• 82.

    פרץ, לך הביתה, לך פרץ, לך, לך (ל''ת)

    לא אשכנזי, 31/08/06 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ואיך בעלי חוסר ניסיון לוקחים לעצמם את תיק הביטחון באמת איך (ל''ת)

    זה ירשם, 31/08/06 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ובכן אשכנזים, מה הוא אמר לא בסדר ?

    לוזון ארז, 31/08/06 12:49

    שהוא מצא צבא שהשקר הוא נר לרגליו ? שהאלופים שבו מתענינים אצל מי מהם הלקה מבריקה יותר בציפורניים, שהאוגדונרים אינם מסוגלים לפקד על כיתה ומישהוא מינה אותם לפקד על אוגדה.

    מה יכול היה לעשות מלבד לעודד את החיילים והקצינים הזוטרים שהכל מונח על כתפיהם.

    הוא הפנה אותנו למי שתיפחו סיסמאות חלולות בצבא, קטן וחכם, בו אלוף מרוויח פי שניים ממקבילו האמריקני.

    מה הוא אשם שמופז, זה שחליק מדליות על ביצוע בריחה מבוהלת מלבנון, שנה לפני שצהל נכנס למבצ חומת מגן כמעט התפרקה המדינה לולי 2-3 חטיבות חיר של חברה שהם ילדים
    אןלי 3-4 חיילים קיימו את המדינה על גבם, כשאלופי חיל האוויר ואלופי הלקה בציפורניים מאבדים עשתונות.

    אז ל מופז ברק ושחק אתם נותנים קרדית ?

    פרץ מתנהג כמו גבר,

    ועדיף אחד כמוהו שלא יתן שיתחנו אותו במיים שוב

    הרי על היהודים כ שפרץ שר הבטחון, החיזבלה אומר שהיהודים השתגעו, גם האירנים אומרים עלינו האוייב המשוגע.

    רק בשביל לשמוע את זה פרץ ראוי לצל''ש..

    מעבר לכל הכישלונות של הצבא.

    בגדול, ממש ממש בגדול.

    האמירה הזאת שהיהודים השתגעו ונוהגים כמו משוגעים.

    זה אמא של כל ההרתעות.

    אז פרץ אל תקשיב לכל האשכנזים האלה שמייללים. הם בסך הכל מחפשים את מנת הגעפילטעלך שלהפ.

    אבל לך דבר עם אשכנזים,

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אנחנו איתך, ועד העובדים של רשות שדות התעופה (ל''ת)

    פנחס עידן, 31/08/06 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מורשת בעלי הנסיון, עליה שש עמיר פרץ כמוצא שלל רב

    גירוש יהודים, 31/08/06 12:15

    ביום 23.8.2004 מספרת מירב לוי ב-nfc: ''גם חבר הכנסת יוסי שריד (יחד) תקף בחריפות את שר הביטחון, שאול מופז, וכינה אותו ''משת''פ של המתנחלים''. לדבריו, המאחזים הלא-חוקיים לא יכלו לקום ללא שיתוף פעולה של מערכת הביטחון''.
    וזאת לאחר הדברים הבאים, כמובא שם: ''שר הביטחון, שאול מופז, מציע לפנות את ההתנחלויות מרצועת עזה ומצפון השומרון ''במכה אחת'', ולא בשלבים שכל אחד מהם יהא טעון אישור של הממשלה, כפי שהוחלט. כמו כן הודיע מופז, כי צה''ל הוא שיבצע את מהלכי ההינתקות ולא המשטרה.

    מופז אמר דברים אלה בישיבת ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, שבה השתתף. לדבריו, יש להשאיר למשטרה את השיטור: טיפול באזרחים שיפריעו לביצוע החלטות הממשלה.

    מופז מציע לגייס חיילי מילואים שיחליפו חיילי סדיר - כדי שאלה האחרונים יבצעו את פינוי האזרחים. חיילי מג''ב ייתנו מענה היקפי, אמר, ויישמרו על השטח מפני גורמים עוינים. מופז הסביר לחברי הוועדה, כי המלצת צה''ל התקבלה לאחר התייעצויות שהתקיימו....''
    יושבת ועדת חוץ ובטחון במדינת היהודים ודנה בדרך היעילה ביותר להכות ביהודים ולקדם את תכנית השלבים הערבית לחיסול ישראל, בלי להתאמץ, כלומר לחסוך את המאמצים מן האויב. לרוצחים השאירו את ביצוען של שתי משימות בלבד, וגם שילמו תמורתן – שריפת בתי הכנסת ופינוי ההריסות....

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    כווווולם ידעו מה קורה, אבל הכי חשוב היה לגרש את היהודים מארץ ישראל

    ההוכחה בחלון, 31/08/06 12:12

    הדברים הבאים נכתבו ב-18.5.2005:
    ''מאז נסוג צה''ל מלבנון, לא חדלו פעולות האיבה בגבול הצפון, חיזבאללה לא הניח את נשקו, וההתפרצויות האלימות מעת לעת גבו מחיר דמים כבד, הרוגים ופצועים, חיילים כאזרחים. בשלב זה אני גם מתקשה לאמוד את השפעת הנסיגה החד צדדית מלבנון על התעוררותה של האינתיפאדה השנייה. הפלסטינים, מצידם, טוענים בעקשנות שההתקפלות הישראלית בדרום לבנון היא שהשיבה רוח גדולה במפרשי ההתנגדות הפלסטינית, מתוך הערכה שאם ניתן ''לקפל'' את ישראל, ולאלץ אותה לסגת במקום אחד, למה לא ניתן באותה מידה לדחוף אותה החוצה במקום אחר.
    קשה לי לפסוק, ושאלת ההשפעה וההשראה תישאר לפי שעה פתוחה עד שנדע ונבין יותר. ובכלל, הרושם הוא ש''המבחן הלבנוני'' איננו מאחורינו, והוא עדיין לפנינו. איש לא יסתכן עוד בנבואה מה יילד יום, אבל היום יכול ללדת מציאות רגועה באופן יחסי, כשם שהוא יכול ללדת פורענות. צבא לבנון לא ירד עד כה לתפוס את עמדותיו בדרום המדינה, האזור כולו הוא עדיין ''ארץ החיזבאללה'', והארגון המסוכן ערוך על קו הגבול, מצויד וחמוש מכף רגל ועד ראש. לרשותו עומדים היום אמצעי לחימה שלא היו לו לפנים, הטווחים ארוכים יותר והאיומים חריפים יותר''.
    דברים אלה נכתבו על ידי חבר וועדת חוץ ובטחון, יוסי שריד, חבר בסיעת יח''ד, מיסודו של איש מחתרת אוסלו יוסי ביילין, מגדולי הפושעים נגד העם היהודי מאז היותו ועד עצם הימים האלה.
    אם יוסי שריד ידע את כל הנ''ל, ידעה זאת גם כל צמרת ההנהגה במדינת ישראל, וידעו זאת כל שירותי הבטחון, המעבירים את המידע הזה לוועדת החוץ והבטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    פרץ לא משלמו אלא מתבוסה עכשיו המתועבים (ל''ת)

    לסלק אותו, 31/08/06 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אדם שבא מרקע חברתי הסתדרותי - לא יכול להיות מוסמך על רקע צבאי (ל''ת)

    כל אחד, 31/08/06 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    שר ביטחון צריך לבוא עם רקע צבאי עשיר - עכשו כולם הבינו שזה לא

    משחק, 31/08/06 10:55

    אולמרט רצה להקים קואליציה בכל מחיר. הוא בא מתוך זה שלתפוס כיסא זה מה שחשוב. אולמרט העונש ששרון השאיר לנו. ואתה העונש שאולמרט נתן לנו. בעבור כל מנה אנחנו משלמים את המחיר. מחיר התהילה שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    להיות שר ביטחון זאת אחריות גדולה מאוד במיוחד במדינה כמו שלנו (ל''ת)

    אולמרט, 31/08/06 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כל כל מגוחך-את זה תסביר לנסרללה-שלא ישכח את אמיר פרץ (ל''ת)

    מגוחך תירוץ קלו, 31/08/06 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אי ידעת החוק אינה פוטרת מעונש-לכן אתה אשם ואתה צריך ללכת (ל''ת)

    צדק, 31/08/06 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    כמו חתול דופק ובוכה-זה לא ילך-אסור לקחת תיק גדול שאינך בקיא בו (ל''ת)

    לקחת בטחון-תשלם, 31/08/06 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אתה צודק - אבל למה אתה הסכמת לקחת תיק שאין לך ידע בו (ל''ת)

    מה זה, 31/08/06 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ואת זה דווקא אהבת! השאירו לך גם משהו כייפי

    אתה פושע מלחמה, 31/08/06 10:04

    ב- 18 במאי, 2006, חתם שר הבטחון עמיר פרץ, תחת הנחייתו של ראש הממשלה אולמרט, על צווי פינוי עבור 12 מאחזים בגדה המערבית, ובכך חידש את צו הפינוי לתקופת הממשלה החדשה ואיפשר את פינויים המיידי של 12 אתרים בלתי מורשים (אם כי לא קבע תאריך לפינוי). ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, ושר הבטחון לשעבר, שאול מופז יזמו את הצו, אך נמנעו מלפנות את המאחזים. יש לציין כי נראה כי ההחלטה לחתום על הצווים באה בתגובה לעתירת שלום עכשיו לבג''ץ בדרישה כי בית המשפט יחייב את המדינה לפנות מספר מאחזים כנגדם הוצאו צווי פינוי ואשר תוקפם עמד לפוג.
    - במאי 2006, הוציאה ממשלת אולמרט צווי הריסה (למעשה הוצאה מחדש של צווים קיימים) נגד 18 מבנים במאחז חוות מעון (דרומית לחברון). נמסר כי חוות מעון היא אחד מסך 24 מאחזים שהממשלה מתכוונת לפנות. ממשלת אולמרט חזרה והבהירה למתנחלים את רצינות כוונתה לפנות את 24 המאחזים.

    בזה היית עסוק, בשביל זה לא צריך להתאמץ, צריך רק להיות שונא ישראל. להגן על ישראל זה כבר סיפור לגמרי אחר!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ציון עובדה מהחיים

    פקק תנועה, 31/08/06 08:42

    פעם עשיתי מילואים בבגדה המערבית סמוך לטייבה .עים גדוד סדיר ועל לציין שאז אכלנו את ארוחתנו ביידיים ללא סכום אפילו מפלסטיק .ורק לאחר מהומות קיבלנו סכום חלקי ומפלסטיק.מוגש כחומר למחשבה לכל גאוני הדור הנוכחי.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מי שעזר לקודמים לפשל

    Avi Ecuador, 31/08/06 07:00

    אלו ''מנהיגים'' שלחצו חברתית וכלכלית וגרמו לצבא להיות צבא הכנה לפלסטין שמשימתו העיקרית היא ניקוי אתני ליהודים ב''פלסטין''.
    מזל שלא שולחים את צה''ל לארצות הברית לעשות גם שם ניקוי אתני ליהודים.

    הגב לתגובה זו

    • במלחמה שילמנו את מחיר ההגנה הארוכה והמטופשת על ההתנחלויות (ל''ת)

      נחום תקום, 31/08/06 07:51

      הגב לתגובה זו

      • כן, ספר זאת לחוסיין בספטמבר השחור

        Avi Ecuador, 31/08/06 08:08

        הוא היווה 30 אחוז והפלסטינים 70 אחוז.
        הוא לא צריך את צה''ל...
        צריך לדעת לנצח ולממש רווחים, גם בבורסה כשאתה לא ממש רווחים בזמן אתה מפסיד. הבנת?
        בטח שלא.

        הגב לתגובה זו

      • הנה פנית התנחלות, ומה קבלת ? הפגזה על חיפה והצפון

        ש.ד, 31/08/06 13:44

        הרי המתנחלים אמרו לא פעם, כי ''ישע זה כאן'' ! ולמרות כל הפיגועים שהיו מאז, ברחו מלבנון ופינו את גוש קטיף ועוד היד נטויה, כנראה כדי להכשיר את המדינה לקבלת כל אלה הנקראים פלשתינים, כי אחרת איזו סיבה יש לדרג המדיני/צבאי לעקור ולפנות ישובים יהודיים ?

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    מר גנרל - מופז

    שלמה חיפה, 31/08/06 06:55

    כל מילה של פרץ נכונה
    עם בור וטיפש תפתחו את העיניים
    איפה היה מר גנרל מופז 6 שנים
    ראה ראה ולא עשה דבר
    חימם כסא וניפח את חשבון הבנק
    עכשיו אתם נופלים על פרץ
    מטומטמים
    המילואימניקים צועקים וצועקים
    לפני כן תחשבו או שזה קשה
    יותר קל לצעוק
    איפה מופז בכל הסיפור
    חכמים בלילה
    או תחשבו או תשתקו

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    המלחמה מוצדקת הדרך לא המוכנות לא.

    ש.לוין, 31/08/06 06:34

    שוב מר פרץ שולף מהמותן, הפעם מילים. אז מה אם המלחמה הייתה מוצדקת העיתוי הייה אומלל. הממשלה לא תפקדה לאורך כל הדרך העורף הופקר והוא בעתם היה חלק מהחזית. ועדת חקירה להתנהלות הכושלת של ממשלת קדימה תפנים את זה כבר מר פרץ או שאתה מעדיף להתעלם..

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מלחמה צודקת ביצוע כושל

    סטרפנדה, 31/08/06 04:39

    התירוץ של מה הקודמים ''לא עשו'' לא שייך לעובדה אחת: הביצוע של מנהלי המלחמה היה כושל. על זה צריכים לשלם מי שהיה שותף לביצוע.
    לאי מוכנות חלק מהצבא אשמים כולנו (גם יו''ר הוועד המומחה) שהשתלחנו בו ובתקציבו.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ואני דווקא רוצה להודות לעמיר פרץ!

    אוכל חינם, 31/08/06 04:35

    פרץ תמיד הגן עלינו, הפקידים אוכלי החינם במגזר הציבורי.

    ''לא ניתן לפגוע בעובדים'' הוא אמר. ''אני אסגור את המדינה'' וכו'...

    כך קרה שהכסף שיועד לבטחון ורווחה עובר לכיס שלנו בצורת משכורות עתק ומגזר ציבורי מנופח.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    התפקיד לא לך לכישורך, תאוות הכבוד שלך עלתה בחיי אדם, לך ואל תחזור!! (ל''ת)

    בלי שפם, 31/08/06 03:51

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    דבר אחד ''שוכחים'' כל שמאלני קדימה והעבודה למיניהם

    יוס2טורבו, 31/08/06 03:09

    אולמרט הוא היורש של שרון, הן בתואר והן מבחינה ציבורית. כמעט שלוש שנים אולמרט לוקח לעצמו את הקרדיט של ההובלה המדינית של ישראל. לפני הבחירות וגם אחריהם הוא היה מאוד גאה שהוא זה שהשפיע על שרון וש-''ההצלחה'' של שרון רשומה במידה רבה על שמו. עכשיו כשהכל התמוטט פתאום אולמרט לא ידע, לא ראה ולא שמע ובכל אשמים עריק שרון ושאול מובס(שני אפסים כשלעצמם). וואללה?! אודיהו השני זה לא יעזור לך - אתה היית יד ימינו של שרון(לפי דבריך שלך וככה גם הכתירה אותך התשקורת!) ולכן אתה אחראי כמעט כמוהו למצב שנוצר בגבול הצפון.

    הגב לתגובה זו

    • טורבו ,עוד ילמדו בחוצות ישראל,את מורשת ''שרון''-אולמרט ממשיך המורשת (ל''ת)

      ברגישות ובנחישו, 31/08/06 03:38

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    פרץ היה 100% כי הוא מרוקאי ! הבנתם ! (ל''ת)

    סתם עצבני, 31/08/06 02:17

    הגב לתגובה זו

    • ביום הטיפש הבינלאומי אתה תשב ביציע הכבוד. לא קבנת ולא כלום.

      מרוקאי עצבני-1, 31/08/06 08:00

      אם היית במקום פרץ והיית קורא את כל הטוקבקים הגזעניים הופצו עליו מאז התמנה ליור מפלגת העבודה (קאקערים), ולתפקיד שר הבטחון, תוך כדי, ואחרי המלחמה, הייתלומד, כי אין להם ולא כלום עם בקרת.
      תקרא, לא כתבתי שהוא היה 100% . להפך. לדעתי אחרי השבוע הראשון של האופוריה הוא הסתבך עד הראש - אבל יצא גבר.
      אבל מה עם כל השא ללא הבדל גזע צבע ושפם? מדוע לא צוחקים על מוצאה של ציפוש שלא מבינה כלום.
      כאמור: ביום הטיפש הבינלאומי אתה ''סתם עצבני תשב ביציע הכבוד של הטפשים''.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    איפה מופז 'בעל הניסיון' שאחראי על שנים של התמוטטות הצבא??

    צודק, 31/08/06 01:52

    אין זה אומר שבהכרח שפרץ נקי מכשלים, אך רוב המחדלים , מקורם בשנים של הזנחה וקונספציות מוטעות. הראשון שאחראי לכך הוא מופז שתיפקד זמן רב כשר ביטחון ולפני כן כרמטכ''ל . למה מחאת המילואימניקים מתעלמת מכך?? האם לא מעניין אותם להגיע לאשמים באמת??

    הגב לתגובה זו

    • שאול מובס כרגע שר בממשלת השמאל הקיצוני של אולמרט ופרץ (ל''ת)

      יוס2, 31/08/06 03:04

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    צודק ב-1000 אחוז !!ביבי ומופז אשמים!!!

    ביבי, לבנת, 31/08/06 01:42

    מלחמה לא מתהווה ביום. דו''חות המודיעין היו קיימים שנים ולא הזהירו אותנו. כל חברי הקבינט ידעו מזה ובתוכם ביבי, לבנת ומופז.
    הצבא הולך ומתפרק ויש רק מינויים פוליטיים איומים ( תקראו את הכתבה על ג'רי גרשון שהייתה בהארץ לפני שבוע. מזעזע. פשוט איש חסר הבנה שמנהל את פיקוד העורף)
    האיומים וחוסר היכולת לא חדשים לאיש אבל ביבי, מופז, לבנת ולצערי אפילו שרון היקר הזניחו והפקירו אותנו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ! הוסיפו לרשימה גם את פואד ! (ל''ת)

      גדעון, 31/08/06 02:39

      הגב לתגובה זו

      • לאן נעלם אולמרט?

        יוס2, 31/08/06 03:11

        לאן נעל יד ימינו של שרון והאיש שלטענתו הוביל אותו לדרך הנסיגות? פתאום אולמרט הוא קיביצער שלא אחראי עלאק. שלוש שנים הוא מנהל את מדיניות הממשלה(על פי דבריו שלו!) ופתאום אהוד השני לא ידע, לא ראה ולא שמע חה חה חה חה

        הגב לתגובה זו

    • ''שרון היקר'' חה חה חה חה חה חה חה חה

      יוס, 31/08/06 03:00

      שרון באמת עלה לנו ביוקר. הוא הוהיורש שלו אולמרט(שפתאום ''שכח'' שהוא זה שהוביל את הקו של המדינה במשך שלוש שנים)

      הגב לתגובה זו

    • לכל חור אפשרי ,דוחפים את ביבי. כשהוא ניסה לומר משהו כולם אמרו שהוא

      שרה.א, 31/08/06 03:20

      רוצה לעשות לאליל,שרון ,פוש.
      שכחתם שכינו אותם ''המורדים'' ??!!

      שרון ובין טיפוחיו,מופז העדיפו
      ''היתנתקות'' ,ובתכססנות גנבו את דעת ''הרוב ''
      אולמרט היה שותף מלא לשרון !!
      בתכססנות ,במניפולציה ובשחיתות !!
      העיקר שהיצליחו בנחישות וברגישות.

      הגב לתגובה זו

      • כל אלה שמאשימים את ביבי הם אלה שטענו שהוא עסוק ''בהפחדות''

        יוס2טורבו, 31/08/06 03:38

        פתאום ביבי לא בסדר ''כי הוא לא הזהיר'' חה חה חה חה חה חה

        אבל הכי מצחיק זה היחס לשרון, רק לפני חודשיים עריק שרון היה המלך שלהם ''שלאורו ודרכו נלך''. פתאום הם ''גילו'' שהוא לא בסדר ושהוא בכלל כתום(ממש מצחיק חה חה חה חה). כנראה שהאתרוג כבר נרקב סופית. ככה זה, אין נאמנויות בשמאל והם בועטים אפילו באלילים שלהם חי חי חי חי חי חי

        הגב לתגובה זו

      • צה''ל הוא לא אותו צבא כבעבר. וזה התחיל מהשטויות והדבליות של ביבי.

        אזרח הארץ., 31/08/06 09:39

        ביבי הזניח את צה''ל לטובת שמירה על התנחלויות מיותרות ועל הקמתן. ביבי בערמומיותו הרבה ידע לעשות רק רוח וצלצולים לטובת האיטרסים שלו. וה''ברדק'' בצבא החל בתקופת עלית ביבי לשלטון .

        הגב לתגובה זו

        • לאזרח מהארץ, המגיב ל 57.

          שאולי ס, 31/08/06 13:53

          מאיזו ארץ אתה בדיוק? שלנו או פלנטה אחרת? האם שמעת את אזרותיו של ביבי, לבל ישתעשע לו
          שרון וממשלתו בנדמה להם, שהכלללל
          עם הערבי בסדר, ושנסמוך על הבולדוזר שכה הערצנו, בעניים סגורות. הרי ביבי דאג לכלכלתנו, ולבטחוננו יותר מכל מנהיג אחר. ובחוכמה עשה הכל. רק שחלקו של העם, עם שכלו הקטן, לא השכיל לבחון את מהלכי הממשלה החובבנית .
          והצביע לבאים אחרי שרון. אל אלוקים איזה בורות. לשלוח הביתה אדם משכמו ומעלה, שבמדינות נאורות מודרניות ומתקדמות, היו בוחרים בביבי כמנהיגם לכמה וכמה קדינציות. רק לעם ישראל קשה העורף החצוף והיומרני הוא לא טוב. לכן היגענו לאן שהגענו. ונראה עד להיכן עוד ידרדרו את מצבנו חלילה. מנהיגנו אלו.

          הגב לתגובה זו

          • לשאולי התמים יש הרבה תמימים כמוך שמאמינים לערמומיותיו של ביביהו.

            בנצי א, 31/08/06 15:41

            נו באמת... רק זה מה שהיה חסר לכל הצרות במדינה שביבי היה ראש ממשלה. היצור הזה כבר החל להרוס את המדינה ובחירתו ב96 היה נזק גדול שמאז המדינה לא מתקדמת לשום מקום. וכל מי שעניו בראשו רואה ומבין שהנתניהו הזה הוא ערמומי במשרה מלאה...

            הגב לתגובה זו

    • למגיב בלא אבחנה מ'ס 57

      פנינית ס, 31/08/06 13:44

      האומנם גם ביבי אשם בכל תחלואי ממשלת שרון, אולמארט, מופז, ליבני.
      פרץ. מה עוד? שכחתם שהוא הצביע בעד ההיתנתקות, אך בתנאי ששרון יעמוד מול 14 ההיסתיגויות שהגיש לו.
      אך הוא עם ההילה העיוורת של 3/4 מהעם, שנכרכה סביבו, לא שם ליבו להיתארגנות החיזבאללה, עם תמיכתם המסיבית של אירן וסוריה.
      דווקא ביבי דיבר על הסכנה הנשקפת לנו מהם, מעל כל במה, ובכל אמצעי התקשורת. ומר אולמארט, לא שעה לאזהרותיו ש ביבי. ואף הגדיל החכם באדם אולמארט, להודיע לעם באמצעות תשדירי הבחירות של קדימה שבהם כיכב, שביבי מהלך אימים על העם. נוווו, ומה הולך על העם היום, נמלים, או אימים? אלה מנהיגך היום. ואל תטעה באובדות.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    פרץ ואולמרט אני מצדיע לכם

    איל שמי, 31/08/06 01:39

    אתם שהיה לכם את האומץ לעמוד מול האוייב האכזר הזה ולהביס אותו ולהכות אותו שוק על ירך ולהשמיד את כל בתיו ומפקדותיו.

    אל תסירו את הסגר מעל לבנון עד שהחיילים החטופים יחזרו הביתה.

    מעריץ את האומץ שלכם ושכל הבכיינים יחכו כמה שנים ויבינו כמה אתם גדולים לעם ישראל

    הגב לתגובה זו

    • תצדיע מותק, אבל אל תשכח גם לחזק את הגג של הבית

      יוס2, 31/08/06 03:01

      הוד השרון נמצאת חמש דקות מהשומרון ודקה אחת מנחיתת קסאם חה חה חה חה חה חה

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    מלחמת הייטק אבל עד הסוף. וששום חירי בירי (מטכ''ל)+פואד+ לא יזלזלו.

    מרוקאי עצבני-1, 31/08/06 01:28

    הרבה באלאגן נגרם בגלל כל ה''גברים'' ''מצ'ואיסטים'' של השריון וחיר, כמו באבונים רצים למלחמות ביער.
    ראו שהכל ממולכד, כוכים, מנהרות, אז מדוע שלחתם לשם את ילדינו.
    אל תאשימו רק את פרץ.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    עמיר תכניס להם - 40 שנה מפגיזים את המרוקאים של ק''ש, וכולם שמים פס.

    מרוקאי עצבני-1, 31/08/06 01:18

    היו הרבה טעיות.
    מכל המדינה המושחתת מצאו רק לרדת על עמיר פרץ.
    גם אם הוא לא מתאים, אי אפשר להפיל עליו את כל התיק כולל גזענות.
    עמיר אתה כמו בגין - גם לו היה מאוד אכפת שלא ירימו יד על יהודי, אפילו אם הוא רק סתם מרוקאי מקרית שמונה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אוי אוי אוי , זה לא בשבילי

    טוטו, 31/08/06 01:14

    פרץ מזגזג , מערפל , מגמגם , מתעתע . מה הוא רוצה מעצמו ? מה האיש רוצה מחיינו ? מישהו מצליח להבין אותו , שלא לדבר על להאמין לכוונותיו ולדבריו .

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הוא ואולמרט עשו מה שברק,מופז ושרון פחדו לעשות!!!

    קול העם, 31/08/06 01:09

    וזאת האמת לאמיתה!!!!!
    הם נכנסו בלבנון והחיזבאללה במלוא הכח וגרמו לחיל האויר להיות המרכיב העיקרי בהתרעה של מדינת ישראל מול מדינות האיסלם.
    הבעיה היתה בכח היבשה,בעיקר בכח השריון שאיבד כ 20 אחוזים מכח הטנקים בגלל טעויות איסטרטגיות קשות ביותר שגרמו לטנקים להיות ברוזים במיטווח.
    על צהל לחקור את רמת המפקדים מדרגת מג''ד ומעלה,אשר נהגו בהיסוס וללא כיוון ברור בהפעלת הכח היבשתי.
    על צהל לקחת עזרה בהדרכה ביצועית ואיסטרטגית מאלופים ותיקים כמו פלד,טליק,לוין,שגיא,שביט,יה יה ושגיא לקראת העימות המכריע מול אירן וסוריה.רק הדור הישן של אלופי צהל יכול לתת תשובות איסטרטגיות למצב הנתון.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב 100 אחוזים!!!! (ל''ת)

      אני, 31/08/06 01:20

      הגב לתגובה זו

    • עריק שרון הוא אבי אבות החטא ואולמרט הוא ממשיך דרכו

      יוס2, 31/08/06 03:02

      עובדה שמשום מה כל תומכיו של אולמרט ''שוכחים'' פתאום.

      הגב לתגובה זו

    • הם פשוט נסחפו ורצו להוכיח שהם לא שמאל קיצוני

      Avi Ecuador, 31/08/06 06:54

      משהו כמו ששרון רצה להוכיח שהוא לא ימין קיצוני.
      שניהם קטסטרופה לעם ישראל ושנינהם לא חשבו על התגובות שיבואו ועל התוצאות.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    חכם לא נכנס למצב שטיפש.........

    עודד ב, 31/08/06 00:54

    כאשר דובר על כך שפרץ יהיה שר הביטחון אמרו לו כולם ,היי לאן אתה הולך!! א. הרי הצביעו לך עבור האג'נדה החברתית והדבר היחיד שלו אתה מוכן, כך אמרת יעני זה שר האוצר .
    ב. מה לך ולמשרד הביטחון ,אין לך שום נסיון. ואז למי שאיננו זוכר הפליץ שר בטחוננו שהוא לא צריך עצות מהגנרלים.
    אכן כמו שאמרנו. חכם אינו נכנס למצב שטיפש לא יודע איך לצאת ממנו

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    פרץ אתה מודה בכישלון

    פרי מנדל, 31/08/06 00:47

    בהתחלה חשבתי שאתה לא אשם
    בגלל חוסר הידעה שלך ובורות צבאית
    אכשב אתה מודה לבד שאתה אשם
    אדון פרץ אם ידעתה שהצבא לא מוכן למלחמה וזה היה מילחמה יש ברירה
    לא הינו חיבים לצאת אפשר היה לעשות החלפת שבוים (וזה מה שתעשו בסוף)אם ידעתה שהצבא לא מוכן איך פתחתה במלחמב וגרמתה להרוגים ופצועים ונזקים עצומים.
    אכשב אחרי הודעתך שקיבלתה צבא לא מוכן ובכול זאת יצאתה למלחמה
    אתה חיב למסור את הדין לעם על כך

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    עמיר, תכניס להם באבי אביהם. כתומך ביבי אני אומר - יצאת גבר בגדול !!

    מרוקאי עצבני-1, 31/08/06 00:41

    עשית מה שאף אחד לפניך לא עשה.
    נכון, לא היה לך נסיון והסתבכת קשות, היסית גפרור והדלקת את כל קופסת הגפרורוים אבל אתה ודן חלוץ מיררתם לחיזבללה את החיים.
    טעותכם: שלא הלכתם עד הסוף עם חיל האויר.
    הטנקים והקרקעי היה מגושם, ואל תקשיב לשריונרים ולחירי-בירי.
    אם יש דברים שהמציאו את הייטק בשבילם - זו מלחמת הכוכים של לבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הערב אני ובני משפחתי חתמנו על העצומה של המילואימניקים והמשפחות השכ

    אולמרט תתפטר, 31/08/06 00:34

    השכולות. מאות אנשים מכל גווני הקשת הפוליטית שמאל ימין מרכז חתמו המסר ברור אולמרט ופרץ תתפטרו.כולם לעלות לירושלים ולחתום למען עתיד ילדנו זה מעשה קטן אך בעתיד יתברר כמעשה גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שמעתם את פרץ: '' אני רוצה להדגיש כי גם אם אינני מגיב

    יוסף, 31/08/06 00:02

    אני עדיין שומע''.
    זה מה שאני לא אוהב אצל המרוקאים, האיומים המרומזים האלו,
    תת תרבות ערבית של עצבנות מדוכאת, השלטת פחד ו....טרור!!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    פרץ מדקלם ססמאות ונאומים, וגם את זה

    איציק גבעון, 30/08/06 23:59

    הוא לא עושה בהצלחה.
    איזו בדיחה הטיפוס הזה.
    סובב חצי מדינה על אצבע הדאווין שלו

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    פרץ ברברן נפוח, מה הוא עשה בכלל בצבא? (ל''ת)

    רמבו, 30/08/06 23:57

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    תגובה ל11

    שאול, 30/08/06 23:53

    אתה גיזען מגעיל ובטח אשכנזי שעוד מעט נעשה אותכם בשמורת טבע

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    תפסיקו עם השטויות שלכם כל האשמה אשמת אולמרט וחלוץ הם קבעו את הכללים

    תפסיקו עם השטוי, 30/08/06 23:52

    תפסיקו עם השטויות שלכם כל האשמה אשמת אולמרט וחלוץ הם קבעו את הכללים
    והם האשמים הבלעדיים בתנאי שפרץ
    יזום וועדה ממלכתית אם גם הוא רוצה לכסות את התחת אז מגיע לו לינץ'
    התפטרותו של אולמרט וחלוץ תספק בהחלט כולם ידעו שפרץ נגרר על -ידי אולמרט וחלוץ חוץ מזה פרץ לא ראש ממשלה ולא בקש להיות שר הביטחון זה התבשיל של אולמרט שחשב שיכול לסדר את כולם
    עדיין צריכים לשמור על מפלגת העבודה שם מרוכזים מרבית הגנרלים
    ופרץ יכול להתמנות לכל תפקיד אחר בכל הרכב קואליציוני

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נבחרת לשר ביטחון לא לרשות מקומית תתנהג בהתאם (ל''ת)

    יגאל, 30/08/06 23:50

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    פשוט להתבייש

    מיקו ליקובלנקו, 30/08/06 23:46

    אדוני שר הביטחון המגוחך ביותר שהיה לנו.מלחמה מוצדקת ?מדוע אני משוכנע ,שאם בשלטון היתה מפלגה אחרת (לצורך העניין נקרא לה, ליכוד),אתה וחבריך העוד יותר מגוחכים,ההיתם קורעים להם את הצורה,ומוציאים לכיכרות מאות אלפי...

    הגב לתגובה זו

    • נכון!!! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 31/08/06 06:55

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    ימונה פרץ לאלתר לשר הרווחה!!!

    רותם, 30/08/06 23:41

    אם פרץ עצמו מודה שהוא התמנה לשר בטחון בהיותו חסר כל נסיון בטחוני, הכיצד הסכים לכך?....
    האיש שנשא את הדגל החברתי, בחר להיות שר בטחון בהנחה שה''ג'וב'' הנ''ל ישמש לו כמקפצה לתפקיד ראש הממשלה בעתיד. ומה קיבלנו?... כשלון צפוי בתפקיד שר הבטחון במלחמה האחרונה, והס מלהזכיר את האג'נדה החברתית... ייטיב לעשות עמיר פרץ אם יחליף בהקדם בין תיק הבטחון לתיק הרווחה, שבו כנראה יש לו סיכוי לעשות משהו... אבל, לצערנו תיק שר הרווחה, אינו מבוקש ע''י אף אחד, היות ואין הרבה ג'ובים לחלוקה ל''אנשי שלומנו'', התקציב קטן, ולנוכח דו''ח העוני, לא כדאי לאף אחד להכניס את ראשו למיטה חולה...
    בושה וחרפה למדינה ולעם, שכל ילד רביעי מסתובב בה רעב, לעומת ממשלה מנופחת ונפוחה, שאינה כוללת שר רווחה!!!...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה מופז שתק 6 שנים????? (ל''ת)

    אזרח, 30/08/06 23:35

    הגב לתגובה זו

    • כי פעלתי לפי רחשי העם: אהב ''איפוק זה כוח'' (ל''ת)

      שאול מופז, 31/08/06 09:55

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הצבעתי בשביל פרץ כיהאמנתי לאג'נדה החברתית.

    מתבונן מהצד, 30/08/06 23:33

    נשארתי בפה פעור כשלא לקח תיק חברתי-כלכלי !
    הססתי אם טוב למדינה שר ביטחון אזרח כי יתכן מאד שיש בזה יתרונות רבים.
    במהלך המלחמה ראיתיו בחוסר האונים המביך שלו.
    אז נכון שמופז ובוגי השאירו לו ירושה קטסטרופלית אבל....
    צריכה להיות אחריות אישית ומיניסטריאלית!
    לאנשי ציבור אסור לעשות סטאז' על חשבון חיינו.
    סיכום: על פרץ לפנות את הזירה-על שהבטיח ולא קיים, ועל שחשב שהוא יכול-וממש לא הצליח!!
    הביתה עכשיו! לא אחרי ועדות החקירה!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    פרץ אולי תעבור לליכוד הם יתגאו בך

    ע, 30/08/06 23:32

    דוקא בעלי הנסיון הבינו שהגנרלים מספרים בדיות ולא סמכו עליהם
    ואילו אתה קנית את מה שחלוץ אמר לך, רצית להראות גבר, ופתחת במלחמה בלי חשוב אפילו יום
    ואחרי זה אתה מאשים את הצבא. אם היית מכיר את הצבא לא היית יוצא למבצע כזה

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עמיר פרץ, אתה שר בטחון נפלא, ושיאכלו כובע המלעיזים למינם. (ל''ת)

    לוק, 30/08/06 23:22

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    צודק,אבל מה עם דוח העוני.בגלל זה

    ירון, 30/08/06 23:21

    בחרתי בך.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שפמנון,סיבק(עזוב אותך)מהכיזבאללה של ביבי,יצאת אחלה גבר. (ל''ת)

    יגאל כהן, 30/08/06 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    פרץ אתה מפוטר!!!! (ל''ת)

    מתי, 30/08/06 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אתה יודע היטב שאינך מתאים לבטחון ושמעת לעצת אחיתופל של יועציך (ל''ת)

    Hhיג ים, 30/08/06 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    קיראו ותבינו למה מצבנו ככה

    תקשורת יהודית, 30/08/06 23:05

    הלינק מצ''ב מתאר את קורות החיים של חברי הכנסת שלנו........... עצוב......

    http://www.knesset.gov.il/mk/heb/mkindex_current.asp

    הגב לתגובה זו

    • לא נורא, שחשבתי שיותר גרוע!!! (ל''ת)

      NY, 31/08/06 04:44

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    רק במדינת גמדים נותנים שר בטחון לאיש בנוני כל כך .מחדל (ל''ת)

    לוועדת החקירה, 30/08/06 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ולכן אתה לא היית צריך לצאת למלחמה -כאשר החליפה גדולה עליך (ל''ת)

    לדרדס שלום, 30/08/06 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    נפוליאון-אתה זוכר הגנרלים האדמירלים -היהירות שלך איש קטן -עם גדו (ל''ת)

    יש לך מה ללמוד, 30/08/06 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    סוף סוף פרץ אומר את מה שכולם חושבים ויודעים.

    בנצי א, 30/08/06 23:02

    שאול מופז הפקיר את הצבא עוד בהיותו רמטכ''ל ושבעתיים כשר הבטחון. הדבר היחיד שדאג זה להיות כוכב טלוויזיה. השקם והערב דאג שיצלמו אותו בכל אירוע ועם החיוך הפרסי שלו ידע לעשות רוח וצלצולים ותו-לא.ולא רק שאול מופז. זה כשלושים שנה מאז הליכוד בשלטון. צה''ל כמעט ולא התאמן כראוי. ולא היו תמרונים גדולים כמו בעבר. וכל העיסוק של צה''ל זה היה לשמור על ההתנחלויות ובטש''ים והתעסוקיות בסגר. הכתובת הייתה מזמן על הקיר והכל היה נראה לעיין שצה''ל זה לא אותו צבא שהכרנו בעבר.
    אני לא מעריצו של פרץ ולא הצבעתי עבורו. אבל! הפעם הוא בהחלט צודק. הוא קיבל מערת דפוקה מראש...

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    זה שהקודמים פישלו לא מוריד ממך אחריות מר פרץ

    סתם אחד, 30/08/06 22:59

    נכון,הקודמים בתפקיד הישאירו לך מצב קשה,אבל זה לא אומר שאתה צריך להמשיך ולפשל.
    ואם ידעת קודם שהמצב קשה,למה לקחת את התפקיד כשאתה חסר ניסיון?
    גם אתה נושא באחריות ואל תנסה להתחמק.

    הגב לתגובה זו

    • הקודמים לא ''פישלו''. הם השאירו חורבה בכל התחומים. בעיקר המוסרי. (ל''ת)

      מרוקאי עצבני-1, 31/08/06 00:46

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    צה''ל עיוור את עיננו

    יוחאי, 30/08/06 22:58

    הלכנו שולל אחרי היכולות שלא קיימות בתחום הניהול והחשיבה, הפקת לקחים ושליטה.
    צה''ל סחף אותנו לשומקום

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הבעיה היא שאף שר לא מבין כלום בתחום שלו. במקרה נפלה לו מלחמה..... (ל''ת)

    יונה, 30/08/06 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ''המצב הקשה'' שהשאירו - זה המינוי שלך ! (ל''ת)

    שרה, 30/08/06 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    פרץ ''זה הם האשמים !!!, אני ??? מה פתאום?!!! (ל''ת)

    דרימר, 30/08/06 22:44

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    עצומה להתפטרות אולמרט

    ג, 30/08/06 22:41

    http://www.petitiononline.com/olmert/petition.html

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    להשבית את השר לאלתר

    יאיר ל, 30/08/06 22:36

    מי נתן את ההוראות הבאות :
    * לא ניכנס ללבנון
    * ניכנס קילומטר מהגבול
    * ניכנס חמישה קילומטר ונצא
    * לא נגייס מילואים,
    * נגייס אבל לא נכנס
    * נכנס
    * לא נכנס
    * נכנס כי יש הפסקת אש

    את ההוראות נתן מופז בטלפטיה לפרץ והוא העביר אותן לצה''ל על פי השראתו של נתניהו.

    הגב לתגובה זו

    • כניסה קרקעית הייתה נגמרת במאות הרוגים, צריך לחקור את הסעיף האחרון

      גיא בן הינום, 31/08/06 00:13

      מי שמנע כניסה קרקעית מאסיבית - אשריהו,
      ומה שצריך לחקור זה למה אישרו אותה בכל זאת בסוף.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כל הכבוד לפרץ!! (ל''ת)

    יאיר, 30/08/06 22:34

    הגב לתגובה זו

    • על מה ?

      צנחן מיל' שחזר, 31/08/06 00:48

      האחריות עליו נקודה.ההתלות על קודמים היא תרוץ עלוב שלא מתאים לאישיות בכירה.
      התנהלות כושלת של המלחמה היא באחריותו ובכלל זה :
      גיוס מאוחר של יחידות מילואים,הפקרת הגבול הסורי,
      הכניסה המיותרת והמרושלת לבינת ג'בייל,חוסר החלטיות והקצאה חובבנית של משימות כל זה באחריותו ושלא יבלבל את המוח.

      זה שהוא היה חותמת גומי של רמטכ''ל כושל ,והיותו חסר ניסיון לא גורעת במאום מאחריותו.
      אם זה היה גדול עליך פרץ - היית צריך למחול על האגו ולפנות מקום למביני עניין. משרד הביטחון זה לא ההסתדרות !!!

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אז המצב הנוכחי שלא הכל הכי הכי - אז מה צריך השר (ל''ת)

    רק לשמור לו, 30/08/06 22:34

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הוא צודק. אהוד ברח ומופז הפקיר

    דרור, 30/08/06 22:30

    נכון שפרץ ניהל מלחמה גרועה אבל הם אלו שבמשך 6 שנים הפקירו את הצפון.

    הגב לתגובה זו

    • ואהרון ברק (''הפוליטיקאי בגלימת השופט'') והפרקליטות גיבו ! (ל''ת)

      נחום, 30/08/06 23:07

      הגב לתגובה זו

    • וביבי קיצץ וריסק את צה''ל כפי שריסק את המערכות בישראל.

      יגאל כהן, 30/08/06 23:19

      ולפני שביבי התפטר מהאוצר (ואחרי),
      הפרוייקט הבא של השוטה מתעלת בלאומילך,
      היה אמור להיות,קיצוץ עמוק בתקציב הביטחון.
      ביבי לא הספיק לקצץ את הקיצוץ הזה.
      דכתיב:''אץ קוצץ בן קוצץ קצוצי לקצץ''.
      שימו לב שהנשים הפסיקו ללדת ילדים מאז הקניבליזם הביבי.
      ''פרעה גזר על הזכרים,שנאמר:כל הבן הילוד היאורה תשליכוהו''.
      והאגגי הזה רצה לאבד את כולם.
      ביבי זרק ליאור גם את הבן הילוד וגם את הבת.
      ביבי סכנה קיומית.
      מלאך חבלה,מסוכן לעצמו ולאחרים.

      הגב לתגובה זו

    • ואריק שרון, אכל שתה ונמנם. ויגאל כהן נקניק ומסלף את תקציב הבטחון. (ל''ת)

      מרוקאי עצבני-1, 31/08/06 01:48

      הגב לתגובה זו

    • דרור: שר בטחון לא מנהל מלחמה. הצבא מנהל מלחמה. דרג מדיני קובע יעדים

      מרוקאי עצבני, 31/08/06 01:52

      ועוקב אחר הארועים ומשנה בהתאם.
      כל הכשלון שייך לביטחוניסטים למינהם: שרון, מופז, פואד,בורגי יעלון, קפלונסקי, גנץ, גבי אשכנזי, ועוד אנשים שפשוט היו עסוקים בפוליטיקה במקום בעבודה היומיומית שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    שר הכישלון - תתפטר !!! (ל''ת)

    יהודי במיל', 30/08/06 22:21

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פרץ לא מבין ומפספס בגדול

    NY, 30/08/06 22:20

    אין לאף אחד טענות על היציאה למלחמה, וברוב הזמן העם רצה תגובה יותר נחרצת מזו שהממשלה התירה. הבעיה המרכזית היא ניהול המלחמה ברמת הדרג המדיני שהיתה מבולבלת ופוליטית בעיקרה, והכשל הצבאי שנבע מחוסר ניהול המלחמה.
    על שני הכשלים האלה, המדיני והצבאי, על זה יש טענות ואת זה צריך לבדוק ללא משוא פנים.
    את הצורך לתת מכה צבאית שלא ניתנה ב- 6 שנים האחרונות אחראיים המנהיגים הקודמים, אולם על ניהול כושל של המלחמה הזאת, אתה מר פרץ, אולמרט וחלוץ צריכים לפנות את הבמה.
    הסיפורים שחוזרים עם החיילים מהחזית מוכיחים מעל לכל ספק שבכל יום ניתנו מספר פקודות מבצע לגזרות שונות ולמשימות שונות לאותם החיילים. כנראה שניסיונך מר פרץ הוא לא בידיוק בנתינת פקודות מבצע שאמורות להכין את הכוח למשימה, שכן 2-3 פקודות ביום הן בדיחה וחובבנות שבגללה נכשלה המלחמה.
    דבר אחרון, אני לא מבין מדוע נפסקה המלחמה בלי הדרישה המוחלטת להחזיר את החטופים???!!! אולי תוכל להסביר לי מדוע החיילים לא הוחזרו ומדוע ישראל לא דרשה את זה לפני כל הפסקת אש???1
    על זה נאמר ''כשל כשל תרדוף''.

    הגב לתגובה זו

    • בקשר להפסקת האש...

      רותם, 30/08/06 23:49

      ממשלת ישראל התחננה להפסקת אש באותה מידה שהחיזבאללה ביקש הפסקת אש, וזאת משום שבמשך 33 יום, צה''ל לא הצליח למנוע ירי של למעלה מארבעת אלפים רקטות לתוך מדינת ישראל...

      הגב לתגובה זו

      • בידיוק!!!

        NY, 31/08/06 04:22

        חוסר הפסקת ירי הקטיושות על ישראל הוא רק אחד מהכישלונות הבולטים של המלחמה. חוסר ההצלחה באה בגלל החלטה לא נכונה שלא להכניס כוחות לשטח מתחילת המלחמה. בימים הראשונים הפקט ההפתעה היה לצידנו אולם גם השאננות של ראש הממשלה ושר הביטחון מתובלת בפנטזייה של רמטכ''ל טייס.
        אחרי מספר פעמים שהוחלט לא לגייס ואחר כך כן לגייס ובהמשך לגייס קצת, ובהמשך לגייס ולא להכנס.....בסוף שכבר נכנסו החיזבלונים היו צריכים רק לירות על מנת להרוג את החיילים שצועדים באור יום.
        המבצעים שכן יצאו לפועל והמנהיגים לא הצליחו להרוס אותם נחלו ניצחון מוחץ. לצבא היו את היכולות להתמודד עם ירי הטילים, הצבא מתאמן על כך במשך שנים, אבל מנעו מהצבא לנצח, אם הפוליטיקאים שרואים בסטי''ל את מלחמת הכוכבים, או סגן רמטכ''ל שפיקד על היחידה המדוברת וקולו לא נשמע, או הרמטכ''ל שלא ידע איך להפעיל אותם. לא משנה מה היתה הסיבה, הכישלון היה בניהול המלחמה ולא בחיילים עצמם.

        הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב תמים-כל מלחמה היא פוליטית (ל''ת)

      צח, 31/08/06 01:55

      הגב לתגובה זו

      • ללא תמים!!!

        NY, 31/08/06 04:14

        אז ברוב אי תמימותך אתה חושב שהמחשבה הפוליטית היתה להפסיד את המלחמה?
        האם זו הסיבה שהיעדים שנקבעו בהתחלה שונו בכל שעה? האם זו הסיבה שלא דרשו להחזיר את החיילים החטופים? האם זו הסיבה שכל פעם שהיתה הצלחה היא נחסמה על ידי פקודות סותרות?
        הפוליטיקה היחידה היתה להיות נחמדים, ומי שנחמד לא מנצח, ובמקרה של ישראל גם לא אהוד ביותר.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    התפקיד של פרץ חייב אותו להתריעה כי הצבא לא מסוגל לבצעה את המשימה! (ל''ת)

    גורג, 30/08/06 22:20

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מופז לחקירה

    אלון, 30/08/06 22:13

    פרץ צודק,מופז,עמוס ירון,תורן יעקב לחקירה יסודית על אי המוכנות שישאירו את צה''ל, זה ברור לכל אזרח שעמיר פרץ קיבל ירושה במצב גרוע. פקידי האוצר אשמים שקיפלו וקיצצו למשרד הבטחון,זליכה הבר וילדיהם הפקידונים.

    הגב לתגובה זו

    • למה רק מופז ? קודם כל אהוד ברק המאוס ! (ל''ת)

      חיים ג., 30/08/06 22:46

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    איו קל ופשוט מזה

    דורית, 30/08/06 22:13

    זה הוא אשם.... כמה נוח, כמה קל... ביום הראשון של המלחמה.. כשחלוץ אמר לך שניצחנו... אז לא אמרת שזה בזכות קודמך... א\ הסתובבת כמו טווס. כי חשבת שניצחנו... עכשיו כשהזבל יוצא החוצה... אז זה הוא... כמה נוח

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    חזרה לשדרות (מרוקו) (ל''ת)

    איתן, 30/08/06 22:10

    הגב לתגובה זו

    • Trust me

      Isaac C, 30/08/06 22:51

      just peopls like you are responsible to the present situation in Israel.in the past 50 years the minister of defence was never amarocon
      you are a risolt of bade education in Israel.and i feel very sorry for you.

      הגב לתגובה זו

      • What did you say?-

        David Ben Ishai, 31/08/06 01:00

        You are a racist
        Idoit

        הגב לתגובה זו

    • גזענות שלא במקומה. עדיף לשלוח את אדלר-וייסגלס-זילברשטין חזרה לפולין (ל''ת)

      קופי ענאן, 30/08/06 22:55

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אז מי הם בעלי הנסיון ?

    מינה, 30/08/06 22:09

    ברק שברח
    שחק ששחק ושתק
    אריק שהריק יהודים בדרום והתעלם מהסכנה בצפון
    מופז שפיזז וכרכר, ולא ראה את הרעה מצפון
    אהוד שלא היה אהוד בגלל חוסר המעש שלו

    אז מי אמר שפרץ התפרץ ? הוא צודק !
    אגב, מה הצבעת בעשור האחרון ?

    הגב לתגובה זו

    • מינה'לה: ולמרות המצב הקשה, פרץ יצא למלחמת שלום השלומיאלים (ל''ת)

      מין מבנימין, 31/08/06 09:53

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    טבח טוב!! יודע לעשות ארוחה טובה עם מצרכים דלים!!!פרץ מזלזל בציבור!! (ל''ת)

    מה לך ולביטחון!, 30/08/06 21:59

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מדינת ישראל נגד מופז. חובה לקרוא!

    אסטרטג ולוחם, 30/08/06 21:59

    6 שנים התעלם שאול מופז, הן כרמטכ''ל והן כשר בטחון, מבניית הבונקרים צמודי הגדר[מערך ראשון] ובניית בונקרים בדרום לבנון.
    6 שנים התעלם שאול מופז מהתעצמות החיזבאללה באמצעי לחימה מתקדמים ובכמויות אדירות.
    6 שנים שאול מופז השפיל את צהל ואת מדינת ישראל, בכך שאיפשר לחיזבאללה להיות מוביל בקרבות ובפתיחה באש, ולא איפשר תגובה נמרצת ומהירה ויעילה של צהל כנגד ההתגרויות של החזבאללה.
    6 שנים הרדים שאול מופז את צהל ומדינת ישראל, ולא פירסם מידע על החיזבאללה, ולא תיקן ליקויים.
    6 שנים שאול מופז קיצץ במערכת הבטחון, במערך המילואים והסדיר, וקיצץ באמצעי לחימה, קיצץ באימונים, קיצץ ביחידות מחסני החירום, שנשארו ריקים בשעת חירום.
    6 שנים ששאול מופז השפיל את צהל, ולא איפשר תגובה נחרצת על ירי החיזבאללה על מוצבי צהל וישובים הסמוכים לגבול.
    6 שנים איפשר שאול מופז למחבלי החיזבאללה לשהות מטרים ספורים מגדר הגבול, ואף לעשות אצבע משולשת כנגד אזרחי ישראל וחיילי צהל.
    אני מאשים את שאול מופז בהזנחה פושעת, רשלנות בתפקידו.
    יש להשעותו ולהקיאו ממערכת השילטון בישראל. הנ''ל אינו מתאים למערכת הבטחון. מופז-חידלון.
    שאול מופז לא תרם למערכת.
    שאול מופז- אסון ונטל למדינת ישראל.
    תקום הוועדה שתמליץ להעמידו לדין.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת! (ל''ת)

      ארתור שרמן, 30/08/06 22:10

      הגב לתגובה זו

    • נכון נכון (ל''ת)

      אריה ק.ביאליק, 30/08/06 22:13

      הגב לתגובה זו

    • לא רק מופז!!!! כל הפרסים הביתה!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מתי, 30/08/06 22:28

      הגב לתגובה זו

    • אולי הוא מושתל (ל''ת)

      מוטי, 30/08/06 22:38

      הגב לתגובה זו

    • שכחת מי היה ראש ממשלה בחמש השנים האחרונות!!!...

      רותם, 30/08/06 23:45

      נכון, מופז כשל והכשיל, אבל מה עם הממונה עליו - ראש הממשלה, יקיר ההינתקות - אריאל שרון?...

      הגב לתגובה זו

    • פעלתי עפ''י רוח העם - איפוק זה כוח

      שאול מופז, 31/08/06 09:44

      ועברתי למפלגה שחרטה על דיגלה את הסיסמה הנ''ל, אז מה אתם מתלוננים?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    בעלי הנסיון- נתנו לנו אותכם כשפני נסיון (ל''ת)

    איזה אסון, 30/08/06 21:57

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ממש לא מבין אותך מישהו יכול לעזור

    shimon, 30/08/06 21:53

    אני לא מבין אותך מר פרץ
    קודם כל אתה אומר מנסיוני איזה נסיון יש לך ? מה אתה חושב שהנסיון שלך מההסתדרות מהמלחמות שם זה הנסיון עליו אתה מדבר
    שנית מה אתה עושה בכלל במשרד הביטחון אפוא כל האגנדה הפוליטית שלך
    שלישית תפסיק להאשים את מי שהיה לפניך הרי אתה ניבחרת כי אתה טוב ואתה יכול ואתה ואתה אז תפסיק להתבכיין
    רביעית כללל הפדיחות של ישראל במלחמת לבנון השניה קשורה אך לא קשורה למצב ממקודם למשל הזנחת העורף מה הקשר למצב ממקודם וכן שליחת חילים ללא הדרכה מוקדמת שלושה שבועות אחרי שניפתחה המלחמה החלטתם להזמין כוחת מילואים למה לא בהתחלה הפסקת המילחמה וויתרתם על השבויים ועוד ועוד
    כה שתפסיק להתבכיין והעם רוצה שינוי אמיתי העם רוצה מנהיג

    הגיע הזמן שאתה ושותפך אולמרט וחלוץ תודיעו על התפטרותכם המידיתאתם גורמים נזק ובזיון לישראל

    הגב לתגובה זו

    • לפני שנהיה מאוחר מדי! (ל''ת)

      ארתור שרמן, 30/08/06 22:11

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    איך אתה מעז לנסות לצבור ניסיון על חשבון חיים של חיילים ואזרחים?!

    אריאל, 30/08/06 21:52

    אין לך בושה?!
    זה מה שמעסיק אותך עכשיו? כמה ניסיון צברת? היית צריך להתפטר מייד בתחילת המלחמה ולא ''להתגלח'' על הפנים שלנו !!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בזה אתה צודק שהממשלה הקודמת השאירה לכם תיק כבד (ל''ת)

    שעד היום קשה, 30/08/06 21:45

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    פרץ, צדיק בסדום. כל הכבוד על האומץ (ל''ת)

    דוד, 30/08/06 21:44

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אחרי נאום כזה מגיע לך מדליה ואולי גם גם לחזור להיות (ל''ת)

    הסתדרותי, 30/08/06 21:42

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אז למה יצאת למלחמה במצב קשה? (ל''ת)

    שיר, 30/08/06 21:41

    הגב לתגובה זו

    • שיר את חכמה לאחר מעשה -חכמה של 10 שקל. (ל''ת)

      מרוקאי עצבני-1, 31/08/06 00:44

      הגב לתגובה זו