• 42.

    כלב מדהים (ל''ת)

    אבי, 28/11/08 04:42

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ל-30

    יאיר, 28/11/08 04:41

    אני מגדל אמסטפים ןפיטבולים אני בעל בית גידול ידוע.
    הבורות וחוסר ידע של אנשים כמוך מפר את שלוותי אך גם נותן לי כוח להמשיך ולהפיץ את הגזע המדהים הזה .

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ל-33

    יאיר, 28/11/08 04:38

    את טיפשה בגלל אנשים כמוך הכלבים הללו בסכנת הכחדה. 2טון מה זה משאית?דב?
    בורות לשמה ,תיקחי את הפקינז שלך ותחיו את החיים היפים שלכם בנחת.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בושה

    יאיר, 28/11/08 04:34

    לכל יפי הנפש הכלב הגן על ביתו והוא לא אשם
    הבעלים היה אולי צריך לקשור אותו ולא יותר.
    סתם בגלל בורות וחוסר ידע להגיד שהכלבים האלו רוצחים כי גודלו ע''י פושעים ,ילד לא נולד רוצח,
    האמסטף זה כלב מדהים ולכל יפי הנפש לקחו תיקנו ציוואווה כי אתם חיים מסטיגמות.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כלב מצויין

    ישראל אנגדאו, 19/10/08 15:35

    כב מצויין

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אין כלבים מסוכנים

    יסמין, 19/09/08 16:03

    אין כלבים מסוכנים גם לא היה כלבים מסוכנים תלוי איך מאלפים אותם
    למה לא יכול להיות ככה סתם פיתאום כלב אכזרי
    אולי הכלב גם לא היה קשור שזה אומר משהוא לא
    ככה אבל בטכלס יש לכלב הזה ולכל כלביי האמסטף טבע רע רע יותר מי פיטבול או רוטווילר וכל שמות הכלבים האחרים

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אין כלבים מסוכנים (ל''ת)

    יסמין, 19/09/08 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אמסטף וכל הכלבים תוקפים על פי...

    סתם אחד, 15/07/08 17:09

    אמסטף וכל הכלבים תוקפים על פי הרגע הנתון ולא מתכננים תקיפה. במקרה של הילדה בת ה 12 הוא שמר על הטריטוריה שלו כמו כל הכלבים, באותה המידה גם פודל היה יכול לינשוך אותה

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אנסטף זה כלב מצויין

    יוסי מדליה, 12/09/07 00:34

    אמסטף זה אכי כלב שתוכל לסמוח עלוו בשמירה זה כלב אכי יפה בעולם זה כלב לא עושה כלום אם אתה לו תעשה לו כלום זה אכי יפה בעולם אני יש לי אמסטף ויודיעמה זה אל תדברו שטיות כלב אמסטף עם תעודות ומאולף לא עושה כלום (תלוי באליוף )

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אמסטף, שלא נדע איזה כלב

    סיוון דביר, 11/08/07 19:40

    אני מאוד מזועזעת מהכתבה הזו
    זה נורא ואיום, ומי שאשם זה הבעלים
    וצריך תמיד לשים לכלבים האלה רסן בפה, הכלבים האלה מסוכנים מאוד יש להם לסתות 2 טון לחיצה והמלתעות שלהם מסוכנות, עדיף לשמור מרחק מהם פשוט לאסור על הכנסת כלבים מסוכנים

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הכלבים לא תוקפים סתם כי בא להם זאת עובדה

    שלומי, 11/04/07 20:04

    יש לי כלב והוא לא תוקף סתם עם אנשים מתגרים בו רק אז הוא תוקף וגם אז מאי בררה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לכולם תבינו!!!!

    לכולם תבינו!!!!, 10/11/06 12:49

    הכלב לא מסוכן תלוי בחינוך שלו לי יש פיטבול ואמסתף שחיים איתי בתוך הבית והם כלבים מקסימים וכל החוקים שהוציהוא נגדם זה חרטה ברטה כי הכלבים האלה הם חברים !!!!!!!!!!!!! יותר מבו אדם בן אדם זה דבר לא אמין !!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אז מה אתה מציע?

      יוסי, 13/02/07 12:23

      איך אפשר למנוע את המקרים האלו?

      ההבדל בין אמסטף ופיטבול לבין קוקר ספנייל הוא שקוקר ספנייל לא יכול להרוג גם אם הוא קיבל ''חינוך גרוע''

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    לילדה לבעלים ולכולם

    רוני, 12/10/06 20:23

    לילדה שתהיה לך החלמה מהירה ואני ממש מקווה שתחלימי מהר ושתיתגברי על זה לבעלים זאת לא אשמתכם זאת אשמת הכלב שלכם מה אתם מחזיקים כזה כלב? מה זה היה חוק אז תוציאו אותם או תשימו מחסום ואני ממליצה את זה לכל בעלי הכלבים המסוכנים... מימני רוני

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בהעדר משטרה, הבעלים כלל לא אשמים (ל''ת)

    פריניאן, 12/10/06 07:37

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    להוציא מחוץ לחוק כלבים מסוכנים

    בעל כלב נורמלי, 12/10/06 07:33

    אמסטף
    פינטבול
    ושאר כלבים מסוכנים
    להוציא מחוץ לחוק
    עובדה שהם נושכים
    בעלי הכלבים יספרו לכם שהם חמודים ,שהתגרו בהם וכו'
    הכל נכון - עובדה שהם נושכים !!!

    הגב לתגובה זו

    • החלטה נבונה. מי שרוצה בכל זאת לגדל אותם , אז לא אצלנו. (ל''ת)

      נקודה!, 12/10/06 19:58

      הגב לתגובה זו

    • קודם תלמד להגות את שמם נכון

      שלומי, 27/06/07 20:12

      ואחר כך,תיתן עיצות אחיטופל.

      החוק במדינת ישראל קיים ,אפקטיבית מה30. לדצמבר 2004 כלומר כמעט 3 שניםבפועל.אם אתה מאמין שחוק זה יפתור את בעיית הנשיכות-יש לך טעות.

      לגבי עובדות:
      כדאי שתבדוק היטב,מאחר ומספר לא מועט של כלבים, מעורבים במקרי נשיכה ומעט מאוד סיקור לגבי מקרים אלו מוצג-כנראה משום שאינם אמסטפים...

      ולראיה:
      http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3391941,00.html

      http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3291517,00.html

      http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3346014,00.html

      הכלבים אינם אשמים! זו בעיית בעלים. ולפי כך הדרך לטפל בבעיה היא לא חקיקה כנגד גזע כזה או אחר אלא כנגד בעלים רשלנים.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    חיה מגדלת חיה!!! הבעלים אשמים!!! (ל''ת)

    אייל, 12/10/06 07:30

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!הכל קשור לחינוך.

      מיכל, 12/10/06 09:10

      אני גידלתי רוטווילר מקסים!!!

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    תל אביב עיר הכלבים

    ורד, 12/10/06 06:42

    זה מה שקורה בעיר שבה המציאות עולה על כל דמיון, במקום לגדל ילדים, מגדלים כלבים! חלקם נראים ממש כמו חיות טרף, מסתובבים ללא רצועה וכמובן שגם ללא רסן, מטילים את צואתם על המדרכות, בגינות הילדים, בכניסות לבתים (אבא ואמא שכחו לקנות חיתולים), שותים מברזיות המיועדות לבני אדם, בעליהם מדברים איתם ומנהלים איתם שיחות נפש (שלא היו מביישות את מיטב מחנכי ישראל), מנהלים קרבות בין הכלבים (הילדים רבים) ולאט לאט מקבלים את הצורה של בעליהם. כאשר אני מבקשת לקשור את החיות שמסתובבות חופשי ורצות בין רגלי הילדים הרכים בגינות העיר, עונים לי: ''לכלב שלי יש את אותם זכויות כמו לילד שלך''.!!! במדינת תל אביב הכל הפוך,האנשים ה''נאורים'' כאן מרחמים על ערבים רוצחים, אבל לא על ילדים תמימים שהולכים ברחוב. צריך ל''עקור'' את כל בעלי חיות הטרף הללו מביתם ולבנות להם ''עיר כלבים'' משלהם שבה יוכלו לנהל את אורך החיים המתאים להם. חיים בודדים ללא חיי משפחה, חיים של ''הגשמה עצמית'' (עד גיל 35-40) ובקיצור ''חיי כלב''.

    הגב לתגובה זו

    • מדוייק לחלוטין (ל''ת)

      תושב תל אביב, 12/10/06 07:25

      הגב לתגובה זו

    • ורד התאהבתי בך ובתגובה שלך... קורטוב של היגיון בים של טירוף (ל''ת)

      ירון, 12/10/06 13:33

      הגב לתגובה זו

    • אם לא טוב לך בתל אביב

      תל אביבית+סטפית, 12/10/06 15:48

      את מוזמנת לעבור לעיר שוקקת ילדים כמו בני ברק. כל עוד הכלבים עם רצועה ובעליהם אוספים את הצרכים (תתפלאי - הרוב כאלה!) מה כואב לך הלב בדיוק??

      הגב לתגובה זו

      • תתפלאי הרוב לא כאלה, אז למה שהם ישארו בת''א ? (ל''ת)

        ?, 12/10/06 19:56

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    לאסור החזקת כלבים כמו טיבי בכנסת

    אבו אמיר, 12/10/06 05:15

    זה יותר חשוב.
    ומביא להריגתם ופציעתם של מאות יהדים במדינה.
    עדיף גם שבכלל לא יחזיקו אותם במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    GET MORE INFORMATION

    Joe Bravo, 12/10/06 05:14

    I think the following article will enrich your knowledge about risks of keeping varieties of dog. worth reading.

    http://www.newyorker.com/fact/content/articles/060206fa_fact

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    blacks and chajchajim

    Doug, 12/10/06 03:44

    are the ones raising these dogs
    people full of RIGSHEI NEJITUT who think they are big shots for having a violent dog

    הגב לתגובה זו

    • racis please stay (ל''ת)

      in N.Y, 12/10/06 17:07

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    בשם כל הכלבים עדיף כלב חבר מאשר חבר כלב

    חברו הטובשלהכלב, 12/10/06 03:13

    תתעוררו כולכם ותתחילו להבין שצריך לחוקק פה חוקים לשמירה על בני אדם ועל הכלבים כגון חובת אילוף כלב ע''י מאלף כלבים מוסמך מטעם המדינה ולא כמו שיש היום שוק חופשי עם מאלפים ''חאפרים, הכלב במיקרה זה עשה עבודתו נאמנה ושמר על הטריטןריה שלו ושל בעליו מפני זרים ועד שתהיה פה מדינה מתוקנת אשלח רפואה שלמה לילדה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שאבי הילדה ינשך את בעל הכלב בפניו, ומייד (ל''ת)

    טורונטו, 12/10/06 03:02

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לכל אלו שעושים רעש

    גיא, 12/10/06 03:00

    תזכרו מי פה החיה הרעה, כן בני האדם, בני האדם הם היצור המסוכן פה ולא הכלבים. ילדה בת 12 תפגע מבן אדם בסיכוי הרבה יותר גבוה מאשר תפגע מכלב, אבל לא נחשוב לשלול מבני אדם את הזכות לחיות או זכויות אחרות, אז די להתלעמות קרה מקרה מצער יש לנסות ללמוד ממנו את הלקח ולהמשיך בחיים עם הייצורים הידיד הטוב ביותר שלנו בני האדם, הכלב.

    הגב לתגובה זו

    • אל תבלבל את המוח

      פודל, 12/10/06 06:48

      אתה כנראה בעליו של כלב (על פי תגובתך...)
      אך דע לך כי כלבי האמסטף הם רוצחים- כן , ממש ככה!! יש להרוג אותם ,לאסור ייבוא שלהם והחזקתם ברבים ושלוח את בעליהם לתקופות מאסר ממושכות!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מקרה עצוב אבל

    שרון, 12/10/06 02:55

    אל לנו לשכוח שהילדה נכנסה לשטח של הכלב, הכלב שומר על השטח הזה ותפקידו לתקוף מי שנכנס לשם. אני לא רואה סיבה להרוג את הכלב.
    עדיף שנראה אם יש פה באמת עבריין או שסתם יענישו אדם טוב כי חייבים להעניש.

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך לקבל כזה עונש על כזאת טעות...

      רמי, 12/10/06 07:05

      ןאת הכלבים האלה (וגם רוטווילרים ופיטבולים ודוברמנים ועוד חארות מהסוגים האלה)צריך לסרס,כדי שייעלמו מעל פני האדמה.נמאס כבר להתעורר חדשות לבקרים ולקרוא עוד ידיעה ועוד ידיעה מהסוג הזה.צריך לעשות לזה סוף.את הבעלים הייתי מכניס בכלל לכלא וגם מחייב אותו לשלם פיצויים מוגדלים.שילמד לקח הזבל.ולכל שוחרי בעלי החיים שכל פעם שקורא דבר כזה הם אומרים שלא הכלב אשם אלא הבעלים,הגיע הזמן שתסתמו כבר.מרוב שאתם אוהבים חיות כבר שכחתם מה זה לאהוב בני אדם או לפחות להיות הומניים.שבו בשקט.

      הגב לתגובה זו

      • הייייי לא לערב רוטווילרים

        טלי, 12/10/06 09:14

        אני גידלתי רוטווילר מקסים ..הכל קשור לחינוך

        הגב לתגובה זו

        • די כבר עם התגובה האוטומטית הזאת. לא הכל קשור לחינוך

          שביב, 12/10/06 10:51

          בעלי הכלבים המסוכנים מצאו לעצמם תירוץ נוח כל פעם שמתעוררת הבעיה הזאת שוב ושוב - הכלב לא אשם, הבעלים שלו אשם, שלא חינך אותו כמו שצריך. אז זהו, שלא. נכון, החינוך מאד חשוב, אבל יש חיות שהן חיות טרף, וגם אם חינכת אותן מצויין ורוב הזמן הן בסדר, זה יכול להתפרץ בפתאומיות. אתם יודעים מה, אני רוצה לגדל נמר. זאת חיה מתוקה וחברותית, אם מחנכים אותה כמו שצריך. מישהו יתן לי?

          הגב לתגובה זו

          • תגובות אוטומטיות?

            שלומי, 27/06/07 20:21

            מה אתה בכלל מבין מהחיים שלך באתולוגיה או בסינולוגיה? אה?

            או ההשוואה הדבילית בין נמר לכלב?

            חיה מבוייתת=כלב

            חיית בר=נמר

            http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1140628,00.html

            הגב לתגובה זו

  • 18.

    עד מתי ?

    מספיק כבר, 12/10/06 02:27

    צריך לחסל את כל הכלבים המסוכנים ולהפסיק את הטירוף הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לאסור לגדל כלבים בחצר (ל''ת)

    זה חלק מהמשפחה, 12/10/06 02:19

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אמריקה אמריקה

    ~יאשק~, 12/10/06 01:47

    הכלב שמר על החצר שהיא השטח שלו ואסור לזרים להיכנס לשמה.
    אני בטוח שרועה גרמני היה עושה את העבודה ביתר יעילות.
    הענין של גזע הכלב כאן ממש זניח.

    באמריקה למשל פלישה לשטח שלא שלך תגרור תגובה מהבעלים החוקיים של השטח של יציאה אליך עם רובה גדול ויריות באוויר תוך כדי צעקת המשפט המוכר ''get out of my property '' .

    המדינה שלנו מטיבה עם גנבים ועושה עוול לחיות (במקרה הזה) ולבעליהם (שהם לא תמיד גנבים)-נקודה למחשבה?

    הגב לתגובה זו

    • ישראל אמריקה חופש וקדושה

      קשאי, 12/10/06 02:34

      אתה צודק, הפשע של הילדה הסוררת בלתי נסלח וקיבלה כגמולה השחתת פנים במקרה הטוב. פלישה לטריטוריה פרטית. בית המשפט צריך להחמיר איתה

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לאסור גידול של מפלצת כזאת

    ירוק על קוק, 12/10/06 01:13

    הזן האכזר הזה של הכלבים לא הביא שום דבר לעולם מלבד תקיפה של ילדים קטנים חסרי אונים!!...מוכחרים לחוקק חוק שיאסור גידול של כלבי אמסטף...

    הכלב אינו מועיל מלבד לספק את רצונם של ערסים חסרי מוח שלא מבינים את הסכנה הכרוכה בשהייה ליד כלב זה!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    צריך לאסור החזקת אמסטף בארץ. שזו תהיה עבירה על החוק. מספיק צרות הם

    אזרח חרד לשלום, 12/10/06 01:05

    גרמו. זו כבר הילדה המי יודע כמה שאמסטף מתנפל עליה ומנסה לטרוף (היו כבר ילדים וילדות אחרות, ואחת מהם כבר מתה מרוב נשיכות).

    מי שמגדל אותם - גם אם הוא משגיח וגם אם יטען ש''הילדה נכנסה לחצר'' - מגדל בעצם נחש מסוכן, ומזמין לעצמו צרות.

    המדינה צריכה לאסור בחוק גידול של הכלב הפראי הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כלבים מסוכנים

    אני, 12/10/06 01:01

    מישום מה יש לי ההרגשה (ואני חייבת לציין שאין לי מושג באילוף כלבים)
    שהסיבה לכך שכלבים כל כך תקפיים הם הבעלים של אותם כלבים- שגורמים לכלבים לנהוג בתוקפנות שכזו ולסכן את חיי הסובבים, המסקנה המתבקשת לדעתי שככול שהענין נוגע לאחזקת כלבים מסוכנים חייבים לערוך בדיקה מקיפה לבעלי אותם כלבים המבקשים את אישורי האחזקה. הדבר ממש מקביל לענין אחזקה בנשק- מי שמחזיק בו חייב להיות כשיר לכך!!!!

    הגב לתגובה זו

    • חמודה יש סוגי כלבים ויש גם מסוכנים. הרגשתך בלבד לא מספיקה לקבלת (ל''ת)

      החלטות בנושא., 12/10/06 19:55

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    להעמיד אותו לדין על

    לקס, 12/10/06 00:54

    נסיון לרצח ואם חס וחלילה יקרה הנורא מכל להעמיד על רצח, לא גרימת מות ברשלנות אלא רצח

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מהם שמו וכתובתו של בעל הכלב? (ל''ת)

    אזרח מודאג, 12/10/06 00:36

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למה אנשים לא לומדים ממקרים בעבר!

    סתאם משהי, 12/10/06 00:16

    אנשים ממשיכים לגדל כלבים כאלה למרות שזה מסוכן למה????

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה עוד נותנים לאנשים לגדל כאלה חיות? (ל''ת)

    א, 12/10/06 00:14

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא אוכפים את החוק

    רן, 12/10/06 00:11

    שהוטרינאר העירוני והמשטרה יבואו לפארק הירקון. שם יוכלו,מדי יום, לראות עשרות אם לא מאות כלבים, כולל כלבים שהוגדרו ה''מסוכנים'', משוטטים חופשי, לא קשורים, וללא מחסום פה. העניין הפך לנורמה, ואבוי למי שיעיר לבעל כלב על כך שהוא עובר על החוק.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אין קשר.

    אוהב כלבים, 12/10/06 00:00

    בין גזע הכלב לבין תוקפנותו!!!
    יש כמובן גזעים חזקים יותר פיזית שנשיכתם חמורה יותר,נשיכת פינצר פחות חמורה מנשיכת לברדור למשל..

    צריך לזכור שהכלב היה כלב שמירה שאדם זר נכנס לתחומו,והוא הגיב כמו כול כלב שמירה ממוצע ,בין אם הוא אמסטף,גולדן רטריבר או קוקר ספנייל.

    צריך למצות את הדין עם עבריינים ופושעים שמגדלים כלבים לקרבות תוך התעללות קשה בכלבים ויצירת מצב של סכנה לציבור,צריך לאכוף חוקים כמו קשירת הכלבים ברצועה לבטחונם ובטחון כלבים ואנשים הסובבים אותם.
    וצריך להפסיק להתעסק בשטויות כמו איסור גזעי כלבים,זה כבר הוכח כלא נכון ולא יעיל בבריטניה.

    הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה לא צודק

      גם אוהב כלבים, 12/10/06 02:01

      דבר ראשון יש הבדל בתוקפנות של גזעים שונים, מתי לאחרונה מישהו הותקף ע''י פודל. במיקרה הגרוע הפודל נבח.

      דבר שני, למרות שכלבי זאב נפוצים יותר בארץ על כמה תקיפות שמענו של כלבי זאב?

      דבר שלישי, בהחלט צריל להתיחס לחוזקו של הגזע ולחומרת הנשיכה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה ובגדול

        ~יאשק~, 12/10/06 12:52

        בהתחשב בזה שכל מקרה נשיכה של אמסטף (או כלב שמזכיר במקצת את הגזע) מדווח בתקשורת, מקרי הנשיכה של אמסטפים מאוד קטן.
        אני מציע לך לבדוק סתטיסטיקות ולראות כמה כלבי לברדור מעורבים במקרה נשיכה בארץ.
        בהצלחה

        הגב לתגובה זו

    • אז לפי דבריך מותר לי גם לגדל נמר?

      אדם חשוב מחיה, 12/10/06 07:38

      נמרים הם גם לא תוקפניים לפי גזעם? הכל תלוי בחינוך?

      הגב לתגובה זו

      • אמסטף=נמר?

        שלומי, 27/06/07 20:31

        השוואה טיפשית,המעידה על חוסר ידע והבנה בזאולוגיה ואיתיאולוגיה.

        כלב חייה מבוייתת כ15,000 שנה.ניתן לביות בשל אפקט הלהקה ומבנה הררכי...

        נמר חיית בר בודדה,לא ניתנת לביות ואינה חברותית. ניתן לאלף, אך לעולם לא לביית.

        במדינת ישראל כ,15,000 מקרי נשיכה כול שנה בממוצע -עפ''י נתוני משרד הבריאות.

        תזהרו שזה לא יבוא לכם ומהמקום הכי פחות צפוי....

        נשיכה של פודל לפניו של ילד קטן תסתיים באסון! וכבר היו דברים מעולם(כולל מקרי נשיכה של גזעים זעירים שהסתיימו במוות! בחו''ל)

        זו בעיית בני אדם ולא בעיית גזעים לתובנה הזו הגיעו כבר בחו''ל , בארץ כנראה שעדיין לא!

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    נמאס

    קובי, 11/10/06 23:58

    כבר מהמפלצות האלה סוגי הכלבים אמסטף רותויילר והכלב הסיני שהוכשר למלחמת כלבים בסין ,שכחתי את השם שלו ,עד מתי ?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אם כלב זאב היה עושה את אותו דבר בדיוק

    יאיר, 11/10/06 23:57

    לא הייתה כתבה על זה.

    הגב לתגובה זו

    • יופי של היגיון

      שביב, 12/10/06 10:54

      חשבת אולי שאין כתבות על כלבי זאב שתקפו ילדים ופצעו אותם בינוני, לא בגלל שהתקשורת מעלימה את המקרים האלה ונטפלת לאמסטפים, אלא בגלל שאלה פשוט כלבים הרבה פחות תוקפניים???

      הגב לתגובה זו

      • ''הרבה פחות תוקפניים''?

        שלומי, 27/06/07 20:33

        על סמך מה קבעת?

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    יאללה להמית את הכלב ...ופחות אמסטף בארץ

    ננ, 11/10/06 23:38

    ואולי הגיע הזמן להעיף את כל גזעי הכלבים המסוכנים מהארץ בחסות החוק.

    הגב לתגובה זו

    • להמית את הכלב? תיכנס מפגר

      רפי, 12/10/06 02:15

      יש אנסים, רוצחים ופדופילים שצריכים למות הרבה לפני הכלב המסכן הזה שגדל להיות תוקפני כי יש לו בעלים זבל. אם היה לך שכל היית מבין שהבעיה היא לא הכלב אלא הבעלים.

      הגב לתגובה זו

      • רפי- אתה צודק!!

        נטלי, 12/10/06 13:00

        יש להעניש את הבעלים שהוא האחראי על הכלב ,חינוכו ומעשיו!!
        אנחנו, בני האדם, כשנוח לנו- אנחנו מותרים על הבהמה ולוקחים את חייהם של בעלי החיים כשבא לנו ולתועלתינו, וכשלא מסתדר לנו, אז פתאום הכלב ברשות עצמו ואין לו אחראי, ובעליו לא אשם.... אנחנו כזה גזע מלוכלך!!

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני ראשון! לכלוא את הבעלים ולהרוג את הכלב (ל''ת)

    הראשן מרישון, 11/10/06 23:30

    הגב לתגובה זו

    • נציג האמסטפים

      אמסטף עצבני, 12/10/06 03:18

      וגם אותך על הדרך

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מיד נשמע ש :'' אמסטף הוא כלב חמוד מאוד, זה האנשים שהם לא נחמדים, או (ל''ת)

    פוחדים..., 11/10/06 23:28

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תנו לבני אדם לחיות... (ל''ת)

    אני, 11/10/06 23:23

    הגב לתגובה זו

    • מזה השטויות האלה

      משה, 05/10/07 19:45

      אתם לא יודעים מה זה אמסטף אל תדברו בוא כלב בין הנחמדים שהיו לי והיו לי כמעט כל הסוגים
      על סמך כלב אחד להאשים את כל הגזע זה כמו שכמה כושים ירצחו או יתקפו ואז צריך להרוג את כל הכושים
      לי יש אמסטאף כבר חצי שנה ובחיים לא ראיתי אותו עצבני בכל מצב
      [אז אנשים מספיק עם השטויות

      הגב לתגובה זו