• 189.

    חלוץ הוא סתם אידיוט (ל''ת)

    כישלון מהלך, 05/10/06 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    כל הכבוד לחלוץ! רון טל לא ראוי להיות אלוף בצה''ל!!!!!!! (ל''ת)

    דורית, 05/10/06 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    חלוץ אתה פאתטי - עזוב אותנו כבר ותתפטר (ל''ת)

    קצין במיל., 05/10/06 13:44

    הגב לתגובה זו

    • בן כמה אתה? (ל''ת)

      קצין וילד?, 05/10/06 14:06

      הגב לתגובה זו

  • 186.

    נתניהו הכי ראוי להיות ראש הממשלה (ל''ת)

    יניב רינגוולד, 05/10/06 13:27

    הגב לתגובה זו

    • זה ברור מספיק עם מנהיגים טירונים (ל''ת)

      אילה, 05/10/06 18:31

      הגב לתגובה זו

  • 185.

    זכותו של רון טל להביע דעה בפומבי

    אילה, 05/10/06 12:53

    אך ורק אם פשט את מדי צהל ויש לי שאלה: האם רון טל היה אורח קבוע עם פרופ' בן ישראל בערב חדש - דן מרגלית במשך המלחמה? או שמא אני מבלבלת אותו עם מישהו אחר אשמח לתשובה

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    לא ראיתי שחלוץ פטר חיילים שדברו אודות ההתנתקות!

    שיר שיר, 05/10/06 12:50

    יפה לו, לרמטכ''ל לפטר כך אלוף בתואנה שדבר אודות הממשל והמדיניות- כל עוד דיעותיו לא עולות בקנה אחד עם דיעותיו שלו- הוא...אך כשזה נוגע לחיילים/ גנרלים שדברו בעד ההתנתקות(ולא שזה משקף את דעותיי)- הוא לא פטר אותם, להיפך בצה''ל - ובמיוחד בקרב טייסי צה''ל , טענו שמבצע ההתנתקות חיזק והעלה את המוטיבציה והאחדות ביניהם....

    הגב לתגובה זו

    • אולי לא שמתם לב-זה היה יותר האשמת צה''ל בבצוע פשע נגד העם היהודי____ (ל''ת)

      (לא סתם דיסקוס, 05/10/06 13:09

      הגב לתגובה זו

    • לא פוטר כי הביע דעה נגד ההתנתקות אלא על האשמת צה''ל בבצוע פשע נגד (ל''ת)

      העם היהודי, 05/10/06 13:12

      הגב לתגובה זו

    • רון טל היה צריך לחכות עד שלא יהיה

      אילה, 05/10/06 18:33

      במדים אפילו בחופשה ואז לדבר

      הגב לתגובה זו

  • 183.

    חלוץ מגרש את כל מי שחושב שאסור לגרש יהודים מביתם. (ל''ת)

    מיכל, 05/10/06 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    כתומים--------------- בקשר להתנתקויות למינהו יש לכם רק אפשרות אחת !

    לנצח בקלפי, 05/10/06 11:43

    לא תכתיבו במדינה את דעותיכם הפוליטיות ''כי ככה''...
    אחרים חושבים אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • רדו כבר מהכתומים - לשמאל יש יצוג

      אילה, 05/10/06 12:46

      קטן בעם ויצוג גדול בתקשורת ואם כבר מדברים על הכתומים אז אולי עכשיו להבין את מצבם הקשה

      הגב לתגובה זו

      • יופי - אז שמתנגדי ההתנתקות ינצחו בקלפי....יהיה להם רוב בכנסת ויקימו

        ממשלה !סבבה, 05/10/06 13:20

        מתנתקמי ההתנתקות עושים סתם רעש כתום
        :-)

        הגב לתגובה זו

      • קדימה קיבלה מנדטים יותר מכל מפלגה כתומה...אחרי ההתנתקות! (ל''ת)

        תחשבי על זה, 05/10/06 13:24

        הגב לתגובה זו

        • קדימה קבלה מנדטים ולא מתפקדים (ל''ת)

          אילה, 05/10/06 18:29

          הגב לתגובה זו

      • אין פה בתגובות המקללות את אולמרט וחלוץ ודורשים התפטרותם (ל''ת)

        אפילו אחד, 05/10/06 13:32

        הגב לתגובה זו

        • נכון ************ (ל''ת)

          ***************, 05/10/06 14:02

          הגב לתגובה זו

  • 181.

    להפעיל כח בעניין פוליטי מותר לצבא לדבר בעניין פוליטי אסור?!

    לקס יהושע, 05/10/06 11:11

    מי שהפעיל את הצבא כנגד אזרחים בעניין פוליטי שנוי במחלוקת הוא זה שהכניס את הפוליטיקה לצבא ושלא ילין עכשיו על אנשי צבא שמדברים בעניין פוליטי.
    למה חלוץ לא הדיח את המח''ט שרץ לתקשורת לבקר את האוגדונר שלו?!

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך להתעלם שגם עצם קיום ההנחלויות שנוי במחלוקת...40 שנה ! (ל''ת)

      תצא עם החלטת, 05/10/06 11:57

      הגב לתגובה זו

    • פגשת הרבה אלופים במדים שנואמים (ל''ת)

      על פשע, 05/10/06 11:59

      הגב לתגובה זו

  • 180.

    כשאני הייתי חייל אמר המחט: ההתנתקות משימה לאומית

    בושה לרמטכל, 05/10/06 11:06

    כשהייתי חייל בשריון מחט 401 מוטי קידר נשא נאום בטקס חילופי מג''דים חודש לפני ביצוע הגירוש ואמר: אנו ניצבים היום לפני משימה לאומית שעלינו לעמוד בה. בערך אלו הדברים.
    ובפקודת היום של יאיר נווה, אלוף הפיקוד באותו זמן היו דברים דומים.
    אני באותו זמן חשבתי לזרוק את הנשק והדיסקית ולהודיע באמצע הטקס על עריקה, בסוף לא עשיתי זאת וחבל. לפי התגובה של הרמטכל לדברים שדנים בתפקוד צהל (הכנות לקויות בגלל ההתנתקות) שאפשר להבינם כקשורים לחלוטין ליכולת צהל ולא לנושא המדיני. אם דבר כזה דורש פיטור. ודאי שכך הוא בנאום פוליטי שנושא מחט בפני פקודיו.

    לפי זה ודאי שאסור היה לצהל להשתתף שהוא גם אקט פוליטי בצורה הכי ברורה שיש. בעיקר בנושא רגיש שיכל ופילג את העם. ובנושא שיכל להרוס את צהל.

    רמטכל ההתנתקות -------תתפטר

    הגב לתגובה זו

    • החלטת הכנסת על היציאה מהרצועה היא משימה לאומית ! אמת ויציב !

      רון טל האשים את, 05/10/06 11:35

      נגד העם היהודי
      אלוף במדים !! מאשים את צה''ל בבצוע פשע נגד העם היהודי !
      ויותר מזה--- ממתי השקפה מדינית לא כתומה זה פשע ??

      הגב לתגובה זו

    • גם שמירה על התנחלויות הוגדרו ע''י אנשי צבא כמשימה לאומית (ל''ת)

      מה הקשר, 05/10/06 11:54

      הגב לתגובה זו

  • 179.

    נטו מילואם+רוב העם+קצינים בכירים נגד חלוץ (ל''ת)

    אדלר המביא, 05/10/06 10:10

    הגב לתגובה זו

    • שטויות במיץ כתום (ל''ת)

      נודניקים, 05/10/06 10:23

      הגב לתגובה זו

  • 178.

    מי שגירש גורש

    מאור, 05/10/06 10:08

    יש דין ויש דיין רון טל גירש יהודים וביניהם את בנו ומשפחתו ורצה תמורת זאת ליהיות אלוף פיקוד ובסופו של יום גורש הוא בעצמו מצהל

    הגב לתגובה זו

    • די עם התגובות האלה!!!

      סתם, 05/10/06 12:53

      למה לאחל לכולם עונש???זה לא הולך ככה - יהודים!! ואיך זה שנותני הפקודות והמצדדים בתהליך עדיין יושבים במקומם??

      הגב לתגובה זו

      • כתבת נכון - עדיין. גם יומם יבוא. (ל''ת)

        מושון, 05/10/06 13:41

        הגב לתגובה זו

        • אגב, איפה חנן פורת בני בגין עוזי לנדאו..יומם בא?

          למה נענש הליכוד, 05/10/06 14:04

          על מה נענשו כל אלה

          הגב לתגובה זו

    • מה זה השטויות האלה? (ל''ת)

      אילה, 05/10/06 18:35

      הגב לתגובה זו

  • 177.

    הסחה של קדימה כאילו מתנגדי אולמרט הם כתומים (ל''ת)

    כחול כהה, 05/10/06 10:08

    הגב לתגובה זו

    • מעניין, לא התלוננו עד עכשיו (ל''ת)

      זה מגחך את, 05/10/06 11:06

      הגב לתגובה זו

  • 176.

    צריכים עוד כאלה. שישאר!!

    אני, 05/10/06 09:57

    חבל שהוא התפטר. צריכים כאלה מפקדים בצבא! לא רק בובות על חוטים שיש להם דעה מעוותת וצריכים לעשות סדר דחוף בסולם העדיפויות שלהם...!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • למה? הוא לא שותף לכשלון המלחמה?? (ל''ת)

      אולי תחליטו..., 05/10/06 10:32

      הגב לתגובה זו

  • 175.

    חלוץ מפקיר החטופים חרפה לנופלים (ל''ת)

    רעות, 05/10/06 09:26

    הגב לתגובה זו

    • המחנה שלך צורח להפקיר אותם !! מתנגדים (ל''ת)

      לכל עיסקה!גם, 05/10/06 09:50

      הגב לתגובה זו

  • 174.

    שמישהו יסביר לכתומים שמסעות הנקמה האישיים שלהם לא יגרמו למישהו

    לשנות השקפה, 05/10/06 09:25

    הבעייה של הכתומים שציבור גדול מהם חושב פוליטית שונה מהם....
    לא ''איש'' זה או אחר שהם ממהרים להכתיר כ''אוייב'' .
    (ילדותיים, במקרה הטוב....)

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    לעצור מיד!!!הרס וחובן צהל ע''י חלוץ-מחדל (ל''ת)

    אבירי, 05/10/06 09:24

    הגב לתגובה זו

    • מתחיל להימאס מההפקרות הלשונית שלכם (ל''ת)

      חלוץ לא אוייב, 05/10/06 09:52

      הגב לתגובה זו

  • 172.

    אדלר לאולמרט ''להחליף את העם עכשיו!!!'' (ל''ת)

    ולשמר הפודל, 05/10/06 09:23

    הגב לתגובה זו

    • חלוץ לא מושחת לא אוייב ולא משת''פ (ל''ת)

      יא כתומים, 05/10/06 10:29

      הגב לתגובה זו

  • 171.

    אולמרט חלוץ ורקאדי דגומית לאסון שהמיט שרון (ל''ת)

    מושחתים במשרה, 05/10/06 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    אולמרט לחלוץ ''אין ברירה יש להיפטר מהעם'',,,, (ל''ת)

    נדיח את כוווולם, 05/10/06 09:19

    הגב לתגובה זו

    • אופס...הכתומים זה לא ''העם'' ואולמרט וחלוץ לא ''אוייב'' !

      אתם בונדטה, 05/10/06 09:48

      לא חסר הרבה שתהיו מסוכנים לעצמכם ולציבור

      הגב לתגובה זו

  • 169.

    האלוף יפתח רון-טל השתתף בגירוש בעצמו, כנראה התפכח (ל''ת)

    ., 05/10/06 09:14

    הגב לתגובה זו

    • גירוש שמירוש (ל''ת)

      שיתפכח להנאתו, 05/10/06 09:45

      הגב לתגובה זו

  • 168.

    הקללות המופקרות הכתומות גולשות (ל''ת)

    לתחומים קליניים, 05/10/06 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    אמצעי הגנה חדש בצה''ל: ''משתיק קול דגם משופר''. (ל''ת)

    בקרוב בחנויות.., 05/10/06 08:54

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. אלוף במדים נואם שצה''ל בצע פשע נגד העם היהודי. (ל''ת)

      מה יותר, 05/10/06 09:14

      הגב לתגובה זו

  • 166.

    אוי לנו םם אלוף כזה. לשלוח ל21 ימי מחבוש

    מזוזה, 05/10/06 08:51

    החוצפה של יפתח רון טל מפחידה ממש. הוא מצפצף על מפקדו, אז למה שפיקודיו לא יצפצפו עליו. שיעוף משם ומהר....הוא כל כך ממהר לפוליטיקה שאפילו לא חיכה לחופשת השחרור שלו. צודק אריאלי שכועס עליו - שהרי רון טל במו ידיו היה אחראי על האימונים של החיילים לקראת ההתנתקות. אז למה לא התפטר אז? כי הוא ציפה שימנו אותו לאלוף פיקוד הצפון ומשזה לא קרה...פתאום נזכר להתייסר כל ההתנתקות. כאמור הכל אינטרסים אישיים...שילך כבר הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    עדיף שחלוץ

    אבי, 05/10/06 08:50

    יחלץ עצמו מאיתנו וילך הביתה,דבר שהיה צריך לעשות מזה זמן רב.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    חלוץ 05=מפקד חיל אויר, רון-טל 05 מפקד זרוע היבשה.

    איזה כוח היה, 05/10/06 08:46

    חלוץ הכין את חיל אויר למלחמה ורון טל היה אחראי על כוחות היבשה .

    אז מי הכין טוב יותר את הכוחות שלו למלחמה ? אצל מי היה חסר אוכל וציוד וסדר וקשר בין הכוחות ?
    אצל מי כוחות המילואים לא היו מאומנים והוזנחו ?

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    רמטכל הגרוש ובזיון המלחמה - הביתה! (ל''ת)

    היום, 05/10/06 08:45

    הגב לתגובה זו

    • הביתה בעצמכם ! מי אתם שתחליטו איפה יהיו גבולות ישראל?? (ל''ת)

      יש כנסת בישראל!, 05/10/06 09:05

      הגב לתגובה זו

  • 162.

    רון-טל, עבור לגור בתפוח או בקרית ארבע (ל''ת)

    ימני עלוב, 05/10/06 08:44

    הגב לתגובה זו

    • אולי בסוף יצטרף למחתרת יהודית (ל''ת)

      זה המסלול, 05/10/06 08:51

      הגב לתגובה זו

    • מתי תתפחח יש אמת בעולם תפסיקו להוביל למוות בישראל (ל''ת)

      צר מוחין, 05/10/06 09:12

      הגב לתגובה זו

    • לידיעתך, הוא לא ממש ימני. הוא השתתף בגירוש, והוציא אפילו את בנו (ל''ת)

      משירת הים. אז, 05/10/06 09:15

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    איך חלוף בחוצפתו ממשיך בתפקידו בו בזמן שרוב העם קורא לו ללכת. (ל''ת)

    כשל האמון בצבא, 05/10/06 08:35

    הגב לתגובה זו

    • כי הכתומים זה לא ''העם''

      ותוצאות המלחמה, 05/10/06 08:54

      לא שאין בעיות- צה''ל לא עמד בכל הציפיות בשטח-צריך ליישם לקחים בשכל , וחלוץ מתאים לכך.

      הגב לתגובה זו

    • זה באמת רוב העם!!! (ל''ת)

      לא-כתומה, 05/10/06 12:55

      הגב לתגובה זו

  • 160.

    דעותיו של חלוץ והתנהגותו, ממש מפחידים.

    דניאל, 05/10/06 08:33

    חלוף לא מכיר בכשלונו ולא רוצה לשמוע על כך. למעשה הוא מתנהג כמו סוס במסלול מירוצים. כדאי לנו להתחיל לחשוש שמא יהיה סיבוב שני עם החיזבאללה (ויהיה זה בטוח) כשחלוץ מנהיג את הצבא שנכשל בגדול. כדאי לנו להתחיל לחשוש מהנהגתו של כזה אשר אינו מקבל ביקורות ואינו לוקח אחריות על כשלונות.

    הגב לתגובה זו

    • א פ י א י ת ם - מצדד בהחלטה של חלוץ לפטר את רון - טל -היום בגל''צ (ל''ת)

      הוא היה חייב, 05/10/06 08:42

      הגב לתגובה זו

    • אם חלוץ נכשל גם רון טל שותף ----לא??

      אגב, תוצאות, 05/10/06 09:00

      אבל אתם , כמובן, מגיבים רגשית ( הסטרית) על ההתנתקות ולא על משהו ענייני...

      הגב לתגובה זו

  • 159.

    מה זה?? כשהרמטכ''ל מזמן כל פקוד - הוא מתייצב !!!

    אנשים השתגעו, 05/10/06 08:32

    כשחיילים שומעים שרמטכ''ל מזמן פקוד אליו לשיחה והוא לא מתייצב , איך זה בדיוק תורם לחוזק של צה''ל ?
    איזה שיעור זה לחייל והקצין הזוטרים?

    כל יום מישהו אחר מכרסם בצה''ל .

    הגב לתגובה זו

    • מי שמכרסם בצה''ל הוא לא אחר מרב אלוף דן חלוץ !!! (ל''ת)

      דוד, 05/10/06 08:38

      הגב לתגובה זו

      • די כבר עם הנקמה הלא עניינית המטורללת

        של הכתומים, 05/10/06 08:57

        תפנימו את ההפסד הפוליטי שלכם ואל תנסו למצוא אובייקטים לנקמה במקום להבין שלא מדובר באיש זה או אחר אלא בהשקפה פוליטית , שונה משלכם, של הרבה הרבה הרבה אנשים.

        הגב לתגובה זו

      • מי שמכרסם בצה''ל הם הכתומים. כמוך. די להצפות הטוקבקים ! (ל''ת)

        סמי, 05/10/06 09:05

        הגב לתגובה זו

      • הכתומים מכרסמים בכל מה שזז-כנקמה הסטרית (ל''ת)

        אתם תקבעו כאן, 05/10/06 09:08

        הגב לתגובה זו

  • 158.

    חלוץ הוא מניאק פוליטי. קשה לתפוס את זה. הוא לא העיף מהצבא את האנסים

    אבי, 05/10/06 08:30

    המתועבים, ימח שמם.
    אנסים שאנסו ילדה קטנה.

    אבל את גיבור ישראל. שתרם כול כך הרבה לבטחון עם ישראל, אותו הוא מעיף ?
    זו רשעות, ואני חושב שמסתתר מאחוריה שנאת ישראל קיצונית ביותר. אחרת אין הסבר שמתקבל על הדעת.

    הגב לתגובה זו

    • ''גיבור ישראל''? עלק. תבדוק איך ביזה את צה''ל בהתנהגות שלא הולמה (ל''ת)

      הוא א ל ו ף, 05/10/06 08:38

      הגב לתגובה זו

      • אני מסכים שאיש צבא לא צריך להתבטא כך.

        אבי, 05/10/06 08:50

        אבל אם תשים לב לתמליל המלא של השיחה אתה תגלה שהתקשורת הכתובה השמיטה מתוך השיחה הרבה.
        בכתוב, השיחה נראת ממש קיצונית.התקשורת כבר הסיקה מסכנות. כתבה מה היא חושבת שמשתמע מהשיחה... אבל זה לא נאמר במפורש ...
        אני ממליץ לך לקרוא את התמליל של השיחה המקורית.היא מאוד מתונה.

        ובכול זאת עדיף שאיש צבא ישמור על כבוד הצבא. ויפעל בהתאם לתקנון הצבא, וינצור את לשונו עד סיום התפקיד.
        (מצד שני האיש בחופשת פרישה, עוד חודש הוא כבר בחוץ(

        הגב לתגובה זו

        • ''צה''ל בצע פשע נגד העם היהודי'' -- נאום אלוף במדים רון-טל

          ***************, 05/10/06 09:18

          יכול להישאר בצה''ל??

          הגב לתגובה זו

          • הוא אמר את האמת לאמיתה. (ל''ת)

            די להתיפיפות., 05/10/06 11:16

            הגב לתגובה זו

            • אז אני מחכה לאלוף במדים שינאם על פשע ההתנחלות ופשע צה''ל בשמירהעליהן (ל''ת)

              יחי האמת ודי, 05/10/06 12:10

              הגב לתגובה זו

  • 157.

    נתניהו- אל תתלהב מרון-טל כרכש, בצבא הוא נחשב לאלוף בצלות. (ל''ת)

    בכיר במיל', 05/10/06 08:24

    הגב לתגובה זו

    • אל דאגה , אחרי שוועדת החקירה תגמור עם רון טל- ביבי יזרוק אותו (ל''ת)

      ביבי משתמש בו, 05/10/06 08:40

      הגב לתגובה זו

  • 156.

    לכל המקשקשים על צבא בהתנתקות-יש לי רעיון

    לפעם הבאה..., 05/10/06 08:18

    כל מחנה פוליטי -בלי לערב צבא ומשטרה- ינסה להשליט את השקפתו !!
    מה רע?
    חה חה

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    האלוף מחפש אליבי לחלק שלו בפאשלה בלבנון- אבל לא יעזור לו (ל''ת)

    עוד יתברר מה, 05/10/06 08:16

    הגב לתגובה זו

    • מעניין (ומצחיק) שכל הדורשים את ראשו של חלוץ בגלל המלחמה (ל''ת)

      מהללים את רוןטל, 05/10/06 08:30

      הגב לתגובה זו

      • זה לא בגלל המלחמה

        אזרח, 05/10/06 09:58

        אלא נקם אישי בגלל שביצע הוראות חוקיות שלא מקובלות על הנוקמים

        הגב לתגובה זו

        • זה ברור כשמש בצהרי היום באמצע המדבר !

          בגלל המלחמה, 05/10/06 11:17

          אבל אם ''בגלל'' המלחמה-- אז גם רון טל ....

          הגב לתגובה זו

    • באותה מידה תתברר גם הנהגתו הכושלת של חלוץ. (ל''ת)

      מחדלי המדינה, 05/10/06 08:31

      הגב לתגובה זו

  • 154.

    הרמטכל מפשל ובגדול

    יואב, 05/10/06 08:13

    הרמטכל מצטרף לדרג המדיני הכושל, ובמקום לפעול נחרצות, להסיק מסקנות ולפעול לשיפור המצב, הוא מדיח איש יקר ואלוף בצהל, רק משום שהתריס כנגדו.

    הגב לתגובה זו

    • התריס נגד חלוץ? נגד צה''ל? נגד יישום החלטות הכנסת?? נגד קיום השקפה (ל''ת)

      מדינית שונה, 05/10/06 08:28

      הגב לתגובה זו

  • 153.

    חלוץ-פשוט מדיך!!

    יוניי555, 05/10/06 08:11

    נכשלת!! -לך הביתה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    איאפשר יהיה לטעון שאין שום קשר בהבעת דעותיו של האלוף טל לפיטורין. (ל''ת)

    חבל ראוי לתפקיד, 05/10/06 08:07

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    לא מכניסים פוליטיקה? וההתנתקות?! (ל''ת)

    כתום מתמיד, 05/10/06 08:03

    הגב לתגובה זו

    • מה איתה ? מי היה אמור לאפשרה (ל''ת)

      לאור נסיונות, 05/10/06 08:31

      הגב לתגובה זו

    • עשרות שנים של מלחמה ושמירה בהתנחלויות זה לא ''פוליטי'' ? (ל''ת)

      שחקו את צה''ל, 05/10/06 08:33

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    חלוץ ממשיך לסתום פיות, חלוץ הביתה (ל''ת)

    שירה, 05/10/06 08:01

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    מצד אחד אחרי שהעם ''פיטר'' את חלוץ זו לא כל כך בושה להיות מודח מצה''ל

    מצד שני..., 05/10/06 07:58

    בל יתמם יפתח רון טל. אם הוא היה מוסרי וצדיק כזה גדול הוא היה צריך להתפטר כבר בזמן ההתנתקות במידה וחשב שזו מביאה לפי פחת ולא לעמוד בראש המפנים. מצד שלישי אוי לנו עם ישראל שאלו הם קצינינו, שרינו ונבחרינו.

    הגב לתגובה זו

    • מצד רביעי (ל''ת)

      הכתומים זה לא, 05/10/06 08:36

      הגב לתגובה זו

  • 148.

    מיכון שהליכוד

    פקק תנועה, 05/10/06 07:55

    פשט את הרגל מבחינה מדינית וביטחונית לא היה טעם בדבריו של האלוף

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    בסוף כולם מודים שההתנתקות היתה אסון ומחדל! (ל''ת)

    חרא של צבא!, 05/10/06 07:54

    הגב לתגובה זו

    • רק הכתומים מתגעגעים (ל''ת)

      לרצועת עזה, 05/10/06 08:38

      הגב לתגובה זו

      • הצבא עדיין שם ויהיה שם

        גם אתה תתגעגע, 05/10/06 09:08

        וילחם נגד מדינה הטרור שנבנית שם.
        כשתתפכח משכרון השנאה ותראה את המציאות המרה גם אתה תתגעגע

        הגב לתגובה זו

        • אם צריך להילחם-נילחם. זה עוד לא אומר שצריך לשאוף לשבת להם על הוריד (ל''ת)

          זה הבדל עצום, 05/10/06 10:01

          הגב לתגובה זו

  • 146.

    לא מכניסים פוליטיקה לצהל ? - מדוע הטילו עליו לבצע התנתקות ???? (ל''ת)

    איפה ואיפה, 05/10/06 07:51

    הגב לתגובה זו

    • זה מדהים אותי

      אזרח, 05/10/06 09:28

      עד כמה שאני זוכר אתם איימתם לא לקבל את ההחלטות הדמוקרטיות של מדינת ישראל, ובסופו של יום אתם בוכים למה ישראל שלחה צבא ולא משטרה (לכל עברין יש הלא זכות לקבוע מי צריך ''לטפל'' בו).
      ולענין עצמו, הצבא נשלח באופן חוקי כי רצועת עזה, כמו גם יהודה ושומרון, הם לא היו חלק ממדינת ישראל אלא שטח באחריות צה''ל (שטח כבוש או לא זה כבר פרשנות פוליטית).
      במשך עשרות שנים אתם חייתם תחת כנפיו של צה''ל כך שהייתי מציע לכם לא לפגוע בו. ה''מרד'' שלכם יכול לגרום ל''מרד'' של הצד השני במפה הפוליטית, ומזה כולנו, אך בעיקר אתם, נפסיד.

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    רון טל כמובן צודק

    חבל על הפנסיה, 05/10/06 07:47

    אבל הוא היה צריך להוריד את המדים ולא להשתתף בגירוש, ולא להיות חכם אחר מעשה.

    הגב לתגובה זו

    • לא צודק ברמה הכי בסיסית. כאלוף במדים זה ברור. היותר גרוע-לא תופש (ל''ת)

      שיציאה מהשטחים, 05/10/06 08:05

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    חלוץ היה צריך להיתפטר מזמן כך היה מונע את כל הבעיות !!רוזנטל צודק (ל''ת)

    דוד, 05/10/06 07:45

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    צודק במליון אחוז-הרמטכל צריך להתפטר!

    שפינוזה, 05/10/06 07:44

    הוא אמר שאינו מכיר במושג ''ניצחון בנקודות'' ושמחינתו זה כישלון, והוא צודק במליון אחוז!
    אם נקבל ''ניצחון בנקודות'' כמו שקרא לזה הרמטכ''ל בפעם הבאה גם נקבל ''הפסד בנקודות'' במקרה הטוב....

    הגב לתגובה זו

    • לרון-טל אין חלק ב''כשלון''?? אם כבר (ל''ת)

      תחליטו, 05/10/06 08:06

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    מפטר את אומר האמת-לתא''ל כל הכבוד ''מושב לצים לא תשב'' (ל''ת)

    לימון, 05/10/06 07:38

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    בדיקטטורה - כמו בדיקטטורה, גם שרון פיטר את יעלון !! כך נגיע לשטון (ל''ת)

    יחיד של הקיסר, 05/10/06 07:34

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    הכתומים ירדו ליגה ומנסים לשרוף ת'מועדון... (ל''ת)

    תופעה מוכרת, 05/10/06 07:33

    הגב לתגובה זו

    • אלה האנשים שאדלר שוכר? איזה תת-רמה (ל''ת)

      שונא את קדימה, 05/10/06 07:58

      הגב לתגובה זו

      • תשנא..תשנא... (ל''ת)

        איזה קלאסה !, 05/10/06 10:04

        הגב לתגובה זו

  • 139.

    רון טל הוא דוגמא למנהיגות הכושלת של חלוץ.אין משמעת!!! (ל''ת)

    גם חלוץ הביתה, 05/10/06 07:27

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    איך מינו את טל רוסו לראש אגף המבצעים בלי שעשה קורס קצינים כלל ??? (ל''ת)

    מהרדיו, 05/10/06 07:26

    הגב לתגובה זו

    • בוא אני אסביר לך: תאר לך שמאיר הר-ציון שלא עבר קורס קצינים היה

      מוביל חיילים..., 05/10/06 08:03

      לקרב ולא דן חלוץ ושאר טייסים ופלצנים בוגרי קורס קצינים או טייסים מאחורי פלזמות. האם התוצאות לא היו שונות? לא כל קצין נולד לפקד. מנהיגות יצירתיות יוזמה הן לא תכונות נרכשות בבה''ד 1. לפעמים יש אנשים שניחנים בעודף מתכונות אלו ובה''ד 1 עשוי רק לדכא אותן.

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    רון טל, התנהגות ביזיונית של פוליטיקאי קטן (ל''ת)

    ע.ו, 05/10/06 07:19

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    חלוץ גאוה גדולה לצה''ל - לעומת האלופים שצריכים לשמש מופת

    ומוכרים את, 05/10/06 07:12

    צה''ל לא מעורב פוליטית - יש חוקים ויש לכבד אותם. עד שפושטים מדים. אלופים צריכים לשמש דוגמת מופת לדור הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    רמטכל אסון - תוך חודש פיטר 2 אלופים

    אילן, 05/10/06 07:08

    הרמטכל לא מתפקד כמו שצריך
    אבל במניות הוא ספץ
    טל לא טיפש הוא סגר על תיק הביטחון עם ביבי

    הגב לתגובה זו

    • שיסגור מה שהוא רוצה אחרי שהוא פושט מדים - לא שהוא משרת בצה''ל (ל''ת)

      יש גבול, 05/10/06 07:28

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    אדוני הרמטכ''ל, אתה מומחה בעיסוק בטפל.

    חנן וייס,סא''ל מ, 05/10/06 07:07

    אדוני הרמטכ''ל, אתה מומחה בעיסוק בטפל.

    למלחמה הזו כל כך הרבה כשלים, שאיננו יודעים היכן להתחיל.

    לדעתי, האלוף רון טל אמר רק חלק זעום ממה שרצה לומר...

    אולי בכך שאינך מבין שאתה הוא זה שפתח במלחמה.

    ירית לכוונים רבים במלחמה והתייעצת עם מומחים ויועצים רעים, והתנהלותך ממשיכה להיות לא ראויה.


    לא קבע לשעבר

    הגב לתגובה זו

    • יש ספר המלמד ''איך לומר ''לא'' בלי להרגיש אשם''.

      חנן, 05/10/06 07:17

      יש ספר המלמד ''איך לומר ''לא'' בלי להרגיש אשם''.

      תקרא אותו אדוני הרמטכ''ל בפעם הבאה שאולמרט יגיד לך לעשות שטויות.

      לי הוא דווקא אמר שאין ביכולתו להשפיע על הצבא.


      לא קבע לשעבר

      הגב לתגובה זו

    • מה כ''כ טפל באלוף שמכריז(בקרב קהל לא מתגייס..)שצה''ל פשע (ל''ת)

      נגד העם היהודי?, 05/10/06 07:36

      הגב לתגובה זו

      • צה''ל אכן פשע בדברים רבים

        חנן, 05/10/06 07:56

        1. מלחמה לא במקומה
        2 לוגיסטיקה בזיונית
        3 קציני צבא לא ראויים
        4 רמטכ''ל אטום
        5 פיקוד עליון גרוע
        6 רמטכ''ל אטום ולא ראוי
        7 תפקוד לקוי


        לא קבע לשעבר

        הגב לתגובה זו

        • זו לא היתה כוונתו,מילא. אם אתה עקבי בפרשנותך ל''פשע'' אז גם (ל''ת)

          רון-טל בפשע, 05/10/06 08:16

          הגב לתגובה זו

  • 133.

    הטובים ...

    ד''ר ארוין, 05/10/06 07:07

    החוצה ?

    רגע, מי יישאר עם החיילים שלנו ?
    מי יכין אותם למלחמה ולניצחון ? המגרש הלאומי וחבר מרעיו ?
    רק זה לא !
    נתקעתי ...

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו מבולבלים?? האלוף לא היה ב''מלחמת הכשלון''?? (ל''ת)

      אדון ד''ר??, 05/10/06 08:00

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    בטח אולמרט הרים אליו טלפון ואמר לו לפטר

    חלוץ הבייתה, 05/10/06 07:06

    מי שמגרש יהודים לא יודע להילחם באויבים

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    למה מודח,כי אמר אמת?? (ל''ת)

    מדינה נאורה?, 05/10/06 07:06

    הגב לתגובה זו

    • למה לחרטט? אם אלוף מכהן מכריז שצה''ל ביצע פשע נגד העם היהודי,אין לו (ל''ת)

      מקום בצה''ל, 05/10/06 07:57

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    חחחחחח......''על חיילי צה''ל חל איסור מפורש לעסוק בנושאים פוליטיים'',

    בית חלוץ, 05/10/06 07:04

    ומה בדיוק היתה ההתנתקות?
    שכל הצבא היה עסוק בו וראינו את התוצאות של זה במלחמה האחרונה?
    זה לא נושא פוליטי???

    חלוץ - אתה בדיחה עצובה. תתפטר כבר.

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם עבודת השיטור בשטחים? הסעות לחוג מקרמה? (ל''ת)

      לכל מטבע, 05/10/06 07:45

      הגב לתגובה זו

    • ההתנתקות היתה החלטה פוליטית של כנסת ישראל

      אותה זממתם לסכל, 05/10/06 07:55

      רשויות המדינה, לפי הצורך המעשי (!) היו חייבות (!) לאפשר את יישום ההחלטה.

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    החונטות צוחקות עלינו בעניים ואנחנו שותקים (ל''ת)

    אזרחים מטומטמים, 05/10/06 07:02

    הגב לתגובה זו

    • חמוד, לא כולנו כתומים מתוסכלים (ל''ת)

      תתפלא, 05/10/06 08:24

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    כל הכבוד לאלוף רון טל.פשוט אדם ערכי. (ל''ת)

    יניב, 05/10/06 06:58

    הגב לתגובה זו

    • הוא ערכי כי אמר את דעתך?אם היה משמיע דעה שמאלית,זה היה בסדר?

      Rנב, 05/10/06 07:30

      אין לעסוק בפוליטיקה,בזמן שאתה בצבא .נקודה.סוף .

      הגב לתגובה זו

      • בן אדם ערכי לא היה מרמה את צה''ל בשכר דירה (ל''ת)

        ערכיו לא מסתכמת, 05/10/06 07:52

        הגב לתגובה זו

    • ערכי זה מילה... הוא גם בכלל לא היה בעמדת מפתח במלחמה שבגללה ,כביכול (ל''ת)

      אתה דורש שחלוץ, 05/10/06 08:23

      הגב לתגובה זו

    • מה כל כך ערכי (ל''ת)

      בלאומנות כתומה, 05/10/06 08:42

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    לא מתאים-רמטכ''ל מחיל אויר ושר בטחון מועד העובדים (ל''ת)

    אליעזר, 05/10/06 06:54

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    ברעות שיריונאים

    שריונר רציני, 05/10/06 06:52

    מדהים לראות שדווקא שני אלופים מהשריון יודעים מתי לפרוש.
    גאה להיות כמותם. מביני עניין.
    ושריונאים.

    הגב לתגובה זו

    • אין להשמיע דעות פוליטות כשאתה בצבא.סוף.נקודה.(שמאל,או ימין) (ל''ת)

      Rנב, 05/10/06 07:32

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    המלך הנוכחי

    המלך הבא, 05/10/06 06:50

    כן ירבו כמותו בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    אובדן השפיות של חלוץ זועק לשמים !!! (ל''ת)

    ברוקר בבורסה, 05/10/06 06:50

    הגב לתגובה זו

    • ??? שפוי שאלוף במדים יכריז שצה''ל ביצע פשע נגד העם היהודי?? (ל''ת)

      _______________, 05/10/06 07:58

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    הוא בהחלט יודע מתי להתפטר ...

    גל, 05/10/06 06:49

    דקה אחרי שמפטרים אותו ושניה לפני ההצטרפות למפלגה. פוליטיקאי עלוב!

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    אלוף עלוב...!!!

    משה מגיב, 05/10/06 06:48

    האלוף אודי אדם עשה בדרך הראויה חיכה עד לסיום המלחמה .
    רון טל העלוב הודיע שהוא עוזב בזמן ..??
    מה עשית כמפקד מז''י ??איך עסקת בבנין הכח ??
    את כל החרא הזה ללחימה אתה ורק אתה בישלת ??
    לתחקירים של הועדה אתה תגיע ועוד איך ..בני גנץ יעמוד בתור מאחוריך ...

    איך אנחנו מצפים שהקצונה הזוטרה בצה''ל תלמד ותגיב משיח הסכינים וההתנהגות שאינ הולמת ??

    היום זה רון טל , אתמול זה היה קשר''ר ??
    כל אחד כטוב בעיניו יעשה ??
    רון טל - תחזור ללימודים שלא תפסיד שיעור לקראת התואר..חלוץ יכול חכות עוד קצת ..
    בושה מינימלית כנראה לכל אחד כבר אין גם כשהוא נראה כמו אידיוט בציבור.

    יש עוד כמה ערוצי רדיו וטלויזיה שמחכים לשמוע אותך ואת השטויות שלך .
    לא היינו מוכנים בגלל ההתנתקות ..אז אתה גבר אפשר עדיין לעשות שני דברים בבת אחת .

    פרישה מבישה .
    רוץ לביבי - עוד אפס בלקסיקון.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    בכנות ובאמת, חלוץ הרס כליל את צהל, ספק אם ניתן לתקן (ל''ת)

    אזרח נאמן, 05/10/06 06:47

    הגב לתגובה זו

    • למה לקשקש? כי יצאנו, וטוב שכך, מרצועת עזה?? (ל''ת)

      מסע הנקמנות, 05/10/06 07:17

      הגב לתגובה זו

      • הכתומים במסע הרס, גידופים ונקמנות

        רכימבוביץ, 05/10/06 07:46

        לא לדאוג, שאר העם לא קונה את זה

        הגב לתגובה זו

        • הי- מי שנהרס אלו הכתומים

          אמת מארץ, 05/10/06 09:10

          היכנס לפרופרציה!
          שנאת השמאל את ההצלחה המסחררת של הכתומים בישובים שלהם גרמה להרס שלהם.

          הגב לתגובה זו

          • נכון ,הכל מקינאה.. נו באמת

            הובסתם פוליטית, 05/10/06 10:07

            וזה לגיטימי ביותר

            הגב לתגובה זו

  • 120.

    כרגיל הורגים את השליח (ל''ת)

    יעל, 05/10/06 06:45

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    במבחן התוצאה אין לחלוץ מקום בצהל(מתאים למושחתי קדימה) (ל''ת)

    אחוז בכוח במדים, 05/10/06 06:45

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    כל הכבוד

    גלעד תנעמי, 05/10/06 06:44

    כל הכבוד לאלוף (מיל) רון טל על שקרע את המסכה מעל פניה של ממשלת ישראל ודן חלוץ הרמט''כל מטעמה.

    כל מי שעיניו בראשו ראה כי ההתנתקות תהיה אסון לאומי עם השלכות מרחיקות לכת.

    רק רמטכ''ל שהוא מינוי של משפחת שרון הסכים לקבל משימה כזו שבכלל צבא לא צריך לעסוק בה.

    הגיעה שעתו של דן חלוץ ללכת הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    צה''ל זה לא פופ-פוליטיקה -ואלוף חייב להיות מופת לדור הבא (ל''ת)

    יש גבול, 05/10/06 06:43

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    רון-טל לומד מביבי הרבה דברים

    חכם מימון, 05/10/06 06:39

    כנראה רון טל למדג מנהנתניהו איך אפשר לקבל דברים גם מבלי שהם מגיעים לך,
    כך כנראה לימד אותו לירוק לבאר ממנו שתה ועדיין שותה,
    רון-טל ממש לא הביא כבוד גדול לדרגה אותו הוא עונד ,
    אני במקום הרמטכ''ל הייתי מדיח אותו, מוריד אותו בדרגה ומקצץ לו משמעותית בפנסיה (כ 40,000 שח' לפחות)

    הגב לתגובה זו

    • אתה חצוף וחכם בלילה! לרונטל יש הרבה זכויות שאתה אפילו לא מודע אליהם (ל''ת)

      מושון, 05/10/06 07:03

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    חלוץ התפטר, איבדת את כושר המנהיגות. (ל''ת)

    המטיף, 05/10/06 06:30

    הגב לתגובה זו

    • מנהיגות ??? לאחר כל כשלונו במלחמה?!!! (ל''ת)

      איך הנך מעז?, 05/10/06 06:53

      הגב לתגובה זו

      • אם חלוץ כל כך כשל במלחמה, מה עם רון טל? לא היה שם? בתפקיד בכיר קצת? (ל''ת)

        כמה מטומטם, 05/10/06 07:51

        הגב לתגובה זו

  • 114.

    נועם תיבון וטל רוסו בדרכו של יפתח ? (ל''ת)

    איציק, 05/10/06 06:30

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    תכניסו את רונטל לכלא 6 בחופשת שיחרור

    קצין (מיל), 05/10/06 06:28

    רונטל בעברו כמח''ט 500 לה היסס להכניס קצינים לכלא בשל זוטי דברים.

    כעת כשנהג בצורה בוטה ובניגוד לפקודות הצבא יש להכניסו לכלא 6 בדיוק כפי שנהג בפקודיו הקצינים.

    רונטל אדם דורסני ששואף להתקדם ע''י רמיסת אנשים.

    יתכן והכישלון בהערכות למלחמה קשור ישירות לתפקודו של מי שהיה זמן רב מפקד זרוע היבשה - וכעת ברור מדוע יוצא בהתקפת נגד כנגד כל הממסד.
    ההגנה הטובה ביותר היא התקפה.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    עוד כשלון חלוץ (ל''ת)

    קדימה הביתה, 05/10/06 06:17

    הגב לתגובה זו

    • בושה שאנשים כמו רון טל בצהל (ל''ת)

      אוהד, 05/10/06 07:08

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    הערסים-דוברמנים של קדימה משתלחים בפראות (ל''ת)

    חיים, 05/10/06 06:00

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    עד שאתה לא פושט מדים - אתה לא מתראיין פוליטית

    יש חוקים לצה''ל, 05/10/06 06:00

    חלוץ צודק . ההפקרות כבר יצאה מגדרה.

    הגב לתגובה זו

    • ייש גם חוק שצה''ל לא יועד לגירוש יהודים

      הפנם, 05/10/06 07:06

      זה היה שימוש ציני בוטה ולא חוקי בצה''ל.
      היו יכולים לקחת שכירים לשם תגבור המשטרה.
      או מתנדבים, גם מקרב ישראלים, שהיו מבצעים את משימה ברון בלב, וגם אפשר היה למצוא מתנדבים מארצות ניכר
      מה עוד שיש להרבה ארצות ניסיון בגירוש אוכלוסיות.

      הגב לתגובה זו

      • גירוש שמירוש חידלו קשקשת. מי אתם שתקבעו בלעדית היכן גבולות המדינה ?

        מה החוצפה, 05/10/06 07:41

        תצאו מתוקף החלטות כנסת ולא יצטרכו להטריד צבא או משטרה-
        עוד מעיזים לדבר על חוקים

        הגב לתגובה זו

      • באותה מידה,יש חוק שצהל לא יעשה עבודות שיטור בשטחים ! אז מה?

        Rנב, 05/10/06 07:42

        אבל אין חוק שאוסר אליך לדבר שטויות.

        הגב לתגובה זו

  • 109.

    חלוץ התפטר, ואח''כ מהפכה תאילנדית!! (ל''ת)

    משה ש', 05/10/06 05:59

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    יש לכם רמטכ''ל שעושה מעצמו צחוק (ל''ת)

    דידי ענבר, 05/10/06 05:58

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    יש מקום לאלוף שמכריז שצה''ל ביצע פשע נגד העם היהודי?? (ל''ת)

    אלוף !, 05/10/06 05:57

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ושאלופים אחרים מסתתרים אחרי כינוי של מקור בטחוני בכיר (ל''ת)

    זה תקין?, 05/10/06 05:53

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    המועל בוכה

    איכות הסביבה, 05/10/06 05:51

    זה האלוף שהודח ממפקדת כוחות השדה כי הונה את צהל בדרישת שכר דירה כפול. איפה הבושה ?

    הגב לתגובה זו

    • הכל התחיל מהחשד להונאה - והתגלגל עד להצהורתיו - בעוד הוא אלוף בצה''ל (ל''ת)

      חוצפן זה, 05/10/06 06:13

      הגב לתגובה זו

    • והתברר

      ניסים, 05/10/06 06:36

      כי לא דובים ולא יער
      פשוט לצבא קשה לקבל ביקורת ולכן כל מי שחושב טחרת פשוט עעעעעעעעעעעףףףףףףףףף

      הגב לתגובה זו

      • לא דובים ולא יער? קראת את דברי הפצ''ר?? (ל''ת)

        אין סוף לשקרים?, 05/10/06 07:47

        הגב לתגובה זו

  • 104.

    ביבי = פח הזבל של הלוזרים (ל''ת)

    אורי, 05/10/06 05:50

    הגב לתגובה זו

    • פאר והדר ביתרי

      ארי, 05/10/06 06:56

      אכן כן, מה חדש פה, בליכוד ובקדימה יש רכוז של אנשים ''מפוקפקים'' מהסוג הזה ויותר גרועים,ראה מי נתון או בהליכי חקירה,או בהליכים משפטיים,וחלק אחר שפוטים למאסר,
      ''ממש ליגה להתפאר בה''.

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    בושות ללובש מדים

    אילנה, 05/10/06 05:48

    לא משנה כרגע אם הלחימה בלבנון היתה צריכה להיות בכלל או איך היתה צריכה להיות.
    אם אני בעד או נגד.
    אני רק חושבת שחייל במדים, מפקד בעל דרגה גבוהה, חבר בסגל הפיקוד הבכיר אסור לו להתבטא ככה בעיתונות כל עוד הוא לובש מדים.
    יש לך עוד חודש לפרישה? תחכה עוד חודש לפני שאתה פותח את הפה.
    מה? אתה רוצה להאריך את חופשת הפרישה שלך בעוד חודש? זה כל הסיפור?
    אם אני חלוץ הייתי מפטרת אותך לאלתר, לפני שהגעת למיצוי זכויות הפנסיה שלך!!!!
    חוץ מזה אסור ללובש מדים להפגש לפגישות אישיות עם גורמים פוליטיים

    הגב לתגובה זו

    • זה יותר מקטע טכני של התבטאות פוליטית במדים- האשים את צה''ל בביצוע (ל''ת)

      פשע נגד העם, 05/10/06 06:15

      הגב לתגובה זו

      • וכי לא כך? וכי צה''ל לא הובל לבצע את הגירוש?

        מפחדים מהאמת?, 05/10/06 07:07

        אם תקרא לזה בשמות אחרים זה יהיה אחרת?

        הגב לתגובה זו

        • חצופים--היתתם אמורים להתפנות עם קבלת הצו בלי חצי שוטר או חייל

          זממתם לסכל !, 05/10/06 07:27

          מי אתם שתחליטו איפה גבולות המדינה וריבונותה
          יש לכם זכות וטו על השקפה פוליטית מדינית בישראל??
          חצופים !!

          הגב לתגובה זו

        • פשע נגד העם היהודי זה להתנחל ללא הסכמה לאומית כללית (ל''ת)

          זה פשע !, 05/10/06 07:28

          הגב לתגובה זו

  • 102.

    אלוף בצה''ל מסית נגד הרמטכ''ל בכפר המשתמטים חב''ד. גועל נפש! (ל''ת)

    =שנה בפנים!, 05/10/06 05:43

    הגב לתגובה זו

    • תבא לכפר ותראה כמה חבר'ה על מדים.

      שמואל, 05/10/06 06:51

      אמנם בגיל 21 במקום 18 אבל הרוב משרתים, ככה הרבי רצה.

      הגב לתגובה זו

      • כמה זה רוב.. וכמה זמן משרתים... (ל''ת)

        עוד בדיחה, 05/10/06 07:23

        הגב לתגובה זו

      • תפסיק לבלבל את השכל, שבועיים טירונות שלב ב' זה לא צבא (ל''ת)

        די לשקרים!!!!!!, 05/10/06 07:39

        הגב לתגובה זו

    • תבוא לבראסארי ותראה איך כולם לא על מדים (ל''ת)

      מושון, 05/10/06 13:43

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    חלוץ תחזיק מעמד מול כל הכתומים המגדפים

    אנונימי, 05/10/06 05:42

    כאשר היו רמטכלים שיצאו בהצהרת כדוגמאת בניית צבא קטן וממזרי ולא עשו כל שינוי משמעותי הם זכו להעברת קדנציה שקטה.
    נראה שאתה עושה ומכניס סדר בצבא וכידוע מי שעושה שינויים ובכלל זה מצליח להעביר מבצע התנתקות בו רואים פלוגות של צבא שפועלות כמו חיל לגיון רומי מסודר ובלתי מנוצח, זוכה לא רק לביקורות אלא גם להשמצות בעיקר ממי שהיו עד לא מזמן לאדוני הארץ אבל גם מכל מיני אלופים שחשבו כנראה, בניגוד לעמדתך, שהם ראוים לקידום.
    תחזיק מעמד בשבילנו

    הגב לתגובה זו

    • לעזאזל אתה וכל הכתומים ומחלת הנפש שבך (ל''ת)

      שונא כתום, 05/10/06 05:59

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    נועם? אתה הבא בתור???? (ל''ת)

    יפתח, 05/10/06 05:40

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    גם טל רוסו חטא בחטא הסכינאות במלחמה...אבל קודם...

    עידו, 05/10/06 05:37

    חונטה של קפלינקי...

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כשלונות חלוץ הוכחו במלחמה ובהדחת 2 אלופים (ל''ת)

    אזולאי משה, 05/10/06 05:17

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    גם פרץ ברשימות ההדחה אדון רמטכ''ל? (ל''ת)

    חלוץ יקח השלטון, 05/10/06 05:05

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    כול הממשל - מדיני/צבאי/משטרה תחת חקירות ופלילים!!! (ל''ת)

    צריך הוכחות?!!!, 05/10/06 05:04

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    כשלון קולוסאלי מוכח של ''רמטכ''ל המחדלים חלוץ'' (ל''ת)

    אזולאי משה, 05/10/06 04:59

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    לחלוץ - מי ''בעד בעד חיפה''( 2 אלופים מודחים) (ל''ת)

    נסראללה, 05/10/06 04:58

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    כשל קולוסלי של חלוץ לחורבן והרס צהל !!! (ל''ת)

    איתן, 05/10/06 04:55

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לחלוץ - מי המודחים ה-''בעאד בעאד בעאד חיפה?'' (ל''ת)

    קרני, 05/10/06 04:53

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    עוד הישג לחיזבאללה, וזה לא ניגמר !!! (ל''ת)

    ##חיל ג'ובניק##, 05/10/06 04:39

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    A PARSEE WILL NEVER GIVE UP FREE MONEY.

    THE BIGA, 05/10/06 04:32

    MEDOONEE?

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    יודע מתי לפרוש?? אחרי שלא קיבל את המינוי

    מכיר אותו היטב, 05/10/06 04:21

    הכל קריירה, קודם כל לא קיבל את המינוי, אח''כ בזמן המלחמה שר שירי הלל לצבא, ופתאום כשהחלה הביקורת החל לתכנן את הקריירה הבאה.
    מעניין שהוא יודע מתי לפרוש חודש לפני סוף הקבע, ממש פרישה כואבת...
    עלוב למדי

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד (ל''ת)

      א.ג., 05/10/06 04:34

      הגב לתגובה זו

    • רונטל רצה להחליף את אודי אדם... (ל''ת)

      רונן, 05/10/06 05:39

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    shame on Tal! even if he's right! (ל''ת)

    ben, 05/10/06 04:12

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    רון טל,אל נא תקשיב ''לשכירי החרב'' כאן של אולמרט הם סתם פלצנים (ל''ת)

    חייל סדיר, 05/10/06 03:59

    הגב לתגובה זו

    • ''שכירי חרב של אולמרט''......! אפרופו פלצנות... או פראנויה או הסטריה (ל''ת)

      כנראה הכל יחד, 05/10/06 05:53

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    חלוץ - הגיע הזמן שלך לקרוא את המפה!!

    נעמי, 05/10/06 03:50

    זו שיטה מאד קלה לסלק מדרכך כל מי שפוצה פה ורוצה לעזור בתיקון החולאים! אין דבר קל יותר מלהסתתר אחרי המשפט ''לא מערבים צבא בפוליטיקה''
    חלוץ - אתה לכלכת את עצמך באבק הפוליטי כבר זמן!
    במקום לסלק אנשים טובים, שמע אותם ועזור בתיקון המדינה לפני שכולנו נלך לאבדון!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    65% מהתגובות הם של יגאל כהן המתחזה והפודל אולמרט (ל''ת)

    בדקתי ומצאתי, 05/10/06 03:44

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט בן אדם אמיץ,נמאס מהמגעלים (ל''ת)

      אורן, 05/10/06 07:13

      הגב לתגובה זו

    • הכתומים מצאו מקצוע חדש: טוקבקיסט, במימון מטורפי ימין קיצוני (ל''ת)

      מספרים לנו, 05/10/06 07:41

      הגב לתגובה זו

      • והשמאל לא?! (ל''ת)

        הפוסל במומו, 05/10/06 15:18

        הגב לתגובה זו

  • 84.

    ''רמטכ''ל המחדלים מדיח 2 אלופים'' - הוכחה לכשלונו (ל''ת)

    אזולאי משה, 05/10/06 03:40

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כשלונות חלוץ מוכחים בעובדות!!! בהדחת 2 אלופים (ל''ת)

    רפאל, 05/10/06 03:30

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אולמרט עוד יפתיע אנשים לא לפחד

    צופה מהצד, 05/10/06 03:26

    משיח עוד יגיע

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג משיח יגיע לפני

      שאולמרט יתפטר, 05/10/06 06:04

      אולמרט לא יפתיע הוא לא מסוגל להתפטר - הוא ימכןר אותנו הרבה קודם

      הגב לתגובה זו

      • למה שיתפטר?? כי בא לכם להתנקם על ההתנתקות (ל''ת)

        שרוב הציבור, 05/10/06 07:07

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    מדוע אתה לא בתפקיד???קודם תחזיר את הכסף ואחר כך תדבר.

    טורונטו, 05/10/06 03:01

    רון טל שייך לדור המפקדים האחרון שהכין את זרוע היבשה לביזיון האחרון, ועוד יש לו מה לספר!!!!. רון אתה יכול להחליף את פינוקיו. וגם את הזאב של כיפה אדומה וללכת אחרי כל יוצאי סיירת מטכ''ל (כיפות אדומות) שסחורתם השתקפה במראת המלחמה האחרונה, ושהביאו אותנו לפשיטת רגל הרתעתית.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    He is right and wrong

    Gil, 05/10/06 02:59

    He is right in what he said, no question about that. He is, however, wrong about how he said that, and in what timing. He was let go because of the how and when...not because of the what. He could have saif the same things in few months when he was a citizen, what's the rush?
    Halutz needs to go for a different reason, and we cannot tie both incidents together, although some are trying to. Halutz needs to leave because the way he handled the war, or the mishandling. He will pay, one way or another, but we cannot tie both events together. In aramaic we say: Huh Be'huh Talya'', and here, Huh Be'Huh Lo Talya.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מסתבר היום שמאחורי כל דרגה יש אדם עם לב, ומצפון,שמזהיר את העם (ל''ת)

    אזרח שמצדיע לך, 05/10/06 02:52

    הגב לתגובה זו

    • הכל אישי מנסה לקבל גוב בכנסת אחר שפישל בגדול בצבא (ל''ת)

      אורן, 05/10/06 07:14

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    רון טל אני מעריץ את כנותך ואישיותך,וחבל רק שהפכת למכשיר בידי חלוץ

    בצלאל, 05/10/06 02:50

    פשוט נתת ל''שלישיה'' החלמאית תחמושת ,ואני מבטיח לך שהללו חברה שינגסו ממך כל פירור,חבל לי עליך,אתה טוב שרוצה להיטיב, ויש לי בכלל הרגשה שהם עכשיו עלולים לצאת עם חוק שימנע ממך כל צעד פוליטי עד ל נאמר 5 שנים,הם מאפיונרים כחבורת זאבים שוחרי טרף , אבל אל תדאג יש ה'' בשמיים
    ''רבות רעות צדיק,,,ומכולם יצילנו ה''.
    מאחל לך ומשפחתך שנה טובה וחג שמח. בצלאל אוהב ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ביבי עובר ממרד חפ''שים למרד גנרלים,ביבי הקים לנו רפובליקת בננות. (ל''ת)

    יגאל כהן, 05/10/06 02:49

    הגב לתגובה זו

    • stupid

      jo maroco, 05/10/06 04:47

      you are really sick person,you hate to Bibi is justcrazy.for nrg please don't give anymore to this person to be here

      הגב לתגובה זו

      • קודם כל-השינאה שלו לביבי פיוטית. אבל החוצפה שלך--לא שמת לב לשיגרת (ל''ת)

        הגידוף הכתומה??, 05/10/06 06:02

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    רון טל כנראה פועל לפי הנחייתו של ביבי - ספינים זולים בתקשורת

    מפוכח, 05/10/06 02:46

    נו, אנחנו כבר מכירים את ביבי, נכון?

    הגב לתגובה זו

    • ה $$ של אולמרט משגע אותך,אתה מלא שטויות כרמון (ל''ת)

      ביבי יב חביבי, 05/10/06 03:38

      הגב לתגובה זו

      • ואיך שביבי יעלה תספר כמה הוא מושחת ? (ל''ת)

        אורן, 05/10/06 07:17

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    התפוח רקוב והתולעים חוגגות (ל''ת)

    הגנן, 05/10/06 02:42

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    חלוץ פרץ אולמרט-הגיע הזמן להפרד מהשלטון

    אילן, 05/10/06 02:15

    סוף סוף קם גבר שאמר את האמת.
    המלכים שלנו עירומים...
    הוא צודק ורק הוא יוכל לשקם את הצבא.כרגע כולם עוסקים במריחות וטיוחים ואין שיקום אמיתי.

    הגב לתגובה זו

    • היי.. חברים,אני קורא עתידות חובב רמלה, מעוניין לדעת את שם מישפחתו..

      אלקו נחאייס, 05/10/06 02:44

      של האדון חלוץ ,ליפניי העיברות לשם
      הגאוותני ''חלוץ''
      בבקשה פרסמו את שמו המקורי.
      יש באפשרותי לדעת עתידו לפי שמו.!
      תודה. אלקו.

      הגב לתגובה זו

      • היי אלקו, שמו המקורי של הרמטכ''ל הוא................!

        ליטל אשכנאזי, 05/10/06 03:20

        מוהאבייאן .......[חציל בפרסית].

        הגב לתגובה זו

        • רשימת המושחתים הפרסיים: חלוץ, קצב, מופז, רפסאנג'ני, אולמרט...

          השאה, 05/10/06 03:55

          עוד מעט יתברר שהמינוי הפוליטי לאלוף פיקוד הצפון של דן חלוף (אייזנקוט) הוא גם פרסי.
          זו לא בדיחה.

          הגב לתגובה זו

          • נראה לי הכתומים עוברים עוד מעט לטקסי וודו עם בובות וסיכות (ל''ת)

            אומללים, 05/10/06 06:05

            הגב לתגובה זו

            • אנחנו לא צריכים וודו

              כתום, 05/10/06 07:46

              יש דין ויש דיין. רשימת המעונשים מתרחבת. אחד אחד יבוא על עונשו כך או אחרת.

              הגב לתגובה זו

            • גם בני בגין ועוזי לנדאו? והתרסקות הליכוד (ל''ת)

              ומפוני גוש קטיף, 05/10/06 10:11

              הגב לתגובה זו

      • עם הגיעו לממצוות החליטה מישפחתו לשנות שמם....

        טובייה מועלם, 05/10/06 03:52

        המקורי שהיה ''צאלאח'' לחלוץ .
        הם היקפידו לישמור את ה ''צ'' ''ל''
        ''ח'' במעבר לשם החדש.
        שמחתי לעזור.

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    אני איש שמאל.אבל כבר עדיף לי ביבי הנבון מאולמרט הדרקון,,, (ל''ת)

    אוהב ישראל, 05/10/06 01:59

    הגב לתגובה זו

    • ואני ביבון אהבל שמאמין לך ,שכיר חרב ביבי. (ל''ת)

      יגאל כהן, 05/10/06 02:43

      הגב לתגובה זו

      • ביבי ביבי יה חביבי,,,יגאל הקנאות תהרוג אותך,הלב שלך שמור עליו (ל''ת)

        ביבי יה חביבי, 05/10/06 03:41

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    הדחה ע''י חלוץ = צל''ש

    אבי שדה, 05/10/06 01:52

    רוזנטל, כולנו יודעים מי הוא ומה הוא הדן-חסכן שניסה להשפיל אותך. אל תתרגש ממנו.

    הגב לתגובה זו

    • כמה ''קדימה'' שילמה לתומכי דן חלוץ?

      זוהר, 05/10/06 03:23

      המגיבים יגאל כהן (רחובות) ודומיהם מתפרנסים מריווחי השכרת הדירות של אולמרט...
      ובנוגע לעניין המרכזי -המושחת חלוץ וקדימה - תתאדו...

      הגב לתגובה זו

      • דן חלוץ וקדימה אינם מושחתים. הועדה תוכיח!

        לורן, 05/10/06 03:58

        לידיעתך בן אדם זכאי כל עוד לא הוכחה אשמתו. כמו במשפט כך הוועדה (בראשות שופט) תוכיח!!

        הגב לתגובה זו

        • כל הכבוד לאולמרט וכל השאר פחדנים (ל''ת)

          אורי קדימה, 05/10/06 09:02

          הגב לתגובה זו

      • קשקשן כתום, תבין-הציבור הישראלי תומך ביציאה מהרצועה

        גם אם תקלל את, 05/10/06 06:12

        ואת קדימה עד מחרתיים

        הגב לתגובה זו

  • 71.

    אולמרט הרסת את המדינה ואת הצבא,נטשת 3 חיילים ''ובגבורתך'' נהרגו 159 (ל''ת)

    ע. שרון, 05/10/06 01:50

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אולמרט, פקח עיניך, ראה מה קורה בצבא,הוא מתפורר בגללך,תתפטר ולךלך ל, (ל''ת)

    אזרח חרד, 05/10/06 01:46

    הגב לתגובה זו

    • .אני פשוט מוכרח מוכרח חייב חייב, לומר...

      אסף, 05/10/06 02:44

      שכלכם מוזנים מסטיגמות חברתיות וממה שאתם רואים בטלויזיה ממה שאמא או אבא אומרים, או ממה שהחבר הגניב אומר...
      אם אין לכם משהו טוב להגיד אל תגידו כלום. . . יאחלה גברים

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    רון טל יקר,הצטרף למילואימניקים, בא ונזעק בצותא, עכשיו הזמן לצעוק (ל''ת)

    קצין מילואים, 05/10/06 01:44

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 05/10/06 01:42

    אצלנו בכפר מאמינים שקודם לפיטוריו מצה''ל היה צריך להעמידו לדין ולשחררו מהצבא רק לאחר ריצוי עונשו.

    הגב לתגובה זו

    • סכנין מקרה אבוד.... (ל''ת)

      .., 05/10/06 03:55

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    רון טל,כל הכבוד לך,שלא כמו אחרים שסותמים את הפה מוגי לב, פחדנים (ל''ת)

    צנחן ותיק, 05/10/06 01:41

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אסור לגעת בהנתקות המקודשת

    מאור, 05/10/06 01:40

    בעיני חלוץ אסור לגעת בהינתקות אסור לדבר בגנותה רק בזכותה כמובן מותר לדבר בתוך הצבא
    לשבח על הביצוע המושלם שלה מותר בתוך הצבא אבל לומר שהיא הסיטה את המשאבים מההכנות למלחמה זה אסור זה פוליטי
    אני מצפה מכל בעל דרגה ומכל חייל שיאמר ויגיד ויתריע שההנתקות הסיטה מההכנות למלחמה זה תפקידם
    זה מזכיר לי את החייל שחטף אגרופים מחבריו בפינוי נווה דקלים בגלל שהחליט לא לפנות
    חיילי\קציני צה''ל חיים תחת משטר אימים שלא מאפשר להם להתבטא אפילו מקצועית
    ראינו זאת גם במהלך השיחות שאחרי המלחמה בהם קצינים העדיפו לשתוק ולשמור על הכיסא שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    קיבל הוראה להתייצב ולא בא זה לא סירוב פקודה?

    35 יום בפנים!!!, 05/10/06 01:40

    כשהייתי בצבא הלכתי על זה לכלא. למה רק אני ורון טל לא?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אלוף יפתח רון טל -כל הכבוד לך על זה שחשפת את האמת (ל''ת)

    דין, 05/10/06 01:34

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    עכשו הוא פוטר מהצבא

    אזרח, 05/10/06 01:27

    אז אולי תתחילו להתיחס לתוכן של דבריו !!??

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ביבו מארגן איזה פוטש קטן ? (ל''ת)

    מענין, 05/10/06 01:26

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    Ron tal ani ohev otcha

    eyal, 05/10/06 01:21

    Shpits totach ani mazdia lecha

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    רק הרמטכל ואולמרט ופרץ לא מתפתרים, בסוף רק

    yO, 05/10/06 01:20

    הם ישארו בצבא העם אעלק...
    יללאה עופו כבר קליפות

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    גנרל במדים דורש מראש הממשלה להתפטר. ממש מפחיד

    א.ג., 05/10/06 01:20

    גנרל שמחליט לפעול לפטורי ראש הממשלה בסוף עוד יעשה את זה באמצעים העומדים לרשותו.

    כנראה שהוא כבר בתוך הפוליטיקה ואת הדברים האלה הוא סיכם עם נתניהו כשהם נפגשו בשבוע שעבר. אולי באמת חבל שלא הדיחו אותו אחרי שתפסו אותו מוציא כספים במרמה מהצבא (ופיטר את מי שהתלונן עליו).

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כמובן שהוא התראיין בעיתון חב''ד. אלו שכמעט לא הולכים לקרבי, לא שאלו (ל''ת)

    על הפלטות שלו, 05/10/06 01:17

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    דן חסכן היה צריך להתפטר בעצמו, ממילא המניות שלו מעניינות אותו יותר (ל''ת)

    מהחיילים. תמכור, 05/10/06 01:15

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    חלוץ טעית בגדול!

    סא''ל (מיל), 05/10/06 01:14

    לפעמים נראה כי הרמטכ''ל הזה כל גבורתו היא רק כנגד יהודים.

    לו היה חלוץ נחרץ והחלטי נגד החיזבאללה כמו נגד רון-טל ועקורי גוש קטיף, הכל היה נראה אחרת.

    חלוץ מתעסק בשטויות ולא בעיקר על מנת להראות מנהיגות, הוא מפטר, הוא ממנה, הוא מחליף, בקיצור עושה רעש במקומות שלא רלוונטיים לעיקר המשימה שלו.

    לורד ויפתח המון הצלחה בדרך החדשה ושיפתחו שערי משפט.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חבל שחלוץ לא מפטר את עצמו באותה מהירות שפיטר את רון-טל (ל''ת)

    חלוץ הביתה!!!!!, 05/10/06 01:14

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    חלוץ, גם לדיין, גולדה, ודדו לקח זמן עד שהתפטרו

    יואב, 05/10/06 01:13

    אבל, מר חלוץ, אנחנו נראה לך את הדלת.
    אם יהיה לך מזל, לא תיכנס לכלא על מעשיך.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    וטוב שכך! פתח את הפה רק כשלא קיבל קידום לאלוף פצ''ן! (ל''ת)

    אינטרסנט מעצבן,, 05/10/06 01:09

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הדחה מטופשת

    יאיר, 05/10/06 01:09

    ממתי מדיחים מפקד שמותח ביקורת מוצדקת על תיפקוד הצבא במלחמת לבנון .תיפקוד הצבא במלחמה זה נושא צבאי טהור ולא פוליטי. זה רק מראה שמי שלא הולך עם הזרם אזי מדיחים אותו מסיבות פוליטיות פנימיות של המנגנון השלט.

    הגב לתגובה זו

    • ממש, אלוף שמאשים את צה''ל בבצוע פשע (ל''ת)

      נגד העם היהודי, 05/10/06 06:18

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    חלוץ ...אולי כבר תסיק את המסקנות

    קובי.פ., 05/10/06 01:08

    ותלך הבייתה סוף סוף ...........
    לפי העיקרון הפיטרי אתה תקוע רמה אחת מעל התפקיד הנכון לך .......... בתור מפקד חיל האוויר היית נסבל ...בתור רמטכ''ל ''''יוק ''''

    לך הביתה ואל תזיק יותר

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אמר את האמת ומעיפים אותו,כול הכבוד.

    ברק משה, 05/10/06 01:02

    ברור מעל כול ספק כיום,הממשלה הגרועה הזאת החלישה אותנו בצורה כזאת שאפילו קציני צבא פותחים פה שלא היו צריכים לפתוח,זה לא בא להם מהתענוג האישי,הלא מן הכאב הפנימי,אל תדאגו מחר כבר כול השמאלנים ישמיצו אותו,כי השמאל תמיד אבל תמיד ישאר SMALL.
    כול הכבוד לאיש שאמר את מה שבלב רבים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תאמר לנו בבקשה אלוף רון-טל הנכבד, היכן היית כשהשחצן הזה ביצע את

    אורי, 05/10/06 00:54

    גירוש היהודים מרצועת עזה? מדוע נזכרת רק עכשיו? אני מאחל לך שלעולם לא תסלח לעצמך על חוסר תגובתך בזמן אמת. והאמת לא תיתן לך מנוח. גם הליכוד שאתה כבר פוזל אליו איננו מייצג את הדרך בה אתה מנסה ללכת היום.אולי, אם תצטרף לאיחוד הלאומי, יכופר לך עוונך עלי אדמות. למעלה, כבר אינני יודע.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    רון טל הראשון או השני ?

    איש עקרונות, 05/10/06 00:47

    בערוץ 2 הראו היום ראיון שבוצע במהלך הלחימה עם אלוף פורש שבניגוד לרון טל, סינגר על פעולות צה''ל.

    אותו אלוף אמר (לפני כחודש וחצי) דברים הפוכים לחלוטין מאלו שאמר היום האלוף רון טל.

    המעניין הוא ששני האלופים (המסנגר מלפני חודש וחצי והמקטרג מהיום) אמרו דברים סותרים לחלוטין למרות ששניהם שרתו באותו צבא, שניהם פרשו באותו יום ומאותן סיבות ולשניהם קוראים רון טל.

    אכן אנשי עקרונות הם שני הרון טלים הללו.

    הגב לתגובה זו

    • מדובר בשני אנשים נפרדים

      א.ג., 05/10/06 04:32

      האחד זה רון טל לפני הפגישה עם ביבי, והשני זה רון טל אחרי הפגישה עם ביבי.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    רון-טל אמיץ כמו הבוס החדש שלו

    קומפורטי, 05/10/06 00:42

    נתניהו הרי היה חבר בממשלה שקבלה את ההחלטה על ההתנתקות, ופרש ממנה בדקה התשעים. כמוהו רון-טל, היה חבר מטכ''ל כשכל ההחלטות שהוא יוצא כנגדן התקבלו. שניהם שתקו כשההחלטות הנוראות התקבלו. כיוון שלא התפטרו בזמן הקבלה- הם שותפים מלאים לה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    גם לי זה קרה

    אבי, 05/10/06 00:33

    המערכת שונאת אנשים מצליחים ובולטים עם חשיבה שונה ודעות אחרות מהדעות המוכתבות עיי השלטון ומקיאה אותם .
    זה טוב עד המלחמה כי במלחמה נחשף כל בלוף היס-מן ואז מתחילים הספינים

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הדיקטטורה במייטבה (ל''ת)

    יועף חלוץ לאלתר, 05/10/06 00:30

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זה שכשל בתפקידו אינו משלם מחיר. אבל מי שמדבר על הכישלון - משלם! (ל''ת)

    פוליטיקה במדרון, 05/10/06 00:29

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    זה כל העונש?

    דורש צדק, 05/10/06 00:23

    גם התראיין ללא אישור, גם התחבר לגורמים פוליטיים, גם לא התייצב לזימון- ורק מקבל הקדמת פרישה בחודש?
    מה עם משפט? עם קנס? עם 30 יום בפנים? מה זה- אפלייה בצה''ל? לטוראי לא היו מוותרים.
    האם יש לי תומכים להליכה לבג''ץ?

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק יש

      קובי, 05/10/06 02:23

      לשפוט את האחראים על מחדל מלחמת לבנון האחרונה ,ואלה שאחראים על הדרדרות הכללית מאז הסכמי אוסלו ,כן הרבו אנשים כמו רון טל ,מפקדים ממשלה צרכים לתת דוגמא ,אין דוגמא ,כך שצריך אנשים אמיצים בכדי לגרום לשינוי שהכל מושחת עד היסוד ,

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק

        אזרח, 05/10/06 09:11

        מה שאני רואה כאן זה פחדן במסיכה של אמיץ. חודש לפני שחרורו הוא פותח פה וגם זה אחרי שוידא עם מר נתניהו שיש לו מקלט.
        אילו ילדי שמשרתים בצה''ל היו מדברים כך על מפקדם היו נשפטים לכלא ולא מפוטרים.

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    בגדי המלך החדשים.....

    רון בר-און, 05/10/06 00:22

    מה שאלוף יפתח אמר אינו חידוש אלא מה שרוב העם חושב. פרשנותו של יפתח לגבי המערכה ומה צריך לעשות נאמרו ושודרו לאורך כל המלחמה. אפילו חלוץ הודה בראיון עיתונאי שכנראה ששגה בנושא שהיה גיוס המילואים והפעולה הקרקעית.נושא התבטאות יפתח בהקשר המדיני קלוש היות שגם אולמרט וגם חלוץ אמרו שהא בהא תליה ושהנושא צבאי מדיני שלוב. לכן דיברי יפתח היו רק אישור לדבריהם. ימים יגידו כמה צדק יפתח.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    רון טל לא היה בורג קטן הוא קודקוד חשוב שעסק רק בפוליטיקה אז מוטב (ל''ת)

    שישתוק !, 05/10/06 00:19

    הגב לתגובה זו

    • רון-טל לראשות הממשלה..

      ח.פ., 05/10/06 02:39

      אני מכבד אנשים דוברי אמת..
      אנשים שאיכפת להם מהמדינה והעם..
      אנשים אמיצים..
      אנשים שלוקחים אחריות..
      העם זקוק למנהיגים ששמים את העם
      במקום הראשון..
      כל הכבוד המפקד..

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    איזה תותח הרון-טל הזה. אומר את מה שכל העם חושב בלי להתבייש. (ל''ת)

    יונית, 05/10/06 00:17

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף יש מי שלוקח אחריות בדרג הבכיר..

      ח.פ, 05/10/06 02:26

      ויש מי שדובר אמת על כשלונות הגנרלים במלחמת לבנון השניה..
      דבר אשר יחזק את תדמיתו של צה''ל
      ויחזיר לחיילים את הבטחון בצה''ל לשנים הבאות..
      האלוף רון טל אדם אמיץ, אדם שכואב את תוצאות המלחמה ודרך ניהולה
      כל הכבוד המפקד, אני מצדיע לאלוף..
      #38 צודק ניראה מפקדים אחרים שיקחו אחריות מבלי להאשים את החיילים אשר עמדו במצבים ובתנאים קשים במהלך המלחמה..

      הגב לתגובה זו

      • איזו אחריות

        נו באמת, 05/10/06 04:24

        לברוח חודש לפני השחרור זו אחריות??
        איפה הוא היה עד היום?
        מידיעה, בתור זרוע היבשה הוא כמעט לא עשה כלום
        פוליטיקאי קטן

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    מתי יטיסו את חלוץ הביתה? הכשלון הזה עוד מעיז להדיח מי שמבקר אותו?!? (ל''ת)

    אריה, 05/10/06 00:16

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יקומו כל המפקדים ויתוודו (ל''ת)

    על הפשעים!!!!, 05/10/06 00:13

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חכמה גדולה לפתוח ת'פה לאחר מעשה (ל''ת)

    תושב הצפון, 05/10/06 00:13

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    רון טל דובר אמת!חבל רק שהגירוש (ל''ת)

    הנוראי כבר היה., 05/10/06 00:12

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בושה וחרפה!אשרי האלוף רון טל (ל''ת)

    שדיבר ולא פחד, 05/10/06 00:11

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    נפגש עם ביבי בעודו על מדים?! אין קץ לשחיתות!

    נועה, 05/10/06 00:10

    ולא שכחנו את שכר הדירה...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הפשע הגדול כבר היה!!בכל זאת (ל''ת)

    ישר כוח רוןטל!!, 05/10/06 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    החלטה מצויינת של הרמטכ''ל. היה צריך להעיף את רון-טל מזמן!

    ישראל, 05/10/06 00:09

    יישר כוח חלוץ.

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף החלטה מצויינת,יישר כח.... (ל''ת)

      חחחח......, 05/10/06 03:40

      הגב לתגובה זו

    • מעולה: ניכשל במלחמה - מצליח בפיטורים (ל''ת)

      ארז, 05/10/06 07:49

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל הכבוד!חבל שנזכר רק עכשו (ל''ת)

    לפתוח בדברי אמת, 05/10/06 00:09

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חלוץ מצא פגמים ומה עם הפגמים שלו

    בושה, 05/10/06 00:09

    למה הוא ממשיך בתפקידו? הוא חטא יותר מכל אלוף

    הגב לתגובה זו

    • HALUTS CAN'T TAKE CRITICISM! SHAME ON HIM! (ל''ת)

      TAL, 05/10/06 02:22

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    זה מה שהוא רצה חחחחחחח (ל''ת)

    רמטקולו, 05/10/06 00:08

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הכי מצחיק יהיה

    אזרחית שפויה, 05/10/06 00:03

    שרון-טל ימונה לשר בטחון בממשלה עתידית ויפטר בחזרה את הרמטכ''ל.

    מצד שני, נקוה שעד לממשלה הבאה כבר חלוץ לא יהיה רמטכ''ל.

    הגב לתגובה זו

    • GREAT IDEA!!!!!!!!!!!!!11 (ל''ת)

      TAL, 05/10/06 02:22

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    רון טל, בושה לצה''ל ומז''י

    מוטי,אב ללוחם, 04/10/06 23:58

    בהנתקות החרשת?, כי חשבת שתקבל את פקוד צפון, הוא מזכיר לי תלמיד תיכון שבגלל שהחברה ''לא נתנה לו'' כנקמה הוא...רץ לספר לחבר'ה ש..כן נתנה לו, טוב שאלוף לוף כמוהו נזרק מצה''ל, טוב עשה חלוץ שהעיף אותו ללא כיסא מפלט, שיחפש ללמוד על חשבונו.

    הגב לתגובה זו

    • סליחה אדוני,רון טל חייל גדול נקודה.כל השאר שטויות (ל''ת)

      בצלאל, 05/10/06 03:46

      הגב לתגובה זו

    • ושחכת את קבלת טובות ההנאה שלו. (ל''ת)

      גם לא כ''כ נקי, 05/10/06 04:45

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הרמטכ'ל הפוליטי מינוי של עומרי וחבר כנופית החווה (ל''ת)

    מברבר על פוליטי, 04/10/06 23:57

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לבוסית שלי: אני עסוק בלימודי. (ל''ת)

    תתקשרי מחר., 04/10/06 23:57

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ימים אחרונים של מדינת הרשע הקרויה - ישראל !!!!

    נועמי, 04/10/06 23:55

    נפתחה מנוסת העכברים מהספינה הטובעת הקרויה - ישראל !!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רוןטל,בוגי,הרבצ''ר,גרשון הכהן,איילנד, דיכ

    ומי הפורש הבא, 04/10/06 23:54

    חלוץ בולע שוב את הגלולה הכתומה...
    האמת באמת מעצבנת. באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בהצלחה בהמשך, כל הכבוד על האומץ לומר דברי אמת..

    יהודיה, 04/10/06 23:53

    למרות שהאליטות כידוע יעשו הכל כדי להכפיש ולרדת עליך.איש אמת וזה מה שחשוב

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לחקור במיידית השמועות על מתפרה למכרזים!!

    דפנה, 04/10/06 23:50

    יש לחקור במיידית את השמועות על המתפרה למכרזים שהייתה ואולי קיימת עדיין במז''י.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ממש מפליא במדינת הדיקטטורה!!!!!!! (ל''ת)

    אורטל, 04/10/06 23:49

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אלוף הפאדיחות,התנהגות פחדנית ומבזה (ל''ת)

    יעל מהגליל, 04/10/06 23:49

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שתדע כל אם עיבריה בידי מי היא נתנה את בנה אהובה שלא יחזור

    אם עיבריה, 04/10/06 23:48

    חבל שבני נפל
    בשביל כלום הוא נפל
    לא עוד.

    הגב לתגובה זו

    • MEOD ATSUV (ל''ת)

      TAL, 05/10/06 02:21

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    רון- טל חוצפן ומאחז עינים

    שלומית, 04/10/06 23:46

    אני בעד ועדת חקירה וחושבת שחלוץ פישל אבל לא רק הוא ורון -טל נמצא איתו באותה סירה. מה שהוא עושה זה מעשה נבלה פוליטי. אין קשר להתנתקות, אלא ליהירות צהלית שאחד מביטויה הוא המימון המיותלר של חופשת שחרור של אלופים. בכסף הזה אפשר היה לקנות תרופות, לסלול כביש, לפתוח עוד כיתות בבית ספר צפוף ולקנות הרבה ספרים בספריה אוניברסיטאית

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת,,, (ל''ת)

      מינוי חלוץ לא?, 05/10/06 03:44

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא מהווה דוגמה אישית...בכלל.

    shahar, 04/10/06 23:45

    כמו שהוא לא היה מסכים לחיילים ''הפשוטים'' להתבטא על נושאים פוליטיים בתקשורת ואף היה נותן להם עונש, גם הוא לא היה צריך לעשות זאת כאשר הוא עדיין בצבא ומייצג אותו בתור מפקד.

    הגב לתגובה זו

    • אלוף מתפרע/לא נותן דוגמא

      עין, 05/10/06 13:59

      חשד מרחף מעל דבריו ה''כנים'' שמא מכין לעצמו קרש לפוליטיקה.
      מדוע לא אמר דבריו בעת ההכנות להנתקות ?
      האם היה מתפטר אילו הוא אלוף פקוד צפון בעת הלחימה?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    רון טל אחלה גבר.

    יהודי, 04/10/06 23:45

    טוב לדעת שעדיין יוצאים אנשים ערכיים מצה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חלוץ, לך הביתה. את הנזק שעשתה ההתנתקות שלכם שום דבר כבר לא יתקן.

    יהודי, 04/10/06 23:44

    160 הרוגים. 4000 טילים. החיזבאללה מנצח.

    אלפי ילדים יהודים - פליטים בארצם.

    נטישה ראשונה בהסטוריה של אדמה יהודית ע''י ממשלה של יהודים.

    אתה היית חלק מכל זה.

    לך. הביתה. עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    חלוץ לך הבייתה ...

    שבי, 04/10/06 23:42

    רון טל אתה אחלה גבר שבגברים.
    אל תשים לב לתקשורת שהרי תמיד תתקוף כל מי שאומר את האמת

    הגב לתגובה זו

    • KOL HAKAVOD LERON TAL SHEDIBER! (ל''ת)

      TAL, 05/10/06 02:21

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    חלוץ, תלמד ממנו ותפרוש גם אתה (ל''ת)

    ע.ר, 04/10/06 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    חלוץ מסתובב מסביב של הזנב שלו (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 04/10/06 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חבל שזו דמותה של ישראל.כל מתוסקל או חפץ בקידום זורק בוץ .היצר ....

    אבי, 04/10/06 23:39

    היצר לקבל עוד ועוד מעוגת המדינה מעביר אנשים על דעתם.
    חלוץ-חזק ואמץ.מולך יש אוכלי נבלות הגרועים לישראל מהאויב

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הגיע הזמן. מקרה קלאסי של חמור שקודם (ל''ת)

    יאיר, 04/10/06 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ביבי אל תחזור לסורך !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מנחם הרצליה, 04/10/06 23:38

    הגב לתגובה זו

    • זה לא ביבי - זה העיתונות שקוטלת אותו (ל''ת)

      קרוב רחוק, 05/10/06 07:46

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מצדיעה לך

    מלי ורדי, 04/10/06 23:37

    כל הכבוד על החלטתך לא לשתוק כן ירבו כמוך מאחלת לך הצלחה בהמשך דרכך

    הגב לתגובה זו

    • אכן אמיץ וישר

      אזרח, 05/10/06 08:56

      אמיץ: כי דאג שיהיה לו מקום להגיע (הליכוד) לפני שפתח את פיו.
      ישר: כי השמיע את הדברים אחרי ולא לפני.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    תארו לכם שיפתח רון-טל היה אומר כך:

    ככ, 04/10/06 23:36

    ההתנתקות היתה מהלך נפלא וחכם, ומתנגדי ההתנתקות מוליכים את המדינה לאסון.
    אני גאה ברמטכל על שירותו בהתנתקות וכמו''כ גם במלחמת לבנון השניה. אסור לו ללכת הביתה, מי שכשל זה הדרגים הנמוכים יותר''.

    האם חלוץ היה מעף אותו בגלל דיבורים חצי פוליטיים במדים ?
    הצחקתם אותי.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% ,חלוץ היום נלחם על עתידו ובכל הכלים ''הפוליטיים'' (ל''ת)

      הפלמחניק הכועס, 05/10/06 02:31

      הגב לתגובה זו

    • עוד כמה אלופים תשלח הביתה לפני שתתפטר?????????????????? (ל''ת)

      יאיר, 05/10/06 02:59

      הגב לתגובה זו

    • אלוף שמסביר שצה''ל פשע נגד העם היהודי נראה לך נורמלי?? (ל''ת)

      נו באמת, 05/10/06 07:48

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    בזיון של אלוף.כבר רץ לגוב הבא (ל''ת)

    אבא של חייל, 04/10/06 23:34

    הגב לתגובה זו

    • יופי של אלוף (ל''ת)

      ניסים, 05/10/06 02:01

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    עוד סיבה למה טוב שלא התגייסתי, כל מי ש''נחשד'' בעבירה של קצת ימיניות

    משתמט גאה, 04/10/06 23:33

    בצבא מפוטר לאלתר, אז נישארים רק השמאלנים והכלבלבים של אולמרט, שהם לדעתי בדרגה נחותה מידי כדי לפקד עלי, לכן אם הצבא רוצה לגייס אותי, אז או שיתן לי להיות הרמטכ''ל ואני אפקד על כולם או שיפטר את כל השמאלנים ואני אשאר לבד בצבא

    הגב לתגובה זו

    • נהדר להיות מיליטאנטי ולשלוח אחרים למות. (ל''ת)

      שמאל בחי''ר, 05/10/06 04:44

      הגב לתגובה זו

    • בלה בלה האו האו (ל''ת)

      דביל, 05/10/06 10:17

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הניסוח המושלם!

    מעריץ, 04/10/06 23:31

    כל הכבוד לרון טל על ניסוח קצר וקולע, שאומר הכל. חלוץ, תמהר! אתה יכול להספיק להזדכות בבקו''ם עוד לפניו!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אולמרט וחלוץ פשוט חיים בסרט....

    קדימה לגיהנום, 04/10/06 23:31

    יאללה לכו כבר הביתה לפני שתביאו לאסון אמיתי על העם הזה.

    הגב לתגובה זו

    • רק אמיץ כמו אולמרט יכול להנהיג את המדינה בתקוםה הזאת (ל''ת)

      אורן קדימה, 05/10/06 09:23

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    חלוץ מלקק לממסד השמאלני, הוא יודע האג עדיין מעל לראשו, וכל

    דרור, 04/10/06 23:31

    המרבה ללקק לממסד השמאלני, הרי זה משובח.

    הגב לתגובה זו

    • ביבי הצביע בכנסת בעד ההתנתקות.הפיל די חללים.למה גם את האלוף רון-טל? (ל''ת)

      שמוחה על שגיאת, 05/10/06 09:12

      הגב לתגובה זו

    • ארהב אמרה שאינה מתערבת בהתנתקות.שפגעה:בנעקרים, והעיקר בבטחון ישראל? (ל''ת)

      וביבי?!גם ברצון, 05/10/06 09:14

      הגב לתגובה זו

    • מדיניןת כלכלית של ביבי פגעה במוטיבציה לעבוד ולחיות בכבוד.ובנוסף גם (ל''ת)

      תמך בהתנתקות?!, 05/10/06 09:18

      הגב לתגובה זו

    • האם האלוף טל יבצע הפוך ממה שדיבר?!כמו ביבי שהצביע בכנסת בעד ההתנתקו (ל''ת)

      ומה שווה=שדיבר, 05/10/06 09:20

      הגב לתגובה זו

    • חלוץ הוא ימני בניגוד לרון טל שהוא פולטקאי על מדים

      אוהד, 05/10/06 09:22

      ובתור ליכודניק אסור לביבי לצרף את רון טל לליכוד

      הגב לתגובה זו

      • ללובש מדים אסור פעילות פוליטית וצריך לכבד החלטות מחוקק.ככ למתנגדי (ל''ת)

        ההתנתקות אסור, 05/10/06 17:27

        הגב לתגובה זו