• 62.

    אילנה ואיתי מודל מודל לעתונאות טובה ומשמעותית .מודל חיקוי חיובי

    מציאותית, 17/09/06 08:19

    לעתונאים שבדרך. בקורות תמיד יהיו לטוב ולרע כל מי שחשוף בתקשורת מתמודד עם זה. אבל זה לא מוריד מניסיונם ומקצועיותם האיכותית והאמיצה.ובעיקר איתי שמיצג ממש סוג אחר וצבע אחר של עתונות יחודית .ומזלנו שעוד יש אותה .

  • 61.

    את חיית אדם (ל''ת)

    רמי, 16/09/06 22:32

  • 60.

    עם ישראל לא יסלח

    אבגדור, 16/09/06 22:31

    אילנה פשלת בגדול בפרשת סרן ר

  • 59.

    אילנה פשוט אפס (ל''ת)

    בלילי, 16/09/06 22:30

  • 58.

    שפכת את דמו

    אסולין, 16/09/06 22:30

    הוא גיבור שידע את האמת בתוכו בזמן שאת השקרנית המזייפת ומביימת מציגה אותו כרוצח

  • 57.

    אילנה מזוייפת ולא אמינה

    אורי, 16/09/06 22:29

    מאז זיכויי סרן ר לא רואה את התוכנית

  • 56.

    סרן ר אל תסלח לשקרנית (ל''ת)

    אבי, 16/09/06 22:28

  • 55.

    התקשורת נכשלה במלחמה, עובדה

    אהרן לוי, 16/09/06 20:22

    ''עובדה'', בראשות דיין, מתלהבת ומתפעלת מעצמה, ואין לכך בסיס. הסיקור המציצני של אנגל במהלך הקרבות היה מזיק ומיותר, עובדה - אני, הצופה הרגיל, ושושנה ומועלם ודויד ומשה - כולנו סבורים שהחיטוט הקרוב הזה לא היה נחוץ לנו, בלשון המעטה. חיילים צריכים להילחם נקודה. דיווח אמין חייב לדווח על הלחימה כעובדה, במהלך הקרבות או לאחריהן, תלוי בנסיבות, ואין שום צורך להיות ''אמיץ'' ו''נועז'' ועאלק ''מקצוען''.
    בנוגע לדיין: ראוי להוכיח אותה על הסגנון הבוטה שאפיין את הופעותיה בתקשורת בעניין דוברת צה''ל לשעבר, ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק וההסתבכות שלה בעניין הסרן.
    לדעתי - בשם חופש הדיבור - עיתונות גרועה במיטבה...

  • 54.

    ראיון משעמם שלא מחדש

    קרני, 16/09/06 15:03

    עוד ליקוק לאילנה? מה חדש

  • 53.

    עובדה תוכנית מרתקת .מחכים לאיתי הגדול מכולם......... (ל''ת)

    מישהי, 16/09/06 14:55

  • 52.

    לדעתי דיין אגרסיבית מדי!

    לוי, 16/09/06 14:18

    עיתונאות טובה פירושה הגינות בסיסית, מה שהיה חסר מאוד לדיין עם ברק ועם הסרן. מצטער ככה אני חושב.
    נא לפרסם!

    • הלוואי ותהיה אילנה מודל חיקוי לכל הנערות

      רונית, 16/09/06 19:30

      ולכל הגברים שחוששים מנשים חזקות, טאף. תתרגלו.

  • 51.

    עובדה תכנית התחקירים הטובה ביותר. עם כל

    נ. נאמנה, 16/09/06 13:26

    הבקורות ותמיד יהיו הרי לעולם אי אפשר לרצות את כולם. התחקירים משמעותיים ומציגים תקשורת אמיצה ורצינית.צוות הכתבים כולו מעולה כל אחד בתחומו משתדל להיות מענין ואמין יש גיוון בתחומים וענין. ואיתי הגדול מכולם.

  • 50.

    אילנה דיין היא יותר רכילאית מאשר עיתונאית

    המצליף, 16/09/06 13:24

    ולכל מי שמתלהב מהכתבות של אנגל עם לוחמי צה''ל זה לא עתונאות זה מציצנות, ומהסוג המסוכן ביותר שפוגע בביטחון המדינה ובכושר הריכוז והמקצוענות של הלוחמים בשטח
    יש דברים שלא צריכים להראות

    איך נראה לכם שמחר איתי אנגל יצלם לכם את המעיים בניתוח שאתם צריכים לעבור וישדר את זה לכל בית ישראל בפריים טיים.

    אהה כן שכחתי : לפני כן ישדרו את המעיים שלכם חודש שלם בפרומואים

    מצבה של העיתונות בארץ רע , רע מאוד, היא כבולה למשפחות שמחזיקות בבעלות על כל אמצעי התקשורת, היא רקובה עד היסוד בפוליטיקה ובקשרי הון, היא מעוותת את סדר היום של הדיון הציבורי : ''כוכב נולד'' , ''נולד לרקוד'' תופסות כותרות יותר גדולות מאשר פרשות החטופים, עוני , תקציב המדינה והבעיות הקשות שיש בפיקוד צה''ל

    התחרות הקשה בין אמצעי התקשורת גורמת לכתבים לשחרר מידע במהירות האור מבלי לבדוק מהימנות המידע, התקשורת מציפה אותנו בכמות מפלצתית של מידע שאני קורא לו ''רעש לבן'' מידע לא בדוק, מידע שהוא ניסיון מניפולטיבי של פופוליסטים, אשפי תקשורת למינהם, מומחים עולמיים לספינים, פיסות רכילות, שמועות, כל פלוצ שכותב נפיחה בבלוג האישי שלו , הופך תוך שעה לכותרת ראשית באמצעי התקשורת הגדולים.

    • הפתרון היחידי ..

      נמנע, 18/09/06 02:49

      הוא המנעות מחשיפה לתרבות הרייטינג וצריכה מבוקרת וסלקטיבית של ערוצי מידע (מזל שיש את האינטרנט).

  • 49.

    אילנה- את מדהימה, גם במישור האנושי

    בראוני, 16/09/06 12:39

    וגם במישור המקצועי. אני לא יודעת אם את מצליחה לשלב בין משפחה לקריירה, אבל את בהחלט מצליחה לשלב בין להיות בן אדם ללהשאר מלכה.

  • 48.

    הו אילנה הו אילנה - בלעדייך לא היו נוגעים בשמים (ל''ת)

    תמשיכי גדולה, 16/09/06 12:34

  • 47.

    הכתבה הכי חשובה של אילנה הייתה

    יוסי, 16/09/06 12:18

    על משפחת פריניאן ,ומה שהתגלה שם זה קן צרעות.
    המפכל עדיין תחת אזהרה (וכמובן לא התפטר כנדרש).
    הפרשה כ''כ חמורה שהעיתונים לא אוהבים לפרסם אותה (כנרדש מעיתונים שמטרתם להביא חדשות אמת).
    בקיצור מגיע לה אות מופת רק על זה
    ותהיו בטוחים שמנסים לתפוש אותה על כל דבר הכי קטן כדי להפיל אותה

  • 46.

    הכתבה של אנגל מצויינת אבל מקומה

    שי, מ''פ מיל', 16/09/06 12:17

    הכתבה של אנגל מצויינת אבל מקומה בסוף הקרבות ולא תוך כדי הקרבות - גרמתם להרבה הורים לא לישון בלילה. את הכתבה המגוייסת שאילנה קיימה לטובת גיא צור השחצן עדיף היה לא לשדר... איזה שחצנות איזה יהירות... מזל שלא את ממנה קצינים, מחדליו במלחמה היו אדירים - היה טוב אם היית בודקת קצת את העובדות לפני כתבת דיוקן בינונית.

  • 45.

    אילנה מקווה שיש לנו זכרון קצר,אבל את הכתבה על סר''ן ר' אי אפשר לשכוח

    והיא היתה כולה, 16/09/06 12:08

    הכתבה לא היתה על הקצין ועל וידוא הריגה ? בחייאת אילנה , מה את חושבת שהצופים שלך עדת מטומטמים ? תודי שנפלת קשות בידי חבורת חיילים שעשו ממך ומהצוות שלך צחוק , שלמי לו פיצויים כמה שיבקש כי לא תוכלו אי פעם לפצות את הבחור על שעוללת לו .

  • 44.

    עובדה היא ההוכחה

    דן, 16/09/06 12:01

    שאפשר לעשות טלויזיה גם רצינית וגם מעניינת.

  • 43.

    אילנה דיין את תותח

    יוסי כהן, 16/09/06 11:40

    אני מביע את הערכתי והערצתי אלך הרטיג בסקרים מדבר בעד עצמו ואל לך להיתיחס לתגובות ולביקורות המשמיצות כנגד הכתבה .אלה אנשים צרי עיין שאנם מערכים את אשר תרמת בעשיתך בתחום העיתונאות יש לך כושר ביטוי מעל המשוער ואיטלגנסיה אשר לא רבים ברכו בהם עלך להמשיך עם הכתבות שבהם את מישכמך ומעלה ואים מעדת פו ושם הרה מה שבנית עד עכשב ככתבת מעפיל על המעידות .ישר כוח חיזכי ואמצי ועוד ידובר בדפי ההיסטוריה על הכתבת המחוננת מי יתן ועוד יתגלו כתבות מוכשרות כמוך

  • 42.

    איתי אנגל הענק. כל צילום שלו שווה אלף מילים של פרשנים.כתב השטח ...

    המפרגנת, 16/09/06 11:38

    האיכותי והמרתק ביותר. השווה ביותר של עובדה.

  • 41.

    תתנצלי, תתנצלי, תתנצלי, תתנצלי, תתנצלי בפני סרן ר' (ל''ת)

    ואז נסלח לך..., 16/09/06 11:13

  • 40.

    בואי אילנה אסביר לך דבר מה

    בנימיני, 16/09/06 10:50

    אם את עדיין באמת לא מבינה מה הבעיה עם הכתבה על סרן ר' ומדוע התחוללה מהומה כה גדולה סביבה (''בסה''כ 15 דקות'', כדבריך), אבקש להאיר לך פינה קטנה בויכוח הגדול, שאולי תסייע לך להבין ולשפוט טוב יותר, בעיקר את עצמך.

    כשהכנת את הכתבה על אסי דיין, חשבת ''איך אני אערוך את הכתבה בלי לפגוע פגיעה מיותרת בכבודו''. ובסוף מצאת להשאיר על רצפת חדר העריכה חלקים שלמים ש''לא ראוי שיגיעו אל המסך''.

    כלפי הרמטכ''ל הפגנת התחשבות: וטרחת להבטיח מראש:
    'כל מה שקורה פה וארצה לשדר, אני מבטיחה להעביר לך קודם. מה שאתה תחליט שצריך לרדת - יירד'

    את מנכ''ל הדסה אירחת בביתך והבטחת להתחשב.

    אפילו עם איציק מרדכי, עבריין מין מורשע, נקטת מידה של חסד ו''בסוף מצאתי את הפשרה שלא תגרע מן האמת''

    והנה סרן ר', לא זכה ממך לאותה טיפה של חסד, לא לפני ולא אחרי.
    ''בטח שהייתי רוצה לפגוש אותו'', את אומרת. למה לא פגשת אותו לפני הכתבה? למה מצאת לנכון ''לשחוט'' את דמותו בפני עם ישראל?
    נכון הוא לא מנכ''ל ולא רמטכ''ל אפילו לא שחקן עילוי או שר בכיר לשעבר. סתם סרן ר'.

    אומרים שכל אדם רוצה את ''15 הדקות'' של התהילה והפרסום. את הזכרת לנו כי ב - 15 דקות ניתן גם לקבור אדם.

    ''בטח שהייתי רוצה לפגוש אותו'', את אומרת. ובכן, אני מניח שתפגשי אותו בבית המשפט.



  • 39.

    רב סרן ר חולה עליך

    קרין, 16/09/06 10:46

    גבר מקסים ואדם ישר

  • 38.

    תותח? אקדח קפצונים שרק מטריד... (ל''ת)

    שירי, 16/09/06 10:32

  • 37.

    תרבות הרייטינג, אחת הרעות החולות

    איציק, 16/09/06 09:29

    אני מעריך שאילנה דיין, ברמה האישית, היא אדם רציני מאוד ובעלת רמה גבוהה.

    אך לצערי היא חלק בלתי נפרד מתרבות הרייטינג, שמשחיתה (לא לבדה כמובן) חלקות טובות בחברה הישראלית. בשם תרבות זו ניתן לעגל קצוות, לומר חלקי אמיתות ולעיתים גם חלקי שקרים, וכל זאת בשם הרייטינג - שכתבה יחצ''נית זו היא חלק ממנה.

    אילנה דיין לא אשמה (או לפחות לא האשמה היחידה). היא מספקת מוצר אותו אנו בולעים בשקיקה (חלקנו לפחות), ועושה מניפולציות בצורה די טובה. יש קו מחבר בין התנהלותה התחמנית והמתחסדת (''רוצה לפגוש את סרן ר''', ''אני הקורבן...'') לבין התנהלותם המתחסדת והצבועה של מנהיגינו - אף אחד מהם לא מוכן להודות בטעויותיו ובטח ובטח אינם מוכנים לקחת אחריות עליהן ולהתפטר.

    זוהי החברה הישראלית, ואילנה דיין היא כמו מראה מול העיניים.

    • לצערי אתה צודק...

      גילי, 16/09/06 10:00

      אני כבר מזמן לא רואה אותה, צבועה ומתחסדת - תיאור הוגן ביותר שלה.

    • כל מילה אמת. תאור והסבר ממש מדויק. מזדהה לחלוטין. (ל''ת)

      צופה, 16/09/06 10:46

    • עצוב כמה שזה נכון...

      נירית, 16/09/06 11:06

      לא נעים להודות, אבל זו האמת לאמיתה.

    • רייטינג...

      אדם מן השורה, 16/09/06 11:21

      מזה כשנתיים אין לי טלוויזיה. פתאום יש לי זמן לקרוא, לעשות כושר, להפגש יותר עם חברים, לבקר משפחה ועוד ועוד.

      רק מה?... בעבודה כולם אומרים לי שאני לא מחובר... ''לא ראית כוכב נולד?'', ''אתה לא בעד ג'קו?'', ''איך לא ראית את אילנה דיין?''.

      מה אומר ומה אגיד - בשבילי אילנה דיין וכוכב נולד הם היינו הך. לא חסרים לי, זה בטוח.

      וכמו שאמרת, הם מראה לפרצופינו, פרצופה של המדינה.

    • מה אתה מקשקש? לא רוצה, אל תראה!

      אחד שמבין, 16/09/06 11:29

      אף אחד לא מכריח אותך לראות. אתה פשוט לא מבין את התרומה החשובה שלה לטלוויזיה - תראה כמה נכנסו לקרוא את הכתבה הזו.

    • נכון וברור כל מילה סלע. תאור עצוב ואמיתי. (ל''ת)

      עומרי, 16/09/06 15:21

    • אמת ויציב, אין מה להוסיף. (ל''ת)

      שרון, 17/09/06 00:35

  • 36.

    חבל שהפכת את קרית גת לשק החבטות שלך

    אילת, 16/09/06 09:28

    שלחת את אורלי וילנאי פדרבוש ואת צוותך יותר מפעם אחת לעיר להוציא דיבתה רעה.

    תיארת בצורה חד צדדית ובמסגרת הכי שחורה מה קורה ומתרחש בעיר שאת בכלל לא מכירה.

    גרמת עוול להרבה תושבים שלאחר מכן חווים השפלות, אפליה והערות בוטות שעניינן סטיגמות שקשורות למקום המגורים. נסי את פעם להציג את מקום מגורייך כקרית גת בפני אנשי המרכז בעת ראיון קבלה לעבודה או דייט...

  • 35.

    ממתי קידום אג'נדות פוליטיות בטלויזיה נרקא תוכנית תחקירים?

    דוד, 16/09/06 09:22

    לפחות תבקשי סליחה

  • 34.

    אילנה דיין-עתונאים כל הזמן מבקרים ומבקשים וועדות חקירה-ראוי שגם התק

    לאילנה, 16/09/06 09:07

    התקשורת תבדוק את עצמה במלחמה האם נהגה נכון האם זכות הציבור לדעת. - וגם זכות נסרללה לדעת .על חשבון חיילים(בניהם)בני שהיה לדעתי מספר פעמיים בסכנה בגלל ידיעות שאסור היה להם לעלות לעולם . ולכן הכעס הגדול .חייבים לעשות חשיבה מחודשת .כיצד לנהוג.למילים לתמונות יש כוח עצום וכל חייל חלילה שנפגע הוא עולם ומלוא להוריו. בברכה אילנה

  • 33.

    גבר מגעיל וחוצפני ללא רסן. (ל''ת)

    אלי, 16/09/06 07:37

  • 32.

    ולא נסלח !!!!

    Y, 16/09/06 07:31

    ולא נסלח מה שעשית לסרן ר'!!!!!

  • 31.

    אילנה מקסימה, חכמה ומוכשרת (ל''ת)

    שוש, 16/09/06 04:19

  • 30.

    ראו איך היא מתחמקת מלספק תשובות בפרשת הקצין ר'

    חיים, 16/09/06 00:44

    מדברת על ''חילוקי דיעות'' ועל כך שהיא הקורבן.
    את מי האשימו ברצח של ילדה קטנה, גברת דיין? אותך או אותו?

    ואחרכך היא עוד מתחמקת ואומרת שהכתבה לא היתה שחזור מדוייק (אחרי שנתפסה בעריכה של קטעים מרשת הקשר בסדר שיתאים לסיפור, ובחלק מהצילומים כאילו החיילים חגגו את הרג הילדה, כשהתמונות באו בכלל ממסיבת שיחרור מספר חודשים קודם למקרה).

    אף מילה על כך שכל הסיפור היה פיברוק של חיילים וותיקים שרצו להתנקם בקצין, והם הודו במעשה ונשפטו.
    הגברת פשוט לא מוכנה להודות שהיא שיקרה. עכשיו לא משנה כמה כתבות מתחנפות היא תכין לצה''ל, כמו הכתבה של איתי אנגל בלבנון. את האמינות שלה היא איבדה לחלוטין.
    השם ''עובדה'' ממש לא מתאים לתוכנית הזיופים הזאת.

  • 29.

    תשובה ל 11

    עיתונאי, 15/09/06 23:40

    העלית בדעתך את האפשרות שאילנה דיברה ארוכות על הצוות, סיפרה על העבודה המשותפת, הודתה בחום לכולם - וכל זה פשוט ''נחתך'' בעריכה החוצה מן הראיון?

    • תגובה ל29 גם אם אתה צודק מן הראוי היה להכניס מילת תודה לעריכה ....

      לא עתונאית, 16/09/06 12:03

      זה המינימום הנדרש לדעתי האישית.כי עובדה היא לא רק אילנה דיין .ואני מאמינה שגם היא יודעת זאת. בראיון הופיעו הרבה נקודות שהיא כבר נשאלה ודיברה עליהן בעבר.ולהניס מילת תודה זה לא פחות חשוב מזה ואני בהחלט מאמינה שהיא אולי נאמרה על ידה. ושוב ראוי היה להכניסה אם כן. הצוות הוא גם סוד ההצלחה שלה ושל התוכנית .ואני אומרת זאת כאחת שצופה בעובדה בעקביות .כולם מקצועיים וטובים .ופשוט מגיע להם. ובעיקר איתי שעושה כל הזמן תיעוד וכתבות מאד שונות ואחרות במובן החיובי.ממגנט למסך .ושוב תודה לכולכם .

    • חבל שחותכים את מה שחשוב לא פחות ממנה. עם כל הכבוד למקצועיותה

      תודה, 16/09/06 12:13

      ולהצלחתה. מילת תודה היתה רק מוסיפה ולא גורעת במאום מהראיון.הרבה חושבים שהיא מתנשאת ויהירה .זה רק היה מראה על קצת כבוד לשותפים שלה שיכול להיות שיש לה אז למה לא להראות?

    • לעתונאי יש לי הרגשה שאני יודעת טוב מי אתה

      לא עתונאית, 16/09/06 14:51

      לא אציין זאת .דרך אגב מענין מה היו שיקוליו ''החכמים'' של העורך ''והחותך'' מהכתבה.את מי הוא משרת אני יודעת טוב. וני בטוחה שגם אתהי יודע.למרות הכל אני עדין מעריכה אותה כעתונאית טובה.

  • 28.

    אשה רעה.נקודה. (ל''ת)

    מיקו ליקובלנקו, 15/09/06 22:49

  • 27.

    אין אין אין על איתי אנגל!!!

    אביגי, 15/09/06 21:22

    בחור מדהים ועתונאי מעולה.

    ממש עוף נדיר במחוזותינו.

  • 26.

    חטא היוהרה

    שי, 15/09/06 19:49

    כמו נשוא כתבתך הרמטכ''ל דן חלוץ, גם את לקית בחטא היוהרה. במקרה שלו זה עלה בנפגעים פיזיים רבים. במקרה שלך בנפגעים נפשיים. סביר להניח שלא תשני דבר מהרגלייך( גם עפ''י הכתבה). טיפולך בפרשת סרן ר' מחייבת את התפטרותך והפסקת פעילותך בתחום.

  • 25.

    תכנית מצוינת.אילנה דיין הטובה ביותר (ל''ת)

    יוסי, 15/09/06 16:28

  • 24.

    סרן ר לא להסתפק ב 3 מליון

    אתיי, 15/09/06 16:24

    גם התנצלות בטלוויזיה

  • 23.

    אילנה את פשוט

    לולו, 15/09/06 15:57

    תותחית! עיתונאית מעולה! ודמות לחיקוי!

  • 22.

    פרשת סרן ר' - שבר

    מורנו, 15/09/06 15:33

    יותר מכל דבר אחר, אפילו יותר מהפגיעה האישית חסרת האבחנה בקצין עצמו, ה ''תחקיר'' סימן את הנקודה המרוחקת ממנה ''בוחנת'' התקשורת את מדינת ישראל. המחשבה, שאותה ניסתה אילנה דיין לקדם, לפיה מ''פ בצה''ל מסוגל לבצע ''וידוא הריגה'' בילדה, מעידה על המרחק, ובעצם על הנתק המוחלט, מהמציאות. ורייטינג, כן הרייטינג, שלא עולה כלל במוחה של העיתונאית הצדקת. מאז ה''תחקיר'' על פרשת ר' ,כמו שהגב' דיין הדהדה בפרומורים, ולא כמו שהיא מנסה לקדם עכשיו כ''תחקיר על מוצב גירית''.. אני - לא רואה ''עובדה''. נקודה.

    • מאז תחקיר סרן ר אני לא רואה עובדה, נקודה (ל''ת)

      נועם, 16/09/06 21:28

  • 21.

    תוכנית גרועה. נקודה (ל''ת)

    ., 15/09/06 14:19

  • 20.

    הכתבות במלחמה היו עתונאות מגויסת גרידא (ל''ת)

    איפה הדמוקרטיה, 15/09/06 14:00

  • 19.

    כנסו!!!

    יודע, 15/09/06 13:44

    אילנה חטאה לסרן ר' גם היא יודעת אבל לעולם לא תודה.
    שמשיהו יקום וישעה אותה לאלתר
    יש דין ויש דיין!!!!!!!!!!!

  • 18.

    את סרן ר' ומה שעשית לו (ל''ת)

    לאשוכחת, 15/09/06 13:43

  • 17.

    דיין על כך שחשפת את פרשת בנאור והאחים פריניאן ויורם לוי-קאראדי (ל''ת)

    תודה לאילנה, 15/09/06 13:04

  • 16.

    עובדה שרק טוב על עצמי לספר ידעתי. (ל''ת)

    Surfers Logic, 15/09/06 12:28

  • 15.

    עובדה תוכנית מצויינת

    לא איש תקשורת, 15/09/06 12:18

    לדעתי אילנה דיין עומדת בראש מערכת של תוכנית מצויינת. המצויינות שלה בולטת לאור הרמה הנמוכה של תוכניות התחקיר והאקטואליה בערוץ 2 ובערוץ 10.

    אני מבין את הביקורת על התחקיר בעניין הקצין הקרבי שנחשד בוידוא הריגה - שבו היתה נימה של ביטחון עצמי מיותר - אבל הנושא ראוי לתחקיר.

    נראה שיש יותר מדי השפעה של הנהלת קשת על נושאי התוכנית משום המחוייבות שלה להשגת אחוזי צפיה ראויים לתוכנית מרכזית - יתכן שיש מקום לשקול החלפת כתבים או עריכה מעט שונה.

    עובדה היא תוכנית ותיקה עם הישגים רבים - וגם אם יש לה תקופה מעט חלשה היא אחת מתוכניות העיתונות הטובות ביותר.

  • 14.

    את נזקי הפמיניזם ישראל עוד תשלם

    ראול, 15/09/06 12:01

    את נזקי הפמיניזם ישראל עוד תשלם לאורך זמן .
    תיווצר כאן חברה חולנית, רודנית, השולחת אנשים לכלא על נשיקה, חברה שתאבד את עצמה לדעת.
    אולי זה באמת מה שמגיע לחברה כזאת.
    הגענו לזה שאף אחד לא יודע האם לא ייכנס לכלא כי איזו אחת החליטה שהוטרדה.
    עד מתי ?

  • 13.

    לא נשכח לא נסלח-סרן ר.תתנצלי!!!!! (ל''ת)

    סרן ר'-אוהבים, 15/09/06 11:55

  • 12.

    3 הערות לאילנה דיין

    צופה, 15/09/06 11:53

    1. עובדה היא תוכנית חשובה בתקשורת הישראלית שמתקשה להעלות תוכנית תחקירים איכותית ועוד לאורך זמן.
    לעיתים נדמה לי שיש מקום למעט ''אנדרסטייטמנט'' בתוכנית שרק מעצים את המסר ומאפשר להעביר ביקורת נוקבת מאד.

    2. לי יש בעיה עם העריכה הכתבות של אורלי פדרבוש (שהן מגמתית ודוגמטית) וכתבות של יחסי ציבור כגון הכתבה על עסקי הספינות של פפושדו. כדאי לנסות להכניס דגשים חדשים בעריכה.
    לעובדה יש תשתית מצויינת אבל היא צריכה להקפיד יותר על הכיוון שבה היא הולכת. ניתן לשלב כתבות עומק עם כתבות מעניניות - למשל ראיון עם העיתונאי רון מיברג שעזב את הארץ מתוך אכזבה על המצב בישראל ברמה הלאומית וברמת הפרגון...

    3. אני לא מומחה גדול לתקשורת אולם נראה לי שיש לא מעט עיתונאים רעבים ותחקירנים טובים שמעט מבוזבזים בערוצי החדשות שכדאי לשלבם במערכת התוכנית - אני אישית למשל הייתי מגייס את נועה קולפ שהיא כתבת כלכלית טובה ואת רביב דרוקר (אפילו במסגרת חלקית) שיש לו חוש מצויין לתחקירים ולניתוח המציאות.

    סה''כ התוכנית מצויינת על נוף הבינוניות של הטלויזיה. תמשיכו.

  • 11.

    גברת אילנה דיין בכל הראיון איתך למעלה לא פגשתי אפילו מילת תודה או .

    צופה, 15/09/06 11:51

    סתם מילה טובה אחת לצוות שמלווה אותך.הייתי מצפה זאת במינימום מאשה כמוך. נכון שהראיון הוא אישי איתך אבל בכל זאת כל העונה וכל המלחמה אין לי ספק שהם השקיעו לא פחות ועשו כתבות מרתקות. ואפילו מהטובות ביותר בזמן המלחמה.וביחוד איתי אנגל. אז אם לא את אני אומרת תודה הייתם גדולים.ולאיתי נגעת בנשמה מדהים..............

  • 10.

    לא נשכח

    האמת, 15/09/06 11:40

    ולא נסלח מה שעשית לסרן ר'!
    איך זה שבכלל את מעיזה לפתוח את פיך? איך זה שעוד לא כרעת לפניו ברך ולפני משפחתו והתחננת לסליחתם?

    • אני הכי לא מבינה איך אין לה יסורי מצפון?! (ל''ת)

      דנה צימרמן, 15/09/06 22:58

    • צודק בהחלט (ל''ת)

      נועם, 16/09/06 21:26

  • 9.

    כואבת את כאבו של ר'

    רות, 15/09/06 11:38

    אילנה- שפכת את דמו של חייל צדיק וחף מפשע על ידי תחקיר מעוות שחוטא למציאות .
    אני רוצה לחזק את ידו של ר' ולאמר לו שבעזרת השם אילנה לא לעולם תשב לה על כיסאה בעובדה אחרי שעשתה מה שעשתה, העולם הוא גלגל ויום אחד היא תמצא את עצמה במקום שבו רצתה לשים את סרן ר'

  • 8.

    לאשורן

    העובדות, 15/09/06 11:35

    הן שאילנה דיין מוטה ומטה את הדיון הציבורי לפי נטיותיה הפוליטיות. אחרי שחיברה בגסות וחוצפה סיפור של ווידוא הריגה בו האשימה את סרן ר' מתבררת לאשורה מהיא העובדה שמאחורי עובדה.
    עובדה שהחונטות הפוליטיות פה מחליטות מי לשבט ולמי לחסד ויד רוחצת יד. בכל מדינה מתוקנת כבר היו משליכים את דיין לנווה תרצה.

  • 7.

    איתי המדהים הוא מספר אחד של עובדה .לא אילנה המתנשאת מידי ויהירה . (ל''ת)

    אירית, 15/09/06 11:13

    • איתי המדהים עשה תוכנית ריאליטי ממלחמה

      עידו, 15/09/06 20:01

      ומתגנב הספק אם החיילים נלחמו למען המדינה או למען הטלוויזיה.
      איתי המדהים הוריד את המורל - אבל הוא מדהים אז נסלח לו.

      • איתי המדהים לא עשה ראליטי ממלחמה איתי צילם מציאות חייה של מלחמה ...

        נועה, 16/09/06 11:30

        סיכן את נפשו ללא גבולות. צילם אמת ואם אולי היו עוד כתבות שטח כאלו לפניו היו נחשפים כל הכשלים והבלגן שהיה. וגם חיי חילים יקרים שנפלו אולי לחינם. כתב לא יסכן נפשו סתם עבור ריטינג או ריאלטי, איתי אנגל אינטילגנט וחכם והאחרון שיעשה זאת רק למען ריטינג. איתי עושה ועונה על המטרה האמיתית שלמענה התקשורת נולדה חשיפת האמת. ואם הצנזור לא עשה תפקידו כראוי הוא כשל. כמו הרבה אחרים שעליהם צריך להתלהם אך איפה הם בדיוק? איתי אכן כתב יחודי ואחר עובדה.

  • 6.

    איתי אנגל הוא פצצת הריטינג של עובדה ולא ..............

    נועה, 15/09/06 11:08

    רק אילנה .בלי כוונה הוא זה שגורף בכתבותיו את מקסימום הצפייה בתוכנית. אילנה היא יותר בקטע של שערוריה עתונאית אחרי כל כתבה שלה או ראיון. איתי הוא האמיתי בלי פוזה והתנשאות שעושה את עבודתו בצורה המרתקת ביותר. שידור עם כתבה של איתי בעובדה גורף ריטינג לשחקים .ומי שעוקב וצופה בתוכנית יודע. עתונאי מזן נכחד נקודה.

  • 5.

    ''עובדה'' היא לא רק אילנה דיין. אמנם.................

    נ.נאמנה, 15/09/06 10:58

    תוכנית התחקירים הטובה והמשמעותית ביותר .אך הריטינג שלה הוא לא בזכות אילנה החריפה במילותיה וובשאלותיה.הרבה תחקירים וכתבות מובילות של הכתבים האחרים .והראשון בהם הוא איתי אנגל האדיר שמביא דברים יחודיים ומרתקים בצורה עוצרת נשימה ומרגשת. כתב מוכשר אמין מסור לעבודתו ולדעתי אף יותר מענין מאילנה דיין. על כתבות שלו שוות צפיה .איתי האוצר הבלתי נדלה של עובדה. יקר מאד תרתי משמע.

  • 4.

    בקשה לאילנה דיין

    עמי, 15/09/06 10:39

    במקום לעשות כתבות על נושאים גדולים ופוליטיים, תיכנסי לנושאים חברתיים כמו מה זה להיות משפחה של ילד נכה או ילד אוטיסט (נושא אותו אני מכיר באופן אישי) או ללוות משפחה שאחד מבניה נהרג או נפצע בתאונת דרכים או במלחמה. החשיבות של נושאים אלו לא פחות חשובה ולדעתי אפילו יותר חשובה, ולמרות שאני לא איש תקשורת, לדעתי הרייטינג לא ייפגע משמעותית.

  • 3.

    עובדה

    מעריכה, 15/09/06 10:12

    לא יתכן שאחרי פרשת סרן ר אילנה דיין תמשיך להציג את תוכניתה כעובדה חפה מכל נטיות פוליטיות או אחרות. העובדה היחידה שהתגלתה בפרשה זו היא שאילנה דיין מגמתית , תופרת עובדות ומפרשת אותם על פי ראות עיניה ולא על פי המציאות.
    אחרי הרצח ווידוא ההריגה שעשתה לסרן ר מין הראוי היה שתתפטר מעובדה ותפטור אותנו המעונשה בכלל.

    • צודקת מאד

      גם אני, 15/09/06 10:28

      הזעזעתי אחרי פרשת סרן ר ולא הבנתי איך אילנה דיין עוד לא קברה אתצ עצמה מרוב בושה על מה שעשתה לאדם ששירת את המדינה באמונה .

      • איך יכול להיות

        הו אילנה, 15/09/06 10:34

        שאחרי מה שעשית לסרן ר' את עוד בכלל כאן?

    • מסכים עם כל מילה

      אייל, 15/09/06 10:29

      אילןנה דיין כבר מיזמן התיתה צריכה לארוז את הפקלאות, להכות על חטא , ולשלם על העוול הבלתי ניסבל כלפי סרן ר'

    • נכון מאד!!! (ל''ת)

      שלומי, 15/09/06 10:30

    • ווידוא הריגה

      יעל, 15/09/06 10:31

      אילנה עשתה זאת לסרן ר'. לא ניסלח ולא נישכח!!!!

    • החוצפה הכי גדולה שלה היא שהיא עוד אומרת

      שרון בוחבוט, 15/09/06 22:56

      ''לא טעיתי!''

      איך היא לא מתביישת? שתרד מהעץ הגבוה שעליו היא עלתה. היא כזאת מתנשאת. קשה לה להודות שהיא טעתה? מגיע לסרן ר' התנצלות!

      נראה לי שהגברת דיין חטאה בחטא היוהרה. חצופה שכמותה. היא עוד תמכור את המדינה למען הרייטינג...

    • זה לא חדש

      אביחי, 16/09/06 11:33

      אני זוכר שלפני כמה שנים היא עשתה כתבה על ''פעילת שלום'' שנדרסה ע''י D9. היא הציגה את החיילים בכתבה בצורה מזעזעת ואת אותה פעילת שלום'' כקדושה.
      והאמת היא שלא פעילת שלום ולא נעליים. היו תמונות של הבחורה באינטרנט שורפת את דגל ארה''ב ולבושה כמו פלסטינית. זה לא מצדיק את מותה אבל זה שופך אור אחר על ההתנהגות של אותם פעילים בשטח.

  • 2.

    כמה אוויר חם!

    אסף לוץ, 15/09/06 10:10

    פשוט לא נעים על הבוקר לקרוא כתבה של אדם כל כך מלא בעצמו וכל כך צודק-תמיד כמו אילנה דיין. סרן ר'? היינו עשר. התקשורת במלחמה? היינו נהדרים. לא יעזור לך. בעיניי את עדיין אדם לא נעים, מריר, אשר משמתש בעמדת הכוח התקשורתית שלו בכדי לקדם השקפת עולם ליברלית שמאלנית (שנגדה אין לי דבר). אני (ועוד כ- 3 מיליארד גברים) מעדיף את יעל בר זוהר על פנייך ועל פני מוטי גילת בכל יום בשבוע. רדי מעל מסך הטלויזיה שלי!

    • מתאים לך יעל בר זוהר

      יוסי, 15/09/06 16:24

      כמה טוב לא להיות חלק ממיליארד חבריך הגברים

  • 1.

    עובדה- תכנית השנה

    שמוליק, 15/09/06 09:53

    כל הכבוד לצוות עובדה- מחכה לעונה הבאה

    • ואילנה תופרת השנה

      הטובקיסט, 17/09/06 07:35

      כל הכבוד לצוות עובדה על תפירת התיק לקצין גבעתי, על המניפולציות ובישול השידור. והיא בטוחנ שבסיפור הזה היא הקורבן. לקרוא ולא להאמין. אני מקווה שבמשפט הדיבה היא סוף סוף תבין איזה עוול היא גרמה ועד כמה היא נחשבת למפוקפקת כשזה בא לעינייני אמינות.
      העיקר שהיא מחזיקה מעצמה יעל בר זוהר...