• 128.

    אין הגיון במזרח התיכון

    , 01/09/14 18:50

    דר״גמאל. הנכבד הגיו יש הגיון להחשיבה שלך רק זה לא מתאים למזרח התיכון כיום. ולא במרחב הערבי שלא מאמץ. את. כללי הדמוקרטיה ומחבק את חוקי השריעה.ראה איך מוסלמיים הורגים מוסלמים בסוריה בעירקראה מה עושה האיסלם לכורדים בעירק אוטונומיה למיעוט בארץ אתה זורע את זרע הפורענות מגילת העצמאות מתייחס לשיוויון לכש העולם הערבי יקבל את ישראל לחיקו יהיה מקום לרעיונותך סבלנות חביבי  

    IP: 89.139.29.234דווח על תגובה זו

  • 127.

    תעשה סדר בבית תעורר

    אמנון, 10/05/12 13:54

    ממש מצחיק

    IP: 188.64.204.70דווח על תגובה זו

  • 126.

    תעשה סדר בבית תעורר

    אמנון, 10/05/12 11:49

    ממש מצחיק

    IP: 188.64.204.70דווח על תגובה זו

  • 125.

    חבל רק שכולם פה שונאים אותך

    סטודנט, 07/12/11 11:26

    כי אתה משעמם ומשדר מרמור בכל ההרצאות שלך. גם כשאתה מדבר על אירופה בכלל..

    ת''א

    IP: 2.54.254.131דווח על תגובה זו

  • 124.

    דר זאמל תוען שיש קיפוח בהשגת עבודה אצל הערבים

    קלרה כהן, 29/06/11 23:15

    שמעתי בתוכנית ברדיו שדר זאמל מתלונן על שהערבים מקופחים בהשגת עבודה,מעניין:
    אני הולכת לקופת חולים הרופא ערבי,ניגשת לקבל תרופות הרוקח ערבי,אני מצלצלת לבזק עונה לי טלפן בשם מוחמד,אני הולכת לסופרמרקת הקצב ערבי,מסדרת המדפים,היא ערביה,השיפוצניק הוא ערבי,נהג האוטובוס הוא ערבי,הפיזיוטרפיסתים כולם ערבים
    זה קיפוח? אני גרה בנתניה לא בטיבה ולא בקלנסואה.
    די עם המנטרה הזו של קיפוח הערבים הם 20% של האוכלוסיה והם עובדים בכל מקום,גם המצב הכלכלי שלהם לא רע בכלל תראו עם איזה מכוניות הם נוסעים ובאיה וילות גרים
    מי שמדבר על קיפוחצריך להתביש,מי שבמצב כלכלי לא טוב זה בגלל שלא רוצה לעבוד או ובעל משפחות גדולות

    IP: 77.127.248.39דווח על תגובה זו

  • 123.

    יותר ויותר מתחוור לי שלשמאלנים יש פשוט שנאה עצמית

    שירי, 21/05/10 00:14

    למה לפרסם את זה
    האם זה תורם לשלווה והבטחון בארץ

    IP: 77.126.26.173דווח על תגובה זו

  • 122.

    יימח שמו (ל''ת)

    רן, 21/05/10 00:12


    IP: 77.126.26.173דווח על תגובה זו

  • 121.

    תן לישראליות שלך לנצח

    ישראלי בן מיעוט, 06/02/09 19:03

    אקדמאיים מלומדים ;
    כנראה עוד לא הפנמתם את ההויה של קיומכם , בטרם תטיחו האשמות ותחתימו עצומות תסתכלו על עצמכן במראה ותתנסו בדעות שונות ,גם אם הן לא נוחות עבורכן זוהי האקדמיה ואל תנסו לברוח מהמציאות .
    כל אזרח ישראלי צריך להיות חרד לגורל המדינה בין אם הוא רוב או מיעוט.
    תתבגרו ותתחילו ללמוד את סביבתכם ותנסו להבין את הד''ר אשר מנסה להאיר את עיניכם .
    תהנהנו בנפשכם ותעמיקו דעת אולי תצאו נישכרים.

    IP: 212.179.94.170דווח על תגובה זו

  • 120.

    מר גמל

    Tarzan, 28/09/06 01:41

    אין דבר, אני עוקב בהנאה רבה לתעוזה ההולכת וגדלה של הערבים בארץ, לתבוע תביעות שונות ומשונות וכל זאת על מנת למחוק את המדינה היהודית. אתם מהלכים על חבל דק מאד, ואפילו לא מרגישים בכך. כל ההשענות שלכם היא על האליטה ''הנאורה'' בארץ, מיעוט שולי אם כי צעקני וקובע לעת עתה. בקרוב מאד אתם תתחילו לחשוש ולפחד, ולשקשק, ולא היהודים אשר ידיהם אזוקות על-ידי אחיהם הם. יבוא עוד היום שמעדמת ערבלנד אתם תצפו מערבה ישראלה בערגה לזכויות שקיבלתם פעם. אתה מבין שזהו הפתרון היחידי המעשי באמת, לא?

    IP: 80.178.14.51דווח על תגובה זו

  • 119.

    הוא רק רוצה שלא תהיה פה מדינה יהודית אלא ערבית-

    עזבו, 27/09/06 21:40

    ורוצה לחתור חחת אלה שטיפחו ומימנו אותו

    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

  • 118.

    ד''ר ג'מאל

    ראובן, 27/09/06 19:54

    לא ברור מה הבעיה ג'מאל אתה המצהיר אני ערבי ולא כפי מובן וברור שהיה צריך להצהיר לדעתי אני דרוזי ישראלי מדוע לא דרוזי שהם אחינו בברית מזה עשרות בשנים לכן לא ברורה לי הבכינות של אדם שיתכן ולא שירת ב צ.ה.ל ומעביר ביקורת על כל מה שמדינת ישראל מיצגת .
    ג'מאל אני בטוח שלא תצליח לגרום לקרע בין היהודים לדרוזים שהם מצהירים בכבוד על היותם דרוזים ישראלים .
    מעניין מה אתה מבקש להשיג דרך הפרסם התקשורתי ו מה גרם לך אחרי 10 שנים לפרסם את הסיפור הזה מה גם שקיבלת תפקיד מאוד מכובד ראש החוג למדע המדינה באוניברסטה תל אביב שגורם לי להרגיש לא טוב כשמרצה ה מחזיק בדעות כמו שלך מרצה ביפני סטדנטים איך יתכן שאדם ששולל את מה שמדינת ישראל מיצגת ישמש כ מרצה ו ראש חוג יוקרתי ב אוניברסיטת תל אביב אני מציע בדעות כמו שלך תבקש להתקבל ב אונברסיטה ברשות הפלסטינת כאן ישלנו מספיק הנהנים מהדמוקרטיה ומהפתיחות ומנצלים את כל ההטבות שמדינת ישראל מאפשרת ונותנתו זה חומר למחשבה למי שמשלם לך את המשכורת .

    IP: 85.130.164.123דווח על תגובה זו

    • זה בסדר!

      Tarzan, 28/09/06 01:34

      ''אוניברסיטת תל-אביב'' שורצת שונאי ישראל, והרבה ביניהם ''ישראלים'' ''יהודים''. כך שהגמל הזה הוא לא חידוש.

      IP: 80.178.14.51 דווח על תגובה זו

    • שירות צבאי

      נתי, 19/01/11 00:18

      ד''ר ג'מאל שירת במגב

      IP: 109.64.195.36 דווח על תגובה זו

      • שירת 3 שנים במגב בשטחים

        נכון, 10/05/12 11:37

        מעניין

        IP: 188.64.204.70 דווח על תגובה זו

  • 117.

    לא רוצים מראה -מה עוד שהיא לא נכונה ומעוותת-בקיצור לא טוב לך פה?-

    ירון, 27/09/06 17:53

    הדלת פתוחה
    ןעדיף שלא תחזור

    חוצפן!!!

    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

    • אתה צודק במאה אחוז (ל''ת)

      אמנון, 27/09/06 18:16


      IP: 84.228.237.98 דווח על תגובה זו

  • 116.

    אמל תעשה לי ילד!! (ל''ת)

    סטודנטית, 27/09/06 17:00


    IP: 88.153.234.17דווח על תגובה זו

    • את בטוחה?ייצא לך סוג של ערפאת מעורב עם אחמדינגאד...בקיצור-צ''יפופו.. (ל''ת)

      ג, 27/09/06 17:39


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

      • תגובה קטלנית! אהבתי :) (ל''ת)

        מורן, 29/09/06 11:55


        IP: 89.1.233.54 דווח על תגובה זו

  • 115.

    גייס חמישי

    ערן, 27/09/06 16:43

    בושה וחרפה

    IP: 88.154.151.147דווח על תגובה זו

  • 114.

    I want to see

    A Jew, 27/09/06 16:29

    I want to see a Israeli Jew getting a job in a major Arab University.

    I think that the proper PR should be made so the Fund Raising for Univ of Tel Aviv should suffer significantly in North America.

    IP: 68.194.121.49דווח על תגובה זו

    • you have to do some homework

      London, 27/09/06 17:54

      the jews always lived in Arab and Muslim states....it wasnt the Arabs or Muslims that discrimenated the jews and asked them to war special clothes or gathered them in camps...ask some of the people living next to u who came fro iraq, syria....or even those who lived in Plastine....ask them how arab states and people treted them

      IP: 85.250.120.17 דווח על תגובה זו

      • you are totaly wrong!jews were didcriminated in arab countries

        --, 27/09/06 18:10

        -they couldnt study and couldnt work in certen jobs in many countries like syria and egypt-i know-i have parents from there!

        IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

      • go and ask rashid ali in iraq (ל''ת)

        shmuel-a jew, 27/09/06 18:18


        IP: 84.228.237.98 דווח על תגובה זו

  • 113.

    כל כך מתאים לאוני' ת''א להציב ראש מחלקה השולל מדינה יהודית! (ל''ת)

    טוקבקיסטית, 27/09/06 16:02


    IP: 85.250.11.141דווח על תגובה זו

  • 112.

    הד''ר טועה!

    יעקב, 27/09/06 10:33

    בכל מדינה, קובע הרוב את הסמלים של
    כלל האזרחים. לכן בשוויץ, הדגל מראה את
    הצלב ובישראל את המגן דויד. אזרחי שוויץ
    היהודים והמוסלמים מקבלים את הדגל
    כדיגלם. אותו הדבר לגבי יום המנוחה
    השבועי או החגים. בשוויץ זה יום ראשון
    ובישראל יום שבת. בשוויץ יום ההולדת של
    ישו ובישראל ראש השנה.
    על הד''ר להפנים שהוא חי במדינת
    הלאום של העם היהודי, שהיא יהודית
    ודמוקרטית ושאין סתירה בין שניהם.

    IP: 88.154.62.161דווח על תגובה זו

    • Israel

      London, 27/09/06 18:04

      בשוויץ לא שואלים את היהודי או מוסלמי אם הוא שירת בצבא בשביל לעבוד מילצר.....בשוויץ ץץהמשטרה לא רצחה 13 מפגנים יהודים, אני למדתי באנגליה והיחס שקיבלתי שם בתור זר היה פי 1000 מהיחס שאני מקבל כאן במדינה שלי(בתור אזרח)

      IP: 85.250.120.17 דווח על תגובה זו

      • זו אם לא ברור לך מדינת העם היהודי! (ל''ת)

        שמואל, 27/09/06 18:19


        IP: 84.228.237.98 דווח על תגובה זו

  • 111.

    כושל בן כושל!!! אוויוויוווויייי (ל''ת)

    המלח, 27/09/06 01:50


    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

  • 110.

    דוקטור אמל גמאל המכובד.אסאד מחכה לך-עדיף שתעבור אליוו (ל''ת)

    אמיר, 27/09/06 01:37


    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

  • 109.

    לא יהיה מנוס מהיפרדות לשני מדינות-בשילוב חילופי אוכלוסין-

    אודי, 27/09/06 01:08

    ערבים שמכירים בזכות היהודים על הארץ יוכלו להישאר
    אך אלה שתומכים באויבנו יצטרכו לעבור למדינה הפלסטינית כמו אמל וחבריוו
    ושם לחיות באושר ועושר...

    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

    • אני חושב שבסופו של דבר אתה צודק.לאיזו מפלגה יש מצע כזה? (ל''ת)

      --, 27/09/06 01:35


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

    • צודק מליון אחוז!!! (ל''ת)

      --, 27/09/06 01:53


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 108.

    ראתי אותו בלונדון קירשנבאום כנסו

    אוהד, 27/09/06 00:25

    קודם כל הוא התלונן על העם אז אולי נחליף את העם שהדוקטור יהיה מרוצה.הוא סיפר על הפילסוף היינה ולאחר חילופי דברים עם ירון לונדון התגלה שהוא לא יודע על מה הוא מדבר בושה אינטלקטואלית לאוניברסיטה שהוא ראש חוג .

    IP: 80.230.175.175דווח על תגובה זו

    • ראית איך הוא התבכיין על הטוקבקים?הוא הבין שהוא הולך לעוף מהחוג בקרו (ל''ת)

      קובי, 27/09/06 01:27


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

    • ראית איך הוא התבכיין למה כולם נכנסים בו?פאתטי... (ל''ת)

      אודי, 27/09/06 01:52


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 107.

    לסכום

    מוטי קליפורניה, 26/09/06 20:32

    תגובה 98 אומרת הכל,אין צורך להוסיף.

    IP: 70.134.111.194דווח על תגובה זו

  • 106.

    למי הוא שייך? ל30% או ל-70%

    אבי, 26/09/06 19:49

    היום התפרסם סקר אשר נערך בין היתר בין ערביי ישראל ומוכו עולה כי 70% מהם מאמינים כי נסראללה דואג להם. משתמע ש70% מערביי ישראל תומכים בנסראללה בצורה זו או אחרת, קרי, הרוב הגדול של ערביי ישראל. אינני גזען, אינני ימני אבל לנוכח נתונים אלה, צר לי, אבל חובת ההוכחה עליהם, על ערביי ישראל ועל מדינת ישראל ומוסדותיה לנהוג בהם בהתאם.

    IP: 83.130.207.57דווח על תגובה זו

    • 70%? אולי 90% גידלנו פה קן צפעונים ועכשיוו אני רואה שחלק מבדרוזים-

      ורן, 27/09/06 01:04

      מצטראף אליהם

      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 105.

    מדינה דמוקרטית

    נארדין, 26/09/06 19:42

    ד''ר אמל ג'מאל גאה בך !
    מדינה דמוקרטית היא דמוקרטית לכל אזרחיה , יש במדינה הזאת שאתם כל כך גאים בה חופש ביטוי שנותן במה לאפי איתם ( הפוליטקאי הדגול!!) להביע את דעותיו גם כשהן פוגעות מעליבות וגזעניות ובשום מדינה לא היו עוברות בשקט , אבל כאן הן עוברות בשקט אז תתרגלו לשמוע הכל , גם כשהדעה לא מוצאת חן בעיניכם .
    שוב פעם אני פה אלפי שנים ואני אמשיך להיות פה עוד אלפי שנים והערות כמו תחפשו לכם מדינה אחרת טובה גם לכל אזרח במדינה שיכול למצוא לו מקום בכל מדינה ...
    אני לא זזה לשום מקום ותתחילו להתרגל לרעיון

    IP: 87.69.85.136דווח על תגובה זו

    • ההבדל הוא נארדין שאפי איתם מנסה לשרוד -ואילו אתם רוצים להשמיד-לכן -

      --, 27/09/06 01:25

      לא יהיה מנוס ותצטרכי לעבור לחברים שלך במדינת פלסטין העתידית שתקום(רצוי בירדן)

      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 104.

    גזענים נמאסתם!!!!!!!

    קשה, קשה, 26/09/06 16:01

    קשה שלא להגיב בבוטות למקרא 90% מהתגובות: בורים, גזענים, מביכים - על חופש הביטוי שמעתם? על חופש אקדמי שמעתם? אם אתם הבבואה של הדמוקרטיה הישראלית שאתם כ''כ מתהדרים בה ביחס למשטרים במדינות ערב, אבוי - כנראה שאמל ג'מאל צודק?!

    IP: 192.116.249.217דווח על תגובה זו

    • חופש ביטוי?-או אולי חתרנות בוטה וגלויה נגד המדינה? (ל''ת)

      מלא מחבלים, 27/09/06 01:22


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 103.

    מתלהמים - תעודת עניות לחברה הישראלית

    אחת שמכירה, 26/09/06 15:51

    כתלמידה לשעבר בחוג למדע המדינה שלמדה בקורסים שהעביר ד''ר אמל ג'מאל אני חייבת למחות בתוקף למול התגובות המתלהמות - ד''ר ג'מאל הוא אחד המרצים הטובים ביותר בחוג וללא ספק אחד מהמרצים היחידים באקדמיה שמכבדים את תלמידיהם ביחס חם, אוזן קשבת ורצינות.
    אשרי החוג שד''ר ג'מאל עומד בראשו

    IP: 192.116.249.217דווח על תגובה זו

    • אנחנו מתלהמים?תקראי את ההתלהמות השמאלנית בוגדנית שלו אחר כך תדברי! (ל''ת)

      --, 27/09/06 01:21


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

    • אין לנו בעיה עם השכלתו אלא עם דעותיו האנטי יהודיות (ל''ת)

      שמואל, 27/09/06 18:20


      IP: 84.228.237.98 דווח על תגובה זו

  • 102.

    מה שמותר לאחרים אסור לו

    גאן פול, 26/09/06 12:47

    אם הוא היה יהודי היה מותר לו לחשוב מה שהו רוצה .אבל עצם זה שהו אחר אסור לו לחשוב אחרת.במדינת ישראל מה שמוטר ליהודים אסור לאחרים.אם דבר דומה היה קורה ליהודי באמריקה כולם היו עושים עליהום .

    IP: 88.153.60.97דווח על תגובה זו

    • לא נכון

      מוטי קליפורניה, 26/09/06 13:21

      גם יהודי אשר היה מזלזל בסמלי מדינת ישראל
      מגן דויד-הדגל
      מנורת הקנים-הכנסת
      וההמנון
      היה חוטף על הראש באתה מידה.

      IP: 70.134.111.194 דווח על תגובה זו

    • אני השכן שלך...

      דון קורטיזון, 26/09/06 14:20

      אומר לך שזה ממש לא נכון.
      אולי יש מי שחושב ככה אבל יש לו בעיה שהוא גזען.
      אני שונא את הדעות שלו וכן, יש לי בעיה קשה. לא עם זה שהוא ערבי, אלא עם זה שהוא אנטי ציוני ושמאלני.

      IP: 80.230.216.96 דווח על תגובה זו

    • לא נכון גם יהודי שהיה תומך באויבי המדינה-הייתי נכנס בו (ל''ת)

      --, 26/09/06 21:02


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 101.

    נראה לי ישלו קצת הדס עצמי-כמו כל השמאל הקיצוני (ל''ת)

    רובי, 26/09/06 03:15


    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

  • 100.

    אני יכול להגיד לכם שהיום בארה''ב מי שמגלה הזדהות-

    דיויד, 26/09/06 00:31

    עם אויבי המדינה כמו אל קעידה או כל גורם אחר שתומך בפיגועים במדינה
    אפילו חיזבאללה נעצר מייד לחקירה אם הוא נושא מישרה כמו של הדוקטור הנכבד-הוא מפוטר מייד
    ןכנראה סיים את הקריירה
    וכל צעד שלו יתועד ב-fbi
    אם מדינת ישראל לא תתעשת ותנקוט אף צעדים חמורים מאלה -לא ייקח זמן רב והיא תיפול
    כיהודי שאכפת לו אני קורא לעם ישראל להתעורר!

    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

    • ק אנחנו משחקים אותה צדיקים-וזה מה שיגמור אותנו!!! (ל''ת)

      --, 27/09/06 01:19


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 99.

    במקום להיות דומה לקרא הוא מעדיף להיות סוג של בשאררה... (ל''ת)

    אלון, 25/09/06 23:29


    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

  • 98.

    חבל לי שהוא מוציא שם כזה רע לדרוזים שהקריבו נפשם למען המדינה (ל''ת)

    קצין, 25/09/06 23:26


    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

  • 97.

    ראיתי אותך היום בטלויזיה-מדוע לא-

    ראובן, 25/09/06 21:35

    הבעת את דעותיך שהוזכרו בכתבה מדינת אפרטהייד-יהודים גזעניים
    וכדומה
    כדאי שתבקש סליחה מהבאר שאליה ירקת מחבריך היהודים ומכל הדרוזים שנאמנים למדיה
    מודה ועוזב-ירוחם.

    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

  • 96.

    לא גיס חמישי, סתם אנטי ישראלי

    הרצליאני, 25/09/06 21:34

    מפתיע שהאוניברסיטה לא רגישה לרחשי הציבור בכל מה שנוגע לנאמנותם של האזראחים הערביים, אנשי האקדמיה חיים כנראה בפלנטה אחרת.

    IP: 89.0.140.144דווח על תגובה זו

  • 95.

    אוף נו

    איל, 25/09/06 20:49

    לכל התגובות המתלהמות.
    במדע המדינה לומדים על דמוקרטיה, על חופש דיבור ועל מיעוטים.
    אני הייתי מכשיל את כולכם.
    אתם מוציאים שם רע לתואר- אולי מכאן כולם חושבים שמדע המדינה יושבים על הדשא ובוכים על שכר הלימוד- כי שום דבר אחר לא חשוב.
    צאו מהבועה.

    IP: 64.148.25.233דווח על תגובה זו

    • מה זה קשור? (ל''ת)

      קובי, 25/09/06 21:29


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 94.

    כושל בן כושל---בוגד בן בוגד!!! (ל''ת)

    --, 25/09/06 19:00


    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

  • 93.

    זה מה שקורה כשנותנים להם את מלוא שוויון הזכויות והתנאים-יריקה בפרצו

    אורן, 25/09/06 18:13

    ף!!!

    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

  • 92.

    82--צודק 100% (ל''ת)

    --, 25/09/06 17:34


    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

  • 91.

    שנמו לב!הוחתמו כבר 68 סטודנטים ומרצים למען החרמתו של דר גאמל-

    --, 25/09/06 17:01

    כל המעונין לחתום מוזמן להגיע למזכירות מועצת הסטודנטים של אוניברסיטת תא.
    תודה.

    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

    • תוסיף עוד חמישה! (ל''ת)

      סטודנטים, 25/09/06 17:14


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

    • מחר אני חותם! (ל''ת)

      --, 26/09/06 02:19


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 90.

    מדינה דימוקרטית ולא יהודית

    יחיא (ישר' פלס', 25/09/06 16:26

    כל עוד שהמדינה דוגלת ביהדות היא תסכן את קיומה ותישאר פרימיטיבית ביחס למדינות אירופה. יש לשנות את חוק יסוד המדינה בכך שהמלה יהודית תישמט ותהפוך המדינה למדינת כל אזרחיה. עד אז תישאר מדינת הגזענים שיביאו לחורבן וודאי. אההה.. אגב אולמרת ועמיתיו התחילו בדרך המובילה לסוף המדינה שלנו.

    IP: 62.90.195.19דווח על תגובה זו

    • יחיא מה אתה חושב יותר מדי במילא אתה עוזב בקרוב יחד עם גמאל ועוד כמה

      --, 25/09/06 17:09

      בוגדים!

      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

    • המדינת כל אזרחיה-תוביל כאל למדינה ערבית-

      י, 25/09/06 19:02

      וזו הסיבה שאתה וחברך אמל כלכך רוצים את זה.

      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

    • אם אנחנו כלכך פרימיטיבים-אתה מוזמן לעבור לחבריך מסביב-

      --, 25/09/06 19:04

      שם תהנה מדמוקרטיה מפותחת ושוויןן זכויות...

      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

    • מר יחיא היקר-כוונותיך כל כך שקופות שזה מעורר רחמים

      דיויד, 26/09/06 01:34

      מדינות אירופה שאתה רוצה להידמות להם כלכך-נאכלות למוות-מתאי האסלאם הקיצוני ששורצים שם בכל חור
      כוונתך האמיתית כמו חבריך זה להכות את ישראל דמוגרפית ההסתמך על הריבוי הטבעי המהיר ובכך להפוך את המדינה לערבית
      ואז נהפוך לשתי מדינות-ערביות
      הפיתרון הוא חלוקה לשתי מדינות
      עם חילופי שטחים ואוכלוסין
      ואז תוכל אתה וחבריך כולל דר גמאל לחיות במדינה מפותחת
      ואנחנו נישאר במדינה היהודית הפרימיטיבית שלנו...

      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 89.

    יש מספיק מדינות ''דמוקרטיות'' ערביות שיקלטו אותו (ל''ת)

    אורי, 25/09/06 12:53


    IP: 212.25.64.50דווח על תגובה זו

  • 88.

    מה אתה מחפש כאן יש מספיק מדינות ערביות (ל''ת)

    סאם, 25/09/06 10:39


    IP: 88.155.223.144דווח על תגובה זו

  • 87.

    שיצרף את האוני' לחרם האקדמאי !

    אריה, 25/09/06 07:30

    כמה שהישראלים מוכשרים לדפוק את עצמם - בכל פעם זה מגיע לשיאים חדשים.
    חבל שלסטודנטים אין ברירה והם ממשיכים ללמוד באוני' ת''א.
    בוז להנהלת האוני'.

    IP: 85.250.225.125דווח על תגובה זו

  • 86.

    סתירה

    חגי, 25/09/06 06:57

    איך אפשר גם לומר שצריך לסיים את הכיבוש, כלומר לצאת מהשטחים, וגם לומר שצריך להפוך את המדינה למדינת כל אזרחיה? פתרון אחד מייתר את השני, לא? או שאני טועה, וצריך גם לוותר על השליטה היהודית במדינה, וגם לוותר על השליטה היהודית בשטחים? כי אם כך, לעמדה כזו יש שם בעולם: קוראים לה גזענות.

    IP: 89.1.207.94דווח על תגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      חיים, 25/09/06 19:43


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 85.

    אתה כן גייס חמישי .

    לב, 25/09/06 05:29

    ידידי היקר לא יעזור כלום ביום שיראה לך ולחבריך ערביי מדינת ישראל שתוכלו לפגוע בנו אתם תנסו מה לעשות אי בעל חזות מזרחית ודובר ערבית ברמת שפת אם וכבר שמעתי לא פעם שיחות שלכם בסלון שחשבתם שאין יהודי שומע אותכם והדיבורים ששמעתי לא היו מבישים את ועידת המפלגה הנאצית ודוקא מערבים שהם מדברים בתיקשורת או עים יהודים הם מדברים על מדו קיום ועל אחוה בין העמים ככה שאני רואה ערבי מלבד שיבטי הבדואים המשרתים בצהל אני יודע שמולי נמצא שונאי שרוצה בחיסולי לכן אתה דוקטור נכבד אתה כן גייס חמישי ולא יעזור כלום יש בכוחות הנפש בנפשו של הערבי שינאה מובנת כלפי היהודים וזה לא קשור כלל לכיבוש ולשטחים ולכלום כל אלו רק תירוצים

    IP: 217.132.248.90דווח על תגובה זו

  • 84.

    This department is clearly anti Israeli

    Baruch, 25/09/06 05:02

    But taxpayers feed the worst enemies generously.

    IP: 218.168.180.165דווח על תגובה זו

  • 83.

    you are another provocator in the arab,s service

    A jew, 25/09/06 05:01

    country determined by national flag, simbols and borders. you don't identifies with - you are out. lech lsuria shaah ahat kodem.

    IP: 72.68.156.102דווח על תגובה זו

  • 82.

    אמל ג'מאל מרצה גרוע

    אחד שלמד אצלו, 25/09/06 04:14

    חוויתי את התענוג המפוקפק של ללמוד פוליטיקה השוואתית אצל ד''ר אמל ג'מאל, וסבלתי מכל רגע. האדם מתנשא, משעמם ורע באופן כללי. הוא אכן לא מסתיר בשיעורים את דיעותיו האישיות ובטוח שכל אדם שנרדם משיעמום בהרצאותיו עושה זאת רק משום שהמרצה ערבי...

    קשה לי מאוד להאמין למעשיותיו העממיות של הד''ר. הוא לא התקבל לעברית פשוט מכיוון שהוא מרצה איום עם יחסי אנוש מזעזעים ותחושת קיפוח מובנית. יש כל כך הרבה סיבות לא למנות אותו לשום תפקיד, כך שרק צריך לבחור באחת.

    מוטב שימשיך לבצע עבודה מחקרית, ושלא יתקרב לבני אדם, מכיוון שהוא עלול בעיקר לפגוע בסטודנטים בעלי מוטיבציה.

    והערה קטנה למעריב, דבר בסיסי מאוד בעבודה עיתונאית הוא לאזן ''סיפורים מזעזעים'' מעין זה. מדוע לא ביקשתם תגובה מדובר האוניברסיטה העברית? מדוע לא שאלתם סטודנטים של הד''ר לדעתם עליו? אני מניח, שאם הייתם עושים זאת, בוודאי הייתה נחשפת מציאות מעט שונה מגיבוב ההתלהמות שבכתבה.

    IP: 80.179.5.6דווח על תגובה זו

    • אחי-קלעת בול-כל הכבוד!!! (ל''ת)

      --, 25/09/06 05:01


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

    • צודק 100%-אמל טעות מהלכת!!! (ל''ת)

      דודו, 25/09/06 05:07


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה-כל הכבוד!!! (ל''ת)

      סטודנט, 25/09/06 05:13


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

    • כנסו כנסו-תגובה מעולה! (ל''ת)

      וני, 25/09/06 05:14


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

    • לקחתי אצלו סמינר שנתי וגישות ותאוריות

      אור, 25/09/06 20:46

      והיה נהדר. הוא אכן מורה קשוח שלא מוותר לסטודנטים (ואולי טוב שכך) והרבה סטודנטים חוששים ממנו. אבל הוא מורה מצויין עם ידע מרשים ואדם טוב.
      חבל שכל מיני עצלנים ''בעלי מוטיבציה'' משמיצים אותו

      IP: 64.148.25.233 דווח על תגובה זו

      • נראה לי טעית במרצה... (ל''ת)

        --, 25/09/06 21:58


        IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 81.

    כל הכבוד!!!!!!

    הקול השפוי, 25/09/06 02:49

    לאוניברסיטה העברית שהעיפה אותו לקיבינימט

    IP: 80.178.205.13דווח על תגובה זו

    • באמת כל הכבוד לה! (ל''ת)

      --, 25/09/06 13:04


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 80.

    באבו אבואה גיס חמישי וגם נגד המדינה ואומר את זה חופשי בהרצאות שלו

    תלמיד, 25/09/06 02:22

    בקיצור סכנה למדינה
    וגם סתם מרצה
    בקיצור אוניברסיטת תא עשתה את טעות חייה ופגעה ברמה של האוניברסיטה

    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

  • 79.

    מחבל עם מילגה במימון המדינה...בושה! (ל''ת)

    --, 25/09/06 02:09


    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

  • 78.

    בתור ערבי מוסלמי אני רוצה לשלוח קבוד לדוקטור-

    אנואר, 25/09/06 02:08

    שאוזר לנו לערבים שהיהודים כבשו אותנו לפני 50 שנה
    ומפלים אותנו ומשפילים אותנו
    לכחו את אדמותנו
    גזענים כל היהודים
    וכל הכבוד לדוקטור שאומר את זה
    תשוחרר פלסטין הכבושה

    איינשאאלה!!!

    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

    • אתה לא מחדש לנו דבר

      דון קורטיזון, 26/09/06 15:06

      אני ושכמותי יודעים על אלפים כמותך.
      גזענות? בצדק ואתה מוכיח למה היא הכרחית.

      IP: 80.230.216.96 דווח על תגובה זו

    • אני אומר לכם הצבעתי פעם מרצ-ובגלל התגובה הזו-מהיום אני ימני:ליברמן.

      --, 27/09/06 01:17

      אפי מרזל
      מה בא לי עכשיוו...

      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 77.

    בתור תלמיד שלו לשעבר התפלאתי שבכלל נותנים-

    קיקו, 25/09/06 01:56

    לו ללמד
    הוא מכניס לכל שיעור את הדעות האנטי ציוניות והלאומניות ערביות שלו
    ולאף אחד לא אכפת
    הוא גם תומך נלהב של באשר אסאד-אתם קולטים?
    בתור מרצה הוא בינוני מינוס ואין שום עומק ואןפק בדבריןן שווה ערך למורה בבית ספר יסודי
    אני לא מבין איך עשו אותו ראש חוג
    פשוט לא ייאמן!

    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

    • למד מדע המדינה אבל שכח משהו קטן....

      סטודנטית, 26/09/06 18:06

      אך לא למד את משמעות המושג פלורליזם..

      באמת מאוד הגיוני ללכת לאוניברסיטה ולא להיות מוכנים להקשיב לשום דיעה שונה ממה שהגעת איתה מהבית...

      IP: 85.250.122.106 דווח על תגובה זו

      • גם לנאצים היו דעות שונות-פלוראליזם אלק... (ל''ת)

        --, 27/09/06 01:15


        IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

      • אם ככה לשיטתך גם לבן לאדן יש זכות ביטוי-פלוראליזם לא?והיטלר? (ל''ת)

        סטודנט, 27/09/06 01:32


        IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 76.

    אייכמן גם אמר: הייתי רק חייל שמילא פקודות,,,אני ערבי,ולא גיס חמישי, (ל''ת)

    פלמחניק כועס, 25/09/06 01:51


    IP: 74.12.96.250דווח על תגובה זו

  • 75.

    יה פראיירים,הוא ימתין להזדמנות לטרוף ולינגוס בנו,אין אמונה בגוי,,, (ל''ת)

    יפה היפה, 25/09/06 01:48


    IP: 74.12.96.250דווח על תגובה זו

  • 74.

    עושה רושם של שרלטן פלסטיני לאומני

    דניאל, 25/09/06 01:41

    מעבר לציטוט סיסמאות ''הכיבוש משחית'' מבית המדרש של השמאל הרדיקלי, לא ניתן למצוא ולו בדל של חוכמה בדבריו של האקדמאי המגוייס.

    IP: 132.66.7.213דווח על תגובה זו

    • אז איך מינו אותו-מישהו מוכן להסביר לי?מה קורה פה? (ל''ת)

      -, 25/09/06 19:46


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

      • מינו אותו ב ג ל ל שהוא ערבי, ולא מסיבות אובייקטיביות

        יוסי, 26/09/06 23:47

        על יהודי ברמה שלו לא היו מסתכלים אפילו.
        ואגב: משרד החינוך מממן מלגות שיעודדו העדפת מרצים ערבים במכללות אקדמיות (שלוש שנים לפחות)- מה שמפלה לרעה מועמדים יהודים. במכללה אקדמית ידועה בצפון התקבלו כך שני מרצים ערבים, שנשארו גם לאחר שחלפו שלוש שנות המימון. אחד מהם נחשב מרצה טוב, השני גרוע, אבל אי אפשר להיפטר ממנו כי המכללה תואשם בגזענות.

        IP: 89.0.174.225 דווח על תגובה זו

  • 73.

    עבור אז לסוריה או לאירן שם יש שוויון זכויות ונאורות כמו שאתה אוהב.. (ל''ת)

    בוגד, 25/09/06 01:29


    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

  • 72.

    דר גאמל=מחבל ותומך בטרור בתוך האוניברסיטה! (ל''ת)

    --, 25/09/06 01:21


    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

  • 71.

    אז מה דר גמאל-איזו מדינה חשוכה זו ישראל-לעומת

    יוני, 25/09/06 00:59

    אור הנשגבות שעולה מסוריה איראן עזה ןעוד כמה אורים ותומים
    אנשים כמוך מעוררים בי גועל
    איזו בוגדנות צביעות ובורות ועור דוקטור
    זה מה שיצא ממך אחרי כל השנים האלה?
    ועוד בטח קיבלת מילגות מהצדינה שעליה אתה יורק עכשיוו
    ברור שאסור היה לקבל אותך
    לאף אוניברסיטה
    שמעת על העצומה שמתארגנת להחרמתך?סתכל למטה
    אתה תהיה שיעור לכל הבוגדים האחרים
    שתהיה שנה טובה לאלה שנאמנים למדינה=לך אני מאחל דברים אחרים!

    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

  • 70.

    לגרש אותו מהאוניברסיטה (ל''ת)

    שלמה, 25/09/06 00:49


    IP: 83.25.67.145דווח על תגובה זו

  • 69.

    בושה וחרפה לעדה הדרוזית-אני מתבייש! (ל''ת)

    סמיר, 24/09/06 22:51


    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

    • למה? כי מביע את דעותיו השונות מהקונזינסיוס הישראלי יהודי??? (ל''ת)

      עובדתית, 25/09/06 16:15


      IP: 80.230.2.110 דווח על תגובה זו

      • לא-אלא בגלל שהוא תומך באויבי המדינה-ורוצה להפוך אותה למדינה ערבית. (ל''ת)

        --, 25/09/06 23:35


        IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 68.

    דוקטור דוקטור

    מדען דגול, 24/09/06 22:05

    תנסה אולי להטיח ביקורת נוקבת בסוריה או אירן.

    אל תזבז לנו את זמן עם קישקושים על מראות וכשאתה מנתח סטטיסטיקות אנא בדוק גם איזה אחוז מהערבים מסיים תיכון (ואיזה אחוז משלם מס הכנסה)

    IP: 75.36.87.19דווח על תגובה זו

    • דר גמאל הוא הוכחה למה צריך לשקול טוב טוב למי לתת מילגה

      ובי, 25/09/06 01:33

      סתם @דיוט!

      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 67.

    מדינת כל אזרחיה לערבים ?רק בסוריה.כאן זה מדינת יהודים+תושבים כמוך (ל''ת)

    יהודי, 24/09/06 22:00


    IP: 88.152.87.230דווח על תגובה זו

  • 66.

    חשבתי שאתה חריג עד שקראתי את הכתבה.אתה אכן גייס חמישי (ל''ת)

    נימאס מבכינותכם, 24/09/06 21:54


    IP: 88.152.87.230דווח על תגובה זו

  • 65.

    כל הכבוד!

    לשעבר, 24/09/06 21:52

    בתור בוגר תואר ראשון ושני במדעי המדינה בת''א ובתור מי שעבד עימו גם מחוץ למסגרות הקורסים- אני גאה שאדם רציני ומשקיע כמוהו נבחר לראש חוג ומקווה שהוא יהפוך את החוג לטוב יותר.


    IP: 87.69.70.91דווח על תגובה זו

    • תראו תראו-גמאל מגיב פה בשם בדוי-כדי לתת-

      --, 25/09/06 01:05

      לעצמו חוות דעת חיובית
      פאתטי ועלוב

      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

    • מה אתה מהמשפחה שלו?הרי הוא הוריד את החוג בכמה רמות למטה-

      --, 25/09/06 01:37

      כל הסגל מצטער שהוא נכנס בכלל בשערי האוניברסיטה!

      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 64.

    היהודים היו קורבן --עשרות שנים

    מושון, 24/09/06 21:45

    לא שנה ולא שנתיים ,עשרות .וזה אחרי פוסט דוקטורט ותפקיד של ראש חוג. האם הדוק מוכן להקדיש מזמנו להסברה באוכלוסייה הערבית שלאור המתאותן של מדינו ערבייות רבות מסביב ,והיות מדינת ישראל טיפה בים איסלאמי,עליהם לקבל עליהם את ההתחייבות להשאר מיעוט לוא לנסות להפוך אותנו לפקיסטאן 2 .ואולי גם מלה על ההוראות הרצחניות בקוראן ,שמי שמזכיר אותן מועמד לרצח?

    IP: 88.155.112.38דווח על תגובה זו

  • 63.

    המומחה הערבי

    שחל, 24/09/06 21:41

    המומחה הערבי מומחה לץקשורת פוליטית וככזה היה אמור להבין את הסירוב למרות שלא חייב להסכים עימו.האם יהודי -ישראלי היה יכול להתמנות ראש חוג באוניברסיטה ערבית כל שהיא ? זה ההבדל הקטן בינינו לבין שכינינו הערבים !!!

    IP: 84.154.85.44דווח על תגובה זו

  • 62.

    יותר ויותר דרוזים מריחים את ההסכם עם סוריה ומתחילים-

    --, 24/09/06 21:25

    להשמיע מנגינות אחרות
    כמו דר גמאל שפועל בשרותו של באשר אסאד.ונגד המדינה
    משתפ עם האויב
    חבל בשביל הדרוזים שיצא מהם אחד כזה!

    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

  • 61.

    ביום שבו הדרוזים יחשפו את סודות הדת שלהם נהיה כל אזרחיה (ל''ת)

    יוסי, 24/09/06 21:20


    IP: 84.94.25.221דווח על תגובה זו

  • 60.

    אולי שהד''ר ירצה לנו מי הם בדיוק

    גם כן אונברסיטה, 24/09/06 21:14

    הגייס החמישי?

    IP: 24.107.47.78דווח על תגובה זו

  • 59.

    כשהמדינות האיסלמיות...

    מציאותי, 24/09/06 21:07

    כשהמדינות האיסלמיות - יפסיקו להיות איסלמיות ויהיו מדינות כל אזרחיהם, עם דמוקרטיה מלאה - אז אולי ניתן יהיה לדבר על מדינת כל אזרחיה - או עולם כל אזרחיו...
    עד אז, שהאזרחים הערבים יבקרו את אחיהם לפני שמעבירים בקורת כלפי המדינה, לא חוכמה לבקר את מה שקל - תבקרו את מה שצריך - חפשו את המטבע איפה שנפל - ותתעוררו

    IP: 84.109.44.88דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד-כולל באשר אסאד שדר גמאל תומך בו-

      --, 24/09/06 21:22

      ופועל בשירותו
      צביעות ושקרים בשם האקדמיה ובמימון הממשלה!!!

      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 58.

    מדרוזי נאור כזה ציפיתי לקצת לואיליות למדינה בה הוא חי בכבוד! (ל''ת)

    מורן, 24/09/06 21:06


    IP: 88.155.93.193דווח על תגובה זו

    • את יודעת? את המשפט שלך אפשר גם להפוך. (ל''ת)

      חנן, 24/09/06 23:24


      IP: 85.178.16.190 דווח על תגובה זו

    • איזה נאור-סתם עוד כלומניק בתחפושת אקדמית (ל''ת)

      ו-דו, 25/09/06 01:02


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

    • נאור?משפחת גאמל ידועה כאנטי ציונית ויהודית ופועלת כגיס חמישי-

      נעיף, 25/09/06 01:20

      בתוך המדינה
      מחבלים בתוך האקדמיה!

      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 57.

    להחרים את אונ' תל אביב. לא יעלה על הדעת שאוייבים יהיו ממחנכיו (ל''ת)

    שניר, 24/09/06 21:03


    IP: 88.152.129.138דווח על תגובה זו

    • אז אתה מצטרף לחרם האירי?? (ל''ת)

      פחחח, 25/09/06 10:50


      IP: 89.0.138.130 דווח על תגובה זו

  • 56.

    בושה לאקדמיה ולפוליטיקה היהודית

    קטף, 24/09/06 21:01

    אני קוראת את הכתבה ויותר מעניין מבחינתי התגובות של הקוראים או חלקם לפחות
    אותו יהודי שמופתע כל פעם מחדש שיש ערבי המעז לפתוח פה והמודע לזכויותיו ומודע לבעיות של מדינת היהודים.
    אותו יהודי נלחם להשיג את זכויותיו לא רק במדינתו אלא בכל דמינות העולם כמו גם במדינות ערב!! למה אין מרצים יהודים שם.
    בושה על הבורות ביחס ועל הבורות בהשוואה.
    אני גאה באמל ג'מאל ובכל הדרוזים אשר מעיזים לצאת מהקונצנזוס ומודעים למקומינו ולזהותינו.
    כל הכבוד!

    IP: 88.155.60.237דווח על תגובה זו

    • את ממש סתומה את יודעת?את סותרת את עצמך פעמיים בתגובה שלך... (ל''ת)

      -, 25/09/06 01:04


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 55.

    מגילת העצמאות הסיבה להפלייתו,להדחתו ולהדחת דומיו:''הנני מכריז בזאת

    בשם בן גוריון, 24/09/06 21:00

    על הקמת מדינה יהודית בא''י היא מדינת ישראל''. הכרזת בן גוריון.
    כל מי שאינו מסכים,מוזמן לחפש לו מקום יותר מתאים,ולא חסר...

    IP: 80.230.183.234דווח על תגובה זו

    • למה לא תיתן גם את ההמשך מהמגילה?

      דני ב., 24/09/06 21:25

      ואתה מצטט רק משפט אחד ממנו?
      אנחנו לא כאלה טיפשים:
      הרשה לי להשלים:
      מדינת ישראל תשקוד על פיתוח הארץ לטובת כל תושביה; תהא מושתתה על יסודות החירות, הצדק והשלום לאור חזונם של נביאי ישראל; תקיים שויון זכויות חברתי ומדיני גמור לכל אזרחיה בלי הבדל דת, גזע ומין; תבטיח חופש דת, מצפון, לשון, חינוך ותרבות; תשמור על המקומות הקדושים של כל הדתות; ותהיה נאמנה לעקרונותיה של מגילת האומות המאוחדות. ......
      אם אתה מצטט אז עד הסוף כולל הקטעים שאינך אוהב.

      IP: 89.0.88.21 דווח על תגובה זו

      • אבל מה עם התומכים באויבי המדינה ותומכים תחתיה-מה על זה המגילה אומרת (ל''ת)

        --, 24/09/06 22:25


        IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

      • תשמע דני בור,כותב המגילה הנהיג ממשל צבאי נגד הערבים כל ימי שלטונו ע

        בשם בן גוריון, 25/09/06 17:08

        עד 1963 ,(שנפסק למורת רוחו ב1967).עוצר מתמיד, אתה קולט?
        אתה יודע מדוע?
        כיוון שהוא לא נוכח בנאמנותם המוחלטת לסעיף הראשי המצוטט כאן!
        אולי תתחיל לקרוא את כתביו אם בר הבנה אתה -תבין.
        גדולת בן גוריון שידע מה נובע ממה ולהבדיל בין עיקר וטפל.
        אין מנהיגים ברמתו היום,ורבים המשוטטים בערפל דוגמת כבודו

        IP: 80.230.183.234 דווח על תגובה זו

        • אני בור ואתה חכם.

          דני ב., 25/09/06 19:15

          בן גוריון כתב את מגילת העצמאות לבדו?
          והאם ממשל צבאי על חמישית מאזרחי המדינה מקובל עליך?
          איזו מדינה היינו הופכים לו הממשל הצבאי היה נמשך.
          התעוררות ערביי ישראל קמה רק בגלל אנשים כמוך הדוגלים בגזענות ואפלייה.
          במקום לקרב אוכלוסיה שאם נרצה או לא וכמה שנחביא זאת עמוק זה צץ ועולה שגם הם עברו טרגדיה.
          ולא כל מעשינו כולל ב-48 היו זכים וטהורים.

          IP: 89.0.88.21 דווח על תגובה זו

  • 54.

    אסור לו להגיד שהוא ערבי.הוא דרוזי.סתם משקר.

    התנועה האסלאמית, 24/09/06 20:52

    למה אתה מסתיר את היותך דרוזי?
    אתה ערבי אתה?

    IP: 82.166.134.48דווח על תגובה זו

  • 53.

    היותו ערבי אינו פוסל אותו כראש מחלקה. דעותיו האנטי ציוניות-דווקא כן

    כבשה מגיבה, 24/09/06 20:51

    מתוך הכתבה, גם ברור לחלוטין מדוע הוא נפסל קודם ולא ברור מדוע התקבל כעת. צריך לפקפק מאוד בתאוריו את סיבת דחייתו באוניברסיטה העברית. אין צורך להזקק לתירוץ המוצא, על-מנת לפוסלו. האיש הוא אכן גייס חמישי.

    IP: 217.132.166.229דווח על תגובה זו

  • 52.

    יותר השכלה-פחות ילודה (ל''ת)

    יוסף, 24/09/06 20:32


    IP: 80.74.115.225דווח על תגובה זו

  • 51.

    הדמוקרטיה הורגת אותנו תתעוררו לפני שיהיה מאוחר מדי!!! (ל''ת)

    --, 24/09/06 20:27


    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

    • הצחקת אותי, האם באמת מדינת ישראל דמוקרטית? (ל''ת)

      עובדתית, 24/09/06 22:31


      IP: 80.230.2.110 דווח על תגובה זו

  • 50.

    מי אויב של מי?

    יורם, 24/09/06 20:27

    ''זה כמו להכריח יהודים בבריטניה לראות בישראל מדינת אויב''
    פרופסור, האם לא התבלבלת?
    ישראל ובריטניה אינן אויבות. התכוונת ודאי לומר ''זה כמו להכריח יהודים באיראן, בסוריה והדומות להן לראות בישראל מדינת אויב''



    IP: 80.178.221.186דווח על תגובה זו

  • 49.

    אתה דוקא כן גיס חמישי

    אפי, 24/09/06 20:26

    והטעות העא שלאורך הדורות אנחנו נותנים לכם להשאר פה עד שאתם תעיפו אותנו

    IP: 88.154.112.15דווח על תגובה זו

  • 48.

    ד''ר ג'מאל, אל תשכח שכמו שאמרת בשיעור, ''הכל פוליטי'' (ל''ת)

    חיים, 24/09/06 20:07


    IP: 84.229.38.97דווח על תגובה זו

  • 47.

    הוא מלמד גם במרכז הבינתחומי והוא מצוין (ל''ת)

    איימי, 24/09/06 20:05


    IP: 84.229.38.97דווח על תגובה זו

  • 46.

    אנחנו פראירים.. מעניין מי ימשיך לשרת במילואים בשנים הקרובות

    תומר, 24/09/06 20:00

    אנחנו נותנים את הנשמה ומקבלים יריקה בפרצוף. את ההזדמנויות מקבלים אנשים שכמותו שמתנגדים לעצם קיומנו.

    IP: 89.1.202.110דווח על תגובה זו

  • 45.

    המדינה שלנו

    בודהה, 24/09/06 19:58

    שים לב ג'מאל, אנחנו מדינה יהודית וכזו אנו רוצים לשמר אותה, כי אם נהפוך אותה לכלל לאומיות הרי אין לנו מה לעשות פה, וזה יחודנו. אז אנחנו מדינה יהודית וציונית וזה מה שקורה, ואל תבכה אם לא יקבלו הרבה ערבים כי הם מקבלים בטחון ואז מתחילים להשתולל ולבקש מדינה דו לאומית. אז תשכח מזה.

    IP: 88.155.232.10דווח על תגובה זו

  • 44.

    הסוגיה הבטחונית היא כן סיבה לאפליה.

    מיקי, 24/09/06 19:56

    ומדינת ישראל היא מדינה פצפונת, יחידה ויחודית שהקמתה נועדה להצלת יהודים, כולל כל המיליונים שנאלצו לברוח מארצות מוסלמיות בגלל רדיפות.
    ערבי שלא יכול לקבל את הגדרת המדינה ככזו - לעולם לא יהיה בעיני שווה זכויות. בכל אופן כל עוד אין שלום מבוסס על פשרה, הדגשה על פשרה, עם כל השכנים שלנו.
    על 60 שנות מלחמה, שמטרתן היתה ''למחוק אותנו מהמפה'' ע''י השכנים הרצחנייים שלנו - לא יתכן שלא ייגבה מחיר.

    IP: 88.153.97.13דווח על תגובה זו

  • 43.

    תיקון טעות.למה אומר שהוא ערבי? הוא בסך הכל דרוזי

    מחמוד, 24/09/06 19:55

    למה לא אומר האמת?

    IP: 82.166.134.48דווח על תגובה זו

  • 42.

    תיקון טעות-העצומה להחרמתו של דר גאמל תופץ במזכירות-

    --, 24/09/06 19:48

    מועצת הסטודנטים של אוניברסיטת תא בימים הקרובים
    תודה

    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

  • 41.

    משרד הביטחון גאה בך יגמאל... (ל''ת)

    רנדה, 24/09/06 19:32


    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

    • גם אנחנו מזמן מעריצים שלך! (ל''ת)

      י, 24/09/06 19:55


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

    • גם אנחנו (ל''ת)

      ויסאם, 24/09/06 21:21


      IP: 88.153.134.58 דווח על תגובה זו

    • רנדה, זה מה שיצא ממך...שתדעי שלא אכזבת אותי (ל''ת)

      עובדתית, 24/09/06 22:25


      IP: 80.230.2.110 דווח על תגובה זו

      • רנדה עסוקה בדברים יותר מעניינים מדעות בעלה

        זידאו, 10/05/12 11:51

        חבל

        IP: 188.64.204.70 דווח על תגובה זו

  • 40.

    אני קורא לסטודנטים באונברסיטה העברית לחתום על עצומה שתופץ בקרוב-

    --, 24/09/06 19:27

    לפעוך להחרמתו של דר אמל גאמל-שמטיף פרופוגנדה אנטי ישראלית גם בשיעורים שלו
    הוא מהווה סכנה מוחשית למדינה בשם האקדמיה!

    לקבלת העצומה נא לפנות למזכירות המועצה
    תודה

    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

    • הוא ידוע כאנטי ישראלי לכן עברתי מהחוג שלו-בושה שנותנים לו ללמד! (ל''ת)

      --, 24/09/06 20:24


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

    • גם אני מוכן לחתום רק שהוא מלמד בתא ובבינתחומי (ל''ת)

      סטודנט, 24/09/06 20:26


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

    • הגיע הזמן להבין שזה לא גשם מה שמרטיב אותנו!!! (ל''ת)

      --, 25/09/06 03:12


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 39.

    he is a DRUSE (ל''ת)

    yaser, 24/09/06 19:12


    IP: 83.130.50.186דווח על תגובה זו

  • 38.

    דעה

    אורית, 24/09/06 19:05

    בעקרון אני בעד שויון בין העמים והתייחסות שווה לכל אזרח במדינה בין אים הוא יהודי או לא.
    אבל אין אנו אמורים לשנות את הסמלים היהודים כי הם חלק מאיתנו וחלק מהמורשת היהודית,

    IP: 85.250.118.122דווח על תגובה זו

  • 37.

    בעיניי הוא צדיק לעומת שולמית אלוני וגרורותיה ..... (ל''ת)

    דורון, 24/09/06 19:01


    IP: 88.154.155.92דווח על תגובה זו

  • 36.

    הכתבה מסבירה בבירור מדוע היה אסור לקבל אותו לאקדמיה-

    יהודי, 24/09/06 18:55

    ומדוע הוא כן גיס חמישי
    להחרים אותו באוניברסיטה ומהר!!!

    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

    • דרכם היא חצאי אמיתות ועיוות האמת כדי לשרת את האויב בשם הדמוקרטיה

      גיל, 24/09/06 19:53

      אנחנו נותנים להם לכרסם אותנו כמו טרמיטים!

      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 35.

    למרות שלא הייתי מתנגד גם לערבי אני חייב לציין שדרוזי הוא דרוזי

    אמירי, 24/09/06 18:51

    ובתור שכזה נאמנותו למדינה וביטחונה אינה זקוקה לאישור מיוחד.
    מתוך הכרותי האישית עם העדה באופן כללי ועם הרבה דרוזים באופן פרטי אני לא בטוח שכעדה הם נאמנים פחות מהיהודים. אני אומר זאת כיהודי הנחשב ''מלח הארץ''....

    IP: 85.250.18.169דווח על תגובה זו

  • 34.

    אדמה אחת ושני עמים אנחנו או הם (ל''ת)

    ענת, 24/09/06 18:50


    IP: 84.95.102.233דווח על תגובה זו

  • 33.

    בעליל,אתה גייס חמישי לא רק למדינה, אלא גם לבני עדתך (ל''ת)

    בשם בן גוריון, 24/09/06 18:50


    IP: 80.230.183.234דווח על תגובה זו

    • צודק-אני קורא לכל הדרוזים הנאמנים למדינה להחרים אותו (ל''ת)

      --, 24/09/06 20:02


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 32.

    כל הכבוד לו , ממש לקח לי המילים מהפה...רק שהוא עדין יותר (ל''ת)

    ש אלוני, 24/09/06 18:47


    IP: 88.154.155.92דווח על תגובה זו

  • 31.

    האפרטהייד מדאיג אותו-אבל מה עם האסלאם הפונדמנטליסטי-

    --, 24/09/06 18:47

    שצומח מכל עבר?
    מה עם זכויות האדם במדינות הערביות?
    והמתאבדים וחמאס ואיראן?

    צביעות בשם האקדמיה-הכל באשמתינו-איזו טעות!!!

    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד! (ל''ת)

      --, 24/09/06 22:18


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 30.

    איש מכובד

    השכן של הד''ר, 24/09/06 18:46

    אנשים האיש הזה הוא השכן שלי כול יום רואה אותו הוא עשה צבא ותרם למדינה כמו גדול..ולא לשכוח ''אנחנו דרוזים''...(חסלנו במלחמה האחרונה האיש מספר ראשון בדרום לבנון..לא לשכוח מוות לחזבאללה) בקיצר...מגיע לו?!! נכון??

    IP: 62.90.199.11דווח על תגובה זו

    • הוא מגדיר עצמו כערבי לאומי ולא כדרוזי.לא מזדהה עם המדינה היהודית.אל

      בשם בן גוריון, 24/09/06 19:42

      תחפה עליו הוא גייס חמישי נגד המדינה ונגד הדרוזים שנאמנים לה.אין לו מקום במדינתך-מדינתי.
      אני מקווה שאינך חושב כמוהו

      IP: 80.230.183.234 דווח על תגובה זו

    • הוא אולי שכן שלך ואתה מכבד אותו בתור שכן

      דיויד, 26/09/06 02:16

      אבל תקרא מה הוא אומר
      הוא מזדהה עם המשטרים העוינים שמסביבנו
      ולא מכיר בזכות היהודים על הארץ
      כלומר נגד המדינה
      אתה ורב חבריך נאמנים למדינה
      אך צר לי להגיד לך השכן שלך הוא אויב היהודים
      ןמקלקל את הרושם הטוב שהדרוזים עושים
      בארהב היו עוצרים אותו מזמן

      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 29.

    למורת רוחך/כם ישראל מדינה יהודית

    אילנה, 24/09/06 18:44

    די לצביעות ולהתיפיפות. מדינת ישראל קמה כמדינה יהודית ולא מדינה לכל תושביה כמו שהערבים והשמאלים רוצים.
    אם ברצונינו למדינה לכל תושביה אין למדינת ישראל שום זכות קיום במזרח התיכון ובכלל.
    צריך לזכור שמה שנכון למדינות אחרות בעולם איינו נכון למדינת ישראל שקמה אחרי אלפיים שנות גלות.

    IP: 84.94.44.121דווח על תגובה זו

    • אילנה צודקת. אגב הכתבה מוכיחה שהוא רק מזיק למדינה ושבירושלים צדקו (ל''ת)

      מדינת היהודים, 24/09/06 19:16


      IP: 217.132.2.26 דווח על תגובה זו

  • 28.

    תתעודד, המזרחיים חצי מהאוכלוסיה ורק כ5 אחוז מהם מאיישים תקנים..... (ל''ת)

    ניר, 24/09/06 18:44


    IP: 88.154.155.92דווח על תגובה זו

  • 27.

    אתם רואים?טפחו אותם-תנו להם העדפה מתקנת ותקבלו יריקה בפרצוף-לידיעת

    --, 24/09/06 18:35

    כל הדיקנים בארץ!

    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      --, 24/09/06 22:17


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 26.

    המרצה הוא דרוזי ולא ערבי לה מתביישים??

    ערבי, 24/09/06 18:28

    המרצה הוא דרוזי.....למה לא אומרים את האמת כי פשוט מתביישים ...מפני שמתייחסים גם למי שמשרת בצהל ונאמן כטענתם למדינה בגזענות!!!

    IP: 84.95.100.26דווח על תגובה זו

  • 25.

    כל הכבוד! איש אשכולות...

    אנס, 24/09/06 18:19

    אני מסכים עם רוב דבריו של ד''ר ג'מאל ומקווה שדבריו ימצאו אוזן קשבת...
    האקדמיה בארץ סובלת משחיתות וזאת לא רק כלפי ערבים אך הערבים הם אחת הבעיות היותר נפוצות באקדמיה, אם זה בקבלה,ביחס האקדמאי או בשאר הנושאים הרלוונטים. לצערי הרב!

    *תודה רבה ל NRG על הכתבה המעניינת.

    IP: 88.154.56.223דווח על תגובה זו

    • חבל שבדווים רבים נוהים אחר היבדלות מהמדינה [ופשע],אני מכיר בדוים שא

      בשם בן גוריון, 24/09/06 18:56

      שאינם כאלה.נאמנים למדינה ומשרתים בצה''ל. לחוסר נאמנות צריך להיות מחיר יקר! מחיר זה ייגבה לבסוף אם חפצי חיים אנו

      IP: 80.230.183.234 דווח על תגובה זו

  • 24.

    בושה וחרפה-להדיח אותו ומייד!!! (ל''ת)

    --, 24/09/06 18:17


    IP: 85.130.149.244דווח על תגובה זו

    • למה להדיח? עם ישראל הוא עם אחד לכל שלושת הדתות..

      ח.פ., 24/09/06 19:15

      ישראלים הם ישראלים ללא הבדלי דת..
      למה תמיד יהודי שואל יהודי מאין אתה לפי צבע העור? אתה יהודי אשכנזי? או ספרדי? תימני? מרוקאי?
      למה הנוצרים והמוסלמים לא נוהגים כך?
      יהודי הוא יהודי.
      נוצרי הוא נוצרי.
      מוסלמי הוא מוסלמי.
      אין מקום לגזענות..
      יש מקום לאחדות ושלום בין כל העמים והדתות..


      IP: 24.80.39.5 דווח על תגובה זו

      • מאפוא נחתת-או שמה אתה קצת מסטול-דקלם את מה שכתבת למחבל-

        מאיזה כוכב, 25/09/06 04:59

        מתאבד-נראה איך הוא יגיב!

        IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 23.

    דרוזים

    זאב, 24/09/06 18:11

    היכרתי לא מאט דרוזים בחיי אף אחד מהם לא כינה את עצמו כערבי להיפך הם גאים להציג עצמם כדרוזים

    IP: 71.3.241.14דווח על תגובה זו

    • הדרוזים בארץ ישראל הם ישראלים..

      ח.פ., 24/09/06 19:40

      שרתתי איתם בצבא ובמילואים..
      הם אנשים טובים ונאמנים למדינת ישראל..
      כל הכבוד למרצה הישראלי בלי כל קשר לדתו..
      כן ירבו..
      לקרב את הלבבות בין הדתות ולחזק את הקשר בין כל העמים בכדי שנוכל לחיות בשלום בין כל מדינות העולם..

      IP: 24.80.39.5 דווח על תגובה זו

  • 22.

    מה לגבי מרצה יהודי באוניברסיטת מכה ?

    יש לי שאלה, 24/09/06 17:58

    יש אפשרות ? לא ? למה לא ?

    IP: 62.0.74.86דווח על תגובה זו

    • שאלה טובה..כנסו ל -10 ותגובות.. (ל''ת)

      ג'וני, 24/09/06 18:07


      IP: 24.80.39.5 דווח על תגובה זו

    • אין אפשרות, ליהודים אסור ע''פ חוק לחיות בסעודיה

      א, 24/09/06 19:20

      ואנחנו מדינת אפרטהייד...

      IP: 88.154.161.61 דווח על תגובה זו

  • 21.

    8 = צודק 100% (ל''ת)

    שלמה, 24/09/06 17:55


    IP: 84.108.20.136דווח על תגובה זו

  • 20.

    הזדהות עם סמלי המדינה

    מ. בן שמואל, 24/09/06 17:48

    זו ממש שערוריה. האם גם אזרח אמריקני או אזרח בריטי או כל מדינה אחרת במעמדו של ד'ר' גמאל היה מנריז שאינו מכיר בסמליה של המדינה והדגל . אפשר להביע דעות פוליטיות שונות אבל אם הדר'ר אינו מזדהה עם סמלי המדינה שיעבור למדינה אחרת שעם סמליה הוא מזדהה.

    IP: 220.92.186.52דווח על תגובה זו

    • דוגמה טיפשית. סמלי ארה''ב אינם שאובים מהדת והם מאפשרים לכל המיעוטים

      סטודנט, 24/09/06 18:04

      להזדהות איתם. אין לך צלב על דגל ארהב הברית. למה אתה מצפה ממוסלמי או דרוזי או נוצרי במדינה שיזדהה עם מגן דוד ומנורה,זה לא חלק מהדת שלו . האם היית מזדהה עם חצי סהר(סמל האיסלאם). לא צריךלהיות חכם בשביל להבין זאת.

      IP: 88.154.89.153 דווח על תגובה זו

      • הסהר יחליף את המגן דוד?

        סימה, 24/09/06 19:20

        אז מה אתה מציע שהסהר יחליף את המגן דוד ואנחנו נזדהה איתו?
        או שפשוט נשאיר בדגל חור כי לא הגענו להסכמה לגבי הסמל?

        IP: 85.250.108.194 דווח על תגובה זו

    • זכות הד''ר וכל אחד אחר להזדהות כרצונו! (ל''ת)

      שפוי, 24/09/06 18:46


      IP: 89.0.177.155 דווח על תגובה זו

    • האם יהודי מדינות ערב מזדהים עם הסמלים מהאיסלם?

      המעניש, 24/09/06 18:48

      שחרוטים על דגלי המדינה?

      IP: 147.251.197.117 דווח על תגובה זו

  • 19.

    הבעיה היא הרבה יותר חמורה:

    גד, 24/09/06 17:47

    האקדמיה בישראל מושחתת לכאורה מן היסוד. מתקבלים לכאורה כחברי סגל מקורבים של ולא על בסיס כישורים, כך זה בהרבה מהמקרים לגבי קידום.

    לכן, לא ברור על מה המרצה הנכבד מתלונן. אם יש על מה להתלונן זה על הבעיה ממנה סובלים כל בני העדות - שחיתות חמורה לכאורה בקבלת אנשים ובקידומם באוניברסיטאות בישראל.

    תראו משל מה קורה לכאורה באוניברסיטת חיפה - ועדת חקירה תורה על פיטוריהם של לא מעט חברי סגל בכירים ונושאי משרה בעבר ובהווה.

    מבקר המדינה -- תתחיל לעבוד!

    IP: 82.166.129.240דווח על תגובה זו

  • 18.

    שקרים...

    אלירן, 24/09/06 17:45

    ממש כמו עם ג'קו... ''למה אי אפשר לעשות הפרדה בין הדעות שלי וכו'...'' כי הדעות האלה הן לא בתוך הקונצנזוס, וזה שהן בתוך גבולות הפלורליזם זה רק בטעות... אתה וגם יהודים שמתנהגים למדינה הזאת כמו אל ''מוצצת'' הם אנשים שהם נחשבים טפילים לפי הגדרה מילונית פשוטה. כי אתה חי על מדינה שאתה רוצה להפוך אותה מקצה לקצה. בכל אופן, אם משלבים ערבים ''נאמנים'' למדינת ישראל (בשבילי ערבי שנאמן לישראל יותר מאשר נאמן לאויב הוא ערבי שמתגייס לצה''ל לפחות), אז צריכים לבצע סנקציות בכל השאר שמכריזים בגאון שהם גייס חמישי ושהם מעוניינים בהשמדת מדינת ישראל, ראש בחול לא עזר לנו עד היום, מה גורם לכם לחשוב שפתאום עכשיו זה יעזור לנו במאומה? הכתבה חלשה, התירוצים דלילים, לא משכנע.

    IP: 62.0.124.85דווח על תגובה זו

    • הוא לא חייב לך תירוצים הוא אומר את דעתו

      סטודנט, 24/09/06 18:01

      אם זה לא מוצא חן בעינייך אתה לא חייב לשמוע. חלק מדמוקרטיה זה האפשרות של אנשים להגיד את דעתם גם אם היא שונה מדעת הרוב , מה עוד שהמרצה הוא חלק ממיעוט לאומי אתני נפרד בתוך המדינה.

      IP: 88.154.89.153 דווח על תגובה זו

      • אתה צודק אבל זה בעייתי.

        דון קורטיזון, 26/09/06 14:45

        אנחנו צריכים להפנים.
        כאן במדינת ישראל המצב מורכב. לא מדובר רק על סתם אנשים שדיעותיהם שונות משלנו. מסביבנו אויבים ובתוכנו אויבים (פלשתינים שחפצים בהשמדתנו) עכשיו, מה הבעיה? הבעיה היא שאם אתה לא איתי אתה נגדי. ואם אתה נגדי אתה לא עם שוויץ או טורקיה, אתה עם האויבים שלי! דעות שונות זה אחלה אבל לא כשמדובר כשמדובר בסכנה קיומית שלי. אני יכול לשמוע, לא חייב לקבל.

        IP: 80.230.216.96 דווח על תגובה זו

      • ן-אבל אם הוא נגד קיומי זכותי וחובתי להיכנס בו! (ל''ת)

        --, 27/09/06 01:10


        IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 17.

    אין נביא בעירו, גם אותי לא קיבלו למוסד שבו למדתי (ל''ת)

    ד''ר יהודי, 24/09/06 17:26


    IP: 62.219.85.219דווח על תגובה זו

  • 16.

    גאה ליהיות בחוג למדע המדינה!!!

    י.ג, 24/09/06 17:22

    אמל כול הכבוד!!!.
    עלה והצלח!!!

    IP: 84.110.222.23דווח על תגובה זו

  • 15.

    אמל- מזל טוב!!!

    תלמיד לשעבר., 24/09/06 17:16

    אתה מרצה תותח!!!!

    IP: 84.110.222.23דווח על תגובה זו

    • סתם מרצה מאפן-בלי שום טעם וריח-על מה אתה מדבר? (ל''ת)

      נוי, 25/09/06 01:10


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 14.

    העיקר קיבל מלגה על חשבוננו!!! (ל''ת)

    יוני כהן, 24/09/06 17:00


    IP: 85.250.71.23דווח על תגובה זו

    • פשוט אבסורד-מדינה עקומה!!! (ל''ת)

      --, 25/09/06 01:45


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

      • Israel

        Esti, 26/09/06 23:47

        Get it! Israel is a Jewish state. No university should hire a person, who is antizionist. American Jews give money to all schools in Israel, in order not to undermind us. First give a job to our young men who came babk from the war. Let Nasserala take care of the others.

        IP: 67.180.150.78 דווח על תגובה זו

  • 13.

    יש לעודד את המיעוט שנאמן לישראל ולא את אלו שמכשילים את קיומנו

    ענת, 24/09/06 16:59

    כך עושים בכל מדינה ששורדת

    IP: 84.94.156.83דווח על תגובה זו

    • מה עם מרצה יהודי אחד בכל העולם הערבי??? (ל''ת)

      מכיר כאלה, 24/09/06 18:15


      IP: 72.177.196.239 דווח על תגובה זו

  • 12.

    כבוד

    תלמיד לשעבר, 24/09/06 16:42

    תענוג לקרוא תגובה אחרי תגובה, שכולן אומרות בניסוחים אחרים ''פה יש זכות דיבור, אז שתוק''.


    ד''ר אמל ג'מאל הוא מרצה קשוח ואדם נעים. אני זוכר אותו כאחד היותר מעניינים שלמדתי אצלם. מקווה בשביל הסטודנטים שהוא לא יהיה נוקשה כראש חוג כמו שהיה כמורה. אבל אולי גם זה דבר שלא יזיק לאוניברסיטה.

    ממה שאני זוכר, קשה לי להאמין שהוא יצליח להפריד את הדעות הלאומיות שלו מהתפקיד. לשיעורים שלו זה נכנס הרבה, ובאופן יותר מטריד מכפי שזה מוצג בכתבה.

    אבל עדיף מישהו שאומר בגלוי את הדעות שלו ממי שאומר דבר אחד ופועל לעשות את ההפך.

    ובטח ובטח שזה עדיף על מישהו שלא אומר את דעתו כי הוא מפחד מרקטורים, עיתונאים או מתגבבים.

    יישר כוח, ד''ר ג'מאל.

    IP: 85.250.151.95דווח על תגובה זו

    • הפוסל במומו פוסל

      עין, 24/09/06 17:34

      אם אכן אמר את מה שנכתב הוא מנציח את הסיבה שבגללה הוא ואולי שכמותו חווים את ה''קיפוח''.ראשית, ההמנון הוא של המדינה היהודית שהיא מפלט העם היהודי הנרדף ללא הפסק. זוהי מדינה ייחודית ואין לדרוש שתהיה מדינת כל אזרחיה אפי' לא מבחינת ההמנון ! אל תשיר אם לא בא לך . לא תהיה היחידי. נחש מה היה קורה לייהודי לו דרש את דרישתך באחת ממדינות ערב כמו מרוקו או מצריים וכו'....
      שנית,הוא כותב, ''זה כמו להכריח יהודים בבריטניה לראות בישראל מדינת אויב''. איזו דוגמא לא מוצלחת ...
      זכותה של המדינה לקבוע מי ואיזה סוג של מגעים יהיו עם מדינות אויב.
      תארו לכם חבר פרלמנט בריטי ממוצא ארגנטיני מנהל מגעים עם ארגנטינה , וזאת למרות שאינן מוגדרות כאויבות כיום על אחת כמה וכמה.
      ''הם לא יכולים לראות את העולם הערבי כאויב''?!! בחייך אל תזבל לנו את השכל. ממש שטיפת מוח . אויב הוא אויב. אם ח''ו ירצחו קרוביך או משפחתך תלך אח''כ לבקר את מנהיגי הרוצחים?
      לא ממש ייצוגי ראש החוג הזה ... תשקלו אם כדאי ללמוד שם .



      IP: 89.0.203.100 דווח על תגובה זו

    • איזה כבוד ואיזה נעליים-אני התרשמתי ממנו-כאנטי ציוני ולאומן ערבי-

      --, 25/09/06 01:44

      שתומך בגלוי במשטרים חשוכים דוגמת סוריה שאותה הוא מעריץ וגם הצדיק בגלוי את החיזבאללה
      אני חושב שהוא מסוכן לאוניברסיטה למדינה
      ובלי שום קשר גם מרצה גרוע שהוריד את החוג כמה רמות למטה
      בקיצור נפילה מכל הצדדים
      ייטב לכולם אם כן שיעבור לסוריה שם יאהבו אותו כןלם
      אם תהיה לו זכות דיבור ולא ייכלא באיזה צינוק נאור...

      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 11.

    החוג בתל אביב אינו יוקרתי

    דני, 24/09/06 16:36

    החוג למדע המדינה באונ' תל אביב אינו יוקרתי כלל ועיקר.
    הוא סבל וסובל מפילוג קשה בין הסגל האקדמי. הטובים שבהם עזבו את החוג ובכלל זה היגרו לחו''ל [גדי ברזילי, מיכאל קרן ואחרים].
    היוקרה היא במינוי לתפקיד ראש החוג. אם כי גם כאן יש לזכור שהמרצים אינם חושקים בתפקיד זה, כיוון שהוא מנהלי במהותו, ולמעשה פוגע בעבודה המחקירית.
    החוג למדע המדינה באינו' העברית הוא עדיין היוקרתי וחחשוב בין החוגים למדע המדינה/ממשל בארץ

    IP: 87.68.18.83דווח על תגובה זו

    • מה רצית בדיוק לומר ? (ל''ת)

      אילן, 24/09/06 17:48


      IP: 83.130.236.79 דווח על תגובה זו

  • 10.

    לא רק ערבים

    אילן, 24/09/06 16:35

    הסגירות של האוניברסיטאות היא לא רק כלפי ערבים . הסגירות היא גם כלפי מרצים הבאים עם תארי ד''ר מאוניברסיטאות בחו''ל ולא ע''י התכתבות אלא לאחר נסיעות רבות ועבודה קשה . לפי משרד החינוך אם למדת בהארווארד מבלי לגור בארה''ב , כי אם באמצעות נסיעות אחת לכמה חודשים למספר תקופות של לימודים , להגנה על הצעת המחקר , לבחינה כוללת ולהגנה על התיזה - אתה לא נחשב לד''ר מל''ג . שלא לדבר אם עשית זאת באוניברסיטה אחרת כמו במזרח אירופה רחמנא ליצלן . אפשר לחשוב שלימודי מינהל עסקים אצלנו ברמה גבוהה יותר מאשר בצ'כיה או הונגריה למשל .

    IP: 83.130.236.79דווח על תגובה זו

  • 9.

    מדינת ישראל, מדינת הלאום היהודי

    איש שלום, 24/09/06 16:33

    מדינת ישראל היא מדינת הלאום היהודי, שאינה שונה בהרבה מכל מדינת לאום אחרת בעולם, בה חי מיעוט ערבי, שוב, בדומה למרבית מדינות הלאום בעולם, בה חיים מיעוטים. אותם מיעוטים, כולל הלא נוצרים, מקבלים את סימלי אותן מדינות כגון צלבים על הדגלים, התיחסות להסטוריה לאומית שאינה חלק מאותם מיעוטים. אין שום סיבה שאם המיעוט הערבי בארץ באמת רוצה להשתלב בחיים החברתיים במדינת הלאום היהודי יקבל על עצמו את כל החובות, כן, כל החובות יחד עם הזכויות, ויכבד את סמליה של חברה ומדינה זו.

    IP: 88.153.196.4דווח על תגובה זו

    • מה יש לכבד ?

      אילן, 24/09/06 17:53

      גם אתה היית מכבד מדינה בה אתה גר כשאתה מרגיש מופלה ולא שייך ? האם ערבי יכול להצליח במדינת ישראל פשוט בזכות כישוריו כמו שיהודי יכול להצליח בכל מדינה אחרת בעולם ??

      IP: 83.130.236.79 דווח על תגובה זו

      • כן חבר.

        דון קורטיזון, 26/09/06 14:32

        ואפילו יותר.
        אין שום מקום אחר בו יש חברי פרלמנט ערבים שמתנהגים בכל הזדמנות כאילו היא מדינת האויב שלהם. בעצם למה כאילו?
        לך תלמד.

        IP: 80.230.216.96 דווח על תגובה זו

    • איש השלום צודק..

      ח. פ., 24/09/06 17:58

      בקנדה יש כנסיה בכל פינה, וסימלי הכנסיות? צלבים כמובן..אך ישנם גם מקומות קדושים אחרים להודים, למוסלמים, לסינים, וליהודים..וכולם פה חיים בשלום..הרי ברור שיש פה אלפים של כנסיות יותר מדתות אחרים אך גם ברור שאין סיבה דתית או פוליטית לשנות את התמונה
      כי כל שאר הדתות הם מיעוט במירב המדינות מלבד המדינות המוסלמיות..
      אז מה ההבדל בין ישראל לשאר מדינות העולם? במדינת ישראל ישנן כנסיות ומסגדים של כל הדתות, וגם בישראל חיים בשלום בין כל הדתות..
      ומה קורה במדינות המוסלמיות?
      בתי כנסת וכנסיות נהרסו במשך שנים
      לפי דעתי אסור שיהיה כל קשר בין דתות לפוליטיקה וע''י כך ניתן יהיה לחיות בשלום בכל מדינות העולם כולל ישראל, ולכבד את הסמלים כחלק בלתי נפרד מהנוף של כל מדינה ומדינה..




      IP: 24.80.39.5 דווח על תגובה זו

  • 8.

    יש לו גם ביקורת גם על הערבים

    ראובן, 24/09/06 16:31

    רק שהעיתונאי לא בא לו לכתוב זאת .....ולמה? , כי הוא ממש כמוכם המגיבים פה !
    כן אני יהודי ישראלי ממוצא מעורב !!!

    IP: 88.153.119.118דווח על תגובה זו

    • מעורב?

      רועי, 24/09/06 20:45

      מה זה מוצא מעורב?
      אין דבר כזה.
      אם האמא יהודיה אזלפי הדת את יהודי אבל לפי האבא את מוסלמי ואם זה הפוך אז בעיני היהודים אתה מוסלמי ובעיני הערבים את יהודי.
      ובקיצור אתה יכול להיות ללא דת בגלל הגדרות אלו.

      IP: 212.179.63.57 דווח על תגובה זו

      • מעורב הוא מתכוון...

        דון קורטיזון, 26/09/06 14:30

        כמו פודל.
        או סתם כמו מעורב ירושלמי... הוא מירושלים, לא?

        IP: 80.230.216.96 דווח על תגובה זו

  • 7.

    כנסו ותבינו הכל

    מכבד אותו, 24/09/06 16:08

    ''הנני מכריז בזאת, על הקמת מדינה יהדיצת בארץ ישראל, היא מדינת ישראל'' מדינת ישראל, לעם ישראל על פי תורת ישראל.... זו מדינה יהודית אדון ג'מאל שאני מכבד ומעריך אבל לא מסכים עם דעותיך, ההמנון הסמל והדגל מיועדים למי שהמדינה מיודעת לו...... גם בסמלים של מידנות אירופה רבות מופיע צלב... ויש שם יהודים. תקבל את זה או שתעזוב, זה מה יש!

    IP: 217.132.159.38דווח על תגובה זו

    • ''מדינה על-פי תורת ישראל'' ?!

      אסי, 24/09/06 16:40

      הרצל לא חזה, ובן גוריון לא הכריז, על שום מדינה שתתנהל כאן על-פי התורה.

      IP: 212.235.111.220 דווח על תגובה זו

      • על פי תורת ישראל...

        דון קורטיזון, 26/09/06 14:28

        דהיינו בארץ ישראל ולא באוגנדה... ושירושלים בירתה ולא בגלל האומן 17... אתה פה בגלל תורת ישראל. הוא לא אמר שעובדיה יוסף צריך להיות הנשיא. יהודי. בגלל התורה.

        IP: 80.230.216.96 דווח על תגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      טל, 24/09/06 21:42


      IP: 88.153.7.63 דווח על תגובה זו

  • 6.

    האם בקהיר או דמשק מקבלים מרצה יהודי (ל''ת)

    שפיץ, 24/09/06 16:04


    IP: 80.230.101.219דווח על תגובה זו

    • סבי וקרובי משפחתי עד היום מלמדים בדמשק (ל''ת)

      נכד יהודי סורי, 24/09/06 16:48


      IP: 88.154.89.153 דווח על תגובה זו

      • wow,amazing! (ל''ת)

        tal, 24/09/06 17:06


        IP: 65.10.60.81 דווח על תגובה זו

      • וודאי אומרים שם כל שעל ליבם בזכות ''האויב הציוני'' (ל''ת)

        בשם בן גוריון, 24/09/06 19:00


        IP: 80.230.183.234 דווח על תגובה זו

      • הסב וקרובי משפחה מלמדים בדמשק, למה אין שם (ל''ת)

        שפיץ, 24/09/06 20:03


        IP: 80.230.100.71 דווח על תגובה זו

    • נכון, לא מקבלים, אבל,האם אנחנו חייבים לקחת דוגמה מהמדינות (ל''ת)

      הלא דמוקרטיות?, 24/09/06 18:39


      IP: 84.228.183.36 דווח על תגובה זו

  • 5.

    זכותו לומר את מה שעל ליבו...

    רועי, 24/09/06 16:00

    אם זאת זכותי לשנות את דעתי ובתור סטודנט שנה א' באונ' תל אביב להתנגד לדעות לאומניות אנטי ציוניות ולשנות את דעתי ב''בידינג'' הקרוב ולא ללמוד מדע המדינה כפי שתכננתי.

    IP: 87.68.26.182דווח על תגובה זו

    • אם זאת?

      מנחם, 24/09/06 16:33

      אם זאת - עם זאת....שנה א'?

      IP: 84.228.120.188 דווח על תגובה זו

      • אם זאת??? שנה א' ביסודי (ל''ת)

        מורה א-ב, 24/09/06 20:08


        IP: 89.0.133.100 דווח על תגובה זו

  • 4.

    נתניהו המנהיג האמיתי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יגאל כהן, 24/09/06 15:52


    IP: 69.138.187.222דווח על תגובה זו

    • כמו שאתה יגאל כהן האמיתי? (ל''ת)

      אחד תם, 25/09/06 00:45


      IP: 217.132.3.214 דווח על תגובה זו

  • 3.

    הדוקטור המלומד לא יודע להעריך את הדמוקרטיה.

    יונית, 24/09/06 15:23

    הדוקטור יודע להעביר ביקורת על מדינת ישראל.

    אבל הדוקטור לא יודע להעביר ביקורת על החמאס שלא רוצה להכיר בזכות קיומה של מדינת ישראל.

    הדוקטור לא יודע לצאת נגד ציר הרשע אירן וסוריה שחימשו אירגוני טרור ומימנו אירגוני טרור.

    הדוקטור המלומד לא יוצא נגד החיזבלה ששיגר רקטות לעבר ריכוזי אוכלוסיה.

    הדוקטור לא יוצא נגד הטרור הפלשתיני שרצח חפים מפשע.

    הדוקטור המלומד לא יודע להעריך את הדמוקרטיה של מדינת ישראל.

    חבל שהדוקטור המלומד לא מעדיף להשתמש במונח ''''סימטריה''''.
    אי-אפשר להגיד רק מה שנוח.

    חבל שהדוקטור לא מנצל את כוחו בכדי להעביר ביקורת על הפלשתינים. מה שיכל לקרב את השלום. ולא את הפירוד.

    IP: 89.0.7.73דווח על תגובה זו

    • הדוקטור המלומד הוא לאומן ערבי אנטי ציונים ויהודים-

      קיקו, 25/09/06 02:03

      תומך בבאשר אסד ובעוד ממשלים''נאורים''אחרים וכל זאת במימון מדינת ישראל
      ובתור אחד ששמע הרצאות שלו אני יכול להגיד שגם מרצה עלוב ואדם לא חכם בכלל
      ועכשיוו עוד עשו אותו ראש חוג

      המדינה מתפוררת!

      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

  • 2.

    הוא התקבל לאוני' שייח'-מוניס?

    שמש, 24/09/06 15:18

    מה הפלא?
    זו אוניברסיטה שיש בה מסגד, אך לא הייתה מוכנה לבנות בית כנסת.

    IP: 62.0.132.35דווח על תגובה זו

    • אתה מדבר שטויות. יש בית כנסת מפואר באוניברסיטת ת''א (ל''ת)

      לומד שם, 24/09/06 17:44


      IP: 194.90.37.202 דווח על תגובה זו

      • היתה התנגדות לבנייתו

        סטודנט לשעבר, 24/09/06 21:07

        בניית בית הכנסת באוניברסיטת ת''א לוותה בהפגנות ובהתנגדות מצד חלק מהסגל האקדמי, שהתנגד לקיומו של מוסד זה בתוך הקמפוס.

        IP: 84.95.105.207 דווח על תגובה זו

  • 1.

    מה שהכי מרגיז זה להעביר ביקורת על ישראל.

    יונית., 24/09/06 15:16

    מדוע שהדוקטור המלומד לא יעביר ביקורת על החאמס שלא רוצה להכיר בזכות קיומה של מדינת ישראל?

    מדוע שהדוקטור המלומד לא יצא נגד פיגועי הטרור הפלשתיני?

    מדוע שהדוקטור המלומד לא יצא נגד ציר הרשע אירן וסוריה?

    מדוע שהדוקטור המלומד לא יגנה את החיזבאלה ששיגר רקטות וקטיושות לעבר ריכוזי אוכלוסיה.

    אני בטוחה שהדוקטור יודע שהוא חד-סיטרי. ושמה שמותר למוסלמים אסור לא ליהודים ולא לנוצרים.

    יהודי באוניברסיטה איסלמית היה נרצח עוד לפני שהוא היה חולם להיכנס בשיעריה של כל אוניברסיטה איסלמית.

    אבל אצלנו כולם מנצלים את הדמוקרטיה. ומשתינים מהמקפצה.

    IP: 89.0.7.73דווח על תגובה זו

    • צודקת 100% צביעות ותמיכה באויב במיטבה! (ל''ת)

      --, 24/09/06 22:12


      IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו

    • מדוע? כי הוא נאמן בראש וראשונה לבני עמו (ובצדק) (ל''ת)

      אפרים, 25/09/06 01:14


      IP: 81.151.145.17 דווח על תגובה זו

      • אז הכי הגיוני שיעבור אליהם! (ל''ת)

        --, 25/09/06 19:25


        IP: 85.130.149.244 דווח על תגובה זו