• 149.

    שלמה שרף תתחיל לכבד.....

    אדמוני, 17/09/06 12:42

    כל ספורטאי שעובד קשה כל ימות השנה ראוי לפירגון, שלמה שרף שבא מהספורט מעיז לזלזל בשייטים שמביאים כבוד רב .''גיגית ''היא לא כלי שייט,והגיע הזמן שאדם כמוהו שנותנים לו במה בטלוזיה ידבר קצת אחרת לספורט של היחידים,שנכון להיום מביא את הכבוד לספורט הישראלי.

  • 148.

    קופמן כזה מלך (ל''ת)

    בולבול, 14/09/06 20:33

  • 147.

    תקראו את מגיב 4, תמצית שרף וקופמן (ל''ת)

    נדיר, 14/09/06 18:51

  • 146.

    קופמן מתנהג כבהמה !

    שירן, 14/09/06 18:04

    וצביקה שרף כמפגר

  • 145.

    הגיע הזמן שקופמן ירד לקרקע

    רן, 14/09/06 18:02

    קופמן אתה באמת מתנהג כמו קוף
    הגיע הזמן שמישהו יזכיר לך שערוץ 5 מכבד את עצמו ואתה רק מזיק בשפת רכוב לא מכובדת שלך

  • 144.

    תכנית מגעילה במילא

    אין כמו מכבי, 14/09/06 17:42

    מה הפלא שהדברים הגיעו לידי כך, אם כל השנה נותנים למשתתפים בה להשתולל מילולית ולדבר איך שהם רוצים ובצעקות. בייחוד רון קופמן, שאי אפשר לסבול אותו. לא נותן לאף אחד לדבר ורק צועק על כולם ונכנס לכולם לדברים. אפשר לחשוב שהוא עשה משהו בספורט שהוא מדבר. צריך לסלק אותו מהתכנית, ולדאוג להורדת טונים כללית של שאר המשתתפים.

  • 143.

    יצפאן באחת התוכניות שלו חיכה מצוין את קאופמן והראה מי הוא ומה הוא (ל''ת)

    א, 14/09/06 15:28

    • נכון

      אחד מהעם, 14/09/06 17:57

      הוא גם ''חיקה'' למעלית לא?

  • 142.

    בואנה איזה תמונות מפחידות שמו פה! אני חייב להוריד עוד ראש... (ל''ת)

    סטלן שפוי, 14/09/06 15:26

  • 141.

    חבל שלא מביאים את שאול אייזנברג

    איציק, 14/09/06 14:26

    לפחות רון קופמן וצביקה שרף היו תופסים ביחד קריזה על טפיל שלא מועיל באף מקום וצועקים עליו שניהם.
    בעצם עדיף להביא אותו לתוכנית עם שלמה שרף, צביקה והקוף - אפילו ניב רסקין היה מתחיל לצעוק.

  • 140.

    ''יציע העיתונות'' תוכנית מצויינת,ואמיתית.

    אפי, 14/09/06 13:48

    אינני מחמיץ אף שידור של התוכנית, לדעתי יש להרחיב את הפאנל באיש צוות נוסף או שניים. זו ה תוכנית בטלויזיה עם פאנל מצויין, מברך את ערוץ הספורט, ומאידך אבקש לא לדכא את הצוות.

    • למה רק שניים ? להוסיף אלפיים לצוות ולקרוא להם ''קומץ''... (ל''ת)

      שונא בהמות, 14/09/06 14:30

  • 139.

    התוכנית הספציפית

    דדד, 14/09/06 12:12

    לכל מי שהוא מחובבי הז'אנר של תוכניות הויכוחים (פופוליטיקה, משעל חם, טריבונה וכו') מדובר בתוכנית שנכנסת לפנתיאון.

    המפגש בין אוהד ספורט ישראלי ( ''פרשן נשמה'') לבין מאמן שנותן את כל כולו בתפקיד (''מאמן נשמה'') יצר מפגש שהסתיים פשוט בפיצוץ - אין מצב שזה היה נגמר אחרת.

    לדעתי , מדובר בעימות אשר הוא בסדר גודל של העימות בין נסים משעל ואהוד ברק (לאחר אסון צאלים) .

    זה היה פשוט עימות שיא.

    להקליט ולשמור.

    • זה כמו להשוות בין קופים למדעני אטום....

      ישראל, 14/09/06 13:09

      מה גם שהתוכנית המפגרת הזו ''מייצרת'' ריבים והתקוטטויות יש מאין ומשמיצה ופוגעת בכל דבר שזז בצורה מגמתית ולא הוגנת וכל זאת ברמה אפס!
      שלמה שרף משמיץ את גרנט תמיד ומשבח את שום וכפר סבא תמיד!
      קופמן משמיץ את ההתאחדות תמיד! ולמעשה משמיץ את כולם תמיד!(למעט קבוצה אחת באדום....) ונראה שהוא בתוכנית על תקן ליצן שמקבל הנחיות איך לפעול וממש משחק משחק תיאטרון בתפקיד התדמית שיצרו לו בערוץ....

  • 138.

    כשרואים את קופמן ושלמה מבינים עכשיו את פרשת נערות הליווי (ל''ת)

    ערן, 14/09/06 12:04

    • קופמן ושלמה היו נערות ליווי? (ל''ת)

      סטלן שפוי, 14/09/06 14:02

      • כן! (ל''ת)

        יונתן פולארד, 14/09/06 18:58

  • 137.

    אחרי סשן הצעקות...

    משה, 14/09/06 11:56

    שמתם לב שאחרי הקרב בין קופמן לשרף שבהחלט היה משהו חריג אפילו במונחים של יצי העיתונות באייטמים שבאו אחר כך כאילו לשניהם לא היה כח לדבר עליהם התוכנית לאחר הקרב הייתה כבויה כמו דיון ב''מבט שני'' בערוץ הראשון...
    לא ככה?

  • 136.

    צביקה רק שתדע שאנחנו איתך נשמה

    מכביסט, 14/09/06 10:40

    צביקה שרף מאמן ענק עשה הכל בשביל הנבחרת רק רצה להסביר את הסיבה לההדחה וישר הבבון המגעיל הזה שכולם שונאים קפץ עליו חתיכת אפס מסריח שמן וגדול הקאופמן הזה לא נותן לאנשים להתבטא. אין לו לב המגעיל הזה

  • 135.

    ערוץ הספורט גידל מפלצת(קופמן) ונהנה ממנה(רייטינג) וזו התוצאה!

    ריאקטור, 14/09/06 10:39

    ככה זה כשנותנים במה לחיות ובשם הרייטינג אפילו דוחקים בהם להשתולל, כי זה מביא רייטינג!
    הרי זה היה ברור שבסוף הם יריבו ביניהם.
    אי אפשר לשחרר רסן לאנשים ובמקביל לשלוט בכך, הם השמיצו ופגעו בהרבה אנשים ועשו עוול גדול וזה היה בסדר בעיני ערוץ הספורט , אבל ברגע שהם פגעו להם בתוכנית אוי ואבוי.
    זה מה שנקרא ''כול כלב ביג'י יומו''

  • 134.

    לאה ורונית עיצבו את דמותם הבהמית של שלמה וצביקה וקופמן סתם בהמה (ל''ת)

    לירון, 14/09/06 10:03

    • קופמן בהמה ואת זה הבנו אבל מי אלה רונית ולאה (ל''ת)

      בנץ, 14/09/06 11:46

      • מפיקות התוכנית כנראה (ל''ת)

        א, 14/09/06 15:27

      • מעצבות אתרי אשפה בעיריה! (ל''ת)

        ראש העיר, 14/09/06 16:52

      • אני אישתו של שלמה (ל''ת)

        לאה, 14/09/06 18:08

  • 133.

    לשלם להם 40 ש''ח לחודש על מה?יש הכל באינטרנט (ל''ת)

    אלון, 14/09/06 09:07

  • 132.

    על רון קופמן

    הראל, 14/09/06 08:44

    לא פלא מה שקורה בתוכנית,רון קופמן כל הזמן אנטי,ותמיד מנסה לרמוס את יריבו והוא פוגע,נכון מותר להיות שונה אבל יש גבול וגם צריך לדעת איך להתנהג עם יריב,לא בצורה כזאת מגעילה. התוכנית צריכה להמשיך כהרגלה,זה קורה מידי פעם דברים כאלה וצריך רק ללמוד מטעיות.

    • החרא הזה צודק...

      אחיה, 15/09/06 01:26

      הראל יא סטלן מה אתה כותב שטויות אנשים עוד יאמינו לך בסוף...

  • 131.

    שלמה שרף דביל צביקה שרף לא חכם גדול ורון קופמן בהמה (ל''ת)

    משה, 14/09/06 08:35

  • 130.

    לא רואה הבדל בין קופמן לבין שרף... שניהם מגעילים אותי.... (ל''ת)

    טלי, 14/09/06 06:36

  • 129.

    לכל המצטדקים: בלי קופמן התוכנית לא שווה צפייה !!!

    ברק, 14/09/06 01:49

    קופמן אולי וולגארי וברוטאלי, אך בהתלהמותו ורבגוניותו מייצג את כל מה שיש לאוהדי הספורט בארץ להוציא מהבטן. היחיד שצועק המלך הוא עירום....! רוצים בית מרקחת, לכו תצפו בגולף,יה...מתחסדים...!

    • כן אבל הוא צועק ''המלך הוא עירום'' גם כשאין מלך... (ל''ת)

      נורמלי, 14/09/06 11:41

      • O.K קבל תיקון. הנשיא הוא עירום. (ל''ת)

        ק., 14/09/06 17:54

  • 128.

    ל 109 כנס

    פלד עומר, 13/09/06 23:09

    לפי מה שאתה אומר אין אף אדם מוכשר בערוץ
    הייתכן?
    עם חלק מהדברים אני מסכים אבל לא יכול להיות שלא מצאת בכל הערוץ נקודת אור אחת...

    • דווקא יש אור

      יצחק, 14/09/06 01:05

      אולי לא קראת את התגובה כמו שצריך.
      הוא אומר שמודי בראון, ניב רסקין, נדב יעקובי, הם עלא כיפאק, למרות תכונות אחרות שלהם, ושאילדיס בסדר וככה גם רוני בראון. זה לפחות ממה שאני הבנתי.

  • 127.

    קוף מן

    רון, 13/09/06 20:53

    קוף מן אתה תותך ואין עליך!!!!

  • 126.

    ל122 תסתכל בתגובה 111 (ל''ת)

    א, 13/09/06 20:45

  • 125.

    כל הכבוד לרון קופמן,זו הוכחה שהוא לא צבוע והוא את האמת גם בפנים (ל''ת)

    גברי לוי, 13/09/06 20:39

  • 124.

    לזרוק את קופמן מהתכנית!!! (ל''ת)

    איציק, 13/09/06 20:27

  • 123.

    התכנית הכי טובה בטלוויזיה הישראלית (ל''ת)

    דין, 13/09/06 20:04

  • 122.

    16 - יפה אמרת!! (ל''ת)

    יויו, 13/09/06 19:34

  • 121.

    חייב לראת את הפרק

    רועי, 13/09/06 19:27

    לכל מי שיש דרך לעזור לי לראות את הפרק הזה נא שלחו לי אימיל דווקא את הפרק הזה אשתי טעתה ולא הקליטה לי אני צופה מושבע של התוכנית בבקשה תעזרו לי

  • 120.

    עוד דיעה

    מוטי, 13/09/06 19:25

    גם אני כמו שאר האלפים ראה את התוכנית ואני לא בא לסנגר על רון קופמן אבל חד משמעית קופמן היה רגוע ועקץ את שרף בשאלות לגטימיות לחלוטין ועשה את עבודתו העיתונאית בצורה מקצועית נטו. צביקה שרף מיד מההתחלה היה עצבני ברמות של טירוף ממש ועלב בקופמן מין ההתחלה. אני חושב שלבוא לקופמן בטענה של חציית קו אדום היא לא נכונה משום שאין כל הבדל בדברים ובסגנון דיבורו בין התוכנית האחרונה לשאר התוכניות. גם בתוכנית במוצש איצה מנחם תקף בצורה חריפה את קופמן אומנם הוא לא השתולל כמו צביקה שרף אבל גם זרק מילים בוטות נגד קופמן והאחרון יצא גבר בזה שנתן לו כבוד ולא ענה . ובכלל מי שלא מתאים לו סגנון תוכנית צעקנית שיש עוד מסוגה בכל כלי התקשורת בארץ ראה זהבי עצבני וכו פשוט שיעביר ערוץ זה מאוד פשוט וקל. יש הרבה אנשים כמוני שנהנים מהתוכנית ומהעקיצות של קופמן עם הוא לא נמצא הכל נהיה משעמם ואין אקשן

    • 120,קופמן לא ענה מכיוון שאין לו מה לענות.כל מה שהוא מוציא מהפה זה

      בני, 14/09/06 13:13

      תיסכול ומרירות

  • 119.

    בסך הכל לא היה יותר מדי קללות..

    יוסי, 13/09/06 19:19

    שרף צודק מה קופמן רוצה? להוציא אותם לתלייה ?

  • 118.

    תגובה ל - 11

    דנה, 13/09/06 18:45

    תודה רבה !!! כל כך רציתי לראות את הקטע ולא היה איפה... שוב,
    ת ו ד ה !!!

  • 117.

    דווקא קופמן היה רגוע

    זיו, 13/09/06 18:44

    בסך הכל עקץ אותו קצת, לא משהו שמצדיק התנפלות חסרת מעצורים ושימוש במילים גועליות של צביקה.

  • 116.

    אנחנו באים לעשות סדר בערוץ הספורט (ל''ת)

    נומה וסילי, 13/09/06 17:41

  • 115.

    לקופמן אסור להיות בתקשורת.לשלול ממנו את תעודת העיתונאי.

    רני, 13/09/06 17:32

    תסלחו לי, אבל קופמן אינו עיתונאי. קופמן הינו זבל מתוסכל ולכן אינו יודע דבר פרט להשמצות וקללות.
    הוא תמיד נכנס לדברי אחרים ולא נותן לאף אדם לומר את דברו.
    קופמן לא נולד בזמן הנכון,או שפשוט הוא גילגולו של הנביא איוב.
    לא נעים לצפות ו/או להקשיב לתכנית בה אדון קופמן שותף.
    יש לסלקו מכל אפשרות של גישה לכלי מדיה כלשהו.

  • 114.

    כשמאמן נבחרת עונה לעיתונאי לשאלה בנסיון להעליב אותו שהוא שמן .....

    זה מעיד על, 13/09/06 17:23

    צביקה, שלא היו לא תירוצים לבושות שהחבר'ה עשו שם, התחיל לענות לרון שהוא ''דחליל'' ועוד נסיונות להעליב אותו על רקע מימדי גופו של רון .... מצא לו את מי לנסות להעליב על מראהו - את רון קופמן האיש הכי מודע לעצמו שיש .

    • 114 קופמן כינה את שחקני הנבחרת דחלילים ולא להיפך (ל''ת)

      מני מזוז, 14/09/06 13:15

  • 113.

    שכחו שהוא אמר שסרוסי יזדיין

    תומאש, 13/09/06 17:20

    מדובר באדם גס רוח
    קופמן לא אשם הןא נותן את הסחורה
    אם קופמן יהיה כבשה אז יעיפו אותו

    כשצורציץ נתן סטירה לסהר
    הוא לא גינה

    באימון לפני שנה-שנתיים
    הוא קילל את השופטים כאחרון
    האוהדים

    לא פלא שבחו''ל לא מוכנים לגעת בו

  • 112.

    מה עם שטוקמן ? (ל''ת)

    בני, 13/09/06 17:17

  • 111.

    לא להכנס לערוץ עד שלא יעיפו את קופמן (ל''ת)

    מחכה למנהל ערוץ, 13/09/06 16:50

  • 110.

    למי שלא ראה

    nir, 13/09/06 16:45

    http://tinyurl.com/g3xaa

  • 109.

    לבדוק את החינוך ששלמה שרף צביקה שרף ורון קופמן קיבלו בבית, דוחים (ל''ת)

    נדב, 13/09/06 16:21

  • 108.

    רשימה שמית - מי שווה בערוץ ומי לא...

    עמר פלד, 13/09/06 16:19

    מירי נבו - פוסטמה יהירה
    אלי אילדיס - חמוד אבל נבוב
    מודי בראון - כוכב אבל פרימדונה
    נדב יעקובי - מקצועי אבל צנונית
    אבי מלר - טרחן
    שגיא כהן - תפסת מרובה לא תפסת
    עמיחי שפיגלר - לא מתאים לפרונט
    רוני בראון - סייד קיק סביר
    יהונתן כהן - לזרוק, ומהר
    אייל אופנהיים - שמרן, מרובע ודיקטטור
    שירי בן-ארי - מה זה השטויות האלה? ע''ע אייל אופנהיים
    יעל בן משהו(?) - הביתה.
    דני ענבר - עוד לא זרקו אותך?
    תומר תורג'מן - חסר כריזמה, נפער לו התחת בגודל של מכתש רמון
    ניב רסקין - אינטיליגנט, שדר מצוין, אבל נחש לא קטן.
    אבי בר - עסקן חסר הבנה בטלוויזיה
    מחלקת פרומו - די, צאו לפנסיה. פנו מקום.

    אה, ושכחתי לציין, שגיל סמטנה עשה את המוסיקה לסרט התיעודי המדהים שלי על ההוא שכמעט טבע בים...

    • נשאר אילן גופר אותו לא הזכרת

      חיפה, 13/09/06 19:48

      הוא עבד איתנו בערוץ 1.
      מתוק אמיתי.
      ניב רסקין אכן נחש צפע. משחק בנחמדות אבל כולו ארס.
      עלק משחק אותה לפלף.
      דני ענבר חושב עצמו לפחות לאלוהים. לפחות...
      תפס תחת בגודל של גראונד זירו.
      סנוב מגעיל.
      השארתי לו שתי הודעות בקשר לחומרים שצילמתי
      והוא לא טרח בכלל לחזור אלי
      אבל זה יחזור אליו בבומרנג
      מגעיל..
      הוא שוכח שהעולם דינמי וכמו שהיום הוא למעלה
      מחר הוא ילקק שמישהו יתייחס אליו
      ואגב
      הזהירו אותי שהוא לא עונה
      כי הוא סנוב
      וזה אנשים שעובדים איתו

      • מי אתה ממורמר?

        סקרן, 13/09/06 23:21

        מה עשו לך? אתה בסדר?
        מסכן קטן...

        • תשובה לסקרן

          אלמוני שמכיר, 14/09/06 01:08

          אני יודע מי כתב את זה.
          תתפלא כמה זה שכתב את זה הוא קרוב לצלחת הזאתי של ערוץ חמש.
          ממש אפילו אוכל מתוך הצלחת שלהם.

          • אין כמו שרון פרי!!!

            יוני רועה, 17/09/06 11:10

            המאמי של הערוץ. כוסית-על, למרות שמתנהגת כמו אחרונת האוהדים בשער 7 בקרית אליעזר

        • לסקרן - אני יודע מי כתב את זה

          מבפנים, 14/09/06 01:24

          אם היית יודע מי כתב את זה, היית מבין שאין פה עניין של מרירות או משהו מהסוג הזה.
          אלו הן פשוט העובדות.
          האמת לפעמים כואבת.

          רמז - הכותב הזה נמצא לפחות שלוש פעמים בשבוע בקומת הקפה של JCS

    • אין לכם את הטלויזיה להתבטא שם? תשאירו לנו את הטוקבקים!

      שונא רכלנים, 14/09/06 10:44

      לנו אין מקום אחר... ואת המלחמות שלכם תנהלו כמו גברים ולא בעילום שם פחדני .

    • אתה כל כך צודק. (ל''ת)

      אייל אופנהיים, 14/09/06 13:51

  • 107.

    זה הכל תרבות האולמרט שהרסה את ישראל (ל''ת)

    יוס, 13/09/06 16:00

  • 106.

    קופמן, בהמה גסה, אבל בגלל זה הוא בתוכנית (ל''ת)

    גיא, 13/09/06 15:53

  • 105.

    היידה קאופמן בלי בושה!!!!!! (ל''ת)

    אבי''ס, 13/09/06 15:46

  • 104.

    קאופמן בושה לעיתונות! (ל''ת)

    צחי, 13/09/06 15:33

  • 103.

    קופמן גדול! תוכנית מס'1!!!

    רון קופמן, 13/09/06 15:33

    התוכנית הכי טובה שהיית אי פעם לערוץ הספורט!
    רון שולט!
    גן צביקה:)

  • 102.

    התוכנית הכי טובה בטלויזיה!!!

    שי, 13/09/06 15:31

    מי שלא טוב לו,שלא יראה

  • 101.

    קופמן אתה איש אלים!!!!

    אופק, 13/09/06 15:29

    בושה לערוץ הספורט שנותנים לך במה!!

  • 100.

    מי שלא רוצה שלא יראה. מצחיקים כל המקללים את קופמן

    גבי, 13/09/06 15:24

    אתם בהמות לא פחות ממנו.

  • 99.

    רון קופמן - ''מחנך'' מביש

    ש,ס, 13/09/06 15:05

    רון קופמן גורם להרבה אנשים לעבור ערוץ ברגע שהוא עולה לשידור. אדם מגעיל. תעודת עניות לתקשורת ,הוא נותן גושפנקה לאלימות בספורט, אסור להעלות אותו לשידור,הוא פשוט מקלקל את דור העתיד של הספורט, בושא לערוץ 5 שמעסיקים אחד כמוהו.
    להבדיל ממנו ניב רסקין עושה רושם תרבותי ויודע לנהל שיחה ונותן למתארחים להתבטא.
    לפטר את רון קופמן.

  • 98.

    ערוץ הספורט - ההסתדרות החדשה

    אלירן, 13/09/06 14:48

    ערוץ הספורט הפך מבלי שנרגיש לגוף הסתדרותי ומסואב.

    בעלי התפקידים הבכירים דבוקים לכיסאות שלהם יותר משתים עשרה שנים, הקונספטים אפורים ולא מרגשים, הנחרצות של שגיא כהן נמאסה, הבדיחות של מלר לא מצחיקות, כתבות הצבע שחוקות, הליצנים שמקריינים בחדשות הספורט הם בדיחה עצובה, חצי מהכתבות של חדשות הספורט לקוחות מהערוצים המקומיים, הליגה הישראלית כבר לא שלהם, הליגה האנגלית כבר לא שלהם, הליגה הספרדית כבר לא שלהם, ליגת העל בכדורסל כבר לא שלהם, והרשימה עוד תתארך.
    אז על מה אנחנו משלמים, בעצם?

    הנכסים היחידים שנשארו להם - ליגת האלופות שגם היא תילקח מהם מתישהו, ומודי בראון, שגם הוא נראה עייף ומתאמץ מאוד לשדר עליצות כתמול שלשום. חדי עין יבחינו שזה כבר לא זה.

    לצערנו, זה מה שקורה כשיש מונופול, כשחבר'ה צעירים מקבלים כוח לידיים, וכשיש פחד בסיסי להתחדש כל הזמן. וכשאין תכנים ורעיונות טובים אז פונים לייצר פרובוקציה פרובינציאלית מקונספט מיובא מחו''ל - יציע העיתונות (במה לעילגים ובהמות).

    מילה אחת טובה בכל זאת, מופנית לאתר האינטרנט המתחדש של הערוץ שהפורמט התוכני החדש שלו (גרפיקה מזעזעת ולא ידידותית לשימוש) גרם לי להכניס את האתר לרשימת המועדפים שלי.

    • איפה התשוקה?

      רוני, 17/09/06 23:16

      צודק לגמרי. התחושה שלי כצופה היא שכבר אין שם תשוקה. כזו שפעם היתה להם.
      אז כמו שאתה אומר, אולי זה באמת בגלל שאותם אנשים מנהלים את העסק.

  • 97.

    קופמן? פילינג בחינם?

    עור חייס, 13/09/06 14:47

    חסכת על ההרדמה, אבל תצטרך שניים שיחזיקו אותו, אחות למכשירים, שלא לדבר על העבודה הקשה של הקילוף עצמו, אתה בטוח שאתה לא רוצה לגבות משרף שום דבר על הטיפול הזה?

  • 96.

    בושה חרפה וכלימה-שרף קאופמן

    אריה, 13/09/06 14:36

    ללא קשר לאירוע הנ''ל ההתנהגות של קאופמן בושה וחרפה.לא יתכן שבן יודע הכל יותר טוב מכולם, קוטע את כולם בוולגריות, מוצי את החשק לראות התוכנית.יותר גרוע מפופוליטקה בעבר.

  • 95.

    להחזיר מיד את הליגה הספרדית

    rasta, 13/09/06 14:35

    ערוץ הספורט בהדרדרות. את מי בדיוק מענינות הליגות בצרפת הולנד גרמניה וארגנטינה. עובדים עלינו בעיניים. תתבישו

    • מסכים איתך ערוץ הספורט בושה וכלימה (ל''ת)

      רון, 13/09/06 16:28

  • 94.

    ומה עם צביקה שרף ??

    הילל החכם, 13/09/06 14:33

    נכון שרון קופמן אדם גס וברוטאלי וחושב שהוא מבין גדול בכדור-סל, אבל באמת, ומה עם צביקה שרף גם הוא לא בן אדם עדין, גם הוא חצוף לא קטן, עם קול של משור. אותו שכחתם, בתגובות שלכם. ואם צריך אז להעיף את שני ביריוני המסך, הביתה. ולשרף ולקופמן רציתי להגיד אתם בושה וחרפה לאינטליגנציה !!

  • 93.

    שרף תת רמה לא ראוי לנבחרת! (ל''ת)

    שרון, 13/09/06 14:30

  • 92.

    בושה

    Mike, 13/09/06 14:29

    קופמן כל הזמן אומר שאצלנו זה שכונה,אז שיסתכל על עצמו,הוא עיתונאי ברמה נמוכה מאד,הוא נימצא רק בגלל הרייטינג,גם בעיתונאות אנחנו רחוקים שנות אור מאירופה!!!!

  • 91.

    אני נהנתי מהתוכנית ביום שני כל הכבוד לקופמן (ל''ת)

    חיים, 13/09/06 14:27

  • 90.

    זה נבלה וזה טריפה

    גיל אזולאי, 13/09/06 14:27

    או יותר נכון זה בהמה וזה גם כן

  • 89.

    קופמן - התגלמות הישראלי המכוער (ל''ת)

    אזרח-1, 13/09/06 14:27

    • צודק %100! (ל''ת)

      יריב, 13/09/06 15:43

  • 88.

    ליזרוק את שני השרפים וקופמן מהתוכנית.

    מיושבי היציע, 13/09/06 14:23

    רסקין עושה עבודה טובה. במקום צביקה שרף צריך לצרף את מליניאק.במקום שרף הגס והמתוסכל[בעיקר ששמו של גראנט עולה...] יש לזמן את גיורא שפיגל. ובמקום את קופמן יש לזמן את... נתן זהבי תאמינו לי שהוא מבין בספורט והוא גם עצבני אבל בטעם.ואז תהיה תוכנית ברמת תרבות אחרת.

  • 87.

    איפה אפשר לראות את הקטע ??? (ל''ת)

    ירון, 13/09/06 14:22

  • 86.

    בוטה, ברוטלי, גס, חסר נימוס וכבוד, מתלהם, חסר תרבות

    קופמן פשוט מגעי, 13/09/06 14:20

    איחסה, בושה וחרפה.
    נמאס מהקללות של האיש הזה

  • 85.

    הערכים של ערוץ הספורט-דם, רכילות ועידוד אלימות כלפי שנואי נפשם (ל''ת)

    צופה מאוכזב, 13/09/06 14:15

  • 84.

    קופמן יודע רק לבקר ולצעוק קלישאות נבובות.

    אין לו כבוד, 13/09/06 14:15

    צועק על מאמן נבחרת ישראל בלי בושה, צועק על יו''ר ההתאחדות בלי בושה, מנבל את הפה, מתנהג בגסות... פשוט מגעיל. מזמן הפסקתי לראות את התוכנית הזאת. בקרוב בכלל אפסיק להסתכל בערוץ הזה. המזל שלהם זה שיש להם את הצ'מפיונס ליג...

    • מה אתה רוצה הוא מנסה להנחיל לנו קורטוב של כללי נימוס אירופאים. (ל''ת)

      מזרחי, 13/09/06 14:47

  • 83.

    שלמה שרף בן אדם אינטרסת

    עמי בראון, 13/09/06 14:13

    מי שחבר שלו מקבל רק מחמאות גם שלא מגיע לו ומי שנגדו אלך אלו.זה יתנהגות מגעילה.שבן אדם כמו שלמה שרף לדוגמא שהוא תוקף את הזרים בארץ זה כי הוא רוצה למכור יותר שחקנים של טוברוק.זה ידוע .שלמה מזמן הפסיק ליצג פרשנות נקיה וישרה

  • 82.

    איזה כיף לשמעון גרשון גם מנכל של ערוץ הספורט גם בעלה של מלי לוי (ל''ת)

    כיף לבחור, 13/09/06 14:11

  • 81.

    קופמן נסחפת! צביקה מאמן פנטסטי - צריך לתת לו זמן (ל''ת)

    ארני, 13/09/06 14:08

  • 80.

    האם ניתן לראות התוכנית במקום אחר? (ל''ת)

    יובל, 13/09/06 14:06

  • 79.

    די לקוף-מן ולשכמותו

    המתוסכל, 13/09/06 14:05

    בארץ שולטת דיקטטורה: כת לא גדולה של עיתונאים, שפותחים ג'ורה על כל מה שזז, לרוב בלי ביסוס ובלי קבלות, ומשפיעה על מהלכי חיינו. גם הקוף-מן הוא חלק ממנה ועל-פי כמות הרעל שהוא יורה, יכול האיש הזה להיות מזכ''ל הכת השולטת.
    נכון, צביקה נכשל, אבל יש לו קבלות. מה יש לקופמן חוץ מ''עיתונאות'' בריונית, מעליבה ובלתי מהימנה?

  • 78.

    זה קאופמן שאמר לשיינמן יו'ר ליגת תחת..והכחיש........ (ל''ת)

    רוני, 13/09/06 14:03

  • 77.

    צביקה שרף הוא זה שאיבד את הראש. קופמן היה עדין איתו ביחס

    מי כמוך באלים י, 13/09/06 14:00

    לביקורות אחרות בעבר

  • 76.

    רון לוועד הבית

    השכן מלמטה, 13/09/06 13:58

    אני אחד שיודע, אני הולך לישון כל לילה כאשר כל כובד משקלו של הקוף מעלי (אני השכן מלמטה) ותאמינו לי, זה לא קל!!!!!!

  • 75.

    שידברו קצת על אשדוד בתכנית!!!!!!

    אוהד אשדוד, 13/09/06 13:58

    כל הזמן אותם נושאים!! קצת עלינו!! מה יש מה קרה????

    קבוצה שייצגה את רסקין וקופמן עד לא מזמן בגביע אוו''פ''א. קצת כבוד למועדון הזה.

    • אשדוד?

      איציק, 13/09/06 14:35

      מה יש לדבר על אשדוד?
      אולי על העובדה שלקבוצה אין קהל?
      נכון - 35 הגיעו לקרית אליעזר אבל זו קבוצה ששווה התייחסות?
      אולי ראיון חושפני עם יו''ר חוג האוהדים...?
      לא מספיק זיבולי המח של יוסף אבוטבול בתחנת רדיו ארצית על חשבון משלם המיסים?

      • מה אתה אומר..

        רק אשדוד, 13/09/06 16:07

        35 אוהדים בקרית אליעזר מה? היו שם מעל 200.. שעודדו(הייתי בניהם) ושמעו אותם יותר מאוהדי מכבי חיפה..

        קבוצה בלי קהל מה? בארצית היינו מביאים יותר מ10 אלף איש לכל משחק.. שים את מכבי ת''א בלאומית למשל ו10 איש לא תראו. שיהיה איחוד בת''א אני מבטיח לך שגם 35 איש לא יהיה במשחק דרבי בין הפועל למכבי..

        ואפרופו מכבי ת''א, זו קבוצה ששווה התייחסות? תגיד לי אתה..

        • אשדוד? איפה זה?

          מוציא לחם, 13/09/06 23:12

          זה אחרי מחלף לגוורדיה?

        • אשדוד? זה לא איזור תעשיה? (ל''ת)

          דניתל אביב, 13/09/06 23:13

        • אני יודע איפה זה אשדוד!!

          אחד שמבין, 13/09/06 23:14

          זה ליד אלוף שדה! שם מאחורי החומה, מכיר? כול הרעש של החיות? אז זה, זה!

        • אם רק הקהל של אשדוד היה יודע...

          היה במשחק אחד, 13/09/06 23:15

          לא מעודדים במשחקים שלהם רק מקללים את מזרחי!! בושה של קהל בושה של קבוצה!!

        • מעל 200....???

          איציק, 14/09/06 14:23

          היו מעל 200 כמו שבכל משחק בית אתם מביאים 3500 צופים.
          עכשיו אני בטוח שגם לספור אתם לא יודעים !

      • אשדוד אימפריההההה

        אוהד שרוף, 13/09/06 16:54

        איציק
        בוא למשחק בית ותראה איזה קהללל הכרטיס עליי

    • אחלה חומר יש באשדוד... (ל''ת)

      דברן, 14/09/06 16:54

  • 74.

    הבעיות של התוכנית

    שריקי, 13/09/06 13:57

    לתוכנית יציע העתונות עם כל הערכתי אליה יש כמה בעיות עקריות.
    הראשונה שלמה שרף שלא מבין באף ספורט וחוץ מלנגח את גרנט בלי קשר למה שקורה בתוכנית סתם מקשקש שטויות.
    הבעיה השניה רון קופמן הבן אדם עם כל הידע שלו בספורט חושב שהוא המבין הכי גדול מכולם וכל דעה של מישהו אחר לא נחשבת, ודבר נוסף הוא בקושי נותן הזדמנות למשהו אחר להגיב.
    ככה יצא שמתוכנית שאמורה להיות טובה היא במקרה הטוב תוכנית בינונית שלא פוגעת במטרה שלשמה היא קיימת.

  • 73.

    אבי בר, זה מה שמביא לך רייטינג

    אשדודי, 13/09/06 13:57

    אם תוריד את זה לא יישאר לך צופים.

    כל האמת יוצאת החוצה ואת זה הקהל אוהב. אם לא יהיו את הצעקות האלה אז מה התכנית שווה?

    תנסה להחזיר לנו את הליגה הספרדית יותר טוב

  • 72.

    רון קופמן- כשרואים אותו, הדבר האחרון שחושבים עליו זה ספורט. (ל''ת)

    מיקי, 13/09/06 13:49

  • 71.

    תעיפו כבר את קופמן מהמסך ! נמאס מהטיפוס הגס והברוטאלי הזה ! (ל''ת)

    מאיר, 13/09/06 13:47

  • 70.

    קופמן, כשמו כן הוא :איש קוף. אגב נראה ומתנהג כך. (ל''ת)

    איציק, 13/09/06 13:46

  • 69.

    תוכנית מעולה!!!!-אין חיבור טוב מזה (ל''ת)

    אנה, 13/09/06 13:44

  • 68.

    קופמן נראה כמו בהמה, ומתנהג כמו בהמה. (ל''ת)

    ישראלי, 13/09/06 13:44

  • 67.

    קופמן התחיל לרדת גם על רסקין עם קורס הבישול(רואים על רסקה את הבאסה

    אוליבר, 13/09/06 13:42

    מרון)
    הקיצר קופמן פשוט אדם מתוסכל.

  • 66.

    התכנית הכי טובה בטלויזיה

    מיה, 13/09/06 13:42

    אבל, כתכנית ביקורתית, ראוי שהפאנליסטים יהיו עיתונאים ולא אנשי מקצוע שמדי פעם מהווים אייטם.

  • 65.

    לא לגעת בתכנית! זה היה מעולה!

    א., 13/09/06 13:41

    יש הבדל ברור בין אם ניצים רפי שכל שאין להם מושג מהחיים ועכוד על תכנים משעממים לבין הסערה שהייתה התכנית האחרונה.
    אם ירסנו את קופמן ושני השרפים - מה יישאר מהתכנית?
    המדובר בספורט לא בבית מרקחת. צעקות, זעקות, העלבות ווולגאריות הן לא גסות בשל כך.
    אנא, אל תשתנו.

  • 64.

    לא עשה כלום בשביל הספורט, כולה יודע לצעוק בקול גדול!! (ל''ת)

    גרנט, 13/09/06 13:38

  • 63.

    נמאס מהקוף והבבון(שלמה שרף+קופומן)

    איציק, 13/09/06 13:37

    נמאס מהגן חיות שיש בערוץ הספורט
    אם כבר יש תוכנית שיביאו אנשים נקיים ולא אינטרסנטים במיוחד הבבון של שלמה שרף
    יישר כח לצביקה שרף על האמת שאמר לקוף ביציע
    הבחור לא עשה כלום בשום ענף ספורט מעולם והוא מעז לבקר את כולם
    שיבקר קודם את עצמו

    • אחי אתה צודק

      דורון, 13/09/06 14:10

      אתה צודק נמאס כבר מאינרסנטים כמו שלמה שרף
      הבחור רק מלכלך ומלכלך חוץ כמובן מיצחק שום (חבר שלו ושותף לעסקים)ואלי אוחנה(מאמן כפר סבא וגם אחד שלא דופק חשבון מאלו הוא חושש)עצומה למען הרחקת שלמה שרף מלפרשן

  • 62.

    קופמן אדם מגעיל וחסר שיניים

    שרון, 13/09/06 13:37

    ראינו את הכתבה האומללה שעשה על ההתאחדות לכדורגל, ''כלב שמירה'' או שם מפחיד אחר שכל מה שעשה שם היה לשאאול שאלות חנפניות את אנשי ההתאחדות

  • 61.

    הוא לא אמר ''למה אתה מתייחס לחיילים כאל חיילים במלחמה בלבנון''.

    ראיתי, 13/09/06 13:37

    הוא אמר : ''שיחקתם בתנאים קשים ? מה הייתם במוצב בלבנון...?''

    נא לדייק.

    • אתה צודק!!!

      שרון, 13/09/06 21:21

      יחי ההבדל - אבל עדיין הם הגזימו הפעם

  • 60.

    קופמן גיבור גדול- בצעקות וביקורת אף ילד עוד לא נולד (ל''ת)

    מאוכזב הערוץ, 13/09/06 13:35

  • 59.

    זה היה הפרק הכי טוב שלהם, ללקק את האצבעות (ל''ת)

    יואב, 13/09/06 13:30

  • 58.

    הייתי בטוח שהכל הצגה....

    חודורוב ה-2, 13/09/06 13:27

    ראיתי את השידור ולא היה לי ספק כי הקטטה תוכננה מראש... מסתבר שלא כך היה, וחבל.
    הערה: רון קופמן חייב להרגע, ופחות להשתלט על השיח בתכנית.

  • 57.

    איך קופמן חי עם עצמו?ככה החיים שלו גם אחרי התכנית?אם כן,הבנאדם

    ניב, 13/09/06 13:25

    ממש מסכן,ממורמר ומתוסכל.

  • 56.

    התוכנית הטובה היותר עד עכשיו! (ל''ת)

    יוסי, 13/09/06 13:23

  • 55.

    אין בארץ ספורט באמת אז לפחות שיהיה בידור בערוץ הספורט (ל''ת)

    עדיף מהחלקה, 13/09/06 13:23

  • 54.

    it's the best show on TV (ל''ת)

    Dror, 13/09/06 13:22

  • 53.

    שרף נדרש להתפטר בעקבות כשלון, מה עם קופמן?

    רועי, 13/09/06 13:19

    קופמן נכשל בתור עיתונאי כאשר הוא מבזה את מושא סיקורו,ואת הנבחרת הלאומית. השלכות ההתנהלות הזאת הן מעבר לספורט, אין בבסיס היחסים בין אדם לרעהו. קופמן נכשלת, מה עכשיו? אם קופמן ורסקין לא התנצלו פומבית בפני מאמן נבחרת ישראל, אז הם יאבדו את הציבור הישראלי.
    מה קורה כאשר עיתונאי נדרש לאחריות?

  • 52.

    תכנית אדירה. לא לגעת בה. מחכה לה בקוצר רוח (ל''ת)

    עוד לא ראינו, 13/09/06 13:16

  • 51.

    מה הפליאה הגדולה? ידוע שכל מי שעוסק בספורט בארץ הוא בבון בפוטנציה (ל''ת)

    מושון, 13/09/06 13:09

  • 50.

    הצעה מיוחדת בחינם לספורט 5 וקאופמן

    פנטומס, 13/09/06 13:09

    רון קופמן מתעמת בברוטליות בכל הסובבים אותו פעם אחר פעם וצדקו הנהג עם השפם וצביקה שרף שאין לו שום קבלה על עשיה

    מה ההצעה ובחינם ?

    באצטדיון טדי החליטו להוריד את הגדרות בין הקהל לדשא. יש אפשרות לקבל את הגדרות חינם ולגדר את הבבון כל פעם שהוא מופיע לדיון ביציע העיתונות.

  • 49.

    רון קופמן המתוסכל!

    RFR, 13/09/06 13:06

    אחד העיתונאים הכי מגעילים שיש.
    תתבייש לך. אף פעם לא שמעתי ממך משהו טוב.

  • 48.

    קופמן - איש גס רוח (ל''ת)

    ארנון, 13/09/06 13:05

  • 47.

    ציטוט של קופמן לפני המונדיאל:

    תמיר, 13/09/06 12:59

    ''איטליה חבורה של דוגמנים, לא יעברו את הבית המוקדם''.

  • 46.

    קופמן המתלהם תלמד להיות ....

    הסמוי, 13/09/06 12:57

    ב ן א ד ם !!!!!!!

  • 45.

    כל כך אלימים כל כך מכוערים כה לבנטינים, אלה היו מאמני הילדים שלנו (ל''ת)

    דן, 13/09/06 12:57

    • מה רע בלבנטינים יא לא מפותח

      לבנטיני, 13/09/06 13:33

      מה קרה למדת מילה חדשה?

      ציטוט:
      '' לבנט:
      (ז') מזרח, קדם, כינוי לארצות המזרח הקרוב, כינוי לארצות על גדות הים התיכון''(babylon)

      אז מה רע כל כך בלבנטינים יא גזען.

  • 44.

    צביקה שרף היחיד שמדבר לעניין בתכנית

    אאא, 13/09/06 12:54

    קופמן נכנס לתדמית של ה''כסחן'' יותר מדי וגם שהוא אומר דברים נכונים זה נשמע כמו נביחות.
    שלמה שרף לא אדם חכם במיוחד בלשון המעטה בנוסף לזה שהוא משוחד.
    צביקה היחיד שמדבר לעניין לא מאשים סתם ולא אומר מה שרוצים לשמוע אלא את דעתו האמיתית.

  • 43.

    קופמן הזה מתלונן כל הזמן כי רע לו בחיים

    גלעד, 13/09/06 12:52

    נמאס כבר לראות אותו בתוכנית..
    בהתחלה זה היה מצחיק אבל הוא מתווכח עם כולם,מנסה לעצבן בצורה ילדותית ולא נותן לאנשים להשחיל מילה וכל הזמן רק יורד על כולם כאילו הוא מינימום אלוהים.
    הגיע הזמן שערוץ הספורט יעיף אותו ויתחיל להביא פרשנים ולא בכיינים

  • 42.

    קופמן מס' 1!!

    רועי, 13/09/06 12:51

    סוף סוף מישהו אוביקטיבי, שלא מתחשבן ואומר את האמת בפרצוף!!
    רק בגללו כיף לראות את התוכנית הזו...

    • קופמן תעשה לי שלישיה !!!!! (ל''ת)

      מתה על גברים, 13/09/06 13:20

      • בדקת אם הוא עוד יכול לתפקד? (ל''ת)

        איציק, 13/09/06 14:13

        • לפיח איך שהוא הדליק וז**ן את צביקה הגבר הזה אש! (ל''ת)

          איי לב יו רוני, 13/09/06 16:02

  • 41.

    למי יש את הוידאו ?

    לא ראיתי, 13/09/06 12:51

    שלחו לינק או פתחו FTP ... משהו...
    לא יצא לי לראות

  • 40.

    סלקו את רון קאופמן האיש חרפה גס רוח עלוב נפש

    עודד, 13/09/06 12:51

    לאיש הזה רון קאופמן אין תרבות דיבור משתלח גס רוח בוטה פשוט חרפה דחוף לסלק אותו מערוץ הספורט

  • 39.

    קופמן כינה את שחקני הנבחרת''דחלילים'' ועל זה צביקה התפוצץ.צביקה שרף

    לב אדום, 13/09/06 12:40

    אדם אמיתי,ישר ואיש עבודה.
    בהצלחה לנבחרת.

  • 38.

    תורידו את העיתונאי הקשקשן מהמסך

    נמאס, 13/09/06 12:38

    רוצים לראות ספורט במיטבו
    ולא עיתונאים קשקשנים שמחפשים רק
    רייטינג ומתנפלים לשם כך על כל מה
    שזז
    מנהלי ערוץ הספורט תתעוררו

  • 37.

    הם עושים חשק לעזוב את כול מה שנקרא בארץ ספורט

    חיפה, 13/09/06 12:38

    וזה למה הפסדנו במלחמה...
    מגרשי הספורט הם המיקרוקוסמוס של פרצופה של המדינה.
    וככה אנחנו נראים.
    ואז אתם שואלים, למה אין האוהדים פוקדים את היציעים...
    למה כן?
    תמנו לי סיבה אחת!
    בתי אמרה לי השבוע: אימא, אני לא הולכת יותר לכדורגל. תראי איזה גועל נפש. איזו התלהמות, התבהמות...
    והיא צודקת!
    למה אני, כאדם מוסרי וערכי צריכה לספוג ולזהם עצמי בזוהמה שנגועה בספורט הישראלי?
    תנו לי סיבה אחת!
    ערוץ הספורט תמיד נחשב בעיני כיותר ערכי מכול הערוצים ולמה זה? בגלל אנשים ערכיים כמו מודי בראון למשל...
    ועוד...
    ואז בא הגורילה שחושב שאם הוא ינבח זה יעלה את קרנו שלו וקרנו של הערוץ ברייטנג סוחף.
    שלא נדבר על הצ'יוואוואה שלמה שרף.
    אין אצלו גילוי נאות, אין יושרה אין אתיקה רק אני ואפסי עוד.
    אתם בעצמכם יורים לעצמכם ברגליכם יריה שלא תהיה ממנה חזרה.
    לא די שלקחתם לנו שידורים עליהם אנו נאלצים להוסיף בתשלומים לערוצים אחרים ירדתם לזנות בשביל הרייטינג.
    עשו לכם שם חושבים מה חשוב יותר, גורילה וציוואוואה או ערכים ותרבות דיבור.
    יאללה נימאסתם כבר.
    מחפשים מתחת לאדמה נושאים ואנשים וקורבנות.


    • מסכים עם כל מילה. חבל שאין אנשים הגונים בתקשורת שירימו את הכפפה

      איכצ'ה לא מנחם, 13/09/06 14:30

      ויישנו את המסלול כי אנחנו בדרך להתרסקות וודאית.

  • 36.

    תוכנית חלטורה שהיא פשוט בושה

    אחד שרואה, 13/09/06 12:34

    יציע העיתונות + היציע המרכזי עברה כבר מזמן מתוכנית מצחיקה ונשכנית לתוכנית חלטורה בלי התחלה ובלי סוף והעיקר בלי עריכה ראויה ( אפילו על מסגרת הזמן בשעון הם לא שמים לב) שעליה מנצח הצנון ניב רסקען עם חבורת הבהמות קופמן ושלמה וצביקה. לא מעניין לא ערוך להעיף ומהר. כבוד קטן מאוד לערוץ הספורט.

  • 35.

    תוכנית אדירה רק שלא תהרסו אותה

    אדום, 13/09/06 12:31

    אני לא מגזים תוכנית הספורט היחידה שמסקרת את כל האירועים בצורה מענית מה עוד היה גורם לי אוהד כדורגל להתעניין בכלל בכדורסל שלא לדבר על ספורט אולימפי שלמה, צביקה והגודל מכולם קופמן יודעים לעשות טלוויזיה!!!!
    שלא תשנו כלום בתוכנית

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      ישי, 13/09/06 12:40

    • יישר כוח (אפילו שאתה קומוניסט) (ל''ת)

      צהוב, 13/09/06 14:03

  • 34.

    הלינק לא עובד.... איך אפשר לראות את הקטע???? (ל''ת)

    שרון, 13/09/06 12:27

    • מצטרף לקריאה (ל''ת)

      ..., 13/09/06 12:47

  • 33.

    רסקין ושרף הם אוהדי מכבי תל אביב וקופמן אוהד הפועל רמת גן (ל''ת)

    אחת שיודעת, 13/09/06 12:26

    • רסקין אדום מבטן ולידה. (ל''ת)

      אחד שיודע יותר, 13/09/06 12:56

    • נכון מאוד, ושרף הוא המאהבת של לוני. (ל''ת)

      רסקין דוחה, 13/09/06 14:25

    • הם לא יכולים להיות אוהדי מכבי-שנאה למכבי זה תנאי קבלה לעבודה

      מורן, 13/09/06 14:27

      ואל תגידו לי שצביקה שרף אוהד מכבי כי הוא אורח לא קבוע וזה יוצא מהכלל שלא מעיד על הכלל.

      בסוף יישארו לצפות בהם רק אוהדי הפועל, ואין הרבה כאלה.

  • 32.

    קופמן אזה צריך להפסיק להרוס את ביתר חרא אזה ושערוץ 2 לא היה חד צצדי

    אליקו, 13/09/06 12:21

    זה ערוץ של הפועל ת''א

  • 31.

    אחד קוף שני שימפנזה שלישי ממוטה-לגן החיות של אבי בר חסר רק גברי לוי (ל''ת)

    סמי בורקס, 13/09/06 12:20

    • יאללה אתה הרי מת על הגן חיות הזה ! (ל''ת)

      די לצביעות, 13/09/06 13:21

  • 30.

    מי שהולך לישון עם כלבים בל יתפלא שיקום עם פשפשים,רון קופמן אדם

    רונן, 13/09/06 12:19

    מאוד מאוד בינונני אלים ברוטאלי שעושה קריריה מבריונות ...הוא בדיחה ומעסיקיו בדיחה גדולה ממנו...
    את החוטים מאחור מושך ניב רסקין טיפוס חלקק..ומעורר מדון...זוועה של תוכנית וזוועה של ערוץ...חבל פעם היתה להם מקוריות היה נעים לצפות בהם...והם הדרדרו לפתחו של קופמן...וזה מה שיצא.

    • בול! כל מילה אתה צודק!!!!!1 (ל''ת)

      גיא, 13/09/06 15:08

  • 29.

    תכנית שכל כולה התגלמות הכיעור הישראלי, שני מאמנים בנבחרת שהם בהמות (ל''ת)

    תמיר, 13/09/06 12:17

    • צודק מאה אחוז! התלהמות ברברית מגעילה. (ל''ת)

      בושה, 13/09/06 12:57

  • 28.

    ערוץ הספורט=שער 5.בושה ובזיון!!

    אלי דבור, 13/09/06 12:17

    ערוץ הספורט כבר תקופה לקח לעצמו יחד עם ה''פרשנים'' והדחלילים פרויקט והוא לנגח את בית''ר ירושלים.זה שקוף עד כאב והם רוצים לומר לנו שהם ערוץ ספורט איכותי???הם ערוץ צהוב שלא מבייש את גיא פינס לדוגמא הסיפור ה''גדול'' שהם חשפו על דודו דהאן כאשר זה פורסם אמרתי וואי ממש בושה שזה קורה ..אך לאחר שחברת חקירות בדקה ומסקנותייה הן שהכל הבל הבלים .ערוץ הספורט לא התנצל אלא המשיך כרגיל העיקר להרוס לאדם את חייו ללא שום בדיקה מקיפה זה מראה על איכות הכתב שפרסם את זה.זה מראה כמה הם ''מקצוענים''.ערוץ בזיונרי עם שלל אנשים רעים כמו שגיא כהן ושלמה שרף שכל יעדם הן הכפשות ללא כיסוי על בית''ר וזה נמשך תקופה לא קצרה.אני שמח שבית''ר הפסיקה לעבוד איתם..אך מה עשו ערוץ הספור יוצאים עם כתבה:''מה קורה מאחורי הקלעים בבית''ר ירושלים''!!בושה ושוב בזיון!!!
    NRG אני מקווה שתפרסמו את תגובתי.תודה

    • צודק 100% תראה מה כתבתי בתגובה 8 (ל''ת)

      שלומי, 13/09/06 12:49

  • 27.

    ערוץ 5 זה ערוץ של שער 5 הפועל ת''א (ל''ת)

    אלי, 13/09/06 12:16

  • 26.

    קופמן- לך הביתה

    שחקן ואוהד, 13/09/06 12:13

    צביקה שרף צודק מהבחינה הזו שקל לאדם שלא נמצא בתוך המערכת (שחקן, מאמן...) לבקר אותה. הוא לא יכול לראות את כל התמונה והוא מנסה ליצור רק פרובוקציות... במקום לתת הערות בונות ולנסות לשפר את מצבנו הוא מתנהג כמו אחד שלא רוצה לראות את הנבחרת מצליחה כלל. בושה לספורט הישראלי כתב כזה ועוד שמקבל במה בערוץ הספורט

  • 25.

    גועל נפש. רון קופמן פרובוקטור בשקל (ל''ת)

    בידור להמונים, 13/09/06 12:11

    • בשקל? אולי בשקל ישן. הוא סתם אפס

      אורן, 13/09/06 20:08

      קופמן אנשים כמוך גומרים עם התקף לב. תוריד משקל, תרגיע את עצמך.

  • 24.

    ארקדי תקים ערוץ עם פחות שונאי בית''ר. (ל''ת)

    המזרחי משוגעים, 13/09/06 12:08

    • אבל מלא שונאים ביתר (ל''ת)

      איך, 13/09/06 14:04

  • 23.

    יוקם ערוץ אלטרנטיבי. (ל''ת)

    אדומים נמאסתם., 13/09/06 12:05

  • 22.

    כן אבל wwe אתם משדרים.

    ערוץ הצדקנים, 13/09/06 12:01

    מה לספורט ולהצגה המטומטמת הזאת.

    אגב חסרים לכם אוהדי הפועל ב - cast.

    • למה? יש את הקשקשן הטמבל ארי שמאי (ל''ת)

      רביב, 13/09/06 14:02

  • 21.

    איזו צביעות של ערוץ הספורט

    צבועים בוכים, 13/09/06 11:59

    כל ההצדקה לקיומה של התוכנית הזו היא האלימות המילולית, ההתלהמות וההשתלחות.

    יותר מזה - ספציפית קופמן וצביקה שרף מתכתשים כבר שנים - מה חשבו שיקרה בתוכנית?

    הערכה שלי - מדובר בנסיון לצעד מנע כדי לנסות לקבל עונש מן הרגולטור. אם לא יקבלו עונש (וגם אם כן) בטח יהיו מאוד מרוצים מהרייטינג והרעש התקשורתי.

  • 20.

    צביקה

    מולי, 13/09/06 11:51

    כולם מדברים על קופמן. אף אחד לא מדבר על ההתנהגות הבהמית של צבי שרף. ככה מתנהג מאמן נבחרת ?
    בושה

  • 19.

    רסקין אתה נוכל ביגללך ...... (ל''ת)

    קרן, 13/09/06 11:51

    • צודקת, אני שומע אותו ברדיו מדובר בסכסכן מציצן וצהוב...חבל

      עדו, 13/09/06 12:20

      שמעסיקים אנשים כאלה בתקשורת

  • 18.

    בושה לחלטורה כלום ושום דבר... (ל''ת)

    רון, 13/09/06 11:50

  • 17.

    פשוט בושה , להתבייש . (ל''ת)

    אריק, 13/09/06 11:49

  • 16.

    קופמן מייצג את כל מה שמגעיל בחברה הישראלית

    שרף, 13/09/06 11:47

    הגיע הזמן שערוץ הספורט יטפל בקופמן. הגסות, הצעקנות, הבוטות, חוסר הרגישות, היעדר טיפת איפוק או ביקורת עצמית - כל אלה מאפיינים את קופמן, ולצערי התכונות האלה הופכות יותר ויותר שכיחות במדינה שלנו.
    אבל מה לנו שנלין? הרי קופמן הוא רק שדרוג של פופוליטיקה, של דיונים סוערים בכנסת, של התפיסה לפיה להגיד את האמת בפרצוף זה יותר מקודש מלהיות בן אדם קשוב.
    ערוץ הספורט ישדר מסר חינוכי לנוער הצופה בו באדיקות, אם יגנה חד משמעית את קופמן וישעה אותו לתקופה רצינית.

    • קופמן זה האוהד הקלאסי=איש כושל שמתלונן על כלשונות

      ולא יודע מה זה, 13/09/06 14:23

      הוא מודל אותנטי של רוב אוהדי הכדורגל בארץ (ולכן יש לו רייטינג): אנשים שמצוינות לא ביקרה את חייהם מעולם למעט ברוע שלהם, בחוסר היכולת להבין שכולם בני אדם, יום אחד טובים יום אחר פחות, זה היופי של הספורט, שהבלתי צפוי הוא צפוי, אבל לא במדינת היהודים צמאי הדם, כאן ממליכים אפסים כדי לרסק אותם שבוע אח''כ.

      רבותי, היציעים מתרוקנים. נשארתם עם החוליגנים שלא באים לראות משחק אלא לקלל ולהתפרק.

      אכן, מיישרים קו עם הערכים של ערוץ הספורט. יופי של תרבות ספורט גיבשתם לכם.

      • אתה פשוט צודק!

        יוסי, 13/09/06 20:06

        כאיש מד''א בעברי הייתי נכנס למשחקי כדורגל כחלק מצוות הרפואה. הקללות שנשמעות שם זה פשוט תת אנושי. שיום אחד יכוונו מצלמה ליציע (גם לא של הקיצונים) ונראה מי יעיז לשדר את מה שנאמר שם...

  • 15.

    בקיצור, שתי בהמות . (ל''ת)

    ש.ז, 13/09/06 11:46

  • 14.

    קופמן איש מעצבן, לצביקה יש פתיל קצר, והתוצאה די צפויה

    שאול, 13/09/06 11:44

    האמת אף אחד לא סובל את קופמן

    • שקר גס! אני ועוד המון מתים עליו!! (ל''ת)

      דודינה, 13/09/06 14:05

  • 13.

    ערוץ הספורט זה בושה ובזיון.

    צחי, 13/09/06 11:44

    במדינה מתוקנת ערוץ כזה היה נסגר מזמן. הם מחזיקים 2 ערוצים שאחד מהם בתשלום,בזמן שאין להם מספיק תוכן לערוץ אחד חופשי. לא טניס מגרנד-סלאם,לא אליפות אירופה לכדורגל,לא מונדיאל,לא כדורגל ישראלי,לא אליפות עולם בכדורסל,לא אליפות אירופה בכדורסל,לא ליגה אנגלית,לא ליגה ספרדית,פשוט כלום!! חדשות הספורט שלהם זה קריאת ידיעות מהאינטרנט,אפס תחקירים,אפס עיתונות אמיתית,ומירי נבו שלא מסוגלת לקרוא 3 מילים בלי לטעות.
    הם אומרים שאין להם כסף,אז אם להם כסף,אז שיסגרו את הבסטה,ושלא יעיזו לגבות 30 שקל בחודש!! על ערוץ שהדבר היחיד שיש בו זה ליגת האלופות. אני מקווה שהם יפשטו את הרגל ומהר.

    • צודק 100% (ל''ת)

      רוי, 13/09/06 12:25

    • אין מילים... הכל נכון... ערוץ 5= ביזיון (ל''ת)

      רר, 13/09/06 12:56

    • ואם לא את הרגל, לפחות את העור (ל''ת)

      מ, 13/09/06 13:23

  • 12.

    קופמן הוא בהמה

    אדום שרוט, 13/09/06 11:42

    דעות שיטחיות ואלימות. רוצים קצת שקט במדינה... אנא תורידו אותו מהמסך, שילך לטיפול

    • קופמן הוא תותח!!! (ל''ת)

      איש ישר, 13/09/06 13:57

    • אתה אוהד הפועל - אתה צריך טיפול (של המשטרה) (ל''ת)

      צהוב חלק, 13/09/06 14:01

  • 11.

    צביקה שרף שלמה שרף רון קאופמן אבי בר - בהמות וחיות במדינת הכיבוש (ל''ת)

    יגאל, 13/09/06 11:41

    • ורסקין? בהמה צבועה עם סטייל - הסוג הכי גרוע בעיני (ל''ת)

      עידו, 13/09/06 14:18

  • 10.

    קופמן

    איש, 13/09/06 11:38

    קופמן אחד האנשים היחידים בארץ שבאמת אכפת להם מהספורט הישראלי

  • 9.

    זה כל היופי של התכנית שהכל חופשי בלי קאופמן אין תכנית (ל''ת)

    אבנר, 13/09/06 11:37

    • לכנות את זה ''יופי'' אומר משהוא על החיים שלך... (ל''ת)

      ענר, 13/09/06 12:21

  • 8.

    ערוץ 5 הפך להיות ערוץ הבית של שער 5

    שלומי, 13/09/06 11:37

    תנסו לכתוב תגובה כזאת באתר שלהם ותראו שיסננו אתכם.
    תשימו לב שאם יש בלאגן בקבוצות אחרות זה ישר יצא החוצה אבל את הבלאגן בהפועל הם מסתירים או מעדנים.
    תשימו לב איך בחדשות הספורט מירי או אלי מדווחים על גול של הפועל באיזו התלהבות.
    שלמה שרף חבר של שום אז ברור למי נוטה חסד איפה הביקורת על שום? חשבתי שהוא רוצה לנצח תמיד 4:3 ולא 1:0 ביום ראשון הוא עשה בונקר מפואר.
    באותו היום בחדשות הספורט שגיא כהן ניתח את המשחק הוא שאל מה עושים באימונים של בית''ר אם הם כל הזמן חוטפים גולים מכדורים נייחים?
    אז איפה הביקורת על שום והפועל שגם חטפו גול מקרן ועוד נגד 10 שחקנים?
    בעצם שכחתי באימונים של הפועל מתאמנים על התקפה הם רוצים להבקיע 4 שערים כל משחק.
    הצחקתם אותי.

    • צודק ב1000% אחוז.ערוץ הבזיון!!! (ל''ת)

      דודי, 13/09/06 12:09

    • צודק (ל''ת)

      אבי, 13/09/06 12:28

    • לדעתי אתה מגזים

      עופר, 13/09/06 13:26

      זה נכון שלכל אחד בערוץ 5 יש קבוצה אהודה, ואולי חלק גדול אוהד את הפועל. אבל, אני סבור שבסך הכל הם די אוביקטיביים בסיקור שלהם.

      • אתה לא רואה בעיניים, או שהזיכרון שלך קצר ביותר (טווח של ימים) (ל''ת)

        הם שונאי מכביתר, 13/09/06 14:17

  • 7.

    צביקה שרף לא מתאים לתוכנית !!!! (ל''ת)

    ערן, 13/09/06 11:35

  • 6.

    קופמן מס' 1 (ל''ת)

    כלום ושום דבר, 13/09/06 11:34

  • 5.

    ערוץ הספורט בפשיטת רגל- כולל כל הכתבות המוזרות והמגמתיות נגד בית''ר

    תומר, 13/09/06 11:29

    קאופן שגיא כהן ושלמה שרף הביתה!

  • 4.

    ביום שיהיה רצח במגרשים תזכרו איפה זה התחיל (ל''ת)

    שרי, 13/09/06 11:27

  • 3.

    אשמת כולם

    דניאל, 13/09/06 11:15

    קודם כל, ערוץ הספורט יצא לפני כמה שנים בקמפיין נגד האלימות במגרשים.
    אני חושב על הקמפיין ומשווה לתוכנית הזאת - הדבר היחידי שעוד לא הגיעו אליו בתוכנית זה מכות.
    מתארחים אנשים בתוכנית, נותנים 2-3 דק' לכל נושא (כמעט). ובכל זאת, כל מה שיוצא בסוף זה 80% ויכוח וצעקות, אנשים מדברים במקביל ולא מבינים מה אומרים. וב-20% מהזמן יש דיון ענייני.
    זאת תוכנית שבנויה על ויכוחים, כל הקטע שם זה להתווכח, אז מה הפלא שהם מתדרדרים, וסביר הרי שגם זה יגיע לאלימות פיזית מתישהו.
    למה להתווכח בצורה שמפספסת את המטרה.
    במקום זה, תעשו כמו ב- ARROUND THE HORN ששודרה עד לאחרונה ב ESPN. שם, המנחה שולט בפאנל של 4 פרשנים - כשאני אומר שולט, הוא יכול להשתיק להם את המיקרופון ולא שומעים אותם יותר. מקציב לכולם זמן פחות או יותר שווה, ומנקד את מה שהם אומרים ככה כל סיבוב ''נופל'' זה עם הכי פחות נקודות, עד שנשאר המנצח.
    בקיצור, ככה הם מספיקים לדבר, בנפרד, בלי צעקות וויכוחים, ואם הם אומרים דברים לא מעניינים, ו/או חוזרים על עצמם הוא משתיק אותם ועובר לאדם אחר.
    וגם PTI - שזה יציע העיתונות המקורי (אם לא ידעתם, גם זה חיקוי מ ESPN) - זאת תוכנית בה יש רק שני אנשים, עם זמן מוגבל וגונג שמפסיק אותם, אבל הם לא מתווכחים והם מתחלקים בזמן שווה פחות או יותר.

    בקיצור, התוכנית עצמה היא פוטנציאל מפוספס, ואם כל מה שאנשים רוצים לראות זה ויכוחים וצעקות, אז למה להסתפק בזה, שימו כבר האבקות ונראה את הדבר האמיתי !

  • 2.

    למי שלא ראה ולמי שרוצה לראות שוב

    פקד מרקו, 13/09/06 10:49

    http://www.sport5.co.il/Articles/Article.416.10581.html

  • 1.

    נמאס מהצעקות של קופמן, שילמד לכבד אנשים (ל''ת)

    יושב לו השמן, 13/09/06 10:49

    • בלי קופמן אין תוכנית.

      צופה, 13/09/06 14:02

      ליפעמים צודק ליפעמים טועה, אבל ענק !

      • כמו שבלי קופמן אין תכנית ככה בלי בהמות אין בהמיות ובלי גנבים... (ל''ת)

        מיקי, 14/09/06 10:39