• 68.

    פינוי הגוש היה מוצדק לגמרי, אל תבלבלו את המוח

    אהוד, 06/10/06 07:26

    הטעות היתה לא לעשות זאת בהסכם כדי לחזק את אבו-מאזן

    IP: 212.179.243.84דווח על תגובה זו

    • אכן מוצדק ! לא היה אפשרי הסכם לא כולל (אם בכלל)

      וכולל היה מותנה, 06/10/06 11:01

      החד צדד היה אילוץ לאור האמור לעייל

      IP: 88.152.2.89 דווח על תגובה זו

  • 67.

    תזהרו תקראו את הספר ''עליזה הנוקמת'' (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 05/10/06 22:52


    IP: 217.132.207.200דווח על תגובה זו

  • 66.

    תקראו את הסיפור של היהודי ב- 43, מפחידדדדדדדדד (ל''ת)

    אורית, 05/10/06 18:41


    IP: 89.0.210.91דווח על תגובה זו

  • 65.

    בע''ה גוש קטיף תבנה ותקום במהרה בימינו , אמן! (ל''ת)

    ישראלית, 05/10/06 18:03


    IP: 89.0.210.91דווח על תגובה זו

  • 64.

    זה שקר לומר שבוגי היה מאדריכלי התוכנית! (ל''ת) (ל''ת)

    ישראלי, 05/10/06 17:07


    IP: 88.155.223.97דווח על תגובה זו

  • 63.

    סתם הרסתם את גוש קטיף! סתם!! (ל''ת)

    מיכל, 05/10/06 16:23


    IP: 62.0.34.134דווח על תגובה זו

  • 62.

    מה זאת אומרת הוא עוד מקבל משכורת מצה'ל ?

    בנצי, 05/10/06 16:09

    רבותי פה מדובר באלוף ,קצין מבריק שהגיע לאן שהיגיע אחרי 33 שנים של שרות קשה,ויש לו קבלות ואני מאמין שאחרי מה שראו עיניו אחרי ההתנתקות ואחרי המשפחות המפוארות של עם ישראל התפרקו ומתפוררים מחוסר תעסוקה,ומאות קסאמים יורדים על איזור נרחב של מדינת ישראל יש כל הזכות לאלוף רון טל שהוא איש בעל משפחה חרדית לאמר את אשר על ליבו בשבוע של כיפור בה אנשים מכים על חת על טעויות ועוונות שעשו ויש לו את כל הזכות לעשות כך,בלי להעיר לו על המשכורות שצה'ל משלם לו,כי זו זכותו וזכאותו להשתכר כאלוף.

    IP: 88.152.198.212דווח על תגובה זו

  • 61.

    כל עוד היו בצבא הכל היה בסדר

    אבי, 05/10/06 14:18

    הרמטכ''ל הנעלב על כך שלמרות רצונו לא נתנו לו להיות רמטכ''ל ההינתקות.
    הרב הצבאי ידע להצדיק את מהלך ההינתקות כל עוד הדבר היה נוח לו.
    והאלוף המתוסכל לא מסוגל לקחת אחריות לשותפות שלו בקבלת ההחלטות.
    המכנה המשותף לכולם הוא עליבות נפש, חוסר יושרה וחוסר אומץ לב ציבורי.

    IP: 195.50.118.162דווח על תגובה זו

  • 60.

    אני מאמינה לקצינים שהביעו דעתם

    אילה, 05/10/06 12:27

    בזמן אמת נגד ההתנקות - אבל היו מחוייבים לעשות מה שהדרג המדיני דרש - שרון דה אז, עכשיו כשהם יכולים לדבר בגלוי זכותם להגיד את שעל ליבם .

    IP: 62.0.153.32דווח על תגובה זו

  • 59.

    טוב. מצאתי את הכהן עכשיו ... פשוט לא קראתי את הכתבה עד סופה קודם ..

    תמחקו את התגובה, 05/10/06 09:42

    אני די מכיר את הסיפורים ....

    אז לא משנה ...

    IP: 88.155.19.64דווח על תגובה זו

  • 58.

    לכל הימנים המתלהמים - הכותב צודק.רון טל היה צריך לעזוב אז,לא בדיעבד (ל''ת)

    מפוכח, 05/10/06 02:55


    IP: 212.117.154.242דווח על תגובה זו

  • 57.

    לכל השמאלנים הקשקשנים--- כנסו

    א, 04/10/06 21:36

    בכל פעם שמישהו יכתוב דברי טעם,
    אתם תכתבו שהוא כתום וקשקשן או תזכירו את המילה ''כתומים'' ואז אתם פטורים מלתת תשובה עניינית. נכון?

    IP: 80.178.78.86דווח על תגובה זו

    • כן. (ל''ת)

      יוסי, 05/10/06 06:50


      IP: 87.69.85.253 דווח על תגובה זו

    • קשקשת ברברת חסרת טעם של שרלטנים לא מקצועיים (ל''ת)

      עמוס, 05/10/06 16:33


      IP: 199.203.94.153 דווח על תגובה זו

    • אתה מתלונן על ''כתומים''

      ופונה ל, 06/10/06 11:13

      אותו כנ''ל
      :-)

      IP: 88.152.2.89 דווח על תגובה זו

    • צווחני ''פושעי אוסלו'' הם כתומים

      לאומנות הסטרית, 06/10/06 11:29

      מה הבעייה
      זה תוכן אופייני

      IP: 88.152.2.89 דווח על תגובה זו

  • 56.

    השחתת הכיבוש ההורס כל חלקה טובה מעוורת עיני תמימים כגלגסים

    נוטל קורה, 04/10/06 21:33

    בין פשעי הכיבוש המסואב רצוי להבין שצבא שמתעסק בהנצחת פשעי כיבוש והגנה על קלגסי המתנחבלים מסתאב מתדרדר ומפשל במלחמות. אלו עובדות היסטוריות ולא דעה פוליטית. וחבל שלא הקשיבו לאחרון הצדיקים הגאון ישעיהו ליבוביץ זצ''ל.

    IP: 88.155.26.207דווח על תגובה זו

    • לצערנו אין פיתרון טוב לסכסוך הישראלי פלשתינאי

      מנחם, 04/10/06 22:52

      יש פתרון רע ופתרון יותר רע. ההתנתקות התבררה כפתרון יותר רע מהמצב שקדם לה. אני מסכים ללא עוררין שהכיבוש משחית כל חלקה טובה אבל גם הפיכת הרצועה לכלא ענק לא עושה לי טוב על הנשמה.

      IP: 71.140.32.126 דווח על תגובה זו

  • 55.

    שנה התאמנו לגרש יהודים וחיזבוללה חגג (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 04/10/06 21:24


    IP: 212.235.106.93דווח על תגובה זו

    • אז צה''ל לא מסוגל ל 2 דברים יחד??אתם תמיד רוצים להיכנס בסוריה (ל''ת)

      איראן, 06/10/06 11:15


      IP: 88.152.2.89 דווח על תגובה זו

  • 54.

    the only hitkansut is lehaknis et olmert ba'kever (ל''ת)

    vengence, 04/10/06 21:01


    IP: 85.64.47.131דווח על תגובה זו

  • 53.

    לא נשכח את שטרית הפושע שמסתתר כעת (ל''ת)

    המהפכה היהודית, 04/10/06 20:05


    IP: 195.70.22.159דווח על תגובה זו

  • 52.

    ההתנתקות מתפוצצת לנו בפרצוף ומנסים לסתום פיות

    הם לא יצליחו, 04/10/06 19:42

    לא יצליחו לסתום פיות לאף אחד. העובדה שאנשים מודים ששגו מעידה שהם צריכים ללכת כי הם לא ראו את הנולד. אבל לפחות הם מודים ששגו.
    דן חלוץ וכנופיתו ימשיכו לשקר לנו בפרצוף העיקר שישבו על כסאותיהם ולא איכפת להם מהאזרחים בכלל.

    IP: 85.250.198.240דווח על תגובה זו

  • 51.

    דרושים פעילים למפלגת עם ישראל (ל''ת)

    ללא שכר, 04/10/06 19:41


    IP: 195.70.22.159דווח על תגובה זו

  • 50.

    שלאף שילם הצמח בניו וכנופייתו ביצעו (ל''ת)

    והעם כמעט הושמד, 04/10/06 19:39


    IP: 195.70.22.159דווח על תגובה זו

    • חלוץ מונה עי הכנופיה לבצוע הגירוש

      ואנחנו לא נשתוק, 04/10/06 20:03

      בבושת פנים ומגולל בזפת

      IP: 195.70.22.159 דווח על תגובה זו

  • 49.

    לא המנהיגים לבד

    יהודי מחובר, 04/10/06 19:27

    אני לא מתפלא על כל הגמדים הקטנים שפתחו את פיהם רק אחרי ה''ההתפכחות''. אין בנמצא מנהיגים, בעלי תפקידים ביצועיים שיקומו בזמן אמת ויסתכנו בפיטורין. הכעס שלי הוא על העם שמחכה שקומץ אנשים יעשה לו את העבודה, שמאמין לכל הזבל שהתקשורת והפוליטיקאים מאכילים אותו ויושב בבית ולא יוצא החוצה להפגין ולעצור את מצעד האיוולת!!

    IP: 192.115.60.185דווח על תגובה זו

  • 48.

    נו...

    בר, 04/10/06 18:40

    חבל שעוצמים חזק חזק את העיניים עד שמתנגשים...

    IP: 212.235.47.215דווח על תגובה זו

  • 47.

    מי אמר שיש פיתרון? שמאלנים משיחיים! (ל''ת)

    בנימין, 04/10/06 18:19


    IP: 84.228.198.176דווח על תגובה זו

  • 46.

    פושעי אוסלו לדין ! (ל''ת)

    קירקגור, 04/10/06 18:03


    IP: 88.152.188.154דווח על תגובה זו

    • קשקשת כתומה לפח ! (ל''ת)

      איכות הסביבה, 04/10/06 18:20


      IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

      • סייג לחוכמה שתיקה (ל''ת)

        א, 04/10/06 21:21


        IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

        • אתה אמרת ! (ל''ת)

          :-), 06/10/06 11:20


          IP: 88.152.2.89 דווח על תגובה זו

  • 45.

    הדיקטטור ברק הלך - ואנשים מתחילים לדבר. ריח של חופש באוויר (ל''ת)

    שלומי, 04/10/06 17:49


    IP: 88.155.15.172דווח על תגובה זו

  • 44.

    כותרת של אמת: ההתנתקות מפלצת, מבית היוצר של יועצי רוה''מ (ל''ת)

    קליאו, 04/10/06 17:12


    IP: 88.155.147.193דווח על תגובה זו

  • 43.

    ראש הממשלה קיבל את העונש שלו על העקירה ,מישהו זקוק לעוד רמז?

    גיא, 04/10/06 16:47

    השם יתברך לא שוכח .

    IP: 62.219.161.43דווח על תגובה זו

    • ועל מה קיבל עונש (ל''ת)

      הליכוד שהתרסק?, 04/10/06 17:11


      IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

      • בדיוק על אותו דבר, טמבל. הליכוד תמך בהתנתקות !

        מריו פילו, 04/10/06 17:33

        מאז אוסלו אף פוליטיקאי לא החזיק מעמד

        IP: 88.153.74.39 דווח על תגובה זו

        • ועל מה קיבל עונש עוזי לנדאו?? (ל''ת)

          חי חי חי, 04/10/06 18:16


          IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

        • ועל מה נענשו מפוני גוש קטיף?? (ל''ת)

          חי חי חי, 04/10/06 18:23


          IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

    • למרבה הצער לא כולם הבינו עדיין (ל''ת)

      יהודי, 04/10/06 18:04


      IP: 88.152.188.154 דווח על תגובה זו

    • לא מפחדים!

      מגרש בכיף, 04/10/06 19:26

      ואתה יכול לקחת את מי שאתה מאמין בו לעיר צפת שיעזור לך לספור את קברי ''הצדיקים'' שחטפו אותה מהקטיושות. אולי אז תתחיל להאמין שאתה, ואתם לא מעניינים אותו כבר 3000 שנה.

      IP: 62.0.170.75 דווח על תגובה זו

      • אז בגלל זה צריך לגרש? (ל''ת)

        א, 04/10/06 21:23


        IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

      • סתם סיפור אחד מיני רבים על ניסים מהמלחמה...

        יהודיה, 04/10/06 23:35

        קבוצה של מתפללים היתה בקברו של רבי עקיבא והתפללה לשלום עם ישראל. תוך כדי תפילה הם שומעים אזעקה, ומיד אחר כך נפל לידם טיל. זה היה טיל מסוג הטילים ה''משופרים''. טיל שהכיל בתוכו עשרות אלפי כדוריות של פלדה שכל אחת מהם יכולה להרוג בן אדם.
        הטיל הזה פגע ליד הציון ליד קבוצת המתפללים ולא התפוצץ. מיד אחרי הנפילה של הטיל הגיעה קבוצה של אנשי בטחון שראו את מסלול הטיל ומקום נפילתו. הם ראו ליד הציון את החבורה הזאת עומדת ומתפללת.
        מה זה?
        לא קרה לכם כלום?
        לא ולא.
        קבוצת הפיקוד התקרבה לאיזור הטיל ומצאה שהוא לא התפוצץ.
        ''זה לא יתכן'' אמר המהנדס שהצטרף לכוח מטעם התעשיה הצבאית. ''הסיכוי שטיל מסוג זה לא יתפוצץ כשהוא פוגע באספלט הוא אחד למליון. החום שלו הוא שמונה מאות מעלות וכל נגיעה קלה מפוצצת אותו''.
        איך זה שזה לא התפוצץ?
        כוחו של רבי עקיבא!

        IP: 89.0.150.22 דווח על תגובה זו

        • עוד סיפור מצמרר ומדהים מהמלחמה

          יהודי, 05/10/06 17:03

          מתוך הספר- על ניסים שהיו במלחמת לבנון השניה:
          את הסיפור הזה שמעתי בתוך המלחמה. קצין בדרגת סגן אלוף ביקר בביתי וסיפר לי סיפור מדהים ביותר. לסיפור הזה אחר כך שמעתי אימות מאחד החיילים שהיו בשטח. הוא סיפר לי אותו בלשונו. ממש מדהים.
          עמדת תצפית של צהל שהייתה מוסווית בשטח זוהתה על ידי החיזבאללה. הם ירו עליהם טילי נ''ט. הרגו כמה חיילים וסיכנו את כל השאר.
          כמה מאות מטרים משם הייתה פלוגה של חיילים מאותה יחידה. החיילים שמעו שחברים שלהם נפגעו מאש מחבלים ואין אפשרות לחלץ אותם. בלי שום פקודה הם יצאו בריצה לחלץ את החברים שלהם הפצועים. הם רצו כמו מטורפים מהמקום שלהם למקום החברים שלהם.. רצו שפופים תחת האש. טילים עפו עליהם מכל עבר אבל הם רצו במסירות מדהימה וחילצו את כל החברים שלהם פצועים או חללים.
          הפינוי היה תחת אש תופת וברוך ה' אף אחד לא נפגע בפינוי הזה. אחרי הפינוי התברר שהשארנו בשטח חלקי גופות ומסמכים סודיים שאסור להם ליפול בידי המחבלים.
          החיילים שפינו את הכוח ביקשו לחזור לשם במהרה. הם לא הסכימו שחלקי גופות של חבריהם יפלו לידי החיזבאללה. הם ידעו את הסיכון וביקשו בכל לשון לחזור ולהביא חלקי גופות חבריהם לקבורה.
          גם הציוד הרגיש שהיה שם היה צריך לחזור לידי צהל. אסור שציוד רגיש כזה יפול בידי המחבלים. התוכנית הייתה לצאת לשם בחסות החשיכה ולאסוף את כל מה שהשארנו. לא ידענו איך נוכל למצוא את חלקי הגופות של חבירנו שהתפזרו לכל עבר בשעה שפגע בהם הטיל. קיונו שה' יהיה בעזרינו.
          בשעה שיצאנו מהבסיס שלנו הצטרף אלינו חתול קטן. זרקנו עליו אבנים, הוא התרחק קצת וחזר אלינו. כל פעם שניסינו לגרש אותו הוא ילל. פחדנו שהוא יגלה אותנו, אבל הוא התעקש להזדנב אחורינו כל הדרך עד שהגענו למקום התצפית.
          וזאת לדעת כי ההליכה שלנו היתה של שתים שלוש קילומטר. היא לא דרך ארוכה במיוחד אבל זו היתה הליכה בתנאי קרב שכוללת השתופפויות. שכיבות ארוכות. קידום של חלק מהחיילים. בקיצור ההליכה הזאת לקחת כמה שעות. במשך כל השעות הללו החתול הקטן הזה לא עזב אותנו.
          כשהגענו למקום שבו נפגע היחידה לפתע נעלם לנו החתול. הוא יצא לכיוון השדה המקיף את נקודת התצפית והחל לילל בכל עוז.
          ''רק זה חסר לנו. הוא יגלה אותנו'' לא יכולנו לירות בו. שלחנו מישהו שיתפוס אותו בשדה. החבר שיצא ללכוד את החתול ראה שהוא לא בורח כלל מפניו. הוא עמד ליד חלקי הגופה של החבר שלנו. לא נגע בהם ורק ילל. בעת שאספנו את חלקי הגופה הוא הלך למקום אחר וגם שם החל לילל. עוד לא הבנו מה קורה. גם במקום השני היו חלקי גופה.
          יש ביננו הרבה חברה חילונים שלא כל כך רגילים לתופעות כאלה. הם נדהמו. האמת היא שגם אנחנו הבנו שיש כאן איזה תופעה על טבעית. משהו מדריך את החתול הזה. הלכנו אחריו ומצאנו את כל מה שחיפשנו.
          חזרנו למחנה בעוד לילה עם כל הציודים וכל מה שחיפשנו אחריו.
          בעזרת החתול.
          בעזרת ה'.

          IP: 89.0.210.91 דווח על תגובה זו

          • וואו, ממש מדהים! שווה קריאה!!! (ל''ת)

            עוד יהודיה, 05/10/06 18:01


            IP: 89.0.210.91 דווח על תגובה זו

    • אבל ביצוע ההתנתקות הושלם במלואו.

      בני, 05/10/06 13:49

      אז מה זה עוזר לך ?

      IP: 132.66.194.114 דווח על תגובה זו

  • 42.

    יפתח רון טל

    אורן לב, 04/10/06 16:42

    לצערי, הסוגייה ''אין לדון אדם בתיסכולו וחוסר יושרתו'' מתאימים לאלוף הפורש.לאחר פרישתו,יהיה אפשרי לדון אותו לזכות,חובה,כל זמן שהוא במדים תישמר חפותו.

    IP: 88.155.40.241דווח על תגובה זו

  • 41.

    ככה זה עובד בצבא

    איתן'לה, 04/10/06 16:37

    קצינים מדרגת סא''ל ומטה לא משפיעים על עמדות. כל תא''ל מושתן ומעלה כבר מתחיל לפנטז על קריירה פוליטית ולכן אף אחד לא מתריע על תוכנית מסוכנת, שמא פאפא שרון יסדר לו אי-לגיטימציה בפוליטיקה לעתיד.
    לא פלא שיש מקטרגים על תוכנית גירוש היהודים מחבל קטיף, לאחר מעשה ומאוחר מדי.
    תיכף תגידו שקצינים בכירים גם חשבו שמתקפה רחבת היקף בלבנון לאחר שהושג הסכם הפסקת אש, היא טעות.

    מעט מדי ומאוחר מדי. לכו הביתה מטומטמים, ובראשם עמיר פרץ ודן חלוץ.
    אולמרט - גם אתה לך. אתה לא מטומטם אבל מה'זה מניאק ?

    IP: 132.70.43.73דווח על תגובה זו

  • 40.

    הכתומים חושבים שכולם נהיו כתומים.... (ל''ת)

    מסכנים, 04/10/06 16:35


    IP: 88.155.7.82דווח על תגובה זו

    • מצידי תהיה ירוק אבל עכשיו אנשים ...

      א, 04/10/06 21:24

      מתחילים להתפכח משטיפת המוח התקשורתית

      IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

    • המסכן הוא אתה שעדין מאמין בשטויות (ל''ת)

      א, 04/10/06 21:25


      IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

  • 39.

    תנו פיתרון,חבורת קשקשנים.כולם גיבורים

    יוסי, 04/10/06 16:31

    עד לרגע האמת.פשע נגד העם היהודי? המדינה מבצעת פשעים חמורים יותר נגד אזרחיה בכל תחום במשך שנים.אז ההתנתקות זה פשע?

    IP: 85.250.125.198דווח על תגובה זו

    • הפתרון: חזרה לערכי היהדות. עידוד של הגירה ערבית בהסכמה. (ל''ת)

      תש''י עי''ח, 04/10/06 17:10


      IP: 88.155.147.193 דווח על תגובה זו

      • ???? (ל''ת)

        אתה מקשיב, 04/10/06 18:17


        IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

        • כן, נסה גם אתה (ל''ת)

          תש''י עי''ח, 04/10/06 19:19


          IP: 88.155.237.66 דווח על תגובה זו

    • מילודרמה כתומה שהתנחלה כלאחר יד

      ''פשע'' על מה??, 04/10/06 17:26

      לאומנים מדברים על השקפה פוליטית שונה משלהם בסיגנון ילדותי מתלהם ומשתלח.

      IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

      • אל תחליט לי איפה לגור, הבנת??? (ל''ת)

        א, 04/10/06 21:27


        IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

      • אתה מוכן להסתכן רק כדי לגרש אנשים (ל''ת)

        א, 04/10/06 21:29


        IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

    • כן!!!!! (ל''ת)

      א, 04/10/06 21:26


      IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

    • בוא נעיף אותך מהבית ואז תקשקש (ל''ת)

      א, 04/10/06 21:27


      IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

  • 38.

    חבל שהרבה מאוד אנשים שידעו שההתנתקות מסוכנת שתקו לפני כן...

    יהודי, 04/10/06 16:12

    הרבה מאוד קצינים בצבא שידעו כמה המהלך מסוכן והתנגדו לכך , פשוט שתקו. וחבל,בסופו של דבר כולנו סובלים ונסבול מהמהלך המתאבד הזה, אחרי שנה זה באמת מאוחר מידי...

    IP: 89.0.150.22דווח על תגובה זו

  • 37.

    נו... למה ציפיתם?

    ~, 04/10/06 16:10

    אולמרט- אם אתה רוצה להרוס את המדינה, תפנה בשומרון... לא ירחק היום ומה שיש בשדרות, אשקלון ובנגב המערבי יגיע לתל אביב.
    אה... בעצם מה אכפת לו? הוא יהיה בארה''ב עם המשפחה... רק שיזהר שלא יחטפו לו את המטוס... בעצם, זה לא יהיה נורא כ''כ...

    IP: 88.152.237.93דווח על תגובה זו

  • 36.

    באמת חבל שנזכרו רק עכשיו..

    ישראלית, 04/10/06 16:09

    חוץ מיעלון שהתריע מראש והיה איש של אמת, כל מי שהשתתף ועכשיו התעורר , זה קצת מאוחר מידי. יש 8000 איש שגורשו מביתם ועברו סבל, יש מתים שנעקרו, יש בתי כנסת שנשרפו, יש יישובים שלמים שנחרבו. והדבר המתסכל ביותר הוא שהכל בתמורה לקסאמים שפשוט התקרבו עוד יותר(ונורים מהיישובים), בתמורה לחמאס שעלה לשלטון, בתמורה למחנות טרור על היישובים החרבים...

    IP: 89.0.150.22דווח על תגובה זו

  • 35.

    לא יאומן, מכאלה צומחים מנהיגנו?

    שלום ק., 04/10/06 16:05

    כל אדם עם שכל ישר ועינים בראשו, שלא נסחף אחר דמגוגים פוליטיים, לא ראה כל שכל או הגיון בהתנתקות.
    הבין שעקירת ישובים יהודיים נוגדת כל עשיה צינית בארצנו ומעודדת את הטרור הערבי. החרדה הגדולה ביותר שיכול להיות ליהודי שבראש מערכות המדיניות והבטחוניות עמדו ועומדים אנשים שהגיון, שכל ישר, יושר אישי אינו חלק מהמרכיבים שלו.
    זו חרדה הגרוע מכל כי היא איננה מבטיחה שבעתיד לא נחזור על טעות מסוג זה. עוד טעות כזו ואבדנו.

    IP: 89.0.180.144דווח על תגובה זו

  • 34.

    להתנתקות לא היו אדריכלים! (ל''ת)

    שי, 04/10/06 16:05


    IP: 83.130.108.138דווח על תגובה זו

  • 33.

    איפה הייתם לפני האסון???????

    נחזור לגוש קטיף, 04/10/06 16:05

    כפרו על מעשיכם בדרישה לחזור לגוש קטיף! רק כך תמצאו מנוחה לנפשכם

    IP: 89.0.199.50דווח על תגובה זו

  • 32.

    כולם צבועים אחשיו כשמורידים מדים ושרון אננו הם פתאום ''גיבורים'' (ל''ת)

    גדי, 04/10/06 16:03


    IP: 84.94.7.150דווח על תגובה זו

  • 31.

    ''מודה ועוזב ירוחם''. כל הכבוד על האומץ להודות בטעות (ל''ת)

    מנחם, 04/10/06 16:02


    IP: 88.152.0.178דווח על תגובה זו

  • 30.

    לעצור, לחשוב - ולהתחיל מחדש. עם ישראל חי ! (ל''ת)

    אין יאוש בעולם, 04/10/06 15:59


    IP: 88.152.0.178דווח על תגובה זו

  • 29.

    ''אחרי מות-קדושים'' (ל''ת)

    דוד מרצבך, 04/10/06 15:59


    IP: 147.237.70.102דווח על תגובה זו

  • 28.

    יאללה לחזור לגוש קטיף!!! (ל''ת)

    מתי, 04/10/06 15:57


    IP: 89.0.141.172דווח על תגובה זו

  • 27.

    ''תפילה וצדקה ותשובה מעבירים את רוע הגזרה'', עם ישראל מתעורר (ל''ת)

    תש''י עי''ח, 04/10/06 15:55


    IP: 88.152.0.178דווח על תגובה זו

    • העם היה ער שיהיה ברור - הממשלה היתה רדומה (ל''ת)

      זה ההבדל, 04/10/06 16:04


      IP: 85.64.247.211 דווח על תגובה זו

  • 26.

    על זה נאמר: אמרנו לכם!!! (ל''ת)

    איי, 04/10/06 15:52


    IP: 88.154.2.241דווח על תגובה זו

  • 25.

    האסון התחיל באוסלו. פרס, תחזיר את פרס נובל ! (ל''ת)

    אדוארד, 04/10/06 15:48


    IP: 88.152.0.178דווח על תגובה זו

  • 24.

    'מדיניות' על גב תקוות והפחדות- נימכר!

    אורי, 04/10/06 15:45

    זה מה שמכרו לנו- בקלות- ובעידוד שיטת הפרד ומשול שאנו חיים בה, לכאורה בנוחות נסבלת.

    IP: 80.178.232.220דווח על תגובה זו

  • 23.

    אמילי כבר עשתה כבר סיכום כתום מהרהורי ליבה (ל''ת)

    נו שויין, 04/10/06 15:41


    IP: 88.155.7.82דווח על תגובה זו

    • ? (ל''ת)

      ?, 04/10/06 21:31


      IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

    • איזה בדיחות חמודי (ל''ת)

      ששון, 04/10/06 21:37


      IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

  • 22.

    100% אמת-מפי ראש הממשלה!

    תנועת ארץ הצבר, 04/10/06 15:38

    האם צריך להוסיף מילים ולהסביר?

    הורים שכולים נפגשו עם אולמרט ודרשו ממנו להתפטר
    יום רביעי, 4 באוקטובר 2006, 15:09

    הוריו של החייל רפנאל מוסקל שנהרג בלבנון נועדו בצהריים עם ראש הממשלה אהוד אולמרט ודרשו ממנו להתפטר מתפקידו. ''ראש הממשלה אומר שקרה לנו נס שיצאנו למלחמה הזו, כי גילינו את כל הכשלים'', אמר משה מוסקל בגלי צה''ל. ''אתה אומר לנו שקרה לנו נס שהבן שלנו נפל כדי לגלות את הכשלים? הוא אטום לרחשי הציבור, הוא זחוח ומנותק''.


    IP: 88.152.97.232דווח על תגובה זו

    • עם כל הצער, רחשי הציבור לא בהכרח עם רחשי (ל''ת)

      הציבור הכתום, 04/10/06 15:58


      IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

  • 21.

    מי שנבהל מהמפלצת - זאת המפלצת עצמה שהיתה שותפה

    ורצה להתראיין, 04/10/06 15:38

    כמו שנאמר על ראש המפלצת בוער הכובע.

    IP: 85.64.247.211דווח על תגובה זו

  • 20.

    טעות שמשלמים עליה מחיר יקר (ל''ת)

    דני (קצין קבע), 04/10/06 15:13


    IP: 88.153.13.37דווח על תגובה זו

  • 19.

    כל מי שהיה שותף לפשע לא ינקה! (ל''ת)

    חיים, 04/10/06 15:08


    IP: 88.152.22.207דווח על תגובה זו

    • אויי אוייי (ל''ת)

      אמאל'ה, 04/10/06 15:15


      IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

      • למה? אתה היית שותף לפשע? (ל''ת)

        א, 04/10/06 21:32


        IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

        • שריף א, (ל''ת)

          תרגיע, 06/10/06 12:01


          IP: 88.152.2.89 דווח על תגובה זו

  • 18.

    כואב. כואב.

    מירב, 04/10/06 15:06

    לא רק שהרסנו לאלפי משפחות את החיים וזרקנו אותם לכלבים אלא גם זה לא הועיל במהומה...
    זה רק הזיק.
    (ע''ע: כמות הקסאמים על שדרות).

    פעם הבאה כשאיזה ''ימני פאנט'' מדבר תנסו להקשיב. אולי הוא צודק.

    *
    רק חסר ששרון יקום עכשיו ויודה שהרס לנו את החיים.

    IP: 88.155.63.127דווח על תגובה זו

  • 17.

    ההתנתקות היתה צעד לא דמוקרטי בניגוד לרצון הרוב - עובדה

    שמאלן, 04/10/06 14:58

    משטר השחיתות של ממשלת קדימה הראשונה בראשות שרון (שאסור לקרוא לה בשום פנים ואופן ממשלת ליכוד כי כל ראשיה ואנשיה נמצאים היום בקדימה כולל מרכז הליכוד ''המושחת'' שעבר כולו לקדימה) הוביל מהלך אנטי דמוקרטי בניגוד לרצון רוב העם ותוך כדי שטיפות מוח של יחצנ''ים והצגת ''סקרים'' שקריים בתקשורת לגבי רצון העם. אם היה זה מהלך דמוקרטי הרי שעל החלטה גורלית שכזו היה המשטר האפל מסכים ללכת למשאל עם. במקום זה, שרון הלך למשאל במרכז הליכוד והצהיר שיקבל את הכרעת המרכז. המרכז הצביע נגד ההתנתקות ובכל זאת ממשלת קדימה הראשונה בראשות שרון ביצעה את ההתנתקות. מעולם לא קיבל שרון מנדט לבצע גירוש יהודים מבוחרי הימין שהעלו אותו לשלטון. זו תרמית וגזל ואחיזת עיניים מהגדולות בהסטוריה האנושית. כל השותפים כולל התקשורת וכולל הדרג המבצע נושאים באחריות למעשה הנפשע והאנטי דמוקרטי שהביא לטרור מוגבר ובסופו של דבר לקריסת המערכות בחברה הישראלית - שאת תוצאותיהן אנו מתחילים לשלם היום.

    IP: 88.152.185.62דווח על תגובה זו

    • הבחירות אח''כ היו ''דמוקרטי''? איך זה שהליכוד לא תוגמל וקדימה יצאה עם (ל''ת)

      הכי הרבה??, 04/10/06 16:02


      IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

      • אתה מדבר שטויות

        משה, 04/10/06 16:19

        ישמעו נא אוזניך את מה שפיך מדבר
        אתה מצדיק מהלכים מדיניים בתוצאות בחירה מהעתיד ?!?!?!?
        אין דבר כזה דמוקרטיה בדיעבד!!!
        אם היו עושים משאל עם לפני ההתנתקות ניחא, אבל את ההתנתקות ביצעו בלי מנדט אמיתי מהבוחר תוך כדי שידור תעמולה ארסית נגד המתנחלים ונגד הימין בכל כלי התקשורת שהפכו שופר תעמולה בידי מפלגת קדימה.
        ההתנתקות בוצעה...הימין הוצג בתקשורת כפושע שלא שומר חוק...לצערי רוב העם היה עיוור מדי מכדי לראות שמובילים אותו באף להרס ואובדון...היום ...כולנו מבינים מה גודל השברה.
        אם הבחירות היו נערכות היום...נראה לך שקדימה הייתה שוב בראש?!?!?

        IP: 194.90.79.2 דווח על תגובה זו

        • בלי מנדט זו פרשנות שלך, אני סבור שההיפך, והמציאות לאחר הבחירות

          תומכת בפרשנות, 04/10/06 17:10

          הימין, שלא קיבל את החלטת הממשלה שנסמכה כמובן על רוב בכנסת (ורוב ציבורי בניגוד לפרשנותך)-פעל באורח לא לגיטימי .
          גם הכולם שמבינים כיום, לטענתך, זה מהרהורי ליבך וכנראה בגלל סביבתך האישית.
          למה היה צריך משאל לפני ההתנתקות ?? כי בא לכם? נציגיכם בכנסת יכלו לפרוש, זה הכל.
          זו היתה ממשלה וכנסת של כולם,לא של הימין או הליכוד....

          IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

          • בואו נעשה סדר בדברים: כנסו

            א, 04/10/06 21:48

            כששרון התמודד בבחירות לפני ההתנתקות זה עדין לא היה על סדר היום ולכן התבצע משאל המתפקדים ששרון אמר שילך לפי תוצאותיו.
            הוא לא היה מרוצה מהתוצאות אז הוא ערך הצבעה בכנסת ודאג לאיים בפיטורים על מי שיצביע נגד, וגם ביצע את האיום על שני שרים: ביניהם השר בני אלון כי הוא ידע שהם יצביעו נגד התוכנית. דמוקרטי? נכון?

            העם לא בחר בהתנתקות מלכתחילה מכיוון שלא ידע על קיומה וגם לא ערכו משאל שיוודא שאכן יש רוב בעם לתוכנית ההתנתקות.
            אני שואל אותכם: זאת דמוקרטיה?

            IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

            • היו בחירות אחרי ההתנתקות ! אחרי !!!!!

              קדימה 30 מנדט', 06/10/06 11:36

              זה אישור תמיכה בהתנתקות.
              כל נציגי הציבור היו בכנסת ויכלו לא לאשר את ההתנתקות.
              כן אישרו.

              IP: 88.152.2.89 דווח על תגובה זו

          • רוב ציבורי= משאל עם (ל''ת)

            א, 04/10/06 21:48


            IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

            • תיאלצו להסתפק בבחירות

              עולם קשה, 06/10/06 11:42

              תנצחו בקלפי וזהו.
              40 הנמדטים של הליכוד בזמנו לא היו על טיקט של א''י השלמה.
              עוזי לנדאו לא היה כוס התה של כ---ל 40 המנדטים האלה,למשל.

              IP: 88.152.2.89 דווח על תגובה זו

  • 16.

    בסוף כל אחד שהיה שותף עקיף או ישיר ותמך בהתנתקות הדבר רודף וירדוף

    עולה במורד, 04/10/06 14:52

    החל משרון דרך אומרי ההן לתוכניתו
    בממשלה בצבא במשטרה ולאותם פקידונ ים במשרד שהוקם לצורך זה וכלה בפיון הקטן שגרמו לאותה טראומה נוראית לאלפי יהודים ומשפחותיהם על נכסיהם הרוחניים הפיזיים והכלכלים.
    לוקח ויקח זמן החודרת לאט לאט לתודעה על מה שהם עשו.
    ויכו על חטאם

    IP: 84.228.42.145דווח על תגובה זו

    • שרון? מי זה שרון? על מה אתה מדבר? (ל''ת)

      ל., 04/10/06 15:03


      IP: 84.228.13.141 דווח על תגובה זו

      • שרון מלך ישראל, בשבילך (ל''ת)

        מודים לו שיצאנו, 04/10/06 15:18


        IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

  • 15.

    אן לסגת מרמת הגולן

    פקק תנועה, 04/10/06 14:48

    נקודה...........................................................................ובקיצורסדר העדיפות אצל מנהיגי ישראל הולך כך .עם ישראל מקבל קודם כל את מה שהוא לא רוצה .ואחר כן את מה שהוא כן רצה. לכן הבילבול בעם הולך ומעמיק וגורם בן היתר להיתפרקות חברתית מוסרית מוצפונית והתוצאות ידועות לכולם.

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • בואו נחליט על נסיגה מהגולן בדיוק- כנסו

      א, 04/10/06 21:52

      בדיוק באותה השיטה: נערוך הצבעה בכנסת, נאיים בפיטורים על מי שיצביע נגד והופ אנחנו נסוגים מרמת הגולן, כמה פשוט, כמה דמוקרטי.

      IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

      • לי יש רעיון יותר טוב

        פקק תנועה, 05/10/06 07:51

        ליפני כל יציאה למילחמה. לערוך מישאל עם .כולל הסברים שונים על המילחמה סיכוני המילחמה סיבותיה ועוד. ובאתהם לתוצאות המישאל. יצא עם ישראל למילחמה וכך נחסוך מעצמנו את התופעות שחוזרות בעם ישראל אחרי כול מלחמה שהוא מבצע.

        IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

      • באמת מה רע.הנושא ידוע ומדוסקס (ל''ת)

        כבר 40 שנה, 06/10/06 11:44


        IP: 88.152.2.89 דווח על תגובה זו

  • 14.

    עדיף להודות בטעות מאשר להתחפר בה. (ל''ת)

    עמי, 04/10/06 14:46


    IP: 88.155.113.141דווח על תגובה זו

  • 13.

    היכן כול תגובותי

    פקק תנועה, 04/10/06 14:29

    מדוע ההצגות הללו?

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 12.

    תופעה לא ברורה

    פקק תנועה, 04/10/06 14:23

    מדוע הם מחליטים וחושבים ואחר כך מיתחרטים

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • כי לא הולך קל וחלק והאחריות וההחלטה לא עליהם

      הסבתא והגלגלים, 04/10/06 14:39

      גם יש תוצאות ''ברורות'' שליליות שצריך להתאים התנהלות לגביהן---אז יותר קל להתייחס לעבר מאשר להווה ולעתיד...

      IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

  • 11.

    התיישבות שיצאה מתחום קונצנזוס ההסכמה הלאומית אין לו זכות קיום !!!

    _______________, 04/10/06 14:22

    (ת''א וכו' בתוך, בתוך !, הקונצנזוס של ההסכמה הלאומית-שלא תעיזו שוב עם דוגמא לא לעניין).

    IP: 88.155.7.82דווח על תגובה זו

    • לא נכון

      פקק תנועה, 04/10/06 14:27

      מה שהעם לא מבין בא כתוצאה משטיפות מוח ממשכות לאורך תקופה של 30 שנה עכשיו אי אפשר לשנות נושא זה זה כבר מאוחר מידי

      IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

      • מה לא נכון?? (ל''ת)

        מי אתה שתקבע, 04/10/06 14:33


        IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

        • זה בדיוק מה שאתה לא מבין כתבתי עוד פרשניות ונקווה שבמערכת יפרסמו

          פקק תנועה, 04/10/06 14:42

          זאת ואז אולי תבין עוד משהו

          IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

          • קשה לך לתמצת בכל זאת (ל''ת)

            מה לא נכון??, 04/10/06 14:57


            IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

            • ישראל היתה צריכה

              פקק תנועה, 04/10/06 15:08

              לסגת ברצועה .רק מנצרים וכפר דרום ומורג.מגוש קטיף כולו ומכל ישובי צפון הרצועה אסור לישראל היה לסגת.כל השאר היסטוריה .שנקווה כדי ליפתור את הסיכסוך עים הפלשתינאים יש לבצע את תוכנית ההיתכנסות .למרות הכל. כשביקעת הירדן כולה צפון ים המלח רמת הגולן ירושליים והשטחים שביהודה ושומרון שנימצאים תחת קונצנזוס מלא בחברה הישראלית .ישארו תחת שילטון ישראל עד סוף כל הדורות...........................

              IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

            • אז נקודת המוצא שלך בטחונית, לא ''התנחלותית''

              למשל לגבי, 04/10/06 15:25

              הכוונה היתה להוריד התנחלויות אבל לא יציאה גמורה של הצבא. למשל.
              כלומר תלוי מה נקודות המוצא, לאן שואפים, ואם הראייה לא גולשת להסטריה וללאומנות.
              כולנו ציונים.

              IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

            • יש להמשיך להקים היתנחליות

              פקק תנועה, 05/10/06 08:01

              בכל רחבי הקו הירוק. בביקעת הירדן .בירושליים רבתי .בצפון ים המלח .ברמת הגולן כמובןו.בשאר שיטחי יהודה ושומרון .שישארו בידי ישראל.עד שלא יהיה מקום לזוז יותר.

              IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

    • מה נסגר איתך בן-אדם? (ל''ת)

      יוני, 04/10/06 14:32


      IP: 212.179.191.50 דווח על תגובה זו

      • מה לא הבנת ?

        אני פה בשבילך, 04/10/06 14:45

        אולי פשוט תקרא שוב , ממש לא מסובך

        IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

    • צ.ל. ''.....אין לה זכות קיום'' (ל''ת)

      תיקון טעות, 04/10/06 15:29


      IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

    • ומי קובע מה הוא הקונצנזוס????

      משה, 04/10/06 16:20

      מי ששולט בתקשורת....הרי כך בדיוק קדימה ניצחה בבחירות לא???

      IP: 194.90.79.2 דווח על תגובה זו

      • באמת מי קובע משהו. מי קבע שלא נוח ללכת על הראש? איפה כתוב?

        יש דיבור ציבורי, 04/10/06 17:18

        ויש תהליך עקבי לאורך זמן שמפלגות א''י השלמה התאדו וכנ''ל אישים שקידמו את רעיון א''י השלמה-כמו בני בגין, חנן פורת, עוזי לנדאו.
        האנשים האלה נפלטו .
        גם תוך כדי ההתנתקות ואחריה לא היה שום באז.
        פשוט לא היה.

        IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

    • עפ''י סקר של מינה צמח בחודש האחרון

      צדוק, 04/10/06 16:58

      רק 20 ומשו אחוזים בעד נסיגות מהשטחים.

      זה לא קונצזוס.
      אם כבר קונטנזוס אז קונצנזוס הפוך.

      IP: 84.228.88.103 דווח על תגובה זו

      • כשהיו סקרים על תמיכה בהתנתקות לא כ''כ התרשמתם...

        לדעתי זה בסה''כ, 04/10/06 17:22

        הערבים-פלסטינים חיזאללה -ויש כמובן על מה, ובגדול.
        אבל זה לא אומר שאנשים החליטו שההתנחלויות זה טוב לישראל, עקרונית.
        זו תקופת המתנה לאור כל הזעזועים שעברנו.

        IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

        • בבחירות הכלליות שהובילו לממשלת שרון השניה

          יוסי, 05/10/06 06:54

          לא היה רוב לנסיגה אלא להיפך - ''דין נצרים כדין תל אביב'' קיבל 40 מנדטים.

          IP: 87.69.85.253 דווח על תגובה זו

  • 10.

    לא נשכח ולא נסלח

    יאיר, 04/10/06 14:17

    ואגב, הכתבה מטעה: הרמטכ''ל שילם במשרתו על התנגדותו, ולכן קנה ביושר הזכות לצעוק היום ''אמרתי לכם''.
    הרב וייס, גרשון הכהן, איילנד - כל אלה השמיעו את כולם רק בדיעבד, והיו שותפים לביצוע. הם יכולים היום רק להודות בטעות, אבל זו חכמה שלאחר מעשה. בשעת מעשה הם התקרנפו והיו שותפים לפשע.

    IP: 84.228.209.23דווח על תגובה זו

    • פשע והתקרנפות זה לאנוס פוליטית את כל המדינה.אתה לא תשב

      היכן שאין, 04/10/06 14:28

      * כולם שותפים למשאבים.

      * כולם זכאים לשקפה פוליטית שזכותה להתגשם.

      * מכריעים בקלפי ובכנסת.

      IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

      • יש החלטות שהינן בלתי חוקיות בעליל!

        יוני, 04/10/06 14:37

        החלטה בלתי מוסרית בעליל אינה חוקית גם אם נקבעה ע''י הרוב לגבי מיעוט מסוים.

        IP: 212.179.191.50 דווח על תגובה זו

        • ממתי ההשקפה הפוליטית לחזור לקו הירוק בלתי חוקית ובלתי מוסרית?

          למה לקשקש, 04/10/06 14:56

          אולי לא היית כאן ב 40 השנה האחרונות...
          ושכחו לספר לך

          IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

          • כאשר מפקירים את הביטחון בדרום זה פשע לאומי ועזוב אותי מהחוק כאשר...

            אמנון, 04/10/06 16:52

            כאשר אנשים מתים, בגלל פשע פוליטי

            IP: 213.8.90.99 דווח על תגובה זו

      • על חופש הקניין שמעת? (ל''ת)

        א, 04/10/06 21:54


        IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

  • 9.

    ישראל

    פקק תנועה, 04/10/06 14:15

    מונהגת על ידי מנהיגים שונים באירגונים שונים. שלא מסוגלים ולא רוצים ליקרוא ולהבין. את המפה ההיסטורית. כלכלית. ביטחונית .מדינית .פוליטית. וחברתית ולהבין כיצד יש לינהוג ביחד עים העבר ההווה והעתיד של מדינת ישראל.וכתוצאה מכך החברה בישראל מיתפוררת ומופיעות תופעותשל שחיתות מצפונית אישי וחברתית כל בוקר וערב בכגלי התיקשורת השונים ואף אחד כולל העם עצמו לא לומד ומפיק לקחים שונים כדי שישראל סוף כל סוף תיפרע מההפקרות וההישתוללות החברתית שפושע בעם כאש בשדה ק'וצים ושיפסקו ועדות החקירה למיניהם .ועוד

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 8.

    כלומר ל 8000 מתנחלי רצועת עזה(רחוק מהקו הירוק..) היתה זכות וטו על

    גבולות וריבונות, 04/10/06 14:14

    כלומר 40 שנה התוכחנו סתם ?אסור להכריע פוליטית לכוון יציאה?מגוחך!
    מה זה השטויות האלה .
    אסור לתקן טעות ?? כי היתה ''עקירה''?? איזה מין צורת מחשבה זאת.
    או שתחשוב כתום או מה ??????
    או מה???
    מה זה צריך להיות

    IP: 88.155.7.82דווח על תגובה זו

    • דור שיגדל תחת קאסמים יחלית איפו היה טעות. (ל''ת)

      LUBER, 04/10/06 14:25


      IP: 194.90.126.1 דווח על תגובה זו

    • כן!

      ארז, 04/10/06 14:25

      הם אזרחי המדינה בדיוק כמוך - בעצם, הרבה יותר ממך, מפני שהם ציונים אמיתיים.
      וזאת מעבר לעובדה שכל מי ששכל בראשו הבין עוד לפני הגירוש עד כמה המהלך מסוכן.

      IP: 80.230.110.17 דווח על תגובה זו

      • יש לכמה פה בעייה עם המושג ''זכות וטו'' (ל''ת)

        כנראה גם לך, 04/10/06 15:10


        IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

    • מה זה עניינך איפה אחרים גרים? (ל''ת)

      א, 04/10/06 21:55


      IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

    • החצוף הוא אתה!!!! (ל''ת)

      א, 04/10/06 21:56


      IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

  • 7.

    אני דווקא האמנתי שזה יצליח ואני כועס על הקצינים האלה

    אבי, 04/10/06 14:13

    חשבתי ששטח גדול ורציף ללא נוכחות צה''ל ומתנחלים יתן להם אפשרות להתפתח ולהכנס אל תוך עצמם בפתרון בעיות ללא חיכוכים עם אוכלוסיה ישראלית.

    כמו שאני זוכר כמעט כולם האמינו אז בתוכנית חוץ מהמתנחלים שהיו בעלי אינטרס ברור.

    או שהייתי אדיוט גמור כמו רבים וטובים אחרים, או שלא הציגו בפני האזרחים את הסכנות האמיתיות, או שפתאם הכל קרס במקרה.

    עד עכשיו אני לא מבין איך זה שהכל התמוטט? מה גם שהתחושה של אלפי אנשים שנאלצו לצאת מבתיהם בשביל מהלך שהיום אומרים שהיה בעייתי ומסוכן מלכתחילה, מעיקה על המצפון.

    אם הגנרלים הנכבדים ידעו והתנגדו למה הם נתנו לנו להגיע למצב הזה? איפה האחריות שלהם כאנשי מקצוע?

    אם כך ידעתם איך נתתם לעסק הזה לעבור?

    לציית לדרג המדיני צריך, אבל צריך גם אומץ ויושר מקצועי כי החיים שלנו בידכם!!


    IP: 84.228.13.141דווח על תגובה זו

    • איפה היית לפני ההתנתקות לא שמעת על ההפגנות ?

      אורי, 04/10/06 15:02

      לא יצא לך לשמוע חכי''ם ואנשי ציבור מהימין ואפילו את הרמטכ''ל המודח שהזהיא מפני ''רוח גבית לטרור''?

      אני לא מבין ישנת במשך שנתיים?

      IP: 84.228.13.141 דווח על תגובה זו

    • התורכיה קרה מס' פעמים שהצבא שמר

      אורי, 04/10/06 15:58

      על הדמוקרטיה באמצעות 'הפיכה צבאית' (ראו מיקרה תאילנד). לכאורה אבסורד אבל לא: הצבא כגוף שמחוייב בלעדית לאינטרסים של המדינה- כלל האזרחים- הצליח בהפיכות שקטות לנווט את הממשלה כך שלא ינקטו פעולות כנגד אינטרס הכלל כתוצאה משיקולים קואליציוניים, סקטוריאליים או חיצוניים. לטעמי- זו דמוקרטיה בריאה- כזו שיכולה להוביל עניין בטובת הציבור, ולא במכירתו לקהל באמצעות ספינים וקמפיינים תקשורתיים.

      IP: 80.178.232.220 דווח על תגובה זו

    • האינטרס של המתנחלים לא היה רק

      א, 04/10/06 22:03

      דאגה לעצמם אלא גם דאגה לביטחון המדינה כולה והם אף התריעו על כך אבל סתמו להם את הפה והסיתו נגדם.
      עצה שלי: בפעם הבאה תקשיבו לדברים הנאמרים תוך התעלמות מזהות הדובר!
      גם אם דברים נאמרים ע''י משוגע, לדעתכם,תשקלו את דבריו לראות אם יש בהם טעם.
      ועוד עצה: תחשבו באופן עצמאי ואל תתנו לתקשורת לחשוב בשבילכם.

      IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

    • לא שווה אפילו להגיב על דבריך.....

      רן הופמן, 05/10/06 15:22

      כאשר הזהירו המיעט בארץ כביכול על הסכנה שתבוא בגירוש-צחקת כמו כל יתר בעם שהאמין לספינים של שרון ושות'.....

      עכשיו אחרי שהתפכחת ומאוחר מדי-זה לא עוזר לאף אחד-רק תתביש ותתחיל להבין באיזה מציאות אנחנו נמצאים באזור- לצערנו זה לא ארץ הפלאות של עליזה..........

      IP: 71.131.187.114 דווח על תגובה זו

  • 6.

    דרך אגב, עדיין לא נמצא פתרון לאף מתיישב! (ל''ת)

    יוסי, 04/10/06 14:10


    IP: 192.114.91.250דווח על תגובה זו

    • מספיק עם הנדנוד הזה

      להגיד מה רוצים, 04/10/06 14:15

      זה הכל

      IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

      • אין לך מושג מה עושים להם...

        יהודיה, 04/10/06 16:06

        כמה תרוצים, כמה התחמקויות, כמה פקידים אטומים, איך כל אחד מגלגל את האחריות לאחר. דיי כבר לקישקוש הזה של לא שיתפו פעולה, תברר עובדות ותראה מה קורה בשטח, איך מושכים אותם, איך מקבלים החלטות וסוגרים דברים ואז פתאום הם מתחרטים ומושכים את המגורשים שוב..

        IP: 89.0.150.22 דווח על תגובה זו

        • מאיזה החלטה למשל נסוגו? (ל''ת)

          נא לתת מידע, 04/10/06 20:43


          IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

          • הקמת בתי קבע

            גוש קטיף!!!, 05/10/06 13:31

            היו סיכומים להקמת מושבים בחבל לכיש עוד לפני שנה ועדיין מושכים את ההקמה - ועכשיו אומרים שזה יפגע בביוספירה של האזור אז הם צריכים לחפש מקום מחדש ולקבל אישורים מחדש ...
            וזה דוגמא אחת מאלף

            IP: 217.132.70.229 דווח על תגובה זו

            • לא נשמע לי כמו התנכלות

              אולי יש שם באמת, 06/10/06 16:16

              אם בתום לב (מצד המתיישבים) ואין תביעות מופרכות ומוכנים להתחייב שהם עוברים-ונשאר רק סירבול ואטימות של המוסדות-בטוח שיש הרבה כתובות לפנייה-מכל הקשת הפוליטית !
              אין אחד שלא רוצה לראות אותם מסודרים, ועוד בהתיישבות !

              IP: 88.152.2.89 דווח על תגובה זו

    • בגלל האנטי שלהם!!! (ל''ת)

      @#$%&, 04/10/06 14:15


      IP: 192.114.44.199 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מישהו אמר שאין פה עקירה??? רק שמישהו גם אמר דברים אחרים (ל''ת)

    בקשר ל 2 מדינות, 04/10/06 14:08


    IP: 88.155.7.82דווח על תגובה זו

  • 4.

    לעולם לא נשכח לעולם לא נסלח

    מגורש, 04/10/06 14:05

    אמרנו לכם שנגיד לכם אמרנו לכם

    IP: 85.64.54.87דווח על תגובה זו

    • חצוף ! אין לך זכות וטו על קביעת גבולות המדינה וריבונותה (ל''ת)

      לא עסק של, 04/10/06 14:17


      IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

      • אהה... ולך יש, אני מבין... (ל''ת)

        ארז, 04/10/06 14:29


        IP: 80.230.110.17 דווח על תגובה זו

        • זכות וטו זו זכות יחודית בלעדית לשנות/להפוך/לשלול החלטה של כ--ל היתר

          תגובתך מעידה על, 04/10/06 15:32

          של המושג

          IP: 88.155.7.82 דווח על תגובה זו

          • כל היתר? כלומר כנופיית שרון? (ל''ת)

            א, 04/10/06 22:07


            IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

      • בוא נגרש אותך מהבית,ואל תתנגד,חצוף (ל''ת)

        א, 04/10/06 22:08


        IP: 80.178.78.86 דווח על תגובה זו

        • אני לא גר במקום שקובע(!) גבולות מדינה וריבונות (ל''ת)

          בניגוד לרצון, 06/10/06 16:29


          IP: 88.152.2.89 דווח על תגובה זו

  • 3.

    המתנחלים: אמרנו לכם

    הפולני, 04/10/06 14:02

    כל הזמן אנו אומרים לכם וצודקים אולי פעם תקשיבו לנו.

    IP: 87.68.15.141דווח על תגובה זו

  • 2.

    דורשים מקציני צהל שלא יאמרו את דעתם ברבים, בתמורה הם יקבלו משכורת ! (ל''ת)

    יענקלה, 04/10/06 14:02


    IP: 85.250.9.188דווח על תגובה זו

  • 1.

    התאפקתי והתאפקתי אבל אמרנו לכם!!!!! (ל''ת)

    יאיר, 04/10/06 14:02


    IP: 62.0.190.184דווח על תגובה זו

    • ההיתנתקות מתפוצצת לנו בפנים!!!1 (ל''ת)

      יורם, 04/10/06 15:51


      IP: 88.155.198.83 דווח על תגובה זו

    • איזה התאפקת? אתה הראשון שהגיב (ל''ת)

      הרוב הדומם, 04/10/06 16:11


      IP: 88.152.203.140 דווח על תגובה זו

      • אהבתי (ל''ת)

        אלכסנדר, 05/10/06 01:44


        IP: 195.248.173.163 דווח על תגובה זו