• 67.

    כן

    כן כן כן, 26/09/06 08:17

    גם אני מסכים שיכניסו את ביילין במקום ברגותי. חוץ מזה מה שישראל אומרת זה בדיוק ההיפך הגמור...

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מה דעתכם?נחליף אותו בביילין האדריכל של כל הסבך בו אנו תקועים!היש ה

    בשם בן גוריון, 25/09/06 16:20

    הוגן מזה?

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אני מסכים לשחרר את ברגותי .בתנאי שיכניסו במקומו את עמיר פרץ לכלא ע

    יהודה ברזלי, 25/09/06 14:17

    ל מה שגרם לי ולמשפחתי ולבני שנכה צ.ה.ל ארסת את עולמי עמיר פרץ שאלוהים ימשיך לשלם לך בכל חומרת הדין אמן.אמן.אמן

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    את האמת?.אני אפילו לא מאמינה לכם (ל''ת)

    עיר בלי אוהלים, 25/09/06 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כל השיחרורים והלא שיחרורים

    פקק תנועה, 25/09/06 09:27

    לא יפטרו את הסיכסוך ישראלי פלשטנאי.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לא צריך לציין שביילין מסכים. אלמנטרי ווטסון.

    רינה, 25/09/06 08:53

    ההבדל היחיד בין ביילין לחברי הכנסת הערביים הוא - שבסוריה הוא לא ביקר.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מתי יהיה סוף למסחר באנשים ?! דאיייייי (ל''ת)

    הסוחר מונציה, 25/09/06 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אלה אותם גורמים שדיברו על נצחון ביומיים בלבנון? (ל''ת)

    נחכה וניראה, 25/09/06 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מדינה של שקרנים - הרי מחר תתפרסם בדיוק ידיעה הפוכה

    יוסי, 25/09/06 08:09

    כמה פעמים שמענו שלא ישוחררו רוצחים- והם שוחררו מיד לאחר מכן?!

    כמה פעמים שמענו שישראל תדע כיצד להגיב - ולא זכינו לראות תגובה?!

    כמה פעמים אמרו לנו שעושים הכל למען השבויים והנעדרים - ובפועל הפקירו חיילים דוגמת מדחת יוסוף לדמם למוות מבלי לחלצם?!

    מדינת ישראל בדרך לאבדון, בדרך להשמדה עצמית ע''י ''נאורות'' ושמאלניות לא רלוונטית לאזורנו.
    אז שתהיה שנה טובה לכולנו, אני קונה יאכטה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לשחרר את ברגותי מייד

    משה, 25/09/06 08:05

    עד היום ישראל מוכיחה שאין רצונה בשלום:
    1. לא מדברים עראפת
    2. לא מדברים עם אבו מאזאן
    3. יוצאים מעזה ונותנים מתנה לחמאס במקום לאבו מאזן
    4. לא מדברים עם ממשלת החאמאס
    5. אלפי אסירים פלסטינאים
    6. מעצר לממשלת החאמאס ''כמובן שלא מדובר בחטיפה''
    דיי נמאס מכל הצבועים הגיע הזמן לדבר ולהקמת מדינה פלסטינאית ויציאה מהשטחים הכבושים.

    הגב לתגובה זו

    • לא רוצים. מה תעשה ? תצביע בל''ד ? (ל''ת)

      יושקו, 25/09/06 14:54

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    לשחרר כדי לקבל את שליט ולחטוף חזרה (ל''ת)

    קטן עלינו, 25/09/06 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כשאולמרט הביא ישראל למעמד שכולם יורקים עליה - לא יהיה שלום כלל!

    אין ברירה, 25/09/06 07:05

    לכן אין טעם לשחרר אף אחד וגם לא לדבר על זה בכלל
    כי זה יוביל למלחמה ולא לשלום

    כי היום מבינים שישראל לא מסוגלת להלחם על חייה ולהחזיק מעמד - אז אין מה לדבר על הסכם כשאפשר לקחת הכול ללא פשרה וגם בצורה מכובדת - בכוח!

    זה מה שאומר אסאד
    זה מה שאומר החמאס
    זה מה שאומרת איראן
    וזו מה שחושב העולם הערבים
    ולזה ארה''ב ואירופה מתחילים להסכים!

    הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מקשקש?ישראל באמת חלשה בלי שום קשר לאולמרט.

      ד''ר נו, 25/09/06 08:30

      על מה אתה מקשקש?ישראל באמת חלשה בלי שום קשר לאולמרט.
      הייתה גם חלשה בזמנו של ביבי,שרון וברק.צריך להתאמן להצטייד ולהתחזק.לא משנה איזה ראש ממשלה בראשנו, העם חזק צריך רק דייטה.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    ברגותצי הוא הנהיג הבא של הפלסטינים- והגיע הזמן לשחררו. לכל קצין

    המטיף, 25/09/06 06:30

    צה''ל יש יותר דם פלסטיני על הידיים מאשר דם יהודי על ידי ברגותי- אז מספיק עם הצביעות.

    הגב לתגובה זו

    • לא רוצים לשחררו בחיים. מה תעשה ?

      יושקו, 25/09/06 14:55

      תצביע בל''ד ?
      תשמיץ את ישראל ?
      תפסיק להיות ציוני ?

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    רחמים....לפחות-רחמים

    תכלס מכה שנית, 25/09/06 06:24

    ההורים מחכים לו בבית...
    תחשבו, יש לגלעד אבא, אמא, חברים שמחכים לו.
    הוא חייל של מדינת ישראל, הוא חלק מאיתנו!
    הוא שלנו, אנחנו רוצים אותו פה איתנו!
    גלעד עשה כל בשיכולתו למען המדינה, אז בואו ונחזיר לו באותו מטבע, מדינת ישראל, ממשלתנו, צבאנו- תעשו כל מה שביכולתכם, כי אם תעשו כך, אני בטוח שהוא יהיה איתנו!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בואו נדבר תכלס.........כנסו ותבינו

    מר תכלס, 25/09/06 06:16

    כמה זמן עבר מאז שגלעד חטוף ?! רובכם כבר לא תדעו כי עבר הרבה זמן.....
    אם באמת היו רוצים להחזיר אותו, הוא כבר היה פה.
    בנתיים חוץ מלבלבל את המוח לא נעשה שום דבר ...
    זה רק נמרח ונמרח, אז אם אתם רוצים שלא נגיע למצב שבו נמצא (או שכבר לא) רון ארד תתחילו לפעול, ועכשיו!
    הם התחילו במשחק מלוכלך! אז הגיע הזמן שאנחנו נתלכלך קצת מבלי שנשבור את הראש מה יגידו, הוצאות להורג, לנטרל מים וחשמל לכל בעזה, הפצצות אוויריות אין סופיות (ואנחנו מסוגלים לזה)- זה רק חלק קטן ממה שאנחנו יכולים ומסוגלים לעשות.

    אבל לי יש הרגשה שהיה כאן מחדל גדול, מאוד גדול ברגע החטיפה, ושיש גורמים שמעדיפים שהחטופים לא יחזרו כדי שלא יתגלו דברים.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אז מה ההבדל בין שרון לאולמרט?שרון אמר לאאא מכוונת סיפוח-אהוד סתם...

    EHAD HAAM-ZIONI, 25/09/06 06:15

    משחק על זמן ובעל רפלקסים לא ''לא''

    בוודאי שברגותי הוא היחיד שיכול לבנות מחדש את התשתית המתפוררת של הפתח-והוא פעל הרבה שנים(גם מהכלא) למען שתי מדינות לשני העמים החיים בשלום-כך שלמרות שהוביל מעשי טרור איומים הוא המנהיג שיכול להוביל את הפלשתינאים להסכם עם ישראל-מכובד והוגן לשני הצדדים.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אני מסכים לשחרר את ברגותי.תמורת עמיר פרץ בלבד עמיר בזיון למדינת יש

    יהודה ברזלי, 25/09/06 05:52

    ראל

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ניתן לשחרר כאלו שיחתמו

    מוטי קליפורניה, 25/09/06 05:48

    ניתן לשחרר כאלו שיחתמו על הכרה במדינת ישראל,על חרטה על מעשיהם הרצחניים,ועל הבטחה שיפעלו להרגעת הרוחות.
    אין לשחרר כאלו שאין להם חרטה,וכאלו שימשיכו במעשים רצחניים,או לחילופין שיתסיסו אחרים לפעולות נפשעות ורצחניות.
    החתימה הזו הכרחית לפעילות צה''ל
    כנגד אלו שיפרו הסכם חתום זה.
    -בדרך זו אינך מוסיף חילים לכוחות הטרור.
    -אין עוד מלבדו.
    אלו שיתעקשו לא לחתום ישארו במאסר.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מדינה של פריירים: החטיפות בעתיד יקרו כי אנחנו נחנחים... (ל''ת)

    משה הדואג, 25/09/06 05:22

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא לשחרר יותר מעצור אחד, בלי דם-על-הידים!

    אבא, 25/09/06 05:14

    אחרת כל יום יהיו חטיפות!

    להפסיק לעזה את המים והחשמל בתור התחלה!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לא לשחרר אסירים !!! לא לשחרר אסירים !!!

    ארי, 25/09/06 04:22

    שיחרור אסירים יגרום לעוד אלפי הרוגים ועוד עשרות חטופים
    בדיוק כמו עסקת ג'בריל ששיחררנו אסירים ורצחו לנו כ 1000 יהודים וכ-5 חטופים נוספים.
    הממשלה צריכה לשקול לצאת למבצע צבאי נוסף.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כל שעה לתלות אסיר פלשתיני

    שוקי, 25/09/06 04:19

    נראה כמה זמן יקח עד שישחררו את שליט

    הגב לתגובה זו

    • that kind of attitude will ruin the country totally (ל''ת)

      tal, 25/09/06 06:12

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    ותודה לעוזי דיין

    חברי חטוף, 25/09/06 02:11

    שהתערב והתלבש על המשפחות, מנייד אותן בעולם והופך אותן לקרש קפיצה לפוליטיקה.
    המחיר: עלייה תלולה בדרישות של הפלסטינים. בכל פעם שהם רואים סטיקר או מודעה חדשה או גימיק -סביב הקמפיין -הם ממהרים לדרוש מחיר חדש.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אולי תפסיקו כבר לפרסם את זה?

    רוני, 25/09/06 01:47

    זה משחק בדיוק לידים של הפלסטינים. אם נשקיט את זה בתקשורת, לא יהיה הד, ונוכל להגיע למצב הוגן. לא לכל השטויות שמתפרסמות חדשות לבקרים ומרחיקות את שחרור של גלעד שליט.

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת חסרת אחריות (ל''ת)

      צודק מאד, 25/09/06 08:32

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    צריך לחוקק חוק בכנסת

    אבנר, 25/09/06 01:17

    שאין לשחרר אסירים שנשפטו על רצח
    ונמצאו אשמים בשום עסקת שחרור שבויים. לא יתכן שממשלה תעקוף את בית המשפט ותחליט על שחרור רוצחים כדוגמת ברגותי .

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    GIVE THEM BEILIN

    XYZ, 25/09/06 01:02

    HE BELONGS QWITH THE ARAB TERRORISTS

    הגב לתגובה זו

    • he wants peace and loves israel (ל''ת)

      tal, 25/09/06 06:13

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    למען הפיוס והשלום בתוך מדינת ישראל יש לתת חנינה לאחים עמיר*

    יוס2טורבו, 25/09/06 00:57

    החנינה הזו תתרום להפגת מתחים בתוך החברה הישראלית: בין מזרחיים לאשכנזים, בין דתיים לחילונים, בין ימנים לשמאלנים, בין יהודים לערבים.

    בתור בונוס יש לתת ליגעל הרוצח לפתוח את עצרת הזיכרון ליצחק בבקשת סליחה ומחילה לכל תרועת ההמונים הנאורים והשפויים שיציפו את הכיכר. כך יוגשם הלכה למעשה הפיוס בחברה הישראלית.

    אני בטוח שכל השמאלנים יצטרפו להצעתי בגלל שמדובר באנשים נאורים, רציונליים, שפויים ורודפי שלום :-)

    *אין לקחת הצעה זו ברצינות. מדובר בתגובה סאטירית לרצונו של השמאל לראות בשיחרורו של רוצח היהודים ברגותי שהוא בעיניהם משה רבינו החדש.

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי ליגאל - הוא סבל מעל ומעבר למה שעשה ... (ל''ת)

      מפאיני''ק בשבי, 25/09/06 06:39

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ברגותי יכול להתחיל לארוז

    ארז, 25/09/06 00:53

    יו''ר הקואליציה, אביגדור יצחקי, כבר החל להניח את היסודות לשחרורו, הערב (א') בראיון ברשת ב'.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לשחרר את ברגותי יחד עם השמאלנים לעזה

    יוס2, 25/09/06 00:50

    הבעיה שגם הערבים שונאים אותם. הערבים יזיינו את השמאלניות ויחסלו את השמאלנים. נו מה רע?!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לשחרר מהר בלי לחשוב

    שאדי, 25/09/06 00:43

    אני חושב שצריך לשחרר את ברגותי מהר כי המצב של פתח ידוע שהם בעד שלום וחמאס לא רוצים להכיר בישראל וחמס נשתמש בדת שלהם ככלי ובגותי נחשב ליותר חולני אז צריך לשחרר ומקסימום זה לא בעייה לתפוס אותו אחר כך אם ישתולל

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    uri avneri for president (ל''ת)

    tal, 25/09/06 00:42

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    bibi for prime minister,baylin for vice prime minister (ל''ת)

    tal, 25/09/06 00:42

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני מתעב ההתנהגות הקיביצרית של ביילין ואת אהבתו לדגים מלוחים.

    יגאל כהן, 25/09/06 00:39

    אבל אני הייתי משחרר את ברגותי ובודאי למען שליט.
    ברגותי יוסיף לרגיעה.
    אנשים לא מבינים את הבדל בין צעיר לזקן.
    כמו שלא הבינו שאריק של ה101 זה לא אריק ראש הממשלה.
    הגיל עושה את שלו.
    ברגותי היום הוא נכס לכוחות האור.
    לאלה שרוצים להפסיק את ההרג.
    אז הפעם אני מסכים עם ביילין.
    ובתוך תוכי יש לי הרגשה שגם הפעם הקיביצר מיותר.
    אולמרט והשפמנון וציפי ישחררו את ברגותי ובודאי תמורת שליט.
    תתכוננו.
    ברגותי הוא מרכיב חשוב בפיתרון המצב הפקאופלי.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לשחרר את ברגותי בשני חלקים שווים

    צבי, 25/09/06 00:27

    תינתן הזכות לביילין להחליט איזה חלק להחזיר קודם

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    החטופים

    גקעי, 25/09/06 00:27

    איך ייתכן שהגורמים הצבאיים במדינה עדיין לא מצאו את גלעד - ועוד אומרים שישלנו מודיעין הכי טוב בעולם -שיוכיחו

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אולמרט בגלל הפאשלות שלך כל ליצן

    יריב, 25/09/06 00:20

    מנסה לסחוט אותנו.
    אתה משדר חולשה אז הם מנסים לחגוג.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לשחרר את ברגותי בלי קשר לכלום

    הגיע הזמן, 25/09/06 00:19

    הגיע הזמן להיות הגיוניים ולא חמומי מוח. האיש עשה פשעים נגד ישראל, כל חייל ישראלי כמעט עשה פשעים נגד הפלשתינים. ברגותי מנהיג מתון וחזק שיכול להיות משקל נגד חיובי לחמאס ולקחת את הבחירות הבאות. אה..וגם לעשות שלום עם ישראל

    הגב לתגובה זו

    • barghouti is educated,speaks excellent hebrew,knows the israelis

      tal, 25/09/06 06:16

      he would be excellent in the palestinian government

      הגב לתגובה זו

      • LO MEVIN ENGLISH (ל''ת)

        YO, 25/09/06 09:18

        הגב לתגובה זו

        • mefager (ל''ת)

          tal, 26/09/06 01:34

          הגב לתגובה זו

    • בזמן אינך מבין , בשחרור עוד פחות...

      יושקו, 25/09/06 15:16

      ובקשר לברגותי , אתה ממש טועה...
      בקשר לפשעים , נו , חבל על הזמן.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אולמרט אמר גם שהוא יחזיר את החטופים בלבנון בלי חילוף שבויים (ל''ת)

    א, 25/09/06 00:16

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כמו שאולמרט לא מנהל מו''מ עם החמאס

    ברטוב, 25/09/06 00:13

    כך הוא לא ישחרר רוצחים כמו ברגותי.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    סליחה על הציניות אבל מה אתם מבלבלים ת הבצים עם ברגותי יהיה שלום !

    משה, 25/09/06 00:13

    גם בגין ז''ל היה טרוריסט ומה,,,,,

    הביא שלום ובגדול

    יללה זרמו תחתרו לכיוון השלום

    ולא משנה ברגותי אבו מאזן

    וכל אדם אחר

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ברגותי = היחידי שיכול להתמודד מול החמאס. זה או ברגותי או ח'אלד משעל

    שפוי מלחמה, 25/09/06 00:09

    הגיע הזמן שנבין את זה. ברגותי הוא האופציה המנהיגותית היחידה להנהגה חילונית שאיתה יש בכלל על מה לדבר.

    אבל כרגיל, אנחנו נחסל את כל מי שאפשר לדבר איתו, ואחרי זה נבכה שאין לנו עם מי לדבר.

    הגב לתגובה זו

    • צריך לשחרר את הרגותי בתנאי שהוא לוקח איתו גם אותכם

      יוס2, 25/09/06 00:48

      שיחרור בתנאי אחד: שברגותי לוקח איתו לעזה או לרמאללה את כל השמאלנים.

      הגב לתגובה זו

    • למה לא שניהם?

      ארז, 25/09/06 00:53

      תלויים, זה ליד זה, בכיכר העיר?

      הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      יוסי, 25/09/06 02:22

      הגב לתגובה זו

    • אבל ברגותי רצח יהודים י'נעל! דינו צריך להיות מיתה ולא הנהגה (ל''ת)

      גד, 25/09/06 02:40

      הגב לתגובה זו

    • נכון, סתם כך תפסו חף מפשע והושיבו אותו בכלא (ל''ת)

      אבא של ברגותי, 25/09/06 03:12

      הגב לתגובה זו

    • well said (ל''ת)

      tal, 25/09/06 06:16

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הייתי מתבייש להגיב לטובת קדימה גם בעבור 30ש''ח לתגובה!

    לחסרי המצפון, 25/09/06 00:04

    כי המחיר יהיה לקבור ההורים הזקנים אם אין להם הון עצמי,
    והחברים בסדיר ומילואים

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ביבי לא מתאים ולא מסוגל גדול עליו

    אורית, 24/09/06 23:53

    ביילין יכול להיות שר החוץ.

    הגב לתגובה זו

    • של אירן, כוונתך (ל''ת)

      ארז, 25/09/06 00:54

      הגב לתגובה זו

      • ביילין יביא פחות נזק מאולמרט כראש ממשלה!

        איש ימין!, 25/09/06 06:38

        אין רפואה לטימטום!

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    אגב- שמתם לב שאין וח''ק ממלכתית - והעולם שותק?

    כלבי האשפתות, 24/09/06 23:49

    הציבור חייב לחטוף בראש לפני שיתעורר

    כמה הרוגים אתם צריכים בכדי להתעורר 10000? - תקבלו!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מופז תתפטר הכשלון כולו שלך!!!!

    לורד, 24/09/06 23:48

    לא הכנת את הצבא למלחמה כמו שצריך למה אתה לא לוקח אחריות ? למה? למה ???

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    להחליף את שליט עם ביילין.

    ליאור, 24/09/06 23:47

    וכמה שיותר מהר, הבעיה שאף אחד לא יקח אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    להחליף את ביבי ומופז תמורת ברגותי וסעדאת

    הלוליה, 24/09/06 23:45

    כך נתפוס שני ציפורים במכה אחת!

    הגב לתגובה זו

    • הצעה

      !, 25/09/06 00:55

      ל-19 אמירה מגעילה , ואני לא מהתומכים שלהם. אולי תציע את עצמך- זה יהיה הרבה יותר הוגן.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אפילו שלא שואלים את ביילין הוא עונה

    רוני, 24/09/06 23:45

    האיש מופיע בכל כתבה ומביע את דעתו - האם לא הבין ''הגאון'' ביילין שאין לנו צורך בדעותיו ובהמלצותיו? אולי יראה שוב את תוצאות הבחירות האחרונות (כנראה שלא הבין אותן עדיין) וייקח איתו את התפלצת זהבה גלאון ויפרשו לאי בודד בצד השני של העולם שלא נזכר נשמע אותם ולא נראה אותם????? אה ????

    הגב לתגובה זו

    • why,because they reallllly want peace? (ל''ת)

      tal, 25/09/06 06:18

      הגב לתגובה זו

    • לא מוצא חן בעיניך שנבואתו של ביילין מתגשמת.

      דני ב., 25/09/06 15:13

      גם לאחר 20 שנה הוא עמד כנביא בפתח והזהיר וכעת הכל מתגשם.

      הגב לתגובה זו

      • מה התגשם ? מה התגשם למען השם , דני ?

        דוד, 25/09/06 15:27

        יש משהו אחד שביילין חזה , והתגשם ?
        ועל תדבר איתי על שער ה''אירו''...

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא נשכח מזה! שחררו כבר את ברגותי!!!

    די מצעד האיוולת, 24/09/06 23:44

    נמאס מהחבורה הזו שלא עושה דבר רק מסרבת לכל סיכוי להידברות.
    אולמרט, עבר זמנך!
    הסיכוי היחיד שלך שתתחיל להזיז אתץ התחת לעשיית הסדר עם הפלסטינאים ולשיקום המדינה הקורסת.
    מספיק עם הדיבורים: ''לא נדבר'', ''לא ננהל מו''מ'', ולחלופין ''מחבקים את...''.
    די כבר, תפסיק לייצר ספינים ותתחיל לעשות. ושחרור ברגותי, הוא צעד ראשון לשחרור שליט ולהתחלת מו''מ עם הפלסטינאים.

    הגב לתגובה זו

    • yofi dibarta!right on!!!!!!!!!111 (ל''ת)

      tal, 25/09/06 04:02

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ומה ביבי אומר? שמתם לב שלאחרונה אין לו מה להגיד???

    אלן, 24/09/06 23:41

    אחרי שהוא הרעיב חצי מדינה בגזירות כלכליות קשות האיש נעלם עם 11 מנדטים... זה חשוד מאד! הלו ביבי! פתח פיך! נשמע מה יש לגאון של אמא ביבילה להגיד!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ''גורם בסביבת רה''מ'' זה אחד שיעמוד לפני ועדת חקירה ממלכתית יחד איתו!

    גבי בעורף החלש, 24/09/06 23:37

    הכפיל, או אחד היוצים (=היועצים).

    הגב לתגובה זו

    • אולי זה ביבי שמרגיש את עצמו כאילו הוא ראש ממשלה?

      אור, 24/09/06 23:43

      בחיי הוא לוזר בלתי נלאה הביבי הזה...111

      הגב לתגובה זו

      • אולי זה עובדיה מחצור שמתחזה לאור? (ל''ת)

        יוס2, 25/09/06 00:47

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    עם אולמרט המלך אני רגוע

    אבי, 24/09/06 23:36

    היחידי שיכול להתמודד עם המצב הנוכחי.

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח בדרך ל LA וצוחק על כל הפריירים שנשארים בספינה טובעת (ל''ת)

      שכיר טוקבקים, 25/09/06 00:02

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולמרט תעשה לי ילד!

    קיקי, 24/09/06 23:34

    פליזזזזזזזזזזזז

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ביילין אולי לרגל השנה החדשה

    ניסים, 24/09/06 23:34

    תגיד משהו לטובת עמך

    הגב לתגובה זו

    • baylin is really for peace and a safe israel

      tal, 25/09/06 00:01

      when will you understand that,???????????

      הגב לתגובה זו

    • beylin the only sane leader (ל''ת)

      tal, 25/09/06 04:03

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ביבי חתרן בלתי נלאה להכניס את ביילין לממשלה

    אורית, 24/09/06 23:34

    אין גבול לשחצנות של ביבי הוא לא למד דבר וחבל.

    הגב לתגובה זו

    • bibi would do well as prime minister (ל''ת)

      tal, 25/09/06 00:02

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט זו עליית מדריגה בשחצנות מלווה בטימטום עמוק! (ל''ת)

      לצערנו, 25/09/06 00:03

      הגב לתגובה זו

    • אמן אורית,שפתיים תישקי.

      יגאל כהן, 25/09/06 00:41

      רק אל תביאי עלי את הפרקליטות ואת מזוז בגלל ה''שפתיים תישקי'',
      עוד תגידי שזה גם מעשה מגונה.
      בערבית אומרים:מאן חף סלים.
      מי שמפחד נשאר בחיים.

      הגב לתגובה זו

    • PLEASE STOP SMOKING CRACK (ל''ת)

      XYZ, 25/09/06 01:04

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה נשמע כמו ספין של ביבי ומופז

    אליהו, 24/09/06 23:32

    פוליטיקאים קטנים ועלובים שרוצים לגנוב שלטון בכח.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה זה ''גורם בסביבת ראש הממשלה''? מיהו בכלל?!

    שכל ישר, 24/09/06 23:27

    הממשלה כולה צריכה להחליט בנושא, ולהחליט לחיוב.
    כן, זה צעד נכון, שהיה צריך לעשותו כבר לפני זמן רב.
    העקשנות הזו לשחק גיבורים לא מובילה אותנו לשום מקום מלבד עוד מלחמות מיותרות, הרוגים, המשך שפיכות הדמים והידרדרות בכל התחומים.

    הגב לתגובה זו

    • מדובר באחד היועצים או מנהל הלשכה

      א, 24/09/06 23:35

      זה אנשים רציניים מאד עם רקורד של עשייה והצלחה.

      הגב לתגובה זו

      • בהחלט. עשייה והצלחה בתחומי הספינים והקומינות (ל''ת)

        מנהלת הלשכה, 25/09/06 00:12

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    על ביילין היה צריך לחקור לפני הרבה זמן

    גדעון לוי, 24/09/06 23:26

    על ביילין היה צריך לחקור לפני הרבה זמן. וועדת חקירה למחדלי אוסלו שהביאו ליותר מאלף הרוגים

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ביילין - לך קיבינימט. (ל''ת)

    מיקי, 24/09/06 23:21

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני מסכים עם ביילין

    יעקב, 24/09/06 23:20

    אם מישהו מכם היה בן משפחתו של אחד השבויים הייתם מוכנים שישחררו את ברגותי ואת סאדאת ורק שהבן יחזור כבר הביתה.

    הגב לתגובה זו

    • exactly!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

      tal, 25/09/06 00:38

      הגב לתגובה זו

    • לשחרר את ברגותי מיד

      נביל, 25/09/06 01:24

      נכון שלברגותי יש אחריות על רצח יהודים, אבל, לדעתי, שרון ובניו גרמו לרצח של יהודים לא פחות מברגותי. מסקנה: צדק לכל. יש לשפוט את שרון ובניו על ניהול המדינה כנכס פרטי, ניהול שפגע בכוח שיפוטם והתוצאות ידועות לכולנו.

      באם לא מעמידים לדין את משפחת שרון על מחדלים שגרמו לרצח יהודים אז מה רוצים מברגותי...

      הגב לתגובה זו

    • כן אבל אתה עושה מה שטוב למשפחתך לא מה שטוב למדינה שלך

      just me, 25/09/06 01:57

      אנשים כמוך הם עצם הבעיה של מדינת ישראל

      מסתבר שהפטריוטיות הופרטה

      every men for himself

      כול משפחה שחטפו את בנה היו משחררים גם את היטלר זאת לא הסוגיה בכלל כי כולנו הינו עושים אותו הדבר

      אבל מה עם טובת הכלל? מה עם ההשלכות למדינת ישראל לכניעה לטרור?

      אתה לא מסתכל על התמונה הגדולה אלא רק על החלק שלך בפאזל בדיוק כמו אולמרט פרץ וחלוץ

      ואם נמשיך ככה סופינו יהיה רע ומר

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    את ברגותי היה צריך לשחרר כבר לפני ה.....רבה זמן. (ל''ת)

    טימטום, 24/09/06 23:17

    הגב לתגובה זו

    • he should have never been arrested (ל''ת)

      tal, 25/09/06 00:39

      הגב לתגובה זו

    • ברגותי חף מפשע, עם ישראל הוא האשם (ל''ת)

      אבא של ברגותי, 25/09/06 03:17

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ביילין אני עדיין מחכה לפיגועים שהבטחת אחרי חיסול יאסין....

    זבולון, 24/09/06 23:13

    כזכור אמרת שזה יביא לעשרות פיגועי נקמה, כנראה שטעית, רק לא זכור לי שהבעת איזו חרטה על דבריך.

    הגב לתגובה זו

    • ביילין לעולם לא טועה

      שושה, 24/09/06 23:33

      כמו האפיפיור

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ביילין טועה

    משה, 24/09/06 23:12

    ביילין צריך לעבור לרשות הפלשתינית וברגותי צריך לרצות 50 מאסרי עולם

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הגיע הזמן להפסיק לקחת שבויים (ל''ת)

    בני, 24/09/06 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אולמרט ופרץ סכנה ברורה ומיידית לישראל (ל''ת)

    גבי, 24/09/06 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    האם שלילת שחרורם היא רמיזה ש''כדאי לכם לחטוף איזה אלוף, שר או שופט?''

    בובי ולא כלב, 24/09/06 23:07

    מה יוצא לישראל מהחזקת מדינאים פלסטינים במעצר?
    לא חייבים לאהוב את ברגותי או את סעדאת, אבל הם אחראים להמשך הסכסוך האלים בין העמים, בדיוק כמו מדינאים ישראלים רבים.

    לא כאן המקום להזכיר שמות, הם ידועים!
    ויש גם שופטים, וקצינים... אז אנא, תהיו רציניים!

    הגב לתגובה זו

    • רק שלא יחטפו את ביבי או מופז! אמאלה!

      עובדיה, 24/09/06 23:40

      אין להם תחליפים לתכשיטים האלה... פוליטקאים כאלה קטנים צריך זכוכית מגדלת של שען חרש כדי לראות...

      הגב לתגובה זו

      • חחח עובדיה אין ביקוש!

        חניבעל, 24/09/06 23:46

        אין ביקוש לפוליטיקאים יד שניה!

        הגב לתגובה זו

      • גדול! גדול! גדול!

        קונילמל, 24/09/06 23:47

        היידה שרה!

        הגב לתגובה זו

    • very well said! (ל''ת)

      tal, 25/09/06 00:39

      הגב לתגובה זו

    • אז נשחרר

      ארז, 25/09/06 00:55

      אין בעיה - פשוט נלמד את האוייב שחטיפת ישראלים משתלמת...

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולמרט עיוור לסכנה אסור היה לתת לו מדינה (ל''ת)

    בן, 24/09/06 23:05

    הגב לתגובה זו

    • כמה משלמים לך לשעה???

      שאלה, 24/09/06 23:45

      אהא?

      הגב לתגובה זו

      • kloom. (ל''ת)

        tal, 25/09/06 04:04

        הגב לתגובה זו

      • walo (ל''ת)

        tal, 25/09/06 04:05

        הגב לתגובה זו

      • השאלה מופנת אליך- כמה משלמים לך לשעה?

        אסף, 25/09/06 07:53

        עוד אחד מהמושחתים של אולמרט ...

        הגב לתגובה זו

        • nada (ל''ת)

          tal, 26/09/06 01:36

          הגב לתגובה זו

        • gurnisht (ל''ת)

          tal, 26/09/06 01:36

          הגב לתגובה זו

        • niente (ל''ת)

          tal, 26/09/06 01:36

          הגב לתגובה זו

        • rien du tout (ל''ת)

          tal, 26/09/06 01:37

          הגב לתגובה זו

    • i agree (ל''ת)

      tal, 25/09/06 00:05

      הגב לתגובה זו