רוצים מדינה משלהם??
    קדימה שיקימו אותה ויצאו משטח ישראל ! !
    שיהיה להם הכל משלהם! בתי חולים משטרה בתי משפט מוסדות לימודים מהגנים ועד אוניברסיטאות!
    נראה אותם עושים משהו לבד.
    שאת כל הכסף שהם מקבלים מהעולם ינווטו הכל להשכלת העם ולרווחת העם ולא לקניית נקשם ואמצעי לחימה!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    גם לי יש חבר שלא יכול להשלים את התואר

    פיני, 18/10/06 14:29

    הוא נהרג בפיגוע באוניברסיטה העברית.

    אולי אגיש עתירה בעינינו.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לא לימנוע ממנה

    עמוס, 18/10/06 14:11

    אני נכה צהל עם אחוזים גבוהים לחמתי בגזרה הסורית ולדעתי צריך את המלחמות האמיתיות לבצע בשדה הקרב לא נגד אזרחים אז אני חושב שצריך לאשר לה להכנס לילמוד ולא צריך לעכב אותה אם אין סיבה ביטחונית

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ישראל מקבלת ציון ''בלתי מספיק'' בכימיה אנושית ומגעים עם שכנים לשלום!

    Sausan is OK, 18/10/06 14:10

    מדוע להתנכל לשכנים.

    הרי רובם הגדול לא טרוריסטים!

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לחלק ציונים

      מוטי קליפורניה, 18/10/06 17:05

      מה עוד שהיא הגישה ערעור וזה בדיון

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    בגץ לא צריך לדון בענינה - פה לא בלגיה (ל''ת)

    אילה, 18/10/06 13:02

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד (ל''ת)

      מיקי, 18/10/06 15:29

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    גם אני רוצה מלגה מלאה (ל''ת)

    איפה מקבלים?, 18/10/06 12:37

    הגב לתגובה זו

    • בתשובה שלמה של כל האנושות

      מוטי קליפורניה, 18/10/06 12:49

      אז מקבלים.

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    כל הכבוד לצה''ל (ל''ת)

    הנדריx, 18/10/06 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אנגלים וחרם

    ג הי''ור, 18/10/06 12:32

    האם מדובר באותם בריטים שמחרימים קבלה של ישראלים לאוקספורד, בתמיכת מספר פרופסורים ישראלים ?
    ולמערכת מעריב: סחתין על סתימת הפיות מהבוקר. אתם באמת דמוקרטים.

    הגב לתגובה זו

    • ליו'ר

      מוטי קליפורניה, 18/10/06 12:46

      תתמקד בנושא ואל תסטה.
      אתה תשמש כדוגמא הטובה ואור לעמים,ותקווה שאחרים ילכו בעקבותיך.אל תגרר לעוולות כלפי אחיך בגלל שהפלו אותך לרעה.
      המגדלור ממלא את חובותיו האנושיים ללא תנאים מוקדמים.
      ומגדל האור הוא עם ישראל.
      וכשתבחר ביהדותך ובאלהים גם האחרים בעולם ילכו בעקבותיך.
      זו לא משאלת לב אלא האמת לאמיתה.
      -אין עוד מלבדו
      ועוד זכור כי האלהים שומע צעקת היתומים והאלמנות אל תתעמר בהם.

      הגב לתגובה זו

      • למר (מאוד מר) מרדכי

        ג''יור, 18/10/06 15:24

        ראשית כל אביר מוסר אתה מדבר כאילו אלהים הוא ידידך הקרוב ואיש סודך, תרגע בעלות על אלהים לא מעידה דוקא על אינטלקט.
        מעבר לכך במדינה תקינה לכתיבת משפט ''אל תתעמר באלמנות ויתומים'' קוראים הוצאת דיבה אלא אם יש לך הוכחות, אני אקבל המלצך וארחם עליך למרות שכתוב ''מי שמרחם על אכזרים סופו שמתאכזר לרחמנים''. מאיזה נושא בדיוק אני סוטה? ההערה שלי נבעה בדיוק לנושא הכתבה ''אפליה של אנשים בלימודים גבוהים על בסיס אתני''. רק שליפה הנפש מקליפורניה לא נוח כשהמפלים הם דוברי אנגלית. אגב גם בארצך קליפורניה לא אוהבים ערבים. ולסיום אזכיר לך שצריך לאהוב את האויב לפי הברית החדשה שלך אבל גם עניי עירך קודמים לפי המישנה שלי. כך שאני מצפה שתזעק גם על קיפוח יהודים נכל מיני סיבות לא ביטחוניות. חיים טובים לך מרדכי ה(לא) יהודי תזהר מרעידות אדמה, ממנהיגים אוסטרים (היסטורית זה לא טוב ליהודים) ,

        הגב לתגובה זו

        • לג'יור

          מוטי קליפורניה, 18/10/06 16:32

          נתחיל מהסוף לגבי רעידות אדמה עליך להזהר יותר כיון שאני מתגורר בבית עץ חד קומתי ואתה בודאי במגדל דירות.
          לגבי יהדותי היא אינה מוטלת בספק
          ואיני מזלזל בנושאי הברית החדשה
          וגם לא במחזיקי הקוראן
          אין מקרה זה של קפוח על בסיס אתני
          אלא על בסיס בטחוני.
          התעמרות ביתומים ובאלמנות הינה הוראה כללית ואין אתה יכול לקבוע אם היתומה בסטטוס כזה.
          ובעלות על אלוהים מעידה על אינטלקט מה עוד ששמח אני לחלוק אותה עם אחרים.
          ומה מצאת 'מר' בקיום חסד.
          לגבי המושג יפה נפש אני רואה זאת כמחמאה ולכן לא אגיב.
          ואכן עניי עירך קודמים אך אינם מבטלים את אלו של העיר הסמוכה.
          וכך הכל בחיוך ללא כעס או טינה.

          הגב לתגובה זו

  • 81.

    די די די עזבו אותנו כבר מהם! (ל''ת)

    רוני, 18/10/06 12:13

    הגב לתגובה זו

    • לרוני אי אפשי הדבר

      מוטי קליפורניה, 18/10/06 12:23

      הם אחיך, גם אם יש בהם שסטו מדרך
      הישר.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    פרץ אל תתן יד לתקדים המסוכן הזה! (ל''ת)

    מירב, 18/10/06 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    תודה על כתבה אנושית ונבונה

    מאיה, 18/10/06 11:57

    תודה למעריב על שהביא את סיפורה של הסטודנטית סאוסן, שכל רצונה להשלים דוקטורט בכימיה בעזרת מילגה באוניברסיטה העברית. המנחה שלה בעבודת הדוקטורט בכימיה תאורטית הוא חתן פרס ישראל לכימיה, פרופסור רפי לוין, מהמכון ללימודים מתקדמים על שם איינשטיין באוניברסיטה העברית, מה שמעיד על היותה מצטיינת אמיתית, וזאת על רקע המצוקה ממנה באה. לצעירה כזו שאפתנית ודעתנית שתורשה להכנס לישראל לא יכולה להיות שום מוטיבציה להזיק למיטיביה. היא גם לא מטומטמת וכדאי שהמדיניות שלנו של איסור גורף על סטודנטים פלשתינים ללמוד בישראל תפסיק להיות מטומטמת.

    הגב לתגובה זו

    • זיל גמור מאיה

      פריץ הבר, 18/10/06 14:04

      1. מכון אינשטיין זה מתמטיקה לא
      ''מכון ללימודים מתקדמים''

      2. אין דבר כזה כימיה תאורטית
      יש אנליטית , פיסיקלית, אורגנית ועוד

      הפרופ לוין שייך לקבוצה השנייה.

      מאיה זיל גמור.

      הטענה שאנשים לא פוגעם במיטיביהם היא יפה רק לא כל כך עומדת במחן המציאות כאשר מדובר
      באנשים, בפרט בבני דודינו ע''ע מפגעי התאומים וכו.

      מומלץ לכתוב רק דברים שאת יודעת
      ולא שנדמה לך שאת יודעת ( יום אחד יטילו מסים על שטויות ואז מה תעשי?)

      ונקודה אחרונה: יש מספיק אפליות נגד סטודנטים יהודים בתארים מתקדמים ואפילו מוכשרים מאוד (תקראי על בריחת מוחות). מעניין שאז אין כתבות על כך. ואני מדבר בתור אחד שקיבל מלגה לתארים גבוהים ויש חכמים ממני



      הגב לתגובה זו

      • אין חיה כזאת. ואתה כנראה אינך כימאי כלל

        מאיה, 18/10/06 17:05

        אתה טוען בידענות שאין דבר כזה כימיה תאורטית. אם כך אציע לך להתעניין בתאור משלח ידו של פרופסור רפי לוין, חתן פרס וולף 1988, המדריך את סאוסן סלאמה בדוקטורט. פרסומו בעולם של פרופסור לוין נובע ממאות מאמריו וספרים רבים, אחד מהם מצוי ברשותי, על דינמיקה מולקולרית, אני בספק אם פרופסור לוין מסוגל לעבוד במעבדה. כלי עבודתו בזמני היו נייר ועפרון, והיום כנראה המחשב. ואגב סבתי היתה הספרית של רעייתו של פריץ הבר בחופשותיה המשפחתיות בברסלאו. וכנראה שהיום כבר לא קוראים למכון ללימודים מתקדמים בעברית על שם איינשטיין.

        הגב לתגובה זו

    • מאיה מותק - את בדקת גם את המוטיבציה

      מיקי, 18/10/06 15:25

      של 11 האחים שלה ו-74 הבני דודים שלה ו-48 האחיינים שלה ?

      הגב לתגובה זו

    • מאיהלה היו דברים מעולם פגעו גם במייטיבים

      דולפינריום, 18/10/06 19:10

      אולי הצביעה לחמס -שהוא אירגון טרור לכל הדעות, המצב היום לא מתאים לרחם עליה יש לנו כאן מספיק בעיות משלנו, מה גם שלא שמעתי על סטודנטים שלנו שקבלו מילגה ממדינות ערה או מהרשות הפלסטינית

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    פרץ אם תאפשר לה ללמוד זו תהיה בכיה לדורות (ל''ת)

    הילה, 18/10/06 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אנחנו לא חייבים להם כלום!!!! (ל''ת)

    טלי, 18/10/06 11:53

    הגב לתגובה זו

    • לטלי

      מוטי קליפורניה, 18/10/06 12:14

      לא מדויק-כולנו רקמה אנושית אחת חיה,ואם אחד מאתנו הולך מעמנו....

      הגב לתגובה זו

      • דביל בפנאטיותו יחיה (ל''ת)

        מיקי, 18/10/06 15:19

        הגב לתגובה זו

        • למיקי

          מוטי קליפורניה, 18/10/06 16:34

          מסכים לכל מילה שכתבת.

          הגב לתגובה זו

  • 76.

    ועוד

    מוטי קליפורניה, 18/10/06 11:50

    כל חסד שאתה עושה מזכה אותך בזכויות בשמים וזה שווה עולם ומלואו
    והעם היהודי וגם הפלשתינאי הוא טוב
    בנשמתו,נקווה יחדיו שילמדו להתגבר
    על המכשולים וישבו למשא ומתן אמיתי לשלום אמיתי ויחסי עזרה וכבוד האחד לאחר ואלוהים הטוב ינצח.

    הגב לתגובה זו

    • מי צריך את העצות המטופשות שלך

      מיקי, 18/10/06 15:19

      מקליפורניה ? תישאר שם.
      אתה יודע איך מוסלמים מקבלים זכויות בשמים ? ע''י פיגועי התאבדות.
      אז אל תספר לנו על נשמותיהם ה''טובות''.

      הגב לתגובה זו

      • למיקי

        מוטי קליפורניה, 18/10/06 16:50

        ומי זקוק לעצותיך שלך.
        ואל תשגה בהכללות.כל אדם נשפט על עוונותיו שלו ולא של אחרים.

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    שגם שם נראה פלשתינאים? תנו קצת שקט.לא רוצים אותם .זכותנו! (ל''ת)

    מיכל, 18/10/06 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אני סטודנט מצטיין יהודי שלא מקבל מלגה!!

    רונן, סטודנט, 18/10/06 11:40

    במקום שהאוניברסיטה העברית תדאג לסטודנטים זרים מטעמי שיווק, תדאג קודם לסטודנטים ישראלים -מצטיינים ומבריקים - שנשללת מהם המלגה מטעמי ''קיצוץ''.

    וכן גם אני סטודנט לתואר מתקדם...

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    היא יתומה

    מוטי קליפורניה, 18/10/06 11:38

    יש להתחשב.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אני בטוח שבמצרים או אירן יקבלו

    אודי, 18/10/06 11:12

    אותה בשמחה

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    למי אכפת. (ל''ת)

    קוביהו, 18/10/06 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    גם לוחמה ביוכימית לממן להם? (ל''ת)

    אבנר, 18/10/06 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כשיפסקו הפיגועים תהיה לה הזכות להתלונן! (ל''ת)

    עם ישראל, 18/10/06 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שתלמד במצרים או ירדן. (ל''ת)

    אופיר, 18/10/06 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל הח''כים הערבים קיבלו פה גדול באוניברסיטה העיברית. (ל''ת)

    גרון עמוק, 18/10/06 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    באמת לא מבין מה הבעייה ??? (ל''ת)

    זהר, 18/10/06 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    היא יכולה ללכת ללמוד בכל מקום אחר בעולם ואני בטוחה שגם תקבל מילגה. (ל''ת)

    כ, 18/10/06 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אין פה מקום להתחשבות

    אזרחית, 18/10/06 10:37

    אני מצטערת מה כאן עיניין של הגינות אנחנו במצב של אוינות ולא יכולים להרשות לעצמינו להיות פתוחים יתר על המידה שתלך לאונברסיטה במצרים אפילו אם זה לא מקובל אצלם גם סטודנטים שלנו לומדים בחו''ל מסיבות שונות ואם היא כה טובה בטוחני שתקבל מלגה כמיוחד במצב האישי שלה הפלשתיניים רוצים מדינה שלהם שלא ינגנו על הרגשות שלנו

    הגב לתגובה זו

    • עוינות עם עאלף (ל''ת)

      Yo, 18/10/06 15:19

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    למה בכלל היא לומדת אצלינו? שיילך לירדן! (ל''ת)

    הם פוצצים אותנו, 18/10/06 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אנחנו אשמים

    אדם, 18/10/06 10:27

    אנחנו אשמים שבכלל נתנו לה אפשרות ללמוד בארץ. ועוד צריך לרחם עליה בגלל שהיא פלסטינאית. שתשאר בבית שלה ותהיה ד''ר ל-11 אחים שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אולי יגלו לנו מי ממן את המילגה שלה? כנסו

    אילה, 18/10/06 10:25

    היא שיכת לרשות שבחרה אירגון טרור לעמוד בראשה ואשר אינה מכירה במדינת ישראל - זה כולל את בג''צ . אולי נמצא סטודנט/ית מצטינים שלנו או סטודנטים לוחמים שלנו או סטודנטים מעוטי יכולת שלנו סטודנטיי עמך קודמים

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הלב בוכה ממש כאב לב (ל''ת)

    ליאור, 18/10/06 10:25

    הגב לתגובה זו

    • תפנה דחוף לקרדיולוג... (ל''ת)

      ד''ר נו, 18/10/06 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    ''תוותר על שכר הלימוד עקב נוהלי הצבא'' !?

    אחד שלא מתפלא, 18/10/06 10:18

    גם למשרתים במילואים מוותרים על שכר הלימוד?

    האוניברסיטה לא נתמכת בכסף ממשלתי? זו המטרה?

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    למה לא? המחבלים זקוקים לד''ר לכימיה (ל''ת)

    פרס ישראל ללוין, 18/10/06 10:04

    הגב לתגובה זו

    • תודה , הומור חשוב במצב הזה (ל''ת)

      אילה, 18/10/06 10:27

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    טרוף היא תהיה המהנדסת הבאה!

    אמת מארץ, 18/10/06 10:00

    טוב מאוד שלא נותנים לה להיכנס!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שתלמד בבגדד או בסעודיה

    י, 18/10/06 10:00

    יש מספיק סטודנטים ישראלים שצריכים מלגות

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    תואר שמואר, אם זה מציל חיים צריך למנוע לימודים אפילו מערבים ! (ל''ת)

    החיים קודמים, 18/10/06 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ממש מביש! וגם מטומטם. יכולנו להצטייר כמדינה אנושית וניראה אטומים (ל''ת)

    בני, 18/10/06 09:54

    הגב לתגובה זו

    • למות אנושי? עדיף לחיות אטום!!! (ל''ת)

      סבארו, 18/10/06 10:03

      הגב לתגובה זו

      • מסכימה איתך (ל''ת)

        דולפינריום, 18/10/06 12:59

        הגב לתגובה זו

        • yep.... (ל''ת)

          Oy, 18/10/06 15:20

          הגב לתגובה זו

  • 53.

    חבל, דווקא לפלסטינים יש הרבה פרויקטים בכמיה בזמן האחרון ;-( (ל''ת)

    שלומי שגב, 18/10/06 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    החטא הקדמון הוא לימודיה באוניברסיטה העברית.

    רונה, 18/10/06 09:53

    יש מספיק אוניברסיטאות במדינות מוסלמיות.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שתלמד בקהיר או בכל מקום אחר!! למה היא מתעקשת..........

    רבקה, 18/10/06 09:51

    להמ היא חייבת ללמוד בירושלים?? נגמרו האוניברסיטאות בעולם?? אנחנו לא חייבים לממן את האויבים שלנו. כימיה זה המקצוע הנדרש להכנת חומרי נפץ. מה היא תעשה עם הידע הזה?? מי מבטיח שבעתיד זה לא ישמש נגדנו?
    זאת לא אטימות!! בנסיבות הקיימות זה כורח המציאות. שתלך ללמוד במקום אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כמה ערבים מחכים בתור? (ל''ת)

    בזיון דמגוגי, 18/10/06 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ''לוותר על השכר לימוד עקב נוהלי הצבא?''

    המום, 18/10/06 09:48

    אתם השתגעתם שם באוניברסיטה?
    גם לחיילים אתם מוותרים על שכר הלימוד?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    למה היא לא הולכת ללמוד באל-אזהר במצרים (ל''ת)

    סתם שאלה, 18/10/06 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אנחנו צריכים לממן אותה??? (ל''ת)

    לא יאומן !!!, 18/10/06 09:43

    הגב לתגובה זו

    • למר לא יאומן, מובטלים לא מממנים אף אחד

      ריקי, 18/10/06 09:55

      אחרים מממנים אתכם

      הגב לתגובה זו

      • ולהגיב בתשלום יותר טוב מלהיות מובטל ?? (ל''ת)

        בזויה, 18/10/06 10:02

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    מקרים כאלה רק גורמים לשנאה

    ענת, 18/10/06 09:43

    צריך להסתכל קודם על האדם.קצת חמלה אנשים.

    הגב לתגובה זו

    • את תשלמי את שכר הלימוד?? האם תשלמי שכר לימוד גם לבן החייל שלי??

      רבקה, 18/10/06 09:55

      על מה בדיוק את מדברת??

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    הם בקשו עצמאות וקיבלו . למה הם ממשיכים לדרוש מאיתנו שתלמד במ

    שיחיו רחוק מאית, 18/10/06 09:41

    במדינות ערב המפוארות רוויות התרבות והידע .

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    שהאיחוד האירופי יממן לימודים באירופה

    פתרון, 18/10/06 09:39

    גם ככה הם זורקים המון כסף לרשות, שהולך לאבו מאזן ושותפיו.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא שמה עליה קצוץ (ל''ת)

    קציצה, 18/10/06 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למישהו יש טישו ?? (ל''ת)

    אוי, 18/10/06 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אם זה נכון, אפילו שאני ימני עם נטיה קיצונית, אני מתבייש. (ל''ת)

    :-), 18/10/06 09:25

    הגב לתגובה זו

    • שששששש! (ל''ת)

      שקט בבקשה, 18/10/06 09:44

      הגב לתגובה זו

    • אני שמאלני ומיזק את ידי הממשל הצבאי (ל''ת)

      רועי, 18/10/06 09:45

      הגב לתגובה זו

      • האם אתה אחי האובד? מיזק? מחזק? מה? (ל''ת)

        לקט דיס, 18/10/06 09:53

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    ערלי-לב!

    איתמר, 18/10/06 09:25

    אני המום מאחידות התגובות המתלהמות. בגלל גישה אטומה זו, שלא מבחינה בין פרט למכלול, נישאר כנראה במצב מלחמה גם בעוד מאה שנה.
    הבחורה הזאת יכולה אולי להמציא באונ' העברית תרופה לסרטן, אבל אם תלמד בטהרן או דמשק, כפי שאתם מציעים לה, אולי באמת תפוצץ אותנו בעוד כמה שנים.

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחח.... תרופה לסרטן, זה טוב.... (ל''ת)

      קרעת אותי, 18/10/06 10:23

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    תקשורת שמאלנית. (ל''ת)

    שמואל, 18/10/06 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צביעות

    מלכה, 18/10/06 09:16

    האם מישהו מעלה על דעתו כי סטודנט ישראלי, ואפילו ערבי ישראלי, היה נרשם ללימודים באוניברסיטת אל קודס?
    האם לא היה משלם על כך בחיו?
    מדוע חוסר האיזון הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אטימות קן הצרעות בירושלים לצרכי הבטחון של ישראל (ל''ת)

    ובמימון ציבורי, 18/10/06 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    השאלה היא למה בכלל התקבלה לאוניברסיטה ישראלית

    שמאלני לשעבר, 18/10/06 09:13

    לפי הכתוב אין לה אזרחות ישראלית !

    תראו לי עוד מדינה שמסבסדת לימודים של אזרחי אויב באונברסיטאות שלה, כמובן על חשבון אזרחיה.

    פשוט לא יאמן !!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שיפור חגורות נפץ זה לא מחקר בכימיה (ל''ת)

    רק טיש, 18/10/06 09:10

    הגב לתגובה זו

    • גדול!!! רק מי זה טיש? (ל''ת)

      אורית, 18/10/06 09:45

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אטי אטי אטימות - רק שמהידע לא נמות (ל''ת)

    כי כי כימיה, 18/10/06 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מה לעשות הביטחון שלנו קצת יותר חשובים מהתואר המזורגג (ל''ת)

    ליאורה, 18/10/06 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יש לי רעיון מבריק

    בני, 18/10/06 09:02

    שישראלים יוכלו בלי פחד ללמוד בשטחים
    גם היא תוכל ללמוד בישראל

    הגב לתגובה זו

    • לא נראה לי שהברק המחשבתי שלך יביאך ללימודי תואר שלישי בכימיה (ל''ת)

      לבני המבריק, 18/10/06 09:43

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ותלמד במצרים (ל''ת)

    שתלך, 18/10/06 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה אפשר לעשות - זה בגלל האחים שלה

    אביעד, 18/10/06 08:48

    היינו שמחים אם היה כאן דו-קיום, אך הם עצמם כרו את הבור אותו אינם יכוליםלחצות.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא רואה פה אטימות! ביטחון ישראל קודם לכול. (ל''ת)

    ךלי, 18/10/06 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מלגות לפלשתינאים ולא לחייילים משוחררים

    שתלמד בביר זית, 18/10/06 08:43

    אנחנו פשוט עם גאון.

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות! (ל''ת)

      שפויה, 18/10/06 09:02

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    במקום לברבר תפעלו אצל חברי כנסת לבטול (ל''ת)

    הכסף הציבורי, 18/10/06 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה אנחנו צריכים להיות אחראים על זה?

    ציוני, 18/10/06 08:37

    מלכתחילה, הטעות היא הקבלה של הפלסטינאים לאוניברסיטאות שלנו. איזה מדינה עוד מקבלת את הסטודנטים של אויביה? זה פשוט הזוי.
    כל הבעיות שהבחורה הזאת מספרת עליהם הן שלה, ושלה בלבד. שהרשות הפלסטינית תבנה אוניברסיטה נורמלית, ושהיא תלמד שם. אה, ולכל אלה שיקפצו ויתחילו לצרוח על כיבוש, וכל כך שאין להם מדינה - גם אלה הן בעיות שלהם. היו להם הזדמנויות, שכולן פוספסו. במקום להרוג ביהודים ואחד בשני, שישקיעו בחינוך אמיתי, ולא בחינוך לשנאה.

    הגב לתגובה זו

    • בן שלי נאלץ ללמוד בחו''ל כי הוא ....

      H, 18/10/06 13:48

      לא מספיק טוב. שירת כחובש קרבי באחת מיחידות העילית של צה''ל אבל ללמוד רפואה בארץ הוא לא מספיק. השנה סיים שנה שלישית ברפואה בגרמניה. את מלחמת לבנון השניה ראה בטלביזיה. אני בטוח שיגמור בהצטיינות וימצא שם גם מקום לעשות סטאג ועבודה. מדינת ישראל לא ראויה לבן שלי. תגרשו את הבנים ותכניסו אויבים ללמוד במקומם. זה מתאים לרוח של האוניברסיטה העברית שמעולם לא אהבה את המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אין חמלה לשונאי ישראל (ל''ת)

    אופציה זולה, 18/10/06 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש הבנה. אין כניסה.

    עודד, 18/10/06 08:31

    אני בהחלט מבין אנשים כדוגמת הסטודנטית הצעירה הזאת. מה לה ולמלחמות? הרי היא בסך הכל רוצה ללמוד. מה לעשות? הרי אנחנו במלחמה מתמשכת עם עמה, הפלסטינים? יש מחיר, מחיר כבד, שמשלמים עבור מאבק מזויין. את, סטודנטית נכבדת, משלמת חלק ממנו. אין שום סיבה, זולת סיבות הומנטריות מסויימות, שישראל תפתח את שעריה לפלסטינים באשר הם. נלחמים? תשלמו!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שתלמד בחו''ל

    מנחם, 18/10/06 08:30

    זה בסדר שילמדו בחו''ל.גם כך אין מספיק מקומות לסטודנטים ישראלים

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מדוע מי ששירת את המדינה צריך לשלם

    אפליה, 18/10/06 08:30

    האונ' העברית צריכה לחזור ולהיות עברית, שפלסטינים ילמדו בפלסטין או בחו''ל.
    שמעתי שבאירן מחפשים מומחים גם בכימיה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רק תסבירו לי למה הם באים לכאן ולא הולכים לסוריה או אירן

    ליאת, 18/10/06 08:30

    הם כל כך שונאים אותנו אז למה הם באים אלינו? למה הם באים לבתי החולים שלנו? למה ללמוד אצלינו?
    לא הגיוני ורק מעורר חשדות .....
    פראנואידיות ישראלית יהודית? יש לנו הרבה הוכחות לכך......
    תקפצו לי אבל שתלך לאירן או לסוריה. בטח גם בירדן ומצרים לא ירצו אותה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    איזה תואר יתחיל השנה גלעד שליט? (ל''ת)

    מוקי, 18/10/06 08:27

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      אליה, 18/10/06 08:58

      מוקי אתה צודק.

      הגב לתגובה זו

    • תואר תמורת שליט (ל''ת)

      אכן אכן, 18/10/06 11:05

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני פשוט לא מבין

    ימימי, 18/10/06 08:27

    היא שייכת למדינה [רשות] שלא מכירה במדינת ישראל, שלא מונעת פיגועים ותומכת בהם, שחייל חטוף נמצא ברשותם והם דורשים אלף מחבלים תמורתו כולל רוצחי ילדים, יש התראות לפיגועים, יש תקדימים [לפחות תקדים] שעובד פלסטיני של האוניברסיטה ניצל את נגישתו להטמין בה פצצה, ארגוני המחבלים מנצלים מחוות הומניטריות לשילוח מתאבדים ו
    סטודנטית פלסטינית קבלה מלגת לימודים, אך עקב המצב אין מעבר לה ולשכניה ללימודים
    ואנחנו אטומים?
    די!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ועוד בכימייה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מהנדסת החמאס, 18/10/06 08:26

    הגב לתגובה זו

    • טוב (ל''ת)

      מוטי, 18/10/06 08:58

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אזרחית אויב על חשבוננו ?

    אסף, 18/10/06 08:21

    הפלשתינאים במלחמה איתנו. מדוע שישראל תיתן לאזרחית אויב ללמוד באוניברסיטה ישראלית ועוד על חשבון משלם המסים ? לא עדיף דוקטורנט ישראלי במקומה ? כבוגר האוניברסיטה העברית אני המום ומתבייש באוניברסיטה שלי. אני מצפה מכם ליותר פטריוטיות ושכל ישר.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    איסור הכניסה מוצדק (ל''ת)

    גיל אזולאי, 18/10/06 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    המגיבים פה גזענים ובורים (ל''ת)

    ישראלי, 18/10/06 08:14

    הגב לתגובה זו

    • לא, הם בעלי נסיון (ל''ת)

      רשל, 18/10/06 08:40

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    גם אני רוצה ללמוד בחינם באוניברסיטה

    פקק תנועה, 18/10/06 08:13

    יחי ההבדל הקטן .מדוע לי לא דואגים כך?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למגיבים, מדובר באדם כמוכם וכמוני

    קשת, 18/10/06 08:13

    האם אתם לא מסוגלים לראות מעבר לתוית ''פלסטינית'' ולראות שמדובר פשוט בבחורה צעירה, שהוריה לא יאפשרו לה לחיות לבד במדינה אחרת, ערבית או לא, ולכן היא בחרה ללמוד קרוב לבית, שבמקרה זה, זה ''אצלנו''. קצת פיתוח חמלה ויכולת לראות את ''האחר'' לא יזיק לאף אחד מאיתנו, זה רק מחזק. מערכת הביטחון אטומה לצרכים האינדיוידואלים של הפלסטינים ורואה אותם כמקשה אחת. זה גורם להרבה עוול לאנשים שאין להם כל מטרה להזיק, ומה שאנחנו מחוייבים לעשות, האזרחים שאינם שייכים למערכת הביטחון, הוא לנסות באמת לראות מעבר לתויות ולא להגיב בכזו אטימות ושנאה. בסך הכל דוקטורנטית לכימיה שרוצה להמשיך ללמוד.

    הגב לתגובה זו

    • ל 13

      ???, 18/10/06 08:24

      לא!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מדוע לא מבינים גורמים

    פקק תנועה, 18/10/06 08:11

    מסוימים בישראל שאוכלוסיה זו עלולה במשך הזמן .להפוך לפצצה מתקתקת.צריך להבין את המצב הביטחוני הירוד.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם אני לא יכול להשלים תואר בטהרן

    סטודנט יהודי, 18/10/06 08:06

    אני סטודנט מצטיין לפיסיקה גרעינית.
    אני מזמין כאן את כל עיתוני אירן לכתוב עלי כתבה על איזה מסכן אני שלא נותנים לי לנסוע לטהרן להשלים תואר.
    מה אני אשם שאין שלום בין ישראל לאירן?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא נורא יש דברים הרבה יותר גרועים (ל''ת)

    אדומת החזה, 18/10/06 08:03

    הגב לתגובה זו

    • נכון ! (ל''ת)

      מיקי, 18/10/06 08:55

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם היא רוצה היא יכולה ללמוד

    צחי, 18/10/06 08:00

    זה מאוד פשוט, שתלך לשב''כ ותביא מידע על פיגועים. פיגוע אחד יסוכל ביוזמתה והיא תקבל אישור. היא גם תתקבל כגיבורה בחברה הפלסטינאית שמסתייגת ברובה המכריע מאלימות (לא מאמינים שהם נגד אלימות? תשאלו בשלום עכשיו)

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מעניין אם זה היה יהודי/ה

    יוני, 18/10/06 07:52

    שהיו רוצים ללמוד במוסד מוסלמי ,
    או לגור בשכונה ערבייה , היו נותנים להם?
    כמה יהודים גרים בשכונות ערביות??
    די לצביעות וליפות הנפש..

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד! אתה צודק ב-100% (ל''ת)

      רונית, 18/10/06 09:34

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לשלם את המחיר

    בר יעקב, 18/10/06 07:51

    זה מכבר חלף הזמן בו אמורים היו הפלשתנאים לשלם את המחיר עבור הליכתם אחר יאסר עראפת.זו היתה בחירתם. די לכל המתייפיפים החוגגים על מסכנותם של הפלשתנאים, ודי לנו הישראלים לשלם עבור כך. מענין האם סטודנט ישראלי יהודי יכול ללמוד באנב' ביר זית ?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שתשלים במצרים (ל''ת)

    מאיר, 18/10/06 07:49

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    22 מדינות ערביות מחכות לה בזרועות פתוחות (ל''ת)

    22 מדינות ערב, 18/10/06 07:48

    הגב לתגובה זו

    • גם לאימך מחכים ב-22 מדינות

      דני ב., 18/10/06 08:30

      אבל שמעתי שהיא לא משהו.
      במקום שהשלכ אבד לא יעזור כלום.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    יש המון אוניברסיטאות שהמיידלע הזאת

    רני, 18/10/06 07:45

    יכולה ללמוד בהם:
    בירדן, מצריים, סוריה ואפילו בארופה.
    אין סיבה שמדינת ישראל תתפרק מרצון מאחד מכלי הנשק הגדולים שלה והוא הידע.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שתלך ללמוד במצרים, ירדן, סוריה ויש עוד 20 מדינות ערביות (ל''ת)

    קרן אור, 18/10/06 07:43

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שתלמד בביר זית,מה הבעיה??למה ללמוד על חשבון היהודים

    ההמום, 18/10/06 07:41

    כל הזמן הם בוכים נגד המדינה היהודית,דבר שלא מפריע להם ליהנות ממנעמיה..ולדרוש זאת ברוב חוצפתם בעזרתם של שונאי ישראל השמאלנים......

    הגב לתגובה זו

    • עוד לא הבנת?

      tara, 18/10/06 09:55

      ההמום, קצת הבנת הנקרא- אין תארי דוקטורט באוניברסיטאות פלסטיניות בגדה. אני המומה מהתגובות הגזעניות שמופיעות כאן. אני לא מצליחה להבין איך החברה הישראלית יהודית עם כל מה שעבר עליה - הפכה לחברה הגזענית ביותר בעולם ולא רק כלפי ערבים - כלפי כל שונה. ואני עוממדת מאחורי הדברים שלי- אנחנו משתייכים לחברה הכי גזענית בעולם!!!

      הגב לתגובה זו

      • זה בסדר, הנה דוגמה לסוג של טוקבקיסטים שקוראים רק את הכותרת!! (ל''ת)

        סמבוסק, 18/10/06 12:45

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    די להתממות

    שאול א., 18/10/06 07:37

    קשה לי לשער שהסירוב לתת לה אשרת כניסה היא סתם אקט של אטימות, רוע לב וניסיון של גורם ביטחוני כל שהוא בישראל להכשיל סטודנטית מבריקה.

    יתכן שישנה סיבה לסירוב זה. העובדה שלא נותנים נימוק רשמי, נובע אולי מכך שיהיה בכך משום לחוף מקורות מדיע מודיעיני.

    בו ניתן קרדיט לשירותי הביטחון, שרוע לב אינו קריטריון להחלטות שלהם.

    העובדה שהצעירה מוכשרת ומבריקה, אינה עדות או הוכחה שאינה מהווה סכנה ביטחונית, או שיש לה פוטנציאל להיות כזאת.

    הגב לתגובה זו

    • אומנם יש יתרונות לפרנואידיות אך גם יש לה קורבנות!!! (ל''ת)

      שפוי, 18/10/06 08:13

      הגב לתגובה זו

    • מצטערת - אני נותנת 0 קרדיט ליושרה של שרותי הבטחון

      מיכל, תל אביב, 18/10/06 08:18

      אין להם רצון וזמן לבדוק כל מקרה לגופו, רק לכסת''ח את עצמם. אני מקווה שכרגיל, בג''צ יתן להם סטירה בפרצוף, כך שיתחילו לעבוד כמו שצריך ולבחון כל מקרה לגופו.

      הגב לתגובה זו

      • הנטיה של ישראלים מסויימים להעדיף כל

        מיקי, 18/10/06 08:48

        תלונה של כל פלשתינאי על כל החלטה של השב''כ עולה לנו ביוקר.
        המוסלמים בכלל והפלשתינאים בפרט הם קודם כל סכנה לכל האנושות. ובשביל אלפית פרומיל של ''צדיקים'' אין סיבה לבלבל את המוח.

        הגב לתגובה זו