• 56.

    חרדי?!

    ש פ, 03/09/06 02:54

    שתדעו!אין דבר כזה חרדי גנב או פדופיל פשוט מאוד זה לא חרדי זה מחופש

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אני בהלם גם לי הוא ''השויץ''באונס של 200 נשים בלילה אחד.

    יוסי, 31/08/06 23:14

    חשבתי שרק באוזני הוא התודה על האונס. אני נדהם לגלות שהוא פיטפט על זה עם עוד בני ברקי.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לאסתי תגובה 44 תבדקי בחוכמה טוב טוב את הילדים שלך כי אני כמעט בטוח

    חרדי, 31/08/06 17:31

    שהם בתוך ה300 ואת בתמימות מגינה עוד עליו

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הוא סיפר לי שאנס 200 נשים בלילה אחד

    שמעון, 30/08/06 23:34

    כמו כל בני ברקי הסתקרנתי תמיד מי המשוגע הזה שמסתובב בכל מקום, ומדבר בקולי קולות. פעם התחלתי לדבר איתו וראיתי שהוא מת לקבל יחס - אז הזמנתי אותו הביתה. הוא ראה אצלי בסלון עיתון עם תמונות של נשים- אמרתי לו שאני נשוי לכמה נשים,וזה התמונות שלהן...אז הוא סיפר לי בלחש שהוא אנס 200 נשים בלילה אחד, כשאמרתי לו שאני לא מאמין לו, הוא התעקש שהוא הצליח לאנוס 200 נשים בלילה אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שוב פעם החרדים מרחמים

    אני מכירה אותו, 30/08/06 17:42

    סיפרתי לאנשים שהוא חי אצלם בבית, הם ידעו שהוא נתפס, הם לא התפלאו, הם אמרו שאחד הסיבות שהם הוציאו אותו מהבית, זה בגלל שהיה לו סיפור כזה והם התחילו לפחד!!!!
    שוב פעם מנסים לרחם, הוא באמת טפש, אבל גם טיפשים יודעים לבצע,
    אחרי שאתם שמעתם שהוא נתפס, תשאירו את הילדים שלכם לבד בסביבתו?????
    כך תבחנו את עצמיכם.

    הגב לתגובה זו

    • הוא הסתובב אצלי המון ולא הזיק לאף ילד שלי.

      גולדי, 30/08/06 23:43

      המון פעמים הזמנתי אותו לארוחות שבת, כי רחמתי עליו, וגם הילדים אהבו לשמוע ת'סיפורים שלו. ואני יזמין אותו שוב כשהוא ישתחרר, כי אף ילד שלי לא התלונן עליו. ההפך הם אהבו לשחק איתו ,בפרוש אני לא מאמינה שהוא מזיק.
      (פעם הילד שלי בא בריצה מהחצר וסיפר שאיזה חסיד ניסה לתפוס אותו, וגם עים ילדה שלי היה סיפור דומה)- אבל עליו שום ילד או ילדה שלי לא התלוננו. בפירוש אני לא פוחדת מהמשוגע הזה.

      הגב לתגובה זו

      • עםןחי

        מיכאלה, 11/10/06 11:19

        תבדקי את הילדים שלך טוב טוב

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    היטפלות לאומלל

    אחד שמכיר, 29/08/06 22:45

    מהיכרות, מדובר באדם אומלל ופנטזיונר. בושה למשטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הוא בכלל לא יודע מזה 300 ומה זה 30.

    לא יודע לספור!!, 29/08/06 19:24

    אני ניסיתי ללמד אותו חשבון כי רחמתי על המבולבל הזה. הבן אדם לא קלט מה זה 30 ומה זה 100 ובכלל אין לא מושג מה זה 300. הוא לא יודע להחזיר עודף מ10 שקל . אז הוא גם יכול להודות שהוא התחכך 1000 פעם ואין לו מושג מה ההבדל בין 1000 ל1! אני ממליצה למשטרה לתת לו לספור עד 300 והיא תגלה שלבן אדם אין מושג במספרים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חוכא ואיטלולא

    אריה, 29/08/06 18:33

    מגוכך שמשטרת ישראל בעידן ה2006 נופלת על בחור משוגע מוכר וידוע בת''א וב''ב וחוגגת כאילו נמצא הפושע של המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הוא חרדי, מישהו מופתע? (ל''ת)

    טומי לפיד, 29/08/06 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כנסו!! מכיר אותו בע''פ

    חיים, 29/08/06 15:21

    הבנאדם לא מאה!!! ואת זה כולם יודעים.... גם המשטרה! הבנאדם היה לו ילדות קשה ועד שהוא הצליח להשתקם בזכות רבו.. לקח שנים. וזה לא הגיוני שהוא אנס למעלה מ- 300 תקשיבו לי....! זה לא נכון!! אני הייתי בקשר אם הבנאדם, ואני יודע מיהו. אז בחייאת רדו ממנו.!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    האיש לא שפוי

    אברום, 29/08/06 14:42

    אני מכיר אותו אישית כבר יותר מ10 שנים,,הבן אדם יתום ,,,וגדל אצל אישיות שטיפלה בו, הוא לא שפוי בדעתו ,בעל דמיונות ,,,ולפי דעתי צריך להיות סגור במחלקה פסיכיאטרית ,

    הגב לתגובה זו

    • צדק

      מור, 11/10/06 11:05

      שטויות!!!!!!!!!הוא צריך להיות בכלא!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    נכה 100 אחוז נפשית הודאה מוזרה

    קובי, 29/08/06 14:13

    הרי ברור שהוא לא בסדר ומה רוצים ממנוולא בטוח שהוא בכלל עשה משהו זה נראה יותר שהמשטרה פשוט נח לה להפיל את המקרים המזעזעים על משהו שהוא מוכן להודות במה שיגידו לו

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    האנסים האמיתים מסתובבים בחוץ- המשטרה תפסה משוגינר לא מזיק.

    אסתי, 29/08/06 12:32

    שיחקתי עם המבולבלהזה עוד בילדותי בתל אביב. כבר אז היה יתום מיסכן, שהתגלגל בבתי ספר למפגרים. הוא בא מדי פעם לבקר אותי ואת ילדי, שאהבו לשחק ולשמוע סיפורים מהמשוגע הזה. אני לא קונה את הפוזה של ה''עברין מין'' . הוא מטומטם- אבל לא יודע להזיק. הילדים שלי אף פעם לא התלוננו עליו- והם מספרים לי הכל!!
    חבל שבמקום להשקיע מאמצים לחפש את האנסים שמסתובבים חופשי- המשטרה מפילה על המשוגע הזה את כל התיקים הלא פתורים שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    המשטרה הכי מטומטמת בעולם

    איזו משטרה הלוו, 29/08/06 12:32

    תפסו חולה נפש לא 20 אחוז אלה 100 אחוז נכה,והפילו עליו תיקים המפגרים מהמשטרה.
    שחררו אותו יא חוקרים מפגרים תתבישו לכם להתעסק עם חולה 100 אחוז בנפש.

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שאתה לא רציני (ל''ת)

      ., 29/08/06 15:36

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לכן יש לו פטר מהצבא

    גודמן, 29/08/06 12:07

    פשוט לא הבנתי כל השנים מדוע שרתתי בצבא ,ואנשים מאוד מסוימים לא שרתו.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הוא גם מסוגל להודות ברצח קנדי, ובכל מקרה שהחוקרים יספרו לו.

    יעל, 29/08/06 11:57

    אני מכירה אותו טוב, הוא בחור מדומין,אוהב להיות במרכז העינינים, ובכל תיק שמדינת ישראל תתפור לו-הוא יתלהב ויודה. תפסתם את המשוגע שגדל בבית ספר''נצח ישראל'' למפגרים בתל אביב.כל בני ברק מכירה אותו כמשוגע מדומין ולא מזיק.מדהים איך צפיפות באוטבוס, וחקרים מתוחכמים מצליחים להפוך משוגע ידוע בדמיונותיו לעברין מין.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ה''סתר'' בחרדיות למען יוכלו לפגוע בילדים

    dafna57, 29/08/06 11:39

    יש דברים שביהדות צריך לשנות ,
    החשוב ביותר להפסיק לחיות ב''סתר'',
    ה''אמת'' נותן לחיות ב''יושר'',
    ''סתר'' זה ''שקר'' ולא ''אמת''.
    דפנה

    הגב לתגובה זו

    • לא היה מה להסתיר!!!בחיים הוא לא נגע בי.

      משה, 29/08/06 12:12

      המשוגע הזה הסתובב אצלנו המון בבית, משחק איתנו, מספר לנו על נסיעות לחו''ל, שלא היו ולא נבראו. ועוד דמיונות. אף פעם הוא לא נגע בי או באחים שלי. המשטרה תפסה מדומין עם שגעון גדלות. שכדי לעשות רושם על החוקרים יודה גם ב1000 מיקרים.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מפגר למה אתה מגונן על הפדופיל ימ''ש ??????????????????????

        חרדי, 29/08/06 14:01

        אתה ערבי ? !
        מוצא חן בעינך שהפדופיל הזה מסתובב בשכונות שלנו ?

        הגב לתגובה זו

        • אני מכיר אותו טוב. הוא חולה נפש אבל לא פדופיל.

          משה, 29/08/06 19:12

          מצטער, הבן אדם הסתובב אצלנו בבית המון ולא הזיק לאיש. מה שכן נכון זה ששמענו ממנו ציזבטים לרוב. אני רוצה שהמשטרה לא תתעצל ותמצא את העברינים האמיתיים שמסתובבים ברחובות.

          הגב לתגובה זו

      • הה

        יהודית, 11/10/06 11:07

        בך ובאחים שלך הוא לא נגע אבל באחרים כן!!!!

        הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט טיפש זה מה שיש לי לאמר לך (ל''ת)

      , 29/08/06 22:15

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט טיפש זה מה שיש לי לאמר לך (ל''ת)

      , 29/08/06 22:16

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אני מכיר אותו היה מסתובב אצלנו בישיבה

    איציק, 29/08/06 11:34

    הוא בחור מסכן מבית הרוס חולה נפש ומי שדפוק זה החוקרים שרואים כזה טיפוס הזוי וישר יוצאים בהצהרות על תפיסת פדופיל עם 300 תיקים...בחור מסכן שרצה יחס..

    הגב לתגובה זו

    • ממש מסכן - הילדים הם המסכנים!!! (ל''ת)

      joop, 29/08/06 12:02

      הגב לתגובה זו

    • מי שדפוק זה אתה ולא החקורים!

      אגם, 11/10/06 13:15

      מי שדפוק זה אתה ולא החוקרים!!!!!הבחור הזה לא רוצה יחס!!!!הבחור הזה מתעלל בילדים קטנים!וזה שאתה מכיר אותו ושהוא היה מסתובב בישיבה שלכם זה אומר שהוא לא עשה מעשים מגונים בילדים!תן למשטרה לחקור את זה ושב בשקט!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    חרדים תפסיקו להעלב , אלה ישראלים בורים ואנטישמים

    יהודי, 29/08/06 11:17

    שיכתבו מה שהם רוצים, למה זה צריך בכלל להטריד אתכם. האם כולכם פדופילים? לא. אז מה העצבנות שלכם? על האנטישמיות שלהם? מה רק עכשיו התעוררתם? זו מדינת ישראל חביירים הם שונאים אתכם שנאת מוות. צפצפו עליהם!

    יש הרבה פדופילים חילונים והם לא נעלבים מזה. גם אתם לא צריכים.

    בינתיים בתי הסוהר מלאים בישראלים לא ביהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למה לא מפגינים על החמרה בעונשים על פדופילים ואנסים

    תפגינו בעבור, 29/08/06 11:16

    למה אתן לא מרעידיות את האדמה. שמדובר בפדופילים שמסרסים את נשמתם של ילדים. ואנסים שלא נגמרים. עוד לא ראיתי שמישהו יצא להפגין. כדי שהשופטים יענישו בחומרה רבה. מה זה נושא שהשתיקה יפה לו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אלוהים, אני מכיר אותו

    רונן, 29/08/06 11:10

    הבחור הזה תל אביבי מהמקור, בא מבית הרוס, האבא נרקומן שנפטר לפני שנים, האמא מאושפזת בבית חולים לחולי נפש, את שני האחים שלו הצליחו לשקם, אבל הוא כנראה ירש את מחלת הנפש מאמו, לפני כשלוש שנים, איזה ארגון בבני ברק לקחו חסות עליו בנסיון לשקמו, ומאז הוא מסתובב ומשתגע להם שם בעיר.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גם אני חרדי ואני לא פדופיל !

    חרדי, 29/08/06 11:02

    אם הבנתם מבין השורות , ובצדק , שחרדי = פדופיל
    אז אני גם חרדי ובכל זאת אני לא פדופיל
    יום טוב לכם

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מכירים אותו כמשוגע השכונה

    יעקב, 29/08/06 10:49

    הטיפוס הזה הוא דמות מוכרת בעיר, כולם מכירים אותו בתור משוגע אדם מוזר ומעורער בנפשו, אבל ''ההודאה'' שמסר במשטרה על 300 תקיפות, אני רק יכול לחייך, כיצד החוקרים התפתו כל כך בקלות לקבל את הודאתו.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני מכיר אותו אישית

    דני, 29/08/06 10:25

    הוא בחור מפגר, נראה לי שהוא סתם מספר סיפורי סבתא לשוטרים והם עשו מזה עסק, לקחו משוגע מהרחוב, שכולם מכירים אותו, ועשו אותו ''חרדי מסוכן'', הוא סתם בחור מפגר, מסכן, יכול להיות שיש לו בעיה אבל מכאן ועד לכתוב שהוא פדופיל מסוכן וכו' וכו' זה בדיחת היום

    הגב לתגובה זו

    • תקרא בבקשה ותסתום. (ל''ת)

      אחד העם, 29/08/06 10:39

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    הודאה ב-300 מקרים????? לא הגזמתם ?

    מנחם, 29/08/06 10:09

    מילא יודה ב20- 30 אבל 300 ?

    משהו מסריח פה...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    זו שיטה של משטרים דיקטטוריים אפלים

    משטרת קראדי, 29/08/06 09:56

    לתפוס חולה נפש מסכן ולהפיל עליו את כל התיקים שהמשטרה לא הצליחה לפתור בשנים האחרונות.

    ד''ש מפריניאן.

    הגב לתגובה זו

    • הרי תפסו אותו על חם באוטובוס

      אהובה, 29/08/06 10:10

      הרי תפסו אותו על חם באוטובוס, אז על מה בדיוק אתה מלין?
      כשיהיו לך ילדים, אם יהיו לך נראה מה תגיד

      הגב לתגובה זו

      • צריך לאשפז אותו, לא להפיל עליו תיקים

        משטרת קראדי, 29/08/06 11:29

        שהמשטרה כשלה בטיפולם.

        תפקידה של המשטרה הוא להגן על האזרח ולפענח את הפשעים - לא לכסתח את עצמה בעזרת משוגע מסכן שהם תפסו ברחוב.

        הגב לתגובה זו

        • חצופה

          (=, 11/10/06 11:03

          ואם הוא היה עושה את זה לילדים שלך גם היית אומרת שהוא מסכן!!?? ומאיפה את בכלל יודעת שהוא איזה מסכן? אחד כזה לא צריך אשפוז אלא מאסר עולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          הגב לתגובה זו

      • בעצם לא בטוח...

        נחום, 29/08/06 11:31

        ''שוטרי סיור עצרו את החשוד שלשום באוטובוס, לאחר שבמשטרה התקבלה תלונה של אישה לפיה בנה הותקף מינית בעת הנסיעה''
        מין-הסתם הוא לא היה בשעת מעשה אלא כבר ''לאחר שבמשטרה התקבלה תלונה'' כלומר לא ''אל חם''
        אנני אומר שהוא זכאי אני אפילו נוטה להאמין שהוא אשם אבל לא אסכים לשפוט אותו לפני שכל חומר החקירה מונח לפני. (דרך אגב אם אכן הוא אשם נראה לי שלהוריד לו את ''הקטן'' זה בגדר הסבירץ
        יום טוב

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    תביאו אותו לקהילה שלי נטפל בו (ל''ת)

    מלך האריות, 29/08/06 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כרמלה טריקי - שם מדהים :) (ל''ת)

    אבי, 29/08/06 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כשפותחים את התמונה שלו בגדול רואים פרסומת לשוקו תנוקות, זה אירוני

    דוד, 29/08/06 09:09

    בתמונה שלו כשפותחים אותה רואים פרסומת לשוקו לתינוקות. אחד שנאשם במעשים מגונים בילדים וליד התמונה שלו פרסומת לתינוקות. איזה אירוני הדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    למה מדגישים שהוא ''''חרדי'''' זה אנטישמיות נגד החרדים (ל''ת)

    יהודי, 29/08/06 09:03

    הגב לתגובה זו

    • מאז שהטמענו את עצמנו באומה הישראלית, ההצלחתינו לאין שיעור וגבול

      הימלר, 29/08/06 09:09

      ברחנו מגרמניה למקום היחידי שלא יחפשו אותנו, גדלנו אתכם ולאט, לאט הצלחנו ליצר שנאה כזאת כנגד שומרי המסורת היהודית שמתחילה להתחרות עם זו שהייתה בגרמניה, ומדוע אני כותב את זה, כיוון שאפילו האמת החשופה לאור היום לא יכול להזיז אפילו עפעף ישראלי אחד, חהחהחהחה, אתם אבודים

      הגב לתגובה זו

      • והחרדים הם ממש מופת ודוגמא לאהבת הזולת והאחר - תעשה לי טובה ותשתוק! (ל''ת)

        JOOP, 29/08/06 12:13

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    הוא ממילא ישתחרר בקרוב אחרי

    שמחה, 29/08/06 09:01

    הצתות של פחי זבל ברחובות ומהומות ברחובות של העידה החרדית
    כפי שעשו זאת בירושלים אחרי רצח התינוק.
    ואם הוא השתחרר על פשע של רצח על אחת כמה וכמה,שיצליחו לשחרר גם אותו ולהשתיק את הענין
    או אולי משהוא יודע משהוא על המקרה של רצח התינוק בירושלים ע''י
    החרדי אם הרוצח נענש?????????

    הגב לתגובה זו

    • הוא במעצר בית (ל''ת)

      אפרים, 29/08/06 09:16

      הגב לתגובה זו

      • תתעדכן, הוא שוחרר ממעצר בית..

        בתוך התיק, 26/06/07 16:18

        מזמן.

        הגב לתגובה זו

    • האב ולס, לידיעתך-

      לא גזענית כמוך, 29/08/06 10:01

      אי שמחה שמחה!
      תבדוק טוב טוב, ואולי תגלה באותיות קטנטנות, אפילו עם זכוכית מגדלת, אבל אתה יודע שכעת המשפט שלו מתהפך?????
      תתפלא, ''האב הרוצח'', מסתבר שהיה קורבן והתביעה אוטוטו תוגש נגד בית החולים בגין רשלנות רפואית.
      קולט?
      ר-ש-ל-נ-ו-ת ר-פ-ו-א-י-ת!!!!!!!!!!!!!!!!
      תפסו דוס הלבישו עליו תיק, קראו לו ''רוצח'' אעפ''י שכשמדובר בכל אחד אחר יגידו ''חשוד ברצח'' כל עוד לא ניתן פסק הדין.
      אבל בדוס הכל מותר, הרי בשביל מה הם פה אם לא לתת לנו נושאי שיחה מידי פעם? הא???

      הגב לתגובה זו

      • זה שמישהו מגיש תביעה לא הופך אותו לצודק

        נחום, 29/08/06 11:33

        היום קצב מגיש תביעה נגד מתלוננת שתבעה אותו, מחר ולס מגיש תביעה נגד בי''ח, אחרי שנחשד ברצח בנו ומחרתיים אתי אלון תגיש תביעה נגד הבנק ממנו גנבה מליונים על הלנת דמי פיטורים...להגיש תביעה לא מזכה אף אחד. כל אחד, כולל הפושע הכי מלוכלך יכול לעשות את זה..

        ואגב, איכשהו מההתבטאויות של הרבה בכירים במגזר החרדי נראה כאילו כל חטאי ופשעי ישראל נגרמים בידי חילונים והעולם החרדי נקי וטהור...הגיע הזמן שיבינו שם שהציבור החרדי הוא ציבור של בני אדם וגם בקרבם יש חולירות ופושעים כמו בכל חברה.. אם תמשיכו לכסות עלכל פושע הסוף יהיה שזה יתפוצץ לכם בפנים...

        הגב לתגובה זו

        • זה שאצל החרדים שי פושעים זה נכון

          קובי, 29/08/06 15:26

          אבל כל חרדי שניתפס על עבירה קטנה עושים מיזה סיפור ענק אפילו שבאותו יום היו שלוש חילוניים שעברו את אותה עבירה, יש פשע גם בציבור החילוני וגם בציבור החרדי, אבל בציבור החילוני יש יותר פשע !!! וזה מציאות !!!

          הגב לתגובה זו

  • 25.

    בואנה, אתה חולה (ל''ת)

    הראל, 29/08/06 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    רוצים לראות קטע...

    הראל, 29/08/06 08:59

    תכתבו בגוגל את צירוף המילים:
    ''תושב רהט''

    תקבלו מעל 6000 פרסומים כאשר הרוב הגדול של הפרסומים זה
    פלילים ומעורבות בפעילות נגד מדינת ישראל.

    באף עיתון לא עלה הרעיון לפרסם כותרת כמו:
    ''ערבי אנס צעירה יהודיה''

    הגב לתגובה זו

    • רוצה לראות קטע

      חרצף, 29/08/06 09:53

      אף פעם לא שמעתי ערבי שטוען שהוא מוסרי יותר ושמערכת החינוך שלו טובה יותר ומגדלת אנשים טובים יותר

      הגב לתגובה זו

      • רוצה לראות עוד קטע

        תמר, 29/08/06 11:06

        לכתוב ''תושב רהט'' זה בדיוק כמו לכתוב ערבי, וזה מן הסתם הופיע בטקסטים או בכותרת שגיגלת, אז מה ההבדל ?

        מה גם ש''בן מיעוטים'' תמיד עושה את העבודה.

        הגב לתגובה זו

        • רוצים שלושתכם לראות עוד קטע?

          אבי עוזר, 29/08/06 12:40

          תקראו טוב טוב את תגובה 36 ואז תגידו אם זה תמים לקרוא לו ''חרדי מבני ברק''.
          הבנאדם לא היה בחיים חרדי, ורק לאחרונה לקחו אותו חרדים, כן חרדים, תחת חסותם בשביל לעזור לו.

          חרצף ותמר, תודו שיש כאן משהו מסריח.

          הגב לתגובה זו

    • איזה קטעים..... די כואבת לי הבטן!!! אתה טיפש בלחץ!! (ל''ת)

      JOOP, 29/08/06 12:25

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    זה הכל בגלל החינוך החילוני

    חרד, 29/08/06 08:58

    רק החילונים אשמים
    אצלנו בחינוך החרדי אין דברים כאלו

    הגב לתגובה זו

    • לחוק או לבכות - מהבורות הפורצת שלך..... (ל''ת)

      JOOP, 29/08/06 09:35

      הגב לתגובה זו

      • זו הייתה ציניות יא יצור (ל''ת)

        רגל קרושה, 29/08/06 09:54

        הגב לתגובה זו

        • יצאתי בלונדינית - חוזר בי!! (ל''ת)

          JOOP, 29/08/06 10:01

          הגב לתגובה זו

    • מה אין אצלכם הלווו הוא דתי (ל''ת)

      לימור, 29/08/06 10:25

      הגב לתגובה זו

    • נחדש לך שהוא לא כ''כ חרדי

      נאמן למציאות, 29/08/06 10:59

      הוא פשוט מסכן תל אביבי שאביו נפטר כשהיה פעוט ואימו אושפזה בבי''ח לחולי נפש כשגם הוא עצמו לוקה בנפשו (וזה ניכר ב30 שניות שיחה איתו).

      בגלל איכותו של החינוך החרדי וערכת החסד העניפה שלו (פתח מקומון חרדי בערך גמ''ח ותגיד לי אם מצאת בעוד מקום אחד בעולם כזה דבר) הציבור החרדי הוא היחיד שקולט כאללו אנשים לקהילה (ולא רק ללמוסדות סגורים ומתוקצבים).

      העיקר שבסוף אפשר לחגוג על החרדים הסוטים...

      הגב לתגובה זו

      • תגובה נכונה במקומה!

        עובדת בית חולים, 29/08/06 12:35

         הקוראים והכתבים צריכים להבין אותה ולהפנים אותה!

        הגב לתגובה זו

    • הוא באמת מבית חילוני...

      ש, 29/08/06 11:44

      הדתיים קיבלו אותו לנסות 'לשקם' אותו. אז הם עכשיו אשמים????????

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    נו, מה חדש כאן ? הוא אשכנזי הרי !!

    מוישה הלימך, 29/08/06 08:53

    הרי הסטטיסטיקה מראה כי כל איד משלוש אשכנזים הוא או חולה/ת מין לסוגיו או תשוש בשכלו, ועל כן מאושפז בבתי תשושוי הראש.

    אז מה כאן הסיפור.
    כשמרוקאי יאנוס אשכנזיה נו יש על מה לכתוב,
    וכשמרוקאי יטריד מינית ילדים , אז כבר הנשיא בוש יודיע לאומה שמשהוא קרה
    .
    אז תרגעו ותהיו זהירים, אי שם בזמן הזה מסתובבים עשרות אלפים מטרידי מינית ילדים בפוטנציה.
    ידוע כי האשכנזים

    הגב לתגובה זו

    • צריך לבער את הנגע - לא משנה העדה

      לפתוח אוזניים, 29/08/06 09:01

      למה אין עונשים חמורים ביותר לתופעה התעבת הזאת. למה מחכים כל פעם לפגיעה הבאה. מה ההפקרות במדינה הזאת. מיליון שופטים לא חושבים נכון. מאסר עולם לכל אנס או פדופיל. לא מעניין אותנו חולים לא חולים שיטפלו בנושא.

      הגב לתגובה זו

    • דבריך בושה לכל אדם יהודי בעולם

      אני, 29/08/06 09:40

      אני הייתי רוצה להבין איךהגעת לבושה הזו ?איך אתה לא עוצר רגע וחושב מה לעזאזל אני מוציא מהפה ?מאיפה הגעת למימצאים ''המחקריים'' הללו?בוא אני אעזור לך להיתאפס קצת. לא כל! הספרדים הם ככה ולא כל! האשכנזים הם ככה .ולצערנו מחלות נפש ובכללן גם מחלות המין החריגות (למשל:פדופיליה)הן תוצאה של:טראומה קשה.ובמיקרים מסוימים מולדים שאין להם שום קשר ליוצאי ספרד או אשכנז, ולא מעצם מוצאו של אדם. הלא היה כבר מישהו בהיסטוריה שקראו לו היטלר שקבע שאדם מעצם מוצאו מעוות. הנה לך חומר למחשבה!

      הגב לתגובה זו

    • למה את כ''כ גזעני?

      למה?!, 29/08/06 09:42

      נכון- צריך להפסיק את כל האונס והרצח והכול, אבל צריך גם להפסיק את הגזענות הזאת!!!!!!
      לתשומת לבך...

      הגב לתגובה זו

      • כשנוח לך. אם הוא לא היה ''משלך'' היית מדבר/ת אחרת. (ל''ת)

        ., 29/08/06 20:52

        הגב לתגובה זו

    • משה אתה צודק (ל''ת)

      רפי, 29/08/06 15:00

      הגב לתגובה זו

    • משה אתה צודק -לזיכרונכם-נחמן בורשטיין , צבי , ועוד רשימה ארוכה של

      רפי, 29/08/06 15:07

      אשכנזים חרדים שבעלו ילדים בר מינן
      אומנם יש גם ספרדים אבל במספר יותר קטן ואופי שונה עבירות

      הגב לתגובה זו

    • אתה...! מטומטם!

      חיים, 29/08/06 15:07

      אתה משוגע..! זה מה שיש לך בראש... אשכנזים. שלא נדבר על הספרדים., אז סתום....!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ** תבדקו אותו בפוליגרף אולי הוא אשם במלחמה בלבנון (ל''ת)

    אולי הוא חזבאלה, 29/08/06 08:47

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חילוני מירושלים הקים שתי ועדות חקירה (ל''ת)

    עיתונאי ''מעריב'', 29/08/06 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חרדים דפוקים, ''לשחרר אותו לטיפול הקהילה''? שיאנוס שוב?? (ל''ת)

    חד גדייא, 29/08/06 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הפדופיל לא חרדי !! כנסו.

    אני חרדי, 29/08/06 08:39

    יכול להיות שהוא נראה חרדי כלפי חוץ והוא לבוש כחרדי. אדם הלבוש כחרדי שמבצע כאלו מעשים בייחוד שהוא נכה נפשית הוא לא חרדי. הוא כמו מחבל מחופש!! החברה החרדית מוקיעה אותו ואינה חושבת שהוא חרדי !!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ל 18 מה שאסור,אפילו שקרה איננו קים

      שמחה, 29/08/06 09:09

      גם רוצח התינוק בירושלים ''איננו חרדי כי חרדי לא עושה דבר כזה''
      צריך רק להוכיח ע''י מהומות שדבר כזה לא היה ולא נברא ושוב הכל בסדר
      די , די , די , די , די , די , די, די , די !

      הגב לתגובה זו

      • גם ההמון שחטף את גופת התינוק הוא לא חרדי? - די עם הצביעות - נמאסתם! (ל''ת)

        JOOP, 29/08/06 09:38

        הגב לתגובה זו

      • about the baby's father

        noa, 29/08/06 09:39

        I read in small letters in the newspapre that it turned out that the doctors didn't care well the baby and now the suspection os of the doctor's ''Rashlanut''
        the baby's father was OK and the doctors were not/

        הגב לתגובה זו

        • אל תבלבל אותו עם עובדות

          כאוב, 29/08/06 11:02

          הוא כבר כתב למעלה את טענותיו על ולס (אבי התינוק) וכבר ענו לו (ובעברית) מה שלא מנע ממנו לכתוב שוב

          הגב לתגובה זו

    • לחרדי מי''ם - אז זהו שלרוב החברה החרדית ממש לא....

      JOOP, 29/08/06 09:29

      מוקיעה ולפעמים אפילו מכסה את העניין וסוגרת את המקרה בתוך הקהילה - ללא התערבות של המשטרה. וישנם גם מקרים של אונס וגילוי עריות שגם מאשימים את הקורבן.
      נכון, אי אפשר להכליל - אף לא זכור לי שאחרי מקרי אונס וניצול מזעזעים בחברה החרדית ראינו איזה רב גדול מוקיע ומגנה את המקרה!!!

      הגב לתגובה זו

      • תיארת בדייקנות מה שקורה..

        קבצן, 26/06/07 16:23

        בחברה הקיבוצית החילונית, וכן בבתי ספר יוקרתיים חילוניים בישראל.

        הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז!

      מאי הקטנה, 29/08/06 09:51

      אדם שהוא באמת חרד מאלוהיו, לעולם לא יעשה מעשה שמנוגד להלכה.
      זה שחיצונית הוא אומנם נראה חרדי, לא הופך אותו לכזה!
      אז בבקשה לא להכליל, הרי ברור שעוד הולכות להגיע עוד כל כך הרבה תגובות בסגנון: '' כל ההחרדים אותו הדבר'' ו''הכל בגלל החינוך החרדי''. נכון, לא כולם מושלמים, אבל יש כאלו שיותר, וכאלו... שפחות.

      הגב לתגובה זו

    • הוא באמת חילוני מהבית (ל''ת)

      עוזי, 29/08/06 11:44

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כנסו!!

    אני, 29/08/06 08:33

    שתי הערות:
    1. תשובה ל-6: מתי שיש מרקי אונס תמיד קם לו הדתי ואומר שזה התנוונות החברה החילונית - אז אל תלין שמדגישים שזה חרדי.
    2. זה שהיה לו ילדות קשה לא אומר שאפשר לתת לו להסתובב חופשי - שהרי ידוע שפושעי מין לא יכולים להפסיק. צריך לסגור אותו במוסד סגור

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    צריך להחמיר בעונשים - כדי להציל את הילדים

    שופטים תצילו, 29/08/06 08:33

    מה זה הסיפור הזה כל הזמן חולה. מה מעניין אותנו. צריך להחמיר בעונשים על פדופיליה. להרחיק אותם לתמיד. כל פעם משחררים אותם ומקרים חוזרים על עצמם. הרחקה מהחברה לתמיד תמצאו פיתרון לא על גב הילדים. גם לגבי אונס אותו דבר. מה זאת ההפקרות שחוזרת על עצמה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לגזור על הנאשם 300 מאסרי-עולם (ל''ת)

    חובה לפרסם, 29/08/06 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    על הנאשם הפדופיל המתועב 300 מאסרי -יולם (ל''ת)

    לשופטים לגזור, 29/08/06 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בגלל חולה נפש אדם כל החרדים סוטים..?

    חולה נפש, 29/08/06 08:26

    כמה חולי נפש יש לחברה החילונית בה כולם סוטים.. ראו את סקרי הגלישה באינטרנט...

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צריך טיפול דחוף.....

    צבי, 29/08/06 08:23

    במקרה הגרוע להוריד לו את האשכים. אחד יהנה פחות אבל... 300 ילדים לא יהיו בסיכון .אין ברירה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    היה צפוי שזה דוס

    foxy, 29/08/06 08:23

    דווקא ספרדי!לפי תמונה
    רק בחברה סגורה שבה נושא של סקס זה נושא אסור דברים כאלה קורים הרבה יותר

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר? כל פעם שיש סיפור עם חרדי אותם תגובות

      מוטי, 29/08/06 09:39

      אם נעמיד את כל המיקרים של חרדים ושל חילוניים אתה תיווכח שהחילוניים הרבה הרבה יותר וזה בגלל החינוך הפרוץ והמופקר של החילוניים

      הגב לתגובה זו

    • יש המון ספרות על נושה סקס ביהדות

      Jen Dos, 29/08/06 09:44

      אבל זה לא שולל את זכותך להציג את הבורות שלך לראווה

      הגב לתגובה זו

    • בחוסילובסקי זה שם מאד ספרדי. אתה פשוט אידיוט. (ל''ת)

      מאי הקטנה, 29/08/06 09:53

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר הוא תקף ילדים? ואם החברה היתה פתוחה הוא לא היה תוקף ילדים (ל''ת)

      אלי, 29/08/06 09:54

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    שופטים תתעוררו - פדופילים לכלא לכל החיים (ל''ת)

    פוגעים בילדים, 29/08/06 08:23

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מדגישים שהוא חרדי

    יורם, 29/08/06 08:22

    למרות שכשנתפס חילוני מתל אביב אף אחד לא יציין שהוא חילוני. האם יש קשר בין היותו חרדי להיותו פדופיל? אולם הדבר היפה בכך הוא שזה בעצם מראה עד כמה קשה לחילונים לקבל שיתכן דתי פדופיל, דתי גנב, דתי אנס. עד כמה בתוך תוכם הם מבינים שחילוני פדופיל זה ''נורמלי'', אבל לא דתי.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה זה כ''כ חשוב שהוא חרדי?

    הראל, 29/08/06 08:21

    כאילו שהחברה החרדית מנסה לתת לו גיבוי כלשהו,
    הרי הם בעצמם מתביישים בו ומוקיעים אותו.

    הגב לתגובה זו

    • אז זהו שממש לא מוקיעים - ראה מקרה ולס ( רוצח התינוק) (ל''ת)

      JOOP, 29/08/06 09:39

      הגב לתגובה זו

      • טעות בידך

        שירה, 29/08/06 11:42

        לאחרונה התברר כי האב לא אשם במות ילדו, אלא התינוק מת עקב רשלנות רפואית.

        הגב לתגובה זו

        • אולי טעות בידי ( לא בטוח!!) אבל.......

          JOOP, 29/08/06 12:18

          את התמונות של האספסוף שחטף את הגופה כדי למנוע נתיחה לברור האמת לא שכחתי - וזה רק מחזק את טענתי, שאצל החרדים הכל נסגר בפנים, בלי משטרה ובלי צדק!!!

          הגב לתגובה זו

          • בסך הכל זה דווקא עובד אצלם בכלל לא רע

            זהבית פסי, 29/08/06 12:48

            אז מה אכפת לך?

            ובמקרה הזה, הבנאדם לא חרדי בכלל אלא חולה נפש מבית תל-אביבי חילוני הרוס.

            הגב לתגובה זו

  • 7.

    שימו אותו במידרשת בנות, אז לא יהיה לו במי ליגוע ויוכל סוף סוף ללמוד

    עינת, 29/08/06 08:20

    כמו שצריך

    הגב לתגובה זו

    • to Einat

      David, 07/09/06 23:24

      He is quite good looking guy and there is a danger that the girls will touch him ....

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    למה יש להדגיש ''חרדי''

    נתנאל, 29/08/06 08:11

    אים זה היה קורה בניכר הייתם צועקים ''אנטישמים'' שיהיה ברור אני נגד החשוד ומגנה אותו.

    הגב לתגובה זו

    • חשוב להדגיש שהוא חרדי

      דוס אמיתי, 29/08/06 08:27

      שהוא שייך לציבור המתגאה בחינוך שלו כ''כ ומגלגל עיניים למרומים.
      כל פעם שתטענו שהחינוך החילוני כושל תמשיכו לקבל סטירות מכתבות כאלו המתפרסמות מדי יום.

      ולא היינו צועקים אנטישמיות.

      הגב לתגובה זו

      • חינוך דתי אכן טוב יותר

        Jen Dos, 29/08/06 09:36

        הרי ברור שבן אדם חולה נפש ושום חינוך לא יעזור לו.
        אבא עצם זה שאתם צריכים לחפש מקרים כאלה אצל דתיים בנרות מוכיח כמה חינוך שלהם טוב יותר. כמו בכל חברה גם אצל דתיים יש נוכלים, רוצחים ואנסים, אבל סטטיסטית יש הבדל של שמים וארץ בכמות.

        הגב לתגובה זו

      • טמבל, הבנאדם חולה נפש מבית חילוני הרוס (ל''ת)

        איציק, 29/08/06 12:45

        הגב לתגובה זו

    • כי הוא חרדי... ובמקומכם לא הייתי נותנת

      דרוזית, 29/08/06 08:27

      לו להחזיק בספר התורת שאמור להיות סמל של טוהר וקרבה לאל,
      בושה!

      הגב לתגובה זו

      • דרוזית-בזה אני מצדיק אותך (ל''ת)

        רפי, 29/08/06 15:15

        הגב לתגובה זו

    • אם זה היה ערבי ישראלי

      נעמי, 29/08/06 08:33

      היו כותבים ''תושב נצרת'' תושב חיפה או כדומה ורק אחרי ששמו יותר לפרסום נשמח שהוא לא משלנו בושה וחרפה!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אוי אוי אוי

    ירון, 29/08/06 08:10

    אתם מבינים , רב הקהילה רוצה ''לטפל'' בו , רוצים להשתיק את זה למה זה לא נעים שזה קורה במגזר החרדי , אבל אם זה היה קורה במגזר החילוני היו אומרים : השם ישמור . צריך לקרוא לילד בשמו : יש להוציא להורג את המטומטם הזה , להעמיד אותו מול כיתת יורים ולשרוף את גופתו בל''ג בעומר ואח''כ להשליכה בים .מישהו חשב על כמות הילדים שהנבלה הזה קלקל להם את החיים ? מסכנים אותם ילדים , השם ישמור .

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    העיקר הוא שומר מסורת

    גל, 29/08/06 08:02

    החרידים האלה ''צדיקים'' שומרי מסורת העיקר...
    כל הזמן שומעים מהם על אניסות שהם מבצעים...
    כל השמירת מצוות שלהם זה סתם הצגה כדי לקבל כספים מהמדינה...

    הגב לתגובה זו

    • גל, אל תעשה הכללות

      ערן, 29/08/06 08:15

      אני לא דתי, וכמו שאני לא מאשים את מוצאו האשכנזי, (אצלם הכל מותר) אני לא מאשים את היותו דתי. יש אנשים דפוקים בכל המגזרים. העולם דפוק.

      הגב לתגובה זו

      • אתה דתי ש''סניק

        טובה גיטל, 29/08/06 08:28

        זה ניכר בכל מילה שלך גם מהתגובה הראשונה. רק אצל חרדים יש עדיין אשכנזים וספרדים.

        הגב לתגובה זו

    • אוכלים מה שמאכילים אתכם

      נעמי, 29/08/06 08:40

      מתי יבינו שלא כל מוכר ציציות הוא רבי עוד מעט מישהו יטען שזה ע''פ התורה לאנוס ילדים הלו - הוא ישראלי שסרח וכאלה אנשים סורחים באשר הם...

      הגב לתגובה זו

    • כל החילוניים כמו גל שונאים דתיים (ל''ת)

      ''צדיק'', 29/08/06 08:44

      הגב לתגובה זו

    • בורות שמאלנית טיפוסית-פדופיליה זאת מחלה ולא חינוך

      ממשלת השמאל, 29/08/06 08:49

      קצת השכלה לא תזיק לשמאלנים...

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ahhhhhhh!don't free him!!!!

    tal, 29/08/06 08:01

    put him behind bars for life.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הצעה למשטרה לגבי כל תיקי הרצח הלא פתורים: בפעם הבאה כשיתפס רוצח

    גאונות משטרתית., 29/08/06 08:01

    כלשהוא, שייכו את כל מקרי הרצח לרוצח הניתפס.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    נו איך לא אשכנזי שוב...

    גורבלצ'מוביצסקי, 29/08/06 07:59

    רק מרעין בישין יוצאים מהם

    הגב לתגובה זו

    • בעצם במחשבה שניה... אי אפשר להאמין למישטרה

      גורבלצ'מוביצסקי, 29/08/06 08:28

      אם הם אומרים שהוא אשם אז רוב הסיכויים שהוא לא

      הגב לתגובה זו

    • שאלה

      אני, 29/08/06 09:14

      תגובתך אידיוטית ומצביעה על חשכת ימי הביניים וטיפשות . הפדופיל הזה חצי תימני ואין שום קשר למוצאו למעשיו המזעזעים.למה החלוקה לספרדים ואשכנזים למה לא לפי כל מקרה לגופו?למה שינאת החינם הזו? למה הספרדים ככה ? והאשכנזים ככה? מה זה? מה זה -הלו זו שינאת אדם על פי מוצאו? לא מזכיר לך משהו?... ודרך אגב שלא תגיד תגובה של אשכנזי אני נשואה לספרדי באושר ויש לנו ילד שהוא חצי חצי . .ו מ א ו ש ר . חומר למחשבה .

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל: 1

      ישראל, 29/08/06 15:11

      מה הקשר אשכנזים....? למה הספרדים הם לא כאלה.... הם יותר גרועים.!

      הגב לתגובה זו

    • בואנה שברת לי את השיניים עם השם שלך -חצי שעה לכתוב אותו במדפסת (ל''ת)

      רפי, 29/08/06 15:18

      הגב לתגובה זו