• 34.

    יונית פשוט מקסימה!!!!

    shosh, 26/09/06 19:05

    מה אתם רוצים ממנה היא חכמה ןשדרנית 10! אין חבל על הזמן! ומה שהיה עם ציפי ליבני היה מגיע לה הסכם היה (ועדיין) רע מאוד וטוב מאוד שהיה לה את הביצים להגיד את זה! אני מהצפון והייתי כל המלחמה ואני יכולה להגיד שכולם באותו יום היו מעוצבנים עד הגג ואנחנו מודים לך יונית יישר כוח גדול! וזמן המלחמה היא הייתי עמיצה ועיתונית מושלמת ומקצועית ברמות הכי גבוהות שיש!

    • שאני רואה את הזיוף המהלך הזה מתהפכת לי הבטן (ל''ת)

      גג, 17/10/06 14:23

  • 33.

    מה שבאמת מטריד בכתבה היא העובדה שחברת החדשות לא מוכנה להגיב

    שלום, 25/09/06 15:50

    כמו אחרון העסקנים המושחתים, חברת החדשות לא מוכנה לתת תגובה על כתבה שעוסקת בקלקוליה. השתן הציף שם מזמן את הראשים - מישהו באמת חושב שהם יעשו בדיקה כלשהי על ארועי המלחמה?

    בכתבה מזכירים את הניו יורק טיימס והביביסי כדוגמאות, אבל את מספר העתונאים בארץ שמגיעים לרמה של מתמחה בשנה ראשונה בגופים האלו אפשר לספור על יד אחת. למה להתאמץ ללמוד מקצוע לא פשוט כמו עתונאות, כשאפשר פשוט להעביר שלוש שנים בגל''צ - אבא יסדר - ואחר כך להתחיל לקטוף מיד משכורות חמש-ספרתיות?

  • 32.

    יאללה יא מעפנים תרדו מיונית מהר

    ז'וז'ו, 25/09/06 10:22

    מה אתם רוצים מערוץ 2 העברית שלהם חבל על הזמן שום בצל שום בצל אני מאוד אוהב לשמוע את החדשות ואיזה כוסית יונית מה אתם רוצים איזה שגיאות יותר טוב שידברו כמו איזה פרופסור אשכנזי? לא רוצים שיהיה כמו החיים יבין הזה שאפשר להירדם ממנו.

  • 31.

    ערד ניר

    מיקי, 25/09/06 10:05

    מה קרה לערד במהלך המלחמה,אנשים היו בהלם מהשינוי שעבר עליו,הוא היה מאד תקיף וזה לא אופייני לו,ערד תחזור להיות מה שהיית ובלי שום קשר אין על אהרלה ברנע באמת הגדול מכולם

    • עדיף שערד ניר ידחוף ידים לתחתים של פרות

      נמאס מערוץ 2, 25/09/06 10:31

      בתור וטרינר עדיף שערד ניר יעסוק בעבודות כמו ביצוע בדיקות רקטליות לפרות במקום להרגיז אותנו בחדשות ערוץ 2.
      חוץ מזה זה נכון שיש לו פאה?

  • 30.

    רתם יקר/ה (בשמות של היום אי אפשר לדעת)

    רשע, 25/09/06 09:05

    השפה העברית אכן נשחתת (מתקלקלת), אלא אם כן יש לשפה צוואר כלשהו לשחיטה, או שלחילופין את/ה שוקל/ת לפתוח בקריירה של טוקבקיסט/ית.
    אנל'א יודע על מה מלין האדון רוזן. תפקידם של הערוצים 2 ו 10 הוא להרוויח כסף עבור הזכיינים ובשום פנים ואופן לא להשגיח על העברית, לקדם תרבות או חלילה ליצור עיתונאות שקולה והוגנת.
    המראה (מה שמכנים בבראנג'ה ''לוק'') הוא המסר והפוזה היא הכלי להעברת מסר זה. לעיתים קרובות מתבלבלים המגישים והקריינים (טאלנטים בשפתכם) נאי המראה והמפורסמים לחשוב שהם אכן מתנת האל למין האנושי ושאכן השמש בכבודה ובעצמה זורחת להם מהתחת. טוב יעשה האדון רוזן אם ישעה כמה מהטאלנטים (כשרונות?) ע''מ לפנות מקום ליפים/ות (כוסונים וכוסיות) נוספים לעשות כסף קל.
    כתבות מהשטח? הצחקת אותי! מי צריך כתבות מהשטח כשאפשר להתחרמן על יונית ומיקי???

  • 29.

    לא צופה בחדשות ערוץ 2-יונית וגדי בלתי נסבלים-גם רוני דניאל ושות (ל''ת)

    ..., 24/09/06 23:13

  • 28.

    בגלל יונית לוי אני לא רואה את חדשות 2

    ליאור, 24/09/06 19:43

    בגלל יונית לוי עברתי לערוץ 1

    • האמת גם אני ..... מעדיף את ערוץ 10 (ל''ת)

      אביב, 24/09/06 22:46

    • תפסה תחת, הא? (ל''ת)

      כרמית, 25/09/06 00:17

  • 27.

    בלי לפגוע - ובאמת מסקרנות:

    תמהוני, 24/09/06 19:34

    אפשר לדעת מאין הגיח מר רוזן, מהו ניסיונו, ומאין עוזו להראות לכולם את הדרך הנכונה?
    מישהו (באמת!) יודע?

  • 26.

    איתי אנגל תמיד מדבר רהוט נכון ובטוח. מפגין אמפטיה ........

    נועה, 24/09/06 15:20

    במעט שהוא על המסך נראה עדין ואנושי. גם שהוא משתמש בסלנג לפעמים זה נעשה בצורה מעודנת.והקול שלו נעים ונינוח לא מונוטוני ומעצבן. מקרין המון אינטילגנציה מדבר פשוט אבל שומר על רמה מכובדת. אין עליו מקרין שלוות נפש והקשבה .תענוג להקשיב לו בכתבות שלו וגם לפעמים שהוא על המסך. קולו מיוחד ועברית נכונה .תענוג...................

  • 25.

    אמנועל רוזן העיתונאי הכי קטן שיצא במלחמה (ל''ת)

    הבייתה ומייד, 24/09/06 15:18

  • 24.

    רוזן...ראית איך נראית ונשמעת תקשורת הספורט?

    תקשורת הרסה גם, 24/09/06 15:10

    ועדת חקירה מיידית לאמצעי לתקשורת!!!

  • 23.

    חוסר תרבות דיון - התחיל בפופוליטיקה - התפשט לכולם

    אזרח-1, 24/09/06 15:04

    עצוב.

  • 22.

    ביקורת צודקת

    שפוי, 24/09/06 13:38

    מגיש חדשות טלוויזיה בעיקרו הוא קריין.

    בובה שמופעלת ע''י כותב החדשות.
    החשיפה והאיפור גורמים לחלק מהם לחשוב שהם מעצבים את המציאות.

    מדברים יותר מהמרואיין, קוטעים ראש ממשלה במהלך פיתוח רעיון. הדוגמה הקלאסית הוא ערד ניר, שהיגויו הוא בלתי נסבל. ניתן לחשוב שהקריין הזה הוא בעצם ראש הרשות המבצעת.

    כנ''ל יונית.
    צדק מי שציין, כי הטוב ביותר הוא יעקב אילון, וגם מיקי היודעים כנראה שהם מגישים ולא מעצבים מציאות.

    אינני יחצ''ן של מגישי החדשות בערוץ 10. אבל ערוץ 2 הגזים: רוני דניאל הוא לפחות רמטכ''ל, יונית לוי כבר אמרנו, ערד ניר , אין מה להוסיף--השתן עלה לו לראש.
    ולחשוב שערוץ 2 מגיש את מצעד האיוולת, החל מכוכב נולד, ראשון הרקדנים, ראשון העשירים ועוד. רדידות יותר גדולה אין בנמצא.
    לכן (חוץ מגדי סוקניק שהוא צנוע יחסית) ניתן להגדיר שם את המגישים : מלכי הכלום

    • מהסיבות האלה חדלתי לראות ערוץ 2.

      טליה ר., 24/09/06 19:38

      ואם יש מי שתפקידו לבקר-זה לא ניכר על המסך.

  • 21.

    לשלוח את המגישים הביתה למען הצופים!

    motyper, 24/09/06 13:33

    אין לנו מגישי חדשות או תוכניות, יש לנו חברה שמעבירים משדר במסגרת בידור עצמי.
    יונית לוי אינה קריינית, אינה דוברת עברית וההדבדחויות שלה עם עצמה אין להן מקום על המסך.
    שותפה יחד עימה עושה הכל על מנת ליצור חדשות.
    הדוגמא הטובה לכך היא בראיון בו המרואיין מסרב להשיב וצמד החמד יחד עם הנוסבאום - אז כפי ששמענו מפלוני הוא ממשיך לטפל בנושא, איזה ממשיך ואיזה נושא לצמד הליצנים הפתרונות.

    • אבל זה ערוץ 2, ממית התרבות והשפה העברית

      תושב, 25/09/06 02:27

      אתה לא יכול לבוא להורים של ילד מפגר ולהתלונן בפניהם שהוא לא תקני כי הוא מפגר.
      ערוץ 2 המציא את זה, אז על מה התלונות?

  • 20.

    אין מקצוענות בארץ

    Carpe Diem, 24/09/06 10:52

    דוגמנית היא מגישה בטלויזיה!
    סגנית מלכת יופי? מנחה
    זוכה בתכנית מציאות? שדרנית
    זמרת חובבנית? לטלנובלה
    אבא זמר? תכנית בוקר
    אמא עתונאית? את עורכת
    ברקודה? מראיינת
    כדורגלן? אתה רקדן
    כדורגלן עלג? פרשן כדורגל
    והכתבים שהם כן מקצוענים? לא מתכוננים לתכנית, לא מכינים שעורי בית, אין חומר רקע, עזוב אותך!

  • 19.

    המקבילה של יעל בר זוהר

    רבקה, 24/09/06 10:32

    ככה זה כשבוחרים את המקבילה של יעל בר זוהר להגיש חדשות/כתבות, רבותי הרדידות חוגגת ואנו יושבים וצופים. אני קוראת לחרם על ערוץ 2 שנושא את נס הכלום והשטחיות. אם לבני אדם אין להם כבוד, למה שיהיה להם כבוד לשפה? (ולא חשוב אם האדם הזה הוא שר או ירקן,מרוב שאנחנו מדברים בסיסמאות, שכחנו להתייחס אל האנשים קודם כל כאל בני אדם...) רוזן אל תוותר! עמוד על קוצו של יוד בנושא. וטוב שאתה שם.

  • 18.

    חוסר תרבות. זו מילת המפתח בכל ההתנהלות

    טליה, 24/09/06 10:23

    הישראלית.
    חדלתי לראות חדשות ומגזינים בטלויזיה,רק בשל השפה הקלוקלת,הבלתי נסבלת של המנחים והכתבים. איה ראומה אלדר ורעיה?!לא נשאר זכר למסורת הקריינות הרהוטה בשפה תקנית.
    מביש ועצוב.
    חי פה עם נחות ונבוב ורדוד.ישראלים.

  • 17.

    תתפלאו אבל רפי רשף המהולל טועה בעברית פעמים רבות בתכניותיו (ל''ת)

    אילנה, 24/09/06 09:10

    • וגם רזי ברקאי

      מיכאל, 24/09/06 10:27

      טועה לעתים קרובות טעויות עובדתיות בתוכניתו. לא מדובר בדעות - אלא בעובדות.

      • נינו של מחיה השפה העברית-אליעזר בן-יהודה,אומר אוכלים במקום מזונות (ל''ת)

        גם גיל חובב, 24/09/06 15:18

  • 16.

    ערד ניר פלצן

    בני, 24/09/06 09:02

    ערד ניר הוא כלום ושום דבר בתקשורת. מחזיק מעצמו כאילו הגיע לכאן מהסי.אן.אן. שחצן, מתנשא, הביקורת שהעביר במהלך המלחמה היתה נוראית. הביתה

    • מה זה כאילו?

      דן, 24/09/06 17:14

      מה זאת אומרת כאילו הגיע לכאן מהסי אן אן? ואם אכן הגיע מהסיאןאן יש לו זכות לדבר בהתנשאות כלפינו, אפילו שאנחנו פרובינציאלים?

      • צביר של אויר חם ותו לא (ל''ת)

        מייבש שיער, 24/09/06 17:55

    • ערד האפס התחיל בתור הסייד קיק של דר רות ווסטהיימר (ל''ת)

      שם מקומו הטבעי, 25/09/06 02:21

  • 15.

    התייחסות

    נ, 24/09/06 08:10

    א. טוב לדעת שיש גוף כזה ואיש כזה כמו גיורא רוזן. ב.מסכים לכל מה שאמר.ג.זה שערוץ 2 בחר לא להתייחס לבקורת-לדעתי אומר הכל על הערוץ.רק לראות ולשמוע את גדי סוקניק ויונית לוי מדגמנים בהתלהבות כל אסון ,רק מזה אפשר לחטוף עצבים.אני עזבתי אותם מזמן,ואני מזמין את כל השפויים בעם ישראל לעשות כמוני.

  • 14.

    קנאתם של זקנים

    פוילע שטיק, 24/09/06 07:41

    כל המפנים אצבע מאשימה כלפי הקריינים-שדרנים
    צעירים, עושים זאת מתוך קנאה צרופה: דוברי האידיש הקשישים , כשנוח ומתאים להם, הופכים להיות מגיני השפה העברית. הם מבקשים לשמר שפה ארכאית גלותית מבלי לתת את הדעת ואף להתכחש לתמורות והשינויים שחלו בכל התחומים: טכנולוגיה, תרבות וכמובן
    הדינימיקה בה מתנהלים החיים המודרניים.
    וכמי שמכיר אישית את יונית לוי, אני יכול לסתור את אוסף השטויות שנכתב אודותיה, בחוג מכריה היא נחשבת דווקא לביישנית ומופנמת, היא נחנה באינטליגנציה גבוהה מהממוצע, ובעלת השכלה אקדמית (שני תארים). מעניין מה הם הכישורים של המבקרים רבי התהילה.

    • אז אם יש לה 2 תארים אז היא לא מתנשאת, תוקפנית ושטחית?

      הגיון פשוט, 24/09/06 09:12

      השאלה היא לא מה חושבים על יונית החברים שלה, אלא כיצד היא נמדדת בעיני הצופה מבחינה מקצועית.

      אם היא לא נעימה, ומשדרת משהו מתנשא, זה ממש לא משנה או קשור מה חברים שלה חושבים עליה או אם יש לה 5 תארים.

    • גם ראומה אלדר היתה אשכנזיה??????

      גילי, 24/09/06 10:19

      תואר שני או שלישי לא הופך את האדם לדובר עברית ההתבטאות בעל פה או בכתיבה אינה קשורה לכמות התארים לו בתי הספר היו מתעסקים בללמד לכתוב חיבור כמו שהיה פעם העברית של היום היתה נשמעת אחרת ואין שום קשר למוצא. יש ערבים המתבטאים בציבור טוב יותר מכל ישראלי יהודי, אבל כנראה שלא תבין מה כתבתי כי בטח יש לך תור שני או PHD

  • 13.

    חיים לא יבין

    Carpe Diem, 24/09/06 01:44

    בארה''ב היו מעיפים את חיים יבין כמו שהעיפו את דן ראד'ר.

    על שאלות כאלו:
    ''מר אולמרט, האם אתה מושחת?'', שאל מר טלוויזיה, ואולמרט שלף מהמותן: ''חד משמעית לא! הלוואי שהיו לי דירות כמו שיש לך והלוואי שהייתי מקבל את המשכורת שלך!''.
    ברור שגם אולמרט ירד מהפסים והגיב בהערה אישית.

    מה החוצפה הזאת? אתה, חיים יבין, כמנחה חדשות ומראיין, אמור לשאול שאלות עניניות, נוקבות, מבוססות, אבל לא להדביק לאנשים שמות תואר כמו ''האם אתה מושחת''? את זה תשאיר לצופים לקבוע. גם הפרצופים וההעויות שאתה עושה הם לא במקום.
    ברור שאתה חושב על רייטינג ואולי אתה מנסה להתחרות בשדרניות הברקודות.

    • השתן עלה ליבין לראש והיה שם הרבה מקום ריק לשתן

      גיל אזולאי, 24/09/06 13:43

      תת רמה של הגשה, שאלות מטופשות בד''כ, הערות מטופשות על בסיס קבוע

  • 12.

    ביקורת מבוססת - שידעו ויפנימו

    א., 24/09/06 01:40

    ויסיקו לקחים , ואם יתוקנו אפילו בחלקם אז הרווחנו משהו.
    כל הערוצים - מי יותר ומי פחות .

  • 11.

    בזכות הראיון - מתברר שיש לאן (וכדאי)

    לשלוח ביקורת., 23/09/06 23:13

    תודה.

  • 10.

    יונית לוי בלתי נסבלת בעליל

    דן, 23/09/06 22:26

    ראשית האיפור שלה.נראית כמו בובת חרסינה ולא כמשהו טבעי.כנראה שהאיפור הכבד הזה מסתיר את הכיעור שלה.גם הפאתוס שבו היא מדברת מזוייף.בקיצור,בובת חרסינה מזוייפת.

    • צודק, לא נעים לצפות ולהקשיב לה (ל''ת)

      גיל אזולאי, 24/09/06 13:42

    • ולמה אף אחד לא מתייחס לחיה שסוקניק חובש לראשו ?!

      התעללות בחיות, 25/09/06 09:51

      יונית באמת על הקאנטים של הג'נטים, אבל מה זה היצור החי הזה שסוקניק חובש לראשו. ....
      איפה צער בעלי חיים כשצריך אותם ?

  • 9.

    בקיצור - ערוץ 1 יצא נקי.

    גמליאל דסה, 23/09/06 22:21

    כל הכבוד לחיים יבין!

  • 8.

    תזכירו לי מי זה בכלל - מה הוא עשה

    חן, 23/09/06 21:16

    מה הכישורים שלו חוץ מפה גדול?

    • תזכיר לי מי אתה? - אההה - אתה אבא של יונית (ל''ת)

      חן חן למתחנפן, 23/09/06 22:13

    • גם גסות, גם בורות וגם התלהמות במשפט וחצי. ברכותיי! (ל''ת)

      אסי, 24/09/06 02:21

    • כשאתה צודק לא חשובים הכישורים (ל''ת)

      דודידו, 25/09/06 07:34

    • אבא של יונית, אל תשכח שגם היא לא עשתה הרבה עד ששמו אותה בחדשות (ל''ת)

      ערדי, 25/09/06 15:36

  • 7.

    ביום הבחירות,התקשורת מצאה דרך להתאפק ולא לדווח על נפילת קסאם באשקלו

    דוד, 23/09/06 18:52

    כי זה יה מפריע לשמאל לנצח בבחירות.

    '' אני מסכים שלתקשורת מותר לבקר וזה אפילו אולי גם תפקידה. אם העם לא מבין זאת, אז יש לנו בעיה. ''... אתה מדבר על התנשאות?! ל ''עם'' נמאס, כי הביקורת היא תמיד מעמדת שמאל קיצוני. רוצה לראות את דקת השנאה של אורוול? תראה כתב מראיין את ביבי.. השנאה שלהם כלפיו היא פתולוגית. חובנים ,פוליטרוקים קטנים כולם.

    • מה,השמאל זכה בבחירות? קדימה זה שמאל? (ל''ת)

      Rנב, 24/09/06 00:57

      • מה הקשר אם ''קדימה זה שמאל'' או לא. הטענה שלו נכונה וחשובה

        ניר, 25/09/06 15:40

        התקשורת היתה מגויסת לטובת קדימה (או לחילופין נגד ביבי) ברמה כזו שלא היתה לה בעיה לותר פה אחד על ''זכות הצבור לדעת''.

        אבל מוזר מאד לראות איך האינטרסים של קדימה זכו לשתוף פעולה מלא מהתקשורתֿ, בניגוד לאינטרסים של מדינת ישראל כולה במלחמה האחרונה.

        • זה לא משנה-גוש קטיף היה מלא רפש ועכשיו הוא נקי (ל''ת)

          רר, 17/10/06 14:26

  • 6.

    כל הכבוד לגיורא רוזן! שנה טובה! (ל''ת)

    אורן, 23/09/06 18:43

  • 5.

    מאוחר מדי ומעט מדי. השפה העברית מזמן פשטה רגל

    גילי, 23/09/06 18:37

    ולא רק בתקשורת האלקטרונית אלא גם בתקשורת הכתובה האינפלציה של ה''יודים'' ושל ה''ווים'' הטיה של מילים לועזיות כאילו הן פעלים בעברית כגון ''למקסם'' בררר מזעזע!!!

    • לא רק זה

      רון, 23/09/06 21:43

      מה עם לקמבק, לטקבק (מלשון טוקבק). ולגבי האינפלציה, אז גם האינפלציה של ה''אלף'' עלתה פלאים. על כל קמץ או פתח מוסיפים אחריו 'א'
      ממש בלתי נסבל

      • ומה עם אילה חסון

        צרכנית תקשורת, 24/09/06 10:17

        שמביאה את שיבושי הלשון והעלגות לשיאים שטרם נראו?
        האם משכורתה לא מאפשרת לה מורה פרטי שיחלץ אותה ממעמד דוברת העברית הנחותה שבתקשורת?

        • צודקת לגבי אילה חסון

          ג, 25/09/06 00:01

          היא עילגת והפרשנויות שלה רדדות להחריד.

          • ל-ג, על חסון

            צרכנית תקשורת, 25/09/06 08:59

            רמת הפרשנות שלה לא רלוונטית, למרות שגם אני חושבת כמוך.
            אפילו היתה מתברכת ברמת פרשנויות של הניו יורק טיימס, אוזני היו ממשיכות לצרום משיבושי השפה המחפירים שלה.

    • כל כך הרבה שגיאות בסיסיות בעברית. נורא. (ל''ת)

      אוהב שפה, 24/09/06 09:55

  • 4.

    כתובת דוא''ל המבקר?

    אץ נונימי, 23/09/06 17:30

    איך ולאן שולחים תלונה?

    • פרטים ליצירת קשר

      מאיה, 23/09/06 20:13

      אתה יכול לשלוח מייל דרך אתר הרשות השנייה www.rashut2.org.il
      לפנות בטלפון 02.655.6222 או בפקס 02.655.6287

  • 3.

    צודק, זכור עוד הראיון גס הרוח של אילנה דיין עם אהוד ברק

    ירון, 23/09/06 15:40

    זכור היטב הראיון עם ראש הממשלה דאז, שבו דיין דיברה אליו כאילו היה אחרון עובדיה. זה היה מביש ולמרבה הצער זה נמשך.

    • אילנה דיין מדברת בהתנשאות ובגסות כלפי כל מראוייניה

      יונה פעמונה, 23/09/06 19:08

      משום מה, בשל אותה תוקפנות היא זכתה להערכה.

      הציבור בישראל, זיהה התנשאות תוקפנות וגסות עם אינטליגנציה.

      היום כבר נמאס לציבור שהתבגר ולמד להבחין בין דמגוגיה והתנשאות לבין מקצועיות ואינטליגנציה.

      • אני מחרים את אילנה דיין מאז 1996

        אני, 24/09/06 18:29

        כשהיא תקפה את הרמטכ''ל אמנון שחק באלימות, כאילו הוא במו ידיו אשם בפיגועים שהיו אז.

  • 2.

    סוף סוף היתייחסות רצינית!

    שולה, 23/09/06 14:54

    לא ידעתי שיש גוף כזה שמבקר את הקריינים. ראשית - עלו והצליחו! עד עכשיו כל מראיין היה חופשי להגיד ולעשות כירצונו. שנית - מיזמן אמרתי שההיתנהגות של יונית באופן כללי היא עצבנית מידי ובעיקר מול השרה ליבנה. אם ליבנה לא היתה במעמד כזה היא היתה פשוט אוחזת בידה הרכה של יונית ומכופפת אותה עד כאב. מגיע לה!
    שלישית - העברית שלהם קלוקלת.
    לא כולם כמובן! יעקב איילון אלוף! וכל הקרייניות צריכות ללמוד פרק בהילכות ממיקי חיימוביץ האלופה!
    היא ההוכחה שניתן להיות יפה מדהימה וגם אסרטיבית ואינטליגנטית. ממש וונדר וומן האשה הזאת! המשיכי כך.

    • אולי תלמדי עברית קודם.... (ל''ת)

      לשונאי, 23/09/06 18:38

  • 1.

    השפה לאחרונה יותר ויותר רדודה.

    ישראלית., 23/09/06 14:43

    בחדשות הייתי מבקשת שפה גבוהה ורהוטה יותר.