• 97.

    אם עו''ד שיודע את חוקי התנועה - לא מיישם אותם בכביש

    ופעם אחר פעם, 30/09/06 08:23

    למה שיבואו בטענות לעם. עורכי הדין צריכים לשמש מופת כי הם מגינים על החוק. לא למען זה למדו משפטים.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    תעזבו אותו עשה פאשלה 1 רוצים למחוק אותו? (ל''ת)

    גבריאל נהריה, 30/09/06 01:32

    הגב לתגובה זו

    • צודק, כולה פאשלה 1 ועוד נגד סבתא (שהיא כבר לא סבתא...) (ל''ת)

      יקח בגדול!, 30/09/06 19:37

      הגב לתגובה זו

    • אתה כמעט צודק

      משה כהן, 26/10/06 09:18

      ואם הפשלה האחת הזו היתה קוראת כשאתה ממתין ברמזור? תיזהר מאחוריך, מישהו מתקרב במהירות....יפה נפש.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    אז עיסקה טובה תצא משם לדורי? (ל''ת)

    ?!, 29/09/06 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אם הוא לא היה סובל מעודף יוהרה - לא היה נוהג כך בכביש (ל''ת)

    עכשו משחק אותה, 29/09/06 07:03

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    only in israel

    bily, 28/09/06 22:45

    its a crime to be rich

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    בגלל חוסר האמון במערכת המשפט שמתרסקת לנגד עינינו, כולם רוצים לראות (ל''ת)

    פסק דין צדק., 28/09/06 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לצערי חלק מהכותבים והרצון להענשה

    Avi Ecuador, 28/09/06 21:44

    גובל ברשעות, אין ספק שהבחור צריך להענש אבל הלהיטות הזאת של ''יפי הנפש'' כאן להוסיף שמן למדורה ולהעניש בכל חומרת הדין וגם מעליה מאוד מזכירה לי גישה של שמאלנים עם חוש הלקאה עצמית של ''הומנים'' שמשתדלים בכל כוחם להבדיל להעניש מתנחלים ולעודד ולעזור לנדקאים פלסטינים שרוצחים בהם.
    כמובן יש הבדל כאן אבל זה מעורר אסוציאציות ותחשבו על זה ידידי.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממקורביו איכשהוא, נכון? כי היית מסתפק בתגובה אחת שלך ולא בעשרות (ל''ת)

      שאתה מפזר פה!, 29/09/06 10:49

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    יש ברכב של קלגסבלד ''קופסה שחורה'' - מחשב הרכב

    יותם הקסם, 28/09/06 21:22

    אפשר לקרוא בו ולבדוק מה היה מצב מד הסל''ד בעת התאונה וכו'. למה לא עושים זאת????????????????

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לצערי אי אפשר להחזיר את השעון לאחור

    Avi Ecuador, 28/09/06 21:06

    על עונש?
    כבר לא רלוונטי.
    הבחור בחור מוסרי כנראה ולאחד מוסרי העונש הגדול ביותר שיכול להיות זה לחיות ולסבול את עצמו, לא מאחל לאף אחד שיקרה לו מה שקרה למשפחה או לעורך דין, אולי רחמים ואולי ישפט במקום אחר בהמשך.

    הגב לתגובה זו

    • איזה יופי, אתה שופט ע''פ קריאת פרצופים ומצב סוציו-אקונומי. שלא נבלבל (ל''ת)

      אותך עם עובדות., 28/09/06 21:29

      הגב לתגובה זו

      • אני לא רוצה ולא יכול לשפוט אף אחד לשמחתי (ל''ת)

        Avi Ecuador, 28/09/06 21:57

        הגב לתגובה זו

  • 88.

    אולמרט כל הכבוד שהעפת את הפרופסור הנפוח רייכמן מקדימה!

    אולמרט הבין, 28/09/06 20:54

    אוי לנו אם הנפוח הזה היה מתמנה לשר החינוך. הוא היה בוודאי יוצר מערכת חינוך לעשירים בלבד!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    גם ''לוקח אחריות'' וגם ''לא זוכר'' אשכרה עורך דין....

    עורך דין, 28/09/06 20:48

    אין גבול לציניות ולנהנתנות של בעלי הדם הכחול. אם הוא יישב אפילו יום אחד בכלא אני צנצנת!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הוא לא יכנס אפילו ליום לכלא. (ל''ת)

    מי מהמר?, 28/09/06 20:09

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מכיר את קלסבלד ,אבל אני רואה שיש

      ברק, 28/09/06 20:50

      לא מעט צדקנים שרוצים את דמו .למה? האם זה מה שיחזיר את ההרוגה ובנה ז''ל לחיים?

      הגב לתגובה זו

      • אני לא מכיר את נסראללה אהל אני רואה שיש הרבה שרוצים את ראשו

        יונתן הקטן, 28/09/06 21:00

        למה? האם זה יחזיר את קורבנות המלחמה האחרונה לחיים?

        הגב לתגובה זו

        • קרא את 89, אולי תבין (ל''ת)

          Avi Ecuador, 28/09/06 21:32

          הגב לתגובה זו

    • אתה צודק - עם שפיטה מפיונרית שכזאת הוא יקבל רק עבודות שירות

      יש אלוהים בשמים, 29/09/06 19:53

      לפי מה שקראתי בעיתונות וההגנה הגדולה סביבו של כל המי ומי - מול סבתא אחת - למה יש לצפות- השיפוט בארץ הפקר של חוקים.

      הגב לתגובה זו

    • מה אני יגיד לך - לפעמיים נראה לי שכל המדינה הזאת מאפיה אחת גדולה

      של שופטים, 29/09/06 21:24

      ממשלה רקובה. משטרה שמעורבת עם אנשי פשע. עשירון עליון שחלק שולט כבר ביותר מחצי מדינה. כמעט אבדה תקותי.

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    שום לינץ'. הפעם התקשורת עשתה את חובתה. הגנה על חלשים

    מפני החברים שלו, 28/09/06 18:12

    לשם שינוי התקשורת עמדה הפעם לצד החלשים ולצד מי שאין לו חברים בפרקליטות ובלשכת עורכי הדין.
    יש לטפל בהורג כמו בכל אזרח בלי הקשרים האישיים שלו.

    בלי ההתנהגות של התקשורת במקרה הזה, הוא היה יוצא אם אזהרה, מקסימום עבודת שירות.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    דין שווה לכל אזרח !!!!!!!!!!!

    ישראלי, 28/09/06 18:12

    שיישלם מחיר כבד ככל אזרח אחר.

    כול דבר אחר ייראה כעיוות צדק משווע!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אלמלא ה''לינץ''' התקשורתי,היה משתחרר בעסקת טיעון מפוקפקת!!!

    שמרית, 28/09/06 16:58

    יש לבדוק האם ''חרטתו'' היא גם תכסיס מתוחכם. שמעתי עליו מאנשים שמכירים אותו - טיפוס מפוקפק. חטא היוהרה הוא שהוביל לתאונה המחרידה.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    האשה בסוף שניסתה להיכנס לאולם שברה לי את הלב (ל''ת)

    סמדר, 28/09/06 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אין כזה דבר ''בטעות'' בכביש אדוני!

    סער קטלן, 28/09/06 16:33

    אם היית אזרח באמת שומר חוק ושלא מנסה לעלות על מהירות המותר ולהתרכז בכביש ולא בנושאים אחרים אז באמת היית בעדך. אך, 17 עבירות תנועה קטנות כגדולות ועוד 2 והאחרונה גורלך נחרץ.
    מי שרוצה לשמור על החוק - שומר עליו ומי שמצפצף מדיי פעם מגיע עונש כי זה מתחיל ב''קטנה'' תשאלו את העו''ד שקיבל 3 שנים (רק!).
    אבל כל הפרוזדרות סידרו לו אחלה שנים ביחס למעשיו. שלא נדבר שיש מלא שעושים כאלו שצריכים להענישם כי מעמדם של הנאשמים משפיע מאוד על דעת השופטים למען תראו את גלזר את מעשיו ואת עונשו - מגוחך.

    אין דין ואין דיין בארץ - לצערי. נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    שחקן לא רע הרי הוא עו''ד - לא זוכר - מקבל אחריות

    רק מה, 28/09/06 16:29

    מופרזת.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    שופטים להתעורר שהפקרות תגמר - להעלות את הרף של נסיעה מופרזת (ל''ת)

    פעם שניה, 28/09/06 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    דורי ליבנו איתך.

    יבגניה, 28/09/06 16:23

    הרי ברור שהיית מוריד שנים מחייך כדי להחזיר את המעשה.

    אנשים ממורמרים מקיזים דמך.

    הגב לתגובה זו

    • אם גם אני אבכה על ''חלב שנשפך'' העם יהיה איתי? (ל''ת)

      עמך., 28/09/06 20:11

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    הוא מקבל אחריות המשפחה לא תקבל הבת וילד שנהרגו (ל''ת)

    הוא סתם אומר, 28/09/06 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הוא חי 53 שנים הילד חי 5 שנים וירד לטמיון (ל''ת)

    דורי שחקן, 28/09/06 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    גם אולמרט לקח אחריות... (ל''ת)

    גלית, 28/09/06 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא צריך להתנפל על קלגסבלד!! המערכת המושחתת מגוננת עליו מרצונה

    דרור, 28/09/06 15:43

    ובמלוא כחה ועזות מיצחה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון - צודק (ל''ת)

      אני איתך, 28/09/06 16:19

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    מעניין מה יהיה גזר הדין ואז ניראה אם הלינץ' מוצדק (ל''ת)

    רובי, 28/09/06 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    דין שווה לכל העבריינים והפושעים במדינה!! (ל''ת)

    שיוויון בחוק, 28/09/06 15:20

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ועכשיו

    מרק, 28/09/06 14:59

    חודשיים עבודות שרות.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    נהרגו אם ובנה

    אלי, 28/09/06 14:56

    הבעיה העיקרית והלא מודעת בציבור. זה הזמן. האלפית שניה שבה התאונה מתרחשת. ההבזק המהיר הזה משאיר מידי יום פצועים רבים והרוג או שניים. חוסר תשומת לב על הכביש שניה אחת, והחיים משתנים לתמיד.
    ' סאונד ' גבוה . פלאפון. רדיו . סידור דיסק ומתרחש שינוי לכל החיים

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לא נעשה שום לינץ' תיקשורתי. פשוט ''המורמים מעם'' לא אוהבים ביקורת (ל''ת)

    אישית., 28/09/06 14:52

    הגב לתגובה זו

    • אשכרה !!! (ל''ת)

      קילשונים, 28/09/06 15:45

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    צ'רלס דיקינס

    בין שתי ערים, 28/09/06 14:41

    בספר בין שתי ערים, האציל נוסע בכרכרה ודורס למוות ילד עני, הוא משליך לאב בבוז שתי מטבעות ורוטן על הפשוטים שמפריעים לו להגיע למחוז חפצו. אנשים כמו הפושע הדורסני היו אז והיו היום, אז התקומם העם ונקם באותם נפוחים שחשבו שהם שווים יותר מכולם, מה יהיה כאן בסוף? האם העם יתקומם או שהשופטים יחלצו את חברם ללא עונש?

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    בפועל זוכה מנהיגה פרועה 120 קמ''ש בעירוני+נהיגה בשכרות (ל''ת)

    חיים, 28/09/06 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    גרימת מוות ברשלנות 3 ש' מינוס התנהג טובה גג שנה ובחוץ (ל''ת)

    יצחק רופא, 28/09/06 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הרג רוסיה ''פשוטה'' !!!!!

    משפטן, 28/09/06 14:25

    מומחים מהארץ ומחו''ל, וגם הוא לא זוכר כלום, בקיצור, משפט של מיוחס ולא כל אחד מקבל משפט שכזה.
    ''המזל שלו'' שמדובר בעולה חדשה מרוסיה, אין לי ספק כי אם הוא היה הורג פרופ' מצליח וידעו, הכל היה נראה אחרת.
    הכל תלוי את מי הרגת ומה מעמדו החברתי.

    הגב לתגובה זו

    • אין דין אחד לכולם. (ל''ת)

      הכל תלוי..., 28/09/06 14:53

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    Let him be

    Gil, 28/09/06 14:19

    He did what he did, let him pay the price and lets move on. He needs to pay the price not because he is rich, famous, well connected, drives a Jeep, or whatever it is. He took responsibility, he is going to live with it for the rest of his life, and is willing to pay the price. He is not serial killer, he is a regular person that made a bad mistake. Lets not mark him, poeple deserve a second chance after they make mistakes, even as bad as this one.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אי חגורת חגורת בטיחות היא עבירה קטנה ? (ל''ת)

    יעל, 28/09/06 14:17

    הגב לתגובה זו

    • כן.

      אור, 28/09/06 14:45

      עוד שאלות?

      הגב לתגובה זו

      • ל- אור המתחכם

        חוקר תאונות, 29/09/06 10:04

        השחצנות שלך היא לא רק בלתי מובנת אלא גם לא צודקת. אולי בשבילך עבירת אי חגירת חגורות ע''י הנהג היא עבירה קטנה ואולי העונש המקובל עבורה הוא כזה אבל בזמן תאונות רואים בבירור כמה חשובה התקנה הזאת ולא מהצד של שמירה על חיי הנהג.

        מנסיון רב שנים של חקירת תאונות ע''י המשטרות בארץ ובחו''ל ניתן להיווכח כי בהרבה מקרים אי החגירה נובע מאותו זלזול של הנהג בנהגים אחרים ובמכוניות אחרות. כמעט תמיד זה קורה במכוניות גדולות או ברכבי שטח גדולים וכבדים. הנהג חש מוגן ברכב הכבד והגדול שבו הוא יושב ומרשה לעצמו לנהוג בדרכים ביתר זלזול, כשאי חגירת החגורה הוא הסממן המייצג, ובכך מסכן מאוד את הרכבים האחרים ואת המשתמשים ברכבים האחרים.

        אי חגירה נושאת בחובה נקודות.

        אור, עוד שאלות?

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    קלגס בלד שיחקת אותה גוטה בשביל זה יש חברים (ל''ת)

    גרינשפן, 28/09/06 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הפרק' לקראדי - אין ממצאים ונזכה אותך בוע.זיילר (ל''ת)

    שרונה, 28/09/06 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הלינץ' התקשורתי לא נחוץ רק בגלל שהוא עו''ד

    א, 28/09/06 14:13

    כי אדם קוטל קנים לא היה זוכה ללינץ' כזה.
    לפני שקלסברג עו''ד הוא בנאדם ואנשים עושים טעויות והוא יצטרך לחשוב על זה יום וליל בבית הכלא ואין עונש יותר גדול מזה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני לא מרחמת עליו כלל וכלל - רק על שני הנפשות שלא יזכו לחיות

    היו לו כבר, 28/09/06 14:13

    על נהיגה מהירה. ולא שללו לו את הרישיון. חיכו שהוא יעלה עם הטנק על האנשים כדי שיקחו לו את הרישיון. חבל שעל מהירות מופרזת פעם ראשונה אין שלילה ארוכה ומחנכת.

    הגב לתגובה זו

    • אני בכלל לא מאמין שאת באמת מרחמת על מישהו

      Avi Ecuador, 28/09/06 21:38

      רק אומר לך שחס וחלילה לא יקרה לך או ליקירייך דבר דומה שקרה למשפחה או לעורך דין, תחשבי לעצמך אם היית בתאונה במקום העורך דין חס וחלילה, יש דברים שקורים בעולם הזה ולא הכל מתוכננן ולא את הכל אנו צריכים לשפוט ולהעניש בחומרה כמבינים גדולים.

      הגב לתגובה זו

      • לפני שמגיעים לרמזור צריך לאט את הנסיעה - במיוחד שיש אור אדום

        ומכוניות עומדות, 29/09/06 06:41

        הרמזור. כן אני לא מרחמת עליו. יותר עליך ועל טיפשותך.

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    עדי אופי

    אילתי1, 28/09/06 14:11

    נאמר שהנאשם היה מומלץ להיות שופט,זו עדות אופי,?זו עדות מפלה,כי אחר היה מועמד להיות סבל בנמל, אינם שוים? כולנו מודעים לאי שוויון במערכת המשפטית,מעניין כמה אתה ואני היינו אמורים אם בכלל לשלם לשני עורכי דין של הנאשם.?

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חרפת המשפט עולה על חרפת השלטון !!! (ל''ת)

    אלכס, 28/09/06 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    העונש צריך להיות עבודות שירות לכל החיים

    כל אחד, 28/09/06 14:05

    הוא לקח חיים וצריך לכפר על כך כל חייו לא ע''י סבלו והשפלתו בלבד אלא ע''י עזרה לאחרים

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כמו בכל תאונה קשה, כולם מפסידים! די ללינץ הציבורי!

    אריק, 28/09/06 14:03

    שני אנשים חפים מפשע איבדו את חייהם. עורך דין מכובד ומצליח איבד את עולמו בשניות של חוסר ריכוז. נכון התוצאה של חוסר הריכוז שלו קשה, על כך הוא אכן צריך לשבת בכלא. אבל מהתגובות ניתן לחשוב שמדובר ברוצח סידרתי! תנסו לחשוב כמה פעמים המהלך חייכם קרה לכם חוסר ריכוז בנהיגה, תודו למזלכם הטוב שזה לא נגמר בטרגדיה כמו כאן. תתנו למערכת המשפט לעשות את שלה בלי התלהמות ולינץ ציבורי של אנשים שכלל אינם בקיאים בפרטי המקרה.

    הגב לתגובה זו

    • אבל אין לנו אמון יותר במערכת המשפטית

      אזרח, 28/09/06 15:37

      אחרי יותר מידי מקרים שבהם נראה שפסקי הדין וגיזרי הדין קשורים למעמדו של הנאשם והקורבנות, לעם כבר אין אמון במערכת.

      הגב לתגובה זו

      • נכון אין לנו ולא היה לנו אמון במערכת המשפטים ,,,עכשיו הנשיאה החדשה

        משה, 28/09/06 22:03

        שנבחרה הגב' דורית בייניש .

        מבקשת להחזיר האמון ,

        בוא ונחזיק לה אצבעות

        ובייחד נאחל לה בהצלחה

        שנה טובה .

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    זכרון סלקטיבי

    סקרן, 28/09/06 14:02

    מעניין שהוא זוכר רק מה שנוח לו: ששתה כוס יין אחת בלבד, שלא דיבר בנייד, שלא שיחק במשהו באוטו. רק לגבי מה שלא נוח לו הוא ''איבד את הזכרון''.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    רוצח...

    מיכאל, 28/09/06 13:57

    כאשר ערבי הורג אנשים הוא מחבל, וכאשר עורך דין הורג אנשים ומזקן?
    לדעתי הוא פשוט רוצח בדם קר!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שוורץ עוד אפס מהפרקליטות!!

    Y Station, 28/09/06 13:56

    למה לא הגשת כתב אישום על הריגה יא אפס מאופס! למה לא שלחתה את המשטרה העצלנית לבדוק בדיוק כמה כוסות יין משובח העו''ד הדשן שתה לפני שעלה על הטנק שלו ורסק את מכוניתה של ההרוגה? למה לא חקרת מדוע המשטרה לא בדקה את דמו של העורך דין הדשן והמפוטם!
    ורק לחשבה שהמנובל הזה היה עלול לשבת בבית משפט עליון מעבירה צמרמורת! האיש הדשן הזה ראוי ל 20 שנה בכלא על הריגה. הוא הרג ולא התרשל! הדשן הזה מייצדג את כל הרע במדינת היהודים!

    הגב לתגובה זו

    • נכון כל מילה בסלע (ל''ת)

      רונית, 28/09/06 15:05

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מקווה שעדי האופי לא ישפיעו על העונש שיינתן לו.

    ד''ר יהודית רונת, 28/09/06 13:56

    כתבתם ''...כי אין ראיות מספיקות להאשים אותו בעבירה זו.'' כך אתם כותבים. והסיבה? כי העלימו, בכוונה, מידע מפליל.
    גם בחרו, הבוקר, את האולם הקטן ביותר לנהל בו את הדיון. מדוע? כי כך אפשר היה להוציא את כל המפגינים מחוסר מקום.
    איזה שוויון לפני החוק!!
    אגב, לא כל המפגינים היו הורים שכולים. הייתי שם. ולמזלי, לא נתקלתי בעו''ד קלגסבלד ודומיו על הכביש. אני ומשפחתי שלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הנה מקרה בו צריך יחצ''ן ולא עו''ד - כדאי לקרוא

    איש יחסי ציבור, 28/09/06 13:48

    דינו של קלגסבלד נחרץ משום שלא ידע דבר על משמעותה של תקשורת המונים.
    מדובר באדם שכל עבודתו המשפטית נעשתה במחשכים, בהגנה על אישי ציבור ותמורת שכר טירחה שמן. מעולם לא הגיע או ירד אל העם, מעולם לא הגן על האדם הפשוט.
    מי שמכיר את העיתונות, יודע כי זו לא שוכחת את המנועים שמאחורי אנשי הכח. כך היה עם אורי שני, מקורבו של שרון כמנכ''ל עמידר, וכך עם עמרי שרון.
    מתוך הבנה עמוקה למצבו, לא ניתן היה בכלל להיעזר כאן בעו''ד, גם עו''ד מוכשר ומקושר כמו שמעון מזרחי, הידוע כאלוף הסדרי הטיעון במסדרונות בית המשפט. מזרחי, הידוע בכוחניותו ובערמומיותו יכול היה להשיא לקלגסבלד עצה אחת טובה - כשהעיתונות מבקשת את דמך - הצע לה את דמך . לך תתראיין לפני עיתון גדול בכתבת סוף שבוע. חשוף את מצוקותיך. הצטלם עם אשתך וילדיך. הצג את השפל הנורא אליו הגעת. היה נדיב כלפי המשפחה ואל תתמקח על תביעותיהם. נהד בכבוד בפוגעים בך והמנע מהשתתפות בכל אירוע ציבורי. נהל את חייך בשקט ובשלווה ואל תמשיך לייצג בבית המשפט את לקוחותיך - תן לעובדיך לעשות זאת. נהג בסבלנות ובשתיקה כלפי מקטגריך. בחר תוכנית ארוח עם מראיין סימפטי במיוחד ( יאיר לפיד למשל ) ותן לו שיחבוט בך בעדינות והצג את מסכת הצער והרצון הכנה להשתתף בצער.
    ואחרון אחרון - אל תנסה לעשות עסקאות מסדרון בשעה שהתקשורת מאחוריך.
    עתה, חייו של קלגסבלד נתונים בידי השופט. לו ירצה השופט לזכות באות קין, ולא להתקדם לשום מקום בחייו, יגזור השופט על קלגסבלד עבודות שירות. קרוב לודאי שהוא לא יעשה כך.
    על כן, כדאי לדעת - יחצ''נות היא כלי טוב יותר מכל עו''ד במקרים אלה.
    תודה.

    הגב לתגובה זו

    • לאיש יחסי הציבור

      לא יחצ''נית, 28/09/06 14:10

      הנה מקרה שבו אתה טועה. את ה''תותחים הכבדים'' שהזכרת הוא שומר למאוחר יותר וישתמש בהם רק בשעת הצורך - אם תתעורר - לקראת הערעורים. אין ספק שהיתה התייעצות, ויותר מאחת, עם מבינים ביחסי ציבור ודעת קהל.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    תפסיקו למהר לחרוץ דינים

    עו''ד א.ב., 28/09/06 13:47

    לכל אלה שנהנים להכניס לאחרים, מה שקרה לו יכול לקרות לכל אחד מאיתנו לכן זו רשלנות והוא לא רוצח, כל המקרה מצער. חתימה טובה

    הגב לתגובה זו

    • כן זה נכון. דומה שהמגיבים כועסים אפריורית על האפשרות

      דנית, 28/09/06 14:36

      שעושרו וקשריו ירפדו את עונשו. נראה לי שהכעס והעוינות מופנים אל השחיתות ואל מייצגיה בקרב בעלי הכוח ובעלי ההון והפוליטיקאים. עורך הדין נחשד מראש כמי שיוכל להתחמק מעונש ועל כן הפך קרבן לשנאה שכתובתה האמיתית היא אחרת לגמרי.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    למה נראה לי משהו מוזר ?

    א, 28/09/06 13:40

    כל הכתבות הללו להראות שהעו''ד הבכיר סובל - בזמן שהמשרד בראשותו ממשיך לעבוד ולייצר לו הכנסות , ואילו אנחנו שוכחים את 2 האנשים -שעולמם נגמר באותן שלוש השניות והצער שנגרם לאנשים שהכירו אותם .
    אז על מי צריך לרחם ?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    פרופ' ריכמן, אתה כול כך צודק!!! (ל''ת)

    סיגל, 28/09/06 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עושים לו לינץ' תקשורתי כאילו מדובר ברוצח סידרתי.

    עו''ד חן פרוינד, 28/09/06 13:29

    לאיש הזה קרה מה שיכול לקרות לכל אחד מאיתנו. הוא לא תכנן לעשות תאונה. הוא לא תכנן להרוג אנשים. לא תכנן להרוס את שמו הטוב עקב תאונה אומללה שהרסה גם את חייו שלו. אתם חושבים שהוא מחייך כל בוקר ומשפשף את כפיו בהנאה על כך שהרג אם ובנה בטעות איומה של רגע? מישהו מכם מכיר אותו באופן אישי בכדי להעיד על אדם כזה שהתאונה הזו היתה הגשמת חלומו הפרוע?
    מוטב שכל אחד ואחד מכם יסתכל פנימה וישאל את עצמו איך הוא היה רוצה שינהגו כלפיו אם חס ושלום עקב טעות איומה של רגע היה פוגע באנשים שלא כיוון מעולם לפגוע בהם. אולי אחרי שתקדישו רגע כזה עם עצמכם ותפסיקו לחשוב במונחים אינפנטיליים של ''הנה העו''ד העשיר שחשב שמותר לו הכל בגלל הכסף שלו, כולל להרוג אישה וילד עם הרכב היוקרתי שלו כי הוא עשיר ומותר לו'' אלא במונחים של ''גם לי זה יכול היה לקרות וזה לא הופך אותי לאדם רע או עבריין שצריך לכלוא מאחורי סורג ובריח'', אולי אז תצליחו למצוא בלבבכם גם את המקום לסלוח לעו''ד קלגסבלד שהוא עצמו קורבן של התאונה הזו לא פחות מהקורבנות שקיפחו את חייהם. אלא שהוא ''הוקרבן החי'' שיאלץ לשאת בנפשו את הטעות הנוראה הזו עד תום חייו, וזהו עונש כבד עד מאוד לכל אדם נורמטיבי.
    *למען הסר ספק מובהר כי לכותב שורות אלה אין כל היכרות וקשר כלשהו עם עו''ד קלגסבלד, לא אישי ולא מקצועי.

    הגב לתגובה זו

    • חנפן (ל''ת)

      אני ורק אני, 28/09/06 13:49

      הגב לתגובה זו

    • צודק. סתם משתלחים בו כי הוא מייצג יותר מדי דברידם ספק שנואים ספק

      דנה, 28/09/06 13:50

      נכספים

      הגב לתגובה זו

      • לדנה, כל כך רואים שאת טוקבקיסטית בתשלום, ובכמה כינויים

        גדי ר., 28/09/06 14:04

        תתביישי לך.

        הגב לתגובה זו

        • טוקביסטית בתשלום? הלוואי עלי עבודה כזו, לאיפה לשלוח קו''ח? (ל''ת)

          דנה אחרת, 28/09/06 17:03

          הגב לתגובה זו

          • לדנה האחרת, משרדי יחסי ציבור. דפי זהב (ל''ת)

            יחצ''ן, 28/09/06 17:10

            הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

      !, 28/09/06 13:55

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד על הגילוי הנאות, לעו''ד חן פרוינד

      משפטן, 28/09/06 13:57

      שאין לך היכרות וקשר אישיים או מקצועיים עם קלגסבלד אבל ללא ספק אתה נמנה על אותה הגילדה.

      בכל מקרה כיוון שפירסמת את שמך המלא ותוארך, ובחרת גם לצרף לשמו של קלגסבלד את תוארו, והרי הטענה העיקרית ''שלכם'' היא שצריך לשפוט אותו כאדם רגיל ולא בזכות מה שהוא - אבל אתה מדגיש זאת. האם גם אתה בבחינת ''שלח לחמך על פני המים כי ברבות הימים...''

      תהייה...

      ''לא אישי ולא מקצועי'', אבל לשים את החצי גרוש שלך היית מוכרח - זה ממש בער לך בעצמות.

      *למען הסר ספק מובהר כי כותב שורות אלו מכיר את קלגסבלד אבל אין לכך שום קשר לכלום.

      הגב לתגובה זו

      • מותר לך לחשוב אחרת ממני. זה עדיין לא סיבה לתקוף אותי אישית רק בשל

        עו''ד פרוינד, 28/09/06 16:05

        השוני בדעותינו. אם לא הבנת את דעתי אז תרשה לי להסביר לך אותה במילים יותר ברורות. אני לא טוען שעו''ד קלגסבלד צריך לצאת בלי עונש רק בשל העובדה שמדובר במעשה שנעשה ברשלנותו ולא במעשה שנעשה על ידו בכוונה תחילה. כל שאני אומר הוא שהתקשורת יותר מידי עסוקה במעמדו וברכושו של האיש לעומת מעמדם הכלכלי של הקורבנות ששילמו בחייהם באופן שיוצר תחושה שמדובר בתאונה של עשירים נגד עניים ומכאן ההתלהמות של הציבור, שדומה שמבקש לתלות את קלגסבלד בכיכר העיר, דבר שמוצא ביטוי במילים כמו ''רוצח'' וכיוב' ביטויים קשים המצויים למכביר בפורומים השונים, כאילו היה מדובר ברוצח סידרתי שביקש להתנקש באם ובנה. על כך אני מלין. מעמדו ורכושו של קלגסבלד אינם רלבנטים ולא צריכים להיות רלבנטים לא להרשעה ולא לעונש שיגזר עליו. לגופו של עניין ציינתי כי אירוע שכזה של חוסר תשומת לב רגעית יכולה לקרות תיאורטית לכל אדם בישראל, זוטר כבכיר, ולא צריך להיות אדם רע או פושע מועד בכדי שתאונה כזו תבוא לעולם. העובדה שהתאונה הזו זוכה ליחס עודף מהתקשורת היא בשל היותו של הפוגע אישיות מפורסמת, ועובדה זו אינה רלבנטית ולא צריכה להיות רלבנטית לתוצאות ההליך. למרבה הצער נעשה ניסיון בדרך של פסיכולוגיה הפוכה להשפיע על ההליך באופן שמייצרים תחושה בציבור ובקרב המשפחה של ''הליך מכור עבור האיש המצליח והמפורסם'' בכדי שביהמ''ש יבוא ויאמר ''לא בבית ספרי'' וישלח את האיש לבית סוהר. גם זה סוג של עוולה. תיק צריך להתנהל ללא שום לחץ תקשורתי מכל מין וסוג שהוא אלא על בסיס העובדות כהוויתן. הא ותו לא.

        הגב לתגובה זו

        • צריך להוסיף גם את הבחירה ה''נבונה'' באולם ה''נכון'' לדיון המשפטי (ל''ת)

          משפטן, 28/09/06 17:03

          הגב לתגובה זו

        • (נסיון שני, שליחה קודמת לא עברה משום מה) לעו''ד פרוינד

          משפטן, 28/09/06 17:18

          אין פה תקיפה אישית אלא הצבעה על צורת חשיבה מאוד מאוד סובייקטיבית מצידך.

          אתה (את?) עדיין ממשיך לכנות אותו עו''ד ולא בשמו כמו שהיית נוהג עם כל נאשם אחר בשם זילברגנץ. זכותך.

          לא כולם מכנים אותו רוצח, גם המעטים שעושים זאת עושים את זה מפאת התלהמות והוצאת קיטור, שכן ברור שהוא לא כזה. לרבים חורה שבגלל מעמדו הוא לא מקבל צדק נוסח ''בוזגלו'' אלא צדק נוסח אנשי הון/שלטון ועל כך יוצאת הקריאה של הציבור, על המריחות הנראות ועל מה שקורה כנראה מאחורי הקלעים. (הרי אין ספק שקלגסבלד הוא אחד מיקירי האנשים בקשריו להון/שלטון במדינה ול''עם'' כנראה נמאס לראות איך אחד אחרי השני רובם יוצאים נקי, או נקי יחסית, ממה ש''בוזגלו'' היה משלם בעבורו ביוקר).

          אין פה התקפה אישית עליך אלא רצון לבקש צדק ולא להטות חסד בגלל מעמדו.

          העובדות שפורסמו מרמזות לא מעט על חוסר שיוויון בחקירה ובהתייחסות לנהג ההורג - וזאת עובדה ואין בילתה - לעומת נהגים הורגים אחרים.

          הנה בר''ת ואשמח להתייחסותך נושא נושא או להתעלמות המצופה.

          יחס של כפפות של משי מצד הפרקליטות שרק ברגע האחרון ומפאת לחץ ציבורי נסוגה מהחלטה אוילית לעשות, במקרה כזה ברור, עסקת טיעון - צועק לשמיים!

          בדיקת אלכוהול בדם - מאוחרת ומייתרת.

          חקירה בבית החולים/בבית ולא במשטרה.

          עדי אופי בשלב מאוד מאוד מוקדם, הידידה מבית המשפט העליון.

          גליון ההרשעות. שלי נקי יותר. (אני בגילו).

          איבוד הזכרון המעורר תמיהה בלשון המעטה (אבל ברור משפטית) אבל הדגמת זכרון נהדר במה הוא לא עשה: טלפון וכו'. ולמה הודה אם לא זכר?

          חקירה מתוזמנת היטב ובכפפות משי.

          המשך הופעה בבתי משפט במקום ל''התייסר'' במשרד/בבית והמשך פעילות ע''י אחרים ממשרדו. (בניגוד לשבר כלי שהוא מציג את עצמו, כולל ה''הזדקנות'' המואצת). המשכם של חיים כרגיל. (בטח פה תובא הטענה כי כך ראוי שכן אחרת יכנס למרה שחורה יותר עמוקה - שוב להזכיר, שתי גופות במכונית שעליה התהפך).

          האם אין פה רשלנות פושעת? האם זה לא דומה בדבר מה - פרט למספר ההרוגים - למקרה אולמי ורסאי?

          הגילדה הניצבת דום לידו.

          מה הראתה הבדיקה של הפלאפונים? האם מסתירים דבר מה.

          שוב, אולי תחשוב שיש פה דבר מה אישי כנגדו ולא כך הדבר. האדם הוא אדם חיובי, נורמטיבי, עו''ד מופלא וכל השאר אבל גם הוא חייב לשאת על עצמו את עונשו על שגיאותיו. שני אנשים - חפים מכל מעש ללא ספק - נהרגו כתוצאה מהנהיגה הפושעת שלו. האם הוא עשה בדיקה רפואית מעמיקה לבדיקת הבזק חוסר הזכרון? מה העלו הממצאים? יש לי מחשבות גם בנושא זה.

          איך היתה עמדתך אם שני ההרוגים היו ילדיך? איך היה קלגסבלד טוען אם ההרוגים היו אשתו וילדיו?

          יום טוב גם לך.

          הגב לתגובה זו

    • לעו''ד הנכבד

      היינה, 28/09/06 13:57

      לא לכל אחד ''זה יכול לקרות''. לי למשל אין עשרים עבירות תנועה בתיק שלי (ואפילו אין לי עבירה אחת)
      אז די לזיבולי השכל ''שלכל אחד זה היה יכול לקרות.
      אנו חוזרים שוב ושוב ''למבחן בוזגלו''.
      עדויות ''האופי'' ממש מגעילות ואני לא מצליח להבין מה הקשר בין התנהגותו הניפשעת על הכביש לבין ''אופיו''.
      דווקא חבורת העדים רק מחזקת את התחושה שהפכנו לחברה בה ''חבר מביא חבר''. אדם עם עשרים הרשעות
      על נהיגה מופרעת היה מועמד לכהונת שופט בעליון.
      מסתבר שאנו כבר מזמן לא רק לבנטיניים או אולי כבר דומים לשלטון
      במדינות אפריקה.
      ''פני הדור כפני הכלב'' ? ואולי פני בית המשפט העליון כפני המועמדים
      לכהן בו ?

      הגב לתגובה זו

    • עורך דין חן פרוינד כל הכבוד כי אתה מלאך מליץ טוב

      משה דין, 28/09/06 13:58

      המקרה של עו''ד דורי קלגסבלד נקרא בתורת משה ''רוצח בשגגה'' ואין לו משפט מות כי לא בזדון קרה הדבר
      וכל אשר עליו לעשות הוא לשבת בעיר מקלט עד מות הכהן הגדול עד שוב חמת הזעם ממנו ממשפחת הקורבנות

      הגב לתגובה זו

    • מה שאמרת נכון אבל...

      אני, 28/09/06 14:04

      השאלה היא האם נהג באופן יהיר ולא זהיר או כאחד האדם שקרה לו אסון.
      זה שיש BMW או מכונית יקרה אחרת מעלה את הסיכון לתאונה, ולכן הנהג צריך להזהר שבעתיים

      הגב לתגובה זו

    • נער הייתי וגם זקנתי ובכי בפני שופט ראיתי וגם ראיתי

      עו''ד, 28/09/06 14:05

      עובדות יותר מ''תמוהות'':

      1. אובדן זכרון .
      טענת הגנה קלאסית שקשה להפריכה אך מאד מאד נוחה...( לנאשם).

      מסכימה איתי שכל עבריין פשע ( רצח בתוך המשפחה וכו') מ-י-ד טוען כך ???
      ל-א מאמין לו.

      2. נעשתה לו בדיקת אלכוהול בדם לאחר 6 שעות.

      בכל שנותי במיקצוע לא שמעתי שהמשטרה עושה '' טעות'' כה ילדותית..

      3. הוא אדם שבור??

      הופעות שלו בפני וועדת זיילר מציגות אדם בשיא כושרו המיקצועי.....
      ואני מפרגן לו. הוא עו''דש מעולה.

      4. מערכת יחסי ציבור עובדת , שעות נוספות''...
      זה מזכיר לי את מסכת הרמייה שנערכה ע''י שרון וחבורתו (לא אתפלא אם יתברר שזה כלל את קלקסבלד....)
      לפיה טננבאות הוא ( כמעט) שכיב מרע,שעקרו לו ציפורניים וגם שיניים..
      ותוחלת חייו התקצרה מאד..

      ומה התברר ??
      הכל עורבא ופרח ....

      הגב לתגובה זו

    • טעות ''קטנה'' מר עורך-דין:

      יזהר, 28/09/06 14:09

      התחלת ישר בטעות ''מוזרה''. כתבת: ''לאיש הזה קרה מה שיכול לקרות לכל אחד מאיתנו''.

      מה שמוזר בזה, הוא עצם העובדה שלאמא שלי, אשה מבוגרת שומרת חוק ממעמד הביניים, לא יכול לקרות דבר כזה.

      למה לא יכול לקרות לה דבר כזה?

      א) כי היא לא תיסע במהירות מופרזת באמצע העיר.
      ב) כי היא לא תתפרע ותחתוך נתיבים ''בטעות'' ופתאום תמצא את הרכב שלה נוחת על גג רכב אחר.
      ג) כי הרכב הקטן שלה, גם אם פתאום היה נוחת מהשמיים - לא היה עושה נזק כזה אדיר כמו שעשה הרכב המשוריין של המיליונר שאתה מגונן עליו.

      עכשיו תביט באמה של הנמחצת, סבתו של הקורבן, ותומר לי למי בדיוק ביצעו פה לינץ' בסיפור הזה.


      *למען הסר ספק מובהר כי לכותב שורות אלה אין כל היכרות וקשר כלשהו עם עו''ד קלגסבלד, לא אישי ולא מקצועי.

      הגב לתגובה זו

    • לעו''ד פרוינד

      גיל, 28/09/06 14:14

      קודם כל ועם כל הכבוד לקלגסבלד הוא לא הקורבן של התאונה הזו.

      לשחטתך, מן הראוי לסלוח לכל הנהגים שהורגים ''בלי שתכננו'' בני אדם.
      ואולי נסלח גם לאלה שבנו את אולם ורסי כי הרי הם לא תכננו להרוג אנשים, הם לא תכננו שהרצפה תקרוס.

      כל מה שהגדרת הוא בדיוק רשלנות ועל רשלנות משלמים.
      כשאתה עולה לנסוע בכביש, תשומת הלב שלך צריכה להיות מוקדשת לדרך ולא למשהו אחר.

      וחוץ מזה מי אמר שעו''ד קלגסבלד הוא אדם נורמטיבי?

      הגב לתגובה זו

    • למתים לא עושים לינץ תקשורתי-שיגיד תודה שהוא חי (ל''ת)

      הרד ומתהלך חופש, 28/09/06 15:47

      הגב לתגובה זו

    • עו''ד חן, אתה מזבל את השכל

      רינה, 28/09/06 15:57

      גם רוצחים שנתפסו יעידו שהחיים שלהם נהרסו והם אומללים והם הפכו לקרבן וכו'. נו אז???
      הקלגסבלד הזה פושע שצריך לתת את הדין כי הוא נהג בכביש ברשלנות וביהירות כאילו הכביש של אבא שלו, וזה שהוא מתחרט עכשיו זה רק בגלל שעקב מות שני אנשים הוא צריך לתת את הדין מסכן.
      כמה מתערבים שאלמלא מתו ו/או אלמלא נשפט ו/או אלמלא ידעו מי הנהג הדורס, הוא היה ממשיך לחייך ולנהוג במהירות מופרזת כשכל בני התמותה הרגילים שקופים בשבילו?
      עלק קורבן.

      הגב לתגובה זו

    • מבחן התוצאה הוא הקובע

      ברק, 28/09/06 16:43

      אין ספק שעו''ד קלסבלד לא התכוון להרוג אף אחד ואין ספק שהוא באיזה מקום סובל מכך, אך ההבדל הוא בחומרת העונש. בנסיבות דומות, אדם אחר מהשורה שלא נמצא במעמדו של העו''ד הנכבד עם ''מליצי היושר הנכבדים שלו והתמיכה של הפרקליטות והמשטרה'' היה מקבל עונש הרבה הרבה יותר חמור (כנראה).

      הגב לתגובה זו

    • מר פרוינד הוא לא הקורבן והוא גרם

      אילה, 28/09/06 20:51

      לתאונה שלא היתה צריכה לקרות ככה לא נוהגים בתוך עיר - אמא ובן שילמו בחייהם כי הוא חשב שהכביש של אבא שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    לכלא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    תמי, 28/09/06 13:28

    שיסבול כל חייו!!!!!!!! זה המעט שיוכל לתת עבור המשפחה המתאבלת.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כולם שווים בפני החוק. אפילו אם אתה עשיר

    כנסו, 28/09/06 13:27

    חבל לי על ההתלהמות ונסיון הלינץ' בקלגסבד רק בגלל שהוא עשיר. אני חושב שקשה להאשים אותו בכוונה לעשות מה שעשה. ברור שלא רק המשפחה המסכנה ששניים נהרגו לה סובלים. ברור שעונש הוא צריך לקבל. ובכל זאת, הוא עשה טעות שכל אחד יכול לעשות מחר.
    רוב נפגעי תאונות הדרכים הם בגלל תשתית גרועה לא בגלל נהגים. יתכן בכלל והיה דבר מה נוסף שגרם לתאונה ונשכח מהפוגע. הגיע הזמן שיהיה דין צדק גם לעשירים וגם למפורסמים. לא בעדם ולא נגדם

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אים זה לינץ מה יגד נשיא המדינה???????????????????????????????? (ל''ת)

    יאיר, 28/09/06 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    רוצח !!

    אריק, 28/09/06 13:23

    הוותרנות במשפט גוררת מקרי רצח נוספים בכבישים
    די לסלחנות !!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לבכות לבכות על הגורל המר........... (ל''ת)

    א, 28/09/06 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    גלגסבלד צריך לשאת את עונשו בבית הכלא (ל''ת)

    אזרח, 28/09/06 12:52

    הגב לתגובה זו

    • DEFENETLY (ל''ת)

      M, 28/09/06 13:04

      הגב לתגובה זו

      • you mean definitely? i guess (ל''ת)

        gil, 28/09/06 13:57

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    יש המאבד עולמו בשניה אחת.

    לא מרחם בכלל!, 28/09/06 12:51

    אני רואה את כל הקלגסבלדים האלו וכל הנהגים הפרועים, שנוהגים ברשלנות, שטסים על הכביש, שעוברים בכתום, שחותכים נתיבים, כולם רוצחים בפוטנציה. אחוז מסוים מהם גם מממש ביום מהימים את הפוטנציה ורוצח, סליחה, הורג ברשלנות.
    אני נתקל בהם יום יום, עוקפים אותי בפראות, וכשאני איכשהו נפגש איתם ברמזור (כי בסופו של דבר העקיפות האלו לא שוות כלום), אז בחשש מרובה אני מיישיר אליהם מבט (בחשש, כי בחלק מהמקרים הם עארסים שעלולים לדקור אותי למוות), והם, בלי בושה, מסתכלים עלי, מחייכים ושמים גז מיד שהאור מתחלף, בלי להסתכל אם במקרה יש אולי עוד הולך רגל על מעבר החציה.
    אני לא מרחם עליהם בכלל, כי זו לא חכמה לרחם על האכזרים.
    הם לא מרחמים על הנהגים השפויים והולכי הרגל, שמנסים לשמור על חוקי התנועה.
    ולהזכירכם - אם איני טועה יש באמתחתו של קלגסבלד כמה עשרות עבירות תנועה קודמות.
    המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים.

    הגב לתגובה זו

    • Hear hear (ל''ת)

      Y Station, 28/09/06 14:06

      הגב לתגובה זו

    • רק לא ברור איך אתה יודע שקלגסבלד הוא כזה.

      הודי, 28/09/06 14:51

      יש חיות אדם על הכביש, גם אני, כנהג טוסטוס, פוגש את הזוועות הדורסניות האלה כל יום, ורק אלוהים יודע איך הגעתי ליום הזה בחיים. אבל בין זה לבין לנצל את אסונו של אדם ולהפיל עליו את סיוטי הכביש שלנו הפער הוא עצום. מי שמך להחליט, בלי שתדע שדבר וחצי דבר על אופן התנהלותו על הכביש, שהוא זה שמתאנה לך כל יום?

      הגב לתגובה זו

      • הוא הרי הודה כי נהג (והרג) ברשלנות! (ל''ת)

        לא מרחם בכלל!, 28/09/06 17:02

        הגב לתגובה זו

        • לא ברשלנות - ברשלנות פושעת זה ההבדל

          ובא למשפט, 30/09/06 08:07

          עורכי דין שיגנו עליו מפני הסבתא.

          הגב לתגובה זו

  • 38.

    כולם מצטערים אחרי התאונה

    שוקו, 28/09/06 12:39

    כל כך הרבה נהגים חראות שנוהגים בצורה מסוכנת בלי לשים זין. רק אחרי שהם הורגים מישהו אז פתאום הם נהיים שבר כלי ומלמלים שהלוואי שהם היו אלה שמתו בתאונה.

    יודעים מה? אני מסכים. זה רק הוגן שמי שנוהג מסוכן יהרוג באמת רק את עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה, לא תהיה עיסקת טיעון? (ל''ת)

    המטיף, 28/09/06 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    פשלה בחקירה

    מורי, 28/09/06 12:28

    אני משוכנע שהאיש היה עסוק בחיוג בפלאפון והסיר את העיניים מהכביש.הסיפור שאינו זוכר דבר מהשניות של לפני התאונה מצוץ מן האצבע.פשוט קלישאה ידועה של משפטנים לברוח מהאמת.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ממש טרגדיה לכולם,,משפחת ההרוגים שלא ישובו, והעו''ד שחיו שוים אפס,, (ל''ת)

    מ ע צ י ב מאד, 28/09/06 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    העו''ד דורי ממש גמור,,חיו כקליפת השום,,מרחם עליו ועל משפחות ההרוגים (ל''ת)

    בצלאל, 28/09/06 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    רייכמן המושחת רצה להיות שר החינוך-עוד נוכל מקורב לצלחת (ל''ת)

    נמאס מהאליטה, 28/09/06 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    בלגן גדול במציאת צדק במקרה הזה

    ג'ורג', 28/09/06 12:12

    אין ספק שקלגסבלד הולך לאכול אותה מעט גם ובגלל שמו ומעמדו. אין ספק שהוא אדם נורמטיבי שעשה שגיאה עצומה. אין ספק שבמקרה הזה ה''המון'' דורש שהצדק לא רק יעשה אלא גם יראה והרבה מהכעס מופנה אליו בגלל הכעס הכללי של הרבה אנשים כלפי האליטות. זוהי בעצם הזדמנות של ה''עמך'' ל''דפוק'' את האליטות.

    לטובתו של קלגסבלד יש הרבה דברים ואותם יציגו עורכי הדין בבית המשפט יחד עם כל עדי האופי. (מעניין כמה עדי אופי מותר להביא? הרי בשלב מסויים זו חזרה על אותו הדבר או סתם ניואנסים דקים שבדקים והמטרה האמיתית היא להראות את הקשרים הטובים שלו. מעניין גם אם יהיו לו עדי אופי מקרב השופטים עצמם ואולי אף מידידיו מבית המשפט העליון?)

    לרעתו של קלגסבלד עומדות מספר נקודות שחורות/רעות, כל אחת מהן אולי אינה הכי משמעותית אבל הריכוז הגדול מעיד על כיוון ודרך מחשבה.

    **לפי מה שנכתב יש לו גליון הרשעות ארוך ומשמעותי בעבירות תנועה.

    **ההימנעות שלו מ''לזכור'' מה שקרה בזמן התאונה, כלומר הוא ''הודה'' בעובדות המרות של תוצאות התאונה, ומאידך הנכונות שלו להודות כי כפי שהוא יודע היטב בית המשפט מאוד ''אוהב'' נאשם שחוסך מזמנו של בית המשפט.

    **הקטע שהמשטרה עשתה לכבודו עבודה מחורבנת של איסוף חומר ראייתי ובמיוחד בבדיקת האלכוהול בדמו שהתבצעה מאוחר מכדי להראות את המצב האמיתי בזמן התאונה. מי כמוהו, עו''ד מעולה, יודע היטב איך למסמס/לדלל - תרתי משמע - את הראיות המוחבאות בדמו.

    **אי ההודאה שלו בכמות השתייה המדוייקת ששתה באותה ארוחת צהריים והזכרון המתעתע של העדים.

    **המשך הופעותיו בבתי משפט, כולל הופעה טלויזיונית בנושא, שלא מעידים בהכרח על מצב רוח קשה/אובדני אלא ההיפך - מראה על המשך החיים הרגילים. אין גם מה להתרגש מהזדקנותו ה''מואצת'', זה קורה לטובים שבנו.

    **חוסר נכונותו להביע את סלידתו מהמעשה בפני משפחות ההרוגים וזאת במיוחד כי הוא כעו''ד יודע היטב את המשמעויות של מעשה כזה.

    **אי נכונותו להודות ברשלנות פושעת כשברור שזה אכן המקרה וגם זאת לאור המשמעויות המשפטיות בלבד וגם זה מעיד בעיקר על הנסיון להתחמק ממשפט צדק.

    **ההעברה שלו לבית החולים מיד לאחר התאונה בתואנה כזאת או אחרת אבל הריח, הו הריח.

    **ההתארגנות המהירה של הממסד המשפטי לטובתו. הגילדה מוכיחה שוב את כוחה מתוך ידיעה שאולי בפעם אחרת אדם אחר מהגילדה יהיה הנאשם.

    כל תוצאה שתתקבל ע''י בית המשפט תישא בחובה שביעות רצון מצד אחד וחוסר שביעות רצון מהצד השני. מן הסתם עונש קשה יחסית יגרור ערעורים רבים וההיפך גם יתכן. שופט חכם ימצא דרך להעניש כך ששני הצדדים יצאו וחצי תאוותם בידם. איך הדבר יעשה? אין לי מושג.

    כחלק, חלק בלבד, מהעונש הייתי מוסיף לו עבודת קודש של ייצוג של נאשמים חסרי כל במשפטים כנגד הממסד (ביטוח לאומי וכו') אבל לא כדי לצאת ידי חובה ולא חד פעמית או אחד בשנה אלא לפחות לחצי מזמנו המשפטי בהמשך חייו. הרי כסף לא חסר לו ועבודת קודש כזאת תעשה לו פלאים בחזרתו להיות אדם מן הישוב, אדם ענו, ולא אליטה נעלה מכולנו.

    הגב לתגובה זו

    • עניין נוסף

      דבורה, 28/09/06 13:49

      האם בדקו לעומק את השיחות הטלפוניות מהמכשירים הסלולריים שהיו ברשותו בזמן התאונה? שיחות נכנסות ויוצאות, הודעות נכנסות ויוצאות, שימוש ב GPS, כניסה ל GPS, כניסה לאינטרנט וכו'.

      מעניין...

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    בייצוג בועדת זיילר נראה ממש טוב

    הכל הצגה, 28/09/06 11:58

    הנחו אותו, או שידע בעצמו להתאפר, לא לישון בלילה ולהגיע בשיער סתור.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    צבי זמיר העיד לטובתו ?

    קורא, 28/09/06 11:29

    מאיפה צבי זמיר מכיר אותו כל כך טוב ? מה הקשר של דורי קלגסבלד למי שהיה ראש המוסד ?

    הגב לתגובה זו

    • צבי זמיר כנראה סובל מזקנתו (ל''ת)

      טורונטו, 29/09/06 03:17

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מפגינים צבועים-כל יום יוצאים אנשים שהרגו בתאונותדרכים בעונשים קלים

    איפה הם היו, 28/09/06 11:20

    צריך לדבר עם מאות משפחות אלמוניות שאיבדו אהובים בתאונות דרכים ,כדי להבין שיש כל כך הרבה נהגים שאחראים למותם של אחרים שיוצאים בעונשים מצחיקים ,.
    איפה היו המפגינים הרגישים כל כך עד היום ? לא שמענו שהם תמכו במשפחות ההרוגים או שנלחמו בבתי המשפט על העונשים הקלים ......
    פתאום עכשיו הם התעוררו ? כשהמשפט הזה מימלא תחת זכוכית מגדלת של התקשורת ?
    איפה הייתם עד היום אנשים רגישים ?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    נסע 80 חה חה חה אולי 280!!!!! (ל''ת)

    יוסי, 28/09/06 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מסכן מאוד האדם שגרם למותם של בני אדם, אך יישא באחריות מלאה בכל מקרה

    אסון אסון, 28/09/06 11:17

    אך מכיוון, שאופן התנהגותו ונהיגתו מלמדים על הזילזול שבחיי אדם: נהיגה במהירות מופרזת בתוך צומת ולפני רמזור אדום, זילזול בחיי אדם שהוא ככל הנראה הגורם הראשי לתאונה, לא ייתכן שהדורס, ייצג ציבור כלשהו באיזשהו זמן, בפרט לא גופים ממשלתיים, ולחלוטין לא יוכל לייצג, את המשטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל אלו

    פקק תנועה, 28/09/06 11:08

    שיוצאים נגד התיקשורתבמיקרה זה תתבישו לכם אתם ממסדים את השחיתות הציבורית והמצפונית בחברה הישראליתאך אדה כזה גם ללא התאונה היה מנועמד לשופט בית המישפט העליון כל מי שקשור למטעמי השילטון והצלחת הוא גם ליצן בדרך היתהגותו הציבורית והתוצאה העגומה מוכיחה זאת היכן היתה אחריותו בזמן נהיגתו בכביש?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מצפונו האישי הטוב

    פקק תנועה, 28/09/06 11:02

    היתגבר על מצפונו האישי הרע.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    רייכמן ורובינשטיין הצדיקים (ל''ת)

    מגינים עליו???, 28/09/06 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    עם איזה אוטו הוא הגיע למשפט? (ל''ת)

    סוסה מרצדס, 28/09/06 10:51

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שחשוב לך ? איזה אוטו.

      דוד, 28/09/06 14:09

      נראה שקנאה וצרות עין זו תכונה יהודית. אין בעולם נהג שדעתו לא הוסחה לרגע. לרוע המזל זה קרה לו ברגע הגרוע ביותר. הוא יבוא על עונשו, אבל למה הנקמנות?

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לכמה מתים גרם אולמרט בפזיזותו (ל''ת)

    עוף מהעיניים, 28/09/06 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שופט בבית המשפט העליון?????????????????????? (ל''ת)

    קובי, 28/09/06 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    פולקסווגן כי חיים רק פעם אחת

    חן, 28/09/06 10:43

    רק פעם אחת צריך כדי להרוג שני אנשים חפים מפשע

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    משפחת ה''קורבנות'' שותה את דמו של אדם נפלא

    ח.רמון, 28/09/06 10:41

    מספיק עם הטרור נגד אדם ידוע ומוכר

    הגב לתגובה זו

    • למה שמת את המלה קורבנות במרכאות???

      שאול, 28/09/06 11:29

      אין דרך להגדיר זאת אחרת מלבד קורבנות.

      הגב לתגובה זו

    • נדרש שווין בפני החוק - לפני חודשים על עבירה דומה - שנתיים מאסר (ל''ת)

      חיה, 28/09/06 11:36

      הגב לתגובה זו

      • אסור לשתוק יש להפגין כנגד השופטים שהם חבריו (ל''ת)

        מה זו הפקרות, 28/09/06 16:00

        הגב לתגובה זו

    • אנחנו משפחת העם של הקורבנות - זה ההבדל (ל''ת)

      וצדק לכל, 30/09/06 16:07

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    דורי הוא מלח הארץ ואיש נפלא-בסה''כ

    מ.קצב, 28/09/06 10:40

    ת.דרכים קלה ולא רצח או פעילות טרור או שוד בנק

    הגב לתגובה זו

    • תאונת דרכים קלה??.

      יוסי, 28/09/06 11:26

      תאונת דרכים קלה זה כשהפח מתכופף או כשנשבר הפנס. תאונת דרכים שקטלה אם צעירה ובנה היא הכל חוץ מקלה!!!!!!! אני תוהה כמה אטימות יש בך !!!!!

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק מה שכתבתה

        דור, 29/09/06 12:48

        ברכב שלו הפח התכופף טיפה.

        הגב לתגובה זו

    • דורי לא תהיה לבד.תשחק שש בש עם קצב (ל''ת)

      לאבד הכל ב 3 ש, 28/09/06 15:54

      הגב לתגובה זו

    • גם קצב משה נפלא וגם טננבוים אלחנן וגם מרדכי -שיקימו קבוצת תמיכה (ל''ת)

      ביבי, 28/09/06 16:08

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אירוע מצער - תנו לו לשאת בעונשו והניחו לו

    קולגה, 28/09/06 10:40

    כאבם של קרובי המנוחים מובן לחלוטין, אבל חבל לי על ההתלהמות הנמשכת נגד קלגסבלד - שהודה באשמתו ויישא את דינו. עובדת היותו עו''ד מוכשר ומצליח אינה צריכה לשמש כנגדו (כשם שאינה צריכה לפעול לטובתו). כל ''אדם מן הישוב'' שהיה גורם למוות בנהיגה רשלנית היה מנהל מן הסתם מאבק משפטי ממושך ועיקש כדי להחלץ מאחריות ובסופו של דבר יוצא בעבודות שרות. על קלגסבלד ייגזר עונש חמור יותר. אין טעם וצורך להוסיף ולהשתלח בו.

    הגב לתגובה זו

    • לפני חודשים גזרו שנתיים מאסר בפועל על אישום דומה - כך גם כאן. (ל''ת)

      חיה, 28/09/06 11:34

      הגב לתגובה זו

      • הוא יהיהר ומתנשא-והנה עונש מה' לא לעולם חוסן (ל''ת)

        מגיע לו, 28/09/06 16:02

        הגב לתגובה זו

      • אם הוא כל כך היה בטוח בעצמו שיחזיר המתים ב-3 שניות (ל''ת)

        שווים בפני החוק, 28/09/06 16:03

        הגב לתגובה זו

    • גם משה קצב ואיציק מרדכי לא התאפקו ו...ב3 שניות (ל''ת)

      לכבוש הייצר, 28/09/06 15:56

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    עיזבו אותו-הוא מלא צער וכאב -מספיק

    אהרון ברק, 28/09/06 10:39

    שלילת רשיון וקנס

    הגב לתגובה זו

    • גם איציק מרדכי ומשה קצב מלאים צער ומנסים להשפיע במעמד שלהם ובכוחם (ל''ת)

      להמתיק הדין, 28/09/06 16:04

      הגב לתגובה זו

    • הוא לועד לעניים ולחלשים והנה הגיע יומו !!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אני יודע, 28/09/06 16:05

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    קלגסבד צריך לשבת בכלא !!!

    מושחתים נמאסתם, 28/09/06 10:37

    בכזו מהירות לסוע בתוך העיר ולהרוג 2 אנשים אין שום הצדקה..גם אם אתה חבר של השופטים...

    הגב לתגובה זו

    • הוא חייב לשבת בכלא.לשופטים אסור להיות מושפעים ממעמדו (ל''ת)

      אז מה אם יש לו, 28/09/06 15:55

      הגב לתגובה זו

    • אם היית חושב 3 שניות לא היית טועה ב-3 שניות (ל''ת)

      מחשבה תחילה, 28/09/06 15:55

      הגב לתגובה זו

    • יש להפגין בכיכר המדינה ם לא יורדע בעונש חמור (ל''ת)

      הון ושלטון, 28/09/06 15:58

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    על תדאגו דורי החמוד יקבל זיכוי

    איציק, 28/09/06 10:33

    על רררצצצחחח הבנתם רצח לא פחות ולא יותר, דון שמעון מזרחי יוציא שהנרצחת אשמה!!! מדינת העולם השלישי רק אידי אמין חסר פה.

    הגב לתגובה זו

    • איציק - ואם לא , אתה חותך ? הא קשקשן ! (ל''ת)

      די לשטויות, 28/09/06 11:21

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שלא הבנת מה שכתבתי

        איציק, 28/09/06 17:43

        תקרא שוב

        הגב לתגובה זו

    • יש להפגין בכיכר המדינה אם לא יורשע בעונש חמור (ל''ת)

      הון ושלטון, 28/09/06 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    רייכמן תתביש לא התקשורת הרגה

    יוסי, 28/09/06 10:29

    את יבגניה ובנה, הבנת!!!!!!! קלגסבלד הרג אותה או יותר מדויק ר צ ח אותם!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שום הקלות!!!!

    טובה, 28/09/06 10:28

    אני חושבת שדווקא איש כמוהו צריך להענש בחומרה יתרה,הוא איש פיקח משפטן רציני ולכן הוא אמור יותר מאחרים להבין את חומרת מעשיו,אז מה כל הקשקושים.הוא האג שני אנשים שחנו ברמזור אדום,על מה בכלל מדברים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מאוד מעניין

    איציק, 28/09/06 10:27

    1) למה האיש לא יושב במעצר
    2)ולמה יש לי הרגשה שהוא גם לא יכנס ?

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא מעניין

      צחי, 28/09/06 12:29

      מעולם לא שמעתי על נהג דורס שהושם במעצר לפני משפט. מעצר נועד לאפשר חקירה - וזו כבר הושלמה, אן למנוע את סיכון הציבור - וכאן מדובר באדם נורמטיבי שמעלם לא נשלל רשיונו קודם לכן, ואת הסיכון מנהיגתו ניטרלו על ידי שלילה מנהלית.

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה צחי

        גיל, 28/09/06 14:03

        כל נהג (למעט קלגסבלד המקושר) מעצר מייד אחרי תאונה בה נהרגים אנשים עד לתום החקירה.

        קלגסבלד לא נעצר - ואפילו לא נחקר בתחנת משטרה

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    איש נורמטיבי ובעל ממון. עסקת טיעון מתבקשת. (ל''ת)

    יעקב הנאור, 28/09/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    צדק לכל

    רונן, 28/09/06 10:18

    1. לקחו לו שתי בדיקות אלכוהול : אחת 6 שעות אחרי האירוע (אחרי שיעצו לו לשתות הרבה מים) והשניה ''נפסלה'' בלי סיבה.
    2. המשטרה באה אליו הביתה לחקור אותו, תענוג שאפילו שר המשפטים רמון לא זכה לו.
    3. נשיאת בתי המשפט נישקה לו את היד חודש אחרי באירוע פומבי מה סימן אותו כמוגן.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הפנים של האמא/סבתא אומרות הכל - עצוב

    יואב, 28/09/06 10:17

    ושום הון לא יוכל למרוח את זה

    הגב לתגובה זו

    • קלסברג נראה לכם חוגג?מבסוט מהחיים? או איש שעולמו חרב עליו?

      גם אם תתלו אותו, 28/09/06 11:27

      לא ברור מה הקטע שלכם - האיש גרם לתאונה וישלם עונש על כך . מאז התאונה לא שמענו שהוא חוגג במסיבות אלא שהוא איש גמור . אז יהיה משפט הוא יקבל עונש , להחזיר את הקורבנות הוא לא יוכל לעולם , אז זה מה שיש . כמו בכל תאונת דרכים ארורה , לעולם לא יהיה מחיר ששווה לקורבנות

      הגב לתגובה זו

      • אז אם ככה בוא נפסיק להעניש עברייני תנועה בכלל (ל''ת)

        נהג, 28/09/06 15:47

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    קשרים יש לו - יקבל מקסימום עבודות שירות (ל''ת)

    גד, 28/09/06 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מישפט צדק

    ס, 28/09/06 09:53

    כל אזרח שווה לעונש שעו''ד צריך לקבל ואם העונש לא יהיה הולם כך אנו ניראים בכל התחומים כמו שמורחים הרבה נושאים חשובים ולכן אנו נראים כך מדינה מושחתת מהיסוד

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    סיבה שטרם הובהרה??????..

    g.l.,, 28/09/06 09:52

    סיבה שטרם הובהרה,כששדה הראיה פתוח?
    ועוד אומרים לנו שבדיקת האלכהול היתה תקינה
    מי ולמה לא אומר את האמת,מה עוד יכול להפריע באמצע היום לעצור ברמזור אדום כהה
    שלפניו עוד מכוניות שעומדות ברמזור כחוק??????? זאת שערוריה כל איסוף הנתונים של המשטרה היה מסורבל.היו עוד עברות קודמות כאיו לא משמעותיות,זה רק מסביר לנו שה''מכובד'' לא שם ז.........על החוק
    פעם מהירות מופרזת,פעם בלי רשיונות,ופעם אחרתללא חגורת בטיחות.בנוסף למאסר בפועל
    גם לשלול לו את הרשיון ואם אפשר לצמיתות.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    היו צריכים למחות אלפי אזרחים - כדי שישנו את החוק (ל''ת)

    וענישה תהייה, 28/09/06 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    דין אחד לכולם! (ל''ת)

    דני, 28/09/06 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שהוא מייצג לקוחות הוא זוכר - אבל כשהוא נוהג (ל''ת)

    הוא לא זוכר, 28/09/06 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    החוק המטופש קובע מקסימום 3 שנים - מזה ינכו לו שליש

    ועבודות שירות, 28/09/06 09:34

    מלך. ע''ח חפים מפשע שנהרגו על פזיזותו ושיכרותו.

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך זה מה שמקבל כל אחד אחר שדרס אחרים בתאונת דרכים

      דנה, 28/09/06 12:13

      ולא הוכיחו שהוא שיכור ואני גם לא יודעת אם הוא היה שיכור בכלל. לכל אחד מאיתנו זה יכול לקרות שבשניה אחת לא שמים לב.

      למה שהוא יקבל עונש חמור מכל שאר האזרחים? כי הוא עשיר? כי אתה מקנא? כי אין לך לב לראות בן אדם גמור?

      הגב לתגובה זו

      • אוי דנה..

        יזהר, 28/09/06 13:01

        דנה נשמה,

        באמצעות העושר שלו, הוא קנה רכב משוריין (מה שבטעות מכנים פה ג'יפ), וחדיש, שבעזרתו הוא השיג עליונות מבחינת מהירות ומשקל (= כוח) על שאר האזרחים הנוסעים בכביש.

        באמצעות הכוח הזה, הוא דרס-מחץ-מעך אם ובנה, ואני עכשיו אמור לרחם עליו - או להישיר מבט אל הסבתא המסכנה שנותרה עם תמונותיהם של האנשים הפשוטים והתמימים ששלימו את מחיר הדורסנות שלו?

        הגב לתגובה זו

        • אוי יזהר...

          סתם אחד, 28/09/06 13:35

          אתה צודק - נכלא את כל אילו שנוסעים ברכב משוריין ! (ג'יפ). באמצעות העושר שלהם יגיעו לכלא !

          אין להאשים את העו''ד שנסע ברכב משוריין. אם היה לי או לך הרבה כסף, כנראה גן לנו היה ג'יפ וזה חוקי ובסדר (אם אתה חושב שלא, תעבור למדינה קומוניסטית.

          להתלהם בבן אדם מסכן מאוד בגלל עושרו זו טפשות הנובעת מצרות עיין.

          הגב לתגובה זו

          • דמעות תנין-קלגסבלד הצליח לרמות את בית המשפט-כנסו

            חדחלק, 28/09/06 14:06

            קלגסבלד ופרקליטיו המכובדים הצליחטו לרמות את בית המשפט , ע''י שינוי הסיעף בהריגה ברשלנות פושעת.

            הגב לתגובה זו

        • כמה שדנה צודקת

          אוי יזהר, 28/09/06 14:12

          אני בטוח שאתה הנהג הכי טוב בעולם (לפחות), אבל לבל למה הנקמנות הזו. זה לא פשע להיות עשיר (בינתיים).

          הגב לתגובה זו