• 48.

    יש לנו את ראש הממשלה הכי טוב

    מזרחן, 10/09/06 00:15

    שאפשר לקנות בכסף, ברכישת תמונה של אשתו, או בעט מיוחדת לאוסף העטים.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    גם לצערנו - אבל נקוה שיקרה נס עם אולמרט (ל''ת)

    והם יוחזרו, 09/09/06 08:13

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ראש הממשלה: לא תצעד לבד ! אנו אתך !

    חיים 77, 08/09/06 07:14

    לבי לבי לך שאתה נאלץ לעמוד מול הורים בוכיים. אני נמנה על הרוב המכריע והדומם של אזרחי המדינה שאינם מסכימים לשלם תשלומי סחטנות. ואני מעודד אותך להמשיך ללכת בדרך שבה הלכת. הקשח לבך, הישמע להגיון, אין דרך אחרת!

    על כן, אולי מן הראוי למנוע פגישת הורי חטופים עם ראש הממשלה. זה פשוט לא אנושי להעמיד את ראשי הממשלה לדורותיהם בלחץ המכבש של המשפחות !

    נכון, על הממשלה לעשות כל דבר הגיוני להחזרת החטופים. אפס, לא בכל מחיר. כי כן, אפשר לבקש מאתנו את תל-אביב תמורת החטופים. האם נשלם ? זה מוביל למסקנה הבלתי נמנעת: לא בכל מחיר.

    מכיוון שהחטיפה הפכה למדיניות, יש לחוקק חוק בכנסת לשחרור אסירים ע''פ יתרת המאסר שלהם - כתשלום חטיפה. כל חייל חטוף ייחשב כאילו הוא שווה 50 או 60 שנות מאסר, ולשלם תמורתו 60 שנות מאסר של אסירים. ולא יותר !

    אהוד ! כולנו אתך !

    הגב לתגובה זו

    • גלעד אודי ואלדד חייבים לחזור הביתה !רוצים אותם פה !

      איך הצלחת, 08/09/06 10:04

      להכניס כל כך הרבה שטויות מופרכות בתגובה אחת

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    שאולמרט יתחייב ציבורית שלא יעשן סיגרים ולא יראה כדורגל (ל''ת)

    עד שוב הבנים, 08/09/06 01:35

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    למה בתקשורת לא אומרים שבעקבות

    h, 08/09/06 01:32

    כשלון אולמרט במלחמה בוש שוקל לזנוח את ישראל כבת ברית במזה''ת?
    ראו כתבה ב debka.com

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ח''כ ערבי התחמק מלסייע בשחרור חייל חטוף

    אין-שם, 08/09/06 01:16

    מבלי לגלות יותר מטפח, ועל סמך ידיעה מקרוב, אני מוכרח לספר בצער (!), שישנו חבר כנסת ערבי, אליו היה נסיון של פנייה לקבל סיוע שלו בשחרור אחד החיילים החטופים, והוא התחמק מן הפנייה. לאחר קשר-שיחה ישיר ראשון שנוצר איתו, הוא לכאורה הסכים שתתקיים איתו פגישה פנים אל פנים למחרת היום באחת הערים, לפירוט הרעיון למעורבותו.
    באותה שיחה ראשונה נאמר ע''י שני המשוחחים שהשעה והמקום המדויקים יסוכמו בשיחת טלפון שניה עוד באותו הערב. שיחה שניה לא התקיימה, משום שיותר לא ענה חבר הכנסת לפניות החוזרות ונישנות אליו, החל מאותו הערב כמוסכם ובמשך כמה וכמה ימים ! גם נסיון לחדש איתו את הקשר באמצעות חבר כנסת אחר מסיעתו לא צלח (חבר הכנסת השני ענה בכעס לפונה, שהוא לא ''עובד מרכזייה'' של חברו לסיעה). מה חבל !

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    קטע ממכתב מרגש לרוה''מ

    ו., 08/09/06 01:00

    ''אני קצין בדרגת סא''ל, ובתפקידי במילואים אני .... באגד הנדסה .... במסגרת תפקידינו היינו אחראים על ביצוע פעולות הנדסיות שונות, כגון: פתיחת צירים לוגיסטיים, חישופים, והריסת בונקרים, בנינים,וסיוע מקרוב לפעולות של יחידות מובחרות במבצעים סודיים.

    בשלבים שונים של הלחימה הייתה תחושה כי גורם מסוים (צבאי) מהסס בהפעלת העוצמה הצבאית כלפי האויב שעמד מנגד.

    הססנות זאת, לפי דעתי, פורשה באיזה שהוא אופן כחולשה של של הדרג המדיני בהתמודדות עם האיומים שהציב החיזבאללה. אצלנו בשטח נוצר הרושם כאילו הצבא הוא המחפש מפלט מהסיטואציה אליה נכנס.

    בתור לוחם ובתור מפקד אני יכול להעיד שהיינו מסוגלים להתמודד עם כל איום או מכשול, ולנצח בכל שטח ובכל תרחיש שבו היינו ושבו נהיה כאשר נצטרך לכך. רוחו של צה''ל לא נפגעה. משהו בשרשרת הפיקוד הצהלי''ת צלע ואין להטיל את האשמה עליך כראש ממשלה שאישר מבצעים נועזים ושם מבטחו בנו החיילים המבצעים. היו מקרים בהם היינו משוכנעים שהדרג המדיני ירתע מלאשר פעולות מסויימות וקיבלנו אישור שהפתיע אותנו כאשר טרחת לוודא שימסרו לנו איחולי הצלחה אישיים שלך. הרגשנו שאתה שולח אותנו למשימות חשובות כאשר כאב הדואג לילדיו התעדכנת בתוצאות המבצעים וגילית יחס אישי ומחבק כלפי כל פצוע או משפחה שנפגעה.

    רובנו לא הכרנו אותך וחלק ניכר מאיתנו אף לא תמך בך בבחירות אבל כולנו הפכנו למעריצים גדולים שלך ונמלאנו גאווה שאתה הוא ראש הממשלה שלנו.

    מצער אותי שיש פעולות רבות והישגים כבירים שהשגנו שאין אפשרות להביאם לידיעת הציבור מטעמי בטחון המדינה. רבים מהם הושגו תודות לאומץ הלב שגילית כאשר איפשרת לנו להפעיל יכולות מיוחדות ונתת לנו יד חופשית להפוך כל אבן על מנת להכריע את החיזבאללה, כפי שאכן הכרענו.

    גם קומץ המפגינים שטענו לפיטוריך, הבין לדעתי מהר מאוד כי אין בכך משום עניין וכי דעת הקהל אינה עומדת מאחוריהם. לראייה כי כל הפעילות הזאת התמוססה אל מול המציאות. ומעט הפעילות הקיימת מונעת על ידי גורמים אינטרסנטיים שכלל אינם מהווים נציגות שלנו, לוחמי קוו החזית !

    אני מאמין כי ביכולתנו לעשות דברים על מנת לנטוע בעם ובעולם את האמונה כי מדינת ישראל צועדת היום יותר מאשר בעבר לכיוון נכון. וכי ההחלטה שלך להגיב בעוצמה היתה החלטה אמיצה שאותותיה יהדהדו בכל בירות ערב כשיגלו דברים שבוצעו והם עדיין ניסתרים מהעיין. אני בוטח בך שיש לך את היכולת להביא את מדינת ישראל לימים טובים יותר וכי דרכך היא הדרך הנכונה.

    למכתבי זה אני מצרף חתימות של 120 מפקדים וקצינים הקוראים לך לא למנות וועדת חקירה ממלכתית אלא וועדות בדיקה מקצועיות בלבד.

    כחיילים אנחנו קיבלנו ממך עידוד ותמיכה בשעת הלחימה וכאזרחים אנחנו מאמינים שרק אתה המנהיג הראוי לעת הזו לשקם את הצבא ולקבל החלטות אסטרטגיות מדיניות הרות גורל. לכן - כמו שהתייצבת לימינינו וחיבקת אותנו בשעת הקרבות - אנחנו חיילך באזרחות ,כבוד ראש הממשלה.

    נשמח להעמיד לרשותך את הניסיון והידע שלנו בנושאים שונים, ולסייע בכל אשר נדרש על מנת שבאמת נהיה ערוכים לסיבוב הבא הצפוי, לפי הבנתנו, בעוד זמן קצר מאוד.

    בכבוד רב,''

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לחץ בלתי ראוי

    ע. מיכאלי, 08/09/06 00:47

    אולי למשהו בממשלה יהיה את האומץ לאמר למשפחות החטופים שעל אף הכל הם אינם יכולים לתת הוראות לאופן התנהלות המדינה. מדינה לא יכולה לפעול ע''פ בעיות של פרטים , אין מקום להשתלחות בממשלה ומתן הוראות מתי ואיך להסיר את המצור בלבנון . כואב אך יש גבול !!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    איזה כח הרתעה אתם מדברים

    shay, 08/09/06 00:42

    תחזירו את הילדים הביתה מזמן אין
    לנו הרתעה אם רוצים הרתעה לא על
    חשבונם

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שולחים חיילים למלחמה, וחוזרים להחזיק בכסא וזהו, מה קורה כאן לעזאזל (ל''ת)

    הפלמחניק הזועק., 08/09/06 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תגידו ,,למה לא הצעתם לאולמרט משהו יותר קונקרטי ביד...הבנתם,,, (ל''ת)

    בצלאל, 08/09/06 00:28

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה זה ''דורשים''? אין דבר כזה,החטופים הם חללים לכל דבר, הם לא קדושים (ל''ת)

    מיכל, 08/09/06 00:23

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ל-2- נתי, תשובה עיניינית וקולעת !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שרה.א, 08/09/06 00:15

    הגב לתגובה זו

    • כן כן (ל''ת)

      לכו ל2, 08/09/06 10:00

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אגודת קורי העכביש מתלהמת

    בכל הכבוד הראוי, 08/09/06 00:12

    ''תחזירו בכל מחיר!!'' (המחיר האחרון שחיזבאללה מבקש - את כל הגליל העליון , את העברת כל הטנקים של אוגדת הגליל, וגם שנהרוג בעצמנו חמישים חיילים!!) ''על טעויות יש לשלם!!'' (מי משלם? צהל או אנחנו) ''בושה למדינה המפקירה את בניה!!'' (המדינה שילמה מעל מאה חיילים אחרים (מאה אמהות בוכיות, מאה אבות המומים, מאות אחים ואחיות, רעיות ואהובות... וכל זה בכדי לשחרר את החטופים !) אז Give me a break.
    הבעיה , כמו בשנים האחרונות , היא שכל אחד רוצה את טובתו האישית, כל אחד דורש שהמדינה תפתור את הבעיה שלו ''תחזירו את הילד שלי, ושתישרף המדינה!!''
    והעיתונות שמה רמקולים חזקים, ועוזרת בניפוח המצוקה האישית והכאב האישי של המשפחות לכלי אשר הולך ומפורר את מדינת ישראל.
    ותפסיקו לחרטט לי ''אם זה היה הבן שלך!!'' התפקיד של ההורים זה לדרוש ה- כ - ל והתפקיד (הכואב) של ראש הממשלה , הוא לא להסכים!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    משענת קנה רצוץ

    שושנה, 07/09/06 23:56

    אוי להם שהם צריכים ''לסמוך'' ולצפות לסיוע מצד ''ראש ממשלה'' נמושה כמו אולמרט, מפר הבטחות שכמותו, חסר כל אמינות.
    לבי לבי להורי החטופים!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    Exchange of prisoners

    Sicco, 07/09/06 23:38

    Olmert & Pertz in retun for Regev & Goldwasser

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    להורי החטופים..120 חיילים נהרגו , לפחות תודו להם (ל''ת)

    איש1, 07/09/06 23:28

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בכאילו דמוקרטיה הישראלית, התשקורת קובעת מי יהיה ראש ממשלה

    יאיר ל, 07/09/06 23:12

    התשקורת הממנה בעצמה את חבריה קובעת מי יהיה ראש הממשלה ומונעת מהעם לסלקו.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אין קשר בין מטרות המלחמה לחטופים .תפנימו !!!!!!!! (ל''ת)

    דובר אמת, 07/09/06 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ראש ממשלה דמיקולו (ל''ת)

    שמן זית, 07/09/06 22:35

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    טובת הכלל גוברת על טובת הפרט!!!!! (ל''ת)

    ישראל, 07/09/06 21:37

    הגב לתגובה זו

    • במיוחד שהפרט זה אולמרט.... (ל''ת)

      יוסי, 07/09/06 22:15

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    איך הוא לא מתבייש?!

    אולמרט הביתה, 07/09/06 21:35

    איך הוא מעיז להפקיר שוב את החטופים?!

    הוא גם קיבל הסכם כניעה מביש וויתר על כל יעדי המלחמה (שהוא עצמו הגדיר), גם מבטל את הסגר על לבנון - וכל זה מבלי להחזיר את החטופים, ומבלי לדרוש אפילו קבלת אות חיים מהם!!!!!!

    זה פשוט לא יאמן!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    איך שומרים על שפיות?

    צבי, 07/09/06 20:51

    לבי לבי על המשפחות, אבל חייבים לתת לממשלה מרחב תמרון ולא להפעיל לחצים יותר מדי.

    אולמרט לא רוצה להחזיר את החטופים? הוא מת להחזיר אותם! זה יעשה לו רק טוב פוליטית.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אולמרט ופרץ ללבנון . (ל''ת)

    א, 07/09/06 20:27

    הגב לתגובה זו

    • עדיף שילכו הביתה כבר נמאס לנו מהם! (ל''ת)

      הביתה מהר, 07/09/06 22:38

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש ביבי (ל''ת)

    ביבי, 07/09/06 20:25

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הבחירות מגיעות מהר,מפלגה של גיידמאק ואריה דרעי בדרך (ל''ת)

    עיר האוהלים, 07/09/06 20:25

    הגב לתגובה זו

    • אני בעד הם שתי האנשים היחידים

      simon, 07/09/06 21:13

      שהוכיחו את עצמם

      הגב לתגובה זו

      • גאידמק עוד שלוחה של אולמרט אל תפלו בפח

        עידן עופר, 08/09/06 00:58

        אדלר מריץ פשוט כמה אנשים בו זמנית כמו שעשה עם רפי איתן והגמלאים בבחירות כשאת ספין ''המחאה'' דאג לכוון לגמלאים שהם יד אחת עם קדימה כמו שאנחנו רואים לפי הגזירות על הקשישים שהממשלה מטילה. אז תזכרו ככה גם גאידמק.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    אל תצפו ליותר מדי. הצד השני קשוח ורשע

    ציון, 07/09/06 20:19

    הם יודעים טוב טוב לשחק על החולשות שלנו. הם רוצי לראות אותנו מפולגים ומסוכסכים וסובלים.

    צריך הרבה אורך רוח ועבודה שקטה ללא פרסום. צריך לקצוב כמה חודשים למשא ומתן חשאי עם חיזבאלה ולהבהיר להם שאם הם יסחטו יותר מדי ויכשילו את המשא ומתן ישראל תגבה מהם מחיר כבד בסיכולים ממוקדים של בכירים בארגון.

    מי שמנצל את זה לתקוף את ראש הממשלה אולמרט, פשוט מדבר דברי הבל. עוד מוקדם לדעת אם אולמרט פועל נכון בעניין החטופים. ימים יגידו. (ולפי תקדימי העבר, אולי לצערי אפילו שנים).

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ליבי עם המשפחות !

    שרו לינק, 07/09/06 20:10

    אני מאחל גם לחזרה מהירה של הבנים.
    אני גם מצטרף לקריאה להגביר את המאמצים להחזרתם .

    אבל... אינטרס המשפחות בשעה זו נוגד את האינטרס הלאומי. כניעה שוב לחוטפים תביא לחטיפות נוספות.

    אם מתנהל מו''מ הוא חייב להיות על בסיס שיוויוני - חטוף בתמורה לכלוא ולא שום דבר אחר (למעט גופות המחבלים).

    זה האינטרס הלאומי ואסור לסור ממנו. כל דבר אחר מגביר את הטרור.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך עקרונית אבל...

      ציקו, 07/09/06 20:33

      אני לא בטוח שצריך להתעקש על חטוף אחד תמורת אסיר אחד. ייתכן שאפשר גם לשחרר קצת יותר אסירים כי פשוט יש לנו המונים משלהם לעומת כמה בודדים שלנו שיש להם.

      בסך הכל לדעתי זה טעות לעשות באלגן תקשורתי. זה לא עובד! לא רק שזה לא עובד, זה גם מחזק את הצד שני ונותן לו כח. חייבים לפעול בשקט עם מתווכים ולהפעיל מנופים שונים ולחצים על הצד השני. רצוי לפעול כמה שיותר בשקט וללא פרסום, רק כך יש סיכוי להגיע לתוצאה חיובית ולהחזיר את הבנים הביתה במחיר נסבל.

      הגב לתגובה זו

      • אז..

        א, 07/09/06 23:09

        בא ניתן להם לחטוף לנו איזה כמה מאות, כדי שנשווה מספרים .
        /=

        זה לא המספרים, זה פשוט שחיי אדם חשובים לנו יותר מלהם.

        הגב לתגובה זו

      • צודק צ'יקו מסכים איתך..כל ההד התקשורתי הזה לא עושה טוב

        חגי, 07/09/06 23:36

        למשא ומתן..והחיזבאללה מקבל בדיוק מה שהוא חתר אליו..הוצאת הקלטת מפעילה לחץ עצום על המשפחות ..אי אפשר כמובן לבוא בטענות למשפחות שדואגות ליקירהם ואם חלילה הייתי במקומם הייתי נוהג באותה צורה.אבל צריך לנהוג בשיקול דעת ולהידבר בשקט ולגבי אסיר תמורת אסיר זה לא יקרה אחרי שבפעם הקודמת שיחררנו מאות אסירים..על טעויות העבר אנחנו משלמים ונשלם גם הפעם..אבל זה לא ממש מעניין אותי אם ישתחררו מאה או מאתיים אסירים העיקר שלא ישחררו את קונטר ואת האסירים ה''כבדים''.אנחנו חייבים להשאיר לנו תמיד קלפי מיקוח.

        הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט לשחרר רק שבויי מלחמה

      גיל אזולאי, 07/09/06 22:55

      תמורת 2 החיילים

      הגב לתגובה זו

    • חטופים

      זאב, 07/09/06 23:48

      למרות שאני קיצוני ימיני אני דורש במפגיע לשחרר כמה שהם שהחיזבללה דורש...בואו ונשיב את בנינו ואחינו הביתה

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    צריך לחבק את המשפחות אבל לנהל משא ומתן בקור רוח

    איציק, 07/09/06 20:09

    ואני מופתע מאולמרט לטובה כי הוא בסך הכל עושה את זה נכון.

    אסור שהצד השני יקבל את הרושם כאילו אנחנו מוכנים לשלם כל מחיר, כי אז לא יהיה גבול לסחטנות.

    סבלנות זו מילת המפתח. בסוף הבנים ישיובו גם אם זה יקח כמה שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    #### תגובת שר הכישלון #####

    יהודי במיל', 07/09/06 20:00

    חברות וחברים, עובדים יקרים .
    התכנסנו כאן לשבות......
    רגע זה לא הדף הנכון!

    יו''ר מגיסתיק, דיר פרזידנת אנד גסתס,....
    אופס סליחה זה הנאום מהאו''ם

    אזרחים יקרים, חטופים נכבדים...
    נסאראללה עוד יזכור את השם שלי ! אני ''אז.ן'' את האמ..אמ..שלו. הוא עוד יתחנן שניקח חזרה את השבויים. זה יקח לי בערך 20 שנה אבל עד אז אני מתחייב שאלמד לתפעל אקדח ואז נראה מי הגבר פה.

    בוחרים פריירים. אל דאגה יש לכם על מי לסמוך. אנחנו נגן עליכם גם במחיר חייכם. אתם עם חזק אבל אידיוט.
    תסמכו עלי שאין לי מושג מה אני עושה.
    אני הוא המלך ולשפם שלי מאומה לא ידבק.
    המלך אמר : בחרו ''אמת'' רק ''אמת''.

    הגב לתגובה זו

    • אין מקום לציניות ולתגובות מתלהמות

      אילן, 07/09/06 20:23

      אתה משחק לידיים של האויב כשאתה תוקף את ההנהגה שלנו. הם קוראים את התגובות שלך ושל אחרים והם מבינים שהלחץ הפנימי בארץ כבד מנשוא ולכן לא בוער להם לסגור עיסקה.

      גם הלחץ של משפחות החטופים לא ממש מועיל למרבה הצער זה גורם לצד השני להקשיח עמדות.

      הגב לתגובה זו

      • לא ציניות ולא התלהמות - זו האמת המרה !! (ל''ת)

        יהודי במיל', 07/09/06 22:50

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולמרט (אמנון מחיפה) זה אתה?! (ל''ת)

    ליאת, 07/09/06 19:21

    הגב לתגובה זו

    • לא. פשוט לא דמגוג צעקן ושטחי כמוך (ל''ת)

      אמנון, 07/09/06 20:10

      הגב לתגובה זו

      • אמנון

        י, 07/09/06 22:04

        באמאשך תעזוב אותנו...
        20 תגובות לכתבה אחת.
        כמה אדלר משלם?

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    תמימים .רוצים לדעת את האמת ?

    דובר אמת, 07/09/06 19:05

    שנראה לי עבדו עליכם. אולי אתם כו תמימים שהאמנתם שהשבוים בראש סדר החשיבות הלאומית.

    אז תקשיבו טוב : נכון שאני כמו כולם מתפללת שיחזרו שלמים ובריאים, אבל מדינית אין להם שום חשיבות (אולי פוליטית) ואולמרט, כבעצם כל מנהיג, אסור לו לחשוב ולראות את טובת הפרט על טובת המדינה.


    השבוים עצמם פחות עניינו את המנהיגים כאשר בחרו לצאת למלחמה (נראה לכם בחרו לסכן חיי מאות לטובת שני אנשים?)

    אותו הדבר גם בקשר לכל דבר אחר.
    הסרת הסגר קשור ללחצים פוליטיים או יתרונות/חיסרונות בשטח,שום קשר לשבוים .


    אוסיף ואומר שכמדומני מדינת ישראל היא היחידה שבכלל נענית ללחצים הקשורים לחטופים. תראו מה קורה בעיראק איך המדינות מתיחסות.
    רק לשם פרופורציות...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חבל שמחזירים את לבנון לשיגרה

    שלומי, 07/09/06 18:31

    בזמן שחיילנו עדיין שם.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אז מה אם הוא הבטיח?! הוא לא הבטיח לקיים! (ל''ת)

    ראובן אדלר, 07/09/06 18:11

    הגב לתגובה זו

    • ahhh funny but true (ל''ת)

      tal..., 07/09/06 19:43

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני כבר לא קונה את התשובות שלו. אני כ''כ מאוכזבת ממנו ומפוכחת

    dorit, 07/09/06 18:06

    ולצערי הרב יודעת שאת אולמרט מעניין עכשיו רק אולמרט, מעניינת אותו בעיקר התדמית שלו ושיקום מעמדו. הוא אינו מבין שאם הוא היה שם בצד את התדמידיות ויחסי הציבור ומתחיל לעבוד ברצינות, היה איזשהו סיכוי לשיפור תדמיתו.

    נכון, כרגע אין לנו ראש ממשלה אחר. אבל אני מקווה שזה מצב זמני.

    הגב לתגובה זו

    • את חושבת שהוא מעשן סיגרים ורואה כדורגל?

      אמנון, 07/09/06 20:13

      את באמת באמת באמת מאמינה שהממשלה מורכבת מאנשים שלא מעניין אותם מה קורה למדינה ואזרחיה? זאת האשמה מאוד מאוד כבדה, והיא כל-כך לא סבירה שקשה לי להאמין שאת מתכוונת ברצינות. לאולמרט יש מספיק קשרים וכסף כדי להקים משרד עורכי דין ולהרוויח מליונים. הסיבה שהוא בחר בפוליטיקה היא שהוא רוצה להשפיע. והוא רוצה להשפיע כי אכפת לו.
      כמובן שיש בזה גם אגו ומעמד, אבל מכאן להסיק שלא אכפת לו מאף אחד?

      הגב לתגובה זו

      • כן, בממשלה יושבים אנשים לא איכותיים שלא תמיד טובת המדינה

        שקד, 07/09/06 20:59

        לנגד עיניהם. כשראש הממשלה ממנה את פרץ לשר בטחון - לא טובת המדינה היתה לנגד עיניו. כשהוא ממנה את חברו לשר אוצר לא טובת המדינה לנגד עיניו.

        הוא בפוליטיקה כבר יותר מדי זמן מכדי לתת לזה לברוח לו מהידיים.
        כל ההתנהלות שלו בימים שאחרי המלחמה, מעוררת חשדות כבדים שעיקר מעייניו נתונים עכשיו לשימור תפקידו/מעמדו/כסאו. התנהלות שאינה מכבדת אותו ואינה מכבדת את העם שבחר בו.
        לא פלא שהוא נמצא במשבר אמון כזה עם העם ועם בוחריו שלו.

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לעניין (ל''ת)

          לירן, 07/09/06 22:42

          הגב לתגובה זו

        • תשובתי

          דובר אמת, 07/09/06 23:27

          אני לא דובר אמנון ולא מייצג את עמדותיו שאולי הוא לא יסכים איתי.
          אבל אני כמו אמנון שונא דמגוגיה פופוליסטית..

          אנו חיים במדינה דמוקרטית
          בה כל אדם שרוצה להנהיג את המדינה ומסור לה הכי שיש, חייב לשחק ע''פ חוקי המשחק ולחשוב גם איך הוא קודם כל מחזיק את מעמדו ועולה שלבים כדי לשרת את המדינה יותר.
          מפה שכל אדם נאמן ככל שלא היה, חושב לא פחות על טובת המפלגה ולאו דווקא המדינה.
          כך אולמרט,שרון,ביבי,ליברמן,בילין וכל אחד ואחד.

          וזה ללא קשר לכך שגם אני חושב שהמפלגה עצמה כושלת.

          דווקא בגלל הרצון של אולמרט לרצות את העם לטובתו ולטובת מפלגתו הוא התעקש ורצה בשחרורם או בהמשך הלחימה יומיים לפני תום המלחמה.
          ומה בקשר לאינטרס המדיני?
          שחרורם של שני החיילים כמה שמח שלא היה, לא באמת יהיה לזה שיציל את המדינה.

          הגב לתגובה זו

  • 13.

    לצערי אתם לא עושים מידי להשיב

    מהדני, 07/09/06 17:59

    את הבנים הביתה. אתם יתר מידי שקטים ואכולים כל מילה של אולמרט.
    בסוף יהי בכי מרי - רון ארד 2.

    תתחילו פחות להתחנף לאולמרט רק בצעקות ובהפגנות ילך.

    אולמרט אפס מעשים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ליבי ליבי עם החטופים ומשפחותיהם

    עופר, 07/09/06 17:58

    כואב הלב. לא מאחל לאף אחד להיות במקום החטופים ובני משפחותיהם. רק אלוהים יודע איך יש בני אדם כל כך אכזריים, שלא מוכנים אפילו לאפשר ביקור של החיילים, או למסור מידע על מצבם, אם הם בכלל חיים?
    מאחל לשובם בשלום ובמהרה של שלושת החיילים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    להבטיח

    הנדיב, 07/09/06 17:53

    בין להבטיח ולהסריח יש הבדל עצום.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בית הקברות מלא במתים שחשבו שאין להם תחליף גם לשרון יש תחליף גרוע (ל''ת)

    יג ים, 07/09/06 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ראש ממשלה שקרן, כיזב והיתל במשפחות החטופים (ל''ת)

    האמת הציונית, 07/09/06 17:51

    הגב לתגובה זו

    • כל ממשלת אולמרט משקרת ומכזבת לעם, כולל ציפי לבנת

      צדיק הדור, 07/09/06 23:29

      ממשלת נוכלים ושקרנים,
      רק עם מזוז יתן את ידו לצדק אמיתי ויתן למשטרה לחקור
      הממשלה הזאת תהיה כולה בבית המתאים לה
      בית הסוהר
      בינתיים הם משקרים לעם השכם והערב
      איך ציפי לבנת הצדקת הבלונדית החמה לא מתביישת במה שהיא אומרת?
      שקרנית עלובה גם היא
      ה יעזור למשפחות החטופים שיראו את בינהם
      אל להם לסמוך על ממשלת ישראל הציונית

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אהוד תתפטר

    בלי, 07/09/06 17:44

     רוצים את אהוד גולדווסר

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא להחלפת שבויים, גם במחיר חייהם

    אמנון, 07/09/06 17:35

    האמנם ''המדינה מתחייבת בפני כל לוחם שתעשה הכל כדי לשחרר אותו''? גם לתת פרס ומוטיבציה לחטיפות נוספות?
    המדינה תריכה להשקיע כסף, זמן, כוח אדם ופעולות צבאיות בשחרור כל חטוף. אבל בשום פנים ואופן, בשום פנים ואופן, היא לא מחוייבת לרדת על הברכיים מול האויב.
    באשר למשפחות החטופים - מצבן מצער, אבל אין להם שום זכות לכפות על הממשלה לעשות דברים שמזיקים לטובת המדינה. לא בחרתי בהם, ואלוהים לא מינה אותם לגאוני הדור. הכאב האישי שלהם מובן, אבל שם זה נגמר.

    הגב לתגובה זו

    • אנשים שיוצאים להגן על חברה.....

      רועי, 07/09/06 19:05

      צריכים לדעת שיעשו הכל כדי להציל אותם. חילופי שבויים אינם פוגעים בכושר ההרתעה כאשר הם מלווים במחיר גבוה שנגבה מהאוייב, הם אף מבורכים, אבל קל לך לדבר מהמקום שאתה נמצא בו, לא במילואים וכל משפחתך שלמה. אתה צריך להודות לאותם חבר'ה חטופים שיצאו לעשות מילואים וסיכנו בכך את חייהם ותרמו לחברה במקום לקשקש כמוך. תתבייש!

      הגב לתגובה זו

      • דמגוגיה בגרוש

        אמנון, 07/09/06 20:08

        יש דברים שמדינה לא עושה.
        אם חזבאללה היו דורשים שכל אזרח יקצוץ לעצמו אוזן, ורק אז יוחזרו החטופים, גם אז היית חושב ש''צריך לעשות הכל כדי להחזיר את החטופים''.
        מה עם דרישה שהכנסת כולה תתאסלם? גם אז?
        באותו אופן, המדינה צריכה להציב את זה במקום גבוה מאוד בסדר העדיפויות, אבל לא לחצות קווים אדומים.

        הגב לתגובה זו

      • אנשים שיוצאים להגן על חברה.....

        A, 07/09/06 23:04

        או יותר מדויק המולדת.
        צריכים לדעת שהם עושים זאת בשביל חייהם
        וחיי משפחותיהם וכן, יכולים לא לחזור.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    את אף אחד לא מעניינים השבויים

    אלי, 07/09/06 17:30

    כל אחד בארץ מרוכז בעצמו ולא אכפת לו מזולתו אלא רק לקרוביו, העם מזמן כבר אינו עם אחד.
    נהרגו 120 חיילים במלחמה (רובם הרג מיותר) ונפצעו אלפים, נשארו נכים ופגועי הלם. לאף אחד בעורף לא אכפת, כולם מתרכזים בעצמם ובקרוביהם.
    נהרגו עשרות חיילים ביום ובמרכז מסיבות פיצוץ עד אור הבוקר, בתי הקפה מלאים ולא מבינים מה זו מלחמה.

    אז למי באמת אכפת משני חיילים?
    לאולמרט? פרץ? חלוץ?
    הם הרגו עשרות אחרים לחינם... ולאף אחד לא אכפת.

    הגב לתגובה זו

    • זה פשוט לא נכון

      אמנון, 07/09/06 17:41

      נתיאוריה שלך סותרת את כל העובדות הניצפות. אם ''לאף אחד לא אכפת'' אז למה יצאנו למלחמה. אם לממשלה לא אכפת מהחטופים ומגורל האזרחים, מה הפריע להם לשבת רגל על רגל? אם לאזרחים לא אכפת מהמדינה, מה גרם להם להתגייס למילואים? מה גרם לאנשים מהמרכז לנסוע לחלק אוכל במקלטים? לשלוח חבילות? לארח משפחות מהצפון?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אסור לעשות חילוף שבויים באסירים

    אסף-חיים, 07/09/06 17:26

    הדבר הזה רק ידרבן את החיזבאללה ואירגוני הטרור האחרים לחטוף עוד ועוד. חייבים לעשות לזה סוף, ולהראות להם שאנחנו לא מתקפלים מולם.

    אני יודע שזה כואב בשביל המשפחות, אבל אין מה לעשות, צריך לחשוב חשיבה כללית יותר.

    הגב לתגובה זו

    • בחשיבה כללית, כדרישתך, צריך ללמוד ברמה המבצעית מה לעשות כדי שלא

      דורית, 07/09/06 18:02

      יהיו עוד חטיפות. הסרט ''החטופים'' של רון ארד ושלושת החיילים הראה לנו כי לא הופקו שום לקחים, לא עשינו שיעורי בית.

      את החטופים צריך להחזיר בכל מחיר ובמקביל צריך לדעת איך להיערך צבאית נגד חטיפות.

      הגב לתגובה זו

      • קו המגע לעולם ייפרץ

        אסטרטגיה צבאית, 07/09/06 20:06

        אי אפשר למנוע חטיפות. התוקף יכול לבלות חודשים בלימוד הגזרה, לקחת את היחידה המובחרת ביותר שלו ולאמן אותה במשך חודשים למבצע, לספק לה את הציוד הטוב ביותר שיש בידיו, ולארגן את כל שאר הארגון במשימת תמיכה והסחה.
        מהצד של המגן, לעומת זאת, התוקף תמיד יכול לחפש ולבחור את היחידה הכי קטנה מבחינת סדר גודל, הכי פחות איכותית, בשעה שבה היא הכי פחות עירנית.
        לכן אי אפשר אף פעם למנוע הצלחה בהתקפה הראשונית. מה שאפשר לעשות, זה מתקפת נגד מוצלחת.

        הגב לתגובה זו

      • תמיד יש פוטנציאל לחטיפה באלפי מקומות

        גיל אזולאי, 07/09/06 22:58

        בהם שוהים חיילים או אזרחים.
        צריך פשוט להפוך את החטיפה ללא כדאית עבורם.
        אם נשחרר אסירים החטיפה הופכת כדאית וכדאי להם לתכנן כבר את החטיפות הבאות.

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא להסיר הסגר לא לאבד סיכוי (ל''ת)

    שושנה, 07/09/06 17:24

    הגב לתגובה זו

    • תנו לממשלה לעשות את תפקידה

      אמנון, 07/09/06 17:42

      די כבר לתת לממשלה הוראות כל חמש שניות: לא להסיר סגר, לא להסיג כוחות, לא לחתום על הסכם כזה או אחר.
      נבחרה ממשלה, תנו לה לנהל. אם אתם לא מרוצים, אל תבחרו אותה בפעם הבאה.

      הגב לתגובה זו

      • די טיפש שתוק כבר (ל''ת)

        אהוד ה-II הביתה, 07/09/06 19:42

        הגב לתגובה זו

        • למה? כי אני לא אומר את מה שמאכילים אותך בתקשורת?

          אמנון, 07/09/06 20:15

          לתקשורת מאוד נחמד לרכוב על גלי המחאה (או ליצור אותם, תלוי איך מסתכלים על זה). נורא נוח לה לצעוק ''מחדל'', ''שערורייה'', כי זה מושך את העין ומוכר עיתונים. אבל זו לא האמת.

          הגב לתגובה זו

          • אולמרט באמשך די ! תפסיק לבלבל לנו את השכל (ל''ת)

            עוד מושחת, 08/09/06 02:28

            הגב לתגובה זו

      • תגובה לאמנון מחיפה

        נירה, 07/09/06 21:59

        לתת לממשלה לעשות את תפקידה - אתה באמת חשוב שהממשלה זו עושה משהו? ובמיוחד בנוגע לשבויים? להם ממש לא איכפת מהם, אחרת היו פועלים יותר במרץ כדי לשחרר אותם. אולמרט הבטיח(?!) אז הבטיח, אבל האם השתדל לקיים? זה ממש לא מענין אותו. יש להחליף את הממשלה בדחיפות, אין לה שיניים.

        הגב לתגובה זו

        • הממשה כושלת, אבל עדיין....

          דובר אמת, 07/09/06 22:56

          מתי תתעוררו?!
          גורלם של החטופים אין לו ארך מדיני (אולי פוליטי כן).
          האם את באמת האמנת שחייהם הוא בסדר
          חשיבות המלחמה ?
          כי המטרה המרכזית היא שחרורם ? שהקריבו מאות כדי לשחרר שני חיילים?


          תביני :
          כל מנהיג (בניגוד למונהגים) חייב להפריד בין רגשות להגיון בריא. תפקידו היא טובת הכלל גם אם הפרט מוקרב (זאת האמת המרה).

          כך שאסור לו לרוץ לרצות אנשים שאולי רוצים להמשיך במלחמה, אם במחינת
          הפרספקטיבה המדינית אין בזה תכלית.

          דבר נוסף: ההומניות הישראלית המבורכת
          שדואגת לגורל כל אדם, היא גם נקודת התורפה בגללה בעצם החיילים נחטפו.
          יש לדעת מה הגבול לכל דבר.

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    החלפת שבויים. אין בכלל אופציות אחרות

    וטוב שאין, 07/09/06 17:00

    יש שבויים לבנונים בארץ. יש ישראלים בלבנון. הסיכוי שהמשוחררים יפעלו נגדנו הוא גבוה. אבל יש כאלה מספיק גם בלעדיהם. זה לא משמעותי. חוץ מזה כדאי לתת קצת כבוד לצבא של החיזבאללה שלימד אותנו שיעור ובעקבות זה נהיה טובים יותר.
    מי שלא רוצה להחליף בסך הכל מדבר על האגו שלו.
    יש משפחות, כאן ושם, שיוצאות מדעתן. ולילדים שלהם נשקפת סכנה בשבי.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אי אפשר לסמוך על רה''מ חסר היכולת הזה שישחרר את החטופים (ל''ת)

    ליאת, 07/09/06 16:51

    הגב לתגובה זו

    • אז על מי, ליברמן? נתניהו? מה הם השיגו אי-פעם? (ל''ת)

      אמנון, 07/09/06 17:43

      הגב לתגובה זו

      • יצאת טיפש ולא אמין

        נתי, 07/09/06 21:31

        אפשר להתווכח מה צריך או לא צריך לעשות בנושא החטופים, אך לטעון שנתניהו לא השיג כלום זו פשוט דמגוגיה זולה ולא רצינית. נתניהו הפסיק את פיגועי החמאס כראש ממשלה והציל את הכלכלה הקורסת כשר אוצר.

        אולמרט, לעומתו, נמצא כבר שלושים שנה בפוליטיקה - ללא שום הישג משמעותי כלשהו (אם נתעלם ממינויים פוליטיים ופרשיות מפוקפקות שהיועמ''ש חוקר).
        את ההזדמנות הראשונה שאולמרט קיבל, עם קונצנזוס אדיר למלחמה ותמיכה אמריקאית נדירה - הוא ביזבז בחוסר אחריות ובהתנהלות חובבנית ושחצנית. המשך כהונתו כראש ממשלה מהווה אות קלון על מדינת ישראל - מבחינה ביטחונית, פוליטית, חברתית ומבחינת הנורמות הציבוריות.

        הגב לתגובה זו

        • צודק נתניהו עדיף ! (ל''ת)

          קדימה דימה בלט, 08/09/06 02:26

          הגב לתגובה זו

      • אמנון, ברור שהכתומים יכולים לסמוך על נתניהו

        הוא הרי החזיר, 08/09/06 09:58

        חי חי

        הגב לתגובה זו

        • ביבי פיספס את משעל ושיחרר את יאסין... (ל''ת)

          יצא גדול !!, 08/09/06 10:20

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    אסור להחזיר את האסירים (ל''ת)

    ע.ר, 07/09/06 16:47

    הגב לתגובה זו