• 94.

    מהיכן התקציבים של שלום אכזב? (ל''ת)

    שקיפות לאומית, 08/09/06 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    שלום עכשיו או עכשיו שלום (ל''ת)

    שלום אכזב, 08/09/06 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    איזה מקום היית ברשימה של פרץ (ל''ת)

    יושר ציבורי, 08/09/06 16:31

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    משרה מלאה בשנאת ישראל משולמת (ל''ת)

    עי אויבי ישראל, 07/09/06 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    כמה כסף אתם מקבלים מאיחוד האירופאי? (ל''ת)

    אבי, 07/09/06 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אתה צודק אבל אתה חתיכת אפס בעצמך!!פוליטיקאי מגעיל!! (ל''ת)

    אריק מילר, 07/09/06 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אופנהיימר

    אילה, 07/09/06 19:59

    נראה לי שאתה חוזר על עצמך שוב ושוב אולי הגיע זמן שתחדל ותחשוב אולי לא רק אחרים טועים ,אולי גם אתה טועה?

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אופנהיימר משיא עצות....

    כפרי, 07/09/06 19:37

    כדאי לשמוע - ולעשות תמיד את ההפך מעצותיו.
    מתכון בדוק להצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    תתבייש. ההתנגדות שלך פוליטית! (ל''ת)

    רומי, 07/09/06 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אופנהיימר כל כך לא מקצועי - דבריך עושים נזק דווקא למחנה שלך! (ל''ת)

    אורן, 07/09/06 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    תן לי להבין

    ימני, 07/09/06 15:48

    כדי למנוע הקמה של ממשלה שתבנה התנחלויות - אתה מוכן להפסיד בעוד מלחמה נגד ארגון טרור קיקיוני.
    ממש הגיוני.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מי שרוצה שלום ...

    צדפ, 07/09/06 15:47

    יתכונן למלחמה.

    הכותב צודק
    הלוואי שיפקחו עיניי הפוליטקאים רודפי הכסאות

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    והתגובה של היא אוביקטיווית א- פוליטית נכון? (ל''ת)

    משה, 07/09/06 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    שלום עכשיו , מחר מלחמה!!!!!!!!

    אזרחית מודאגת, 07/09/06 15:09

    הגישה של שלום עכשיו היא גישה נהנתנית שמשקפת את הלך הרוח שם. זה לא משנה מה יהיה מחר. הם לא מסוגלים לדחות את הסיפוקים למחר. הם רוצים עכשיו!! אז תביאו להם עכשיו שלום. מה זה משנה אם מחר תהיה מלחמה? מה זה משנה אם זה שקט מדומה שמחר יביא עלינו אסון? העיקר העכשיו הזה. מה יהיה היום. העיקר שבמשך תקופה מסויימת יהיה שקט, גם אם הוא מדומה וגם אם הוא יביא להרבה יותר קורבנות בשלב יותר מוזה בגלל שלא חושבים על העתיד. העתיד לא משנה. העיקר שהסיפוק יתממש. הם ימיתו עלינו אסון יותר גדול ממה שכבר הספיקו..

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הזוי

    אלי, 07/09/06 15:07

    מה זה נופת צופים!!
    בטוח אם ביבי היה ראש ממשלה היית כבר שובת רעב ,מניף כרזות''רוצח''
    ומארגן הפגנת 400 אלף ''אלק''

    לך חפש מי ינענע אותך

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    עריפת ראשי תעלה את הימין וזה הדבר היחיד שמדאיג אותך (ל''ת)

    ראובן, 07/09/06 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אז עדיף להשאיר מנהיגים גרועים? העיקר השמאל? שמאל הזוי כבר אמרנו? (ל''ת)

    ישראלי, 07/09/06 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    רק בישראל סייעני אוייב (ל''ת)

    לא מושמדים, 07/09/06 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כמו אולמרט התשקורת מנשימה מלאכותית את (ל''ת)

    תבוסה עכשיו, 07/09/06 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    יריב ושותפך, לא עשיתם מספיק נזק למדינה? מי נותן לך פתחון פה לעזאזל. (ל''ת)

    מנחם, 07/09/06 14:46

    הגב לתגובה זו

    • המשך ל75

      אילה, 07/09/06 19:43

      מי באמת נותן לאופנהיימר לדבר בטלויזיה בלי שום יחס למספר האנשים שהוא מיצג

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    קצת היסטוריה...

    x, 07/09/06 14:36

    ממשלות שמאל מרכז תמיד הביאו את המלחמות לישראל ובנו את ההתנחלויות! עבודה הקימה את ההתנחלויות בסיני והליכוד פינה אותן והביא שלום עם מצרים! עבודה בנתה התנחלויות בעזה ושרון ''הנץ'' מן הליכוד פינה אותן. יצחק רבין ושמעון פרס ''יונים'' משמאל בנו יותר התנחלויות מכל ממשלת ימין ולא פינו אף אחת! נכון שהליכוד בראשות בגין ושרון פתחו במלחמת לבנון הראשונה, אך זה היה בתמיכה של מפלגת העבודה. כשהעבודה התחילה להתנגד למלחמה ישראל יצאה מלבנון. לכן שמאל מרכז הוא זה שגורם למלחמות בישרל! אולי ליברמן יהיה זה שיפנה את ההתנחלויות. הבעיה היא שהעבודה נכנסת לממשלת אחדות עם ליכוד או קדימה וכך היא גורמת למלחמות. לכן אסור להצביע עבודה והיא צריכה להעלם מהמפה הפוליטית כמה שיותר מהר!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כמו שאמרתה הכל פוליטי וכדי לשרוד נצבע את המדינה בכתום ?

    א, 07/09/06 14:14

    יש גבול ! עד כמה אפשר לסבול פוליטיקה , צריך גם להשאיר מקום להיגיון.

    הגב לתגובה זו

    • דוקא חשבתי על כחול לבן - לא אדום,ולא אדום-ירוק-לבן (ל''ת)

      שרית, 07/09/06 14:41

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    אופנהיימר הוא סתום שכלית כמו שאר השמאלנים

    איתן, 07/09/06 14:14

    שלוקחים כדורים ונדמה להם שהכל ורוד ויהיה טוב רק אם נלקק לערבים את התחת אז הם יתנהגו איתנו יפה?!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אל תדאג - הימין יעלה ! (ל''ת)

    די להתבכיין, 07/09/06 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    יריב אופנהיימר תכנס ותקרא וגם כח השאר..

    אודי בן דוד, 07/09/06 13:51

    יריב שלום,

    אני יפתח בכך שפעם גם אני הייתי איש שחיי בחלום השלום שאתה וחברייך יצרתם אותו מאוד ורוד עבורי, הראתם אותו כאילו הוא ישפר את חיי התושבים במדינת ישראל, כאילו הוא יוסיף לנו המון וכך כל אחד יהודי וערבי יוכלו להתקיים בשלום. הדברים שאתה וחברייך עושים בינתיים רק מגבירים את השנאה שלנו כיהודים אחד כלפי השני, את השנאה של הערבים אלינו ( בזה שאתם יוצאים בתקשורת ואומרים שאנחנו עושים פשעים נגד הערבים ) את השנאה של אירופה ושאר יבשות העולם בזה שאתם מעבירים להם מפות ( וכל מי שייכנס לאתר של שלום עכשיו יראה את זה ואת סימני הגאווה שלכם ) של מקומות בישראל ( ואני לא יודע למה משרד הביטחון לא עוצר אתכם ) ואומרים להם שישראל '' גונבת/ גוזלת '' שטחים.. כל מה שאתם עושים זה להפיץ שנאה ובכמויות מטורפות, אז איפה, איפה לעזעזל הכוונות הטובות שלכם שאתם כל כך רוצים שכולנו נחשוב עליהם?

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אפילו לשיטתו הוא טועה.

    דוד, 07/09/06 13:49

    גם אם נומר שהטענה שלו , לפיה יש לשהשאיר בעינה ממשלה כושלת בשלטון רק כי היא שמאלנית, היא טענה לגיטימית , עדיין הוא טועה ומטעה גם בטענתו השניה.
    ע''פ שיטת הבחירות הקיימת אולמרט לא נבחר באופן אישי כראש ממשלה.
    מכאן שאותן מפלגות יוכלו להמשיך ולהקים את הממשלה גם אם יחליטו או יאלצו להחליף את ראשיהן.
    מעבר לכך, אם זו לא היתה גם המדינה שלי הייתי ''מאחל'' לכותב שהליצנים האלו ימשיכו להיות מנהיגיו.

    הגב לתגובה זו

    • ל 68

      אילה, 07/09/06 20:05

      נכון מאד!!!!!!!!!!!!! מענין שהתקשורת לא יודעת את זה

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    שלום עכשיו קיימת רק בתקשורת וברשימת המשכורות של האיחוד האירופי

    ביזיון וקצף, 07/09/06 13:49

    יריב מייצג פחות אנשים מתא סטודנטים באוניברסיטת חיפה, ומקבל זמן מסך כמו מנהיג האופוזיציה. שרלטנות מסוכנת שיש לשים לה סוף.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    גור שמאלנים מעצבן וחסר הבנה (ל''ת)

    יהודה, 07/09/06 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    איזו בעיטה היית מקבל ממני עכשיו...

    ברוך מרזל, 07/09/06 13:16

    לו רק היית לידי

    הגב לתגובה זו

    • בעיטה לחיבורים. חה חה חה! (ל''ת)

      מוהאהאהאה, 07/09/06 15:28

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    רגע האמת של השמאל בישראל

    מוכיח בשער, 07/09/06 13:09

    אם אי פעם רוצה השמאל להוביל תהליכים משמעותיים במדינה הזאת הוא חייב להתיצב להפגנה הצודקת הזאת בלי שום קשר לתוצאה.

    אם זה לא יעשה זאת איך יסחוף השמאל למחאות צודקות שלו אנשים מכל הקשת ההפוליטית?

    ההפגנה הזאת היא לא פוליטית, הידיעה שלך שהממשלה הזאת כשלה אבל הרצון שלך להגן עליה הם פוליטיקה שחבל שקימת במדינה שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    נכון שיש לו פרצוץ מעצבן?

    חנן, 07/09/06 13:01

    דורש איזה וולי.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-64

      אילה, 07/09/06 19:48

      הדיבורים שלו הרבה יותר מעצבנים,בעיקר שהוא חוזר על עצמו ועוד יותר שבחדשות חושבים שהוא תמיד צריך להשמע, מזל שיש שלט

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ל - 52 וכותב מאמר זה

    מודאג מאוד, 07/09/06 12:58

    ראשית לך 52, אתה באמת חושב שאסד ונסראללה באמת צריכים את ''חבורת המילאומניקים'' להבין את מה שהתרחש בחודשים יולי אוגוסט במערכה ולאחר מכן.
    לא צריך לנצח או להפסיד במערכה בשביל להבין שהבעיה אינה רק האם נצחנו או הפסדנו, מה שמשנה זה איך יצאנו למערכה ואיך חזרנו משם. אם רק נבדוק זאת אין ספק שלא נצחנו בנקודות אלא הפסדנו בנוק אאוט. מספיק לבחון את ההצהרות שללא יציאות משטחים לא יכולנו להתחיל את המלחמה מתגמדת מול השגיה,שגיאותיה של המערכת (כולה גם המדינית וגם הצבאית) ובטח תוצאותיה של המערכה כולל הסרת הסגר של היום.

    לכותב המאמר אם אני לא טועה אתם הקמתם את תנועתכם על בסיס פיטורי שר זה או אחר, האם מה שלכם מותר לאחרים לא? ללא קשר האם לכם לא היה גב פוליטי, מספיק עם זריעת האבק בעיניים. גם אם התנועה העכשווית היא פוליטית היא לגיטימית אפילו מאוד לגיטימית ונראה שעוד יותר לגיטימית ממאבקכם בזמנו.

    כן יש לדרוש ראשית את התפטרות כל המעורבים בהחלטות וכל מי שלקח כבר אחריות אך לא התפטר (איזה ראש ממשלה אחד). במקביל יש לחקור ולחקור כמו שצריך את כל הדרגים. האם לא למדנו ששיטת הטיוח לא נולדה היום וגם לא לצערנו אתמול? ראו את תמונות החטיפה ששודרו השבוע מול טענות הצבא על זמנים, סיוע, או''ם וכ.. י שטייח שם גרם נזק בלתי הפיך היום ולכן ראשית יש לעקור מהשורש את כל האחראים והבדיקה חקירה היא על מנת לבחון את העתיד. העבר והווה כבר לא ניתן לתיקון אבל חיזוק ההרתאה שלנו כציבור מול הממסד חשוב לעתידנו יותר מאשר הראש של מדינאי זה או אחר או איש צבא זה או אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כלומניק, כבר אמרו לך יריב??? (ל''ת)

    אהוד טל, 07/09/06 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כשהשמאל מארגן תנועת מחאה הוא לא מצפה לעריפת ראשים ?

    אופיר, 07/09/06 12:42

    אצל השמאל המחאה אינה פוליטית ?

    הגב לתגובה זו

    • עריםת ראשים

      אילה, 07/09/06 19:53

      ביטוי שהעיתונאים וכמה פוליטיקאים משתמשים בו כדי לפגוע במחאה של כל הדורשים לקחת אחריות ולמנות ו. חקירה ממלכתית

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    במקרה זה, ''עריפת ראשים'' מתבקשת לנוכח מימדי החידלון

    יובל, 07/09/06 12:32

    אין בזה שום דבר פוליטי. אינסטינקט ההישרדות של המדינה מכתיב את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    כשהעם/עדר הזה יקבל את הבומבה הגדולה (ל''ת)

    תחת ליברמן, 07/09/06 12:17

    הגב לתגובה זו

    • צודק, רק כשתתחיל ''הנאכבה 2'' הערבים יתחילו לקלוט מה הם עשו לעצמם. (ל''ת)

      יוסי, 07/09/06 12:33

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    קשקשן, במלחמת לבנון הראשונה השמאל פעל באותה דרך!! שכחתם?????? (ל''ת)

    מאיר, 07/09/06 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    זה מסלום עקשיו ...ממס מתומתם :-) (ל''ת)

    סמולני גאה, 07/09/06 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    יחי אולמרט האתרוג החדש (ל''ת)

    רק לא ביבי, 07/09/06 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חשוב לקרוא את תג' 52

    ר' וייס, 07/09/06 12:00

    סוף סוף משהו רציני

    הגב לתגובה זו

    • חחחח אתה הוא זה שכתב את תגובה 52 חחחחחחחח (ל''ת)

      חחחחחחחחחח, 07/09/06 12:20

      הגב לתגובה זו

    • לא חשוב. (ל''ת)

      אורנית, 07/09/06 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    מי שתמך במלחמה 32 ימים - שישתוק!!! (ל''ת)

    שניר-סרבן, 07/09/06 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אין אף תגובה בעדו

    שימו לב, 07/09/06 11:44

    ששמאלני אחר מדבר אז יש פה ושם עוד כמה אנשים שמסכימים איתו, אך כולם פה קוטלים אותו בלי יוצא מן הכלל. או שמשמרות השמאל הקיצוני נרדמו או שאפילו השמאל שכח אותו.

    הגב לתגובה זו

    • למה להזמין? (ל''ת)

      א, 07/09/06 12:04

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    חבורה של פופוליסטים מסוכנים

    איש מיל' מפוכח, 07/09/06 11:41

    אנשי המחאה, כביכול, הם חבורה שנורא דחוף לה לצעוק לכל העולם הערבי איזה עלובים אנחנו וכמה הפסדנו. העידוד ששואב מהם אסד וכמוהו נסראללה ואחרים הוא בלתי נדלה. והם עוד הצליחו לשכנע אתכם שזה וריצה מטופשת לבחירות, זה ''פטריוטיזם''? לא ברור מי יותר טיפש העדר או הכלב שאוסף אותו

    הגב לתגובה זו

    • שטויות. נסראלה ואסד צוחקים מאולמרט

      ט, 07/09/06 12:14

      אם יחליפו אותו - הם יבינו את חוזקנו.

      הגב לתגובה זו

      • גאון- נסראללה ואסד צוחקים עלינו

        רונן, 07/09/06 12:49

        כשאנחנו צוחקים על אסד אנחנו צוחקים על סוריה. ראש הממשלה הוא לא אדם פרטי. אתם מעודדים את האוייב יא הזויים

        הגב לתגובה זו

        • רונן. אם נסראללה מתעודד מהמחאה שלי -

          ט, 07/09/06 13:54

          אז הוא ממש אידיוט. והוא לא. הוא רק עושה את עצמו נהנה מזה כדי להתל באנשים חלשים כמוך.

          הגב לתגובה זו

    • נכון. עדיף להגיד שניצחנו ולא לתקן ליקויים. מפוכח מאוד. (ל''ת)

      נחום, 07/09/06 12:32

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    האם שלום עכשו לא עושה את אותו דבר כל השנים מה הצביעות והיתממות

    יוסישרגא, 07/09/06 11:40

    אם שלום עכשו לא עושה את אותם הדברים כל השנים מה הצביעות הזאת

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מאיר, 07/09/06 12:18

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    אופנהיימר שמאלני מאוס וצבוע !

    חזי, 07/09/06 11:35

    האיש הוא פוליטיקאי קטן ושפל.
    שלום עכשיו חגגו ורקדו על הדם
    במילחמת לבנון הראשונה ב1982
    אז אל תטיף לנו צבוע שכמוך !!
    33 ימים של תופת בצפון.ממשלה
    לא מתפקדת.הפקרת מיליון תושבים
    בצפון.מחדל ועוד מחדל.והוא נגד
    הזכות למחות ?!.
    אולי תיזרוק רימון יד על ההפגנה??
    (זהו ביטוי אירוני בלבד).

    הגב לתגובה זו

    • דברים כדורבנות!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אזרח, 07/09/06 12:19

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    את האיש הזה צריך לחקור:הוא דיבר על שלום...בזמןשאיראן מתחמשת

    ההמום, 07/09/06 11:27

    לך הביתה..
    מאיפה יש לו כסף??מאיחוד אירופאי...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תספרו כמה פעמים הופיע נקיקיוני הזה במעריב (ל''ת)

    דנקנר הבזוי, 07/09/06 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    פרצוף דורש סטירה (ל''ת)

    בקרוב, 07/09/06 11:13

    הגב לתגובה זו

    • ולא סתם סטירה, וואחד סטירה מצלצלת מגיעה לו. (ל''ת)

      פד''ס, 07/09/06 15:24

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    שונא ישראל משאר שונא ישראל (ל''ת)

    ואתם שותקים, 07/09/06 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    צל מזכיר ''תבוסה עכשיו'' הניחו למלה שלום (ל''ת)

    את מקומה, 07/09/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אופנהיימר לא שכחנו שהפגנתם עבור החיזבללה (ל''ת)

    במלחמה, 07/09/06 11:07

    הגב לתגובה זו

    • העם לא ישכח ולא יסלח. (ל''ת)

      פריצי מלמדת, 07/09/06 15:23

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    להוציא את תבוסה עכשיו מחות לחוק לאחר המהפך הקרב (ל''ת)

    מספיק נזק, 07/09/06 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אופנהיימר- אתה מבייש אותנו

    מילואימניק גאה, 07/09/06 11:01

    בתור פעיל מאוד בתנועת המילואימניקים אתה מבייש אותנו בשטויות שאלה פולט
    אנחנו כתומים ?
    תתבייש.

    הגב לתגובה זו

    • אתם לא כתומים. סתם חבורה של

      מילואימניק שחזר, 07/09/06 12:29

      טיפשים. קוראים לעצמכם מחאת המילואימניקים למרות שהרוב הגדול של המילואימניקים מביטים בכם בתיעוב. אתם מוסרים לנסרללה חבל הצלה ומשיבים רוח במפרשי החיזבללה ואסד. נסרללה יוכל להציל את עצצמו בהישג של הפלת ממשלה בישראל. מעולם לא היה שליט ערבי שעשה זאת. ועוד עכשיו מול האיום האירני. בחירות זה מה שצריך...חצי שנה של חוסר עשייה מוחלט. ואתם קוראים לעצמכם פטריוטים. חבורה של טיפשים מאוסים

      הגב לתגובה זו

      • אופנהיימר, למה אתה כותב תגובות בשם בדוי? (ל''ת)

        פריצי מלמדת, 07/09/06 15:23

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    שמנמני...דואג לראשי חבריך??. (ל''ת)

    גרדומי ישעיהו, 07/09/06 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מילת הקסם של יריב הוא הכתומים-יריב לא יעזור אני שמאלנית ומבקשת הגינ (ל''ת)

    הגינות, 07/09/06 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ומה עם הפקת לקחים על כשלי שלום עכשיו?

    שרית, 07/09/06 10:32

    מה צריך עוד להתפוצץ על מנת שתפנים את כשל דרכך?

    הגב לתגובה זו

    • הדרך של שלום עכשיו מעולם לא יושמה אז איזה כשל? (ל''ת)

      שפוי בודד, 07/09/06 12:14

      הגב לתגובה זו

      • 1.אסון אוסלו 2.בריחה מלבנון 3. ההתנתקות (ל''ת)

        שרית, 07/09/06 14:35

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    אופנהימר הוא חלק מהמופע של ביילין והאסונות (ל''ת)

    אוהד, 07/09/06 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מאיפה הכסף, יריב?

    אלי נאור, 07/09/06 10:30

    מאיפה המליונים שתנועתך טובעת בהם? לא ממדינות זרות? ולא לצורך מניעים פוליטיים?

    האם אין גבול לחוצפה?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    פעמיים לא נבחרת לכנסת ועכשיו אתה עושה

    מי הפוליטיקאי??, 07/09/06 10:30

    זאת על בסיס מחאה נאיבית יפה של אנשים מדהימים והם פוליטיקאים?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חלק מהספין של אולמרט

    אלי קופטר, 07/09/06 10:28

    אופנהיימר הצטרף למגיני אולמרט כי הוא יודע שרק אולמרט אמור לספק את הסחורה המפוקפקת של ההתכנסות. לשם כך הוא מוכן להפקיר את המדינה בידיהם הבלתי נאמנות של ההנהגה הנוכחית.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    האם יריב הוא אמא תרזה -כל לא פולטי הוא מדבר בשם תנו לחיות לחיות ? (ל''ת)

    אתה שקרן, 07/09/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    עוד שמאלן מטורף וסהרורי. (ל''ת)

    חיים, 07/09/06 10:10

    הגב לתגובה זו

    • אופנהיימר הוא הוזה. (ל''ת)

      Let him dream!, 07/09/06 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    נמאס מהשמאל הקיצוני

    לביא, 07/09/06 10:05

    השמאל הזה פשוט מושחט. הם סלחו לשרון על כל השחיטויות שלו ושל בניו כי שרון הבטיח לפנות התנחלויות (וקיים).
    עכשיו הם מוכנים לסלוח לאולמרט ופרץ על הכשלון במלחמה כי האלטרנטיבה היא ביבי וליברמן (הזוג שהשמאל כל כך שונא).
    אז נכון---- הכל פוליטי!!!
    אני איש מילואים בחייל ההנדסה וכן אני ימני
    בדעותי. מותר גם לאנשי ימין למחות בלי שישר יאשימו אותם שהם ''מתנחלים כתומים
    קיצוניים''. נמאס כבר מהשמאל הקיצוני וסתימת הפיות שלו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק! (ל''ת)

      דברי אמת, 07/09/06 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הכתומים עושים גיוס המוני לעצרת כדי לעוות מטרותיה

    אסף, 07/09/06 09:56

    הרי ברור שכל עוד ישראל מתבוססת בכיבוש והתנחלויות ימשיך הצבא להרקב

    הגב לתגובה זו

    • לאסף, למד הסטוריה וחכם

      יאיר ל, 07/09/06 10:44

      הארץ חולקה בין תושביה היהודיים והערביים והאו''ם קבע גבול למדינה היהודית, גבולות החלוקה מ-1947.

      גבולות שביתת הנשק ( עם מדינות ערב ולא עם ערביי ישראל ), הקו הירוק, אינם גבולות 67 אלא גבולות 1949.
      גבולות אלה הנם גבולות של כיבושי מלחמת השחרור. ( כיבוש !!!! )
      ----------------------------------------
      לכן לפני שאתה מוחה נגד הכיבוש מומלץ שתבין את המשמעות של מחאתך.
      ( ידוע שהעובדות מבלבלות את השמאל אבל עם קצת רצון יתכן שתוכל להבין ולהפנים )

      מאחר ובגבולות החלוקה אין אפשרות לקיים את מדינת ישראל, הרי שלפי הצדק שלך הקובע ''קץ לכיבוש'' לא תתקים מדינת ישראל.

      לכן היה חכם ולא צודק -
      מדינה שהותקפה, רשאית מן הצדק, לשנות את גבולותיה לגבולות שיסכלו את התקיפה הבאה.

      עפ''י הגדרתך כל יישובי מדינת ישראל שמחוץ לגבולות החלוקה הנם התנחלויות ( חפש בגוגל ''גבולות החלוקה'' )

      הגב לתגובה זו

      • יאיר..תגובה מבריקה!תודה (ל''ת)

        ענת, 07/09/06 13:33

        הגב לתגובה זו

    • הדבר הרקוב היחיד כאן זה הראש שלך. (ל''ת)

      ראש כרוב, 07/09/06 15:17

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    וכשהתשקורת תשלם את המחיר ישאלו צבועיה ''במה לא היינו בסדר''

    יאיר ל, 07/09/06 09:56

    שימו לב,
    התשקורת שתמיד תמכה בהפגנות נגד נתניהו, גם אם היו רק שני מפגינים וחמישה אנשי תשקורת, מצניעה ככל האפשר את המידע בדבר הפגנות למען וועדת חקירה.

    תגובות צבועות כנגד כמו הנוכחית זוכות לפרסום.

    התשקורת כבר אינה פועלת בחשאי, היא פועלת בגלוי ומנסה לעצב מציאות על פי האג'נדה שלה באופן אנטי דמוקרטי.

    ומה עולה בגורלם של דומי צ'אוצ'סקו כולנו יודעים.

    אז תשקורת, ראו הוזהרתם.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    איש חצוף

    אסף, 07/09/06 09:56

    את רק דואג לבוס שלך אולמרט. בכלל לא מעניין אותך כמה אנשים ימותו ומה יקרה למדינה. אתה הטחת באנשים שסיכנו את חייהם למען המדינה והוהפקרו על ידי אולמרט פרץ וחלוץ שהם ''כתומים'' ו''ימנים'' כדי לפגוע בלגיטימיות המחאה שלהם. גם אם זה היה נכון זה מעשה מכוער מצידך כי הם היו שם ואתה לא.

    מלבד זאת ''עריפת ראשים'' כהגדרתך והחלפת בכירים כמו שאנשים נורמלים אומרים היא הדרך היחידה לתקן עיוותים. היא אומרת שאנשים אחראים למעשיהםת גם להצלחות וגם לכשלונות. כשהנהגה דפוקה מחליפים אותה. כלכך פשוט כלכך נכון

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הרבה עבודה עשה לי השלום של ''שלום עכשיו'' (ל''ת)

    קברן, 07/09/06 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אופנהיימר, בהפקת לקחים, יש גם עריפת ראשים. הכנסו

    ארנון, 07/09/06 09:43

    אופנהיימר, האם גם '' שלום עכשיו'' מגוייסת ע''י אישתו של אולמרט, להגן על המחדלניק ?.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יריב מייצג תרבות לבנטינית ירודה

    אליאנור, 07/09/06 09:41

    מחנה שלום, שהפך את מדינת ישראל לפח זבל של הלבנטיניות הערבית.

    הגב לתגובה זו

    • בחייך... לא מוגזם לקרוא לזה ''תרבות'' ?! אולי תת-תרבות... (ל''ת)

      ., 07/09/06 10:39

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הראש הראשון שצריך להערף הוא הראש של שלום עכשיו (ל''ת)

    י, 07/09/06 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עזוב אותך יריב, יש לי רעיון יותר טוב

    אני, 07/09/06 09:38

    נפתח בשיחות שלום עם הערבים ניתן להם קצת שטח ונשק כדי שהם ילחמו בחמאס בלי בג''ץ ובלי בצלם, והופ תראה איך שהם נהיים שוחרי שלום ולא יהיו יותר הפרות סדר. ואם הם ישתמשו בנשק חם נגדנו, אוי ואבוי מה נעשה להם!

    הגב לתגובה זו

    • גדול :) (ל''ת)

      1, 07/09/06 15:02

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מה הוא בכלל מדבר ואיך זה קשור אליו

    דורון, 07/09/06 09:27

    אין לו זכות דיבור אין לו
    וחוץ מזה איך זה שלא פוגשים אותו ברחוב

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אופנהיימר- מה קרה? אין שלטים מתאימים במחסן שלכם?

    מאור, 07/09/06 09:25

    לך יחד עם רן כהן ולכו תסיתו מילואימניקים במדים בזמן מלחמה.

    גועל.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הראש שלך הוא הראשון שצריך להערף

    מומחה לסמולנים, 07/09/06 09:19

    ואם זה יקרה אני מראש מוותר על עריפת יתר הראשים.

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג. גם היום שלהם יגיע! יגיע היום ש...

      יוני, 07/09/06 12:00

      ניגבה את המחיר מהשמאל הקיצוני.
      אולי נתרום אותם לאחת ממדינות ערב
      יחד עם הערבים שחיים פה.
      בינתיים,תמשיכו לנבוח-שמאלנים.

      הגב לתגובה זו

    • מוכן לתרום את הגיליוטינה ולהיות המפעיל (ל''ת)

      בקרוב, 07/09/06 14:48

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אפילו במרץ חושבים אחרת ממנו.

    עופר, 07/09/06 09:18

    הם בעד ועדת חקירה ממלכתית, שתבדוק את כשלי המלחמה. זה מראה עד כמה האיש הזה מ''שלום עכדיו'' שייך לשמאל הקיצוני ביותר, והוא בכלל לא רלוונטי.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כתבה עם זיקה פוליטית

    סלע אברהם, 07/09/06 09:18

    אדון יריב אינני יודעה בן כמה אתה
    תחשוב לרגעה בלי זיקה פוליטית
    ב-58 שנות המדינה היו כמה וכמה
    מילחמות בשנים שלושה חזיתות בו זמנית..אפילו בית אחד לא נהרס
    והעורף לא חטף טילים.במילחמה הזו העורף הופקר במשך חודש ימים ללא הגנה להרג ופצעוים פיקוד העורף לא גויס ''מלח'' לא הוצהר.בזמן שהגברים נלחמו נשארו הנשים והילדים והזקנים
    בעורף חשופים להרג. אף אחד לא פינה אותם. אף אחד לא אמר להם תתפפנו עד יעבור זעם.ל-80%מהאוכלוסיה אין חדר ביטחון בתים
    מלפני 15-30 שנה.הדרג המדיני לא רוצה להחקר .וכשאני כותב תענות אלו ומבקש חקירה בילתי תלויה בלי מריחות לטענותי.אלו אני נחשב לאיש פוליטי או שהטענות שלי צודקות וכדי לחקור את זה ולתת לי תשובה שאני ידעה שזה לא יחזור שוב.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    למה להתיחס לאדם הזוי מארגון קיקיוני. הם תמיד צודקים (ל''ת)

    הזוי מעולם אחר, 07/09/06 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חיזבאללון שמקבל כסף מאיחוד איורפי (ל''ת)

    אלפה, 07/09/06 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אתה לא יותר רחוק מחיזבאללה לפי דעתי אתה חיזבאללון (ל''ת)

    נסראללה, 07/09/06 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אופנהיימר היה בעד משפט בהג התחילת (ל''ת)

    המלחמה, 07/09/06 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אתה הוא השמאל הקיצוני וההזוי של השנאה של כל מה שישראלי ויהודי .

    מייקי, 07/09/06 08:41

    בתור האיש הפוליטי בכל הוויכוח הזה אין לך זכות ''להזהיר'' אותנו מפוליטיזציה של ההפגנה.

    תנועתך המצומקת שממומנת ונדחפת ע''י שונאיה היותר גדולים של ישראל לא ראויה לבמה כל כך גדולה להנחלת שינאתה ליהודים!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יריב היקר- עריפת ראשים היא חלק מהפקת לקחים

    מוטי, 07/09/06 08:38

    ככה ידעו שמי שלא מוכשר לתפקיד מסויים לא יעשה את אותו תפקיד (פרץ שר ביטחון-לבני שרת החוץ ואולמרט ראש ממשלה)

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אופנהיימר יודע , מסתבר , שכוונות טובות לא מספיקות...

    יושקו, 07/09/06 08:31

    ...ובכל זאת מציג עצמו כמי שרוצה טוב , למרות שכל ''השגי'' 'שלום עכשיו' לא גרמו אלא נזק למדינת ישראל.

    מסתבר שהאיש יודע להשיא עצות לחכמים ממנו...

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יריב אופנהיימר הוא בחור בשנות העשרים ולמי אכפת מה הוא חושב? (ל''ת)

    סתם עסקן, 07/09/06 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    השמאל דועך ומה שנותר זה עסקנות פוליטית (ל''ת)

    מאיר, 07/09/06 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא אכפת לך שהמדינה תהרס-העיקר לא ימין

    שרית, 07/09/06 08:02

    פשוט עלוב וטפשי.
    לא משנה כמה חדלי אישים ההנהגה.
    לא משנה לאיזה סכנות עתידיות הם חושפים אותנו.
    לא משנה שהם לא ניהלו את המלחמה כראוי
    לא משנה אם הם הפקירו את העורף.

    הסכנה האמיתי היא שלטון ימני.
    וזאת כאשר הסיכוי לשלום נמוך מהסיכוי לזכות בפיס...

    הגב לתגובה זו

    • אנשים כמוהו אוהבים לשכוח

      זה אני........., 07/09/06 10:35

      שדווקא ממשלת ימין היא זו שהראתה שאפשר לעשות שלום (ממשלת בגין),הם מאוד אוהבים לשכוח שדווקא ממשלת שמאל היא זו שהחלה בהקמת התנחלויות ב''שטחים'',אנשים כמוהו שונאים כשמזכירים להם שממשלת שמאל היא זו שעשתה את ה''כיבוש'' ב-67' ויותר מכך-שבמשך עשר שנים לאחר מכן-כשהם היו עוד בשלטון-לא קידמו את ה''אג'נדה'' שהם כה מרבים לדבר בשבחה-''אג'נדת השלום''... מה שכן-חייבים להודות-שהם מאוד חזקים בדיבורים ובתקשורת,אך ב''תאכל'ס'' הכל ''כאלאם פאדי...'' אי אפשר לשכוח שבבחירות האחרונות מפלגתו של יריב הניפה-יותר מתאים לומר ''נפנפה''-את הדגל החברתי... מה יצא מכך כולנו ראינו,כמו שכתבתי-רק דיבורים ומשרות\כסאות ...

      הגב לתגובה זו

    • השינאה מעווירת אותו [זה אדם שמאמין בעוד אתרוג] (ל''ת)

      חניתה, 07/09/06 10:39

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    את שקוף ברמות קשות-אבל האמת חייבת לצאת לטובת החיילים מימין ומשמאל . (ל''ת)

    שמאלנית עם מצפו, 07/09/06 08:02

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יריב שמאלן תחמן-פוחד פחד מוות מעליית הליכוד-על חשבון המילואמקים ובד (ל''ת)

    ובדיקת האמת, 07/09/06 08:01

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ותנועתך יריב לא פוליטית

    tr, 07/09/06 07:53

    שלום עכשיו זאת אחת מכמה תנועות פוליטיות שמטרתם להחליש את הרצון של אזרחי ישראל לחיות בארץ ישראל

    הגב לתגובה זו

    • הוא סוכן של המדינות האירופיות העוינות את ישראל - (ל''ת)

      חן, 07/09/06 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מישהו לכח לו את ה''צעצוע'' הנקרא הפגנה ומחאה ,

    אבו יסמין, 07/09/06 07:20

    וזו הסיבה היחידה על אי השתתפות ''שלום עכשיו'' . הבימוקים אשל העלה אופנהיימר הם יותר ממבולבלים , לקחו לילד את הצעצוע , עומד בצד מיילל ומעלה משפטים הסותרים האחד את השני , ולמרות זאת יהיו בהפגנה לא מעט אנשי שלום עכשיו מם השורה אשר נמאס להם מההנהגה צרת האופקים , ובהקשר לכך : יהיו אולי בהפגנה פחות אנשים היות וכאשר שלום עכשיו יוזמת הפגנה , אין לה בעיה של קהל , ולמה ? בטרם כל הפגנה ההנהגה דואגת לאוטובוסים ומאות כלי רכב להביא לכיכר רבין אלפי ערבים מהגליל כסטטיסטים שאין להם שום זיקה למהות ההפגנות .

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ה''פוליטי'' הראשון הוא יריב עצמו, שמודד גם אחרים באמת המידה שלו עצמו (ל''ת)

    כבשה מסיקה, 07/09/06 07:01

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    המטרה מקדשת את האמצעים?!

    אילן, 07/09/06 06:10

    האם מטרת ''שלום עכשיו'' אינה פוליטית?
    האם על מנת להשיג מטרות אלו ''מותר'' שתהיה ממשלה כושלת?
    האם טובת ''שלום עכשיו'' גוברת על טובת המדינה?
    מוטב היה לו היה יניב אופנהיימר מפנים כי בדמוקרטיה אופוזיציה מעצם טבעה חותרת להפיל ולהחליף שלטון.
    לסיכום אשלח אותך לדברי חז''ל:
    ''טול קורה מבין עיניך''

    הגב לתגובה זו

    • אופנהיימר הוא נפוח ופלצן.

      פריצי תפליצי, 07/09/06 15:07

      טוב יהיה אם יוציאו לו את אוויר הפסגות שהוא מלא בו.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    רק בגלל שאתה מתנגד להפגנה אני וחברותי 20 במספר נגיע להפגנה (ל''ת)

    אתה שיקרת, 07/09/06 06:05

    הגב לתגובה זו

    • בבקשה העבירו פרטים על ההפגנה (ל''ת)

      שרית, 07/09/06 08:04

      הגב לתגובה זו

      • מול אנשים כאופנהייבלוף גם אני אצטרף להפגנה

        עמית, 07/09/06 09:23

        לדעת שפעם תמכתי בתנועת הכחש והרוע הזו ולהצתמרר.

        הגב לתגובה זו

      • ההפגנה במוצ''ש שעה 20:30 בכיכר רבין

        יאיר ל, 07/09/06 11:49

        התשקורת מ-ע-ל-י-מ-ה את המידע !!

        הגב לתגובה זו

        • נכון-אלמלא המאמר לא הייתי יודעת (ל''ת)

          שרית, 07/09/06 14:36

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    איש קטן במפלגה קטנה-אתה עשית נזק למילואמנקים ונזכור לך (ל''ת)

    ביום הבוחר, 07/09/06 06:02

    הגב לתגובה זו