• 91.

    לחקור את הממשלות שלא עשו שלום עם סוריה ובנו עליה התנחלויות (ל''ת)

    יחיאל בוואבי, 11/09/06 05:47

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    החקירה תתמשך 17 שנים.... (ל''ת)

    צופי, 10/09/06 23:20

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הזדמנות לא לאפשר לו להכנס לישראל

    בן, 10/09/06 20:48

    שישאר בסוריה

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לתת לג'ורג' לחקור את בשארה (ל''ת)

    רני, 10/09/06 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מה היה קורה עם ח''כ סורי בא לישראל

    דן, 10/09/06 20:46

    למחרת הוא כבר מת

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    בן גוריון היה מתהפך בקברו

    דנה, 10/09/06 20:33

    האם זוהי מדינה יהודית או ערבית?
    אין שתי מדינות. יש לפטר את הח''כ
    הערבים, הרי אלה גיס חמישי.
    אולי בגלגול הבא היהודים ילמדו
    לנהל מדינה?
    כמו שכתוב בתנך - כל 50 שנה בא ל לישראל כובש. ואצלנו הם אפילו כבר יושבים בכנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    סןף-סוף!

    גלילי, 10/09/06 20:29

    בוקר טוב, מר מזוז!
    סלח לי על הבטוי הצבאי הקצר, אבל הוצאת את האצבע מ....
    אני תקווה, כי ה''נכבדים'' האלה יועמדו לדין ויוענשו בהתאם לחוק.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    הטוב הרע והמכוער או הרע ושני מכוערים

    ברוך השם, 10/09/06 20:28

    הייתי מבין אם שלושת החכי''ם היו מהווים גשר לשלום עם הסורים, תראו למרות שאנו ערבים אנחנו יושבים בכנסת, אנחנו חלק מתהליכים דמורטיים ומסוגלים לתרום לשלום, או משהו בסיגנון זה. במקום זאת הם נוסעים כדי להשמיץ את המדינה ולעודד את הסורים להתכונן למלחמה מצד ישראל, כדיברי בשארה ''הישראלים רוצים להחזיר את כח ההרתעה שלהם בתקיפה על סוריה'' או כפי שאפשר להבין: אנחנו אומנם יושבים בכנסת ישראל אבל אנחנו עושים הכל כדי לפגוע בה ולבסוף להפיל אותה. או כדיברי בראכה: הערבים הם ילידי הארץ האמיתיים אנחנו מבדילים בין חומוס לתורמוס בניגוד ליהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    אם את הרב כהנא השעו מהכנסת............

    איציק היהודי, 10/09/06 20:28

    ותנועתו הוצאה אל מחוץ לחוק, אז ודאי ובדאי שכך צריך לעשות לתנועת בל''ד ולראשיה , על בגידה וזילזול בכנסת ובעם ישראל,

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לא לתת להם להכנס לארץ -מה יש לחקור? (ל''ת)

    מגיב, 10/09/06 20:20

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    השמדה עצמית

    אוריאל, 10/09/06 20:17

    חברי כנסת מוסלמיים, שופטים, גנרלים ושרים מוסלמיים ודרוזים, הם בחזקת הכנסת גרורות הסרטן לכבד והם ביטוי נוסף של מגמת ההשמדה העצמית של יהודי ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • בקשר לדרוזים

      רותם, 11/09/06 00:21

      הדרוזים, רובם ככולם, נאמנים לעם ישראל ומדינת ישראל. צא בבקשה לבתי הקברות הצבאיים של הדרוזים, ותבין עד כמה אתה טועה!!!

      הגב לתגובה זו

      • בקשר לדרוזים

        אוריאל, 11/09/06 02:30

        הקצינים הבכירים בצבא הסורי, האויב מספר אחד של היהודים, הם דרוזים.
        ''הנאמנות'' של הדרוזים נקבעת ע''י כהני הדת הדרוזים ומבוססת על ''אמונות טפלות'', חוקי דת מסתוריים והחלטות שעלולות להשתנות בין לילה.
        בתחילת מלחמת השחרור נלחמו הדרוזים לצידם של העיראקים נגדנו, כשכשלו בכיבוש רמות נפתלי (השמועות שנשים הביסו אותם תרמו למהפך) ובמקביל הובס גם הצבא העיראקי, החליטו כהני הדת להורות ל''צאן מרעיתם'' להתגייס לצהל.
        תושבי מגדל שמס (אזרחי ישראל כביכול) והדרוזים בסוריה, מצווים לנאמנות לסוריה, הדרוזים הסורים והדרוזים הישראלים הם בני משפחה אחת מאוחדת ''בגילגול נשמות'' הדדי. .

        הגב לתגובה זו

  • 80.

    תופעה שחוזרת על עצמה במשך שנים

    דוד בנאי, 10/09/06 20:14

    נו באמת... החכי''ם הערבים יוצאים לסוריה בכל שנה, מה כבר אפשר לעשות להם? תשובה: כלום!!! זכותם המלאה לצאת לאן שהם רוצים כל עוד המדינה מאשרת להם, אז אם הם מקבלים אישור לצאת לסוריה, אז שהמדינה לא תבוא אליהם בטענות.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לעצור אותם ומייד !!! ....................

    איציק היהודי, 10/09/06 20:07

    לשפוט אותם, ולגזור את דינם למוות, או למאסר עולם עם עבודת פרך, ללא חנינה וללא אפשרות לשחרור לעולם, וכל זאת על ריגול וגילוי סודות מדינה לאוייב בזמן מילחמה, וזילזול בכנסת ישראל , בעם ישראל ובממשלתה, וכן להעניש את המוסלמים באי מתן כספים למועצות ולעיריות, עד שימצאו עם האשמים את מלוא הדין, לחומרה,

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אין דין ואין דיין

    איה, 10/09/06 19:54

    הדמוקרטיה הזו פוגעת בנו ותעלה לנו בחיי אדם. לא ייתכן שבזמן מלחמה יתבטאו חברי כנסת ערבים כנגד המדינה ואזרחיה , ייפגשו עם שונאי ישראל, שלא פעם מבטאים את חלומם האמיתי , למחוק את הישות הציונית מעל פני האדמה לזרוק את תושבי המדינה לים ולהחזיר את החלק הנותר לארצות מוצאם.
    מדוע לא אסרו את חברי הכנסת והאשימו אותם בבגידה בזמן המילחמה והכניסו אותם לכלא או הוציאו להם צווים מינהליים.
    יותר קל לעשות זאת לנעם פדרמן ולאיתמר בן גביר , תחת מסווה של הפרת חוק אותו חוק שחברי הכנסת הערבים מפרים בכל צעד ושעל.
    פדרמן ובן גביר לא נפגשים עם אוייבים, מייעצים להם כיצד לפעול כנגד מדינת ישראל , הם גם לא מספרים להם סודות מישיבות בכנסת ישראל כי הם לא משתתפים בהן.
    גם האמריקאים הקלו ראש כשנרצח רב יהודי בשם כהנא וקבלו אח''כ את אסון התאומים. עלינו לגרום לכך שהחברה הערבית תקיא את מנהיגה אם היא רוצה יחס הוגן כאזרחים שווים . אחרת אם העמדות הללו מייצגות את רובו של הרחוב הערבי אז יש לעשות גם עליהם ועל עסקיהם חרם, ושנאסראללה יפצה אותם על נזקי המילחמה.
    הגיע הזמן שיהיה פה גם דין וגם דיין.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    יש להשעות את הבוגדים הללו, מיד.

    תמרה ש, 10/09/06 19:50

    ולעוצרם עד גמר החקירה.
    יש להרחיקם מכל מסגרת שיכולה,.
    לתת להם מידע שאסור שתהיה ברשותם. למען בטחוננו. ובמצב הבטחוני הרעוע שנוצר , בצפון ובדרום. בכלל אין לתת לחבר כנסת שהעז להיכנס למדינה עויינת ללא אישור מהמדינה. לחזור לשרת בכנסת ישראל. ויש לראות בו בוגד.

    הגב לתגובה זו

    • יש ויש ויש ויש ולא עושים שום כלום חוץ מבלה בלה בלה (ל''ת)

      Robin, 10/09/06 20:25

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מרגלים בתוכנו ! (ל''ת)

    יהודי פשוט, 10/09/06 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    להעמיד לדין את הבוגדים, ולסלקם מכנסת ישראל ומהמדינה!!! (ל''ת)

    בוגדים החוצה!!!, 10/09/06 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    האם יעיז סנטור אמריקאי להפגש עם קסטרו? (ל''ת)

    פה חמור שבעתיים, 10/09/06 19:18

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לחקור,כמו שהשב''כ יודע לחקור.

    דב בינדר, 10/09/06 19:16

    וללא כל הנחות,חשוד בבגידה ייחקר כמו שצריך להחקר חשוד בבגידה,הם לא יותר טובים מוענונו וגם לא מהזוג רוזנברג,אותה חקירה,אותו משפט וגם אותו עונש,לא כמו וענונו אלא כמו יוליוס ואתל רוזנברג.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מה יש פה לחקור ?

    יוני כהן, 10/09/06 19:12

    החכ''ים נסעו - נכון
    הם עברו על החוק - נכון
    קדימה לספסל הנאשמים , ומהר לכלא

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מזוז לא צריך חקירה - אל תיתן להם לחזור כך פועלת מדינה (ל''ת)

    שמכבדת את, 10/09/06 18:57

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מוכן להמר

    רותם, 10/09/06 18:56

    אני מוכן להתערב ביחס של 10 ל-1, שהח''כים הנ''ל לא יועמדו לדין, ומן הסתם הבדיקה או החקירה של המשטרה תארך מס' שנים... נא לא לשכוח שנגד אוהב ישראל - עזמי בישארה ימ''ש מתנהלת חקירה עוד מפגישתו עם נאסראללה לפני מס' שנים... מן הסתם, הערבים מנסים עוד את הדימוקרטיה הישראלית, מדי פעם הם מותחים עוד קצת את החבל, מעניין מתי הוא יקרע... במקום לדאוג לעניי עירם הם דואגים לסורים ולאנשי החיזבאללה,. ככלות הכל, עדיף לטייל ברחבי העולם הערבי מלהתעסק בענייני הביוב של המשולש או הנגב...

    הגב לתגובה זו

    • עשר ל אחד? אלף לאחד ממשלה פחדנית חזקה רק על יהודים חלשים (ל''ת)

      Robin, 10/09/06 20:29

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    הגיע הזמן

    אזרחית, 10/09/06 18:53

    מוטב מאוחר מלעולם לא כבר היו צריכים לעשות זאת ממזמן נקווה שנרגיש את הצדק ושהדמוקרטיה מגינה על עצמה

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הם בוגדי מדינה וחברים של ואנונו.

    איתן, 10/09/06 18:49

    ומיפלגות שמאליות.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא יעשו להם כלום. הם מהשמאל.

    ז'יד, 10/09/06 18:49

    האם עשו משהו ליצחק הרצוג.
    האם עשו משהו חאהוד ברק.
    האם עשו משהו לשמעון פרץ.
    גם לשרון לא עשו כלום כשהבין שהוא צריך לעבור לצד שמאל.
    מה עם התנועה להגינות השלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ערביי ישראל כגייס חמישי באישור השילטונות

    יקי, 10/09/06 18:42

    מזוז למה בחשד שעברו על החוק.אתה יועץ משפטי אם נסעו לארץ אוייב ושם דיברו כאוייבי המדינה שלהם.יש להורות לעצור אותם בגין בגידה ולזרוק אותם לתא מעצר מיד בהגיעם לארץ .בלי חשד ובלי לחשוש.לזרוק אותם בבושת פנים מהכנסת אולי כך ...אחרים יכבדו את החוק.כשאתה חושש ומבקש לבדוק חשש שעברו על ... אנחנו מצטיירים כמדינת בדיחה.במקום שערביי ישראל יהיו גשר לשלום הם רוצים לעזור לאוייב להרוס את מדינת היהודים כגייס חמישי.ואתה מחפש לעבור בין הטיפות.אם התפקיד כבד עליך זכותך לפנות אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    להשאיר שלושתם חוץ לישראל

    נחום, 10/09/06 18:41

    לא לתת להם לחזור

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הגיע הזמן להגביל את הפעילות החתרנית של הח''כ הערביים

    יהודי, 10/09/06 18:35

    לעם היהודי ולמדינת ישראל יש דיי והותר ''יפי נפש'' משלה, אלו ה ''יהודים'', למרות שפעילותם גם היא פוגעת בבטחון המדינה, ''פועלים'' (כך לפחות אני רוצה להאמין) מתוך רצון לעזור לקדם תהליך ''שלום'' שבעוורונם אינם מוכנים לראות את המציאות נכוחה. אבל אלו יהודים המשרתים בצבא ובניהם (לפחות של רובם) גם הם חלק ממערך הלוחמה והבטחון של ישראל, ולמרות שאייני מסכים עם מעשיהם, והנזק שהם גורמים יכול אפילו להיות גדול יותר, (משקל דעתם כיהודים בעולם) מיזה של חלק מברי הכנסת הערבים, עדיין אין הם רוצים בחורבנה של המדינה היהודית, מה שלא כן לגבי הח''כ הערביים, (אלו הנמנים על המפלגות והתנועות האנטי ציוניות) שניצלו ומנצלים את הרצון ל ''חופש הביטוי והתנועה'' למעשים המסכנים ישירות את המדינה היהודית. לכן אני מברך על החלטתו של היועצ מזוז, לפתוח בחקירה נגד מעריצי דמשק ונאסרללה. אני תקווה שחקירה זו לא תתמסמס לה במסדרונות ובהתפלפלויות הפוליטים של הפוליטיקה הישראלית. ישר כח על התחלה נבונה זו מר מזוז.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אשריי המאמין (ל''ת)

    מנשה, 10/09/06 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    תגובה הולמת

    יואב, 10/09/06 18:33

    ככל שאנו מתעמתים עם החכי''ם הערביים, אנו מעלים את קרנם בעיני ציבור בוחריהם.
    הדרך היעילה ביותר לפגוע בהם היא להסתחבק איתם, לנסות ולמצוא בהם מעשים הראויים למילה טובה ולהפליג בשבחם של מעשים אלו.
    תופתעו כמה מהר יובאש ריחם בקרב ציבור בוחריהם.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מזוז,תעמיד לדין את חברך ביבי נתניהו שחבר לנצ'ראללה בעת מלחמת קיום.

    יגאל כהן, 10/09/06 18:29

    תעמיד לדין את הטמבלים של הטמבלביזיה שהריצו את הפתווה של ביבי ונצ'ראללה.
    אלה לא גרמו שום נזק.
    בזמן המלחמה הם לא הצטרפו לבוגדים של הכיזבאללה של ביבי.
    אחרי המלחמה,לא יקרה שום אסון אם הם נפגשו עם אסאד.
    הביא לדין את הבוגדים במדינה.
    אלה ששיתפו פעולה עם נצ'ראללה בתקשרות ,במלחמה שבה התקשורת היתה יותר חשובה מהטנקים.
    והכי טוב.
    סלק את ידיך מעל הצואר של הדמוקרטיה.
    לא לכך נבחרת.
    אתה לא רועץ של הממשלה.
    אתה היועץ.
    הספיק להרים לחברי הכנסת את הרף ולהוריד לעצמך את אותו הרף.
    קודם שאתה מביא את הנגבי לדין על מינוי מקורבים.
    תתפטר.
    הפרקליטות מלאה מחמולת מזוז.
    טול קורה מבין עיניך.
    הם לא מינו את נשותיהם להיות כפופות להן.
    כפי שעשיתה אתה והקיסר ברק.
    האספסוף עלה לשלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל שוחר שלום נחשב בישראל פושע ובוגד (ל''ת)

    אביגדור, 10/09/06 18:28

    הגב לתגובה זו

    • הצחקת אותי...

      רותם, 10/09/06 19:03

      הח''כים הערבים הם ''רודפי שלום''... הצחקת אותי... במחשבה שנייה, ברור שמעשיו של הפילוסוף הנוצרי - עזמי בישארה נובעים מאהבת השלום ומאהבת עם ישראל... איך לא?...

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    רק לברוך מרזל יש ביצים לטפל בבוגדים האלו

    רן שטרית, 10/09/06 18:27

    הצטרפו עוד היום למפלגת חזית יהודית-לאומית http://www.hazit.co.il/

    ברוך מרזל ימחק לאחמד טיבי ולעזמי בשארה את החיוך מהפרצוף

    צריך לקיים בחירות עכשיו ולהכניס את מרזל לכנסת רק חזית יהודית-לאומית בראשות ברוך מרזל תטפל בבוגדים האלו ברוך מרזל ימחק לאחמד טיבי ולעזמי בשארה את החיוך מפני השטן שלהם.

    הצטרפו אלינו עוד היום אם אכפת לכם מהמדינה רק למרזל יש ביצים לטפל בבוגדים האלו http://www.hazit.co.il/

    הגב לתגובה זו

    • צודק!

      ישראלי, 10/09/06 19:15

      כולם להצטרף!!!
      משנים ת'מדינה אחת ולתמיד ומעיפים את הבוגדים!

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא יעשו להם כלום!!! לאחר שהפסדנו במלחמה כולם פוחדים ורועדים!!!

    מתי, 10/09/06 18:24

    שלא יתחיל אינטיפדה של ערבים ישראלים!!! והם יודעים את זה וימשיכו בשלהם!!!!
    בקשר למלחמת אזרחים היום כל טיפש יודע זה בקרוב בכל בתי קולנוע!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    יש להפסיק מיד את כל המצוד על הדמוקרטיה .

    יגאל כהן, 10/09/06 18:22

    כנופיית שלטון החוק משבשת את הדמוקרטיה ומאיימת על 120 חברי כנסת שמשתינים במכנסיים.
    זה פוטש של משפטפטת.
    מזוז,הנח לרשות המחוקקת ולרשות המבצעת.
    אתה כל יום צד לאספסוף חבר כנסת חדש.
    האספסוף עלה לשלון.
    זה גוג ומגוג של משפטפטנים.
    הנח לדמוקרטיה לתפקד,מזוז.
    אם אתה מחפש מושחתים,
    התחיל עם חמולת מזוז בפרקליטות.
    ואם אתה מחפש מינוי של מקורבים.
    התחיל באשתך ובאישתו של הקיסר ירום הודו ברק ובבעלה של הצארינה בייניש ובחברתה התופרת.
    הפסיקו לפשוט על בית הנבחרים שלנו ולפשוט טלפיכם כחזיר.
    טול קורה מבין עיניך.
    האספסוף עלה לשלטון.
    הדמוקרטיה בסכנה.
    שר משפטים מוסר מהדרך של חברי הכנופיה בתיק מעורר סירחון.
    זה מפחיד אותי הרבה יותר מהנסיעה של הח''כים הערביים.
    ואני כועס על ההתרסה שלהם כלפינו.
    אבל הם נבחרים.
    ואתה מזוז,רק יועץ.
    לא רועץ.
    יועץ.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    סופסוף!!!

    ספי בן יוסף, 10/09/06 18:22

    להעמיד לדין בעבור בגידה. המנוול בשארה לאורך כל המלחמה תמך בנסראללה. מה זה? יושב בכנסת ותומך גלויות באויב, בן אדם שהוא טפיל שלא תרם למדינה כלום מחפש לחרחר מלחמה, מנסה לנצל את כל מוסדות המדינה - אקדמיה וכנסת על מנת להשתלט עליה ולשמוט את הבסיס לקיומה. עונש הגליה חמור ומיידי!!! ואם זה לא יקרה גם אני שם ליברמן.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    את רון בו ישי יחקרו????

    קפטיין אבו אמין, 10/09/06 18:20

    גם רון בן ישי נסע לארץ אויב.
    אם לא יחקר גם הוא יוגש בג''צ

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    להשתמש בדמוקרטיה! רעיון נהדר לבשארה!!!

    מוחמד כפר קאסם, 10/09/06 18:19

    אם אני הייתי בשארה הייתי מבקש מהסורים להודיע שהם עצרו אותי, ואז הממשלה בראשות אולמרט, תתחיל במשא ומתן להחזרת בשארה ''האזרח הישראלי'', תמורת 10,000 אסירים פלשתינאים, לבנונים וסורים הכלואים בישראל!!!במידה וישראל לא תסכים להחלפה, ''ארגוני זכויות האדם'' ושאר השמאלנים יעתרו לבג''ץ נגד ''הפקרת אזרחים ערבים'', שפסיקתו תהיה... מוכרחים לבצע את ההחלפה למען זכויות המיעוט!! אנחנו הערבים צריכים לנצל את כל הכלים של הדמוקרטיה לטובתינו! כל הכבוד לבשארה ולבל''ד!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לחקור את אולמרט על שנשאר בארץ

    דני, 10/09/06 18:13

    שיעוף המושחת לכל הרוחות (אתפשר על סוריה).

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    המדינה צריכה לשיים סוף לכיבוש הערבי את ארץ ישראל

    מתן, 10/09/06 18:08

    לגרש את הערבים.
    צה'ל כבר מאומן לגרש יהודים, בטח שהוא יוכל לטפל בערבושים. המוטיבציה כבר מעל ומעבר למצופה. כול חייל וחיילת בצבא ההגנה לישראל מוכנים לגרש את הערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אולי תפסיקו עם המילה המטופשת ועדת חקירה

    גודמן, 10/09/06 18:04

    ותתחילו להסיק מסקנות ,המטרה היא עונש ולא חקירה ניצחית.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    עוד יתברר שנשלחו ע''י הממשלה ולפי תוכנית מאושרת מהשב''כ (ל''ת)

    חכם אחד, 10/09/06 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    זהבה גלאון,מדוע את שותקת?

    זיגמונד עוּרקבי, 10/09/06 17:54

    אין מה לומר ? את בעד ? את נגד? את מהאו''ם?

    הגב לתגובה זו

    • אמת, מדוע היא ואנשי מר''צ האחרים שותקים? (ל''ת)

      קיבוצניק, 10/09/06 18:36

      הגב לתגובה זו

    • החילזון צרוד...

      רותם, 10/09/06 18:59

      עזוב את זהבה חילזון, היא יודעת מתי להיות צרודה ולשתוק...

      הגב לתגובה זו

    • לזהבה יש מילה אחת להגיד

      יאצקה, 10/09/06 19:21

      ז ו ל ת - זוהי כל מילה שניה אצלה

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    בשארה: ''סוריה היא מדינה דיקטטורית המפלה את אזרחיה''

    ויקטור מ., 10/09/06 17:49

    ח''כ ד''ר עזמי בשארה במאמר: ''על הקשר בין דת לדמוקרטיה'' פורסם בחוברת ''רבגוני'' בעריכת הפרופסורים נפתלי רוטנברג ואליעזר שביד ביולי 98:
    ''סוריה היא מדינה דיקטטורית המפלה לטובה אזרחים זרים משום שהיא לא יכולה לעשות להם מה שהיא עושה לאזרחיה''.
    המאמר הופיע שנית בשנת 2002 בספר בשפה האנגלית Jewish Identity in Modern Israel בהוצאת URIM PUBLICATIONS ומכון ון ליר בירושלים אף הוא בעריכת הנ''ל. הגרסה האנגלית הוגשה לאישורו וח''כ בשארה טרח למחוק ממנה את הקטע הנ''ל. האם עשה זאת בגלל שבינתיים טווה את קשריו עם השלטון הסורי או משום שחזר בו מהקביעה שסוריה היא דיקטטורה המפלה את אזרחיה לעומת אזרחים זרים – לא פירש.

    הגב לתגובה זו

    • תזהר אם אסד יראה את זה הוא לא ייתן לי לחזור! (ל''ת)

      בשארוני פפרוני, 10/09/06 19:59

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מזוז - אתה תותח, סוף סוף בנאדם עם ביצים בין כל התבוסתנים (ל''ת)

    הראל, 10/09/06 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כולם להיכנס לקרוא!!!

    קרית שמונה, 10/09/06 17:45

    פשוט בושבה איך שהחכים הערבים מזלזלים בחוק הישראלי, בושה איך שהם מרשים לעצמם לבגוד במדינה ואנחנו לא עושים כלום. בחירות הבעות אני אבחר ביחיד שיעצור את התופעה הזאת.. אתם כבר יכולים לנחש מי זה... מתחיל ב''ל''..

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אבל את כאנא הם הוציאו מחוץ לחוק ??????????

    מתתיהו, 10/09/06 17:44

    עושים מאיתנו צחוק
    הערבים השתלטו על מערכת המשפטית

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בעזרת מזוז ימצאו האשמים במחדלי ''מלחמת השבת הכבוד האבוד'' (ל''ת)

    יישר כוח, 10/09/06 17:43

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אבל את כאנא הוציאו מחוץ לחוק ???????????

    מתתיהו, 10/09/06 17:41

    עושים מאיתנו צחוק
    הערבים השתלטו על המערכת המשפטית

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לחקור ביד קשה

    אבו נבוט סטמבול, 10/09/06 17:40

    לחקור ביד קשה כמו שהש''ב יודע.
    הם רוצים להיות שהידים(קדושים)תנו להם את ההזדמנות!תיהיה להם האפשרות להזדהות מלאה עם הטרור המזרח תיכוני שהם מגינים עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לבוא חשבון - לא לוותר

    לילו, 10/09/06 17:39

    אם לא יכניסו אותם לכלא ויזרקו את המפתח אזי אנחנו ממש פחדנים ומתרפסים ואנחנו זה לא אני, זה השופט ברק ומחליפתו שהשמאל אצלה זה לא רק יד .

    צריך לבוא חשבון עם חברי הכנסת הערבים חשבון על כל השנאה ודברי הבלע שהם פרסמו בכל הרשתות בעולם ובכל השפות בזמן המלחמה .

    אני ראיתי איך שבישארה ימח התלהם ברשת הערבית אל ג'זירה אני ראיתי את המרגל הזה מעביר את האינפורמציה הרצויה לחיזבאללה דרך כלי אלק ראיון.

    אנחנו לא צריכים אותם כאן .

    תקום מיד דיקטטורה לזמן קצר ולו רק להעלים את אויבנו מבפנים . (ויש הרבה כאלו יפה שעה אחת קודם).
    הבא להורגך השכם להורגו.

    אך איזה יום נפלא זה יהיה שנקום כאן בוקר אחד בלי כל הערבים המוסלמים והפנאטים שונאי ישראל לדורותיהם.

    מהר לשלוח אותם לכלא במשפט מהיר.

    אלוהים עשה למען ימינך עשה למען תורתך הושיע ה' וענני כי מן המיצר קראתי יה.
    ויום זה קרוב הוא.
    לילו.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בושה למדינת ישראל

    רוני, 10/09/06 17:38

    בושה למדינת ישראל שח''כ מזלזלים בחוק עד כמה אפשר למתח את החבל? ולא רק בגלל שהפעם מדובר בחכ''ים ערבים,אלא היום זה הפך לנורמה מאוסה לזלזל בחוק,ועוד ח''כ שיושבים בבית המחוקקים,אם הם מזלזלים הם צריכים לענש יותר מאזרח רגיל ,מכיון שהם אמורים להוות דוגמא.''אם בארזים נפלה שלהבת{אם נבחרי העם כך}מה יאמרו אזובי הקיר''{אזרחי המדינה.}
    האם זוהי הדוגמא שמצפים מהם????? קבלו והפנימו

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    חוק למניעת הסתננות????

    אילן, 10/09/06 17:26

    סעיף 99(א) לחוק קובע, כי: ''מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייעו לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם''. סעיף 92 לחוק מזהה בין עבירת הקשר לעבירה המושלמת בקבעו כי ''קשר או ניסיון לעבור עבירה לפי פרק זה [הוא פרק ז' לחוק: ''בטחון המדינה, יחסי חוץ וסודות רשמיים''], דינם כדין מעשה העבירה''. המונח ''אויב'', הכלול בהגדרת העבירה, מוגדר בסעיף 91 לחוק כדלהלן: ''מי שהוא צד לוחם או מקיים מצב מלחמה נגד ישראל או מכריז על עצמו כאחד מאלה, בין שהוכרזה מלחמה ובין שלא הוכרזה, בין שיש פעולות איבה צבאיות ובין שאינן וכן ארגון מחבלים''.

    '(א) מי שעשה, בכוונה לסייע לאויב במלחמתו נגד ישראל, מעשה שיש בו כדי לסייעו לכך, דינו - מיתה או מאסר עולם.
    (ב) לענין סעיף זה, ''סיוע'' - לרבות מסירת ידיעה בכוונה שתגיע לידי האויב או ביודעין שהיא עשויה להגיע לידי האויב, ואין נפקא מינה שבעת מסירתה לא התנהלה מלחמה''.

    *סעיף 114 לחוק - מגע עם סוכן חוץ.

    (ב), ניסה אדם ליצור מגע עם סוכן חוץ, או שביקר במקום מגוריו או במקום עבודתו .

    הגב לתגובה זו

    • אנא, שתף את מזוז במידע זה!!! (ל''ת)

      שלמה, 10/09/06 17:36

      הגב לתגובה זו

    • שכחת דבר אחד קטן

      הה, 10/09/06 17:44

      החוקים לא חלים על הח''כים, זה לפחות מה שהם חושבים, תראה איזה פריצות יש בממשלה

      הגב לתגובה זו

      • א. ניתן להעמיד חבר כנסת לדין,

        אילן, 10/09/06 18:11

        לאחר סיום כהונתו, ללא צורך בהסרת חסינותו.
        ב. ביולי 2005 בג'ץ קבע
        שרק הערכה של חברי הכנסת שהיועץ המשפטי לממשלה נהג שלא בתום לב בהגשת כתב האישום יכולה להצדיק אי-הסרת חסינות.
        במהלך הכנסת ה-16 הוסרה חסינותם של חברי כנסת אחדים, אשר לבסוף הורשעו כולם בבית המשפט:

        נעמי בלומנטל: נחשדה במתן שוחד בחירות בצורת אירוח חינם במלון ''סיטי טאוור''.
        יחיאל חזן: נחשד שבעת הצבעה בכנסת הצביע פעמיים.
        יאיר פרץ: נחשד בהגשת עבודות שאינן שלו בלימודיו בשלוחת אוניברסיטת ברלינגטון, ובניסיון לקבל תואר במרמה מאוניברסיטת בר אילן.

        הגב לתגובה זו

        • אז עכשיו נשאר רק לאכוף את החוק..אני מחכה.. (ל''ת)

          אבי, 10/09/06 19:40

          הגב לתגובה זו

    • צודק אילן.

      דשד, 10/09/06 17:52

      הבעיה היא שמדינת ישראל היא כבר לא מדינת חוק וצדק.
      כול פושע יכול להפוך לחבר כנסת או שר.
      אפילו אוייבינו המרים והאכזריים ביותר -הערבים,מקבלים פתחון פה,מושבים וחסינות בכנסת.


      הגב לתגובה זו

      • אני ערבי ישראלי ובא לי לבקר בכל מדינות ערב

        יש לכם בעיה?, 10/09/06 19:39

        יש לכם בעיה עם זה ?

        אני ערבי והם ערבים הם לא האויבים שלי אנחנו בני אומה אחת אחים בדם

        הבעיה שלהם היא עם הציונים לא איתנו הערבים אזרחי מדינת ישראל
        שאנחנו כל כך אוהבים ורוצים שיהיה שלום בינה לבין כל מדינות ערב

        הגב לתגובה זו

        • לא כל מה שבא לך מותר לך

          חנן, 10/09/06 20:38

          יש חוק. לא ניתן לבקר במדינת אויב עפ''י חוק, אלא אם כן קיבלת היתר מהרשויות המוסמכות (משרדי הפנים, החוץ, הביטחון ומשרד רוה''מ). החוק כולל את כל תושבי ואזרחי מדינת ישראל גם את אזרחיה הערבים. למשל כאן יש שוויון - לאף אחד מותר לבקר במדינת אויב. אז למה ליצור אפלייה? הרי אתםהערבים נגד אפלייה, נגד גזענות. אם בא לך לבקר שם אז סע והשאר שם,אבל לעד ותחיה שם חיים טובים ומאושרים. שם אין אפליה ולא יהיו לך תלונות על גזענות ואין שם כופרים יהודים, ממש גן עדן. אם המשפחה שלך גרה שם אז כנראה ממש טוב שם - גן עדן עלי אדמות.

          הגב לתגובה זו

        • לא היה כל צורך בטרחתך, אנחנו יודעים היטב לאן נושבת הרוח בליבכם.

          אלי, 10/09/06 22:03

          לעם בישראל ברור כשמש לאן אתם (רוב ערביי ישראל) חותרים. לכן שום דיבור או מעשה של לכם יכול להפתיע אותנו, כמו שגם המצאותן של מצלמות המדיה המראות את ''מסכנותכם'' כשישראל מגינה על עצמה, גם היא כבר לא מפתיעה. מה שכן מפתיע (או שמא כבר לא כל כך) זה שהפוליטיקה שלנו ממשיכה להעלים עין ממעשיכם.

          הגב לתגובה זו

    • כן אבל שכחת יש לח''כ חסינות... (ל''ת)

      א, 10/09/06 17:53

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל הכבוד למזוז

    תום, 10/09/06 17:26

    לפחות מישהו אחד שאינו מושחת שעושה סדר בשחיתות הגואה במדינה..גירוש , יש לטרנספר הבוגדים לעירק.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מצויין !! ישר כוח ! (ל''ת)

    עומרי, 10/09/06 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אלוהים מה המהומה אלו עדיין נחשבים בני אנוש עד שלא הוכח אחרת.. (ל''ת)

    הדיקן מביר זית, 10/09/06 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא מבין????????

    תומר, 10/09/06 17:21

    למה חיכו עד עכשיו?למה המדינה שלנו תמיד באיחור?
    הרי ברור לכולם שהאויב הגדול שלנו מגיע מתוך הבית.דעתי היא להוציא חוק ולהוציא את המפלגות הערביות ''מהכנסת''(בטח ובטח בזמנים קשים אלו מלחמה וכ'ו)כי גם החכי''ים הערבים שעדיין נשארו בארץ בטח מרגלים לטובת הפלסטיאים!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא לחקור !! לאסור ל 20 שנה !!דיי לזלזול הזה (ל''ת)

    ISRAEL, 10/09/06 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    את מפלגה של כהנאא כך פסלו ואתם לא פוסלים הם יותר גרועים מי כךךך

    אלי, 10/09/06 17:14

    תמיד היהודים בתי משפט וחוק גברים על יהודי נגד ערבים הם מתקפלים הגיע הזמן להוציא את מפלגה הזו מי החוק

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לכל חבורת נחשי הכנסת המתחממים בשמש דמשק, בצאתכם הכישו את משעל..אה? (ל''ת)

    palestina-viper, 10/09/06 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כבוד והדר למזוז שזוקף קומתנו כל פעם מחדש (ל''ת)

    ציוני נלהב, 10/09/06 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מזוז לא יזוז! הכל מסך עשן!!!!

    דורון94, 10/09/06 17:10

    היועץ המשפטי לממשלה יודע שהעם כועס על הממשלה ועל ''המערכת המשפטית'', שבגללם אנשים כמו עזמי בשארה, יכולים לעזור לאוייב בגלוי ללא פחד, מתוך ידיעה ששום גורם ''משפטי'' לא יעז לנקוף אצבע נגדם! עכשו מזוז רוצה להראות שהוא ''עושה משהו'' לכן הוא ''יחקור את השלושה'',ואת זה מזוז עושה, כדי להרוויח זמן... עד שהרוחות תרגענה! אל תאמינו למסך העשן הזה שמזוז מפזר!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק!

      דני, 10/09/06 17:55

      לקחת לי את המילים מהפה!

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    שאלה: האם לחברי כנסת מותר לרצוח אנשים ?

    חסינות, עד איפה, 10/09/06 17:10

    האם רצח מותר במסגרת החסניות של חבר כנסת ?

    בגלל שאני מבין שמותר להם לתמוך בטרור נגד אזרחי ישראל. השאלה היא האם מותר להם בעצמם להרוג אזרחי ישראל ?

    החסינות הזאת של חברי כנסת, שמאפשרת להם לתמוך בטרור ממש מקוממת.

    עד כמה אפשר למתוך את החסינות כדי להביעה את השנא שלהם לעם ישראל ?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ליועץ המשפטי לממשלה

    אבי, 10/09/06 17:08

    לא יותר פשוט וזול להשאיר אותם שם ? לתפיסתם, המדיניות, המוסר והתרבות הסורים עולים על אלו שבישראל כך שאם נשאיר אותם שם, נראה לי שכולם יהיו מאושרים.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ספר מי ידידך ונדע מי אתה, לאסד גם ידיד עדין נפש בשם נאסרראלה.. (ל''ת)

    ברבירוסה, 10/09/06 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    היה טוב יותר אם לא היו נותנים להם לחזור בכלל לארץ

    בדואי, 10/09/06 17:07

    היה טוב יותר אם לא היו נותנים להם לחזור בכלל לארץ, שיארו אצל אסד יצחצחו לו את הנעליים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      בדואי מהגליל, 10/09/06 19:24

      צודק

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    האדמות הכבושות

    גדעון, 10/09/06 17:01

    אסמע יא עזמי,
    במלחמת יום כיפור ,פלשה סוריה לשטח ישראל,לצערך,סוריה עשתה מקח טעות והפסידה שטחים.אם יש לך טענות,לך לראיס ותתלונן אצלו,מה אתה מתחכם.
    שאלת תם - אם סוריה היתה כובשת את טבריה,היית פוצה את פיך ?.
    אנא,תשאר בסוריה על תקן של נחש ארסי,אולי זה מה שאתה,או אולי עקרב ?.
    איך מייצג את ערביי ישראל אלא את עצמך.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא יעשו להם כלום, החברים שלהם ממר''צ יגנו עליהם (ל''ת)

    א, 10/09/06 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אסד תעורר כבר שנים רבות שהגולן לא שלכם

    אי, 10/09/06 17:00

    הפסדתם אז במילחמה אז לפחות תיסתמו אם פניכם לשלום מה טוב אם לא אל תאימו ותציבו תנאים
    ואל תאימו במילחמת גרילה אפילו אולמרט היום יודע מה לעשות אם כמותכם (לאחר ניסיונותיו הכושלים)

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הגיע הזמן שמישהו יעשה פה סדר

    חי, 10/09/06 16:56

    כל הכבוד למזוז
    אני מוריד בפני האיש את הכובע ולא רק בגלל המיקרה הזה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צדק בסדום ? (ל''ת)

    שמשון, 10/09/06 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יאללה.. עוד כמה מנדטים לבל''ד .. (ל''ת)

    תודה, 10/09/06 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה פה יש לחקור?

    אלי הרחובותי, 10/09/06 16:53

    מה פה יש לחקור?
    הינה העובדות
    1) האיש נסע למדינת אוייב נגד החוק
    2) אומר במפורש שהוא והערבים בעלי ברית של סוריה במלחמתם בנו.
    3) תומך ''בשיחרור באדמות הכבושות'' שכוונתו חיסולנו הפיזי!
    רק עבור שלושת העובדות האלו יש להרוג אותו ללא משפט!
    לפני שנה חקרו את א-סאנע... ללא תוצאות!!
    הוא עדיין משמש סוכן ואיש גייס חמישי של האוייבים בכנסת!
    צריכים להפסיק לחקור בוגדים ואוייבים!
    צריך לתלות אותם במרכז העיר!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה יש לחקור? העבירה בוצעה!

    ג, 10/09/06 16:50

    חקירה אחרת צריכה להיות בגידה וריגול!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למצות את הדין עד תום

    חנן, 10/09/06 16:48

    לחקור מהר, לשפוט מהר ולהכניס מהר. למען יראו ויראו.
    חסל סדר גייס חמישי. מי שלא בעדנו - נגדנו - כה אמר לנין ועשה מהפכה.
    כדי שיהיה כאן סדר לא צריך דמוקרטיה, צריך דמוקטטורה כמו בסינגפור, מלזיה, אינדונזיה ופקיסטן (במקרה מדינות מוסלמיות שאין להן קשר לישראל). שם בשארה ומרעיו לא היו פוצים פה ומצפצפים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    תסריט

    אילתי1, 10/09/06 16:47

    ''שלום בני דודי היקרים,ברוכים השבים מדמשק,המתנתי לשובכם בשעה טובה,קיימת דעת קהל כועסת,הציבור טוען שאתם עבריינים ומשתפי פעולה ומקיימים מגע עם האוייב,אי לכך אני מצטער לעכב אתכם,אל דאגה,תיגבה מכם עדות ללא אזהרה,אנחנו כמו אחים,בני ברית,תשאלו את אברהם אבינו,העניין ישכח במהרה,עם ישראל מתלהם ושוכח,''

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    למה באיחור ולמה ספקות? להסיר חסינות ולחקור מיד!!!

    אמרי, 10/09/06 16:46

    איך לכל הרוחות נותנים להם לנסוע ללא אישור מלכתחילה?
    יש להקים ועדת חקירה מלכותית מיד!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    טוב מאוד. זה נקרא : דמוקרטיה מתגוננת . (ל''ת)

    י.ל., 10/09/06 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בשארה אתה מבין בלוגיקה ?!?! ....

    צדק תרדוף, 10/09/06 16:44

    אתה טוען שהשטחים שכבשנו ב67' שייכים לפשתינאים - עובדה.
    אתה מכנה את עצמך, וכול ערבי ישראל מכנים את עצמם - פלשתינים - עובדה.

    עכשיו,
    אתה קורא לישראל להחזיר את האדמות שכבשנו ב67' לעם הפלשתיני.
    באותו הזמן אתה אומר שיש לך זכות לחיות בארץ ישראל, ואתה לא מתכוון להגר לשטחים הפלשתינים.
    איך כול זה מסתדר ?????

    אם אתם מתכוונים להשאר בישראל לעולמי עד, והשטחים ישארו בחזקתנו, אז הרי שהם שייכים גם לעם הפלשתיני -אתה וערבי ישראל. ואתם מתכוונים להשאר כאן.

    אתה מבין את הבעיה הלוגית בטיעונים שלך ...
    שוב פעם אתה מתגלה כעוכר ישראל
    למזלך אתה חיי במדינה דמוקרטית, כי בכול מדינה ערבית היו תולים אותך על עמוד חשמל.
    אבל אתה תמשיך לחיות כאן, להנות מהחופש שקיים במשטר דמוקרטי צבוע, להמשיך להסית נגד העם היהודי והמדינה היהודית שהעלו את רמת החיים שלך פי 100 מזו שהיתה לך ולאבות אבותיך שחיו במצרים סוריה ולבנון. (ובגלל זה גם היגרתם לכאן, כדי להנות ולהתבשם מן הרווחה שהיהודים הביאו לארץ הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שהבוגדים יישבו בכלא

    דנה, 10/09/06 16:44

    בוגדים אמן תשבו בכלא
    צריך לחוקק חוק נגד בגידה ועזרה למדינת אויב בושה לכם תתפטרו ותעברו לגור בסוריה אל תיתנו להם להיכנס לארץ שיישארו שם וייקחו גם את כל הערבים הבוגנים האלו איתם.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לחקור?- לגרש. (ל''ת)

    המטיף, 10/09/06 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא די בחקירתם

    איש שלום, 10/09/06 16:42

    אנשים אלה חייבים, לעניון דעתי, להעצר ולהחקר. כך, אני מניח היתה המשטרה נוהגת עם כל אזרח אחר במדינה במיקה דומה, וכך אני משוכנע היא חייבת לנהוג במקרה זה. פחות מכך יתפרש ע''י הציבור, ובצדק, כנכונות לספוג עוד ועוד השפלות מצד חברי כנסת וחבריהם. מספיק עם ההתבזות.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שנלר - כל הכבוד

    דוד, 10/09/06 16:42

    הרומאים אמרו: הרוצה בשלום יכון למלחמה. מוכנות לשלום רק לא מתוך חולשה. המשך כך

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הם מזדהים עם טרוריסטים.

    טרור, 10/09/06 16:42

    הם קוראים לטרור התנגדות. מאיפה אתם יודעים אם הם לא מרגלים? אולי נתנו להם מידע? הם מסתובבים בכנסת ובמדינה. אנחנו מדינה מתאבדת. מדינה שלא מעריכה את עצמה. איזה מנהיגות עלובה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ההמלצה שלי לא להחזיר אותם בכלל ....

    אמיר-ערבי נוצרי, 10/09/06 16:41

    אנשים כאלה שקודם כל פוגעים במדינה.. בתושביה... ובאזרחיה ...
    וכמובן שפוגעים בי ובנאמנותי למדינה ...
    הרי הם שם הביעו את תמיכתם בחיזבאלה ... בסוריה... וחיממו את האווירה ... בכך שאמרו שישראל תתקוף כדי להחזיר את כוח ההרתעה ...
    אנשים כאלה שמצפצפים על החוק ... צריך להוקיע מתוכנו ...
    פשוט אני נקרע מבפנים על זה שנותנים לאנשים כאלה ללכלך את השם שלי ...
    אני לא מבין מה יש לחקור פה... הרי יש עבירה ברורה...
    לדבר עם אויב.. זה עבירה...
    ולך תדע מה הם עשו שם ...
    מזוז ... אתה כישלון ...
    המדינה הזאת ממש עילבון ..
    נותנת לאנשים לבגוד בה באופן חופשי ...
    אם הייתי יכול להחליט ... אנשים כמו השלושה האלה הייתי מסלק אותם מהמדינה...
    פשוט בושה .

    הגב לתגובה זו

    • יצאת גדול...עכשיו יאהבו אותך יותר.....חחחחחחחחחחחחחחחח

      פיייששש, 10/09/06 19:17

      יעני יא אח'...אתה עכשיו ...מתייהדן..
      וללק ...בלי רושם, הרי כולם יודעים ומכירים ..ערבי נשאר ערבי....גם אם אתה נוצרי ....אז מה?

      הגב לתגובה זו

      • האיסלאם מ**** לאנשים את המוח ואונס להם את יכולה החשיבה העצמאית (ל''ת)

        מוחמד, 10/09/06 20:01

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה זה השטויות האלו ? צריך לחקור אותם על תמיכה באויב

    טרנספר לערבים, 10/09/06 16:41

    ובגידה

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הם עברו על החוק, צריך להתנהג איתם כעבריינים.

    אף אחד, 10/09/06 16:40

    לא להקל ראש במעשיהם, כל עוד הם חברים בכנסת ישראל עליהם להתנהג כחלק ממנה, הם מעוניינים להגדיל את השסע הקיים בין יהודים לערביי ישראל, אני חייב להודות שהם מצליחים יפה אצלי.

    הגב לתגובה זו

    • לטפל גם ברצח ע''י ערבים לאומניים בכבישים

      שפיץ, 10/09/06 17:59

      במרבית התאונות מעורבים ערבים ועל פניו ניראה שזה מכוון.
      טיפול במפירי חוק כולל חברי כנסת עשוי לצמצם רצח בכבישים על רקע לאומניות

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    נו. אז מה ? הם ימשיכו להשתיין עלינו.

    צ______________, 10/09/06 16:40

    ואנו נמשיך להגיד. שזה בכלל גשם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון רק לשמאלנים (ל''ת)

      ססס, 10/09/06 17:41

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    צריך להוציאם מחוץ לחוק כמו (ל''ת)

    הרב כהנא, 10/09/06 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מזוז הוא מהיחידים הנורמלים שמבצעים את עבודתם בממשלתנו. יישר כוח! (ל''ת)

    אודי, 10/09/06 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    למזוז ,ספר לנו למה רק אולמרט לא נחקר ? (ל''ת)

    נעמי, 10/09/06 16:34

    הגב לתגובה זו