• 27.

    רוסים=נוצרים-צאו מארץ ישראל!!! (ל''ת)

    ישראלי אסלי., 11/10/06 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בושה וחרפה השוטרים נהפכו לבהמות

    יואל, 11/10/06 12:22

    מי המטומטם ששולח לקשישה בת 91
    שוטרים איפה הרגישות והשכל הקשישה יכלה למות במקום מפחד
    ולקבל התקפת לב מהחשש שיהרגו
    אותה במדינת היהודים חייבים
    להעיף את השוטרים והשולחים מההוצאה לפועל לקיבינמאט

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אל תשליכינו לעת זקנה

    אזרחית, 11/10/06 12:02

    ממש סיפור עצוב אך לא ברור איך חויבה הבת לשלם בעד חובה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הגשנו ערעור על ההחלטה!-מי שחתום

    דובר הוצל''פ, 11/10/06 11:33

    על ערבות-שישלם ולא ימצא תרוצים

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא יאמן

    טובה, 11/10/06 11:18

    פשוט לא יאמן, איך אפשר להתייחס כך לאישה במצבה? איפה האנושיות?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אוכלי נבלות...מתפרנסים מאסונם של אחרים????

    המתפרנס בע''מ, 11/10/06 11:12

    שכנתי , אשה זקנה, מסכנה, חולנית, נזקקה להתייעצות עם רופא מומחה - 1400 ש''ח לקח לה פושט העור הזה, שמתפרנס ממחלות של אחרים, בשביל התייעצות (ובסוף עוד הסתבר שהיא לא כל כך הבינה את מה שאמר..). בסוף היא מתה (אחרי 6 שנים). 30,000 ש''ח לקחו לבנה החברה-קדישא האלה, אוכלי הנבלות שמתפרנסים מצרות של אחרים, בשביל הקבר בחולון..... אז הבן, עני ומסכן, נאלץ לשדוד בנק כדי לשלם למומחה (מלפני 6 שנים) ולחברה-קדישא, ותפסו אותו. עכשיו הוא נאלץ לשלם 8000 (דולר, לא שקל) לעו''ד - אוכל הנבלות שמתפרנס מצרות של אחרים - שיחלץ אותו מהבוץ.....
    שאמשיך בסיפור??

    הגב לתגובה זו

    • כמה שטויות כתבת שזה מחריד. (ל''ת)

      לך להתפרנס, 11/10/06 11:27

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מי מחתים קשישה שמתקיימת מקצבת זקנה???

    R, 11/10/06 10:48

    ו.... להגיש נגדה כתב תביעה??????
    ביזיון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מדינה מצחיקה - אשמח לתגובות

    אורן, 11/10/06 10:42

    אני חייב שיחתמו לי ערבות ואף אחד לא רוצה. אם היא פנויה הייתי שמח אם תעזור.

    יפה שעזרו לה אבל איפה לעזעזל הבת שלה ??? לפחות אם עזרו לאמא אז שהבת תתן את הדין.
    עוד חוב אבוד...

    הבאת אנשים בני 3000 בגלל חוק השבות זו בדיחה. אם היא רוצה לעלות עם הבת שלה שתעלה אבל לא תקבל אזרחות ותמיכה.

    אני לא רוצה להישמע ציני אבל זה לא הגיוני שאנשים יבואו לארץ רק כדי להזדקן פה בגלל התמיכה. בכזה גיל שיבואו בלי שום זכויות רק עם כספי הפנסיה שלהם מחו''ל.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      אני תומכת., 11/10/06 10:50

      הגב לתגובה זו

    • הבת שלה לקחה את הכסף וברחה, זה רעיון עסקי לא רע.

      צודק מגיב 20, 11/10/06 11:29

      שכנתי שהיא עולה חדשה מאוקראינה סיפרה כי בכדי לקנות את דירתה מכספי משכנתא מהבנק, היא שילמה למישהו 3,000 ש''ח כדי שיחתום לה. היא עצמה אינה מכירה את אותו אדם שאינו מקורב לה כלל. עיסוקו של אותו רוסי - חתימה על משכנתא בעבור 3,000 ש''ח.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ל 2 כשטפשות ורע לב חוברים זה לזה... (ל''ת)

    אה, 11/10/06 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מ ז ע ז ע

    הלוואי ויכולתי, 11/10/06 10:35

    לתשומת לבם של גאידמק,אריסון,עופר, נחמה,לניר ועוד ועוד ועוד. נראה אתכם הפעם ללא כותרות בובמבסטיות.סתם כך,הצלת
    נפש אחת מני רבות רבות בארצינו,
    שכבר מזמן אבדו לה ערכי חיי אדם וכ ב ו ד ו!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בנאדם בן 91 בקושי אחראי למעשיו. מי שהסכים לקבל אותו בתור ערב שיישא

    שככשגכ, 11/10/06 10:34

    אנשים שלא אחראים למעשיהם לא יכולים להיות ערבים. מי שנותן לך ערב להלוואה בן 90 , אל תלווה לו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    דקלה את ממש בן אדם טוב!כל הכבוד! (ל''ת)

    זוהר, 11/10/06 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בימ''ש טעה:

    ניג'ס, 11/10/06 10:17

    ואם הזקנה לא היתה בת 91, אלא בת 61 - ההחלטה היתה אחרת? זו אפלייה על רקע גיל כמדומני. בפעם האחרונה שבדקתי, מי שחותם בלי לבדוק על מה הוא חותם, זבש''ו.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל הכבוד!! (ל''ת)

    הילה, 11/10/06 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל הכבוד לבית המשפט (ל''ת)

    לירון, 11/10/06 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שכול אחד יחתים את סבתה שלו

    אבי בת ים, 11/10/06 09:30

    וימלט מחובות

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שופטים מתעמרים שלא עושים מלאכתם נאמנה, וגובי הוצל''פ הבריונים הם רק

    אני, 11/10/06 09:20

    שופטי בתי המשפט הדנים בתיקי חובות, ויותר מזה אלו הממלאים את תפקיד ראש ההוצל''פ, חותמים על צווים לא פעם בשרירות לב גמורה, שלא פעם מביאה לידי טרגדיות ואסונות נוראים. דיי אם אזכיר שני מקרים כמו, האשה מנתניה שקפצה אל מותה בגין חובותיו של בנה, או סוכן הבטוח מב''ש שירה למוות בחמשת בני משפחתו ובראשו שלו, במוצ''ש לאחר שבריוני ההוצל''פ שעקלו למשפחתו את שולחן השבת על כסאותיו לא שעו לתחינותיו.(מהעתונות) ואלו הם רק חלק מהדרך בה מתנהלת לה מדינת היהודים. כי מדינה המאפשרת לעקל את המינימום ההכרחי בחיי משפחה (כמו שולחן האוכל בערב שבת) ללא שום התחשבות ויותר מכך מדינה השמה מאחורי סורג ובריח חייבי כסף, (בנוסף על שאר העוולות הקיימות בחיינו) ושולחת בריונים מהסוג הנמוך ביותר לבתי אנשים המרוקנים ביד גסה את תכולת הבית לעיני בני המשפחה כולל ילדים רכים שלעולם לא ישכחו מחזה נורא זה, היא מדינה הגוזרת כליה על עצמה. אני יודע (במדה והברים יתפרסמו) כי כל הקורא דברים אלו יבטלם במשיכת כתף, אין בכך שום חדש, כי כך נהגו בכל החברות והאמפריות שהתפרקו, האדישות לערך וחיי הזולת.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מקרה מזעזע והתגובות לא פחות

    דני, 11/10/06 09:20

    פשוט לא נורמלי מה שקורה במדינה עם ההוצלפ שמבצעים מעשי בריונות בקשישים בני 91. נכון שהיא חתמה ערבות ועליה להבין את משמעות הדבר, אבל היא לא. היא חשבה שהיא עושה טובה לבת שלה ומדובר כנראה במשהו פרוצדורלי בלבד. ואם אנשי ההוצלפ רוצים לעשות עבודה יסודית אז שילכו לחפש את הבת. פגיעה בחסקי ישע היא דבר בלתי מוסרי בעליל. ולכל התגובות המתלהמות של ''תחזרי לרוסיה'' אז היא לא תחזור אל אפכם וחמתכם כי זה המשמעות של מדינת ישראל, להוות מקום מקלט לכל יהודי בעולם באשר הוא . והמדינה תמשיך לממן אותם בתשלומי העברה מכספי המיסים של כולנו, כי כך צריך להיות!!!!

    הגב לתגובה זו

    • חובה לקרוא את 10 - צודק 100% !!!!!! (ל''ת)

      צבר ישראלי, 11/10/06 10:15

      הגב לתגובה זו

    • אפליה מתקנת

      ראובן, 11/10/06 10:57

      מדוע שה''מקלט'' לא יהיה סלקטיבי,
      לחיות 90 שנה ולשלם מס במדינה אחרת ואז להגיע לכאן, זה דורש תכנון,
      או לעבור כאן בדרך לקנדה ולקטוף כמה פירות בדרך זה דורש תכנון
      למה שאנחנו נסכים,

      הגב לתגובה זו

    • אתה די פרימיטיבי וגם טיפש.... (ל''ת)

      חכם, 11/10/06 11:17

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    צריך לבקש מהפקיד שאיחתים לשלם במקום

    בוזגלו, 11/10/06 08:56

    לאעמיד את הפקיד של הבנק לדין על טימטום לאחתים זקנה על ערבות

    הגב לתגובה זו

    • יש בזה משהו (ל''ת)

      יש בזה הרבה!, 11/10/06 09:13

      הגב לתגובה זו

      • אתה יודע מה מצחיק בתגובה לתגובה

        יגאל, 11/10/06 10:54

        שלך שרשמת ''יש בזה משהו''....
        בחייאת ראבק תראה כמה טעויות כתיב יש לבוזגלו הזה וזה לא תפס את העיין שלך:)
        אני נקרע מצחוק..דמעות יורדות לי:))))))
        כנראה שאתה כסיל כמו בוזגלו

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה זה פה? כולם לוקחים ולא משלמים בכלל?!

    גובה חובות, 11/10/06 08:54

    ובוכים בבית משפט שהם לא ידעו?! שקרנים ומנוולים. לי לא מענין,לשלם את החוב תמורת סחורה/שירות!!!
    זה מה שחסר לנו שופט עצלן לא חוקר אותה מספיק, למה לא שואל איפה אחות? ילדים שלה? וכדומה? כולם יתחלקו וישלמו ועוד איך!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הפליות וזה לא נגמר

    יפה, 11/10/06 08:39

    כשהביאו את יהודי מרוקו כן הם כולם היו יהודים ב100% עשו סלקסיה ורבים מהם היו חייבים להשאיר את הוריהם המבוגרים במרוקו מכיון שהם לא עברו את הסלקסיה של עולה היום מביאים גויים לישראל שיאכלו את לחמם של עניי הארץ עד מתי תשלוט האפרטהייד בישראל זאת מחלה שעלולה להרוס את כל מה שנבנה

    הגב לתגובה זו

    • למרות שאת צודקת בעניין האפליה, תגובתך זו אינה לעניין. (ל''ת)

      יהודי, 11/10/06 08:56

      הגב לתגובה זו

      • מאוד לעניין-אם מגיבים פה (ל''ת)

        למה ''מביאים'', 11/10/06 09:09

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    חובות צריך לשלם

    לא משנה, 11/10/06 08:23

    הגברת המבוגרת היתה צריכה להיתקף בבהלה בעת חתימת הערבות לביתה, היות והיא ידעה שהיא מתקיימת מקיצבה בלבד (אפה הפנסיה מרוסיה??) ולא מההוצל''פ
    וכעת, בנוסף לקיצבה שמשלם המיסים מממן לה, בעת שמשלם המיסים יטול הלוואה הריבית תהיה עוד יותר רצחנית בגלל הפרשה לחובות מסופקים כדוגמאת הגברת הזקנה.

    הגב לתגובה זו

    • כללית נכון, עד שמגיעים לזרוק מהבית בת 92 (ל''ת)

      ואז זה נהיה, 11/10/06 08:57

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    והבת מדוע שלא תשלם היא חובות? (ל''ת)

    ש, 11/10/06 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יוצרים חובות ובוכים

    עו''ד בן ארצי, 11/10/06 08:11

    הקשישה חתמה על ערבויות לא לאדם זר , אלה לביתה , בשר מבשרה , לא ברורה לי ההתממות שלה בעניין.

    אולם לגופו של עניין , גם כאשר מוצא צו מאסר מובא החייב אחר כבוד לרשם ההוצל''פ אשר תמיד קובע תשלום לפי יכולת החייב, במקרים רבים ללא התערבות NRG פוסק הרשם סכומים נמוכים לפי יכולת החייב

    למעשה כמעט ולא זכור לי לאחר מאות תיקים שטיפלתי על חייב אחד ששנעצר בפועל לאחר שנקבע לו התשלום לפי הרשם.

    כל החייבים וגם החייבת הנ''ל שאף מיוצגת רשאים לפנות מיוזמתם לראש ההוצל''פ ולהחקר בגין יכולתם הכלכלית

    לכן במקרה הנ''ל אין כלום פרט להתממות החייבת , ואולי רדיפת הפרסום של ב''כ.

    הגב לתגובה זו

    • צודק זאת מדינה של בכיינים שמחפשים כסף קל ואיפה לתחמן (ל''ת)

      א, 11/10/06 08:25

      הגב לתגובה זו

    • אכן כך

      עו''ד בן הארץ, 11/10/06 08:30

      כעו''ד בעל ניסיון של 15 שנה בהוצל''פ, מסכים עם כל מילה.
      הייתי מוסיף אולי מלבד התממות החייבת ורדיפת הפרסום של ב''כ, גם קצת חוסר הבנת הנושא מצד הכתב...

      הגב לתגובה זו

      • ואולי ההיפך הוא הנכון ואתה ושכמותך המתפרנסים מאסון הזולת (ל''ת)

        יהודי, 11/10/06 09:23

        הגב לתגובה זו

        • בהחלט. עו''ד הללו חיים על אסונותיהם של אחרים

          עדכעדכעדכ, 11/10/06 10:35

          עם עמלות מופרעות ושאר נפלאות.

          הגב לתגובה זו

          • נכון, וגם הרופא והקברן חיים על אסונות של אחרים. ככה זה. בחיים לא (ל''ת)

            הכל נחמד, 11/10/06 11:21

            הגב לתגובה זו

            • ההבדל הקטן....

              עמי, 11/10/06 20:51

              הרופא והקברן נותנים שרות חיובי לאדם, הרופא מרפא אותך והקברן קובר, שהגופה שלך לא תהיה בביזיון....
              לעומת זאת לעו''ד של הוצאה לפועל אתה משלם כדי שיגרשו אותך מביתך.....

              יחי ההבדל הקטן

              הגב לתגובה זו

    • כניראה שאתם העו''ד המתפרנסים היטב מכשלון החייבים לכן התגובות המתוזמ (ל''ת)

      סתם תוהה, 11/10/06 09:26

      הגב לתגובה זו

    • ביתה? בשר מבשרה? התממות?

      איגור, 11/10/06 09:47

      אני בתור עולה חדש-ותיק מכיר את העיניין מבפנים. כשאנשים מגיעים למדינה זרה, שפה זרה ואנשים זרים הם נלחמים כדי לשרוד! כן לשרוד! אדם לאדם הופך לעיתים זאב. צעירים עושים כסף מההטבות של הסבים והסבתות המבוגרות שלהם. משתמשים בהם כדי לעבור את התקופה הקשה. וממש לא משנה שזה הוריהם או קרובים יותר רחוקים. אני אישית מכיר מספר סיפורים מזעזים על ניצול של עולים חדשים בידי קרוביהם שהשאירו אותם ללא כלום ולבד בעולם....רק לשבת ולבכות.........

      הגב לתגובה זו

    • עדיף לרדוף פרסום אבל להיות בצד הנכון

      מישהו שמבין, 11/10/06 10:18

      עורכי הדין של ההוצאה לפועל הם אוכלי נבלות. אני בעצמי שוחחתי עם כמה מהם שאומרים בפה מלא שישראל צריכה למצוא לעצמה מנגנון חלופי, אנושי ומוסרי יותר ודרקוני פחות שיחליף את ההוצאה לפועל המזעזעת. ובינתיים? הם רק מתפרנסים מזה. ''אם זה לא יהיה אני זה עו''ד אחר'' - זו התשובה שלהם.

      עדיף ''לרדוף פרסום'' כמו דקלה טוטיאן אך לפחות לעשות מעשה טוב ולייצג בחינם קשישה ענייה, מאשר להיות בצד של מנקרי הנבלות.

      יש עורכי דין שהם לא יותר מאשר עבריינים קטנים. אתם כנראה משתייכים לאותה חבורה.

      הגב לתגובה זו

    • עו''ד בן ארצי היקר

      עמרם, 11/10/06 10:37

      ראשית, מה בדיוק לא ברור לך אם קשישה זרה, שאינה מבינה את השפה וחולה חותמת לבשר מבשרה??? האם כל כך תמוה בעינך הדבר כי בני משפחה מנצלים, מערימים ומשפיעים דרך מניפולציות רגשיות על בני משפחה קרובים שיחתמו להם - ועל אחת כמה וכמה שמדובר לביתה או בנה. למצער הדברים שכיחים ובני משפחה נקלעים בתמימותם לסיטואציות כאלו מבלי להאמין שבן משפחה מסוגל לעולל להם זאת.
      צר שלי שדבריך משקפים בועתיות, אטימות וגרוע מכך טימטום זדוני.
      שנית, מכיוון שאינך מכיר את באה כוחה של החייבת ואינך יודע את המניעים או הנסיבות סביב פירסום זה, הייתי אולי אומרת שרדיפת הפירסום שלך בתגובה זו עלובה הרבה יותר ולא משרתת שום אינטרס.
      חבל

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הקשישה העניה ....

    טליה, 11/10/06 08:11

    לעו''ד דיקלה טוטיאן, את נהדרת כל הכבוד .ישר כחך וטוב ליבך על הרגישות לבני האדם ובפרט לקשישה.
    שרק תצליחי בכל מה שאת עושה........

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חזרה לרוסיה

    צבר, 11/10/06 08:10

    לתת לה כרטיס טיסה חזרה לרוסיה מדינת ישראל לא יכולה לממן אנשים כאלה.מה תורמים כשהם מגיעים לארץ בגיל כזה רק לקבל קיצבה

    הגב לתגובה זו

    • השתבשתם? מה הם תורמים?

      ''מה הם תורמים'', 11/10/06 09:02

      טפשיות ואכזריות בד''כ

      הגב לתגובה זו

      • מדינה עוזרת

        אורי פ, 11/10/06 11:29

        יש כאן שתי פרשיות נפרדות:
        א. ההלוואה של הבת-לא נכתב איזה אמצעים השקיע הבנק להשיג את כספו בחזרה.
        ב. להוצאה לפועל אין ברירה כי אחרת כל ''המזדעזעים'' יקחו הלוואה ואח''כ ישימו קצוץ על ההחזר.

        הגב לתגובה זו

    • לצבר ה'נחמד'

      מיכל, 11/10/06 10:03

      מחר, חס וחלילה, תעבור תאונה ותישאר נכה, או אולי יוולד לך ילד פגוע?? או שהוריך המזדקנים לא יוכלו לתפקד ויצטרכו עזרה?? חשבת איך תסתדר?? לא תבקש מהמדינה שתעזור לך?? ואפילו שהיית בצבא ואתה משלם את כל מיסיך.....איזו מין מדינה אתה רוצה שתהיה כאן??
      עם אנשים כמוך נראה לי שאנחנו בדרך הנכונה. דרוויניזם טהור ולברוח מפה כמה שיותר מהר.
      ולידיעתך, מדינת ישראל חייבת לטפל בכל יהודי שמגיע אליה ולא משנה באיזה גיל הוא. זה חוק השבות.
      אולי נבדוק מה אתה, או הוריך, תרמו למדינה ואז נחליט מה מגיע לאחד כמוך כשתצטרך עזרה??

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    shocking story (ל''ת)

    tal, 11/10/06 08:06

    הגב לתגובה זו