• 88.

    יש משהו אחד שאני יכול להגיד בעיניין ולא הרחיב

    קובי, 03/12/06 09:23

    זה רק חלק קטן שניתן להוציא לאור והכל בהסתכלות על הגאולה שלא יהיו סטירות בין הדברים ...

    פיקחו עיניים עם ישראל תישקלו צעדיכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    !!!לכל הנחשפים הראשונים לכתבה!!!

    מאוריציו, 03/12/06 08:57

    ברשותכם אפתח בכמה נקודות חשובות בשביל להמכיש את עמדתי בעיניין כמו שצריך אני מקווה שתיהיה כמה שיותר מקובלת על כל אחד ואחד ואם פגעתי אז סליחה מראש!

    אני לא חרדי או דתי אני בן אדם רגיל
    שבשלוש חודש האחרונים בדקתי את צד התשובה!

    ואם לא הייתי בטעימה של שניי הצדדים לא הייתי מתחיל לדבר פה לטוב או לרע...כמה חסרה האחדות בהתבוננות אפשר לראות את זה בצורה קשה
    יש כמה שאלות לנושא הזה שסוטרות הרבה מהתגובות אני מכיר תסרט הזה כברלא מעט זמן מישהו חיפש אם זה שיקרי? מישהו הוכיח את השקר כל הזמן שהסרט מופץ בדיסקים למה לא מנעו את זה מלחתחילה? שאדם ישאל את עצמו את השאלות האלו הוא יקבל בוודאי תשובות זה עיניין כל כך חשוב שגורם לאדם לשנות את כל כיוון ההיסתכלות שלו בין מאמין ובין לא זה נוגע לכולם ...
    למדתי דבר אחד בחיים שדברים לא קוראים סתם כל מילה שנאמרת יש לה משמעות בעולם הזה ומשנה עולמות ויכול להיות שהסרט באמת אמיתי אבל אולי מאיזשהו סטיגמה לגביי הרב אנשים מפרשים את זה אחרת..
    בתור עצה מאח אוהבבבבבבבבבבבב
    תנסו לשאול שאלות בשביל לקבל תשובות באמת לברוח עם שאלות תמיד אפשר וזה הכי קל .להיתמודד עם תשובות זה קשה וזה מה שמונע אבל באמת מכל הלב אני מדבר בגלל שאתה אח תיבדוק תרחרח תפסיק לרוץ תנשום עמוק תאט תחייך תפנים כמוני ! בהצלחה אחשלי :)

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הגאולה מסובכת אבל כך פועלת .עיינו....

    יוסף, 19/09/06 16:13

    גאולת ישראל היא ביד ה' אבל על ידי אנשים ומעשים שלא היית מעלה על דעתך.זרח,פרץ,מואב ורות ,בנות לוט הסדומיות שילדו את מואב שממנו יצא דוד המלך,תמר ויהודה שהולידו את פרץ.
    בית שני נבנה על ידי אנשים שהיו מהתחתית של עם ישראל ורחוקים משמירת מצוות ומהם יצאה המשנה על כל התנאים כמו רבי עקיבא ורשב''י וכולי.וכן בנ''י שיצאו ממצרים היו עובדי עבודה זרה.והרי ניפסק שגאולה אינה תלויה בתשובה וקודם נשוב ואח''כ תשובה.ראה סנהדרין וכן יחזקאל ל''ו וכן דברים פרק ל.
    ה גואל עמו בדרכו ועל אפכם וחמתכם.
    אם היינו מחכים לחרדים היינו נשרפים בשואה.ב''ה יש מדינה על אף החולשות ,אבל יש גם הרבה טוב ותורה.תגדילו ראייה ומבט ואל תהיו יהודים קטנים.תביטו בעין אלוקית-אמונית.ישראל קדמו לתורה.קודם עם ומלכות ואח''כ תורה.
    יהודי זה לא תלוי בשמירת מצוות-ישראל אעפ:י שחטא ישראל!!!יש סגולה ויש בחירה(הוצאתה לפועל).בכל יהודי טמונה הסגולה.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ראיית עומק 4

    דוד, 19/09/06 16:00

    מוטל גם כן על יראי ד', להתייחס אל כל מי שרוצה לעשות איזה דבר טוב לישראל אפילו באופן חומרי ורחוק, באהבה ושלום ולהמשיכו לדרך ד' הטובה'' (גנזי הראיה ג 16).
    קטעים ממכתבו של הרצל לאדמו''ר מגור בעל שפת-אמת: ''כבוד קדושת איש מורם מעם,רב וגדול בישראל'' ''כל אחד ואחד מבני עמנו, אם כי מאמין הוא בהשגחת השם יתברך הפרטית, לא יחדל גם מלהשתדל לעשות מה למען הטיב מצבו''. ''השקפתי זאת, אשר לפי דעתי, לא תוכל להיות מתנגדת לדעת תורתנו האמיתית, המריצה אותי להרעיש את עולם היהודים לאסוף אסיפות ולייסד ציונות''.''על דגלנו,אנו עומדים,יהודים מיהודים שונים, אשר לא נוכל לקבל אחריותם עלינו,בהם אלא אשר אין רוח חסידים נוחה מהם,ובהם חרדים וחסידים רבנים יושבים על מידין,אך מטרתנו אחת היא:לדאוג כאיש אחד ולעשות מה לטובת עמנו, והשם יתברך יעזור על ידינו''.''בשם רבבות אלפי ישראל,אשר מתגרת זרים מצבם יתמוטט, בשם רבבות אלפי ישראל הנגועים ברעב ושולחים ידם בכל משלוח יד למען שבר רעבונם, בשם רבבות אלפי ישראל ההולכים מדחי אל דחי… ויתערבו בגויים ויחללו שם ישראל, בשם משפטי התורה ההולכים ומתבטלים במצבנו כזה,ובשם השם המחולל בגויים,הנני מחלה פני קדשו…''. ''ואשאר מוקיר ומכבד את את דברי קדשו''

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ראיית עומק 3

    דוד, 19/09/06 15:58

    בספרו אלטנוילדנד, שם הרצל בפיו של הגיבור פרידריך את המילים הבאות: ''יושיעך אלוקים אלוקי אבותינו, - ובעצמו תהה על דבריו לאחר שעלו על שפתיו, למן ימי ילדותו בלכתו אחר אביו אל בית הכנסת לא ידע עוד פרידריך מאומה על אלוקי אבותיו''.
    בוודאי הציונות של הרצל אינה סוף דבר ואחרית דבר, אלא רק התחלה ויסוד. כך כותב מרן הרב קוק, שהאומה אינה יכולה להסתפק בציונות ''המצטמצמת רק בהעוגה (תענית ג ח) הצרה של חלומו של ד''ר הרצל ז''ל – עם כל יופיו ועוזו לפי הערך'' (אגרות הראיה ב עמ' רח-רט).
    יש להבחין בין הגוף לנשמה. התנועה הציונית היא ''הגוף הציוני'' ויש למלאו בנשמה. ''הציונות המעשית והעיונית, הפוליטית והדיפלומטית וכל ענפיה יחד, כמו שיצאו מן הכח אל הפועל עד היום, יש בהם עניינים נשגבים ונעלים, שאנו נקראים ממעמקי הווייתנו הישראלית לתומכם בכל כוחותינו הגשמיים והרוחניים. אבל כל אלה יחד אינם כי אם הגוף הציוני. אבל קרואים אנו מיד לזרוק את הנשמה בגוויה המחוטבת הזאת, כדי שתהיה ראויה באמת לשמה''.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ראיית עומק 2

    דוד, 19/09/06 15:58

    הכלל, לא מפיו של הרצל אנו חיים, אלא מפי דבר ד', אלא שהוא, הרצל, עורר לדברים הכתובים בתורה. יש לו זכות עצומה וצריך להכיר לו טובה בזה. אבל, כאמור לעיל, הדברים אינם מתחילים ממנו אלא ממשה רבנו, משה אמת ותורתו אמת. כאמור, בתורתנו הקדושה כתוב שצריך לעלות לארץ, לשבת בארץ, ליישב את הארץ, לבנות את הארץ, לרשת את הארץ, לכבוש את הארץ, להקים צבא בארץ, לצאת למלחמה על הארץ, לקיים ריבונות בארץ, להקים מלכות בארץ.
    זאת מסר לנו ריבונו של עולם אלפי שנים לפני הרצל. גם אם אדם מחליט להכיר טובה להרצל - אין זה פותר אותו מלשמוע אל דבר ד'. במיוחד שבמשך השנים הלך הרצל והשתפר. מי שכותב: ''השיבה אל היהדות קודמת לשיבה אל היהודים'' (ספר הימים א 57), אינו כל כך אפיקורוס. וכן מי שכותב: ''אין אומתנו אומה אלא באמונתה'' (שם), מה שדומה קצת לדברי רבי סעדיה גאון, שאין אומתנו אומה אלא בתורותיה. או: ''אנו מכירים את עצמותנו ההיסטורית אך ורק באמונת אבותינו'' (שם).

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לחובבי אמנון יצחק-האמת המלאה וההפוכה על הרצל...

    יוד, 19/09/06 15:53

    אמנון יצחק מפיץ את זה אבל שוכח לומר שזה היה בצעירותו ובתמימות וחוסר ידע כתינוק שנשבה,כשחשב איך לפתור האנטישמיות.אחר כך חזר בו מכך והבין והעריך יותר את היהדות וכתב:אין אומתינו אומה אלא באמונתה.כמו כן הבין יותר את הקשר לארץ ואוגנדה היתה רק אפשרות זמנית לאור הקושי לעלות לארץ ולקבל אישור מהמעצמות.לא לשכוח שאת כל זמנו וכספו הרב השקיע בקידום העליה לארץ והציונות על חשבון משפחתו ויכולתו לחיות חיים טובים באוסטריה,ואף עלה לו בבריאותו עד שנפטר צעיר בן 44.הרצל נמדד לא כאיש פרטי אלא בתרומתו לכלל ולאומה.פעל מתוך מסירות עצומה ללא כל דחף של מצוות שלא הכיר אלא מנשמתו ואהבתו ליהודים ומניתוח מבריק של מצבו הציע פתרון כולל של עליה ומדינה- מלכות.כדאי ללמוד ולקרוא כתביו לפני שמשמיצים על סמך פירורי מידע חלקיים שמופצים במגמה לפסול ולהשמיץ.תקראו את מאמר ''המספד'' של הרב קוק במאמרי הראיה של הרב קוק ואולי תבינו איך להסתכל על המהלך ועל יהודים.חבל שכך זורעים שנאה לאדם יהודי בסך הכל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אם תרצו אין זו אגדה ! הזכות על ארץ ישראל קיבלנו מאלוהינו ,לא מהרצל (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 19/09/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אין לאף אחד זכות להגיב

    לפני שרואים, 19/09/06 09:48

    אני מוכן להתערב שתחשבו קצת אחרת אח''כ....


    זה קרה לי....

    זה יקרה לכם.....

    ולכל מי שיגלה את מה שניסו להסתיר מאיתנו.....

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ח''כ יואל חסון

    מופיע בסרט, 19/09/06 09:47

    ח''כ מקדימה - יואל חסון - שהיה יו''ר צעירי הליכוד מתייחס בסרט לדבריו האנטישמיים של זאב ז'בוטינסקי....

    פשוט לראות ולא להאמין.....

    מסמך היסטורי מעניין...


    חפשו לינק בתגובות...או תכנסו לאתר של שופר....

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    קלטות אמנון יצחק ודרשותיו תת רמה מחורפנת (ל''ת)

    מגדל יהודים, 19/09/06 07:14

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הבעיה עם הדתיים -שאפילו שיש אמת בחלק מהדברים הם מציגים אותם

    קיצוניים, 19/09/06 07:03

    יודעים מה האמת ומה השקר. זה ההבדל.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אם היו מספרים לנו בבית הספר- שהרצל מת מעגבת והמשפחה שלו סבלה (ל''ת)

    מבעיות נפשיות, 19/09/06 06:53

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    תגידו אתם מטומטמים? כל החומר שעליו מתבסס

    דוד, 19/09/06 05:18

    הסרט לקוח מהאנציקלופדיה העברית אז מה אתם רוצים מהרב אמנון יצחק? בסרט הזה לא שומעים בכלל את הרב והוא לא אמר חצי מילה. למה לאנציקלופדיה מותר ולרב אסור.? למה כשמראים לחילונים את האמת הם מתעצבנים? הנאורים האלה, מה קרה גם לצטט אסור?

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    האם מדובר על הדיסק ''הרצל והציונות''?

    לייירון, 19/09/06 04:15

    שחולק ברמת אביב והסביבה?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שהמפד''ל תכין ותחלק דיסק שמציג את דעתה

    ציונים מתביישים, 19/09/06 03:31

    אם מדינת ישראל והמפלגות הציוניות יעיזו להסהיר את עצמם כמו שעושים הפנטים היהודים והמוסלמים, מצבינו לא יהיה כל כך רע.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אורלב או ליתר דיוק ערל-לב אוי לנו מדתיים מזוייפים כמוך

    מפד''לניק, 19/09/06 02:40

    עשה טובה והורד את הכיפה שעל ראשך , כי אתה מבזה את הציבור הדתי בזה שאתה כאילו נציגו , מתאים לך יותר להיות ח''כ במרץ

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    בגלל הכתבה ראיתי את הסרט ו....

    simon, 19/09/06 01:39

    אני מזועזע מהמציאות הכואבת של מנהיגי הציונות הרב אמנון יצחק למעשה לא משווה בינו לבין היטלר הוא בסך הכל מציג את הדברים שנאמרו מפי בן גוריון הרצל וחבר מרעיו מסמך היסטורי סרט תעודי ברמה בינלאומי שחובה על כל הבתי ספר והאונברסטאות לערוך יום מחקר מעמיק בנידון ולהוציא את האמת לאור ככל שתהיה ואם הוצאו דברים מהקשרם או שסולפו הדברים על ידי הרב אמנון יצחק עליו לעמוד לדין וא לאו עלינו לדעת אההיסטוריה העגומה של המהיגות הציונות
    לכן כל המתלהמים למינהם במקום להתחיל בהכפשות בואו ונבקש וועדה אמיתית להוציא את האמת לאור

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

      מזועזעת, 19/09/06 14:17

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    כל האבלים שמגיבים פה-בלעדי הרצל לא היה לכם אתר להכפיש בו הרצל. (ל''ת)

    איך לא מתביישים, 19/09/06 01:30

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה לא מתבייש להפגין בפומבי את החור השחור בהשכלתך? (ל''ת)

      צא ולמד, 19/09/06 09:12

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    הכל אמת ראה מה כתוב בויקדפיה בערך הרצל, ראה אנצקלופדיות אחרות, מה

    ישראלים חייבים, 19/09/06 01:23

    הכל כתוב
    אז על מה הרעש?

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    who is de-faken herzel ?

    אבנר גושן, 19/09/06 01:19

    עוד המצאה של יוצאיי אשכאנאז.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    נראה לי שהאורלב הזה הוא שתול

    jak, 19/09/06 01:10

    מה פתאום הוא התעורר מהשינה שלו

    אגב את הסרט הזה ראיתי והוא שינה לי את התפיסה לגבי המדינה בגדול

    במדינה דמוקרטית אסור לאסור הפצת מידע
    אם המידע שגוי תתבעו ותדאגו שכולנו נדע שהוא שגוי

    נראה לי שה''ציונים'' לא יודעים איך להתמודד עם העבר שלהם


    הסרט מומלץ

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מה הבעיה ? תקראו את יומניו של הרצל הכל כתוב שם ! (ל''ת)

    סרט מבוסס !, 19/09/06 00:50

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    המדינה לא עומדת בשקרים שהיא ספרה לנו ! (ל''ת)

    לראות את הסרט !, 19/09/06 00:50

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מה שבטוח יהודי אחד לא יפספס את הסרט החושפני! (ל''ת)

    פרסום ענק !תודה, 19/09/06 00:49

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הסרט מופץ כבר 4 שנים ! ואף אחד לא קפץ!

    שוב משקרים!, 19/09/06 00:45

    הסרט בסL הכל מספר את האמת על מנהיגנו הדגול , מה כל כך מאים ! הרי זה כתוב ביומנים שלו ! שהוסתרו מאיתנו בבית הספר בכוונה !

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הרצל אמר דברים קשים וראוי לדעת אותם! (ל''ת)

    מספיק לשקר !, 19/09/06 00:42

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הרב שמשוא את הרצל עם תורת היטלר

    ירושלמי, 19/09/06 00:27

    יש לבחון העמדת הרב לדין תוך בדיקה אם הוא אולי פועל בתיאום עם גורם עוין. טעונים דומים משמיעים אויבינו.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הגיע הזמן שיוסיפו את חוזה המדינה

    ראובן, 19/09/06 00:24

    לרשימת הסמלים הלאומיים.
    כמו שאסור לבזות את הדגל וסמל המנורה כך יהיה אסור לבזות את זיכרו של חוזה מדינת היהודים תאודור הרצל.
    האיש שנפטר בשנת 1905 אמר שאם לא תהיה ליהודים למדינה אירופה תהפוך להיות בית קברות של העם היהודי.
    הרב הראשי של יהודי הונגריה אמר 3 חודשים לפני התחלת השמדתם, ליהודי הונגריה, שאין להם מה לדאוג. הם יכולים להשאר בהונגריה. שום רע לא יקרה להם. כל החצרות החסידיים האמינו שאם יהיו קרובים לרב שום דבר לא יקרה להם. התוצאה היתה מחיקה מוחלטת של כל החצרות החסידיות של אירופה, עד שאחרי מלחמת העולם אמרו שיש לתעד מהר את זיכרם פן מורשתם תימחה לעד.
    זה ההבדל בין השימוש בשכל הישר ובין ההסתמכות על אמונה פנטית עיוורת.
    עצם העובדה שצריך הסכמה של רב לקיים את צוואת הרצל מהווה ביזוי של זיכרו.
    הוא אמר שבמדינת היהודים הרבנים צריכים להישאר בבתי הכנסת ולא להתערב בעניני המדינה.
    כמה שהוא צדק.

    הגב לתגובה זו

    • הוא אמר גם ''טפילים''על אחייך העניים

      אריסה, 19/09/06 14:21

      כאילו שממונם של העשירים היהודים מהאריסטרוקרטיה האירופאית לא בא להם מטפילות.
      מעניין את מי וכמה הם רמסו בדרכם לעושר האריסטורוקאטי שלהם!!!

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    Without Israel that asshole would not have made his millions.

    Lock, 19/09/06 00:24

    so please Amnon or whatever your name is don't share your crap with any of us. We love Israel and our brothers and Parents died for this country that you live in and have the freedom of speech to say your shit. Take a back seat and shot your mouth because if it was not for this country you would have no audience and no power at all. Please distroy that tape

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אמנון יצחק גונב דעת

    יפרח דני, 19/09/06 00:23

    רמאי ושקרן ובורים ועמי ארצות נוהים אחריו

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    החרדים שונאי עצמם וישראל

    זחש, 19/09/06 00:23

    החרדים והדתיים אנשי שקר וזימה ושוחד ותחבולולות פוליטיקאים מהזן הגרוע ביותר. בן גוריון כיבד אותם והעמיד אותם במקומם.היום הם רוצים לקחת את כל מה שהחילונים עשו ויצרו במשך מאה שנים.ולזקוף לזכותם.אם היינו צריכים להיסתמך עליהם היינו עוד 2000 שנים בגלות אם בכלל.שישבו בשקט אם הרצל לא מתאים להם.אתם רחוק לא היינו מגעים.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הרצל אכן היה אנטישמי שרצה לחסל את

    עובדות נכונות, 19/09/06 00:20

    היהדות והיהודים
    ואף הגה תוכניות להמרת דת המונית של היהודים.
    תפסיקו להתחפר כמו כלבלבים ולא לראות את האמת.
    הרצל היה עוד הרבה דברים שראוי להתבייש בהם.
    מה לעשות הימרנו על הוגה המדינה הלא נכון

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    קיצור דרך לסרט !!!! חובת צפייה!!!

    מאיר, 19/09/06 00:18

    ממש מזעזע!!! אני פשוט בהלם!!!
    יש לצפות לפני ששופטים אנשים סתם!!

    http://www.shofar.net/site/emedia.asp?id=953&Prourl=mms://media2.013.net/shofar/Languages\spanish\Herzel-S.wmv


    מערכת NRG בבקשה לא לצנזר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מעניין מעוד

    חן, 19/09/06 00:18

    לא הביאו בכתבה שום ציטוט. אולי כדאי לבדוק מי היה הרצל בן גוריון ושאר חברי ''התנועה השולטט''מעניין מאד שעדין משקרים לעם
    אני התפקחתי כדאי לבדוק

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    האמת היא שהרצל ,של רקע מאורעות זמנו

    אברהם, 19/09/06 00:09

    והילכי הרוח באמת חשב שכדאי שכול היהודים יתנצרו ולדעתי בתמימותו חשב שזה יפסיק את הסבל.

    מכול מקום השם, אלוהים, הישתמש
    בהרצל ליצור את מדינת היהודים ועכשיו תורנו להיתאחד ולהפוך את המדינה ליהודית ולימוד התורה הפנימית של התורה - הקבלה.

    בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הרצל חרצל את מי הוא מעניין??????. (ל''ת)

    הרצל חרצל, 19/09/06 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    Actions mean more than words

    David Cohen, 19/09/06 00:04

    Yes, Hertzel was a self hating Jew; and Yes, he probably advocated for converting and mingling with the gentiles. But, Israel is here because of him and for that he is a Jewish hero. The foundation of Israel is the most important thing for the protection of Jews because now Jews have their own country; their own army; and their own weapons. So, if some fucking gentile thinks about another pogrom, theill get some F-16 in their faces. That is the result of Hertzel and for that he is the greatest Jewish of all (even though he is self hating) Comparing him to Hitler is criminial. there are so many fucked up people in Israel.

    הגב לתגובה זו

    • what action's?

      samy, 19/09/06 13:34

      you make me laugh
      Israel protect's us
      common, the last
      war with lots of f-16
      didn't bring us victory
      if g''d wants we win if
      not, then you may forget it
      through out history the
      G''D-fearing Rabbi's
      told us how to live and
      helped us throuhg the
      last 2000 years, what
      better did we get now? Well
      I don't know! I only know
      that the F-16's don't help
      against the intifada, the
      libanon war and the gulf-war
      was with g''d's help won
      by the american's not
      F-16 had to strat his
      engines, when scuds
      where flying over tel-aviv
      So it's G''D protecting us
      not the state of Israel

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    החרדים - כת חוצנים מתועבת !!

    גיורא בר, 19/09/06 00:01

    כל דבר טוב שקרה במדינה הזו הצליחו החרדים לקלקל בפנטיותם הפונדמנטליסטית. לו לפחות היו תורמים משהו למדינה אך לא, הם דורשים רק לקבל (כסף, קיצבאות וכו') ותמורה-אין (צבא, עבודה, לימודים מעשיים וכו').

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בג''ץ והמסיון בסוף יגמרו אותנו...

    ישראל אינה בית, 19/09/06 00:00

    בג''ץ מקעקע את יסודותיה היהודים של מדינת ישראל. מצד שני ארגונים נוצריים ממומנים על ידי האוונגליסטיים מחו''ל. לאור התפרקותה של מדינת ישראל כמדינת היהודים, הזהות היהודית נחלשת עד כדי כך שאחד מהעבודה שלי שוקל להתנצר.

    אויה לי ואללי. מאין יבוא עזרנו?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כל מילה בסרט היא אמת!!!מספיק לזיף את ההסטוריה (ל''ת)

    מורה להסטוריה., 18/09/06 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הרצל הוא האלוהים שלי ובן גוריון הוא המשיח.

    חמורבי, 18/09/06 23:50

    ללא האלוהים והמשיח שלי הייתי אמור להיוולד בניכר ולעולם לא הייתי מגיע לארץ הקודש.
    הרצל אני משתחווה לפניך.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    האייתוללה אמנון יצחק מחרבן לבאר שמשקה אותו

    קובי, 18/09/06 23:47

    אני מבין שהאיש פופולרי בעייני האספסוף שהוא מוציא מהרחוב מחיי סמים ורפש ונותן להם כסף, מחסה ומסגרת בתמורה לשינוי באורח חייהם. האיש הזה בזוי וכפוי טובה. ללא הרצל הוא היה מחטט באף ויושב על ערימה של זבל במדינת עולם שלישי.

    הנה חידוש מרגש - גם אותי לא מלו כשנולדתי. מה לעשות זה לא היה מקובל ועברתי את ''המצווה'' בארץ בגיל צעיר (למזלי).

    מביש לחשוב שהאיש לא יזכה לגמול ראוי למעשיו.

    הגב לתגובה זו

    • העיקר שכועסים על ח''כים ערביים. (ל''ת)

      ת-א, 19/09/06 09:26

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אורלב תאונן כמו כל דתי כשר -אונן יותר שנא פחות (ל''ת)

    ענן קיצי, 18/09/06 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מה החידוש כאן? כבר אורי זוהר ושלמה בניזרי השתלחו בהרצל

    מורה, 18/09/06 23:40

    יום אחד אני נוסע ברכב לבית הספר ואני שומע ברדיו את רזי ברקאי מראיין את שלמה בניזרי שעוד היה סגן שר. מזל שאף אחד מתלמידי לא שמע כי זה היה מוביל אותם לכישלון במבחן המסכם על הציונות שנערך בו ביום.
    ויפתח ה' את פיו וכך אמר:
    א. הרצל בכלל לא רצה לעלות לארץ, הוא העדיף את אוגנדה
    ב. הציונות הצליחה רק בגלל החרדים שעלו לארץ על מנת לקיים את המצוות התלויות בה.

    שני שקרים.

    א. הרצל אמר בפירוש כי אוגנדה היא רק מקלט לילה ורבנים רבים תמכו בו, מי שהתנגדו בחריפות היו הסוציליסטים החילוניים מרוסיה.
    הרי ממה נפשך, אם גדולי אגודת ישראל (שקמה על עקרון ההתנגדות לציונות) התנגדו לעליה - מה לי אוגנדה ומה לי קמצ'טקה, העיקר להציל יהודים. ורק היושב במרומים יודע כמה יהודים יכלו להינצל אם היו ממירים את גלות אירופה בגלות אפריקה. להזכירך - היטלר שר''י פנה לתוכנית הפתרון הסופי רק לאחר שתוכניתו להעברת היהודים למדגסקאר נכשלה בגלל התנגדות אוה''ע.

    ב. כל מי שמצוי בגמרא ובפוסקים יודע כי דווקא המצוות התלויות בארץ הן גורם מעכב מלעלות. כך התוספות בסוף כתובות ד''ה הוא אומר, וכך גדולי הרבנים של אגודה בתחילת המאה ה-20 וראש וראשון להם הרבי מגור.
    הגדיל לעשות אורי זוהר שבאספת בחירות לעג להרצל ושאל את הקהל - יש כאן מישהו שקרא לבן שלו ''האנס''?
    גיבור גדול, הקהל שלו שהיה בעיקר בני עדות המזרח געה בצחוק גדול. אבל שערו בנפשכם כמה אנשים ששמם הפרטי ''הרצל'' היו באולם...

    ככה זה ששני עמראצים כמו זוהר ובניזרי לובשים אדרת שיער למען כחש ופורצים במחול מה יפית. אנחנו יודעים מה הם בדיוק שווים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    למה האמת מעצבנת אותכם???

    אילנה, 18/09/06 23:38

    רואים למה הביאה ה''תורה ''של הרצל
    היא הביאה להרס היהדות,לא היה אכפת לו איפה תהיה מדינת היהודים...ואיזה יהודים?כאלה שניראים כמוהו וחושבים כמוהו...כזה שניצר את בניו...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הבריטים הפעילו את השמאל ואת הציונות

    info123, 18/09/06 23:34

    הבריטים הפעילו את השמאל ואת הציונות
    וגם את האינטישמיות ברחבי אירופה, כחלק מהמלכים האסטרטגיים לעיצוב
    אוכלוסיית העולם לצרכיהם.
    זאת כבר מהמאה ה18 עם הפרנקיסטים ולאחר מכן במאה ה19 עם כיבוש הודו והתגברות חשיבות מעבר סואץ הפעיל את הרצל כומר אוסטרי שאימו בריטית.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שעות קלטות אמנון יצחק יש עליך? (ל''ת)

      בורים ועמי, 19/09/06 07:02

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    הכאילו רב אמנון יצחק הוא תועבה

    אחד 1, 18/09/06 23:33

    ומחלל שם שמים ברבים ולא יזכה לעולם הבא.
    חייו בחטא וכל מעשיו נוגעים בחטא.
    גם אם ישמור את כל חוקי ישראל הוא לא יוכל לעבוד על היושב במרומים שישלח אותו הישר לגהינום.
    כל המקשיב לו וכל הלוקח דבר מידיו וכל הנוהה אחריו ואחר עצותיו שם נפשו בכפו ומביא על עצמו יסורים גדולים ונוראים.

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה ומה אתה??????

      מאור, 19/09/06 06:53

      מי אתה ומה אתה שתגיד על הרב אמנון יצחק את השטויות האלו,רק בן אדם טיפש ומוגבל שיכלית יכול לומר דבר כזה על אדם קדוש..........
      נ.ב
      ראש השנה בפתח.............

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    מה לעשות אבל הרצל דיבר שטויות והרבה

    דנה רקנטי, 18/09/06 23:32

    די לצביעות
    הרצל רצה שניתנצר כולנו
    וכדאי לצפות בקלטת
    רק צבועים ואנטידמוקרטים יוצאים נגד האמת

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    להכניס לכלא את יוצרי הסרט ומיד! (ל''ת)

    ליאור, 18/09/06 23:20

    הגב לתגובה זו

    • למה לכם להתמם יפי נפש

      ארי, 18/09/06 23:41

      די להתמם!
      זה לא ממש משנה אם אמנון יצחק בור או בבון
      בכל מקרה העובדה היבשה שלא ניתן להכחישה ואף מונצחת בדפי ההסטוריה ובספר שכתב הרצל
      היא שהרצל בחפשו ''פתרון'' לבעיה היהודית הציע בראשונה שהיהודים ימירו את דתם ורק כשקלט שזה לא ילך החליט להקים את מדינת היהודים

      וזה שעשיתם ממנו אליל עדיין לא הופך אותו לקדוש!!!

      הגב לתגובה זו

    • מה קרה כואב לך לשמוע את האמת (ל''ת)

      סטאלין, 19/09/06 00:01

      הגב לתגובה זו

    • קודם שיכניסו את מי שהסתיר את דברי הרצל! (ל''ת)

      בושה למדינה !, 19/09/06 00:43

      הגב לתגובה זו

    • למה כי אתם מפחדים מהאמת

      יוסף ברק, 19/09/06 01:07

      למה כי אתם מפחדים מהאמת

      הגב לתגובה זו

    • למה ליאור אנחנו לא בברית המועצות

      סטלין, 19/09/06 02:16

      אנחנו במדינת ישראל המדינה הדמוקרטית

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    בושה! להעמיד את מפיצי הקלטת לדין על הסתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ענת, 18/09/06 23:20

    הגב לתגובה זו

    • עוד מעט איזה משוגע יהרג את הרצל (ל''ת)

      הכתובת על הקיר, 18/09/06 23:39

      הגב לתגובה זו

    • מה קרה כואב לך לשמוע את האמת (ל''ת)

      יוג'ף סטלין, 19/09/06 00:02

      הגב לתגובה זו

    • מה קרה ענת כואב לך לשמוע את האמת?

      סטלין, 19/09/06 02:15

      את רוצה שרק ישמעו את דברי השקר של התשקורת הסמאלנית

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    בסרט שוכחים לציין שהרצל חזר בתשובה

    יצחק, 18/09/06 23:16

    העובדות בסרט אמנם נכונות, אך הם חלקיות ומוצאות מהקשרם. בדיוק באותם שיטות של התעמולה של התנועה הנאצית (אם כבר עושים השוואות להיטלר...)

    הרצל אמנם רצה להתבולל, וכך גדל, אך בעקבות כשלונו בדרך זו, הוא התפקח והבין שצריך לפתור את הבעיה מהשורש, והפתרון נעוץ בהחזרת החיים הריבוניים לעם היהודי.
    בספרו 'מדינת היהודים' הוא מתאר מדינה שבמרכזה עומד בית המקדש, ואת תהליך שיבת ציון הוא טוען שצריכים להוביל רבני הקהילות בתפוצות.
    אמנם הוא לא הפך ליהודי שומר הלכה בסוף ימיו, אך אין ספק שהוא הפך לאדם בעל זהות יהודית חזקה ביותר.
    האיש הזה הצליח לעשות מה שהגר''א, הבעש''ט, רבי נחמן מברסלוב, הרב קלישר, הרב מוהליבר ומנהיגים דתיים ציונים אחרים, לא הצליחו לעשות. הוא הניע את התהליך שיבת ציון של הדור האחרון.
    אין בדברים אלו להמעיט בהערכה לפועלם של הרבנים שפעלו למטרה זו.

    הגב לתגובה זו

    • בושה!!!!

      ron, 19/09/06 13:20

      איך אתה מאיז לכתוב את הגר''א, הבעש''ט, רבי נחמן מברסלוב - הקדושים
      באותו שורה
      אם הרצל ????
      בושה!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אורלב,אוי לנו מאנשים כמוך!!!

    יעקב, 18/09/06 23:14

    מה תגיד ביום הדין שהתורה שלך,אז למה חלק מהמצוות אתה והאוכלסיה שאתה כביכול ממיצג אינכם מקיימים? ואם מקיימים אז ככה אתם נראים אין הרבה הבדל בינך לבין חילוני גמור. ותפסיק לקנאות ברב אמנון יצחק באופן שלילי תקנא בו באופן חיובי על זיכוי הרבים העצום ועל גילוי האמת על ''הרצל והציונות''מה כואב לך תתיחס לעובדות על הרצל שלכם בצורה עינינית ועובדות היסטוריות מקוריות ואמיתיות וללא דמגוגיה זולה דבר עובדות מוכחות ואם הרב אמנון יצחק דיבר שקר לגבי הרצל שלכם תוכיח ואם אתה צודק תתבע אותו לדין בבית משפט ששם המונה של הרצל מתנוססת על הקיר'' בגאווה''

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גם הבן של האלטער רבי התנצר

    חבדניק לשעבר, 18/09/06 23:14

    בנו של מייסד חב''ד רבי שניאור זלמן מלאדי התנצר וזה לא גורע כהוא זה מזכויותיו הרבות של הרבי וצאצאיו האחרים.
    כך גם בנו של רבינו גרשם מאור הגולה.
    ורק להזכירך חז''ל לא מתפעלים גם מבניו של משה רבינו ע''ה אז אולי נטיל גם בו רפש חו''ח.
    אין משיבין את הארי וד''ל.

    אכן הרצל עשה הרבה שטויות בחייו הקצרים, ולעולם לא נדע מה היה קורה אילו חי עוד 20 שנה. אך רמז לכך אולי יימצא בספרו האחרון אלטנוילנד שם הוא שם בפי גיבורו בסוף הספר את המשפט הקובע כי בלי סייעתא דשמיא המדינה לא היתה קמה. (הספר כתוב כביכול לאחר קום המדינה).
    תכפישו כמה שתרצו. לא תצליחו לקחת מהרצל את יצירת המומנטום שהוביל להקמת המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה שהרצל הצליח לעשות האינקוזיציה לא הצליחה לעשות (ל''ת)

    תחשבו על זה, 18/09/06 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    היה בוגד באשתו,הולך לבתי בושת,ומת מעגבת!!

    בואו ננסה, 18/09/06 23:04

    אין מה לעשות אלה היסודות של המדינה שחזה!לא סתם אנחנו אכולי שנאה ומתנהגים כמו בהמות!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הרצל והיטלר בנשימה אחת??

    שרון, 18/09/06 23:03

    אתם לא מתביישים?

    הגב לתגובה זו

    • אין הבדל בניהם זה טרפה וזה נבלה (ל''ת)

      לא, 19/09/06 02:14

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    יצחק גלבס

    רוביק, 18/09/06 23:02

    הסרט יותר גרוע משקר. הוא בנוי על חצאי אמיתות בדיוק בדרך בה שר התעמולה הנאצי גבלס הראה תמונות של יהודים עם אף ארוך, אוזניים ארוכות ושיער באף כדי להראות שהם כמו חולדות ועכברים. הרי תבואו ותטענו רגע, יש בזה אמת, באמת היו וישנם יהודים כאלה. זו בדיוק אמנות ההסתה והרשעות של מנגנוני תעמולה חשוכים.זה בדיוק מה שעושה כנופית ה''רב'' יצחק שהוא אינו אלא מאחז עיניים ומתעתע ויש מספיק אווילים משרישים בציבור שקונים את דברי ההבל שלו ואת דברי ההסתה שלו. הרב יצחק יכול להתגייס למנגנון הטלויזיה של החמאס ושל אל מנאר - הוא והשייך נסארללה מתאימים כיד לכפפה.

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה רוביק כואב לך לשמוע את האמת על הציונים שלכם (ל''ת)

      אחמד, 19/09/06 02:13

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    יש בזה מן האמת, אני ציוני, אבל הרצל היה טיפוס מוזר

    חיים משה, 18/09/06 23:00

    אשתו היתה חולה במחלת נפש קשה , בתו חלתה גם היא במחלת נפש , חיה חיי הפקרות בבורדו שבצרפת, ומתה ממנת יתר של מורפיום, ובנו, שהמיר את דתו לארבעה זרמים נוצריים בזה אחר זה ולבסוף חזרה ליהדות, התאבד מצער ביום הלווייתה של אחותו.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    למדינת ישראל לא נשאר שום ערך יהודי ביסודה (ל''ת)

    הכל בוטל ע''י, 18/09/06 22:58

    הגב לתגובה זו

    • עם יהודים כמו הרב אמנון יצחק, מי צריך גויים? (ל''ת)

      חיים, 19/09/06 01:03

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני מאמין שבני אדם היו פעם קופים

    מ''צ, 18/09/06 22:56

    אבל יש כאילה שנהפכו להיות בני אדם ויש כאילה שנישארו קופים, ולפני עלייתם לאוטובוס לא משתמשים בדאודורנט, בג'ונגל אין כניראה פרפומריות

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    חייבים לאסור את כל החרדים הטיפשים

    דוד, 18/09/06 22:55

    שאומרים שישראל היא דחיית הגאולה, והולכים ונפגשים אם מחבלים.
    הם יותר גרועים מהטרוריסיטים, הם באים מתוכנו....

    *אני מתכוון לנטולי קרטא וגם לאמנון יצחק למי שלא הבין

    הגב לתגובה זו

    • אבל כתוב שישראל היא מדינה דמוקרטית (ל''ת)

      אחמד, 19/09/06 02:11

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    דע לך שיהדותו של איש בודקים על יהדותו של נכד (ל''ת)

    יהודי נכד ליהוד, 18/09/06 22:54

    הגב לתגובה זו

    • מי המפגר שקבע את זה, בטח חי באיזו מערה או על עץ (ל''ת)

      נבזים, 18/09/06 23:31

      הגב לתגובה זו

    • מס 26 אבכי עליך בכי

      Marvin, 18/09/06 23:48

      מס 26 אבכי עליך בכי

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הפנים שלהם די דומים... (ל''ת)

    אולי זה גלגול?!, 18/09/06 22:44

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      אביב גפן סא''ל, 19/09/06 00:03

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    קצת דיוק...

    דובר אמת, 18/09/06 22:43

    דבר ראשון, הסרט הזה לא חדש, הוא מופץ כבר חודשים רבים לפני שמישהו חשב להעלות את עצמות ילדי הרצל. אגב, כל מי שצפה בסרט (שעה ו29 דקות) יכול להבין שאי אפשר להכין אותו מהרגע להרגע בשל מאורע מעורר מחלוקת.
    בנוסף, מי שיצפה בסרט יכול לראות בעצמו שיש שם כמה ציטוטים ועובדות שמעלות לא מעט שאלות על מניעיהם של המנהיגים הציוניים הנערצים שעל שמותיהם התחנכנו. אני לא אומר שהסרט מאוזן, ודאי שיש בו הטייה מכוונת, וכך לא הוזכרו ביטויים בעייתיים של אנשים אחרים או ביטויים חיוביים של המנהיגים, אך זה עדיין לא עונה על השאלות שהסרט מציג.
    אני מסכים שאסור שילדי בית ספר יראו את הסרט, כי הוא מציג מורכבות לא פשוטה בנושאים ערכיים שדעתם של ילדים ונערים עוד לא מסוגלת להכריע בהם - אך הוא בהחלט שווה צפייה ואף דיון בעקבותיו!

    הגב לתגובה זו

    • גם עזמי בשארה מעלה אותו טיעון להצדיק עמדתו כלפי הציונות (ל''ת)

      לא חדש, 18/09/06 23:22

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק! אני ממליץ לכולם לראות את הסרט. (ל''ת)

      רונן, 18/09/06 23:38

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      רון, 19/09/06 01:15

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מה קפצתם? הסרט הזה מופץ כבר 4 שנים לפחות... (ל''ת)

    אחד שראה את, 18/09/06 22:35

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אורלב, חזק ואמץ!!!

    עודד, 18/09/06 22:21

    לא יעזור לכל המכפישים. אתה עושה עבודה נאמנה למען היהדות והציונות במדינת ישראל. אשריך.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ח''כ מקדימה בסרט !

    הרצל היה, 18/09/06 22:17

    יואל חסון - חבר כנסת מקדימה נמצא בסרט....

    גם ח''כ יובל שטייניץ....

    כל מה שנאמר שם מבוסס.....


    מצטער להודות - הכל נכון !

    הגב לתגובה זו

    • צודק ! סרט מעולה שווה צפיה ! (ל''ת)

      האמת על הרצל!, 19/09/06 00:48

      הגב לתגובה זו

    • גם אני מסכימה מזכיר לי מורשת רבין... (ל''ת)

      נעמי, 19/09/06 01:04

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אמיתות והקצנה.

    בני 123, 18/09/06 22:16

    לומר את האמת ,אינני יודע מי מזיק יותר למדינה ומי גורם לקרעים קשים יותר בחברה.החרדים המפיצים דיברי בלע על הרצל או חברי הכנסת הערבים שנסעו לסוריה וללבנון לחזק ידי אויבינו?
    שני מחנות אלה גורמים לקרעים בחברה שלא ניתן יהיה לגשר עלהם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 1000% (ל''ת)

      יואב, 18/09/06 22:46

      הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי (ל''ת)

      אני, 19/09/06 00:39

      הגב לתגובה זו

    • נכון דיברת !!!

      פז, 19/09/06 00:41

      החרדים האלה עדיף לשלוח אותם לגלות אגב הם אף פעם לא עזבו אותה

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    זה מה שמפריע לאורלב?

    דורון, 18/09/06 22:08

    ממתי הוא מכיר את כתביו של הרצל לעומקם?
    לא מפריע לך למשל שיש מישהי בת 15 בכלא סתם כך בגלל שהיא לא מכירה בזכות של בית המשפט?
    לא מפריע לך? אולי בגלל שהיא לא הייתה מצביעה מפד''ל?
    עדיף שתהיה בשקט. ''גם אויל מחריש לחכם ייחשב''

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הרצל הניע את התהליך

    אזרח, 18/09/06 22:03

    לא רלוונטי מה שהרצל אמר בתקופת שונות של חייו. העיקר שהוא החל תהליך שהביא לחידוש הקוממיות היהודית ולהקמת מדינת ישראל. הרבנים התנגדו וחלקם מתנגדים מפני שלדעתם מדינת ישראל לא לגיטימית כי היא הוקמה בידי אדם ולא על ידי המשיח.

    הגב לתגובה זו

    • כן הרצל רצה שהעם הגרמני ''יחנך'' אותנו ! (ל''ת)

      וזה אכן התקיים, 19/09/06 00:46

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אורלב מה מציק לך?

    י, 18/09/06 21:48

    האמת???????????????
    תכיר בעובדות לאשורן והצטרף ל''אמת''
    והרי שם מפלגתך כבר נמוג מהעולם יחד עם הקוספירציה בדבר ''ציונות דתית לאומית''......

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אבל הדברים שנאמרו על הרצל נכונים

    מוטי, 18/09/06 21:42

    אתה מפחד מהאמת אורלב?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אורלב, מה קרה לך??!!

    עצית, 18/09/06 21:42

    ח''כ אורלב, דווקא אתה, מכל ה''ציונים'' בפרלמנט המדינה ה''ציונית'' ראית לנכון לתבוע את עלבונו של הרצל??!!
    אולי תפעל עבור האינטרסים האמיתיים של הציבור שלך?! הרי בשביל זה שלחנו אותך לכנסת!! ולא בשביל לעשות רעש וצילצולים בנושא שלא מעניין אפילו את החילוניים כאן.
    תזכור: אתה אמור להיות קודם יהודי דתי ורק אח''כ ציוני!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יש לינק ??

    הרצל, 18/09/06 21:32

    תביאו לינק....

    ואז העם ישפוט...

    הגב לתגובה זו

    • יש שמה את הסרט (ל''ת)

      כנס לאתר שופר, 18/09/06 21:39

      הגב לתגובה זו

      • herzel

        ani, 19/09/06 01:24

        what is the link??

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    ל-6 באמת תודה להרצל...-

    ימני יהודי, 18/09/06 21:31

    שהתכחש ליהדותו וחשב על מדינה ליהודי החילוני!!! מדינת פיגועים!!!
    מדינת הגזע היהודי ולא היהודי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    להרצל היתה בעיה של משאלת התבוללות....

    !, 18/09/06 21:28

    אני לא ירחיב פשוט צפו בסרט וזהו.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הסרט כבר שנים באינטרנט....

    ?old?, 18/09/06 21:24

    חדש ברשת???
    הסרט כבר שנים באינטרנט

    הגב לתגובה זו

    • הוא כבר שנים באינ' אבל מי יפיצו!

      !!..., 18/09/06 21:35

      מקווה שעם ישראל יחזור בתשובה שלמה אמן!

      הגב לתגובה זו

      • דוגרייי

        הניה, 18/09/06 22:01

        טוב שהם מעודכנים...
        מי לא מכיר את זה כבר?

        וד''א, מה לעשות שזו האמת ובאמת הרצל היה מתבולל...
        זו עובדה.

        הגב לתגובה זו

    • herz

      bab, 19/09/06 01:25

      the link?

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    האמת על הרצל מתפוצצת לנו בפנים (ל''ת)

    הרצל, 18/09/06 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה לעשות שזה נכון.? האשליה -

    יהודי מאמין!, 18/09/06 21:19

    שלכם מתנפצת!
    ויש הוכחות לכך!!!

    הגב לתגובה זו

    • סעדיה?ממתי אתה מאמין? (ל''ת)

      רחמים, 18/09/06 21:23

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אורלבי ממי אתה מפחד?

    אורלב, 18/09/06 21:13

    אורלב יש לך מה להסתיר? פוחד שיהיו לך פחות מנדטים
    ?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה חדש?! הסרט הזה כבר רץ איזה שלוש-ארבע שנים ברשת

    יוס2, 18/09/06 21:13

    הצתה מאוחרת יש לחברי הכנסת

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא מענין.

    שמעונה מדימונה, 18/09/06 21:11

    מה זה משנה בכלל?
    העיקר שאנחנו כאן, בארץ הקודש ושבעזרת השם, נהיה כאן לעד ונזכה להתגבש למדינה טובה כמו שחלמו אבותינו בגלות הארוכה.

    אני אומרת תודה על קיומו הרצל, שפתח את השיח העולמי בענין חזרתו של עם ישראל לארץ אבותיו. תודה הרצל (-: לא משנה מי היית ומה היית, אתה הוא זה שהיה לו את הדרור והאומץ והתקווה להניע את הגלגל מחלום למעשים..

    הגב לתגובה זו

    • גם בלי עזרת השם והרבנים נשאר כאן לעד (ל''ת)

      אלדד, 18/09/06 21:25

      הגב לתגובה זו

      • ממש לא (ל''ת)

        אאא, 18/09/06 22:49

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    אורלב מפחד מהאמת-משקר לעצמו (ל''ת)

    איש אמת, 18/09/06 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    למה הוא לא עשה ברית לבנים שלו????זה יהודי???

    ציוני אמיתי, 18/09/06 21:04

     

    הגב לתגובה זו

    • ציונה אמיתי?ואת עשית?זהכואב ולא נעים. (ל''ת)

      זה למה, 18/09/06 21:27

      הגב לתגובה זו

      • איזו תשובה מטופשת. (ל''ת)

        יניב, 18/09/06 23:40

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    אורלב בור:רב אמנון יצחק רק אמר את האמת,הרצל אכן

    עמי, 18/09/06 21:02

    היה נגד דת ישראל,זה לא חדש, תתפקחו

    הגב לתגובה זו

    • גם אני נגד הדת. תראה מה היא עושה לנו! (ל''ת)

      נתיבה, 19/09/06 09:29

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    רק טיפשים יכולים להקשיב לאמנון יצחק. (ל''ת)

    צ, 18/09/06 20:52

    הגב לתגובה זו

    • תבדקו את העובדות לפני שקופצים....הרצל היה בעד דת משה וישראל????? (ל''ת)

      חפשו אמת, 18/09/06 23:03

      הגב לתגובה זו

      • בלי הרצל לא היתה מדינה.אתה בכלל מבין את זה ייצור (ל''ת)

        נאלח, 19/09/06 01:11

        הגב לתגובה זו

      • הרצל רצה לבנות מדינה שבה לא יהיו יהודים

        אחד שבמין יותר, 19/09/06 01:45

        שבה לא יהיו יהודים אלה רצה לנצר את כולם ולבנות מבנה דוגמת בית המיקדש לזכר העם היהודי ''שהיה קיים'' . הכל רשום בכתב ידו הוא המיר את הדת של ילדיו היה פדופיל ואני מזכיר בכתב ידו אם תראו את הדיסק תבינו וכן אפשר לראות את היומנים שלו אז לכל אלה שרושמים שזה נגדת הציונות זה נגד במנהיגים שהמציאו מושג כל כך מטעה כי סך הכל אנחנו יהודים לפני שאנחנו ציונים

        הגב לתגובה זו

    • ככה גם אני דיברתי לפני שנתיים. (ל''ת)

      עמית, 18/09/06 23:41

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    so is that right or

    Elad, 18/09/06 20:46

    the rabbi Amnon izhak is lieing ? i think he saying the truth !!!

    הגב לתגובה זו