• 51.

    כל הכבוד לישיבה!

    אברהם שרווד, 17/10/06 15:03

    עם כל הכבוד לערביי המקום, כל פעם מחדש הם מנסים להתקומם נגדנו. צריך שפעם אחת ילמדו לקח אחת ולתמיד. אני מסכים בדעה עם מיכאל.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    חברים יקרים:זו בידיוק הסיבה למה ליברמן!!!

    שלי, 15/10/06 14:23

    רק ליברמן יכול להוביל את המלחמה הבאה, ושלא יהיה לאף אחד ספק שהיא קרובה....

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מענין מי צודק (ל''ת)

    פקק תנועה, 15/10/06 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    החיים בעכו

    יעלי, 15/10/06 08:13

    חבל שבעכו שזו היתה עיר מגובשת בין ערבים ליהודים התחילו מלחמות .
    איני מאשימה את היהודים כי גם אני כתושבת העיר נודע לי לפני המלחמה שמספר ערביי עכו דיי מוכרים וידוענים בעיר הפכו להיות פעילי החיזבאללה ,עוד במלחמה ציפתי שיתעוררו בעיות בעיר .תושבי העיר לא מקבלים את הבגידה ולכן גם דורשים בכל תוקף מהמשלה ומצה''ל לפעול עם הבוגדים ומשפחותיהם כמו שצריך ולהרחיקם מהעיר,זה הגורם החזק ביותר שנותןסיבה לחילוקי דיעות והפרעות .
    לדעתי ולדעת רב התושבים אם היו מסלקים את משפחות הבוגדים מהעיר השקט יחזור לעיר כי המלחמה היא לא גיזענית כמו נגד בוגדים לאומיים .
    בזה לפחות שהממשלה תבין ותתמוך,שוב לא מיתוך גיזענות רק מתוך צדק לאומי ומדיני ויפעלו כמו שפועלים נגד הבוגדים ומשפחותיהם .
    שלא יהיה מצב של אנטיפאדה חוזרת בעכו כי אז יהיו מלחמות והדם לא יפסק ,עצרו את המלחמה שעומדת להיתפרץ בעיר בבקשה כי גם ככה עכו עיר קשת יום .

    הגב לתגובה זו

    • ישנה אפליה ברורה בין יהודים לערבים

      יעקב, 15/10/06 10:52

      מדינת היהודים מפלה לרעה את אזרחיה הנאמנים, היהודים, לטובת אזרחיה הערבים, אלה התומכים בהפיכתה ממדינה יהודית-דמוקרטית למדינת כל אזרחיה; אלה התומכים בגלוי בנאסראללה; ואלה המזדהים לא כישראלים נטו, אלא כפלשתינים תושבי מדינת ישראל .

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    כל הכבוד לישיבה

    אביבה, 15/10/06 02:56

    שהוקמה בלב שכונה ערבית כן ירבו.תחזקנהידי תלמידי חנמים

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מעולם לא

    דליה, 15/10/06 02:52

    היה דו קיום בין ערבים ויהודים זה רק פטנט שלהתקשורת שרוצה לרכך את מצפון הפוליטיקאים מתי מתי מתי ???? נלמד לשמור על מקומנו בעולם כי אין לנו ארץ אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    תגובה למס' 5

    עכואי, 15/10/06 02:32

    מה הקשר בין מזרח תיכון נקי מיהודים לבין נוצרים הרי הנוצרים הם ערבים או שאתה ממאדים. חוץ מזה המתפרעים היהודים הם לא מעכו ובגלל שהם לא מעכו הם לא יודעים וגם אתה אני בטוח איך אנחנו חיים בעכו תבוא לבקר פעם אפרופו בלי נשק

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מידע חשוב.

    יהודי11, 15/10/06 02:15

    ואתם צריכים להבין את המצב.
    שכונת וולפסון הייתה פעם שכונת הדגל של עכו, שכונה מלאה ביהודים איכותיים, עד שהערבי הראשון נכנס לגור שם.
    השכונה הפכה לשכונת פשע עקב השתלטות הערבים על השכונה, כמעט כל היהודים עזבו את השכונה, הבית כנסת שהיה פעם מלא עד אפס מקום, התרוקן, והיה אמור להפוך למסגד.
    לכן ישיבת מעלות הקימה בעכו שלוחה בלב שכונת וולפסון הננטשת על מנת לשנות את המצב ולהאיר את פני היהודים שהחליטו להישאר שם.
    תלמידי הישיבה מרבים שמחה בעיר ועושים הרבה מאוד פעילויות חסד, אין יהודי בעכו שלא מבסוט ממעשי הישיבה.
    עכשיו תארו לכם איך אפשר להתקיים שם. אני אומר לכם דברים שאני חוויתי וחווה שם, הערבים בעיקר הצעירים יושבים כל היום חסרי מעש, מחפשים אקשן, כל פעם שאנחנו עוברים לידם הם יורקים לידינו , מקללים, ולפעמים מרימים יד ואנחנו לא יכולים להגיב כי יקפצו עלינו כל הבטלנים שם ויתחילו מכות, אין לנו דרך למנוע זאת, אנחנו לא מתגרים בהם, לא פוגעים בהם, שום דבר, הם פשוט מחפשים אקשן, משעמם להם.
    אני מקווה שכל מי שקרא את יבין שאין ולא היה דו קיום בין יהודים וערבים, לא בעכו ולא בשום מקום אחר. הערבים נחמדים רק למי שמועיל להם, שקונה מהם או משהו כזה. סתם כך הם שונאים אותנו ואנחנו רואים את כל יום בעיניים שלהם.
    בקווה שאנשים יפסיקו להאמין רק למה שהם רואים בתקשורת ויכירו באמת את המציאות.
    חורף טוב!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שמתם לב?

    דורון, 15/10/06 01:40

    מישהו שם לב שהתמונה היא של חבורת חבורת חסידים שרוקדים עם ספר תורה ולא של בחורי ישיבות הסדר? נ.ב כל מי שיכול לבוא ולעזור ליהודים למנוע את חילול העיר שיבוא!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    איך מרגיזים ערבי?

    הלי, 15/10/06 01:23

    מתגייסים לצבא למשל, משלמים מיסים למשל, שומרים על החוק ותורמים למדינה... ולא נותנים לו לפגוע ביהודים כמו שהוא רוצה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ערבים התפרעו? לא יכול להיות ...

    ירון, 15/10/06 01:07

    אף פעם לא קרה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ימי המנדט העליזים ...

    גרשון, 15/10/06 00:50

    הערבים מתפרעים, והיהודים מקבלים הגבלות מהשלטון.

    רק דרכון זר יציל אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    גם ביפו. גם ביפו.

    ר.א., 15/10/06 00:27

    ביום כיפורים הושלכו באיזור יהודה ימית/ שדרות ירושלים חזיזים על יהודים. יהודים שעברו במקום הותקפו בצורה אלימה על ידי בני נוער. המבוגרים ישבו בבתי הקפה והמסעדות (שהיו פתוחים) ולא הנידו עפעף.
    איפה התקשורת? איך זה שאף אחד לא סיקר את זה????

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הערבים בטוחים שישראל הולכת להעלם - והם משתוללים ופורעים! (ל''ת)

    שורש העניין, 15/10/06 00:15

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אני חושב שבעזה לא היו מפריעים להם עם ספרי תורה (ל''ת)

    תעברו עיר!, 15/10/06 00:14

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה יהיה על התקשורת הזאת??????

    מודאגת, 15/10/06 00:05

    שבוע שעבר פרסמו כתבה על מחבל שחיילים הרגו אותו במחסום, ומה היתה הכותרת- ''רץ עם סכין ונהרג''- (כנראה הלך לאכול אוכל..), ביום חמישי פורסמה כתבה על נערים מחשמונאים שנעצרו כי ניסו להרוס עצי זית והיו מצויידים בכלים חדים, כמובן שהכתבה היתה מגמתית מאוד והצדיקה את הערבים המסכנים, אך מה התברר בסוף?- הנערים הלכו לבנות סוכה, ולכן היו מצויידים בכל מיני כלים, וערבים באו אליהם הקיפו אותם וניסו לתקוף אותם,הם הצטיידו מראש באמצעי הגנה ומזל שהיה להם אותו. ובכתבה הזו, ממש נראה שכמה פנאטים דתיים מסתובבים ברחובות עם רובים וספרי תורה, ומנסים להתסיס ומתגרים בערבים אומללים, ובפועל, הערבים משתוללים ,זורקים אבנים ומסכנים את חייהם של היהודים. מה העיניין להיות נגד היהודים ולהציג את הכתבה בצורה כ''כ מגמתית ולא אמיתית- קודם גרסת הערבים , עם במה מרכזית ודגש בכותרות לגרסה השקרית... למה????

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    נגמר הדו-קיום (ל''ת)

    רחל, 14/10/06 23:53

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    עדכון- מה שהיה באמת...

    אני, 14/10/06 23:05

    תלמידי ישיבת ההסדר של בני עקיבא בעכו פתחו, כמו בכל שנה, בתהלוכה כשהם נושאים ספרי תורה, מישיבת ההסדר בשכונת וולפסון לבתי הכנסת באזור.
    במהלך התהלוכה התפתחה תיגרה בין תלמידי הישיבה לתושבים המוסלמים שקראו לעברם קריאות נאצה. מדיווח של המשטרה עולה כי תלמיד הישיבה, המשרת בצה''ל, ביצע ירי מאחר וחשש לבטחונו..
    בעקבות הירי החלה התגודדות של התושבים המוסלמים סביב ישיבת ההסדר, כשבתוכה היורה ומס' עשרות של תלמידי הישיבה, אין נפגעים. כוחות משטרה כעת במקום, בשלב זה מסתמנת רגיעה ופיזור חלקי של המתגודדים, כך נמסר מהמשטרה. נשקו של היורה הוחרם והועבר למשטרה.
    ראש הישיבה, הרב יוסי שטרן, אמר לערוץ 7 כי כבר ערב קודם במהלך שמחת החג, החלו הערבים המקומיים ליידות אבנים וחפצים לעבר תלמידי הישיבה והערב, במוצאי שמחת תורה, התלמידים חזרו מההקפות והתושבים המוסלמים חזרו על מעשיהם, קיללו וזרקו אבנים, לדבריו, הערבים זיהו את בחור הישיבה שהוא חמוש והחלו להתקרב אליו וזה חש לבטחונו וחשש כי הם עלולים לחטוף את נשקו ונאלץ לירות פעמיים באוויר. ''אנחנו מרגישים מחוזקים ומנצחים, אנחנו לא התגרנו ולא עשינו פרובקציות והתלמידים מבינים שיש לנו משימה שאותה נמשיך - לשמור על צביונה היהודי של העיר עכו'', אמר הרב שטרן.

    הגב לתגובה זו

    • חירטוט אחד גדול

      עמיאל, 15/10/06 01:59

      קודם כל תלמידי הישיבה ממש לא קשורים לבני עקיבא דבר שני אף אחד לא דיבר עם הערבים אלא אלה הערבים שבאו והתחילו מכות עם האחרונים לאחר שראו התלמידי ישיבה שהם בבעיה הם נכנסו לישיבה ונעלו את המקום לעבר ישיבה נזרקו אבנים כאשר 3 אנשים נפצעו.

      שלום ושלום

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד

      אביבה, 15/10/06 03:01

      תחזקינה ידי חכמים המשיכו בדרככם הלוואי וירבו כמוכם.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    וזה מה שבאמת קרה:

    קובי, 14/10/06 23:01

    מאות תושבים ערבים כיתרו (מוצ''ש, 14.10.06) את ישיבת ההסדר שבעיר עכו, ומנעו מן התלמידים לקיים להקפות שניות ברחובה של עיר. התלמידים ותושבים נוספים בעיר יצאו כשספרי התורה בידיהם את בית כנסת בעיר העתיקה, ומששבו לכיוון הישיבה המתינו להם מאות ערבים. הם התחילו ליידות אבנים וחלקם אף שלפו סכינים, כשהם דוחפים את החוגגים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    קרה גם לי בלוד

    ג'ורג', 14/10/06 22:59

    הלכתי עם חברים בבגדי שבת בעיר, וערבים החלו להשליך אבנים! השמאלנים חשבו שזה ייגמר בקו הירוק, אבל זו טעות, כל ארץ ישראל - חזית אחת.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    \זכותו של יהודי לקיים הקפות

    יוסי, 14/10/06 22:41

    יהודים ישבו בעכו לפני אלפיים שנה. ישיבת ההסדר קיימת במקום מזה מספר שנים כל בני הישיבה משרתים ביחידות לוחמות בצה''ל וכאשר הם מגיעם לחופשה הם נושאים את נשקם האישי כמו כל חייל. עד לפני שבועיים החיים בשכונה בין בני הישיבה לשכנים הערביים היו בדו קיום. לפני שבועיים הגיעו לשכונה מספר גורמים קיצוניים שהחלו להתסיס את הרוחות בשכונה . ראש העיר והמשטרה היו מודעים לכך ולא נקפו אצבע. זו זכותו של יהודי לקיים הקפות ורק שוטר לא יהודי יכול לחשוב שצריך רשיון

    הגב לתגובה זו

    • מסכים בהחלט!

      אברהם שרווד, 20/10/06 00:49

      אני מסכים בהחלט עם דבריו וחושב שמה שהתחולל שם לא היה לעניין בכלל ולמרות שלא הייתי נוכח במקום. אני הבנתי שזה היה כמו לינץ'...

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה הבעיה פה, כל אחד נהג כמנהגו הקדום:

    השפוי האחרון,, 14/10/06 22:16

    היהודים רוקדים ושמחים עם התורה,
    והערבים שולפים סכינים ואלות ומנסים לעורר מהומות,

    אז מזה לעשות רעש???
    אנחנו רגילים לזה עוד מימי מוחמד ששיקר ורצח את היהודים בסביבתו.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    זה היה ברור שזה יקרה

    אליק, 14/10/06 21:46

    לאט לאט יתחילו המריבות בעכו בין ערבים ליהודים...ובאמת חבל כי לכל עכואי יש כמה חברים ערבים ואצל הערבים גם....

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    האמת על עבאס זקור

    יהודה, 14/10/06 21:41

    האיש הזה, מהתנועה האיסלמית, הודיע ביום ששי לתושבי השכונה למרר את חיי הישיבה עד שתעזוב את השכונה

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הקפות אסור, הטרדה עם מואזין ב-4 לפנות בוקר מותר.

    שמוליק, 14/10/06 21:40

    אחלה ערבים יש במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה הגירסה של הערבים קודם?

    אורי, 14/10/06 21:29

    הרי ברור שהכתבה נותנת לגיטימציה לצד של הערבים ולא של היהודים- והוכחות מראות שהיהודים נפגעו וערבים לא נפגעו.

    הגב לתגובה זו

    • גם לי זה מפריע (ל''ת)

      אניי, 15/10/06 02:48

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מספר 1 ! יהודים הותקפו לא מזיז לך

    גד, 14/10/06 21:27

    איזה התפרעות של יהודים- קשקשן.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אותו דבר קרה לי ביום כיפורים ביפו.

    נמאס, 14/10/06 21:26

    היה מפחיד להיכנס לשם. חזיזים וזיקוקים. בשדרות ירושלים תקפו אותי שבאב ערבים.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני עברתי שם את אותה חוויה מפחידה.

      בררררררררררררר, 15/10/06 00:23

      עברתי שם עם אופניים והותקפתי על ידי השבבניקים. תחושת פחד כזו לא היתה לי מאז ששירתתי בטול כרם באינתיפאדה. מאז יום הכיפורים אני מדיר רגליי מהחנויות של הערבים בשדרות ירושלים (יש לא מעט מסתבר).

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לצערי אני מאמין שאנשי ישיבת ההסדר מנסים לסכסך (ל''ת)

    אלון, 14/10/06 21:20

    הגב לתגובה זו

    • תבוא לבקר בישיבה שבוע ותבין שאתה טועה (ל''ת)

      מיכאל, 15/10/06 23:07

      הגב לתגובה זו

    • אל תאמין. בא לבדוק, תראה שטעית. (ל''ת)

      למה ללכלך?, 16/10/06 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    גם בתל אביב -היו התפרעויות

    אבי, 14/10/06 21:10

    למעשה משהו מנסה להסתיר התקפות של ערבים על יהודים והתפרעויות .
    ברמאדן היו התפרעויות ביפו נגד יהודים
    ביום כיפור היו התפרעויות בשדרות רוטשילד וזריקת חזיזים עיי ערבים

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נשבר כבר לשמוע סיסמאות נבובות כמו ''מרקם החיים המשותף''

    אחמד טיבי, 14/10/06 21:07

    זה לא עובד בחיפה
    זה לא עובד בלוד
    זה לא עובד בעכו
    זה לא יעבוד בקציר
    וזה לא יעבוד במדינת ישראל

    זה או אנחנו או הם. מה אתם מעדיפים?

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו

      אנחנו, 14/10/06 21:57

      אנחנו

      הגב לתגובה זו

    • אני מעדיף שאנחנו ובג''ץ מעדיפים שהם. (ל''ת)

      יוסי, 14/10/06 23:29

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אין דו קיום בעכוץהעיר על חבית חומר נפץ (ל''ת)

    גילה, 14/10/06 21:07

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    היורה-כנראה חייל שירה באוויר , כי הערבים תקפו....

    יהודיה, 14/10/06 21:00

    ומה מרגיז כ''כ את הערבים בהקפות??ומה הם רוצים מתלמידי הישיבה?? מה כואב להם?שהם רוקדים עם ספרי תורה????

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ממשלת המנדט....

    אביב, 14/10/06 20:59

    לא רק את המלחמה בצפון הפסדנו , אלא את כל המדינה!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ===== ' ח''כ זקור: בישיבת ההסדר עושים הכל כדי להרגיז אותנו' ====

    יהודי, 14/10/06 20:56

    הרגיזו אותו, שמעתם, זה לא אשתמם, עיצבנו אותם ...
    לא יאמן !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ומה עם המואזין שצורח??זאת לא התגרות??ובעיקר ביום כיפור וימי שבת !!! (ל''ת)

    יפו, 14/10/06 20:54

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כן ירבו- (ל''ת)

    yO, 14/10/06 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כתבה מגמתית, ככה צריכה להכתב הכתבה:

    א., 14/10/06 20:51

    כותרת: אלימות בעכו
    ערבים אלימים התקיפו יהודים תמימים שניסו לחגוג כבכל שנה את הקפות שניות, מנהג יהודי עתיק, עקב כך נשמעו יריות לא ידוע המקור שלהן יתכן שנורו ע''י ערבים
    ראש ישיבת ההסדר מספר: ''הלכנו לתומנו בציר המרכזי ברחוב הרצל והם יצאו אלינו עם מוטות וברזלים''

    תושב יהודי מהמקום מספר: כמו בכל שנה, ציינו את ההקפות'', סיפר. ''ואז פתאום הגיעה חבורה של אנשים, חלקם איימו עלינו בסכינים, תקפו אותנו ושלושה מחברינו נפצעו קל - אחד עם חבלות בעין, ושניים אחרים נפצעו בצוואר ובראש''.

    ''עברנו דקות של חרדה'', ממשיך לוזון. ''סגרנו את עצמנו בתוך הישיבה, עד שהמשטרה הגיעה. עכשיו, להפתעתנו, המשטרה בודקת אם היינו צריכים לקבל רישיון בכדי לערוך את החגיגות''.

    מהמשטרה לא נמסר תגובה

    הערבים מנסים לתרץ: ח''כ זקור, שמתגורר בעכו והגיע לזירת האירוע, אמר ל-nrg מעריב כי מי שביצעו את הירי הם אנשים שהגיעו לישיבת ההסדר הנמצאת בשכונה ש-90% ממנה הם תושבים ערבים. ''הם ירו בכוונה כדי לגרום למתח בין יהודים לערבים'', האשים זקור.

    זקור הוסיף: ''לנו אף פעם לא היתה בעיה עם היהודים בעיר, עד שהגיעו האנשים מישיבת ההסדר, שעושים הכל כדי להרגיז את הערבים. אנחנו לא בחברון ולא בעזה, למה צריכים להיכנס חמושים לעיר שיש בה ערבים?'' מה שנראה כלא נכון
    וכו' וכו' וכו'

    הגב לתגובה זו

    • לא לא ככה צריכה להכתב הכתבה

      לא לא ככה צריכה, 14/10/06 21:47

      הלכנו ברחוב כל כך מסכנים בלי שום דבר בסך הכל רצינו להתפלל לשלום כולל במזרח התיכון ופיזמנו שיר של הביטלס
      ואז פתאום משום מקום נחתו בקוברות וממטוסים שבעים אלף, לא לא איציק אפילו ספר 80 אלף מחבלים מכל הכיוונים הקיפו אותנו אני ספרתי אולי 771 רימוניםשנזרקו מכל הכיוונים ואפילו בזוקה נורתה לעברנו מזל שהרב הראשי התכופף כמו קיאנו במטריקס ואז הטיל חלף ממש סנטימטר מהתפילין שלו.

      למזלנו איציק המהיר והחזק תפס איזה מיניין של מתפללים ופילס את הדרך בבעיטות לתוך המנזר העתיק של הסנסאי מאסטר רבי ששולט בתורת ''אביר'' מעכו
      הוא ומניין לוחמי אביר יצאו ללחום באוייב הנורא בידיים חשופות וחיסלו את כולם מה שנקרא עבר על האוייב ''רגעי חרדים''

      ככה צריכה להכתב הכתבה! אה אה איך ?

      הגב לתגובה זו

      • איזה שיר של הביטלס? (ל''ת)

        אלי, 14/10/06 22:15

        הגב לתגובה זו

        • Lucy in the Sky with Diamonds

          עינת, 14/10/06 22:45

          כי נראה לי שהם היו קצת מעורפלים.

          הגב לתגובה זו

          • שנאת דתיים מעוורת את עיניכם

            דב, 15/10/06 00:47

            אבל האלימות הערבית בסוף תגיע גם אליכם.

            הגב לתגובה זו

          • בור ועם הארץ

            טלי, 15/10/06 01:15

            אתה בור ועם הארץ-לא מניחים תפילין בשמחת תורה ולא בשום חג או בשבת ובטח לא אחרי ששקעה השמש.

            הגב לתגובה זו

      • בחיאת זום זום למה לא קראתם לי למסיבה?

        ערבי, 15/10/06 00:07

        הביטלס היו שם
        יא זלמה היית מרים לי טלפון
        דקת עולה 5 אגורות מבזק לבזק

        דכילק בפעם הבאה אם יש מסיבה תרים לי טלפון

        הא אח שלי?

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    ערביי עכו מתגרים בהסדר שם.ולפי הכותרת קבעו כבר מי אשם!! חוצפה.. (ל''ת)

    הקמנו ארץ שנוכל, 14/10/06 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    פורעים פלשתינאים תקפו יהודים והתיאור הוא: '' התפתחה תגרה המונית'' (ל''ת)

    דרור, 14/10/06 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שאלה מצוינת!!

    בנדיקטוס המבורך, 14/10/06 20:45

    למה יהודים צריכים להיכנס חמושים לעיר שיש בה ערבים???

    הגב לתגובה זו

    • השאלה היא למה אתה שואל בכלל? (ל''ת)

      א., 14/10/06 21:52

      הגב לתגובה זו

    • כי אנחנו גרים שם

      אחד שהיה שם, 14/10/06 22:53

      ישיבת ההסדר עכו הוקמה לפני חמש שנים בלב שכונת וולפסון, לאחר שתושביה היהודים עזבו אותה בכאב לב לאחר הגיהנום שעברו בשכנותם עם הערבים. עד לאחרונה החיים התנהלו כמו שצריך למעט מספר מקרים מדי שנה. אך הפעם זו עליית מדרגה, במשך החודש האחרון, הרמאדן התבצעו מספר פעולות ששברו את המרקם העדין ששורר בין היהודים לערבים במקום. אין להם בעיה שנרקוד, יש להם בעיה עם עצם ההוויה שלנו שם. ובזה אנחנו לא נשבר. לא באנו לעורר פרובקציות אבל מצד שני יש לנו דרך ואנחנו לא נוותר עליה.
      כשעברתי ברחובות עם הספר תורה וראיתי אנשים ונשים שיהדותם מוסתרת בימים רגילים פתאום מרגישים גאווה ומנופפים בדגלי ישראל למראה הבחורים הצעירים, זה גרם להבין בדיוק מה אנחנו עושים שם ושיש עוד תקווה...

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד לישיבת ההסדר, אתם מראים מי

        fifo, 15/10/06 02:13

        בעל הבית בארץ ישראל

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    ספר תורה ושירה וריקודים?

    זאב, 14/10/06 20:43

    איזה התגרות זה שהם מתפללים בכל צומת וחור בארץ נשכבים על הרצפה ומתפללים לאללה זה מותר

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עוד הוכחה שיהודים וערבים לא צריכים לחיות ביחד. רק הפרדה. (ל''ת)

    המטיף, 14/10/06 20:43

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה המשטרה הגיעה רק לאחר שנשמעו יריות? (ל''ת)

    א, 14/10/06 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    להיות עם חופשי בארצנו....?

    שלומי, 14/10/06 20:35

    עד לאן זה יגיע ועד מתי נשתוק?

    הגב לתגובה זו

    • סופה של המדינה כבר החל מזמן

      hezi1, 14/10/06 21:42

      חיפה לדוגמה שנלחמו עליה ב48 ונשפך הרבה דם יהודי שם, נכבשה ע''י הערבים היום בשקט ללא שנורה ולו כדור אחד. תבקרו בעיר התחתית ובהדר ותראו במו עיניכם

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ''מתחזקים'' ומחלישים אותנו

    דיפני, 14/10/06 20:28

    אם רוצים אז קל מאד להוציא לשכן הערבי (או היהודי) את הנשמה. אבל מדוע רוצים לעשות זאת? האם אי אפשר להיות אדם דתי ויחד עם זה גם שפוי? האם דת הולכת עם טירוף?

    הגב לתגובה זו

    • הערבים היכו וזרקו! (ל''ת)

      איזה טירוף?!, 15/10/06 00:27

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    בישוב קציר רצה ערבי להכנס לגור כש 100% הם יהודים

    @@מ.ל.@@, 14/10/06 20:17

    אז לערבי מותר לגור עם יהודים ליהודים אסור לגור עם ערבים. זו בדיוק הגישה של ''מדינת פלשתין'' נקיה מיהודים. או מזה''ת נקי מיהודים ונוצרים בעוד הערבים מתפשטים בכל העולם חופשי חופשי.

    הגב לתגובה זו

    • דו-קיום כל עוד אנחנו הרוב.

      א, 14/10/06 20:59

      כאשר אנחנו מיעוט, בשכונה (שרובה עד לא מזמן היה יהודי) שהם הרוב הדו-קיום מתנפץ באלימות, הדו-קיום זה רק למראית עין, אם לא נתעורר זה הולכת להיות המציאות.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    למה צריכים להיכנס חמושים לעיר שיש בה ערבים?''.

    איתן, 14/10/06 20:11

    יש למישהו רעיון?

    הגב לתגובה זו

    • תשובה כ''כ פשוטה

      א., 14/10/06 20:58

      ראית פעם חייל שלא הולך עם הנשק שלו?
      כך יש חיילים שהולכים לשבת בישיבה שלהם (עכו לדוגמה) וכנראה שהם לוקחים את הנשק שלהם לכל מקום שהם הולכים.

      הגב לתגובה זו

    • איתי גם אני לא הבנתי למה

      עידו, 14/10/06 21:12

      למה צריך להיכנס חמושים לעיר שגרים בה ערבים..

      ואם בא לי ללכת לשופינג ברמאללה סנטר אני צריך גם ללכת חמוש או לבקר בסביוני עזה גם אני חייב ללכת חמוש ??? עזבו אותכם אני דוגל בפרי לאב אהבה חופשית אנחנו צריכים להתערבב עם כולם אז מה אם יפוצצו לנו את הצורה אם ניכנס למרכזים שלהם לא חמושים ?? העיקר בשם השלום , אני חושב שזה פיצוי הולם לתרופות שאנחנו מעבירים להם ולמים ולחשמל שאנחנו מעבירים להם.
      היה פה ראש ממשלה שפעם קרא לזה ''קרבנות השלום''

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אין מנוס מנאכבה. אין מנוס. (ל''ת)

    זקהם, 14/10/06 20:09

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    פרעות ביהודים ביום חגם, חשבתי שהיהודים הקימו מדינה.

    א, 14/10/06 20:02

    אין להם כבוד לדת היהודית, ואנחנו נכבד את דת מוחמד, מתוקף מה מגיע כבוד לו לתורתו האלימה ולבניו המתפרעים?

    הגיע הזמן שיהיה כאן יחס של קודש לערכי היהדות, וח''כ זקור אם אתה לא מסתדר עם מה שקדוש לנו אולי הגיע הזמן בשבאמת ניקח אחריות על קודשינו.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    רק שהמשטרה לא תעבור לסדר היום על התפרעות היהודים (ל''ת)

    יוסי, 14/10/06 19:58

    הגב לתגובה זו

    • ת''א תשמד ב2008 על שינאת יהודים חינם (ל''ת)

      נוסטרודמוס, 14/10/06 20:40

      הגב לתגובה זו

    • מה האמת?

      גיא, 14/10/06 20:54

      יוסי, למה אתה בטוח שהיהודים אשמים? חשבת שאולי זה להפך?

      הגב לתגובה זו

    • רואים שאתה חי בבועה

      דב, 14/10/06 21:13

      אל תדאג - גם אליך זה יגיע.

      הגב לתגובה זו

    • ליוסי

      ברוך השם אשם, 14/10/06 23:48

      היהודים אשמים בדרך כלל בעוד שהערבים הם בעלי ערכים מוסריים ואנושיים מתקדמים ביותר, דתם היא דת סובלנית הדוגלת באהבה ושלום עם כל יתר הדתות, מה עוד שהם אוהבי ישראל ויעשו הכל למען אחווה ודו קיום! תקן אותי אם אני טועה!

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לברוך השם אשם

        יוסי, 15/10/06 00:25

        לא צריך להכליל. אנחנו היהודים עם נפלא אבל ביננו יש גם לא מעט פרובוקטורים שיעשו הכל על מנת לזרוע שנאה. גם ערבים חיים ביננו וצריך להתייחס אליהם בכבוד.

        הגב לתגובה זו

        • וואלה..גבר..

          יאיר, 15/10/06 23:20

          אני מכיר טוב מאוד את המקום הזה בעכו, חברים שלי לומדים בישיבה שם. אני רוצה לראות אותך הולך שם לבד בערב, אם הערבים לא מפוצצים אותך מה שאתה רוצה
          סבבה?

          הגב לתגובה זו

    • עבאס זקור,לך תרגיע את המופרעים שלך במקום לכתוב תגובות!! (ל''ת)

      יש לך עבודה, 14/10/06 23:56

      הגב לתגובה זו