• 106.

    לשפוט אותם מייד ! זה אסון לצהל (ל''ת)

    איריס, 04/09/06 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    חשבתי שאי הידיעה אינה פוטרת ! שערוריה (ל''ת)

    אברהם, 04/09/06 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    פרשת האונס

    מרגלית, 04/09/06 14:55

    אלמ ארז חבל שלקחת על עצמך פרישה מלכתחילה ידעתי שזה הר שיוליד עכבר, אין אפילו אשם אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    צריך להחליף את השלט - ברוכים הבאים למרכז האונס של חיל האויר (ל''ת)

    יותר מתאים, 04/09/06 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    אן דבר יהיו מיקרים

    פקק תנועה, 04/09/06 11:48

    נוספים מסוג זה בחברה הישראלית.מה שקרה בעיקבות הטיפול במיקרה זה.זה מיסוד תרבות הסקס הסמים והרוקנרול בחברה הישראלית.כעת מעשים מסוג זה בחברה הישראלית קיבלו לגיטימציה חברתית למיקרים יותר קלים מבחינה משפטית .שיתכן ושיקרו .אבל כתוצאה ממיקרה אחרון זה ו.ממסכנות מערכת המישפט.יהיו מיקרים כאלו שיקרו ללא ביקורת כל שהיא. ותרבות סדום ועמורה תיכנס ותחדור לחברה הישראלית ביתר שאת.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    איך אנסי קטינות מתקבלים לקבע? בקלות! (ל''ת)

    חד גדייא, 04/09/06 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    בושה ומחשבה

    בושהההההה, 04/09/06 11:25

    אני קורא ומקיא המדנה המושחתת לא נשאר מקום אחר עם יושר פה אני חושב איך למצא את עצמי בקומבינה כי עם עבודה ולימודים לא נראה לי שאני יגיע רחוק

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    זה מה שיקרה עם ועדת בדיקה, אף אחד לא אשם (ל''ת)

    דואג, 04/09/06 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    לאיזה מוסר מצפים עם רמטכ''ל מחיל אויר ומינויו?

    הם שכחו מה זה, 04/09/06 10:53

    אפשר לצפות שהמוסר הזה יגיע לכל צה''ל כפי שראינו במלחמת לבנון השניה. הכל רקוב כי אנשי חיל אויר היום מנהלים את העסק.
    עובדה.!!!

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מדינה בדיחה

    הילה, 04/09/06 09:56

    אח''כ מתפלאים שכל אחד שיש לו טיפת כוח ביד מתחיל להטריד מינית כל דבר שזז. הנשיא, שר המשפטים וכל שחקן זוטר. המוסר הכפול פה - ''ממלכתיות'' מחד, וניצול מחפיר מאידך הם אלה שיוצרים את הגרוטסקה הזאת שנקראת ''מוסר מדינת ישראל''. עכשיו נותר רק לתהות - אתם רציניים או שאתם עושים צחוק? כי אם זאת רצינות, אפשר לסגור הכל ולעוף מפה - אין תקנה למדינה האומללה הזאת שקרויה מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    לאף אחד מהחיילים לא היתה אישה חוקית בבית? (ל''ת)

    ריטה, 04/09/06 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    איפה שלי יחימוביץ? (ל''ת)

    שוני, 04/09/06 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אנסת קטינה ללא ת''ז בח''א? אתה חופשי!

    אזרח, 04/09/06 08:51

    תדמית חיל האויר נהרסת מיום ליום - וכנראה שבצדק.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    לזרוק את כל המעורבים מצה''ל

    משה, 04/09/06 08:43

    מדוע חשוב להלחם בחיזבאלה ולשמור על המדינה שנותנת יד לאונס?
    על פניו נראה שהמוסר של חיזבאלה גבוהה מהמוסר של מדינת ישראל.
    תקנו אותי אם אני טועה.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אולי כשר אבל מסריח. (ל''ת)

    משגיח כשרות, 04/09/06 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    בושה וחרפה

    רון, 04/09/06 08:26

    מקרה מאוד מצער ומאוד מעניין ,,,,, לא נמצאו אשמים . במקרה דנן יש עדים , החיילים מודים כי שכבו עם הילדה , אבל אצל השר רמון זה מילה מול מילה ובכל זאת החליטו להעמידו לדין , נו איפה הצדק ? בושה וחרפה לחיל הזה .

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לבנון

    דודי, 04/09/06 07:53

    תגידו, ככה תיראה גם הועדה לחקר המלחמה בלבנון?

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    חלוץ - מה תגובתך בעניין לא שמענו - שטח צבאי סגור ? (ל''ת)

    חלוץ הפקרות, 04/09/06 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    חורבן בית שלישי בפתח

    הליצן נהיה למלך, 04/09/06 07:51

    עם מוסר כזה ירוד, אין לי ספק שנסראללה את אחמדניג'אד בע''מ יצליחו במזימתם להשמיד את מדינת ישראל - גם אם לא יירו אפילו טיל אחד לכיוון שלנו.

    גועל נפש של רקבון מוסרי.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    טול קורה מחלציך.

    יוחנן המטביל, 04/09/06 07:48

    זה מה שקורה, כאשר יש דין אחד, והגדרת אונס בצידו. ללא דירוג.
    וכאשר הנידונים כבר נשפטו.
    כמה מבניכם, ומבועליכן נשים חסודות,
    היו לשיטתכם , מאחורי הסורגים?

    כדברי חזל: טול קורה מחלציך.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מעניין אף אחד ולוא אחד לא ידע את גילה - או שבחיל האויר אין גיל (ל''ת)

    מעניין, 04/09/06 07:43

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    צביעות. תקראו 21. את חיל האויר לא מעניינת הדרכה בנושא . רק היחצנות

    ציונה, 04/09/06 07:41

    מעניינת אותם. מאז המלחמה הם עסוקים בתשדירי שירות בטלוויזה על כל טיס רענן יש תוכנית. זה כדי לטשטש את חוסר המוסריות. יאללה, שקדי , קח איתך את דוברת צה''ל ההמונית, ולך הבייתה. שני עלובים.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    קונספירציה

    גידי, 04/09/06 07:29

    כל האחוקים הטייסים תאמו גירסאות
    מה תעשה אחת מול טייסת????

    הגב לתגובה זו

    • איזה טייסים בראש שלך

      טבח, 04/09/06 08:02

      שום טייס ושום נעליים. אפסנאים טבחים וסתם פקידים. אה, גם כמה רס''לים, בשביל הכיף.

      ברצינות - מקרה עצוב של נערה מסכנה חסרת כיוון. ההורים ידעו, ושתקו, למה צריכים החיילים לתת את הדין?

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    מדובר בחיילים שהעבירו מיד ליד ילדה שהתגוררה בבסיס

    שמרת, 04/09/06 07:13

    כולם ידעו מאיזו משפחה היא, בת כמה היא והחארות ניצלו אותה והעבירו אותה כמו חפץ מיד ליד.

    אין מקום בחברה לאנשים האלה. אין להם מקום בצה''ל, ומקומכם יחד עם החוקרים המהוללים חסרי הלב והמוח- להירקב בכלא.

    הגב לתגובה זו

    • שמרת את ושאר הפמיסיטיות,תאכלו את הלב!!!!!!!!!!!!!!חחחחחחחחחחחח!!!!! (ל''ת)

      גדעון, 04/09/06 08:16

      הגב לתגובה זו

      • אתה צריך טיפול. (ל''ת)

        מחכים לך בגהה, 04/09/06 08:56

        הגב לתגובה זו

  • 82.

    מעניין אם יינקטו נגד החיילים והקצינים

    דנה, 04/09/06 07:13

    שקיימו יחסים עם הילדה צעדים משמעתיים. בשביל זה אין צורך בדיני ראיות.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    עפ''י ההחלטה נראה שגם הפצ''ר נהנה מחסדיה (ל''ת)

    חיילת יודעת הכל, 04/09/06 07:10

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בקרוב: גן של נימפומניות בנות 6 עלה על טייסת מבצעית

    חיל אויר- גאווה, 04/09/06 07:10

    הטייסים בתגובה: הן רצו את זה, הנימפומניות.

    המשטרה הצבאית: אין הוכחות חד משמעיות שהבנות השובבות מגן חווה לא רצו את זה.

    חיל האויר: הילדות בנות ה 6 הפריעו לפעילות השוטפת של השפטת שאר בנות הבסיס כולל מדריכות המוזיאון ועל כן יש לנזוף בילדות הגן.

    הטוקבקיסטים מטעם: תראו לי גבר שמולו כוסית בת 6 והוא מבקש ממנה תעודת זהות ולא מזיין אותה. יאללה נימפומניות כל הגן חווה הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    גיל הפרישה עולה גיל הקטינות יורד

    נילי, 04/09/06 07:02

    בכתבות גיל הקטין תמיד יורד ככל שהזמן עובר, כמו כן גם מדינת ישראל שוכחת שהגיל של הקטינות היה אמור להיות 17 ולא 16

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מחפש טייחים

    ראובן, 04/09/06 07:01

    אני קבלן מחפש טייחים מצוינים לעבודה
    אפשר לקבל את צוות החקירה ??
    ראובן

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא להתגייס! צבא סדום ועמורה!!! פעם לעגתי לחרדים שאמרו את זה עכשיו

    ירושלמי, 04/09/06 06:49

    אני סמוך ובטוח שהם צדקו וצודקים

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מוסר קורס...

    שיעור באזרחות, 04/09/06 06:42

    המוסר לא רק בצבא, במדינה קורס.
    להאמין למישהו שאין חומר חקירה מספיק.
    כסתח, כסתח , ועוד כסתח....
    כך נראית מדינת עולם שלישי - מדינת ישראל.
    הזקנים , לא יוכלו למצוא דרך החוצה לגולה, הזקנים בהחלט כן.
    פראיירים לא לנצח...

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מי לימד אותה שמגיל 16 מותר

    שלום סגל, 04/09/06 06:42

    מעניין, האם במהלך החקירה חקרו את הילדה בת ה-13 מי לימד אותך שרק מגיל 16 מותר בהסכמה, האם נתון זה לימדו אותה לשקר בכדי לא להפליל בסיס שלם.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לתת תעודת זהות בגיל 12

    אורן, 04/09/06 06:41

    ואז אף אחד מהצדדים לא יוכל לטעון
    ''לא ידעתי''.
    פיתרון טוב-נא להעביר לגורמי הממשל...

    הגב לתגובה זו

    • גאון..

      משה, 04/09/06 06:53

      הנה פתרון קצת יותר טוב, מי שלא בן/בת 16 אין לו תעודת זהות ואז ניתן לדעת שהוא/היא לא בני 16

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    הטובים לטיס? הטובות לטייסים? (ל''ת)

    הסוטים לקטינות!, 04/09/06 06:40

    הגב לתגובה זו

    • לא היה אף טייס בין האנסים!

      בדוק!, 04/09/06 07:26

      כולם מהגף הטכני.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    חידוש משפטי

    שלום סגל, 04/09/06 06:38

    כל מי ששוכב עם ילדה בת 13 ויטען שהיא אמרה לו שהיא כבר בת 16 ויטען שהוא שכב איתה בהסכמה האם במדינת ישראל לא יעמידו לדין, איזה ראיות ו/או הוכחות יהיה למדינה מי דובר אמת, האנס יטען הילדה משקרת היא אמרה לי שהיא בת 16 וזה היה בהסכמה מלאה לחלוטין, האם מדובר במדינת הפקרות.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    חיל האוויר הפך את הילדה למשטח לנחיתת אונס (ל''ת)

    Avi Ecuador, 04/09/06 06:16

    הגב לתגובה זו

    • לא חיל האוויר הפך אותה.

      נחיתת אונס, 04/09/06 07:27

      ערסוואטים שמשרתים בחיל האוויר הפכו אותה.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    כשהמה שמו עומד גם בת 6 נראית כמו בת 16

    אופיר, 04/09/06 05:50

    באמת.... הגזמתם. ילדה בת 13 נראית כמו בת 16. היה להם נוח לחשוב שהיא בת 16.
    גברים חרמנים.

    הגב לתגובה זו

    • כן, ידוע על הראש הקטן למטה ששולט על זה למעלה

      Avi Ecuador, 04/09/06 06:17

      וזה למעלה לא עומד על דעתו.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    מתי הורד הסף מ17 ל 16? (ל''ת)

    יגאל כהן, 04/09/06 05:40

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    חוסר ראיות? My ass

    Carpe Diem, 04/09/06 05:33

    שקרנים, מתחזים ומושחתים.
    קודם כל האחריות היא על הבוגר. כשגבר פוגש נערה צעירה הוא לא יכול להסתמך על המילה שלה, עליו לוודא שהיא מעל גיל 16. הקטינה לא אחראית ולא בוגרת, אם יש ספק חייבים לוודא את גילה. אפשר לבדוק באיזו כתה היא לומדת, עממי או תיכון? כל שכן חיילים ואנשי קבע מהבסיס, ודאי יש להם ילדים ולא קשה לבדוק את גילה. מה עוד שהרבה חבר'ה התעסקו איתה והשמועה עברה מפה לאוזן. ברור שרובם ידעו שהיא בת 13.
    מצ''ח עשה כאן עבודת טיוח, ''לא ידעתי בת כמה היא'' זה לא תירוץ, חובת הבדיקה היתה על כל מי ששכב איתה.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    חיל האויר... בצה''ל זה לא היה נגמר כך (ל''ת)

    ח.א., 04/09/06 04:30

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כן, ועכשיו אתם יכולים לדעת כמה אתם תוכלו לסמוך

    Avi Ecuador, 04/09/06 04:27

    על הוועדות שממציאה הממשלה הזאת בכדי שיבדקו את הזנות, סליחה, המחדלים במלחמת לבנון, הפגיעה בעורף וההרג המיותר באזרחים וחילים...

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    חוסר ראיות? חוסר רצון לחקור!!

    רועי, 04/09/06 04:03

    ושוב, הצבא מוכיח שכל נורמה שנאכפת במדינת ישראל לא באמת חלה עליו: תיקים על אונס, הטרדה מינית ותקיפה מינית לא יכולים להיחקר כמו שצריך, מזהירים את החשודים לפני החקירה כך שהם מיועצים, ואף אחד לא מסוגל לגבות ראיות.

    האם מישהו באמת מסוגל להאמין שאף אחד מהחיילים לא ידע ולא צריך היה לדעת? הם העדיפו ''לחגוג'', חשבו שהם יכולים להתחמק מזה, והם צדקו.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    שעמום תחילת הקיץ גרם לכמה עיתונים להפוך נימפומנית מסצינה של ''ספיחס''

    מנדו ליביו, 04/09/06 03:43

    לבעיה של כלל צה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    פרשת ''האונס בבסיס'': תיק סגור

    שמעון, 04/09/06 03:39

    חבל מאד וחמור מד משום שמסקנה כזו רק מזמינה את המקרים הבאים ואם זה היחס והמחיר אל דאגה ,הם יגיעו זורק שאלה של זמן מקום ותזמון מתאים

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מה הביג-דיל?

    יעל טיילור, 04/09/06 03:29

    אונס בטוח לא היה פה.
    או שהיא חרמנית יתר על המידה, או טיפשה חסרת רסן, או חסרת בטחון עצמי שחיפשה צומי, יחס או מגע. או שסתם הלכה לחפש לעצמה הרפתקאות מפוקפקות. כך או כך, אונס לא היה פה, אף לא אינוס.
    תעזבו את החיילים בשקט ושהילדה הקטנה הזאת תתבשל בתוך הדייסה שבישלה לעצמה ותעזוב אותנו כבר בשקט.

    יעל

    הגב לתגובה זו

    • יש סיבה שהחוק מגן על ילדות והיא היתה ילדה

      אונס, 04/09/06 07:18

      הם היו רבים, מבוגרים, עם נשק ובבסיס צבאי.

      היא היתה ילדה, לבדה והם התייחסו אליה כאל חפץ שניתן להעבירו.

      כולם ידעו בדיוק מי היא מכיוון שהיא גרה בבסיס.

      יש חוק במדינה הזאת ויש סיבה לכך שאין משמעות להסכמה של ילדה. אין משמעות כי זה אונס, כי מבוגר לא אמור לשכב עם ילדה וכי אין לה עדין יכולת להתמודד מול מבוגרים.

      הגב לתגובה זו

    • זה בסיס צבאי. לא חדר במלון לוטראקי או משהו

      קטינה שעוברת, 04/09/06 11:52

      זה בלתי נסבל.
      צעירונת במצב כזה מנוצלת, גם אם היא לא יודעת לנסח את זה לעצמה.
      והמקום לא פרטי, כאמור.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    ברור מהנסיבות שהם ידעו או שחשדו ולא ביררו

    בושה, 04/09/06 02:54

    קוראים לזה עצימת עינים וזה שקול לידיעה לפי הדין הפלילי.

    כשגם המשטרה עוצמת את עיניה- היא עצמה שותפה לאונס.

    אין משמעות ל''הסכמה'' שלה לאור זה שכל הפרשיה היא ניצול של מצוקה ולא מצב שבו גבר ואישה נפגשים ומחליטים לקיים יחסי מין.

    כל הנסיבות זועקות את זה ומעבר לכך- זו היתה חובתם לברר בודאות את גילה. ברור היה שכולם ניצלו ילדה מסכנה ואנסו אותה.
    זה שלא היה סכין או אקדח מעורב זה לא משנה את העובדה שמדובר באונס לכל דבר ועניין.

    ''

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אין לי מילים! מה הקשר לגיל שלה בכלל???

    מזעזע, 04/09/06 02:53

    גם אם היא היתה בת 18 זה היה אונס! לא היתה לה שום יכולת להתנגד והם ידעו את זה. והם ניצלו את זה.

    ואתם החוקרים פשוט מנוולים. תתביישו לכם. מפקדי חיל האויר מוכתמים בכתם נורא. איך לעזאזל הצלחתם למרוח את זה אין לי מושג.

    אבל מה שברור שאתם איבדתם כל קוד מוסרי. וככה אנחנו גם נראים. בושה וחרפה. אויש, אם היה נופל לידיים שלי מישהו מהחוקרים האלה הוא מהפרקליטות הצבאית, או מפקד חיל האויר, הייתי נותת לו בעיטה רצינית בישבן, ומוסיפה יריקה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ברור מהנסיבות שידעו וניצלו קטינה

    איפה המוסר, 04/09/06 02:50

    כשזה התחיל היא היתה בת 13.

    חלאות אדם, חסרי מצפון רואים ילדה שניתן לנצל ואז אומרים- היא הלכה מרצון.

    תגידו לי, אתם נורמלים שמה במשטרה הצבאית?

    אם היה מדובר בסמים הרי הייתם חוגגים על כל אחד ואחד מן החיילים. אבל ילדה אחת שגמרו לה את החיים - זה לא מעניין אותכם להתעסק.

    אתם מגעילים אותי לא פחות מאנשי חיל האויר הדוחים.

    הגב לתגובה זו

    • לא גמרו לה את החיים - היא רצתה - היא נהנתה (ל''ת)

      חנה, 04/09/06 03:22

      הגב לתגובה זו

    • נכון, מתנהגים כמו בהמות ויוצאים זכאים. (ל''ת)

      אין מוסר, 04/09/06 05:21

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    בני זונות מושחטים תפתחו את התיק!

    איזה טירוף, 04/09/06 02:35

    יא חבורה של צרעות או שלא ישלמו לכם את המשכורת מוצצת הכסף או שתפתחו מיד את התיק ותתחילו לעבוד ! אין חוסר ראיות בזה שהייתה קבוצה שלמה של אנשים שקיימה את האונס לשלוח את השב''כ לחקור אותם שיתלו אותם הפוך מצידי
    לא תהרסו לנו את הצבא
    חברים לנשק זה לא חברים לפשע!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה העצבים? להאשים אותם בגלל שהיא נימפונית? (ל''ת)

      מנדו ליביו, 04/09/06 02:47

      הגב לתגובה זו

      • בגלל שהיא קטינה, בגלל שניצלו חולשותיה, בגלל שהם חיילים

        מאשים את הקורבן, 04/09/06 03:21

        ובגלל אנשים מגעילים כמוך יש אונס בבסיס צבאי והולכים לסגור את התיק.

        איך נולדת בלי לב, איך??

        הגב לתגובה זו

      • היא לא נימפומנית. היא ילדה עם בעיות. לא חייבים לנצל כל מצב (ל''ת)

        עיוור, חירש, 04/09/06 05:22

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    היכן הדין ? בושה לישראל (ל''ת)

    גל, 04/09/06 02:04

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מגיל 13 גברים מנצלים ילדה עם בעיות אבל המשטרה אימפוטנטית?

    בושה, 04/09/06 01:35

    יש לפטר לאלתר את כל אנשי הקבע בחיל האויר.
    לא רק שאינם ראויים לשרת את הציבור במקום רגיש כמו הצבא, הרי שהם חסרי מוסר וחסרי מצפון שמנצלים מצוקות ובוודאי שאינם מסוגלים להיות אמונים על בטחוננו.

    אם המשטרה הצבאית כל כך אימפוטנטית בתיק כל כך קל וברור, אזי לסגור ולהעביר למשטרת ישראל.

    ילדה נאנסת עד שהופכת לנערה והתיק נסגר בהיעדר ראיות. ומה הנסיבות מלמדות שהיא נראתה להם בת 30?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אני רק מאשים את הצבא בדבר אחד!

    מוטי חיפה, 04/09/06 01:13

    אי חינוך למין בטוח כדי לא לקבל...איידס

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה לך שהמין לא היה בטוח?

      תוהה, 04/09/06 01:48

      היית שם ובדקת שכולם לובשים גומי?

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    עוד סיפור שהעיתוניאים המציאו פשוט לא (ל''ת)

    מפסיקים להרוס, 04/09/06 01:12

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    רוב המלינות, ב''עונתן'' עים צבע כתום

    מרדכי היהודי, 04/09/06 01:11

    ולא אדום

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    nothing new (ל''ת)

    tal, 04/09/06 01:07

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מרוב שינאה לצבא,,,אתן חייבות להגיב

    מוטי חיפה, 04/09/06 01:06

    אפילו הווסת של חלק גדול מהמלינות...כתום

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    זה חוקי, חוקי ועוד פעם חוקי. א

    טייסת סדום, 04/09/06 01:04

    אבל הסירחון בוקע ועולה עד מעל ל''מלח הארץ'' המוביל את כולם בדרך השחץ.

    בהנהגה ללא מוסר וללא הגינות מינימלית גם אותו ''מלח הארץ'' יונק את רוחה ואת לשדה.

    הנהגה זאת מתימרת לחקור ולתקן דרכינו. חה חה חה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מי שהתאכזר למגורשים ...

    ד''ר ארוין, 04/09/06 00:56

    מי שהתאכזר למגורשים - סופו שירחם על המתעללים בנערה !

    אותה פרקליטות שזרקה לכלא לובשי כתום, עומדי בצומת ונושאי שלטים - אותה פרקליטות עוצמת עיניה מול נבלה שנעשתה בצבא ישראל.

    והכי גרוע - שתקנו אז, ואנו שותקים גם עכשיו !

    אגב, זה לא אותם לובשי כחול, עונדי משקפי שמש, עם שלוקר על הגב, מקבלי הצל''ש של הטייס חלוץ ?

    הגב לתגובה זו

    • ד''ר כתום

      מוטי חיפה, 04/09/06 01:24

      ולמה אינך מלין על לוט ששגל בנותיו וההלכה מאשרת זאת! כאן בפירוש לא נמצאו ראיות, לא כמו לוט, דוד ובת שבע, רחב הזונה, ועוד? והלא אנו עם(עמה) הספר לא?

      הגב לתגובה זו

    • ''מי שהתאכזר למגורשים....'' כל פעם השלמה של אותו משפט בהקשר

      חגי, 04/09/06 01:29

      שלא תמיד קשור..לחלוץ אין קשר למקרה ולא כל דבר קשור להתנתקות..תפסיקו לגרום לזעם שבכם להפוך לשנאה..הרבה אנשים טובים, אבל למה לעוות מציאות לשם ההשמצה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא ארוין מרעננה, אתה אלקנה מיצהר

      אייל, 04/09/06 02:33

      או שם משיחי אחר מהתנחלות שכוחת אל אחרת.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אונס לא היה פה, אבל ממתי מותר לחיילי צה''ל לקיים יחסים בבסיס? (ל''ת)

    איתי, 04/09/06 00:54

    הגב לתגובה זו

    • הידעת שאין פקודה שאוסרת קיום יחסים בבסיס. אסור רק להכנס למגורי בנו.

      ישראלה, 04/09/06 07:38

      אבל סהחלט מותר לקיים יחסים מתחת לכל עץ רענן בבסיס. צהל לא רוצה לתקן את הפקודה הזו. תאמינו לי אני יודע על מה אני מדברת

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    צה''ל ??????????? (ל''ת)

    דן חלוץ, 04/09/06 00:49

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בושה בושה!!!!! (ל''ת)

    בושת פנים, 04/09/06 00:47

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מה אתם מאשימים את חלוץ..מה הקשר בכלל??

    דוד רזיאל, 04/09/06 00:44

    גם הרצון לערוף ראשים בבסיס הוא טיפשי...אתם יודעים בכלל מה זה בסיס של ח''א? אני לא מעודד יחסי מין עם קטינות וכשאני חושב על העובדה שהיא בת 13 מתעוררת בי חלחלה..אבל לפי מה שאני שומע מהדור של היום, לא מעט ילדות בנות
    14 מקיימות יחסי מין בהסכמה.
    ובואו לא נשכח, כשאומרים חיילים מדובר בילדים בני 18.
    רובנו בגיל כזה לא חשבנו על ההשלכות של המעשים שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • רובינו בגיל 18 לא שכבנו עם בנות 13

      בחייך, 04/09/06 05:27

      מה רצית להגיד שהיא נראתה להם בת 30באמת...
      לא צריך לערוף סתם ראשים אבל גם לא לשחק אותה בדבילים אטומים שיענו לא רואים.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    שתגיע ל-16.5 תמכור אמר חלוץ לברוקר

    ב.ק., 04/09/06 00:42

    לא ידעתי שמודבר באונס אמר חלוץ, חשבתי שהחברה מוכרים וקונים מניות בבסיס.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בושה וחרפה - להעביר לחקירת המישטרה האזרחית (ל''ת)

    צביקה, 04/09/06 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למה זה בכלל בחקירה צבאית?? אין משטרה בישראל?? הרי מדובר בפלילים! (ל''ת)

    מה הולך פה, 04/09/06 00:35

    הגב לתגובה זו

    • כי הם חיילים והם כפופים למשטרה צבאית וזה קרה בשטח צבאי במסגרת תפקיד (ל''ת)

      א, 04/09/06 09:20

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    בושה וחרפה

    אברהם, 04/09/06 00:29

    אם אילו החיילים שמגדל חלוץ בחיל האויר שממנו הוא יצא, לא פלא על התנהגותו שלו אם בארזים נפלה שלהבת מה יאמרו אזובי הקיר. ואתן הנשים הנאורות היכן אתן רק על רמון וקצב אתן יכולות התביישו לכן.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ל 23 אני אסביר לך

    יחיאל משולם, 04/09/06 00:26

    כל גבר שיעמוד במצב שבו יש בחורה שמעוניינת לקיים איתו יחסי מין, והיא נראית סביר בעיניו, כלומר לא מגעילה אותו, הדבר האחרון שהוא יעשה זה יתחיל לברר את המצוקות שלה. כך בנויים הגברים, יש בהם יצר חזק. הדברים אינם חדשים ואם תקראי את התנ''ך, תביני שכבר בתקופה ההיא הכירו את התופעה המוזרה ועסקו בקביעת סייגים, איסורים והגבלות על מנת לא לאפשר את ההדרדרות. אני בטוח שאת לועגת לחרדים שמבקשים לקיים הפרדה בין גברים ונשים בכל מקום ציבורי או מסתירים את פניהם בנוכחות אישה. ביהירותך את בזה לתופעה וחושבת שמדובר במעשה פרימיטיבי. אז בבקשה, האונס בבסיס חיל האויר הוא תוצאה של חוסר בפרימיטיביות ועודף מודרניזציה.

    הגב לתגובה זו

    • לא נעים אבל יש גם יש דברים בגו (ל''ת)

      בוגר, 04/09/06 06:21

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    לא יודעת מה עדיף...

    הילה, 04/09/06 00:24

    ימנים דפוקים שמאשימים את חלוץ בפרשה כדי להתנקם על לבנון וההתנתקות, או שמאלנים דפוקים שיאשימו את הגברים רק כדי להראות כמה הם מוסריים, יפי נפש ופמיניסטים.

    כולכם אותו חרא.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל הכבוד לצהל. מהיום חיילים יפחדו לעשות שטויות. (ל''ת)

    אמא מודאגת, 04/09/06 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הצבא המוסרי בעולם

    אורי, 04/09/06 00:20

    ושוב הצבא המוסרי בעולם

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    They should be prosecuted

    Los Angeles, 04/09/06 00:11

    It is not clear to me why they are not prosecuted. They raped a yound girl. Although they may have done it unintentionally, they still raped her. Therefore they should be prosecuted. They punishment does not have to be very severe if they did not know her age, but they committed a crime and should bare the consequences!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ככה זה בצבא כל אחד מחפה על השני...

    אחד שבא מבפנים, 04/09/06 00:10

    תרבות של קומבינה.
    אח''כ כולם מתפלאים איך זה שהצבא דורש כל כך הרבה כסף מהאוצר כש-80 אחוז מן הנגדים רוב הזמן יושבים רגל על רגל במשרד ומקבלים כל מיני הטבות מופקעות למיניהן ותוכנית פנסיה מיוחדת לאחרי גיל 67.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אם הנשיא שלנו אנס לא מפליא

    ליאורה, 04/09/06 00:09

    שגם מילואמניקים אונסים ילדה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    עומדת זונה בחוף הכרמל וברחוב הירקון

    מוטי חיפה, 04/09/06 00:07

    האים כל אילה ששגלו אותה עבריינים?

    הגב לתגובה זו

    • 33 לא! (ל''ת)

      מ, תלמיד בכולל, 04/09/06 01:03

      הגב לתגובה זו

    • אי אפשר להשוות בין זונה בגירה לבין ילדה בת 13!!! (ל''ת)

      אחד, 04/09/06 02:26

      הגב לתגובה זו

    • מדובר בילדה ובבסיס צבאי. די להשמיץ את הקורבן (ל''ת)

      קרן, 04/09/06 03:24

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    נעשה צדק החיילים הם לא עשו שום דבר רע אף אחד לא הכריח אותה

    א, 04/09/06 00:06

    מה שאשם ובמי שצריך לטפל כאן אלה ההורים שלה שהתנערו מבתם הקטנה וזנחו אותה, הם האשמים האמיתיים לא החיילים.
    הילדה הזאת רצתה ויזמה את המגע המיני הזה וגם שיקרה ורימתה במכוון את החיילים בשביל לספק את היצרים שלה לתועלתה האישית.
    זה שהחיילים מבחינה מוסרית התנהגו לא בסדר זה משהו אחר.
    שורה תחתונה החיילים לא אשמים האשמים היחידים כאן בכל הסיפור אלה ההורים שלה ושירותי הרווחה.

    הגב לתגובה זו

    • החיילים לא אשמים שאנסו אותה אחד אחד

      החטא, 04/09/06 07:22

      הם חיילים, מבוגרים ממנה ורבים במספר והיא אומנם אחת וילדה אבל החטא שלה הוא לא שהיא רצתה תשומת לב והם אנסו אותה.

      החטא שלה הוא שהיא התגוררה בבסיס של חיל אויר שכידוע לכל- חיילים שם הם חלאות ולא בני אדם.

      החטא שלה הוא שהבית שלה הוא הצבא המוסרי ביותר בעולם שבו המשטרה הצבאית מאמינה שילדה בת 13 ''רצתה'' את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    פרשת האונס בשלושה חלקים...

    מריאן קפלון, 04/09/06 00:04

    כידוע לכולם, כל דבר בצה''ל מתחלק לשלושה חלקים.
    הגילוי המיקרי, המשפט הבזוי, וסגירת התיק מחוסר הרעיות.
    אז מה ההבדל בין ילדה, שנותנת מרצונה לבין פוליטיקאי שלוחק לבד?
    בשני המקרים דופקים את הציבור בכל התנוחות האפשריות...
    אם נהנתם ספרו לאחרים ואם לא...
    הרי תמי ישימו עליכם... את ה''מה שמו'' - מס השתיקת שחיתות ו... לאות הזו כבר ימצאו מה להוסיף.
    בקשר לילדה, מישהו כלל דעג לשאול האם המשפט הפומבי לא אנס אותה עוד אלף פעמים?
    אז אולי את האונס הזה הצליחו לטייח.. בושה!
    האם תתנו להם לטייח באונס של המדינה?!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כן, והמערכת הזאת מבקשת לעסוק בעצמה בחקר המלחמה, ניהולה וההערכות לה.

    בושה בושה בוש ה, 03/09/06 23:54

    לא סומך עליהם.
    לא מאמין להם.
    מעכשיו, כשגרסת צה''ל מול גרסת הפלסטינים, גדעון לוי יאמין לפלסטינאים ושאול מופז לצה''ל. אני לא מאמין לאף גרסה.

    בו , בוש , בושה , בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מי אמר שאני לא מוסרי?! (ל''ת)

    דן חלוץ, 03/09/06 23:54

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    זה האתוס של חיל האויר?!

    מיכל, 03/09/06 23:54

    למפקד חיל האויר שלום רב,
    זה שבזמן רגיעה אתם בחיל האויר אונסים אותנו פיזית וכלכלית, זה מילא.

    אבל זה שבזמן מלחמה אתם אונסים אותנו בתוך מקלטים במשל חודש ימים, זה לא יסולח!

    ותעשה טובה, תפסיק לחשוב שהגדלת התקציב תשנה משהו, בין כה וכה התקציב ברובו הולך למשכורות, קצת ביקורת חיצונית תעשה לכם רק טוב, תפסיקו לפחד מביקורת!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נניח אבל רק נניח - כנסו ותגידו לי

    דודו כהן, 03/09/06 23:44

    אם היא היתה הבת של חלוץ או של אולמרט או של פרס או של וייצמן או של ביבי או של ברק .גם היו סוגרים את התיק ? היא מרוקאית בת של מרוקאים אז מותר הכל .

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט מה הקשר?

      תפסיק כבר, 04/09/06 01:29

      לשחק אותה קורבן.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כן, דוברת צה''ל. למה את שותקת עכשיו? ירדת למחתרת? (ל''ת)

    חנניה, 03/09/06 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שקדי תתפטר. צבוע (ל''ת)

    צוף י, 03/09/06 23:35

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש צדק

    פמיניסט, 03/09/06 23:32

    אמנם הילדה בת 13 או 14 אבל מכיוון שהיא נראית גדולה ושיקרה וטענה שהיא בת 17 אין כאן שום עניין פלילי.

    אמנם גועל נפש שכולם שכבו איתה אבל מצד שני איכשהו בכל בסיס/בית ספר/מכללה/אוניברסיטה/מקום עבודה יש את הנימפומנית שעושה את כולם וכולם עושים אותה

    הגב לתגובה זו

    • עלאק פמניסט. בטח עוד דפוק מליגת הגברים (ל''ת)

      גיל רונן, 04/09/06 05:29

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    שמישהו יסביר לי

    אשה, 03/09/06 23:31

    כי זה כנראה נשגב מבינתי:
    איך זה יתכן שמכל עשרות או מאות החיילים ששכבו עם אותה ילדה, איש לא תהה על התנהגותה, לא חשב שאולי היא במצוקה , לא פנה להורים/לעובדת סוציאלית/לאחד המפקדים וסיפר על אותה ילדה, לא טרח לשאול בת כמה היא, לא טרח לשבת, לדבר, להתעניין בה כאדם אל אדם, להציע עזרה, להביע דאגה, להלביש אותה ולקחת אותה הביתה.
    איפה יכולת השיפוט הבסיסית, המוסר,השכל הישר, ההגינות הבסיסית האמורה לאפיין כל אדם שפוי, ממוצע, נורמאלי.

    סגירת התיק מתירה את דמן של הנשים בארץ ומעבירה את המסר שהכל מותר, אין עונש, אין ציפיות, הכל בסדר ואפשר להמשיך כי לא קרה כלום.

    בא לי להקיא.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה ל- 23. תקראי את 21 ותקבלי תשובה

      י.א, 03/09/06 23:38

      פשוט לא עושים הסברה ביחידה.
      הצבא מפרסם בכל הזדמנות כי הם מסבירים לפחות פעם בשנה. הנה דוגמא חיה לכך שלא מבצעים הנחיות אז מה הפלא שלאיש האירוע לא נראה חריג\....?????????

      הגב לתגובה זו

    • צודקת לחלוטין! אך במדינה שבה הראש מסריח לא מפתיע אותי

      ציוני גאה, 03/09/06 23:50

      שאין מוסר, אין אנושיות, אין איכפתיות, אין הגינות ואין בה כל דבר נורמאלי!!!!
      אוי לה למדינה שאלה מנהיגיה ואלה בניה!
      אך עם כל זאת קיים כאן גרעין של אנשים איכותיים, שמהווים את ההפך המוחלט מכל מה שציינתי לעי''ל. הבעיה היא שכל המושחתים והעסקנים במדינה דחקו אותם לפינה חשוכה עד כי כמעט ולא חשים בהם יותר.

      הגב לתגובה זו

    • שאלה של אישה

      דויד, 04/09/06 00:09

      כל גבר יודע את התשובה :)

      היא נמצאת בין רגליו.

      הגב לתגובה זו

    • אשה אל אשה - בואי אני אסביר לך:

      אישה מפוכחת, 04/09/06 00:20

      היום, כשילדות בנות 12 מתלבשות כמו פרחות, עם מכנסונים קצרים וחולצות בטן, רואות בטלוזיה את כל תוכניות הטלנובלה, שמבלבלות אותן בין סקס ואהבה, שמתאפרות ומתבשמות ולא שוכחות את הליפ גלוס, כשהן מאמצות את הדיבור המבוגר של ערוץ ה''ילדים'' השמינייה ועוד כהנה וכהנה תוכניות טלויזיה שמתיימרות לבגר את הילדים שלנו, וכשההורים שלהן לא נותנים להן הרבה תשומת לב, נהיה מאוד מאוד קשה להבחין בהבדלים בינן לבין ''נשים'' בנות 17 - שלהן כבר ''מותר'' לשכב עם בנים על פי חוק. לא תמיד הגברים אשמים, תצאו מזה.

      הגב לתגובה זו

    • ולי בא להקיא ממך.

      אישה, 04/09/06 00:21

      את מאלה שיגידו תמיד שהגבר אשם. את כנראה שונאת גברים טיפוסית ולא יעזור אם הם יצאו נקיים.

      הגב לתגובה זו

      • אויש תסתמי טוב?

        לא נורא, 04/09/06 03:02

        אולי בגלגול הבא תקבלי שכל.

        הגב לתגובה זו

    • 3 גם לי בא להקיא

      מוטל'ה, 04/09/06 01:08

      וכניראה שגם הווסת שלך בצבע...כתום

      הגב לתגובה זו

      • חתיכת אידיוט! ''הווסת שלך בצבע כתום''

        כחולה, 04/09/06 03:02

        זכית בהגרלה על השכל הכי קטן (או שבעצם משהו אחר הכי קטן)??

        גם שנאת נשים וגם שנאת כתומים ביחד! בינגו! אתה באמת טיפוס.

        אין שום קשר לאף אחד מהדברים, למרות שהאופציה הכי טובה שאתה בונה עליה לחיבה של אישה היא אם היא נפגעת מין בת 13, תצטרך להתגבר על המצוקה האישית.

        היה כאן מעשה נבלה. ואוי ואבוי לנו אם ניתן לזה להימרח ככה. אוי ואבוי לנו. זה היה אונס גם אם היא היתה בגירה. זה לא קשור בכלל. אנחנו נמצאים 30 שנה אחורה מהעולם המערבי אם אנחנו לא מכירים בכך. הכפייה לא תמיד נעשית בסכין לגרון, לפעמים הסכין הוא מצוקה אישית וכפייה חברתית. אם החילים האלה לא ידעו שהיא במצוקה, אם הם לא ידעו שהיא לא יכולה לסרב ושהיא נתונה לחסדיהם ולאכזריותם, אז אני צנצנת. זה היה אונס, ואם לא ננקה את המחנה שלנו, אוי ואבוי לכולנו.

        לא להגיש כתבי אישום פליליים זה מעשה נבלה. זה לא יימחה. זה לא יעלם. ואתה אדיוט, תחזור למאורה שלך, יא נקניק.

        הגב לתגובה זו

    • אל תשכחי שהם צעירים בני 18

      רמי, 04/09/06 04:00

      זוכר את עצמי בגיל הזה.לא בדיוק עובד סוציאלי רגיש. תוסיפי לזה את על המתירנות בחברה שלנו וזו התוצאה. יש להאשים את רמת המוסריות הנמוכה בחברה, לא כמה חברה צעירים בלבד.בסך הכל הם לא חרגו מהנורמה המקובלת . על זה אמחנו צריכים לקונן.יש להעמיד את כל המדינה והחברה הישראלית לדין.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אפילו החתול שלי ידע שכך יהיה בסוף ! (ל''ת)

    גיל שליט, 03/09/06 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כמי משרתת בבסיס ואני לא זוכרת שאי פעם העבירו לנו הרצאה בנושא הטרדות

    י.א, 03/09/06 23:30

    אולי אם היו מדברים עם החיילים והקצינים מישהו היה מבין שמתרחש אירוע לא טוב לא מוסרי . אבל אין מודעות . כל הקצינים בבסיס ובחיל האויר מתנערים מאחריות.
    יש לי חברה בירוקים ואצלם מעבירים הדרכה והסברה על הטרדות מיניות פעמיים במשך השנה. אולי בסופו של דבר חיל האויר צריך ללמוד מהירוקים ולא להפך.

    הגב לתגובה זו

    • וואללה , את צודקת ! (ל''ת)

      ישראל ירדני, 03/09/06 23:43

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    יאללה, יאללה

    אישה שנמאס לה, 03/09/06 23:30

    הילדה ה''מסכנה'' חיפשה זיונים נון סטופ, עוד לא ראיתי את הגבר שתבוא אליו אישה ותתחיל איתו והוא יגיד לה - קודם תראי לי תעודת זהות כדי שאני אדע בת כמה את...

    חלוץ? מה הוא אשם?
    חפשו לכם חיים ותפסיקו להאשים את העולם ואישתו.

    הגב לתגובה זו

    • חולה נפש, רק גבר מסוגל להתבטא בצורה כל כך בזויה! תתביש! (ל''ת)

      ציוני גאה, 03/09/06 23:52

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון! גם אני אשה

        ומסכימה לכל, 04/09/06 01:27

        מילה ש''האשה שנמאס לה'' כתבה.
        שמישהו אחד יקום ויגיד שפעם ביקש תעודת זהות ממישהי לפני שזיין אותה...
        חוץ מזה, גם ההורים לא אשמים, לפעמים החיים נחווים בצורה קשה וזו התוצאה, צורך בהרגשת שייכות וביטחון ומי יתן את זה אם לא חייל?
        זה שהיא צריכה טיפול - זה בטוח ובוודאי לא כי היא אשמה.
        ובכלל מה הקשור לחלוץ ''הגבר''?
        רדו ממנו כבר

        הגב לתגובה זו

        • מרוב השיעמום של תחילת הקיץ ניסו לנפח את מקרה הנימפומנית.. (ל''ת)

          מנדו ליביו, 04/09/06 02:50

          הגב לתגובה זו

    • זה בעיה של הגבר שרצה לשכב עם ילדה בת 13

      ג, 04/09/06 03:28

      לפי החוק הוא אנס כי אין משמעות להסכמה שלה כי היא קטינה והוא מבוגר.

      זה הבעיה שלו כי הוא אנס אותה ומי לא מסוגל להתאפק ומחפש ילדות בנות 13 אז מקומו רחוק רחוק מכולנו.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אוי לבושה, לפחות לטייח הם יודעים החברה של חלוץ (ל''ת)

    גיא הירשפלד, 03/09/06 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    רק בגלל הפרשה הזאת חלוץ צריך לשים תמפתחות

    יודע, 03/09/06 23:21

    שלא לדבר על שאר הפרשות.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בטח לא ידעו.

    שלום, 03/09/06 23:19

    כולם צדיקים.
    כולם תמימים.
    כולם לא ידעו בת כמה היא.
    כולם לא ידעו בת לאיזו משפחה היא.
    כולם לא ידעו לאיזו כיתה היא הולכת.
    הם כולם אנשים טובים ופשוטים שלא יודעים כלום.
    ומי שממש לא יודע כלום, זאת הפרקליטות הצבאית.

    ומי אשם?
    כמובן הנערה בעצמה אשמה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יש הבדל בין בהמיות וחוסר מוסריות

    גילי, 03/09/06 23:14

    לבין עבירה על החוק.
    חוקית לא ניתן להעניש אותם באמת.
    אבל עכשיו הכדור בידיים של צה''ל. יש גם דבר שנקרא התנהגות שאינה הולמת....

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל לא הפנים המונח התנהגות שאינה הולמת. מה זה מבחינתו? (ל''ת)

      מוריס, 03/09/06 23:44

      הגב לתגובה זו

    • בסה''כ סיטואציה מסרט של אסקימו לימון..די לפלצנות!!! (ל''ת)

      מנדו ליביו, 04/09/06 02:51

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש מקום לדין משמעתי של גורמי הרווחה, ומפקדים. (ל''ת)

    גיא, 03/09/06 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כשיש זילות בחיי מילואימניקים מה זה כבר אונס ילדה

    אלי, 03/09/06 23:11

    צה''ל 2006, הדרדרות בערכי המוסר וערך חיי אדם.
    גברים הם ברווזים בלבנון והנשים בובות מין.

    מתבייש בצה''ל מודל 2006.

    מילואימניק פגוע ומאוכזב.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא רק מפקד הבסיס

    נדב, 03/09/06 23:08

    כל מיפקדת הבסיס ( קצין מינהלה, רס''ר בסיס וכו' ) היו צריכים לעוף כמו טילים, לא רק מהבסיס אלא מצה''ל.
    מפקדים שבמשך שנים אין להם מושג מה קורה בבסיס שלהם לא ראויים לשרת בצה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הפקרת כוחות הקרקע עי חיל האויר במלחמה (ל''ת)

    הרבה יותר חמור, 03/09/06 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הוא הבטיח שהאשמים יקבלו מאסר-עולם על אונס קטינה תתפטר שקדי (ל''ת)

    שקדי לא אמין, 03/09/06 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    החף מפשע יחימוביץ' תלתה בכיכר העיר-בושה למדינה (ל''ת)

    ואילו את קצב, 03/09/06 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    סוף ידוע מראש

    אחד 1, 03/09/06 23:04

    הילדה רצתה בכך ואת הסיבות יש לבדוק על ידי מומחים למדעי הנפש.
    הילדה שיקרה בקור רוח לחילים לגבי גילה וכך היא השיגה את מבוקשה.
    טוב עשו החוקרים והפרקליטים כשהחליטו לא לעשות כלום.
    החילים לא הבעיה. החברה האלה בגיל הזה ובמקומות האלו רצים עם ההורמונים שלהם עד הסוף וזה כולל חילים וחילות.
    חבל רק שעשו רעש כל כך גדול שלדעתי פגע בילדה ומשפחתה. אגב לא שמעתי אם ניסו לעזור לה ולמשפחתה.

    הגב לתגובה זו

    • רצתה בכך? קור רוח?

      אנונימוס, 04/09/06 02:21

      זו ילדה בת 13! יש סיבה לכך שילדים (!!!) בגילאים כאלה אינם נחשבים כאחראים לעצמם בפני החוק!!!

      הגב לתגובה זו

      • מסתבר שיש ילדות בנות 13 שנראות במו בנות 20

        רמי, 04/09/06 04:07

        20 אני אישית מכיר כמה ילדות יוצאות דופן כאלה. ההורים שלה היו צריכים לשמור עליה. האשמה עליהם.

        הגב לתגובה זו

    • איזה מסכנים החיילים האלה שהילדה הזאת פשוט כפתה עליהם סקס

      משחקים בחצר, 04/09/06 03:32

      אויש מסכנים. הם כלואים בבסיס צבאי והילדה באה ועלתה עליהם ואנסה אותם אחד אחד.

      באמת, ילדה איומה. פויה לילדות האלה שאונסות חיילים גברים עם נשק ורבים במספר.

      אחד אחד הילדה התחמנית והמתוחכמת הזאת עברה חייל חייל ודאגה לכפות עליו את המשחקים המסוכנים שלה.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מתבקש

    אריק, 03/09/06 23:02

    עוד כשהפרשה ''התפרצה'' היה ברור שעם כל ההתרעמות המוסרית על האירועים זאת פרשה שהסיכוי למצוא בה פשע פלילי הוא אפסי

    אני מקווה שלפחות בצבא יפנימו ויישמו איזשהן תקנות בנוגע לקשר בין האוכלוסייה האזרחית בבסיסים לחיילים

    (לא שאני חושב שהיה פה כשל הנהגתי - אפשר להקביל את הדבר לראש עיר שבעירו מבוצע פשע)

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חימיוביץ' תולה בכיכר העיר-בושה למדינה (ל''ת)

    ואילו את קצב, 03/09/06 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חששם של מנהיגי ישראל להקריב חיים מסמל עולם מושגים שקרי

    מאת עופר גרין, 03/09/06 22:55

    מאת עופר גרין

    חששם של מנהיגי ישראל להקריב חיים מסמל עולם מושגים שקרי


    כאזרח וכאיש מילואים מודאג איני יכול שלא להביע את דעתי על מלחמת לבנון השנייה, דרך נקודת המבט הצרה שבה חוויתי אותה. ביום שבת, 5 באוגוסט, היו ב''אמתחתי'' כבר 17 גיחות תקיפה במרחבי לבנון, וכמות עצומה של תסכול.

    רמת התסכול היתה גבוהה דיה כדי שארים טלפון למפקד מוצב השליטה הקדמי של חיל האוויר בטרם אצא לגיחה הבאה. רציתי מאוד להבין טוב יותר מה קורה, ולהביע את כעסי על מגבלה מסוימת שהוטלה עלינו בביצוע המשימה הבאה.

    לשמחתי הרבה על הקו היה ר', חבר ותיק לשירות, איש נבון ומוערך, העומד לפני קידום לאחד התפקידים המשמעותיים בחיל האוויר. ואולם, השמחה הראשונית התחלפה במהרה במבוכה ובזעם. ר' ידע כמוני שאת המשימה שנדרשתי לבצע באותו יום אי אפשר היה לבצע בהצלחה תחת המגבלה המדוברת. בתשובה לשאלותי אמר שהמטרה אינה חשובה דיה כדי להגדיל את רמת הסיכון.

    הסבריו הרעועים על הסכנה ה''תדמיתית'' או, כלשונו, ''הנזק המורלי'' הטמון בהפלתו האפשרית, רחמנא ליצלן, של מטוס קרב ישראלי על ידי חיזבאללה, הרתיחה את דמי וסימלה בעיני את עולם המושגים המעוות שבו אנו חיים. בעצם, שמעתי במו אוזני, כי המשימה שאותה אני נשלח לבצע אינה ''שווה'' את הסיכון שטמון בביצוע נכון מבחינה מקצועית.

    בעשר הדקות הבאות העברתי לעצמי שיעור חשוב וכואב בהבנת המציאות הישראלית. מציאות שנוצרה במסדרונות ''הכנסת'', מרתפי ''המפלגות הפוליטיות'', עדרי היחצ''נים, יועצי התדמית והלוביסטים, ובלית ברירה היא מחלחלת אל תוך תא הטייס שלי. מדינת ישראל נהפכה לתיאטרון. שחקנים ובמאים מנהלים את חייה, הקהל לא תמיד מבין את ההצגה אבל לא מפספס שום הזדמנות להביע דעתו בכל דבר. שום דבר לא ''אמיתי'', רק בבואתו נחשבת.

    רק הנהגה המשולה להנהלת תיאטרון יכולה להמציא במוחה הקודח מלחמת ''כאילו''. כאילו ניתן להשיג את התמורה בלי לשלם את המחיר. ובכן, אני מאמין כי בעולמנו נותרו עוד כמה עניינים אמיתיים שאינם כפופים לשליטתם של שחקני תיאטרון ויועצי תקשורת.

    המוטיווציה של האויב היא אמיתית. לוחמיו הם חיילים (ולא מחבלים) מאומנים ומצוידים היטב, מוכנים לקרב ובוטחים במנהיגם. כאבם של הפליטים הישראלים הוא אמיתי לחלוטין. כל הקסמים שמפעילים יועצי התקשורת לא יוכלו לכסות על השבר האמיתי שחווינו כאן. עם הנזקים הכלכליים הכבדים אי אפשר יהיה להתמודד באמצעות ספינים או הצהרות ילדותיות של שר אוצר שאינו אלא מריונטה. ובוודאי שאובדן החיים וכאבן של המשפחות השכולות אמיתיים ויישארו עמנו לעולמים.

    אולי הכאב והשכול האמיתיים הם שמפחידים כל כך את ''אנשי התיאטרון''? הם יעשו כל דבר כדי להימנע מכניסה לזירה שבה לא יוכלו להיעזר ב''אדלרים'' וב''רהבים''. מנהיגים אמיתיים אינם חוששים גם משכול וממוות. מנהיגים אמיתיים ידעו בעבר ויידעו בעתיד להקריב חיים כדי להציל חיים.

    כיצד קרה שהפקרנו את עתידנו בידיים גסות ולא פעם מושחתות אלה? איך זה קמים למדינה מאות אלפים אוהבים המוכנים לתת לה את חייהם בטנקים, במטוסים ובספינות, אך לא נמצא לה מנהיג אמיץ, דובר אמת, מישיר מבט ואוהב עמו?

    אין לנו ברירה אלא להיכנס לביצה הפוליטית-ציבורית ולעשות ככל שלאל ידנו לכינונה של הנהגה אמיתית וראויה.

    הכותב הוא טייס במילואים שהשתתף בלחימה בצפון

    הגב לתגובה זו

    • מתלונן נגד מגבלות?

      מרחף, 03/09/06 23:36

      המלחמה בלבנון, סבלה מכך שצה''ל בראשות איש חייל האויר, קיבל רשות לנהל את המלחמה כראות ענייו.

      ועכשיו עוד טוען הטייס שהבעיה שהיטילו עליו מגבלות. ואם רק היו נותנים לו יד חופשית להפציץ עוד הוא היה מנצח.

      לדעתי זאת עבודה בעיניים.

      הגב לתגובה זו

      • מגבלה

        ארז, 04/09/06 02:37

        המגבלות שהוטלו על צה''ל כללו כמה אלמנטים שכבר פורסמו בעבר בתיק דבקה. הבעייה היא שהעיתונות היומית לא יכולה לדון בדבר כי ההגבלות נוצרו בגלל תאטרון האבסורד הפוליטי.
        כך, מבלי שאנו יודעים בדיוק מה קורה, אנחנו צריכים להבין בין השורות שפוליטיקאי מסויים עם דעות מסוימות מכתיב לצבא כיצד להילחם. זאת יכולה להיות הוראה להילחם עם עיניים קשורות או רק לירות כדי לעשות רעש ובכלל לא להתקדם.
        הבעייה היא שהחיילים (וגם הטייסים) לומדים מהר מאד את השיטה וגם הם נוקטים בטכניקות כאלה בגלל סיבות של דעות פוליטיות אישיות: להפציץ את המטרה אבל לפספס אותה...

        ריבוי הסיפורים מהסוג הזה בשנים האחרונות צריך להדליק אור אדום במסדרונות הכנסת ואצל מבקר המדינה. כרגע מתגבשת וועדת חקירה לנושא המלחמה בלבנון והייתי ממליץ מאד להוסיף את הנושא הזה לרשימת הנושאים שראויים לחקירה מעמיקה ויסודית.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    חלוץ - למד מארז מה זו אחריות! (ל''ת)

    ארז, 03/09/06 22:55

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    טייסים שלט מסכימים עם הרקבון בחיל האויר (ל''ת)

    תצעקו, 03/09/06 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מי שצריך לעמוד לדין אלו הוריה (ל''ת)

    א, 03/09/06 22:54

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד (ל''ת)

      נכון, 04/09/06 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    חיל האויר רקוב מאוד ומחייב חקירה ממלכתית (ל''ת)

    לא צהלית, 03/09/06 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אלה האנשים של חלוץ, עלאק ''ארץ-ישראל היפה'' (ל''ת)

    יוס2טורבו, 03/09/06 22:50

    הגב לתגובה זו

    • חלוץ הוא ישראל היפה. על אפך וחמתך !

      צ______________, 03/09/06 23:14

      ועל כלנו להצדיע לאיש היקר הזה ולכל חיילי צה''ל.

      חלוץ וכל אנשיו הם באמת ישראל היפה והיקרה.

      ולמזלנו שאתם שם בשמאל הקיצוני והסהרורי נמצאים במיעוט.
      אחרת טיבי יהיה שר הביטחון וברגותי יהיה מפקד חיל האויר.

      הגב לתגובה זו

      • תפסיק להגן עליו. הוא צבוע, שחצן,לא רואה איש ממטר חוץ מעצמו ומקורביו (ל''ת)

        מנחם, 03/09/06 23:41

        הגב לתגובה זו

        • אם ארצח ואטען שלא ידעתי האם לא אענש? בושה לפרקליטות הצבאית! (ל''ת)

          הכסת''ח עובד!, 04/09/06 05:42

          הגב לתגובה זו

          • בושה לצהל.....

            לי, 04/09/06 06:58

            בושה וחרפה
            ככה לא פותרים בעיות....???????

            הגב לתגובה זו