• 105.

    המערכת השלטונית המטופשת רק מזיקה לעניין

    קוריצה, 15/01/08 10:30

    בימים אלו שעומדת לפנינו בעיה של פינוי מאחזים בעייתיים המערכת השלטונית גורמת לאהדת הציבור לעניין ההתנחלויות ומסיגה את הפופולריות של הממשלה לאחור.
    לעצור ילדות כנקמה בציבור הדתי היא מעשה לא יעשה במדינה דמוקרטית וזה מזכיר שלטונות חשוכים.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    הכתומים צודקים---איפה נשמע דבר כזה להזהות לפני שוטר?????

    ***************, 18/10/06 09:08

    אפילו רוזנשטיין מתקומם..

    הגב לתגובה זו

    • נכון, ולכן צריך להחזיק ילדות בבית כלא עד שיזדקנו (ל''ת)

      טמבל שכמוך, 18/10/06 10:37

      הגב לתגובה זו

      • נסתפק בנכון

        לפי שעה, 18/10/06 11:23

        עד שתבינו שזה ---נכון.

        הגב לתגובה זו

  • 103.

    למה אין בית סוהר לקטינים? ואם יש למה הם לא שם?

    אילה, 18/10/06 08:59

    הם עצירים פוליטים? מה בית המשפט שם אותם שם? 4 קושיות

    הגב לתגובה זו

    • איפה האחריות ההורית ?? (ל''ת)

      פוליטיקה על גב, 18/10/06 09:09

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר בין השאלות לתגובתך? (ל''ת)

        אילה, 18/10/06 09:23

        הגב לתגובה זו

        • תחילת ההתנהגות האבסורדית (ל''ת)

          שלא יכולה, 18/10/06 10:10

          הגב לתגובה זו

          • ביחסי כוחות בין מחנך לחניך, לא מצפים להדדיות

            נו, באמת, 18/10/06 10:31

            אם תחילת ההתנהגות אבסורדית, אין זה אומר שהמדינה צריכה להמשיך אותה.

            הגב לתגובה זו

            • נכון-הגזימו עם המעצר(הרי סה''כ כן ידועה הזהות)

              ותמיכתכם, 18/10/06 11:29

              מקוממת.
              גם המשטרה הגזימה-וגם תמיכה בהתנהגות והצדקה שלה -לא בסדר.

              הגב לתגובה זו

        • שאלות טובות הן (ל''ת)

          תמיד במקום, 18/10/06 10:28

          הגב לתגובה זו

          • ואיפה חופש הביטוי? ולמה מתנכלים למפגינים כתומים? (ל''ת)

            שאלות טובות הן, 18/10/06 10:41

            הגב לתגובה זו

            • כשלא תתבלבלו בין מושגים -אפשר יהיה לענות על זה

              כפר מיימון, 18/10/06 11:26

              לא היו ''הפגנה'' וחופש ביטוי -אלא נסיונות סיכול/פוטש.
              למשל
              לא להזדהות לפני שוטר-זה לא גם חופש ביטוי

              הגב לתגובה זו

    • הן זכו למעצר משודרג ומועדף (ל''ת)

      לא בסדר, 18/10/06 11:15

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    היתחנפות מצויה של מיפלגת העבודה (ל''ת)

    פקק תנועה, 18/10/06 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    הפרקליטות השמאלנית מנסה לדכא את הימין בכוח (ל''ת)

    מורן, 18/10/06 08:05

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    להשאיר אותן במעצר עד

    דודידו, 18/10/06 07:59

    שהן לא יהיו קטינות יותר.

    הגיל אינו מפלט אלא תירוץ !!!

    להענישן בחומרה רבה ככל שניתן.

    הגב לתגובה זו

    • אין גבול לאינטיליגנציה שלך

      א, 18/10/06 09:03

      צריך להשאיר אותך במעצר עד שיגדל לך שכל. מה הקשר לגיל אינו תרוץ? צריך לנהוג איתם כמו כל עצור אחר שעל עברות קלות כמו שהם מואשמות לא יושב בכלא אפילו שבוע

      הגב לתגובה זו

      • הן מצהירות שיחזרו שוב לסורן (ל''ת)

        הן מודיעות מראש, 18/10/06 10:21

        הגב לתגובה זו

        • שמה? שיפגינו נגד פינוי גש קטיף? הסיבה כבר איננה, וכך גם המסובב

          איפה השכל?, 18/10/06 10:34

          לאן נעלם ההיגיון השמאלני (אם בכלל יש דבר כזה...)
          כיצד מענישים קטינים בלי שום פרופורציה לחומרת המעשה. הן כבר ריצו זמן במעצר גדול מהעונש המירבי בחוק על העבירה.
          נהיינו פה ארגנטינה בכל מה שנוגע לזכויות ילדים / אזרחים מהמחנה הפוליטי היריב.

          הגב לתגובה זו

          • תשאל אותן על הצהירו ואיך גם התגאו, או את הוריהן

            נשמח להתעדכן, 18/10/06 11:33

            תפסיקו להיתמם

            הגב לתגובה זו

            • על מה הצהירו.. (ל''ת)

              צ.ל., 18/10/06 11:47

              הגב לתגובה זו

      • הן במעצר והארכת מעצר-לפני שופט

        כל הארכה-, 18/10/06 11:49

        השופט משתכנע ומאשר המשך מעצר

        הגב לתגובה זו

    • אני בעד עונש מוות. סירוס. עקירת שיניים וכוויות. בחומרה! (ל''ת)

      אין גבול לשנאה, 18/10/06 10:38

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    כשהחוק משמש לדיכויפוליטי של אזרחים - ברור שיש מרי אזרחי! (ל''ת)

    תמשיכו ככה!, 18/10/06 07:58

    הגב לתגובה זו

    • כשיזרוק לך קטין אבן בחלון ויסרב להזדהות בנוכחות שוטר וגיבוי הוריו-- (ל''ת)

      תגיב כנ''ל??, 18/10/06 09:26

      הגב לתגובה זו

      • תמים שכמוך

        א., 18/10/06 10:21

        במשך עשרות בשנים ילדים ערבים זרקו אבנים ומי שהואשם אלה המתיישבים באזור ואילו הילדות אלה וכל מי שהפגין לא סיכן את שלום הציבור (כן לשבת על הכביש זה לא מסכן אף אחד) אז די לתמימות

        הגב לתגובה זו

        • גם די להיתממות (ל''ת)

          חובה להזדהות, 18/10/06 11:17

          הגב לתגובה זו

      • במקרה הזה ההורים היו כן מתערבים וכמובן משלמים את הנזק (ל''ת)

        אילה, 18/10/06 10:35

        הגב לתגובה זו

        • זה אותו דבר-אין חיה כזו לא להזדהות לפני שוטר

          ולהמשיך לצפצף, 18/10/06 11:12

          שימשיכו לעשות את אותו הדבר, שאסור להן לעשות...

          הגב לתגובה זו

        • באמת מודים לכם...זו דוגמה עקרונית,תפישתית

          חובה להזדהות, 18/10/06 11:22

          ולא לנסות לרכב על כל החתונות-גם לא להזדהות
          גם לחזור ולהצהיר שיחזרו שוב על מעשיהן (בפני שומרי החוק-בפנים!)
          וגם להתבכיין

          הגב לתגובה זו

  • 98.

    דיכוי פוליטי של אוכלוסיה אזרחית באמצעות - כוח ברברי (ל''ת)

    אולמרט המזעזע!, 18/10/06 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מי שעובר על החוק-שיישא בעונש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חוק שווה לכולן, 18/10/06 07:29

    הגב לתגובה זו

    • תתחיל מאולמרט וחברי הכנסת דרך הנשיא וצמרת צה''ל ותמשיך למנהלי לשכות (ל''ת)

      האחרונות בתור, 18/10/06 07:49

      הגב לתגובה זו

    • שהמשטרה תחפש קודם את הגנבים,הרמאים, הפדופילים וכו' אחר תעצור קטינים

      אילה, 18/10/06 09:25

      וקטינות שלא רוצים לאמר את שמם

      הגב לתגובה זו

      • חובה להזדהות (ל''ת)

        לפני שוטר, 18/10/06 11:14

        הגב לתגובה זו

    • בהחלט: ולכן נערים שמטרידים נערות בפאבים/שותים אלכוהול אנדר-אייג'

      חוק שווה לכל, 18/10/06 10:35

      מעשנים מריחואנה וכו' וכו' - צריכים למצות עימם את הדין עד הסוף!!!

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    סתימת הפיות של מתנגדים פוליטיים - כמו בדיקטטורה אפלה! (ל''ת)

    אולמרט תתפטר!, 18/10/06 07:29

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מה עם עו''ד גליקסברג, הוא לא במעצר ? (ל''ת)

    אינדיקה, 18/10/06 07:01

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    שהצדיקות ימסרו את שמן וישוחררו

    שמוליק, 18/10/06 06:14

    כל עבריין לאחר שנחקר והחקירה הסתיימה משוחרר.
    הבנות החסודות ביצעו פשע,נעצרו,לא מוכנות להזדעות על מנת שלא יוכלו לעמוד לדין על העבירות שביצעו ולכן נעצרו.

    הגב לתגובה זו

    • מה העונש על אי אמירת שמך ?

      ד''ר ארוין, 18/10/06 07:10

      יום
      שבוע
      חודש
      3 חדשים
      חצי שנה
      ......

      ממתי אתה כזה צדיק, שמוליק ?
      תחשוב כאילו זה הבנות שלך, אז אולי תבין.

      הגב לתגובה זו

      • אם אלה היו הבנות שלי, הייתי משחרר אותן. (ל''ת)

        פשוט, לא ?, 18/10/06 07:42

        הגב לתגובה זו

      • נראה לך הגיוני לא להזדהות (ל''ת)

        לפני שוטר??, 18/10/06 09:05

        הגב לתגובה זו

      • אולי אני טועה, אבל אתה שומוליק באותה דעה (ל''ת)

        התפרצת לדלת, 18/10/06 10:37

        הגב לתגובה זו

    • כשהשנאה בוערת אין גבול לצביעות

      הומאני אמיתי, 18/10/06 07:15

      מישהו שכח שהנערות לא הורשעו בשום ביצוע פשע, שהחוק לגבי מעצרים עד המשפט שונה לפני כעשור להפעלה רק כשיש סכנה לציבור מהאדם שנעצר ושיש סתירה פנימית בטענה שהנערות מסרבות להיזדהות. הרי אתם גם טענים שההורים מסרבים לשחררן בערבות. אז אם יודעים מי ההורים כיצד זה שלא יודעים מי נעצר? פשוט יש כאן המשך ישיר לשנאה הבוערת נגד הימין שאינה יודעת גבולות מאז רצח ארלוזרוב, הסזון, אלטלנה וה''התנתקות'' שהיתה פשוט פוגרום ברשות החוק.

      הגב לתגובה זו

      • מי שמדבר על שינאה-לך לטוקבקים שלכם יום יום בכל הרשת ! חצופים!

        הן צריכות, 18/10/06 09:04

        ואתם להפסיק להתחכם- גם עם המשטרה
        וגם בהצדקת דברים שלא מתקבלים על הדעת.

        הגב לתגובה זו

    • סוף סוף

      גילי, 18/10/06 08:32

      אני המומה מהתגובות! אני שמאל וחושבת שהנערות והנערים צריכים להשתחרר. אבל כל המתלהמים פה לא קולטים שיש כאן בעיה שורשית. ישראל היא מדינת חוק, לא ייתכן שעצור יחליט לא לתת את שמו וישוחרר ללא כל עונש. מחר יקום כל משועמם יגנוב וימשיך להתהלך ברחוב כל עוד לא ימסור פרטים!!!! לפי הדת הן בנות מצווה=בוגרות והן צריכות לקחת אחריות על עצמן (על ההורים הן בטח לא יכולות לסמוך). נכון העבירה היא ''קטנה'' אבל ההשלכות הן עצומות ואין קשר לכתום , צבע או דת!!!! ההורים ד''א צריכים גם הם טיפול של מדינת חוק!! על הזנחת ילדים נענשים.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    מה ? יש עדיין קטינות במעצר ?

    לא יאומן, 18/10/06 05:32

    אני שמאלני , וחושב שמחר צריך לחזור לגבולות 67 , אבל זה פשוט מטורף , קטינות עדיין במעצר ? משפילים אותן שם ? איפה השרים ? איפה הממשלה ?
    ביזיון

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    יחמוביץ האם פלורה פרץ ואלברט פרץ -האם זה לא מינוי מקורבים -שאילתא (ל''ת)

    שאלת תם, 18/10/06 05:12

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לחסל את כולם אש אש אש מלחמה בעעעע (ל''ת)

    בעעעע, 18/10/06 04:38

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מתכוון לנערות אלא לשופטים... (ל''ת)

      אלי, 18/10/06 06:49

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    זה נשמע מאוד ברברי - אל תתעללו בילדות

    אורי וייס, 18/10/06 04:33

    אני, כמובן, מתנגד לאידיאולוגיה הפאשיסטית שהנערות מנסות לקדם, אך אני מתנגד נחרצות למעצרן הממושך. לא נראה שמתקיימת כאן עילת מעצר, שתצדיק מעצרו של אדם בוגר, וקל וחומר של קטין. להטן האידיאולוגי שלהן ועקידתן בידי הוריהן, בוודאי, אינן מצדיקות אפילו שמינת שבשמינית מההתעללות שמערכת החוק מתעללת בהן. דומני, כי אין כאן צורך אפילו בחלופת מעצר, אבל למה זו לא נשקלה?
    מערכת המשפט מחרה מחזיקה אחר האינפנטיליות הדווקאית שלהן ומשחקת את המשחק שלהן. ההבדל בינן לבין מערכת המשפט הוא שהן ילדות שבטיפשותן מקריבות את עצמן, ואילו השופטים הם אנשים בוגרים שאפילו נקראים חכמים ומקריבים את הילדות. יש לשחרר אותן. הבדל נוסף הוא שהן לא מכירות בסמכותם של השופטים, ואילו השופטים לא מכירים באנושיותן של הילדות.

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות! (ל''ת)

      דינדוש, 18/10/06 09:04

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    יחמוביץ שכל המשפחה של פרץ-מנהלים משהו זה קצת מסריח -מריח לך משהו מא (ל''ת)

    מסריח מאיטליה, 18/10/06 04:28

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    This is how Israel treats JEWISH GIRLS from Yesha

    amir, 18/10/06 04:23

    This is how much hate some Israelis have towards Jews from Yesha

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    כל הכבוד לשלי: אמנם שמאלנית, אבל יהודיה ובחורה ישרה! (ל''ת)

    זיגי אמסלם, 18/10/06 04:06

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לקרוא ולא להאמין... בנות קטינות במעצר על מחאה (ל''ת)

    נאוי, 18/10/06 03:58

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ARABS KILLERS OF JEWS SET FREE .LITTEL JEWISH GIRLS ARE IN JAIL

    meir yaeir, 18/10/06 03:10

    FOR FIGHTING FOR THE RIGHT OF JEWS ... THAT ONLY TELL ME THATN THE LEADERS AND THE COURT OF ISRAEL IS IN THE HANDS OF HITLER YOUTH

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    כל הכבוד שלי - לוחמת צדק חברתי ופוליטי (ל''ת)

    בתיה, 18/10/06 02:54

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    קצת נחת

    שמוליק, 18/10/06 02:52

    פשוט נהניתי הפעם מהתגובות שברובם מבזים את מערכת המשפט של המדינה הרקובה הזאת, טוב טוב יום אחד ילמדו הכתומים איך יוצאים למרד, ויתנתקו מהמערכת לא ישלמו מיסים וינטשו את תצבא הכושל,

    הגב לתגובה זו

    • אבל לשבת במרכז ולתת עיצות זה יותר נח (ל''ת)

      גילי, 18/10/06 08:21

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    פעולת המעצר איננה עונש

    מסוכנות לעצמן, 18/10/06 02:40

    פעולת המעצר היא אמצעי מונע כדי למנוע מהנערות לחזור על המעשה ולסכן את עצמן ואת הנהגים בכביש.
    הלא הם התרברבו בגלוי שיחזרו לחסום כבישים כאשר ישחררו אותם.

    הגב לתגובה זו

    • אבל מחבלים כן משחררים פה,ויודעים שהם יחזרו לטרור... (ל''ת)

      אלי, 18/10/06 06:51

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    הילדות אפילו לא מוסרות את שמן ולא מבטיחות להימנע

    השלי הזו, 18/10/06 02:21

    כאשר תופסים את ''הנערות התמימות'' הן מסרבות למסור את שמן.
    וכמו כן הן מסרבות להתחייב לא לבצע את חסימת הכבישים שנית, ומבטיחות לחזור על המעשה.
    האם אין הציבור זכאי להגנה מפני העברייניות שמסרבות להזדהות ומבטיחים לחזור על הנעשה?
    כאשר פושעים מנצלים את גילם הצעיר ומבצעים עבירות אלימות, כולנו בעד להחמיר ענישה גם אם הצעירים.
    ופתאום - שלי רוצה שוותרו לעבריניות. למה? כי הן דתיות? כי הן נערות? כי יש להן אידיאולוגיה ומותר להן הכל? כי הן מסרבות להזדהות ומאיימות לחזור על המעשה? כי הן משחיתות רכוש משטרתי?
    אני קורא לאמיר פרץ! קרא את שלי סוף סוף לסדר!!. חברת הכנסת הזו ממש מסוכנת לציבור!!!
    אפילו הפושעים

    הגב לתגובה זו

    • אז מה? אז לענות את הדין איתן? הרוע שולט כאן. (ל''ת)

      א, 18/10/06 03:02

      הגב לתגובה זו

    • הציבור זכאי להגנה מפני אולמרט, פרץ וחלוץ. (ל''ת)

      רני, 18/10/06 03:21

      הגב לתגובה זו

    • מעצר הוא לא כלי לענישה. אם הן יפשעו שיעמדו למשפט כמו כולן

      תמר, 18/10/06 06:14

      אי אפשר להעניש אותן על כך שיש להן אידיאולוגיה שהשופטים מתנגדים לה.

      או שמדינת ישראל היא מדינת חוק או שהיא מדינה שבה השופטים מכניסים למעצר ובלי משפט על דעות פוליטיות ולא על מעשים לא חוקיים.

      הגב לתגובה זו

    • הן לא מסוכנות,אף אחד אפילו לא נפצע בכל החסימות האלה, (ל''ת)

      איציק, 18/10/06 06:54

      הגב לתגובה זו

    • גם אתה לא מסרת את שמך- שמת לב? (ל''ת)

      אילה, 18/10/06 09:31

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    בעוד מספר שנים, שננסה להבין מה קרה לנו (ל''ת)

    נלמד הרבה, 18/10/06 02:18

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יחימוביץ' פועלת גם לשחרור קטינים?

    ערוץ 5--, 18/10/06 01:56

    או רק קטינות?

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אין זכות קיום למדינה שכזאת

    אליעזר שורק, 18/10/06 01:49

    השלטון, הכנסת ומערכת המשפטים, מבזים את זכות הקיום של המדינה. אני משתומם שהנושא לא הגיע לעתונות בעולם. החרפה מלכלכת את היהדות בכלל ומבטלת את היסוד של ...''ערבים זה בזה:

    הגב לתגובה זו

    • כל כן צודק (ל''ת)

      עדנה, 18/10/06 06:47

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    כבוד לבנות, כבוד להורים התומכים בעמדתן

    עמוס, 18/10/06 01:36

    חינוך נכון כולל תמיכה וכבוד. יפה עושים ההורים הניצבים מאחרי בנותיהם תוך כיבוד מניעיהן האידאולוגיים.

    הגב לתגובה זו

    • שום כבוד. פרזיטים מהגבעות תומכים במופקרות קטנות.

      לסגור למתנחבלים, 18/10/06 02:27

      הורים ששולחים את הילדים שלהם לשכב על הכביש, לסקול חיילים מהגגות, לשפוך חומצה על חיילים, לשים על עצמם מגיני-דוד צהובים ולצווח כאילו שחטו אותם, צריך לשלוח לכלא לפחות לאותה תקופה כמו הילדים, ועל הילדים להיות מופקעים מחזקתם של ההורים-פושעים הללו ולהינתן למשפחות אומנות - בנוסף לאיסור מוחלט לצאת את ישראל לשטחים הכבושים. רוצים לבקר ביקור-ילדות בחו''ל? שייסעו לאירופה, לאמריקה, לדיסנילנד כזה או אחר או לחוף הים. שטחים - יוק.

      הגב לתגובה זו

      • אבל קלגסי השמאל באמת שחטו אותם.

        להוציא את השמאל, 18/10/06 03:15

        פינוי בתים = פשע נגד האנושות.

        הגב לתגובה זו

      • לכל אפס יש היום מקלדת (ל''ת)

        להוציא רשיון, 18/10/06 03:20

        הגב לתגובה זו

        • האם לא הוכחת זאת כרגע? (ל''ת)

          הפוסל במומו, 18/10/06 06:39

          הגב לתגובה זו

  • 76.

    לקרוא ולא להאמין... בנות קטינות במעצר על מחאה... (ל''ת)

    יואב, 18/10/06 01:36

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מה זה יפה השלי הזו???התמונה הכי הכי שראיתי בחיים, (ל''ת)

    טורונטו, 18/10/06 01:36

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    קטינות לשחרר וקטינים לא? שלי היקרה, נער בן 14 צריך לשבת בכלא? (ל''ת)

    עופר, 18/10/06 01:32

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כשאני שומע שהמדינה מתנהגת ככה, יש לי חשק שנחזור כבר לגלות

    ירושלמי, 18/10/06 01:16

    לפחות שם לא תהייה אפלייה בין שמאלנים לימנים, כולם יופלו באותה הצורה

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כמעט הח''כית היחידה שהיא גם ישרה. תודה ל-לוהים שהיא קיימת (ל''ת)

    סופרת, 18/10/06 01:08

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    תראו את השינאה לכתומים ועדיין אין שלום...אם, חלילה, יהיה שלום, אני

    רציני, 18/10/06 01:04

    חושש לחיי כל מי שאיננו שמאלן.
    השמאלנים יעשו יד אחת עם הערבים נגד כל מי שאינו ''משלנו''...

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    רק בישראל הפושע חופשי דוגמה: קצב+קראדי+רמון כולי (ל''ת)

    שופטים אין, 18/10/06 00:54

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מי שם שופטים כאלה? זה לא פחות גרוע מאונס ילדים.

    אורן, 18/10/06 00:54

    יש איזה שופטת פרוקצ'ה או משהו כזה ששמה לעצמה להתנכל לילדות הקטנות שכל חטאן שהעזו להפגין נגד אריק שרון ותוכניתו לגירוש קהילתם ובני משפחתם.

    איזה שופטים אלה? איך הם התקדמו במערכת המשפט? על סמך דעה פוליטית? על סמך קשרים אישיים?

    בית משפט שלא מרחם על ילדות קטנות ולחפש להן את הפתרון הטוב ביותר נראה בעיניי כבית של חסרי לב שלא ראויים להיות יו''ר וועד של בניין.

    מה שהכי גרוע שזה לא יישתנה עד שלא יישתנה החוק לבחירת שופטים, מערכת המשפט מנהלת את עצמה ומצחצחת לעצמה את חרבותיה וכאן מתחילה השחיתות , בית המשפט מתפקד כסניף מקומי של מר''ץ.
    שופט צריך לגלות את דעתו הפוליטית כמו בארה''ב, ברגע שזה יקרה תחל מערכת המשפט לעבור תהליך חיובי של פלורליזם לצד חקר האמת שמשפיעים אחד על השני.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      פאי, 18/10/06 04:14

      הגב לתגובה זו

    • חזק וברוך,מילה בסלע (ל''ת)

      עדנה, 18/10/06 06:49

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    מסכנות בנות רק בישראל השופטים מתומתמים. (ל''ת)

    קצב חופשי למה?, 18/10/06 00:52

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    תראו את השינאה לכתומים ועדיין אין שלום...אם, חלילה, יהיה שלום, אני

    רציני, 18/10/06 00:45

    חושש לחיי כל מי שאיננו שמאלן.
    השמאלנים יעשו יד אחת עם הערבים נגד כל מי שאינו ''משלנו''...

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בושה וחרפה למדינה ולמערכת המשפט. (ל''ת)

    רוני, 18/10/06 00:37

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    החזקת הקטינות במעצר מתאימה למשטר של סטלין

    יוסי, 18/10/06 00:35

    צריך רק שאולמרט יגדל שפם או שישאיל את של פרץ

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כאחת ששרתה במערכת אכיפת-החוק במשך שנים: זו מערכת פוליטית מסואבת.

    מושחתים עד העצם, 18/10/06 00:32

    המערכת משתמשת בכוחה כנגד מי שמסומן כ''אויב''. הפעם אלו ''הכתומים''. מחר אלו יהיו אחרים. היום נוח לשמאל לשתוק, למרות שהם יודעים בדיוק מה קורה. מחר, כאשר השמאל יזעק לעזרה, לא יהיה מי שיסייע לו...

    הגב לתגובה זו

    • תגובה שראוייה לתשומת לב מיוחדת - למי שלא מבין את המערכת (ל''ת)

      ארז, 18/10/06 05:48

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    שלי כל הכבוד המשיכי והצליחי בדרכך (ל''ת)

    אורלי, 18/10/06 00:22

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שלי יחימוביץ צודקת

    רות רזניק, 18/10/06 00:22

    נערות שאינן סכנה בטחונית (יהודיות, ערביות, מהמאדים או מונוס) אסור שתשבנה בבית מעצר או בבית כלא עם עברייניות.
    אם רוצים להרחיקן מבית המשפחה לשעות ספורות לצורך חקירה, יש למצוא מקום הולם בתחנת משטרה.
    בשום פנים ואופן אין להכניסן לאבו כביר או נווה תרצה.
    הנושא פוגע ומזעזע.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מדינה חזקה על קטינות !

    מאיר, 18/10/06 00:20

    סוף סוף קיבלו במדינה הזאת שכל !

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מדינה חזה על קטינות !

    מאיר, 18/10/06 00:20

    סוף סוף קיבלו במדינה הזאת שכל !

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הנערות העצורות בלא משפט, מציבות מראה מול רודנות כנופיית שלטונהחוק.

    לא נסלח ולא נשכ, 18/10/06 00:15

    אנו נזכור את כולן ואנו נזכיר מי הם הפושעים והפושעות המושחתות שהחזיקו אותן במעצר בלתי חוקי.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הילדות פושעות

    אבנר, 18/10/06 00:11

    מדובר בנערות שבשם השם והאידאולוגיה מבצעות פשעים נגד תושבי המדינה יותר נכון מורדות במדינה וב שליחיה תוך כוונה לקבוע למדינה את רצונם של המיעוט הצועק

    הגב לתגובה זו

    • ל-58 עכשיו הבנתי למה קדימה נראית עם דאפרים כמוך (ל''ת)

      אפי, 18/10/06 00:53

      הגב לתגובה זו

    • מה רע באידיאולוגיה? אהההה, הצבעת 'קדימה'.

      שם, 18/10/06 01:02

      אז אידיאולוגיה בעינייך היא מילה גסה.

      ילדות שמורדות במדינה? איך בדיוק? בהפגנה? בצעקות?

      בינתיים ה''אידיאולוגיה'' של השמאל היא זאת שמגרשת, עוצרת ומענה ילדים, כאשר אלו האחרונים מואשמים בתקשורת באותה רעה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא יודע מה שאתה מדבר, שקרן וקשקשן ודמגוג שכמוך (ל''ת)

      עיתונאי, 18/10/06 01:09

      הגב לתגובה זו

    • אתה נשמע כמו פקיד של הפוליטבירו

      ר''גנית, 18/10/06 01:10

      ילדות ,הן ילדות ,הן ילדות! מבין?!
      חוץ מזה תקרא את 53 - כל מילה נכונה וכאן לא מדובר בקטינה!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • מדובר בילדות שבסה''כ הפגינו! (ל''ת)

      רון, 18/10/06 01:12

      הגב לתגובה זו

    • למה את דנה אולמרט לא עצרו? (ל''ת)

      רונית, 18/10/06 01:13

      הגב לתגובה זו

    • מוחמד, תחזור למכה.... (ל''ת)

      יוני, 18/10/06 03:16

      הגב לתגובה זו

    • מה היה הפשע שהן ביצעו ומה סעיפו בחוק? (ל''ת)

      מתעניין, 18/10/06 06:15

      הגב לתגובה זו

      • זה הגיוני שהן יצהירו במעצר שהן הולכות לחזור על הפרת החוק? (ל''ת)

        כהצהרה!, 18/10/06 10:18

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    דיי לאפלייה!!!!

    אזרח, 18/10/06 00:11

    דיי!!!
    נמאס מהאפלייה והסקסיסטיות הבוטה של יחימוביץ!!! למה הדם והנפש של נשים יותר חשובה משל גברים??
    למה כל הקטינות, ולא כל הקטינים גם?? הם ביצעו בדיוק אותם עבירות, אבל יחימוביץ' דואגת כמו תמיד רק למין שאותו מותר להפלות לטובה!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא שמעתי את יחימוביץ צועקת שאין הרוגות חיילות במלחמה

      אלי, 18/10/06 06:13

      חוץ מאחת שגם עליה כבר התנצלו על הטעות,על של שאר 159 הגברים אף אחד לא התנצל. אפילו לא היה יום זיכרון, גם לא דקת דומייה....

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    בנאדם שפורץ לבית ונתפס , לא יושב חודשיים במעצר.ביזיון

    שניר, 18/10/06 00:01

    שלא יזיינו לנו את המוח בבתי המשפט, על כך שאין מספיק כח אדם, שאין מספיק משאבים , שאין מספיק אכיפה..., שאין מספיק זמן,
    כי כשמתחילים להתעסק בשטויות סימן שיש המון מאוד זמן.. לכניס לכלא ילדה בת 15 לחודשיים עד תום ההיליכים רק מפני שעיצבנה איזה שופט או שניים, זו רשעות, וחוצפה,
    בתי המשפט שלנו פשטו את הרגל, ואני לא מדבר על בתי משפט לתביעות קטנות , ששם דווקא שופטים מקצועיים ועניניים לרוב, אני מדבר על הראש, שלא מוקיע את ההתנהגות ואף מגבה את השופטים הסוררים,
    שבמקום להכניס לכלא, אנשים המסכנים את שלום הציבור, ואת רכוש הציבור,
    מכניסים לכלא צעירות שלא הזיקו לאף אחד , חוץ מאשר לסמכותו של שופט זה או אחר.
    מה צריך לעשות?
    אם זה תלוי בי, כל אותם שופטים ממחר כבר חותמים אבטלה.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק

      1 העם, 18/10/06 01:47

      דמעות בעיני כל פעם שאני מבין איפה אני חי.
      יש פה הרבה אנשים הגונים וטובים
      אבל מי ששולט הוא רשע וגנב .
      כמה עצוב

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    דווקא שמאלנית ולא סמרטוטי הימין מעלים את הנושא הזה בכנסת (ל''ת)

    דרור, 17/10/06 23:59

    הגב לתגובה זו

    • תלמד לקרוא!

      דני, 18/10/06 02:43

      היא לא העלתה את הנושא. הנושא הועלה ע''י ח''כ אריאל מהאיחוד הלאומי. אבל למה לך לקרוא עד הסוף? ולמה לתת לעובדות לבלבל אותך? העיקר לרוץ להשמיץ.

      הגב לתגובה זו

    • מה פתאום? זה אורי אריאל שהעלה את הנושא.

      הסדרן, 18/10/06 02:52

      רק שאם הוא או ליבנת היו מתבטאים כמו שלי יחימוביץ, זה בכלל לא היה אייטם.

      הגב לתגובה זו

    • אם הימין היה מעלה את זה השמאל היה פותח פה (ל''ת)

      אילה, 18/10/06 09:10

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מה! הם עדיין בכלא? דיקדאטור אמיתי!!! (ל''ת)

    ארי, 17/10/06 23:57

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הבת של אולמרט וחברותיה הרבה יותר חצופות ואגרסיביות ואנרכיסטיות - וע (ל''ת)

    עדין חופשיות, 17/10/06 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בוקר טוב נבחרים ,שבעצמם יושבים עם חשודים אבל הם לא במעצר ,רמון ,נגב

    בר כוכבה, 17/10/06 23:51

    חכים שבעצמם מהלכים בין חוק וסדר ,
    נזכרו אחרי שנה שיש נערות עצורות לחודשים ,ושוטרים אלימים מכים ועוברים על החוק גם שמוגש נגדם כתב אישום מהלכים חופשי

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    Silence of the lamb

    /batia Zimerman, 17/10/06 23:47

    I hope the girls sue the state for violating their civil rights and Child Abuse. By the way where were all the feminists? Why didn't we hear from you till now? Where was Bzelem? Hypocrites just because the girls are religious you kept silent

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שימשיכו לשבת בכלא-גוש קטיף איננו (ל''ת)

    אא, 17/10/06 23:44

    הגב לתגובה זו

    • תאמין לי, גם מולך-השלום שלכם איננו...

      מושחתים, 18/10/06 00:38

      אז די לחלום עליו.

      הגב לתגובה זו

    • גם 160 איש (בתוכם כמה ערבים, כאלה שאתה אוהב) אינם עוד. (ל''ת)

      טט, 18/10/06 01:39

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    למה יחמוביץ חושבת שהיא שופטת?

    לל, 17/10/06 23:42

    לא שאלו אותה לגבי קצב ולא שואלים אותה לגבי הקטינות

    הגב לתגובה זו

    • לל - לא שואלים אותך גם בנושא הזה. והיתר - שתיקה.

      שייקספיר, 18/10/06 00:15

      לדעתך, יחימוביץ' אמורה לשבת בשקט ולקבל את המשכורת ולהגיד רק מה שאת/ה חושב/ת, כדי שתוכל/י להנהן בראש ולהגיד, ''הנה הרי אמרתי''

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    זה פשוט לא נתפס. איזו עוולה!

    דבורה, 17/10/06 23:36

    מה שקורה כאן במדינה הוא בלתי נתפס. עיוות מושגי הצדק והיושר במסווה של הגנה על הדמוקרטיה. הייתי משבחת את שלי יחימוביץ, אלא שזה פשוט אבסורד. למה היא חכתה עד עכשיו? האם משהו מעלה על הדעת אוכלוסיה אחרת שניתן היה לפגוע בבנותיה כך, ללא הגינות, ללא הוכחות, ללא דין?! מה קורה כאן? כל מערכת הצדק ממוטטת אם עוולות כאלו קורות במדינה.
    וכל זאת ללא קשר לשאלה אם הן צודקות בטענותיהן המקוריות, בטיעוניהן נגד ההתנתקות.
    איזו מדינה זו השמה נערות צעירות בבתי סוהר על שנעזו להתחצף ולחשוב שונה מהזרם המרכזי?!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מדובר במורדות במדינה

      אבנר, 18/10/06 00:07

      המחאה הפכה למרד ולא מגיע הקלות הן פושעות נגד המדינה וכך צריך לנהוג בפושעות

      הגב לתגובה זו

    • האם מישהו מעלה על הדעת שהורים לא ישחררו את בנותיהן? (ל''ת)

      גילי, 18/10/06 08:14

      הגב לתגובה זו

      • האם מישהו מעלה על הדעת שהורה יכה את ילדו? או יזניח? או יתעלל???

        דינדוש, 18/10/06 08:56

        אז יש כמה הורים במדינת ישראל שיתנו לילדים שלהם לשלם את מחיר האידאולוגיה שלהם, נו אז???? בתור חברה, קולקטיב, אין לך מחויבות ???? את תשאירי ילד לעבור התעללות מינית, כי להורים שלו לא אכפת?????
        להשאיר ילד במעצר ממושך מתאים למשטרים אפלים וחברות פרימיטיביות!!! אני מתביישת שכך נראית המדינה שלי ועוד יותר שיש אנשים שמצדיקים את ההתנהגות המבישה הזו!!!

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    שלי יחימוביץ מגעילה אותי אני חושב בעלה היה שיכור שהוא הציע לה חתונה (ל''ת)

    א, 17/10/06 23:33

    הגב לתגובה זו

    • איזה חתונה, היא ''ידועה בציבור'' כבר שנים רבות. זה בהחלט ידוע!

      צבי, 18/10/06 00:07

      בת''ז שלה רשום שהיא רווקה!

      הגב לתגובה זו

    • לך דפוק את ראשך בקיר איש קטן! (ל''ת)

      גדי, 18/10/06 00:11

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    למרות שאני לא נמנה עם תומכי הפמיניסטית שלי, אני מצטרף לקריאתה בנושא (ל''ת)

    שיחרור הבנות!!!, 17/10/06 23:24

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מי בכלל מאמין במע' המשפט כל המושחתים בחוץ

    אני, 17/10/06 23:15

    כל הגנבים אנסים שודדים בחוץ וילדות בנות 12 ל36 יום בכלא אזרחי על הפגנה נגד הזבלדיקטטור.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הקטינות האלו נצחו ובגדול את המערכת הפחדנית (ל''ת)

    חי, 17/10/06 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נערות דפוקות - שירקבו במאסר

    לאישפוז, 17/10/06 23:06

    הנערות האלה צריכות אישפוז פסיכיאטרי - חבורת סהרוריות שחיות את חלום ארץ ישראל השלמה עם הוריהן ההזויים.

    הגב לתגובה זו

    • כל הפוסל במומו פוסל [נראה אותך מגיב גם על ערבים כך] (ל''ת)

      חן, 17/10/06 23:35

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא באמת מצפה מפלסטיני שיכתוב כך על פלסטינים. נכון? (ל''ת)

        עופר, 18/10/06 01:34

        הגב לתגובה זו

    • את/ה נשמע/ת לי זקוק/ה לאיבחון פסיכיאטרי דחוף

      פסיכיאטר, 17/10/06 23:46

      אני שומע זעם חסר רסן, לא רציונלי ומלא אמוציות של נקמנות ודחף לפגוע באנשים בשל היותם שונים ממך. את/ה מוכן/ה לפגוע בחרותם של אנשים אחרים ללא התחשבות בנסיבות האמיתיות (שהן ממילא לא מעניינות אותך) ובצורה טוטלית ולא מציאותית בשל כעסך הבלתי נשלט.
      זה נשמע לי כמו הפרעה באישיות.

      הגב לתגובה זו

      • אתה פסיכיטר ? (ל''ת)

        ננ, 18/10/06 01:19

        הגב לתגובה זו

    • הרמה במוסדות האשפוז גבוהה משלך- חריין (ל''ת)

      איש ימיני, 17/10/06 23:46

      הגב לתגובה זו

    • תגובה של פסיכופת !!!

      משפטן, 17/10/06 23:48

      רק חולה רוח, פסיכופת, או סוטה, יכול להעלות על דל לשונו תגובה מתועבת מעין זו, המצדיקה מעצר ממושך וללא משפט של נערות קטינות, בשל דעותיהן.

      שנאה אפלה שכזאת, ניתן למצוא רק אצל הגרועים מבין האנטישמים !!!

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה. בית הסוהר זה המקום לפורעות החוק הלא הכי שפויות האלה (ל''ת)

      רוני, 18/10/06 00:04

      הגב לתגובה זו

    • ל-43 דפוק עשה אותך כשהיה באשפוז (ל''ת)

      אפי, 18/10/06 00:09

      הגב לתגובה זו

    • בנות אלה בכלא, ואחיהן נהרגים בלבנון ב' - מדינת ישראל של היום (ל''ת)

      מתבונן מהצד, 18/10/06 00:12

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ומשטרת המחשבות של שי ניצן (ל''ת)

    לא שכחנו, 17/10/06 23:02

    הגב לתגובה זו

    • עובדה מזעזעת: עבירות המיוחסות להן אין בהן עונש כמו זה שהן בפועל

      מרצות במעצר, 18/10/06 00:11

      מדינה הנוהגת בגחמנות כלפי ''אזרחים סוג ב''' כמו בערב הסעודית או בפקיסטן.
      הזכות היחידה שיש לאזרחים אלה זה למות במלחמת לבנון ב'

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    Boker tov

    Batia Zimerman, 17/10/06 23:02

    BOKER TOV SHELLY You finally realized that we are having a problem?? Shame on all of us. This is a travesty of Justice. Where in the world would you hear of jailing an under aged girl

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בושה למדינה ולבתי המשפט שנאבקים בקטינים כאילו היו פושעי מלחמה! (ל''ת)

    ימי סטלין המכוע, 17/10/06 23:01

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    השופט פוחד מהשמאל נעמלקי יותר מעם ישראל (ל''ת)

    פשוט !!!!!!!!!!, 17/10/06 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    להיות עם חופשי ??????????????? (ל''ת)

    דיקטטורה !!!!!!, 17/10/06 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ישעיהו חזה הכול

    חובב תנ''ך, 17/10/06 22:58

    כדאי לקרוא בעיון פרק א' בספרו של ישעיהו הנביא. נבואותיו על המשפט שהפך למשפח הן אקטואליות מאוד.
    נראה כאילו כתב זאת בימינו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עכשיו שכולם מבינים את נזקי הגירוש מדליה צריך לתת לכל מפגין (ל''ת)

    ולהכניס לכלא את, 17/10/06 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא יאומן שעדיין מתנגדי ההנתקות

    שבי, 17/10/06 22:57

    מוחזקים במעצר כנראה שהדמוקרטיה נגמרת ברגע שמדוובר במחאה שבאה מהימין.

    הגב לתגובה זו

    • למה מה קרה? מישהו הכריז על חנינה כללית? הנשיא אולי?

      ר, 18/10/06 00:05

      שישבו במקום שהכי מתאים להם לשבת. שם לפחות הן לא גורמות נזק ולא מהוות מפגע.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    באם לא ישוחררו עצורי הגירוש לעלות על בתי הכלא עם נשק חם (ל''ת)

    אין דרך אחרת, 17/10/06 22:57

    הגב לתגובה זו

    • אבישי רביב שילמנו לך שתשתוק

      שב''כ, 18/10/06 06:50

      אבישי רב יב.

      לאחר שכמעט חשפת מי מאחורי רצח רבין אתה מקבל מליונים כדי שתשב בשקט. מה צצת לי פה בטוקבק?

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא תהיה תקומה לישראל אם הפרקליטות לא תטוהר מהשמאל העמלקי (ל''ת)

    שהתנחל שם, 17/10/06 22:55

    הגב לתגובה זו

    • ל-33

      סקרלט, 18/10/06 02:06

      צודק אדם יקר ...

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    הדיקטטורה של הפרקליטות בשירות המושחתים (ל''ת)

    הצמח הזכרנו ??, 17/10/06 22:55

    הגב לתגובה זו

    • הפרקליטות השמאלנית המושחתת והסמרטוטיות הימנית,הן שמאפשרות את הנבלה

      דרור, 18/10/06 00:06

      הזו.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא ראיתי שמזוז הנאלח מזיז לו משהו (ל''ת)

    משפטן, 17/10/06 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אפילו ההורים שלהן לא רוצים אותן, שירקבו בכלא.

    אסף, 17/10/06 22:51

    מופרעות ממשפחות מופרעות לא פחות. בסבבה שלהם שהילדים שלהם יושבים במעצר.

    הגב לתגובה זו

    • לאסף

      חיים, 17/10/06 23:24

      אתה לא בן משפחה של אותו מופרע שרצח לשם הכיף את הנער בכפר סבא ?
      הגנים שלכם זהים. וגם אתה מופרע.

      הגב לתגובה זו

    • רק חולה נפש מדבר ככה (ל''ת)

      המומה מהטוקבק ש, 17/10/06 23:28

      הגב לתגובה זו

    • בהיסטוריה אנשים היו מוכנים להקריב הרבה למען עמם ומדינתם, ואחרים חיו

      על חשבונם, 17/10/06 23:50

      וכמו גם במקרים רבים בהיסטוריה, אנשים כמוך קראו להם מופרעים, מטורפים וכו'.
      אבל בספרי ההיסטוריה כל האזרחים ''ההגונים'' כמוך נשכחו, או נקראו אופורטוניסטים הנכנעים לתכתיבי המשטר, ואילו אותם ''מופרעים'' - לוחמים למען עתיד עמם, ואתה וילדיך בתוכם.
      האמן לי, אנשים אלה עושים את זה כדי שאתה תוכל לחיות במדינה חופשית ומוגנת יותר, עם מערכת המשפט שלא תתעלל בך בבוא העת והצורך.
      אבל מנין לך לדעת, אתה חכם מדי כדי לקרוא ספרי היסטוריה.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אתם אשמים שלא שחררתם אותה עם נשק חם (ל''ת)

    עם טפש, 17/10/06 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בוקר טוב אליהו, האשמה שלך למלחמה המיותרת שבגללך- כנראה הועילה (ל''ת)

    מוטב מאוחר, 17/10/06 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    רק יהודיות מעצרות בגיל 15 העמלקים והערב רב מחוסנים (ל''ת)

    ואתם תשתקו, 17/10/06 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שופטים רשעים פושעים שהעם יטפל בהם בקרוב (ל''ת)

    נאלחים, 17/10/06 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    גם לזה ''צדק'' ייקרא

    רואה ולא מאמין, 17/10/06 22:41

    נראה מה תעשה דורית בייניש. הרי היא קבעה ''הלכה'' שאסור לסטור ''סטירה חינוכית'' בשום פנים. ומה דעתה על החזקת קטינות במעצר, ובתנאים מחפירים, כעונש על ''חוצפה אידאולוגית''?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    המיעוט שמאל-אשכנז שולט במדינה דרך בתי המשפט זהירות! (ל''ת)

    שרונה, 17/10/06 22:36

    הגב לתגובה זו

    • טעות בזיהוי

      אשכנזי, 17/10/06 22:55

      ''שמאל'' שולט במערכת המשפט - נכון, אך למה ''אשכנז''?
      יש לך טעות, גבירתי. האשכנזים אינם מיעוט במדינה, הם הרוב!
      יש גם, והרבה מאוד, ''אשכנזים'' ימניים.
      המונח ''שמאל'' אינו חופף למונח ''אשכנזים''.

      הגב לתגובה זו

    • מי עם רגשי נחיתות ומחשבה מעוותת??? (ל''ת)

      נעם, 17/10/06 23:16

      הגב לתגובה זו

      • אין קשר לרגשי נחיתות. מדובר בעובדות.

        דרור, 18/10/06 00:07

        .

        הגב לתגובה זו

    • לשרונה

      חיים, 17/10/06 23:28

      את צודקת בחצי מבקורתך. השמאל באמת שולט במערכת המישפט, אבל המשוואה שאשכנזי שווה שמאל ,אינה נכונה.

      הגב לתגובה זו

    • מי אשכנזי? מני מזוז? חיים רמון שר המשפטים דאז? שאול מופז? (ל''ת)

      אין קשר, 17/10/06 23:52

      הגב לתגובה זו

      • חיים רמון לא אשכנזי? (??) (ל''ת)

        דן, 18/10/06 01:35

        הגב לתגובה זו

    • עזוב את האשכנזים. לא כולנו שמאלניים... (ל''ת)

      מאיר כהנא, 18/10/06 01:08

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מה חשוב הגיל?

    דוברמן, 17/10/06 22:31

    אני מסוכן בגיל 4 ובגיל 15

    הגב לתגובה זו

    • הכלב הוא ידידו הטוב של האדם

      מגורש מקטיף, 17/10/06 23:06

      מי שמפגין הפגנה חוקית ודמוקרטית נגד ממשלת עוולה, הוא, אפוא, ''דוברמן'' בעיניך?
      התברר ש''הדוברמניות'' האלו צדקו בהחלט. ''ההתנתקות'' התפוצצה לנו בפרצוף. ה''התכנסות'' ירדה לחלוטין מן הפרק.
      רק מגורשי גוש קטיף, החלוצים האמיתיים, ממשיכים להתגורר במחנות פליטים. שכחו אותם.
      רק נערות צעירות שהפגינו הפגנה אידאולוגית יושבות במעצר ממושך על ''חוצפתן''.

      הגב לתגובה זו

    • דוברמן, אתה באמת מסוכן בכל גיל. מה הקשר לבנות אלה?

      מאלף כלבים, 17/10/06 23:55

      ואם אתה משווה אותן לדוברמנים, אתה מהווה אותה קבוצה שקיימת בכל עם שמייחלת לבוא המשטר הטוטליטרי, זה המאפשר רק הפגנות תמיכה בממשלה, והצובע את העולם בצבעים ברורים - שחור ולבן.
      קח עצם ותלעס אותה בשקט בפינה, ואל תזיל ריר, יא בהמה

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    כאשר הכלא הוא עונש על אי ציות לדיקטטורה - הדמוקרטיה מתה! (ל''ת)

    האזרח קיין, 17/10/06 22:27

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מה עושים אם יש כאלה שזועמים על מערכת המשפט על אי צדק במשפט? (ל''ת)

    מורן, 17/10/06 22:24

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    על ההורים לשאת באחריות. ואף לשבת בכלא בשל מעשי הבנות, מעשים שהם ע

    זן, 17/10/06 22:07

    על ההורים לשאת באחריות. ואף לשבת בכלא בשל מעשי הבנות, מעשים שהם עצמם מגבים בדיבור ובמעשהץ

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם הורים ערבים? הם לא נכון? (ל''ת)

      קיקו, 17/10/06 22:34

      הגב לתגובה זו

    • מידה שווה

      שויון, 17/10/06 22:42

      אני מסכימה אתך וצריך להכניס לכלא גם את כל הורי הילדים האלימים, משתמשי הסמים ושותי האלכוהול בניגוד לחוק על זה שהם גידלו ילדים כאלה. נראה לי שלכן יש להפוך הרבה מאוד שכונות בארץ לבתי כלא במקום להעביר את תושבי השכונות הללו לבתי כלא על חשבון המדינה. אולי אתה בעצמך הורה כזה. קח אחריות צעד לכלא וקרא לכל הורי העבריינים הקטינים ''אחרי''.

      הגב לתגובה זו

    • יש הרבה אזרחים קטנים שבלילות חולמים שאלה שנאבקים על חרותם יהיו בכלא

      שמיכת פוך, 18/10/06 00:02

      אתה אזרח קטן עם מחשבה קטנה בראש קטן ועם חלום קטן בלב קטן - שיהיו הרבה גדרות תיל וזרקורים וכלבי שמירה, ובתוך גדרות התיל כל אלה שמטרידים את מנוחתך ואת הרצון העז שלך להתכחש לעובדה שמשהו קורה סביבך.
      אני מבין, אנשים אלה צריכים ללכת לכלא, עם אפשר למאסר עולם, ושקיומם לא יוזכר יותר בשום מקום, כדי שייעלמו מהחיים הקטנים-קטנים שלך...
      אחרת אתה נורא תכעס ותרביץ לכרית שלך.
      אל תפחד! דוד שוטר ירביץ להם בשבילך ויעשה להם נו-נו ויגיד להם ללכת מפה כי אתה מפחד ולא רוצה. מזל שיש דוד שוטר הטוב. הוא ינצח בשבילך את כל הרעים האלה.
      ועכשיו, תסתובב על הצד ותעצום עיניים ותישן, כלומניק קטן ומאוד מאוד כועס.

      הגב לתגובה זו

    • בסדר! בוא נראה...!

      דני, 18/10/06 02:49

      קדימה: שאולמרט יישב בכלא על ההתפרצויות האלימות של בתו דנה כנגד חיילי צה''ל, שיישב על הסרבנות להתגייס של בנו!! עשינו עסק!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    שיעצרו את הוריהן על הזנחה!

    גיא, 17/10/06 22:00

    1. הורה שאינו משחרר את ילדו ממעצר בערבות ראוי שישב בקלבוש!
    2. אין בעיה אמיתית לשחרר את הבנות
    3. אולם הן והוריהן מסרבים להכיר בחוק במדינת ישראל ובריבוניותה
    4. שיכירו בחוק יבקשו יפה סליחה ואז ישתחררו

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100 אחוז (ל''ת)

      יוסי, 17/10/06 22:05

      הגב לתגובה זו

    • האם אל מי שלדעתך פושע מותר להתנהג בניגוד לחוק?

      חיים, 17/10/06 22:22

      זה זהאנשים האלה לא מכירים בחוק לא מתיר לנו לנהוג כלפיהם שלא לפי החוק.
      אני מסופק אם אתה מסוגל להבין מהי כוונתי בכלל, ומהם ההשלכות של הפעולות שאתה מציע.
      יום טוב.

      הגב לתגובה זו

    • שיבקשו סליחה על מה? על זה שהפגינו?! אתה פאשיסט קטן, יחד עם השופטים (ל''ת)

      משפטן, 18/10/06 00:05

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא מסכים עם דעותייך אבל ישר כח על יושרך (ל''ת)

    ירושלמי, 17/10/06 21:59

    הגב לתגובה זו

    • אותו כנ''ל. שלי אישה צדיקה. רק הגזימה בהקפדתה כלפי הנשיא (ל''ת)

      felix, 17/10/06 22:48

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    בעירום? איפה מתגייסים לשב''ס (ל''ת)

    ח. רמון, 17/10/06 21:59

    הגב לתגובה זו

    • אני הייתי לפניך בתור , אל תדחף (ל''ת)

      קצב, 18/10/06 00:12

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    האמת אני ויחימוביץ' לא רואים עיין בעיין ברוב הדברים אולם

    לא קוראים לי, 17/10/06 21:54

    דבר אחד בטוח היא אישה ישרה.

    הגב לתגובה זו

    • תותח אתה אחי , קרעת אותי. (ל''ת)

      מאיר, 17/10/06 22:58

      הגב לתגובה זו

    • בטח בטח , קשקשן (ל''ת)

      מיכאל שר ישראל, 17/10/06 22:58

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אוי אוי אוי לאן היגענו (ל''ת)

    יוסי, 17/10/06 21:53

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני לא מאמין

    אנטוני הופקינס, 17/10/06 21:52

    עזמי בשרה וחבריו חופשיים,ומלח הארץ יושבות במעצר.
    מדינת ישראל הקומוניסטית.

    הגב לתגובה זו

    • גם כן ''מלח הארץ''

      אני, 17/10/06 22:25

      אנשים חסרי כבוד לחוקי מדינת ישראל אינם רשאים להקרא ''מלח הארץ''. אדם העובר על החוק הוא פושע

      הגב לתגובה זו

      • הן כן ''מלח הארץ''! (ל''ת)

        מכירה, 17/10/06 22:34

        הגב לתגובה זו

        • הן לא מלח הארץ (ל''ת)

          מלך הארץ, 17/10/06 22:50

          הגב לתגובה זו

          • הן מלח,סוכר,פלפל,שמן זית,מה שתרצה (ל''ת)

            מעריץ הכתומות, 17/10/06 23:31

            הגב לתגובה זו

        • אורי אבנרי ועזמי בשארה הם ''מלח הארץ!

          צילייגר, 17/10/06 23:09

          אז אל תבלבלו אותי עם עובדות.

          הגב לתגובה זו

          • תגיע לקרסוליים של אורי אבנרי

            זומבה, 17/10/06 23:45

            ולתרומתו למדינת ישראל (כולל לחימה ופציעה במלחמת השחרור) ולתרומתו לפוליטיקה ואז אולי תוכל להשתמש בו כדוגמא.
            ספרים מומלצים כהתחלה:
            בשדות פלשת 1948.
            הצד השני של המטבע.

            הגב לתגובה זו

            • הקרסוליים של אבנרי מבוססות עמוק ב....

              רון, 18/10/06 01:37

              איש שבנה את כל זהותו על החרבת חייהם של אחרים.

              הגב לתגובה זו

        • כן כן מלח וחומץ (ל''ת)

          נעם, 17/10/06 23:20

          הגב לתגובה זו

      • הם צעקו לך שהסירה טובעת !!!! (ל''ת)

        חמור מדופלם, 17/10/06 23:01

        הגב לתגובה זו

    • ''מלח הארץ'' האמיתי

      מעריץ של יגאל, 17/10/06 23:17

      ''מלח הארץ'' האמיתי הוא יגאל כהן, רחובות. רק הוא ושכמותו נותנים טעם לחיינו.
      יגאל, איפה אתה? צא מהארון.
      השמיענו את קולך!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ממשלת התבוסה חכמה על קטנים (ל''ת)

    דורון, 17/10/06 21:50

    הגב לתגובה זו

    • קריקטורה

      צייר, 17/10/06 23:11

      הממשלה הזאת אינה אלא קריקטורה עלובה.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    יחימוביץ' היא פופוליסטית קטנה. כל מה שהיא יודעת לעשות זה ספינים . (ל''ת)

    הספיניונר, 17/10/06 21:47

    הגב לתגובה זו

    • איש קטן שמושפע מתקשורת..

      גדי, 18/10/06 00:10

      היחידה שעוד נלחמת מלחמות החלשים בין אנשים קטנים רודפי בצע וכסא!

      הגב לתגובה זו

    • חה חה חה חה חה .כמה נמוך יחמוביץ יכולה לרדת (ל''ת)

      הכל דיבורים, 18/10/06 04:31

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    בעירום ? זה מעשה מגונה ויש להעמיד למישפט

    אברםה, 17/10/06 21:36

    הסוהרות,
    וכך גם המדינה
    הם חזקים על חלשים .
    אבל ממעשנים הם פוחדים !
    אז רוצים שאנחנו נהיה נאמני עישון ונתעסק אם המעשנים שהפקחים מהם פוחדים.
    וגם שוטר שרואה מעשנת בבית עירית פ''ת
    לא עשה לה דבר כי הוא פחדנון. וזאת המשטרע.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      מקווה לטוב, 17/10/06 22:35

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    זאת מדינת היהודים...עצוב מאוד! (ל''ת)

    מיכאל, 17/10/06 21:36

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יחימוביץ' - מתי את נחה? בכל הנושאים את עוסקת?! (ל''ת)

    שימי, 17/10/06 21:30

    הגב לתגובה זו

    • סופסוף חבר כנסת שעובד ואתה מתלונן?

      למה ללכלך?, 17/10/06 22:03

      די כבר לבקר סתם. חברת כנסת שעובדת נון סטופ, ואתה מתלונן?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    נושא מורכב. כל הכבוד על היוזמה (ל''ת)

    איילת, 17/10/06 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איש ציבור אמיתי הוא זה שדואג לזכויות של כולם. כל הכבוד!!! (ל''ת)

    אורנה, 17/10/06 21:27

    הגב לתגובה זו

    • שלי לא פוחדת לעסוק גם בנושאים הלא פופולריים אצל בוחריה. כל הכבוד (ל''ת)

      יוסי, 17/10/06 21:43

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ילד הוא ילד הוא ילד (ל''ת)

    יוני, 17/10/06 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה, מענישים אותם על חוסר האחריות של ההורים שלהם?! (ל''ת)

    אורי, 17/10/06 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פשוט לא ייאמן

    רונית, 17/10/06 21:22

    הרי היום לכולם ברור שההתנתקות הייתה טעות ואולי אף פשע וגרמה רק נזק ואבדות לבטחון המדינה - אז מדוע ממשיכים להתעלל במי שמחו נגדה?

    הגב לתגובה זו

    • לי לא ברור.

      זומבה, 17/10/06 23:48

      אין לי דעה כ''כ נחרצת על הסיפור עם הבנות האלו אבל לגבי ההתנתקות:
      לדעתי זה היה צעד חשוב ביותר גם כי גוש קטיף היה מיותר כמעט מכל בחינה וגם כי היה לזה ערך מבחינה פנימית ושלטון חוק.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    כנופיית שלטון החוק (ל''ת)

    עיתונאי, 17/10/06 21:21

    הגב לתגובה זו

    • נאה דרשת (ל''ת)

      ראובן קקון, 17/10/06 23:13

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    משטר אפל - מדינה אפילה- שופטים אפלים

    ירון, 17/10/06 21:18

    ההתעללות המזעזעת בבנות - לא תשכח!

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים אתך

      מאיר, 17/10/06 21:58

      הלב בוכה על ההתעללות המחפירה בבנות איכותיות עם מצפון, שמחו על פשע הגירוש. הנורא מכל הוא שההתעללות היא בקטינות. יישר כוח לשלי יחימוביץ' על עמדתה המוסרית.

      הגב לתגובה זו

    • הם פשוט ''נאורים''

      אבישי, 17/10/06 22:17

      ולכן לבג''צ ושותפיו מותר הכל!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה...........??? יש עדיין קטינים שעצורים מזמן ההתנתקות ??? (ל''ת)

    קראתי טוב ??, 17/10/06 21:15

    הגב לתגובה זו

    • מה...... ? עדיין לא למדת הבנת הנקרא ? (ל''ת)

      מורה, 17/10/06 22:22

      הגב לתגובה זו

    • התשובה היא כן!!!!!!!! (על חשד להפרעה לשלום הציבור) (ל''ת)

      יוסי הכתום, 17/10/06 22:46

      הגב לתגובה זו