• 31.

    עזבי אתכל השטות הזו

    am, 28/04/08 23:30

    תמשיכי לחיות את חייך עם איזה גבר שתרצי .החיים ממשיכים לזרום את מאבדת את השנים היפות בעד שטות אחת היום את בוגרת בנפשך ועשי כטוב לבך

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    זוננפלד נימאסתם!

    יודעי דבר, 22/10/06 12:05

    בפתח דברי אני מוכרח לציין שברור מעל לכל ספק שכל המגיבים פה לטובת זוננפלד זה מקסימום בן אדם אחד!ןאולי אפילו הבעל שפטיה עצמו שמתקשקש מאמריקה! תכלס כל! ואני מדגיש כל!האנשים שראו את המפגינים היו לטובת נועה!!הם ממזמן מבינים שזוננפלד הם המושחתים!ותסבירו כבר פעם אחת למען השם איך נועה יכולה לסחוט את זוננפלד???אתם חושבים שאנשים מפגרים?שפטיה יכול לתת לנועה גט וללכת לעשות מה שהוא רוצה!!תפסיקו כבר עם האשמות המגוכחות האלה!מישהו יכול להאמין שאם נועה היתה הלא בסדר היא הייתה מביאה את זה לידיעת הציבור???הרי זה היה צריך להיות הפוך!זוננפלד היו אמורים לצרוח לכל עבר ולהפגין!למה הם לא עשו את זה???אלא מה...מי שהוא מושחת תמיד דואג שיהיה שקט ולא הולך לתקשורת ומתחנן לעזרה!נימאסתם כבר זוננפלד הציבור מקיא אותכם מקירבו!ואנחנו לא עבריינים בזה שאנחנו עוזרים לאמא לשני ילדים קטנים להשתחרר מהמשפחה המרושעת הזאת!אם לזה קוראים עבריין??אני גאה בזה!אתם יכולים לקרוא לי זאב רוזנשטיין!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לחני

    יורם, 21/10/06 20:04

    האם את מצפה שחילונים יעבדו בבית הדין הרבני??

    ועל כן נותרת השאלה בעינה :למה לא בדצ?

    הגב לתגובה זו

    • פשוט מאד

      חני, 21/10/06 22:08

      כי רוב הציבור החרדי הולך לבית הדין הרבני. בד''כ לבד''צ של העדה החרדית הולכים אנשי העדה החרדית (נטורי קרטא) ולא מדובר בזוג ממאה שערים. זה הכל. מה גם שמה זה קטואלי? כמה קל לנווט את הדיון על מקום הדיונים מאשר על המצב עצמו בו מדובר על גבר שברח לחו''ל . מה זה משנה איפה יהיו הדיונים??? הוא בכל מקרה לא בארץ!!!!!!
      ולך שרון : השאלה שלך היא פאסה! כבר בדקו זאת גדולים וחכמים ממני! אין שום גט בעדה החרדית! זה שקר שהמציא ה''רב'' זוננפלד וכבר הוכח קבל עם ועדה שלהד''ם. אם את בענינים את וודאי ראית שהנושא כבר נבדק. ואת רשאית לבדוק זאת בעצמך!

      הגב לתגובה זו

      • פשוט עוד יותר

        יורם, 22/10/06 06:51

        מי שאין לה מה להפסיד ו/או להסתיר הולכת לבד''צ כמו כל חרדי ומי שלא הולכת סימן שיש לה ממה לפחד....

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה נועה?

    שרון, 21/10/06 19:48

    למה נועה לא הולכת לבד''צ שם היא יכולה לקבל גט?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    למה לא בד''צ ?

    יורם, 20/10/06 10:18

    למה לא בד''צ ?

    הגב לתגובה זו

    • למה כן בד''צ?

      חני, 21/10/06 18:30

      למה מדובר פה בזוג מאה שערים? הציבור החרדי מורכב מהרבה מאד קבוצות , אולי סב סבו של זוננפלד היה איש העדה החרדית אבל אביו של שפטיה מכהן כרב מטעם הרבנות שזה מוסד משוקץ לדעתם של אנשי מאה שערים, אז מה ההתיפיפות הזאת? הבד''צ של העדה החרדית דן ע''פ חוק הבוררות ואין לו מעבר לחוק הבוררות כל סמכות מטעם המדינה ואין המדובר באנשים מהעדה החרדית, יעיד על כך מקצועו של כבוד ה''רב''. אי אפשר לתפוס את החבל משני הקצוות- כשנח לך לקבל משכורת מהרבנות אתה שלהם וכשלא נח לך שיהיה תוקף לפסקי הדין שניתנים נגדך אתה של העדה החרדית!!! (תסכימו איתי שזה מוזר שאדם שמשמש רב מטעם הרבנות מתחסד פתאום ומדבר נגד אותו ממסד. (בור ששתית ממנו מים אל תזרוק בו אבן) רק בזה יש לטעמי קצת(?) מין השחיתות...

      הגב לתגובה זו

    • מה קשור הבד''ץ??

      יודעי דבר, 21/10/06 22:49

      לשאלתך למה נועה לא הלכה לבד´´ץ?עכשיו תבין טוב יותר !זוננפלד רצו בד´´ץ רק אחרי שהם ראו שבית הדין בתל אביב הבין שהם סתם מורחים את הזמן והכיר בו כסרבן! אם נועה הייתה עושה את הטעות והולכת להתדיין בבד´´ץ היה מתחיל הסיפור מהתחלה ! עשרות דיונים מיותרים במשך שנים בלי שום גט!וזוננפלד היו מרויחים את מה שהם רוצים וזה מריחת זמן! ההלכה דרך אגב אומרת שאם מישהו מתדיין כבר בבית דין ירא שמים אי אפשר לכפות עליו לדון גם במקום אחר!בית הדין בתל אביב עשה עבודתו נאמנה עד שהוא הבין שזוננפלד פשוט לא רוצים לסיים את זה.בשנה האחרונה ישב עורך דין שדמי שמייצג אותם ביחד עם הרב בן שמעון מבית הדין וביחד הם ניסחו הסכם שבו נועה יוצאת בלי כלום העיקר ששפטיה יתן את הגט!!(בהסכמתה של נועה כמובן)שדמי אמר שהוא ילך עם זה לזוננפלד ותוך שבוע הוא יבוא עם התשובה שלהם.מאז נעלמו עקבותיו!!זוננפלד אפילו לא טרחו להתקשר עם הרב ולהסביר את עצמם!כי הרי מה יש להם להגיד?נתנו להם את הכל ואותם זה בכלל לא מעניין! תכניסו לכם את זה טוב טוב לראש!זוננפלד הם: סתם רעים! סתם נוקמים! סתם מתעללים! סתם אכזריים!סתם!סתם!סתם! בלי סיבה הגיונית! שפטיה העדיף לברוח לאמריקה ולהיות שם בלי אף אחד העיקר שהוא לא יתן גט!! אף אחד לא איים עליו בארץ! לא הרביצו לו! לא התעללו בו! הוא פשוט ראה שבית הדין סוגר עליו אז הוא ברח כמו כלב!! מאותו רגע שהוא ברח ההורים שלו מנהלים במקומו את כל המאבק נגד נועה ברשעות ובאכזריות שמראה שאומנם מהעץ הזה נפל התפוח!!! לקח לנועה 8 שנים עד שהיא החליטה שנמאס לה והיא מוציאה את הכל לתקשורת! בנקודה זו נכנסו אנשים טובים שהחליטו לעזור לה במאבק הזה!ויחד בכוחות משותפים להאבק בזוננפלד ולהוציא מהם גט! המאבק מוצדק! אנחנו גאים בו! אנחנו ננצח!

      הגב לתגובה זו

      • קשור גם קשור

        יורם, 22/10/06 06:54

        ליודעי הדבר שחושבים שהם יודעים ,אך למעשה הם מאוד טועים :
        מי שמכיר את הסיפור מקרוב יודע ששפטיה פנה קודם לבד''צ ורק אז נועה פתחה את התיק ברבנות.אז תפסיקו להשתמש בסיסמאות שה''זוננפלדים'' מנסים למרוח כי העובדות מראות אחרת.

        הגב לתגובה זו

        • העובדות מדברות אחרת???

          יודעי דבר, 22/10/06 11:59

          העובדות מראות ששוב אתם נתפסים לקטנות! מה זה משנה עכשיו מי הלך ראשון ולאן?? זה מה שמשנה בד''ץ או בית הדין?
          זוננפלד קיבלו הסכם חתום מנועה שהיא מוותרת על הכל!!!
          והם לא הגיבו לזה!
          אז ללכת לבד''ץ??
          למה?
          מה זה יתן?
          כל כך נמאס לי מימכם זוננפלד שאתם כאלה אינפנטילים מרושעים שעוד חושבים שכולם יאכלו את הלוקשים שלכם!
          תנו גט ותפסיקו להיתפס באיזה בית דין!נבלות!

          הגב לתגובה זו

  • 26.

    ניטרלי אין מאי אס~

    יהודה, 18/10/06 17:30

    תפסיק לזיין את השכל דואר רשום מה רשום....על זה אתה נתפס???זה מה שיביא את הגט???הרי בכל תקופת הדיונים שפטיה לטענתו היה גר בתיבת דואר!!!
    זה הכתובת שהוא נתן לבית הדין! תא דואר! לא בית לא דירה שכורה כלום! רק תא דואר!
    בקיצר שפטיה לך קיבינימט חתיכת הומו פחדן! המשפחה שלך הולכת לקבל טיפול פה בארץ שהם לא ידעו מאיפה זה בא להם!!
    תפתח סידור יש שם מזמור קטן שנקרא קדיש...תתחיל להתאמן!
    הגב לתגובה זו

    הגב לתגובה זו

    • לא לוקח צד אבל...

      ניטרלי, 18/10/06 18:06

      ליהודה,
      לפי התגובה שלך, אני מניח כי אתה מנצל את זמן המחשב שמרשים לך בכלא. ברור לכל בר דעת, כי לפי האלימות המילולית שאתה מעז להשתמש כאן בצורה בלתי מרוסנת ועוד באתר ציבורי, אין ספק כי או שאתה כבר בכלא, או שמקומך בכלא, שכן אין מקום בחוק לאפשר לאנשים אלימים כמוך להסתובב חופשי ברחוב בין בני אדם נורמאליים.
      לכן, אין אתה ראוי לתגובה עד אשר תלמד להביע את דעתך בצורה הראויה והמכובדת לדיון ציבורי גם אם אתה לא מסכים איתי - שזו זכותך המלאה.

      הגב לתגובה זו

      • נייטרלי נאיבי שכמותך

        יהודה, 19/10/06 17:18

        אני לא בכלא אבל לא היה אכפת לי להיות שם אחרי שאני יטפל בהם!
        העולם מדי קטן בשביל להכיל את החלאות האלה!
        תפסיק להגן עליהם אחרת אני יגיע גם אליך צפונבון יפה נפש שכמוך!
        אולי אתה מישהו מהצד...אבל אני שמעתי את 2 הצדדים ואני יודע בוודאות שזוננפלד הם הרעים בסיפור הזה! אז שב בצד ולך תגן על מחבלים עם דם על היידים במקום אחר!

        הגב לתגובה זו

        • יהודה או יותר נכון אהרון סלמון !!!!!!

          עבריין צפוני, 19/10/06 20:30

          חשפת את עצמך כאן !!!
          אתה יודע, לא הייתי בטוח, אבל התשובות שלך מסגירות אותך מיידית !! אידיוט !!
          בטח אתה שואל את עצמך - איך ??
          אני אעזור לך, בכל הסיפור של שפטיה אתה היחיד שמספיק מטורף לנסות ממש לרצוח אותו !!
          תגיד לי, איך ההרגשה להיות זה שגרם לשפטיה לברוח לחו''ל ??
          איך אתה מגיב להאשמות של נועה שאתה אשם במה שקרה לה ??
          אה... אני יודע איך !!!! כאן באלימות מילולית ובהפגנות באלימות פיזית !!!
          אבל, אדיוט שכמותך, אני רוצה לראות אותך כזה גיבור אחרי ה''הליקופטר'' הראשון שיעשו לך בפנים !!! תגיד מותק, נראה כמה אתה תהיה גבר אחרי שיקחו ממך את הגבריות שלך בערב הראשון שלך בפנים !!!
          וסתם כדי להתעלל בך !! אני מקווה שההרגשה החרא שלך שככה דפקת לאחותך את החיים ואחר-כך לעצמך את החיים תלווה אותך לאורך כל החיים האומללים שלך !!! נבלה !!!

          מחכה לך בפנים !!!
          העבריין !!

          הגב לתגובה זו

        • אהרון ?

          ניטרלי, 20/10/06 09:05

          אני רואה שיש עוד חמומי-מוח וגסי רוח כמוך.
          אבל עכשיו זה מסתדר לי - יש לך כאן מעורבות אישית.
          בכל אופן לא אתה ולא ה''עבריין'' ראויים לתגובה עד שתלמדו לכבד בני אנוש ובמיוחד יהודים.
          אגב יהודה/אהרון - על מה שאמרת עלי לגבי המחבלים עם דם על הידיים - אני כן חייב להגיב ולומר שכמה שאתה חושב שאתה ימני אתה לא יכול לדמיין אפילו כמה אני יותר ימני ממך !!! אבל אני ימני עם כבוד שמשתמש גם בשכלו ולא רק באגרופיו.

          הגב לתגובה זו

  • 25.

    לניטרלי!!!

    שירז, 17/10/06 16:08

    אני חייבת לאמר שבתור ניטרלי אתה דיי מתמצא ומכיר את כל האתרים שמפרסמים פורומים בנושא של זוננפלד.
    לגופו של ענין אני לא ממש מצליחה להבין את טענתך! אם כוונתך לפסיקות בית הדין הרי הבעל לקח את ההחלטה בידיו ובמקום לאמר את ה''צד שלו'' לדבריך הוא החליט לברוח. יותר מזה. בית הדין פירסם כמה וכמה פעמים בעיתונות שהבעל רשאי ללכת לכל בית דין ברחבי העולם לאמר את דברו. אז אם הוא לא טרח לאמר את דברו למה שאני אטרח לחזר אחר הצד שלו? אם לו אין ענין לשכנע את בית הדין בדעתולמה שאני אחפש את דעתו ?
    ואם כוונתך לענין הכתבה תוכל לראות בכתבה ב''הארץ'' נדמה לי שהורי הבעל נתבקשו להגיב ושלחו את הכתבת לעורך דינם שהגיב שם את תגובתו. אז על מה המהומה????

    הגב לתגובה זו

    • לא לוקח צד אבל...

      ניטרלי, 18/10/06 00:25

      שלום לשירז היקרה.
      את יכולה לנחש לבד כי אכן קראתי את כל הכתבות בנושא העצוב של נועה. הבעיה היא שלא ראיתי שום ראיות ו/או הוכחות לטענותיה וכי ההפגנות מטעמה רק גורמות לי לחשוב שהיא מסתירה משהו. אם גם תוסיפי לזה את העובדה שעולות הרבה תהיות לגבי התנהלותה של נועה בפרשה - לדוגמא: בעיתון מעריב היא טוענת ששפטיה לא נתן לה לצאת עם חברות. בתור אדם שמכיר מעט את הציבור החרדי, הרי ידוע לכל כי זו התנהגות שאינה ראויה ועוד לאישה נשואה עם ילדים ! לגבי הכתבה ב''הארץ'' - שבה שוב ניתן לראות חד צדדיות מובהקת ניתן ללמוד על דרכי התנהלות ה''מלחמה'' נגד שפטיה רק מדברי עו''ד אבן המייצגת את נועה. רק תראי שירז מה עו''ד הזו אומרת על הרב זוננפלד...
      שוב, אני ממליץ שנמתין עד שלשפטיה או באי כוחו תהיה את הבמה להגיב כראוי על ההתקפות נגדם.

      בברכה, ניטראלי.

      הגב לתגובה זו

      • נייטרלי = עורך דין שדמי

        קלינגהופר, 18/10/06 21:35

        נייטרלי חברי הנכבד!
        די להיתממות!!
        בתור בא כוחו של שפטיה ושל משפחת זוננפלד היתה לך הבמה להגיב ולא הגבת. אז מה אתה רוצה? האנשים כאן יותר אינטליגנטים מהעדים שאתה מצליח לבלבל בחקירה נגדית בבית המשפט. חזרה על מנטרה משוללת יסוד עובדתי מצליחה בבית המשפט, אבל לא מצליחה כאן. אף אחד לא מתייחס ברצינות למה שאתה אומר כאן.
        כבר עשית טעות גדולה אחת שיעצת למשפחת זוננפלד לצאת נגד הרבנים והדיינים. הם עוד יצטערו על כך ששעו לעצת אחיתופל הזאת. אל תעשה טעויות נוספות, כמו הפרת כללי האתיקה...

        הגב לתגובה זו

        • לא לוקח צד אבל...

          ניטרלי, 18/10/06 22:47

          שלום לך מר קלינגהופר היקר.

          אני מודה כי אינני תמים, אך יחד עם זאת, צר לי לאכזב אותך ולהודות שאינני עו''ד של שפטיה, ולמעשה אינני עו''ד כלל, אלא אדם רגיל כמוך.
          ה''בעיה'' שלי היא שאינני אוהב כוחנות, וכי מרגע שהצד של נועה החל להוציא את כל הסיפור הזה אל התקשורת ואל הרחוב - עלתה במוחי המחשבה כי אולי היא (!!) איננה רוצה גט !!!
          הרי מי שרוצה גט לא מתחיל להפגין אלא מנסה בדרכי נועם.
          אתה יודע, מספרים כי אם מישהו חייב לבנק 10000 ש''ח הוא נמצא בבעיה והבנק יכול לאיים עליו במאסר וסנקציות נוספות. אך אם מישהו חייב לבנק 10000000 ש''ח הבנק נמצא בבעיה ויכול רק להזמין את החייב לכוס קפה ולמציאת ההסדר המתאים להחזר החובות. כרגע שפטיה מחזיק ב''נשק יום הדין'' בהתייחס לנועה - אתה לא חושב שהיה ראוי יותר להזמין אותו לכוס קפה לשם עריכת הסכם גירושין במקום לאיים עליו במכות ורעות נוספות ולגרום לו לברוח לחו''ל ? הרי הטקטיקה חשודה בעיני, ולמרות שאני מסמפט את נועה אני עדיין מעדיף להישאר ניטרלי.

          בכבוד רב, הניטרלי.

          הגב לתגובה זו

          • ניטרלי יקירי

            אתי, 19/10/06 01:25

            בשמונת השנים שהסיפור היה מנת חלקה של נועה ומשפחתה בלבד- מה קרה אז???? היא קיבלה גט בגלל שהסיפור לא עלה לתיקשורת??? עלה בדעתך שאחרי שמונה שנים היא התעייפה??? משפחתה יצאה מדעתה מרוב דאגה ותיסכול???? שמונה שנים שהסיפור הזה מתנהל ולא שמעת על כך דבר!!! מה זה אומר? שהיא שוחרת תיקשורת??? שהיא מחפשת להיות בכותרות? את זה הם לא היו עושים מייד? אולי הם כבר מאסו בנסיונות ''על כוס קפה''?? ותאמין לי שאני יודעת על מה אני מדברת!!! מי מחה לה את הדמעות אחרי כל אשליית גט במשך כל השנים הללו? אתה ויפי נפש שכמותך???
            יקירי! אני מכירה אותה!!! במשך כל השנים הללו ראינו אותה מתמודדת בשקט! ראינו אותה מגדלת שני ילדים מקסימים ונלחמת על שמחת החיים שלהם! ראינו אותה לוקחת את הילדים לבקר את אביהם כשהיה בארץ למרות כל הסבל שגרם לה! ראינו אותה מדברת עם הילדים בכבוד על אביהם ואנחנו נשכנו שפתיים!!! ראינו אותה ממשיכה להיבא את הילדים לביקור של הסבא והסבתא למרות שחצי שעה לפני היא יצאה מדיון בו הם הכפישו אותה על מנת להגן על בנם שברח והשאיר פה שני ילדים יתומים חיים!!! מי אתה שתאמר ''על כוס קפה''?? בשבילך זה סיפור חדש! בשבילינו זה אחרי שמונה שנות התעללות וכבילתה של נועה באכזריות ללא כל הצדקה! כבר כתבו לך! גם אם שפטיה טוען שהיתה אישה רשעית שיגרש אותה וחאלס!!!! דיי עם הצביעות הזאת!!! תפעיל גם את הראש וגם את הלב!!!

            הגב לתגובה זו

            • לא לוקח צד אבל...

              ניטרלי, 19/10/06 09:09

              אתי היקרה, אכן מילים כדרבנות, ואת בהחלט צודקת, אבל האם בכל השנים הללו לא נעשו אף-פעם ניסיונות לתת גט מצד הבעל ? – לא נראה לי הגיוני.
              גם לי קשה מאוד להאמין ששפטיה יבחר להתחבא בחו''ל ולחיות במחתרת תוך חשש תמידי שיתפסו אותו, יכו אותו ויחזירו אותו בכח לישראל כפי שעושים לשכמותו בכל העולם ??
              אני כן יודע שגם אם הייתי שונא את נוע בלב ובנפש הייתי תמיד מעדיף לתת לה גט ע''פ החיים שיש עכשיו לשפטיה !!!
              תוסיפי לכך את מה שעושים להוריו ותראי שראוי כי תהיה מצדי חשדנות כלפי צד האישה.
              שוב, אני בהחלט מסכים שבמצב כזה צריך וראוי לתת לה גט, אבל מה שמפריע לי הוא שאינני יודע מה קרה בין שני הניצים שגרם לשפטיה לבחור בחיים במחתרת ע''פ נתינת גט...

              עד כאן הפעלת ראש...
              לגבי הפעלת לב - אני מסכים בהחלט כי ישנה כאן עוגמת נפש לילדים ובהחלט מקווה כי עכשיו, אחרי שנועה ומשפחתה החליטו להושיט יד לשלום וממש לוותר לשפטיה על הכל העיקר שייתן גט - העסק יסתיים במהירות ושניהם (והילדים היקרים) יוכלו סוף סוף להמשיך בחייהם.
              כמובן, כל זה בתנאי שמה שנאמר בתקשורת הוא גם נכון ת'כלס במישור המשפטי ובלי ''טריקים'' מלוכלכים (שמעתי לא מעט על מעלליה של עו''ד אבן..), ואם זה אכן כך ושפטיה לא ירים את הכפפה, אני בהחלט אדע מי כאן האשם.

              בכבוד רב, הניטרלי

              הגב לתגובה זו

            • ניטרלי...

              אתי, 19/10/06 18:17

              את האמת? אני כבר דיי עיפה מלכתוב לך כי עולה בי הרושם שמה שאכתוב אתה תחפש מה לאמר ... אבל אלמד עליך זכות ואכתוב לך ממה שאובה עמדתי הנחרצת: אני ראיתי במו עיני פרוטוקול מדיון שהתקיים לפני שש שנים!!! בו נועה מוותרת על הדירה ועל המזונות! אגב בתור אחד שלא ניזון משמועות אתה דיי מאמין לכל מה שנכתב בעלון שכתבו זוננפלד...
              אתה הופך להיות חשוד בעיני יותר ויותר במיוחד לאור העובדה שאתה מגדיר את יאושה של נועה לוותר על כל עתידם של ילדיה בתור ''הושטת יד לשלום'' בעיני זו מעיד יותר מכל על עמדתך ... זו כניעה לרשעות!!! אולם אם זו הוכחה מבחינתך אז הריני להודיעך ממה שראיתי בעיני את הסכמתה לוויתור זה כבר לפני שש שנים!!!!!!

              הגב לתגובה זו

          • מסתבר שכן שמעו את הצד שלו

            שולי, 19/10/06 06:41

            לנייטרלי היקר,
            קראתי עכשיו את פסקי הדין שהתפרסמו באינטרנט. מסתבר שכן נשמעה דעתו של הבעל וכן של הוריו. לא ברור לי על סמך מה החלטת שלא שמעו את הצד שלו. שמעו גם שמעו, כולל שקרים במצח נחושה של ההורים בבית הדין. הם טוענים שאינם יודעים איפה הוא. לזה אתה כן מאמין??

            הגב לתגובה זו

            • לא לוקח צד אבל...

              ניטרלי, 19/10/06 09:16

              לשולי,
              גם אני קראתי אותו, אבל לפי עלון שהתפרסם לאחרונה בת''א נטען כי לא ברור כיצד הגיע התיק לבית הדין הרבני בת''א, ועוד נטען כי אין לצד של שפטיה גישה לתיק זה מאותו הרגע. לכן, לפי דעתי, עולה כאן חשש כבד להטיית דין. וכדי לא להאשים את כבוד בית הדין באי סדרים אני פשוט מעדיף להמתין עד שישכנעו אותי אחרת.

              אגב, אם נציץ שנייה במקרה של השר לשעבר אריה דרעי, אני חייב להודות שלמרות פסק הדין, אני טענתי כי הוא עדיין זכאי (!!) עד אשר הוא עצמו הודה במעשיו, ומאז הוא בעיני חייב ופסול.

              בברכה, הניטרלי

              הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא לוקח צד אבל..

    נטרלי, 17/10/06 10:11

    אין לי צד בעניין - לא הצד של הבעל ולא צידה של האישה ,אבל אני לא יודע אם שמתם לב שהצד של החתן לא נשמע אף פעם.
    כשטוענים כאן שהיו דיונים ברבנות ונתקבלו שם החלטות שכחו לציין שהדיונים היו רק במעמד צד אחד(של נועה)וצידו של הבעל אינו היה נוכח.
    להלן הכתבות בהן תוכלו בעצמכם לקרוא ולראות שצד הבעל אינו מוזכר בהן:
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/11/ART1/484/752.html
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/11/ART1/480/133.html
    לשיפוטכם...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נקודה למחשבה...

    יודעי דבר, 16/10/06 19:27

    הרב שטיינמןשלי'טא עודד אותנו להפגין נגד זוננפלד!ר' חיים קנייבסקי שלי'טא נחרד מהסיפור הזה ועודד להמשיך להפגין ואף התבטא בצורה נדירה לגבי שפטיה עצמו.בית הדין הרבני פירסם החלטה ששפטיה הוא סרבן גט מרושע וכל המסייע בידו עובר על איסור.מה עוד אתם רוצים לשמוע כדי שתבינו שהמאבק שלנו מוצדק?שפטיה הוא פסיכופת ואביו גם כן כי הוא מסייע לו בכל דרך אפשרית.אנחנו מאמינים במאבק שלנו ומבטיחים שעוד הרבה דברים טובים יפלו לזוננפלד המרושעים על הראש עד שהם ישברו!עוד לא ראיתם כלום...בברכת ''והסירותי הרע מקירבך'' ההגונים לעגונה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    למשפחת קפלן

    יודעי דבר, 16/10/06 00:15

    התפלאתי לראות שהערב חתמתם ברית עם השטן בכבודו ובעצמו!או שאתם נאיבים או שאתם...אבל ללכת ולהתארס עם נצר למשפחת זוננפלד??.אז רק דבר אחד אומר לכם כל עוד לא התחתנתם איתם אתם יכולים לחזור בכם אבל ראו הוזהרתם אחרי החתונה זה כבר יהיה בלתי אפשרי!!!ואם לא תקשיבו לי עכשיו אז אולי עוד שנה שנתיים אתם תיפנו אליי שאני יעזור לכם להאבק בזוננפלד!אפילו אם יגידו שבמקרה שלכם זה הפוך כי אתם צד החתן עדיין כשזוננפלד מתעקשים זה עד הסוף.ברוכים הבאים לגיהנום!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה אתם בכלל מבינים בנישואים??

      רחל, 16/10/06 10:26

      בתור מקורבים למתהוללת..

      ניתן לראות בבירור כי אינכם מפגינים בעד נועה אלא בצורה אובסיסיבית כנגד הרב ובני משפחתו .

      אולי פשוט תפני לבי''ח לענייני נפש ותטפלו שם בעצמכם - לשם אתם שייכים!!!!

      הגב לתגובה זו

      • ליעלי

        יודעי דבר, 16/10/06 14:54

        המאבק שלנו הוא בעד נועה! והוא מכוון נגד כל משפחת זוננפלד! כולל האבא אמא ילדים חתנים וכמובן הממזר הראשי שפטיה! הם צריכים להיות בבית חולים לחולי נפש ואת יודעת את זה!ואם לא..אז גם את צריכה! אנחנו נמשיך להאבק עד שנישבור אותם! אין דין ואין דיין!החלטנו להוריד את הכפפות ואנחנו עושים את זה!אנחנו לא נפסיק עד שזוננפלד יבואו על ארבע לבית הדין עם גט חתום!! כולם למען נועה! אף אחד לא בעד זוננפלד!

        הגב לתגובה זו

      • ליעלי תודה רבה

        יודעי דבר, 16/10/06 16:47

        תודה על שאת מחזקת את דבריי בזה שאת סתם משמיצה את נועה בשקרים אינפנטילים שלא היו ולא נבראו.תודה על זה שאנשים מבינים שחוץ מהשמצות אין לכם שום הסבר למה אתם לא נותנים גט????אבל אפילו שאת עושה לנו את העבודה אנחנו לא ננוח ולו לרגע עד שאתם תיתנו את הגט המיוחל.אחרי שתיתנו את הגט מצידי שתירקבו בגהנום!

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    אם יודע הדבר כ''כ יודע אז...

    יודעת דבר, 12/10/06 19:26

    תיכף תאמר לכולנו שאינכם משתמשים באלימות כלפי הרב ומתפללי בית הכנסת שלו , ואולי גם תוסיף כי אינך אובססיבי ,כפי שראיתי במס' מקומות באינטרנט ,להכנס למקומות באינטרנט ולהפכיש את משפחת זוננפלד..

    ולך מבני ברק אילו היית דתייה היית מבינה כי שפטיה משתמש כלפי נועה בנשק האחרון שההלכה נותנת בתגובה על מעשיה הלא צנועים(בלשון המעטה) של נועה....

    הגב לתגובה זו

    • הופה! אז יש פה בעיה חדשה!!!!!!

      ל''אני''!!!, 12/10/06 20:55

      אז יש פה בעיה עם אדם שחושב שהתפקיד שלו בעולם זה להעניש אנשים על החטאים שלהם???? זה הענין????
      אני מצטטת אותך: ''זה הנשק היחיד שנשאר לו כתגובה על מעשיה הלא צנועים''!!!!
      מי שמו בתפקיד האלוקים????? מי מינה אותו להעניש אותה???
      אם אני לא טועה יש מחלה נפשית מוגדרת לאנשים שמרגישים שהם בתפקיד האלוקים! אולי הוא גם יוכל לספר לנו מתי יגיע המשיח? .....

      הגב לתגובה זו

    • תאמינו לי!!!! בוערות לי הידיים!!!!

      יהודה, 12/10/06 21:15

      אני קורא פה את כל התגובות במיוחד של החולירע ''אני'' וזה פשוט מדגדג לי ביידים ללכת להשתמש נגדו בנשק האחרון שהעינים שלו יאפשרו לו לראות!!!!
      וגם אותך- ''אני'' זרג חסר תועלת הייתי בועט לקיר הנגדי!!!!
      אם הנועה הזאת היתה אחותי הייתי חונק אותו בידיים ויחד איתו את כל מי שעוזר לו! לאנשים כמוכם אין זכות קיום!!!! עלאק! הלכה שמלכה! זה מה שמענין אתכם???? או שאתם מחפשים בהלכה רק את ה''נשק''??? הלכה זה גם לשמוע למה שבית דין כותב. לא? תאמת? חבל כל שניה של נסיון לדבר איתכם! צריך למעוך אותכם כמו תולעים! זו השפה היחידה שאולי תבינו!!!

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לכולם!!!

    יודעי דבר, 12/10/06 15:22

    הרבה אנשים ספקנים רוצים הוכחות לדברים אז הנה...רשמו את הכתובת הזאת ותגיעו להחלטת בית הדיןhttp://www.rbc.gov.il/judgements/docs/65.doc

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זוננפלד היקרים

    גבריאל, 12/10/06 14:00

    בא לי לקרוע לכם את הצורה כשאני קורא את כל זה!!אתם בני זונות אינשאללה אלוהים יקח את הנשמה העלובה שלכם!!ואם הוא לא יעשה את זה מיוזמתו אני יעזור לו!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ל17 ול-18

    אני, 12/10/06 12:12

    המתהוללת פה היא נועה ולא משפחת זוננפלד והראיה לכך היא האלימות שאתם משתמשים בה ,דבר שמראה שאין לכם גבולות ,בנוסף ה''חרדית נועה'' שיצאה בלילות ורצתה לבלות עד מאוחר עם חברות וגם גרה עם חברה חוזרת בתשובה שעובדת במועדון לילה.
    בקיצור חבר'ה תקראו בין השורות מי זאת נועה!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אם זה לא היה עצוב זה היה פשוט מגוחך!

      ל ''אני'' !!!, 12/10/06 13:38

      הרי מה הטענות נגדכם???? היא הרי כזאת ''מתהוללת'' לטענתכם! היא הרי אישה שקרנית, וכל מה שהעלית פה לידיעת הציבור המפהק!!!!!
      אז מה הבעיה????? תחפפו אותה מהעינים שלכם!!!! תתנו לה גט עם בעיטה ב....!!!!
      אלא מה???? שאת זה אתם לא רוצים לעשות, נכון???? אז כמו ילדים מוגבלי שכל אתם ממשיכים עם הטענות המונוטוניות שלכם: היא התחילה! היא הרביצה לי קודם! תתבגרו דבילים! זה כבר מזמן לא רלוונטי?! וכל ההשמצות שאת מועילה בטובך להביא פה (ואני דיי תוהה אם את זה את או איזה שמוק פחדן שבורח מהצל של עצמו ומכל מה שמחייב אותו כאדם יהודי...). אין זה אלא מעלה רק את המחשבה שזה פה המטרה ! להשחיר את פניה! במקום להתעסק בדבר האמיתי! תתביישו לכם!!!!!! מחוררי שכל ולב שכמותכם!
      ו-אגב, אני ממש לא מבינה את הנועה הזאת! אני במקומה לא הייתי חוזרת גם בארבע בבוקר לכלב כמו שפטיה! כך או אחרת מאחר ואני רואה שאת ממש שולטת בחומר אני מסיקה מזה שאת בעינינים ואם זה כך אני אנצל בימה זו לאמר לך שלא יעזור כלום! הוא יתן בסוף את הדין! ומי שלא עושה זאת בדרך הקלה כמו כל דבר בחיים ילמד בדרך הקשה!

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה מי את שאת מגיבה פה???

    יעלי, 12/10/06 01:40

    לא מכירה את נועה ולא מכירה אותך!אבל לפי מה שהבנתי זוננפלד הם לא בסדר ונעה היא הנעשקת!אז תעשי טובה חתיכת פרוצה שכמותך ולכי תעבדי בבורסה!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ''אשה דתיה'' בושי והיכלמי!!!

    יודעי דבר, 12/10/06 01:13

    כולם יודעים שנועה היא ילדה טובה שהחטא היחיד שלה הוא שהיא התחתנה עם שפטיה!רק אחרי החתונה התברר שהוא לא בריא בנפשו במסווה של בן ישיבה ממשפחה טובה.כשנועה שקלה לעזוב אותו הוא הבטיח לה שממנו היא לא תקבל גט!והיא באמת ניסתה להציל את הנישואים האלה אבל התברר שזה לא אפשרי כי מדובר במופרע אמיתי!ועל זה מעידים כל מי שמכיר אותו!!!למרבה הצער שפטיה עומד בהבטחה שלו וכבר 8!!שנים!!הוא מורח בכל הטכניקות האפשריות את נועה את בית הדין ואת בית המשפט מלסיים את הפרשה הזאת!!אם רק תפעילו את ההיגיון שלכם לדקה אחת בלבד תבינו שלא מדובר פה ב''לכל מטבע 2 צדדים'' קלאסי אלא צד 1 בלבד!וזה הצד של זוננפלד!הרי כל בר דעת יודע שכשגבר רוצה להתגרש מאשתו אף אחד לא יכול לעצור אותו!הוא פשוט מניח גט והולך לדרכו!רק במקרה הפוך שהאשה רוצה והגבר לא רוצה ידה של האשה על התחתונה והוא יכול להגיד מה שהוא רוצה ולבקש מה שהוא רוצה!ובכל המקרים הוא גם מקבל את זה בסופו של דבר!אבל במקרה של שפטיה הוא פשוט לא רוצה לסיים את זה!נועה ויתרה על הדירה!על מזונות!והעדיפה לצאת בלי כלום העיקר שישחרר אותה אבל..את שפטיה זה לא מעניין!וכמה שזה נשמע חולני וזה באמת ככה גם הוריו לא רוצים בכך!הם מעדיפים לעודד את הבן המופרע שלהם להיות בח''ול לבד!בלי משפחה!בלי חברים!העיקר שידו תיהיה על העליונה והיא לא תקבל את הגט!ממש כך!הרי כולם מבינים למה הוא ברח לח''ול הרי אם הוא היה נשאר בארץ בית הדין היה כופה עליו לתת גט!ורק בגלל זה הוא ברח.(עיין ערך החלטות של בית הדין)ולכן אומר למתיימרת להיות קרובת משפחה(אפילו שיותר נראה שזה שפטיה עצמו)אנשים כבר יודעים את האמת!אנשים יודעים שאתם חולי נפש שסתם מאמללים את הכלה ואת הנכדים שלכם!ולא יעזור מה תקשקשו כאן!!!רדו כבר מהעץ שלכם ובואו לבית הדין עם גט וחלאס!נמאס מימכם ומכל מה שאתם!חלאות!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לדוד מרמלה ולכולם.

    חיים, 04/10/06 18:30

    ברכות יחולו על ראשך על הלב הטוב שלך. אבל לא מתוכננת הפגנה להערב מצידנו!אבל אם בא לך ללכת להוציא עליהם קצת עצבים אז וואלקם.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בואו היום להפגנה!

    דוד, 04/10/06 15:36

    פירסמו שהיום יהיה עוד הפגנה מול הבית של זוננפלד רחוב לוויטן 2 נווה אביבים.אני יהיה שם! מי שלא בא נקניק!!!

    הגב לתגובה זו

    • Demonstrations in this case don't help

      Stewart, 05/10/06 10:17

      Only negociations, you make big mistake
      we don't have to play the game of Koleh

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    רגע..

    אלה, 04/10/06 02:20

    אני בכלל לא מבינה מה הבעיה?בשביל מה, עם לא בשביל כך ,הוקמו ארגוני נשים דתיים? אי אפשר לכעוס ולבקש מפמיניסטית חילונית לזרוק את האידיאולוגיה 'הפמיניסטית חילונית' בשביל הדתיות. ובעניין בית הדין הרבני -זו בפרוש זריקה.מעבר לכך ,יש הרבה נכונות לעזרה מצד פמיניסטיות חילוניות לנשים דתיות(כגון:מקלטים לנשים מוכות)וכבר נכתב כאן שהדתיות צריכות את מי שתביננה אותן.אני לא רואה את הדתיות כנזנחות,אלא כנעזרות ע''י השלוחה הדתית של הפמיניזם.ובל נשכח שאנו חבות הרבה לאלה הרדיקליות.המביאות את צרכינו הכלליים לתודעת הציבור ולתוככי הכנסת..

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לפי החוק מי שמתחתן לא לפי דת משה וישראל רשאי להתגרש מחוץ לרבנות (ל''ת)

    עורך דין, 03/10/06 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    רוב הנשים החילוניות בעלות המודעות פשוט נישאות בקפריסין

    ודייק, 03/10/06 02:46

    החוג החברתי והמקצועי שלי מורכב מאקדמאים, רובם חילונים, עם מודעות מאוד גבוהה לבעייתיות הנישואין בבית הדין הרבני בארץ.
    מכיוון שרבים מהם בעלי זיקה גדולה מאוד למסורת, הם נישאים בטקס קונסרבטיווי בארץ, אולם את הגושפנקא החוקית הם מעדיפים למצות בהליך פורמלי ולא מרגש במיוחד (כמו הטקס הדתי-קונסרבטיווי שנערך בארץ, אך אינו זוכה להכרת המדינה) - קפריסין.
    אם חלילה ירצו להתגרש, יודו לאלהיהם על שלא הפקירו נושא רגיש כפירוק משפחה - שהוא עדין בהרבה מהרכבת משפחה, שכן לרוב מעורבים ילדים - בידי בית הדין הרבני שלא רק שהוא שובניסטי כלפי הנשים, אלא גם כלפי הגברים (כלומר, מתייחס בצורה מבישה ומדירה לאדם החילוני הפונה אליהם).
    מי שבוחרת להינשא ברבנות - כמוה כמי שמשחקת ברולטה רוסית.

    הגב לתגובה זו

    • קפריסין לא עוזר לברוח מהרבנות..

      גלית, 03/10/06 11:28

      גם מי שהתחתן בקפריסין חייב להתגרש ברבנות. הדרך היחידה היא לא להתחתן אלא לעשות הסכם אצל עורך דין ולהחשב לידועים בציבור.

      הגב לתגובה זו

    • לא משנה איפה תבצע נישואין וע''י מי

      חיים, 03/10/06 12:56

      בין בקפריסין בין בארץ בין ע''י גויים בין ע''י רפורמים הגירושין בארץ תמיד, אבל תמיד בבית דין הרבני.

      הגב לתגובה זו

      • If you have the Guet signed in a Bet Din outside the Rabanut

        Jerry, 03/10/06 13:40

        U are divorced.
        So the Rabanut has no other choice to recognize it.
        Take 3 rabanim ( conservative reform,...) outside the rabanut and u r divorced
        It's time that each religious stream has its own Rabanut.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    רבני הרבנות מושחתים

    מירי, 01/10/06 15:35

    אני מביא כאן את הדוגמא של מי שקורא לעצמו רב רבינוויץ
    הרב הזה עשה מהרבנות עסק. הוא אחראי על הכותל ועושה לא מעט כספים על כל הכנסת ספר תורה.
    אותו בן אדם שקורא לעצמו רב מתבטל בתמונות, טיסות לחול, מתנות יוקרה וכל זה על חשבון הציבור.
    אני שואלת לעצמי כמה זמן הוא לומד תורה ביום.
    הצתרכתי לשלם הון כספים לטוען משפחתי כדי לקבל מאותו רב צו עיכוב לבעלי כי רק הוא בבית דין ירושלים מוסמך להוציא צו עיכוב בלי דיון .
    יתר על כך אותו הרב מנהל בית קברות שבו הוא גם מרוויח כמה כספים טובים על כל קבורה.
    יש פה ביזנס מסוכן שכל ישראלי וישראלית תורמים לו ללא ידיעה. מספיק עם רבנים מושחתים שעושים כספיםבלי פיקוח של מדינת ישראל ותחת מסמכים רשמיים של מדינתנו.
    לסגור את הרבנות זאת חוב כלפי הציבור החילוני שדורש כעת ועדת חקירה על מה שנעשה ברבנות .
    אני לא מתפלאה ממה שקורה ברבנות
    נשים עגונות גברים שמתאבדים...
    וכדאי מאוד שכל ישראלי יתפלל בכל כחו בימים אלו שהקדוש ברוך הוא יסגור חשבון עם רבני הרבנות ויסגור את המוסד הרקוב
    אמן אמן שנה טובה בלי רבנות

    הגב לתגובה זו

    • Boker Tov all the rabanim are corrupted

      Motti, 03/10/06 00:57

      Demonstartions have to be organized, and we have to close rabanut

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    Amar and Metzger have to dismiss (ל''ת)

    Jerry, 01/10/06 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    דמגוגיה בהפוך על הפוך

    מורה נבוכים, 01/10/06 13:17

    מזמן לא נתקלתי בכותב כל כך ערמומי.
    הרי כל ילד יודע שהמאבק בבתי הדין הרבניים ממומן על ידי ארגוני שמאל ראדיקלים שמטרתם היא חיסול חיי הדת ובתי''ד הרבניים.
    ''חשד קל'' מתעורר בי שמטרת הכתבה היא לא לבכות מדוע החילוניים לא עוזרים למאבק אלא להיפך לשכנע אנשים תמימים שבחזית המאבק נגד שירותי הדת עומדים אנשים דתיים שאינם נהנים מסיוע מארגונים פמניסטים.

    הגב לתגובה זו

    • Close the rabanut: This is not Thora but Mafia

      Dati, 01/10/06 14:48

      I ask myself why we don't close this dirty institution.
      All this rabanut is a big mafia where gang families of fake rabanim are making their law.
      We must have the possibility to divorce in a secular court.We are in a democracy, in Europe jewish divorce where they want.
      Close the Rabanut

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    עדיף שפמיניסטיות חילוניות לא תתערבנה

    אלי, 30/09/06 21:53

    לפחות לא בצורה גלויה.
    מדובר בנשים שהן בד''כ שונאות דת ודתיים.

    אם נשים כאלה תהיינה מזוהות עם מאבקה של נועה זוננפלד המאבק יהפוך ממאבק של עגונה מול מנוולים למאבק של שונאות דת מול דתיים.

    נכון לעכשיו המאבק של נועה זוננפלד בשפטיה המנוול זוכה לגיבוי של כל הזרמים הדתיים והחרדים.

    כשגורמים אנטי דתיים יצטרפו לנועה יהיה קשה לחלק מהדתיים והחרדים לשתף איתם פעולה מכיון שמטרתם אינה רק עזרה לנועה אלא בעיקר נגד הדת והדתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כפמיניסטית חילונית אני כועסת..

    גולדה, 29/09/06 21:18

    גם על הנשים עצמן - שלמרות שהדת מתעללת בהן, הן ממשיכות להשאר דתיות ממש כמו שאישה מוכה נשארת עם בעלה המכה.
    אם הנשים הדתיות היו אומרות ''אני לא רוצה להשאר בדת שמתעללת בי ככה'' והיו קמות ומצפצפות על הגט, ועושות מה שהן רוצות כולל ילדים ובני זוג נוספים, הבעלים הסחטניים היו מאבדים מכוחם, הרבנות היתה רואה שהיא מפסידה ''קליינטים'' ומהר מאד מתעשתת, והנשים הנ''ל היו חיות היטב ובאושר בלי להיות כלואות ומעונות.
    אני לא יכולה לעזור למי שלא עוזרת לעצמה, וכל זמן שהמערכת הדתית היא שוביניסטית ומתעללת בנשים, אני לא יכולה לעזור לאישה שמתעקשת להשאר עם ה''בעל'' המכה שלה - הדת.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    זה לא חדש שלא אכפת לפמיניזם החילוני מהדתיות.

    מוטי, 28/09/06 21:26

    כל חילוניה שמתלוננת על הטרדה מינית ישר כל החילוניות בתקשורת מתייצבות ליימינה, אבל שדתיות התלוננו על שוטרי קראדי בפינוי עמונה-קולם לא נשמע .
    וזה רק קצה הקרחון

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שינוי גברת ואינה אותה אדרת.

    יעקב, 28/09/06 17:59

    תבורכו על הכנסת סיגנון ענייני למדור בלי השמצות חסרות רסן כפי שהיינו רגילים ובלי בורות, ושנאה נוטפת לכל דבר שמזוהה עם ההלכה ותלמידי החכמים נושאי דגל ההלכה.
    חשוב לטפל בעוולות בצורה עניינית, אך בלי השמצת המערכת של בתי הדין והרבנים בכל הזדמנות, והטפה מצד רבנית להליכה לערכאות.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ככל שמעמד הדת מתחזק כך מעמדה של האשה מתדרדר ולכן חשוב לנשים ללמוד

    ידע=כוח, 28/09/06 15:50

    ולדעת את ההלכה והפוסקים.את הידע הזה יהיה ניתן למנף להתחלת תהליך של שינוי ההלכה הגזענית,מפלה ומשפילה כנגד הנשים.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    העגינות היא אחת מיני רבות מהבעיות הנצבות בפני נשים יהודיות ולכן

    דעת אמת כנסו, 28/09/06 15:39

    אנחנו תומכים במתן יחס הוגן,מתחשב,מקל,מתפשר,רגיש ושיויוני כלפי נשים.באתרנו תוכלו לקרוא את המאמר על מעמד האשה בהלכה ואנו תקווה שהידע באתרנו ובאתר חופש יהיה כלפיד וכשופר ההולך לפני המחנה בדרך ליחס הומני,מוסרי ומקל מבית הלל לנשים.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מדור מסורבת של לוביץ' הוא מדור בעייתי בלשון המעטה

    מורי אל כניס, 28/09/06 15:36

    הנושאים שנדונים בו הם כבדי משקל וראויים.

    יתרה מכך הנושאים קשים וכואבים.

    ובשורה התחתונה - הנושאים במדור מחייבים התיחסות וטיפול וטוב עושה המדור יהדות שמביא את הענין.

    אז איפה הבעיה?

    הבעיה היא בגב' לוביץ' שכתיבתה נראית כמו תעמולה נטו, ספוריה לוקים בחצאי ורבעי אמיתות. היא לעולם לא מביאה את גרסת הצד השני ומתעלמת לחלוטין מכל העוולות הקשות שיש כיום בבתי הדין הרבניים ובתי הדין לעניני משפחה שנהוגות כלפי גברים שבמקרים רבים נתונים לסחיטה.

    גב' לוביץ' פשוט לא אמינה.

    הדבר הגרוע בכך הוא שהיא עושה שירות דב לענין מסורבות הגט.
    פשוט כל כך קשה להאמין לספורים שלה.

    הגב לתגובה זו

    • זה שאתה רואה את העולם בעיניים עקומות, זה לא אומר שהעולם עקום.

      בן ישר, 28/09/06 17:22

      הגב' לוביץ' אמינה ביותר, ומה שהיא מביאה כאן הוא רק אפס קצהו של קרחון הסבל הנגרם ע''י ממסד אורתודוכסי חסר אומץ, בלשון המעטה.

      הגב לתגובה זו

    • ברגע שיהודי הופך להיות דתי הוא אוטומטית הופך להיות לא רציונלי ולא

      בעיית הדתיים, 28/09/06 18:00

      ריאלי ויותר גרוע מזה עולמו הופך להיות צר כעולם ההלכה אשר הופכת אותו לרובוט בלי יכולת ביקורת תבונה ,שכל ישר ומוסרי והוא מאמין שהנשים נחותות ומופלות פשוט כי ככה כתוב בהלכה.ועכשיו לדילמת המורי :
      כתוב בהלכה שאשה אינה יורשת את הוריה אז אם תגיד נכון אז צדקתי במה שאמרתי ואם תגיד שהאשה כן צריכה לרשת את הוריה אז איזה מין יהודי אמוני אתה?

      הגב לתגובה זו