• 60.

    פרץ-הוא בער ואויב של ישראל אם לא מבין שהמשך בתפקיד שר הביטחון-נזק ל (ל''ת)

    למדינה, 30/09/06 05:48

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    את צודקת,קדימה מתנתקת מהמצביעים שלה. (ל''ת)

    יגאל כהן, 29/09/06 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לפרץ לא הייתי נותנת אפילו להיות מנהיג פועלי הבנין (ל''ת)

    סתם פטפטון, 29/09/06 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מיה כוסית מסוג אחר רק תרדי יותר לעומק

    טוקבקיסט בשכר, 21/09/06 03:59

    הכתבת החמודה שוקלת מילים. את צריכה להבין מיה שכדי לממש את הפוטנציאל שלך תצטרכי להיות ברורה וחדה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    יהודה ברזילי חי בסרט! מה הסיפור שלך? (ל''ת)

    שתוק כבר, 19/09/06 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עמיר פרץ אולי תספר איזה משכורת גיסך מקבל מההסתדרות אולי של 10 מנהלי

    יהודה ברזלי, 16/09/06 20:39

    בנקים על חשבון הפרירים שמשלמים להסתדרות ולא יודעים לאן כספם הולך

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    עמיר פרץ אתה פשוט כשלון אחד גדול למדינה ולמפלגת העבודה

    יהודה ברזלי, 16/09/06 20:34

    תתפטר מיד .אני מקווה שדני יתום ילמד אותך מה זה דרך ארץ

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    פרץ היה ונשאר נאמן לדרכו. העבודה סכינאים! (ל''ת)

    מה לעשות?, 16/09/06 19:39

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מיה, אם אולמרט ופרץ ילכו הביתה, ישראל תצא מ 'הקומה'. הכנסו

    משה, 16/09/06 17:16

    מיה, ישראל נמצאת בדבל יקומה' בגלל שני אלה שהכניסו אותה. רק אם אולמרט ופרץ ילכו הביתה, היא תתעורר מ'הקומה'.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות ועדת חקירה תחקור את הפרק שלפני המלחמה! למה לא היינו מוכנים?

      קודמיהם אשמים!, 16/09/06 19:34

      אני סבור שועדת חקירה תחקור את התנהלות המלחמה ורק אז ראוי לומר מי אשם ומי לא אבל ברור שהפרק היותר ארוך לחקור הוא למה לא היינו מוכנים? למה פקודות צהל לא היו מתורגולת ואיפה התוכניות שבמגרה? למה המקלטים סגורים ואיש לא נערך? הרוב ישאל מופז, ברק , דני יתום, ושרון שכנראה ישמור על זכות השתיקה .

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    פרץ ראוי וטוב שלא ניצמד לכסא ולא הצביע בעד תקציב אנטי חברתי!!! (ל''ת)

    תקציב ביבי, 16/09/06 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מיה צאי מהלחץ , פרץ ישקם הבטחון והחברה! (ל''ת)

    פרץ ישר כח, 16/09/06 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    פרץ - קשה לצאת מקומה - אז תרד קומה להסתדרות (ל''ת)

    שם מקומך, 16/09/06 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    האם שמעתם היטב-פרץ בראיון לרדיו תרמתי רבות למלחמה הזאת -האם הוא שפו (ל''ת)

    האיש חולה, 16/09/06 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מנהיג פועלים ? מישהי לא מדייקת

    לוטם, 16/09/06 01:08

    עמיר פרץ היה מנהיג ההסתדרות , עמיר מעולם לא היה פועל ובטח שלא מנהיג פועלים .

    ההסתדרות היא מועדון של ועדים ומקומות עבודה מנופוליסטים שבעצם משתפים פעולה עם האוצר בשחיקה ובגזלה של העניים .

    לא זכורה לי בכל אופן שביתה של ההסתדרות או עמיר פרץ למען החלשים באמת בחברה , להבדיל מהועדים הגדולים שמתגומלים היטב.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    סיר אמיר פרץ אביר השביתות משדרות המופגזת (ל''ת)

    בנימין, 15/09/06 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    פרץ והעיקרון הפיטרי

    ראובן, 15/09/06 16:56

    מה כל הפליאות על חוסר תיפקודו של עמיר פרץ הלא פרץ הוא דוגמא מובהקת הממחישה את העיקרון הפיטרי לא צריך לכעוס או להתפלא והאדם פשוט הגיע לשיא חוסר היכולתואנחנו משלמים את המחיר

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ''כשאנשים קטנים מטילים צל גדול...''

    עמית, 15/09/06 16:17

    ''כשאנשים קטנים מטילים צל גדול - זה סימן שהשמש שוקעת ''
    איך לכל הרוחות נתנו לו להיות שר הביטחון ?????

    הגב לתגובה זו

    • אין לי שום סיבה לגלות אהדה לפרץ

      מזכיר המדינה, 16/09/06 07:36

      אבל יולי תמיר ? איתן כבל ? זו לא בשורה חברתית. אולמרט הצליח לחסל את מפלגת העבודה ואת האג'נדה החברתית. כבל ותמיר הצטרפו לקדימה שם מקומכם. כי חברי מפלגת העבודה יקיאו אותכם בפריימריס. ובנוסף אצל אולמרט יש הרבה מה לגזול מהמדינה. רק ברוורמן, איילון ויחימוביץ' יכולים. אמיר בפרץ הוא אפיזודה שעלתה לעם בהרבה דמים תרתי משמע, בייחוד למעמד הבינוני והחלשים בחברה !

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון, דווקא מדברייך משתמע שפרץ חיוני לנו!

        פרץ ישר כח, 16/09/06 19:38

        הם , שרי העבודה כמו שאומרים ''פתחו רגליים'' ועשו תרגיל לפרץ שלא הצביע בעד אבל גם לא היה טעם להתנגד...חבל מאוד אבל העבודה לא תהיה מפלגת שלטון אם תמשיך הסכסוכים והגועל, צתריכים לחזק את פרץ לבטחון וצדק חברתי, הוא האיש. באשר למלחמה ועדת החקירה תחליט מידת אחריותו, לא אתה ולא אני שרואים הדברים מבעד לעיני התקשורת. עדיף שיתחזקו ויחזקו את פרץ כך יבנו מנהיגות ואנחנו נישן בשקט כי אפשר לסמוך על פרץ שלא יצמד לכסא!

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    מר פרץ היקר,

    שמעונה מדימונה, 15/09/06 13:34

    אני בחרתי בעבודה רק בגללך ובגלל שלי, היה לי נחמד שברוורמן שם וגם שיולי שם, והיה לי מאוד נחמד כשראיתי את שמחת הנצחון הצנועה שלכם. כל מה שבא אחרי זה ביאס אותי מאוד. אני מסתכלת על תמונת המצב הנוכחית ומצד אחד אני מבסוטה כי יש לי תחושה שהולך להיות שלום ומצד שני אני לא מבסוטה כי יש לי תחושה שהולכים לדפוק את האזרח הקטן. כאדם שוחר שלום אני מאמינה בשלום אחר, שלום כפי שכתוב בתורתינו הקדושה, שלום שלא יהיו בו עניים ושיהיה בו צדק חברתי. כי אם נעשה שלום עם מדינות ובמדינתינו הקטנה יהיו עניים (ואגב גם אצל שכנינו יהיו עניים) אז השלום הזה שיעשה, הוא שלום של רשע (כמה שהמילה הזאת קשה). ויש לי הצעה בשבילך.. אתה מזכיר לי קצת את בגין שאמר סובבוני בכחש ואחר כך פרש. קודם כל אני מציעה לך לא לפרוש מהפוליטיקה. אם האידיאולוגיה עדיין בליבך אז אל תפרוש. אני מציעה לך לפרוש מהממשלה הזאת ועם הכח הרב שיש לך להניע ועם הידע שיש לך בהפגנות וברעש ובבלאגן תתחיל להעיר את העם שיצא לרחובות ויפגין על מה שמעוללים לו. ועל מה שעוללו לו במלחמה הזאת ועל מה שמעוללים לו כבר שנים יש לנו מליון וחצי עניים יש לנו אנשים שעובדים אצל אנשים שמרוויחים מליארדים ומשתכרים משכורת מינימום והם צריכים להשלים את הכנסתם ע''י עמותות, זה לא ייתכן. תפיל את הממשלה הזאת ואם השרים שלך לא ילכו איתך, תוציא אותם בדרך אחרת, בדרך כזאת שהעם יוציא אותם משם ביחד איתך. זה אולי נשמע לך הזוי אבל זה אפשרי.
    שתהיה שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נכון , פרץ ראוי ויכול לשקם הבטחון והחברה! (ל''ת)

    פרץ לראשות, 15/09/06 12:57

    הגב לתגובה זו

    • עמיר פרץ ראוי לנהל בית. אתה יודע . יחד עם נסראלה בלבנון

      יהודה ברזלי, 15/09/06 13:27

      ושאלוהים ימשיך לשלם לעמיר פרץ בכל חומרת הדין אמן.אמן.אמן שארס את עולמי ואת משפחתי ואת בני סרן בסיירת הגוז נכה צ.ה.ל

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    כמה חבל שבמלחמה האחרונה לא היה לנו שר בטחון (ל''ת)

    פרץ אפס אפסים, 15/09/06 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    פרץץ - אם תודה על טעיות המלחמה -אתה תהיה ראש ממשלה (ל''ת)

    ייע, 15/09/06 12:46

    הגב לתגובה זו

    • הסיכוי היחידי של פרץ הוא חזרה לענין החברתי. (ל''ת)

      מבקר תגובות, 16/09/06 07:40

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    עמיר פרץ מנהיג פועלים???סבא שלי לא שמע עליו (ל''ת)

    אלון, 15/09/06 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אופיר פינס ''מועמד ראוי''? מיה, מה קרה לך?

    דודי, 15/09/06 12:22

    הוא חמוד נורא אבל בשום אופן לא מועמד לראשות ממשלה, הספיק לנו ינוקא אחד....

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    -++++++++טוב שפרץ נאמן לעקרונותיו!!++++++++++++ (ל''ת)

    ישר כח פרץ, 15/09/06 12:19

    הגב לתגובה זו

    • פרץ היה צריך להתנגד לתקציב

      מרים, 15/09/06 12:25

      וכמוהו כל שרי העבודה, שקיבלו תוספות למשרדיהם, אבל הפקירו את בוחריהם והאג'נדה בשמה נבחרו. הפקירו את הזקנים, הנכים, החולים, נרדפי הנאצים, המובטלים, העניים, והחברה הישראלית ככלל.
      לא נשכח!

      הגב לתגובה זו

    • נמנע זאת פחדנות ההססנות -כך נראתה המלחמה וכך נראת המפלגה (ל''ת)

      צר לי, 15/09/06 12:48

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    טוב שפרץ נמנע, אם היה מצביע בעד היו יורדים עליו יותר (ל''ת)

    נלחם על הלחם, 15/09/06 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    שרי העבודה ניקנו בזול והשאירו את שכר המינימום בחוץ! (ל''ת)

    פרץ לא יוותר, 15/09/06 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    התקשורת הרי היתה הורגת אותו אם היה מצביע בעד! נגד העובדים... (ל''ת)

    פרץ אל תירא, 15/09/06 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אם היה מצביע בעד היו קוטלים אותו שהוא לא חברתי!! (ל''ת)

    תקשורת..., 15/09/06 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    פרץ , שמאולמרט ו- ציפה ! עופו כבר מעינינו !! (ל''ת)

    גידי, 15/09/06 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל הכבוד לפרץ שנלחם על שכר המינימום והתרופות!!! שרי העבודה תתביישו (ל''ת)

    פרץ צודק, 15/09/06 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    דון אולמרט קורלונה אם לא היה ראש ממשלתנו -זה היה מצחיק (ל''ת)

    גבי, 15/09/06 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    פרץ היחיד שבאמת איכפת לו מהמדינה!!! ולא מהכסא כמו שרי העבודה! (ל''ת)

    ישר כח פרץ!, 15/09/06 11:50

    הגב לתגובה זו

    • לא שוכח

      משה, 15/09/06 12:29

      איזה דואג?
      דואג לעצמו ולמקורביו. הרס את ההסתדרות, והפך לקבלן שביתות.
      דאג לחברת החשמל ולתעשיה האוירית. השאיר מאחור את עובדי תע''ש.
      מקסימום שינהל את ועד הבית.
      ושיעוף לנו מהביטחון, כדי שנרגיש ביטחון.
      שבת שלום

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אולמרט וכנופית לוזרים מושחתי חוות השקמים_קדימה סכנה קיומית לישראל (ל''ת)

    גבי, 15/09/06 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הגימלאים בגדו ואיכזבו

    איתני, 15/09/06 11:30

    7 חברי הכנסת של הגימלאים שכחו את ייעודם ונדבקו לכסאות הרכים והנוחים.
    איך ויתרו על ביטול הגזרות הקודמות ועוד הסכימו להקפאה נוספת?
    אני קורא להם להתעשת ולעמוד על העקרונות שהבטיחו לפני בחירתם ושלא יתפתו להאמין לשיכנועי הירשנזון ואולמרט שמוליכים אותם שולל !

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה אפשר לדחות העלאת שכר מינימום ועדכון קצבאות, אבל לא הורדת מיסים?

    עמי, 15/09/06 11:30

    כן. את קצבאות הזיקנה יעדכנו רק בסף השנה. אבל את הורדת מס הכנסה?! זה אסור לדחות. זה קדוש.

    טירוף מוחלט.

    אבל עדין פרץ באמת מחוסל, וחבל. שיעשה לכולנו טובה, ויילך הבייתה.

    הגב לתגובה זו

    • טיפש! קצבאות זה הוצאות, ומיסים זה הכנסות!!!!

      כלכלן, 15/09/06 14:33

      מה שחשוב זה להוריד את ההוצאות. זה שנגדיל את ההוצאות ונעלה מיסים, זה פוגע בכלכלה.

      תראה מה שבוש עשה באמריקה.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    עמיר פרץ אתה פשוט בושה למדינה לעובדים לצבא .תתפטר מיד (ל''ת)

    יהודה ברזלי, 15/09/06 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ======= כל הכבוד עמיר פרץ נשאר נאמן לדרכו ============

    אלברט לוי, 15/09/06 11:21

    בכל כלי התקשורת קיבלו את אותו תיאור מהאוליגרכיה , שמטרתו להזיק לעמיר פרץ פוליטית , כי הוא לא עשה את מה שכולם רצו שיעשה , הוא התאבד .

    כולם רצו שהוא יצביע בעד דחיית שכר מינימום ואז כל כלי התקשורת היו עומדים מולו והיו שואלים , איך בגדת בדגל שלך והוא שכר מינימום ?

    אבל עמיר פרץ , היה חזק מול כולם וחשב על העם ולא על התקשורת והפוליטיקאים שדואגים לתיקים ולכיסאות .

    על כן האכזבה של התקשורת שמחפשת תיאורים '' כמה זמן עמד לבד ליד הדלת של חדר הממשלה ''
    אני מבין זה מה שנשאר להם לכתוב !!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הפרץ ---''פרץ החוצה '' מהר מדי!!

    שרון, 15/09/06 10:55

    מה עוד לא הפננתם שמה שרואים מכאן לא רואים משם?
    יולי כבל ושו''ת --''ויאר כי טוב'' טוב להיות שר בלשכה עם אוטו ''גם אחריות'' ,''אתגרים'' ועוד כל מיני מילים יפות לפוליטיקה . אבל להיות שר זה מעמד ,זה כוח ,זה גבוד ,ועל כל אלו ועוד לא מוותרים כל כך מהר.
    פרץ הרי אתה פוליטיקאי עוד לא הבנת שאין חברים בפוליטיקה ? לא שאני מאד מעריך אותך וחשבתי שתהיה שר ביטחון טוב ההיפך לא רציתי אותך לא הצבעתי עבורך ואני ממש לא מעריך אותך . וחבריך מגבים אותי במעשיהם .

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שר הביטחון צריך להיות מוחלף

    בוגי יעלון, 15/09/06 10:53

    ושר הביטחון?

    ''שר הביטחון צריך להיות מוחלף. יש צדק מסוים בדבריו על כך שהוא היה חדש ולא הספיק ללמוד ואפילו לא שמע שיש רקטות בלבנון. אבל האחריות המוטלת עליו היא בעצם הסכמתו להיכנס לתפקיד. גם הוא וגם מי שמינה אותו אחראים לכך שהם מינו לתפקיד כל כך רגיש אדם חסר ניסיון מבלי להביא בחשבון שבתוך זמן קצר הוא ייאלץ לנהל משבר. אין ספק שנבנה פה צוות מנהיגותי שנתפס על ידי החיזבאללה כחלש וכלא מנוסה. נסראללה אולי הופתע מתגובתם התקיפה של ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ''ל אבל בסופו של דבר הוא צדק בהערכתו שהצוות הזה לא מסוגל לנהל מלחמה כהלכה''.

    הגב לתגובה זו

    • קריקטורה

      משה, 15/09/06 12:37

      קריקטור עצובה.
      פרץ שר הביטחון.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ''הרמטכ''ל נכשל בניהול המלחמה.

    בוגי יעלון, 15/09/06 10:53

    והרמטכ''ל?

    ''הרמטכ''ל נכשל בניהול המלחמה. הוא נתן לדרג המדיני תחושה שיש לו יכולת שלא היתה לו בפועל להביא להישג מדיני בדרך פעולה צבאית מאוד אגרסיווית. הוא נכנס למלחמה מבלי להגדיר זאת כמלחמה ואולי גם מבלי להבין שזו מלחמה. הוא לא הבין את משמעות הצעדים שבהם הוא עצמו נקט. הוא לא גייס את המילואים במועד ולא פתח ימ''חים במועד ולא הפעיל את מוצב הפיקוד העליון. הוא ניהל את המלחמה מן המשרד. הוא הנחית משימות כמו בינת ג'בייל ללא דיון וללא התייעצות עם הפיקוד לגבי התוצאות וההשלכות של הפעולה. הוא יצר אי בהירויות אשר טירטרו את הכוחות בשטח, גרמו לאובדן אמון ויצרו כאוס. הוא לא נתן גיבוי למפקדים בצפון. הוא לא בנה מערכת שתסייע לו להתגבר על החולשה שלו בתחום היבשה. הוא ניהל את המערכה באופן יהיר ושטחי''.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק בכל מילה !

      מ., 15/09/06 12:01

      רדו מהדרג המדיני ,

      מה שקרה כאן הפוך מיום כיפור !

      הדרג המדיני נתן יד רחבה לרמטכל והוא איכזב.

      הגב לתגובה זו

    • נכון , לא פרץ אשם! (ל''ת)

      יערית, 15/09/06 21:53

      הגב לתגובה זו

      • פרץ לא אשם. הוא אחראי ויש הבדל. (ל''ת)

        פרשנדתה, 16/09/06 07:42

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    ראש הממשלה צריך להתפטר?

    בוגי יעלון, 15/09/06 10:52

    ראש הממשלה צריך להתפטר?

    ''כן. הוא לא יכול לומר לא ידעתי. הטעו אותי. הוא לא יכול לומר זאת. גם אם לא היה איש צבא בעבר ולא היה ראש ממשלה או שר ביטחון, הוא יודע איך יוצאים למלחמה. כך לא יוצאים למלחמה. והוא יודע כיצד מנהלים מלחמה. כך לא מנהלים מלחמה. היציאה למלחמה היתה שערורייתית והוא אחראי ישירות לכך. הניהול של המלחמה היה כושל והוא אחראי לכך. המהלך האחרון היה בעייתי במיוחד והוא היה מעורב בו ישירות. הוא הוזהר ולא שעה לאזהרות. לכן הוא חייב להתפטר''

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט לא יתפטר הוא עוד לא הספיק

      מבקר תגובות, 16/09/06 07:46

      לגנוב מאות מיליוני דולרים בפי שתכנן בהשתלטות על אדמות המדינה. קוראים לזה ''הפרטת - גניבת'' אדמות הלאום ובלשונו של שקרניהו ''הסרת חסמים'' ואין שקרים גדולים מאלא. גם בארה''ב רוב האדמות נמצאות בידי המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    והמהלך הקרקעי האחרון אשר סיים את המלחמה?

    בוגי יעלון, 15/09/06 10:51

    והמהלך הקרקעי האחרון אשר סיים את המלחמה?

    ''המהלך הזה היה מהלך ספיני. לא היתה לו מטרה ביטחונית-מדינית מהותית אלא מטרה ספינולוגית. הוא נועד להשיג את תמונת הניצחון החסרה. לא עושים דבר כזה. לא שולחים חיילים למבצע סרק אחרי שהתוצאות המדיניות כבר נקבעו. בעיני זה מושחת''.

    אתה אומר דבר חמור. במבצע הזה נהרגו 33 חיילים. הם נהרגו בעבור ספין?

    ''כן. ולכן אנשים צריכים להתפטר. בשביל זה לא צריך אפילו ועדת חקירה. מי שקיבל את ההחלטה צריך לקחת אחריות ולהתפטר

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    #### שר הכישלון - תתפטר !!!! #### (ל''ת)

    יהודי במיל', 15/09/06 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    איזה קומה? החמישית של ההסתדרות? (ל''ת)

    אלי אלון, 15/09/06 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    זה לא זה....

    אילתי1, 15/09/06 10:42

    זה כמו לקחת כל אחד מאיתנו,ולהורות לו להטיס F16, נו אז מה אפשר לבקש מפרץ,עם החקלאות הוא לא היה מסתדר,הלבישו עליו בטחון,מדינה עם הנהגה חולמנית.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פרץ בביטחון!!ולאזרח אין ביטחון!!תן לנו לישון בשקט!!בלי כדורי שינה!! (ל''ת)

    גדול עליך!!!!!!, 15/09/06 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אנ עדיין לא יכול להתרגל לשורה הזאת - ''שר הבטחון אמיר פרץ''

    שמשון, 15/09/06 10:38

    נשמע הזוי ביותר.
    איך הגענו למצב הזה ?
    איך הוא נהיה לשר בטחון ?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עמיר פרץ לא ראוי לכלום

    עובד עירית לוד, 15/09/06 10:33

    אין מי שיודע זאת יותר טוב מאיתנו. 1300 עובדים וגימלאים שלא קיבלו שכר כשנתיים והדבר לא הזיז לעמיר פרץ שערה בשפם.
    הזהרנו לפני הבחירות. עכשו כולם מכירים אותו אבל מה עם הנזק!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    התפקיד הזה אכן גדול על פרץ. שיהיה גבר ויתפטר. (ל''ת)

    מפוכח, 15/09/06 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    reרק עמי אילון יביא שינוי למפלגת העבודה ולמדינה (ל''ת)

    גיא, 15/09/06 10:05

    הגב לתגובה זו

    • עמי אילון

      משה, 15/09/06 12:49

      עמי אילון אדם משכמו ומעלה.
      אם יבחר לראשות מפלגת האבודה,יתכן ותחזור להיות מפלגת העבודה.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מדינה מסכנה, ליבי, ליבי איתה עם כל העושק שהיא עוברת (ל''ת)

    הסוהר, 15/09/06 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פרץ נלחם על שכר המינימום השרים העלובים גמרו

    הפלנגות, 15/09/06 09:21

    הם עוד יצטערו על בגידתם בערכים כי אנו נחסל אותם פוליטית אחד אחד. פואד מי יצביע בשבילך עכשיו? בוזי מי צריך אותך? פינס עוד סוציאל-דמוקרט מזויף וכבל ותמיר ''יהודה איש קריות''.
    ושמשהו יקריא לכם את זה אם עוד לא קראתם בעצמכם.

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב. (ל''ת)

      מצביעת עבודה, 15/09/06 10:28

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הססנות שם המשחק-האיש הבנוני פרץ נהג כך במלחמה וגם בתקציב.אלה מנהיגך (ל''ת)

    כמה עצוב, 15/09/06 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פינוקיו של סבא ג'אפטו לא יכול

    אנטוני הופקינס, 15/09/06 09:11

    וגם המגאפון גדול על ''המשבית הלאומי''
    צריך לעזור למרקו למצוא את אמא שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מישהו מין מאין הכסף למימון פעילויות קדימה (ל''ת)

    הון-שלטון ??, 15/09/06 08:59

    הגב לתגובה זו

    • יש להם יותר כסף ממה שהם יכולים להוציא

      michael, 15/09/06 10:27

      והכל מהמדינה והכל בינתיים, כשר..
      סיעה בת 29 חכ''ים מקבלת מימון מפלגות ולדעתי נותרו להם עודפים מתקציב הבחירות.
      היתרון שלהם שהם לא בחובות אדירים כמו הליכוד ומפלגת העבודה. כשהם עזבו הם השאירו מאחוריהם את החובות לחבריהם במפלגות האם...

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    תנועת קדימה מתחילה מהלך היסטורי

    רועי, 15/09/06 08:52

    בניית בתי קדימה תאפשר נגיעה אמיתית בקהילה ובתי יהוו מרכז קהילתי נוסף על היותם בית פוליטי!!!

    הגב לתגובה זו

    • חשבת איזה כסף גנוב מממן את פעילות קדימה (ל''ת)

      לא מפלגה, 15/09/06 08:58

      הגב לתגובה זו

    • טוב זה לא מפתיע, יש בקדימה אנשים שמומחים ב''נגיעה'' בקהילה... (ל''ת)

      חנוך, 15/09/06 10:27

      הגב לתגובה זו

    • אחורה

      משה, 15/09/06 12:59

      ראו מי מוביל את המפלגה הזאת. אולמרט סוכן הנדל''ן ,בראון רועץ משפטי לרגע, צחנת הנגביעם דרך צלחה אשר כביב שופכין.
      ולא לשכו את מופז, אשר מפזז בין הליכוד וקדימה .
      שהיה רמטכ''ל כושל, וכפרס הוענקה לו משרת שר הביטחוןוהוא ברשימת הפשלונרים אשר לא טיפלו בנושא החיזבאלה. אז שכל האחראים יסתלקו מחיינו.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    דרושים לוחמים לשחרור ילדה יהודיה מהכלא הישראלי

    להביא נשק, 15/09/06 08:46

    מעטים מעודכנים במקרה של תרצה שריאל, נערה בת 15 מהשומרון הנמצאת כבר חודשיים וחצי במעצר. ברצוני לפרט את המקרה שלה כדי שיחד נפעל מיידית להוצאת תרצה מ''נווה תרצה''.

    לפני כעשרה חודשים היה חיכוך בין כמה בנות יהודיות לבין מסיקי זיתים ערבים. הערבים טענו שהנערות, רחמנא לצלן, שפכו על הרצפה דלי מלא זיתים. המשטרה כמובן האמינה לערבים ורצתה לעצור בת אחת. שאר הבנות, וביניהם תרצה שריאל, מחו על ניסיון המעצר ואמרו למשטרה: ''עצרו גם אותנו''. כך נעצרו שש בנות. לאחר כמה ימים הן שוחררו כשנגד כולן נפתח תיק עם האשמות מכאן עד להודעה חדשה. תרצה הודיעה שהיא לא תופיע לדיונים כי כל עוד מערכת המשפט אינה פועלת ע''פ חוקי התורה, היא איננה מכירה בסמכות בית המשפט.

    לקראת תחילת המשפט, לפני חודשיים וחצי, באו לעצור את תרצה. החליטו שמכיוון שהיא איננה משתפת פעולה עם המערכת ולא תתייצב לדיונים מרצונה החופשי, עליה להישאר במעצר עד תום ההליכים. על פי חוק כשמתנהל משפט והנאשם נמצא במעצר, השופט חייב לזרז את ההליכים ולמנוע מהנאשם להישאר זמן רב בכלא לפני משפט.

    אבל השופט אורי בן דור לא פעל ע''פ חוק זה והחליט שהדיון הבא במשפטה של תרצה יהיה ארבעה חודשים מאוחר יותר. כלומר, השופט אורי בן דור גזר על נערה בת 15 להישאר לארבעה חודשים בכלא רק כדי לחכות עד הדיון הבא במשפט. אפילו התובעת קפצה ואמרה: ''רגע, מדובר פה בילדה בת 15 שיושבת במעצר, אנו חייבים לזרז לה את ההליכים''. השופט בן דור ענה: '' לא מעניין אותי''. בן דור גם ידע לבטא מה שהוא חושב על ציבור נאמני ארץ ישראל כשאמר: ''אתם [המתנחלים] ציבור שיודע כל הזמן לקחת, אבל אינו יודע לתת''.

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא יפעל לשרוק את בן דור לכל הרוחות הוא (ל''ת)

      יהודי בזוי, 15/09/06 08:57

      הגב לתגובה זו

    • לא יודעים לתת?היה חייב לפסול את עצמו

      אורי, 15/09/06 10:14

      עם הדעות הקדומות השופט היה חייב לפסול את עצמו.

      מגזר שלם שסייע רבות בשדה הקרב במלחמות ישראל, כולל האחרונה, למרות הנידוי שהכריז עליו ''הציבור הנאור'' (יעני...) יותר מאשר להתנדב ליחידות החוד הכי קרביות, למסור את נפשו וליהרג, מה הוא יכול לתת יותר???!!

      הגב לתגובה זו

    • מה עניין שמיטה להר סיני? (ל''ת)

      Rנב, 15/09/06 11:06

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ''היתה כבר הצבעה '' ????????????????? (ל''ת)

    מה קורה לפרץ, 15/09/06 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ל''קדימה'' לא יהיה מרכז מושחת...

    הצחקתם אותי, 15/09/06 08:18

    מי צריך מרכז מושחת כאשר כל המפלגה היא אוסף של מושחתים?

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק

      משה, 15/09/06 13:01

      שבת שלום.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    שמח לאידו של פרץ משלום/תבוסה עכשיו (ל''ת)

    אתה משלהם, 15/09/06 08:06

    הגב לתגובה זו