• 159.

    100% צודק

    פיני, 04/09/06 10:00

    אני לחמתי בלבנון כמילומניק בחטבת הצנחנים ,אנני מכחיש כי יש מקום לשיפור אבל מכאן ועד המתקפה החריפה על הרמטכ''ל וראשי הצבא המרחק גדול ,בכלל לחזור לארץ לאחר 11 יום רצוף בלבנון וקבל כזאת קבלת פנים בארץ לאחר שאתה מסכן את חייך זה פשוט לא נעים במילים עדינות ,המלחמה הזאת הראתה המון דברים טובים ויש לי רק מילים טובות על החיילים והמפקדים ועל האחדות שהעם הזה הפגין ,נמאס לי מכל ההפגנות וכל העריפת ראשים אם הכל לא הולך בדיוק כפי שאנחנו רוצים צריך להסיק מסקנות אבל לכל דבר יש דרך ויש טון .

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    99% מהכחול לבן מאוכזבים מחלוץ (ל''ת)

    דיי, 04/09/06 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    חלוץ הגבר!!!! (ל''ת)

    נארל, 04/09/06 05:33

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    שרות דוב

    אילן, 04/09/06 02:48

    המודעה רק פתחה תיבת פנדורה
    שמנסים לסגור ולהסתיר.
    גם אלי זעירא היה מפקד מבריק אבל שגה בקונספציה מוטעית ביום כיפור
    ההוא-ונאלץ ללכת.
    זה מה שיקרה לדן חלוץ-בסופו של דבר האמת תצא לאור וכל האחראים לכישלון יפוטרו.
    יותר מכובד לקחת אחריות ולהתפטר
    לפני שיאולץ לעשות זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    חלוץ כישלון 250 קטיושות כל יום. (ל''ת)

    הרמטכ''ל הבא, 04/09/06 00:51

    הגב לתגובה זו

    • 250 סיבות יומיות במשך חודש למה חלוץ צריך ללכת (ל''ת)

      חלוץ רמטכל, 04/09/06 02:31

      הגב לתגובה זו

  • 154.

    99% מהכתומים מאוכזבים מחלוץ

    מוטי חיפה, 04/09/06 00:25

    הצבע הכתום כל כך דהה, נא להזמין את דודו מ''הום סנטר'' כדי לקבל יעוץ כדי לחדשו, פעם התגאיתם ש''רק אתם משרתים בקרבי'' עד שבא ראש אכ''א ונתן לכים מספרים אמיתיים, והוא...חובש כיפה.

    הגב לתגובה זו

    • 100% מהחיילים שגויסו למלחמה מאוכזבים מחלוץ

      יאיר, 04/09/06 00:55

      100

      הגב לתגובה זו

      • גן 100 אחוז מהחזבאללה מבסוטים חאלס מחלוץ (ל''ת)

        חלוץ מרכזי, 04/09/06 02:33

        הגב לתגובה זו

      • יאיר מה עשית במילואים?

        מוטי,אב ללוחם, 04/09/06 10:15

        עשית סקרים או שקרים? ואים בכלל לבשת מדים אי פעם? או שאתה אחד ממאות ממישטמטי ת''א, שמתים על הפאבים ולא בקרב!

        הגב לתגובה זו

  • 153.

    אם חלוץ לא היה חלק מהתרגיל המסריח נגד בוגי יעלון, היית צודק!

    ארץ ישראל, 04/09/06 00:20

    כך לא מתנהגת ''ארץ ישרא-ל היפה''. נקודה.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    מסכימה עם לוסטיג.הרמטכל חייב להמשיך בשקט עם תמיכה רבה (ל''ת)

    הדס, 04/09/06 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    תודה לך נכה צה''ל יקר

    מוטי, 04/09/06 00:14

    אתה כל כך צודק

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    חלוץ מוכשר ומעולה ! (ל''ת)

    ., 04/09/06 00:00

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    חלוץ כל הכבוד תרמתה רבות לביטחון המדינה

    סלע יניב, 03/09/06 23:41

    אבל צריכים לדעת גם מתי ללכת

    וזה הזמן המתאים ביותר תחסוך לעצמך ועדות חקירה

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    שחצן, מעדיף את אנשי חיל האויר. ככה לא מתנהג רמטכל (ל''ת)

    יצחקי, 03/09/06 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    הוא רמטכל כישלון. ה ב י ת ה !!!!!לך למושב (ל''ת)

    דין דין, 03/09/06 23:33

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    הור רחוק מלהיות מלח הארץ. הוא מעדי את מקורביו על פני קצינים מוכשר

    דוב, 03/09/06 23:32

    הפך את צהל לצבא של כחולים.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה יודע?

      יעל, 04/09/06 11:15

      אין ישר והגון ממנו וזה שהוא מעדיף את הטובים רק עושה שרות לך ולמדינתך, חבל שהטובים מרוכזים רק בחיה''א ולא בצה''ל כולו- זה חבל!

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    ''הכתומים'' והרעים של הבת של אולמרט ''מתפרעים'' באינטרנט. דרוש סדר כאן. (ל''ת)

    שני הקצוות..., 03/09/06 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    אז הוא יהיר,אז מה..?אבל הוא אסטרטג אויר עולמי,מלח הארץ. חזק ואמץ דן (ל''ת)

    בצלאל, 03/09/06 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    חלוץ הוא איש ענק הוא נכס לישראל,איסטרטג אויר עולמי. אל תלך דן (ל''ת)

    מילואימניק, 03/09/06 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    הכסף מדבר!

    נחמה, 03/09/06 21:47

    מי מבטיח לנו שהמודעה שפורסמה בשמו של מר לוסטיג מומנה בכספו? אולי היא מומנה ע''י אנשי ממון שמעונינים לחזק את ממשלת קדימה מנימוקים נסתרים ולא כשרים ונוח להם להסתתר מאחרי גבו של נכה מלחמות ישראל.לחלופין, העבדה שמר לוסטיג נכה מלחמה,אינה מעלה אינה מורידה לגבי.

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    חלוץ,עוף!

    פינקי, 03/09/06 21:32

    33 יום של הפגזה של קטיושות על חלק צפוני של הארץ בקטיושות ע''י אירגון טרור.נטישה של מאות אלפי אזרחים מבוהלים.הרס נרחב. יערות שרופים.160 הרוגים.הנזק שלנו מוערך ב7מיליארד דולר. הנזק של לבנון רק 2מיליארד דולר.כוח ההרתעה שלנו נמוג. חיזבאללה צבר יוקרה שתתורגם לאמצעים ומתנדבים. בשביל לקבוע שחלןץ צריך לעוף אין צורך בועדת חקירה הדבר מובן מיליו לכל המביט נכוחה.רק לסתומים הדבר איננו ברור . לכן, חלוץ עוף כמה שיותר מהר!

    הגב לתגובה זו

    • בוש לך!

      יעל, 04/09/06 11:16

      העניקו לך ולאזרחי המדינה את חייהם במתנה ואינך יודע להעריך מתנה זו! איך מעז אתה להשמיץ את האיש הראוי ביותר במדינה הזו?
      שפל.

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    ארץ ישראל היפה???? הוא גרש יהודים!!!!!

    יהודיה, 03/09/06 21:26

    זה לא א''י היפה. א''י היפה זה לבנות ולא להרוס. לאן הגענו??

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    ל-135 שקרן שכמותך!

    דוד עדי, 03/09/06 21:26

    לוסטיגכ לא היה טייס ולא התקר בלמטוס.
    הוא נפצע בתאונה מםליטת כדור.
    כמה נבלים אנשי כמוך ליכוליםלהיות!

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    חלוץ ידוע בנחישותו ורגישותו........

    ארץ ישראל היפה, 03/09/06 21:23

    מי שראה את הסרט גשמי קיץ, לא יכל שלא לפספס את יהירותו של האיש.. ממש ארץ ישראל היפה....

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    חלוץ הרמטכ''ל הגרוע ביותר שהיה לצה''ל .

    bop, 03/09/06 21:09

    חלוץ נכשל במבחן העליון של רמטכ''ל:
    מלחמה ועליו לשחרר אותנו מהר מנוכחותו. אולי הוא מלח הארץ אבל הוא הרמטכ''ל הגרוע ביותר שהיה לצה''ל מקום המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    נמאס מן ''הכתומים'', אשר מנסים לתקוף את חלוץ עקב פעולה, אשר הדרג ...

    בארץ הכנרת, 03/09/06 21:08

    הפוליטי אחראי לה ...
    חלוץ בדרג הצבאי.

    הוא ראוי בהחלט.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    הכרתי לוסטיג אחד שהיה טייס בחיל האוויר -יש קשר? (ל''ת)

    רונן, 03/09/06 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    חלוץ, גבר גבר הוא- בוש ישראלי!

    יושרה, 03/09/06 20:56

    השלום הפונדמנטליסטי,התקשורת הטרוריסטית, וכנופיית שלטון החוק ,עם שיטות פשע מאורגן מנסה לחסל את חלוץ,כמו
    שחיסלו את - רמטכ''ל - דדו ז''ל!!!

    תרדו ממנו! אוכלי נבלות.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מצטרף בכל ליבי, חלוץ הוא מטובי בניה של ארץ ישראל. (ל''ת)

    מוטי/רס''ן במיל, 03/09/06 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    למרות כל הביקורות חלוץ מצביא גדול ..ולמה..

    עופר, 03/09/06 20:47

    האיש בתנאי מלחמה קשים ובתנאי לחצים פוליטיים ומדיניים עקב קונדוליסה.אנאן .בוש .הנוצרים והדרוזים בלבנון התעלה על כל מכשולי המלחמה ובחלוקת קשב מדהימה הצליח להפסיד במניות עקב המכירה ואפילו לא מצמץ .אכן משכמו ומטה....

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    מי שמגרש יהודים

    שירה, 03/09/06 20:40

    לא יכול להיות ארץ ישראל היפה.
    עוד רגע קט ואולמרט יעוף בביזיון
    עוד רגע הרמטכ''ל יעוף ויבוזה.
    אף אחד ממגרשי היהודים לא יכול להנות מהמעשה הנפשע הזה.
    תשאלו את שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    הסיבה להתפטר מאד פשוטה

    חומוס עם פול, 03/09/06 20:40

    צהל הפסיד והאחראי על צהל צריך להתפטר נקודה!

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    הוא יכול להישאר... אבל הוא חייב להבין..

    המחלקה הסגורה, 03/09/06 20:40

    שהשמש לא זורחת לטייסים מהתחת.
    חיל האוויר הוא חיל מ-ס-י-י-ע!!! לא יכול להיות שכל התקציב ילך אליו.
    לא יכול להיות שהחיל הזה יאכל הכי טוב ויצוייד הכי טוב.
    בפעם הבאה כשאתם עומדים להזמין עוד 700 אלף מטוסים מאמריקה, תורידו מטוס אחד מהרשימה ובסכום הזה תמלאו את הימ''חים ותקנו אוכל לחי''רניקים.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    חלוץ, רה''מ הבא!!!

    צחוק הגורל, 03/09/06 20:39

    כך גומלים לאדם שנתן את כל חייו לבטחון המדינה?
    חלוץ איש ישר ואמיץ,אחד האנשים הישרים והאיכותיים שקיימים במדינה,
    מדינה אוכלת יושביה. תרדו ממנו אדם שנתן ימים כלילות
    לטובת כלל הציבור. עושים לו ''עוול'' ומכתימים את אופיו.

    סליחה....לרגע שכחתי שבארץ מעריצים -''מיקרובים פוליטיים'' וגונבי דעת.

    נ.ב
    חלוץ תמשיך להיות מלך ישראל!

    הגב לתגובה זו

    • אמן ! אמן ! (ל''ת)

      אמן !, 03/09/06 23:16

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    מה עובד כמו שצריך בברדק הישראלי?

    מזרחן, 03/09/06 20:36

    חיל-אויר, שב''כ, מג''ב וכמה יחידות צבא. אז אולי מגיע קצת קרדיט לדן חלוץ?

    הזרג המדיני נכשל והביא עלינו אסון, וגם קירב את המלחמה הבאה.

    אל תצפו מחלאות כמו אולמרט ופרץ שיקבלו על עצמם את האחריות לכשלון ויעופו לנו מהפנים.

    אז מי נשאר? הצבא וחלוץ.

    מצטער, רמטכ''ל יקר, התור שלך עכשיו ליפול על הרימון כדי להציל את התחת של אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    היכן אבדו הגנרלים?

    מריאן קפלון, 03/09/06 20:33

    היכן אבדו הגנרלים?
    ומעדו המנהיגים...?
    כשאספסוף של קניבלים,
    צפון אנס על מחוגים.

    לאן הם נאלמו לפתע?
    כל הדוברים של האומה...
    מה פלא, שהאמינות כך מתה...
    הרבה לפני המלחמה.

    הרי למדו הם להבטיח...
    בלי להבין איך לקיים...
    אולי ציפו לבוא משיח?
    שאת סיוט זה יסיים?

    עתה, כשלהבות השקיטו...
    וצחנת שרפות חלפה,
    מי נזק יתקן? - הביטו...
    שיש להם הגם חלופה.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    שפוי אחד בסדום

    מושון, 03/09/06 20:30

    יש הבדל משמעותי בין חלוץ למנהלי מכולת ישראל .חלוץ ניהל מלחמה והיו טעויות .אז ? מי יכול יותר טוב ממנו לבדוק ולתקן ? חלוץ לא גנב מפלגה כמו פרץ ולא מכר את נשמתו לקדימה כמו אולמרט ,הכל למען הכסא הקדוש. חלוץ סיכן את חייו למען כולנו במשך הרבה שנים ,בזמן ששני התחמנים מעליו חתרו למטרה אחת ,להשתלט עלינו. האחד מסתתר מאחורי שפם ,השני מסתיר את הקרחת ומדביק עליה שערות מהצד .נראה לכם שאלו אנשים אמינים? והכי חשוב ,בזמן שחלוץ ניהל מלחמה העורף הופקר כליל ,לו הצבא נוהל כמו העורף ,נסראלה היה היום מנהל את המדינה. תנו לו לעבוד . ולהם לנוח. הבטלן כידוע נח נח נח עד שמתעייף ואז ,מתישב לנוח

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    ועוד איך מכוער

    ורד, 03/09/06 20:29

    אדם יהיר ושחצן... שנכשל במשימתו כרמטכ''ל... הדבר היחידי שהוא עשה טוב... הוא גירש אנשים מהבית... הוא ישראלי מכוער אין אפס

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    לוסטיג? אדלר.חלוץ רמטכ''ל פוליטי שמינה מי שהדיח את בוגי לצרך פוליטי (ל''ת)

    מיל',לא נכה, 03/09/06 20:25

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    אל תדאג, דן חסכן יגיד לך בדיוק מתי למכור

    מדד המעו''ף, 03/09/06 20:22

    אל תדאג איש עסקים יקר, הכל מסודר.

    כמו שאמר בוגי, יש נחשים בקריה וצריך ללכת עם נעליים גבוהות, ומשום מה כל הנחשים תומכים עכשיו בדן חסכן.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    דן חלוץ - חזק ואמץ

    אאא, 03/09/06 20:22

    קראתי את התגובות של המכפישים למינהם ... עצוב ... מהיכן אתם שואבים את המידע האמין והמבוסס אודות התנהלותו של הרמטכל ???
    מהתקשורת? אלה שלא נותנים לעובדות לקלקל להם את הסקופים או
    ממילואימניקים ממורמרים שלא חיברו להם תמי באר 4 לנגמ''ש?
    כולם מבינים פתאום בתנועות צבא ,
    באיומים איסטרטגיים וסכנות אחרות
    שמסביב....6.5 מיליון דעות ורעיונות
    והכי חשוב רס''ר שמועתי שאחראי ללא מעט מה''עובדות'' שלפיהן כל אחד מאיתנו שופט את מפקדי הצבא.
    אז מי שרוצה ... שימשיך לגלגל שמועות עד שהן הופחות לעובדות שהאומר אותן מאמין בהם....והאויב?
    חוגג , חוסכים לו מרגלים שאנו ממנים
    לו באמצעות .. כל הקשקשנים והבכיינים .. '' ארצי מולדתי את באמת הולכת פיפן''.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    זאת הבעיה של החברה הישראלית-אשמה מול אחריות

    יואב צור, 03/09/06 20:20

    בגלל שאנשים לא מבינים את ההבדל בין אשמה ואחריות אף אחד לא לוקח אחריות פן ייצא אשם.

    גם אם נניח שחלוץ אינו אשם,הוא אחראי בתור מפקד הצבא ועליו לקחת אחריות.

    ובכל מקרה,חלוץ,אף כי אדם מצוין הוא,אינו יכול להמשיך ולא בגלל הכשלון אלא בגלל חוסר הדוגמא האישית שנתן-פרשת המניות,ופינוי מרצון לבית החולים,אני לא מכיר מפקדי פלוגה שמכרו מניות,אבל אני מכיר מפקדים שנפצעו וסירבו להתפנות.

    יואב צור-שמאל ציוני! על אפכם וחמתכם!

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    מזוזמבקר המדינה אומר תכניס את אולמרט לכלא נותן / ומקבל שוחד (ל''ת)

    פושע גוש קטיף, 03/09/06 20:20

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    חלוץ התגלה כיהיר מתנשא ויודע רק לגרש ולא להלחם. (ל''ת)

    יהודי, 03/09/06 20:19

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    אולמרט, ציפקה, פרץ, חלוץ - רוצים לראות אתכם בחוץ,

    חלוץ - אנטיפט, 03/09/06 20:15

    אף אחד מכם אינו נחוץ,
    שייקח אתכם רמון לאימוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    חלוץ-פישלת! - תסיק כבר מסקנות ודי עם סנגורים עסקנים. (ל''ת)

    ציקו, 03/09/06 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    חלוץ הוא הרמטכל המתאים ביותר להכין את צה''ל למלחמה הבאה (ל''ת)

    אחד קורא, 03/09/06 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    -חלוץ אולי ישראל היפה - אך חאט בחטא היוהרה ולכן צריך לפנות מקומו!-

    ישראלי מכוער, 03/09/06 20:14

    אין ברירה אחרת. ישראל חייבת זעזוע רציני!!!! שידוד מערכות וניקיון!!!
    גם משה לא נכנס לארץ המובטחת. לדעת פרשנים חטא ולכן שילם את העונש. אם משה הגדול שילם גם חלוץ ישלם.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    חלוץ הביתה

    משה, 03/09/06 20:10

    פשוט לא ייאמן. אז מה אם הוא מלח הארץ וא''י היפה. הוא פשוט לא מתאים להיות רמטכ''ל, ועל שמו אינספור פאשלות במלחמה הזו. משה דיין ודדו לא היו ארץ ישראל היפה? זה פטר אותם מאחריות לאסון מלחמת יום כיפור? שרון לא היה ארץ ישראל המאד יפה? זה מנע ממלחמת לבנוןם הראשונה לרדוף אותו 20 שנה? מה הוא מבלבל את המוח.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    יש לוסטיג אחד טייס חיל האוויר לשעבר-היש קשר???? (ל''ת)

    רונן, 03/09/06 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    רמטכ''ל הכשלון

    אלי, 03/09/06 20:03

    מאז שענד את דרגות הרמטכ''ל היה חלוץ שקוע עד צוואר ובלהיטות מרשימה לבצע את רצונו של מי שבחר אותו לתפקיד-אריק שרון,לא היה דבר חשוב יותר מההתנתקות זאת כאשר האויב בצפון מכין לצהל הפתעה לא נעימה.איפה היה הרמטכ''ל?הכניסה למלחמה לא מוכנים-אחריות הרמטכ''ל. אמצעים ושטות
    לחימה שנקט הרמטכ''ל אולי הרסו רבע מבירות ושחררו את צהל מהרבה תחמושת פג תוקף-אבל הקטיושות המשיכו לנחות 33 יום ברציפות. חי''ר ושריון מבוזבזים בתרגולי סרק בשיטת המשגל הנסוג-באחריות הרמטכ''ל. תפיסת עולמו של הרמטכ''ל שחיל-האויר יכריע-קרסה.כל קצין המכבד את דיגלו,צבאו,ודרגותיו ו''מצליח'' להגיע להשגים כנ''ל ב 33 יום חייב להסיק מסקנות ולעזוב.אז זו ישראל היפה,המכובדת?אם אינני טועה רב-אלוף חלוץ נמצא עכשיו בתחילת דרכו להצטרף לפוליטיקאים שלנו. בקרבם ירגיש טוב, גם לדידם המלה אחריות ריקה מתוכן.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    חלוץ לא אשם אבל כמו שהישראלים אוהבים מחפשים שעיר לעזאזל

    גידי.כ, 03/09/06 19:55

    השלישיה המובילה קיבלה ירושה רקובה שאי אפשר לעשות איתה דבר, לכו אחורה כמה שנים ומיצאו את האשמים שם !!!
    בשלושה חודשים אי אפשר להפוך את מה שירשו ב 180 מעלות.
    האשמים בן היתר הם אנשי התקשורת שחלק מהרוגי הקטיושות נהרגו בגלל הדיווחים המדוייקים של הנפילות, הם שימשו למעשה קציני תצפית קידמיים לחיזבאללה שתיקן לפי דיווחיהם !!

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    כרמטכל חלוץ הוביל את צהל לכשלון טוטאלי, הוא חייב ללכת,

    תהיה חלוץ, 03/09/06 19:54

    גירש יהודים מאדמתם ומבתיהם
    לא חיזק את הצפון
    מטר טילים יומי על ערי הדרום
    הוביל מלחמה בכשלון נחרץ
    חלוץ לך הביתה ואל תחזור אלנו י

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ארת ישראל המכוערת המאפיונרית והמובסת (ל''ת)

    רק הארץ נהנה, 03/09/06 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    אם בזמן שחייל קפץ על רימון כדי להציל את הגדוד לחלוץ היה זמן כנסו.

    מוטי, 03/09/06 19:51

    מניות אז משהו השתבש במדינה. אצל דיין ואצל גור ואצל יעלון זה לא היה קורה.

    הגב לתגובה זו

    • סתם חייל כתום מטורף (ל''ת)

      נעמה השפויה, 03/09/06 21:10

      הגב לתגובה זו

    • 107 אתה ''בסדר''

      מוטי חיפה, 04/09/06 00:18

      אתה בין אילה בת''א שרואים את צה''ל בחדשות

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    דן חלוץ ביצע את ההתנתקות

    כגן, 03/09/06 19:48

    עמד בראש צבא הגירוש וצריך ללכת הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    הרמטכ''ל ומפקדי האוגדה הביתה

    מג''ד מיל', 03/09/06 19:47

    הרמטכ''ל ומפקדי האוגדה הביתה
    זה לא בושה לעשות טעויות אך היהירות והשחצנות של חלוץ, הירש וצור פשוט הביאו למחדל אחר מחדל.
    לפעמים צריך לקום ןללכת

    הגב לתגובה זו

    • 105 המתחזה

      מוטי חיפה, 04/09/06 00:20

      חדש את הצבע, הכתום דוהה ונמוג

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    צודק 100%

    ע, 03/09/06 19:45

    מי שכבר פסק שחלוץ אשם הם המתנחלים ששונאים אותו על התיית להוראות הממשלה (דרך אגב: אני בעד המתנחלים, הם המגן האחרון של ישראל) והערסים של ביבי ופרץ.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    כל פלצן -מגיבן !

    צחי, 03/09/06 19:44

    תרדו כבר מבעלי התפקידים במדינה ,כל אחד חותך את הענף שכולנו יושבים עלו !!! תנו לבעלי התפקידים שנבחרו לבצע את תפקידם או לסיים אותו בכבוד מדינה של צמאי דם ,אם זה מה שאנחנו עושים לרמטכל ,אני מפחד לחשוב איך אנחנו מתנהגים לערבי פשוט במחסום,אלוהים ישמור !ממש פלא למה כל המזרח התיכון מתעב את המדינה שלנו ,אנחנו הילד הכי חזק בכיתה שמתעקש להרביץ לכל שאר הילדים וחושב שהוא תמיד צודק וכולם נגדו ....מתי נתעורר מהחלום ההזוי הזה ?

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    הכישלון אינו יתום! יש כתובת משלושת:

    אולמרט, פרץ, 03/09/06 19:44

    אין מה לעשות וככל שנמהר להעיף אותם הביתה כך ייטב למדינת ישראל. חוסר האחריות שבהפקרת המדינה לאינטרסנטים כמו אולמרט ופרץ ולרמטכ''ל חסר עמוד שדרה וחסר ניסיון כמו חלוץ זה יותר מדי עבור מדינה שהטורפים חגים מסביבה וכבר מתכננים את המתקפה הבאה שתהיה גדולה פי כמה.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    חלוץ מועמד ל''חסיד אומות העולם''

    ##חיל ג'ובניק##, 03/09/06 19:42

    הוא מועמד רציני לפי הנחישות וההצלחה הכבירה בגירוש הכובש היאהודי על אדמות ע'זה,
    חלוץ אצלינו בע'זה אתה שאהיד, אללה מעק יא חלוץ,

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    חלוץ אנחנו איתך

    לילך, 03/09/06 19:42

    אין אדם מתאים יותר מחלוץ לתפקידו!
    ממתי התקשורת אמורה לפרסם כל דבר שנאמר בצבא?
    אנחנו מדחנה דמוקרטית אך הצבא הוא לא גוף דמוקרטי ולא נכון לפרסם אין כל מה שקורה בין האלופים לרמטכ''ל. ''ארץ אוכלת יושבייה''

    הגב לתגובה זו

    • תשארי שם (ל''ת)

      חבצלת, 03/09/06 21:11

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    פעם א''י יפה=חקלאות-היום=בורסה

    חולץ חלוץ, 03/09/06 19:37

    פעם ידענו מהי ארץ ישראל יפה - היפים של הארץ עסקו בהגנה על המדינה, בחקלאות, בהתישבות, בחינוך, בשליחות האומה . היום ארץ ישראל יפה התחלפה לנו ,היום האנשים היפים הם עסקנים פוליטיים, היום הם בעלי קשרים, (כמו חלוץ עם עומרי שרון), היום הם עוסקים יותר בבורסה ופחות בהגנת המולדת, היום הם ספסרי כספים ולא חקלאים - היום הם אחרים, רק לזאת צריך להקים ועדת חקירה ממלכתית...

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    חלוץ הוא יהיר , שחצן ואנטיפת והאחרון שמתאים לתפקיד

    אבישלום, 03/09/06 19:32

    הוא מונה רק כי התחייב לתת איצטלה בטחונית לגירוש היהודים מגוש קטיף וכל מעשיו בלשכת הרמטכ''ל הינם כשלון נורא.
    הוא כ''כ יהיר עד שאפילו לא טרח לכנס את המטה הכללי להתייעצות ולו פעם אחת!!! בכל תקופת המלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מלח הארץ לא מספסר בזמן מלחמה!!!

    מילואימניק מאוכ, 03/09/06 19:32

    תתבייש! זה שאתה נכה צה''ל לא מציב אותך כאדם מוסרי! מה הקשר בכלל??

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ספרו את זה ל120 החיילים שלא ישובו

    שי, 03/09/06 19:29

    זה ברור שהיה פה מחדל והמון חיילים מתו בשביל כלום או לפחות יכולנו להציל חיי רבים (לא השגנו את החטופים ולא ניצחנו ממש) מישהו פישל פה, זה בטוח!

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    חיל האויר הפקיר את כוחות הקרקע מגולני (ל''ת)

    מאוד יפה, 03/09/06 19:28

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אני איתך

    שרית ב אהרוני, 03/09/06 19:27

    מסכימה איתך

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מי שגירש יהודים יפה כמו קינג קונג (ל''ת)

    שיעוף לנו, 03/09/06 19:27

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מינוי של עומרי זה ארת ישראל המושחתת (ל''ת)

    לא היפה, 03/09/06 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    טייס טוב רמטכל גרוע ולא צריך ועדות הוא איבד את אימון (ל''ת)

    חייליו ושה שווה, 03/09/06 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    להעיף את חלוץ לאלתר ויפה שעה אחת

    דן דן, 03/09/06 19:24

    קודם הסיבוב השני עם חיזבאללה!

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לא נעזוב את השחצן שסתם סיכן את חיינו. שיעוף הביתה. (ל''ת)

    דרור, 03/09/06 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    איזה מזל שחלוץ היה הרמטכ''ל במלחמה הזאת

    ריקי, 03/09/06 19:22

    והוא לחץ, ב ח כ מ ה על פעולות אויריות. תארו לכם שהיה משהו אחר, למשל משהו כמו פואד בן אליעזר, או אולי מופז שהפקיר בשטח את יוסוף מדחת, ועם כל חוסר המוכנות של הצבא כפי שהתגלה, הוא היה נותן פקודה להכניס לשטח כמויות של חיילים. לא היינו גומרים עם 33 חיילים שחוטים אלא עם 330!!! חס וחלילה ואולי יותר. אז תראו את הטוב בכל רע!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הכישורים - זה מה שחשוב

    א''פש (אזרח פשוט, 03/09/06 19:22

    זה שאדם הוא מלח הארץ לא מכשיר אותו לפקד על צה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    למה דווקא בעתון הארץ-טוב לשמלאנים?

    אילן, 03/09/06 19:22

    אני גם לא מכיר את חלוץ באופן אישי אבל בשביל
    ל'הכין את ישראל למלמה הבאה' כפי שבעל המודעה אומר,
    יש לבדוק האם חלוץ תפקד במלחמה .
    יש דברים שאנו לא יודעים ויש דברים שהגיעו לפרסום. צריך לבדוק:
    1.מדוע חלוץ הכריז ביום הראשון שניצחנו את המלחמה?
    2. מדוע חלוץ התמוטט והובהל לבית החולים בימים הראשונים?
    3. מדוע חלוץ סחר במניות על חשבון החיילים עליהם פיקד?
    4. מדוע מונה 'עוזר' לאלוף אדם בעיצומה של מלחמה?
    5. מדוע לא הגיעו אוכל ומים לחיילים בשטח?
    6. מדוע המשיכו להכניס חיילי שריון עם טנקים
    מרכבה 2 ו 3 אחרי שהיה כבר ברור שהם מלכודות אש ומוות?
    7.מדוע איגוף החיזבללה מהצפון הגיע באיחור רב ומדוע
    האגוף הופסק כשהמפקדים דיווחו על הצלחה עצומה?
    8. מדוע הפקודות שהגיעו למפקדים בשטח היו
    מבולבלות הוחלפו כל שעה ולבסוף גרמו למפקדים
    בשטח לא לבצע אותם כי הם לא היו מציאותיות?
    יש עוד כמה דוגמאות לרשימה אולם הדברים למעלה צועקים
    דרשני ומספיקה סיבה אחת מהם להעיף את הרמטכל בפרט וגם את פרץ בכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ישר כח - כל הכבוד - מהיום הראשון

    ג'ינג'י, 03/09/06 19:21

    לא נתנו לא סיכוי כאילו מדובר בפולטיקאי.
    השמלאנים לא רואים בעיניים מרוב שנאה ושטנה אליו.
    הגיע הזמן שתתעוררו ותעוררו את כל
    החלכאים.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    פרס ועונש

    אזרח פשוט, 03/09/06 19:20

    צריך להבין: זה לא עניין אישי. על צה''ל צריך לפקד הקצין הטוב ביותר. מדובר כאן על עניין קיומי לעתידנו. החלפת רמטכ''ל אינה עונש, היא הכרח!
    אין כאן מקום לטאקט, או עדינות, או סחבקיות. מינוי רמטכ''ל אינו פרס, כשם שהחלפתו אינה בושה.
    אדם יכול להיות מפקד חיל אוויר מצוין ורמטכ''ל בינוני. אנחנו תמיד נזכור לחלוץ את היותו מפקד מעולה ואדם ערכי. אבל הוא צריך ללכת!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    חלוץ שיקר והפקיר חיילים - החוצה! (ל''ת)

    ארתור שרמן, 03/09/06 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ההתעסקות בחלוץ היא עוד ספין של אולמרט

    מביט מן הצד, 03/09/06 19:14

    שהוא הבעיה העיקרית, גם מושחת, גם לא יוצלח, גם אינטרסנט עד שהוא מהווה סכנה לשלום הציבור. חלוץ לעומתו הוא דג רקק.

    הגב לתגובה זו

    • זה נראה, אכן, כמו ספין של המושחת אולמרט המניפולטור. (ל''ת)

      S, 03/09/06 22:51

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    דן חלוץ מצביא גדול

    יקי שחם, 03/09/06 19:14

    מה מניע אנשים אשר לא מכירים את כישוריו הנפלאים, כושר מנהיגותו והאינטגריטי שלו.
    האיש נכס לאומי ברמה שמאפילה על כל הפוליטיקאים והכתבלבלבים והסמרטעיתונים אשר חרצו לשונם ואיבדו בכך את אמינותם הם.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ראו מה כותב טייס לוחם ואמיץ

    במקום מודעה, 03/09/06 19:12

    מלחמת כאילו

    מאת עופר גרין

    חששם של מנהיגי ישראל להקריב חיים מסמל עולם מושגים שקרי


    כאזרח וכאיש מילואים מודאג איני יכול שלא להביע את דעתי על מלחמת לבנון השנייה, דרך נקודת המבט הצרה שבה חוויתי אותה. ביום שבת, 5 באוגוסט, היו ב''אמתחתי'' כבר 17 גיחות תקיפה במרחבי לבנון, וכמות עצומה של תסכול.

    רמת התסכול היתה גבוהה דיה כדי שארים טלפון למפקד מוצב השליטה הקדמי של חיל האוויר בטרם אצא לגיחה הבאה. רציתי מאוד להבין טוב יותר מה קורה, ולהביע את כעסי על מגבלה מסוימת שהוטלה עלינו בביצוע המשימה הבאה.

    לשמחתי הרבה על הקו היה ר', חבר ותיק לשירות, איש נבון ומוערך, העומד לפני קידום לאחד התפקידים המשמעותיים בחיל האוויר. ואולם, השמחה הראשונית התחלפה במהרה במבוכה ובזעם. ר' ידע כמוני שאת המשימה שנדרשתי לבצע באותו יום אי אפשר היה לבצע בהצלחה תחת המגבלה המדוברת. בתשובה לשאלותי אמר שהמטרה אינה חשובה דיה כדי להגדיל את רמת הסיכון.

    הסבריו הרעועים על הסכנה ה''תדמיתית'' או, כלשונו, ''הנזק המורלי'' הטמון בהפלתו האפשרית, רחמנא ליצלן, של מטוס קרב ישראלי על ידי חיזבאללה, הרתיחה את דמי וסימלה בעיני את עולם המושגים המעוות שבו אנו חיים. בעצם, שמעתי במו אוזני, כי המשימה שאותה אני נשלח לבצע אינה ''שווה'' את הסיכון שטמון בביצוע נכון מבחינה מקצועית.

    בעשר הדקות הבאות העברתי לעצמי שיעור חשוב וכואב בהבנת המציאות הישראלית. מציאות שנוצרה במסדרונות ''הכנסת'', מרתפי ''המפלגות הפוליטיות'', עדרי היחצ''נים, יועצי התדמית והלוביסטים, ובלית ברירה היא מחלחלת אל תוך תא הטייס שלי. מדינת ישראל נהפכה לתיאטרון. שחקנים ובמאים מנהלים את חייה, הקהל לא תמיד מבין את ההצגה אבל לא מפספס שום הזדמנות להביע דעתו בכל דבר. שום דבר לא ''אמיתי'', רק בבואתו נחשבת.

    רק הנהגה המשולה להנהלת תיאטרון יכולה להמציא במוחה הקודח מלחמת ''כאילו''. כאילו ניתן להשיג את התמורה בלי לשלם את המחיר. ובכן, אני מאמין כי בעולמנו נותרו עוד כמה עניינים אמיתיים שאינם כפופים לשליטתם של שחקני תיאטרון ויועצי תקשורת.

    המוטיווציה של האויב היא אמיתית. לוחמיו הם חיילים (ולא מחבלים) מאומנים ומצוידים היטב, מוכנים לקרב ובוטחים במנהיגם. כאבם של הפליטים הישראלים הוא אמיתי לחלוטין. כל הקסמים שמפעילים יועצי התקשורת לא יוכלו לכסות על השבר האמיתי שחווינו כאן. עם הנזקים הכלכליים הכבדים אי אפשר יהיה להתמודד באמצעות ספינים או הצהרות ילדותיות של שר אוצר שאינו אלא מריונטה. ובוודאי שאובדן החיים וכאבן של המשפחות השכולות אמיתיים ויישארו עמנו לעולמים.

    אולי הכאב והשכול האמיתיים הם שמפחידים כל כך את ''אנשי התיאטרון''? הם יעשו כל דבר כדי להימנע מכניסה לזירה שבה לא יוכלו להיעזר ב''אדלרים'' וב''רהבים''. מנהיגים אמיתיים אינם חוששים גם משכול וממוות. מנהיגים אמיתיים ידעו בעבר ויידעו בעתיד להקריב חיים כדי להציל חיים.

    כיצד קרה שהפקרנו את עתידנו בידיים גסות ולא פעם מושחתות אלה? איך זה קמים למדינה מאות אלפים אוהבים המוכנים לתת לה את חייהם בטנקים, במטוסים ובספינות, אך לא נמצא לה מנהיג אמיץ, דובר אמת, מישיר מבט ואוהב עמו?

    אין לנו ברירה אלא להיכנס לביצה הפוליטית-ציבורית ולעשות ככל שלאל ידנו לכינונה של הנהגה אמיתית וראויה.

    הכותב הוא טייס במילואים שהשתתף בלחימה בצפון



    הגב לתגובה זו

    • כאשר התיר אולמרט לבניו להשתמט משירות בצה''ל, ובכל זאת, הוא לא הוקע ! (ל''ת)

      אזי חל השבר..., 03/09/06 20:50

      הגב לתגובה זו

    • טייס יקר - אשרי העם שאלו הם בניו ! !

      גנדי, 03/09/06 21:25

      טייסים האנשים הישרים והאיכותיים שקיימים במדינה. הטייסים, והכיפות הסרוגות צריכים לקחת את מושכות המדינה.

      הגב לתגובה זו

      • הבת של אולמרט השתתפה בהפגנה, שבמהלכה התנוססו שלטים עם כינוי ''רוצח''. (ל''ת)

        מוסר אנושי..., 03/09/06 22:14

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    אולי הוא ארץ ישראל יפה אבל רמטכ''ל לא מוצלח

    אביב, 03/09/06 19:10

    למה אנשים לא יכולים לשים את המפתחות כשהם נכשלים?
    היה קונה את עולמו (כמו ראש הממשלה ושר הביטחון)

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    תנו לחלוץ ללכת הביתה, בשבילו ובשבילנו (ל''ת)

    מרחם עלינו, 03/09/06 19:10

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    רק חלוץ יחלץ אותנו והוא יהייה גם ראש ממשלה בעתיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רוני, 03/09/06 19:09

    הגב לתגובה זו

    • אמן ! אמן ! (ל''ת)

      אמן !, 03/09/06 20:36

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מילים אילו נכתבות בדם: חלוץ נכשלת עוף הביתה!

    לוחם-חוד החנית, 03/09/06 19:09

    חלוץ הוא מלח הארץ?? מלח הארץ לא מרוויח ממלחמה בזמן שחייליו נהרגים!! הוא אולי טייס טוב אבל מפקד גרוע. ההיתי שלךושה שבועות ולבוא ולומר שהמחאה שלנו היא על קבנוס או מים זה ספין מתועב מבית אולמרט וחלוץ. הטענה שלנו המילואימניקים היא שבעצם מינוי אדם שמעולם לא פיקד על חולית חי''ר או שיריון היא פשע! וחוסר ההבנה הזה עלה בחיי רבים. ראו את קורות הקרב בסלוקי ואז תוכלו להבין את גודל האסון. רק אדם שלא מבין כלום מהחיים שלו יעצור גדוד טנקים ויכריח אותם להישאר בשטח כברווזים במטווח. רק ניהול הקרב הזה גרם, צר לי לכתוב, לכ''כ הרבה קורבנות חינם. קורבנות מיותרים על מזבח הזחיחות והיהירות של חלוץ. עשרה ימים הוא הכריח אותנו להילחם בבינת ג'בייל ומארון א-ראס עם ידיים קשורות מאחור וסירב לפתוח את כל החזית. דבר שגרם לנו לא להביא לידי ביטוי על עליונותינו המספרית ונתן לאויב לרכז מאמץ בגזרה אחת. עזבו ימחי''ם ריקים או אוכל ומים, זה כישלון שלא בדרג רמטכ''ל. ניהול מלחמה עלוב, זה כן! ואחרי כל זה, ביום שאנחנו יוצאים מלבנון אנחנו מגלים שהאיש הזה הוא ספסר מלחמה! מלח הארץ עלללק. מי שפרסם את המודעה הזו צריך לא לצאת מהבית ולעשות עם עצמו בדיקה מקיפה בעיניין ארכיו! וזה כותב אח שכול.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    חננאל דיין

    מילאימניק לשעבר, 03/09/06 19:07

    החייל המצטיין שביום העצמאות סרב ללחוץ את ידו של הרמטכ''ל - הוא שגילה אומץ לב, והוכיח עד כמה ראוי הוא לאות הצטיינות. הוא ארץ ישראל היפה, והרמטכ''ל שהעניש אותו הוא ארץ ישראל המכוערת, רודפת הכבוד, והראויה לחרפה שהמיט עליה נסראללה. על הרמטכ''ל הזה היה ללכת לפני מלחמת הצפון, ואיש אינו שם לב לאזהרות יובל דיסקין על מה שעוללה ההתנתקות. גם שם, בדרום, עוד נקבל את התשלום המלא עבור אנשים יפים כחלוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    חלוץ רמטכ''ל ברוקר רדו ממנו תנו לו להריץ מניות (ל''ת)

    א, 03/09/06 19:05

    הגב לתגובה זו

    • הוא חרף את נפשו למען מדינת ישראל... והוא גם למד כלכלה. (ל''ת)

      ., 03/09/06 21:56

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    חלוץ הכי ישר!!! (ל''ת)

    עומרי שרון, 03/09/06 19:03

    הגב לתגובה זו

    • אביו סיכן את עצמו בקרב כמו חלוץ המוכשר. חוצפה. (ל''ת)

      ---, 03/09/06 20:37

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    חלוץ-חייל מס 1 בצהל

    מועלם עזרא, 03/09/06 19:00

    אני מצרף את הצדעתי לרמטכ''ל.ודי עם כל המלעיזים-אנחנו יורים לעצמנו ברגליים שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    חלוץ

    תמים, 03/09/06 18:59

    בין לוסטיג וחלוץ מקשרת הבורסה

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ארץ ישראל היפה?

    אבי גן-צבי, 03/09/06 18:56

    צריך להיות ציניקן וחסר לב לכנות את רמטכ''ל הגרוש כאיש ''ארץ ישראל היפה''. הוא עקר במו צבאו, באימוני אינדוקטרינציה, ובמדים חדשים-שחורים ומבריקים, גירוש יהודים מישובים בארץ ישראל, וזרק אותם לאשפתות, ולהשפלה. זו ארץ ישראל היפה? בושה לרמטכ''ל הזה ובושה לכותב לוסטיג. לך, לוסטיג, וקח עמך את הרמטכ''ל הזה, למקומות בהם נמצאים אנשי גוש קטיף - שהם באמת ארץ ישראל היפה, שכבר איננה.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אחרי מחשבות רבות,הניחו לחלוץ !

    בנצי, 03/09/06 18:56

    אחרי הכתבה של רון בן ישי שביקר בביירות ואחרי ששמעתי בערוץ 10 פרשנות מפיו על הביקור ותחושת התושבים בלבנון,רבותיי ניצחנו ! ועוד איך ניצחנו.היו הרבה פשלות קטנות על אי מוכנות של כמה יחידות אבל בסה''כ אחרי 4000 טילים אל מדינת ישראל ואחרי שנודע שהנזק בקרית שמונה היה הרבה פחות חמור ממה שדווח,כנראה שהאי ניצחון הוכרז ולא בצדק ע'י העיתונות. אבל במציאות ניצחנו ובגדול , לכן יש להתייחס בהרבה כבוד לרמטכלנו ואם הוא רואה שעליו להתפטר אני בטוח שיעשה את זה לכן תנו לוועדות בדיקה למינהן לעשות ולסיים את התחקירים ובנתיים לשאת על כפיים את הרמטכ'ל כי רבותיי ניצחנו!

    הגב לתגובה זו

    • צודק !!! גם רוב העם מבין את זה !!! (ל''ת)

      צח, 03/09/06 20:56

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    אינני יודע כמה מעסקיו של לוסטיג קשורים לצהל אבל לטעמי חלוץ הוא (ל''ת)

    הישראלי המכוער, 03/09/06 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אני בעד דן חלוץ !!!! (ל''ת)

    פיני, 03/09/06 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מה עם ההדלפה של הבנק-היא הרבה יותר חמורה והעתונאים כרגיל שותקים (ל''ת)

    מצאו ש.ג. נרגעו, 03/09/06 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הכתומים בטוחים שכל מה שזז זה עניינם וקשור אליהם (ל''ת)

    אוטיסטים, 03/09/06 18:44

    הגב לתגובה זו

    • כתבת בעצמך או שעזרו לך? (ל''ת)

      ס. פינלנדר, 03/09/06 20:44

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    לא לשפוט את האש הטוב ומכובד בהחלט.

    בוריס ד, 03/09/06 18:42

    אלא יש קריטריונים של בחירה מעמד לתפקיד רמטכ''ל, את הגורם העיקר זאת תועלת של מדינה.
    את הבעיה לא את האשיות, אלא ניסיון צבאי ויכולת לבחון נחון את הטקטיקה של לחימה ולגלות ארגון את הקרב נגד אויב על הקרקע, בשילוב עם כל מיני של צבא תוך ניצול טכנולוגיות לחימה חדישות ..

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לא ניתן לאולמרט להפיל את התיק על חלוץ (ל''ת)

    רמי, 03/09/06 18:41

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט כבר הפיל את התיק על חלוץ (ל''ת)

      מזרחן, 03/09/06 20:27

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט מושחת ונכלולי ! (ל''ת)

      פז, 03/09/06 20:32

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    כשדם החיילים נשפך הרמטכ''ל עוסק בבורסה . איך מרגשים משפחות החללים ? (ל''ת)

    אין תמיכה בחלוץ, 03/09/06 18:41

    הגב לתגובה זו

    • כבר הוכח, כי זה לא נכון! מדוע להטעות? הוא חרף את נפשו למען ישראל! (ל''ת)

      _______________, 03/09/06 20:30

      הגב לתגובה זו

      • לא הוכח ''שלא נכון'', להיפך, בעצמו טען שלא ידע שיש מלחמה, בזמן שמכר (ל''ת)

        ואני טוענים:, 03/09/06 21:24

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    חבר באיגוד הטייחים !!!

    יאיר ל, 03/09/06 18:32

    אלו מפרסם המודעה היה באמת מאמין שלרמטכ''ל נגרם עוול, היה עליו לתמוך בהקמת וועדת חקירה, אשר לפי אמונתו הייתה מזכה את הרמטכ''ל.

    אבל ''להתקומם'' נגד ''משפט שדה'' כאשר הממשלה הקימה וועדות טיוח, זו צביעות ורשעות.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    איך כותבים? ''חלוץ'' או ''כלוץ''?

    שקנאי מזו*ן, 03/09/06 18:32

    אני מבולבל כי ברדיו אני שומע כל הזמן ''כלוץ'', אבל פה כותבים ''חלוץ''.

    מישהו יחול להסביר לי מה הכתיב הנכון? ומה מקור הבלבול?

    תודה!

    הגב לתגובה זו

    • קוטבים ''חלוץ''

      מזרחן, 03/09/06 20:39

      תכלוץ עת החרא מהעוזניים שלח יא אהבל עז תשמא יוטר תוב.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    חלוץ. כולנו איתך. ולא ניתן

    אוהבים את חלוץ, 03/09/06 18:29

    שיקרה מה שקרה לדדו!!!!

    מחזיקים אותך!!!!ואוהבים אותך...

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    גם אני בעד ואמרתי זאת בסוף המלחמה. האיש אתיר זכויות. מחילה מהאיש. (ל''ת)

    דודי, 03/09/06 18:29

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חלוץ הוא ישראל היפה של העדפת מניות על חיי לוחמיו (ל''ת)

    משקיע, 03/09/06 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מנכה צ.ה.ל. לנכה צ.ה.ל.

    יצחק, 03/09/06 18:23

    אין לי מושג ממה נפצעת אבל אני גכה ממלחמת יו''כ 85% ניכות וחושב שאין מקום לדן חלוץ בלשכת הרמטכ''ל , אמנם אין לי כסף למודעה אבל פה אני מעונין להגיב, א. איש ח''א לא מתאים לנהל את צהל, ולכן צריך למנוע את המחדל הקרוב מאוד ולשים רמטכל לא פוליטי ומחילות השדה. ב. מלח הארץ איננו קונה ומוכר מניות ביום קרב שמתפתח למלחמה במיוחד כשהוא משמש רמטכל, ואל תתהדר עם פציעתך שאנני יודע עדיין אם היא פציעה קרבית, כדי להחליש את הטענות הצודקות של עם ישראל, נגד רמטכל פוליטי.

    הגב לתגובה זו

    • יצחק, תרגיע ! היום כל קוץ פרח

      ##חיל ג'ובניק##, 03/09/06 19:30

      אם חלוץ א''י היפה
      אז יש הרבה מה לנקות.
      אז נכים ולא נכים ג'ובניקים וקרביים
      לעבודה או לעבדון

      הגב לתגובה זו

    • אדיוט

      פז, 03/09/06 19:48

      מה זה חשוב ממה הוא נפצע? מי מתהדר בנכותו? מה אתה משחק באחוזים? אני מתנצל אני רק 47% איזה חמור הייתי. הייתי צריך לחטוף כדור גם בראש, היד והרגל לא מספיקים. מה אתה יודע מה היה שם? מי אתה בכלל שתעביר ביקורת, ממתי אחוזי נכות מקנים זכויות שיפוט? די כבר עם הגועל נפש!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    תנו לחלוץ שקט לעבוד לתחקר ולשפר מייד

    יוסי, 03/09/06 18:22

    אל לנו לתת לחלוץ שבב של אפשרות שיעזוב, במלחמה הזו ניצחנו ובגדול, ימים יגידו.
    יחד עם זאת צריך לתחקר וזה חלוץ יעשה וישפר הכי טוב.
    הוא ארץ ישראל היפה, והתקשורת זה ארץ ישראל המגעילה.
    העמדה לדין את התקשורת ולא את חלוץ
    אוהבים אותך חלוץ

    הגב לתגובה זו

    • חלוץ צריך ללכת הביתה.די לליקוקים (ל''ת)

      לקקן, 03/09/06 18:54

      הגב לתגובה זו

    • מה לשפר ?! הרי הוא היה סגן הרמטכ''ל כמה שנים

      חבל על הזמן, 03/09/06 19:52

      ושנה רמטכ''ל,ומתוקף כך הוא אמור וחייב היה לדעת את מצבו האמיתי של צה''ל כמו גם את האוייב שמולו,כשלכל ברור הכישלון-צריכה להיראות גם ''לקיחת האחריות'',את התיחקור והשיפור יעשו אחרים טוב יותר... בימים הראשונים של המלחמה הוא עוד התפאר בשחצנות אופיינית שהניצחון כבר הושג... וההמשך ידוע.

      הגב לתגובה זו

    • רוב העם השקט עם חלוץ. הכתומים ''מתפרעים'' באינטרנט... (ל''ת)

      X, 03/09/06 21:21

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    חלוץ העם איתך ! העיתונאים השפנים אוכלים את הכובע אחרי תוצאות המלחמ (ל''ת)

    עפרי, 03/09/06 18:21

    הגב לתגובה זו

    • סליחה, רוב העם ממש לא עם חלוץ (ל''ת)

      העם, 03/09/06 19:11

      הגב לתגובה זו

      • רוב העם תומך בחלוץ ! (ל''ת)

        ===, 03/09/06 20:54

        הגב לתגובה זו

    • לוסטיג ועפרי,זה שאתם נכים ומוגבלים לא הופכת את דעתכם לאמיתית!!!!!!! (ל''ת)

      ירדנה, 03/09/06 19:25

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הרשו ל-''רנטכ''ל המחדל'' להשלים מלאכתו !!! (ל''ת)

    לחיסול צהל, 03/09/06 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בסדר אבל שילך (ל''ת)

    חלוץ בחוץ, 03/09/06 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ומה עם המניות? גם בזה אתה תומך? (ל''ת)

    מי אתה?, 03/09/06 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לוסטיג יה לקק

    גולן, 03/09/06 18:14

    פתאום קם אדם אחד במדינה ומסיבה לא ברורה (על אף שמדובר בנכה צה''ל), בוחר להגן על האיש היהיר הזה.
    מתעלם מן הפשע של כנופית חוואי הפשע וגורס מה שגורס.
    עם כל הכבוד לך אדון לוסטיג, כשאתה מקבל בפאב תפקיד מעומרי הנוכל ואתה יודע שמעולם לא הזזת כוחות בסדר גודל של כיתה שלא נדבר אוגדה...איך נקרא לך?
    לוסטיג הלקקן!

    הגב לתגובה זו

    • לוסטיג-מי גייס אותך בחיל האוויר למען המודעה???? (ל''ת)

      משה, 03/09/06 20:08

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    חלוץ אל תתבזה יותר תתפטר

    אביב ישראלי, 03/09/06 18:14

    אין ספק שחלוץ הוא איש אשכולות. אבא טוב לילדיו, סבא מצויין לנכדיו. הוא אפילו היה מפקד חיל האוויר הטוב ביותר שהיה לנו. בקיצור אדם כמעט מושלם.
    אמרתי ''כמעט'', משום שחלוץ לא יכול יותר להיות רמטכ''ל. זאת לא השערה או הערכה, זאת עובדה! כולם ראו את זה.

    חלוץ לא אשם בכשלונו. האשמה מוטלת לפתחו של עומרי שרון. שרון (האב) מינה את חלוץ משום שעומרי המליץ עליו ומשום ששרון חשב בליבו ''אם תהיה מלחמה אני אנהל אותה בלאו הכי''.
    אגב, אותה מחשבה עברה לו בראש כאשר מינה את הלא יוצלח הזה אולמרט לממלא מקום ראש ממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא קשור לא''י היפה או לא. שיעשה את העבודה או שיתפטר, בלי פוליטיקה. (ל''ת)

    רון, 03/09/06 18:13

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    חלוץ ארץ ישראל היפה נכון - רמטכ''ל ככה ככה (ל''ת)

    מה שכן כן, 03/09/06 18:13

    הגב לתגובה זו

    • ככה ככה?הדפוק ביותר שידע עמינו מאז קיומו!(חוץ מלגרש יהודים כמובן) (ל''ת)

      נמרוד, 03/09/06 19:27

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    תודה לך, כולנו איתך. מצדיע לרמטכ''ל (ל''ת)

    מ''פ במילואים, 03/09/06 18:13

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אז מה ?

    ישראלי, 03/09/06 18:11

    אף אחד לא מערער על היותו פטריוט
    מפקד חיל האויר מעולה , אדם טוב לב, ושהוא תרם למדינה המון.
    מר לוסטיג היקר ! כנראה נשתבשה דעתך והכנסת מושגים שאינם קשורים לענין. ישנם אנשים שהצלחתם אדירה, עד גבול מסוים ומעבר לכך הם לא יודעים, או בעלי אורנטציה שונה
    ועל כן צריך להחליפם.
    חלוץ מונה , כנראה , לא בגלל התאמתו המלאה לתפקיד, אלא בגלל מוצאו . מי שאשם בכך הוא מופז שאותו היו צרכים להעיף מכל המערכות ואולי אף להעמידו למשפט.
    הוא המנובל שניהל את הצבא במשך השנים האחרונות וכך אנו נראים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    משפט שדה לדן חלוץ

    ניב עמית, 03/09/06 18:11

    אני מצטרף ברצון ואהבה לכל אותם הקוראים להפסיק את מסע ההכפשות נגד הרמט''ל דן חלוץ.

    מלח הארץ, יקיר בניה, אדם שהקריב את חייו הפרטיים למען המדינה ואזרחיה.

    רדו ממנו!!! הוא טהוא וצח כשלג. נראה אתכם כל המלעיזים וחורצי דין לפני משפט להיותולו לחמש דקות בנעליו.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מעניין כמה מכרזים צבאיים נתפרו למידותיו של לוסטיג... (ל''ת)

    חד גדייא, 03/09/06 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    די, די, לפחות אחריות הוא צריך לקבל לא?

    עופר, 03/09/06 18:05

    אלפי סמלים, טוראים, ורבי סמלים הם ארץ ישראל היפה.
    כל האלופים - הביתה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חלוץ אולי הישראלי היפה אבל רמטכ''ל דפוק (ל''ת)

    1, 03/09/06 18:03

    הגב לתגובה זו

    • הדעה של נכה צהל בגופו (וגם בנפשו) לא חשובה יותר מדעה של כל אזרח אחר (ל''ת)

      יפית, 03/09/06 19:24

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אז שמחה לוסטיג ורני רהב חתמו

    מאיה, 03/09/06 18:03

    הרמטכל אינו זקוק למליצי יושר. מי שקיבל את התבטאותו שכאשר הוא משליך פצצה במשקל טון על אנשים חפים מפשע הוא מרגיש רק מכה קלה בכנף המטוס יודע עם מי יש לנו עסק. בעיני זו לא ארץ ישראל היפה. מדינת חוק, כארהב למשל, זקוקה לתליין, בקליפורניה, טקסס או פלורידה. התליין מבצע עבודה חשובה בשם החוק, אך בינינו איזו אישה רוצה להתחתן עם תליין?

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה אף אחד לא לוקח אחריות על הכישלון? (ל''ת)

    חלוץ בסדר, 03/09/06 18:03

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    האם כך היית מתיחס למנהל שהיה מפסיד לך את כל הכסף............. (ל''ת)

    לחץ, 03/09/06 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    טוב שהוא עשיר......

    ד''ר מ. נ. תח, 03/09/06 17:59

    כי ניתוח להפרדת לשונו מו התחת של חלוץ יעלה הרבה כסף !

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הקמפיין מתחיל לעבוד

    עוזי ארד, 03/09/06 17:58

    אז ככה זה עובד במדינה , קודם אתה עושה פאדיחות , אח''כ יש רצון לוועדת חקירה , ופתרון הקסם - יועצי תדמית ויחצ''נים למיניהם .
    אחרי כתבה מלוקקת בידיעות של סבר פלוצקר , מגיעה המודעה הזו .
    אפילו חלוץ אמר שהוא טעה ועל טעויות של רמטכ''ל משלמים בחיי חיילים לצערנו . אז אפשר להסיק מסקנות במקום לטייח ולכסות

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    רמטכ''ל מכהן

    יהושע, 03/09/06 17:58

    כנכה צה''ל אני תומך בכל
    הכתבה הנ''ל ומאמין שנכי צה''ל
    רבים תומכים ברמטכ''ל המכהן
    חזק ואמץ .
    דן חלוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חלוץ גרש אותי מביתי שבארץ ישראל היפה. (ל''ת)

    יוסי הכתום, 03/09/06 17:55

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אבל תעזוב אותו מסכן הוא כבר קיבל את עונשו!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

      ירוקה, 03/09/06 19:28

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לחלוץ.

    מיכל, 03/09/06 17:55

    המשך לצעוד למרות כל מחרחרי המלחמה והשמאל הקיצוני.

    מרבית העם תומך בך.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כול הכבוד, דני הנה לך יהודי מכובד, שחושב חכם

    דוד, 03/09/06 17:55

    אדם מעורך מהשמים אתה דני תמשיך ככה , ישר כוח!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מילה טובה לא מזיקה

    זיו, 03/09/06 17:54

    כל כבוד תתחילו לפרגן ולהעריך אדם גדול

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כל הכבוד. חריצת דין מתלהמת היא בושה

    תומכת, 03/09/06 17:53

    והאיש הוא מלח הארץ. הלוואי עוד עשרות מאות ואלפים כמותו.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אל תעשו לחלוץ מה שעשינו לדדו (ל''ת)

    בועז, 03/09/06 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הרבה מים זרמו בירדן מאז שצה''ל היה ''ארץ ישראל היפה''

    מוטי שחר, 03/09/06 17:53

    פעם צה''ל היה נווה מדבר, שמורת טבע ודוגמא ומופת למערכת נטולת פניות וחדורת שליחות לאומית.
    בצה''ל של היום הנורמות השתנו:
    - הרמטכ''ל התמנה לתפקידו כידוע על בסיס זה שקודמו לא אהב (בלשון המעטה) את ההתנתקות. הוא לא מונה בגלל יכולותיו הטרומיות אלא סגולותיו הפוליטיות.
    - הרמטכ''ל תקף את האמירה ''לא נשכח ולא נסלח'' רק כאשר גופי ימין השתמשו בה בהקשר להתנתקות, זאת כעשר שנים אחרי שהשמאל השתמש בה בהקשר לרצח רבין ז''ל.
    - בחיל האויר של היום טייס כבר לא אמוםן על אמירת אמת בתחקיר. בעדויות חיילים שהיו בלבנון מצאנו מקרים בהם טייסים פספסו את המטרה אך דיווחו שהיא הושמדה !!!
    - צה''ל של היום אינו צבא העם. בואו לא נרחיב בהקשר זה יתר על מה שכבר פורסם גם בהקשר לאחוז המתגייסים בכלל בכל מגזר וגם ביחס למתגייסים לשרות קרבי.

    אז מה הפלא שכשהרמטכ''ל פוליטי והצבא צבוע בגוון כתמתם חלוץ וצבאו חוטפים בראש?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אסור לחלוץ להיתפטר !

    חלי, 03/09/06 17:51

    לא היה מפקד כזה ולא יהיה אדם מעולה וראוי לכל הערכה כמו רא''ל דן חלוץ!

    הגב לתגובה זו

    • קצת הגזמת. אני מקווה שאתה לא מאמין בזה! (ל''ת)

      בואש,, 03/09/06 18:52

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אב שכול - תומך בחלוץ

    שמואל אגבר, 03/09/06 17:51

    כאשר אצבע אחת מופנת באשמה כלפי חלוץ הארבע אצבעות המאשימות האחרות מופנות אלינו.
    רותם, נהרג בתאונת אימונים ב- 15 בפברואר 1999. היה על מי ועל שום מה לכעוס.....העולם שתק ורק אנחנו בני המשפחה סבלנו.
    היום, קיבלנו מדינה משוחרר מעול החיזבלה. האויב הובס והורחק מעבר לגבולות המדינה אז מה לנו כי נליו?.
    למה חלוץ אשם כי לא היה קבנוס? כי השטח ההרי הפריע לפנות פצועים? כי ככה זה? כי נולדנו רק להקיז דם. להאשים אחרים ולא את עצמנו. אנחנו כולנו צדיקים תמימים. מה לנו כי נלין. אנחנו דור תש''ח תמימים וברים. אפוא היינו כל השנים? למה לא יצאנו ממחילותינו? למה סגדנו לסיר הבשר? מי מתנדב? מי תורם? מי מתגייס למען החברה? מי תורם מעצמו לזולת?
    אה, צריך לפטר את חלוץ!!! הוא הקורבן שלנו.... תתבישו לכם.....תנו לנו להרים ראש ולומר כי ניצחנו. תנו לנו להביט ישר בעיניים של נסרלה ולומר לו לעולם לא תנצח תמיד תהייה מובס.
    שמואל אגבר (אבא של רותם)

    הגב לתגובה זו

    • את כל הבעיות שציינת יש להפנות לחלוץ ולמדינאים שלנו!

      חלוץ אשם, 03/09/06 19:04

      ראשית כל, החיזבאללה לא הובס ועול החיזבאללה בהחלט קיים אלא שהוא ב pause לזמן מה...
      לעצם העניין, חלוץ אשם כי הוא לא דאג לכך שבעת הלחימה יהיה כל לוחם את היכולת לאכול ולשתות. זה תפקידו ולא יכול להיות שתישמענה אמירות: ''נו טוב, שהחיילים יסתדרו כבר''. כשאין ערוץ תספוקת לרוב החיילים ופינוי פצועים מתעכב שעות ארוכות עד שהם שובקים חיים - זהו דגל שאומר למפקד הצבא: יאללה לך הביתה.
      מי מתנדב? מי תורם? אתה שואל. ואני אומר: מי יתנדב לצבא שראשיו עסוקים בפוליטיקה ובהתקוטטות בינם לבין עצמם ודוחפים עצמם לויכוחים פ-ו-ל-י-ט-י-י-ם?
      מי יתנדב לצה''ל כשראשי המדינה כולם טוחנים במוח שהחזרת שטחים היא היא הערובה לבטחוננו ושחיילי צה''ל לא נהרגים על הגנת המולדת אלא על הגנת המתנחלים (מה שהוכח במלחמה האחרונה דווקא כלא מדוייק, ב under statement).
      מי יתנדב לצבא כשכל בני משפחת ראש הממשלה או מתחמקים משרות, או מפגינים כנגד צה''ל והרמטכ''ל או עומדים במשמרות כנגד חיילי צה''ל במחסומים?
      חלוץ הוא לא הקורבן שלנו והוא גם לא היחיד שצריך לעוף לכל הרוחות ויפה שעה אחת קודם. חבל לחכות לעימות
      הבא בו נסכן את עתידה של מדינת ישראל רק משום שחקירת העימות הנוכחי מתמסמסת.

      הגב לתגובה זו

    • צר לי מכל הלב בנך,ולוואי היית צודק אך אתה טועה,כי בגלל חלוץ הפסדנו! (ל''ת)

      פנינה, 03/09/06 19:45

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    כל הכבוד לדן חלוץ מה אתם רוצים ממנו

    תלם אהרון, 03/09/06 17:50

    אתם צריכים לחפש את עמיר פרץ ועוד יותר את ראש הממשלה אהוד אולמרטשני הגיגני ם הם האחראים הגדולים של המלחמה גם בצפון וגם בדרום ,הם שניהם ילדיו הבלתי חוקיים של שרון הגדול והרחב מה לעשות עכשיו הוא שוכב ללוא נוע ,המיסכן אצבע אלוהים שילמה לו כבר .

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חלוץ. אחד מגיבורי ישראל. (ל''ת)

    יערה, 03/09/06 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל הכבוד על היוזמה !!!

    צ______________, 03/09/06 17:48

    קשה לי להבין את המשמיצים.
    הרי הם משחקים לאויבנו.
    אני חושב שזה פוגע בחוסנו של העם שלנו.
    עלינו להתאחד ולבדוק בציציות למען העתיד.
    ולא לעשות הכל למען האגו ולמען האינטרסים האישים.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תנועות המחאה דועכות

    טוביה, 03/09/06 17:47

    למה העיתונות מעצימה את המחאה ולא מדווחת שכל תנועות המחאה למיניהן נגד אולמרט, פרץ וחלוץ נמצאות בדעיכה מוחלטת ולמעט מפגינים מקצועיים (הג'ינג'י וחבורתו הילדותים) וכמה מילואימניקים אפרוריים שמתלהבים מהפרסום לו הם פתאום זוכים כל תנועת המחאה גוססת.

    הגב לתגובה זו

    • אי נחת גוברת

      אריק, 03/09/06 18:48

      אי הנחת בציבור מההנהגה זאת עובדה מוגמרת. רק היאוש הטוטלי מהמערכת עוצרת את היציאה לרחוב.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ישראל ''היפה'' יודעת לקחת אחריות !!!

    לא מקורב., 03/09/06 17:46

    בלי ועדות ,בלי רמזים,בלי הפגנות
    להודות בטעויות לקחת אחריות ולפנות את התפקיד !!
    זאת ישראל ''היפה''

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    דן חלול גורודיש מחכה לך

    גד, 03/09/06 17:46

    האיש הזה הטיף ל''אפס תקלות ''
    ולאחריות פיקודית...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    המודעה הרעידה לי את הכנף. - חלוץ משלם את פשע הגירוש.

    יהודי, 03/09/06 17:45

    חלוץ יעוף הביתה ככה זה כשנוגעים בא''י הארץ מקיאה אותך.
    חלוץ פשע נגד העםהיהודי וצריך לשלם את המחיר.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל הכבוד, ירבו כמותך! אולמרט הביתה! (ל''ת)

    רומי, 03/09/06 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    דן חלוץ איבד את הלגטימיות בעיני. מלח הארץ?הגזמת

    מעלות, 03/09/06 17:44

    יתכן והוא מומחה במאבקים נגד אחיו ועל כן נשחק ושכח את מקומו כשהיה צריך לבצע מהלך צבאי ולנצח את אויבינו.
    הוא שם את ישראל לצחוק.
    ברגישות ובנחישות.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    סוף סוף מישהוא שפוי

    גדי, 03/09/06 17:43

    בשעה טובה מר לוסטיג סוף סוף שומעים דעה אחרת אשר שוניה מכמה קצינים שמיכוון שלא תיפקדו כמושצריך במלחמה הם מנסים לזרוק הבוץ על חלוץ אני איתך ומאחוריך לאורך כל הדרך יישר כוח

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל הכבוד לאיש

    דוד, 03/09/06 17:41

    חלוץ הרי אכל משהכינו קודמיו... כעת גילינו (וגם הוא גילה) את האמת המרה. תנו לו לתקן! לא להפריע!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    צודק! צודק! צודק! אין מה להוסיף! (ל''ת)

    רועי, 03/09/06 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אתה לא אשם קיבלת שר בטחון-רע ולכן תלחם על האמת שלך (ל''ת)

    מחזקים אותך, 03/09/06 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    '' החברה'' מגינים על אנ''ש...

    לא נאיבי, 03/09/06 17:35

    עצוב מאד אם הגענו למצב הבילתי נסבל הזה בו ראש הפירמידה מסרב לקחת אחריות וללכת,והחברה ( שאותם הוא קידם) יוצאים להגנתו ולעזאזל המדינה...

    מעניין כמה אנשים יתגייסו בעתיד בצו 8 .....
    ( לפי הסביבה הקרובה שלי לצהל צפויה הפתעה רבתי...)

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם אנחנו כבר לא מכירים אותו ולכן שיילך הביתה! (ל''ת)

    גד, 03/09/06 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא רק במילואים, גם בסדיר

    QWERTY, 03/09/06 17:30

    גם בסדיר איבדו אמון בדרג הצבאי הגבוה, ובדרג המדיני.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אין לנו דבר עם דן חלוץ! יש לנו טענות לרמטכ''ל חלוץ!

    אריק, 03/09/06 17:29

    אין לנו כל טענות ברמה האישית לדן חלוץ כאדם. אנו גם מלאי הוקרה לאדם ששירת את מולדתו כל חייו הבוגרים! אבל כשקצין מתמנה לרמטכ''ל, מוטלות עליו חובות ואחריות לגורל המדינה ולחיי חייליו. בחובה זו הוא לא עמד! הצבא עליו הוא מפקד נתפס בלתי מוכן בעליל. משפחות איבדו את יקריהם כתוצאה מכך! לכן חלוץ הרמטכ''ל צריך להסיק מסקנות ללא כל קשר להערכתנו לחלוץ האדם!

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      צודק, 03/09/06 18:20

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אם זו ישראל היפה - אני מעדיף את ישראל המכוערת... (ל''ת)

    נתי, 03/09/06 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הרמטכל הוא מלח הארץ.

    יוסף, 03/09/06 17:27

    לכל המשמיצים .אני משפחה שכולה מבקש מכל המשמיצים להרגע הלוואי שיהיו לנו הרבה אנשים כמו הרמטכל.איש שמייצג עבור משפחתי את היהודי הגאה וחושב שנצחנו בצורה מוחצת את המלחמה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • לקרוא ולא להאמין. (ל''ת)

      קוראת, 03/09/06 18:36

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    א''י מזמן לא יפה כנ''ל חלוץ

    שי, 03/09/06 17:25

    חלוץ צריך לעוף ובטיל - כמו שהוא יודע לאור כל המחדלים.
    הגיע הזמן שגם הקודקוד יקח אחריות ולא רק הש.ג.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אם רני רהב תומך בו-אז הוא אשם! (ל''ת)

    רועי לרנר, 03/09/06 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    חלוץ הוא פרסי אחרכך רמטכל, נו,, למה אתם מצפים (ל''ת)

    AmiHud, 03/09/06 17:12

    הגב לתגובה זו

    • חלוץ הוא יהודי ממוצא עיראקי ופרסי. הוא איכותי ואינטליגנטי ! (ל''ת)

      _, 03/09/06 19:46

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    סוף כל סוף,ארץ ישראל היפה,מרימה ראש מתוך המדנה הביבית פינקלשטיינית.

    יגאל כהן, 03/09/06 17:08

    ביבי ופינקלשטיין הביאו עלינו את השיטה של ''לחם ושעשועים'' לאספסוף.
    והם מספקים לאספסוף את טובי בנינו כגלדיאטורים.
    ביבי והכיזבאללה שלו,(בשליחות מפורשת של נצ'ראללה וביבי)הם שמסיתים את הסמרטוטנים,
    כלבי השמירה של הדמוכ'רטיה.
    והתשקורת,שוב זנתה לקרוק ולספינים שלו.
    ובסילוק הקרוק וריסוק הליקוק ננוחם.
    ותודה לך אחינו.
    ירבו כמותך בישראל.
    אשריכם ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • מה עובר עליך? זה מפחיד. בבקשה תיקח את הכדורים שלך בפעם הבאה... (ל''ת)

      אזרח חרד, 03/09/06 18:36

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מוזר הקמפיין הפרו חלוץ הזה

    רונן, 03/09/06 17:04

    פתאום אחרי שתיקה ארוכה, במקביל בכל אמצעי התקשורת (יענו לא מתואם) יש קמפיין בעד חלוץ. אנשי עסקים שלא קשורים, עיתונאים לא מקורבים אלק.. הוא כלכך פוליטיקאי האיש הזה שבלי קשר למלחמה הוא צריך ללכת.

    הגב לתגובה זו

    • רונן תישאר בארה''ב . אנחנו נלחמים בשביל א''י היפה , לא בשבילך (ל''ת)

      סמי בן טובים, 03/09/06 18:21

      הגב לתגובה זו

      • רונן, תשובה ענינית אין לך

        אילן, 03/09/06 19:29

        ארץ ישראל לא יפה. מאות אלפי דונמים עלו באש
        ומליון וחצי עצים נישרפו על מה אתה מדבר?
        חלוץ לא הולך הביתה בגלל אפקט הדומינו שיגרור
        לאולמרט ופרץ גם ללכת הביתה.
        חלוץ לא תיפקד במילחמה, נקודה.

        הגב לתגובה זו

        • חלוץ היה קרן האור הכמעט יחידה מול הדרג הפוליטי הלא מקצועי. כל הכבוד (ל''ת)

          אייל, 03/09/06 21:13

          הגב לתגובה זו

    • שקט רונן. מי שלא גר כאן, שותק. זה המחיר, אדוני. (ל''ת)

      רלי, 03/09/06 19:53

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    דן הינו מוכשר, איכותי והגון !!! (ל''ת)

    ., 03/09/06 17:01

    הגב לתגובה זו