• 59.

    מקום המשפט מקום הרשע. (ל''ת)

    חיים, 10/09/06 03:32

  • 58.

    יש לי חלום וגם תיקווה!!!

    מתי, 08/09/06 14:42

    בייניש תלחם נגד פוליטיקאים מושחתים וראשי עיריות ותנקה את הארץ מהרבה זבל!!!
    יש לי חלום בייניש תהפוך את בתי משפט למקום אמין שכל עמך ישראל יקבל לא רק משפט גם צדק!!!
    יש לי חלום אמינות של בתי משפט ישפר את ניהול המדינה וגם את חיי יום יום של כל אזרחי המדינה!!!
    אמן כן יהי רצון!!!!

  • 57.

    למה הועדה לבחירת שופטים מתנגדת לרישום פרוטוקול (ל''ת)

    מה הם, 08/09/06 14:00

  • 56.

    אם זה טוב לנגבי המאואיסט זה רע מאוד לעם ישראל (ל''ת)

    תקשורת בזויה, 08/09/06 13:57

  • 55.

    ברק הלך והשאיר ברדק ובאה גברת מבורדקת (ל''ת)

    עובד פרקליטות, 08/09/06 13:51

  • 54.

    השמאל הקיצוני משתלט על בית המשפט

    יאיר, 08/09/06 13:00

    תעברו שוב על קורות החיים שלה ותראו איך כחוט שני היא תומכת בשמאל הרדיקלי

  • 53.

    ''עד שכל השלטון יתהפך למינות'' - הסימן האחרון לגאולה התקיים. (ל''ת)

    יהודי, 08/09/06 08:45

  • 52.

    האדם הנכון במקום הנכון ....

    ציניקן בעל כרחו, 08/09/06 01:21

    ערב טוב
    אינני יודע מדוע מתלוננים כאן על שיעור קומתה (?) של גברת בייניש, על יושרה, על אישיותה, על הפוליטיזציה שלה, ועל כל השאר.
    וכי מה חשבתם מתאים לעליון במצבו כיום? מה חשבתם קורה בשנים האחרונות ב'היכל ה-צ-ד-ק'' ? מי שתמים, שיקום.
    בתוקף מקצועי [...] מדדתי מאות פעמים את המשכן הזה, ועודני מודד, - וכמוני רבים, ורובנו יודעים גם יודעים, כי המקום הזה הוא פוליטי, אליטיסטי ויחצנ''י ברמה שלא תיאמן.
    לא אגרר לביזוי בית המשפט כמוסד, אך גדולי מבזי מעמד המשפט כיום הם ראשע הפירמידה.
    והגרוע מכל, שהם משוכנעים שהם 'עובדים' על כולם ...
    ועוד לא הזכרנו את התשפוכת המלוקקת של נגבי וחבר כתבי החצר ....

  • 51.

    אוי כמה שאני כועס אוי,עד מתי עד מתי. (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 07/09/06 23:24

  • 50.

    מנוי פוליטי לא.מקביל שלו בעליון כן??צביעות. (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 07/09/06 23:23

  • 49.

    איך שהיא דומה לאהרלה בפרופיל ,משהו. (ל''ת)

    ישראל ישראלי, 07/09/06 23:21

  • 48.

    ''ויקו למשפט והנה משפח, לצדקה והנה צעקה'' (ישעיהו) (ל''ת)

    גונן בצר, 07/09/06 22:42

  • 47.

    המקורבת לברק זוכה בכל, בין אם היא מתאימה ובין אם לאו. (ל''ת)

    גולדי, 07/09/06 22:09

  • 46.

    אין לי אימון במאפיה המשפטית (ל''ת)

    שטרית ישלם, 07/09/06 22:04

    • אז אל תתאמן

      מתאגרף, 08/09/06 05:30

      וגם אל תאיים...

  • 45.

    במהפך הקרוב נצמצם את סמכויות בית המשפח (ל''ת)

    העליון, 07/09/06 22:04

  • 44.

    רק מי שיבטיח שיבטל את המינוי המושחת של שטרית (ל''ת)

    יקבל קולי, 07/09/06 22:03

  • 43.

    מפניני הגותה של בכירת שופטי המדינה !!!

    אהרון ברק, 07/09/06 20:16

    ''הילד אינו רכוש הורהו. אסור כי ישמש שק אגרוף'', היא קבעה.

    אילו היה רכוש ההורה - היה מותר, אולי. כלב בית, למשל, הוא רכוש בעליו על פי החוק. מכאן שמותר להפכו לשק איגרוף.

    ''הפעלת ענישה הגורמת לכאב ולהשפלה פוגעת בזכויותיו כאדם. אשר על כן, נדע כי שימוש מצד הורים בעונשים גופניים, או באמצעים המבזים ומשפילים את הילד כשיטת חינוך, הינו אסור בחברתנו כיום''.

    האם ישנו עונש שאינו מכאיב בדרך זו או אחרת? נפשית אם לא פיסית. שאם עונש לא גורר שום הרגשה בצידו, מה טעמו בכלל?

    זאת השופטת מס.1 בישראל היום !

  • 42.

    מהכתבה(!) נראה שהאישה מתאימה.יש לי רק בעיה עם ...

    חליק עם דמגוגיה, 07/09/06 20:07

    התחמקות הכותב בפרשה,סביב מינויה של השופטת נילי כהן.
    דבר שמחשיד את כל הכתבה בדמגוגיה.

  • 41.

    הצחקת אותי

    מזרחן, 07/09/06 19:49

    בייניש ''ממשיכה להילחם בשחיתות'' - כמעט כמו אולמרט.

  • 40.

    חייבים לשנות את שיטת הממשל והשפיטה בישראל לשיטת ארה''ב

    רני, 07/09/06 19:44

    בארה''ב האזרחים בוחרים הכל.
    את הנשיא, בתי הנבחרים, השריפים, התובעים והשופטים. הציבור עצמו הוא זה שפוסק במשפטים ע''י מושבעים.
    בבחירתו הישירה של הציבור את הנ''ל ,בעצם משמש הציבור כמבקר קבוע לתיפקודם. לכן הניבחרים חייבים להיות ישרי דרך ואמינים. שאם לא כן לא יבחרו שוב לתפקידם.

  • 39.

    מן הפח (ברק) אל הפחת (בייניש)

    שלום, 07/09/06 18:03

    אם ברק ייסר את מדינת היהודים בשוטים, מחליפתו בעקרבים.
    כמו שנאמר ''ובימים ההם אין מלך בישראל איש כישר בעיניו יעשה)

  • 38.

    למה הידיעה הבאה מוסתרת, אי שם, ב''מקומי''?

    יש הסבר? למה לא, 07/09/06 17:46


    מפקד הכלא יפצה פעיל ימין

    מפקד כלא מעשיהו ישלם פיצוי של 15 אלף שקל לפעיל ימין שהיכה לאחר שנעצר במהלך ההתנתקות



    דפדף בחדשות
    טל ימין-וולבוביץ
    עדכון אחרון : 7/9/2006 0:16






    מפקד הכלא היכה, וישלם: בית המשפט לתביעות קטנות ברמלה חייב אתמול את מפקד כלא מעשיהו, רמי עובדיה, לשלם פיצויים לפעיל הימין, יהוידע כהן. עובדיה נתבע על ידי כהן לאחר שהיכה אותו ובעט באשכיו, בעת שהיה עצור בכלא בתקופת ההתנתקות.

    כתב התביעה מפרט כיצד במהלך חודש יוני 2005 היכה עובדיה את כהן, שהיה עצור בכלא בגין חסימת כבישים. על פי התיאור, נכנס עובדיה לאגף בו היה כלוא כהן, ודרש ממנו ''למחוק את החיוך מפניו''.

    בתגובה, ענה כהן לעובדיה כי אף אחד לא יכול למחוק לו את החיוך. עובדיה, שלא אהב את תשובתו של כהן, סטר לו, היכה
    אותו באגרופו, ובעט באשכיו.

    בפסק הדין לא חסך השופט ביקורת קשה ממפקד הכלא ומצוערים אחרים בשב''ס. מלבד קביעתו של השופט כי קיימות אי התאמות בין עדותו של עובדיה לבין ממצאים אחרים בעדויות אחרות, ציין השופט כי כהן היה נתון למרותו ולהשגחתו של מפקד הכלא, וזה ניצל יחסי מרות אלה לתקיפתו של כהן.





    ''ידוע שעובדיה איבד שליטה באותה תקופה''



    עוד צוין בפסק הדין כי הנתבע, כמנהל הכלא, מהווה דוגמא לפקודיו. ''בית הכלא הוא הראשון אשר צריך לשמור על החוק'', נכתב. לפי החלטת בית המשפט, ישלם עובדיה לכהן פיצויים בסך 15 אלף שקל, בנוסף להוצאות משפט.

    מנגד, דחה אתמול, אותו בית משפט, תביעה אחרת של פעיל ימין, יהושע גלזברג, שטען גם הוא כי הותקף על ידי מפקד כלא מעשיהו. השופט קבע בפסק הדין שגלזברג לא הצליח להוכיח את מה שנכתב בכתב התביעה.

    פעילי ימין רבים הביעו היום סיפוק מפסק הדין, וטענו כי היה ידוע שעובדיה איבד שליטה ונהג באלימות ובאגרסיביות כלפי פעילי ימין, שהיו עצורים באותה תקופה. הפעילים הוסיפו כי ''חבל שרוב האנשים לא פנו לבית המשפט, כדי לתבוע את עלבונם''.

  • 37.

    ''ואשיבה שופטייך כבראשונה ויועציך כבתחילה אחרי כן יקרא לך עיר צדק''

    זעקי ארץטבריה, 07/09/06 15:01

    ישעיה,א',כא

  • 36.

    ''תיקון קל'': יורם שקולניק לא סתם רצח פלשתיני

    שפוי, 07/09/06 14:53

    תמים כפות אלא מחבל שנתפס שניות אחדות לפני שרצח יהודים. האם הריגתו ברגע של סערת רוחות בנסיבות שתוארו לעיל היא ''רצח'' או ''הריגה''?

    • זה היה לאחר שהוא כבר דקר את תופסיו!

      תודה ליורם, 07/09/06 17:50

      האיש נתפש עם נשק בדרכו לבצע פיגוע בבית ספר. היה זה מחבל מועד ומוכח, ששוחרר זמן קצר לפני-כן מכלא ישראל, במסגרת אחת מעסקות הפשע של מדינת ישראל עם רוצחי ישראל.
      שקולניק ירה בו, כשחשב שהחלאה עומד לשלוף רימון.
      יורם שקולניק עשה שירות עצום ליהודים!
      ונקווה שבעתיד, יחוסלו כל הרוצחים שמדינת ישראל משחררת ומתעדת לשחרר בזמן הקרוב. שלא יישאר להם שריד ופליט!

    • כל מי שאינו בדעה אחת עם הימין, פ ס ו ל ? (ל''ת)

      פורעי חוק, 07/09/06 20:10

  • 35.

    ממש לא יודע. דעת הקהל היא כמו פלסטלינה ביד ה''יוצר''.באינטרסנטים...

    רולטה רוסית, 07/09/06 14:41

    שמאחורי הפרגוד אני יכול להאמין,או שלא להאמין.
    אים לפחות הייתי יודע את זהותם,,,,
    מכיוון שלא נולדתי אתמול,אינני יכול להאמין.
    גם לחרוץ משפט אינני יכול.
    עצם הקיום שלנו מוטל בספק,ו''הם'' ממשיכים לשחק.


    ר ו ל ט ה - ר ו ס י ת !!!



  • 34.

    מינוי גרוע. אבוי למערכת המשפט הישראלית.

    חמורבי, 07/09/06 14:31

    קיראו מה יואב יצחק כתב עליה במשך השנים.

  • 33.

    אל-אל יחזקאל.בומבה של נשיאה.

    החטא וגמולו, 07/09/06 14:19

    יואב יצחק,המשך בעוז להיות נושא דגל המוסר מול כל המכסת''חים.אל תרפה ממנה,מיחזקאלה,ומכל מי שאוחז ברסן השלטון אך לעצמו אינו מוצא רסן...

  • 32.

    בדיוק בגלל הסיבות הכתובות בכתבה היא נבחרה

    יהודה, 07/09/06 14:18

    השמאל הקיצוני השתלט על בית המשפט ועד שהעם לא יתעורר ויעיף אותם לכל הרוחות ויבחר את השופטים בצורה דמוקרטית ולא בשיטה חבר מביא חבר וגם ממנה את הבן של החבר במקום מכובד. עד אז אין אימון בבית המשפט.

  • 31.

    הלך עלינו ועל המדינה -

    אזרח, 07/09/06 14:18

    היא בסך הכול הפודל של ברק אבל ללא החוכמה והכישורים שלו.
    מהכתבה כבר ניתן ללמוד שהיא שמאלנית קיצונית, פוליטיקאית מגעילה שמטרפדת מינוי שופטים שלא עושי דברה, גזענית שהתנכלה באופן אישי לאריה דרעי ועוד כיוצ''ב אסונות.
    ללא ספק המדינה הולכת לאבדון - וההתחלה תהיה בהבעת חוסר האמון בבית המשפט העליון בראשותה.

  • 30.

    עוכר ישראל מצא מחליפה קיצונית ממנו.

    משפטן, 07/09/06 14:16

    והשפוי _רמון-שניסה למנוע ממנה להיכנס....נזרק לכלבים..
    שטרית-לא נשכח לך...

  • 29.

    המשך הגלישה במדרון ההתפוררות של הערכים בישראל. (ל''ת)

    איתי, 07/09/06 14:14

  • 28.

    יש פה אמירה של מחאה מצד הנשיא קצב.

    סטודנט למשפטים, 07/09/06 14:14

    קצב כועס כנראה על כול מערכות הצדק במדינה, על הפרקליטות שבייניש באה ממנה, על המשטרה שעובדת בשביל הפרקליטות ועל בית המשפט העליון שלא עושה די הצורך נגד השחיתות שהתגלתה בוועדת זייל.
    אז עתה הנשיא פשוט לא משביע נשיא לעליון ובמקביל מודיע שהוא נשאר למלא את כול תפקדיו אז המשמעות היא שהוא מכשיל את המינוי.
    ברק אמור לנסוע מחרתיים, או עוד השבוע לכנס בחו''ל ואנו נשאר ללא מינוי ואפשר רק לנחש לאן זה מוביל.

  • 27.

    היא תפתיע לטובה !

    משפטן, 07/09/06 14:12

    שברים רבים יש ללקט ולאחות היום, במערכת השיפוטית.

    תקופת ברק העלתה (כך טוענים), את קרנה של המערכת השיפוטית הישראלית (ובעיקר ביהמ''ש העליון), בקרב משפטנים בחו''ל.

    מאידך, חל כירסום משמעותי (עד כדי קריסה) במעמדה, בקרב הציבור בארץ . מעולם לא היה מעמדו של בית המשפט רעוע יותר !

    לעת הזאת, די לנו בחידושי פסיקה. המערכת זקוקה, נואשות, לאדם שישקם את מעמדה וישיב את האמון שדעך.

    לא עוד שופטים שדוהרים מראיון לראיון ומנאום לנאום. לא עוד יהירות בוטה (ולעיתים קרובות, נבובה וריקה להחריד), נוסח חשין.

    עת לעשות משפט, במובנו הפשוט והבסיסי ביותר, עת לשתוק, עת לחדול מהטפת מוסר ותוכחה בתקשורת. עת לזכור, כי סייג לחכמה, שתיקה וסייג להערכה אמיתית - צניעות !!!

  • 26.

    בקיצור עוד שמאלנית שתדאג לערבים במדינה.

    שלומי, 07/09/06 14:12

    ישראל הולכת מדחי אל בכי.
    אנחנו עוד נצטער על זה.
    נלחמת שחיתות של אחרים אבל דואגת יפה מאוד לבעלה המושחת בעצמו.

  • 25.

    לא הנשיאה שלי... פרשי בכבוד לביתך (ל''ת)

    אין לי אמון, 07/09/06 14:12

  • 24.

    אהרון ברק, דורית בייניש...

    רוני, 07/09/06 14:07

    תמנו את מי שאתם רוצים , גם כך העם כבר לא מאמין לשום דבר שמגיע מבית המשפט העליון

  • 23.

    רבין-בן אדם ופיטיקאי הכי אהוב עליי,למרות הסיכסוך איתו,אני תומך בה. (ל''ת)

    בהצלחה,דורית., 07/09/06 14:07

  • 22.

    לטאטא מתחת לשטיח את כל הג'ובניקים המצפצפים על החוק

    נעמה, 07/09/06 14:03

    אייטולה המקלל טפו - תצא בחוץ, תחזיר את כלח הכסף שגנבת לנו במסווה של דואג לעניים. פיכס

  • 21.

    עוד לא למדנו כנראה מספיק מטעויות העבר...כמו צאן לטבח!! (ל''ת)

    ניסים כהן, 07/09/06 13:56

  • 20.

    חבל שלא פיטרו אותה מזמן

    רבקה, 07/09/06 13:49

    למה לא פיטרו אותה ברגע שסרבה לייצג את המדינה בפרשת מגורשי החמאס? היא קיבלה הוראה מהממונים (הממשלה) וסרבה לבצע. היום אנחנו נשלם את המחיר של הטעות מלפני שנים רבות. בדיוק כמו שקרה לנו בלנון.

    • צודקת

      אזרח, 07/09/06 14:33

      אגב, בסוף צריך להיות לבנון ולא לנון

  • 19.

    אג'נדה כל כך שקופה ומעוות, שכל שירי ההלל לא יועילו.

    ליאור, 07/09/06 13:48

    שמתם לב שתשעים ותשע אחוזים מפסיקותיה 'הנועזות' ו'התקדימיות' כולן שמאל פוסט ציוני ? כל כך שקוף שאין בה טיפת יושר משפטי ואינטלקטואלי, והכל נובע מתפיסת עולם אנטי יהודית ואנטי מוסרית. ומה שמדהים שרק דבר אחד מצליחל עוצור אותה... האיטרס האישי שלה, שהניע אותה להתלקק לאדונה ברק, ולהסכים עימו ב95%מפסיקותיו המנאורות. פראייר מי שעוד מאמין במוסד הרקוב הזה, ובעומדים בראשו. מושחתים נמאסתם...

  • 18.

    מדינת ישראל אוייבת של עצמה!!!!

    מביש, 07/09/06 13:46

    למה נותנים לאשה הזאת לשרת בבית המשפט העליון ???
    ואיך לעזעזל היא מצליחה להגיעה לכס הנשיא העליון ??????

  • 17.

    מניפולטורית, תופרת תיקים, שמאלנית-קיצונית ומשפטנית בינונית ביותר.

    כבשה מסכמת, 07/09/06 13:45

    היא לבטח תחסה בצילו של ברק מחד והיא גם שותפה לאג'נדות הפוליטיות שלו מאידך.
    מסקנה: מתאימה לתפקיד!

    • ומה הא'גנדה הפוליטית שלך? לחיות על חשבון אחרים?

      נעמה, 07/09/06 14:12

      לגור בהתנחלות בחינם ע''ח אימוני מילואים. ללמוד בכתה של 15 ילדים ואנחנו נלמד עם 40 ילדים.. 4 בתי כנסת בכל התנחלות במקום מתנסים.

      • נעמה המתוקה בקר טוב התעוררת?

        יהודה, 07/09/06 14:56

        בואי נבדוק מי תורם יותר משלם יותר ומקבל יותר.

        מה עושים אחיך בניך בצבא אם הם משרתים בכלל- 2 בני ביחידות מובחרות.

        כמה את משלמת שכר לימוד לחדש לילד- אני על כל ילד בממוצע 1500 שח לחדש.

        כמה שוטרים ו/או חילים שומרים באיזורך- אצלנו 0 אנו שומרים או משלמים 160 שח לחדש

        אגב אשתי ואני עובדים ב''ה בעבודה טובה מרויחים יפה וכמובן משלמים מיסים כמו כל עם ישראל.

      • תגובה מעניינת במידה בלתי רגילה. תגובה, שהיא אב-טיפוס

        כבשה סרקסטית, 07/09/06 15:05

        לרוב תגובות ''בעלי האג'נדה''.
        ברי לך, כי אין כל קשר בין תגובה זו, לבין נשוא התגובה שלי. ונניח שאת צודקת בכל, האם זה הופך את מינויה של גב' בייניש, למינוי טוב? האם מינויה של משפטנית חלשה (על-כך מסמכימים כולם), היא התשובה לחוסר האמון של הציבור במערכת שהקים ברק ו.. בייניש? האם כשופטת המזוהה לחלוטין עם הקו הפוליטי של השמאל המרצ''י, היא תוכל לקבל את אמון הציבור הכללי? האם בתקופה, שבה הדמוקרטיה בסכנה ובית המחוקקים מגלה חולשה, זה הזמן למנות שופטת שבנתה את עצמה על ''האימריאליזם השיפוטי''? האם בטיפולה בפרשיות הקשורות בבעלה, לא דבק בה רבב?
        ומעבר לכל אלה. האם את באמת לא רואה כיצד מזכיר תהליך מינויה של בייניש ושיקולי המכתיר הפורש, את הכתרת הקיסרים הרומיים? מדוע לא נבחרה רות גביזון? מדוע לא בוטלה שיטת הסיניוריטי?
        אני מבין שלכל השאלות הללו יש לך תשובה אחת מוחצת: המתנחלים אשמים!
        אז הנה לך, נעמה: אינני מתנחל, איש לא שומר עלי ותאמיני או לא... אינני מבקר בבתי כנסת. גם לא ביום כיפור.

        לעומת זאת , הפרופיל המעניין שאת הרכבת עבורי, יכול היה להתאים לכל ישוב ''בלתי מורשה'' של הבדואים, שגב' בייניש דאגה לחייב את המדינה להקים בו בתי ספר וטיפות חלב ולרוב הקיבוצים, בהם לומדים ילדים עם נוכחות של ''15 בכיתה''. וכן, שמרתי על רבים כאלו בחיי בתקופות המילואים שלי.

        • מעולה

          מעולה, 07/09/06 18:54

          מעולה

      • בינתיים מי שישב בשיינקין ושתה אספרסו בזמן המלחמה

        לנעמה, 07/09/06 15:11

        כשמג'ד מהישוב עלי קופץ על רימון מהחיזבללה כדי להציל את לוחמיו שלושה נופלים מישוב פיצפון כמו עלי ואף לא אחד מכל ת''א רבתי , ושעל כל צעד ושעל ראחת לוחמים בגולני בצנחנים באגוז בשריון , בשלדג ,במגלן עם כיפות סרוגות , אז כל אחד מבין מי חי ע''ח מי . מי לוחם ומי נמצא בבועה .

  • 16.

    צרוף מיקרים נדיר ?

    דני, 07/09/06 13:43

    חיים רמון התנגד למינוי של בייניש , בצרוף מיקרים מוזר באה תלונה נגדו על הטרדה מינית והוא התפטר , והופ הנה בת טיפוחיו של אהרון ''החוק הוא אני'' ברק ממשיכה את השושלת בבית המשפט העליון .

    • וגם חושב ש'פרשת הנשיא קצב' קשורה לזה, להסחת הדעת ממינויה שנפל עלינו (ל''ת)

      אכן מסכים אתך, 07/09/06 15:49

    • זו שאלה מתבקשת. האם רמון סולק בתלונת כזב כדי להכשיר את בייניש? (ל''ת)

      מי עוד עומד, 08/09/06 01:37

  • 15.

    אני חושב שהיא תעשה את העבודה שלה מעולה

    יובל כהן, 07/09/06 13:41

    הגישה האקטיביסטית של ביהמ''ש העליון חיונית, וככל שירבו בה, כך הדמוקרטיה הישראלית תתחזק.
    בזמנים שבהם בית המחוקקים הולך ונרקב צריך בית משפט עליון שידאג לנקות עשבים שוטים.

    • קדימה - דיקטטורה !?

      יעקב, 07/09/06 14:15

      במילים אחרות מה שאתה אומר הוא : מאחר ובית המחוקקים שנבחר באופן דמוקרטי אינו מספק את הסחורה ונרקב, אנחנו צריכים בית משפט (שלא נבחר באופן דמוקרטי !) שיחליף אותה - זאת בדיוק הדרך שבה כל דיקטטור הולך - רק אני יודע איך לעשות סדר ולנקות עשבים שוטים. מי קבע ? אתה ? השופט העליון ? הרי לא בחרו בו באופן דמוקרטי ?
      רוצה דיקטטורה - תגיד במפורש ואל תסתתר מאחורי מילים גבוהות

    • יובל, כמה אתה מקבל לכל תגובה מחניפה? הביצועים שלך די עלובים .

      חושף יחצנים, 07/09/06 15:04

      אם לא תתאמץ יותר, בייניש לא תשלם.

  • 14.

    שופטת שנויה במחלוקת מתמנה ע''י ראש

    טלי, 07/09/06 13:40

    ממשלה שנוי במחלוקת,ושר משפטים שמטריד מינית,נשיא סוטה,ושחיתויות מקצה לקצה -כך נראית ישראל 2006 ותחשבו על זה........

  • 13.

    העם כבר מזמן לא רוחש אמון לבית המשפט העליון

    אמונה, 07/09/06 13:31

    רק ההומואים ואוכלי החזיר מאמינים לבג''צ

  • 12.

    יום רע למדינת ישראל (ל''ת)

    יומטוב, 07/09/06 13:29

  • 11.

    שום דברי הלל לא יחפו על עובדת היותה משפטנית בינונית ביותר

    היא התרפסה, 07/09/06 13:28

    המניע שלה היה למצוא חן בעיני מי שיפרסם אותה הכי טוב. כולם יודעים איך היא מגוננת על בעלה המושחת (זו זכותה, אבל פוסל אותה מלהיות השופטת העליונה)
    המינוי הזה הוא עוד מסמר בארון של מדינת ישראל ושל הכבוד לבג''צ

  • 10.

    חונטה שמאלנית

    מכיר, 07/09/06 13:22

    תפרו תיק לרמון שהעז לצאת נגד החונטה. תפרו תיק לקצב כדי לסלול את הדרך לפרס. העלימו עין משחיתויות משפחת שרון כדי לקדם את ההתנתקות. המליכו את אולמרט כדי לקדם את האגנדה המדינית שלהם. כמאמר אברמוביץ - או שאתה איתנו או שאתה בקלבוש.

    • ''תפרו תיק'' ? אולי תפרט! זה שדווקא להם תפרו תיק,לא עושה אותם זכאים..

      ! ? ! ? !, 07/09/06 14:20

      ב''תיקים שנתפרו'' היה,אני מניח,גם קורטוב של אמת.
      מיכאן:תיקים נתפרים,כאשר יש למישהו אינטרס ל''תפור''.
      כלומר לא מדובר באנשים חפים מפשע,שתופלים עליהם פשעים שאין להם שום אחיזה במציאות.
      אסור גם לשכוח שמדובר בנבחרי ציבור,אנשים שהם דוגמא לעמך,אנשים שחלקם בקביעת נורמות חברתיות,גדול בהרבה מאשר חלקו של האדם הפשוט,זה גם מזכה אותם בזכות להתקיים מקופת הציבור.
      זה שדווקא להם תפרו תיק,לא עושה אותם זכאים

    • רמון לא שמאל?

      אביחי, 07/09/06 14:24

      תיאוריה מאד יפה רק חבל שהיא מתבססת על שטויות.
      לא משנה מאיפה תסתכל על זה, רמון הוא שמאל.
      פרס לא מועמד לנשיאות.
      את אולמרט המליך הציבור, אם יש לך טענות כלשהן תפנה אליו.
      בנוגע לשרון אני מסכים אבל כמו שאומרים גם שעון מקולקל צודק פעמיים ביום.

  • 9.

    בקיצור שמאלנית

    רונן, 07/09/06 13:17

    חבל על כל מילה מיותרת

  • 8.

    עוד יום שחור בתולדות מדינת ישראל

    איש אחד, 07/09/06 13:16

    דורית בייניש היא ממציאת השיטה הנהוגה בפרקליטות , שמקורבים לא נותנים כלל את הדין או שבאים איתם בעיסקאות טיעון נדיבות , כשפרשה מהפרקליטות ,חששה שמה יגיע אדם בעל שיעור קומה מוסרית שיגלה את הריקבון , ולכן דאגה שחברתה ממשיכתה עדנה ארבל תקבל את הפרקליטות והאחרונה אכן נהגה כתלמידה ממושמעת וכגמול על ''התנהגות טובה '' דאגה ביניש להכנסה לעליון בשיטת '' חבר מביא חבר '' [ חבר בינוני מביא חבר כושל ] . דווקה בעידן ההנהגה הפוליטית המושחתת , התקווה היחידה של עם ישראל היא בית משפט עליון שחבריו ובעיקר העומד בראשו יהיה בעל שיעור קומה הן בתחום המשפט ,והן בתחום המוסר . משהו מכיר פרקליט בפרקליטות שיעז לחבר כתב אישום נגד יחזקאל בייניש מן הפילהארמונית?????

  • 7.

    מינוי בייניש - עוד ליקוי מאורות בסדרה ארוכה.

    צבא השמיים, 07/09/06 13:14

    עם מינויה של בייניש מתגלה לנו כאן תופעה שלילית מדאיגה מאוד. עדנה ארבל התמנתה לשופטת בית המשפט העליון ביום של ליקוי לבנה. גם היום , היום בו מתמנה חברתה לכנופיה לנשיאת אותו בית משפט, יתרחש בשמיים ליקוי לבנה.
    הבחירות לכנסת האחרונה, בה עלה לשלטון אולמרט, העלוב והכושל בראשי הממשלה של המדינה, התרחשו יום לפני ליקוי חמה של ראש חודש ניסן.
    מן השמיים מסמנים לנו שסדרת המינויים לרשויות השלטון בישראל בעת הזו היא תוצאה של סדרת ליקויי מאורות שמדינת ישראל סובלת מהם.
    מעניין מה יביא לנו ליקוי החמה הקרב של ערב ראש השנה תשס''ז?
    רעידת אדמה נוספת שתביא את קץ מדינת ישראל ?
    היום זה כבר לא נשמע כל כך דמיוני ומופרך.

    • כ''כ הרבה שטויות כבר מזמן לא שמעתי..

      יובל כהן, 07/09/06 13:39

      עוד מעט תגיד שהצונאמי שהיה באסיה הוא באשמת אל-קעידה נכון??

      קצת שכל אף פעם לא הזיק.

      • לא יזיק לך קצת שכל, יובל.

        חיים, 07/09/06 14:59

        ניכר מתגובתך שאתה לוקה ביכולת הבנת הנקרא שלך, כמו גם בהשכלתך הכללית.
        בפעם הבאה קרא היטב ונסה להבין בטרם תגיב באופן שיחשוף אותך בקלונך.

  • 6.

    בחירתה - אסון כבד לדמוקרטיה ולעם (ל''ת)

    אריאל, 07/09/06 13:14

  • 5.

    מה זה פרשת 300? והאם בסוף באמת גירשו 450 אנשי חמאס? (ל''ת)

    מה זה?, 07/09/06 13:11

  • 4.

    איחולים לשופטת הנכבדה, כן למדינה ,להצלחתה.

    נועם בלום, 07/09/06 13:11

    השופטת ביניש עברה מסלול ארוך כולו למידה לאורך שנות הקרירה המשפטית שלה. בפרקליטות ואחר בבית המשפט העליון. כמו כול בשר ודם, למדה הבשילה ובגרה. אינה אדם מושלם, כי אין בני אנוש מושלמים. אך אין כול מחלוקת שבאישה ומשפטנית חכמה מדובר. וודאי שלמדה אף מטעויות שחלפו בחייה.
    הציבור בישראל עבר בשנים האחרונות תהליך של התפקחות והתבגרות. הוא, יודע יותר, הוא מקבל מידע שוטף כמו שמעולם לא היה ניתן.
    מדינת ישראל נמצאת ברגע קשה, של משבר מנהיגות וחוסר אמון בבכירי הרשויות. אף אכזבה שרשויות המדינה-כולן לא אמינות, מושחטות ולא מספקות את הסחורה. מערכת בתי המשפט היא עמוד השידרה של ניהול מדינה ע''פ חוק וצדק. לצערינו אנחנו פוגשים בבתי המשפט יותר סדר ופחות צדק, אם בכלל. אין לאדם הפשוט יכולת לקבל צדק מול פרקליטות המדינה והגורמים הכלכליים החזקים. גם הפרקליטות הפכה לגוף אינטרסנטי המשרת קודם כול את עצמו ואחר את בכירי מנגנוני הרשויות הלא יעילים, חלקם מושחטים.
    השופטת דורית ביניש יודעת הכול. בת הארץ הזו היא. לפניה עומדות שנים רבות של נשיאות ויכולת להציל את המדינה מעצמה. השאלה, האם תשכיל, תעמוד באתגר. כול מי שחפץ חיים במדינת ישראל אמור לאחל לה ולמערכת המשפט רק הצלחה. הצלחתה, היא הצלחת המדינה. חלילה אי הצלחה, משמעותו כישלון והתדרדרות החברה והמדינה. היי חזקה, חכמה, ושימרי לנו על המדינה גב' ביניש מרום כיסא הנשיאות של בית המשפט העליון.

    • אני מבין שקבלת הוראה מגבוה לכתוב .

      תגובה לנועם, 07/09/06 13:32

      מה חבל שאתה לא מציין את ההשחתה של הפרקליטות מוכת הנאפוטיזם , העובדה שנגד מקורבים אין כתבי אישום כגון פרופ היס סוחר האיברים מאבו כביר , למרות דו''ח כב השופט סיגלסון שחקר את פשעי היס באבו כביר ושגילה זוועות , או בוגי הרצוג שעבר אותם עבירות כמו עומרי שרון ושמר על אותה זכות שתיקה , והתוצאה שהרצוג הנמצא בצד הפוליטי הרצוי , יצא חלק מפשעי עמותות ברק , והיום שר מכובד בישראל , ואילו עומרי שרון שעבר על אותם עבירות סולק מן הכנסת ועומד להכנס למאסר בפועל , והרשימה עוד ארוכה . תסלח לי אבל בעם הזה יש אנשים עם עיניים בראש .

      • ההבדל בין עומרי לבוז'י

        אביחי, 07/09/06 14:19

        הוא שנגד עומרי נמצאו ראיות ונגד בוז'י לא. חשדות יש המון, הנה אפילו בך אני חושד שאת טוקבקיסט בתשלום, אבל הוכחות אין.
        חוץ מזה, אם בוז'י בצד הנכון הנכון של המפה הפוליטית אז היכן ממוקם עומרי - הוגה ההתנתקות, בימין הקיצוני?
        עיניים אינם ערובה לראייה טובה, צריך גם להבין מה רואים.

        • לא היו נגדו ראיות ? אתה מתכון שהוא מנע איסופן

          שמאל שפוי, 07/09/06 14:36

          באמצעות שתיקתו

        • לא היו הוכחות נגד הרצוג כי הפראקליטות לא רצת

          תגובה לאביחי, 07/09/06 14:59

          למוצא הוכחות , אילו הוכחות היו לפראקליטות מחוז ת''א כאשר הגישה כתב אישום נגד ארבעה בחורים שמעולם לא נפגשו ולא הכירו בעבר והואשמו , עי המשטרה והפראקליטות שהם כנופיה מסוכנת ביותר ומהווים סכנה לשלום הצבור [ אני מתכוון לכנופיית מע''ץ ] ונשלחו לעד 10 שנות מאסר על לא עוול בכפם , האנשים האלה ללא עבר פלילי ומעולם לא ראו אחד את השני קודם , לראשונה הם נפגשו בחדר החקירות ,הם ריצו את עונשם עד הסוף , ורק חזרה בתשובה מאוחרת של אחד מקציני החקירות גרמה שהמדינה נתנה להם פיצוי של ע''ס 12מיליון שח . כך שהפראקליטות המושחתת מוכת הנאפוטיזם שאתה כל כך מגן עליה , יודעת על מי להגן ואת מי לקבור , אתמול הפראקליטות החליטה שקלגסבלאד איש מהאליטות ,שנסע ודרס והרג אם וילדה שעמדו כחוק ברמזור אדום שלא יכנס למאסר , בדיוק כמו שהפראקליטות המושחתת סיכמה ששמעון שבס לא ירצה מאסר בפועל , מעניין אם סויסה או דימיטרי היו דורסים למוות ברמזוור אדום את אישתו ואת בנו של קלגסבלד ,האם היו זוכים לעיסקת טיעון כזאת . אז מעניין למי משנינו יש בעיית עיניים .

    • נועם בלום ו חיים החאפר

      שמריהו, 07/09/06 14:19

      תקופת שילטון מפאי הייתה מן התקופות המושחתות בתולדות ישראל , [ לא שהיום חסר ]. תקופה בה בריש גלי קבלת עבודה או פוטרת מן העבודה כפונקציה ישירה אם היה לך פינקס [קופ''ח ] אדום או לא כעדות שאתה תומך מפאי או לא , תקופה בה פתק מחברי המפלגה יכלו לפתוח לך דלתות לקבלת דיור עבודה רשיון עסק ועוד , ובתקופה זאת העיתונות הייתה מגוייסת ולא העזה לכתוב על שחיתות השלטון , כ''כ היה למפאי { והמשיך למערך ולמפלגת העבודה } כתב חצר בשם חיים החאפר שכל הזמן כתב מקראמות של '' מה יפית '' לחברי הפוליטבירו של מפאי , לקופ''ח של ההיסתדרות , להסתדרות שכבר אז היה מוסד מסואב ביותר , ולקיבוצים , והינה נועם בלום כותב את ההיסטוריה של דורית בייניש כשמקפיד לרשום את רק '' מה יפית '' לדורית בייניש . ושכח שהציבור בארץ התבגר מאז . .....'' מה הצחקתני '' נועם בלום .

  • 3.

    יום שחור למדינת ישראל****

    רועי, 07/09/06 13:06

    מדובר באשה שכל כולה היא שנאת הדת היהודית וצה''ל .
    לי אין ספק,שאשה זאת יכלה לייצג בכבוד את חסן נסראללה וחבר מרעיו.

    • מסכים עם כל מילה תבורך (ל''ת)

      שמואל, 07/09/06 13:53

  • 2.

    מיציגת מיעוט בושה הנזקים שתעשה גדולים ליהודים (ל''ת)

    ישראלי, 07/09/06 13:06

  • 1.

    שכחתם שהיא אשרה את הקמת ארגון הטרור אייל

    michael, 07/09/06 13:03

    שנועד להתחרות בתנועה פוליטית חוקית (אז) שפעלה בגלוי-תנועת ''כך''. ארגון שהסית בגלוי וללא הרף לאלימות נגד יהודים וערבים כאחד והכל ''ברשות ובסמכות'' ובמימון משלם המיסים הישראלי.
    זה לא מקרה שמהארגון הזה יצא רוצחו של ראש הממשלה.
    האחריות שלה לרצח רבין לכן, לא נופלת מאחריותו המיניסטריאלית של שרון לטבח בסברה ושתילה, והיה צריך לשלוח אותה לפנסיה כבר מזמן.
    יום שחור לשלטון החוק בישראל.

    • יפה אמרת! (ל''ת)

      חלי, 07/09/06 13:55