• 50.

    איפה ואיפה!סטודנטים מה קורה כאן?

    ענבל גור, 01/09/06 10:48

    אני לא מבינה איך זה, שבמוסד אקדמי כמו הטכניון מקבלים הקלות מסויימות ובמוסד אקדמי אחר - מכללת הגליל המערבי- שהיא הרבה יותר צפונית וגם נמצאת בתוך קו העימות ושרובה המוחלט הוא סטודנטים צפונים, שרובם היו כאן ברוב זמן המלחמה, היינו צריכים אנו הסטודנטים להתחנן להתחשבות מסויימת, לא הפגנו, לא נקטנו אמצעים אלימים, דיברנו יפה ולא קיבלנו הקלות כמו של הטכניון! אולי אוניברסיטת בר-אילן, שאנו תחת חסותה, לא הבינה באמת מה זה להיות תחת אש (איך אפשר להעביר את המסר כראוי?). אבל למה התאחדות הסטודנטים גם לא עושה כלום עם זה?! שכחנו את הסלוגן היפה שהתנוסס עד לפני פחות מ-3 שבועות: ''מחבקים את הצפון'' מה קורה היום מצפון לצומת עמיעד?!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    נו אז מה שקבלו ''עובר''בלי

    שמחה, 29/08/06 22:29

    להתאמץ,גם פרחי הטייס קבלו תואר מהנדס בארה''ב כשסיימו ''השתלמות במחול''הלא כתוב ''כולנו חכמים,וכולנו יודעים את התורה''איך להגיע בדרך קלה לתואר אקדמאי.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אולי תפסיקו לקטר, נותנים לכם משהו, תגידו תודה...

    מאיה, 29/08/06 16:31

    ולכל אלו שעוד לא הבינו:
    ''עובר'' זה אומר ללמוד למבחן ולקבל 55, ואז נרשם בתעודה ''עובר'' ולכן, זה לא נכנס לממוצע וכך לא מוריד אותו...
    ''השלים'' לעומת זאת, זה אומר לא ללמוד למבחן, אלא שהמרצה למעשה מחליט שאתה את כל חובותיך לקורס השלמת, (עבודות מבחני ביניים, נוכחות חובה וכו') מה שלא ביקשו בכלל מהנהלת הטכניון...גם ככה הם לא היו מסכימים לזה...בניגוד להנהלת אונ' חיפה.
    בכל מקרה, הדרישה של ציבור הסטודנטים זו אחידות בכל המוסדות, ובדיוק היום יש ישיבה על כך עם ור''ה - ועד ראשי האוניברסיטאות בכדי לדון ביותר הקלות ובכל המוסדות.
    אל תשכחו שרוב המילואימניקים הינם סטודנטים שהתגייסו בלי לחשוב פעמיים לטובת המדינה, כך גם המדינה צריכה להתגייס לטובתם, אנו לא מבקשים דברים בדיוניים, אלא דברים שכבר קרו להזכירכם בשביתת המרצים ב-94', כאשר המרצה לא נכח בכלל בשיעורים והסטודנטים קיבלו פטור גורף...נקודה למחשבה, כי כאשר המרצים רוצים אפשר להתערב ב''חופש אקדמי'' אך כשסטודנטים רוצים משהו הם נחשבים לבכיינים...קצת קרדיט...

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יופי תואר בחינם! (ל''ת)

    ערןץ, 29/08/06 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    היית מזמין בית ממהנדס כזה?

    סטנדאפיסט, 29/08/06 16:24

    מי ''החכם'' שהיה מזמין בית ממהנדס שעבר רק בזכות השתתפותו במלחמה?

    היית מתנתח אצל מנתח לב שעבר רק בזכות המלחמה?

    נא להפסיק לעשות את המילואים קרדום לחפור בו. זה פשוט מתכון לפאשלה הבאה.

    הגב לתגובה זו

    • הבורות חוגגת!

      סטודנטית, 29/08/06 19:57

      רוב האנשים בטכניון לאאא לומדים הנדסה אזרחית, ואם כן, אז הם לרוב עובדים במשרד של אבא שלהם... כך שכנראה לא תקנה בבית ממהנדס שסה''כ קיבל עובר במבחן מסכן בחדו''א 2...

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מה עם עובר בטסט ללוחמים?

    סטנדאפיסט, 29/08/06 16:21

    אני מציע להרחיב את היריעה לפי רוח הדברים ולהעביר אוטומטית את החיילים שנבחנים בטסט.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    שיוסיפו גם סעיף שניתן ''לגרור'' את שני המקצועות הנ''ל לשנה הבאה... (ל''ת)

    רעיון, 29/08/06 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אם עברת אז עברת...למה אתה צריך להמיר ל''עובר''..לא מבין...

    דוד מתעניין, 29/08/06 14:51

    הכוונה שאם עברת בשני מקצועות) תוכל לבחור שהציונים לא ייכנסו לממוצע?

    האם ישנה הגבלה למקצועות מסויימים?

    הגב לתגובה זו

    • הסיבה היא:

      אנונימוס, 29/08/06 16:52

      שאם יש לך ציון נמוך שפוגע בממוצע המצטבר אזי מקצוע עם ציון ''עובר'' אינו נילקח בחישוב הממוצע ולכן אינו פוגע בו.

      הגב לתגובה זו

    • תשובה

      סטודנט, 29/08/06 18:10

      קודם כל, המטרה של ''עובר'' היא שמי שקיבל ציון נמוך (אך עבר את המבחן), יוכל להמירו ב''עובר'' וכך הממוצע האקדמאי שלו לא ייפגע.
      שנית, לא ממש ניתן לבחור מקצועות שלא ייכנסו לממוצע התעודה הסופית. זה תלוי בקורסים. רוב הקורסים הם קורסי חובה ולכן הם חייבים להיכלל בתעודה הסופית.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    זהו ניצול

    פקק תנועה, 29/08/06 14:35

    ציני של הסטודנטים בטכניון את המילחמה .עדיף שתילחמו על הורדת שכר לימוד. או מתן לימודים בחינם לעובדי הטכניון ובני מישפחתם כפי שיש חשמל בחינם והטבות כאלו או אחרות.במיגזרים נוספים במשק .הישראלי..ומדוע עובדים שניפגעו ממיל של החיזבלה לא קיבלו הטבה כלשהי כגון דרגה..

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הטכניון לא נכנע, למען האמת בצדק

    סטודנטית בטכניו, 29/08/06 14:15

    מראש הטכניון הסכים לעניק את האפשרות להמיר 2 ציונים ב''עובר ללא ציון'', למילואימניקים מקו העימות. מראש הטכניון הבטיח שפתיחת הסמסטר תדחה. מראש הבטיחו לנו זכאות ל2 מתוך 3 מועדים.
    הדבר היחיד שקרה מאז ההפגנה זה ההפגנה. איתן דקר ומונה דווידוביץ מאושרים, הם הצליחו לארגן הפגנה המונית, מישהו לשניה חשב ששריפת צמיגים תביא עלינו את הישועה (מעניין אם אותו מישהו לומד בהנדסת סביבה..)
    מאז ההפגנה לא התקבלו שום שינויים או הטבות או הקלות לשום סטודנט. הדבר היחיד שקרה הוא שאס''ט חשפו את פרצופם כשהתחילו לתאר את כל מה שהטכניון קיבל על עצמו מראש, כהישגים שלהם מההפגנה. כל זה הוא פשוט שקר וכזב ואני ממליצה לסטודנטים, לפני שהם שמחים מההישג, להציץ ברשומות שקיבלנו מגורמים רשמיים בטכניון ולגלות את האמת המרה

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כותרת מטעה

    עמוס לבב, 29/08/06 14:00

    הנהלת הטכניון שמרה על העיקרון שאין לתת ציון ''עובר'' למי שלא נבחן או עמד במטלות הקורס. הזכאי לכך, שירצה להמיר ציון מספרי בציון ''עובר'', כדי לא לפגוע בממוצע שלו אם ציונו העובר נמוך - יוכל לעשות זאת בשני מקצועות.
    עמוס לבב
    דובר הטכניון

    הגב לתגובה זו

    • מה זה צפונית לקו חיפה-טבריה?

      ס, 01/09/06 20:43

      האם זה כולל מגדל העמק, עפולה, נצרת ונצרת עילית

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הקשיבו לאמת!

    חבר סגל בטכניון, 29/08/06 13:57

    נמצא בידי (כחבר סגל בטכניון) ההסכם הסופי, וממנו מתברר כי הכותרת לידיעה (''חלוקת ציוני עובר'') מטעה, ואילו כותרת המשנה (''המרת שני ציונים ממאוניים לבינריים'') היא הנכונה.
    כלומר, ___לא___ יהיה ניתן לקבל עובר ללא מבחן!! יהיה צורך להיבחן, לקבל ציון עובר, ואז ___להמיר__ את הציון המאוני (מתוך 100) לציון עובר. במילים פשוטות: לא להכניס את הציון לממוצע.
    אז תשכחו מציון עובר ללא מבחן.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ציון עובר-רק אחרי מבחן! לא אוטומטי

    סטודנט, 29/08/06 13:56

    כדי לקבל עובר צריך לעשות מבחן ולקבל ציון מעל 56. זה לא ציון שמקבלים בחינם או בלי ללמוד, כמו שחושבים רוב המגיבים וחבל שלא ציינו את זה בכתבה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק!

      חבר סגל בטכניון, 29/08/06 14:17

      אלא שהכתבה - לפחות כותרתה - מטעה. מעריב - לתשומת לבכם.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מגיע להם גם מעונות לפני האחרים- בארה''ב אוני חינם ללוחמים בקרב (ל''ת)

    ענת, 29/08/06 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לכל אלה שלא מבינים מה זה עובר ..

    סטודנט, 29/08/06 13:54

    זאת אומרת שאנחנו ניגשים לבחינה ולא מקבלים את הציון בחינם מי שיש לו ציון מעל 55 יכול להמיר אותו לעובר .
    אז יוצא אותו דבר אבל אתם לא יודעים כמה לעבוד בו קשה כדי להגיע ל 55 .

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    פגיעה ברמה זה שטויות

    סטודנט בטכניון, 29/08/06 13:53

    מילת המפתח פה היא ''להמיר'' כלומר בכל מקרה הסטודנט צריך להיבחן ולעבור את המבחן, רק שבמקום שייכנס לו ציון 55 יהיה כתוב עובר והציון לא ישוקלל בממוצע הכללי. כך שלא מקבלים ציון עובר בלי ללמוד. ואם אתם חושבים שבגלל שתי מקצועות שגם ככה לומדים אליהם הרמה האקדמית נפגעת אז אין לכם מושג על מה אתם מדברים.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    פירוש לעובר

    דודי, 29/08/06 13:47

    אני סטודנט בבראודה וכנראה שלא הבינו פה את משמעות העובר או שבטכניון ההסכם שונה.
    אצלנו העובר ינתן רק לאחר שבאמת עברנו את המבחן ומשמעותו היא שבמידה ונקבל ציון נמוך במבחן הוא לא יפגע לנו בממוצע ונוכל להמירו בביטוי ''עובר''

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      חבר סגל בטכניון, 29/08/06 14:13

      וזו בדיוק משמעות ההסכם בטכניון.
      אלא שהכתבה מטעה (לפחות כותרתה).

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    קצת הסברים

    סטודנט בטכניון, 29/08/06 13:37

    תרגיעו כבר - עובר אינו פטור!!!
    עובר ניתן ברגע שעוברים את המבחן, עם ציון עובר!!! אבל הציון לא יכלל בממוצע הכללי ע''ם לא לפגוע בא!!!
    כך שתרגיעו כל המעסיקים והחכמים עם הדעות האינטיליגנטיות!!! כל אחד חכם והסטודנטים עצלנים ובטלנים שמתבכיינים כשהמדינה יושבת במקלטים ונלחמת??? חשבתם פעם שאנחנו הסטודנטים , בעיקר מהטכניון , אוניברסיטה והמכללות הצפוניות אילה שישבו במקלטים , חטפו קטיושות , ו היו במילואים!!!! אחרי כל זה מגיעה לנו קצת התחשבות , ואין שום פגיעה ברמה אקדמית!!!

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה צודק

      חבר סגל בטכניון, 29/08/06 14:15

      שום סטודנט לא יקבל ציון עובר ללא מבחן.
      קודם נבחנים, וניתן יהיה לא להכניס ציוני שני מקצועות לממוצע (זה משמעות ה''עובר'').
      לא יהיה מעבר קורס ללא הצלחה מינימלית במבחן.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    פרסום מוטה ולא נכון!

    ש - טכניון, 29/08/06 13:37

    ''עובר'' משמעו המרת ציון עובר (גדול מ- 55) בציון בינארי (שאינו נכנס לממוצע).

    אף אחד לא יקבל את הפריווילגיה לא להבחן.

    גם הטכניון וגם אגודת הסטודנטים מפרסמים מידע לא נכון, מתוך מטרה להגדיל את היוקרה שלהם בציבור.

    בושה!!

    הגב לתגובה זו

    • אמנם נכון

      חבר סגל בטכניון, 29/08/06 14:11

      גם כותב הכתבה, וגם הרוב המוחלט של המגיבים, לוקים בהבנת ההקלות, בטעות או שבמכוון.

      הציון עובר יננתן רק **לאחר** מבחן במקצוע, וקבלת ציון שאינו נכשל בקורס (כלומר, 55 או יותר - בטכניון 55 הוא הרף). רק **לאחר** מכן יהיה ניתן להמיר (ב-2 מקצועות) את הציון (מתוך 100) לציון עובר.

      ציון עובר משמעותו ציון שאינו נכנס לממוצע.

      שום סטודנט לא יקבל פטור ממבחן, ולא יקבל ציון עובר ללא מבחן.

      פשוט מדהימה הבורות המשתוללת.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    סחטנות לשמה, שפוגעת בסטודנטים

    מעסיק, 29/08/06 13:35

    בושה לסטודנטים על מאבק טיפשי, ובושה למי שנכנע להם. שמו הטוב של הטכניון רק נפגע מאופורטוניסטים קטנים.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    זה לא מוציא אותנו לשום ''חופש'', לי יש 6 מבחנים + פרויקט

    מדמ''חניק, 29/08/06 13:33

    והפרויקט השתבש כולו בגלל המלחמה (היה מתונן להסתיים באוג'), אז עכשיו אני אבטל שני קורסים תיאורטיים.
    אפשר לנשום !

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כאילו ציון 60 בשני מקצועות זה הישג?

    סטודנט, 29/08/06 13:30

    יש עוד חודשיים עד פתיחת השנה הבאה מה הבעיה לעשות עוד שני מבחנים?
    במקום לבקש ציון עובר הייתם מבקשים הקלות בחומר המבחן אבל ציון 60? ועוד אתם הגאונים מהטכניון?

    הגב לתגובה זו

    • 29 אתה דביל (ל''ת)

      פחוק, 29/08/06 13:46

      הגב לתגובה זו

    • משמעות ציון עובר

      גאונה מהטכניון., 29/08/06 13:53

      היא שאתה מקבל את הזכאות ל נקודות
      אבל הציון לא נכנס לממוצע
      זה בעצם כאילו קיבלת במקצוע את הממוצע הכללי שלך

      הגב לתגובה זו

      • לגאונה מהטכניון

        חבר סגל בטכניון, 29/08/06 14:19

        את צודקת, אבל כותב הכתבה, ובעקבותיו עדר המגיבים, אינם יודעים על מה הם מדברים.

        הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין!!

      ,, 29/08/06 14:05

      ציון עובר:
      א. הוא לא 60 - בטכניון הוא 55.
      ב. משמעותו לא מספר, אלא ''עובר ללא ציון'', כלומר אין למקצןע ציון הנכנס לממוצע.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    כרגיל - אלה שלא עשו כלום תופשים טרמפ על אלה שנפגעו

    יואב, 29/08/06 13:28

    חבל מאוד שהנהלת הטכניון לא הפגינה יותר חוסן מול טענות לא צודקות. הפגיעה בסטודנטים שלא עשו מילואים הייתה זניחה, וההקלות שהם מקבלים ממסמסות את ההקלות שקיבלו המילואימניקים.
    וחוץ מזה - מה הקשר בין מקום מגוריו של הפורמליים הסטודנט ובין פטור במקצוע כזה או אחר? סטודנטים רבים גרים במעונות בחיפה והיו יכולים לתפקד כרגיל. אותו כנ''ל לגבי סטודנטים שנסעו דרומה.

    הגב לתגובה זו

    • תנסה אתה ללמוד כשכל 10 דקות יש סירנה וצריך להיכנס למקלט - יא אטום!! (ל''ת)

      חיפאי, 29/08/06 14:55

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד!!! כן ירבו מאבקים כאלה בעתיד

    מירי, 29/08/06 13:25

    ושכל הסנובים מת''א יוכלו את הלב המר שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תגובה ל-1

    ארז, 29/08/06 13:24

    הפלקל שדיברת עליו הומצא על ידי בוגר הטכניון אשר קיבל ציון מספרי ולא עובר

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    וכשהגשר הבא יקרוס, נתנחם בעובדה כי נבנה ע''י מילואימניק... (ל''ת)

    אחת, 29/08/06 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מצויין, ועל התואר יהיה כתוב, ,''המוסמך מוכר צפונית לקו עכו נצרת'' (ל''ת)

    ברקק, 29/08/06 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בגגלל זה הרמה של האקדמאים בארץ הי כה.....

    JOOP, 29/08/06 13:12

    נמוכה - על כל פיפס נותנים עוברים - ומה הבעיה לדחות את המיבחנים???

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אל דאגה: הם יאלצו לעשות את הבחינה למען הממוצע

    ליאת, 29/08/06 13:03

    כשינסו להתקבל לעבודה זה יהיה בעוכריהם והם יודעים זאת. רובם יעשו את הבחינות כדי שהממוצע לא יתקלקל. ולמי שלא איכפת - גם מקום העבודה במקצוע לא חשוב לו. הוא לא ברמה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל הכבוד

    אופיר, 29/08/06 13:02

    כל הכבוד להנהלת הטכניון שבאה בצורה כלשהי כלפי הסטודנטים
    אוניברסיטת חיפה לעומת זאת לא באה לטובת הסטודנט, אפילו אני ששירתתי בצו 8 מה שנותנים זה רק 2 מועדי בחינות ממש גועל נפש

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה עם בר אילן??? (ל''ת)

    רן, 29/08/06 13:01

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את התגובה שכתבתי למס' 4, ואולי תחכים! (ל''ת)

      מאי הקטנה, 29/08/06 17:19

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה ההבדל???

    סטודנטית, 29/08/06 13:00

    מה ההבדל בין סטודנטים שגרים בעכו לאלו שגרים בחיפה? כולם חטפו קטיושות, כולם שהו במקלטים/מרחבים מוגנים, כולם חוו חרדות... איך אפשר לעשות את ההבחנה בין מתן ההקלות??? זה לא פיקוד העורף!
    הטכניון טען כי מתן ''עובר'' יפגע ברמה האקדמאית, מתן ההקלות לפי איזור מגורים הוא שיפגע ברמה האקדמאית.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    פגיעה ברמה ובאמינות של הטכניון

    סטודנט בעבר, 29/08/06 12:54

    כרגיל, פיתרון ישראלי פופוליסטי וקל.
    שאלה: אני, כמעסיק של מהנדסים, אצטרך לשאול מעתה מהנדס שסיים את הטכניון, האם ציוני ''עובר'' שקיבל הם אוטומטים עקב המלחמה או הוא באמת נבחן ?
    הפיתרון הנכון (מה לעשות, קשה יותר):
    לתת יותר זמן להתכונן למבחנים, לתת שיעורים נוספים ותרגול ועוד.
    העיקר - שהסטודנט באמת ייבחן !

    הגב לתגובה זו

    • אם היום אתה מעסיק-זוכר את 1993?

      פטור מלא, 29/08/06 13:56

      אז עקב שביתת המרצים הגדולה ניתנו פטורים מלאים לכל הסטודנטים על כל המקצועות (היו כאלה שעברו אז לראשונה את חדו''א 1מ')

      הגב לתגובה זו

      • לא זוכר, אבל אם זה נכון...

        סטודנט בעבר, 29/08/06 14:39

        אז גם אז זה היה לא בסדר, ובודאי לא מצדיק את הפטור של היום.
        אגב, לא למדתי בטכניון, אלא בת''א, ותמיד הטכניון הצטייר בעיני כרמה יותר גבוהה (במקצוע שלי, הנדסה).
        פעולה מסוג זה מורידה את הרמה ואת המוניטין, דבר שיפגע בסופו של דבר בסטודנטים עצמם!

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    סאמק לא מספיק המילואים גם חוסמים לי את הכניסה

    מה יהיה?, 29/08/06 12:47

    שיפגינו בלי לחסום את הכניסה זה היה מספיק משפיע , לא צריך להתעלל בנו ולשלוח אותנו לעשות עיקופים מסביב לעיר הסטודנטים שנקראת טכניון , יש דרכים אחרות לומר להנהלה שאתם אוהבים אותם!
    תחסמו את החנייה של ההנהלה לא את כולנו!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אוניברסיטת חיפה???????????! (ל''ת)

    בן ארצי, 29/08/06 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אמנון זומר - תיסלם!!!!

    יובל, 29/08/06 12:45

    בסוף, כשההגיון לוקח את ההנהגה, דברים מסתדרים על הצד הטוב ביותר

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    גלעד גרוסמן הינו כתב על!!! (ל''ת)

    עוגייה, 29/08/06 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בוגר טכניון

    אביב, 29/08/06 12:37

    התואר שקיבלתי בעבר שווה פחות. הטכניון ירה לעצמו ברגל ומיישר קו עם הגרועות שבמכללות. תחי הבינוניות.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל הכבוד לא.ס.ט - אגודת הסטודנטים של הטכניון... (ל''ת)

    גילי, 29/08/06 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל הכבוד להתאחדות הסטודנטים

    לא משנה, 29/08/06 12:36

    כל המוסדות חייבים ליישר קו עם הטכניון!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    פששששששש, מי היה מאמין?!

    טלי, 29/08/06 12:36

    כל הכבוד לאגודת הסטודנטים של הטכניון, עשיתם אחלה של עבודה!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    טכניון, שיחקתם אותה.... (ל''ת)

    נירו, 29/08/06 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שערוריה!

    אקדמאי, 29/08/06 12:34

    במקום מבחן ציון עובר? מחר המהנדסים יבנו גשרים, יתכננו כל טיס, בלי רמת ידע ויגרמו לאסונות.
    תנו לרופאים לעתיד ציון עובר במקום ללמוד.
    למה צריך בחינות? קחו שכר לימוד תנו תעודה. מה שיידעו יידעו ומה שלא - אלוהים גדול.
    שהנהלת הטכניון ואנשי אגודת הסטודנטים לא ידאגו ליוקרה, שידאגו לאחריות המקצועית.
    שערוריה!

    הגב לתגובה זו

    • אין לך מושג

      סטודנט טכניון, 29/08/06 13:53

      ''עובר'' זה לא פטור
      סטודנט חייב לגשת למבחן, לעבור אותו, ורק אחרי זה ניתנת לו אפשרות לבחור ב''עובר''

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    איזה יופי, מוסד נורמלי אחד בארץ הזו.... (ל''ת)

    מלי, 29/08/06 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    יישר כוח לסטודנטים מהטכניון...

    יורם, 29/08/06 12:33

    אשר עשו עבודתם נאמנה לכלל הסטודנטים שלומדים שם...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד לטכניון!!!!!!!!!

    עמי, 29/08/06 12:33

    כל האוניברסיטאות באמת צריכות לקחת דוגמא מהטכניון, סוף סוף מוסד שבא לקראת הסטודנטים....

    הגב לתגובה זו

    • גם אוניברסיטת לטביה ודומיה באים לקראת הסטודנטים

      צחי, 29/08/06 13:30

      לבוא לקראת הסטודנטים שה לא לתת פטור, אלא לאפשר להם ללמוד טוב יותר.

      הגב לתגובה זו

      • צודק (ל''ת)

        סטודנט לשעבר, 29/08/06 14:15

        הגב לתגובה זו

    • אל תדאג, הם לא עושים את זה הרבה. זה לא בריא, אתה יודע, בגילם... (ל''ת)

      סטודנטית, 29/08/06 14:20

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    רק בבר אילן אין שום התחשבות שהיא!

    יוני, 29/08/06 12:32

    אני קורא לכל המילואימניקים הלומדים בבר אילן לא לוותר על זכותינו ולדרוש עובר לא יתכן שידפקו אותנו שוב ושוב שנה אחרי שנה!

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן - על מה אתה רוצה הקלות? (ל''ת)

      אבנר, 29/08/06 13:28

      הגב לתגובה זו

    • חבריקו, תקרא טוב טוב!

      מאי הקטנה, 29/08/06 14:18

      הרמה בבר אילן לא מגיעה לקרסוליים של הרמה בטכניון. אצלנו עובדים קשה גם בשביל להגיע לממוצע של 80, כן כן, קראת טוב: 80! כמדומני, בבר אילן 80 נחשב ציון גרוע, שאנשים מתלבטים אם לגשת עליו למועד ב.
      אז אל תתחיל להתבכיין, כי יש אנשים שעובדים קשה כדי לקבל תואר בהנדסה (ולא תואר בחרטטולוגיה, אמממ... כמוך?) שהוא לא פשוט בכלל(ואל תתחיל להגיד: גם בבר אילן לומדים הנדסה, כי זה ממש לא אותו דבר) במקום שמנסה להקשות על הסטודנטים סתם בשביל הכיף.
      אז תעשה טובה,
      תסתום.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    סטודנטים טיפשים

    מעסיק, 29/08/06 12:32

    הם לא מבינים, ש''עובר'' מסמן שבילי- ''לא מבין כלום בנושא''...

    הגב לתגובה זו

    • מעסיקים - אל תעסיקו בוגרים עם ציון ''עבר''

      דפנה, 29/08/06 13:32

      מי שקיבל ''עבר'' לא באמת יודע את החומר. ההתכוננות למבחן וההצלחה בו הינם הרבה יותר משמעותיים מנוכחות בהרצאות.

      ארגוני הסטודנטים פוגעים ביכולתם של הסטודנטים להצליח!!!

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה לא הוגן עם כל הכבוד ויש כבוד אבל זה לא הוגן שהם מקבלים ציון חינם (ל''ת)

    א, 29/08/06 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אוי ואבוי לנו

    מרצה מהטכניון, 29/08/06 12:24

    לתת ציון עובר למהנדסים בעתיד זה פשע חמור באיצטלא של הפרה הקדושה
    גשר הירקון ואולמות וארסיי הם רק דוגמא קטנה, פראית למה שיקרה כאן בארץ

    הגב לתגובה זו

    • לא בטוח..

      סטודנטית בטכניו, 29/08/06 13:31

      דבר ראשון, אתחיל בזה שגם אני נגד פתרון כזה, ואני חושבת שהוא לא משרת את המטרה כלל. אבל בכל זאת יש להבדיל: לעבור את המבחן אנחנו נצטרך, החלפת הציון המספרי ב''עובר'' היא אך ורק כדי לא לפגוע בממוצע הציונים שהרווחנו בעמל רב (בתור מרצה בטכניון אני מאמינה שאתה מכיר את הקשיים). לא בטוח שמגיע לנו, אבל אין צורך ''לחמם'' את דעת הקהל כנגד הסטודנטים בדוגמאות כגון אולמי ורסאי.

      הגב לתגובה זו

    • צודק, צודק ועוד פעם צודק (ל''ת)

      אקדמאי, 29/08/06 13:46

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך, מה היה ב1993?

      מצטיין דיקאן, 29/08/06 14:01

      אז המרצים רצו לסחוט מהמדינה עוד כמה עשרות אלפי שקלים בשנה (והצליחו) אז מבסוטים מההישג הלאומי האסטרטגי (שלא כמו המלחמה שהיא עניין פרטי של הסטודנטים) הם התרצו וחילקו פטור גורף על כל המקצועות!

      הגב לתגובה זו

    • המהנדס מאסון וורסאי לא קיבל פטורים!!!

      טליק ברודיק, 29/08/06 14:57

      אז כנראה שהפטורים לא ימנעו אסונות מרצה זחוח!!!

      הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט

      סטודנט לתואר II, 29/08/06 16:39

      הבנתי שבעברית יתנו לחיילי המילואים ולמי שגר בצפון ואולי גם לאחרים מועדים מיוחדים, אבל מותר להבחן רק בשני מועדים.

      סטודנט שלומד למבחן בשביל לקבל 56 לא לומד באופן שראוי בשביל לקבל 80+.

      מאחר וחלק חשוב מההבנה של החומר מתגבשת עם סיום הלימוד לבחינה, הרי אפשרות לתקן ציון לעובר מכשילה את הסטודנטים.

      במכללה בה למדתי דור לפני ניתן פטור בגין השביתה המפורסמת, ומה היו ההשלכות? סטודנטים למדו חומר מתקדם בלי שהם מכירים את קורס היסוד (לדוגמא ללמוד תקשורת ספרתית בלי אותות אקראיים).

      ולדעתי מוסד עם מוניטין כמו הטכניון ראוי שלא היה ידו להסדר זה.

      מה שכן, יש מקום להקלות דוגמאת מועדים מיוחדים, דחיית הגשת עבודות, ביטול רישום לקורסים ללא קנס (שילמדו שנה אחרי) וכ''ו.

      הגב לתגובה זו