• 57.

    נכון נתוודה אנו סומים ראייתנו צרה נראה כיצד נראים

    אליהו מנופים יקיר, 12/05/11 14:32

    נכון נתוודה אנו סומים ראייתנו צרה נראה כיצד נראים,להיות אנשי אמת מעשה אין לנו כל זמן,נכון נתוודה אנו סומים ראייתנו צרה,
    נשאלתי לעתיד ההתיישבות,יקיריי הדברים הנכתבים נאמרים
    מיהודה הינם אמיתיים כנים,אך אל לנו חס להיות דמגוגים
    התורה מורה לנו כשמה מורה דרך לחיים לחיי אמת,
    סמוך לאחר תפילת ערבית הערב ברבבה נתקיימה שיחה,
    נשאלתי לעתיד ההתיישבות,
    איני חס עוסק בעתידות מאמין אנוכי שראייתי מעשייה תורנית,
    משעשיתי בתפקידי ניהול בישובי קטיפ,
    'סמוך לאחר שפינה בגין ע'ה מנוחתו שלום' את חבל ימית וסיני,
    כינסתי את מתיישבי קטיפ שאלתי מי יתקע כפ לידיי שאת שבגין עשה בימית,
    אריק לא יעשה בקטיפ, אותו אריק שידע לסמות את ענינו,
    כשאנו הלוחמים בי'ח המובחרות נותנים את מטבינו בנפשנו גופינו בשדות הקרב
    אריק,ברק דומיהם רצים לתקשורת לזעוק 'שופוני יאנש'
    כל שמתבקש מאיתנו עם ישראל חובשי הכיפה הסרוגה בפרט להתעורר
    להיות אנשי אמת מעשה אין לנו כל זמן,
    אכן מאמינים שהנמצאים היום בכנסת ממשלה רואים את העם,
    היש מצב שהעם רואה את העם,נכון נתוודה אנו סומים ראייתנו צרה,
    מעשינו אינם בדרך תורה,
    הכותב בן תורה לוחם ומ

  • 56.

    אשרי עם ישראל, שזכה ליהודי צדיק אמיתי

    דניאל אביטל, 07/03/08 05:10

    איזה אושר שיש לנו יהודים כאלו צדיקים.
    כך מדבר אדם, שהתורה היא נר לרגליו...מי יתן ויהיה אור באפלה לעם ישראל!
    איזה אושר שזכיתי להיות תלמידו של פנחס עציון, הבן של יהודה!

  • 55.

    תותח (ל''ת)

    ז'קו, 28/05/07 19:29

  • 54.

    הוא האיש הכי טוב שקיים!

    ****, 03/12/06 12:23

    דוד שלי הוא אחד הצדיקים.
    שאפחד לא ידבר עליו ככה!!!
    איש ענק.

  • 53.

    ישר כוח גדול גדול גדול

    ט' באייר, 07/11/06 10:11

    שיחקת אותה, אני פשוט מעריכה מאוד את כתיבתך המיוחדת והאמיתית כ''כ. הלאוואי וכולם היו אידיאליסטים כמוך!

  • 52.

    קיצוני שמדיח את הציבור שלו

    קורא, 31/10/06 12:04

    מדבריו מתגלה איש קיצוני בדעתיו הלאומיות עד כדי לאומנות, בדעותיו החברתיות ובזלזול בכל מי שאינו שותף לדעתו.

    הוא מדיח את הציבור שתומך בו או שהוא ''מייצג'' (הכיפות הסגורות) - ואם הם לא ידיחו אותו ''מתפקידו המנהיגותי'' הם רק יטרפו בקיצוניות שלו וימסמסו כל אפשרות לקיום מדינה נורמלית ולפילוג לאומי הרסני.

  • 51.

    ענק!

    דוד, 19/10/06 19:21

    אני לא מסכים עם כל דעותיו של האיש, אבל מהיכרות אישית אני אומר לכם שהוא אדם ענק. פשוט ענק. אדם עם עוצמות גדולות, עם משנה מסודרת מאוד, עצמאות מחשבתית, ומעל הכל אומץ לב ומקוריות להגיד מה שהוא באמת חושב. והכל לשם שמים ומתוך רצון אמיתי שעם ישראל יגיע לייעוד האמיתי שלו ובכך ימלא את מטרתו. ירבו כמותו בישראל.

  • 50.

    נדיר למצוא אינטקלטואל לא בגרוש

    נדב, 29/09/06 09:56

    כל הכבוד לעציון.
    מרתק.

  • 49.

    משהו יודע מה התכוון על חב''ד

    מני, 28/09/06 15:03

    שאמר מחזיקי הגלות?
    שלילי? או חיובי?

    • חיובי (ל''ת)

      שלום, 29/09/06 16:54

  • 48.

    מי שלא יודע את האמת לא יכול להגיד דבר!!!

    מכרים,עפרה שכנה, 27/09/06 21:37

    אנחנו פה ביישוב(התנחלות...) אוהבים אותך!!
    אתה צדיק ממש!!!
    כולנו כאן גאים בך מאוד!!!

    • אוי למשוגע ואוי לשכנו (ל''ת)

      אחד שמפחד ממנו, 28/09/06 00:01

      • מה פה לא שפוי?

        שפוי, 29/09/06 10:06

        בוא נבדוק רגע: הוא חושב שארץ ישראל היא שלנו ולא של הערבים. אוי, איזה מטורף. הוא מאמין שצריך ללכת בדרך התורה. אוי, איזה משוגע.

        מזל שיש לנו שפויים כמו השמאל הישראלי שהביאו לנו שלום, ביטחון וצדק חברתי, וביססו כאן תרבות נעימה, אנושית ומעמיקה.

      • אוי לנו......

        מני, 01/10/06 00:56

        משכמוך בודאי התכוונת פלשתין השפויה

  • 47.

    יודה יודה, איפה אתה?אני מחפש אותך המון זמן !! (ל''ת)

    פסיכיאטר מחוזי, 27/09/06 17:12

    • אהבתי!!! (ל''ת)

      יואב, 29/09/06 13:37

  • 46.

    אדם חכם, אמירותיו מרגשות!

    יוסי ודנה, 27/09/06 14:55

    אני מצטט:
    בני עקיבא
    לא מהם יקום בר כוכבא; אבל כאשר הוא יקום לבסוף – הם ישאו את כליו.

  • 45.

    כל מילה בסלע (ל''ת)

    אוהבים אותך, 27/09/06 14:49

  • 44.

    כל מילה אמת.מדהים ומפחיד.

    ש.צ, 27/09/06 14:33

    האמת כואבת וקשה.
    המחלוקת היא בין היהודים ובין המתיוונים למיניהם.
    בתקוה שתבוא גאולה שלמה ובקרוב.

  • 43.

    זו לא חכמה גדולה

    '' '', 27/09/06 12:44

    אין ספק שהשאלות שהועלו, כאילו ניתנו במתנה לשם בניית התדמית של הצדיק-שלא-נגע-בזבוב ובכך הכשירו את דבריו המסוכנים!
    מדוע יש קודים פנימיים של דמויות שלא מוכרות לציבור הרחב, זה שאינו ממסתופפי עציון ושות'?
    מחוייבות דמוקרטית היא לתת לדעות המסוכנות הללו להתבטא, אבל השאלה היא אם האתר היה נותן במה לדעות שאינן מסיר הטשולנט שלו? הרי כשמביאים חדשנות ואלק-ביקורתיות זו תמיד השטחיות העירונית של המחפפים והמקשקשים.

    עד מתי לא יהיה איזון?
    ומה עם עציון היאזין למשקל נגד כנגדו??

    • ''עד מתי לא יהיה איזון??????''

      דוד, 29/09/06 09:50

      תגיד השתגעת?
      מדור יהדות הוא המקום היחיד בכל מפלצת העיתונות שנותן לאדם כמו יהודה להתבטא.
      רוצה איזון?
      לך תקרא את כל העיתונות המודפסת, המשודרת, האלקטרונית והמצולמת.
      תשמע מקהלה אחידה, שמשום מה איננה מוטרדת משאלת האיזון.

    • תזכיר לי על איזה זבוב אתה מדבר

      ?!, 04/10/06 03:51

      גם אם לא כל מעשיו, או נסיונותיו נראים לך, אי אפשר להתעלם מדברי האמת שהוא אומר, שלצערנו לא נשמעים מספיק.

  • 42.

    NRG קבלו ח''ח

    שי, 27/09/06 12:02

    הלוואי וילמדו מכם כל שאר אתרי הדעות שמרבים להשמיע הרבה דעות של צד אחד להראות גם דעות שונות, ואולי הצעה קטנה כדי לגרום לפחות מריבות קטנוניות בתגובות, תביאו בכל פעם שתי דעות שקולות כלומר, ככל שמביאים מישהו מהצד היותר ימני במפה תביאו מישהו בעל אותו משקל מהצד השמאלי אני יודע שזהו אתגר גדול, אבל... אתם התחלתם.

    יישר כח לכם.

  • 41.

    אדם חכם. כן ירבו! (ל''ת)

    יבגני, 27/09/06 11:52

  • 40.

    תגידו מה שתגידו על דעותיו. אך האיש חכם ובעל נפש עדינה ופיוטית. (ל''ת)

    דרור, 27/09/06 10:45

  • 39.

    אורי אחר

    יהודה עציון, 27/09/06 10:36

    מזמן לא פגשתי דברים חכמים מרגיזים ומאתגרים כאלה. איש אמת.

  • 38.

    ''לתקן עולם במלכות שדי וכל בני בשר יכירו בשמך...''

    אהרון, 27/09/06 10:30

    ''כי לך תכרע כל ברך תשבע כל לשון''. זו המטרה (כפי שהיא מובעת בתפילת ''עלינו לשבח''). ולא לנצח, לסלק ולגרש את אלו שמתפללים לאל בדרכים אחרות.
    מכאן אני מסיק כי דרכו של יהודה עציון מרחיקה את הגאולה במקום לקרבה. חבל שכך.
    לא זו הדרך לילך בה - ואתם - באחריותכם לבחור בדרככם.

  • 37.

    יהודה עציון

    אורי, 27/09/06 01:57

    רוצח, מחבל שפל, עבריין מועד ופוסט ציוני המהווה איום משמעותי על מדינת ישראל. אם זה הסטנדרט של nrg יהדות יתכן שבפעם הבאה כדאי לירעם נתניהו (זה שם אמיתי או פרודיה פרועה?) לעשות שליפות עם יגאל עמיר, בני סלע ואנסי קצב...

    • אתה לא מכיר אותו

      שכנה, 27/09/06 09:56

      יהודה הוא איש עדין נפש ואינטלקטואל אמיתי. מימיו לא נגע בזבוב, לא רצח איש חלילה.
      נכון שהוא לא ציוני, אבל הוא גם לא מייחל לחורבנה של המדינה אלא לבניין שיצמח מתוכה שהוא נכון יותר לדעתו.
      גם אם אני חולקת על מעשיו ודרכיו, הוא איש צדיק.

      • לא צריך להכיר אותו

        אורי, 27/09/06 15:10

        מספיק לקרוא את הכרעת הדיו בעניינו.
        שהרשיעה אותו בחברות בארגון שרצח חפים מפשע, תכנן לרצוח עוד חפים מפשע, שותף לפציעה חמורה של חבלן צה''ל (שאתרע מזלו להיות ''דרוזי'' ולכן לא הוזהר) ובאיחוד זמם לפגוע במקדשי הר הבית.
        והרשי לי לרגע להתעכב על הנקודה, נעזוב את זה שיכול מאוד להיות שאקט כזה אם היה מצליח היה מביא לחורבן על כל מדינת ישראל (כולל שכניו של המחבל). דווקא אנחנו היהודים שלצערינו חזינו כבר בהרבה שריפות של בתי כנסת ובחורבן המקדש (בדיוק באתר בו עומדים מסגדי הר הבית וממש ללא קשר או אשמת המוסלמים) . הנימוק שלך שמדובר באיש משכיל ונבון רק מחריף את אחריותו (אחרי הכל לא מדובר בסוג של עלה נידף ונגרר). אני במקומך לא הייתי שולח את הילד לבקש סוכר...

        • אתה פה שזה שצריך להתבייש

          שכנה!!, 27/09/06 21:43

          חסר סוכר בבית??למה לשלוח את הילד ליודה עציון??
          לך למכולת את יש'ך כסף!!!!
          עלוב נפש!!!
          לא יקום ולא יהיה !!
          מקמם
          !!!!!
          מקומם מאוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • עם שכנים כמוך מי צריך סוכר...

            אורי, 27/09/06 23:39

            את צודקת. זו אכן גאווה גדולה להיות לגור בשכנות לטרוריסט שהורשע ע''י בית משפט ישראלי, זה אני הדביל שלא מבין...

            שימי לי 2 סוכר בנס קפה ושתהיה לך שנה טובה.

            • זו הגישה

              מני, 01/10/06 00:02

              שלך ושכמוך תבוסתנות ממדרגה ראשונה שהובילה לשואה

            • מצטערת.

              שכנה, 25/10/06 16:21

              מצטערת ממי נגמר לי הסוכר.

    • אורי הפחדן

      שלמה, 27/09/06 10:20

      יש אנשים שבמקום לענות לעניין בורחים מהמציאות.

      • צודק

        אורי, 27/09/06 23:40

        לא הייתי יכול להגיב באופן קולע וענייני יותר לתגובה שלך. לגזור ולשמור.

  • 36.

    למה לא שאלתם אותו על ישיבת הר עציון

    יובל, 26/09/06 23:27

    בה הוא למד?
    מעניין מה יש לו להגיד עליה.

    • מה כבר יש לומר על חממת מימד ז''ל (ל''ת)

      מתן, 27/09/06 10:21

    • אז אתה יכול לשאול .

      גבר, 25/10/06 16:18

      אם אתה יודע איפה הוא למד אז כנראה שאתה מקיר אותו ואתה יכול לשאול

  • 35.

    יהודה:יישר כוחך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    מאור, 26/09/06 23:24

    עם כל אחד מאיתנו היה משקיע במה שכל אחד עוסק את 50 האחוז ממשיהודה משקיע המדינה היתה ניראת הרבה יותר טוב
    אפשר להסכים עם יהודה וגם אפשר לחלוק אבל כולם מבינים שמדובר באיש אמת השקיע את כל כולו במה שמאמין
    תענוג לקרוא אותו ואת סגנונו

  • 34.

    שפתים ישק

    יצחק, 26/09/06 23:04

    יהודה היחיד והמיוחד. וזו הפעם הראשונה שאני רואה שnrg מעריב אכן משמרים את לשון המרואיין. כל הכבוד.

  • 33.

    תודה

    יורם, 26/09/06 22:22

    למדור יהדות שמוציא את המטורפים מחוריהם ובזכותו אנחנו רואים עם מי יש לנו עסק.

  • 32.

    עכשיו תראו מה פרוש איש רוח, שמאלנים.

    שלומי, 26/09/06 21:07

    עם כל המחלוקת ועל אף כל המחלוקת.

  • 31.

    מ-ב-ר-ו-ק. (ל''ת)

    בר פלוגתא, 26/09/06 21:06

  • 30.

    כדי להבין את תשתית עולמו המוסרי של מר עציון נחוץ לקרוא באתרנו

    דעת אמת, 26/09/06 21:05

    את המאמר על המוסר היהודי בהלכה.קראו ותחכימו.

  • 29.

    לא מסכים לגמרי אבל אישיות בהחלט!

    משה, 26/09/06 16:57

    בעל משנה סדורה לגבי הגאולה.
    אני לא מסכים איתה לגמרי אבל יש בה המון אמת שלצערנו שומעים רק בישיבות מסוימות.

  • 28.

    מי זה דוד אדרי? למה אין הסברים לבורים שלא חיים בביצה של מטה בנימין? (ל''ת)

    יקי, 26/09/06 16:41

    • ע''פ גוגל: פרש משטרה שדרס קשות את עציון בעמונה. (ל''ת)

      מגגל, 26/09/06 21:10

  • 27.

    למה אין לנו אנשים כמוך בכנסת. רק אחמד וטיבי ובשארה עוכרי ישראל. (ל''ת)

    אושרי, 26/09/06 15:43

    • כי משום מה אנשים ישרים לא מגיעים לכנסת (ל''ת)

      ?!, 04/10/06 03:39

  • 26.

    תל אביב

    מני, 26/09/06 15:42

    שמאלנים תתפוצצו עם הערבים או שתשתקו

  • 25.

    חזק!! נהנתי מהכתיבה שלך. כן ירבו כמוך. (ל''ת)

    שמוליק, 26/09/06 15:40

  • 24.

    ין לך אדם שאין לו שעה, ושעתו של יהודה חלפה זה מכבר (ל''ת)

    ליקוי חמה, 26/09/06 15:35

  • 23.

    איזה איש חכם. תענוג

    שביט, 26/09/06 15:28

    תודה לכם על השליפות המרתקות.

  • 22.

    הוא יודע גם לדבר בשפה מדוברת??

    אחד, 26/09/06 15:05

    או רק בפיוטית??

    • חצי לא הבנתי... (ל''ת)

      אני כנראה בורה, 26/09/06 23:13

  • 21.

    הלוואי והיו כמוך וכמו פרופ' הלל וייס

    שפויה חילונית, 26/09/06 15:00

    בראשות הממשלה

  • 20.

    דברי אמת ניכרים

    אהרון, 26/09/06 14:56

    לא הסכמתי אם כל דבר שכתב אך רואים שאמר דברים מתוך אמונה רבה והרבה פיקחות ללא פוזות והרבה שנינות שירבו כמותו בישראל

    • מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

      אסתי, 26/09/06 23:13

  • 19.

    He is from the Rabanut?

    George, 26/09/06 14:55

    Rabbi Eliyahu has the same way to think .
    I hope that he is not also corrupted
    Strange?

  • 18.

    הוא פשוט צדיק!

    מיכל ארליך, 26/09/06 14:36

    הוא שכן שלי הוא פשוט צדיק!!
    יישר כח!!

  • 17.

    סהרורי ומסוכן למדינה ולעם ישראל!! (ל''ת)

    גדי, 26/09/06 13:59

  • 16.

    הזוי שמקומו בכלא

    רון, 26/09/06 13:29

    יהודה עציון היה בכלא וחבל שהוא ממשיך להפיץ את רעיונותיו המטורפים.

    • למה מקומו בכלא?

      תמר, 27/09/06 09:58

      הוא לא מזיק לאיש.
      מה עם פוסט ציונים אחרים?
      אילן פפה, מקומו בכלא?
      זאב שטרנהל, מקומו בכלא?
      מה פתאום, הם צריכים להמשיך ולהפיץ את רעיונותיהם בשם הדמוקרטיה.
      רק את עציון נכלא בצינוק.

  • 15.

    למה אתם נותנים להבלים האלה פיתחון פה? (ל''ת)

    יהודה, 26/09/06 13:06

  • 14.

    משה כטב''מי, מה תגובתך ? (ל''ת)

    מצפה לישועות, 26/09/06 13:00

  • 13.

    ההגדרה הנכונה לעציון -ע''ע מצעד הגאווה

    יוד, 26/09/06 12:44

    עציון פאנאט משיחי שמעריב נותן לו במה להפרחת הגיגיו הרחוקים מרוח התורה והיהדות כרחוק מזרח ממערב.
    ובמה יסכון עציון למעריב? בקירוב הקוראים בני מינו ולשונו? אולי. קריאת דבריו פותחת צוהר לאש הכלואה בנשמות תועות לא מעטות תחת מסווה של ''יהדות אותנטית''.
    עציון היה ונשאר בסופו של דבר קיצוני קנאי מסוכן לכל אזרחי ישראל ללא הבדל דת מין וגזע.

    • בעניין מצעד הגאווה

      בוחר להשאר, 26/09/06 15:02

      אלו לא הגיגיו אלא ציטוט מספר ויקרא, על כוחו של התנ''ך בואו והתווכחו לא על הכתוב בו.

    • מצעד התועבה

      יוני, 26/09/06 15:32

      כיצד אדם המצטט פסוק מהתורה רחוק מהיהדות כרחוק מזרח ממערב?

  • 12.

    כוונתך רצויה

    אליק, 26/09/06 12:30

    אך מעשיך אינם רצויים.

    פנאט קטן, שיותר ממה שהוא חושב שהוא מועיל- מרחיק גם את אלה שחשבו להתקרב

    • אפשר להגיד עליו מה שרוצים

      דוד, 27/09/06 10:00

      אבל קטן הוא לא.
      האיש ענק רוח.
      פנאט? כנראה שכן.

  • 11.

    המציאות הוכיחה שיש דין ויש דיין (ל''ת)

    רבקה, 26/09/06 12:28

  • 10.

    אדם פטתי,הזוי ומאד מסוכן (ל''ת)

    יוסי, 26/09/06 12:20

  • 9.

    יהודה עציון יהודי עם מסירות נפש!!! (ל''ת)

    קובי סומך, 26/09/06 12:20

    • כן, מסירות נפש כמו שיש ליגאל עמיר (ל''ת)

      דביר, 26/09/06 13:34

      • רק שמאלני יקרא רוצח לאדם חף מפשע.

        שמוליק, 26/09/06 15:41

        מרגיש טוב עם עצמך?

    • כן, מסירות נפש של אחרים,בעיקר אם הם לא יהודים.

      אחד תם, 26/09/06 16:31

      והוא ושכמותו עוד קוראים לחיילי צה''ל בשם ''נאצים''.

    • מסירות נפש.

      דן, 27/09/06 20:48

      נפש כזו, לא בעייה למסור. שימסור אותה כבר, במהרה בימינו, אמן ואמן.

      • מי שמדבר...

        יהודימארץ ישראל, 25/10/06 16:12

        מי שמדבר כך על יהודי ולא משנה איזה יהודי כנראה יש לו בעיה רצינית מאוד ואני ממליץ לך על פסיכלוג.

  • 8.

    חיל הנדסה

    סמ''ר, 26/09/06 12:07

    יהודה עציון שרת כ-''שלב בית'' ז''א טירונות של שלושה חדשים. בזה פחות או יותר מסתכם שרותו הצבאי של מטורף גזען ומחרחר מדנים זה.

    • זה שקר

      מכיר אותו, 27/09/06 10:01

      יהודה שירת שירות רגיל

      • חיל הנדסה

        סמ''ר, 27/09/06 12:25

        אתה קשקשן אמיצתי וכנראה גם שקרן לא קטן.
        אני הדרכתי אותו.

    • ואז מה?

      ?!, 04/10/06 03:44

      אחרי שראינו למה צה''ל מסוגל, כגוף שכפוף לגחמות של רה''מ, זה לא כבוד גדול לחת בו חלק. אין ספק שלפעמים אין ברירה, ואם זו האפשרות להציל חיי יהודים אז צריך להתגייס אך צה''ל הוא לא קדוש

  • 7.

    הלוואי והכל היה כ''כ פשוט (ל''ת)

    כ, 26/09/06 12:04

  • 6.

    למי שרוצה לדעת מה עשה יהודה עציון עם הפיצוי שקיבל מהמדינה

    עפרה, 26/09/06 11:59

    בגלל הסוס שדרס אותו בעמונה למרות שרק הפגין בשקט.
    הוא תרם מעיל לספר התורה של בית כנסת עמונה ועליו כתוב: מעיל זה נתרם ע''י מדינת ישראל
    אין כמוך!

    • חובה ל-א-גרויסע מציאה !!!!!!!

      יעל, 26/09/06 12:11

      איזה צדיק!!!!!

    • כל הכבוד ! (ל''ת)

      !, 26/09/06 13:08

    • איש צדיק ואוהב ישראל אכן. (ל''ת)

      אבי, 26/09/06 15:41

    • ווואיי , כמה יפה... (ל''ת)

      יהודיה, 26/09/06 18:03

    • התרגשתי לקרוא.

      אני, 27/09/06 16:05

      איזה בנאדם! זה לא יאומן. ב''ה שיש אנשים כאלה.

  • 5.

    איש רציני וחכם. (ל''ת)

    יואב, 26/09/06 11:38

  • 4.

    גאוני

    בן, 26/09/06 11:38

    במיוחד NRG מעריב

  • 3.

    ליהודה היקר-תיקון לטעותך הבסיסית: אין ''ציונות חילונית'' -ציונות=דתית

    יעקב א., 26/09/06 11:22

    והציונות היחידה היא הציונות הדתית בדרכה הקלאסית והברוכה ''ארץ ישראל-לעם ישראל-לפי תורת ישראל''---או ככתוב במודעת הבחירות של הפועל המזרחי מ:תשי''ב ''בעד שלמות הארץ-אחדות העם ורציפות דורות ישראל'' כאשר ברקע מפת ארצנו בכל מרחביה , מזרח לירדן ומערבה לו , (המודעה תלויה לתפארה במרחק מטרים ספורים מלשכתך).

  • 2.

    מי השולף הבא? יגאל עמיר? אולי סיאנס עם ברוך גולדשטיין?

    דוד, 26/09/06 10:47

    אם זהו האיש שמייצג את היהדות בעיני המדור אז מדור זה אינו ראוי להיקרא מדור יהדות כי אם מדור משיחיות שקר !
    אותו יהודה עציון הינו פושע נקלה ונתעב, טרוריסט יהודי מטורף שהורשע בדין ! וכמעט וגזר עלינו כליה עם רעיונותיו המשיחיים הפונדמנטליסטיים.
    אין לי אלא להצטער שיהודים שמתגאים ביהדותם מביאים פושע נתעב זה כמייצג של יהדות כלשהי

    • בוא ואוסיף לך רשימת ''מורשעים''...

      חשוך ימי בינימי, 26/09/06 12:52

      יוסף הצדיק (נידון למאסר עולם, נחון ע''י פרעה).

      סוקראטס (הורשע ב''הרעלת נפש הנוער'', הוצא להורג בשתיית רעל).

      קופרניקוס (הורשע בכפירה, הוצא להורג בשריפה).

      אן בולן (אחת מנשותיו של הנרי השמיני. הורשעה בבגידה, הוצאה להורג בחרב. דמותה שמשה כמקור עלילה לכמה אופרות שהמפורסמת בהן היא ''אנה בולנה'' של דוניצטי).

      ליאופולד הילזנר (הורשע ב''רצח למטרות פולחניות'', ישב 17 בכלא).

      אלפרד דרייפוס (הורשע בריגול, נידון למאסר עולם).

      לאבואזייה, (לא זוכר במה הורשע, נערף בגיליוטינה בימי המהפכה הצרפתית).

      מנחם בגין (הורשע ב''פעילות אנטי סובייטית'', נידון לשמונה שנים בסיביר ושוחרר אחרי שנה בעקבות הסכם בין בריה''מ לפולין).

      דב גרונר (נידון למוות והוצא להורג)

      אנטולי שרנסקי (הורשע בריגול לטובת ארה''ב, ישב בכלא והוגלה אח''כ לסיביר).

      וזהו רק מדגם קטן שצץ בזה הרגע בזכרוני, מתוך רשימה של עוד מאות ואלפי ''פושעים ומורשעים''. ככה זה כאשר הרשעים והפושעים הם השופטים, ואילו הצדיקים הם ה''נאשמים''.

      אני מבין שרעיונותיו ההזויים של שמעון פרס הביאו עלינו, לדעתך, רק שלום שגשוג ושלווה. טוב, אם כך אתה סבור אז אולי מקומך ב''שלוותה''...

      וחוץ מזה, רעיונותיך לשולף הבא בהחלט מעניינים...

      • חשוך מיודענו הדגול-

        יעל, 26/09/06 13:09

        מזדהה כרגיל בהחלט ,אך היינו מצפים ממך לא לשים את האבות הקדושים ביחד עם גויים(טובים ככל שיהיו),
        בהערכה רבה
        מגיבה סדרתית.

        • אכן דגול! (ל''ת)

          שלומי, 26/09/06 21:06

      • רעיונתיך ובעיקר הסיפא ממחישים מי אתה

        דביר, 26/09/06 13:17

        ואכמ''ל

      • צפוי, כרגיל, בנאלי.

        שעמום, 27/09/06 02:28

        יש לסגור לאלתר את אוניברסיטת בר-אילן. לכנס בתאים מבודדים את כל המרצים הגברים בגיל העמידה. לחבר את כולם למכונת אמת. במקביל להזריק להם סם אמת. לחקור אותם ללא הפסק עד איתורו של המכנה עצמו ''חשוך ימי בינימי''. לשחרר את המרצים האחרים לאחר נזיפה, אזהרה ועל תנאי. לגזור על ''חשוך ימי בינימי'' 10 שנות מאסר בגין הסתה, 20 שנה בגין המרדה, מאסר עולם בגין שיעמום. להכניס את הנ''ל לבידוד לתקופת מאסרו. לזמנו ל''שליפות'' ב-nrg יהדות. ובא לציון הגואל.

        • גם אתה משעמם וצפוי....

          חשוך ימי בינימי, 27/09/06 10:14

          והקבעון המחשבתי שלך אינו מאפשר לך להפנים את אשר כבר הסברתי כאן בעבר. אמנם אני חבר סגל אקדמי באוניברסיטה גדולה בארץ, אבל לא בבר-אילן! אני מכבד ומוקיר את האוניברסיטה הזו, ויש לי בה חברים ועמיתים יקרים מאוד, אבל שוב, אינני חבר סגל בבר-אילן!!!

          ואפילו השיעור שניסית להעביר כאן בבולשביזם היה משעמם...

          • מכללת אריאל זו לא אוניברסיטה, עם כל הכבוד!

            בולשביק, 27/09/06 16:32

            עדיף היה לך להמשיך להתחזות למרצה מבר אילן

      • מעט מן החושך דוחה הרבה מן השחור! (ל''ת)

        אפלולי, 27/09/06 10:35

      • חשוך הטוב, אשרינו שחזרת לכתוב (ל''ת)

        גמר חתימה טובה, 27/09/06 11:50

  • 1.

    אהבתי!!!

    יעל, 26/09/06 10:14

    יש לו גישה יהודית כמו שצריך.

    • גם אני אהבתי!!!!!!

      אוסאמה, 26/09/06 11:47

      יש לו גישה מוסלמית כמו שצריך.

      • את פשוט..

        ניר, 26/09/06 12:27

        צודקת!

    • לא מתבייש לומר את מה שהרבה חושבים בלב אך מתביישים לומר (ל''ת)

      שמעון, 26/09/06 11:47

    • בגרמנית זה נשמע יותר אותנטי (ל''ת)

      אחמד טיבי, 26/09/06 12:12

      • ביידיש זה נשמע יותר טוב. (ל''ת)

        ב. שפינוזה., 26/09/06 12:51

      • ואיך נשמעים בגרמנית הדברים הבאים?

        מ. גורש, 26/09/06 15:22

        ''אני מקווה שיום אחד לא ישבו פה יהודים''...