• 110.

    אז מה אם זה מה שגברים רוצים?

    גם אני רוצה, 07/09/06 09:36

    שירצו......

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    איזה טיפים גרועים. אני ש''סניק ואישתי גומרת עלי! (ל''ת)

    שמואל, 06/09/06 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ענננננננננננקקקקקק! נפלתי מהכיסא! (ל''ת)

    חיים, 06/09/06 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    הש''סניקיות שאני מכירה מנהלות את הבית והבעל ביד רמה !

    לא ש''סניקית, 05/09/06 23:59

    הן נשים מלאות מרץ וחכמת חיים,
    כל הדיון פה הוא תאורטי, תכלס,
    מרכז הבית הוא האשה וזה לא יעזור לאף אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מי היה מאמין?

    BDSM, 05/09/06 17:48

    ש''ס מתגלה כתנועה נאורה שנותנת לגיטימציה ליחסי אדון-שפחה...

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מי שם ז@#888 על הקשקושים האלה? (ל''ת)

    נטלי, 05/09/06 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    על מה התרעומת???

    עינב, 05/09/06 15:07

    הש''סניקיות מסכימות עם כל מילה כתובה.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לזה שכתב את זה אין פירורים על הזקן, נחירות ונייר טואלט? ------קבלו:

    ערן, 05/09/06 14:12

    מי שחושב כך, לא רק שהוא רע וחולה נפש, הוא לא רוצה להתחתן עם אישה, אלא עם בובה מזכוכית.

    ומה אתה -

    אתה לא עושה צרכים בשירותים? אתה חושב שזה לא מגעיל את האישה שלך?

    אתה לא לא נח, מתעצל ואפילו נוחר?

    אתה לא מתבהם על האוכל ומגדל כרס ויש לך פירורים ליד הפה ובזקן?

    אתה לא שואל שברים אידיוטיים ונכנס לוורידים בעניינים שאתה לא מבין?

    אתה לא מעצבן עם האדישות שלך והטמטום והבורות כשהיא מספרת לך את הדברים הכי רגישים?

    אתה לא עצלן, כשאתה לא מזיז את התחת ונותן לה לעבוד לבד במקומך?

    אתה לא קנאי?

    אתה לא מחטט באף ובאוזניים כמו איזה כלב נטוש?

    אם אתה מזדהה עם המאמר הזה, שכל כולו הסתה נגד נשים, אז אומללה אשתך.

    וזכור! גם אמך, בתך, אחותך וסבתך הן נשים, אז כמו שלא היית רוצה שיתנהגו אליהן כך, אל תתנהג כך אל אישתך!

    אל תהיה בהמה גסה! אישה זה בדיוק כמו איש (רק דגם משופר שלו), לא חסרות מדעניות, רופאות, אמניות, עיתונאיות, קצינות, סופרות, מתכנתות מחשבים וכל שאר המקצועות שאתה אפס עלוב בהם.

    ועוד משהו: כשאתה מתייחס כך לאישה - אתה בוגד בתורת ה' ובבריאה שלו. ה' ברא אישה, לא משרתת!

    הגב לתגובה זו

    • אשרייך אח שלי...

      אוריה, 12/09/06 16:38

      אהבתי..

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    ואת הנהיגה בשיכרות של הילדים שלכם במגזר החילוני....

    אביב גפן סא''ל, 05/09/06 12:53

    כבר פתרתם??????

    הגב לתגובה זו

    • מעניין איך האתר הדיקטטורי שכותב כתבות אנטי דתיות אישר את זה ? (ל''ת)

      יהודי נאמן, 05/09/06 13:54

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?? (ל''ת)

      ט, 05/09/06 17:27

      הגב לתגובה זו

    • כן, תתקשר אלי ואסביר לך איך. (ל''ת)

      מוכן לעזור לך, 05/09/06 23:02

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    ואת בעיות הסמים של הילדים במגזר החילוני....

    אביב גפן סא''ל, 05/09/06 12:51

    כבר פתרתם????????

    הגב לתגובה זו

    • תתעורר, בעית הסמים (הקשים!!!) נמצאת גם בישיבות ובאחוזים לא פחותים! (ל''ת)

      דינדוש, 05/09/06 15:06

      הגב לתגובה זו

      • Wishful (ל''ת)

        thinking, 05/09/06 18:02

        הגב לתגובה זו

  • 100.

    ואת הבעיות של רציחות הנשים במגזר החילוני כבר פתרתם? (ל''ת)

    אביב גפן סאל, 05/09/06 12:26

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו נפתור מייד אחרי...

      צחי א, 06/09/06 22:35

      שתפתרו את בעיית משכב זכר בישיבות שלכם.

      סאל אלק.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    כדי להגיב על העלון

    נעמי, 05/09/06 11:54

    יש ללמוד על מה מתבסס הכתוב .
    העלון מיועד לקהל היעד שלו אשר למד חז''ל ומבין ומסכים עם הכתבים המוכחים עליהם מתבססים הדברים זו לא חכמה לקחת מהעלון שורה להוציאה מהקשרה במסורת היהודית,
    חבל...זה

    הגב לתגובה זו

    • ולית נשא אכלה קריב אצל אדניהא (ל''ת)

      בבא קשקשא, 05/09/06 23:03

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    מסכים עם ההתחלה ועם הסוף לא

    יקיר, 05/09/06 11:37

    לדעתי, אכן בעל שעובד קשה, לא רואה את אשתו עובדת קשה כשהיא לא עובדת בדברים שקשורים אליו. אבא שלי, (לא ממש כועס ובכלל הוא בנאדם מאוד רגוע) קצת מתעצבן, כשאמא שלי לא עושה את העבודה שקשורה אליו. אבל בסוף הכתבה כתוב ש'' טבע האשה להסתקרן ולרצות לדעת כל דבר''. זה נכון אבל סקרנותו של כל בנאדם גדולה מאוד אף על פי שהיא יורדת לאט לאט. אבל לדעתי זה לא קשור לזכר ונקבה

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    זוועה, לא מפתיע, מייצג את היהדות ... (ל''ת)

    אלי, 05/09/06 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אוהבים או לא, הדברים מובאים בשם חז''ל

    רמי, 05/09/06 10:07

    מה לכם כי תלינו על העלון או מפיקיו הלא הדברים הם ציטוטים מדברי חז''ל מתלמוד בבלי או מדרשים, והעלון כמי שאמון על דברי תורה מביא את הדברים כהוויתם, רוצים להתווכח תתווכחו עם חז''ל לא עם העלון,

    הגב לתגובה זו

    • לא רק חוכמה גם שטויות

      משה, 05/09/06 11:07

      חז''ל כתבו דברי חוכמה וגם לא מעט שטויות.
      לא כל מה שחז''ל כתבו שווה את הנייר עליו הדברים נכתבו.
      דרך אגב לאנשים האלה לא הייתי מצמיד את התואר חז''ל אלה טז''ל.

      הגב לתגובה זו

    • שאלה לרמי

      דוד, 05/09/06 11:16

      בהנחה שאתה צודק ואלו הם אכן ציטוטים מדבר חז''ל,ישנן מספר אפשרויות:או שדברי חז''ל ממש לא רלוונטיים להיום,בגלל השינויים שעברו
      עלינו בהשקפות העולם מאז (ואז
      יש בעיה גדולה ברלוונטיות של
      האמונה,לא?)או,לחלופין,שחז''ל אכן
      היו גברים בעלי השקפה שוביניסטית
      מגעילה שהתייחסו רק לצרכי הגבר והאשה נחשבה בעיניהם כזבל (וגם
      אז יש בעיה גדולה באמונה באנשים כאלה).מהי האפשרות הנכונה בעיניך?
      אומר לך מה דעתי:אלו לא דברי חז''ל בשום פנים ואופן.לא יתכן שאנשים כ''כ
      חכמים אמרו דברי שטות כאלה.זה
      פשוט עיוות מכוון של דבריהם,מצד
      אנשים בורים ונבערים שבינם לבין המקורות אין שום קשר.

      הגב לתגובה זו

      • אני מאמין יותר ב''זאת התורה לא תהא מוחלפת'' והיא תמיד רלוונטית

        רמי, 06/09/06 03:03

        זוהי עוצמתה של תורתינו הקדושה, שהיא ניצחית ותמידית ונותנת כלים לקיום חיים אישיים ובין אישיים תקינים וכשרים תמיד, בכל דור, בכל סיטואציה, אז נכון שבחלוף אופנות ונורמות חברתיות יתכנו שינויים בדרך שבה הדברים מתבצעים הלכה למעשה אבל בבסיסם של הדברים הם לעולם קיימים, אז אם לצורך הענין התורה או חז''ל (מבחינתי אותו דבר) כתבו שהאשה לא תהיה גרגרנית והפירוש במקור היה שלא תאכל יותר מדי הרי שלתקופתינו הייתי מפרש לעניות דעתי שחשוב שהאשה תשמור על גזרתה או על נימוסיה לטובת בעלה בדיוק כפי שנדרש מהבעל לעשות כן ועוד דברים אחרים בכדי של ימאסו האחד על השני ובכדי להותיר את אש התשוקה רלוונטית גם במרוצת השנים, כמו כן לגבי ה''צייתניות'' המוסבר כסקרנות, אני הייתי מתרגם את זה לכל מה שקשור למרחב מחיה שבן הזוג צריך לתת לרעהו גם בתוך מערכת היחסים ההדוקה שיש ביניהם כי כל אחד צריך קצת זמן עם עצמו, וגם כאן המחוייבות היא הדדית, ולא חסרים מדרשי חז''ל המרבים לפרט את חובותיו של הגבר כלפי אשתו ובכלל זה גם דברים כגון אלו. לגבי העצלות, לדעתי חז''ל באו לחדד את הענין של חלוקת הנטל ונשיאה משותפת בעול, ובזמנם שמקובל היה שהבעל יוצא לעבוד ולפרנס הרי שעל האישה מוטלת החובה לקחת גם כן חלק פעיל בעול ולא לשקוע לעצלנות בשל היותה חסרת מעש.
        מה שאני זוכר ככה ברפרוף בזכרוני, חז''ל ציוו על הבעל לכבד את אשתו יותר מאת גופו עצמו, הבעל גם הוזהר יותר מפעם אחת ע''י חז''ל שלא לגרום לאשתו צער ובעיקר בכי כי זה עלול לעלות לו ביוקר מבחינת שמים, אני גם זוכר שחז''ל הפליגו בשבחה של האשה בשל היותה נדבך מרכזי בתיקון ובניית העולם, חז''ל הרבו לשבח את תפילותיהם של הנשים ששוות עשרת מונים מאלו של הגברים ודוקא בגלל קרבתם המיוחדת לבורא עולם, ובקיצור חז''ל לא היו שובניסטים אלא התוו קוד אתי שעל פיו כדאי וראוי לנהל מערכת זוגיות אז בימיהם זה התבטא בצורה שאולי מציגה את האישה כאובייקט אבל זה לא בגלל דבריהם אלא בגלל הנגזרות מדבריהם ברוח אותה תקופה, היום הנגזרות שונות והדברים באים לידי ביטוי בצורה שונה אבל הקוד הוא אותו הקוד וכבודה של האישה במקומה המכובד נמצא.

        הגב לתגובה זו

    • יש עוד דברים בחז''ל

      דוד, 05/09/06 11:51

      1. יש מדרשי חז''ל אם שבחים בלי סוף לטבע הנשים ואם כבר דנים על מה אמרו חז''ל כדאי להביא את כולם ולא להראות מגמתי.
      2. אולי ניתן לומר (כמו שאומרים בעניינים שונים , אפילו בהלכה) שהשתנו הטבעיים- פירוש הטבע השתנה.
      3. לא כל דבר ראוי לדון ברבים בעלון המופץ לאלפים ועל כגון זה נאמר '': כבוד אלוקים הסתר דבר''.

      הגב לתגובה זו

      • זה שלפעמים הם שיבחו..

        נרקיס, 05/09/06 13:34

        מאזן את העלבונות הללו?
        זה כמו שבעל מכה את אשתו מכות רצח ואז מביא לה תכשיט במתנה, אז זה הופך את המצב לתקין?

        הגב לתגובה זו

    • גם בין החכמים היו שובינסטים ובזמן ההוא...

      מעין, 05/09/06 21:26

      הגברים התבטאו ולא הנשים, וזה מה שהיה בראש שלהם לשבת ולמנות את החסרונות כביכול של האשה, ולחשוב שהיא זאת שצריכה להתנהג לפי הרצונות הבזויים שלהם. אם לנשים היה אז כוח ועצמאות אז היה להן זמן לשבת ולדון בכל מיני סוגיות, מן הסתם היו גם הן כותבות את מגילת החסרונות של הגבר ומה הוא צריך לעשות כדי שלא יתגנו על ידיה, והגבר היה רואה את עצמו משועבד לדרישות האלו, ממהר להשפיל את עצמו, ממהר להתאים את עצמו לגחמות המשונות שנדרשות ממנו. ההסתכלות הזאת... והדרישות האלו והמחשבה שהאשה צריכה להענות להן כדי שחלילה לא תרגיז את הוד מעלתם - זה רק מעיד על אופיו של הגבר. מצד שני אם כל אחד מהצדדים מעמיד בקשות מבן הזוג בהדדיות, אומר מה הם הנקודות שקשה לו במיוחד ויש התחשבות ההדדית, ויש ויתור הדדי אז מצוין.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    מה גברים רוצים?נו,באמת,רק דבר אחד... (ל''ת)

    גבר, 05/09/06 09:48

    הגב לתגובה זו

    • נייר טואלט? לנחור בין שתיים לארבע? (ל''ת)

      ערן, 05/09/06 14:12

      הגב לתגובה זו

    • בירה ירוקה קרה?תחרות יריקת גלעינים? (ל''ת)

      זכר, 12/09/06 17:34

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    שאלה לאוהבי דוד

    משה, 05/09/06 08:43

    בתקופתו של דוד לא היו מוצרי הגינה כגון: שמפו, משחת שיניים, נוזל לשטיפת פה..... כאשר דוד החולה שכב על מיטתו ( בסוף דרכו ) היה מסריח ממספר סיבות - רקב חניכים ושיניים, צואה, שתן, זעה... לאותו אדם חולה הצמידו נערה צעירה שתחמם אותו... שאלתי לכל מי שאוהב את דוד האם היתה מוכן שביתך, אמך, אחותך תכנס למיטה עם איש כזה בתפקיד של בקבוק חם.

    הגב לתגובה זו

    • You sound more like muchamad machmud abu achmed

      Ohev, veod eich, 05/09/06 18:08

      If a young sinnoretta was in his lap, you can rest assured he was immaculate. He was ruling from his throne while at it. It is only your parents that are neglected in such miserable conditions. Therefore, they ended up with such a pathetic illogical reject. Try to get a life instead.

      הגב לתגובה זו

      • הוא היה זח וטהור כמו השחורים ביום קיץ.

        משה, 06/09/06 08:47

        תתביש לך שאתה מוכן להבין את השימוש באישה כבקבוק חם.
        אני מקווה שאתה לא מוכן שיתיחסו כך לאמך, ובנותיך.

        הגב לתגובה זו

        • You are an ocher Yisrael, oy lo lemyoldav, you pathetic imbecil

          U R A, 17/09/06 18:36

          These are the rules of creation, you will never change. Just because you try to be mesalef from pshuto kemishmao, take your nefeshism, and shove it up yours. You are an empty barrel, astira belagina kish kish karya. I bet you dollars to doughnuts, that you are a woman abuser and wife beater as well. Just like EISAV, abba heich meassrin et hateven ve'et hamelach. You are worse than melach sdomit, you soddomizer. Shokel yishokel hashor, uboel kechamor, boel nidot, eno yodea shehu neveila srucha
          You should wash your filthy mouth with nitric acid, then add some hydrochloric as well, then we talk. Shame on you, what a low life..

          PS
          And o' yeah, one more thing, try to get your spelling right while at it, ZACH after ZAYAN followed by kaf sofit, no chet you tuchethead

          Veal kaze ne'emar..
          Bakbuk zaken veyashan, sheafilu chadash ein bo

          Veod neemar, yatza sracho behespedo.
          As for summary, you must have a real ugly deform for a wife,and I am sure you mammash do it leshem mitzva, LOL as in hitpashtut hagashmiyut ROFL

          הגב לתגובה זו

  • 93.

    מהיום לדייק - האייתולה עובדיה ושייח אלי ישי (ל''ת)

    המדקדק, 05/09/06 02:29

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אייייייייייכס למה נראה לכם שחרדים ככה???

    ענת, 05/09/06 01:15

    הם מכבדים אחד תשני שם!! אוווף הכתבה הזאת זה חתיכת הכפשה! אני דתיה לאומית אבל אני מכבדת את כל המכבדים! יש לנו עם אדייייייייייייר!!!!! ענק!!!! איזה טוב ה'!!!!!!! הלוואי שיבוא המשיח כבר ויחזרו החטופים!! תהיו טובים! ושיהיה לכם הכי טוב בעולם!!

    הגב לתגובה זו

    • זו לא הכפשה, זה ציטוט.

      נרגילה, 05/09/06 09:02

      אם ש''ס מפרסמים זבל, וזה מגיע לתקשורת, זו אשמת ש''ס. לא התקשורת.
      מה, שנסתיר את זה? כדי שלא ידעו כמה שהם גזעניים?

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    ההבדל בין נשים לגברים

    אני, 05/09/06 01:05

    אם היתה יוצאת איזה חוברת שבה היה כתוב שעל הבעל לכבד את אשתו ולעשות את רצונה ולהכין לה קפה וכו', זה היה נשמע מובן מאליו.
    אבל אם תפרסמו דברים דומים לגבי האשה זה ישמע שוביניסטי וחשוך, שהרי האשה היא ''משוחררת'', לא שמעתם?
    לבעל יש חובות כלפי אשתו ואילו לאשה יש רגשות, המסכנה, מה היא כבר יכולה לעשות?

    הגב לתגובה זו

    • לא עדיף פשוט להציג את היחסים בין גבר לאישה כהדדיים? אז לא היו טענות (ל''ת)

      מיכל, 05/09/06 12:00

      הגב לתגובה זו

      • When both have equal say and rights, but not equal obligations in

        male chauvinist, 05/09/06 18:11

        their own tasks, anarchy and chaos rules. Don't forget, the creation of Chava, was to be at his service

        הגב לתגובה זו

  • 90.

    לעינת! ערן 44 ואמוראי 76 שווים עמוד נפרד! יאללה שחקי אותה!!!!!!!!! (ל''ת)

    עיתונאי, 05/09/06 00:26

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    איפה ג'וני קדחת כשממש אבל ממש זקוקים לו...

    אוליב ופופאיי, 04/09/06 23:17

    ומי שלא הבין מה זה ממש יואיל לפנות לטור על ליבוביץ ויחכים.

    הגב לתגובה זו

    • אכן צודקת.

      רינת, 05/09/06 12:14

      הכתבה הזו ממש זועקת לג'וני, שיגיע ויכתוב משהו...

      הגב לתגובה זו

      • Bemakom she'ein ish, gam gefilte fish yo'oil (ל''ת)

        Pluto, 05/09/06 18:12

        הגב לתגובה זו

  • 88.

    פירוש:

    ראובן, 04/09/06 21:37

    אישה היא משרתת והיא צריכה לנהוג בהתאם.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    תמיד אמרתי וחשבתי כך (ל''ת)

    אבי, 04/09/06 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    כבר אין מילים

    אביטל, 04/09/06 20:30

    כמה כבר אפשר לחיות בסילוף?! להצדיק עצלות של גבר (''זה בסדר, מותר להם''), אבל לאישה אסור- ויותר מזה, גם כשהיא באמת עייפה אסור לה להראות זאת? האישה פח הזבל של הגבר- לו מותר לעשות הכל והיא צריכה לציית. איך בנ''א כזה יכול לומר שהוא דתי ומקיים את רצון ה'? רצון ה' שהאישה רק תעייף את עצמה, לגבר יהיה מותר הכל, והיא צריכה לשתוק ולסבול וגם להתאמץ ולהסתיר את הסבל שלה? כבר ראיתי משפחות שלצערי זה דפוס החשיבה- על תקשורת זוגית אין מה לדבר, האישה אוכלת את הלב כל היום, גם כשהיא מבקשת במפורש עזרה מהבעל הוא אומר ''עוד מעט'' במקרה הטוב. פשוט מגעיל!
    בקיצור, לפי המאמר, האישה פשוט מהווה נטל, אין לה רגשות, צריך לדכא כל רצון שלה לתפוס ולו את המקום הכי קטן בבית- היא רק צריכה להיות שם כדי לספק את בעלה. מעבר לזה- שתשתוק. עצוב לי בתור בחורה דתית, נשואה, לראות דברים כאלה. אני חושבת שגם לבני הזוג הגברים עצוב לראות כזה יחס מחפיר.

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה איתך (ל''ת)

      חוד החנית, 05/09/06 21:32

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    אשה שאוכלת הרבה על ידי מתחבבת עלי

    שס קונטרול, 04/09/06 19:44

    מה רע לראות את האשה נהנית?

    הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה

      אוהבת לאכול, 04/09/06 21:14

      שאישה תהנה מאוכל טוב?במיוחד כשהאוכל טעים? זה רק בגלל הגברים האידיוטיים שרוצים את הנשים שלהם במידה 90-60-90
      לא אוהבים את העובדה שאשה מעיזה לאכול וגם להנות ממנו.
      לפעמים האוכל הרבה יותר מהנה מאיזה סקס.....

      הגב לתגובה זו

      • גוף שמן זה פשוט

        גוף מגעיל!, 05/09/06 00:20

        ואין לזה שום קשר למאמר שבכתבה, מצידי אישתי יכולה לאכול לצידי ומולי כמה שהיא רק רוצה אוכל לא משמין, להפך אני מעודד את זה, וכן אמור גם לגבי עצמי, זה לא רק יותר יפה זה גם בהרבה יותר בריא אבל על זה ''חכמים'' לא חשבו.

        הגב לתגובה זו

        • Chacham battata

          Hakim, 05/09/06 18:16

          In those days, there were no dietetic foods. If she was not lazy, the calories would have been burnt. Al ze gam chacham kamocha lo chashav, huh
          ?

          הגב לתגובה זו

          • לראש בטאטא על פרות וירקות

            שמעת?, 06/09/06 01:19

            There were always fruits and vegetables, surely a genius like must have heard of them, huh

            הגב לתגובה זו

            • VEOD LEBATTATA

              Yadati bni gam, 06/09/06 04:22

              And how, big time. But it so seems that since Alzheimer's is catching with you, you tend to forget that issue at hand is about straight and married couples, not
              homos or lesbians, hevanta
              Battata
              ?
              Veod lebattata aka egghead, as the good book says, also known as Talmud, ''Tze ubasser lassusim vachamorim'', Kappish
              ?

              And last but not least. If you know what's good for you, stay away from her, and stop looking into her plate before she beats the s..t out of you.
              Soon enough the metabolism will catch up with her and you as well no
              matter what. You fathom, ya veggiemaniac, heh

              הגב לתגובה זו

  • 84.

    אנחנו לא מופתעים ממה שנכתב בעלון ש''ס שהיא תנועה חרדית פוליטית

    דעת אמת, 04/09/06 19:18

    אשר שואבת את אמונתה מההלכה היהודית אשר מפלה ,מבזה ומייחסת תכונות שליליות לנשים ולכל מי שרוצה להיווכח בכך מוזמן להיכנס ולקרוא באתר דעת אמת את המאמר המשכיל על מעמד האשה בהלכה היהודית.כל הקורא את העובדות באתרנו לא יופתע ממה שהחרדים כותבים,אומרים ומייחסים לנשים.

    הגב לתגובה זו

    • ואת בעיות של הנשים המוכות בחברה החילונית כפר פתרתם? (ל''ת)

      ביסלי, 04/09/06 20:00

      הגב לתגובה זו

      • עשרות נשים נרצחות כל שנה.איזה מוכות? (ל''ת)

        במבה, 04/09/06 20:40

        הגב לתגובה זו

      • הבעיה קיימת גם במגזר הדתי וחרדי ובהיקף נרחב יותר

        אור, 04/09/06 20:40

        אלא ששם זה לא נחשב בעיה אלא התנהגות נורמטיבית

        הגב לתגובה זו

        • תן שמות נשים נרצחות בחרדי..

          יואב, 04/09/06 22:07

          למול עשרות נשים בחילוני

          הגב לתגובה זו

      • כל הכבוווווודדדדדדד!!! (ל''ת)

        kkk, 04/09/06 23:27

        הגב לתגובה זו

      • אצל החרדים בעיה הרבה יותר חמורה (ל''ת)

        מוכות, 04/09/06 23:55

        הגב לתגובה זו

        • Wishful thinking. A pathetic consolation (ל''ת)

          check in maariv, 05/09/06 18:18

          הגב לתגובה זו

      • למיטב זכרוני

        ..., 05/09/06 02:06

        מרבית הנרצחות באו דווקא מבתים מסורתיים וצפונה.

        הגב לתגובה זו

        • מספיק לקשקש על מסור טי או מסור בי (ל''ת)

          ביסלי, 05/09/06 12:49

          הגב לתגובה זו

  • 83.

    לא שונה בהרבה

    ישראלי, 04/09/06 18:27

    מהמוסלמים הפאנטיים,אפשר למצוא גם אצלם רעיונות ופירושים כמעט זהים.
    ואכן..כול אלה השייכים לתרבות ולקהילה המזוהה עם ש''ס,לא שונים מהערבים המוסלמים: אותה טיפשות,שחיתות ורשעות.

    תעודת עניות למדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    זוועה זוועה זוועה (ל''ת)

    חן, 04/09/06 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    Only idiot can write thing like this (ל''ת)

    Aimé, 04/09/06 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הרמב'ם השווה נשים לחמורים

    ארז, 04/09/06 16:47

    הרמב'ם השווה נשים לחמורים
    ופסק שלא רצוי להכביד עימן מילים,ואם כן..אז רק לצורכי תשמיש.בתרגום חופשי...להראות עיניין בדבריה,רק שרוצים שתתרצה ותפתח את הרגלים.
    וזה המאור הגדול שלנו...אז למה שנלין על אזובי הקיר מש'ס .

    הגב לתגובה זו

    • שקרן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מלכלך על הרמב''ם! (ל''ת)

      גגגגגגגגגגגגגגג, 05/09/06 14:16

      הגב לתגובה זו

      • it is true!!the man was sick (ל''ת)

        or, 05/09/06 15:45

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    אם היו אומרים על יהודים...

    נרגילה, 04/09/06 15:52

    שהם גרגרניים, עצלנים וכו', כולם היו צועקים ''אנטישמיות! גזענות!''. אבל על נשים כנראה זה מותר.
    אבל אני שמחה מאד על הפרסומים הללו, שחושפים את פרצופה האמיתי של הדת, ושל ההלכה. ככה שכל המיתממים הדתיים שאומרים ''אצלנו מכבדים נשים, אצלנו אין אפליה...'' לא יכולים להתווכח עם מה שהקבוצה שלהם אומרת...

    הגב לתגובה זו

    • ויין ישמח לבב אנוש ואישה כמו חור בראש , יאלה למטבח (ל''ת)

      אורן פדלון, 04/09/06 16:31

      הגב לתגובה זו

      • לך תקאווד ותביא הביתה כסף (ל''ת)

        נבלה, 04/09/06 20:03

        הגב לתגובה זו

  • 78.

    בטח הכותב נרדם בכורסא בסלון כשחילקו את השכל

    נשוי דתי מתוק, 04/09/06 15:46

    כשקוראים את המאמר המלא עליו מתבססת הכתבה זה הרבה יותר מצחיק (ועצוב...) מאשר נכתב בכתבה, האבסורד שכל ההצעות של הכותב לנשים הם לטענתו כדי לשמועל ''שלום בית''... (מופיע באתר ש''ס - לינק ''מעין השבוע'' קובץ פרשת ''כי תצא'')
    כמה ציטוטים מצחיקים משם...
    1. ''הבעל לא יכול לראות אותה רודפת אחר תאוות האכילה, ואף שהוא בעצמו רודף אחריה, לבעל זה מפריע ו... לאשה לא. (ענק!)
    2. ''הבעל רוצה שיהיו לו עניינים רק שלו מבלי שתדע עליהם ולכן אשה חכמה תכבוש את יצרה ולא תחקור אותו עליהםף איפה היית ומה עשית..
    ומי זאת היתה... כי זה העשוי להתפתח למריבה ולהשפיע על כל הבית...'' (בקיצור, אל תשאלי שאלות כי אז אולי תגלי שהוא בוגד ואז איך יהיה ''שלום בית''?

    3. ''ולא תשהה דברים ולא תלך לאיטה ואת המנוחה תשאיר לזמן שהוא לא נמצא בבית... וכשהוא בבית תראה לפניו כשהיא בחריצות ובזריזות...''

    אם המאמר לא היה נכתב בעלון עם תפוצה של 150,000 עותקים, שכל מילה בו נבדקת על ידי רבני ש''ס לפני הפרסום היה אפשר לחשוב שזה בדיחה, הבעיה היא שזו השפה שבה הרבנים מובילים את הגברים שקוראים את זה לחשוב ולהתנהג בביתם...
    (מאמר על סקס לפני החתונה היה מצליח להתפרסם בעלון?)

    מי שעיניה בראשה תאסור על בעלה לקרוא את העלון ולהכניסו לביתו...
    (אבל מי יקשיב לה? :)
    ותחשבו על זה...

    3.

    הגב לתגובה זו

    • שאתה מותק, אמרו לך? ג''כ רבנים..

      1, 05/09/06 10:33

      שאתה מותק, אמרו לך?

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    מה אחוז הגרושין אצל השחצנים שמלגלגים פה? (ל''ת)

    בן אור, 04/09/06 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    המאמר החדש מהעיתון של שבת הבאה...

    אמוראי א''י, 04/09/06 14:11

    רבניותינו ז''ל, מנו שש מידות המצויות במיוחד אצל גברים: בהמיים (נוטים לרבוץ כל אימת שניתן), עקשנים (לעולם לא יבטלו דעתם מפני דעת אחר, אף אם טועים טעות מרה ואף מכירים בכך), ילדותיים (הסתכלות עולמם פשוטה ובה רואים הם בעיקר את עצמם וצרכיהם), תלותיים, מריירים (נוטים שלא לשלוט על בלוטות הרוק כל אימת שאשה טובת מראה חוצה את טווח ראייתם) ובעיקר חדלי אישים (מרוב החשש מנשותיהם מנסים לשכנע האחד את האחר כי הם עליונים על נשותיהם ובדרך זו לבסס את בטחונם העצמי)...

    ולכן מומלץ לגבר כי יימנע מלרבוץ על הספה מזמן הגעתו הביתה מהעבודה ועד לכתו לישון, שהרי דבר זה יכול לגרום לאישתו מורת רוח ואף הרגשת תיעוב קשה.
    כמו כן ראוי לו לגבר לא להתווכח עם אישתו על כל דבר אשר היא אומרת לו, עליו להקשיב לה ולזנוח את תכונת העקשות הטבועה בו ואשר מקושרת במקורותינו עם אופיה של בהמת בית שטיבה ידוע לכל.
    צריך הבעל לפתח את עצמאיותו למרות התלותיות הטבועה בו, ולנסות להנהיג בביתו מנהגים אשר ישברו את תכונה רעה זו, לדוגמא ראוי לבעל שיגהץ את בגדיו ואף יחמם לבדו את האוכל אשר אשתו הצדקת הכינה בעבורו....
    כמו כן, ראוי לו לגבר להמנע מלבלוע בגרגרנות כל מראה של אישה נאה ובכך לגרום לאשתו עוגמת נפש, והחשוב מכל מומלץ לגברים להימנע מלכתוב מאמרים מלאי טפשות, פתטיות ופרימטיביות על נשותיהם רק על מנת לשפר את תדמיתם העצמית, אין ספק שדבר זה מחדד את תכונת חדלות האישים הגברית אשר פוגעת רבות בנשותיהם, ילדיהם והאנושות כולה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה נהדרת לרמת השטויות של כותבי המאמר המקורי

      נשואה לאדם, 04/09/06 14:43

      רק חבל שכותבי המאמר המקורי מזלזלים ככה בכל הגברים
      שהרי לא כל הגברי כאלה דביליים ויש ביניהם שמתנהגים כבני אדם וכבני זוג המעוניינים לבנות יחד בית ולא רק שלטון על אחרים

      הגב לתגובה זו

      • קראתי וצחקתי תשלכי עוד דברים (ל''ת)

        נשואה דתיה, 05/09/06 21:42

        הגב לתגובה זו

    • ענק....

      אני, 04/09/06 14:48

      זאת הרשימה המקצוררת....

      הגב לתגובה זו

    • גדולללללללל!!!!!!!!!!!!!!!!חחחחחחח (ל''ת)

      רעות, 04/09/06 15:24

      הגב לתגובה זו

    • חחחח, גדול צחקתי בלי הפסקה... (ל''ת)

      יעל הדוסית, 04/09/06 20:11

      הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן (ל''ת)

      בן ברית, 04/09/06 20:27

      הגב לתגובה זו

    • תועלה תגובה נפלאה זו לעמוד נפרד! (ל''ת)

      אביטל, 05/09/06 00:01

      הגב לתגובה זו

      • וגם התגובה של ערן מספר 44 שווה עמוד נפרד - פשוט גדולללללללללללללללל (ל''ת)

        עיתונאית, 05/09/06 00:24

        הגב לתגובה זו

    • זה מזכיר לי את הבדיחות....

      אוליב ופופאיי, 05/09/06 07:38

      שכל גבר אומר: אני השולט בבית ואישתי מרשה לי להגיד את זה...
      וכל גבר הוא פנתר, הולך על ארבע ובשקט!
      תגובה שווה, ראוי שתעלה לטור נפרד.

      הגב לתגובה זו

    • תכלס (ל''ת)

      אילנית, 05/09/06 12:17

      הגב לתגובה זו

    • ניצחתני, אחותי...

      גבר, 21/09/06 09:32

      ענק !

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    ashkenazim haredim are in mental house, so no requirements (ל''ת)

    Frumette, 04/09/06 14:07

    הגב לתגובה זו

    • For sure you don't sound like a frum ett

      Psychologist, 05/09/06 18:21

      you sound more like a self hating jewass.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    בלבולי ביצים. (ל''ת)

    הרב עובדיה, 04/09/06 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    והרשו לי להוסיף זה לא רק ש''ס!

    אישה, 04/09/06 13:05

    גם ב''קוסמופוליטן'' ושאר מגיזינים יש הוראות כיצד לרצות גברים- גם כאן הנשים מביאות את זה על עצמן ולא עושות מה שטוב להן אלא מה שאחרים חושבים שהן צריכות לעשות!

    הגב לתגובה זו

    • ויין ישמח לבב אנוש ואישה כמו חור בראש , יאלה למטבח (ל''ת)

      אורן פדלון, 04/09/06 16:31

      הגב לתגובה זו

      • פדלון, יא פרנק (ל''ת)

        טומי לפיד, 04/09/06 23:28

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    נמאס כבר מכל אותם חילונים סמאלנים הומואים

    חכם עזרא, 04/09/06 12:52

    נמאס נמאס ושוב נמאס כבר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מכל אותם חילונים סמאלנים הומואים , עוכרי ישראל , צאצאי הקוזאקים האוקראינים , ושיהדותם מוטלת בספק , ושעובדים את האלילים : רבין , שרון , פרס , מפלגת קדימה , וכמובן עגל הזהב שלהם שהם בתי המשפט והפרקליטות , שבראשם עומד האפיפיור אהרון ברק , פשוט נמאס מכל הכסילות והבורות של כל אותם חילונים סמאלנים הומואים , פשוט צריך להעיף את כל הזבלה החילוני סמאלני הומו , בחזרה לאוגנדה מולדתם , ושמה הם יפגשו עם אבותיהם הקופים(מסכנים הם לא יתפתחו) , שיספרו להם שהעולם נוצר , מבוםםםםםםםםםםםםםם פיצוץ

    הגב לתגובה זו

    • אחים לא בוחרים!!!

      ש, 04/09/06 14:07

      שנאת חינם הביאה לחורבן!
      חזור בתשובה!

      הגב לתגובה זו

    • תגובותיך המטופשות וגסות הרוח הן לעג עצמי

      ארז, 04/09/06 15:18

      תגובותיך המטופשות וגסות הרוח הן לעג עצמי ולא עלבון לקוראיהם החילוניים.חבל שאתה מנסה בכל כוחך להיות קריקטורה של חרדי פרימיטיבי וחסר השכלה,שאנשים ישתמשו בה לרעה כסטריוטיפ של החברה החרדית.

      הגב לתגובה זו

    • אואה, אלוהים יודע שאתה מדבר ככה? (ל''ת)

      התפרקת אה?, 04/09/06 20:05

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    נשים מביאות את זה על עצמן!

    אישה, 04/09/06 12:51

    אישה שבוחרת בגבר שזה הדברים שחשובים לו כנראה מאמינה בזה בעצמה

    הגב לתגובה זו

    • ויין ישמח לבב אנוש ואישה כמו חור בראש,יאלה למטבח (ל''ת)

      אורן פדלון, 04/09/06 16:32

      הגב לתגובה זו

      • אורן פדלון

        צביקה פיק, 04/09/06 17:08

        אהבתי את הסרטון שלך..כפכף הבלנדר הוא הרג אותי מצחוק...הרג אותי

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    מרחם על נשות ש''ס

    עומר, 04/09/06 12:51

    שחיות באומללות כזאת

    שצריכות לשרת את הגבר

    לנקות אחריו כמו בהמה

    לעשות כל מה שהוא אומר

    לשטוף,לקפל,לגהץ,לסדר אחריו כמו מסכן
    בחיים לא הייתי מעז לתת לאישה להרגיש נחותה כלפיי.מה שאישה עושה גם אני עושה-מגהץ,מקפל,מסדר אחריי,שוטף ת'בית.עצוב שככה נראים פני הדברים וככה גם ימשיכו להראות במגזר החרדי-ספרדי

    הגב לתגובה זו

    • אבל

      נילי לא חרידית, 04/09/06 15:08

      זוהי לא רק נחלתם של גברים חרדים
      גם של חילונים גמורים
      תתעוררו ותתפקחו

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    למה כל-כך מפחדים מעצלנות האשה...

    מוטי, 04/09/06 12:49

    אם האשה עצלנית איך היא תוכל:
    1. לעבוד (לבדה) לפרנסת המשפחה.
    2. לטפל בילדים (ובבעל).
    3. לעשות את כל עבודות הבית.
    ובצד כמובן, ללדת כל שנה וחצי.

    והבעל?.....
    עצלן או לא, מי מודד לו את זה.

    הגב לתגובה זו

    • gadol (ל''ת)

      er, 04/09/06 15:20

      הגב לתגובה זו

    • תודה מוטי! הגדרת את זה מעולה. (ל''ת)

      אביטל, 04/09/06 23:57

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    לדעתי...

    B קורת, 04/09/06 12:49

    הרבה יותר מגעיל לאכול מול גבר אחר מאשר מול אישה, אני גבר...
    ואם לא מדובר בבהמה טוטאלית... אז זה אפילו יכול להיות סקסי יותר, פשוט יותר נעים.

    אם ישבתם במסעדה עם כמה חברים שלכם, אפילו מקדונלדס לצורך העניין וראיתם איך הם אוכלים ואיך הם נראים והם היו רואים איך אתם הייתם נראים, הכל היה מתבהר...

    החוקים השרוטים האלה מתאימים רק להם ולסקטור המורעל שלהם.

    מצחיק לחשוב שאנשים שמחטטים באף בגלוי ובלי בושה, מתיימרים להציע חוקים והלכות בענייני בית ומשפחה.
    יותר אבסורד מכך, זו התגלמות התפיסה החשוכה שלהם לגבי דמותה של האישה, לגבי רצונותיה, ושאיפותיה ''ניקיון יסודי של הבית'' מבחינתם אישה היא פונקציה לריצוי הגבר ולענייני דומסטיקה, זה רק מראה שהגברים בחברה הזו במצב בורות קשה אף יותר.

    הם סוג של מוסלמים קטנים....פינגווינים, שמסרבים לכל היטמעות בחברה, ובחובותיה, איכפת להם רק מזכויותיהם והלנציח את בורות הדור הבא בערכי דת מופרכים, באמונות כוזבות, בחוסר רציונאליות.

    אנשים שרוטים...

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    איפה ג'וני איפה?

    רינת, 04/09/06 12:48

    עוד אחד נטש...

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    Husband has first to work and not be Batlan in Kollel

    Merry, 04/09/06 12:22

    This is the students of Rabbi Amar and Metzger. Shame on them!!!
    Close the Rabanut

    הגב לתגובה זו

    • Mishnat tisha kavin, kav venaki (ל''ת)

      ., 05/09/06 18:23

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    boker tov iran (ל''ת)

    tamnoon, 04/09/06 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    יקרת פרידמן כותבת גם בעלון ש''ס ? כל הכבוד ! (ל''ת)

    מורה נבוכים, 04/09/06 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    האשה הקלאסית

    ראש המועצה, 04/09/06 11:58

    ראש שטוח-לשים את הבירה
    גובה-70 סנטימטר-אידיאלי למציצה
    אזניים גדולות-קונטרה בזמן הציצה

    הגב לתגובה זו

    • כל הפרימיטיבים אוהבים אשה עבד !!

      אזרחית, 04/09/06 12:25

      אנחנו שכללנו את השיטה ,רוצים אשה חכמה אבל שלא ידעו, אשה יפה ושלא ידעו, בשלנית מעולה שידעו, וגם מפרנסת לבעל ולמשפחה

      הגב לתגובה זו

    • ה''בקרוב'' של ש''ס

      שמונצה, 04/09/06 12:49

      מצווה חדשה מבית המדרש שלהם- מצוה להכות את האישה כי היא בכלל לא בן אדם אז למה לא...

      הגב לתגובה זו

      • היה כבר משהו כזה..

        נטלי, 07/09/06 10:35

        אני לא זוכרת מי המקור - אבל היו חכמים שאמרו שאם אישה לא מצייתת ולא משרתת את בעלה, צריך להכותה כדי שתבין את תפקידה. ראה זאת הרמב''ם והיה מזועזע ולכן קבע שלא צריך להכות, אפשר ''סתם'' להרעיבה (הוא קרא לזה ''להמעיט בצרכיה'') עד שתבין .

        הגב לתגובה זו

    • שכחת משהו

      שי, 05/09/06 11:09

      יושבת על סקייטבורד - כדי שתוכל לתת בעיטה ולהטיס אותה אחרי שגמרת...

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    האים גם לוט, דוד המלך והמרגלים...

    מוטי חיפה, 04/09/06 11:49

    עשו כמצוות הרב עובדיה?, לוט שגל בנותיו, גילוי עריות מגונה לכל דבר, דוד המלך שגל אשת איש והמרגלים במקום ''לראות את הארץ'' החרמנות הכניעה אותם, אכן ההלכה ורבניה הם...החיים האמיתיים, כפי שאמרו אבותינו, התורה היא תורת חיים...משוגעים, רק שהרב עובדיה בקרוב ימליץ על דברים אילו ואולי כן, לך תדע.........

    הגב לתגובה זו

    • מוטי נכון שאתה אדיוטי

      חכם עזרא, 04/09/06 13:59

      מוטי רואים שאתה ממש נטול השכלה בכל מה שקשור ליהדות , מה קשור לוט ? לוט בכלל לא היה יהודי , אז מה עם לוט כתוב בתנ''ך גם פרעה כתוב בתנ''ך , ובקשר לדוד המלך , בת שבע אכן היתה הזיווג משמיים של דוד המלך , פשוט בזמן שדוד המלך התחתן עם מיכל בת שאול , אז אוריה החיתי לקח את בת שבע שהיא בכלל לא הזיווג שלו , ובקשר למרגלים ????? מה זה קשור לנושא ??? המרגלים חטאו שהוציאו שם רע לארץ . אבל אתה מוטי תמיד נשארת אדיוטי כנראה הטילים של נסראללה לחיפה גרמו לך להיות עוד יותר אהבל

      הגב לתגובה זו

      • לטיפש עזרא,אל תשכתב את המקרא

        ארז, 04/09/06 15:15

        תרוצים מטופשים לא יעזרו,המקרא בבירור מציג את מעשהו של דויד כפשע ,והוא מוענש עליו במותו של בנו הראשון מבת שבע.אבל נכון שדויד לא שגל אשת איש...הוא ''רק'' אירגן את מותו של אוריה ואילמן את בת שבע לפני שלקח אותה למיטתו.דויד עבר על 'אל תחמוד 'ועל 'אל תרצח',וכל יהודי מוסרי חייב לראות בו דמות בזויה ומלאת קלון .אתה בבירור לא משתיך לקטגוריה הזאת.
        והערת אגב-תגובותיך המטופשות וגסות הרוח הן לעג עצמי ולא עלבון לקוראיהם החילוניים.חבל שאתה מנסה בכל כוחך להיות קריקטורה של חרדי פרימיטיבי וחסר השכלה,שאנשים ישתמשו בה לרעה כסטריוטיפ של החברה החרדית.

        הגב לתגובה זו

        • אבא שלך תקע לי ברז (ל''ת)

          אמא של ארז, 04/09/06 15:28

          הגב לתגובה זו

        • סתום פיך ארז עמלקי שכמותך

          חכם עזרא, 04/09/06 15:36

          סתום את פיך ארז עמלקי שכמותך , מי אתה ומה אתה בכלל שדבר על דוד המלך , אתה אפילו לא מגיע לציפורני רגליו , ספר התהילים שהיהודים קוראים אותו בכל ימות השנה , הוא ספר שחיבר אותו דוד המלך ברוח הקודש , אז מי אתה ארז חתיכת עמלקי צאצא של קוזאק אוקראיני שתדבר ככה על דוד המלך , לך תעבוד את האליל שלך רבין שנתן נשק למחבלים ולחץ את ידו של המחבל הגדול ערפאת , שהרג אלפי יהודים , לך אולי ארז לא נוח שדוד המלך שלח ראשון לשדה הקרב את אוריה החיתי , אבל כן נוח לך שרבין האליל שלך נתן נשק וכספים ושטחי מולדת לערפאת , כדי שיהרגו בארץ הקודש יהודים תמימים בניהם גם תינוקות של בית רבן שלא חטאו

          הגב לתגובה זו

          • טיפש עזרא ,תפסיק להתחזות ליהודי

            ארז, 04/09/06 16:12

            אתה כל כך משעשע בטיפשותך ובבורותך,כל תגובה חדשה שלך מטומטמת מקודמתה.
            נסה אולי להשלים כיתה א',פתח את המקרא ונסה לקרוא באמת ולהבין...ואגב,אין לי אלילים ולא הצבעתי לרבין....ואתה לבטח אינך יהודי חרדי נורמלי,אלא כופר חסר השכלה ששפתו שפת פיגולים ואשפתות...אין ספק שאבותיך מתגלגלים בקברם מבושה וכעס על יוצא חלציהם.

            הגב לתגובה זו

            • ארז יצאצא של קוזאק אוקראיני יאלה סע בשלום לאוגנדה

              חכם עזרא, 04/09/06 17:29

              לארז יצאצא של קוזאק אוקראיני יאלה סע בשלום לאוגנדה ארץ אבותיך הקופים(מסכנים הם לא יתפתחו) , שיספרו לך שהעולם נוצר מבוםםםםםםםםם פיצוץ

              הגב לתגובה זו

            • ארז בני לך תחפש את האמא שלך שתנענע אותך (ל''ת)

              אבא של ארז, 04/09/06 17:30

              הגב לתגובה זו

            • gadol (ל''ת)

              or, 05/09/06 11:58

              הגב לתגובה זו

  • 61.

    נו באמת

    דמגוגיה בגרוש, 04/09/06 11:47

    באותו האופן ישנן מודעות רבות כאלה המיועדות לגברים - עצם לקיחת אחת המודעות מבין השתיים גורמת למצג שווא כאיו יש כאן זלזול באישה.
    אפשר להתווכח על התועלת בכתבות מהסוג הזה - כתבות המופנות לגברים ולנשים לצורכי שלום בית, אבל לכל הפחות יש להציג את המצב כמות שהוא - בהגינות המתבקשת.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אבל מותר לצבוע לבלונד? הבעלים מה זה אוהבים את זה (ל''ת)

    שחורדינית מש''ס, 04/09/06 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    את מי שלחו להסביר ברדיו .את הרקדן טרבולטה בן יזרי (ל''ת)

    ג.מרכז, 04/09/06 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    תמצית הפרימיטיביות (ל''ת)

    מיכל, 04/09/06 11:30

    הגב לתגובה זו

    • שמירה על כבוד האשה ,זה פרימיטיבי? (ל''ת)

      מעניין..., 04/09/06 14:53

      הגב לתגובה זו

      • איפה כבוד האישה כאן?

        אנשופלה, 04/09/06 15:44

        היא מתוארת כשיפחה, לא כאדם.

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    מה הפלא עוד במקורות נשים נחשבו לנחותות

    משה, 04/09/06 11:27

    מאז ומתמיד היהדות התיחסה לנשים כאל שפחות לפניכם מספר דוגמאות:
    1. אברהם היה מוכן לספסר באישתו .
    2. יצחק בעקבות אביו גם היה מוכן לספסר באישתו.
    3. דוד השתמש בנערה כבקבוק חם.
    4. לשלמה היו לו אלף שפחות.
    כאשר אלה הם המקורות שהדת שואבת את המוסר אין זה פלא שאלה הם המסקנות.

    הגב לתגובה זו

    • בור ועם הארץ!

      אאא, 04/09/06 11:59

      במקרה הטוב ומסלף בכוונה במקרה הרע!
      1. אברהם ויצחק אמרו לשרה ורבקה שיגידו שהיא אחותם כדי שלא לספסר בהן!
      2. לשלמה המלך היו 1,000 נשים! ולא אלף שפחות וגם אלו היו נשים לצורך שלום עם עמים אחרים - משהו שהיה מקובל אז.
      3. על דוד המלך - אני אפילו לא מעיזה לסנגר - אני כ''כ קטנה לידו!

      הגב לתגובה זו

      • קשקשן ובור

        הרב משה, 04/09/06 12:24

        1. אולי תסביר מדוע יצחק ואברהם היו מוכנים שהנשים שלהם ישכבו עם זרים? לא יזיק לך לקרא את המקורות
        2. לשלומה היו 1000 נשים לצורך שלום? אתה סתם בדיחה עצובה תגיד כמה עמים היו באזור 10 ? 20? 100 ? מאיכן אתה שולף את המספר אלף ?
        3. נכון אתה קטן גם ע''י דוד כי אתה מעדיף מוסר של מאפיה על פני מוסר אנושי. ועדין האמת היא שהוא השתמש בנערה כבקבוק חם ואם אינך מאמין גש למקורות ותפליץ פרשנות. לעומתך אני מרגיש ( מוסרית ) גדול על יד דוד כי המוסר שלי איננו המוסר שלו.

        הגב לתגובה זו

        • david was not a moral man (ל''ת)

          or, 04/09/06 13:33

          הגב לתגובה זו

          • But Talmud states otherwise, too bad

            Jews have YOM, 05/09/06 18:54

            Goyim just confess in private, before going at it again

            הגב לתגובה זו

        • ממתי החילונים הסמאלנים ההומואים יודעים תנ''ך?

          חכם עזרא, 04/09/06 15:41

          פתאום באים לכאן כל אותם החילונים הסמאלנים ההומואים של יודעים פסוק אחד בתנ''ך , ומתחילים לסלף את התנ''ך כמו הנוצרים בברית החדשה , יאלה לכו תחזרו לאוגנדה מולדתכם

          הגב לתגובה זו

          • תגובותיך המטופשות וגסות הרוח הן לעג עצמי

            ארז, 04/09/06 16:19

            תגובותיך המטופשות וגסות הרוח הן לעג עצמי ולא עלבון לקוראיהם החילוניים.חבל שאתה מנסה בכל כוחך להיות קריקטורה של חרדי פרימיטיבי וחסר השכלה,שאנשים ישתמשו בה לרעה כסטריוטיפ של החברה החרדית.

            הגב לתגובה זו

            • ארז לך תחפש את אמא שלך שתנענע אותך (ל''ת)

              אבא של ארז, 04/09/06 17:31

              הגב לתגובה זו

        • But you mussar is mussari. Your god is having sex with young girls

          Bakbuk cold, 05/09/06 18:52

          creating a mashiach, what a joke. How many comings does it take to create your mashiach. Seems your god is impotent

          הגב לתגובה זו

      • את הבורה-

        אאא מודיעין, 04/09/06 12:41

        אברהם לא סיפר על שרה שהיא אשתו כדי שלא יאונה *לו* רע, ולא כדי לשמור על כבודה. ברור שמעמדה של אשת איש היה מכובד ומוגן יותר ממי שאינה נשואה.

        הגב לתגובה זו

      • לאנונימי ממודיעין,אתה הבור ועם הארץ

        ארז, 04/09/06 13:17

        לא ניתן לסנגר על דויד המלך,שהשתמשות בנערה כבקבוק חם היה מהקטנים בפשעיו.והציטוט הרלבנטי הוא 'והמלך דויד זקן,בא בימים,ויכסואו בבגדים,ולא ייחם לו.ויחפשו נערה בתולה,בכל גבול ישראל וימצאו את אבישג השונמית,ויביאואה למיטתו,וייחם לדויד המלך'.
        אך מה נלין על פשעו זה-סיפור בת שבע חמור עשרות מונים.דויד הציץ לה למקלחת (אישה נשואה),החליט שהוא רוצה אותה,ושלח את בעלה,מצביאו הנאמן,למוות בטוח,כדי שיוכל לחמוס אותה לעצמו...ומזרעו אמור לבוא משיח לישראל.

        הגב לתגובה זו

        • ANd your mashiach is a mamzer, virgin my foot

          jiji psichi, 05/09/06 18:48

          What a concept, immaculate conception., jijiji
          What you accuse David, your god does so himself, jajjjajajajaj

          הגב לתגובה זו

    • אתם קצת מצחיקים אותי

      שאלה, 04/09/06 14:46

      הנה מה שהקב''ה אמר לשלמה

      ויאמר יהוה אליו, שמעתי את-תפלתך ואת-תחנתך אשר התחננתה לפני, הקדשתי, את-הבית הזה אשר בנתה, לשום-שמי שם עד-עולם; והיו עיני ולבי שם כל-הימים: ואתה אם-תלך לפני, כאשר הלך דוד אביך בתם-לבב ובישר, לעשות ככל אשר צויתיך; חקי ומשפטי תשמר: והקמתי את-כסא ממלכתך על-ישראל לעלם;

      אתם מבינים, אלוהים בעצמו אמר על דוד: כאשר הלך דוד אביך בתם-לבב ובישר, לעשות ככל אשר צויתיך; חקי ומשפטי תשמר

      אז מי אנחנו שנדבר ?

      הגב לתגובה זו

      • אתה קצת מביך אותי.

        ארז, 04/09/06 15:33

        אותו אחד שדיבר עם שלמה על אביו כליל המידות,העניש את דויד בחומרה והרג את בנו בכורו שנים לפני.האם מדובר בסכיזופרניות או בטכסט שיקרי?
        ובכל מקרה,למה לרצוח את התינוק?מאיפוא תאוות הרצח הזאת?( מאיפוא תאוות הרצח שלנו זה די ברור)

        הגב לתגובה זו

        • אתה הוא שמביך אותי

          שאלה, 04/09/06 16:07

          הרי הראתי לך קודם לכן שמה שאתה כאדם מפרש כחטא, מקבל ביטוי שונה כשעוברים למערכת צירים של הקב''ה.

          דוד נפטר. כל מעשיו ידועים וברורים. ומה יש לקב''ה לאמר על דרכו לאחר מותו? 'עבדי דוד'!
          אז איך אתה יכול להבין כל מני סוגיות שציינת בתגובה שלך ? הרי בפסוקים מפורשים אתה רואה שאתה (לא אישית-כאדם) מתקשה להבין את הדברים ..

          כל טוב

          הגב לתגובה זו

          • ברור לי שאני מביך אותך

            ארז, 04/09/06 18:08

            וכרגיל,המפלט הבטוח הוא למלמל משהו על המוסר האלוקי הנסתר מבינתנו...האם לטענתך לא חטא דויד? האם לטענתך לא הומת בנו כעונש?למה הגישה הפשטנית הזאת בנוגע לסתירה בין שני טכסטים מקראיים,כבר עדיף היה אם היית טוען שדויד שילם על חטאיו בעונש האכזרי שקיבל,ומאז התנקה מחטאיו והיה לעבד נאמן לקב'ה.ובנוגע לאימרה המשומשת על הצדק האלוהי הנסתר מבינתנו.נאה דורש נאה מקיים.הטכסט המקראי מציב דרישות גבוהות למוסר האדם,אולם מציג את הקב'ה כישות שעוברת על האיסורים החמורים ביותר,ומכן כמובן נדרשת ההבחנה הזאת בין המוסר לבין מעשי האל,שהרי אחרת היינו מחויבים לחשוב שאנו עובדים את כוחות החושך ולא את אלוהי האור.העובדה היא שהמקרא עושה שרות דוב לדמותו של הקב'ה,ומתארו כמלך בשר ודם ,שמתנהל כמלך בשר ודם בממלכתו,כולל כל החטאים הנילווים לשררה המוחלטת שבידו -זה נשמע מתאים לכותבי המקרא השונים לפני אלפי שנה,וגם הם סבורני,לא ציפו שאנשים יאמצו את כל המאטפורות והמשלים כאמת היסטורית מוחלטת.לכן כאשר מאמינים כמוך ,שכל המקרה נכתב בעט אחת,שמיצגת נאמנה את ההיסטוריה היהודית ומעשי שמיים,נתקלים בבעיות חמורות שמאלצות אנשים כמוך לגמגם...זה צדק אלוקי...נסתר מבינתנו...הדבר העצוב ביותר הוא העובדה ש,צדק אלוהי או לא צדק אלוהי,הדוגמה המוסרית המוצגת במקרא לאדם ב''הבנתו המוגבלת'',היא של אלוהות שמבצאת מעשים לא מוסריים.

            הגב לתגובה זו

            • נו באמת

              שאלה, 04/09/06 19:54

              מניין אתה למד שדויד חטא ? מי הסביר לך מהו הפירוש של האותיות המוזרות הללו באמצעותן אתה לומד את הסיפור ? רש''י, אונקלוס וכו !
              רגע - אבל אלו גם האנשים שטוענים בזכותו של דוד ובניצחיותו - אז מה אתה עושה ? לוקח את הפירוש של הפרשנים - כדי להתנגח בפרשנים ?!


              אתה מדבר על מלמול, גמגום וגישה פשטנית של טענותיי בעוד שבפועל אתה לוקה בחוסר לוגיקה בסיסית.
              אתה לוקח מהפרשנים מה שבה לך. הם מסבירים לך מהי האות א' ב' ג', הם מסבירים לך את פירוש המילים הללו והם אלו שבעזרתם אתה מבין את ההתרחשויות. אז או שתאמין להם - לכל מה שהם אומרים - או שלא ואז, אל תתייחס אליהם. אבל לא מקובל לקחת את הפרשנות שלהם ובאמצעותה ולהתנגח בהם.


              אז מי פה עם גישה פשטנית, ארז ?


              הגב לתגובה זו

            • תשובתך מתחמקת בבירור

              ארז, 04/09/06 22:00

              תשובתך מתחמקת בבירור...או שבאמת אינך יכול לצאת מהקבעון המחשבתי שנצרב בך...מסך העשן השיטחי שפיזרת כאן מערבב בלשנות ופשט יחד עם משמעויות דרש,ובמלל פשטני תוקף את דבריי,מבלי להתיחס אליהם כלל.
              כנראה שדורות של רבנים כולל חז'ל,שהתחבטו בסוגיה של פשעי דויד,נחשבים כצנינים בעינייך.
              נכון אגב,שגדולי תורה שהכירו בחטאיו הברורים של דויד,הכירו גם בגדולתו כמנהיג העם,ולא שהמקרא הותיר להם הרבה ברירות..גם בעת המודרנית נתקלנו במשה דיין וקלינטון ,מנהיגים שנחשבו דגולים,אך נחשפו גם כפגומים ברובד המוסרי- אישי.
              בכל מיקרה,התיחסתי לסיפור דויד בעיקר כסימפטום לבעיתיות הקימת במקרא והשפעתה על היהדות ביחס למוסר האלוהות,ומוסר בכלל...ואתה התחמקת מהתיחסות כנה,וחבל שכך.

              הגב לתגובה זו

            • סיכום

              שאלה, 05/09/06 00:09

              א. תחילה אבהיר שכוונתי לאדם 'דגול' בראשית דברי היתה בראש וראשונה לאדם בעל דרגת מוסר עליונה במעלה - תם-לבב וישר .
              העובדה שהתייחסת בדוגמאותיך ל'אדם דגול' כאיש רם מעמד, רק מבהירה ומחזקת את דברי.

              ב. תשמע הויכוח הזה חסר תועלת מסיבה אחת. אתה מנסה להוכיח לי שיש בעייה במקור כלשהו, כאשר בהוכחה שלך אתה מתבסס על נתונים מאותו מקור. זה לא הולך. אתה טוען שדוד הוא לא גדולה מוסרית כפי שגדולי החכמים טוענים ? יופי, אז מה פתאום אתה משתמש בארועים שהרבנים (עליהם אתה חולק נותנים) לך ?

              אני מנסה להבין לוגית את הטענה שלך ולא מצליח. צר לי.

              ג. בקטע אחד קצרצר אתה סותר את עצמך לפחות חמש פעמים:
              דוגמא: ''אינך יכול לצאת מהקבעון המחשבתי ....דורות של רבנים כולל חז'ל,שהתחבטו בסוגיה של...''

              תחליט : קיבעון מחשבתי או התחבטות אמיתית ?

              ד. מוסר אלוקי ? תרשה לי לצטט את דברי אלוהים לשמואל בענין דוד
              ''כי לא אשר יראה האדם; כי האדם יראה לעיניים וה' יראה ללבב''. ..

              כל טוב

              הגב לתגובה זו

            • אכן,קבעון מחשבתי חמור מונע ממך להבין

              ארז, 05/09/06 02:41

              אכן,קבעון מחשבתי חמור מונע ממך להבין.כמדומני אינך טיפש כלל ,אך הינך ממשיך להגיב כאילו לא קראת מילה מדבריי מתוך נסיון להבין אותם...לא צריכים את רש'י בשביל זה.אנסה להסביר לך שוב...לאט,ולפי ראשי הפסקאות שבתגובתך האחרונה.
              א.אין מקום לדבר על דויד המלך כבעל דרגת מוסר עליונה,לפחות לא בהקשר של סיפור בת שבע,ומשום מה לא פורסמו תגובותיי המצטטות מספר שמואל,אך רובם המכריע של חז'ל והטכסט המקראי עצמו,בבירור לא מזהים שם תום לב ויושר''מַדּוּעַ בָּזִיתָ אֶת-דְּבַר יְהוָה, לַעֲשׂוֹת הָרַע בעינו (בְּעֵינַי), אֵת אוּרִיָּה הַחִתִּי הִכִּיתָ בַחֶרֶב, וְאֶת-אִשְׁתּוֹ לָקַחְתָּ לְּךָ לְאִשָּׁה; וְאֹתוֹ הָרַגְתָּ, בְּחֶרֶב בְּנֵי עַמּוֹן. ב יב,י וְעַתָּה, לֹא-תָסוּר חֶרֶב מִבֵּיתְךָ--עַד-עוֹלָם: עֵקֶב, כִּי בְזִתָנִי, וַתִּקַּח אֶת-אֵשֶׁת אוּרִיָּה הַחִתִּי, לִהְיוֹת לְךָ לְאִשָּׁה. '' {ס}
              אז מה באת אתה לסתור את דברי האלוהים?(סליחה על הציניות)
              ב.טיעוניך מבולבלים כאן לגמרי,האם לתפיסתך רש'י,או חז'ל כתבו את המקרא???,ברור שלא,הם משתמשים במקרא כמקור לניתוח ופירוש,אך עם כל ההתפלפלויות על קוצו של פסיק ומשמעויות שונות למילים הם עדיין כבולים לטכסט המקראי כטכסט אלוהי בבואם לפרשו.בוודאי שאני משתמש בחוסר הרציפות הרעיונית במקרא בין חלקיו השונים והפארדוקסים שנוצרים מכך ,כדי להראות שיש כאן בעיה.אתה הוא זה שמאמין שהמקרא נכתב כמקשה אחת כטכסט שמימי,ולכן אתה מוצא את עצמך בכשל לוגי,שהרי איך אותו האל אומר שדויד חוטא ומבזה שמיים,ובאותו הרגע,אומר שדויד איש ישר ותם לב,ועבד נאמן לקב'ה...אני,כפי שכבר אמרתי,רואה זאת אחרת,חזור וקרא את דבריי.
              ג.בניגוד אליך,רבים מחז'ל וממפרשי המקרא,הכירו בעובדה הברורה שדויד חטא ע'פ הסיפור המקראי,וניסו להתמודד עם העובדה שלמרות חטאיו החמורים,האיש זוכה למעמד שאין שני לו בין מלכי ישראל...גם אם חלק מהתפלפלויותיהם הסתכם במציאת נסיבות מקלות לדויד...ייבום..זיווג משמיים,וכו',הם לפחות התיחסו ברצינות לסוגיה שאתה מתחמק ממנה בחוסר אלגנטיות לאורך תגובותיך.
              ד.חבל ששוב לא נדרשת ברצינות למושג הצדק והמוסר האלוהי,ובחרת בציטוט מתחמק מדברי האחד שאינו כופף עצמו לחוקי המוסר שלו עצמו,על השני שאינו מקיימם לעיתים בעצמו למרות שהורדו גם עליו,אבל מוריד אותם בתקיפות על עם ישראל...אז הרי לך עוד ציטוט להתכבד בין השניים-.''.אָמַר יְהוָה, הִנְנִי מֵקִים עָלֶיךָ רָעָה מִבֵּיתֶךָ, וְלָקַחְתִּי אֶת-נָשֶׁיךָ לְעֵינֶיךָ, וְנָתַתִּי לְרֵעֶיךָ; וְשָׁכַב עִם-נָשֶׁיךָ, לְעֵינֵי הַשֶּׁמֶשׁ הַזֹּאת. כִּי אַתָּה, עָשִׂיתָ בַסָּתֶר; וַאֲנִי, אֶעֱשֶׂה אֶת-הַדָּבָר הַזֶּה, נֶגֶד כָּל-יִשְׂרָאֵל, וְנֶגֶד הַשָּׁמֶשׁ. ''...ממש הרמוני...לתפארת משיח ישראל...ומוסריות העם היהודי.

              הגב לתגובה זו

            • You sound like a christian looking for light (ל''ת)

              Lucy's talmidim, 05/09/06 18:39

              הגב לתגובה זו

            • Chaval al hazman, I debated this jerk eons ago

              Regurgitates, 05/09/06 18:43

              He is an apikorus gamur, whenever I cornered him between a hard rock and a hard place, hitchil ledaber dvarim acherim. That is his modus operandi. A tipesh, farbissener goy, always coming with concepts of christianity, or vachoshech mishtamshim beravuya. Afra lepumayhi.

              הגב לתגובה זו

          • Ein tzadik baaretz asher yaaseh tov velo yechta

            Metunaf Tinofet, 05/09/06 18:36

            Talmud says, kol haomer david chata eno ela toeh. If he did sin, Hashem forgave him when he repented. You are a soneh veocher yisrael from all your tguvot in the past. You always busy searching and looking for drek in the drek. that is exactly what you are. Drek shebadrek.

            הגב לתגובה זו

        • אתה בחור מצחיק

          שאלה, 04/09/06 16:32

          כבר ראית בדוגמה המובאת שאתה לא מבין את המוסר האלוקי, מה שאתה מפרש כחטא אלוהים מגדיר כ'עבדי דוד'. אז איך את עוד מקשה שאלות ?

          הגב לתגובה זו

        • You sound like TALMIDEI LUCY, all fucked up (ל''ת)

          snuei nefesh, 05/09/06 18:31

          הגב לתגובה זו

    • There is much more balance and respect amongst the followers of Dat

      male chauvinist, 05/09/06 18:29

      Moshe veyahadut, than all your pokrim in the world. Creation of womankind was to help out mankind. You cannot fight G-d given rules. If you try, achat dato.
      An army does not and cannot function with all equal tasks,rights, or otherwise. It is chaos and anarchy. Your gender seems obfuscated, and lost your masculinity, if you ever was one. See the trash when chaos rules. Mankind rules ubber alles, like it or not

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    לא צריך לקבל כל דבר כלשונו....

    דני ב, 04/09/06 11:23

    אבל הסבירו לי ואינני דתי או מסורתי כלל:
    הכיצד זה עם כל ההשפלה של הנשים, הולדת ילדים רבים, העבודה המפרכת , נקיון הבית, הבישולים ומה לא , אחוז הגירושים במיגזר הזה הוא נמוך ביותר, המשפחה נותרת שלימה ולא מתוסבכת, להבדיל מהמיגזר הליברלי, המודרני, המתקדם שבו יש כבר מעל 50 אחוזי גירושין עם כל ההשלכות והטראומות שניגרמות לילדים.
    אז מי כאן הצודק?

    הגב לתגובה זו

    • כי האמונה האומללה חזקה

      ליברל מודרני, 04/09/06 12:17

      אישה שמאמינה באלוהים של החרדים מאמינה שתפקידה הוא להוליד ילדים רבים, לעבוד בפרך, לנקות את הבית, לבשל ומה לא. בעיניה זה לא השפלה של נשים זו מצווה.
      מה שמעלה את השאלה: מי כתב את המצוות ולאיזה צורך? עזר כנגדו, נאמר על האישה. עבד כנגדו יותר מדויק, אבל אם תסתכל על התנ''ך וגרורותיו תמצא שכל-כולו כתוב עם מגמה ברורה של חיזוק שכבות מסיומות באוכלוסיה על חשבון שכבות אחרות.
      חמישים אחוזי גירושין? בגלל שהמגזר שלי, ליברלי ומודרני שכמותו, חושב שאושר והגשמה עצמית חשובים יותר ממצוות של איזה איש דת מסואב שמת לפני אלפיים ומשהו שנה. אז אם הנישואים לא מאושרים, מפרקים אותם. ואם הנישואים באמת לא מאושרים, עדיף לדפוק קצת את הילדים מאשר לגדל אותם בבית מלא שנאה וכעס. שיגדלו עם בעיות רגשיות ולא עם בעיות אלימות. על השאלה מי כאן הצודק לדעתי - אתה רוצה תשובה?

      הגב לתגובה זו

    • בגלל מעמדן הנמוך

      חילונית, 04/09/06 12:42

      הנשים במגזר הזה חוששות להתגרש ולא מאמינות בכוחן ''למצוא מישהו יותר טוב''. הן מוכנות לספוג הרבה יותר

      הגב לתגובה זו

    • הסברים:

      ., 04/09/06 12:48

      מגיל צעיר הנשים (והגברים) מחונכים לנמיכות קומה בפני עקרונות. כמו''כ אישה גרושה איבדה אצלם את כל מעמדה החברתי + של המשפחה שלה (אחים קטנים וכדו') וזה יפגע להם בשידוך.

      הגב לתגובה זו

      • מעמדן הנחות??מעניין היכן נרצחות נשים? (ל''ת)

        אדיוט, 04/09/06 14:46

        הגב לתגובה זו

        • יש הרבה דרכים להרוג נפשה של אישה (ל''ת)

          הפוסל במומו, 05/09/06 11:08

          הגב לתגובה זו

      • שקרנים מסריחים אתם

        גרושה חרדית, 05/09/06 16:48

        לכו לעזאזל עם השטויות שלכם
        אין השפלה נגד נשים, הכל שטויות, יש לי חברות חילוניות שעוברות מצבים פי מיליון יותר קשים

        הגב לתגובה זו

    • דני,די עם הצביעות

      ארז, 04/09/06 13:25

      כאילו שאינך יודע על החרם והנידוי שעוברים על גרושות חרדיות,שלא לדבר על סיכויהן האפסיים למצוא לעצמן חתן חדש בחברה החרדית...וזה במקרה שהן מצליחות להשתחרר משטיפת המוח שקיבלו מילדותן על מעמדן הנחות לעומת הגבר.

      הגב לתגובה זו

      • שכחתם גם בעיות נוספות.

        שושה141, 04/09/06 15:47

        ממהרים לחתן בחורה בגיל 17 כשהיא לא יודעת כלום, ועד שהיא קולטת שהיא אומללה, היא אמא כבר לאיזה שישה ילדים לפחות, ואז אין משאבים כלכליים להתגרש, שלא לדבר על הפחד של לאבד את הילדים, ו''קלקול'' השידוכים לכל המשפחה כולל לילדים. נשים חיות תחת טרור ואיום של גורל רע ומר אם יעלו על דעתן להתגרש. אז מה הפלא?

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    לצערינו הכל נכון (ל''ת)

    אבי ירושלים, 04/09/06 11:19

    הגב לתגובה זו

    • כל אחד מקבל מה שמגיע לו!!! (ל''ת)

      ודי לחכימא..., 04/09/06 22:57

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    הכל נכון, אולי חוץ מעצלות

    אהרון, 04/09/06 11:13

    הם לא גרגרניות פטפטניות סקרניות קנאיות ועם פתיל קצר?

    אז למה הם מדברות כל היום על אוכל ודיאטה וכמה שקשה לשלב בין השניים
    וכשגומרים לדבר על זה עוברים למה קנתה ההיא ומה לבש ההוא, ולאן ההם הלכו, וטוב שבעלי לא הלך איתם כי הם רק מתפרפרים שם ואוי ואבוי לו אם הוא היה הולך הייתי הולכת מיד (בהדגשה צווחנית) לרבנות.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    נשים יקרות, תתגרשו!!!!!!!!!!!! נראה אותם מסתדרים עם 10 ילדים לבד..

    כופרת,, 04/09/06 11:03

    שיזיזו את התחת מהישיבות ויחליפו את הנשים שלהם בעבודה!!פרימיטיבים!!!
    ממש חוצפה, לא רק שהאישה מפרנסת, היא גם צריכה לדאוג לבית ולילדים, איך היא לא תאכל הרבה ולא תהיה עצלנית? פשוט אין לה כח להיות שפחה...
    מסקנה1: שיביא עוזרת בית ויתן לאשתו לנוח...
    מסקנה2: תתגרשי ותשאירי אותו בחוץ!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אל תצביעו להם בבחירות (ל''ת)

    שלי יחימוביץ, 04/09/06 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    למען האמת ,נראה לי שהרב אולי צודק (ל''ת)

    חנה לוין, 04/09/06 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    נשים, מבקש את סליחתכם (ל''ת)

    סתם גבר, 04/09/06 10:36

    הגב לתגובה זו

    • לסתם גבר

      אחד, 04/09/06 11:28

      ככה מבקשים סליחה?ככה?ולמה אתה צריך לבקש סליחה?היום ביקשת סליחה מחר תעשה ספונז''ה.ולאחר מכן הכל בבית.ואישה מה תפקידה בכח?למרות כל זאת אין כמו הנשים שבאמת נשים.עובדות דואגות מארגנות הכל כפי שלעולם אנו הגברים לא נוכל.ולנו נשאר רק לפרגן לעזור ולאהוב.איזה חיים משוגעים.למרות שנראה שיש סתירה בין הכתוב למעלה ללמטה.אין סתירה למעלה זה לאישה רעה.ולמטה לאישה אישה.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    דברי אלוהים חיים ואני חילוני גמור!

    שמשון, 04/09/06 10:30

    תכחישו ותלעיזו כאוות נפשכם/ן
    אבל כשאני קראתי דברי ה''פרימיטיבים'' האלו הבנתי שמאז שאהבת חיי הפכה לנודניקית שיושבת כל היום מול הטלוויזיה וזוללת גלידה

    שלא מסוגלת להפסיק לנדנד ולקשקש כשאני מעיז לשבת מול המסך

    שמרוב להפעיל מכונת כביסה ומיקרו לחימום ארוחות ממוקפאות אין לה כוח וחשק לסקס

    ושלא משנה כמה פרחים חיבוקים ונשיקות היא מקבלת עדיין היא היא חושדת שאני חושק בכל מי שעוברת לידי (למרות שבחיי , ב20 שנות נישואין לא נגעתי באף אחת מלבדה)
    היא נ מ א ס ה ע ל י!

    וכנראה שבכל זאת הם יותר חכמים :-(


    הגב לתגובה זו

    • תגיד...

      יובל, 04/09/06 10:51

      מה, לדעתך, חושבת עליך ''אהבת חייך''?

      הגב לתגובה זו

      • היא לא חושבת , היא בלונדינית :-)

        שמשון, 04/09/06 11:10

        סתאם , היא חושבת שאני בעל נפלא ואבא נהדר , למה?

        הגב לתגובה זו

        • ואני חושב שאתה (ל''ת)

          סתם ליצן קטן, 04/09/06 11:42

          הגב לתגובה זו

    • וגם אתה הייתה נמאס עליה

      אילו הייתה כזה, 04/09/06 10:56

      הם נשארו בורים חשוכים ואתה עדיין לא הבנת כלום, הייתי מציע לך שבמקום לכתוב את הדברים האילו פה שלמצבך הביש זה בהחלט לא מועיל וגם לא יועיל, לשבת יום אחד מול אשתך ולא מול המסך ולהגיד לה את הדברים שאתה כתבת פה, אולי זה יעזור, ואם לא אתה יודיע מה הם האופציות שמונחות לפניך

      הגב לתגובה זו

      • אם הייתי כזה, אבל אני לא

        שמשון, 04/09/06 11:12

        והנושא הוא לא האופציות העומדות לפני אלא צדקת דברי הכתבה

        הגב לתגובה זו

        • ולכן דברי הכתבה לא רק שאינם צודקות אלה שהם

          שטויות בריבוע, 04/09/06 11:39

          מאחר והודתה שנוהג כזה מאוס באופן שווה על אישה כעל בעלה!

          הגב לתגובה זו

    • פרחים זה הכי מחשיד...

      דינדוש, 04/09/06 22:53

      ואם היא מעדיפה גלידה על סקס, כנראה שאתה צריך להשתפר :)

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה שנכון - נכון!!!!

    ב.נ, 04/09/06 10:29

    תסתכלו סביב בין כל הזוגות הנשואים ואכן זה מה שקורה אצל כולם.
    עם קצת יושרה אישית - וודאי לא תוכלו להתכחש לדברי המאמר.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יש לכם בעיה בהבנת הנקרא

    אלי, 04/09/06 10:26

    הם לא כתבו שהנשים צריכות להיות שפחות אלא להראות לבעל עד כמה הם מכבדות אותו כדי לקיים שלום בית ולמנוע מריבות באותו עלון הופיעה כתבה לפני זמן מה שצריך הגבר לכבד את אישתו יותר מגופו רק שאצל האישה זה מתבטא בקנית תכשיטים ובהקשבה ותשומת לב ואצל הגבר זה הכבוד שזה הצד הרגיש שלו {וכל מי שמשוה את היהדות לאיסלם בענין זה מראה עד כמה הוא בור} והעובדה היא שבציבור החרדי יש פחות מרבע מאחוזי הגרושים מהציבור החילוני

    הגב לתגובה זו

    • בציבור החרדי יש פחות גרושים (ל''ת)

      רק מחוסר ברירה, 04/09/06 10:38

      הגב לתגובה זו

      • לכו תבדקו...במגזר החרדי מתגרשים לא פחות. (ל''ת)

        ע''וד, 04/09/06 19:20

        הגב לתגובה זו

    • אלי יקר, חבל שהם לא רשמו איך הגבר צריך לעודד את האשה לעשות כך!

      סיגל, 04/09/06 10:43

      הגברים של היום באים הביתה אחרי שהאשה קרעה את עצמה בעבודה בחוץ, אח''כ במשמרת שניה שזה הבית, הילדים, האוכל וכשהיא כבר גמורה בא הגבר שלה וכל מה שיש לו להגיד זה: תמזגי לי אוכל, תתפשטי ועופי לי מהטלויזיה, אני חושבת שגם את הגברים צריך ללמד מה זה טיפוח האשה... אשה צריכה מדי פעם פרגון ומחמאות, עזרה עם הילדים, עזרה בבית ולא לשמוע את התענות הקטנוניות של הבעל כמו, מה זה מה שבישלת? למה הילדים לא ישנים? למה הבית הפוך?...וכו'...

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מרן ורבנן קבעו:אישה עובדת=פרוצה!

    הרב נחמן פרקש, 04/09/06 10:14

    מקום האישהבבית:
    להכין לשבת
    להכין אוכל ללומדי התורה הקדושה
    לחנך הקטנים למצוות ולטפל בהם
    לדאוג לבעל הנהרג באוהלה של תורה
    ועוד.........................

    הגב לתגובה זו

    • אשה עובדת צדיקה (ל''ת)

      חרדי, 04/09/06 10:38

      הגב לתגובה זו

    • הצחקתנו. ומי יפרנס אתכם? החילונים? (ל''ת)

      חילונית, 04/09/06 13:01

      הגב לתגובה זו

    • ומתי יש לרב נחמן פרקש זמן לגלוש באינטרנט?

      איתמר, 04/09/06 13:31

      או שכאן מוצאים פורקן לכל מה שהאישה בבית לא מסוגלת לתת?
      בטלן, חשוך, פרזיט וצבוע!

      לך לעבוד ותתגייס לצבא! לההרג באוהלה של תורה עדיין לא הפך אף אחד מכם ליתום או להורה שכול!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    קודם כל אלו תכונות שיש לכל אדם

    פקק תנועה, 04/09/06 10:08

    באשר הוא.שאלה שניה אך מיפלגה שמפרסמת דברים מסוג זה רוצה לנהל מדחינה שלמה?כל זה זה ענין של חינוך והיתנהגות .ששרת החינוך צריכה לתת את הדעת עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מי שחושב כך, לא רק שהוא רע וחולה נפש, הוא לא רוצה להתחתן עם אישה,

    מכתב לש''סניק, 04/09/06 10:07

    אלא עם בובה מזכוכית.

    ומה אתה -

    אתה לא עושה צרכים בשירותים? אתה חושב שזה לא מגעיל את האישה שלך?

    אתה לא לא נח, מתעצל ואפילו נוחר?

    אתה לא מתבהם על האוכל ומגדל כרס ויש לך פירורים ליד הפה ובזקן?

    אתה לא שואל שברים אידיוטיים ונכנס לוורידים בעניינים שאתה לא מבין?

    אתה לא מעצבן עם האדישות שלך והטמטום והבורות כשהיא מספרת לך את הדברים הכי רגישים?

    אתה לא עצלן, כשאתה לא מזיז את התחת ונותן לה לעבוד לבד במקומך?

    אתה לא קנאי?

    אתה לא מחטט באף ובאוזניים כמו איזה כלב נטוש?

    אם אתה מזדהה עם המאמר הזה, שכל כולו הסתה נגד נשים, אז אומללה אשתך.

    וזכור! גם אמך, בתך, אחותך וסבתך הן נשים, אז כמו שלא היית רוצה שיתנהגו אליהן כך, אל תתנהג כך אל אישתך!

    אל תהיה בהמה גסה! אישה זה בדיוק כמו איש (רק דגם משופר שלו), לא חסרות מדעניות, רופאות, אמניות, עיתונאיות, קצינות, סופרות, מתכנתות מחשבים וכל שאר המקצועות שאתה אפס עלוב בהם.

    ועוד משהו: כשאתה מתייחס כך לאישה - אתה בוגד בתורת ה' ובבריאה שלו. ה' ברא אישה, לא משרתת!

    הגב לתגובה זו

    • אשה=משרתת עלובה (ל''ת)

      יקיר, 04/09/06 10:11

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע-הם צודקים ב 100% (ל''ת)

      ד''ר רועי לרנר, 04/09/06 10:11

      הגב לתגובה זו

    • גדוללללללללללללללללל אהבתי כל מילה! חזק! (ל''ת)

      סיגל, 04/09/06 10:12

      הגב לתגובה זו

    • תגיד, אתה פנוי? עם אחד כמוך הייתי רוצה להתחתן (ל''ת)

      אחלה גבר!, 04/09/06 10:15

      הגב לתגובה זו

    • ערן יצאת גדול!!! תודה! (ל''ת)

      הדר, 04/09/06 14:17

      הגב לתגובה זו

    • ערן אתה מקסים. לך בכוחך זה! (ל''ת)

      אביטל, 04/09/06 23:53

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אמת

    אסי, 04/09/06 10:06

     תמיד יש לשס הכבוד להשחיר את הדת יהודית מה לעשות שזה יותר נשמע כמו ציטוט מאלמנר או אל גזירה שומו שמים

    הגב לתגובה זו

    • זה לא סתם. שניהם באים מאותה התרבות

      ארתור שרמן, 04/09/06 11:56

      שהיא לא התרבות היהודית אלא ערבית.
      תרבות יהודית שונה.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    בגדול, זה נכון !!!!!!!

    המסכים, 04/09/06 10:03

    אני מסכים עם רוב הנקודות המועלות בעלון לגבי האישה. אבל לא מסכים תמיד עם הפרשנות על כל נקודה.

    בגדול, גם אצל הגברים יש אותן תכונות, אבל אצל הנשים הן יותר חריפות ומודגשות.

    מסכים במיוחד עם הנקודה האומרת שהנשים ממהרות להחמיר עם כל דבר קטן שלא מוצא חן בעיניהן. דבר זה מסביר חלק גדול מהחיכוכים בין הנשים לגברים.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הגברים בשס פרזיטים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חץ, 04/09/06 09:48

    הגב לתגובה זו

    • אחותי, תרגעי. תראי כמה סימני קריאה שמת! (ל''ת)

      ארתור שרמן, 04/09/06 11:58

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    יפה נעמת? להגיש תביעה !!! (ל''ת)

    תובע טובע, 04/09/06 09:45

    הגב לתגובה זו

    • מסכים. רק נגד מי: הרב, ש''ס או כלל הגברים? (ל''ת)

      ארתור שרמן, 04/09/06 11:59

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    האמת - צודקים !! כל מילה אמת (ל''ת)

    חילונית, 04/09/06 09:43

    הגב לתגובה זו

    • כולנו יודעים בתוכינו מה נכון ומה לא. כל הכבוד על האומץ (ל''ת)

      ארתור שרמן, 04/09/06 12:01

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ומי שבאמת חושב שזה נכון

    אני, 04/09/06 09:40

    מוזמן עם כל חבריו לעזוב את הנשים שלכם . ונראה מה אז תגידו ואיך תסתדרו......

    הגב לתגובה זו

    • אני עשיתי זאת לאשתי הראשונה. כיום מאושר עם החברה שלי

      ארתור שרמן, 04/09/06 12:03

      והיא לאו דווקא - וחבל, באמת. כי זה אומר שלא הבינה כלום...

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    למה אתה לא מפרסם מי הרשע והכסיל שכתב את זה? (ל''ת)

    ???????????????, 04/09/06 09:40

    הגב לתגובה זו

    • כנראה מכמה סיבות. ואחת מהן זה שלא חתמת בעצמך

      ארתור שרמן, 04/09/06 12:00

      השניה היא מהות שאלתך

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני דתיה, וכשאני קוראת את הדברים האלה, אני מרגישה רע (ל''ת)

    ., 04/09/06 09:39

    הגב לתגובה זו

    • תלמדי להכיר באמת הצרופה (ל''ת)

      ר.ג., 04/09/06 09:43

      הגב לתגובה זו

      • זאת לא האמת הצרופה, זה השיגעון של גברים אפסים עלובי נפש ורעי לב (ל''ת)

        גבר, 04/09/06 09:49

        הגב לתגובה זו

        • וגם של נשים מסוג זה (ל''ת)

          ארתור שרמן, 04/09/06 12:06

          הגב לתגובה זו

      • והיא?.. (ל''ת)

        ארתור שרמן, 04/09/06 12:06

        הגב לתגובה זו

    • לא רק הדתיות צריכות להרגיש רע

      Melina Perez, 04/09/06 09:56

      כי התנהגות פרימיטיבית כזו של הגברים היא מנת חלקן של רוב הנשים בארץ בפרט ובעולם בכלל.
      הרי זה ידוע שהגברים מפצים על חוסר הביטחון שלהם עם יתר ביטחון.
      עובדה! על מה התלוננו חיילינו האמיצים (ויישר כח להם.. לעמוד מפוכחים מול ממשלה עיוורת) כשהלכו להלחם בחיזבאללה ימח שמם? על המחסור באוכל! והרי מי, על פי התפיסה החברתית (גם זו של הדתיים) אחראית על הכנת האוכל? נכון, האישה.
      האישה היא-היא הכח השולט בבית ואילו הגבר הוא עפר לרגליה (במקרה הרע) או יד ימינה (במקרה הטוב).

      הגב לתגובה זו

      • Bravo, Melina! (ל''ת)

        ארתור שרמן, 04/09/06 12:05

        הגב לתגובה זו

    • ובצדק, כי זאת חשיבה פרימיטיבית (ל''ת)

      ארתור שרמן, 04/09/06 12:03

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    חבל שהחילוניות לא לומדות מש''ס. אצלנו באמת

    חילוני, 04/09/06 09:37

    פטפטניות, סקרניות וגרגרניות.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק להתחזות, ש''סניק חשוך (ל''ת)

      חרם על ש''ס, 04/09/06 09:45

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    בושה לאיזו רמה העם היהודי יכול לרדת!!! (ל''ת)

    יהודיה, 04/09/06 09:34

    הגב לתגובה זו

    • זה לא ה''עם''. זה העם בתוך העם. (ל''ת)

      עניין פנימי, 04/09/06 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אפילו אלוהים היה מתעצבן

    אשתו של אלוהים, 04/09/06 09:19

    אני דווקא אוכלת כמה שבא לי (ולא שמנה), הולכת לנוח כשהוא נכנס הביתה (כי הוא שומר על הילדים כדי שאנוח) וכשאני קמה אנחנו מדברים על כל העולם כולל שאלות ותשובות בכל נושא (והוא ממש לא מתעייף מזה , נהפוך הוא, הקשר מתחזק) אה, ועוד דבר ברגע שיש לי זמן להתעצל - אני מתה על זה בדיוק כמוהו.
    איזה כיף שיש לי בעל שהוא אלוהים כנראה שרק לי מותר...

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאלות... חשובות

      מתוסכלת, 04/09/06 09:33

      איפה מצאת אותו? בן כמה הוא ומאיזה עדה????

      הגב לתגובה זו

      • סקרנית זה לא מילה (ל''ת)

        natahlie, 04/09/06 10:24

        הגב לתגובה זו

      • הוא מש''ס - מפלגה דתית ספרדית

        ארתור שרמן, 04/09/06 12:09

        אשר הוקמה ע''י יהדות התורה על מנת לקרב בין יהדות אשכנז לבין זו של ספרד, יחד עם שמירת מסורותיהם העשירים של ספרדים.
        אך התוצאה עגומה...

        הגב לתגובה זו

      • בשביל מה?

        DR, 26/09/06 10:54

        כשאתן מוצאות אותנו, אתם פתאום מגלות שהבבון שמתעלם מכן הוא מה שאתן מחפשות.

        הגב לתגובה זו

    • הבלה. (ל''ת)

      אילנית, 05/09/06 12:09

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    צריך ללמוד מהחרדים איך מחנכים אשה, כך הגברים החילוניים יסבלו פחות. (ל''ת)

    א, 04/09/06 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מדהים הדמיון החזותי וה''ערכי'' בין היהדות לאיסלם! (ל''ת)

    חיים, 04/09/06 09:15

    הגב לתגובה זו

    • זאת לא יהדות!!!!!!! (ל''ת)

      עפרה, 04/09/06 09:39

      הגב לתגובה זו

    • איסלם מקורו ביהדות (רובו, פרט ל''חדית'')

      ארתור שרמן, 04/09/06 12:11

      אך מאז עברו מעל 1400 שנים - היה זמן להתפתח. לא לכולם הצליח...

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אשת חיל=שיפחה ברוח תקופת האבן

    שלומי, 04/09/06 09:14

    מי שמוכנה לאכול את כל השטויות האלה ולהתנהג לפי ההוראות הללו היא פשוט טיפשה ופרימיטיבית ברמות גבוהות ומגיע לה!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון שלומי אתה פשוט שפוט שלי (ל''ת)

      אישתו של שלומי, 04/09/06 14:07

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    פרענקים משוגעים, אתם כבר במאה ה 21

    שי, 04/09/06 09:12

    מדהים איך השצווארצס האלה עוד לא התקדמו. אני מסתכל על אלי ישי או עובדיה יוסף
    , מה ההבדל בינם לבין החיזבאללה או החמאס?

    הגב לתגובה זו

    • שי ומה ההבדל בינך לבין האנטישמים בגרמניה

      אבא של שי, 04/09/06 14:06

      מדהים איך צאצאי הקוזאקים האוקאינים(האשכנזים שמתחזים ליהודים) , שונאים את היהודים האמיתים(המזרחים והספרדים) , אני מסתכל על ''יפי הנפש הסמאלנים'' , ומה ההבדל בניהם לבין האנטישמים בגרמניה?

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ה מ ש נ י א י ם

    אבישג השונמית, 04/09/06 09:12

    חבל מאוד שזרמים מסוג זה מרחיקים את התורה והאהבה לספר הספרים. כל חילוני שרוצה להתקרב ולהעמיק ידיעותיו באשר לתנ''ך יקבל גועל ויתרחק יותר ויותר בגלל פרסומים כאלה, אנשים לא יודעים לעשות הבחנות בין פירוש המקרא כפי ששובניסטים כאלה עושים, לבין המקרא עצמו ממנו ניתן לקחת דברים הרבה הרבה יותר יפים. חבל.

    הגב לתגובה זו

    • ומה עדיפ פרות זוללות גברים?

      נועם, 04/09/06 09:40

       פרות זוללות גברים שגורמות לגירושים עדיף על בית חזק ?

      הגב לתגובה זו

      • חזק?

        אבישג, 04/09/06 10:14

        זה לא בית חזק - זה בית חולה!

        הגב לתגובה זו

      • עם לא פגשת אישה אוהבת ואצמאית, עדיף להישאר לבד

        ארתור שרמן, 04/09/06 12:13

        את המין אפשר למצוא בקלות, אך המשפחה זה משהו אחר לגמרי.
        זה משהו שמניף פירות: ילדים

        הגב לתגובה זו

      • פרות אינן אוכלות גברים, הן צמחוניות

        ..., 04/09/06 13:36

        בוש ןהיכלם לך, בור ועם הספר!

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    מאד נכון

    אשה, 04/09/06 09:10

    כל הכבוד לכותבי המאמר, כל הכבוד לחכמינו דאז שכבר אז ידעו מסתרי נפשה של האשה.
    רבותי, לא רק אצל הדתיים למיניהם, גם אצל החילונים יש לשמור על התנהגותה הסוררת של האשה. הרי, עם כל הכבוד, נשים הן רחם, וסוג של עבד חוץ מזה, ובאמת, הגיע הזמן שנעמיד פה דברים במקומם. ומי שלא הבין, שילך לראות את ההצגה המדהימה 'מקוה', ובכלל שיסתכל בבית. הרי לגבר כדאי ורצוי שיהיה מסוגל לעשות מה שהוא רוצה. האשה, לעומת זאת, צריכה להתנהג בהתאם למאמר. הגבר הוא הבוס.
    וכך מנציחה הדת היהודית השוביניסטית (ומי אמר פעם שהיא הדת הכי פחות שוביניסטית מכל הדתות???) את סדר חיי החברה הפטריארכלי, מקבעת גזענות מינית ואת מבנה הברזל של המעמדות, כאשר האשה היא הפרולטריון..
    תודה רבה לכם! כאשה, אני מעריכה זו עד מאד, סוף סוף קם מישהו ואמר מה גברים באמת רוצים, אז זהו., יופי. אתם באמת לא ראויים. בקרוב הנשים יוכלו ויסתדרו גם בלעדיכם, בעזרת השם

    הגב לתגובה זו

    • מקווה בשבילך שאת לא באמת מרגישה כך

      איש לא דתי, 04/09/06 09:52

      אם כן אז , לדעתי אומללים חייך יהיו .
      '' סוף סוף גילית מה גברים רוצים ''
      איכשהו אני יודע שנח לך הסגנון הזה , והניסוח של הדברים בכתבה .
      זה יושב לך בול על הענינים בחייך האישיים , מסכנה שכמותך .
      מאחל לך גאולה מייסורים .

      הגב לתגובה זו

      • טיפש - זו הייתה תגובה צינית.

        רינת, 04/09/06 11:11

        באיזה פיגור לעיתים נתקלים.

        הגב לתגובה זו

      • כדאי לך להתבונן במראה ולא באחר. תן לה להרגיש את מה שמתאים לה (ל''ת)

        ארתור שרמן, 04/09/06 12:14

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    לאישה אסור לחרבן שהבעל בבית שמא לא תדחה עליו

    הרבנית, 04/09/06 09:10

    שתרבה במקלחות שיחשוב שאישתו נקיה.
    שלא תיפול בחולי ואם כן לא לספר לבעל שמא יתהה על שוויה של ששיפחתו.
    אלו רק חלק מהמאמר הבא של ''אשת חיל'' שיפורסם בקרוב בש''ס

    הגב לתגובה זו

    • אתה גדול!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מני, 04/09/06 09:41

      הגב לתגובה זו

    • ובמיוחד לא להפליץ (ל''ת)

      דודידו, 04/09/06 09:44

      הגב לתגובה זו

      • להפליץ מותר אם זה לא מריח, רצוי שזה יהיה שקט (ל''ת)

        הרבנית, 04/09/06 10:24

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    מזעזע (ל''ת)

    מזועזע, 04/09/06 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כמה קל להכניס לקופסה את האשה

    שוש, 04/09/06 09:09

    כמה אמרות נכונות ונבזיות ניתן לומר על הגבר? לא פחות. אבל זה מקל על החיים להכניס כל דבר לקופסה דו ממדית מקסימום תלת. שטחי ונמוך!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ןהגברים: להפליץ, להמרח על הספה כמו בבון ולשלוט בשלט... (ל''ת)

    גבר שאוהב נשים, 04/09/06 09:09

    הגב לתגובה זו

    • כשאתה מכליל, אתה מכליל גם עצמך (ל''ת)

      ארתור שרמן, 04/09/06 12:16

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    פשוט מאד: כשהבעל לא בבית האשה

    אשה, 04/09/06 09:09

    תארגן לעצמה ארוחות שחיתות ואח''כ תנוח עד שהבעל יגיע. אז תתחיל לנקות ולכבס, כדי להיראות בעיניו חרוצה..............................

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק ! אחותי בדיוק ! רק חבל שאת בין הבודדות שיש להן את טיפת השכל (ל''ת)

      בקודקוד להבין, 04/09/06 21:45

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    תסתכלו 'להציל את איש המערות' עם קושניר

    גבר מצוי, 04/09/06 09:07

    אומרים שם אותו דבר ,אבל בבדיחות..

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מישהו אמר פרימיטיביים?

    מישהו, 04/09/06 09:07

    מה שמדהים הוא שהמין הנשי במגזר החרדי עבר שטיפת מוח כ''כ יסודית שהן בעצמן מאמינות שהן שוות הרבה פחות מהגבר ושזכותו לבוא בהצהרות ודרישות מפגרות לחלוטין מהסוג הנ''ל.

    שיוויון? קבלה עצמית? מימוש עצמי?
    לא בבית סיפרנו.

    This is a man's world....

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    למה לא שמעתי לקולו של אבי

    שימון סנטר, 04/09/06 09:03

    ז''ל והתחתנתי עם אשכנזייה.
    יכולתי לחיות כמו מלך!

    הגב לתגובה זו

    • אף פעם לא מאוחר!!! אידיוט!! (ל''ת)

      יוכבד, 04/09/06 09:38

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    שתי המילים הראשונות של אדם לחוה:

    Melina Perez, 04/09/06 09:03

    ''אישה, אוכל!''

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    נשים אתם לתפארת

    אני, 04/09/06 09:02

    גברים בלי נשים אתם לא יודעים להסתדר , תערכו אותם ואל תחפשו תמיד להתלונן עליהם

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    זוהיא הסתה נבזית נגד נשים איזה פיגור!! (ל''ת)

    איה, 04/09/06 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    על פי האדמו''ר והגאון עלי חמנאי (ל''ת)

    רוני, 04/09/06 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    איך זה שלא הבאתם תגובה של זהבה גלאון? (ל''ת)

    י, 04/09/06 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    רק גברים מגיבים? ש''ס פוגעים בנשים

    בבית הדין, 04/09/06 08:52

    פעם אחרי פעם, כך גם בבית הידן הרבני, למה נשים מצביעות ש''ס? שה' יעזור, ולמה גברים מצביעים? נו זה ברור, תראו מה הם מקבלים בתמורה, מות רלהם להיות עצלנים, גרגרנים ועוד לרדות בנשיהם. וכל זה תמורת פתק בקלפי. שווה לא?

    הגב לתגובה זו

    • האישה מצביעה לש''ס כי...

      סתם אחד..., 04/09/06 09:05

      הבעל אומר לה למי להצביע, ע''מ שחלילה לא תיתפס כלא צייתנית (ועדיף זה מאשר שתיתפס עם איזה כריך גבינה בפה לידו ע''מ שלא יחשוב שהיא גרגרנית).

      בקיצור... בכל פעם שאנחנו מלכלכלים על בני-דודינו, כדאי שנתבונן טוב טוב במראה. אנחנו לא פחות טובים (במקרה הטוב) אם לא יותר גרועים.

      הגב לתגובה זו

      • הדת היא מחלה משותפת וכוללת

        B קורתי, 04/09/06 12:53

        ההבדל הוא שאצלהם מתירים לרצוח, לענות, ולייסר, אצלנו זה בעיקר חושך תרבותי, בורות, שובניזם, פטריארכיזם, טיפשות, עיוורון מרצון.

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    נהנתי מאודלקרא הכתבה

    אני, 04/09/06 08:50

    נהנתי מהדברים הכתובים זה מאוד נכון

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    קראתי את זה ונחנקתי מצחוק (ל''ת)

    iltw77, 04/09/06 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    רק מראה שכול הדתות שרוטות על כול הראש לא רק רק איסלם (ל''ת)

    just me, 04/09/06 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    להציל את היהדות

    ש''סניק מצוי, 04/09/06 08:49

    עלינו להציל את היהדות מאנשים פרימיטיביים!

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לחילונים הסמאלנים ההומואים (ל''ת)

      הנביא, 04/09/06 16:35

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מוכיח כמה העם הגברי הוא עם מסכן

    רוית, 04/09/06 08:48

    העם הגברי הוא עם הידוע בנכות הרגשית שלו. הגברים עסוקים בעולם שלהם וכשהם כבר מתענינים בנו, הם מתעניינים רק בדברים התפלים. אוי!

    הגב לתגובה זו

    • אוי, עד כמה את צודקת! (ל''ת)

      אפי שדה, 04/09/06 09:09

      הגב לתגובה זו

      • אוי שמוי! יאללה למטבח! (ל''ת)

        א., 04/09/06 09:25

        הגב לתגובה זו

    • רוית - 2 סוכר. בטח לסבית! (ל''ת)

      נכה רגשית, 04/09/06 09:29

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    בוקר טוב איראן

    בוקר טוב, 04/09/06 08:46

    יופי לשס כל הכבוד באמת מה הצעד הבא להגביל את האישה מלנשום ליד הבעל?
    או אולי בכלל להחביא אותה בארון?

    הגב לתגובה זו

    • אתה טיפש, אם לא הבנת, זה היה בעלון לנשים!

      אלי, 04/09/06 09:05

      בקיצור, מעניין כמה פעמים כבר התגרשת?

      הגב לתגובה זו

      • לאלי הש''סניק: כאילו שעלון לנשים לא נקרא ע''י הגברים שלהן...

        דתי, 04/09/06 09:48

        וחוץ מזה, גם אם נניח שאף גבר לעולם לא יראה את ה''מאמר'' (אם כי אתה רואה שכן...) אז למה לחנך את האישה להרגיש כל כך רע?

        למה לא לראות בה בריאה של ה', אדם, יצור אנושי?

        ומה הקשר לגירושיו לכאורה של המגיב שלפניך?

        הגב לתגובה זו

    • צודק!!

      ., 05/09/06 22:33

      מה זה הבולשיט הזה??
      אולי שהגבר יעשה דברים אלו??!?!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא הבנתי

    שוקי, 04/09/06 08:43

    ומה בדיוק, אתם רוצים להגיד???? אה, הבנתי עכשיו, פשוט הרבה זמן לא היתה הסתה נגד הציבור החרדי...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    צודק...

    חילוני, 04/09/06 08:42

    מקווה שאישתי קוראת את הכתבה

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פרימיטיבים? (ל''ת)

    דניאל, 04/09/06 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אמת

    אילן, 04/09/06 08:39

    עכשיו יקומו כל המתיפיפים וישחקו אותה מופתעים.... אבל תכלס... כולנו , נשים וגברים יודעים שאכן כך הדבר ותכונות אלו בד''כ מודגשות אצל הנשים

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כמה שהדברים נכונים בול פגיעה

    יניבי, 04/09/06 08:37

    כגבר בוגר 33 אני רואה בנשים סביבי התגלמות של אותן תכונות מעצבנות
    שאין מותירות ספק לדמיון נשים אכן שונות מאיתנו ובעלות התנהגות שקשה להשלים איתה אז פשוט נתעלם כמו מזה שהן מעייפות אותנו בשאלות ארוכות חסרות פשר שלא ניתן להבינן אלא פשוט להגיד כן עם הראש כדי שהיא תפסיק להציק.

    הגב לתגובה זו

    • יניב, אתה אידיוט (ל''ת)

      ל, 04/09/06 09:43

      הגב לתגובה זו

    • צודק, עדיף להתחתן עם גבר. (ל''ת)

      שמואל, 04/09/06 14:08

      הגב לתגובה זו

    • יש לי הרגשה שאתה לא נשוי ... הא ? (ל''ת)

      אלי, 05/09/06 10:54

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    איראן זה כאן (ל''ת)

    איתי, 04/09/06 08:35

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה... (ל''ת)

      סיגל, 04/09/06 10:44

      הגב לתגובה זו

      • לא כאן זה יותר קרוב לסדום!

        יוסי, 14/09/06 18:53

        יום יבוא וכולם ב''-ה יחזרו בתשובה

        הגב לתגובה זו