• 99.

    הדת

    eldar, 17/09/06 00:42

    להזכירכם דת האיסלאם מחלקת את העולם לשניים:
    א: העולם המוסלמי שכבר קיבל את דתם
    ב: עולם החרב שטרם קיבל את דתם ויקבל אותו או שיוכרע בחרב.
    אז מה שהאפיפיור אמר הוא רק תזכורת של דת האיסלאם.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אם מלחמה נגד המוסלמים, אז עכשיו זה הזמן. לא לחכות שבידי איראן תהיה (ל''ת)

    פצצה גרעינית, 16/09/06 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מלחמה מתקרבת!!!!!

    המאמין, 16/09/06 20:29

    מלחמת הדתות הגדולה מתקרבת כאשר בשיא הסבל והשנאה תתגלה מלכותו של המלך הקדוש יהוה צבאות והמלחמה תסתיים בנשיאת כל העולם עיניהם לירושלים בצפייה למראה כבוד המלך.
    והאתאיסטים בראשם המטורפים מאתר חופש יעלו בלהבות אש.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מה קרה ? אמרו למוסלמים את האמת בפנים

    שמוליק, 16/09/06 19:38

    וכבר הם כועסים? נכון שאף אחד לא אוהב שיגידו לו אמת בפנים בעיקר כשהיא מכוערת, אך אם הם היו קצת מסתכלים במראה, היו מבינים שאולי במקור האיסלם היה מתון אך כיום, זו אחת הבעיות הגדולות של האנושות. עד שהאסלם לא ינער את עצמו, זו תהייה דעה עולמית ואף מוסלמי לא מנסה לשנות זאת, נהפוך הוא, הם מטיפים לאלימות כלל עולמית ולנסיון השתלטות האיסלם על האנושות. זו דעה כלל עולמית ואם לא אומרים זאת, זו צביעות.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    קוראים להם ''אלימים'' ואיך הם מוחאים:

    עמית, 16/09/06 17:36

    באלימות.

    אין קץ לילדות....

    הגב לתגובה זו

    • אין קץ אין קץ !!! בצהרי היום הכל צבוע אדום !!! :) שבוע הבא בזאפה (ל''ת)

      נפתלי דה פיש, 16/09/06 18:11

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    מלחמת העולם ה-3

    יהושע, 16/09/06 08:26

    העולם דוהר לקראת מלחמת עולם 3. אני לא יודע מתי זה יקרה..אבל ברור לי שהעולם גולש בנחישות למלחמה הקשה מכולן.
    העולם המערבי בהובלת ארה''ב ואנגליהוצרםצ נגד העולם המוסלמי.
    זה קורה בהיקף קטן כבר מזמן.. ראה מלחמת המפרץ..הפיגועים בארה''ב..אפגניסטן. אבל בסוף ההליך ההתנגשות הגדולה והסופית בלתי נמנעת. האיסלאם הרים את ראשו הרבה יותר מידי ולא תהיה לעולם החופשי ברירה אלא לפתוח במלחמת הכל מכל.
    בסופה לדעתי חמישית או יותר מהאוכלוסיה של העולם לא תהיה יותר.
    ולדעתי זה לא מפחיד יותר מלחיות בפחד מתמיד מטרור איסלאמי. חייבים לתת מכה ניצחת. ברור לי גם שהעולם החופשי יצנח. ואחרי נכונו לכדור הארץ עוד כמה עשרות שנים של שקט.

    הגב לתגובה זו

    • שמענו את זה גם מימי המלחמה הקרה ומה השתנה? (ל''ת)

      סער קטלן, 16/09/06 09:14

      הגב לתגובה זו

    • המלחמה התחילה כבר ב11.9 ואנחנו בעיצומה-בוקר טוב! (ל''ת)

      --, 16/09/06 13:03

      הגב לתגובה זו

    • האיסלם קטלן סרטן העולם חובק עולם

      שמחה העצוב, 16/09/06 17:53

      האיסלם קטלן סרטן העולם חובק עולם
      יש לנתח בו את החרב של
      דין מוחמד בסייף , לטעת בו את החיים החופשיים של הדמוקרטיה, חופש דתות וכדומה.

      הגב לתגובה זו

    • ואז-נהרוג את עצמנו

      דור, 16/09/06 23:58

      בדיוק כמו לפני שהמוסלמים היוו סכנה לעולם, שתי מלחמות עולם,שתיהם בידי נוצרים, אם לא על דת, על גבול, אם לא על גבול זה יהיה מזון, אם לא על מזון זה יהיה על כסף, אל תדאגו לאנושות, תמיד יהיה על מה להילחם, אין מה לעשות...
      אנחנו זן נדיר... ולא יהיה גם פתרון...
      זן נדיר.

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    שמישהו יזכיר לי מתי היה הפיגוע האחרון בעולם שלא בוצעע''י מוסלמי (ל''ת)

    מוני הראל, 16/09/06 06:48

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לכול הישראלים תעשו חרם על טורקיה

    אלי, 16/09/06 05:46

    מה שעברתי שם .היום לינסוע לשם יותר גרוע מעזה.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך בהחלט,,,,לא נעים להיות

      בת-7 ולא מבאר-7, 16/09/06 10:03

      שם.
      חוץ מזה הם הפכו להיות עוינים, שזה בלתי נסבל.
      מסקנה; הדירו רגלכם, ואת כספכם
      תשאירו במדינה ידידותית יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    THE MUSLIMS CAN KISS MY ASS (ל''ת)

    kokoS, 16/09/06 04:39

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    תפסיקו להתעלם ממה שהוא באמת אמר

    ., 16/09/06 04:24

    אנשים ישנו כל ההרצאה שלו, שמעו משפט ועשו כתבה, אתם רואים מה קורה?

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    האיסלם הקיצוני-סכנה לעולם

    מוא, 16/09/06 03:57

    ומה לעשות האפיפיור צודק!
    האיסלם הזה מדרדר את העולם
    בני אדם מפחדים לעלות על מטוס
    בני אדם מפחדים לנסוע באוטבוס
    והכל בגלל פסיכים קיצוניים מהאיסלם
    זו הדת הדפוקה ביותר
    והיא הורסת את חיינו-פיזית

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    10 10 read !!!!! (ל''ת)

    10, 16/09/06 03:46

    הגב לתגובה זו

    • הכי לעניין-- 83 (ל''ת)

      ********, 16/09/06 06:46

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    מזמן קראנו על הילד שצעק על בגדי המלך החדשים

    Avi Ecuador, 16/09/06 03:44

    רק שהפעם לא מדובר בילד?!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    רצינגר היה יכול להחליף את קצב

    info123, 16/09/06 03:28

    ...אם לא היה כזה אשכנזי

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מה אתם רוצים מהמוסלמים

    א, 16/09/06 03:22

    הם לא עצבניים, מעצבנים אותם...

    הגב לתגובה זו

    • כנס...

      איזבל, 16/09/06 03:34

      ומה איתנו?
      אותנו לא מעצבנים?
      אז מה? אנחנו יוצאים לרחובות לשרוף דגלים ויוצאים למסעות הרג והסטה?

      אז מעצבנים אותם...שיגיבו באמירה דומה...אפשר לאמר הרבה דברים על הנצרות למשל...כמו שנאמרו כאן בהרבה טוקבקים....

      האיסלאם = אלימות!!


      אף פעם בהיסטוריה של הדת הזו לא יצא מנהיג רוחני וגינה מעשי רצח וטרור שנעשו ע''י אנשיו...

      אף פעם!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • אם היית לומד מהם לנצח פעם אחת

        Avi Ecuador, 16/09/06 06:08

        היום לא היה מדובר בבעיות אתנטיות והיה שלום עם הרבה פחות הרוגים ממה שהיה ועוד יהיה לשני הצדדים.
        הם באמת ''צריכים'' (כאילו שחסר להם אדמות) לנצח רק פעם אחת ולא יהיה בעיה אתנית של יהודים ''בפלסטין''.

        הגב לתגובה זו

  • 84.

    תמיד לבנאדם קשה לקבל על עצמו את האמת בפרצוף, פלא שהמוסלמים כועסים!? (ל''ת)

    א, 16/09/06 03:12

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    למה אף פעם לא שמענו מנהיגי דת מוסלמים מגנים מעשי טרור ע''י מוסלמים? (ל''ת)

    סתם, 16/09/06 03:09

    הגב לתגובה זו

    • יש, אך מעטים הם.. איזה אחד פקיסטני גינה (ל''ת)

      סער קטלן, 16/09/06 09:08

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    זה לא נכון שהאיסלאם הוא טרוריסטי,אבל בהחלט נשלט ע''י אנשים רעים כיום (ל''ת)

    יובל ורד, 16/09/06 03:05

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    האיסלאם=יהדות=בורות וסכנה לעולם (ל''ת)

    ליאור, 16/09/06 02:38

    הגב לתגובה זו

    • שכחת להוסיף גם את הנצרות (ל''ת)

      ש, 16/09/06 11:15

      הגב לתגובה זו

      • אל תזלזלו בחשיבות הדתות הגדולות,

        עמית, 16/09/06 17:39

        הן מצליחות להוביל מיליארדים למלחמה.

        הגב לתגובה זו

  • 80.

    פופ חכם מאוד, גילה לכל העולם

    ד''ר יורם לוי, 16/09/06 02:31

    מי הם המוסלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לא שמענו שום גינוי איסלמי לטרור

    א., 16/09/06 02:20

    איזה רגישות של ''הנשמות הטהורת''
    והיתממות ביחס לביקורת כלשהי
    כלפי העולם המוסלמי הקיצוני.
    הבעיה אינה בקוראן ואין כוונה לעלוב
    במוחמד- אבל פעילות הפומנדליסטים
    הקיצוניים בשם אותה דת זאת הבעיה

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לאחר שהוא אמר את זה

    מיכאל, 16/09/06 02:09

    המוסלמים ימחו על האמרה ה''שקרית'' הזאת ע''י הרס,שריפת שגרירויות,פגיעה בנוצרים וכו'

    ככה הם ימחו על דבריו של האפיפיור

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    כמה שהוא צודק (ל''ת)

    אדם אנושי, 16/09/06 01:41

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    שישעב בשבילנו את העבודה !!! צודק האיסלם הקימוני= טרור ואלימות (ל''ת)

    ~~~~~~~~~~~~~, 16/09/06 01:23

    הגב לתגובה זו

    • אאאהההה???!!!?? (ל''ת)

      מה רצית בדיוק, 16/09/06 03:04

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    כל ערבי הוא טרוריסט

    כל, 16/09/06 01:17

    כל ערבי הוא טרוריסט

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    שקודם יתנצל על האינקיוויזיציה, על מסעי הצלב, ועל ההדבקה באיידס

    שפוי מלחמה, 16/09/06 00:51

    שנגרמת בגלל התנגדות הכנסיה לקונדומים! גם על השמדת האינקה הוא יכול לעשות חשבון נפש.

    במאזן הדם בין הדתות, בלי ספק, הכנסיה שלו מובילה בגדול.

    הגב לתגובה זו

    • מסעי הצלב מוצדקים כדי להגן על הנוצרים במזרח ועל הכנסייות מהאיסלאם (ל''ת)

      נוצרי גאה, 16/09/06 02:12

      הגב לתגובה זו

    • רב הנדבקים באידס הם מהעמים העניים שהם לא יודעים מה זה קונדומים

      נוצרי, 16/09/06 02:17

      לכן זה לא נכון שהאידס נגרם בגלל הכנסייה

      הגב לתגובה זו

      • נגרם בגלל הכנסיה מתי תבינו ששני הדתות הללו הן אסון (ל''ת)

        אסף, 16/09/06 22:48

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    תור הזהב ביהדות ואגב גם בנצרות היה תחת האיסלאם,אז....?????

    $$$$$$$$$$$$$$$, 16/09/06 00:41

    תור הזהב ביהדות ואגב גם בנצרות היה תחת האיסלאם,אז....?????
    אבל ברצינות זה לא נשמע לכם עלילה לטעון שמישהוא מפיץ אמונה בחרב?,זה הרי סיפור שכל בר דעת יאמר מיד שמדובר בעלילה,הרי על פניו אין אפשרות שדת או אמונה תופץ באלימות,בואו נפעיל את התאים החלודים שלנו במוח,אנחנו הרי יהודים....לא

    הגב לתגובה זו

    • לך תקרא ספרים

      איש, 16/09/06 02:45

      קרא ספרי היסטוריה על חיי היהודים בארצות האסלאם ואז תדבר איתנו על שגשוג.
      לך תלמד על תורתו של מוחמד ואז תקבע אם אמירת האפיפיור היא עלילה או לא.
      הבעיה שהיהודים של היום חסרי השכלה.

      הגב לתגובה זו

    • להפיץ את האמונה באללה בחרב, זה ציטוט מהאיסלאם עצמו (ל''ת)

      הצרה שהמוסלמים, 16/09/06 06:01

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    הנוצרים הם הרוצחים הכי אכזריים

    בנדיקטוס הבנדיט, 16/09/06 00:19

    בהיסטוריה האנושית. הם רצחו יהודים ,נוצרים ומוסלמים יותר מאשר כל דת אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות (אני חילוני אבל).

      זומבה, 16/09/06 00:49

      הרוצח הכי גדול בהיסטוריה היה דווקא סטאלין שאסר על הדתות להתקיים.
      הבא אחריו היטלר גם כן לא תמך בנצרות ורצח בגלל תורת הגזע (יהודים וצוענים) וסיבות נוספות.
      כיום המוסלמים הם אכן סכנה לעולם החופשי בגלל הפונדמנטאליזם.
      תוכל לשאול שאלה פשוטה וצודקת באופן תיאורטי: אם לארה''ב יש נשק גרעיני למה שלא יהיה לאיראן?
      ואני אומר לך:
      צריך לעצור את זה ומהר כי אי אפשר להתעסק בסוגיות כאלו כשהעולם בסכנה.
      זהו אי אפשר לפרט הכל בטוקבק.

      הגב לתגובה זו

      • על ''אבירי הטמפלרים'' שמעת? זה בשם הדת. (ל''ת)

        סער קטלן, 16/09/06 09:09

        הגב לתגובה זו

        • מה הם עשו ? וחוצמיזה האם הם

          חבקו את כל, 16/09/06 11:13

          יש לי שקל ולביל גייטס מיליארדי דולרים-שנינו אותו דבר ,כי לשנינו יש כסף??
          ההשוואות שלך מוזרות.

          הגב לתגובה זו

    • הם רצחו במלחמות פוליטייות ןלא בשם הדת ולא בהוראות מהספר הקדןש שלנו (ל''ת)

      נוצריה, 16/09/06 01:13

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    שימו לב למשהו מעניין

    רומ, 16/09/06 00:19

    פתאום המוסלמים מזכירים שהיתה שואה...

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    נכון, לא כל ערבי הוא טרוריסט (ל''ת)

    אבל, כל טרוריסט, 16/09/06 00:16

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    Not every Arab is a terrorist, but (ל''ת)

    every terrorist, 16/09/06 00:13

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אנחנו רודפי שלום, ומי שאומר אחרת - נפוצץ אותו! (ל''ת)

    נדב, 16/09/06 00:11

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מוסלמי, למה אתם אומרים שאני עלים?! (ל''ת)

    טחחח, 16/09/06 00:08

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כמו שאני מכיר את המוסלמים האלה...

    קריזיונר, 16/09/06 00:06

    ...הם יחטפו קריזה ויהרגו איזה אלף מוסלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הם מתרגזים כי הוא אומר להם את האמת (ל''ת)

    ג, 15/09/06 23:47

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    סופסוף מישהו מעז לומר את האמת (ל''ת)

    דנה, 15/09/06 23:47

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כל הכבוד לאפיפיור על דבריו (ל''ת)

    פרינ, 15/09/06 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אוי אוי האמת כואבת ברברים בכלל לא אלימים יפי נפש (ל''ת)

    אזרחית מודאגת, 15/09/06 23:35

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    האמת כואבת ! (ל''ת)

    יהודי פשוט, 15/09/06 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    המוסלמים נעלבו מהאמירה שהם תומכים באלימות - ופרצו בגל אלימות...

    רפי, 15/09/06 23:16

    מעניין...

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    נהרוג את כל מי שיגיד שאנחנו אלימים

    אחמד החמוד, 15/09/06 23:08

    וכך נראה לעולם שאנחנו דת שוחרת שלום - וחסר לכם שלא תסכימו איתי...

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק זה האיסלם (ל''ת)

      דני, 16/09/06 01:09

      הגב לתגובה זו

    • חחחח הצדק עמך ידידי (ל''ת)

      נץ, 16/09/06 09:27

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    למה המוסלמים מאימים כל הזמן ברצח ורוצחים בכל העולם? (ל''ת)

    אי אפשר לדבר???, 15/09/06 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אפיפיור אפיפיור אבל צודק. (ל''ת)

    מוסלמי אלים, 15/09/06 22:43

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    והכי חשוב

    מוטי קליפורניה, 15/09/06 22:40

    מסביב לכל מכשיר כזה הנך נוטע 4 עצי-הדר שקולטים את דו תחמוצת הפחמן הנפלט ומסבים אותו בחזרה לחמצן.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    האפיפיור האחרון לפי הנבואה

    IKA, 15/09/06 22:38

    אכן כן... כנראה שאף אחד כאן לא יודע אך למי שיעשה מחקר ויבדוק... סיינט מלכי שוטט ברומא לפני כ-1000 שנים לערך וקיבל חזון ולפיו אמר וחזה את כל שמות האפיפיורים לפי דורות וכמובן לפי הנבואה שנחשבת לאחת הנבואות המדוייקות ביותר לאורך ההיסטוריה האפיפיור הנוכחי הוא האחרון ברשימה והוא זה שיקבל את סוף העולם.... בדקו בעצמכם לאלו שלא מאמינים לי. אולי לכן האפיפיור מתגרה באיסלם... יתכן ויש דברים שידועים לו ולא לאדם הרגיל.

    הגב לתגובה זו

    • הקבלה אמרה זאת עוד קודם. וגם נוסטרדמוס חוקר הקבלה (ל''ת)

      איסיס, 15/09/06 23:17

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    שתי הדתות של אמונה באל אחד=המשך

    דבהצפון, 15/09/06 22:33

    גרמו למלחמות הכי רצחניות ב2000 השנים האחרונות.הנצרות והאיסלאם.הן רק צריכות להוכיח מי רצח פחות. ושהשם ירחם ויציל!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מה שנכון נכון, ולכל מי שיתחיל להתפלמס על הנצרות...

    אנונימי, 15/09/06 22:29

    כדאי שיבדוק את הרקורד של האסלאם, ויזכור שהמוסלמים יצאו למסע הכיבוש הדתי הגדול ביותר בהיסטוריה, ואיסלמו את כל המזרח הקדום בדרך החרב. אז שהמוסלמים לא יטיפו מוסר על מסעות הצלב ועל מה שהאפיפיור אמר, כי מה שנכון, נכון.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    יהדות לא הפיצו בחרב? קראו בסוף מגילת אסתר (ל''ת)

    $$$$$$$$$$$$$$$, 15/09/06 22:14

    הגב לתגובה זו

    • אתה קשקשן! (ל''ת)

      מרדכי קליפורניה, 15/09/06 22:53

      הגב לתגובה זו

    • מדברים על ה 2000 שנה האחרונות... (ל''ת)

      ועל מוטיב מתמשך, 16/09/06 06:06

      הגב לתגובה זו

    • זה כמו שחכמולוגים (ערבים..)טענו שגם היהודים מבצעים פיגועי התאבדות (ל''ת)

      ''עובדה''-שמשון, 16/09/06 06:09

      הגב לתגובה זו

    • זה קו שממשיך להיות מאומץ?? להתקיים? (ל''ת)

      שושן, 16/09/06 06:12

      הגב לתגובה זו

    • תקרא שוב את מגילת אסתר אידיוט. (ל''ת)

      מוטקה הדר, 16/09/06 10:49

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    הדת, מכל סוג, היא אופיום להמונים ואייבת התבונה! (ל''ת)

    הסוציאליסט, 15/09/06 22:08

    הגב לתגובה זו

    • גם לאומנות ובעצם כל אידיאולוגיה טוטאלית עם ''כל התשובות'' (ל''ת)

      היטלר וסטאלין, 16/09/06 06:15

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    חכם צודק ואמיץ הגוי הזה (ל''ת)

    הרצל, 15/09/06 21:50

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ירון, 15/09/06 21:47

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נראה לי שיש לו גנים יהודיים. (ל''ת)

    yשרםמ, 15/09/06 21:47

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יש משהו צודק בדבריו (ל''ת)

    יורי, 15/09/06 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    למה המוסלמים לא מתקוממים נגד האלימות ?

    אבועמר המתבייש, 15/09/06 21:15

    להתקומם נגד האפיפיור או כתב עיתון או סתם אזרחים בזה הם אלופי העולם.
    להתקומם נגד הקיצוניים שלהם ונגד האלימות ?? מה פתאום.. בשביל זה יש תמערב.
    שילחם וגם אפשר להאשים אותו בסוף בהילחמות ...
    מוסלמים= אלימות. נקודה.

    הגב לתגובה זו

    • מסתבר שאם הם רוצים הם יודעים (ל''ת)

      לגנות חד משמעי, 16/09/06 06:18

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אומץ וצדק

    הנצרתית, 15/09/06 21:06

    כל הכבוד לאפיפיור הדגול שהציף שוב את האמת הכאובה נוכח פני העולם ומנהיגיו הטומנים ראשיהם בחול.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    דברי האפיפיור

    יעקב כהן, 15/09/06 20:57

    עם עובדות לא מתווכחים.אכן האיסלם הרדיקלי השתלט על האיסלם המתון והיום האיסלם נראה בדיוק כמו דברי האפיפיור.זו האמת.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    האפיפיור הזה - מוצא חו בעיני (ל''ת)

    אייזיק, 15/09/06 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אפיפיור יקר,את האנוסים הרגתם בקילשון ולא בחרב? (ל''ת)

    $$$$$$$$$$$$$$$, 15/09/06 20:48

    הגב לתגובה זו

    • בדורנו האיסלם מסוכן ליהודים (ל''ת)

      אייזיק, 15/09/06 21:14

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אפיפיור יקר,וסיפור האנוסים,זה לא אלימות?

    $$$$$$$$$$$$$$$, 15/09/06 20:41

    אפיפיור יקר,וסיפור האנוסים,זה לא אלימות?
    אמונה אפשר להפיץ בכח? האנוסים הוכחה שאין דבר כזה,תור הזהב ביהדות ואגב גם בנצרות היה תחת האיסלאם,אז....?????
    אבל ברצינות זה לא נשמע לכם עלילה לטעון שמישהוא מפיץ אמונה בחרב?,זה הרי סיפור שכל בר דעת יאמר מיד שמדובר בעלילה,הרי על פניו אין אפשרות שדת או אמונה תופץ באלימות,בואו נפעיל את התאים החלודים שלנו במוח,אנחנו הרי יהודים....לא

    הגב לתגובה זו

    • כן, בבוסניה, באינדונזיה

      אורי, 15/09/06 22:51

      ובמדינות אפריקה, האיסלם ניכפה בכוח.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    כל דת אפשר לנצל לרעה. (ל''ת)

    כולל כל דת., 15/09/06 20:40

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל המלחמות והצרות באו על העולם בגלל הדת (ל''ת)

    רוביו, 15/09/06 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ג'יהאד במובן של מלחמה ב''כופרים''

    גיל, 15/09/06 20:25

    אותי מעניין רק המובן הזה של הג'יהאד: המוסלמי אמור לכפות על שאר הדתות להתאסלם, או להרוג את ה''כופרים''.
    המובן השני של הג'יהאד,מובן אישי ספיריטואליסטי, לא נוגע לי ולא מעניין אותי.
    עד שלא תוותרו על מלחמת הג'יהאד, העולם יראה אתכם כטרוריסטים.

    הגב לתגובה זו

    • לך תלמד את האיסלאם קודם הנוצרים והיהודים לפי האיסלאם אינם כופרים (ל''ת)

      חחחחחחח, 15/09/06 21:32

      הגב לתגובה זו

      • הנביאים אינם כופרים. הנוצרים ויהודים נחשבים כופרים (ל''ת)

        טועה ומטעה, 15/09/06 22:07

        הגב לתגובה זו

        • שניכם טועים ומטעים

          נדב, 16/09/06 00:10

          במקור, יחס האיסלאם ליהדות טוב מיחסו של האיסלאם לנצרות.

          מבחינה דתית הנימוק לכך הוא שהיהודים, כמו המוסלמים, מאמינים באל אחד (למרות שאינם מאמינים שמוחמד הוא נביא האלוהים). לכן הם אינם כופרים, והם רשאים לחיות במעמד של בני חסות תחת שלטון האיסלאם. הנוצרים, לעומת זאת, מאמינים בשילוש הקדוש, ועל כן הם כופרים על פי האיסלאם.

          מבחינה פוליטית הסיבה, ככל הנראה, היא שהיהודים לא היוו איום רציני על האיסלאם בשנות לידתו וגדולתו, ואילו הנוצרים כן. מלחמותיו הגדולות של האיסלאם היו כנגד הנוצרים, ולכן רק טבעי שהם הוצגו ככופרים.

          בעת המודרנית, עם הציונות והקמת המדינה, הוחמר יחסו של האיסלאם אל היהדות.

          הגב לתגובה זו

          • Yellow Sub, cut the shit

            Marilyn, 16/09/06 00:33

            Stop the spinning, all we care is about today, not about the past. Today we know who the terrorists are and what Jihad means

            הגב לתגובה זו

          • שטויות,מןחמד טבח את יהודי ערב- כנסו

            מונטגומרי, 16/09/06 00:52

            בחצי האי ערב היו אזורים נרחבי בשליטה יהודית, לא גרים, אלא יהודים שהגיעו לשם בתקופת הרומאים והביזנטים.
            מוחמד הושפע מהיהודים ונעשה מונוטאיסט. הם היובני בריתו והוא היה בן חסותם בתקופה שנרדף ע''י הפגאנים.
            לימים, כשהתחזק,בגד בהם ודרש שיתאסלמו.בגלל סרובם טבח בהם. קריאת הערבים בעצרות נגד ישראל ''חיבר יא יאהוד, חיבר'', באה להזכיר את טבח מדינת חיבר היהודית: הגברים נערפו 5 כל פעם ליד מחפורת (מזכיר משהוא מהשואה?), הנשים ונערות חולקו לערבים, ילדים סורסו ונלקחו לעבדות ומשכב זכר.
            חוף מפרץ אילת וצפון הים האדום, היו בשליטה יהודית וכונו מדין. העיר ''אל- מדינה'' וכל אזור ממלכת קורייש היתה בשליטה יהודית, מדינת חיבר - יהודית. כולם נשחטו בהוראת מוחמד. לידיעתכם: ליהודים זכות הסטורית על רוב אדמת ערב הסעודית. לנו מגיעים אדמתה, פיצויים על הנרצחים , הנפט שבאדמתה, כספי תגמולי הנפט שנשאב.

            הגב לתגובה זו

  • 37.

    הוא אמר את האמת בגלל זה הם בהסטריה--שיוכיחו אחרת- חחחה (ל''ת)

    כלנית, 15/09/06 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    דברי אלוהים חיים כל הכבוד (ל''ת)

    גדי חי, 15/09/06 20:12

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    סוף כל סוף למישהו יש את האומץ לומר את האמת!!

    ישראלית בפריז, 15/09/06 20:10

    זו הזדמנות לדת המוסלמית להראות שאכן לא כך הדבר על ידי ביטוי מחאתם בדרך תרבותית ולא כהרגלם..אבללצערי לא נראה לי שזה יקרה..ולמה תמיד הם מוצאים איזשהי דרך לערב אותנו בזה..

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לכל דת יש את קטעי הילדות שלה

    אופיר, 15/09/06 20:05

    הנצרות הייתה אלימה ושוחרת מלחמות כ - 1100-1400 שנים לאחר שנוצרה. האינקווזיציה, והמרות הדת הכפויות שדרום אמריקה. ומסעות הצלב.
    כיום הגיע זמן האיסלאם לעבור את התקופה הזאת כ 1400 שנה לאחר שנוצר.
    אלימות ושוחרת מלחמות. רצון עז להכריח את המערב להתאסלם.
    הבעיה כיום שתהליך זה יגרום למלחמת עולם גרעיני.

    הגב לתגובה זו

    • סיפור האנוסים,זה לא אלימות?

      צ______________, 15/09/06 20:46

      סיפור האנוסים,זה לא אלימות?

      הגב לתגובה זו

    • ''ילדות'' עם נשק גרעיני (ל''ת)

      אייזיק, 15/09/06 20:47

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    האפיפיור צודק. אכן כתוב בקוראן שמוחמד דוגל בנצחון עפ''י החרב (ל''ת)

    נעמה, 15/09/06 20:03

    הגב לתגובה זו

    • קראת את הקוראן?

      זומבה, 16/09/06 00:55

      כל ניצחון הוא בחרב (או נשק יותר מתוחכם), השאלה איך הקוראן מתייחס לשאינם מוסלמים.
      עד כמה שהבנתי מחברים מוסלמיםאין לאיסלאם בעייה עם זה כך שאם לא קראת בעצמך את ניזונה מפרשנויות.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    התמונות למעלה מוכיחות שהוא צודק (ל''ת)

    גלעד, 15/09/06 19:58

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לכל דת תקופת הבגרות שלה

    אחד 1, 15/09/06 19:54

    הנצרות לפני אף שנה ועד לפני כ 300 שנה שמה לעצמה מטרה לנצר את כל הלא נוצרים ולו גם באמצעים אלימים.
    כיום האיסלם מנסה בדרכים אלימות להלחם בכופרים.
    אבל כיום אין לאף אחד כוח לטרור ורוב העולם גם הלא נוצרי יותר סובלני ומתפתח רוחנית.
    רק האיסלם מתבצר בעמדות ימי הבינים שלנו ובאמצעות טרור פנימי משליט את הקיצוניות שלו על כל מדינה מוסלמית.
    מקווה שהזרם המודרני והמתון המועט שקיים באסלם יתגבר וישכנע את ההמונים.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות, אין מתונים בין המוסלמים

      זרם מודרני ?, 15/09/06 22:42

      כל הוויכוח ביניהם הוא האם לרצוח אותך עכשיו או מאוחר יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    סוף סוף למישהו היה את האומץ לומר את האמת (ל''ת)

    אחד העם, 15/09/06 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מערכת העיתון

    מוטי קליפורניה, 15/09/06 19:48

    מערכות העתונים בעולם מלבנים שנאה הם לא מציגים תמונה מאוזנת,
    של הצהרות אומללות של אנשי דת האחד את האחר.
    ולכל אנשי דת האלוהים דרוזים,יהודים נוצרים ומוסלמים מספיק עם ההתקפות ההדדיות זה לא מועיל לאיש רק מזיק.
    -אין עוד מלבדו

    הגב לתגובה זו

    • ותפסיק להיות כזה תמים

      שמוליק, 15/09/06 20:12

      - ואין עוד איש מלבדו..

      הגב לתגובה זו

      • לשמואל

        מוטי קליפורניה, 15/09/06 20:49

        אין כל בושה בלהיות תמים.
        ''תמים תהיה עם אלוהיך''.
        ומידה אחרת מגונה היא,כי ברגע שאתה מאבד התמימות שבך,אז מרשה אתה למידות רעות להיטמע לנשמתך ואתה כועס ורוטן ואינך מבין מדוע...
        -אין עוד מלבדו.

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    בנדטוס ה 16 חזק ואמץ !!! (ל''ת)

    יצחק, 15/09/06 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    '' דת שוחרת שלום המתבססת על תבונה. '' - איזה בדרנים (ל''ת)

    שמאל שפוי, 15/09/06 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    עכשיו ימגנו לו את המרפסת !

    דני, 15/09/06 19:34

    במקום הרכב הממוגן הקטן שלו הוא יתחיל לסוע בטנק .

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    צודק האפיפיור.אבל גם הנצרוץ (ל''ת)

    החסחסב, 15/09/06 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    המוסלמים צריכים ללמוד לצחוק על עצמם (ל''ת)

    מחמוד, 15/09/06 19:22

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הצדק עם האפיפיור . כל הכבוד .

    סיון, 15/09/06 19:16

    הגיע הזמן לומר למוסלמים את האמת . הם חיים על חרבם .

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מוסלמים - אולי תקחו את ההזדמנות,,,

    מאמין, 15/09/06 19:15

    כל הזמן ניתנת לכם המוסלמים האפשרות להוכיח שאתם דת של שלום.
    אבל אתם לא מרימים את הכפפה ןבתגובתכם הקיצונית אתם רק מחזקים שוב ושוב את הטענה שנאמרת עליכם.
    אולי מחמד התכוון באמת לשלום אך בתקופתו לא היתה לו ברירה - לכם כיום יש ברירה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מסע צלב...

    מסעודה, 15/09/06 19:09

    ככה הרי יגמר בסופו של דבר הסיפור.
    ההסטוריה חוזרת.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נכון שהעולם הנוצרי ביצע המון פשעים, אבל.........

    יאיר, 15/09/06 18:57

    .. הנוצרים כיום מכירים בפשעים הללו שביצעו אבותיהם, בעוד המוסלמים ברובם המכריע אינם מודים בפשעים שביצעו אבותיהם כאשר הם כבשו וגיירו בכוח כל-כך הרבה עמים וארצות. אפילו, יש כיום כל-כך הרבה מוסלמים קיצוניים שעוד מטיפים ופועלים להפצת האיסלם בכוח. הנוצרים אינם מבצעים פיגועים רצחניים, בעוד המוסלמים מבצעים אין-ספור פיגועים כאלה בשם דת האיסלם, אפילו נגד אחיהם המוסלמים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא מדויק...

    עודד, 15/09/06 18:55

    האפיפיור טועה.
    האסלם החל כדת המופצת באמצעות החרב,אך לאחר התקופה האמפריאליסטית שלו,בעיקר בזמן דור הזהב בימי הביניים בספרד ולא רק שם,יצר האסלם תרבות גבוהה הרבה יותר משל העולם הנוצרי באירופה המערבית שהיה עסוק בשרפת מחשפות וכופרים ודיקוי המדע והפילוסופיה. המוסלמים היו אלה ששימרו את כתבי הפילוסופים הגדולים של יוון,פיתחו את המדעים ואת המתמטיקה,פיתחו פילוסופיה משלהם(אבו רושד,והרמבם שלנו) עד שבא הדקדנס שהוביל את המוסלמים למסלול הניוון שהביא אותם למה שהם היום. הנוצרים היו אלימים וכפו דתם על שכיניהם במשך 1000 שנה ורק במאות השנים האחרונות נרגעו.
    הצלבנים היו לא רק בארץ ישראל...
    ספרד,רוסיה,פולין,הונגריה, קונסטנינופול,דרום אמריקה,הפיליפינים,מכסיקו,פרובאנס
    והרשימה ארוכה,וכך גם מלחמות השמד במזרחה של גרמניה במאה ה11 כנגד השבטים הסלביים הפגאניים.

    הגב לתגובה זו

    • תיקון קל:

      ציוני גאה, 15/09/06 23:41

      1. מכשפות ולא מחשפות.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    כיצד ניתן לטעון שהאיסלאם היא דת של שלום? האם מוחמד לא אמר להרוג את

    לא מבין, 15/09/06 18:50

    האנשים שלא מוכנים להתאסלם, בעת מסעות הכיבוש שלו?
    נכון שגם הנצרות השתמשה באלימות, אבל נביאה ישו, מעולם לא תמך באלימות ואף אמר שאם נותנים לך סטירה, תפנה את הלחי השנייה.

    הייתי שמח לקבל הסבר הגיוני אחד כיצד אפשר לקרוא לאיסלאם דת של שלום?

    הגב לתגובה זו

    • והיהודים: ''שפוך חמתך על הגויים אשר לא ידעוך'' (ל''ת)

      חיים, 15/09/06 19:19

      הגב לתגובה זו

      • די להיתממות! שפוך חמתך זו בקשה של היהודים

        ע., 15/09/06 19:58

        מאלוהים שייגן עליהם מפני הגויים.
        וההבדל המהותי בין הנצרות לאסלם הוא שנביא האסלם מטיף לרצח חד משמעית ואילו ישוע אומר בדיוק את ההפך:
        ''ואני אומר לכם אהבו את אויבכם, ברכו את מקלליכם הטיבו לשונאיכם והתפללו בעד מכאיבכם ורודפכם ''
        מתי ה' 44 הברית החדשה!

        זה שהנוצרים רצחו בשם אלוהים זה פשוט עיוות וסילוף של הדת שלהם עצמם, אבל הם לפחות התפכחו והפסיקו עם זה וגם ביקשו סליחה.
        אז לכל מי שרץ להשוות למסעי הצלב - די להתממות הצבועה!
        אין ולא הייתה בעולם דת שמטיפה לרצח כמו האסלם! וכל הכבוד לאפיפיור שאומר את האמת בלי פחד! מקווה רק שלא יכנע ללחצים ולא יחזור בו!

        הגב לתגובה זו

      • תודה על הציטוט,שנאה חלק מדתנו לכן שונאים אותנו (ל''ת)

        צ______________, 15/09/06 22:10

        הגב לתגובה זו

      • אלוהים...לא אדם ! ולא קטע ביצועי שהיהודים בצעו בפועל (ל''ת)

        וגם לא ''עיקר'', 16/09/06 06:25

        הגב לתגובה זו

      • אלה מילים

        לא מעשים, 16/09/06 11:16

        חוץ מיתר כל ההבדלים שבעולם...

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    אולי שמוסלמי אחד יקום ויוכיח את ההיפך? (ל''ת)

    להעיר את מוחמד, 15/09/06 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הנצרות המציאה את האינקוויזיציה. מה יש לומר?! (ל''ת)

    הא?, 15/09/06 18:42

    הגב לתגובה זו

    • אבל אין להם ציווי דתי כזה (ל''ת)

      ולא גוררים, 16/09/06 06:27

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    הוא צודק, ולראייה - תראו איך המוסלמים מגיבים! (ל''ת)

    אין חדש, 15/09/06 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אפיפיור! אל תיסוג מדבריך! שליח אלוהים אתה ודבריך אמת הן. (ל''ת)

    אלוהים, 15/09/06 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא אמר שום דבר חדש

    אני, 15/09/06 18:33

    והתמונות פה מוכיחות את מה שאמר.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כאילו שאת הנצרות לא הפיצו באמצעות החרב

    חיים, 15/09/06 18:31

    עם כל הכבוד לאלימות בשם האיסלם של ימיינו, היא אפילו לא מתקרבת לחלקיק מזוועות הנצרות לאורך מאות השנים.

    הגב לתגובה זו

    • חכה חכה

      גיא, 15/09/06 18:51

      זה לא מחוסר רצון ומוטיבציה

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    טוב שמישהו אחר חוץ מאיתנו אמר את זה (ל''ת)

    קמרשהלור''ל, 15/09/06 18:29

    הגב לתגובה זו

    • זה לא סתם מישהו (ל''ת)

      גיא, 15/09/06 18:49

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל דת וטורה באלימות:

    פלורה, 15/09/06 18:24

    תראו לי דת אחת, חוץ מהדתות הפגאניות המודרניות, שאין בהיסטוריה שלה הפעלת אלימות- התנ''ך שלנו, אם באמת משקף היסטוריה ולא מיתוסים (וגם אז...) מספר על כל העמים שבני ישראל הצטוו להשמיד, בלי להשאיר אפילו את הבקר והצאן שלהם בחיים... הנצרות, חבל לבזבז את הזמן בתיאור הזוועות שנעשו על ידי הנציגים והתומכים שלה, בשם הדת... והמוסלמים, מאז ונכון, עד היום (ואולי זאת ''המיוחדות'' שלהם...) דגלו ועדיין דוגלים במלחמות ג'יהד נגד הכופרים למיניהם...
    בקיצור, במקום שיש גברים ששולטים, תהייה תמיד הפעלת אלימות על האחר- ועל הנשים...

    הגב לתגובה זו

    • אתמזכירה לי מה שאמרה מזכירת המדינה

      חיים, 15/09/06 19:21

      האמריאקאית לשעבר :
      ''אם אתם רוצים לדעת איך ייראה עולם הנשלט ע''י נשים - הזכרו בבית הספר התיכון''.

      הגב לתגובה זו

    • גיבוב כזה של שטויות לא נראה כבר הרבה זמן

      ן סופית, 15/09/06 19:44

      לפי הדרך שבה את מציגה את הדברים, אם נוצרי אחד הפעיל אלימות סימן שהנצרות היא אלימה. אני לא מכחיש שנעשו הכחדות של עמים אינדיאנים, ערבים וכו' בשם הנצרות, אני לא מכחיש את האינקויזיציה או את שריפות הספרים או את רדיפות הדת. אבל את כל אלה עשו גם הנאצים, או הקומוניסטים בתקופת סטאלין, למרות ששני אלה היו אתאיסטים מוצהרים. אז מה, לשלול את האתאיזם? לא חשוב מה נעשה בשם הדת כדי להצדיק מניעים פוליטיים (מסעי הצלב) כיבוש טריטוריות (הבאת העמים באפריקה, אמריקה ואוסטרליה תחת שלטון המעצמות) או חיסול מיעוטים העלולים להזיק לצורת השלטון (רדיפות היהודים והמדענים). הדבר החשוב והעיקרי הוא מה האג'נדה של הדת, ולא מה שאנשים קרי לב עשו ממנה לצרכיהם האישים. האג'נדה של הנצרות היא במפורש, ככתוב בברית החדשה, אג'נדת ''הלחי השניה''. בעוד באיסלאם יום הדין הוא יום שבו יזכו המוסלמים ל72 אלף בתולות, ומאמיני שאר הדתות לגיהנום נצחי, יום הדין של היהדות לדוגמה הוא יום שבו ''לא ישא גוי אל גוי חרב'' . בעוד בתנ''ך ובברית החדשה (וגם ביתר שאת בבודהיזם) ההטפה לשלום, לחירות ולצדק ברורה, (ואותם ''עמים'' שאליהם את מתכוונת אינם אלא עם עמלק, שנענש על כך שרצח, שדד ואנס אלפים מבני ישראל בעודם במדבר) האסלאם, ככתוב בקוראן, אמנם מאמין בחירות ובצדק, אך לא בשלום. חובה היא בקוראן, להרוג במקום כל עובד אלילים, ולפתוח בג'יאהד עד כיבושם המלא של עמי היהודים והנוצרים. אלימות אלימות... מקורה בבני אדם, לא בדתות.

      הגב לתגובה זו

      • קומוניזם ונאציזם

        כסא חורק, 15/09/06 23:58

        גם הם ''דת''.
        חשבת על זה?

        הגב לתגובה זו

    • השאלה מה מקדשים בהמשך... (ל''ת)

      מה מנחילים הלאה, 16/09/06 06:29

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    קשה לשמוע את האמת, התירוץ של המוסלמים מוכיח...

    אלירן.., 15/09/06 18:24

    התירוץ של המוסלמים לכך שהאפיפיור משקר מתייחס לאירועים ההיסטורים הנוצרים שהיו אלימים אבל לא בהצגת כפותיה הכביכול ''נקיות'' של האיסלאם... דם וחרב הם מוטיב באיסלאם (או בפרשנות של האיסלאם, תבחרו מה שתרצו...) וזה בלתי נפרד, האיסלאם היא דת אלימה...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    האיסלאם דוגל באלימות

    יובל, 15/09/06 18:23

    כך אומר האפיפיור, אבל המוסלמים טוענים שלא. לכן כמו שכאן בתמונה הם מגיבים בשריפה מבוקרת וזעם מינימלי על דבריו... :)

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ועכשיו הם יפוצצו ויגיבו באלימות

    אבו שאקר, 15/09/06 18:18

    רק כדי להוכיח לעולם כמה הוא צודק.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    Nothing to apologize for, the Pope was just stating (ל''ת)

    True facts, 15/09/06 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    להירגע עוד כמה ימים הוא יגיד משהוא נגד (ל''ת)

    יהודים בשביל, 15/09/06 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שקט שקט ....

    רון, 15/09/06 18:09

    אסור לאף אחד לומר את האמת....

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הוא לא משקר ..לכן הם כועסים (ל''ת)

    איציק, 15/09/06 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה קורה כשאמונה הופכת לדת ודת הופכת לפוליטיקה....!!! (ל''ת)

    נחום, 15/09/06 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    האפיפיור צודק

    רפי סיני, 15/09/06 17:55

    כל מילה חקוקה בסלע

    הגב לתגובה זו

    • אתה יכול להגיד אמת רק כשאתה חזק

      שפיץ, 15/09/06 20:02

      היה מלך ששאל את האפיפיור כמה דויזיות יש לו, ואולי סוף סוף יפנימו שדת שאינה מוקיעה רצח היא בעיתית

      הגב לתגובה זו