• 73.

    לא יאומן איזו סמרטוטיות אנחנו מפגינים

    מיקי, 05/02/07 16:38

    כלפי הערבים האלה, שהם גיס חמישי לכל דבר. לא ייתכן שנחשים כמוהם ישבו בכנסת וישתינו על חוקי המדינה.
    לסלק אותם מהכנסת מ י ד, לתבוע אותם לדין על ביקור בארץ אויב, ולשקול ביטול האזרחות שלהם. לכל היותר ייחשבו ל''תושבים'' בלי זכויות מופלגות.
    י ש ג ב ו ל !!!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כבר אמרו חז''ל, מחריביך ומהרסיך ממך יצאו.

    הילל החכם, 05/02/07 15:07

    אם שלטונות החוק, לא יעצרו את מיצעד הבוגדים, לארצות אוייב, בעוד מועד ולכלוא אותם. כי אז באמת אין לי מה להגיד, ונותר רק להיתפלל שאלוהים ישמור על מדינתנו היקרה והיחידה, שניבנתה בדם בניה ובנותיה .

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כנראה יש לו ברית סודית עם ליברמן שירוויח עוד מנדטים מההתנהגות הזו!!

    ארנון, 10/09/06 09:57

    בשארה יכול לשוב ארצה ללא כל דאגה בידיעה כי הרפיסות של שלטון החוק שוב תעמוד לצידם של המצפצפים על החוק.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ח,כ בשארה

    ישראל.ח, 10/09/06 00:03

    אם המטוס בו יחזרו החכים הערביים מסוריה יתרסק זה יהיה היום המאושר בחיי.

    הגב לתגובה זו

    • and if israel will boom it

      simon, 10/09/06 06:47

      i'll be happier

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    להעיף את הבוגדים מכנסת ישראל, וכן, לא לאפשר להם לחזור!!! (ל''ת)

    בוגדים החוצה!!!, 09/09/06 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לא לתת להם להיכנס בחזרה לארץ

    דנה, 09/09/06 22:31

    שיישארו בדמשק. אפשר לשלוח אליהם את כל משפחתם העניפה וגם את שכניהם. לא ייתכן שהם יסעו לסוריה ויוכלו לחזור לארץ כאילו כלום. גם לא כדאי להכניס אותם כאן לכלא כי זה עולה לנו הרבה כסף. אז שיישארו שם, ולהפסיק לשלם את משכורתם כחברי כנסת. שהסורים יממנו אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ולמה הוא הגיע עכשיו לדמשק? גם הוא חש בחולשת ההנהגה (ל''ת)

    לא העיז בזמנו, 09/09/06 19:03

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק - שרון לא היה נותן לו לחזור חד משמעית (ל''ת)

      ולכל, 10/09/06 08:02

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אתם עם אידיוט אוכלים אותכם מביפנים!!!! (ל''ת)

    אחמד, 09/09/06 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    פאן ערביות

    עזמי בשארה, 09/09/06 16:18

    עזמי בשארה והחכים מבל''ד חרטו על דגלם את הלאומיות הערבית ואת הקשר ההדוק בין העמים הערבים בתוך האומה הערבית הגדולה מבלי קשר לשלטון באותה מדינה הם נמצאים כי בעורבו של יום המהות הזאת עולה על כל ההבדלים והמחלוקות במדינות אלה , על כן ובהיותנו ערבים פלסטינים זכות טבעית לנו להיות בקשר הדוק וטבעי עם כל העמים הערבים ןבמיוחד אלה אשר מבחינה תרבותית והיסטורית נחשבים לקבוצה אתנית אחת והרבה יותר הומוגנית מ''קיבוץ גלויות'' המצאתי. לכן חוק גזעני כל שהוא לא יביא אותנו להגדיר חלק או חלקים מאומתנו ועמנו כ''מדינת אויב''
    כל הכבוד גמאל ,ואסל, ועזמי
    כולנו אתכם.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לעזמי לגאמל ואסל,אבל תשארו שם,כי...

      אבו נפחא, 09/09/06 16:37

      כל הכבוד לעזמי לגאמל ואסל,אבל תשארו שם,כי...הנאמנות שלכם נתונה לקבוצתכם האתנית בסוריה שמתנגדת לקיום מדינת ישראל ושואפת למחוק אותה בכל דרך,גם שימוש בחברי כנסת וחסינותם כגייס חמישי, .שלטונות ישראל צריכים לקחת בחשבון את הצהרת הנאמנות הגיזעית שלכם ולפעול כלפיכם בהתאם.כל מדינה ברת דעת היית מצרפת את משתפי הפעולה עם הסורים לאחייהם בכלא.אז כל הכבוד על המוכנות שלכם לשבת עם האחים בנפחא.חג רמדאן ואייד אל פיטר שמח.נבקר אתכם שם.

      הגב לתגובה זו

    • כדאי, שבשארה יגיש את מועמדות לפרלמנט בסורי. (ל''ת)

      וואלד אל כליב, 09/09/06 17:23

      הגב לתגובה זו

    • לאומיות ערבית '' עזמי בשארה'' ??

      אלעזר, 09/09/06 17:41

      אתה בודאי מתכוון ללאומיות של שינאה ערבית כמו למשל בין סוריה לירדן או בין סוריה ללבנון או בין סעודיה לחיזבללה או בין לוב לכל העולם הערבי לא חסרות לכם מריבות ושנאות והלאומיות הערבית שאתה מדבר בזכותה קימת על הנייר היא לעולם לא תיתממש ראה איך הופקר חיזבאללה במלחמה האחרונה ולידיעתך ואני בטוח שאתה יודע אותכם הערבים שמתגוררים בישראל שונאים הכי הרבה ולא יעזור לכם כלום אותכם כולם שונאים.
      בקשר לקיבוץ גלויות שהיזכרת היכן שהוא היא הוא היתפלל אותה תפילה והיתה לו אותה תקוה לחזור לארץ אבותיו האם אתם למשל מאמינים באותו הקוראן { ראה שיעים וסונים} אז מי יותר הומוגני גם בלאומיות וגם באמונה אנחנו היהודים או אתם הערבים המפולגים ??

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    זה כבר לא מצחיק ישראל כל כך מפגרת פששששש לא מאמין!! הוא בטח מרגל!!! (ל''ת)

    מוחמד, 09/09/06 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    להפסיק לשלם מיסים!!!

    Udi, 09/09/06 14:25

    למה אנחנו צריכים לממן מכספי המיסים שלנו נסיעות של חברי כנסת למדינות אוייב שמצדיקות את פעילות האוייב נגדנו???.
    ביזיון!!!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כמו שהם מצפצפים על החוק העם צריך לטפל בהם (ל''ת)

    בצפצוף על החוק, 09/09/06 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הוא בוגד! אם היה אזרח מן השורה ולא חכ

    ז, 09/09/06 12:55

    הוא היה מועמד לדין בגין כניסה למדינת אויב.

    יש לדאוג להסרת חיסנותו ולהעמידו לדין

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שישאר שם ושלא יתנו להם לחזור (ל''ת)

    לקחת להם ת''ז, 09/09/06 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לכל המגינים על הח''כים הערביים...

    אורי, 09/09/06 07:50

    רק לפניי כשנתיים היה פולמוס שלם שבו דרשו הח''כים הערביים שיהיה להם נציג בועדת חוץ ובטחון.הם טענו וכמובן בגיבוי השמאל הישראלי שאם ישללו מהם זכות זו זאת תהיה גזענות,ובסופו של דבר מוחמד ברכה נכנס לוועדה.סוריה היא לא רק מדינת אויב כי אם גם מדינה תומכת טרור(חיזבאללה,ג'יהאד איסלמי וחמאס),כאשר כל ראשיי ארגוניי הטרור יושבים קבע בדמשק תחת חסותו של אסאד הבן.אם הכנסת לא תבצע דבר פשוט והוא אכיפת החוק שלה עצמה נגד נסיעה למדינות אויב,התוצאה תהייה שבוועדת חוץ ובטחון יעודכנו החכ''ים במידע הסודי ביותר מראש השב''כ וראש אמ''ן(הוועדה הזו היא היחידה שלעולם אינה מצולמת וחשופה לתקשורת),וברצותם יסעו הח''כים הערביים לדמשק לעדכן אותו בדיווחי מודיעין וצבא סודיים שאותם יוכל לנצל לתועלתו או לשתף בהם את חיזבאללה וחמאס.זהו התסריט הכי פשוט וברור,עכשיו הגיע הזמן להפסיק את הזלזול,הבוז והפרת החוק של הח''כים הערביים,לפניי שנשלם עלייה במלחמה הבאה !.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כולכם גזענים

    מוראד, 09/09/06 01:08

    למה ביגדים???? ד''ר בשארה ערבי ומבקר מדינה ערבית כל הכבות לו

    הגב לתגובה זו

    • וואלק אתה צודאק הם הלכו ראק

      עדיין עצבנית, 09/09/06 01:26

      החליפו מתכונים של חואמוס וקפה טוב ומרשמים לבקלאווה.. מה פתאום שערבי שנוסע למדינת ערב הוא מרגל?? הוא עושה שלום!! גם איראנים עושים שלום!! ומה הכי כיף? שאתה מהתשלום מיסים שלך מממן את זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • What makes two?

      Two Idiots, 09/09/06 03:57

      One idiot and an even bigger idiot = makes two arab idiots. LOL

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    הוא כל כך אוהב את סוריה? שישאר שם (ל''ת)

    אל תתנו לו, 09/09/06 00:29

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אני אסבול אותם עד שליברמן יהיה ראש ממשלה (ל''ת)

    אז הם כבר יעלמו, 09/09/06 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לא לתת

    קךן, 09/09/06 00:17

    לא לתת להם לחזור לארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הם רוצים להציל את בל''ד אחרי התבוסה האחרונה

    ערבי, 09/09/06 00:12

    הם יודעים שיקום רעש אחרי נסיעתם זו - והם זוכרים שהרעש שנוצר סביב בשארה אז עזר להם מאד בבחירות - אני לא רוצה לומר שהם משתפי פעולה עם ישראל ו משלתה אבל יש סימן שאלה גדול לגבי נסיעתם זו !

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    זהו עכשיו זה בטוח , הם סוכנים של המוסד! (ל''ת)

    jetnet, 09/09/06 00:06

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שישלמו מיסים בסוריה

    אור, 09/09/06 00:05

    האנשים האלה הם נגד מדינת ישראל ומהווים סכנה מוחשית לקיומה למרות שאת צמאונם הם רווים ממנה. זה לא מעניין אותם שישארו שם
    לכל הרוחות .
    ''אזלת יד ''הרשויות בעניין זה כבר מביש את הממסד. אם ה''חברים'' יצאו בשליחות שונאי ישראל שישלמו מיסים בסוריה, אחרת איני מבין את נענוע העריסה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא לתת להם להיכנס לארץ (ל''ת)

    רינת, 08/09/06 23:54

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    יש למדר את בשארה מכל החומר המסווג, לו הוא נחשף בכנסת!!! (ל''ת)

    גיס חמישי!!!, 08/09/06 23:48

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בוגדים !!! (ל''ת)

    הגיון, 08/09/06 23:47

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    במידה נורמלית זה נחשב בגידה וגזר הדין מוות (ל''ת)

    אורלי, 08/09/06 23:33

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    סוריה מדינה כלבבכם - תישארו שם , למה אתם צרכים ''לסבול'' בישראל (ל''ת)

    אל תחזרו !!!, 08/09/06 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    וואלק שלא יחזרו. (ל''ת)

    אבי, 08/09/06 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לאסר את כניסתם לישראל

    אזרח, 08/09/06 22:42

    אין צורך להעמידם לדין חבל על כספי הציבור , יש להודיע כי אזרחותם הישראלית נשללא ואין להם יכולת לשוב לישראל .

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    תגידו למה הם כל כך אוהבים את המנהיגות הסורית המדכאה את עמה...

    אלי, 08/09/06 22:40

    חברי הכנסת הערבים,זה לא מספיק שמדינה ערבית בשביל להזדהות עם הנהגתה.בסוריה שולט מיעוט שמדכא כל ניסיון לפתיחות דמוקרטית..מה לכם ולדיקטטור בסוריה .בקרו בסוריה ..אבל למה להזדהות עם ההנהגה הטוטליטרית הזאת.??

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יוזמת שלום חדשה, תמורת הגולן, סוריה תסכים לפרז את סכנין.. (ל''ת)

    שלום תמורת חלום, 08/09/06 22:36

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לשלול האזרחות מיד - ולא לאפשר להם לחזור לישראל (ל''ת)

    יהודי, 08/09/06 22:34

    הגב לתגובה זו

    • מסכים בהחלט !

      ישראלי גאה, 08/09/06 23:56

      יתכנס בית הדין העליון היום ! ערב שבת קודש ויעשה מעשה למען יראו ויראו אזרחי המדינה, דינם של בוגדים מהו !

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    חבר פרלןמנט סורי בישראל

    איש הצדק, 08/09/06 22:32

    האם יעלה על הדעת שחבר פרלמנט סורי ינקר בישראל?ויצא חיי בסוריה?רק במדינה נאיבית שאבדה את כושר ההרתעה המוסרי זה יכול להיות. בירושלים אין דין ואין דין.כל אחד הישר בעיניו יעשה.ואחר מתפלאיםהניגי הדור למה לא מכבדים חוק.בשארה כל הכבוד לך.תמשיך לצחוק מאבירי הצדק של בית המשפט הישראלי.חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הם עברו על חוק. לא לתת להם לחזור (ל''ת)

    doctor, 08/09/06 22:24

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ע''פ חוק

    שוקי, 08/09/06 22:17

    המדינה צריכה למצות איתם את הדין ע''פ החוק.
    אין מקום לפשרות בעניין זה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא לתת להם לחזור!!!!!!!!

    אריאל, 08/09/06 21:57

    לא לתת להם לחזור!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מתביייש להיות ישראלי

    נדב, 08/09/06 21:54

    איזה מדינה יאללה...
    ח''כים נוסעים לאר אויב וכאילו כלום...

    הגב לתגובה זו

    • אני אתך נהפכנו לחרצופים (ל''ת)

      טל, 08/09/06 23:21

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל פעם בג''צ מציל אותם.אני מתחנן

    לעשות לזה סוף., 08/09/06 21:51

    שהפעם בג''צ יהיה עם רובו רובו של העם שגם צודק .

    אני קורא לממשלה לא להחזיר אותם ארצה.

    ואם כן לשפוט אותם.

    גם לחברי הכנסת שבפגרה עוד מלפני המלחמה אני קורא לפעול בעניין.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ביקור בדמשק

    אורי ה, 08/09/06 21:45

    חברי הכנסת המיצגים את האוכלוסיה הערבית יודעים שלא יענשו על עברה חמורה זו (נסיעה לארץ אויב) העם בישראל ובעולם יכול להענישאת המיוצגים שלהם:ערביי ישראל.לא לקנות מוצרים ערביים, לוותר על אירוח אצל ערבים לא לבצע עבודות ע''י ערבים פשוט להחרים!!!!!! אולי זאת תהייה התשובה לאי ענישה?!?!?

    הגב לתגובה זו

    • אצלנו בכפר...

      הנרי ה-8, 09/09/06 05:48

      אצלנו בכפר מתגלגלים מצחוק...לא לבצע עבודות על ידי ערבים...הצחקתנו. מי יעשה את העבודות...אתה...?

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    האם יועמד לדין או שעסקינן בתסמונת קלקסבלד משופרת? (ל''ת)

    תמימי, 08/09/06 21:41

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 08/09/06 21:38

    אצלנו בכפר יודעים יותר...
    מה אתם חושבים כל המתלהמים כאן...? אתם לא מעלים על הדעת שאולי הוא בשליחות המדינה...? ערביי מדינת ישראל הם הגשר לעולם הערבי. גשר השלום. במקום לקלל ולהתלהם, תברכו על פעולתו הברוכה.

    הגב לתגובה זו

    • לפעמים אפילו אצלכם בכפר צודקים. (ל''ת)

      למשל הפעם, 08/09/06 22:05

      הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך לחלוטין..צריך להציל את מתלהמים מעצמם..עם טיפש.

      אורן, 08/09/06 22:36

      אל תעלב מן הגזענים וכל הכתומים שמה שמעניין אותם זה להילחם ועוד פעם להילחם העיקר להגשים את החלום המופרע שלהם לארץ ישראל הגדולה.
      חבל רק שהבן לאדנים והכתומים למיניהם לא יכולים להילחם אחד בשני ולהניח לאנשים שפויים לנפשם.

      הגב לתגובה זו

      • אני לא מן הכתומים - אלא בעד שיוויון לכל אזרחי

        ה, 09/09/06 13:02

        ישראל כולל הערבים ובני הדתות האחרות. אבל מפה ועד לבגוד במדינה וללכת לשבת ולהצטלם עם הגרוע שבאויבי המדינה (נסראלה) הדרך ארוכה מאד.

        היגע הזמן שמדינת ישראל תחוקק חוקים שימנעו מאזרחיה ובעיקר הערבים להשתמש בדמוקרטיה הישראלית נגד המדינה

        הגב לתגובה זו

    • אל תבלבל , יש מליון דרכים אחרות להדברות.ולא מפלגה שלמה

      שייך ג'יפה, 08/09/06 22:50

      שנוסעת.

      הגב לתגובה זו

    • and maybe not..... (ל''ת)

      simon, 10/09/06 06:44

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    למה בשארה לא יכול לייצג את בוחריו בנאמנות?

    אפרים, 08/09/06 21:05

    מה הקטנוניות הזאת?
    לא יתכן שבמדינה דמוקרטית ייגזר על כ- 20% מהאזרחים להיות לא נאמנים לבני עמם.
    אם ליהודים קשה להתנתק מהערבים - אז שיאכלו את התבשיל שהם מכינים.

    הגב לתגובה זו

    • איזה אינטרסים יש לערביי ישראל בסוריה?

      אודי, 08/09/06 21:20

      אם הוא רוצה לייצג את בוחריו שיתחיל לדאוג לבעיות היום יומיות שלערביי ישראל, ותאמין לי שלא חסר.

      אחוזי ההצבעה במגזר הערבי בבחירות האחרונות הראו בברור איזה אמון נותן הציבור הערבי במפלגות שאמורות לייצג אותו בכנסת.

      הגב לתגובה זו

      • זכותם הטבעית של ערבי ישראל לבקר אצל בני עמם

        999, 08/09/06 23:22

        מה הבעיה בזה ?

        הרי שהם ערבים בני אומה אחת
        הבעיה של סוריה היא עם היהודים הציונים לא עם ערבי ישראל המוסלמים ברובם אז סוריה היא האויב של היהודים לא של הערבים הישראלים אז מה הפלא שהם מבקרים בסוריה

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    סוריה מציגה: כנס הקריקטורות של כנסת ישראל.. (ל''ת)

    קריקטוריסט דני, 08/09/06 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    להשאיר אותם שם (ל''ת)

    גלי, 08/09/06 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא לאפשר להם לחזור

    איתן, 08/09/06 20:23

    וברוך שפטרנו.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מדינה עלובה

    NY, 08/09/06 20:23

    ככה נראית מדינה המתירה לחברי הכנסת (המחוקקים) לנהוג בחוקיה ככל העולה על רוחם.
    אולמרט/פרץ/דיכטר...היכן אתם, מדוע תאפשרו להם לחזור, או אולי הם נסעו בשליחותכם המתרפסת מול הטרוריסט מדמשק?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    להעמיד אותו לדין מיד!

    בר, 08/09/06 20:22

    תומך באויב, תמך בנסראללה משך כל המלחמה. להעמיד לדין מיד בעבור בגידה אזרחית במדינה ולהגלות אותו ללבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שיישארו שם. לא לתת להם להיכנס חזרה ולשלול את כל זכויותיהם כחכ''ים (ל''ת)

    כאיולו די..., 08/09/06 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    תגובות של מפגרים מתלהמים

    ., 08/09/06 20:00

    במקום להסתכל על הצד החיובי
    אולי הם יכולים לשמש כראש גשר ליצירת איזשהו בסיס להידברות ולמשא ומתן שיביא שלום

    הגב לתגובה זו

    • אתה בכלל לא מפגר,רק תסביר לי

      עלי בבה, 08/09/06 21:05

      האם חאלד משעל יכול להסתובב חופשי בכנסת ישראל?
      האם ההנהגה הבכירה יכולה לשבת בדיוני הממשלה ואף לשמוע סקירות בטחוניות?
      ישיבתם של בשארה,זחלקה,וטאהא
      בכנסת ישראל ולאחר מכן נסיעתם למדינת אוייב כמוה כישיבתם של אוייבנו עצמם בכנסת ישראל.
      לכן ידידי נראת המדינה כפי שהיא נראת,לכן כל אחד כטוב בעיניו יעשה,
      לכן אין דין ואין דיין,ואנו משלמים על מעשיהם או יותר נכון אי מעשיהם של מנהיגינו.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הנהגתנו מכרה נפשה לאויב

    יוסף, 08/09/06 19:53

    הפעם - אם לא תהיה תגובה כואבת ביותר- אין אלא להסיק כי הנהגתנו מכרה אותנו - למה גוייסתי ? - למה נלחמנו ? עד כאן- וברצינות רבה

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא לתת להם לחזור ולשלול להם את האזרחות (ל''ת)

    עמיר, 08/09/06 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    יש איסור על ביקור בארץ אויב- או להעמידו לדין או לא לאפשר לו לחזור. (ל''ת)

    המטיף, 08/09/06 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לאסור את כניסתו חזרה ! (ל''ת)

    יאיר, 08/09/06 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חבורה של חלאות

    שי, 08/09/06 19:49

    שבועים אחרי מלחמת לבנון השניה הם הולכים להראות תמיכה למי שחימשו את חיזבאללה ועדין מחמשים. אם זה היחס שהחברה הערבית רוצה ליצור, אין בעיה פשוט מאוד יהודים יתחילו להחרים כפרים ובעלי עסקים ערבים שוב פעם כמו באינתיפדה שילמדו לא לירוק לצלחת שממנה הם אוכלים!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ח''כים בדמשק

    גלילי, 08/09/06 19:46

    מר מזוז הנכבד, הגיע הזמן, שבמקום לעסוק בחיי המין של אנשי צבור וכמה ''מתלוננות'', (שכנראה רובן לא קבלו את האתנן המקווה) להפעיל את החוק לגבי מנוולים, המנצלים את חוסר ענינך בדברים פעוטים, כמו בגידה בשבועת אמונים למדינת ישראל וחוקיה ובגידה ע''י מסירת ידע צבאי וכלכלי לאויב!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    עוד אחד שמזהה חולשה וחוסר אונים מיצד ישראל. (ל''ת)

    דודי, 08/09/06 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם יקרה להם משהו אין ישראל רואה עצמה כאחראית להחזיר אותם !!! (ל''ת)

    ר, 08/09/06 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    גייס חמישי (ל''ת)

    עד מתי נתעלם ?, 08/09/06 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שיישארו הכולירות שם!!

    יואב, 08/09/06 19:28

    יש להראות נחישות ולהענישם לפי החוק

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תעודת כבוד למדינת ישראל!

    יואב צור, 08/09/06 19:27

    זה מכעיס אבל לגיטימי,כל עוד הם לא קוראים למלחמה עם ישראל אני לא רואה בעיה.

    הגב לתגובה זו

    • סוריה היא אוייבת! היא מממנת את החמאס והחיזבאללה

      סוריה=גרמניה, 08/09/06 19:37

      מספקת מקום מגורים לטרוריסטים בכירים ביותר!
      היא בעלת תעשית הסרטים והספרים האנטישמים ביותר בעולם!

      כול מי שדורך במדינה הארורה הזאת - הוא אויב לעם ישראל!

      בשארה צריך להשפט בעוון בגידה בעם היהודי ובמדינת ישראל, לעונש מווווות!!

      הגב לתגובה זו

    • שחכת מה אמר אסד ג'ונייר רק במלחמה האחרונה

      ז, 09/09/06 13:05

      ואם לא רצה להילחם בישראל מדוע נתן נשק לחיזבלה למה הכריז על כוננות כשיראל בכלל לא היתה בכוחות רבים על הגבול עם סוריה

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    דמוקרטיה מתאבדת

    עודד ב, 08/09/06 19:23

    תראו לי ולו מדינה אחת בעולם בה חברי פרלמנט של אותה המדינה נוסעים לביקור ידידותי למדינה אויבת שמכריזה השכם והערב על כוונות הזדון שלה נגד אותה מדינה.
    תנסו לדמיין חבר פרלמנט של סוריה שבה לבקר בישראל,ומביע צער על הקרבנות שנפלו במלחמת לבנון האחרונה.
    לא צריך להיות גאון גדול על מנת להבין שהמקום הראשון אותו הוא יראה כשיחזור זה,עמוד התליה.
    ויודעים מה הם, השלטונות הסורים היו צודקים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    Don't worry...

    Arye, 08/09/06 19:23

    ''חוקקה הכנסת חוק שאוסר על נסיעת ח''כים למדינות המוגדרות ''מדינות אויב''.
    ''
    So, great, we have a law already, we can arrest Bashara when he comes back, right?...........



    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אפשר בקלות לארגן להם

    CTU, 08/09/06 19:21

    מעצר ללא משפט על סיוע לאויב ובגידה במדינה .
    השאלה מה ייעשה שמאלמרט התבוסתן ?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איזו מן מדינה יהודית היא זו שנותנת לאנשי ציבור שלה להפגש ולהזדהות ע

    שונא ערבים, 08/09/06 19:21

    עם האויב ?

    הממשלה מזניחה את חובותיה לעם היהודי!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    גייס חמישי, לשלול אזרחותם ולמנוע

    דנה, 08/09/06 19:20

    את חזרתם לארץ.
    יש לגרש גם את בני משפחותיהם מהארץ ולשלול אזרחותם הישראלית.

    הגב לתגובה זו

    • בשארה

      מיקי, 08/09/06 20:01

      כך בדיוק היתה עושה כל מדינה שפויה חפצת-חיים ואשר יודעת לכבד את עצמה!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    עד מתי נשב בשקט??????!!!!! (ל''ת)

    juk_r, 08/09/06 19:12

    הגב לתגובה זו

    • עד מתי נשב בשקט? (ל''ת)

      אבי, 08/09/06 19:30

      הגב לתגובה זו

      • תפסיקו ליילל

        נועם חומסקי, 08/09/06 20:38

        אתם תישבו בשקט ושום דבר לא ישתנה, זהו, נהינו אפתים למצבה של המדינה וכל אירוע כזה הוא תוצאה של חוסר המעש של הרוב הנורמאלי והשפוי, שנותן שיגנבו לו את המדינה כל מיני פוליטיקאים ולאומנים ערבים.

        הגב לתגובה זו

      • עד מתי נשב בשקט? (ל''ת)

        jetnet, 09/09/06 00:01

        הגב לתגובה זו

    • עד מתי נשב בשקט? (ל''ת)

      דותן, 08/09/06 19:38

      הגב לתגובה זו

    • עד מתי נשב בשקט? (ל''ת)

      אורי, 08/09/06 20:13

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא לתת להם לחזור

    גולן, 08/09/06 19:11

    שישארו בסוריה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא לאפשר להם לחזור (ל''ת)

    אריה, 08/09/06 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    האנשים הללו משתינים עלינו. ואנו אומרים שזה בכלל גשם. (ל''ת)

    צ______________, 08/09/06 19:07

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ההזדמנות להשאיר את שלושת המוסקטרים בסוריה!

    ציוני גאה, 08/09/06 19:07

    איפה ההנהגה??? היכן הנחישות והתבונה???

    הגב לתגובה זו

    • ההנהגה

      אזרח שפוי, 08/09/06 20:05

      ההנהגה כולה מושחתת ועסוקה רק בהישרדות אישית. קצב ,אולמרט וכעת גם פרץ הם תחת חקירת משטרה ואין ךהם ראש להתעסק ולדאוג לדברים החשובים באמת !

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    עוד ערבי שנסע ללכלך על ישראל בג'יאהד פוליטי (ל''ת)

    אשר, 08/09/06 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אולמרט - הם נסעו לעשות שלום - ימכרו אותנו בשקל (ל''ת)

    תמים אחד, 08/09/06 19:04

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה ההפקרות הזאת - לא לתת להם לחזור לארץ

    שישארו בסוריה, 08/09/06 18:59

    מדינה מפגרת שנותנת לערבים להבחר לכנסת שלה ולהיות חברי כנסת בה. והם נוסעים לסוריה כאילו מבקרים באירופה. אין מי שיעצור את ההפקרות.

    הגב לתגובה זו