• 82.

    אתה מלך אייזנקוט ותשאר מלך ישראל (ל''ת)

    ..., 05/05/08 00:02

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    למרות שהוא אדם טוב הוא לא מתאים

    רונזטל, 16/09/07 23:37

    לא הכל ניראה וורוד
    הוא טוב באגף המבצעים לא טור אלוף פיקוד
    לכל דבר יש את הטוב ויש את הפחות טוב

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אני בעד שרוסו יחליף את אייזננקוט באמ''צ (ל''ת)

    בומבמלה, 30/09/06 08:23

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך

      רוזנטל, 16/09/07 23:39

      אני מסכים איתך
      אם הוא יודע לקרוא מפות
      אז זה היישג

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    אולי גיידמק יחליף את ג'רי בפיקוד העורף

    סבטלנה, 30/09/06 08:12

    הוא תפקד הכי טוב מכל פיקוד העורף

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    בוחבוט מה שכתבת היום על חלוץ מתאים לשלב כאן בכתבה

    צרלי, 30/09/06 07:43

    למען ידע איפה הוא עומד ולא יתעופף באויר כמו טייס שחזר ממטס ראווה
    אף קצין לא יכסה לו תתחת
    גם לא אייזנקוט הנשמה הטובה

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    טל רוסו??? חלומות באספמיה-האיש נפל מוכר מחפש דרגת אלוף... (ל''ת)

    ציידי החזירים, 29/09/06 02:38

    הגב לתגובה זו

    • אתה 'טוקבקיסט השנה', לא היה אחד שלא השמצת

      פקח שמורת טבע, 30/09/06 00:01

      זכית בתואר בכבוד רב!

      הגב לתגובה זו

    • מה יש לך נגד טל רוסו תסביר בבקשה (ל''ת)

      דייג מטומטמים, 30/09/06 06:34

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    עדיין אין אישור לשיחות רקע של כתבים עם קציני צהל...

    מוני, 29/09/06 02:36

    החידלון של דוברת צהל שמשרתת רק את הרמטכ''ל...

    הגב לתגובה זו

    • מוני אתה מוכן להרחיב ולהסביר בבקשה (ל''ת)

      צ'ומפי, 30/09/06 05:49

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    רק מאיר קליפי לאמ''ץ -קצין מנוסה ושפןי (ל''ת)

    רון, 29/09/06 02:19

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מינוי אייזנקוט מצביע על חדלון של המערכת

    עידו, 29/09/06 02:08

    באשר אבדנו אבדנו...

    הגב לתגובה זו

    • עידו, אתה איבדת את הראש, אנחנו מחפשים את הדרך חזרה

      מוישה, 29/09/06 23:58

      ואייזנקוט ינווט אותנו.
      אז למה שלא נאחל לו בהצלחה?

      הגב לתגובה זו

      • כמה מוישה יש כאן?

        מוישה מוישה, 30/09/06 04:48

        שו?
        מאיפה?
        מי ביקש?

        הגב לתגובה זו

        • מאיפה ? מסדום ועמורה

          מויישה וחצי, 30/09/06 07:26

          תבוא לבקר מתי שיצא לך

          הגב לתגובה זו

  • 73.

    מי זוכר את הפשלות של אביב כוכבי בכרם שלום??...

    הייתי שם, 29/09/06 02:03

    ואח''כ רוצים לקדם אותו?????

    הגב לתגובה זו

    • את פשלת כוכבי מנסים לטשטש כמו זו של אייזנקוט...

      יוניון, 29/09/06 02:18

      הכל קומינטוריות לשמה

      הגב לתגובה זו

      • לא שכחנו כיצד כוכבי אמר שלא היתה התרעה מודיעינית-שיקר כמובן... (ל''ת)

        יוסף, 29/09/06 11:34

        הגב לתגובה זו

        • לא יאומן איך כוכבי הוא כמו טפלון-עכשיו באמריקה.. לומד... (ל''ת)

          אבי, 29/09/06 11:48

          הגב לתגובה זו

          • אביב כוכבי לומד אבל אתה כבר לעולם לא תלמד

            יחזקל למדן, 30/09/06 03:13

            כמה שטויות בלילה אחד?

            הגב לתגובה זו

      • פשלה

        גרפולוג, 30/09/06 04:39

        רק עכשיו נפל לי האסימון והבנתי מי אתה
        פשלה שלי שלא זיהיתי קודם

        הגב לתגובה זו

    • העלימו את כוכבי בחו''ל והוא חושב שיקודם

      פליקס, 29/09/06 02:21

      תסתכלו על הרזומה שלו- יש ל מספיק זמן עוד לשבת ולחכות לאלוף...

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    מינוי שערורייתי של אייזנקוט (ל''ת)

    משה, 28/09/06 21:02

    הגב לתגובה זו

    • משה על מי אתה כועס? המילה שערוריה ואייזנקוט לא מתחברים ביחד

      גם מוישה אבל, 28/09/06 23:17

      תפסיקו להשמיץ
      נמאססססססססססס

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    אייזנקוט המינוי הכושל ביותר עד כה:

    רון, 28/09/06 20:10

    האם עשית אי פעם תרגיל אוגדה? שילדי או רטוב? ותרגיל גייס? אה, שכחתי, ביטלו את הגייסות...וגם והביאו את מפלצת התחזוקה המרחבית...דרך אגב מה היתה עמדתך בנושא? מה מסקנותיך מהכישלון בלבנון?

    הגב לתגובה זו

    • אדון רון למה אתה מבלבל במוח?

      שלדי רטוב, 28/09/06 23:15

      מאיפה אתה יודע איזה תרגילים גדי עשה/השתתף/תכנן?
      גדי אחד הקצינים הטובים ביותר שנשארו בצה''ל
      תאחל לו בהצלחה ואל תעשה לנו תרגילים
      טחנו את כל התרגילים והתרחשים שיש............................

      הגב לתגובה זו

      • שלדי רטוב-מה אתה מביןחוץ מללקק לאייזנקוט... (ל''ת)

        דני, 29/09/06 02:00

        הגב לתגובה זו

        • דני מרמת גן, אני מבין

          שלדי רטוב, 29/09/06 23:56

          שאתה מאנשי ביביהו שמצאו סוף סוף את עם ישראל בצרה (כמו ברצח רבין), ומודדים בחזרה את החליפות השחורות של השילטון שלכם.
          די להשחיר!!!

          הגב לתגובה זו

          • או שהוא שמאלן מהפינה- אין הבדל גדול בין השוליים

            יבש לפני רטוב, 30/09/06 04:19

            הפינה הימנית קיצונית דומה מאד לשמאלית

            הגב לתגובה זו

  • 70.

    כל טמבלון עם מקלדת הופך כאן למומחה צבאי

    אבנר, 28/09/06 06:34

    אולי כבר תסתמו את הלוע המצחין ותתנו לבן אדם להוכיח את עצמו לפני שאתם מטיחים ביקורת. נמאס כבר מכל הפאלצנים המגיבים כאן כאילו הם מבינים משהו .

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שר הבטחון: הזהר מיועצי התקשורת שלך

    צרכן תקשורת תאב, 28/09/06 02:22

    לאחרונה רואים, נדחק מאחורי עמיר פרץ, פרצוף חדש: גור צלליכין, לשעבר הכתב הצבאי של ערוץ 1 בטלביזיה, שהפך יועץ התקשורת של שר-הבטחון.
    יש לשער ש''פרץ השמועות'' על ''מי כופף למי את היד, הרמטכ''ל לשר או להיפך'' בענין מינויו של אייזנקוט לאלוף פיקוד הצפון, הוא הראשון ב''פרצי השמועות'' שעוד יתעופפו מקירבתו של השר אל אמצעי התקשורת ומשם אלינו, הציבור, ''האוכל'' כל מה ש''מאכילים'' אותו הפוליטיקאים ודובריהם. ועצתי, מבלי שאני בהגדרתי 'יועץ תקשורת' לשר הבטחון, אלא סתם שוחר טובתו: הזהר מעיתונאים שקפצו לעגלתךברגע של 'כדאיות' וימהרו לנטוש אותך ולחזור לעיסוקם המקורי, אולי אז כנגדך, כאשר יחושו שביססו את מקורותיהם בקרבת 'הבור' ו'המגדל'. כך בעבר עודד בן-עמי מערוץ 2 ואבי בניהו מגלי צה''ל ואחרים. לכאורה - ''קולות אדוניהם'' הדואגים בעיקר לעצמם, בבחינת ''נשלח לחמנו על פני המים העכורים'' של הפוליטיקה והתקשורת בישראל, ההולכות יחדיו כי תמיד נועדו. אזרח איכפתי, וצרכן תקשורת אובססיבי אבל מפוכח וזהיר.

    הגב לתגובה זו

    • קראתי מה שכתבת אולי 15 פעמים לא הבנתי כלום

      לא מבין, 28/09/06 23:56

      אפשר לתמצת בכמה משפטים?

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    כדי להשלים את תהליך השיקום, או בכלל להחיל תהליך כזה:

    נתי כ., 28/09/06 01:33

    חובה לפעול בהקדם למינויו של בנימין נתניהו לראשות הממשלה, פרופ' עוזי ארד- לשר ביטחון (אחד מגדולי האסטרטגים של מדינת ישראל- בתחום הביטחון והחוץ. בכיר במוסד לשעבר), אביגדור ליברמן- שר חוץ (כן, הוא יהיה מוצלח בתפקיד זה!), ועוד שורה של תפקידים. כל זה תוך ניצול מירבי של הכלים הדמוקרטים של מדינת ישראל, כמה שיותר מהר!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא היו לך הלילה כדורים מתאימים?

      עכשיו תורך, 28/09/06 23:31

      אתה רוצה את ביביהו?
      ליברמן?
      השתגעת לגמרי?

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מה זו ההדגשה החוזרת כמה פעמים בכתבה....

    לא ברור, 28/09/06 00:22

    שאלוף הפיקוד התפטר.
    מה הוא אמור לעשות,אחרי שחלוץ שם לו חונך בזמן המלחמה?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    סוף סוף

    רונן, 28/09/06 00:01

    חברה קיבלנו קצין על רמה הוא כבר יראה להם מזה ניגמרו החגיגות אייזנקוט

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    המינוי הכי טוב בצה''ל- מפקד בחסד עליון, אדם דגול וצנוע

    מישהי מ''בפנים'', 27/09/06 23:50

    לכל הגזעניים שקשה להם לראות מרוקאי מצליח! תתחילו להתרגל... כולם פתאום חכמים, מבינים גדולים בצבא.מה שיפה זה שבסוף היום אתם בעצם נמושות שיושבים מול המחשב ומחפשים לפרוק את התסכולים ורגשי הנחיתות שלכם. רק שזה לא יעזור...מה לעשות? לא אתם יושבים שם, אולי הייתם רוצים אבל.... לא! כנראה שלא סתם הם שם ואתם לא! אז תחזרו לחורים שלכם, אפסים.

    הגב לתגובה זו

    • תא''ל רגב , את בטוחה שאייזנקוט הוא מרוקאי ?

      אייל, 28/09/06 09:09

      אני לגמרי לא בטוח שכך , ואם זה נכון
      שהוא לא , אז כל התיאוריה העדתית שלך היא חסרת בסיס.
      אגב , כשאת מכנה את עצמך כמישהי מבפנים , את מתכוונת למישהי בפנים מהסוג של א' ?
      או שאת דוברת צה''ל במסווה של גולשת מהעם ?

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    רביו אהב אותו ורבין ידע למה (ל''ת)

    1995, 27/09/06 23:43

    הגב לתגובה זו

    • גל הירש מצביא לתפארת ישראל!!! (ל''ת)

      חיים גרינברג, 28/09/06 20:08

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    דבר ראשון - לפטר את גל הירש הכושל. (ל''ת)

    מפוכח, 27/09/06 23:33

    הגב לתגובה זו

    • כבר הוכח שגל הירש היחיד שנלחם במלחמה ולא ישב מול הפלזמה כמו איזנקוט

      עידו, 28/09/06 20:21

      הקצין הכי איכות יבצהל - גל

      הגב לתגובה זו

      • מי מפטר את הירש? מה הפרנויה?

        כולנו אחים, 28/09/06 23:22

        הירש בסדר גמור, מה הקשר לאייזנקוט? דבר בעד או נגד הפלזמה אחי, יהיה לנו דיון אחר.

        הגב לתגובה זו

        • אתם מסתכנים בלשון הרע-חברת פוגיטסו-יצרן פלזמה (ל''ת)

          גידי, 29/09/06 02:02

          הגב לתגובה זו

          • גידי לך תיראה סרט טורקי ותפצח גרעינים בסלון מול מסך פלזמה

            סוני, 29/09/06 23:48

            ואת הקליפות תזרוק על מי שיושב לידך.
            עוד אחד מאוהדי בית''ר כפר קנא...

            הגב לתגובה זו

            • יש לי מסך מאג 300 אינטש מתאים?

              צ'ומפי, 30/09/06 05:43

              במקום הפלזמה

              הגב לתגובה זו

  • 62.

    בהצלחה!! (ל''ת)

    דורית, 27/09/06 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לא יכול להיות שאייזנקוט לא יתן את הדין על מעלליו

    שלמה, 27/09/06 23:13

    במלחמה

    הגב לתגובה זו

    • לא יכול להיות שיש לנו בעם אנשים כ''כ רעים (ל''ת)

      מצ''ח דרום, 29/09/06 00:02

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    הבעיה שהתקדם כי היה מזכיר צבאי של שרון...

    ארז צוקרמן, 27/09/06 23:08

    ככה התקדם גם קפלינסקי... וגלנט....
    תרבות הקומבינה...

    הגב לתגובה זו

    • שטויות - תלמד מי הבנאדם !!

      עורב גולני, 28/09/06 11:09

      הוא בכלל התחיל במזכיר צבאי אצל ברק.

      כל מי שמכיר את אייזנקוט יודע שהוא לא פוליטיקאי ולא יס-מן המוכן לשלם מחיר אישי עבור החיילים שלו ועבור דיעותיו.
      תשאל כל מי ששירת תחתיו.

      אגב, אני שונא את קדימה ואולמרט בדיוק כמוך אולי אפילו יותר...
      אולמרט וחבורת האפסים צריכה ללכת, זה לא קשור.

      הגב לתגובה זו

    • תרבות הקומבינה של שרון ועומרי... (ל''ת)

      חיים גרינברג, 28/09/06 20:21

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    יישר כח אייזנקוט

    אייל, 27/09/06 23:05

    אייזנקוט ,
    אין דקה אחת של חסד בתפקיד הזה , אתה כבר צריך להפשיל שרוולים ולצאת אל המשימה הראשונה והמיידית שלך כאלוף פיקוד צפון :
    להסביר לעמיר פרץ שהסגר הימי של צה''ל כבר מזמן הוסר.
    צא לדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לוינוגרד יהיה הרבה עבודה-אייזנקוט יספק לו אותה...

    טל, 27/09/06 23:05

    וגם קפלינסקי

    הגב לתגובה זו

    • עוד קשקשן נו מילא, מה כבר חדש? (ל''ת)

      פחח, 28/09/06 23:59

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    ת ק ל ה !!!!!!! (ל''ת)

    היוד, 27/09/06 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    גדי אחינו בהצלחה וממחר להפשיל שרוולים ולעבודה.

    מס ברזל 2, 27/09/06 22:51

    תחשוב תמיד על הלוחמים וזרוק את הפוליטקה לפח. רמטכ''ל תהיה רק אם תצליח להביא את פק''צ להישגים.
    עלה והצלח.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    Gadi I am sure you will do well

    Alon Avner, 27/09/06 22:51

    Gadi is a great nomination a brilliant officer and a real human being
    Alon

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    האיש הראוי

    אלירן, 27/09/06 22:48

    זוהי הבחירה השניה המוצלחת של פרץ - מנכ''ל משרד הבטחון ואחריו גדי אייזנקוט! האיש הכי ראוי.
    אני מאחל לו שיעשה חיל בצפון כפי שעשה עד היום

    הגב לתגובה זו

    • אכן גבי אשכנזי ראוי, וחבל שהוא לא רמטכ''ל (ל''ת)

      מסכים איתך, 28/09/06 23:58

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    כמה שאלות חשובות לאייזנקוט

    לקראת קבלת, 27/09/06 22:46

    האם עשית אי פעם תרגיל אוגדה? שילדי או רטוב? ותרגיל גייס? אה, שכחתי, ביטלו את הגייסות...וגם והביאו את מפלצת התחזוקה המרחבית...דרך אגב מה היתה עמדתך בנושא? מה מסקנותיך מהכישלון בלבנון?

    הגב לתגובה זו

    • קרציה, ראה תשובתי למעלה! (ל''ת)

      מוישה, 28/09/06 23:58

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    מזו הכרס הזו?-שווה להיכנס

    ran ssar, 27/09/06 22:43

    מזה השמנמן הזה?
    ככה יכול לרוץ אחרי מחבלים?
    כנראה בילה את זמנו בזלילת שוורמות ובורקסים..זה פרצופו של צבאנו...

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך.... (ל''ת)

      רננה, 27/09/06 23:14

      הגב לתגובה זו

    • ממתי אלוף פצ''ן צריך להיות דוגמן? (ל''ת)

      דוגמן מיל., 27/09/06 23:28

      הגב לתגובה זו

    • אלוף ירוץ אחרי מחבלים? אהבל...

      מרדכי מוטי אטיה, 27/09/06 23:29

      גדי אחד המפקדים הטובים שנשארו בצה''ל!!!

      הגב לתגובה זו

    • גדי גם נמוך קומה אז מה? לא יהיה בנבחרת הכדורסל של פצ''ן. (ל''ת)

      ריבאונד, 27/09/06 23:34

      הגב לתגובה זו

    • ענק

      אבי, 28/09/06 00:10

      באמת הכרס מיותרת
      אבל אני מקוה שהראש שלו עובד טוב וזה מה שחשוב

      הגב לתגובה זו

      • זה ענק?

        בני, 28/09/06 07:58

        צורה לפרצוף שלך שזה מה שמלהיב אותך

        ודרך אגב להשכלה כללית
        אלוף פיקוד לא רודף אחרי מחבלים

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם גדי יצליח כמו באיו''ש אנחנו מסודרים

    ג3, 27/09/06 22:39

    אין לכם מושג איזה מבצעים גדי יודע לתכנן, בזמנו ניקה את רוב הטרור הקשה בתאום עם כל היחידות המיוחדות במקצועיות מעוררת הערצה.
    מעבר לזה גדי לוחם ומפקד שמכיר כל פיסת אדמה בלבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לכל הפסימיים- אייזנקוט אכן תקלה צדקתם!!! (ל''ת)

    רוני, 27/09/06 22:31

    הגב לתגובה זו

    • את/ה התקלה וכנראה לא ניתן לתקן אותה (ל''ת)

      מתקיל מקרוב, 28/09/06 15:01

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    בהצלחה...

    אזרחית שפויה, 27/09/06 22:22

    ההצלחה שלך זה החיים שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • כמה קדימה שילמה לכם?

      מבקר המדינה, 27/09/06 23:03

      כולם ידעו מראש מלפני ההתנתקות שיקבל קידום.
      מינוי פוליטי (שמאלני/פרסי?) של דן חלוץ, מופז, ושרון.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לכל הבכיינים - אייזנקוט בהחלט ראוי !!

    עורב גולני, 27/09/06 22:17

    אם הוא היה מנהל את המלחמה היא היתה נראית אחרת.

    איך החלטתם שהוא האשם ??
    יש כאן פאדיחות של ראש ממשלה שר ביטחון רמטכ''ל אלוף פיקוד ואוגדונרים שניהלו את המלחמה,איך ראש אג''ם אשם ??
    קפלינסקי ואייזנקוט לא היו מעורבים ישירות בפאדיחה, הם היחידים שצריכים לקבל הזדמנות.

    הגב לתגובה זו

    • אייזנקוט הוא מנוי פסול של סגן הרמטכ''ל

      אביבית, 28/09/06 00:14

      ובמקרה לגמרי אתה גולני, ואייזנקוט גולני, וגם קפלן גולני, ואפילו אשכנזי, מנכ''ל משרד הבטחון הוא גולני אהההה???
      הוא לא אחראי לפשלות של המלחמה אמרת? אתה שומע את עצמך? ראש אג''ם זה: ראש אגף מבצעים... ולפי מה שהבנתי המבצעים במלחמה הזאת לא היו משהו...
      לא ברור לי בכלל איך ממנים לתפקיד כל כך רגיש קצין שנכשל כישלון חרוץ בניהול המבצעי של המלחמה, ושמטבע הדברים הוא יהיה אחד הנחקרים המרכזיים של ועדת החקירה...
      כדי לבנות את הצבא מחדש צריך קצת יותר... מנאמנות עיוורת לעץ של גולני!!!

      הגב לתגובה זו

      • את ממש מומחית צבאית דודה..

        עורב גולני, 28/09/06 09:07

        רואים שאת פשוט לא מבינה כלום חוץ מאשר לצעוק ולהתבכיין שכל קצין אשם.

        בוחבוט בעצמו כתב כאן שאייזנקוט הוא זה שהציע לגייס מילואים על ההתחלה ולהכנס בכל הכוח, אופציה שנדחתה ע''י הממשלה.

        מה רצית ? שהוא יעקוף את אודי אדם והאוגדונרים שלו ? שיטיל וטו על ההחלטות של חלוץ ?

        תחזרי לראות תוכניות בישול...

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    Perets go home, the entire country hates you (ל''ת)

    ori, 27/09/06 22:16

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אף אחד ממכם לא מבין כלום.

    אנונימי, 27/09/06 22:15

    הבחירה המוצלחת ביותר שנעשתה במדינה הזאת!!

    ושתבינו אז תדברו !!!!

    (תגובה 16, אתה חתיכת אדיוט)

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שמואל זכאי יוחזר לאלתר

    עמיר, 27/09/06 22:14

    היחיד בכל הצבא הזה ששווה משהו
    הגולנצ'יק האמיתי האחרון

    הגב לתגובה זו

    • יש למישהו ספק שהנפל זכאי יחזור בקומבינה זו או אחרת? (ל''ת)

      רון, 27/09/06 22:31

      הגב לתגובה זו

      • אתה יודע מה זה נפל? איך מטפלים בו?

        כורדי, 27/09/06 23:29

        אם כן, סמן סביב עצמך מעגל אבנים ורצוי מקל עם דגל הטיפשות.

        הגב לתגובה זו

      • הנפילה היחידה שלו היתה שהוא לא יישר קו עם כנופיית עמרי (ל''ת)

        אני, 27/09/06 23:33

        הגב לתגובה זו

    • צודק, הרים את אגוז לרמה הכי גבוהה את אוגדת עזה שידרג

      כרכום, 27/09/06 22:42

      וחבל שהמערכת לא העירה אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    יה חמורים שלא מפרגנים,,הרי שהצלחתו היא הצלחת כולנו.עלה והצלח. (ל''ת)

    חייל סדיר וגאה, 27/09/06 22:13

    הגב לתגובה זו

    • אנשים סתם מטקבקים על כל נושא בלי להבין (ל''ת)

      חבל על הזמן, 28/09/06 00:10

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אין אימון בבכירי צה''ל.גם לו באייזנקוט (ל''ת)

    המפוכח, 27/09/06 22:11

    הגב לתגובה זו

    • וחשבתי שאצלי משהו לא מפוכח

      מסטול לאללה, 29/09/06 00:16

      לי לו לה?
      תלמד לכתוב אח''כ תקרא היטב ואולי תהיה מפוכח מספיק לתת אמון במי שצריך

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    האיש הכי גרוע במקום הכי חשוב- ותחשבו על זה... (ל''ת)

    משה, 27/09/06 22:00

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו נחשוב אחרי שתקבל שכל........ (ל''ת)

      לאלי, 27/09/06 23:32

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    מה שמרגיז הוא, שפרץ הכלומניק והכושל קובע,,,יחי האלוף החדש (ל''ת)

    יהושע בן נון, 27/09/06 21:59

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אני מאמין בה'' ובצהל, ובטוח בהצלחת כולנו,לכל הבכיינים קחו ''רגיעון'' (ל''ת)

    מילואימניק גאה, 27/09/06 21:56

    הגב לתגובה זו

    • אני מאחל לך צו-8 בחתימת איזנקוט

      לא נאיבי, 27/09/06 22:22

      נראה איך תרגיש בשטח אויב...

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    עמיר פרץ למה לא מינתה את גיסך האלוף משונה .כמו שמינת אותו למנכל

    יהודה ברזלי, 27/09/06 21:52

    בהסתדרות .עמיר אתה בזיון לצ.ה.ל

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לאחר הכישלון בצה''ל מתקדמים...

    אזרח, 27/09/06 21:41

    כראש אגף המבצעים, ראינו את הביצועים ב''מבצע לבנון 2''.
    אבל הכישלונות יתומים.
    בצה''ל מחלקים דרגות, קידומים לקצינים בלי שום קשר למה שארע.
    ואתם רוצים מוטיבציה ציונות ונכונות לשרת?
    לא אני, חיי חשובים לי ולמשפחתי יותר מכל דבר אחר, במיוחד לאחר ההתנהלות שלכם ב''מבצע'' לבנון 2.

    הגב לתגובה זו

    • מביאים כמה תוכניות ורוה''מ ושר הביטחון מאשרים

      מב''צ יחב''ר, 28/09/06 00:18

      האלוף לא מחליט איזה מבצע יצא ואיזה לא, מגישים כמה תוכניות מגירה והדרג המדיני מחליט איזו פעולה מתאימה לו

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    פרץ,הרצחת וגם ירשת,,,ממתי אתה מבין במנויים בצבא,,,אהבל (ל''ת)

    אני בן 17.5, 27/09/06 21:40

    הגב לתגובה זו

    • נו ו..? מה אתה רוצה להגיד ? (ל''ת)

      בן אלף, 30/09/06 06:43

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אם פרץ שר בטחון,,אז כולם יכולים להיות רמטכ''לים,נאסארלה מבסוט (ל''ת)

    יפה היפה, 27/09/06 21:37

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מ צ ו י ן--האיש הנכון במקום הנכון--הצלחתך הצלחת כולנו-בהצלחה (ל''ת)

    קצין מיל., 27/09/06 21:31

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    גדי-נקווה שתסיק את המסקנות ותתפטר לפני שתמונה... (ל''ת)

    לוחם מאוכזב..., 27/09/06 21:30

    הגב לתגובה זו

    • איזה מסקנות? את מי אתה מפטר?

      פיטר פן, 29/09/06 00:21

      כל אהבל נהיה לי יו''ר ועדת חקירה

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לאלוף פיקוד צפון גדי אייזנקט,האיש הנכון במקום הנכון,ב ה צ ל ח ה (ל''ת)

    אזרח מילואימניק, 27/09/06 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עכשיו הצפון באמת יתברבר... (ל''ת)

    רון, 27/09/06 21:28

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למפקד החדש גדי אייזנקט,ברכות ואחולי הצלחה מעם ישראל (ל''ת)

    הפלמחניק, 27/09/06 21:26

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף לאיחולים

      אבי, 28/09/06 00:23

      שנה טוה לאלוף
      שנה טובה לעם ישראל
      רבותי הביקורתיים
      אי אפשר כל הזמן ביקורת
      אני באופן אישי ממרומי שנותי לא מכיר אף מלאך שלא עושה שגיאות
      או שאין לו מגרעות
      אז בבקשה בואו נפרגן ולא נהיה כמו העיתונות שמצד אחד יש לה אתרוגים ומצד שני היא דורסת עם סמיטריילר כל מי שלא נראה לה

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    לאלוף הפיקוד גדי, עלה והצלח,הצלחתך הצלחת כולנו (ל''ת)

    בצלאל, 27/09/06 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מינוי לא ראוי בהחלטומצביע על שיקולים זרים...

    דור, 27/09/06 21:22

    נחקר מרכזי בפרשת מלחמת לבנון 2 - ממונה לאלוף הפיקוד שלחם הכי קשה
    שערוריה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מנוי ראוי בהחלט . כל חה''ן גולני איתך.

    קצין במיל, 27/09/06 21:07

    זוכרים אותך כקצין יסודי , תמיד בגובה העיניים , זוכרים אותו כסמח''ט גולני שקידם את כל היחידות החטיבתיות של אז..
    ללא מניירות , ללא כל גינוני הטקס מיותרים , ללא התעקשות על שטויות ובמנהיגות שקטה , הבן אדם עושה את העבודה.

    הגב לתגובה זו

    • עורב, לא חה''ן (ל''ת)

      שי, 27/09/06 21:35

      הגב לתגובה זו

      • לא אמרתי שהוא מהחה''ן , יודע שהיה מ''פ פלנ''ט.

        מגיב למגיב, 27/09/06 21:51

        אבל בכל זאת מברך וזוכר אותו אישית כסמח''ט.

        הגב לתגובה זו

        • גם לך ''קדימה'' שילמו?

          קצין(זוטר)במיל', 27/09/06 23:06

          מושחת.

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    זה לא משנה !!!

    חיים, 27/09/06 21:04

    אלוף פיקוד צפון עובד עם צוות הוא לא לבד.הבעייה במלחמה הייתה של כל הצבא הישראלי ולא של אלוף פקוד צפון.הצבא הישראלי יתנון כמו כל החברה הישראלית הפערים במעמדות החברה זלגו גם לצבא.וכך ראינו במלחמה מפקדים בכיכרים כולל גדי אייזנקוט שמנותקים מהשטח המלחמתי.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ג'רי נכשל למול הרשויות המקומיות

    דודו, 27/09/06 21:02

    מסכים עם ראש מועצת הנגב בכל מילה. ג'רי צריך ללכת ולא להתקדם

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ג'רי אלוף פיקוד שנכשל

    בנדא, 27/09/06 20:57

    איך אלוף פיקוד העורף שנכשל מועמד לקידום

    הגב לתגובה זו

    • במה הוא אשם ? (ל''ת)

      דן ברותחין, 30/09/06 06:29

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    תמליל הישיבה שבה החליטו חלוץ ופרץ, בלעדי!

    אני, 27/09/06 20:56

    חלוץ: צריך לבחור אלוף פיקוד צפון.
    פרץ: למה?
    חלוץ: כי אודי אדם התפטר.
    פרץ: אל תעשה ממני אדיוט, אני יודע שהוא התפטר וכולם יודעים שאני אדיוט, התכוונתי למה צריך בכלל פיקוד צפון כשיש הרבה ילדים רעבים?
    חלוץ: אל תעשה לנו פה מגפוניזציה, אתה שר הבטחון, לא שר הרווחה. לא תרצה שאני אתלונן עליך לעליזה ותהיה שר רווחה, נכון?
    פרץ: לא, לא! רק אל תעשה לי את זה, אני מתנצל. טוב, אז במי בוחרים?
    חלוץ: יש הרבה מועמדים, אבל אתה לא צריך להחליט. החלטתי שגדי אייזנקוט יהיה.
    פרץ: אייזנקוט לא נשמע שם מרוקאי.
    חלוץ: אז מה?
    פרץ: תחשוב בהגיון.
    חלוץ: אה הבנתי (הוא בטח מתכוון להגיון של פרץ, חחחח). הוא בטח עיברת את זה מאזולאי.
    פרץ: אחלה בסבבה. בקיצור אני מוציא הודעה לעיתונות: ''אחרי דיונים קשים ומתוך התחשבות במצב הקשה אליו נקלענו, ומתוך חוסר רצון להיכנס לבוץ הלבנוני, החלטנו ביחד למנות את גדי אייזנקוט (לשעבר אזולאי) לאלוף פיקוד הצפון החברתי הראשון. אני בטוח שמינוי זה יצעיד את מדינת ישראל כמה צעדים אחורה ואז הרבה צעדים קדימה! ועוד פעם קדימה! ובפעם השלישית לך תדע מה יהיה...''
    דרך אגב, אתה יודע שהיום נפלו קטיושות על העיר שלי, מה אתה מתכוון לעשות בעניין? חלוץ? הלו? דני? מישהו ראה אותו?

    הגב לתגובה זו

    • אזולאי זה שם של אינטליגנטים מהעיר

      לא רוצים אזולאי, 27/09/06 22:07

      אנחנו דורשים רק שלוך אמיתי כמו פרץ.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    תיבות הפנדורה של אלופי צה''ל:

    עופרי ה., 27/09/06 20:46

    רא''ל דן חלוץ - אין מילים להוסיף.
    אלוך ישראל זיו- אחראי על מותם והתחשמלותם של שני חיילים בלבנון ועוד אחראי על מותו והתייבשותו של חייל צנחנים באמצע תרח''ט. נחקר ויצא נקי למרות שלא היה לו ''תיק מבצע'' מסודר.
    אלוף יפתח רון טל - נחקר בקשר ללקיחת שוחד שלא כדין.
    אלוף בני גנץ - אחראי על הפקרתו של החייל מדחת יוסף בעת שהיה מאו''ג איו''ש. בנוסף קיבל דרגת אלוף בגיל כל כך צעיר ללא כל ניסיון. גם הוא נחקר בחשד ללקיחת כספים שלא כדין על ''השכרת דירה''.
    אלוף גדי שמני - אשם במותו של החייל אלעד רוטהולץ. כידוע שניהם עשו תאונת דרכים עקב נסיעה במהירות מופרזת.
    אלוף גרשון יצחק- זה ההוא שפינה את המפעלים הפטרוכימיים.
    אלוף יואב גלנט - אחראי על הכישלון נגד החמאס ברצועת עזה וכמובן אחראי על חטיפתו של גלעד שליט.
    תודה לאל שעל גדי אייזנקוט עוד לא שמענו ועוד מאשימים בכל את גל הירש.

    הגב לתגובה זו

    • מדהים

      מודהם, 28/09/06 03:28

      איך אתה יודע את כל זה?.....

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אולי תפרגנו קצת?. מה יש? קשה לכם? (ל''ת)

    יעלה, 27/09/06 20:46

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בחירה מוצדקת ואין בעיה איתה (ל''ת)

    אשר, 27/09/06 20:43

    הגב לתגובה זו

    • יש בעיה. גדי לא ראוי להיות מפקד של חיילים

      הערכותיו שגויות, 27/09/06 22:53

      איזנקוט היה זה שאמר כי הכתומים מסוכנים מהחיזבלה.
      הערכתו התבררה כשגויה כי הכתומים לא ירו קטיושות,
      ונהרגו במלחמה המיותרת הזו שנכפתה עלינו על ידי סגל המטכל המזוהם בהתנתקות (מי שהיה נגד - עף, עיין ערך בוגי).
      הוא ישלח עוד חיילים למות סתם, בלי סיבה , כמו שחלוץ שלח.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מסכן ממש מסכן

        מעריך אותו, 28/09/06 23:36

        לא נשאר לך שכל אם היה לך בכלל

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    איבדנו את הצפון - תרתי משמע... (ל''ת)

    אילת, 27/09/06 20:43

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אייזנקרוט הינו קיטבג

    סמ''פ גולני, 27/09/06 20:41

    השמן הזה צריך להעיפו מהצבא

    הגב לתגובה זו

    • אתה קיטבק דפוק (בלשון צה''לית רוקנו אותך בלילה החברה) (ל''ת)

      עמבה, 27/09/06 22:59

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מינוי שלא יכול לעבור את ועדת וחנוגרד-חד משמעית

    חזי, 27/09/06 20:39

    לא יכול לעבור

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    רק במדינת הקומבינות יכול דבר כזה לעבור (ל''ת)

    מוש, 27/09/06 20:28

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    איך ממנים אלוף פצן עם כרס כזאת? איך ירוץ על הגדר?

    דני, 27/09/06 20:25

    ויתפוס מחבלים?

    הגב לתגובה זו

    • אם היה לך שקל על כל מחבל שגדי הביא לתפיסתו היית מחריש. (ל''ת)

      שמן כמו הר דב, 27/09/06 22:43

      הגב לתגובה זו

    • הוא אוכל מחבל כל בוקר (ל''ת)

      אבי, 28/09/06 00:17

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אוהב את גדי אייזנקוט אבל..

    אלעד מחיפה, 27/09/06 20:25

    וההתנהלות המהוססת מצד ראשי הצבא נמשכת... למה זה נמשך שבועיים? למה אין תכנית מינויים מדורגת? עם מחליפים ידועים (בתור תכנית אב וכמובן שכל תכנית היא בסיס לשינויים) תכנית כזו תסיים את מאבקי הכוח והלוביסטיקה בתוך הפיקוד העליון ותיתן להם להתרכז בתפקידיהם.
    כל מנהל זוטר יודע ששמירה על מוטיבציה של אנשיו תלויה בכך שמופחת אצלם פאקטור אי-הידיעה.
    וזה נכון גם לגבי כל סוגי המינויים בכל מערכת מכל סוג זו לא תכנית ריאלטי, מהלך כזה יתן לאנשים המיועדים זמן להכיר את התפקיד משום שהם ידעו למה הם מיועדים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    גדי איך אתה לא מתבייש להסכים לתפקיד הזה?

    ערד, 27/09/06 20:22

    אתה צריך לתת את הדין על הפדיחות שלך במלחמה!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גדי - חכה שוינוגרד יגיע אלייך- כולם יודעים שאתה לא שווה0

    משה, 27/09/06 20:19

    את קליפת השום!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • להלן תגובתי המלומדת

      יחזקל למדן, 29/09/06 01:05





















      -








      מצטער
      אתה לא שווה תגובה

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    דוגמה ללקיחת אחריות

    ari, 27/09/06 20:18

    אודי אדם לא חיכה לועדה שתבדוק את תפקודו. הוא פשוט התפטר. גם הרמטכ''ל צריך לקחת אחריות ולהתפטר. צבאנו זקוק לניעור.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גדי אייזנקוט-כמה פשלות אפשר במלחמה אחת?? (ל''ת)

    דניאל, 27/09/06 20:15

    הגב לתגובה זו

    • מי פישל? גדי פישל?

      הנדיב, 29/09/06 00:25

      הסבר לנו איפה גדי אייזנקוט פישל?
      בלי הסברים אתה לא זכאי לתגובה למרות שקבלת ממני חצי תגובונת

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    דבילים: ''מכיר החיזבללה'' - המלחמה הבא העם סוריה ואיראן - משהו שונה!! (ל''ת)

    חיים בעבר, 27/09/06 20:12

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    רענון דחוף

    גדעון, 27/09/06 20:12

    עוד לא יבשה הדיו על פרסום שמו של אלוף חדש לפיקוד צפון ופורסם באתר דבקה כי נפרצו מחסני נשק ונגנבו טילים וחמרי חבלה מבסיס צבאי שכנראה היה ללא השגחה.
    על האלוף החדש להראות יוזמה ולהעניש את האחרים המחדל.לרענן את פקודות הצבא ולהפסיק אחת לתמיד את שיטת הסמוך.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מוזר ככל שזה ישמע,

    יעל, 27/09/06 20:12

    אבל הגדי הזה נורא סקסי.
    (לא, לא בתמונה הזאת)

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אי אפשר לעבור לסדר היום על מינוי קומבינה שכזה

    עדי, 27/09/06 20:11

    צריך לבטל ההחלטה!

    הגב לתגובה זו

    • אל תעבור לסדר היום, תמשיך עם השטויות והבלגאן (ל''ת)

      שוסי, 29/09/06 00:28

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    בהצלחה לגדי אייזנקוט לוחם וג'נטלמן אמיתי

    אסטרו, 27/09/06 20:10

    הוא עוד יהיה רמטכל ואולי גם ראש ממשלה תרשמו.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    קפלינסקי ואייזנקוט- סוגרים את צהל - מכירת חיסול!!!!

    דן, 27/09/06 20:09

    לכל המרבה במחיר...

    הגב לתגובה זו

    • מאחר ופעמיים צינזרו אותי הפעם אסתפק בלכתוב לך

      מכור, 29/09/06 00:36

      שהמדינה נמכרה מזמן ואתה נשאר כאן לבד עם המחריבים הטיפשים
      תהנה מההריסות

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    איך מינוי כזה עובר??? הוא לא ראוי!!כולם באמ''ץ יודעים... (ל''ת)

    נתנאל, 27/09/06 20:08

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מינוי לא ראוי - גדי נחקר על הפשלות שלו במלחמה!!!!!

    עידו, 27/09/06 20:06

    מה קורה לפרץ - כמה נזק הוא מסוגל לחולל

    הגב לתגובה זו

    • כמו בהסתדרות, גם בצבא ימנו רק מרוקאים (ל''ת)

      אזרח, 27/09/06 20:55

      הגב לתגובה זו

    • לילה טוב לכו לישון עם של אהבלים (ל''ת)

      תורן לילה, 29/09/06 00:26

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מינןי אייזנקוט - תקלה ומסוכן!!!! (ל''ת)

    קובי, 27/09/06 20:05

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה לא פרץ ? רק בגלל שהוא מרוקאי ? (ל''ת)

    נגד גזענות, 27/09/06 20:01

    הגב לתגובה זו