• 82.

    אתם יודעים מדוע פרץ אשם?

    העובדים, 13/09/06 22:33

    משום שהוא לקח על עצמו את אחריות משרד הבטחון.

    אם המלחמה היתה נגמרת בנצחון מוחץ, הוא היה מנכס לעצמו את כל הקרדיט. עכשיו, כשזה נגמר כך, שיאכל אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כל הכבוד לעמי איילון

    מזרחן, 13/09/06 20:51

    סוף סוף קם גבר במפלגה האבודה, אוסף של שפנים ושפנפנים.

    איילון חביבי, אם רק היית מתנער מהשטויות של ג'נבה (אותך לוקחים ברצינות במקומנו, אבל ידידך נוסייבה מייצג רק את עצמו) אפילו כמה ימנים היו תומכים בך.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    איילון-לא! תהיה רא''המ לעולם!.תפנים זאת חבל על הזמן והמאמצים שלך.

    שקמיסט, 13/09/06 19:30

    אתה גנרל ובתפקידך הקודם היית אמור לדעת ולידע את הממשלה למתחולל בחיזבוללה ואצל הפלשטינאים.
    העובדה שחיזבוללה חמוש ומאומן, העובדה שהחמאס נבחר וממשלת ישראל לא קיבלה ממך התרעות לכך, הם הכישלון שלך!!!
    לכן השקמיסטים שהם רוב במדינה, לא יתנו לך להיות הראש.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד: '' אני טיפש '' ! למה כלכך הרבה מילים? (ל''ת)

      הבנתה?, 13/09/06 19:55

      הגב לתגובה זו

      • איילון הוא סכנה לעם ישראל. הוא יותר

        כ, 13/09/06 22:09

        קיצוני מביילין!!! ויותר גרוע מברק.

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    איילון - הייתי מתבייש לשבת במפלגה שאחראית לתקציב הזה!!!

    לפני הכול!, 13/09/06 17:59

    להרוג זקנים
    לרצוח חולים
    להרעיב ילדים

    ועוד ועוד

    והעיקר - כל הנטל רק על העניים!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    לדעתי אולמרט הוא שורש הכשלון בלבנון - חייב לעוף ראשון! (ל''ת)

    ועדת חקירה, 13/09/06 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אם לפרץ 20% בכישלון לאולמרט 60% מהכישלון (ל''ת)

    האמת, 13/09/06 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אחד הלך נשארו עוד 3!!! הרמטכ''ל פרץ ואולמרט!!!

    מתי, 13/09/06 17:34

    כל אחד ביום שלו!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    פתאום לכולם יש ביקורת על פרץ.

    בני, 13/09/06 17:16

    זכור לי שהיתה התנגדות גדולה לכניסה קרקעית ללבנון, ולכן לא היתה כניסה קרקעית מסיבית ללבנון.
    פתאום ,כולם אומרים שהיה צריך להיכנס עם הרבה כוחות.
    כמו כן, תקציב הביטחון בשעתו ספג קיצוצים רבים, מה שתרם לחוסר בציוד ולחלק מהחיילים שלא עברו מספיק אימונים.

    הגב לתגובה זו

    • כי פרץ גרם לישראל נזק גדול בתפקודו הלקוי שכש בטחון - ואולמרט יותר (ל''ת)

      למה? כי:, 13/09/06 17:55

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    מה משמעות האחריות

    אילן, 13/09/06 16:54

    אולמרט ,פרץ,חלוץ מאד ''אחראים''.
    אם הם גם היו דואגים לטובת המדינה
    היו גם נוטלים האחריות ומתפטרים.
    הבעיה שלאף אחד אין אישיות עם כבוד אלא רק גמישות אין סופית של פוליטיקאי ,שמטרתו להאריך את זמן
    אחיזתו בשלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    איילון-תתחיל להלחם בפשע ובסמים!תירגע!! (ל''ת)

    משה ר-ג, 13/09/06 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    איילון צודק. פרץ צריך היה להיות שר הרווחה והתעסוקה. (ל''ת)

    מתפקד עבודה, 13/09/06 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    פרץ אשם בדבר אחד מרכזי : הזנחת העורף !

    מ, 13/09/06 16:33

    במהלך המלחמה.

    שר בטחון לא צריך לנהל מלחמה , בשביל זה יש רמטכל שכשל.

    הגב לתגובה זו

    • פרץ אשם במספר דברים

      מבקר תגובות, 13/09/06 17:07

      1) חיסול מפלגת העבודה וריסוקה
      2) הפקרת הענין החברחי
      3) וויתור על משרד האוצר
      4) הוא פשוט טעון טיפוח קלאסי שהצליח לגנוב את דעת הבוחר ובזה הוא לא בדיוק אשם.

















      הגב לתגובה זו

  • 70.

    אולי אפשר להתנחם ש

    Avi Ecuador, 13/09/06 16:26

    ההתברות הכישלון והמצב של ישראל מדאיג את האמריקאים שהשקיעו כה רבות במדינת ישראל ורואים שהלחץ שלהם ושל המערב וההסטה של ישראל מדרך הישר וההיגיון כשלישראל לא חסר אידיוטים מהשמאל ''שיתעלו'' על הגויים מביאה בעצם לפשיטת רגל של המערב והפסד כל השגיהם נגד תרבות הרשע שהגדיר בוש.
    מביאה להם לתוצאות הפוכות של התגברות הרע ואיחודו.
    היתרון לישראל אולי הוא שגויים נוצרים ''קצת'' שונים מיהודים במנטליות שלהם ובפתרונות הסופיים שהם מורגלים אליהם.
    אני חושב שהם עומדים להוריד את הכפפות ולעשות בין היתר את עבודתה של ישראל שהיא בכל מקרה לא היתה יכולה לעשות, אפילו לא עם שלטון ימני ואולי מבחינת ראיה הסטורית בהתחשב בתוצאות הסופיות של מאורעות ההסטוריה יגידו שעדיף שישראל נשבתה בידי שלטון האידיוטים שקם עליה לרעה, שלטון השיתוק המוחי של עם.
    נו, יש ניסים כואבים, נס ערפאת, נס האינתיפאדה, נס חיזבאללה...
    תתארו לעצמכם אם היו סומכים הערבים על השמאל ''שלנו'' ו''מנהיגנו'', היו אולי מעודדים אותם קצת עם טמבלים-יורמים כמו ביילין ואלו בשלטון היום, אתם חושבים שהם לא היו משיגים משהו? אתם חושבים שהמשולש ''המבריק'' של מנהיגות הטיטניק; אולמרט-פרץ-חלוץ לא היו יעילים במלחמתם בניקוי אתני ליהודים ב''פלסטין''?
    היו מחריזים לאחר הניצחון שכל כוחותנו חזרו בשלום ולא היו נפגעים.

    הגב לתגובה זו

    • כמו שאומרים- אהבל בלי רשיון (ל''ת)

      נעמה, 13/09/06 17:59

      הגב לתגובה זו

      • כן, אפרת רגב, באתר אחר כבר הורידו עליך את המים מספיק... (ל''ת)

        Avi Ecuador, 13/09/06 19:53

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    הבעיה החמורה שאני רואה

    Avi Ecuador, 13/09/06 15:58

    היא שלפני שממשלת החידלון ומספר פוליטיקאים שמפקדים על הצבא יתפטרו, ייקחו רב''ט אזולאי ועוד מספר רבטים סמלים וטירונים את משפחתם באל-על וישאירו את פרץ ודומיו שינהיגו צבא עם הילד של אולמרט אולי.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הלו איילון!! מי מינה את פרץ לשר בטחון?? (ל''ת)

    גם אולמרט כשל, 13/09/06 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אילון, גם אתה לא מתאים.

    קול קורא, 13/09/06 15:22

    כול כולו של חיל הים הישראלי, עם הפקידות, הנהגים והטבחים, פחות מחטיבה. אתה רוצה לומר לנו שאתה מתמצא בניהול ארמיות חי''ר. אתה איש ים, חוץ מהקרחת המבריקה והאגו הסופר-מנופח שלך (שהוא סכנה לעם ישראל, זוכרים ? מסמך איילון-נוסייבה) אינך יותר טוב מחלוץ ומפרץ. שב בבית ועזוב אותנו לנפשנו משיגיונותיך.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! איילון פחות מתאים מפרץ. איילון

      ה, 13/09/06 22:06

      מסוכן כי העם לא מבין כמה איילון גרוע. את פרץ לפחות לא לוקחים ברצינות אז הוא פחות מזיק. אך איילון מקבל קרדיט מהעם כפי שברק קיבל לפני שגילו שהוא מזיק לעם ישראל. איילון - לך הביתה לא רוצים עוד ביילין.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    עמי איילון מנסה להכנס בפרץ על גב כאב המלחמה!

    בושה, 13/09/06 15:22

    במקום להסתכל לכשלים האמיתיים בעיניים עמי איילון מאכז אותי קשות באמירה רדודה כאילו מחפש רק עריפת ראשים כדי שהוא יתישב על הכיסא בראש העבוד. עמי איכזבת!

    הגב לתגובה זו

    • ידידי אל תשמיץ! תן אלטרנטיבה

      רחל תורגמן, 13/09/06 16:02

      דע לך אין וואקום בפוליטיקה. אתה לא טוב, אתה זז או מזיזים אותך.
      עמיר פרץ קנה את ''מקומו'' בכבוד. אף אחד לא הפריע לו. הנזק שהוא הביא ומביא כל יום שהוא במקומו הופך את העבודה ל''עם אחד'' מורחב. לא ממש מפלגה רצינית.
      פעם הייתי צמודה לעמיר. לא עוד.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    למפלגת העבודה סלקו את פרץ ויפה שעה אחת קודם=חבל על המפלגה (ל''ת)

    מצביע מאוכזב, 13/09/06 15:20

    הגב לתגובה זו

    • את המושחתים בן אליעזר, שמחון, פינס והרצוג.

      באותה הזדמנות, 13/09/06 17:11

      יש דם חדש במפלגה: אבישי, עמי, שלי, ויש גם דם טוב וילנאי, סנה ועוד שורה ארוכה של אנשים ראויים.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    איילון מזגזג - תחליט רוצה חקירה ממלכתית או שכבר חרצת הדין? (ל''ת)

    עמי אפס, 13/09/06 14:58

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט חייב לעוף בלי וועדה - לתיקון הכשלים צריך ועדה! (ל''ת)

      למה ועדה?, 13/09/06 17:59

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    פרץ, המשך במאבקך הצודק גם לבטחון וגם לחברה צודקת! (ל''ת)

    אני איתך, 13/09/06 14:46

    הגב לתגובה זו

    • ולשלום עולמי,ונגד השמדת יערות הגשם בברזיל

      מיס תבל, 13/09/06 16:08

      בעד שימור דובי הפנדה,
      ונגד זיהום הסביבה.
      ביחד עם היופי שלך והשכל שלי נציל את העולם.
      בכבוד רב: מיס תבל לשעתיד

      הגב לתגובה זו

      • תגובה חיננית, מקסימה ומתוחכמת. כדאי לקרוא (ל''ת)

        מקסים, 13/09/06 17:13

        הגב לתגובה זו

    • פרץ הרגת אותי...מצחוק (ל''ת)

      צביקה פיק, 13/09/06 18:26

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    לעם ישראל יש שעה קשה מפרץ....

    תגובה ל58, 13/09/06 14:35

    מי ששילם את מחיר הכשלון שלו ואת מחיר האגו של אבו נאפחה להתמנות לשר הביטחון כי תיק הרווחה קטן עליו זה עם ישראל , בהרוגים , בפצועים ,בנכים , בהרס, הסוחרים קטנים שעסקיהם קרסו ויצטרפו למעגל העוני , ול30 מיליארד שח נזק שעם ישראל ישלם ולא פרץ , כי אף אחד לא יעז לפגוע בשכר ,ובתנאי הפנסיה וההטבות המפליגות של פרץ ,אולמרט שלי חיימוביץ ולשאר המוחשתים , אז פרץ עשה לנו שעה קשה ולא להיפך ,

    הגב לתגובה זו

    • באמת נראה לך שכשלי המלחמה התחילו בפרץ?

      אתה תמים, 13/09/06 14:56

      פעם אמרו לי שצהל כל כך חזק ומאומן שזה כמו כפתור שלוחצים און מכניסים פרוגרם והכל עובד. אפילו היו פרשנים שבזמן הרכבת הממשלה אמרו שאולמרט מכניס את פרץ לניטרול בבטחון כי זהו תפקיד שבו המערכת הצבאית עובדת באופן אוטומטי וההחלטות של שר הבטחון גם ככה צריכות אישור קבינט. בקיצור זה חוכמה מאוד קטנה להאשים את פרץ בכשלי המלחמה רק בגלל שהוא האנדג-דוג. ברור גם לך שציוד המילואים לא התיישן והאביק בחודשיים בהם היה פרץ בסיורי הכרות ביחידות, ברור לך שהמקלטים לא העלו אבק והוצפו בחודשיים שפרץ היה בתפקיד ויותר מכל ברור לכולנו שתוכניות המגרה לא רוענונו ולא תורגלו וזה הרבה לפני פרץ!!!! מי נקבל במקומו? אותה סחורת גנרלים אדמירלים ישנה כדמות מופז שהיו עסוקים בחדלון והחלישו את המערכת? בטח בפרץ הוא ישקם את הבטחון כמו שאף גנרל לא עשה והוא יבנה לנו חברה צודקת במדינה! אנן.

      הגב לתגובה זו

      • המינימום שחייב לדעת זה אם הצבא מוכן למלחמה

        לאתה תמים, 13/09/06 17:27

        ואם הוא לא מוכן אז שלא יצא לקרב , וינהל משא ומתן עם החיזבללה עד שיהיה פיתרון מדיני או בינתיים להכין את הצבא למתקפה ואת המקלטים בעורף להגנה , אף אחד לא מבקש שיבנה את הצבא מחדש , אי אפשר לשלוח לוחמים ללא ציוד מתאים , ויש ציוד בצהל ,מקסימום אפשר לקחת מימחים של פיקוד אחר , אי אפשר לדרוש תיק הביטחון בשביל האגו והרזומה בעתיד כמקפצה לראשות הממשלה , אבל כשיש כישלון קולוסאלי , להגיד לא ידעתי אחרים אשמים. אני לא מבין בביטחון ועוד , אז מה חשב שמדינת ישראל אמורה להיות מופקרת שנים עד שהוא יתחיל להבין בביטחון ?. ואין זה מוריד כהוא זה מאשמתם של הקודמים בתפקיד ,

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    פרץ לא צריך ללכת הביתה - קודמיו צריכים! (ל''ת)

    גם הגנרל איילון, 13/09/06 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא רק פרץ .....

    קרן, 13/09/06 14:24

    עמי איילון לא רק פרץ צריך ללכת כל מפלגת העבודה צריכה ללכת.
    אנשים צריכים להתחלף במפלגה הזו שאיבדה את כל ערכיה ושכחה את מה שהבטיחה לבוחריה.
    בחרנו במפלגה בזכות האנשים החדשים שהצטרפו אליה אבל אותם דחקו הצידה, לא שומעים אתכם.

    הגב לתגובה זו

    • צ ו ד ק ת ב- 100% (ל''ת)

      מבקר תגובות, 13/09/06 17:15

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    למה שיתחלף? שילך הביתה ומהר!! (ל''ת)

    רבקה, 13/09/06 14:13

    הגב לתגובה זו

    • רבקה - מי את שתחרצי את הדין! פרץ קורא לחקירה ממלכתית!

      כנסי בבקשה, 13/09/06 14:27

      מי את שתחרצי את דינו של פרץ וגם תגזרי את הדין!? עם כל הכבוד אלייך , הוא זה שקורא לחקירה ממלכתית שתוכיח שדווקא קודמיו בתפקיד הם האחראים. הרי לא נראה לך שהמקלטים העלו אבק וננעלו והוצפו בחודשיים שפרץ נכנס לתפקיד והיה עסוק בסיורי הכרות ביחידות. לא נראה לך שציוד המילואים התיישן והמלאי התרוקן בגלל שפרץ היה שם חודשיים בדיוק! ברור לכל בר דעת שכשלי המלחמה טמונים בעבר ולטובתך כדאי שלא תקראי להתפטרותו כי תקבלי סחורה ישנה ומשומשת כדמות מופז , יתום ועוד אחרים שכן היו במערכת כל השנים לפני היציאה ב2000 ואחריה. האמיני לי - תני צ'אנס לפרץ , הוא ישקם את הבטחון, העורף והחברה!

      הגב לתגובה זו

      • אל תתנהגי כאילו היית ''קונדום-פרץ''

        תגובה לכנסי, 13/09/06 16:08

        אם הוא היה לפני המלחמה רק חודשיים, אז אין לו שום זכות להתהדר בהצלחותיה של המלחמה, אם ישנן כאלו. ואם אחרי שבועיים ראה את מצבם הגרוע של מחסני החרום, מדוע לא הפסיק את המלחמה? מדוע שלח חיילים לההרג?
        פרץ הוא השר הכי לא רלוונטי בישראל

        הגב לתגובה זו

      • יש אשמים נוספים - אל דאגה

        רבקה, 13/09/06 17:04

        פרץ החליט יחד עם שאר שרי הממשלה לצאת למלחמה צודקת אבל מבלי לבדוק אם הצבא כשיר לכך!!
        פרץ לא הבין מהשבוע הראשון של המלחמה שהרמטכ''ל טועה וצריך להכניס כוחות קרקע להכרעת המלחמה!!
        פרץ לא שם קץ לפקודות הסוטרות של הפיקוד העליון במהלך המלחמה!!
        פרץ החליט / אישר ביומיים האחרונים לשלוח את חיילנו אל גדות הליטאני כאשר היה ברור כי אין מספיק זמן להישגים צבאיים!! גרם למותם של 33 חיילים או לפחות חלק מהם.

        אתה צריך עוד סיבות???

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    איילון אינטרסנט פוליטי שמנסה לחסל את פרץ בשעתו הקשה!

    פוליטיקה במיטבה, 13/09/06 14:07

    חוסר פרגון ומרד זה פשוט מגעיל!!!

    הגב לתגובה זו

    • איילון - בלון נפוח

      אודטה אבני, 13/09/06 14:59

      אתה פשוט צודק.
      איילון לא נתן לפרץ שום דקת חסד. מר איילון ! לא זו הדרך לפיסגה.
      אתה תזכר כאחד שגרם לפרוקה של מפלגת העבודה. ולציבור יש זיכרוןלא קצר.
      רד מהעץ. וחזור להרגע בים.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    לחוצפתו של איילון - אטיפה מקומך בשרשרת הכשלים?

    גנרלים עלק..., 13/09/06 14:02

    ראינו מה עזר לנו שגנרלים מנהלים את משרד הבטחון , המערכת נשחקרה ונאכלה מבפנים בשנים רבות שמופז היה רמטכל ושהבט וברק , יתום, יעלון ושרון כולם היו שם לשמר את צבאינו החזק שיהיה מוכן לכל עימות! לא פרץ אשם , הוא הראוי והוא הישקם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    למה שיתפטר , הוא קורא לחקירה ממלכתית! (ל''ת)

    קודם חקירה!, 13/09/06 13:47

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    פרץ תהיה חזק ושקם את הבטחון והחברה!

    אילון פוליטיקאי, 13/09/06 13:46

    למה שיתפטר? הוא קורא מההתחלה לחקירה ממלכתית? ומה עם אולמרט? הרי זה ברורא שהאמירות הן אישיות ועם אינטרס פוליטי מובהק!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לחוצפתו של פרץ ולעורמתו של אולמרט

    דורית, 13/09/06 13:37

    אין גבולות!!!

    חוצפה גובלת בפשע מצד פרץ להבחר על האג'נדה החברתית ולשרת אח''כ כשר ביטחון.

    ואולמרט ערמומי, תמיד על גבול הפשע.. נוגע לא נוגע בפרשיות שוחד ושחיתות..(להזכירכם אולמרט נשפט על שחיתויות.) המוכן להפקיר את בטחון כולנו על מנת להמשיך ולהחזיק בתיק האוצר קרוב קרוב לליבו.. או שמא לכיסו

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    פרץ פרץ יה פרץ,,,אתה כלום,, כמו שרץ,,,יאללה הביתה, יה פרץ,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 13/09/06 13:36

    הגב לתגובה זו

    • פרץ לא ילך הביתה - קודם חקירה!!!!

      לבצלאל הצנון, 13/09/06 14:22

      מי אתה שתחרוץ דינו של אדם ? וגם תגזור דינו? למה מה קרה? פרץ קורא להקמת ועדה ממלכתית לחקר התנהלות המלחמה והתנהלותו שלו, כנראה שאין לו מה להסתי! מה יעזור לך שהוא ילך הביתה? שוב נקבל גנרל כדמות מופז שהוא האחראי הראשי לכשלים לטעמי??!?!?!

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ומה עם הבוס של פרץ???

    חזי, 13/09/06 13:23

    אולמרט אחראי לא פחות מפרץ לניהול המחפיר של המלחמה. כמו שפרץ הסכים לקחת את תיק הביטחון שהוא אינו מתאים לו, כך גם אולמרט הסכים לקחת את ראשות הממשלה שהוא אינו מתאים לה. מן הראוי שגם אולמרט יפנה את המקום לטובת מישהו מתאים.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט הוא זה שממנה את השרים!

      צודק ועוד..., 13/09/06 13:41

      ההבדל העיקרי בין ר''מ לשאר השרים הוא:
      1) רק ר''מ יכול למנות שר
      2)רק התפטרות ר''מ כאילו התפטרה כל הממשלה

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם לא '' מהר חזק ואלגנטי'' שורפים ת'מועדון (ל''ת)

    זו יוהרה, 13/09/06 13:16

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    פרץ לא יכל לתקן את הליקויים של מופז כל השנים האחרונות ברגע

    אזרח אכפתי, 13/09/06 13:16

    אי אפשר להאשים את פרץ,
    נדמה כי שנים מופז דרדר את הצבא
    עד למצבו הנוכחי,
    ואי אפשר ברגע אחד להציל את כל זה.
    יש לפתוח בחקירה לגבי התנהלות הצבא בזמן מופז כרמטכל וכשר ביטחון.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד! קגדמיו הם האחראים!!! לא פרץ אשם!

      ישר כח פרץ, 13/09/06 14:04

      פשוט קל לנו לחבוט בו ועוד יותר נעים לתקשורת להציגו כלא ראוי, אבל אני חושב שהוא האיש הנכון במקום הנכון והוא ישקם את מעהבט ואת החברה בישראל!

      הגב לתגובה זו

      • אני מסכימה - הכשלים מתחילים בעבר לא אצל פרץ! (ל''ת)

        דווקא הוא יכול, 13/09/06 14:16

        הגב לתגובה זו

    • הוא לא יכל לתקו אבל עכשיו הוא ישקם את הבטחון והחברה! (ל''ת)

      ישר כח, 13/09/06 14:57

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מעשה המכבד את בעליו, ולוואי וישמש דוגמא

    איכפתית, 13/09/06 13:10

    מעשהו של אדם מכבד את עושהו, אני מאחלת לו הצלחה בהמשך הדרך, ומקווה שהתנהגות זו תשמש דוגמה למפקדו ולאחראים האזרחים לכישלון במלחמה.
    מקווה לצמרת פוליטית אטרקטיבית יותר, אך מי??????

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    עמי איילון לא שכחת מישהו ?

    חלוץ ?, 13/09/06 13:08

    חלוץ בצבא ואולמרט כראש ממשלה צריכים ללכת הביתה עוד היום. פרץ הוא בסך הכל דרדס שלא מובן כלל איך אנשים כמוך וברוורמן המליכו אותו למנהיג מפלגה.
    אם אתה רוצה להשפיע בפוליטיקה, פרוש מהמפלגה והקם במסגרת חדשה, לא מושתת ומסואבת כמו מפלגת העבודה או קדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שימו לב ! פרץ הנפוח-ליבני רודפת הקוקטלים-אולמרט התכמן...

    דני, 13/09/06 13:04

    בחירות הבאות לא רק שלא אצביע עבורכם אלא אני אתנדב בכל המדינה נגדכם . הלוואי שהיה לי מנהיג כמו נסראלה . לפחות לו יש טיפת כבוד .

    הגב לתגובה זו

    • נו ,עוד פעם הכתום התורן (ל''ת)

      חושב שהוא עובד, 13/09/06 13:13

      הגב לתגובה זו

    • לגבי נסראללה

      יוני, 13/09/06 13:19

      אני מסכים אתך לגבי הפוליטיקאים שסרחו.
      אבל, חולק עליך לגבי נסראללה, האם באמת יש לו כבוד עצמי?
      האם הוא לא המיט על עמו אסון ענק? בכל המובנים? גם הוא, בדיוק כמו אלה, היה צריך בסוף הלחימה לקחת את עצמו, ולעוף הביתה, או, למקלט ששם צה''ל יוכל למחוק אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אורי שגיא - ממש בזיון. לא מבין כלום. שתוק. (ל''ת)

    א, 13/09/06 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    פרץ==רודף כבוד ! (ל''ת)

    שמואל, 13/09/06 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הצל את החברה הישראלית והחינוך הגווע

    נעמה, 13/09/06 12:50

    לפי מה ששמעתי אתמול ברשת ב- תלמיד בהתנחלות אלקנה מקבל בתקציב פי 11 מתלמיד ברהט.

    איני יכולה לעבור לכך לסדר היום.
    חייבים לשים לזה סוף אחת ולתמיד!
    חינוך שווה לכל!
    לא עוד חינוך עצמאי אנטי ציוני!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולמרט וחלוץ הבייתה גם (ל''ת)

    עדי, 13/09/06 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    צודק. מצטערת שהצבעתי לפרץ. איזה אגו...העיקר שאין שר רווחה (ל''ת)

    נועה, 13/09/06 12:40

    הגב לתגובה זו

    • לנועה - אל תצטערי פרץ ישקם הבטחון והחברה!

      לבטחון וצדק, 13/09/06 14:19

      זה ממש לא קשור לאגו מלבד העובדה שנוח לתקשורת לצייר את פרץ האנדר דוג כנעלבן וכו אך הוא דווקא האדם היחיד בהנהגה שמוכיח כי הוא גם רוצה לשקם את הבטחון - ועדה ממלכתית אליה הוא קורא וחקירה מקיפה + מסקנות שיוכיחו שכל קודמיו האדמירלים והגנרלים לא עשו מאום להכין אותנו לעימות ובנסוף הוא לא מוותר על נושאים שעליהם חתם עם אולמרט בתחילת השותפות לתקציב 2007 - שכר, תרופות, פנסיה, חינוך. זה נכון שקל לנו ולתקשורת לחבוט בו אבל הוא אמיתי!

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    פרץ רק יזיק בכל תפקיד שיקבל - שיילך הביתה

    AA, 13/09/06 12:39

    כמו שאף קונצרן גדול לא היה ממנה מנכ''ל ללא השכלה אקדמית כך אסור למנות אדם כזה לתפקיד שר בממשלה
    תפקיד של שר הינו תפקיד גדול וחשוב מכדי להפקירו בידי אדם לא משכיל

    הגב לתגובה זו

    • פרץ לא משכיל

      ש.ב, 13/09/06 13:00

      מגיע לכם לכל מצביעי השמאל למיניהם פתאום לא מתאים לכם שר חםר השכלה יא צבועים שכמוכם למה השכלה זה תחליף לשכל הישר וליושר אישי הרי האדם הזה הצליח לגנוב לכם את המפלגה יא נחנחים שכמוכם עכשיו תוכלו אותה ושוב זה לא קשור להשכלה.............

      הגב לתגובה זו

    • האם כל שרי ש''ס אקדמאים

      אקדמאי תואר שני, 13/09/06 13:43

      איפה היית כל השנים ולא הארת את עינינו? פתאום זה מציק לך שפרץ לא אקדמאי? בינינו, היום עם כל המכללות גם האקדמיה כבר לא משהו.

      עכשיו מה אתה מציע ''דוקטור''???

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אלופופים במיל = שש שנים+מלחמה חשפו אתכם כבאבונים. ערוותכם חשופה (ל''ת)

    מרוקאי עצבני-1, 13/09/06 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בבחירות הבאות,מרצ קדימה ועבודה לא יבחרו (ל''ת)

    שתדעו., 13/09/06 12:36

    הגב לתגובה זו

    • בבחירות הבאות

      ש.ב, 13/09/06 13:01

      מהפה שלך לאלוהים

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    פרץ שמענו אותך מהדרום-תלמד מאודי אדם על יושרו -וקח דוגמא (ל''ת)

    תודיע על נבצרות, 13/09/06 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    #### שר הכישלון - תתפטר!!!#### (ל''ת)

    יהודי במיל', 13/09/06 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    להצדיע לאלוף אדם,כל הכבוד על לקיחת האחריות. ללמוד מאנשים כמוהו (ל''ת)

    אני, 13/09/06 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    פרץ אגו נפוח - עליו להתפטר ומיד (ל''ת)

    אלפי אנשים, 13/09/06 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    פרץ ואולמרט גאונים, ניהול מבריק של המלחמה. מה רוצים מהם?

    אני, 13/09/06 12:14

    הביתה, עסקן ההסתדרות וסוחר הקרקעות
    וקחו איתכם את צחי הנגבי שיצא לטייל בחו''ל לאחר שחתם על צווי 8 למילואימניקים באמצע הלחימה, ואת חלוץ, שיעסוק בהשקעותיו בלי לחץ...
    בושה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    היש כאן ענין עדתי?

    ארמונד סויסה, 13/09/06 12:14

    לעמיר פרץ, אי אפשר להסתיר זאת, היו תומכים גם כאלו שהתבססו אך ורק על בסיס עדתי. לכן, כדאי להזכיר לכל תומכיו על בסיס עדתי, שעל פי ההגיון שלהם, (הדגש על שלהם) האם עכשיו, הוא פרץ לא ראוי להיות שר ביטחון ולא טוב גם כן על בסיס עדתי? כלומר, על פי ההגיון העדתי, מרוקאי לא יכול להיות שר ביטחון. האמנם?

    הגב לתגובה זו

    • אחרי 40 שנה בארץ, רק נחשלים נתלים במוצאם. (ל''ת)

      חחח, 13/09/06 13:15

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ההצהרה הזו של עמי בעייתית מאוד

    בן צבי, 13/09/06 12:08

    1. עמיר פרץ לא נמצא ראוי לשר ביטחון, ללא הרקע הביטחוני ואו המדיני. אצל עמי איילון זה הפוך, אין לו רקע מדיני טוב. הכל הקישקושים עם נוסייבה!! אין לדבר ערך מדיני ממשי.
    2. הציבור לא יקנה פעם נוספת, מועמד לראשות מפלגה, שיהיה מועמד לראשות ממשלה, אדם שלא היה מעולם שר. אין אפשרות לקפיצת כיתה ולקיצור דרך.
    3. איפה היה עמי עד עכשיו? מה הוא לא הבחין שפרץ איננו ראוי לראשות המפלגה ובטח שלא לראשות הממשלה? וגמר שר ביטחון? עמי, איפוה שיקול הדעת שלך עד עכשיו?

    הגב לתגובה זו

    • עמי איילון התריע מראש

      אני, 13/09/06 12:45

      לא רק שעמי התריע שפרץ לא מתאים לתפקיד הוא עשה כל שביכולתו לומר זאת.
      מדניות סתימת הפיות של אמיר פרץ לא נתנה לדברים אלו להישמע.
      באשר לראש ממשלה שלא היה שר - גם ברק, וגם אולמרט היו שרים האם זה הופך אותם לכשירים? ממש לא.
      האם ראש השב''כ ופעילות מדינית ענפה עם הפלשתינאים הינה הכשרה מתאימה - לדעתי כן

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה ומטעה

        אני דרום, 13/09/06 14:25

        כשנבחר עמיר פרץ, טען עמי איילון שנבחר אדם מתאים.. וכהתמנה עמיר פרץ, לשר הביטחון גם אז טען עמי אילון כי ''זה מינוי ראוי''. אי אשפר לשנות את העובדות. אפשר להתווכח על מהותן, על פרושן.

        לגבי הניסיון של אנשים בתפקיד, לא יעזור לך כלום. אדם שלא היה שר ורוצה להיות ראש ממשלה, מעולם לא היה דבר כזה בישראל. אין קיצורי דרך. גם לא יהיה דבר כזה בעתיד.
        אל תדפוק את הראש (של עמי) בקיר. לא הוא ולא ברוורמן, וגם לא יתום ייבחרו להיות ראש ממשלה. ייתכן שמי מהם ייבחר להיות יו''ר מפלגת העבודה. אבל לא יותר. ואם כך הדבר, מה ההבדל בין העבודה לש''ס? לגימלאים? דתיים למיניהם?
        מסקנה, אל תתן ידך לכך שמפלגת העבודה תצלול ותעלם..

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    גם אתה צריך ללכת

    רפי, 13/09/06 12:06

    רק תראו איזה אנשים יושבים שם מוצצי דם כולם שם כישלון מי ראש הממשלה רמטכל שר הבטחון וגם אילון עצמו רודף כיסאות

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    על פרץ ללכת בעקבותיו-ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

    מסקנה, 13/09/06 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ברוורמן ואיילון גלו בגרות בלי אגו קחו את המפלגה למחוזות אחרים כמו ש (ל''ת)

    תרתמו אנשים טוב, 13/09/06 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    איש כהה חושים

    שלו, 13/09/06 11:59

    זה האיש שהעיר לאישה לקשת היום שיש שגיאת כתיב בשלט שנשאה.

    האיש לא ראוי,לך הביתה,מניעך נחשפו,מאוויך האישיים הם שמובילים כל מהלך,ומהלך מהתהלותך הציבורית
    מתן וילנאי,ברוורמן ואיילון
    הביתה!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    עמי איילון שכחת את אולמרט

    אורי, 13/09/06 11:52

    אולמרט לקח את האחריות
    אז שישא באחריות-אין דבר כזה
    חצי אחריות
    ואחריו חלוץ ועמיר פרץ=או חקירה ממלכתית=
    אין דבר כזה חצי הריון ! ! !

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    פרץ יודע כבר שהוא סיים את הקריירה (ל''ת)

    אזרח פשוט, 13/09/06 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    היה מביך כאשר נבחר פרץ ליו''ר המפלגה ויותר מביך התנהגותו עכשיו . (ל''ת)

    אילון צודק, 13/09/06 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לאילון.

    סרבו, 13/09/06 11:42

    חבל שאתה אומר זאת רק מתוך נקמנות.

    הגב לתגובה זו

    • קשקוש חסר בסיס. אין לאיילון שום הסטוריה ''נקמנית'' המאששת טענתך (ל''ת)

      אולי מספיק כבר, 13/09/06 12:05

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    נכון וצודק...................................................... (ל''ת)

    צודק, 13/09/06 11:41

    הגב לתגובה זו

    • צודק מאוד (ל''ת)

      יעל, 13/09/06 11:56

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אולמרט,חלוץ ופרץ לכו הביתה

    יוסי, 13/09/06 11:40

    הצעד האמיץ שעשה האלוף אדם אסור יהיה הדבר היחיד שיקרה. כל השלישיה לא תפקדה כראוי. שלישיה זאת לא ראויה להנהיג את עם ישראל בתקופה גורלית כזאת. ולכן הם צריכים ללכת הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אולמרט פרץ וחלוץ - הביתה!!!!

    ממשלה כושלת, 13/09/06 11:36

    עוד לא היתה ממשלה כושלת כזו בתולדות ישראל.חסרי אחריות וחידלי אישים. עופו מהר הביתה לפני שתגרמו עוד נזק.מפחיד לחיות פה כל זמן שהם בשלטון. אין לנו ארץ אחרת!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    איילון מנסה להגן על אולמרט ומאשים את פרץ - ח ח ח

    העם יודע בלעדיו, 13/09/06 11:35

    איזה נסיון שיבוש נתונים והטעיה. איילון מנסה לחפות על אולמרט ומפיל את האשמה על פרץ. במקרה בצבור הוא הכי פחות אשם בלי קשר לזה שצריך לעוף גם כן.
    איזו שחיתות במסווה של בדיקה

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בחירות ומהר!!!!

    אאא, 13/09/06 11:32

    יש רק בנאדם אחד שיכול להציל את המדינה וכולם יודעים מיהו.

    הגב לתגובה זו

    • יוסי ביילין ? (ל''ת)

      ארז, 13/09/06 11:54

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    עמי איילון! לא זו הדרך

    רות, 13/09/06 11:22

    לנסות להשתלט על מפלגת העבודה,דרך המלחמה וכשלון כל ההנהגה,זו דרך בזויה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    איילון, להזכירך, חבריך-ברק שרון מופז ויעלון, הם האחראים למחדל ! (ל''ת)

    גונן בצר, 13/09/06 11:21

    הגב לתגובה זו

    • גונן יישר כח. כל האלופים האלה באבונים. כולל איילון,שגיא, יאיא. (ל''ת)

      מרוקאי עצבני-1, 13/09/06 13:06

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לכל תומכי פרץ המשוחדים

    ערן, 13/09/06 11:21

    אתם באמת מוכנים לצאת לעוד מלחמה עם פרץ כשר בטחון כי רוב העם לא רוצה ולא מוכן ותחשבו על זה כנ''ל לגבי אולמרט וחלוץ העם איבד את האמון בהנהגה שלהם פרץ לא אשם בכשלון במלחמה הוא אשם בזה שלקח על עצמו תפקיד שלא מתאים לו כשהוא חושב רק על קידומו ועתידו הפוליטי

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ח''כ איילון ודני ייתום חולמים על הכיסא !!! (ל''ת)

    דנה, 13/09/06 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    Petretz was smart in this war

    Moishi, 13/09/06 11:18

    Ayalon you have to learn from Peretz.We talk about security not poltics

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עמיר פרץ קרה לעצמו מנהיג חברתי - קיבלנו גנרל - בושה !!!! (ל''ת)

    יוסי, 13/09/06 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בעיקר אהוד אולמרט (ל''ת)

    נדמה לי, 13/09/06 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פרץ,אולמרט וחלוץ הביתה

    מוטי, 13/09/06 11:08

    ותיקחו איתכם את ליבני ,
    הממשלה הגרועה ביותר בתולדות המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    פרץ היה בסדר גמור ביציאה למלחמה ובניהולה

    אשר דורג, 13/09/06 10:59

    מה כל הבטחוניסטים עשו בשש השנים האחרונות? דווקא המסקנה ההפוכה צריכה להתקבל: האחריות על תיק הביטחון אסור שתינתן לקצין מדרגת תא''ל ומעלה. הסיאוב הצבאי חייב להיפסק ולהפסיק לחלחל לפוליטיקה. קצין צריך לנהל לחימה ומנהל צריך לתקצבה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה שבאמת מרגיז. שמבחינת אילון ''זו נקמנות על זה שהוא לא שר'' .

    צ, 13/09/06 10:58

    בקיצור הכל פוליטיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרץ גאון איש משכמו ומעלה

    איתן, 13/09/06 10:56

    יבוא לפה איש ויאמר שפרץ פחות ממושלם , איזה ניהול מלחמה מבריק , איזה שיקול דעת מרופד בתבונה נועזת , יבוא לפה מישהו ויעז לומר שפרץ הוא לא האיש הנכון במקום הלא נכון .

    נו יש מישהו?

    הגב לתגובה זו

    • אח ! למה ?

      דורון, 13/09/06 11:37

      לא חושב שיש יותר משניים (פרץ עצמו ו אח ! למה ?) שחושבים שאתה באמת מתכוון למה שכתבת.

      הגב לתגובה זו

    • אני. פרץהוא האיש הלא נכון בכל מקום. (ל''ת)

      אני., 13/09/06 11:52

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אלוף אדם כן לבד

    אמא, 13/09/06 10:54

    כי האשמים האמיתיים כמו בוגי בוגי ומופז והרמטכ''ל יודעים רק להשמיץ וללכלך את המדינה הזו לחיות על חשבון משלם המיסים ועל חשבון חיי ילדינו.
    בוגי מטייל לו בניו-יורק ''התרבותי'' מהלך לו במוזיאונים עם אשתו ורץ לעשות עוד כמה פרוטות על גב מתנו ומשמיץ בכל פינה.
    אנשים כמוהו צריכים לעוף מפה ולחיות על לחם צר ומים לחץ.
    צריך לעשות סדר בצבא. צריך להפסיק את הבזבזנות ואת השחיתות.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    האדמיראל צודק אבל...

    ארי, 13/09/06 10:53

    מעניין אם היה אומר אותו דבר אילו דאג לו השפמנון למשרת שר (תכנון אזורי או משהו בסגנון). בעברית קוראים לשכמותו צבועים !

    הגב לתגובה זו

    • אם האדמיראל היא שר הוא אפילו לא היה מציץ. (ל''ת)

      נירית, 13/09/06 11:40

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    צבועים שכמוכם : אתם כולכם אמרתם

    אזרח שואל, 13/09/06 10:52

    לציבור שמינוי של פרץ לתיק הביטחון הוא מינוי ראוי , כך אמרו הבטחוניסטים של מפלגת העבודה,אמרה שלי יחימוביץ כאות הוקרה על שסידר לה מקום בכנסת , כך אמרה יולי תמיר על שקיבלה את תיק החינוך , רק אנחנו המגיבים טעננו שזה מינוי מגוחך , אתם מושחתים ,מושחתים , מושחתים .

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון - וילנאי ויתום הביעו אי הסכמה למינוי הזה (ל''ת)

      כדאי לדייק, 13/09/06 10:57

      הגב לתגובה זו

    • לא כולם אמרו זאת. זוכר את נאום כדורי הפינג פונג?

      חיים, 13/09/06 11:53

      וילנאי צדק מההתחלה.
      כולם הריעו ל''גנרל חברתי'' וחטפו 116 חיילים הרוגים ומלחמה כושלת בתמורה.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ואם שר הבטחון קל וחומר ראש הממשלה (ל''ת)

    חי, 13/09/06 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    עמי כל הכבוד!!

    א, 13/09/06 10:50

    למרות כל הנשיקות והחיבוקים בתחילת דרכך עם ה''בוס'' עדיין יש לך כבוד עצמי ויושרה לומר את מה שנכון!!

    הגב לתגובה זו

    • עמי איילון הוא התקווה שלנו להנהגה מוסרית ואחראית. (ל''ת)

      דורית, 13/09/06 10:57

      הגב לתגובה זו

    • חבל שאילון מערבב עניינים חשובים עם נקמה. (ל''ת)

      יעלה, 13/09/06 11:41

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    גם מי שמינה אותו צריך להתחלף

    בעד אחריות :, 13/09/06 10:46

    פרץ לא מינה את עצמו
    מישהו מינה אותו ומסיבה זו לפחות הוא נושא באחריות בדיוק כמוהו
    גם אולמרט צריך להתחלף ומיד

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אבל שלי יחימוביץ אמרה שזה מינוי מצויין (ל''ת)

    אחד העם, 13/09/06 10:42

    הגב לתגובה זו

    • המזל הגדול שלנו הוא ששלי לא שרת הביטחון. (ל''ת)

      א, 13/09/06 11:53

      הגב לתגובה זו

      • אפילו יחימוביץ היתה עולה על פרץ כשר בטחון ! (ל''ת)

        באמת, 13/09/06 13:19

        הגב לתגובה זו