• 70.

    I admire you - kol hakvod !

    Shahar Hlinovsk, 16/10/06 21:11

    ''אני מסרב להרוג, מסרב לדכא ולכבוש, אני מצהיר על נאמנותי לשלום ומסרב לשרת את המלחמה והכיבוש''.
    ------- ------- --------
    ''.. tzedek tzedek tirdof..''
    Shalom.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כל הכבוד!!!!

    איילה, 16/10/06 01:34

    הלוואי ולכולם הייתה מודעות חברתית כמוכם!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מה הם שונים מהילד שלי

    אפרת, 15/10/06 13:52

    גם אני היתי רוצה שהבן שלי לא יסתכן הוא שוטר מג''ב שעומד במחסומים וכל מני מישמות וכמה שזה קשה אני גאה בו כי הוא שומר על המידנה שלנו אז למה שאלה הנערים יהיו יוצאי דופן?הצבא מכתיב והחיל מבצע בשביל זה הוא בצבא

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אתם צריכים להבין שלא נולדתם בשוויץ - המדינה הזאת שורדת בזכות (ל''ת)

    בניה, 15/10/06 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אם אתם מסרבים לשרת תעברו לרשות הפלסטינית (ל''ת)

    שם מקומכם, 15/10/06 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אתם חיים פה בזכות אלה שהקריבו את חייהם כדי שתחיו בארץ (ל''ת)

    מי חינך אותכם, 15/10/06 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לפנות לתורמים של אונב' ת'א קן הצרעות השמאלני שיבטלו תרומות (ל''ת)

    ראו באתר, 15/10/06 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אין שום סבה שיילמד באונ' תל אביב על חשבוננו (ל''ת)

    להעיף מייד, 15/10/06 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    באתר יש גבול יש את זמני ההפגנות בואו בהמוניכם להפגנה הבאה (ל''ת)

    עם אלות, 15/10/06 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אני דווקא רואה עשרה קומוניסטים שמצולמים פעמיים. (ל''ת)

    טובע במספרים, 15/10/06 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    על איזה כיבוש אתם הסרבנים מדברים?

    pini, 15/10/06 09:00

    הרי ניסינו והחזרנו את עזה, ויצאנו מלבנון. רק למען השלום והשקט שכל עם ישראל שואף אליו. והרי התוצאות השליליות מצד הערבים. הם תוקפים אותנו ביתר שאת. הם בפירוש מציינים שברצונם לחסלנו, ואותכם חינכו, בשגגה נוראית, שאנחנו הכובשים, ואנחנו האשמים. בושו לכם
    שני הסרבנים, ושותפיכם בהפגנה, לכם בטוח יותר להסתתר מתחת לסינרה של אימכם, ואחרים יעשו את עבודת בטחונכם.
    יורמים שכמותכם, לכו לכם והמשיכו להסתתר, אך שום זכויות לא תדרשו..
    כי מי שלא נותן, לא מקבל.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    למי בNRG יש ענין לתת כותרות לכל כך מעט

    אילה, 15/10/06 05:47

    חברה שאין להם שום משמעות, לאופנהיימר שמאחוריו עומדים ממש מעטים יחסית לזהבה גלאון שגם לה אין מי יודע כמות בוחרים וכמובן לביילין שמזמן הפסיק לחדש ואל תסננו בבקשה

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כשלון החינןך.

    אריה, 15/10/06 04:36

    כן זהו משבר שמציע על כשלון מוחלט בחינוך ילדנו ובהבנה לנושא ארץ ישראל. אני בוש וניכלם על מצב זה בארצי אין כאן שרות אידאולוגי לקיום העם והמדינה יש כאן יש יש כאן אי הבנה עמוקה לשורשי עמנו ועתידו.
    זוהי קריאה לממשלה ,לתנועות הנוער ולהורים לפעול להסביר ולתקן זוהי קריאה לפני קריעה.
    התעוררו וטובה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

    • אין לך ממשלה - רק חבורה של עסקנים שתפסו השלטון ומתעלמים מהציבור! (ל''ת)

      ממשלה-מצחיק :-(, 15/10/06 07:23

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    KOL HAKAVOD LAHEM (ל''ת)

    TAL, 15/10/06 02:43

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    LITTEL JEWS WANT TO BE NICE TO ARABS KILLERS OF JEWS

    meir yaeir, 15/10/06 01:41

    JUST LIKE THE CAPOS IN GERMANY..THEY MUST BE HITLER YOUTH OR HALF GERMAN HALF POLAK SHIT HEADS.....OUT OF ISRAEL THEY GO BACK TO GERMANY WHERE THIRE FAMELY CAME FROM

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    Kitat Yorim

    ephi, 15/10/06 01:13

    medinat harta kol eched ose ma sheu rotze

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    גם אני לא עושה יותר מילואים בשום אופן!!!!!!!!

    ירון, 15/10/06 01:10

    צבא שגירש את חבריי בגוש קטיף,שנ-נור וחומש,אין לי עניין לשרת בצבא כזה,וברוך ה' שגם לא מעט שמיניסטים תלמידי ישיבות תיכוניות נוטים לא להתגייס.

    הגב לתגובה זו

    • אם לא יעשו מילואים האויב יגרש אותנו גם את המגורשים מגוש קטיף (ל''ת)

      אילה, 15/10/06 09:44

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    זה מה שיוצא שכל היום מסניפים גז מזגנים... (ל''ת)

    יאיר, 15/10/06 01:10

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    השמאלנים חייבים להירגע. (ל''ת)

    ג'ון לנון, 15/10/06 00:55

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לפחות תתרמו משהו למדינה...

    עמיחי, 15/10/06 00:51

    :אם אתם לא רוצים להתגייס זו בעיה שלכם רק אל תנסולהתגאות בזה יותר מידי... ובמקום ללכת ל''צבא הכיבוש'' תלכו לעשות שירות לאומי ולתרום באמת לעם ישראל לא בסיסמאות ריקות ובלימודים באוניברסיטה.

    הגב לתגובה זו

    • המדינה בשבילם זה גימיק תקשורתי - מסע שופניג ובילוי אחר''צ

      לא אנשים, 15/10/06 07:21

      זה נוער ברמת אנושיות 0
      חסר קשר למציאות
      0 יחס לזולת - רק סיסמאות ריקות שפופולאריות בחו''ל

      בקיצור נוער MTV אטום שהקשר בינו לבין חמלה אנושית ואנושיות בכלל הוא לא קיים כלל!

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    סמולנים מגעילים (ל''ת)

    דב, 15/10/06 00:42

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לכל הצבועים ובמיוחד לשנים המדוברים

    אלדי, 15/10/06 00:42

    א. דמוקרטיה מתבטאת בכך שמה שהרב מחליט הוא הקובע ולכן הטיעון כי הפעולה היא ע''מ לשמר את הדמוקרטיה לא נכון.

    ב. גם לשלם מיסים עוזר ל''כיבוש'' ול-''אפרטהייד'' אז למה לעצור בלא להתגייס ? בואו לא נשלם מיסים.

    ג. מילא הייתם מתנדבים למשך 3 שנים במד''א או בגרעין כלשהוא אבל אתם בוחרים בדרך הקלה. לא להתגייס ולא לעשות כלום.

    מה שאתם זה בטלנים, צבועים ופרזיטים. נותנים לאחרים לעשות את העבודה הקשה בעוד שאתם ממציאים סיפורים.

    הגב לתגובה זו

    • בתגובה למגיב הצבוע מלמעלה

      ניצן, 15/10/06 13:44

      איך אתה לא מתבייש לפנות אל ''כל הצבועים'', בעוד לך אין מושג קלוש בדבר מהות הדמוקרטיה ואתה מתיימר להכריז הכרזות פרובוקטיביות וריקות כמבין גדול?

      א.מהות הדמוקרטיה אינה ''הרוב קובע''. מהות הדמוקרטיה היא שיוויון בין בני האדם, היא שמירה על זכויותינו הבסיסיות כמו הזכות לחיים, וחיים בכבוד, והזכות לנהוג ע''פ המצפון של כל אחת ואחד מאיתנו. חוק השולל מאיתנו את הזכות לנהו ע''פ מצפוננו הינו חוק בלתי דמוקרטי בעליל.

      ב. אתה צודק. מדינה שמרכזת מסים בטענה שהיא דואגת לשלום אזרחיה, ומשתמשת בכספים הללו בכדי לרצוח ולרמוס אחרים, ובתוך כדי כך להביא עלינו מלחמות שיכלו אותנו - לא ראויה שנשקיע בה מכספינו. המדינה הדמוקרטית נועדה לשרת את אזרחיה ולא להפך. מדינה פאשיסטית זה כבר סיפור אחר, ואני מציעה שלא נתפתה להיכנס אליו.

      ג. שוב אתה מפגין את בורותך. מניין אתה מסיק שאותם סרבנים אמיצים לא פעילים מדי יום בניסיונותיהם להגן עליך ועל האהובים שלך, פשוט לא בדרך שאתה מכיר? הרבה יותר קל לא לחשוב יותר מדי, להתגייס לצבא לשנתיים - שלוש ולהכריז שאתה דמוקרט דגול שביצע את חובותיו לחברה. אתה יכול לסמוך על האנשים הללו שהם עושים הרבה מאוד בשביל כולנו. כנראה שגם הרבה יותר ממך.

      אני חושבת שאתה זה שממציא סיפורים בכדי לא להתמודד עם העובדות הלא נעימות, שיש סרבנים שהם לא ''משתמטים'', והם הרבה יותר אחראיים לשלומך ולשלום כל האנושות כולה, מאשר שאתה והגנרלים שיושבים בממשלה שלך יהיו ערבים אי פעם.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    שמאלנים מסריחים! תסתלקו מכאן! אתם לא רצואים במדינה הזאת! (ל''ת)

    ציוני, 15/10/06 00:40

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    קומניזם זה לא עברה על החוק?

    כותב!, 15/10/06 00:39

    הרי הם לא תומכי שלום וכלום הם קומניסטים צריך חד וחלק לגמור עם זה אנחנו לא ניהיה ברית המועצות כול מי שתומך בדרך הקומניזם לכלא!!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שימו לב לחולצות האדומות עם סמל הקומוניזם

    חיים, 15/10/06 00:31

    אלה אותם אנשים שזורקים אבנים על החיילים והשטורים בבילעין ומפגינים נגד ישראל בכל הזדמנות.

    לא אנטי כיבוש ולא נעליים - קוראים לזה פוסט-ציונים. תנו להם כרטיס יציאה מהארץ ושלום על ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    רוצים לעשן סמים ללמוד ולבזבז הכסף של ההורים - על הזיין המדינה

    האמת, 15/10/06 00:31

    בנו לעצמם אידאולוגיה בגרוש שאיבדה מזמן קשר עם המציאות
    ובשם הגימיק העלוב הזה
    פשוט חיים בבועה של עצמם בכיף ונותנים לעניים ותושבי פריפרייה לעשות העבודות השחורות במקומם.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    סירוב לעקור יהודים מבתיהם ולהחריב ישוביהם סיבה מוצדקת לא להתגייס! (ל''ת)

    מסכים, 15/10/06 00:28

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון!!! זה יקל על האויב לגרש את כולנו במקרה הטוב (ל''ת)

      אילה, 15/10/06 09:52

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    שהנכדים של אייטולה עובדיה והבנים של הזכאים ישרתו בשטחים

    נעמה, 15/10/06 00:26

    פרזיטים גנבים שודדים שנוררים של כספינו

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ישר לכלא מאסר עולם,,,,,,,

    אבנר, 15/10/06 00:21

    בזכות אותם חיילים שנהרגו למענו כאשר היה ילד הוא חי היום,,,,,,,,,חוצפה שמולאנית,,,,,,

    הגב לתגובה זו

    • שטויות במיץ. בזכות אותם חיילים כמוני הממשלה יכולה רק להמשיך בדרך אי

      ברק, 15/10/06 21:02

      השלום.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אכן, די לכיבוש!!! ישוחררו יפו וחיפה הכבושות לאלתר!!!!! (ל''ת)

    רוני, 15/10/06 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מחזקים ידיכם!אנו ערביי ישראל,גם סרבני שירות (ל''ת)

    ערביי ישראל, 14/10/06 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אני מת על כל הנאיביים חסרי הנסיון והטיפשים שמוליכים בחוסר נסיונם את

    ציוני גאה, 14/10/06 23:52

    כל האומה לאבדון.
    יש רק פתרון אחד לאזרח שלא ממלא את חובותיו למדינה בה הוא חי, ולא משנה כרגע מה הסיבות לכך, והפתרון הוא להרקב בכלא כפושע פחדן, אני בטוח ששם ילמדו אותם כבר קצת על ''עובדות החיים''!
    אם אתם מאמינים שאתם משרתים במדינה שחיה ומתקיימת בזכות הכיבוש, מכיוון שכל שיטחי א''י על פי דעתם של הערבים והאנטישמים בעולם, הם כבושים, אתם מוזמנים לחזור חזרה לגולה, ממילא אין לכם כל כבוד או זיקה לארץ האבות עליה חלמו אבותיכם במשך למעלה מ 2000 שנה!
    אני מתבייש בכם בשם כל חברי וחללי מלחמות ישראל שחרפו נפשם והקריבו את חייהם על מנת שאפסים כמוכם יוכלו לחיות כאן בבטחה!
    אתם המיץ של הזבל של מדינת ישראל בעיני!
    תחי האיוולת שבדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

    • שמעו שמעו (ל''ת)

      כל הכבוד, 15/10/06 00:24

      הגב לתגובה זו

    • גם משכב זכר (הומוסקסואליות) הייתה לא חוקית עד לא מזמן

      ברק, 15/10/06 21:06

      האם תמכת בכניסתם לכלא של אלו המקיימים משכב זכר? האם אתה תומך בהוראת המשטרה המחייבת בדיקות בתיקים בניגוד לחוק יסוד כבוד האדם וחירותו? האם אתה מדביק במקום ברור על רכבך את מספר הטלפון שלך ופרטייך האישיים כפי שקובע חוק מניעת מפגעי רעש? האם אתה אף פעם לא זורק בדל או נייר על הרצפה בהתאם לחוק הגנת הסביבה ומניעת מפגעי תברואה?

      צבוע...

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    על הפגנת ה 2,500 שלשום לחקירה ממלכתית -באותו מקום,היתה ידיעה קצרה (ל''ת)

    בשם בן גוריון, 14/10/06 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אם ההפגנה הייתה צריכה להיות בשדרות אף אחד לא היה מגיע... (ל''ת)

    ברק, 14/10/06 23:19

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חטאון אמר: ''אם כולם יהיו כ מ ו נ י לא יהיה יותר כיבוש''

    לוק, 14/10/06 23:15

    ואני אומר: ''אוי ואבוי אם כולם יהיו עברון''. תארו לכם מלא עברונים בארץ שבפיהם שגורה סיסמה נבובה ''דמוקרטיה, הומניזם ושוויון''.

    חטאון, פעם לפני הרבה שנים דב חנין ומנוחין היו צעירים כמוך המאמינים באותם אידיאלים. וכמוך גם חנין ומנוחין רצו שכולם יהיו כמותם מניחין את דעתם.

    עברון, בעוד הרבה שנים לכשתתבגר תגלה להפתעתך הרבה מציאות דומה וגם מאוד שונה שבתוכה תשאר מיעוט מבוטל כמו חנין ומנוחין, אשר מרבין בחטאים בקריאתם לסרבנים: ''תיהיו מסרבין''.

    דמוקרטיה משמע גם שמירה על שילטון החוק אף כאשר המציאות אינה תואמת את מידותיך המוסריות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חטאון אמר: ''אם כולם יהיו כמוני, לא יהיה יותר כיבוש''

    לוק, 14/10/06 23:05

    ואני אומר: ''אוי ואבוי אם כולם יהיו עברון''. תארו לכם מלא עברונים בארץ שבפיהם שגורה סיסמה נבובה ''דמוקרטיה, הומניזם ושוויון''.

    חטאון, פעם לפני הרבה שנים דב חנין ומנוחין היו צעירים כמוך המאמינים באותם אידיאלים. וכמוך גם חנין ומנוחין רצו שכולם יהיו כמותם מניחין את דעתם.

    עברון, בעוד הרבה שנים לכשתתבגר תגלה להפתעתך הרבה מציאות דומה וגם מאוד שונה שבתוכה תשאר מיעוט מבוטל כמו חנין ומנוחין, אשר מרבין בחטאים בקריאתם לסרבנים: ''תיהיו מסרבין''.

    דמוקרטיה משמע גם שמירה על שילטון החוק אף כאשר המציאות אינה תואמת את מידותיך המוסריות.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יישר כוח !!

    יעל הצפונית, 14/10/06 23:04

    תענוג לדעת שיש צעירים מוסריים כל כך שמאמינים בכל מאודם בהומניזם ובדמוקרטיה ובשוויון האדם. יישר כוחכם. אין ספק, אתם הגיבורים האמיתיים.

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה יעלוש, לא חטפתם מספיק קטיושות?

      ח. נסראללה, 15/10/06 00:17

      נקווה שבפעם הבאה חיזבלה יכוונו יותר טוב, זאת הדרך היחידה שייכנס לך משהו למוח.

      הגב לתגובה זו

      • ח.נסראללה כל הכבוד

        אריאל, 15/10/06 08:52

        כנראה שרק כיוון טוב יותר של החיזבאללה יכניס לצפונבונים משהו למוח כנראה שלא נראה להם ''שרק'' 170 חיילים נהרגו כדי לשמור על התחת הצפוני שלהם, אז הם פותחים ת'פה על מוסר

        הגב לתגובה זו

        • 170 חיילים נהרגו לחינם. ל ח י נ ם. זו הייתה מלחמה ביזיון שלא הועילה

          ברק, 15/10/06 21:10

          להגברת ההרתעה של צה''ל, להשבת החיילים, לחיזוק המורל, להפחדת האויב, לפגיעה ביכולת האוייב, למיגור יכולתו האסטרטגית של האוייב... זו מלחמה שהבטיחה דבר אחד בלבד - אזרחים הרוגים ופגועים בשני הצדדים. קצת אצלנו. המון אצל הלבנונים.

          טימטום אחד גדול. ואני לקחתי בו חלק פעיל כתותחן המבזבז את כספיי הציבור של עצמי ומקבל שכר מינימום על 36 ימי עבודה 24 שעות ביממה. תודה לך ולחכמים שכמוך שדחקו בממשלה להיגרר אל המבצע המטופש וחסר התועלת.

          הגב לתגובה זו

      • ראינו כמה עזרה גישת ה''בואו ונראה להם מה זה!'' (ל''ת)

        ברק, 15/10/06 21:07

        הגב לתגובה זו

    • גם אני מסכים !! תודה !! (ל''ת)

      יאסין, 15/10/06 00:41

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    בטול זכויות

    זמיר, 14/10/06 22:52

    מרד נעורים נכון בגבולו מסוימים אנשים אשר קמים כנגד מדינה צריכים לקחת בחשבון לא נותן לא מקבל וכי הזכות לקחת את זכויותיהם היא לגיטימים.
    ואני שמאלני אבל יש גבול שפחדנים אנרכיסטים ישגעו אותם בעוד חברי נהרגים כדי להגן עליהם

    הגב לתגובה זו

    • הנהרגים לא נהרגים כדי להגן עליהם. אלא כדי לא ללכת לכלא על סרבנות. (ל''ת)

      ברק, 15/10/06 21:10

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    תקשורת אובייקטיבית?

    ברקי, 14/10/06 22:50

    אני לא ראיתי כתבה כזאת ארוכה ומסוקרת על הפגנה מהימין או סתם הפגה... הם ציטטו את כל השלטים שהציגו שם... כולם@! אפילו אחד לא החסירו...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא ללכת לצבא!!!

    אורי וייס, 14/10/06 22:43

    ההליכה לצבא הכיבוש היא השתתפות בדיכוי של ילדים, בפשעי מלחמה ובפשעים נגד האנושות, והיא חברות בארגון טרור. על כל אדם מוטל איסור מוסרי ומשפטי חמור להימנות על שורות צבא הכיבוש הישראלי.

    כדי שאדם חושב יילך לצבא, צריך לספק לו סיבה מוסרית מאוד טובה לכך. הוא צריך לחלום את החלום של הצבא. לא רק שאדם מוסרי לא יחלום את חלומו של הצבא, אלא יראה בו חלום בלהות.

    הגב לתגובה זו

    • הליכה לצבא

      היגיון, 14/10/06 22:57

      שוטה הכפר

      הגב לתגובה זו

    • אז אורי מה אתה מציע לפתרון הסכסוך?

      ישראלי עייף, 14/10/06 23:17

      בלי לקשקש סיסמאות, לאיזה גבולות צרכים לחזור? האם צרכים להחזיר את ירושליים? הגולן? האם חייתה פעם מתחת לגולן בשליטה סורית? ומה ישראל צרכה לעשות כאשר פעולות טרור יבואו מתוך מדינה ריבונית פלשתינאית? בכלל מה יש לך להציע שהעתיד יהיה יותר טוב עם שכננו? בבקשה אל תסתתר מאחורי סיסמאות

      הגב לתגובה זו

      • פתרון כבקשתך

        ברק, 15/10/06 21:16

        הגולן שטח מפורז בבעלות משותפת. 50% מההכנסות ממיסים הולכים לסורים. בנוסף, ישראל משלמת דמי חכירה שנתיים ורטרואקטיביים על שנות הכיבוש מ 1967. ירושליים הופכת לבירה משותפת לישראל ולפלשתין. המזרחית לפלשתין והמערבית לישראל. כל מה שבאמצע עובר לריבונות משותפת של סעודיה - והותיקן. ישראל צריכה לעשות את כל מה שמדינה חפצת חיים צריכה לעשות כאשר תוקפים אותה: להתגונן באופן פרופורציונאלי. כאשר מעיפים עליה קסאם, הפתרון הוא לא פצצה של טון בניסיון לחסל טמבל שיוחלף אחרי יומיים בטמבל אחר. אלא לירות פגז 155 מילימטר אל לב העיירה הקרובה ביותר אשר ממנה נורה הקסאם. הנה לך תשובות לכל שאלותייך.

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    כל הכבוד...גם אני סירבתי (ל''ת)

    מחזקים את ידכם, 14/10/06 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מדוע צעירנו נכנעים לשתיפת המוח שרוב הילדים במערב דוחים בשאט נפש?

    יש פרטנר לשלום!, 14/10/06 22:21

    רוב הצעירים במערב לא רוצים לשרת בצבא

    אחרי כל הפאשלות והלחימה בלבנון, וההרג בעזה, קשה להבין אתכם צעירים.

    נסו לחיות את חייכם, ולא לשרת מדיניות כושלת ומכשילה של ''אין פרטנר''. יש שותפים לשלום, ולא צריך מיקרוסקופ למצוא אותם!

    הגב לתגובה זו

    • ok אבל צ''ל ''שטיפת מוח'' (ל''ת)

      משה פוץ, 14/10/06 22:37

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה רוצה לחיות במזרח הערבי אתה לא במערב, תפסת?

      מערב פרוע, 15/10/06 09:30

      חוץ מזה, על שום מדינה במערב לא מאיימים בהשמדה.

      הגב לתגובה זו

      • צא מהסרט שלך. מאיימים עלייך בהשמדה בגלל שאתה חלק ממדינה שהתמימות

        ברק, 15/10/06 21:17

        ממנה והלאה. והיא לא עושה דבר כדי לתקן את דרכייה. בעצם היא עושה... הכל בדיוק להיפך!

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל כבוד צריך כולם נגד כיבוש והרוג בשביל הרוג (ל''ת)

    אחמד, 14/10/06 22:19

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גם אני לא מתגייס

    אלי, 14/10/06 22:19

    אני לא מתגייס יותר למילואים לאחר מלחמת לבנון השנייה.
    אני לא מוכן להגן יותר על יושבי בתי הקפה ושאר הנהנתנים ששמעו ברדיו שהייתה מלחמה בצפון ובגלל זה נהרס להם נופש בצימר בקיץ האחרון.
    שילכו לשמור על עצמם, אני כבר לא יהיה הכושי שעושה את העבודה השחורה ומצידי שהמדינה תיפול, אני לא מגיע יותר אף פעם.

    הגב לתגובה זו

    • אני חש כמוך... החרדים, הערבים, המקומבנים, הנשים, הדתיים הלאומיים

      ברק, 15/10/06 21:19

      כולם משרתים שנתיים, שנה וארבע, חצי שנה או כלל וכלל לא בעוד שאנשים כמוני וכמוך טחנו שירות צבאי מלא של 3 שנים בסדיר ועוד 15 יום קבוע בכל שנה. נשבר הזיין.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא נמות ולא נמית בשרות ארצות הברית--לא לבוש ולכיבוש! (ל''ת)

    פרצוף חצוף, 14/10/06 22:12

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ילד יהודי לא צריך אם-16יהודיה... אפשר לחיות בלי להרוג (או לההרג) (ל''ת)

    M-16-not Jewish, 14/10/06 22:07

    הגב לתגובה זו

    • בוא נפרק את צה''ל יהיה הכיטוב (ל''ת)

      סטלן, 14/10/06 22:40

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מישהו יכול להסביר לי מה הקשר דמוקרטיה פה?

    שי, 14/10/06 22:00

    כל דבר צועקים דמוקרטיה אבל רק רציתי להזכיר להם שהם המיעוט לכן שיכבדו את החלטת הרוב וישרתו כמו כולם

    הגב לתגובה זו

    • כולם???????????????????

      ברק, 15/10/06 21:24

      למעלה מ 50% מאוכלוסיית הצעירים בישראל אינה מתגייסת לצהל כלל. מתוך אלו שכן מתגייסים, 80% משרתים בתור גובניקים או תומכי לחימה במקרה הרע. מתוך אלו שכן משרתים בקרבי, יש בנות שמשרתות שנתיים, בני ישיבות שמשרתים שנה וארבע ובני ישיבות נשואים שמשרתים חצי שנה בלבד. מתוך החילונים הפראיירים שמשרתים שלוש שנים, 5% יוצאים על קב''ן. עוד 5% על כשלים בריאותיים. מתוך הקמצוץ שנשאר, מתקמבנים הרוב על אחלה תפקיד עציצי במילואים, מה שמשאיר אותי ועוד 7.5% מאוכלוסיית ישראל בגיל המילואים שמשרתים בקרבי במילואים. ואותנו שולחים להחליף את המגבניקים בשטחים או את הסדירניקים בגבול עם ירדן. או הכי טוב... לשמור על התנחבלויות שיכולות לממן אבטחה מקצועית יותר בפחות עלות למדינה. כולללללללם????????????? אני חושב שאתה צריך לבדוק את עצמך.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    שמישהו יסביר להם

    B, 14/10/06 21:58

    שאין כבר כיבוש, שצה''ל לא חזק, החיזבבאללה ניצח אותנו וגם החמאס בדרך.
    וכל זה בגלל הומניים כמוהם וגורלם למות ע''י לוחמי החופש ההומניים אחינו הפלשתנאים.

    הגב לתגובה זו

    • אכן ידידי, ברוכים הבאים למדינת ה''גולים הניצחיים''!!!

      ציוני גאה, 15/10/06 01:18

      או, חלם.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא לגייס אותם לשלוח אותם לעזה לשבוע אז ידעו עם מי יש להם עסק (ל''ת)

    אלי, 14/10/06 21:57

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תעצמו את העיניים. אנחנו נשמור עליכם... (ל''ת)

    מילואימניק עצבן, 14/10/06 21:52

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ילדי השמנת בינהם של הקומבינתורים יביאו את החורבן (ל''ת)

    הנביא יחזקאל, 14/10/06 21:44

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    פשוט להקיא. (ל''ת)

    אור, 14/10/06 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הבת של אולמרט גם הייתה שם? (ל''ת)

    ערן, 14/10/06 21:39

    הגב לתגובה זו

    • רק ביתו?אשתו שלושת ילדיו כאלה! (ל''ת)

      בשם בן גוריון, 14/10/06 23:54

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    סירוב לשרת את הציונות

    מירב פליק, 14/10/06 21:37

    תסגרו את החבילות, האחרון שיוצא בלוד יכבה את האור. הנטורי קרתא צפו זאת לפני כמה עשרות שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הפתרון הכי טוב- לגרש אותם מהארץ. לא מוכנים לשרת את המדינה, שילכו

    תיכוניסט, 14/10/06 21:37

    קיבינימט.

    הגב לתגובה זו

    • גנבתה לי תמילים......מהפה (ל''ת)

      ברוך ג''מילי, 14/10/06 22:15

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מעניין.. שני סרבנים עלובים=כתבה ראשית

    שמאלני לשעבר, 14/10/06 21:35

    אתם יודעים אולי כמה חיילי סדיר (!!!) סרבו לקחת חלק בהתנתקות ? (גם את זה אני לא מצדיק)
    כמה עשרות !!
    רק שעליהם לא נכתבה מילה !!

    מעניין למה....

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    קבוצת הזויים לא מחוברים

    ערן, 14/10/06 21:30

    הם עדיין לא מבינים שהכיבוש זה רק תירוץ של הערבים וכניראה גם של מי שלא רוצה לשרת

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עברון הפיצפון

    קלוד, 14/10/06 21:29

    השירות הצבאי בא על מנת לשמר את מדינת ישראל והדמוקרטיה שלה. לולא צה''ל אני מניח שכלל לא היית נולד כי אם הערבים היו מנצחים באחת המלחמות, הם היו פשוט נשחטים. זכותך המלאה לבטא את דעותיך ועל מנת לעשות זאת, חובתך למלא את החוב שלצערי כולנו עשינו ועושים. יש בחירות דמוקרטיות במדינת ישראל וזה המקום לשינוי. אז תפסיק עם הסיסמאות הדמגוגיות או שתשיר אותם בכלא. הגיע הזמן שיקבע שמי שאינו משרת בצבא או בשירות לאומי, יעביר את משך הזמן בכלא. גם אני התגייסתי ועשיתי מילואים כמו כל אחד אחר

    הגב לתגובה זו

    • ובסוף נמאס לי ועזבתי לבריסל. בירה טובה+צ'יפס+++++++++++ (ל''ת)

      +, 14/10/06 22:24

      הגב לתגובה זו

    • עצם העובדה שאיננו קמים וצועקים ומפסיקים את הטמטום מנציחה אותו (ל''ת)

      ברק, 15/10/06 21:27

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    למה המילה כיבוש במרכאות?

    שירי, 14/10/06 21:29

    מה, אין כיבוש??

    הגב לתגובה זו

    • תל אביב היא גם כיבוש

      בן גוריון, 14/10/06 21:54

      אם אין לך זכות על חברון אז גם אין לך שום זכות על ת''א.

      הגב לתגובה זו

      • אמן, להיגיון בריא!!! (ל''ת)

        ציוני גאה, 15/10/06 01:21

        הגב לתגובה זו

    • כיבוש זו לא מילה גסה!!

      אלי, 14/10/06 22:35

      אנו ממשים את זכותינו על הארץ!!
      (ואם את לא מאמינה בזה אז תקחי ת'רגליים ותרדי מהארץ)

      הגב לתגובה זו

      • למה אם אני לא מסכים איתך אני צריך לרדת מהארץ? תרד אתה אם אתה רוצה. (ל''ת)

        ברק, 15/10/06 21:27

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה מול הבית של אולמרט הוא לא נגדכם (ל''ת)

    אריאל ושאול, 14/10/06 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    2 פוזאיסטים שמשחקים אותה פציפיסטים

    אבא של מלש''ב, 14/10/06 21:26

    ומסרבים לשרת מטעמי פחדנות ונוחות אישית .
    מקווה שיירקבו בכלא 3 שנים ולא דקה אחת פחות .

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    great people (ל''ת)

    a, 14/10/06 21:25

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    סעו לשוויץ, פושעים. (ל''ת)

    ציוני, 14/10/06 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אני חוזר מהפגנה נגד בעלי הלכבים שלא מנקים אחריהם.למה לא כתבתם על זה (ל''ת)

    מוסי, 14/10/06 21:22

    הגב לתגובה זו

    • כלבים לשם שינוי -חיות נאמנות ומגינות (ל''ת)

      בשם בן גוריון, 15/10/06 00:03

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    יש לי רעיון!

    יבנאי, 14/10/06 21:20

    שיתגייסו לצבא פלסטין, הם נלחמים בכיבוש. כך הם יוכלו להיות אקטיביים נגד הכיבוש.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-6

      מירי, 14/10/06 22:01

      מסכימה עם כל מילה שלך

      הגב לתגובה זו

      • אז תתאחדו ויאללה (בתנאי שתבטיח לא להכות!) (ל''ת)

        מו''מ, 14/10/06 22:26

        הגב לתגובה זו

    • אחלה רעיון! (ל''ת)

      ברוך ג''מילי, 14/10/06 22:26

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שאלת תם

    יפית, 14/10/06 21:18

    למה תמיד בNRG הפגנה של שניים וחציפעילי שמאל הופכת לכותרת ראשית??? (ונראה אותם לא מצנזרים את התגובה הזו!)

    הגב לתגובה זו

    • תשובת הבן שלא יודע לשאול

      תשובה, 15/10/06 00:04

      למעריב כמו ה''ארץ'' זה עיתון עם אג'נדה.בעוד ב''ארץ'' מנסים לתת לך את התחושה שרק אם נקשיב לשמאלני ארצינו יהיה טוב,כאן מנסים לשכנע אותנו שרק ביבי ושאר הליצנים מהימין הם שיצילו אותנו מיד הערבים ו''השמאל'' (למרות שהמפגינים פה הם לא שמאל אלא אנטישמים עם פוזה).וכך זוכה הפגנה של כמה מסכנים חולי נפש לתהודה ותיעוד יתר.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    חבורת חולנים.

    צ______________, 14/10/06 21:17

    להתהלך בביטחון בארץ הזו אתם יודעים.
    אבל לשרת בה אתם לא רוצים.
    מי יגן עלינו אם לא חיילי צה''ל היקרים.
    למי אתם רוצים לתת את הכח להגן עלינו???

    אם לפחות לא לשרת בצה''ל. אז לפחות להתנדב בשרות לאומי למען הקהילה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני גר שם והם כבשו לי את הרחוב

    רמי, 14/10/06 21:15

    חבורה של טמבלים שמאלניים.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    גיס חמישי (ל''ת)

    דב, 14/10/06 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לאוהבי האדם היקרים הכי טוב שתלכו מפה

    אחמד, 14/10/06 21:07

    למקום אחר!

    הגב לתגובה זו