• 70.

    זיכרון קצר

    יוסי, 19/10/08 16:25

    כניראה שגב'' אלון היא שחקנית מעולה וחושבת שהמחזמר נימשך ''שקרים ותרגילים מסריחים הם אופיה האמיתי''
    מנסיון אישי-רק שכחה שהחיים הם גלגל.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שיהיה לך רק טוב

    69 galit, 09/11/07 21:25

    אני מאחלת לך רק טוב כי אישה כמוך לא פוגשים כל יום רגישה טובה ועוזרת חבל שיש אנשים שמדברים שטויות ולא מתעסקים בחיים שלהם שלך יהיה רק טוב ותמשיכי להיות מקסימה כמו שאת כי אנשים כמוך אין הרבה

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    חיזקי ואימצי אישיות נעלה את עשיתך

    אחת שסוגדת לך, 20/10/06 07:01

    חיזקי ואימצי אישיות נעלה את עשיתך
    ושיפוטך איש לא יוכל לימחוק ולקחת.

    אין לי ספק, שכל דבר שתעסקי בו תעשי אותו הכי טוב שיכול להיות.
    ולהלן כמה ממעלותייך שלמדתי עליך/מימך: צנועה, ענווה, חכמה, אצילית, אנושית ורגישה והחשוב ביותר עושה צדק. חיזקי ואימצי אישה יקרה. אוהבת אותך . י.נ
    ( ותשתקו כל צריי העין קנאים ומוצצי דם)

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לו באמת היה משפט צדק, היו הופכים משפט זה למשפט ראווה. (ל''ת)

    למען יראו ויראו, 21/09/06 12:47

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לדעתי יש להחמיר איתה: למען יראו ויראו. (ל''ת)

    משפט צדק, 21/09/06 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אל תרשיעו אותי- אז גם לא אותנו (ל''ת)

    העם, 21/09/06 10:52

    הגב לתגובה זו

    • שופטת על ספסל הנאשמים הודתה פרצה בבכי

      משה, 21/09/06 13:13

      פרצה בבכי וביקשה מהשופטים את החסד שבאי הרשעה.
      ולמה לא להרשיע !!!
      מה את חושבת שאת אינך בר הרשעה
      עם רישום פלילי !!!
      במה ניחונת או מאיזה חומר
      את קרוצה
      שמגיעה לך הפרבלגיה הזו .
      עברת עבירה פלילית נקודה .
      עבירה על חוק הבניה
      (סגרתי חלון בבתי הפרטי)
      שזו עבירה מוניציפלית
      הורשעתי שלמתי וזה הופיע לי ברישום פלילי
      איפה ההגיון ,
      מה את מיללת ומבקשת חסדים
      את לא מורמת מהעם .
      סוף מעשה בתחילת מחשבה
      את אשמה תפרעי את החוב ולאלתר
      תשמשי דוגמה ומסר לציבור
      שהחוק שווה ל כ ו ל ם ,

      הגב לתגובה זו

      • אתה איש רע!!!

        טלי, 21/09/06 15:17

        זה הבן זוג שלה. הוא אפילו לא התלונן.
        אלפי אנשים בשנה עושים זאת ואף אחד לא יושב על ספסל הנאשמים.
        זוכר את פרשת ההאזנות במשטרה? הרבה יותר חמור ואף אחד לא שילם על זה.
        תסתכל קצת מעבר תקצה האף שלך והאגו הענק שלך.

        היא בן אדם! (מה שאתה כנראה לא!)

        הגב לתגובה זו

        • היא בן אדם! (מה שאתה כנראה לא!)איש רע!!טלי שופטת את כבר לא תהיי

          משה, 22/09/06 00:54

          אנחנו הציבור מבקשים להחזיר את האמון בכלל מערכת בית המשפט ,
          די לאיפה ואיפה ,אף אחד לא מורם מהעם דין שווה לכולם בהתאם לסעיף העבירה,
          ולא משנה אם אני בן אדם
          ואת כנראה שבאמת שלא .

          הגב לתגובה זו

      • צודק בהחלט, רק שבמציאות זה לא ממש (ל''ת)

        עובד, 21/09/06 22:09

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    השופט

    פקק תנועה, 21/09/06 09:12

    ברק לא מוכן להודות שמערכת המישפט במדינה פשטה מיזמן את הרגל.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אם בארזים נפלה השלהבת - מה יגידו עזובי העם (ל''ת)

    מה ?, 21/09/06 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אם שופטת עוברת על החוקים - מה כבר מצפים מהעם (ל''ת)

    יש גבול, 21/09/06 07:58

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מה הוא מחייך ?

    יעקב, 21/09/06 04:21

    יש לנהוג עימה במידת הרחמים, ואם פסק הדין לא יהיה קל, זה רק בגלל שהשופטים, לא אוהבים את עורכי הדין היחצנים, ולא רוצים לתת להם להרגיש שבזכותם, היא יצאה בזול. וחבל לי עליה , כי בבחירתה את ליבאי, הוכיחה שיקול מוטעה, כשם שההתנהגות שהביאה אותה לכס הנאשמים, היתה מוטעית. לו הופיעה בגפה, והייתה טוענת, שאהבה וקינאה, יעוורו עיני חכמים, ומה שהיא עשתה, בבחינת לא יעשה, ומביעה חרטה, ואיש לא יחשוד שהיא תעשה כדבר הזה בעתיד. זו מעידה חד פעמית. והיא הרי לא גרמה נזק לאיש, גם אם צעקה על הפרחה, שהתעסקה עם החבר הפרח שלה, גם אז הדבר מובן, כי שום שופט שיושב ודן בענינה , במצב דומה, יתכן ולא היו עושים בדיוק מה שהיא עשתה, אך הם היו עושים דבר שאינו מכובד, אך מקובל, כגון, קללה, או הרמת קול, או איום, או סנקציות, נגד הצד ה''בוגד''. אז בואו נרד מהעץ, השופטת לאופר, היא אישה רגשנית, שיש להאשימה רק בדבר אחד, בחירה לא נבונה של בן זוג, אחרת, היא הייתה נשואה לבעלה הראשון באושר, ובנאמנות עד הים הזה. ואיש זולת הבאים להישפט בהיכלה לא היה יודע על קיומה. אני מציע לשופטים, בפסק דין קצר, להודיע כי הנאשמת, נענשה די, ע''י אובדן כס המשפט, והיפרדות מהחבר הסורר, ומאחר ועברה היה ללא דופי, וכי לא נגרם נזק ממשי לאיש מהנוגעים בענין, וחזקה עלינו שבעתיד תשקול את צעדיה ולא תנהג בקלות ראש, אנו מטילים עליה אלף שקל קנס, וחמש מאות שקלים שכר טירחתו של מר ליבאי, שישולמו בתשלומים נוחים, של חמישה שקלים לחודש, שלדעתנו זה מה שהוא שוה .

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    המצב חמור שבעתיים

    רודף צדק, 21/09/06 04:19

    שופטת שמרשה לעצמה לעבור על החוק תוך ניצול קשרים עם עד, מי יודע האם היא לא התייחסה לעדויות אחרות שלו בתיק ההוא או בתיקים אחרים בצורה שונה ממה שהיתה צריכה להתייחס. אין שום סיבה להקל בעונשה ובטח לא לשקול בכלל האם להרשיע או לא .השופטת(לשעבר,ברוך השם) לא באה מיוזמתה ואמרה חטאתי,פשעתי, הנה אני מתפטרת סילחו לי, אלא המשיכה לשבת בכס המשפט עד שנתפסה. האם רו''ח למשל שמועל בכספים של החברה בה הוא עובד, יכול לטעון שהתפטרות מהחברה היא בגדר מחווה ומהווה עונש מספיק? לדעתי, צריך לבדוק היטב את כל פסקי הדין שנתנה ולראות האם הם עומדים במבחן השיפוט ההוגן,ולבטל את התוצאה שהתקבלה במשפט בו הופיע העד שבו השתמשה.
    אתם מוזמנים להכנס לבלוג של רודף צדק ולקרוא מאמרים נוספים בנושא זה ובנושא בית המשפט בכלל
    blog.tapuz.co.il/rodeftsedek1

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    צר לי עליה, אבל היא תיאלץ לשבת קצת בכלא...שופטת!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גבי נעים, 21/09/06 01:46

    הגב לתגובה זו

    • כלל לא צר לי על אלו שמנצלים את מעמדם ומשרתם. (ל''ת)

      ישר לכלא, 21/09/06 12:38

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא תחוס עניך,נפש בנפש עין בעין...גברת את ממשפחה אמידה,יש כסף אין שכ

    $$$$$$$$$$$$$$$, 21/09/06 01:24

    וביערת הרע הזה מקרבך,ולא תחוס עניך,נפש בנפש עין בעין...גברת את ממשפחה אמידה,יש כסף אין שכל,חשבת שחוקים נועדו לאנשים אחרים? יש פושעים ויש אני? פתאום נהיית אמא חד הורית לצורך הענין? איזה שימוש ציני במונח ''חד הורית'' ...אפשר לחשוב שאת שוטפת חדרי מדרגות כדי להאכיל את בנותיך,ואולי אם הורייך היו קצת נותנים לך לשטוף רצפות, היית נכנסת ביותר יראת קודש לתפקיד השופטת ולא חושבת שיש פושעים ויש אני...

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מענין איזה מידת חסד יוענק לנאשם הבא לפניהם?.או שייגמרו כל מידות חסד (ל''ת)

    עיר אוהלים, 21/09/06 00:23

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מְדִינָה מִקְרִית

    אלכס, 21/09/06 00:23

    מְדִינָה מִקְרִית
    שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
    אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
    מְדִינָה לְמַרְאִית.

    מְדִינָה עִיזִית,
    נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
    אֲחוּזַת תְּזָזִית,
    יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

    עַם מְנוּוָן,
    מעֲרָכָיו מְרוּקָן
    אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
    רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

    חֶבְרָה אֲרוּרָה
    מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
    רָעָה וגְרוּעָה
    עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

    מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
    עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
    מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
    סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מרוב הוד כבודו לא רואים כבר יותר את הצדק...

    אלכס, 21/09/06 00:20

    מרוב הוד כבודו לא רואים כבר יותר את הצדק...

    ''ונתת לעבדך לב שֹמע לשפוט את-עמך להבין בין-טוב לרע, כי מי יוכל לשפוט את-עמך הכבד הזה''. מלכים א', ג', ט'. שיר זה מוקדש למרבית שופטי בית-הדין ה''גבוה'' ל''צדק''.

    מרוֹב הוֹד כְּבוֹדוֹ לא רוֹאִים כְּבָר יוֹתֵר את האָרֶץ...
    אִיש מבינינו איננו עוֹמֵד כלל בפֶּרֶץ
    רַק שוֹפְטֵי ''העֶלְיוֹן'' בפסיקותיהם
    מֵיטִיבִים, מַפְלִיאִים, מַדְהִימִים בִּיְכוֹלְתָם את הכּל לתָרֵץ
    איש מביניהם אף אֵיננו טוֹבֵל וביָדוֹ שֶרֶץ .

    מִפְּאַת הוֹד כְּבוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ לא רוֹאִים יוֹתֵר את היַעַר
    לא דוּבִּים, לא זְאֵבִים, לא פִּטְרִיוֹת, אֲפִילוּ לא כִּיפָּה אֲדוּמָה
    לא שִלְגִיָה, לא גַמָּדִים, אַף לא, אוּלַי, סתם דְבוֹרָה, תְּאֵנָה, תוּתִּים או פִּרְחֵי-בָּר
    הם שם, ממעל, באַרְמוֹן השֶנְהָב: סְפוּנִים , נִישָאִים, מְדוּשָנִים, מְחוּסָנִים,
    שוֹתְקִים, מְשוּתָקִים, מְרוּחֲקִים, מְנוּוָנִים, מְנוּתָקִים,
    אך חֲרִיפִים, מְפוּלְפָּלִים וְחַדִים מִתָּמִיד כַּתער !
    אנחנו כָּאן, על פְּנֵי אֲדָמָה (טוֹבָה?) זו מִתַחַת,
    סוֹפְגֵי מוּסָר תּוֹכֵחָה וגַעַר !
    מִי היה מַאֲמִין, כִּי עד כְּדֵי כך, ביניהם לבינינו
    יִיוָוצֵר כָזֶה, כּה רָחָב ועָמוֹק, אוֹתוֹ פַּעַר ? ? ?
    הֵן כְּסִיל לא יבִין זאת, לא אֱווִיל, לא חָכָם,
    וודאי לא שוֹטֶה או איש בַּעַר
    אֱלוֹהִים, שא-נא תְפִילָה, קַבֵּל מְחִילָה,
    פְּתַח לָנוּ בְּעֵת נְעִילָה את השַעַר .

    מֵחֲמַת הוֹד כְּבוֹד מְאוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ,
    רוּחַ כְּבוֹד אַהֲבַת-האָדָם וחֵירוּתוֹ הפוֹעֶמֶת, יוֹקֶדֶת בִּלְבָבוֹ.
    שוֹכֶנֶת, שוֹרָה, לִפְרָקִים חָבוּיָה (אֲבוּדָה...?) מקננת (לבטח...?) בְּקוֹדְקוֹדוֹ
    מַעֲלָתוֹ, כְּבוֹד זוּלָתוֹ, תְּזוּנָתוֹ, מְדוּשָנוּתוֹ, חָזוּתוֹ, חָזוֹנוֹ, מְזוֹנוֹ,
    הֶגְיוֹנוֹ, פִגְיוֹנוֹ, אֲרֶשֶת פָּניו, לְשוֹנוֹ, קִלְשוֹנוֹ,
    סַבְלָנוּתוֹ, סוֹבְלָנוּתוֹ, אִיפּוּקוֹ, שְבִיעוּת-רְצוֹנוֹ-העַצְמִית, קוֹר-רוּחוֹ, קוֹרַת-רוּחוֹ
    שְנִינוּתוֹ, נְחִישוּתוֹ, נִמְרָצוּתוֹ, נֶחֱרָצוּתוֹ, עֶלְיוֹנוּתוֹ, הָגוּתוֹ, דַקּוּתוֹ, יַנְקוּתוֹ,
    מוֹרָשְתוֹ, תוֹרָשְתוֹ, מַחֲרַשְתוֹ, יַבָּשְתוֹ, אִשְתוֹ (?) תִּלְבּוֹשְתוֹ,
    עוֹמֶק אֱנוֹשִיּוּתו, הֵיקֵף תוּשִיָתוֹ,
    מִבְנֶה אִישִיוּתוֹ, עוֹצְמָת יֵישוּתוֹ,
    ...לא רוֹאִים יוֹתֵר את האָרֶץ
    איש מִבֵּינֵינוּ כְּבָר אֵיננוּ עוֹמֵד כְּלָל בפָּרֶץ.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    גברת את ממשפחה אמידה,יש כסף אין שכל,חשבת שחוקים נועדו לאנשים אחרים?

    $$$$$$$$$$$$$$$, 21/09/06 00:03

    וביערת הרע הזה מקרבך,ולא תחוס עניך,נפש בנפש עין בעין...גברת את ממשפחה אמידה,יש כסף אין שכל,חשבת שחוקים נועדו לאנשים אחרים? יש פושעים ויש אני? פתאום נהיית אמא חד הורית לצורך הענין? איזה שימוש ציני במונח ''חד הורית'' ...אפשר לחשוב שאת שוטפת חדרי מדרגות כדי להאכיל את בנותיך,ואולי אם הורייך היו קצת נותנים לך לשטוף רצפות, היית נכנסת ביותר יראת קודש לתפקיד השופטת ולא חושבת שיש פושעים ויש אני...

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אבידה למערכת המשפט

    אחת שקצת מכירה, 20/09/06 23:07

    מערכת המשפט הפסידה לא פחות מאשר היא עצמה
    השופטת לאופר היוותה מופת ודוגמא וניהלה ענינים רגישים בצורה מקצועית וביד רמה

    הגב לתגובה זו

    • אכן אבידה למערכת המשפט (ל''ת)

      שולה, 21/09/06 08:39

      הגב לתגובה זו

      • באידיש אומרים: הגרוויסה אבידה - סתם עבריינית מהמעמד העליון. (ל''ת)

        עאלק שופטת, 21/09/06 12:44

        הגב לתגובה זו

    • הוי לנו על דוגמה ומופת כאלו, זה כמו לבקש משודד לשמור על כספת הבנק.

      ברוך שפטרנו, 21/09/06 12:43

      על איזה דוגמה ומופת את בדיוק מדברת? אל ניצול מעמדה ותפקידה כדי לבצע עבירות? גברתי, השופטת הזו ביצעה עבירה ומקום העבריינים בכלא ולא על כס המשפט. זה שאת מכירה אותה לא הופך אותה לטובה יותר, מאידך זה גם לא הופך אותך לטובה יותר - ברגע שאת דוגלת בעבריינית, את לא יותר טובה ממנה.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    עו''ד דוד ליבאי, שם מוכר

    מזרחן, 20/09/06 22:51

    על מי עוד הוא מגן?

    הגב לתגובה זו

    • תמורת 500 דולר לשעה הוא יגן גם עליך (ל''ת)

      $$$$$$$$$$$$$$$, 20/09/06 23:11

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    ב''ה בקרוב אצל בייניש ושאר הכנופיה המרושעת (ל''ת)

    יהודי, 20/09/06 22:42

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לסלוח

    ריבה, 20/09/06 22:36

    יש להבין לליבה,לב אשה פגועה.
    לסלוח!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אם היא רוצה שהאדמה תבלע אותה, אני מסכים. (ל''ת)

    אריק, 20/09/06 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    דווקא בגלל שהיא שופטת

    אלעד, 20/09/06 22:20

    דווקא בגלל שהיא שופטת חייבים להעניש אותה בחומרה יתרה, לנבחרינו יש כוח יתר בתפקידיהם שניתן להם למען בצע תפקידם היטב, כאשר הם משתמשים בו לצרכיהם האישיים או בצורה שלילית ועוברים על החוק עליהם בתור דוגמא ומופת להיענש שבעתיים.
    כלל זה מתאים לכל אדם הנושא בתפקיד ציבורי ורק ע''י אכיפה והענשה חמורה לגבי משרתי ציבור בעמדות שררה נוכל להחזיר את הכבוד למערכת הציבורית וכמובן לחוק ולמדינה ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    נסיבות מיוחדות = פתרון מיוחד

    שאול א., 20/09/06 22:14

    המעשה לכשעצמו חמור. אך בל נשכח. מדובר בסכסוך בין בני זוג. הדבר אינו דומה לסכסוך אזרחי בעל גוון פלילי אחר.

    אשר על כן, יש מקום למידת הרחמים באופן רחב ביותר. ובכלל זה הימנעות מהרשעה פלילית.

    בהצלחה, וחג שמח וחתימה טובה!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    what did she do? she wanted to know about her husband! (ל''ת)

    tal, 20/09/06 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מדינת חוק

    מאיר, 20/09/06 22:08

    מכרו לנו לוקש שאנחנו מדינת חוק. ממש מצחיק. את החוק מפעילים עד הסעיף האחרון נגד החלשים, הענים והמסכנים.
    אנשי השררה זוכים לרחמים, התחשבות, חמלה וכל מיני מילים יפות.
    רחמים זה נהדר אבל זה לא חוק. נקודה.
    אז פעם הבאה שאומרים לנו שאנחנו מדינת חוק, שימו לב נגד מי מפעילים אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    היא שייכת לחונטה השלטת. אין לי רחמים עליה (ל''ת)

    כ, 20/09/06 22:07

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    תשקלו את מידת הרחמים. למרות חטאה. כולנו בני אדם. גם שופטים (ל''ת)

    דבורה, 20/09/06 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לכלא !!!!!!!!! אין הבדל בין שופט לאזרח פשוט (ל''ת)

    חוצפה הפלייה, 20/09/06 21:55

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מגיע לה החסד הזה

    שירלי פורת, 20/09/06 21:52

    המעשה שעשתה נבע מיאוש של אישה מאוהבת.

    ואחרי הכל- כולנו בני אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אויש אני כל כך מקווה שלא ירשיעו אותה.

    אני, 20/09/06 21:49

    אפשר להעניש אותה גם בלי הרשעה פלילית, לא? והיא גם נענשה כבר כל כך הרבה. כל התגובות האכזריות האלה לא קשורות בכלל. נכון, זה נורא ואיום שהגענו למצב ששופטינו לא ראויים, אבל זה שיענישו אותה יותר בחומרה מכפי שנענשה לא יעזור בכלום. אין כאן שום ''יראו וייראו'', במקרה של שופט, ההרתעה אינה ההרשעה הפלילית, אלא הביזוי, וזה שיורד ממעמדו. מכאן ועד להשאיר אותה רעבה ללחם בכך שלא תוכל לעסוק במקצועה הדרך מאוד ארוכה, ואני מקווה מאוד שהשופטים לא יעשו אותה.
    בענין אחר, זה ממש נמאס עליי הסיפור הזה של אישה מצליחה שלא יכולה להחזיק בעל. זה פשוט נפוץ מדי ואני משתינה במכנסיים. אני עצמי אישה צעירה ואני לא מבינה, איך לעזאזל לבחור מישהו שיהיה גבר מספיק להיות שותף מלא ולא לעזוב כי אשתו לא מוכנה לשבת ולנגב לו את הישבן כשהוא עושה חיל בחוץ, או להבדיל כשאישתו מאיימת עליו בהצלחתה. אני פשוט לא יכולה לסבול את זה. מה לא בסדר בחינוך שלנו?למה זה ככה?

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יש לנהוג במידת הרחמים.הפרקליטות צמאת דם.

    אבי, 20/09/06 21:46

    ככול שהאדם מכובד יותר הוא נענש ונחקר בברוטליות ובאכזריות.אלפי נשמות טהורות בונות על נפילתו כדי להתקדם ולהתפרסם.
    מקרה בוזגלו הוא שטות גדולה.אנשים פשוטים לא נחקרים בכלל על אותם מעשים שבכירים נצלבים.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ''קשה כשאול קנאה- רשפיה רשפי אש שלהבתיה''

    גילדה, 20/09/06 21:45

    כך נכתב בשיר השירים, וכנראה שהשופטת הנאשמת, שלא רק שצותתה לטלפון אלא גם הטרידה טלפונית את מושא חשדה, קצינה במשטרה חפה מכל פשע ואם לילדים קטנים, סובלת מבעיות נפשיות קשות וזקוקה לטיפול. ואם אינה חולת נפש יש להעניש אותה כאילו לא היתה שופטת אלא פועלת נקיון או קלדנית, ואולי אף יותר, כי משופטת נדרש שיקול דעת.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    עוד נזכה ונראה גם את דורית ביניש מתחננת בסגנון דומה! (ל''ת)

    יוסי בכינור, 20/09/06 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    זה רמז לבאות הגלגל עומד להתהפך-

    רועי, 20/09/06 21:34

    וכל השופטים שופטי הסדום של מדית ישראל, ישפטו על השחיתות שלהם!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גם לשופט ואפילו מושחת מגיעה מידת הרחמים

    נתי, 20/09/06 21:23

    מי יתן וגם אנו פשוטי העמים נזכה לה

    הגב לתגובה זו

    • הקלה בעונש כן, אבל לא להיות מורשעת? מה זה? (ל''ת)

      התעלמות?!, 20/09/06 21:40

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אל דאגה, היא חכמה ומתוחכמת בנוסף ליתר מעלותיה ולכן תקבל הקלה. (ל''ת)

    יתרון ברור., 20/09/06 21:16

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ימי סליחות עכשיו

    חיפאי, 20/09/06 21:14

    אכן עברה על חוק הגנת הפרטיות וגם חוק האזנות סתר, אבל להגדירה כמו אחרון העבריינים זאת להיטות הרסנית של פרקליטים צמאי דם.
    יש מקום לקבוע לה לדעתי מבחן ללא הרשעה, היא כבר שילמה את המחיר, וניתן להבין בכאב את מעשיה, אני מקווה שההרכב יהיה רגיש אליה אפילו יותר מלאחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שיקרה במצח נחושה עד שהוכחה אשמתה אין מקום לרחמים! (ל''ת)

    משפטן, 20/09/06 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    דינו של עו''ד שדרס למוות אדם אינו שווה לדינו של אדם פשוט. וכך יהיה (ל''ת)

    גם במקרה זה., 20/09/06 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    no mercy למען יראו ויראו. (ל''ת)

    וצדק לכל, 20/09/06 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כמה שאני מבין אותה

    חכם מימון, 20/09/06 21:03

    מה שאהבה יעולה לעולל אפילו ליושבת בכס המשפט,
    ליבי ליבי

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    למען יראו ויראו

    ננה, 20/09/06 21:01

    יש להטיל את העונש החמור ביותר על השופטת לשעבר, שכן סרחה לא כאדם פרטי אלא כשופטת בישראל שדיני נפשות היו נתונים בידה והיא עצמה עשתה דין לעצמה. ידע כל נושא במשרה ציבורית כי יוקע מעם עמו בסרחו וכך אולי ירתע גם אם יעלה על דעתו לבצע מעשה הנוגד את החוק והצדק.
    צר לי עלייך גבירתי ואף יותר על בנותייך ומשפחתך אך אוי לנו אם נוותר ונקל ראש בחומרת מעשייך והשלכותיהם.

    הגב לתגובה זו

    • banv (ל''ת)

      פלעחס, 20/09/06 23:05

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כשהרחקת בעלים אלימים לא עזרו יללותיהם

    ישי, 20/09/06 20:57

    עשית את המעשה הנכון כפי שהרגשת
    ןכפי שצריך לעשות כעת
    אין אף אחד שמעל החוק

    הגב לתגובה זו

    • איזו מין השוואה? היא היתה אלימה? בתכלס היא פגעה במישהו? (ל''ת)

      שדגכ, 20/09/06 21:38

      הגב לתגובה זו

      • האם אתה בטוח שלא היתה אלימה או פגעה אי פעם במישהו? (ל''ת)

        !, 20/09/06 22:05

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    כשנאשם בכה בפנייך, זה עזר לו ? (ל''ת)

    מוטי, 20/09/06 20:41

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אז אם כל אדם פשוט יבכה בגין אותה עבירה ינהגו בו בחסד?! (ל''ת)

    מורמת מעם., 20/09/06 20:24

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כאלה הם השופטים במדינת ישראל, מי מתפלא ? (ל''ת)

    בושה וחרפה, 20/09/06 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מושחתים! נמאסתם! מערכת המשפט=מקורבים וחברים! (ל''ת)

    רועי, 20/09/06 20:09

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בית המשפט צריך לעיתים להפעיל את מידת הרחמים והחסד לא רק עם פושעים א (ל''ת)

    צפי, 20/09/06 20:05

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לפחות יש לה כסף לייצוג ע''י ליבאי,,,

    צחי, 20/09/06 19:55

    האמת בתור שופט אני מזכה אותה לגמרי !
    אבל אני לא !
    וסה''כ נסעתי קצת יותר מהר מהמותר
    לא סיכנתי אף אחד
    לא בטוח שהממל''ז היה תקין
    אבל לך תוכיח שאין לך אחות
    ואתם יודעים מה יש לי שלושה ילדים
    ואני כ''כ בוכה ומתחנן אנא
    אנא רחמו עלי ועל ילדיי

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הבנתם? מי שהפגין למען עם ישראל - רישום פלילי. ומי שדואג לאינטרס (ל''ת)

    פרטי - רחמים, 20/09/06 19:51

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    איפוא רון ערד?????????????????? (ל''ת)

    רוני, 20/09/06 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    דין אחד לכולם

    אחד 1, 20/09/06 19:48

    אבל על גוזרי דין
    כפול ומכופל

    הגב לתגובה זו

    • רד מהעץ היא לא גוזרת דין על אף אחד (ל''ת)

      נ., 20/09/06 19:58

      הגב לתגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      חוק ומשפט., 20/09/06 22:07

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    וביערת הרע הזה מקרבך,ולא תחוס עניך,נפש בנפש עין בעין...גברת את ממשפ

    $$$$$$$$$$$$$$$, 20/09/06 19:39

    וביערת הרע הזה מקרבך,ולא תחוס עניך,נפש בנפש עין בעין...גברת את ממשפחה אמידה,יש כסף אין שכל,חשבת שחוקים נועדו לאנשים אחרים? יש פושעים ויש אני? פתאום נהיית אמא חד הורית לצורך הענין? איזה שימוש ציני במונח ''חד הורית'' ...אפשר לחשוב שאת שוטפת חדרי מדרגות כדי להאכיל את בנותיך,ואולי אם הורייך היו קצת נותנים לך לשטוף רצפות, היית נכנסת ביותר יראת קודש לתפקיד השופטת ולא חושבת שיש פושעים ויש אני...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני סומך על ידידיה שלא ירשיעו אותה (ל''ת)

    אל תדאגי, 20/09/06 19:39

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא מבין על מה המאומה..ציתתה לבוגד. מה קרה? (ל''ת)

    אוהב אותם, 20/09/06 19:34

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אנא אלוקים - תעשה שתתמלא בקשתה !

    ג'וש, 20/09/06 19:29

    בבקשה תושיע את האשה הזאת . בבקשה .

    הגב לתגובה זו

    • אמן. (ל''ת)

      רונית, 20/09/06 19:46

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שופטת היא גם אדם. וצריך גם חסד איתה לא להרשיעה בגלל הנסיבות ...

    אלי, 20/09/06 19:24

    המיוחדות. מספיק היא נענשה בכל החומרה שיצאה מהשיפוט. וסור לגזור עונש פעמיים. על בית המשפט לעשות חסד איתה. לפחות שתהיה עורכת דין

    הגב לתגובה זו

    • deffennetly right (ל''ת)

      afrhgsa, 20/09/06 20:49

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר, מזל שאתה לא שופט בישראל. אנשים בעלי שררה צריכים לקבל (ל''ת)

      עונש חמור יותר., 20/09/06 20:57

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שופטת על ספסל הנאשמים הודתה פרצה בבכי

    משה, 20/09/06 19:22

    פרצה בבכי וביקשה מהשופטים את החסד שבאי הרשעה.
    ולמה לא להרשיע !!!
    מה את חושבת שאת אינך בר הרשעה
    עם רישום פלילי במה ניחונת או מאיזה חומר את קרוצה שמגיעה לך הפרבלגיה הזו .
    עברת עבירה פלילית .
    עבירה על חוק הבניה
    (סגרתי חלון בבתח הפרטי)
    שזו עבירה מוניציפלים
    הורשעתי וזה הופיע לי ברישום פלילי
    איפה ההגיון ,
    מה את מיללת
    ומבקשת חסדים את לא מורמת מהעם סוף מעשה בתחילת מחשבה
    את אשמה תפרעי את החוב

    הגב לתגובה זו

    • החבר שלה לא התלונן עליה - קאפיש?! (ל''ת)

      א.ק., 20/09/06 20:03

      הגב לתגובה זו

    • תגובתך מרושעת!

      מנסיון, 20/09/06 20:15

      הבחורה נראית מתוקה אמיתית,
      שהתאהבה בחזיר בוגדני!

      במצב כזה (שאשה חושדת שאהובה בוגד בה), כל אחת יכולה לרדת לרמות כאלה - שבמצב רגיל לא היתה מעלה על דעתה להגיע אליו.

      הגב לתגובה זו

      • גם לשופטים מגיעה מידת חסד (ל''ת)

        מידת החסד, 20/09/06 22:42

        הגב לתגובה זו

        • לשופטים לא נותנים חסד כי אז אבדנו? הבנת את זה ברוך? (ל''ת)

          יואב לוי, 21/09/06 01:40

          הגב לתגובה זו

      • מתוקה אמיתית?! האהבה מעוורת דין. (ל''ת)

        אז התאהבת?!, 21/09/06 22:14

        הגב לתגובה זו

    • על סגירת חלון בבית לא הורשעת בדין פלילי! איזה שטויות! (ל''ת)

      שדגכ, 20/09/06 21:40

      הגב לתגובה זו

      • צודק אבל...זה מופיע ברישום פלילי ולהוציא תעודת זה עם רבב (ל''ת)

        משה, 20/09/06 22:47

        הגב לתגובה זו

        • צודק אבל..זה מופיע ברישום פלילי ולהוציא תעודת יושר זה יתקבל עם רבב (ל''ת)

          משה, 20/09/06 23:11

          הגב לתגובה זו

  • 11.

    השופטת אלון לאופר

    כחול, 20/09/06 19:15

    אני לא יודע אם זה מנחם, אבל לפני שנתיים - שלוש הופעתי בפני השופטת אלון לאופר בבית המשפט ב''ש. השופטת הייתה עניינית, מקצוענית ואדיבה כאחד. חבל לי מאד שהיא איבדה את עתידה שם. נדמה לי שזהו העונש הכבד ביותר שניחת עליה. הרפו ממנה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    תיקון: היא לא פגעה בחוק הגנת הפרטיות

    הבלשן, 20/09/06 19:08

    אפשרות א':
    היא פגעה בזכות לפרטיות המוגנת בחוק הגנת הפרטיות.

    אפשרות ב':
    עברה על הוראות חוק הגנת הפרטיות.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מעניין כמה שנים דורי ייקבל

    אחד העם, 20/09/06 19:05

    מקווה שהרבה ,
    דיי להרג בכבישים

    הגב לתגובה זו

    • Dori has more friends. (ל''ת)

      123, 20/09/06 20:26

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    היא גם אישה, וגם שופטת. בחיים לא ירשיעו אותה! (ל''ת)

    אני, 20/09/06 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איך זה שעדיין לא חתמו איתה על עיסקת טיעון? (ל''ת)

    המטיף, 20/09/06 18:51

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    גב' אלון- לאופר

    דדי, 20/09/06 18:50

    את קודם כל בן אדם ואחר כך שופטת

    על המעשה שעשית אני אומר באופן

    ברור שכל אדם היה עושה את אשר

    עשית, אם היה חושד בבגידה של

    בן/בת זוגו , אני אישית סולח לך על כך

    ומאחל לך המשך חיי פוריות

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך ב 100%

      עמיר, 20/09/06 20:10

      מאחל לך הצלחה.
      אני מבין ומסכים עם כל מה שעשית.
      כל בר דעת היה עושה כך.
      מאחל לך שתצאי מהסיפור ותוכלי לפרנס את עצמך באופן מכובד.
      שיהיה לך שנה טובה.

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף תגובה שפויה (ל''ת)

      א., 20/09/06 20:23

      הגב לתגובה זו

    • איתך בכאב , הזמן מרפא !!!

      אלי, 20/09/06 21:55

      עקבתי אחר הפרשה , גם אני הייתי עושה את אותם פעילויות לגבי בת הזוג עוקב , או חוקר בדרכים שונות. המצב שנקלעים אליו הוא עדין, מביך ומדיר שינה . אך צריכים להמשיך הלאה והזמן מרפא.
      שנה טובה

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מסכנה

    טלי, 20/09/06 18:49

    הפרקליטות זה חבורת צבועים.
    מוטטתם אותה לגמרי, בן הזוג שלה אפילו לא הגיש תלונה.
    תעזבו אותה לנפשה , היא כבר לא שופטת ולא צריכה לעמוד שאותם התנאים שדורשת ממנה הפרקליטה , שבינינו יודעת בוודאות שזה לא קיים.
    זו פשוט רדיפה לשמה, ועדיף לו הפרקליטה תחפש עבריינים אמיתיים לתבוע, ולאו דווקא את אסנת...

    מקווה שתחזיק מעמד, היא נשמעת שבורה לגמרי.

    הגב לתגובה זו

    • אוסנת לא יפה לכתוב טוקבקים על עצמך (ל''ת)

      ניר, 20/09/06 19:22

      הגב לתגובה זו

      • אוסנת אלון גונבת תיקים מעו''ד דין אחרים

        עו''ד נייטראלי, 20/09/06 22:13

        אוסנת היקרה- אם כבר את נמצאת עמנו פה וקוראת את מה שכותבים עלייך דעי לך שהתנהגותך התפרסמה כבר בין כל עורכי הדין של המעמד האישי במרכז. מאז החזרת, בעל כורחך, את פטיש המשפט שאת נוהגת לגנוב במרמה ותחבולות תיקים מעורכי הדין האחרים ומשתמשת בתוארך ''כשופטת לשעבר'' על מנת לדרוך על אנשים אחרים- תתביישי לך!!! ואולי ביום הכיפורים תבקשי סליחות מכל האנשים להם חטאת בשנה זו ובמיוחד מהקולגות שלך!

        הגב לתגובה זו

        • עוד ניטרלי - פחחחח

          טלי, 20/09/06 23:07

          נראה לך שאני זו היא?

          ואם כן פרסם שמך, נתראה בבימ''ש.

          הגב לתגובה זו

    • צודקת.הם גיבורים על חלשים

      אצבעוני, 20/09/06 19:38

      עם החזקים זה סיפור אחר לגמרי

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא תכיר פנים (ל''ת)

    אורי, 20/09/06 18:48

    הגב לתגובה זו

    • לא תכיר פנים

      דוד, 20/09/06 19:15

      נכון
      רק ש.....
      צריך להקים כלה גדול כולל לשופטי בית המשפט העליון
      היש 10 צדיקים בסדום?

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני בתור אישה - אין לי מילים (ל''ת)

    לא שופטת, 20/09/06 18:46

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    יש חיים אחרי המשפט הזה. מאחל לך מכל הלב הצלחה בתחום האחר שבו תבחרי.

    עו''ד, 20/09/06 18:36

    כמו שזה מצער לקרוא על שופטת שאבדה דרכה כך גם מצער לקרוא על אובדנה.

    כולי תקווה שתזכי לחיים מאושרים אחרי הדבר הזה. זה לא סוף העולם. יש חיים גם אחרי קריירת שיפוט.

    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

    • זו לא רק קריירת שיפוט- גם עו''ד אי אפשר להיות

      יובל, 20/09/06 19:21

      עם הרשעה פלילית וזה בעצם כל התפקידים שיש בתחום המשפט..... ואף אחד לא ייקח אותה לשום תפקיד רציני עם הרשעה. לא שאני אומר שלא צריך להרשיע אותה.

      הגב לתגובה זו

      • יש הרבה עבודות נקיון..וטיםול בקשישים... (ל''ת)

        קובי, 21/09/06 12:29

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    הציטוט הוא לא ממגילת רות

    יאיר, 20/09/06 18:30

    אלא מהגמרא במסכת בבא בתרא, על סמך הפסוק הפותח, אכן, את מגילת רות - ''ויהי בימי שפוט השופטים''

    הגב לתגובה זו