• 24.

    איראן מקימה כוח חמאסי דמוי חיזבאללה בעזה

    אבי, 14/10/06 01:30

    אני שמאלני.
    אבל סיימתי להיות כזה ברגע שהבנתי שהמלחמה הבאה היא קשה.
    אחרי מה שראיתי שהאיראנים מתכננים לנוץ
    ברגע שזו הפכה להיות מלחמת דת נגמרו הנסיונות פיוס עם הצד שכנגד.
    לא ניתן לעבוד עם אנשים שמונעים ע''י אהבתם או שמא נאמר סגידתם לאלהים.
    זה עצוב אבל זה המצב.
    לפני שיהיה לנו בלגן בעזה כמו שלא הכרנו. צריך מעכשיו להרוג כמה שיותר. זו הוועדת חקירה הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    איך מיד יודעים מי ירה קסאם בעזה וחצי שעה אחרי כבר יורים לו טיל לבית

    עגלון פולני, 13/10/06 17:35

    איך מיד יודעים מי ירה קסאם בעזה וחצי שעה אחרי כבר יורים לו טיל לבית אבל הפשיעה בארץ חוגגת ואף פעם אין קצה חוט מי הפושעים???...מעניין...
    כל הכבוד לצה''ל...?!?!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ראש עירית שדרות, תקים מליציה, כנסו לעזה ותעזרו קרקעית לצה''ל

    טורונטו, 13/10/06 13:13

    ולאלופיו הלוזרים, שבגלל שתי כיכרות לחם ושתי מחסניות לא יכלו לפרוץ את מחסום החיזבלה. ובדרך תדרוש את פיטורי ראש השב''כ וראש המוסד.

    הגב לתגובה זו

    • אתה נותן פקודות מטורונטו? כמו חלוץ שלא היה עם לוחמי לובנאן (ל''ת)

      ##יחל ג'ובניק##, 13/10/06 14:21

      הגב לתגובה זו

      • לחיל הגובניק, אם היית חייל לוחם היתה בינתך יותר מזו של שכווי

        טורונטו, 13/10/06 17:40

        לא ההית צריך לגלות לי שאני בטורונטו(אגב בעת הלחימה הייתי בצפון הארץ)

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    מה זה עוזר לנו?

    ערן, 13/10/06 13:00

    בזמן שהמאס מתחמש ואיראן בדרך לפצצת אטום. צריך להיכנס לעזה שוב, להעיף את אולמרט פרץ וחלוץ ולטפל בבעיית הגרעין האיראני במ קום להרוג מחבלים שגם ככה יבואו אחרים לשגר במקומם.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אנחנו במלחמה נגד מחבלים ! המסתתרים

    אזרחית, 13/10/06 12:42

    אחרי אזרחים וילדים ! גם החיזבאללה מסתתר אחרי אזרחים וילדים !! אז מה לא נגן על אזרחנו ? גם המעופפים יודעים שאין מלחמה סטרילית !

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה שלום בראכה ? נפלה עליו בסוף קטיושה ?

    מתעניין, 13/10/06 12:28

    וואללה , אני כבר ממש מבולבל.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    זה טוב. אללה הוא אכבר ! (ל''ת)

    שאפי, 13/10/06 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    איך מיד יודעים מי ירה קסאם בעזה וחצי שעה אחרי כבר יורים לו טיל לבית

    עגלון פולני, 13/10/06 12:14

    איך מיד יודעים מי ירה קסאם בעזה וחצי שעה אחרי כבר יורים לו טיל לבית אבל הפשיעה בארץ חוגגת ואף פעם אין קצה חוט מי הפושעים???
    כל הכבוד לצה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    טוב מאוד אבל לא מספיק

    אבי, 13/10/06 12:10

    צריך להוריד את המנהיגים, הנייה, משעל וחבריהם, מי שלא מכיר בישראל, תומך בטרור אין לו זכות קיום במזרח התיכון.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צעדים שצריך לנקוט

    יוסי, 13/10/06 12:08

    א. עם קבלת האזרחות צריכה להתקבל גם שבועה מהאזרח המיועד שהוא יפעל לטובת אינטרס המדינה (כמו בארה''ב). נמאס מסוכנים כפולים שרק סוחטים את ביטוח לאומי ופועלים כנגדנו בעיתות שלום ועיתות מלחמה.
    ב. הפסקת הכנסת הפועלים הפלסטיניים למדינה כל עוד משטר החמאס שולט וכל עוד יש פיגועים.
    ג. גירוש של כל אלו החותרים כנגד המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מדינה שהופכת את כולנו לרוצחים. בושה!!! (ל''ת)

    מיואש, 13/10/06 11:50

    הגב לתגובה זו

    • תיקון טעות, הכוונה היתה ל''נרצחים''

      יואש, 13/10/06 12:18

      אסור למדינה להגביל את עצמה ולפגוע רק בכאלה שהם ''סכנה מיידית'' , ומה עם אלה שהם בסכנה לא מידיית?
      אז כבר לא אכפת שיהודים יירצחו בעוד חודש?

      נהמדינה שיכולה להרוג מחבל ולא הורגת אותו הופכת את כולנו לנרצחים.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא מאמין

    1, 13/10/06 11:50

    מאמין שצהל חיסל חביות חול

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אולמרט הביתה!!!!! (ל''ת)

    אליהו מצא, 13/10/06 11:45

    הגב לתגובה זו

    • רק אחרי ביבי המזיק (ל''ת)

      גגה, 13/10/06 12:58

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    כמה חזק צה''ל ככל שמדובר בנשים וילדים וכמה חזקה מדינת ישראל כאשר

    אליאס, 13/10/06 11:41

    הביסה הצבא האדום של חמאס והרסה להם כל הנשק שבידם כולל מטוסי 16 ומשגרי הטילים הנוקלויארים ו....................

    הגב לתגובה זו

    • זה טוב ככה. אל תנסה להצדיק ירי של קסאם על אזרחים רק בגלל הם יהודים. (ל''ת)

      שאקור, 13/10/06 12:27

      הגב לתגובה זו

    • אליאס זה נוצרי כן?

      חאג' אמין, 13/10/06 15:11

      אחרי שבת יבוא יום ראשון.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    כותרת מוטעית!

    a, 13/10/06 10:58

    צה''ל ממשיך בפעולות ההתקפיות ברצועה???
    צה''ל ממשיך בפעולות ההגנתיות ברצועה... למניעת ירי רקטות על ישראל.
    מה לא ברור?!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    קסאמים זה מלחמה!!

    עזרא הסופר, 13/10/06 10:55

    הפלשתינים צריכים לקחת בחשבון גם תוצאות כואבות לירי הקסאם על הנגב המערבי.
    הם לא מפסיקים לירות כי כנראה זה לא כל כך חשוב להם אם יהרגו מספר אנשי חמאס או ג'יהאד.

    לא חשוב להם! לא נורא...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    חיסלו גם כמה ילדים בדרך. אם לנו היו עושים דבר כזה

    דנה, 13/10/06 10:51

    אוו מה הינו עושים.

    הגב לתגובה זו

    • לדנה

      s.g, 13/10/06 12:12

      תפסיקי להיות יפת נפש כמו כל התל אביבים השמאלנים שבזמן המלחמה הקונפליקט היחידי שלהם היה האם להזמין הפוך או רגיל. מה את חושבת שזה אינטרס של צה''ל להרוג ילדים, מה הטייסים הם לא הורים? רואים שלא עשית שום דבר רציני בצבא אם בכלל התגייסת.

      הגב לתגובה זו

    • מה ז''א ? אני ואת היינו קוראים להפסיק את הכיבוש וקוראים לחרם .

      מתן קמינר, 13/10/06 12:25

      חרם על הישות הציונית.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אז אחרי החיסול לא יירו יותר קסאמים על ישראל?

    חשבונאי, 13/10/06 10:48

    אולמרט, פרץ וחלוץ, דברו איתנו ברווח והפסד, תפסיקו לחסל ולגרום למחיר להאמיר.

    לא כל חיסול עושה טוב לביזנס, אולי כדאי להחליף את אולמרט בזאב רוזנשטיין שילמד אותם משהו...

    הגב לתגובה זו

    • חייבים לשלם על ירייית קאסמים

      שרית, 13/10/06 11:05

      הקאסמים לא יופסקו כל עוד הם לא יכנעו.
      צריך להמשיך ללחוץ,כפעולת ריכוך לפני פעולה צבאית גדולה בעיתוי הנכון שתסיים את העסק.

      הגב לתגובה זו

    • אז צריך להושיט את הלחי השניה? (ל''ת)

      או להכנעה?, 13/10/06 12:57

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מעניין הפעם זה אשה תמיד זה ילדה או ילד ''תמימים''...

    אבי, 13/10/06 10:12

    ד

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    tov lamot bead arzeno (ל''ת)

    achmad el nabie, 13/10/06 10:06

    הגב לתגובה זו

    • Pls read me at reaction No. 3.... hope you understand Hebrew (ל''ת)

      3, 13/10/06 10:38

      הגב לתגובה זו

    • by all means,please (ל''ת)

      שרית, 13/10/06 10:56

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    למה זה בכלל חדשות

    למה?, 13/10/06 09:58

    ערבים אשמים בצרות שלהם.
    שיחזירו את החטופים אז אולי אני גם ארחם על ההרוגים שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הצבא המוסרי ביותר ? העם הכי חכם ?

    ערבי ישראלי, 13/10/06 09:57

    כמה נחיתות מוסרית וכמה נמוך אפשר לרדת...

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

    אתמול והיום נרצחו 11 פלסטיניםץ

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

    יום טוב לשפויים שביניכם ולמרות הכל אני חולם על מרח תיכון ללא קיצונים משני הצדדים.

    הערה: לא הזכרתי במלה ''יהודי'' כי איני גזען והתייחסותי היא לגבי ישראל ומדיניותה ולגבי חלק מהישראלים ''החכמים.. המוסריים''
    לפי רמת העברית שלי תוכלו להסיק שאני מחובר להוויה הישראלית. מיותר לציין שיש לי הרבה מאוד חברים יהודים-ישראלים

    יום טוב

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן

      אבי, 13/10/06 10:43

      תמשיך להאמין במה שאתה רוצה להאמין דו''ח אמנסטי שממנסטי רצועת עזה זה קן של צרעות וטררוריסטים ומי שמאפשר לצרעות להיות בביתו שלא יתפלא אם הוא לא יעקץ.
      כל התגובה שלך היא נגד ישראל ומה עם החמס אין לך כלום להגיד עליהם?
      הם צדיקים נכון ? שוחרי שלום ממש.
      וגם אתה עם כל העברית המתיפייפת שלך ועם כל הזכויות שאתה מקבל במדינה הזאת והחיילים שנילחמים בעזה כדי לשמור גם עליך - כי כבר הוכח שטרור לא מבדיל בין יהודים לערבים , עם כל התלונות האלה אם לא טוב לך - לך מפה !!!!!

      הגב לתגובה זו

    • במקום להטיף לישראלים בעברית

      מוטי קליפורניה, 13/10/06 10:44

      תטיף לארגוני המחבלים בערבית,שיכירו במדינת ישראל יזנחו את דרך הטרור וישבו למשא ומתן מתוך רצון אמיתי לפתור את הבעיות.

      הגב לתגובה זו

    • נחיתות מוסרית

      יהודי ישראלי, 13/10/06 10:45

      אולי בעיניך פגיעה בחוליה שמבקשת לירות טיל על אוכלוסיה אזרחית זה לא מוסרי. בעיני זה חובה מוסרית. יתר על כן, הימנעות מפגיעה בחוליית מחבלים שמבקשת לפגוע באזרחים בגלל חשש מפגיעה באזרחים שהמחבלים משתמשים בהם כמגן חי נותנת חסינות לרוצחים ומפקירה אזרחים חסרי מגן ואף היא בלתי- מוסרית.
      החברה הערבית בארץ ישראל ברובה הגדול תומכת ברצח חפים מפשע להשגת מטרות פוליטיות. החברה היהודית מתנגדת לכך חוץ ממיעוט מבוטל. אז מי פה נחות מוסרית?

      הגב לתגובה זו

    • אם רובנו אהבלים מה הערבים?

      אבי, 13/10/06 10:47

      מי שוחט אנשים מול מצלמות טלוויזה?? גם מדינות ערב העשירות לא היו שוות כלום ללא הנפט.
      תראה מה קורה עם העם הערבי, האפיפיור ציטט מישהו שטען שהמוסלמים נוהגים באלימות ומה עשו המוסלמים (שטענו שנפגעו מההערה שאינה נכונה) - שרפו, איימו ברצח, השמידו - הוכיחו שזה פשוט נכון.

      הגב לתגובה זו

    • הליכלוך הערבי

      גל, 13/10/06 10:53

      מי מחלק סוכריות ורוקד על הגגות כשנרצחים בני אדם? רק ערבים.
      לא איכפת לערבים שיהרגו מאה מהם ובלבד שיהרגו חייל ישראלי אחד.
      הערבים טוענים שהעולם נותן יותר כבוד לדם הישראלי - פשוט כי הערבים לא מכבדים את הדם של עצמם... על כל חייל ישראלי מבקשים אלף ערבים - זה בדיוק היחס, זה בדיוק השווי והערבים יודעים את זה בתוכם, ולכן השנאה - פשוט תיסכול טהור. גם שלך.

      הגב לתגובה זו

    • בא נפסיק כדי שיוכלו להתפוצץ בדיזינגוף????

      שרית, 13/10/06 10:55

      ושים לב ,לא אמרתי שהם רק יהרגו יהודים כי אין להם בעייה גם לפוצץ מסעדות ערביות,ואוטובוסים -לא משנה מי נוסע עליהם.

      ומה עם הקאסמים על שדרות??
      זה בסדר???

      אנחנו לא נותנים את הלחי השנייה!!




      הגב לתגובה זו

    • מעניין מה הייתה רמתך במדינה ערבית

      גלעד, 13/10/06 10:56

      מעניין כמה משכיל הייתה ואם הייתה יודע בכלל לקרוא או לכתוב אם הייתה תושב מדינה ערבית.
      מעניין אם יכלתה לפתוח את הפה במידה ולא הייתה מסכים עם השילטון במדינה ערבית...
      בתור אחד שחושב שהוא חכם תנסה לבחון את הדברים באופן אובייקטיבי ותבין שלמרות שיש פה הרבה אהבלים - האהבליות הערבית פשוט גבוהה הרבה יותר ולכן לא הושמדנו עדיין. הטכנולוגיה הישראלית היא מהמובילות בעולם, הכלכלה הישראלית חזקה, ההיי טק הישראלי הוא שם דבר... מה עם הערבים? מה הערבים תרמו לעולם במאה השנים האחרונות? שנאה/מתאבדים/מלחמות קודם ודם!!! בתמיכת ''חכמים'' כמוך הקיצוניים אצלכם מובילים לחורבן.

      הגב לתגובה זו

    • 100% מהמחבלים המתאבדים היו אזרחים....

      מושון, 13/10/06 11:15

      אז מה הקשר ?
      אזרח עם קלצ'ניקוב זה לא בדיוק אזרח.

      דרך אגב כמה אזרחים נהרגו בג'נין 5000 או 6000....חחח....שקרנים.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אז מה?

    ויקטור שמש, 13/10/06 09:57

    60-שנות טרור
    6- שנים של קסאמים
    -שלוש חודשים לחטיפתו של גלעד שליט ורצועת עזה עדיין לא נמחתה מעל פני האדמה...

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    משום מה, ישנם מי שסבורים שכשעזתית נהרגת זהו רצח עם .

    אייל, 13/10/06 09:26

    וכשתושבת משדרות נהרגת זוהי מלחמה.
    והאמת היא שהמלחמה נראית מכוערת משני צידיו של הגבול , אבל מי שדוגל באידאולוגייה שכולה מבוססת על הרס וטרור , שלא יתפלא שהוא מקבל את זה כמו בומרנג בחזרה לפרצוף.

    הגב לתגובה זו

    • לאייל הפלספן

      מוטי קליפורניה, 13/10/06 09:51

      יש לקרוא למדינות העולם שילחצו על ארגוני המחבלים להכיר בישראל ולפתוח איתה במשא ומתן מידי,זאת על מנת למנוע המשך הסבל האנושי בשני הצדדים.
      לא יתכן שהעולם כולו אינו יכול להשפיע לשינוי מצב זה.

      הגב לתגובה זו

      • עם ארגוני טרור לא עושים משא ומתן,

        טוני, 13/10/06 10:20

        כי זה מה שהם עושים לנו.
        די להיות יפי נפש.
        ואצלנו לא חייב להיות סבל בכלל, אפשר שרק בצד שלהם.
        אבל אנחנו מוסרים כידוע, דבר שעולה לנו בחיי חיילים ואזרחים.

        הגב לתגובה זו

        • לטוני

          מוטי קליפורניה, 13/10/06 10:40

          אכן עם ארגוני טרור לא עושים משא ומתן עד לרגע בו הם מכריזים שהם מותרים על הטרור כאמצעי להשגת מטרותיהם,נכונים להכיר בישראל ויושבים באמת ובתמים למשא ומתן.

          הגב לתגובה זו

          • קרא אותי ב 3..... אולי סוף סוף תבין משהו (ל''ת)

            ערבי, 13/10/06 10:45

            הגב לתגובה זו

            • לערבי

              מוטי קליפורניה, 13/10/06 11:04

              מה יש להבין,מתוך אוכלוסיה אזרחית קמים מחבלים שאינם מכירים בישראל
              ופועלים נגדה בכל אמצעי.במלחמה זו נפגעים הרבה אנשים תמימים וחבל,אז השאלה הנשאלת מה עושים.
              נמאס לשני הצדדים משפיכות הדמים.
              אבל תבין רק הקיצונים בצד הערבי תורמים לזה.הקיצוניות הישראלית היא רק תגובה למצב ואינה קיצוניות המושרשת בשנאה וזה הבדל גדול.
              על כן יש לפתוח בדו שיח ותאמין לי
              שאם ישבו לדו שיח ללא תנאים מוקדמים עוד יכולים להגיע למסקנה שעדיף לפלשתינאים לקבל אזרחות בישראל ולחיות כאחים אמיתיים לאחיהם היהודים.
              אבל לצורך זה יש להפסיק לחלוטין פעולות הטרור,ולשבת ולדבר.
              במצב כזה של מלחמה כולם סובלים.
              נו....

              הגב לתגובה זו

            • אוכלוסיה אזרחית??

              גבריאל, 13/10/06 11:45

              70% מהם הצביעו חמאס (בעד ארגון טרור) ו-80% מהם מאמינים בפיגועי התאבדות.

              הטעות שלך היא שאתה מיחס לערבים חשיבה וערכים מערביים.

              אין סיכוי להסכם במו''מ. רק הסכם בכפיה.

              הגב לתגובה זו

            • למוטי

              ארז הטברייני, 13/10/06 12:20

              תגיד לי,,מה אתה בכלל מנסה להסביר לשונא ישראל הזה על שלום וצדק,תקרא את הכתבה שלו ותבין שמדובר בשונא יהודים,היו ימים שהיהודים היו כנועים ,חלשים,ואם לכל ביריון רחוב היה מתחשק לו,אז היה מחטיף לו ללא סיבה,אנו במזרח התיכון רווי באנשים רעים ואכזריים,אל לנו להיות אדישים או להפגין חולשה,כי טוב לב היהודים שעליו חונכנו וגדלנו ,מובן כחולשה מצד המוסלמים,אנו מודעים ליכולות שלנו ולחוזקנו,לא צריך לכרוע ברך בפני אף ''איש ערבי מוסרי''אך יחד עם זה,עלינו לשמור על רוח היהודית האצילית והנעלת,ועם ישראל חי לנצח נצחים !!

              הגב לתגובה זו

            • לגבריאל, גם 30% שהצביעו לפת''ח הביעו בזה את תמיכתם בהשמדתנו.

              חנה מרימינסקי, 13/10/06 12:21

              אין שום הבדל בין הנייה שרוצח עם פרצוף רציני, לבין אבו מאזן שרוצח עם פרצוף נחמד ומחייך.

              הגב לתגובה זו

            • אוי, כמה שאת צודקת. ובגלל זה אני מעדיף את הנייה.

              ישי, 13/10/06 13:27

              לפחות כשהוא בשלטון, הממשלה שלנו פועלת, אם אבו מאזן יהיה בשלטון- גם ירצחו אותנו וגם לא נעשה כלום כי ''אבו מאזן מנסה ככל יכולתו לעצור את הפיגועים, הוא פשוט לא מצליח...''

              הגב לתגובה זו

            • ליורד שלא יורד אל סף דעתנו

              אייל, 13/10/06 17:02

              משא ומתן ללא תנאים מוקדמים כבר ניסינו לנהל איתם החל מלפני 30 שנה.

              הציפייה שלך שאוכלוסייה שמונה למעלה ממיליון וחצי איש ושנלחמת בנו מקום המדינה על עצמאותה , על ההגמוניה של דתה וריבונותה על השטח , היא לא רק מנוטרלת לחלוטין מהמציאות , אלא אפילו עצובה.

              הקיצוניים בצד הערבי הם לא ''רק'' , הם הרוב המכריע , והם מובילים כיום אידאולוגייה שהדרך היחידה להתעמת איתה היא התגוננות צבאית.
              ישנה בעזה כיום הערצה בלתי נלאית לנסראללה ,לאמונה שלו , להתנגדותו , ולאופן שהוא מכרסם בבטחונה ובכח הרתעתה של מדינת ישראל.
              נסראללה הוא מודל עבור הפלסטינאים והם מאמצים את אמונותיו ושיטותיו יום יום. ודיפלומטיה , אם בכלל ישנה , היא רק חסות למשיכת זמן נוספת בכדי להתחמש ,להתחזק ולהכות בנו יותר על מנת שניסוג יותר.
              ואין כאן שום מגמתיות להכרה בקיומנו או צורך בקיומו של דיאלוג אמיתי. לכן בג'ונגל כמו שרק בג'ונגל ,
              צריך להרוג על מנת לא להיהרג.(גם אם זה נשמע לך יותר מדי לוחמני ופחות מדי אסתטי)
              ומהצד הזה של כדור הארץ , מוטי , ישנו ג'ונגל פראי.
              ואגב , תודה על התואר שהענקת לי בראשית דברייך , התרשמתי מאוד מהעובדה שאימצת במשנתך חלק לא מבוטל מהפלספנות שלי.
              מודה לך , ואם אתה מתכוון לשאול , אז לא , לא אדרוש ממך אחוזים על כך.
              תרוויח ושיהיה לך לבריאות.

              הגב לתגובה זו

          • קלפורני ההזוי.חמאס מודיע שוב ושוב

            ש.צ, 13/10/06 10:49

            שלעולם לא יכיר בישראל .
            את זה הם אמרו פה ולא בקליפורניה..

            הגב לתגובה זו

            • לש.צ ת''א

              מוטי קליפורניה, 13/10/06 11:08

              תעבור קורס להבנת הנקרא.

              הגב לתגובה זו

      • מוטי כמה שאתה חמוד!!!

        דני., 13/10/06 10:50

        מה תעשה אם הם לא רוצים משא ומתן? אם הם כבר החליטו שהם רוצים להשמיד אותנו והכריזו על כך? על מה משא ומתן? אם נושמד או נגורש בלבד?
        ''הסבל בשני הצדדים''? המפתחות בידי הצד השני ''החלש'' כביכול, כשירצו האלימות תיגמר, כשירצו יהיה שלום - ואנו נשלם מחיר כבד של שטח אדמה שלנו... אבל הם לא רוצים לוותר על כלום ואנו פשוט מתקפלים עוד ועוד והם צועקים שהם חלשים ותוקפים ויורים ורוצחים וצועקים שוב שהם חלשים ומסכנים וכך הלאה. נכון שזה לא נשמע נאור וחכם אבל אולי צריך להכות בהם יותר חזק?

        הגב לתגובה זו

        • לדני

          מוטי קליפורניה, 13/10/06 11:11

          לשאלתך ''מה אעשה אם הם לא רוצים משא ומתן''
          התשובה-צה''ל ימשיך בפעילותו כנגדם.

          הגב לתגובה זו

      • עוד לא הבנת שאם לא נגן על עצמנו אף אחד לא יגן עלינו?

        ערן, 13/10/06 13:03

        העולם לא ילחץ על המחבלים כמו שהוא לא עושה כלום בנוגע לאיראן.

        הגב לתגובה זו