• 76.

    צודק!

    ירון, 30/11/06 02:10

    אם לא ננסה לא נצליח לעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    איך זה שהירדנים לא קוראים לכל הםליטים שלהם בישראל שוב הביתה ??? (ל''ת)

    רז, 16/09/06 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מעניין מה יהיה הקו האדום שלנו ובכלל האם יש כזה ? כב

    שלום היום, 16/09/06 12:49

    כבר היו באיו''ש ישנם קיני ממחבלים בתוך האוכלוסיה,
    כבר היום ישנם מסגדים מאי חומר נפץ,
    כבר כיום המחבלים מסתתרים מאחורי ילדים,
    הינה בעזה יורים קסאמים ואנחנו עדיין בתגובת מלקחיים כירורגיים ואילו הם לא מנידים עפעף , מלמדים אותם לסבול ולחיות בעוני , רק איום של הדיפתם מעבר לגבולותינו יתן ות של שקט , ע''פ ההיסטוריה הקצרה שלנו לטווח קצר בלבד .

    אז מה יהיה הקו האדום שלנו , רק אחרי שנגרר למלחמה כמו בלבנון ,
    ויהו אלפי פליטים אומללים .

    או שנתכנן כבר היום מדינה פלסטינאית במימון ישראלי עולמי במדינת פלסטין שהינה ירדן ,
    או ביוזמה אחרת בין רפיח המצרית לאלכסנדריה וחלק מסיני .

    שלום היום!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    צודק ב 1,000% , כדאי להתחיל להניע את המעשים של בניית מדינה

    מ ארז, 16/09/06 12:37

    לפלסטינאים בסיני , ירדן ,
    מגיע להם חיים טובים וגם לנו .

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כל-כך גזעני שאפילו לא מרגיש שהוא כזה

    אביו היה לפחות, 15/09/06 08:18

    אפילו אם שוכחים את העובדה שטרנספר יתבצע רק בכוח ברוטלי, ואפילו אם אתה צודק ו''טרנספר מרצון זו הדרך היחידה למנוע מלחמה'', מי אמר שהטרנספר צריך להיות של ערבים ולא של יהודים? גם בתור לאומני צריך להיות לך כבוד לבני אדם. יש להם תפישה שונה של המקום הזה, ואם אנחנו רוצים לחיות כאן בזכות מוסרית ולא רק בכוח הזרוע, עלינו להכיר בזכויותיהם. אם בא לך ''לחזור לאירופה'' - בבקשה. כל עוד אתה לא מוכן לכך (וגם אני לא), אז אל תעזור לאחרים לארוז את מזוודותיהם.

    הגב לתגובה זו

    • להפעיל כח ''ברוטלי'' בגוש קטיף - זה כבר סיפור אחר.

      איש החרגול, 15/09/06 08:38

      גזענות? מה פתאום!

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    שר החינוך הבא - אדם חכם וצודק! (ל''ת)

    גל, 15/09/06 00:58

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    צודק!!זו האמת..תתמודדו!!...כל מילה נוספת מיותרת!! (ל''ת)

    אני, 15/09/06 00:51

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אריה אלדד הוא מנהיגה הטבעי של הימין

    מ, 15/09/06 00:13

    אחרי המפץ הגדול (קדימה) שבעצמו הספיק כבר להתפוצץ. הימין הישראלי צריך לשוב לעצמו, ולארגן עצמו מחדש בשני גושים. גוש מתון בהובלת נתניהו, וגוש ימני יותר בהובלת אלדד. על הציונות הדתית לקבל אותו כדמות בעלת עוצמה מנהיגותית המסוגלת לפנות לציבורים החורגים מהמרחב הדתי הכתום והסגור.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אולי לטרנספר את מתנחלי יהודה ושומרון לתוך הקו הירוק !!! (ל''ת)

    גדי, 14/09/06 22:46

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה שתדבר?! כרמיאל יושבת על אדמות סכנין! (ל''ת)

      מתנחלת בגליל, 14/09/06 23:03

      הגב לתגובה זו

    • בזמנו היו הפגנות של שמאלנים נגד הקמתה של כרמיאל.

      יוסי, 15/09/06 04:28

      יש פה שתי אפשרויות:
      או שאתה יהודי שחי על אדמתו (את ''רבי יוסי הגלילי'' מההגדה של פסח אתה מכיר?), אליה פלשו ערבים מתוך הפזורה הערבית הגדולה במזה''ת,
      או שאתה קולוניאליסט אירופאי שיושב בהתנחלות על אדמות ערביות ב''ג'אליל''.
      אתה מתבקש לבחור.

      הגב לתגובה זו

    • אלדד הציע טרנספר מרצון ואתם מציעים טרנספר בכפייה, אז מי יותר מוסרי? (ל''ת)

      אלי, 15/09/06 12:27

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    לאלדד היקר (ל''ת)

    יגאל, 14/09/06 22:43

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    פסיכופט כמו כהנא וגנדי, בטח גם סופו יהיה כסופם.

    הלוואי שאתבדה, 14/09/06 22:42

    מי שמאחל לאחרים מוות וסבל וטרנספר ושמד וחורבן ואומללות נצחית בגולה, מאחל את כל זאת לעצמו. שלא נראה את היום..

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אני מסכים יש לטרנספר את הערבים

    עו''ד גירושין, 14/09/06 22:42

    מארץ ישראל ברצון כי אין ברירה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אלדד היקר

    יגאל, 14/09/06 22:37

    לפני גירוש הערבים הבוגדים והרצחנים, אתה וחבריך ועם ישראל צריכים לטהר את המדינה מהבוגדים היותר קרובים, שיושבים בתוכנו בהסואה של יהודים והם השמואל, אם לא יהיה שמואל במדינתו השלום יבא במהירה בימינו.

    הגב לתגובה זו

    • מי זה ''שמואל'' ?

      אחד, 14/09/06 23:49

      כמה שאתה אדיוט עילג ופתטי...

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    במילה אחת...צודק!

    דוד, 14/09/06 22:26

    מסכים אם כל מילה של ח''כ אלדד

    הגב לתגובה זו

    • ובשתי מילים-לא צודק (ל''ת)

      צדיקה, 15/09/06 09:44

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    אצלנו בכפר....

    הנרי ה-8, 14/09/06 22:24

    אצלנו בכפר כבר עייפים מלהתייחס לגזען המבחיל הזה. לכל אלו שטוענים שהשוואות אינן נכונות...אנא תתיחסו להשוואה הבאה: נניח שחברי קונגרס אמריקאים , אחרי שנתפס המרגל היהודי פולארד, היו קמים ומכריזים שהיהודים הם גייס חמישי בלב ארה''ב ויש לטרנספרם מרצון , על ידי עדוד העליה לישראל. כמה שעות חבר קונגרס כזה היה שורד פוליטית...?ןמה לגבי זוג המרגלים היהודים רוזנברג בשנות ה-50 ...? אולי היה צריך אז לגרש את כל היהודים לברית המועצות? ואצלנו...? מקיימים דיון על דבריו הנאלחים של הגזען.
    אגב, שלא תטענו שפולארד לא גרם לנזק בטחוני לארה''ב..הנזק הבטחוני/ מודיעני שגרם הוא עצום.
    אגב, האם אלדד מציע גם לטנספר מישראל את כל היהודים ששמם קלמנוביץ, בר, אדיב וקריינברג בשל היותם גייס חמישי...?

    הגב לתגובה זו

    • אל תדבר על דברים שאתה לא יודע תחקור בעניין פולארד תראה שהנזק לא עצו

      ח, 15/09/06 00:56

      ם הוא רק הזהיר את המדינה...עזוב אין לי כוח להיכנס לזה אבל המדינה הפקירה אותו וכך סיבכה את עיניינים גועל נפש

      הגב לתגובה זו

    • היינו שמחים לקבל גלי הגירה של יהודים מארה''ב ומרוסיה. (ל''ת)

      יוסי, 15/09/06 03:53

      הגב לתגובה זו

    • שני מקרים, שלושה אנשים בחמישים שנה - מאד דומה לפלסטינאים.

      מומי, 16/06/07 13:18

      תאמין לי שאם הפלסטינאים היו מתנהגים כמו היהודים בארה''ב אף אחד (כולל כהנא) לא היה מציע טרנספר.

      אבל כשרוב האוכלוסיה (החל מגיל 4, כמו שראינו בכתבה של יורם בינור) תומכת בכל מאודה בטרור נגד ישראל אין ממש ברירה חוץ מלבצע הפרדה.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    מר אלדד היקר

    יהודי, 14/09/06 21:31

    תיקון טעות: הרב כהנא לא קרא סתם מנהמת ליבו, הוא קרא מהתורה: ''והורשתם את כל יושבי הארץ מפניכם''

    התורה מאפשרת לגוי להמצא בארץ כ''גר תושב'' דהיינו: לשמור 7 מצוות בני נח, לשלם מיסים ולקבל על עצמו מרות ישראל.

    גוי שלא מקבל על עצמו את מרותנו - אחת דתו לגירוש.

    זה לא ''כהנא''. זו התורה. כך (!) תמיד אמר הרב כהנא הי''ד זצוק''ל אך אף אחד לא הקשיב לו.

    לו רק הקשיבו,ף הייתה לנו כאן מדינה יהודית אמיתית, ללא כל חיות הטרף שבטעות צורת אדם להם החפצים להשמידנו.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    טרנספר מרצון אפשרי

    יוץ, 14/09/06 20:52

    רק כשעומד מולך גורם חזק, החלטי, שיודע מה הוא רוצה.
    בינתיים, אי אפשר להגיד עלינו שאנחנו כאלה, בטח לא כמו ב-48, כשהערבים הם אלה שעושים לנו בית ספר.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ניתוח מצויין (ל''ת)

    אריה, 14/09/06 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    חומץ בן יין,אם לא נעצור אותך מעצר מונע..

    יגאל כהן, 14/09/06 20:42

    הסוף שתסית את הביבייוגנד לשרוף לנו את הכנסת.
    וכשנשאל מדוע?
    תענה:גם אתם שרפתם לנו את בתי הכנסת של גוש עזה.
    אתה סכנה קיומית.
    חבל שהשב''כ לא קולט זאת
    אתה סכנה קיומית לעם ישראל.
    לא רק למדינת ישראל.
    ''עכרת אותי להבאישני ביושב המואסי ועכשיו אתה עוכר אותי להביאשני ביושב אום אל פחם.
    ארור אפך כי עז ועברתך כי קשתה.
    פשיסט.
    סיקריקי.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הזוי לחלוטין

    ישראלי, 14/09/06 20:42

    אריה אלדד הוזה בהקיץ. לא יהיה שום טרנספר מרצון. ישראל גם לא תהרוג אלפי ערבים ולא תבריח אותם לירדן. אם רק ננסה לעשות דבר כזה, כל העולם יהיה נגדנו, מועצת הביטחון תטיל עלינו סנקציות, האמריקנים יעמדו מן הצד ומדינות ערב יפתחו במלחמה כוללת. זהו מרשם ברור להרס המדינה. אין טעם לגנות את אלדד. אפשר רק להציע לו טיפול פסיכולוגי כדי שיחזור למציאות.

    הגב לתגובה זו

    • המדינה תיהרס כמו שהיא נהרסה ב-48, כשעשינו את אותו הדבר. (ל''ת)

      יוסי, 15/09/06 03:55

      הגב לתגובה זו

    • מועצת הבטחון=מועצת הסרחון (ל''ת)

      אבי, 15/09/06 07:13

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    חומץ בן יין,אם לא נעצור אותך מעצר מונע..

    יגאל כהן, 14/09/06 20:40

    הסוף שתסית את הביבייוגנד לשרוף לנו את הכנסת.
    וכשנשאל מדוע?
    תענה:גם אתם שרפתם לנו את בתי הכנסת של גוש עזה.
    אתה סכנה קיומית.
    חבל שהשב''כ לא קולט זאת
    אתה סכנה קיומית לעם ישראל.
    לא רק למדינת ישראל.
    ''עכרת אותי להבאישני ביושב המואסי ועכשיו אתה עוכר אותי להביאשני ביושב אום אל פחם.
    ארור אפך כי עז ועברתך כי קשתה.
    פשיסט.
    סיקריקי.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אריה אלדד

    אהרון, 14/09/06 20:13

    חזק ואמץ לך ולשותפיך לאיחוד הלאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    תקשיבו גם לגיורא איילנד - הוא תוקע

    אורי, 14/09/06 19:48

    סימני דרך בכיוון של האריה.תמשיכו ללכת בכיוון הזה ותפתחו את הראש.והערה לצד שמאל שלנו - זה שאוהב גם שלום ובעבר אהב את שמש העמים הרצחני והנפשע - תחשבו שאתם תמיד מתחברים לשלילה (שמאל) ותנסו להתנק מכל האכסיומות האירופיות שנתקעו בהבנה שצריך לפייס את היטלר.תנסו להיות יהודים - ולחשוב כמו יהודים.
    תצביעו בעד איילנד שיהיה ראש ממשלה ולא אי בודד בערבה....

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הגיון צרוף כל מילה בסלע אלדד תותח!!! (ל''ת)

    קצין בודק, 14/09/06 19:41

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אריה - ראש לאריות

    אורי, 14/09/06 19:39

    אם תקום ממשלת חמס ומדינה חמאסית הרי שירדן של המלך היא בסןף הדרך.למה לא מדברים איתו על הענין הזה ולמה לא מדברים עם האמריקנים? את אירופה צריך לשכוח.הם עדין בתרגיל ההתגברות על ששת הגדודים של היטלר בחבל הריין.נשאיר אותם שם.ואיפה פרס-נובל שיש לו חלומות נפלאים על העתיד? שיכניס גם את הענין הזה לסדר היום.זו תכנית מדינית קונסטוקטיבית שלא בנויה על הרס ושנאה וזה גם יוכיח אם הכוונה של הערבים לשלום או להרס המדינה היהודית שהופכת ( הכוונה) לאט לאט למטרה של השמאל שלנו אחרי שניתק עצמו משמש העמים.השמאל לא יכול להידבק לרעיון שאין בשורשו שטן.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    איש אמיץ שלא מפחד לומר את האמת (ל''ת)

    אור, 14/09/06 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הערבים הם פצצה דמוגרפית מתקתקת (ל''ת)

    מיקו, 14/09/06 18:33

    הגב לתגובה זו

    • מיקו אתה פצצת סירחון מתקתקת

      מוני, 14/09/06 22:16

      הלוואי שיטרנספרו אותך בחזרה למדינה ממנה הגיעו הוריך

      הגב לתגובה זו

      • זה לא מוני

        יוסי, 15/09/06 09:35

        למה אתה מסתתר בשם יהודי ??????

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    איש חכם ואינטיליגנט, כל מילה בסלע (ל''ת)

    רונית, 14/09/06 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    רק טרנספר יביא שלום (ל''ת)

    אביבית, 14/09/06 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אריה אלדד תתבייש, במכה אחת זרקת את כל קרבנות השלום של השמאל.

    מבין בשמאלנים., 14/09/06 17:58

    איזו מן תכנית זו עם הערבים, שהם לא יבואו על סיפוקם ולא ירצחו יהודים.

    תכנית של 2 מדינות נטו לשני עמים אינה מתקבלת על דעת השמאלנים כי אינה תורמת לקרבנות שלום חפים.

    וללא קרבנות שלום איך יקבלו השמאלנים את כספי הנפט מהאירופים.

    אלדד לידיעתך...
    אם לא נאפשר לערבים לרצוח יהודים, ולא נאפשר לשמאלנים לקבל על כך כספים, לא יקום ולא יהיה שלום עם ערבים. קפיש???

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עשינו טרנספר ליהודים בגוש- עכשיו תור הערבים. (ל''ת)

    א, 14/09/06 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עיוורים משנאה, תחשבו לפני שאתם מדברים

    אבי, 14/09/06 17:42

    זה לא עניין של ימין או שמאל, אז אל תשפטו את התוכנית לגופו של אדם אלא לגופו של עניין.

    חלק מכם יסכימו לחיות תחת שלטון איסלאמי בארץ ישראל וחלק מכם יברח מפה.

    ומי שעדיין מאמין במדינה יהודית ידע שאין דרך אחרת. להקים להם מדינה בטריטוריות הקיימות פירושו מחיקת המדינה היהודית.

    ומה אז תאמרו? כאשר מוסלמים ירדפו אותנו כאן כפי שרודפים את האוכלוסיה בחבל דרפור, כפי שהעירקים רדפו את הכורדים.

    ואל נא תשכחו שאנחנו יהודים, העם השנוא בעולם, בראש רשימת האיסלאם.

    ביום הבחירות תעשו חשבון מה אתם רוצים למדינת ישראל, שלטון איסלאמי או שלטון יהודי שפוי שידאג להמשך גן העדן ליהודים (יותר טוב מעכשיו לא יהיה)

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    יהודי לא יכול עפ''י חוק לבנות בית בדלית אל כרמל

    גזען צמרת, 14/09/06 17:26

    האם זוהי גזענות?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    תיקון קל. אכן היתה לרב כהנא תכנית מדינית

    יוסף מנטינבנד, 14/09/06 17:19

    היא תכנית ''עשר הנקודות'' שמופיעה לקראת הסוף של ספרו על ערביי ישראל They must go שתורגם לעברית בשם ''לשיכים בעיניכם''

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לצערנו הוא צודק... שום דבר לא עבד... (ל''ת)

    אבי, 14/09/06 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    תשלמו לכל ערבי כסף רב הם יעברו (ל''ת)

    מצח, 14/09/06 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    גולדה הטיפשה התערבה לטובת הבדווים ב70

    המלך חוסיין, 14/09/06 16:29

    אם היא הייתה נותנת לפלסטינים לעשות מהפכה ולהקים את פלסטין ממזרח לירדן היו נפתרות לפחות 90% מהבעיות שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עשיתי טרנספר לעצמי. ממרחק אתם נראים עוד יותר פתטים. (ל''ת)

    עזבתי., 14/09/06 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    טרנספר מרצון זה OXYMORON

    אוקסימורון, 14/09/06 16:23

    ביום שכולם יסכימו להיטרנספר מרצון, במילא יבוא גם המשיח ולא יהיה שום צורך בשום טרנספר.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    במילה אחת! אתה צודק אבל שכחת את השמאלנים

    אזרח, 14/09/06 16:08

    המטורפים בארץ? כל דבר שהוא טוב למדינה הם יטרפדו גם אם זה יעזור לערבים

    הגב לתגובה זו

    • נכון. ואגב, הדבר היחיד שטוב לארץ הוא

      לביא, 14/09/06 22:49

      מה שטוב לשמאלנים, לימנים, לערבים המוסלמים והנוצרים, לבדואים, לדרוזים, ולכל מי שחי פה חוץ מכל אלה. הדבר היחיד שטוב לנו הוא מה שטוב לכולנו, כל מה שתיקח מאחד בכוח ותיתן לאחר לא יהיה לא לזה ולא לזה - ראה דוגמת השטחים הכבושים שנלקחו מהפלשתינאים ביד גסה ויוחזרו להם לא משנה בכמה כוח ישתמשו המתנחלים, כמה אלימות יפעילו בתוך ישראל ובשטחים שהם תופסים כרגע כממלאי-מקום זמניים, לא משנה כמה טינופת פייגלינית יכניסו לפוליטיקה הישראלית ולא משנה כמה בתי ספר ינעלו, כמה כבישים יחסמו, כמה חומצה ישפכו וכמה שנאה יפזרו על כל סביבותיהם. חיוך נופת הצופים של חלאת האדם אלדד ושל חבר מרעיו, איתם וכל השאר, לא מכסה על רשעותם הגלויה לעין כל ולא מהווה, מבחינת אף אחד, פיתרון סביר לשום דבר. גם שוטה שבשוטים מבין שאלדד עבר מזמן את גבול הטמטום וגלש לתחום הרשע הצרוף, זה שמניח את עצמו בלב העולם ועושה מכל האחרים עבדים לעבדו. ובכן, אלדד, אין לך עבדים, יש לך רק אשליות. אתה חי בחלום. בוא נסכם שאתה תמשיך לחיות בו, ואנחנו, בעודך חולם, נטלטל את ביתך בחזרה לישראל, נדבר עם שכנינו, נעשה מה שטוב לכולנו, וכשתתעורר - כבר לא יהיה בחיוך הזאב שלך כדי להזיק לאיש.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כמפדלניק אמיתי --זו גם דרכה של המפד''ל ההסטורית-ארץ ישראל (כולה) לעם

    יעקב ארליך-עפרה, 14/09/06 15:59

    ארץ ישראל לעם ישראל לפי תורת ישראל.--.לכך חונכנו מילדותנו בבית ראשוני המפד''ל ונאמניה ומגשימי דרכה (ולא בבית סלון-מפדלניקים שרק דיברו ולא הגשימו)

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כמפדלניק אמיתי --זו גם דרכה של המפד''ל ההסטורית-ארץ ישראל (כולה) לעם

    יעקב ארליך-עפרה, 14/09/06 15:59

    ארץ ישראל לעם ישראל לפי תורת ישראל.--.לכך חונכנו מילדותנו בבית ראשוני המפד''ל ונאמניה ומגשימי דרכה (ולא בבית סלון-מפדלניקים שרק דיברו ולא הגשימו)

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תגיד לי לכל הרוחות מה זה טרנספר מרצון בישראל. (ל''ת)

    קוקי, 14/09/06 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מי נורא טיפש? (ל''ת)

    אני, 14/09/06 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מלים כדורבנות. צריכים עוד 60 כמוך בכנסת!!!! (ל''ת)

    מושון, 14/09/06 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    להוציא את אלדד מחוץ לחןק (ל''ת)

    ערן, 14/09/06 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ההבדל בין אלדד לאלו המאמינים לו

    השומר, 14/09/06 15:06

    אריה אלדד אינו טיפש: הוא יודע היטב שגם אם מחר יהפוך לראש הממשלה, אין שום סיכוי ולו הקלוש שיוכל לממש את ''תוכניתו'' ההזויה.

    זה כמובן לא מפריע לא להמשיך ולהפיץ אותה, כי הוא יודע כי קיים בארץ גרעין טמטום גדול דיו כדי ללכת שבי אחריו ולהבטיח את עתידו הפוליטי.

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל בין אולמרט לבין המאמינים לו

      אלי, 14/09/06 19:41

      אהוד אולמרט אינו טיפש: לפני הבחירות הוא ידע היטב שגם אם מחר יהפוך לראש הממשלה, אין שום סיכוי ולו הקלוש שיוכל לממש את ''תוכניתו'' ההזויה לגרש רבע מיליון יהודים מבתיהם בכפייה (לא מרצון כפי שהציע אלדד כלפי הערבים).

      זה כמובן לא הפריע לא להמשיך ולהפיץ אותה, כי הוא יודע כי קיים בארץ גרעין טמטום גדול דיו כדי ללכת שבי אחריו ולהבטיח את עתידו הפוליטי.

      הגב לתגובה זו

      • ההבדל בין התוכניות

        השומר, 14/09/06 23:45

        של אלדד ואולמרט הוא שתוכנית דומה לזו של אולמרט - ההתנתקות - כבר בוצעה בסה''כ לפני שנה (טוב או לא - זה דיון אחר).
        גירוש ערבים אמתי מעולם לא בוצע בישראל. הדוגמא של 48 לא רלוונטית - זו היתה בריחה שלהם מחשש לטבח. כיום הם יודעים כי לעולם לא נבצע בזה טבח.

        אבל.. אין בעיה - תמשיכו לפנטז...

        הגב לתגובה זו

        • ההתנתקות היא ההוכחה שניתן לבצע טרנספר.

          אלי, 16/09/06 20:09

          איך לא הבנת? כל מה שכתבתי בהתחלה היה בציניות - כתגובת נגד לדבריך הראשונים, שכן האמת הפוכה לחלוטין - הן הפוכה אל מה שאני כתבתי והן הפוכה אל מה שאתה כתבת.
          אולמרט ידע היטב שניתן לבצע את ההתכנסות (של רבע מיליון יהודים), שכן ההתנתקות (של עשרת אליפים איש) שימשה לו מודל.
          גם אלדד יודע היטב שניתן לבצע את הטרנספר (של שני מיליון ערבים), שכן ההתנתקות (של עשרת אלפים איש) שימשה לו מודל.

          הגב לתגובה זו

    • קשקוש אופייני לשמאלני מתנשא שחושב שהוא חכם

      יוסי, 14/09/06 19:50

      איך גירשו כל כך הרבה ב-48? במלחמה!
      זאת מספיק ''שיטה'' בשבילך?

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אחת הדעות השפויות ביותר במרחב הפוליטי שלנו

    צחי, 14/09/06 14:24

    אבל לצערי אין כמעט סיכוי שאפילו יחשבו על פתרון שכזה מכיוון שהוא מגיע מהצד הלא נכון של המפה הפוליטית.
    ואחרי זה תמיד השמאל עם השאלה האידיוטית שלו : ''ומה האלטרנטיבה''

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יפה, עכשיו תפרט איך בדיוק עושים את זה

    דני, 14/09/06 14:10

    איך בדיוק אתה תשכנע 3.5 מיליון פלסטינים שרואים את השטחים הכבושים כמדינתם העתידית, ולא יעזבו אותם בעבור כל שוחד או אתנן ישראלי (וזה בדוק, אין צורך להתווכח בנושא זה) - איך בדיוק תשכנע אותם לעזוב?

    הם לא יעזבו. הם ישארו אפילו אם תדרדר אותם למצב של רעב - הם עדיין ישארו, והם ירצו לבוא איתנו חשבון, כמו שהם תמיד עשו. אבל הם ישארו. כמו שאתה היית נשאר לו היית במצבם. אין דבר כזה ''טרנספר מרצון''. זאת פנטזייה בדיוק כמו ביאת המשיח. זהו חלום של אנשים חסרי מוסר כמוך וכמו אפי איתם, שחושבים שאם הם יציעו לפלסטינים קצת כסף, הם יקפצו על המציאה וימכרו את זהותם. אתה היית עוזב את אדמתך בעבור בצע כסף? בטח שלא. אז מדוע אתה מניח שהם יעשו כן?

    תן לפלסטינים כבוד מינימלי, ותבוא בהצעות יותר מעשיות. למשל, לביצוע הטרנספר, נקצה כך וכך קרונות רכבת, ואם יחסר, נוכל להשתמש גם בקרונות בקר, שאחרי הכל הנסיעה היא קצרה יחסית.

    הגב לתגובה זו

    • גם שלום עם הפלסטינים זה פנטזיה

      שימון פרס, 14/09/06 18:14

      ע''ע אוסלו

      הגב לתגובה זו

    • האם ניסינו טרנספר מרצון, שאתה כל כך בטוח שלא יצליח? (ל''ת)

      מומי, 16/06/07 13:23

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    שיא הצביעות

    גיא, 14/09/06 14:03

    אלדד, דמגוג זול וחולני, מציג את התוכנית בפשטות כזו, הרי מי לא רוצה להרוויח יותר כסף? מי לא רוצה להעלות את רמת החיים שלו? א-ב-ל: הוא שוכח דבר אחד לגביי הערבים שהוא, כיהודי, מנפנף בו כל הזמן- שורשיות. האם היהודים היו מהגרים למדינה אחרת כי שם מציעים לנו חיים טובים יותר? הרי ככה בדיוק נלחמים בטובי בנינו היורדים מהארץ! אומרים להם- נכון, שם נוח יותר כלכלית, אבל פה זו הארץ שלכם. האם מר אלדד המטופש שוכח שהערבים נלחמים בעיקר בשל מחשבתם כי הארץ להם היא? אז הם ידפקו את היד על הראש ויגידו- ''וואלה, איך לא חשבנו על זה קודם? מה נלחמנו כל הזמן? אפשר להרוויח יותר כסף, יאללה פאטמה תארזי''. הבן אדם הזו, ותומכיו ערימה של דבילים.

    הגב לתגובה זו

    • ומה לגבי הצביעות של מתנגדי אלדד?

      אלי, 14/09/06 18:07

      תומכי ההתנתקות, דמגוגים זולים וחולניים, הציגו את תוכנית ''פינוי פיצוי'' בפשטות כזו, הרי מי לא רוצה להרוויח ''פיצוי''? מי לא רוצה להעלות את רמת החיים שלו? א-ב-ל: תומכי ההתנתקות שכחו דבר אחד לגביי יהודי-יש''ע, שהם, כיהודים, מנפנפים בו כל הזמן: שורשיות. האם יהודי-יש''ע היו מהגרים למדינה אחרת כי שם מציעים לנו חיים טובים יותר? הרי ככה בדיוק נלחמים בטובי בנינו היורדים מהארץ! אומרים להם: ''נכון, שם נוח יותר כלכלית, אבל פה זו הארץ שלכם''. האם תומכי ההתנתקות המטופשים שכחו שהכתומים נאבקו בעיקר בשל מחשבתם כי הארץ להם היא? אז הם ידפקו את היד על הראש ויגידו: ''וואלה, איך לא חשבנו על תוכנית פינוי פיצוי קודם? מה נאבקנו בעמונה? אפשר להרוויח יותר כסף מהפיצויים, יאללה רחלי תארזי''. מתנגדי אלדד ותומכי ההתנתקות הם ערימה של דבילים.

      הגב לתגובה זו

    • הוא לא ואנחנו לא, אבל במדינה הזאת חייבים לשקר אם מעוניינים

      יוסי, 14/09/06 19:54

      לפגוע בערבים (כמובן שבשביל לפגוע ביהודים לא צריך ''סיפורי כיסוי'', זה מתקבל בטבעיות, ע''ע ''אהרון ברק'')

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    רק שכחת להסביר דבר אחד קטן, מר אלדד

    חמציץ, 14/09/06 13:47

    איך לעזאזל מבצעים את התוכנית הגאונית שלך?

    אולי פשוט תסביר לפלשתינאים כמה היא הגיונית והם מייד יעלו על האוטובוסים לירדן?
    אני גם בטוח שהירדנים יקבלו את 3.5 מיליון הפלשתינאים בזרועות פתוחות.

    תגיד, איפה אתה חי?

    הגב לתגובה זו

    • רק שכחת להסביר דבר אחר, מר חמציץ

      אלי, 14/09/06 18:01

      איך לעזאזל מבצעים את תוכנית ההתנתקות?

      אולי פשוט תסביר לתושבי גוש קטיף כמה ההתנתקות הגיונית והם מייד יעלו על האוטובוסים לישראל?
      אני גם בטוח שהישראלים יקבלו את רבע מיליון המתנחלים בזרועות פתוחות, אחרי ששמונת אלפים העקורים מקטיף עדין לא קיבלו אפילו את הפיצויים, ולרובם עדין אין - לא בית של קבע - ולא עבודה שאותה איבדו בעקבות גירושם הכפוי ממולדתם בקטיף.

      תגיד, איפה אתה חי?

      הגב לתגובה זו

      • ''מולדתם בקטיף''? אתה נורמלי

        ארנון, 14/09/06 22:01

        מדובר במספר יישובים ישראלים קטנים בתוך 1.5 מיליון ערבים, בחבל ארץ שמעולם לא היה שלנו. מציעים להם לחזור לגור עם כל העם שלהם בלי אימת פיגועים וליווי צבאי צמוד. ואתה משווה זאת לתכנית לגרוש 3.5 מליון ערבים שרובם גרים כאן דורי דורות למדינה אחרת? האמת הכואבת היא שלא היינו צריכים להקים יישובים בגוש קטיף, זו פשוט היתה שגיאה שנאלצנו לתקן במחיר יקר.

        ולגבי הפיצויים, מי שהתנגד בכל כוחו ורק הערים קשיים על היד המושטת לקראתו במשך שנה וחצי רצוף שלא יתלונן. אני לא הייתי עושה זאת ואז לא הייתי נאלץ להתבכיין אחר כך.

        הגב לתגובה זו

        • רוב תושבי קטיף הם קטינים שנולדו שם, וגם רוב הבוגרים נולדו שם

          אלי, 15/09/06 12:20

          א. האמנם ''חבל ארץ שמעולם לא היה שלנו?''
          לךָ - הוא בטח לא היה שייך, וגם לא לאלו שביצעו שם את ''המעשה'' בקיץ 2005. אבל הוא כן היה שייך לתושבים היהודיים המקוריים, שגרו שם עוד מלפני קום המדינה, וחלקם עדין חיים עכשיו בלי בית - אחרי שביתם נשדד ע''י הוגי התוכנית האכזרית של קיץ 2005.

          גוש קטיף מעולם לא היה בבעלות פרטית של איזשהו פלשתיני, ומעולם לא היה בריבונותה של שום מדינה פלשתינית, ומאז שנעשה מיושב (זה התחיל בשנת 1930) - הוא היה מיושב רק ע''י יהודים.

          ב. האמנם ''רובם [של הערבים] גרים כאן דורי דורות''?
          לך תלמד קצת את היסטוריה של פלשתין ושל ארץ ישראל: רוב הפלשתינים החיים כיום שלא נולדו כאן (כלומר לא הצעירים) - הגיעו לכאן בתחילת המאה העשרים. כך גם מגורשי קטיף החיים כיום, שרובם שלא נולדו שם (כמו סבא שלי) הגיעו לכאן בתחילת המאה העשרים.

          לך תלמד את ההיסטוריה של פלשתין ושל ארץ ישראל: על כפר דרום שמעת? נוסד בשנת 1930 ע''י הפרדסן היהודי טוביה מילר. תשע שנים אחר כך תושביו (שכולם היו יהודים) נטבחו ע''י המון פלשתיני, אבל שרידי הניצולים שבו אליו בשנת 1946 ושיקמו אותו. הטיהור האתני האחרון שבוצע שם בקיץ 2005 - תוכנן הפעם דוקא ע''י יהודים (שונאי מתנחלים), ששלחו לשם חיילים יהודים, שפלשו לבתי יהודי-קטיף, שדדו את האדמות, גרשו משם את תושביהם היהודיים המקוריים, ומסרו את האדמות לפלשתינים מבלי לקבל את רשות הבעלים היהודיים המקוריים.

          ג. האמנם אתם ''מציעים להם לחזור לגור עם כל העם שלהם בלי אימת פיגועים וליווי צבאי צמוד''?
          יש לכם זכות ''להציע'' כמה שאתם רוצים, אבל אין לכם זכות-מוסרית לכפות-חוקית את הצעתכם על התושבים היהודיים המקוריים של קטיף, ולא הזכות המוסרית לפלוש-חוקית לבתי יהודי קטיף בלי לקבל את רשות הבעלים, כמו שלחרדים אין זכות-מוסרית לכפות-חוקית את הצעתם לחילוניים לחזור בתשובה, ולא הזכות המוסרית לפלוש-חוקית לצלחתם של החילוניים ולכפות עליהם לאכול רק כשר, כמו שלאריה אלדד אין זכות-מוסרית לכפות-חוקית את הצעתו שהערבים יעזבו את אדמתם.

          אבל אריה אלדד היה יותר מוסרי מהשמאל, כי הוא לא פלש ולא התימר לפלוש, אלא רק ''הציע'' להם לעזוב, מבלי לכפות דבר, שלא כמו השמאל הצדיק והמוסרי והטהור, שביצע בגוש קטיף טיהור אתני - הכרוך בגירוש כל היהודים משם - ורק את היהודים.

          הגב לתגובה זו

        • אתה מציע ליהודים חיים בלי טרור ואלדד מציע לערבים חיים בלי כהניסטים.

          אלי, 16/09/06 20:11

          ד. האמנם אלדד מציע ''תכנית לגרוש 3.5 מליון ערבים למדינה אחרת?''

          אם בעיניך ירדן (ששמונים אחוזים מאוכלוסייתה הם פלשתינים) היא ''מדינה אחרת'' עבור הפלשתינים שנולדו בגדה וברצועה, אז גם ישראל (ששמונים אחוזים מאוכלוסייתה הם יהודים) היא ''אחרת'' עבור היהודים שנולדו ביש''ע וסרבו בתוקף להגר משם לישראל.

          ה. האמנם ''האמת הכואבת היא שלא היינו צריכים להקים יישובים בגוש קטיף, זו פשוט היתה שגיאה שנאלצנו לתקן במחיר יקר''?

          האמת הכואבת היא שלא היינו צריכים להרוס את היישובים בגוש קטיף - שחלקם הוקמו עוד לפני קום המדינה (כמו כפר דרום שבו גר סבי בראשית המאה העשרים).
          זו פשוט היתה שגיאה שנצטרך לתקן במחיר יקר של מיליארדי דולרים, אחרי שנצטרך שוב לחזור לקטיף - כדי לתקן את העוול המוסרי - ולהחזיר לתושבי קטיף המקוריים את אדמתם, ולבנות להם מחדש את הבתים שנשדדו מהם באכזריות ונמסרו לפלשתינים מבלי לקבל את רשות הבעלים.
          בטוח שזה לא יקרה בקדנציה של ראש ממשלה שנבחר על הטיקט של החרבת ישובים, אבל אולמרט לא יהיה ראש ממשלה לעולם: להיסטוריה גלגלים משלה וקצב משלה, כמו שקרה להיסטוריה הארוכה והמפולת של כפר דרום, שהוקם בגוש קטיף בשנת 1930 ונחרב ב-1939 ושוקם שוב בשנת 1946 ונחרב שוב ב-2005, ועוד ישוקם בשלישית.

          ו. האמנם ידם של מחריבי קטיף שהציעו את הפיצויים היו ''היד המושטת לקראתו'' של היהודי שנשדד בקטיף?
          ממש כמו שודד המושיט את ידו לקורבנו ומציע לו פיצוי כספי בעת שוד התכשיטים.

          ז. האמנם אתה מציע לקורבנו של השוד ש''לא יתלונן''?
          מי שביצע את השוד וגם היה מספיק חצוף להציע פיצוי לקורבן בעת ביצוע השוד - שלא יתלונן על כך שההיסטוריה תשפוט אותו כשודד אכזר, אטום לב, שאפילו לא מצליח לתפוס מה היה בלתי מוסרי במעשיו, עד כדי כך שהוא גם מספיק חצוף להציע פיצוי לקורבנו.

          הגב לתגובה זו

    • במלחמה, כמו במלחמת השחרור. לבן גוריון זה עבד... (ל''ת)

      יוסי, 14/09/06 19:54

      הגב לתגובה זו

      • וזה פתר את הסכסוך הערבי ישראלי?

        טובה, 15/09/06 09:54

        אכן,במלחמת השחרור גורשו,ברחו,
        עזבו מאות אלפים(ואגב גם במלחמת ששת הימים ברחו רבים).האם זה הביא לסיום הסכסוך,לשלום על ישראל?
        הבעיה עם ההצעות של אלדד ודומיו היא שהוא מציע פתרון-קסם(מי לא רוצה שנחיה בארצנו בשקט?)אך זהו פתרון-שווא שרק יוליד עוד בעיות ויהפוך את מדינת ישראל לאפיזוצה הסטורית.רק נניח שזה מתבצע -ישראל תהפוך למדינה מנודה ,כלכלית ומדינית והמוטיבציה של הערבים להתאחד ולפגוע בנו רק תגדל.ולא הזכרתי את המלה המיותרת כאן בעיני רבים-מוסר.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    עוד אחד

    רלי, 14/09/06 13:47

    שמקרב את הורדת השלטר.להכין ומהר דרכונים.המטורפים עולים לשלטון.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק ככה! יהדות התפוצות - להכין דרכונים, עושים עליה!!!

      יוסי, 14/09/06 17:13

      המטורפים עולים לשלטון לתקן את מחדלי 48, 67 ו-73.
      בואו בהמוניכם, יהודים. ישראל על סף הפיכה למעצמה עולמית.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    גם ליהודים עשו טרנספר מרצון לאושוויץ. הרי הם הלכו מרצונם. (ל''ת)

    ימנים ארורים!, 14/09/06 13:43

    הגב לתגובה זו

    • את היהודים השמידו. בתחילה רצה היטלר לעשות טרנספר לכל יהודי אירופה,

      יוסי, 14/09/06 16:58

      והמקום אליו הוא רצה להעביר אותם היה - מדינת ישראל.
      אז היטלר שאל את הבריטים מחזיקי המנדט על הארץ, והבריטים סרבו.
      השאר היסטוריה.
      באופן אישי, הייתי שמח מאוד לו היו עושים ליהודי אירופה טרנספר לישראל.
      התבלבלה עליך דעתך - יש הבדל אדיר בין רצח עם ובין יישוב מחדש. הבדל אדיר.

      הגב לתגובה זו

    • הרשה לי להטריד אותך בענין פעוט, שמאלן חביב

      קומפורטי, 14/09/06 17:16

      היהודים שהלכו למשרפות באושוויץ לא היו במלחמת חורמה נגד הגרמנים, ולא היו להם שום תביעות טריטוריאליות נגד הגרמנים. להיות יהודי היה תנאי הכרחי (ומספיק) כדי לזכות בכרטיס הרכבת הנכסף בכיוון אחד.
      לעומת זאת, ישראל והפלסטינאים נמצאים בסכסוך טריטוריאלי מתמשך. בסכסוך שלנו לא חסרים טענות לכאן ולכאן. לא מומלץ לסבך את המצב בטענות רגשיות, חסרות הגיון בעליל.

      הגב לתגובה זו

    • אז תשב ותחכה שיטרנספרו אותך מכאן לעולם הבא בעוד 20 שנה. (ל''ת)

      אבי, 14/09/06 17:38

      הגב לתגובה זו

    • לא זכור לי

      סמולנים נמאסתם, 14/09/06 18:17

      שגרמניה של 39 הייתה מוקפת ב22 מדינות ישראליות ועוד 32 מדינות יהודיות, שבשטחה היו למעלה מ20 % יהודים מזדהים עם האויב, לא זכור לי שהיהודים פלשו לגרמניה במטרה לערוך טבח המוני באזרחיה, לא זכור לי שיהודים התפוצצו ברחובות ברלין, לא זכור לי שמלחמת העולם ה2 התחילה כתוצאה מפלישה יהודית לגרמניה, אז די לדמגוגיה האיסלאמופשיסטית המתלהמת.

      הגב לתגובה זו

      • בן כמה אתה שאתה כבר לא זוכר דבר? (ל''ת)

        זכריה, 14/09/06 22:22

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    כאשר הממשלה תאמץ את הדברים

    יכא, 14/09/06 13:40

    קודם כל, הממשלה חייבת לפתוח בהסברה לעולם כולו שכובשי השטחים הם מצרים וירדן. ישראל רק שחררה שטחים שחבר העמים העניק לה כבית לעם היהודי בדיוק כמו שהוא קבע את גבולותיה של ירדן, ערב הסעודית ועיראק. צריך גם לוודא שהשמאל בעיקר והתקשורת שלנו לא יכנו עוד את השטחים ככבושים. ערבים שלא יוכלו לחיות עמנו, ממערב לירדן, בשלום, מקומם יהיה מחוץ לגבולות המדינה. יוכלו לחיות כאן בחסד ולא בזכות. כל עוד הממשלה עצמה לא מפנימה את בעלותו של העם היהודי על השטחים הטרור יימשך. המאמר מרחיק ראות וראוי לתשומת לב.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אמן!

    אופיר, 14/09/06 13:39

    ההתנגדות לתכנית של גנדי היא רק בשל הדה-לגיטימציה שעשה לו השמאל והתקשורת הישראלית. הרצון שלהם להיפטר מהשטחים והאמונה העוורת שלהם במשיח השלום העבירה אותם על דעתם. לא משנה מה יקרה, לעולם ועד הם יאמרו שמדובר בתכנית גזענית וכו'. וכולם יודעים שאלו שטויות, שאין שום קשר לתכנית על פי הפליה גזעית, שהיא לא היתה קורמת עור אלמלא מסע הרצח המוסלמי והערבי נגדנו. שהיינו יושבים היום איש תחת גפנו ותחת תאנתו, אם רק הערבים היו משלימים עם עובדת קיומנו באזור.
    יתרה מזו, מדובר גם בתכנית ההומניטרית ביותר, שאם תוגשם תביא למספר המועט ביותר של נפגעים בנפש, ולמעלה מכך - תביא בוודאי לרווחה לפלשתינים. מה שזה יעשה לשאיפות הלאומיות של האוכ' הזו, זה לא מעניין. אני רוצה שילדיי יוכלו ללכת ברחובות בלי להתפוצץ, שיוכלו לבקר במקומות בלי להירצח, שהנגע הקרוי ''אסלאם פונדמנטליסטי'' יגווע לו בשקט בפינה אחרת, ולו בחצר האחורית שלי. ונאמר אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    טרנספר מרצון לנו אול הם (ל''ת)

    נדי, 14/09/06 13:24

    הגב לתגובה זו

    • לערבים ולך. (ל''ת)

      יוסי, 14/09/06 19:55

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    רק כמה בעיות

    שמאלני, 14/09/06 13:23

    מה לעשות שירדן לא ממש מתנדבת לקלוט אליה מיליוני פלשתינאים, מה לעשות שהפלשתינאים מסרבים לזוז מהאדמה שעליה חיו מאות שנים לפני שנזכרנו לבוא לכאן.
    כן, חוץ מזה - הסיבה האמיתית לכל הבעיות שלנו היא שמעולם לא רצינו את האדמה, רצינו את העבדים! בגלל זה החזקנו בשטחים - בגלל זה הסכמי אוסלו יכלו לקרות רק כשהגיעו הנה רומנים ותאילנדים והתברר שיש אחרים שישאבו את המים ויחטבו את העצים , ועכשיו אנחנו נזכרים שאלו שבנו לנו את המדינה ב40 השנה האחרונות הם בעצם רוצחים שפלים - קודם פשוט לא שמנו לב לזה, מעניין..

    הגב לתגובה זו

    • מאות שנים? אתה נכשל בהיסטוריה

      שיעור בהיסטוריה, 14/09/06 16:14

      קרא את ספרו של מארק טווין על ארץ ישראל ותגלה שבמאה ה- 19 היא היתה שוממה, מספר הערבים בה היה נמוך ממספר היהודים.
      רצינו את העבדים? מי ייבש את הביצות, מי הפריח את השממה,
      מי בנה את הארץ והמדינה לפני הכיבוש, הציונות או כנופיות הפורעים הערבים?
      לך תלמד היסטוריה ואחר כך תדבר.

      הגב לתגובה זו

      • גם (ל''ת)

        נכון, 15/09/06 02:55

        הגב לתגובה זו

    • לשמאלן מ-(20). למה שמאלן חייב להיות שקרן???

      שקרני השמאל,, 14/09/06 17:12

      הערבים לא חיו בארץ מאות שנים.
      המסה הגדולה של הערבים הגיעה בעקבות החלוצים הראשונים, לאחר שהם בעזרת כספים של יהודים לאחר שהפכו את מדבריות ישראל ירוקים.

      ערבים מעולם לא פתחו דבר, הם מאז ומתמיד היו השודדים של המדבר.

      כל סיפור הערבים ומאות השנים הם סיפורים שנבדו ע''י שמאלנים מהאוניברסיטאות, הבודים סיפורים ע''מ לקבל על כך כספים במטרה לחסל את מדינת היהודים.

      הגב לתגובה זו

      • נכון (ל''ת)

        מאוד, 15/09/06 02:55

        הגב לתגובה זו

    • יהיה נחמד לבקר פעם בכוכב שלך. (ל''ת)

      יוסי, 14/09/06 17:14

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    גנדי אנחנו מתגעגעים........... (ל''ת)

    יהודית, 14/09/06 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אדון פרופסור?

    נוסטרדמוס, 14/09/06 13:07

    חכה חכה , בקרוב המצב במזרח תיכון ישתנה ,תשלוט השפיות ויהיה צדק גלובלי ואז טיפוסים כמוך (גזעניים ,מסיטים וכו') ימצאו את עצמם מאחורי סורג ובריח כי האג מחכה.

    הגב לתגובה זו

    • האג מקום יותר נחמד מהתנורים והקבר (ל''ת)

      ז, 14/09/06 15:10

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    למשל צרפת

    ניב המגניב, 14/09/06 12:52

    יש שם 6 מליון מוסלמים אז כנראה אפשר לחיות איתם אין שם ארגוני טרור
    ומתייחסים אליהם יחסית בסדר
    פה מדכאים את הערבם ומשפילים אותם

    מה ציפו שהם יניפו דגלי ישראל?

    הגב לתגובה זו

    • אה... הבנתי... אתה משעשע כאילו.

      אופיר, 14/09/06 14:40

      צודק מאה אחוז - אין טרור באירופה. המוסלמים שוחרי שלום ורק רוצים לחיות בשקט. אוהבי יהודים שכמותם, ורק החזירות והגזענות המטורפת של העם היהודי כלפי האומה הערבית לאורך ההיסטוריה הורסת כל חלקה טובה באיזור השקט הזה, ששמו המזרח התיכון.

      הגב לתגובה זו

    • למשל צרפת

      יוסי, 14/09/06 14:46

      יש שם 6 מיליון מוסלמים, רובם בפרברי פריז.
      המשטרה הצרפתית מפחדת להיכנס לשם מחשש שתותקף.
      לפני כשנה, עקב מותו של מוסלמי שברח משוטר, הוצתו ברחבי צרפת מאות מכוניות במשך שבועות, ללא כל יכולת של המשטרה לעצור זאת (אוקטובר-נובמבר 2005).
      הצרפתים לא סובלים את המוסלמים ומתעלמים מהם, מעדיפים שלא להעסיק אותם בעבודות וכתוצאה מכך האבטלה אצלם אדירה.
      המוסלמים מטיפים לחיסול צרפת מתוכה, בעיקר במסגדים.
      חוקק ''חוק הרעלה'' שמגביל את חירויות הפרט בכך שהוא אוסר על לבישת רעלות וכיסויי פנים במוסדות לימוד צרפתיים.
      קיים חשש גדול מהדמוגרפיה - היום יש כ-7 מיליון מוסלמים מתוך פחות מ-60 מיליון תושבים בצרפת. מכל ארבעה תינוקות שנולדים - אחד הוא מוסלמי. למרות האיסור על פוליגמיה בצרפת המוסלמים מתחתנים עם נשים רבות, מולידים בכמויות, חיים על חשבון קצבאות והמדינה מפחדת לאכוף את החוק עליהם.
      ועוד, ועוד, ועוד...

      חבל שאנשים מדברים על דברים שאין להם שמץ של מושג בהם, ועוד מסתמכים עליהם כהוכחות.
      ניב, אתה בור.

      הגב לתגובה זו

    • למה לא?! בצרפת הם לא מניפים דגל צרפתי? (ל''ת)

      לניב המניב, 14/09/06 15:09

      הגב לתגובה זו

    • נראה איך הצרפתים יגיבו כשהערבים ינסו לזרוק אותם לים ולרשת אותם (ל''ת)

      שלמה נהלוני -רמ, 14/09/06 16:02

      הגב לתגובה זו

    • בצרפת יש 9 מליון מוסלמים

      עבד אל קאדר חאן, 14/09/06 16:17

      ולפני שנה בערך אם אתה זוכר, הם יצאו לרחובות ושרפו מאות אלפי מכוניות וירו בשוטרים.

      הגב לתגובה זו

    • ניר, במקרה שהצטרפת אלינו זה עתה...

      ריק הרוקק, 14/09/06 17:21

      ...יש לנו סכסוך טריטוריאלי עם הערבים.

      הגב לתגובה זו

    • כבר שכחת את מהומות צרפת הא???

      מאיר חדד, 14/09/06 17:41

      ליצן קטן!@!!!
      להביא את צרפת כדוגמה לדו קיום זה הדבר הכי דבילי לעשות, אתה כניראה מתעדכן בחדשות אחת לשנה כי אחרת היית זוכר את המהומות בפריז שהמוסלמים עשו להם שם!! הפכו את כל צרפת וגם את כל אירופה בגלל איזה קריקטורה!

      ברגע שתבין כי מדובר באנשים לא מתורבתים עם יצרים של הרס תדע איך להתמודד איתם,
      לבינתיים תמשיך לפחד לשקשק וללק להם כמו כל חבריך השמאלנים.

      הגב לתגובה זו

    • בוא נחכה עוד 20 שנה כאשר הם יהיו שם כ20מיליון או יותר ואז תדבר (ל''ת)

      אבי, 14/09/06 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    החלה ההתעוררותת בקרוב הדעות האלו יזלגו למרכז ואז אולי ננצל (ל''ת)

    אופיר, 14/09/06 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא תהיה ברירה. אנו חפצים בשכנותם הם אינם חפצים בנו כלל.

    משה בודק, 14/09/06 12:04

    ממליץ לקרוא את האמנה הפלשתינית
    וזו של החמאס

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני איתך ב 100 אחוז !!

    חיים, 14/09/06 11:39

    אני מקווה שעד שיפי הנפש יתפכחו מאשליותיהם לא יהיה מאוחר מדי...

    מזלנו שיש קב''ה ששומר עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ההגיון והשפיות ברחו ממנו (ל''ת)

    ב.חיימי, 14/09/06 11:31

    הגב לתגובה זו

    • ואליך אפ פעם לא הגיעו (ל''ת)

      ז, 14/09/06 13:24

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אלדד אתה גאון חושב נכון אם תתמודד

    צ, 14/09/06 11:26

    על ראשות ממשלה אצביע לך.
    פשוט צריך לגרום להם לנדוד באופן טבעי מרצונם. להציק להם בעזה שיפתחו חור בקיר וינדדו למצרים ולא יחזרו. לא באופן רשמי אלא באופן טבעי. זאת כמובן אם פרס לא יגייס מיליונים בתרומות כדי לעזור להם ולשכנע אותם להישאר - ברב טפשותו. צריך לעשות דברים בחוכמה, ובמתוחכמות. כל הכבוד שאתה אומר את האמת... אם הם ייפחדו לחיות כאן הם יירצו לעבור. אך בינתיים אנו אלה שמפחדים מהם והם אלה שמסתובבים חופשי...

    הגב לתגובה זו

    • ''פשוט צריך לגרום להם לנדוד באופן טבעי מרצונם''

      חמציץ, 14/09/06 13:57

      פשוט! מה זה פשוט, קלי קלות.

      ''להציק להם בעזה שיפתחו חור בקיר וינדדו למצרים ולא יחזרו''.

      גאון! מדובר בגאון ממש. מה נראה לך שאנחנו עושים לפלשתינאים בעזה עכשיו? נעים בגב??

      הגב לתגובה זו

      • נו, ויש לך מושג כמה פלסטינים ברחו מישראל בעשרות השנים האחרונות?

        יוסי, 14/09/06 19:57

        הם לוקחים את הרגליים ומתחפפים ברגע שאפשר.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    שמאלנים ! אולי תקשיבו לו פעם אחד ???????

    שולי, 14/09/06 11:25

    הוא צודק מאד.

    הוא מדבר מהראש ולא מהבטן.

    אולי באמת צריך לנסות דרך חדשה שלא נוסתה ???

    ממילא המצב העכשווי גרוע.

    ואין מה להפסיד !

    הגב לתגובה זו

    • הקשבתי גם לו וגם לקודמיו

      חמציץ, 14/09/06 13:56

      מצטער, תוכנית לא ריאלית. next.

      הגב לתגובה זו

      • לא, להביא לפה טרוריסט ולתת לו שליטה על מיליון ערבים היה יותר הגיוני

        יוסי, 14/09/06 19:59

        וגם נשק נתנו לו, כי ככה זה השמאל, אנשים הגיוניים.
        וגם לפתוח לעזה את מעבר רפיח לכניסת טונות אמל''ח זה הגיוני.
        שמאלנים next.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    שפיות בסיסית

    שרית, 14/09/06 11:08

    כל ישראלי בארץ ישראל - כלומר ישראלי שפוי ולא השמאלני הפילוזופיסט - צריך היה לרצות ולדרוש כך, ואז כבר מזמן היתה לנו ארץ נהדרת באמת, שטוב לחיות בה, אבל - עם ישראל אוכל אחד את השני וכנראה עדיין לא ראוי בעיני עצמו להיות לעם נורמלי עם מדינה לא בגודל של ''מדינת גמדים'' ללא מרחבים לטיול, ללא יערות, ללא מרחב מחיה.
    אם יחזירו את יהודה ושומרון, אני ממש רוצה להסתלק מכאן, כי אם לא , יום בהיר אחד או לילה חשוך אחד יפילו על המדינונת הקטנטונת פצצה אחת שתספיק להרסה עד היסוד.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    צודק!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מתנחלת, 14/09/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אהבתי את הגדרתו של אלדד את עצמו כניצול עמונה (ל''ת)

    אחד שהיה שם, 14/09/06 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    על זה נאמר אם תרצו אין זו אגדה (ל''ת)

    מני, 14/09/06 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בואו תנסו, בוא נראה אתכם

    קוץ בגרונכם, 14/09/06 10:32

    דבר אחד אני לא מבין בהתבטאות האחרונה של חבר הכנסת אפי איתם בעניין גירוש הערבים מארץ הקודש; אם כבר מדברים על גירוש אז למה לא לגרש את כל ''ערביי ארץ ישראל'', כולל גירוש הערבים אזרחי המדינה, לא רק מהפוליטיקה אלא מהמדינה בכלל? למה פתאום הוא מבחין בין ערביי הקו הירוק וערביי השטחים? האם למישהו במדינה הזאת יש ספק שאפי איתם רואה בעין אחת את ''הערבים האלה'', כלשונו, פה ושם? אז למה לא ללכת עד הסוף ולהטיף לגירוש כל הערבים מהארץ? בזבנג אחד וגמרנו!

    זאת הייתה תהייתי. באשר להרגשתי אני מעדיף לשמור אותה בלב. עם זאת, אם אתם מתעקשים לדעת איך מרגיש ערבי במדינה למשמע דברי איתם, פנו ברחוב לכל קשיש עם חזות אירופאית ותשאלו אותו על תחושותיו אז, שם. אם לא תצליחו למצוא קשיש שכזה אז תעצמו לרגע את העיניים, דמיינו שאתם חיים בארה''ב של היום, ושבכל שני וחמישי עולה חבר קונגרס על במת הסנאט וקורא לגרש את היהודים מעל אדמת אמריקה, כי הם גיס חמישי וחבר של בוגדים.

    על כל פנים, נראה שנסחפנו פה עם הרגשות. הבה לא נשכח איפה אנחנו חיים. במדינת ''הגבר גבר'' ו''לעולם נחיה על חרבנו'' אין מקום לרגשות, אין מקום לסנטימנטים ולהזדהות עם המוחלש; תרבות הזבנג וגמרנו אינה מרשה זאת, היא אוהבת פרקטיקה, וסוגדת לתכל'ס.

    בהתבסס על תרבות והנחות הזבנג יש לי שאלה למר איתם, הנציג הרשמי החדש של פתרון הטרנספר; איך לכל הרוחות הוא מתכוון לגרש מארץ ישראל שלו ארבעה מיליון ערבים? איך?! נעזוב לרגע את המוסריות, הצדק, זכויות האדם וכל הבררה של שולי השמאל הישראלי. איך, טכנית, תוכל מדינה המתיימרת לקרוא לעצמה ''דמוקרטית'' לגרש ארבעה מיליון תושבים?

    מדינה שלמה עמדה על הרגליים, ומערכות ביטחון גויסו במלואן על מנת לפנות (ובצדק) שבעת אלפים מתנחלים מכמה התנחלויות בודדות ברצועת עזה (שלא נדבר על מלחמת לבנון השנייה שדם קורבנותיה עודנו חם). אז איך לעזאזל תגרש ארבעה מיליון תושבים ששורשיהם נטועים באדמתה מאות שנים?! תארו לעצמכם התנגדות אלימה של חמש מאות אלף או אפילו של מאה אלף ערבים המוכנים להגיד לאיתם בטון שקט אך חותך


    ''בוא תנסה אפי, בוא''. מה יקרה אז למדינה הזאת, תעצמו עוד פעם את עיניכם ותנסו לדמיין, השתדלו, לא למען הערבים אלא למענכם, אתם היהודים. בינינו, זה לא טוב לביטחון.

    הפתרון היצירתי היחיד שיכול לגאול את מר איתם ואת כל מי שמאמין בתורת טיהור ארץ האבות מכל שושלת ישמעאל הוא פתרון ההגירה האיטית של הערבים. ידוע, מדעית, כי מי שמהגר ראשון בדרך כלל הם אלה בני מעמד הביניים, המשכילים ובעלי האמצעים שיכולים להשתלב מהר בכל ארץ חדשה. אז יאללה, תתחילו להשקיע בחינוך ובכלכלה של ''ערביי ארץ ישראל'' ואז ''תעודדו'' אותם לעזוב את הארץ. או אם אז הם יסכימו אז ''מה טוב!'', ואם לאו אז הרווחתם חברה קצת יותר שוויונית. איך שלא יהיה, בסוף זה ישתלם.

    הגב לתגובה זו

    • מלא טעויות

      ztc, 14/09/06 13:34

      יהודי באירופה או באמריקה מעולם לא תמך באויבי המדינה ולא טען שמגיעה לו מדינה עצמאית או אוטונומיה על חשבון הארץ שהו גרה בה
      ככל שהערבי הוא יותר משכיל השנאה שלו ליהודים גדולה יותר ולא להפך
      דמוקרטיה לא צריכה להתאבד אלא להגן על עצמה מפני אויבים(ראה איך נראית דמוקרטיה במדינות ערב)

      הגב לתגובה זו

    • קודם כל סתרת את עצמך יפה

      יוסי, 14/09/06 14:31

      להגיד ''7000 איש בהתנחלויות מבודדות'' זה כמו להגיד ש''צה''ל שומר בשטחי יהודה ושומרון על 260,000 מתנחלים ב-3 קרוואנים על ראש גבעה'' (אגב, זה לא מפריע לכל מיני אופנהיימרים לטעון בדיוק כך, אבל זה לא הופך את זה למגוחך פחות).
      שנית, למען הדיוק, היו למעלה מ-9000 תושבים ברצועת עזה.

      וכעת לענייננו - שאלת איך ניתן לעשות זאת טכנית?
      ובכן, הזכרת את מלחמת לבנון האחרונה. במלחמה זאת, תוך שבועיים, ''התאיידו'' להם כ-800,000 ערבים שיעים מדרום לבנון לכיוון סוריה וביירות עקב תקיפות צה''ל.
      עכשיו קח את 4 מיליון הערבים פה, תכנן פעולה קצת יותר ''מפחידה'', ותראה שתוך פחות מחודש רובם יטיילו על דעת עצמם אל מעבר לנהר הירדן.
      זה נשמע לך מספיק טוב?
      אגב, מבחינתי קודם לגרש ורק אח''כ להשקיע בתשתיות ובסיוע עבורם בירדן. רק ממה שנחסוך בתקציב הביטחון עקב עזיבת הפלסטינים, ומתקציב המשטרה והביטוח הלאומי עקב עזיבת ערביי ישראל, נרוויח למעלה מ-20 מיליארד ש''ח (קרוב לוודאי שאף הרבה יותר).
      איך נשמע לך?

      הגב לתגובה זו

    • ידידי, הדוגמה שהבאתה איננה במקומה

      מני, 14/09/06 15:01

      כי יהודי ארה''ב אינם זוממים להשמיד את ארה''ב, ויהודי אירופה לא פיצצו אוטובוסים ודרשו מדינה יהודית במקום גרמניה.

      ולכן ההשוואה אינה במקומה


      הגב לתגובה זו

    • אל תדאג זה יקרה גם יקרה.

      שלומי, 14/09/06 15:10

      אני חושב שלא בדורי או בדור ילדיי אבל זה יקרה הסר דאגה מליבך אתם לא פה לנצח.

      הגב לתגובה זו

    • אתה רוקד על כמה חתונות וכמה גגות

      מוטקה הדר, 14/09/06 15:37

      ההשוואה שאתה עושה צבועה. יהודי ארה''ב כמו היהודים בכל מדינה בעולם רואים עצמם כחלק מאותה ארץ ולא אחת נלחמו למען חירותה ו/או עצמאותה של אותה ארץ. למה הדבר דומה ? נניח שבשנת 1948 ערביי הארץ היו מצטרפים לצה''ל ונילחמים מול צבאות ערב שפלשו על מנת להשמיד את היישות היהודית. או אז הייתם יכולים לטעון שזו גם ארצכם ושאתם תגנו על גבולותיה.
      במציאות, תמיד תמכתם באלה שבקשו להשמידינו ועשיתם הכל על מנת לעזור להם לממש את תקוותיהם.
      תתפלא אבל אני נגד טרנספר כל שהוא. לעומת זאת תנסה להסביר לי
      מדוע אתם נתפסים בבחילה כאשר נניח ליברמן מציע להשאיר אותכם
      במקומותיכם אבל להזיז את הגבול כך שתצורפו לאלה שאתם רואים בהם
      חלק מכם: דתית, תרבותית, לשונית
      ולאומית. מדוע שתושבי אום אל פאחם לא יצורפו ליישות הפלסטינית ? אתם לא זזים - הגבול זז. או כאן יוצא המרצע מהשק. אתם רוצים ללכת עם ולהרגיש בלי ובקיצור
      להנות מכל העולמות. ובכן, חביבי,
      החגיגה הזו יום אחד תגמר. אתם רוצים לחיות תחת שלטון דמוקרטי ולא
      תחת שלטון אימאמים מתקופת מוחמד
      תצטרכו גם לעשות משהו מועיל בנדון ולא רק להתבכיין ולצעוק ''גזענות'' וזה כאשר כל אחד מכם ישחט את אחותו באם היא תעז לצאת עם יהודי
      ומתממים ''מה רע בבחור ערבי'' ? כאשר אצלינו יחסים כאלה מפריעים למישהו.
      הייתם ונישארתם צבועים וללא עמוד שדרה. מעולם לא הייתם עם ואין לכם דבר אחד אופייני לכם. אין לכם לא דת משלכם, לא תרבות משלכם, ולא
      שפה משלכם, וכן, אין לכם אפילו דגל משלכם - לקחתם את הדגל הירדני וממנו הוצאתם את הכתר - כל כך נח.
      לא הייתה מלחמה שבה לא תמכתם בצד השני ואז באתם בטענות מדוע אנו רואים בכם גיס חמישי. ובכן, אתם גיס חמישי ובוגדים במדינה בה אתם חיים בכל הזדמנות. מעניין שאתם מגלים את הישראליות שלכם רק כאשר אוטובוס מצרי מתהפך ואז אתם רואים את ההבדלים בינינו לבין
      שכנינו. אדרבא, תפתיעו אותנו ותקימו
      מפלגה ערבית שחבריה לא נוסעים להתרפס בפני כל איסלמונאצי ממדינה שכנה. כל הזמן אני קורא: אבל הם לא מייצגים אותי'' ? נו, ברצינות. ומי בחר באותם ח''כים ? נטורי קרתא ?

      הגב לתגובה זו

    • איפה היה הלהט המוסרי שלך כשגירשו יהודים מאדמתם? (ל''ת)

      פינצטה, 14/09/06 23:14

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ומאיפה תביא כסף לשלם להם ביטוח לאומי?

    אלכס מהכרמל, 14/09/06 10:19

    מה בדיוק כולל המונח ''תושב ישראל''? אם אתה משווה את מעמדם לאלה של המזרח ירושלמים זה אומר שהם יוכלו להסתובב כאן חופשי, לשחוט בנו ולפוצץ את אוטובוסינו. אם תמנע מהם את הכניסה, איך בדיוק תוכל לממש את היותם ''תושבי ישראל''?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צודק צודק צודק (ל''ת)

    י, 14/09/06 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    זו לא גזענות, זה טימטום

    איתמר, 14/09/06 10:11

    נוח לו מאד, לאריה אלדד, במקום הבטוח שבו הוא יושב מבחינה פוליטית, ולהציע הצעות משונות בלתי ישימות (האם הוא מודע למחיר המוסרי, הפוליטי, הכלכלי והצבאי של החלטה כזו?) ובלתי רלבנטיות בעליל (מי אמר שירדן מעוניינת לקבל לתוכה את הפליטים הללו?), בצד היותן בלתי מוסריות לחלוטין. הדרך שבה מנסה אלדד לגרום לנו להבין שאין זו גזענות, איננה אלא התחכמות גרידא (לבוא ולהגיד שתוכניתו של גנדי ש ''ירדן היא פלשתין'', ושהיא ''כללה יישובם מחדש של הפליטים הערבים בירדן ופיתוח מקורות מים, אנרגיה, מקומות מגורים ומקומות עבודה בהשקעות גדולות בירדן'' איננה אלא מס שפתיים עלוב ותו לא. מישהו באמת חושב שמטרתו של גנדי היתה שיפור איכות החיים של תושבי הגדה?)

    הגב לתגובה זו

    • מדינה שכ- 80% מתושביה פלסטינים - היא פלסטין

      אפרים, 14/09/06 11:32

      אל תהיה דמגוג - מטרתו של גנדי היתה שיפור איכות החיים של היהודים, והוא חשב שהסיכוי לקבלת תוכניתו יהיה גבוה יותר אם ישפר גם את איכות החיים של הפלסטינים.
      התוכנית של גנדי/אלדד הרבה יותר מוסרית מהצביעות הישראלית הקיימת, לפיה יש לנו ''דמוקרטיה'' בה כ- 20% מאזרחיה חיים במדינה המוגדרת כמדינה שאינה מדינתם (אלא מדינת העם היהודי), וכתוצאה מכך הם הופכים לאזרחים סוג ב'. לדוגמא - אתה רשאי להקים משפחה בישראל עם אישה מאיסלנד, בעוד שערבי אינו רשאי לעשות זאת עם אישה מירדן שהוריה נולדו ביפו, דור עשירי בארץ.

      אתה לא מתבייש?

      הגב לתגובה זו

    • מי שמדבר

      אלי, 14/09/06 17:57

      נוח היה לו מאד, לשמאל-מרכז, במקום הבטוח שבו הוא היה יושב מבחינה פוליטית, להציע הצעות משונות בלתי ישימות של התכנסות (האם הוא מודע למחיר המוסרי, הפוליטי, הכלכלי והצבאי של החלטה כזו?) ובלתי רלבנטיות בעליל (מי אמר שהיהודים הגרים ביש''ע מעוניינת להפוך לפליטים בתוך הקו הירוק?), בצד היותן בלתי מוסריות לחלוטין. הדרך שבה ניסה השמאל-מרכז לגרום לנו להבין שאין זו גזענות, איננה אלא התחכמות גרידא (לבוא ולהגיד שתוכניתו של השמאל-מרכז כרוכה בהכרה ש''מדינת ישראל שבתוך הקו הירוק היא מדינת היהודים'', ושהיא תכלול את ''יישובם מחדש של תושבי גוש קטיף בישראל ופיתוח מקורות חקלאות, מקומות מגורים ומקומות עבודה בהשקעות גדולות בישראל'' איננה אלא מס שפתיים עלוב ותו לא. מישהו באמת חושב שמטרתו של השמאל-מרכז היתה שיפור איכות החיים של תושבי קטיף? הכל היה אידיאולוגיה מטומטמת המתעטפת בכותרת פשיסטית גזענית: ''ישראל יהודית ודמוקרטית''.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    פטור מגיוס לצה''ל הניתן לערבים הוא גזעני

    יאיר ל, 14/09/06 10:10

    הקביעה שיהודים הם שיגנו על המדינה, יתנו 3 שנים מחייהם ( ולעיתים את כל חייהם ) ואח''כ ישרתו במשך 20 שנים במילואים הנה התגלמות הגזענות.

    הגב לתגובה זו

    • אכן גזענות - אבל היא כולה שלנו

      השומר, 14/09/06 14:05

      א. אתה לא מדייק לגמרי: ישנם גם לא יהודים שמשרתים (בדואים, דרוזים - ע''ע החיל ההרוג האחרון בעזה).

      ב. אנחנו הם אלו שלא רוצים את הערבים בצהל - האם היית מוכן שערבי ישב בתוך קוקפיט של F-16 ישראלי? או יפעיל מערכות מודיעין מתוחכמות?...
      לא מזמן נדחתה עתירה של נער ערבי מאום-אל-פאחם, בעל רשיון טיסה שקיבל בארץ אחרת, אשר רצה להתגייס לחיל האוויר...

      הגב לתגובה זו

      • רק 3% מהבדווים מתגייסים

        אבי, 15/09/06 06:26

        לא להתלהב יותר מידי
        עבורם זו פרנסה

        הגב לתגובה זו

    • פשוט מאוד. אל תתגייס. (ל''ת)

      משתמט שמאלן, 14/09/06 16:09

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מבחיל. אפילו לא מסתיר את הסימפטיה שלו לכהנא (ל''ת)

    רפיק, 14/09/06 10:08

    הגב לתגובה זו

    • גירשתה יהודים, איך אתה מסוגל לחוש בחילה

      קיריל, 14/09/06 14:11

      כבר עשינו טרנספר לפי לאום ודת, על תעשה את עצמך בטולה.

      הגב לתגובה זו

      • לאלדד היקר

        יגאל, 14/09/06 22:48

        קודם לגרש ולטהר את המדינה מהבוגדים שיושבים במדינה בהשוואה של יהודים, ואחר כך קל מאד לגרש את הבוגדים האחרים הערבים.

        הגב לתגובה זו

    • אתה מבחיל

      כהנא חי, 14/09/06 16:54

      אתה פשוט איש רע ששונא יהודים וכנראה גם את עצמך
      לא אתפלא אם חטפת הרבה כאפות.

      הגב לתגובה זו

    • מה כל כך מבחיל ? אתה מסתיר את תמיכתך בחמס ?

      היינה, 14/09/06 21:53

      החמס קורא להשמדת העם היהודי ועל זה הוא זכה בנצחון סויף בין הפלסטינאצים. כהנא, עם כל התיעוב שיש לי כלפי האיש מעולם לא קרא להשמדת הערבים אלא לגירושם ותוצאות הבחירות אצלינו הראו בבירור מה רוב רובו של העם בישראל חושב על כהנא.
      תשווה את זה עם תוצאות הבחירות
      אצל הפלסטינים או את הקריאות של
      ראיד סאלח לגירוש היהודים מכאן.
      אם כבר אתה עושה השוואות אז לפחות תנסה להצטייר כאמין - אני יודע שזה קשה לך.

      הגב לתגובה זו