• 61.

    אין סיכוי לשפיות ללא תקוה לשלום

    יואב, 12/09/06 13:00

    אלימות והתלהמות לא פתרו דבר מעולם, ולעולם לא יפתרו. אם ניתן לדבר ולא לאיים או לנקוט באלימות אז שיעשו את זה! יש ציבורים שלמים אשר תומכים במהלך הזה, אך קולם אינו נשמע מפאת האלימות המילולית הרווחת בשיח הציבורי בימים אלה.
    חברי הכנסת שנסעו מייצגים קהל בוחרים לא מבוטל. אם קהל הבוחרים שלהם אינו מרוצה מפועלם אז שיצביע למפלגות אחרות. אך כנראה ישנם אזרחי ישראל רבים אשר מתעקשים להשאר עם איזשהיא תקווה לשלום. רק שלום ודמוקרטיה הם פתרונות ברי קיימא לטווח הרחוק.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא לתת להם רובים

    מגיב לא קשור, 08/09/06 23:16

    מה הקשר?

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בגידה

    גלילי, 08/09/06 21:15

    ערב טוב ובתשלם, מר מזוז. אני תקווה, כי הינך בקו הבריאות נהנה מכניסת השבת בחוג משפחתך. אחרי שבוע קשה בחטוט בתחתוני נשים נאנסות, גניבות כספים מקופות ציבוריות-לאומיות, העסקות ועיסקות בלתי חוקיות. ודאי שאין לך זמן וכח לעסוק בפיצ'פקס, כמו הסתות נגד המדינה במסגדים, השתלטויות על אדמות מדינה ע''י המעוטים
    ''העשוקים'', בקורים של נבחראינו בדמשק, המפיצים את הקורות והסודותבכנסת ןבארץ לאויבים. אבל תרשה לי להציע לך לחשוב מעט - מה מסכן יותר את חיינו ואת המדינה - גב' א' המסתורית והדומות לה או בשארה, ראאד והדומים להםהייתי רוצה תשובה, אף מוכן לחכות עד מוצאי השבת.
    מאחל לך כל טוב גלילי אחד, מבין הרבה דומים לו.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    סוריה ידועה באנשי הרוח שלה....

    ריינהרדט, 08/09/06 18:09

    הם לא נופלים מאנשי הרוח שלנו במאומה...

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    להוציא את המפלגות שלהם מחוץ לחוק (ל''ת)

    בראין, 08/09/06 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    איפה שלטון החוק???

    יאיר, 08/09/06 12:20

    מה קרה לשלטון החוק? למה לא מעמידים אותם לדין?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מדינת חלם קמה זמן יקח לכם להבין שהם שונאי ישראל יש להעמידם לדין מיד (ל''ת)

    משה, 08/09/06 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כמה טמבלים יכולים המגיבים להיות...

    דני ב., 08/09/06 10:40

    נראה לכם שחברי הכנסת נסעו על דעת עצמם?
    נראה לכם שלא נסעו לשם בידיעה של מי שצריך לדעת?
    האם לא נראה לכם אפשרי שנסעו על מנת להעביר מסרים מישראל לסוריה?
    האם לא ידוע שגם בין מדינות אויבות יש מין תהליך של הידברות והעברת מסרים מהאחד לשני?
    האם מישהו טרח ובדק אם אין קשר בין הנסיעה לבין חילופי שבויים?
    אולי לגבי שחרור סוכני מוסד שנתפסו?
    פתאום כל המגיבים יודעים הכל.
    כמה קל לתקוף, להאשים, גייס חמישי, בוגדים.לשלול אזרחות.
    פתאום הפאשיסט ברוך מרזל שאפילו צבא לא עשה (תשאלו את אחיו מה הוא חושב עליו) הפך להיות נערץ.
    גם מוסוליני היה נערץ על עמו אז מה?
    לפני שאתם פולטים שטויות תתחילו לחשוב מעט ולא שהמקלדת תקדים את מוחכם.

    הגב לתגובה זו

    • תמים או......???? (ל''ת)

      אבי, 08/09/06 16:55

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הם ממשיכים לבזות אותי ואת עמי

    קרן, 08/09/06 10:31

    ואילו מדינתי שותקת ומרשה להם...

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה אין חוק בארץ

    ביילין, 08/09/06 08:40

    להעמיד אותם למשפט על בגידה

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אני בטוח שהם לא הלכו לשם

    אליהו, 08/09/06 08:38

    לדבר על השלום

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לעצור את הכיבוש הערבי (ל''ת)

    צפניה הבת''רי, 08/09/06 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    עד מתי ניתן לפגוע בכבוד המדינה?

    דני, 08/09/06 07:05

    האם איבדנו כל כבוד עצמי ואנשים שפלים אלה מסוגלים להלך עלינו ככל שהם חפצים? האם אין חוק במדינה, והאם אין אפשרות לאכוף אותו? אני כותב מילים אלה לא בקלות, באמת לא בקלות, והיבין יבין.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אני לא יודעת מה איתכם אבל מרזל

    ד, 08/09/06 01:39

    מתחיל לייצג אותי הרבה יותר מכל מיני ''שפויים'' חולי נפש כמו אולמרט, לבני, מופז פרס ופרץ.
    מתחיל להתבהר שמי ש''קיצוני'' כאן זה הסהרוררים השמאלנים ולא אנשים כמו מרזל שבסה''כ אומר את האמת בלי להתנצל על כך. ובלי להתכופף

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שלילת אזרחות מיידית, אילו יהודי היה נוסע למדינה עוינת...? (ל''ת)

    רמי, 08/09/06 01:35

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    דמוקרטיה אוכלת יושביה-רק בישראל

    זועם, 08/09/06 00:00

    חופש הפרט והביטוי בישראל הגיע לממדים שמסכנים את בטחון המדינה.המדינה נמצאת במצור משלושה כיוונים ,נמצאת בסכנת הכחדה וכל אחד הולך ומדבר עם האויב ללא נקיטת שום צעד נגדו. מצב זה לא יכול להמשך כך,שום דמוקרטיה אחרת לא הייתה נוהגת כך-אובדן עצמי בשם הדמוקרטיה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    חברי כנסת ישראלים

    קובי, 07/09/06 23:55

    כמו שאני ארלנדי.......בושה וחרפה ,תקשורת זדונית שעוסקת בבוגדים ,בפרשה של הנשיא קצב ,אך ורק ולא המצב הביטחוני לא תוצאות המלחמה ,לא אולמרט ,לא הרמטכל ,ואם כבר מהר ונעלם ,בושה וחרפה ,באמת לפעמים אני מתבייש להיות יהודי וישראלי ,

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מדובר בגיס חמישי שפוגע בישראל

    בגיס חמישי, 07/09/06 23:21

    מדובר בגיס חמישי שפוגע בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חובה עלינו לשלוח איתם נציג יהודי בפעם הבאה, (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 07/09/06 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יקי.רק לא גשר (ל''ת)

    רשיד, 07/09/06 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הלואי והסורים יחשבו שהם משרתים את המוסד ויחסלו אותם (ל''ת)

    ערבים א''י הינם, 07/09/06 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הפכנו להיות עם אדיש שכלום לא אכפת לו.

    שי, 07/09/06 21:45

    פעם כשמשהו לא היה נראה לנו ההינו יוצאים לרחובות היום המדינה מתפוררת ולאף אחד לא אכפת.

    הגב לתגובה זו

    • מחריד כמה שאתה צודק...

      ציוני גאה, 07/09/06 23:44

      שמע ישראל ה' אלהינו ה' אחד.
      ליל מנוחה לכולם.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא לתת להם לחזור!!!!!!!!

    אריאל, 07/09/06 20:38

    לא לתת להם לחזור!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • AMEN (ל''ת)

      Goodman, 07/09/06 22:20

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    זה ברור שהם מעבירים מידע לאויב

    עורך דין, 07/09/06 20:10

    מקווה שיסירו חסינותם ויעצרו אותם עד סוף ההליכים כיאה למדינה שומרת חוק, לא יתכן שחברים בבית המחוקקים יצפצפו על החוק בצורה בוטה פעם אחר פעם ורשיות החוק יתעלמו, בגלל שהם משתייכים לבני המיעוטים, ואחר כך מתפלאים שבני המיעוטים הרגילים עוברים על החוקים
    ומצפצפים על המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • לפי ''דבקה'' : בביקורו האחרון בדמשק,נפגש חבר הכנסת-

      ה '' ט י ק '', 07/09/06 23:28

      עזמי בישארה עם מפקד המודיעין האירני,ולכמה ימים נאלמו עיקבות בישארה.
      המומחים לעניני ביטחון של טיק דבקה מבהירים שבישארה בילה מספר ימים ממית חולים אירני,והושתל בראשו וירוס אלקטרוני (ננו-אלקטרו-רוס בשפה מקצועית).
      המשמעות,לפי דברי מומחי דבקה לעניני ננו-אלקטרו-רוסים,מה שנראה לעיין בלתי מקצועית כעזמי בישארה,אינו אלה רובוט אירני שמופעל בשלט רחוק.
      מבחינה משפטית בין לאומית,אין אפשרות להעמיד את הח''כ למשפט,מכיוון שהרובוט הוא ש...ולא עזמי,
      מפרשים מומכי הנאטלי למשפט בין לאומי.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    למצות איתם את הדין בכל חומרתו!!!!!

    ליאור זרח, 07/09/06 19:52

    זה פשוט לא ייאמן כמה אפשר לנצל את הדמוקרטיה עבור הרס המדינה בה אתה יושב!!

    להוציא אותם מחוץ לחוק! זו כבר הפקרות לשמה!!

    יש פה עוד 6 מליון אזרחים פרט לערביי ישראל שדורשים הסברים לכל השערוריה הזו!!!

    חוצפה!!!

    הגב לתגובה זו

    • ליאור, לצערך ולצערי אף פוליטיקאי בכנסת ישראל לא שם ז**ן על מה אנחנו

      ציוני גאה, 07/09/06 23:47

      חושבים!

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הלוואי שיביאו שלום עם סוריה. הלוואי !!!!! (ל''ת)

    ענת, 07/09/06 19:45

    הגב לתגובה זו

    • נאיבית...! (ל''ת)

      --, 08/09/06 00:05

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הפרה בוטה של החוק

    צדוק מלכי, 07/09/06 19:12

    הגיע הזמן לעצור אותם בשובם, להסיר מהם את החסינות ולפתוח בחקירה פלילית על בגידה וסיוע לאויב בעת מלחמה.

    אני חושב שהיועץ המשפטי וגורמי המודיעין חוששים בפני פרוץ אינטיפאדה של ערביי ישראל...

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ביקור חולים

    א.מ., 07/09/06 18:53

    אם הם קבלו אישור משלטונות המדינה אין מה לעשות,יכול להיות שיש מגמה בביקור הזה ,אבל אם הם נסעו על דעת עצמם לבקר במדינת אויב:א שישארו שם כי שם יותר דמוקרטי.ב: כי ברגע שכף רגלם תדרוך בארץ יש להגיש ישר כתב אישום על בגידה במולדת.כי לך תדע מה הם העבירו לסורים.כי זה מדי טרי אחרי מלחמה למעשה עם סוריה ,ואירן.!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חבל שאין לנו ח''כים יהודים שוחרי שלום כמותם (ל''ת)

    אהובי, 07/09/06 18:38

    הגב לתגובה זו

    • ג'מאל זחאלקה מה אתה מגיב מדמשק? תשאר שם בבקשה (ל''ת)

      שמוליק, 07/09/06 19:54

      הגב לתגובה זו

    • אם היו יהודים - היו נורים עם כניסתם לשם (ל''ת)

      סלומה, 07/09/06 19:59

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לא לתת להם לחזר

    אני, 07/09/06 18:38

    ואם אפשר לשלוח גם את שאר החברים שלהם לשם

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מרגלים בתוכנו ! (ל''ת)

    יהודי פשוט, 07/09/06 18:28

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט, אכן סוכני מוסד (ל''ת)

      סמיר, 07/09/06 21:57

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    2 עמים לא יכולים לחיות בארץ 1 (ל''ת)

    אחמדי בשארה, 07/09/06 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    האם חייבים להכניס אותם חזרה לארץ? (ל''ת)

    שטולצי, 07/09/06 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בייניש הנשיאה תגן על זכותם לתמוך באויבים...

    משפטן המום, 07/09/06 18:01

    מה הם יפסלו מלהיות חכי''ם???הצחקתם אותי....

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה אין חוקים במדינהוהם עושים כרצונם?יש לאסור עליהם חזרה ארתה (ל''ת)

    אריה, 07/09/06 18:01

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון לפי חוקי מדינת ישראל. הבעיה ,שהם אזרחי פאלסטין. (ל''ת)

      עו''ד חשוב מאד., 07/09/06 23:47

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    בל''ד?, השלום מתחיל מבפנים!!

    גל, 07/09/06 17:54

    ברגע שתתחילו לגנות טירור, זאת תהיה התחלת השלום!
    לא צריך להגיע לסוריה בשביל שלום!!

    הגב לתגובה זו

    • לגל מהצפון....

      לילך ר, 08/09/06 00:49

      כמה שהינך צודקקקקק!!! מעניין ועצוב, ומעלה חששות כבדות, שח''כ הערבים מחפשים כל דרך הגובלת, בכל ארץ מתוקנת, על גבול הבגידה, במקום לקחת צעדים פשוטים ביותר כעמדה חזקה בגנות הטרור, אשר תביא תוצאות מהר יותר ובצורה חד משמעית. האמת היא שהם פשוט לא מעוניינים ברצינות. הם גם רוצים למצא חן בעיני אלה שהם מאמינים בתוככי תוכם שקרב היום שהם ישלטו כאן בארץ ישראל ח''ו, ולא בדיוק חושבים על שלום.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    להסיר החסינות ולהשליכם לכלא מי יודע אם הם לא מעבירים מידע (ל''ת)

    אולמרט תתעורר, 07/09/06 17:50

    הגב לתגובה זו

    • אי אפשר. הם בסוריה. (ל''ת)

      עורך דין חשוב, 07/09/06 23:45

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    פשוט חוצפה!! הם לא שליחים של הממשלה ו/או מ''י

    לא מאמינה, 07/09/06 17:46

    אזי באיזה זכות הם נסעו למדינת אויב??!!

    דייי נמאסתם!! תשארו שם כי רק איתם אתם יודעים לדבר!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הם בסה''כ הלכו לסוריה להסביר

    Avi Ecuador, 07/09/06 17:45

    שיניחו ולא יפריעו לשמאל ולמנהיגי עם-הארץ מהשמאל שיעשו להם את העבודה, את השאר תעשה הרחם המוסלמית בקו האדום, סליחה, ירוק בתמיכת פלסטין כש''יהודים'' ניקו אתנית יהודים מיהודים .

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      ==, 08/09/06 00:06

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אפשר אולי להשאיר אותם שם? (ל''ת)

    אחד, 07/09/06 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אסד יכול ללמוד מהם שינאת ישראל. (ל''ת)

    איש אחד, 07/09/06 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אסד אמר שהדור הבא יקח את ישראל בלי מלחמה!הם נסעו לספר לו כנראה שהוא (ל''ת)

    צודק.כי אין עם!, 07/09/06 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אם הנסיעה חשובה לשלום שלא יחזרו עד שלא יהיה שלום (ל''ת)

    דודו כהן, 07/09/06 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חה חה חה - נגמר סיפור ארץ ישראל! אין דין ואין דיין! (ל''ת)

    הלכה עלינו פה!, 07/09/06 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה קורה לנו? למה מדינת ישראל שפופה? (ל''ת)

    אביחי, 07/09/06 17:13

    הגב לתגובה זו

    • כי אולמרט ראש הממשלה!! (ל''ת)

      שכולם יבואו, 07/09/06 17:43

      הגב לתגובה זו

    • BECUSE THE LEADERS OF ISRAEL ARE SHKENAZIM WITH OUT BALLS OR BRAINE (ל''ת)

      MEIR YAEIR, 07/09/06 18:32

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אני רוצה להזכיר מה עשו לאייבי נתן אחרי שביצע דבר דומה

    איל, 07/09/06 17:11

    גם אייבי נסע להיפגש עם נציגי אוייב. הוא הושם בכלא!!!
    מדוע כאן זה שונה...מתברר שהם כבר נסעו בעבר. מדוע דין שונה ליהודים וערבים?? למה מוותרים לערבים במקרה זה?? מה היה קורה ליהודי שהיה נוסע לשם לדון על ''הסכם שלום''?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נסעו למסור דו'ח בעל פה.

    יפתח, 07/09/06 17:02

    אל תדאגו, יש לנו מקלטים טובים, צבא מעולה ביותר, טנקים ומטוסים הטובים בעולם והעיקר: צוות פיקוד, ראש ממשלה, שר בטחון ורמטכ'ל שלא יסולאו בפז.

    הגב לתגובה זו

    • גם באירוניה זה לא נכון (ל''ת)

      עמית, 07/09/06 18:48

      הגב לתגובה זו

      • מה שאירוני זה שהחכים שלך אפילו לא חתמו על העצומה להחזרת החטופים

        שמוליק, 07/09/06 19:52

        הם נסעו להגיד להם איפה וכמה ומתי הכי טוב לחטוף.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    ערביה ישראל צריכים להיות גשר לשלום

    יקי, 07/09/06 17:02

    אם מדינת ישראל חפצת חיים אז צריכים לפלס דרכים לשלום. וערביה ישראל הם הגשר הכי טבעי לשלום עם עמם .בתנאי שלא יתייצבו עם הקיצוניים שבאוייבנו .ויעודדו את המתונים ומחפשי הדו קיום והשלום שכולל גם ויתורים מהצד הערבי להבין ולכבד את צורכי השלום והביטחון של ישראל.כדי שנשתלב באיזור מתוך כבוד ושלום ושיטוף בין שכנים רצויים. דבר שיכול לקדם את כל מדינות המזרח התיכון.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, הבעייה היא שהחכי''ם הערביים..

      אסי, 07/09/06 17:33

      ..יתמכו בכל מקרה בפלסטינים ובשאר הערבים, אז מה יצא לנו מזה?

      הגב לתגובה זו

      • לזה שעשה עליה לאמריקה, בלעדיך..

        elimer, 07/09/06 20:12

        בכל מקום הכל יותר טוב. תודיע אם תרצה לחזור כדי שאני אצא ואחשאיר אותך עם הצחנה הגלותית שלך.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    הם נסעו רק בגלל החומוס בדמשק (ל''ת)

    אבולעפיה, 07/09/06 16:56

    הגב לתגובה זו

    • החומוס בארץ יותר טוב.גם מזה של לבנון. (ל''ת)

      תרגע, 07/09/06 17:13

      הגב לתגובה זו

      • שום דבר בארץ הוא לא טוב, לכן יש מליון ישראלים באמריקה (ל''ת)

        אחד שעשה עליה, 07/09/06 17:58

        הגב לתגובה זו

        • רק מליון

          israel, 07/09/06 23:11

          מה אם אנגליה דרום אמריקה כל אירופה וכו אדיף לחיות באפריקה כבר ולא במדינה כזאת לוזרים עם דפוק על כזה דבר צריך לשות הפגנת מליון להרוס את הכל אני כבר מיואש מדינה הולכת לאיבוד

          הגב לתגובה זו

        • מה שלא מתחבר לקצ'ופ ....בעעע (ל''ת)

          עולה חדש, 07/09/06 23:42

          הגב לתגובה זו

        • באיזה חברת הובלות אתה מסבל (ל''ת)

          צבוע, 08/09/06 10:18

          הגב לתגובה זו

  • 12.

    החכ''ים בדמשק

    אסתי, 07/09/06 16:51

    האם זה יתכן???? מיד להוציא אותם מהכנסת ובכלל להוציא את מפלגתם זו שערוריה שרק בישראל יש אפשרות למיעוט לעשות מה שבא לו

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה קורה כאן במדינה לא מבינה

    יולי, 07/09/06 16:49

    אולי אפשר כבר להוציא אותם מהכנסת ישראל אזיה דמוקרטיה זאת ריגול לשמו האם מותר להם ללכת לשם האם הם מיצגים את הממשלה לשלום מה זה החרט ה לקדם את השלום היכן ומה הם דברו במלחמה הם הולכים הם עכשיו מעניקים לנסראלה אות הצתינות או מה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הם לא חייבים לחזור...

    juk_r, 07/09/06 16:48

    שמעתי שדמשק נראית אחלה בשלב הזה של הקיץ!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הבוחרים שלהם יושבים בדמשק??? (ל''ת)

    ערבי ישראלי, 07/09/06 16:43

    הגב לתגובה זו

    • לצערנו לא רק שם (ל''ת)

      עמית, 07/09/06 18:47

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ממממההההה זזזזהההה?!?!?!?! (ל''ת)

    1 באפריל זה לא, 07/09/06 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא חייבים לתת להם לחזור (ל''ת)

    ביקורת גבולות, 07/09/06 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אנחנו אמורים להאמין להם שהם נסעו לשלום?אוי לנו אויה לנו חכים כאלו.. (ל''ת)

    אוי לנו, 07/09/06 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    איזור הדמדומים...

    ליאור, 07/09/06 16:35

    ממש בושה המדינה הזו... איך יכול להיות שחברי הכנסת, נבחרי ציבור אינם אוכפים חוקים שהם חוקקו. לא יעלה על הדעת שנבחר ציבור בכנסת ישראל יסע למדינת אויב בכדי לבקר את המדינה שממנה הוא מקבל משכורת ונהנה מרווחתה... פשוט חלמאות לשמה. חייבים לעשות סוף לזה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    וכרגיל היועץ המשפטי לממשלה ישן

    ישראל, 07/09/06 16:33

    היכן היועץ המשפטי לממשלה, כאשר הפרה כה בוטה על החוק מתקיימת?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מאדים מכעס ותסכול......

    אורן, 07/09/06 16:32

    עד מתי נספוג את הבוגדנות הזו....

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כמה אפשר לרגל בטלפון, הכי טוב בע''פ (ל''ת)

    משה, 07/09/06 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    פשוט חוצפה!!!

    גלעד, 07/09/06 16:29

    לאסור אותם ישר כשהם חוזרים.

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה לעם ישראל? תנו צ'אנס לשלום..

      CHAIMKE, 07/09/06 17:19

      חייבים לגשר בין כל עמי האזור..
      אני בעד הדברות, פתיחות, ומשא ומתן..
      די למלחמות, די לשינאה..
      מה השגנו במלחמות?
      העם הסורי והלבנוני בעד שלום..
      אז מה הבעיה שלכם פה בנט..
      SHALOM - SALAM - PEACE

      הגב לתגובה זו

      • אולי אנחנו מבינים טוב ממך

        מיואשת, 07/09/06 17:41

        מה הכיוון של המנהיגים סביבנו ולאן הם מוליכים את עמם.אולי אנו מבינים שאנו את ילידינו מחנכים לשיוויון ואחווה והם את ילדיהם מחנכים מגיל 0 ליהיות שהידים בגיהאד נגד הקופים היהודים ובהמשך נגד כל מי ששונה מהם.אולי הבנו שלמרות ויתורים מרחיקי לכת מול הפלסטינים ולמרות העלמת עין מול הקורה בלבנון וסוריה הם קוראים את המפה אחרת וחושבים שקל יהיה להחריבנו ומשקיעים מאמץ הסברתי חינוכי כלכלי ופיסי בלהגשים את תורת ההשמדה שלהם.אולי הבנו שהנאיביות שלנו החלישה אותנו ובסוף עלולה להביא לסופנו ואיש בעולם המערבי לא ינקוף אצבע בשבילנו.אולי הבנו שאמנם אנו עם מנטליות מערבית חופשית אך השכנים ממש לא וגם לא נוטים לכיין אלא להפך....אולי אנו מפחדים משואה שניה....אולי היתפכחנו מחלום מיזרח תיכון חדש לאור המציאות ...אבל רק אולי.....

        הגב לתגובה זו

      • שיחתפו את הבן שלך

        CHAIMKO, 07/09/06 17:45

        SHALOM - SALAM - PEACE

        הגב לתגובה זו

      • אתה חי בסרט!! - סוריה אמרה בעצמה שהיא לא רוצה שלום (ל''ת)

        ישראלי מציאותי, 07/09/06 17:47

        הגב לתגובה זו

      • צא ולמד רעיון סוריה הגדולה ..

        מזרחן, 07/09/06 18:02

        מדוע הם נוסעים כל הזמן לסוריה, מדוע לא למצרים-ערב הסעודית- מדינות בעלות השפעה גדולה יותר על תהליכי שלום במזה''ת.
        התשובה פשוטה : כל חברי הכנסת הללו הם מהגליל אשר היסטורית מהווה חלק מסוריה הגדולה וקיים כמוטיב מרכזי בלאומיות הערבית . זיקתם הטבעית היא לסוריה ומכאן צא ולמד שאין להם שום כוונות אחרות ...

        הגב לתגובה זו

    • עדיף לא לתת להם לחזור. (ל''ת)

      מיקי, 07/09/06 17:35

      הגב לתגובה זו