• 120.

    תקראו את #43 !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    *לאומי*, 29/08/06 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    איזה עיתונאי דפוק. את מי מענין מה אומרת רוחמה אברהם?

    אמנון, 29/08/06 14:11

    חברת הכנסת רוחמה אברהם ניכנסה לכנסת הקודמת בתור טריילר של ביבי. היא ניצלה את קשריה כמזכירתו של נתניהו והצליחה להבחר כחברת מפלגת הליכוד.בבחירות האחרונות לקח אותה שרון בגלל תקציב תעמולת הבחירות וזמן השידור שבא איתה.
    פתאום היא מתנהגת ומתבטאת כאילו מישהו באמת חושב שהיא חברת כנסת אמיתית ובעלת משקל.
    זה שהיא חושבת כך זה ברור. כל זבוב משוכנע שהוא חשוב. לפחות לעצמו הוא חשוב. אני לא מבין איך עיתונאי מביא את עמדתה של ח''כ רוחמה אברהם. לא חבל על הדיו?

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    של מי הכותרת? העיתונאי?המפגין?הפוליטיקאי? (ל''ת)

    דווחו הוגן, 29/08/06 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    אולמרט כנראה בלחץ אטומי אם הוא נתלה ברוחמה אברהם ומוחה הצנום (ל''ת)

    אמירי, 29/08/06 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    איפה הלשון של רוחמה המחומצנת נמצאת? (ל''ת)

    אולמרט תנגב..., 29/08/06 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    מחדלת ישראל והבעל של עליזה (ל''ת)

    חייבים להתפטר, 29/08/06 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    בילין מעז לדבר

    גודמן, 29/08/06 12:18

    אחרי ניסיונו הכושל למכור את המדינה,בושה.
    ובושה יותר גדול שהוא לא הועמד למשפט.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    רוחמה אברהם היא חברת כנסת! איזו בדיחה עצובה (ל''ת)

    מלככת פינכה, 29/08/06 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    רווחמה, אין שכל אין דאגות? (ל''ת)

    עבד כי ימלוך, 29/08/06 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    ביילין ואליעד שרגא פתאום חברים טובים של איתם ואלדד.

    לוק, 29/08/06 10:03

    התנועה לאיכות השלטון כבר ממזמן אינה נוהגת כתנועה א-פוליטית. חבריה מציגים נושאים שונים ומגוונים לסדר יומה של מדינת ישראל. עתה יותר מכל חברה התנועה לאיכות השלטון לזבולון אורלב כדי לקדם אינטרסים משותפים. אורלב מטעמיו הוא, והתנועה לאיכות השלטון מטעמה היא, והטעם הזה...ממממ מריח הרבה כסף. אליעד שרגא מחפש הצדקה לקיומו בדמות כסף כאשר הוא וחבר מרעיו ישמשו כעורכי הדין באותן ועדות שהוא מבקש להקים. אליעד שרגא, כולי תקוה שיום יבוא והעם ישפוט אותך על פגיעה בדמוקרטיה. לדוגמה, התעלמותך במפגין מן העובדה שבציטוט לשיחת הטלפון בין אריק שרון לבין דודי אפל, דבר דבור על אופניו הוא שיש כאן פגיעה גסה ואנושה בחוק יסוד: כבוד האדם וחירותו. אם חירותו של ראש ממשלה נפגעה ע''י גורמים שונים במוסדות השלטון קל וחומר שחירותו של כל אזרח ואזרח לפרטיות מוטלת בספק! אני רוחש לך בוז גדול, אליעד שרגא!

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אולמרט יעשה בחוכמה ויקים וועדת חקירה ממלכתית

    דני, 29/08/06 09:58

    ראשית, זה ישקיט את המבקרים ....
    שנית, זו תחקור לא רק את חודשי יולי ואוגוסט 2006, ותפקח את עינינו על 10 השנים האחרונות בהן נוצר המצב אליו נכנסנו במלחמה האומללה הזו. שנות שאננות, שנות קיצוצים מפליגים בתקציבי צה''ל, שנות אי עשייה בתחום המודיעין, שנות ה''צה''ל הצבא הטוב ביותר בעולם, עם המודיעין הטוב ביותר''
    ומי יתן שהועדה תפקח את עינינו להבין שבניית מקלטים בישובים פירושה גם בנייתם בישובים ערבים. שגם הערבים הם אזרחי המדינה וזכאים להגנה. ונבין שאם הערבים בישראל אינם רואים עצמם נאמנים למדינה זה גם בגלל שתמיד התייחסנו אליהם כאל אוייב בתוכנו, ומעולם לא ניסינו לתת להם להיות חלק אינטגרלי מהחברה והמדינה הישראלית. היינו צריכים לראות באחמד אזרח שווה זכויות לחלוטין עם ולדימיר או ארמנדו או פיטר שאך זה הגיעו וכבר זכו בסל תמיכה וסל זכויות אזרח שאחמד, ב-50 שנות ישיבתו בארץ עדין לא זכה להם

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    מיסתבר

    פקק תנועה, 29/08/06 09:33

    בישראל בכול זאת כן הצליחה במטרותיה

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    רוחמה אברהם משמשת דוגמה לטמטום במיטבו. (ל''ת)

    ריבה עושים מסוכ, 29/08/06 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    Read No 56 (ל''ת)

    Yoel, 29/08/06 08:35

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    בתמונה 5 מתוך 6 מצולמים כתומים כיפה

    שאול, 29/08/06 08:34

    שמתם לב מי רוצה להפיל ממשלה נבחרת ? ביבי שפגע בעניים ובתקציב צה''ל וחבריו הכתומים

    הגב לתגובה זו

    • גם 5 מתוך 6 קרביים הם כתומים - איפה הייתה במלחמה ? (ל''ת)

      אל תשכח, 29/08/06 09:08

      הגב לתגובה זו

      • אשרי המאמין....

        דני, 29/08/06 09:44

        לכתומים יש מיתוס שיצרו החל משנות ה-70 שהם העילית. הם שנגררו באבק אחרי החילונים, שלא זכו לשום הוקרה (כי גם לא תרמו דבר לחברה הישראלית) עד שהרב קוק החל להצביע על מלחמת 6 הימים כעל ''אתחלתא דגאולה'', החלו לראות בעצמם את העילית הערכית (למרות שעולמם התרבותי והערכי מצומצם וסגור), העילית הצבאית (ראיתם מכ''ש חילוני?) והפוליטית. הם החלו להתגייס ליחידות קרביות כדי לאחוז בנשק ולשאת אותו בגאווה ויוהרה בשטחים הכבושים.

        הגב לתגובה זו

        • הספינאים של קדימה ממש בלחץ

          שמעון שדה, 29/08/06 12:33

          הם מקבלים אתנן מקדימה ע''ח הציבור ומוכנים לקבור את המדינה עבורו.

          הגב לתגובה זו

        • בהצלחה עם הרקטות בהתנחלות אשקלון... (ל''ת)

          חילוני ''כתום'', 29/08/06 14:33

          הגב לתגובה זו

    • תתביש שאול, הכתומים נלחמו כאריות

      ר''גנית, 29/08/06 09:08

      בשעה שאתה ישבת לבטח בבית

      הגב לתגובה זו

    • הספינאים של קדימה ממש בלחץ

      שמעון שדה, 29/08/06 12:32

      תמורת האתנן שקדימה משלמת להם על חשבון משלם המיסים הם מוכנים לקבור את המדינה

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    נו, רוחמה אברהם...מה כבר ניתן לצפות ממנה (ל''ת)

    יעקב, 29/08/06 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אולמרט איכזב את הכל המדינה

    גבר גבר, 29/08/06 08:27

    המינימום שהוא חייב לעשות זה להקים ועדת חקירה ממלכתית .

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מרכז העם לא רוצה ביבי+ הכתומים !!

    זלמן, 29/08/06 08:23

    לא רוצים לוזריםםםםם ומחרחרי מדון

    הגב לתגובה זו

    • מי שמחרחר כאן זה אולמרט - נגד כל

      כ, 29/08/06 09:58

      מי שלא בעדו ונגד ביבי. אתה רואה את ביבי משמיץ את אולמרט? אני לא! אולמרט סכסכן שמנסה להפריד בין העם - הפרד ומשול למרות שכל העם מאוחד נגדו

      הגב לתגובה זו

    • מרכז העם לא רוצה אולמרט+ביילין+פרס (ל''ת)

      ח, 29/08/06 09:59

      הגב לתגובה זו

    • הספינאים של קדימה ממש בלחץ

      שמעון שדה, 29/08/06 12:33

      פתטי לראות את הנסיונות העלובים שלהם תמורת האתנן מקדימה

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    מפגינים יקרים מדוע ביבי ומופז נקים מבוקורת מצידכם!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יעקב, 29/08/06 08:20

    הגב לתגובה זו

    • מפני שהם לא ספינאים עלובים של קדימה

      שמעון שדה, 29/08/06 14:13

      קדימה מוכנה לקבור את מופז העיקר לקבור גם את נתניהו.
      תשכחו מזה. מופז ילך הביתה ונתניהו לראשות הממשלה.
      מה לא עושים תמורת אתנן

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    ביבי יועץ גרוע

    המפוכח, 29/08/06 08:19

    וגם ליברמן ואיתם. נתנו לראש הממשלה אולמרט ייעוץ גרוע להיכנס קרקעית. זה היה מיותר ועלה בדם רב של חיילים.

    הגב לתגובה זו

    • הספינאים של קדימה ממש בלחץ

      שמעון שדה, 29/08/06 12:34

      מה לא עושים תמורת האתנן שהם מקבלים?
      שקר ודמגוגיה - לקבור את המדינה ולהציל את קדימה

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    אולמרט צלופח מוקף בבריכת צלופחים !!!

    המבקרת1, 29/08/06 08:17

    לא יעזור לך - ועדת חקירה ממלכתית קום תקום על אף הצלופחייות שלכם, לא תסובבו אותנו בכחש ובמילים יפות ונורא אחראיות, מה חשבת שאנחנו באמת טמבלים??!!

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    רק אהוד יביא שלום. (ל''ת)

    אהוד הגיבור, 29/08/06 08:16

    הגב לתגובה זו

    • אהוד גיבור על ילדים של הורים אחרים! בניו השתמטו מצה''ל ושוהים בחו''ל! (ל''ת)

      חרפה !!!, 29/08/06 08:21

      הגב לתגובה זו

    • לו היית צפוני אזי הייתה ברורה לך הצרה שאליה הכניס אותנו ברק בנסיגה (ל''ת)

      שלו מלבנון, 29/08/06 08:34

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    אחרי שהרסנו את לבנון גם חיזבללה משתתפים בהפגנות שלכם!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יעקב, 29/08/06 08:16

    הגב לתגובה זו

    • יעקב, חלם היא רק באגדות ! אולמרט המושחת והצבוע הוא במציאות !!! (ל''ת)

      ., 29/08/06 08:23

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    תנו לאולמרט לתפקד

    צורם, 29/08/06 08:15

    הוא לא יתפטר לא יעזור לכם. איש לא יגזול לו את התפקיד של ראש ממשלה. 40 שנה הוא בונה קריירה פוליטית בשביל להיות ראש ממשלה. למה שהוא יתפטר? למה מי אתם מילאומניקים, אלוהים? ישו? מוחמד? משה רבינו?

    קצת פופורציות חברים, הפגנה של 4-5 אנשים לא יכולה להוביל להתפטרות של ממשלה במדינה דמוקרטית.

    הגב לתגובה זו

    • גם השטן מתפקד בגהינום לכאורה ! מדינת ישראל היא לא גיהינום ! (ל''ת)

      *, 29/08/06 08:24

      הגב לתגובה זו

    • המילואימניקים שלחמו בלבנון =

      מלח הארץ, 29/08/06 08:55

      ידעו בהכרה מהי לוחמה נגד גרילה
      מסרו נפשם ויש לכבד מאד מאד את דעתם. רק מי שלא היה קרבי בצבא אם בכלל שרת בצבא יכול לכתוב תגובה חסרת אחריות כגון זו של צורם מרעות

      הגב לתגובה זו

    • חוצפה ועזות מצח ! אולמרט צריך להתפטר למען בניו המשתמטים ! (ל''ת)

      חוצפה !, 29/08/06 09:01

      הגב לתגובה זו

    • ז''א כל המדינה צריכה לסבול - כי הוא

      ', 29/08/06 10:02

      המפונק כבר חיכה 40 שנה לתפקיד. מסכן שילך לבכות לאמא שלו. אנו לא חייבים לו כלום הוא חייב לנו. ושיחזיר הכסף שגנב מכספי המיסים בדרך הביתה.
      64% שרוצים שיתפטר (לפי סקר ידיעות) זה 4-5 אנשים? ז''א שיש במדינה 9 אזרחים.

      הגב לתגובה זו

    • אז אתה מודה שאולמרט לא מתפקד, אז

      סקופ, 29/08/06 10:03

      שילך הביתה.
      יש שמועה שהוא כבר חודש לא מתפקד, וכך זה נראה.
      הוא בדיכאון רפואי על זריקות הרגעה שלא עוזרות

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    תפסיקו לחבוט באולמרט!!!

    רז, 29/08/06 08:14

    הוא היחיד שהעז להתעמט עם חיזבללה(מה שאף אחד מקודמותיו לא עשה) ושינה את כללי המשחק,תיראו את נסראללה,הוא אומר שהוא לא היה פועל אם ידע מה תהיה התגובה,עכשיו הוא יודע,לכן הוא לא יעז לתקוף,הרתעה הישראלית התחזקה,סיפור דומה בעזה,הפעולות הנחושות יביאו לירידה דרמטית בירי קאסמים..
    כל הכבוד לאולמרט!!!

    הגב לתגובה זו

    • רז, האם ישנו רז סודי בהחלט, אשר רק אתה יודע ? אולמרט = כישלון !!! (ל''ת)

      ?, 29/08/06 08:26

      הגב לתגובה זו

    • הספינאים של קדימה בלחץ (ל''ת)

      שמעון שדה, 29/08/06 13:25

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    דרושה וועדת חקירה ממלכתית! אולמרט מנסה לסבן את כולם.

    ישראל, 29/08/06 08:13

    רק וועדת חקירה ממלכתית מסוגלת לבצע חקירה אמיתית ומלאה של כל
    הגורמים המעורבים ולכפות תיקונים ועונשים במידת הצורך.

    אולמרט מנסה לסבן את כולם עם ועדות מטעם. אולמרט לא ראוי להיות ראש הממשלה. יש להדיחו מיד.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אולמארט, פרץ, ליבני ודן חלוץ. איכזבתם!!!

    פנינית ס, 29/08/06 08:13

    ולא רק אתם, עוד בממשלה הקודמת בראשותו של שרון, צעדתם במשך שש שנים בבטחון מופרז, בלנו זה לא יקרה, באטימת עניים ואוזניים אל המתרחש בלבנון, מאז עזיבת צה''ל בחופזה עם הזנב בין הרגליים. ע'י
    ראש הממשלה דאז, אהוד ברק.
    לא השכלתם לראות במציאות האיומה, על היתחשמות והיתבצרות חיזבאללה בלבנון.ולא הכנתם את צבאינו, ואזרחנו למלחמה הבאה. . ואלו התוצאות העגומות של המלחמה הנוראה. יש לציין, שמשנת 1999 המדינה היתנהלה בכישלון ובעצימת עניים אל מול המתרחש מולנו. ממש חובובנות לשמה.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    נסראללה בוכה ומבקש סליחה

    הנביא, 29/08/06 08:12

    ואצלינו עושים ספין כאילו נסראללה ניצח... ארץ אוכל יושביה...

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אולמרט נבחר ל-4 שנים

    יענקו, 29/08/06 08:10

    שום חבורת קשקשנים רעשנית לא תצליח לגנוב שלטון הישראל. מדינה דמוקרטית ציונית.

    הגב לתגובה זו

    • ציונית? למסור את שטחינו בחינם זה לא

      ח, 29/08/06 10:04

      ציונות. לסכן חיילינו גדי להציל פרדס זה לא מוסרי. יאללה עוף כבר אולמרט

      הגב לתגובה זו

    • הספינאים של קדימה בלחץ (ל''ת)

      שמעון שדה, 29/08/06 12:35

      הגב לתגובה זו

    • לפעמים טועים.... (ל''ת)

      טועים..טעינו..., 29/08/06 13:21

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט הקשקשן הצליח לגנוב את השלטון... (ל''ת)

      תיקון, 29/08/06 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    מה רוצים המילאוימניקים?

    מה הם רוצים?, 29/08/06 08:08

    הם כועסים על מה בדיוק? כי שברו להם מיתוס? כי הבטיחו להם שהערבים הם עברושים כמו המצרים בששת הימים שזרקו את הנעליים וברחו, ופה פתאום הם הופתעו לראות שיש ערבים לוחמים עזי נפש ונחושים?

    תרדו מאולמרט, הוא לא עשה לכם כל רע.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין כי אינך קורא מספיק

      הם דורשים להחלי, 29/08/06 09:05

      כתבות! הכניסו אותם ללבנון מבלי להכיר את האויב וללא תרגולת, ההססנות של הדרגים המדיניים והצבאיים נתנו הוראות בכל תקיפה בעיצומה לעצור לפעמים ל-24 שעות , מה שמנע מהם לסיים את המלאכה ולנצח את המערכה ואיפשר לפגוע בהם ,בחיילנו,כמו ''אווזים במיטווח'' ,ואכן ספגו אבדות כבדות וכואבות ומיותרות.

      הגב לתגובה זו

      • ומה היה קורה אם היו נותנים להם ''לנצח''?

        יותם, 29/08/06 10:53

        היינו מגיעים לליטני.
        היו הרבה יותר הרוגים.
        אח''כ היינו יוצאים.
        החיזבאללה היה משתקם.
        המצב היה כמו עכשיו.
        זה מה שהמילואימניקים רוצים?
        אני לא מבין.
        בהתעקשותם לדבר ''בלי פוליטיקה'', יוצא שלא ברור מה הם אומרים.

        הגב לתגובה זו

  • 90.

    וועדת חקירה

    אבי חיפאי, 29/08/06 08:07

    פליטת הליכוד רוחמה אגרסקו..תומכת נו איך לא..פרס רמון.הנגבי...וביחוד ראש המכשלה שלנו..ממנה וועדה בדיקה...לא אתן לפגוע בצבא..כך נאם ראש המכשלה...האים סרבנות בני משפחתך לשרת ולערוק מצבא הגנה לישראל זו לא פגיעה בצהל..זו פגיעה בי כאזרח.ששירת בצהל במילואים...

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אף אחד לא יבנה פוליטית מדם החיילים

    צבי, 29/08/06 08:04

    מי שחושב שהוא ירוויח פוליטית מדם החללים, פשוט טועה. במלחמה יש רק מפסידים.

    דווקא אולמרט הוכיח יכולת לקבל החלטות אמיצות למרות שידע שהוא עלול לשלם מחיר פוליטי הוא יצא למלחמה כדי להבהיר שישראל לא תשלים עם פרובוקציותופגיעה בריבונות.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אולמרט תחזיק חזק, הגל העכור הזה יעבור

    יאנה, 29/08/06 08:02

    יש לך גיבוי מהעם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מרגיש שהוא בז לאינטליגנציה שלד (ל''ת)

      גבריאל, 29/08/06 08:18

      הגב לתגובה זו

    • איזו חוצפה לדבר בשם כל העם!! (ל''ת)

      ויטלי, 29/08/06 11:03

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    אלי ישי כמה שילמו לך?- אמרת שחשוב ועדה עם שיניים לא (ל''ת)

    לימון, 29/08/06 08:00

    הגב לתגובה זו

    • כמה שברק שלם לש''ס ב2000 קפול 100 (ל''ת)

      אלי ישי, 29/08/06 08:21

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    לא שמעתם לאנשי ימין אסור להפגין. אולמרט לא סופר יהודים מאמינים

    יהודי, 29/08/06 08:00

    נקווה שהרשע ייפול בקרוב

    הגב לתגובה זו

    • קח את הכדורים וייפקחו עיניך (ל''ת)

      דני, 29/08/06 09:59

      הגב לתגובה זו

      • ספינאי יקר, יש רחוב אשקלון בת''א?

        שמעון שדה, 29/08/06 15:23

        כמה אתנן אתה מקבל על עבודתך?

        הגב לתגובה זו

  • 85.

    אולמרט וכנופית מושחתי חוות השקמים_קדימה מרסקים את הדמוקרטיה הישראל (ל''ת)

    גאיוס אוגוסטוס, 29/08/06 07:57

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    קליפוה מינהסוסלקונסול והיהודים בחרו שפן פחדן לראש ממשלה (ל''ת)

    יוליוס קלאודיוס, 29/08/06 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    סוף סוף יש תומך

    רפול, 29/08/06 07:50

    עכשיו אני רגוע ,מצפון העולם -רוחמה אברהם-תומכת באולמרט.
    אוי לדור שאלה מנהיגיו.
    אני מקוה ששינתה את ציוני הבגרות שלה והגיעה לממוצע 6

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    תקראו את 39 ו 40

    דניאל, 29/08/06 07:49

    39 - איש חכם
    40 - תמותו מצחוק מהאווילות

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אולמרט הזבל (ל''ת)

    רומי, 29/08/06 07:43

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ביילין: המזנב הלאומי (סוג של צבוע משודרג). (ל''ת)

    G, 29/08/06 07:38

    הגב לתגובה זו

    • עם ישבן פניאומטי ... (ל''ת)

      ., 29/08/06 08:43

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    אהוד מרח!!! אהוד מרח!!! אהוד מרח!!! אהוד מרח!!! אהוד מרח!!! (ל''ת)

    אנשל, 29/08/06 07:31

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    רק התפטרות. לא לשקרנים! (ל''ת)

    רומי, 29/08/06 07:29

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    רק שתי וועדות?

    יונה בת יהודה, 29/08/06 07:27

    זה לא הזמן להחלפת שלטון - חייבים לפסק זמן!
    הבעייה האמיתית, היא טעויות של ההנהגות בישראל, בתהליך טועה של קיצוצים בצרכים חשובים לחוסן כללי - בבטחון, בריאות, חינוך, חברה, רוחחה, קשישים, נכים, חולים ועוד.
    היום כשרוב העם מאוחד, חייבים לתקן!
    יש להקים וועדות מקצועיות לכל אחד מהתחומים, אשר ישבו באמת, ולא למען מטרות או קידום אישי. מטרות למען עם ישראל, אשר יוכלו להביא רווחה לכל אחד ואחת בעם ישראל, יביאו להקטנת הפערים בעם ישראל הנפלא שלנו.
    שינוי שייראה בגדול בתקשורת המנופחת, הנועזת ואינה אחראית!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    תחמנים מושחתים לא נשכח ולא נסלח לכו

    אסף, 29/08/06 07:18

    הרסת את ירושלים, התמ''ת ועכשיו עבודת הגמר: להרוס את צה''ל והמדינה. ואז תוכל להצטרף לבניך היורדים בחו''ל. עמוד בפני ועדת חקירה, מושחת.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אולמרט בז לאינטליגנציה שלנו וחושב שאנחנו עם של מפגרים (ל''ת)

    גבריאל, 29/08/06 07:15

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    כשביילין חובר לאלדד, אני יודע ששניהם טועים

    לינקס רכטס, 29/08/06 07:12

    האמת לא נמצאת אף פעם בקצוות. שניהם רוצים כיסא בממשלה. עתיד המדינה לא מעניין אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    באו נרביץ לשפן

    אזרח ב, 29/08/06 07:09

    באו נרביץ לשפן. ולא משנה למה. כשביילין מתנגד ההחלטה בדרך כלל נכונה. שאריה אלדד מתנגד יש כאן מצב נקמני. אולמרט צודק. אני תומך בו כיוון שהמלחמה הזאת היתה שונה. במצב הבין לאומי שנוצר לא ניתן היה להגיע להחלטה סבירה ללא כניסת צהל ללבנון בשלב הסיום. לא ניתן לממש את ההחלטה אם לא יצטרכו לשלם לנו בקיום ההסכם.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    על אולמרט המושחת להתפטר לאלתר ! על חלוץ לתקן את צה''ל ולשקמו ! (ל''ת)

    ~~~~~~~~~~~~~~~, 29/08/06 07:06

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לחקור לעומק קשרי אדמוני/שרון.

    חונטה שלטת, 29/08/06 07:02

     

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לזכותו של אולמרט שהגיב היכן

    יעקב, 29/08/06 06:59

    ששרון וקודמיו ספגו ושתקו.
    השלומיאליות של הממשלה,
    חיל האוויר, חיל הים , רפאל, אלתא
    המטכ''ל מזמינה עריפת ראשים ובהקדם.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כשאין מיגון מתאים אי אפשר לנצח

    דודו, 29/08/06 06:46

    דברי הבל ורהב הם לטוענים כי לא נתנו לצבא לנצח. כשאין מערכות נגד הקטיושות ונגד טילי הנ.ט. הצבא לא יכול לנצח.ו עדיף היה לא לצאת למלחמה הזאת בכלל...

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו המיגון אשם שלאולמרט יותר חשוב

      כ, 29/08/06 10:06

      להציל פרדס של לבנוני חף מפשע מאשר לנקות את השטח שממנו יורים על חיילים?

      הגב לתגובה זו

    • ולמה אין מיגון? כי אולמרט רוקן את

      שאול, 29/08/06 10:07

      הקופה על השחיתויות שלו וסידור ג'ובים פיקטיביים.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    בחירות שוב ומהר (ל''ת)

    מנשה, 29/08/06 06:45

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל כלב יגיע יומו! (ל''ת)

    שיר, 29/08/06 06:43

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    למה בנאומים הוא מתנדנד כלולב? (ל''ת)

    חב, 29/08/06 06:41

    הגב לתגובה זו

    • הנידנוד=לחץ=חוסר ביטחון

      אזרח, 29/08/06 07:45

      חחחחחחח גם אני צחקתי(בכיתי) שזה ראש הממשלה שלי

      הגב לתגובה זו

    • כדי למצוא חן בעיני החרדים....

      דני, 29/08/06 09:47

      תפילת '' שמע ישראל... אין לי הרבה מה לומר כרגע, נחכה לוועדת חקירה''

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    אולמרט- גםלגולדה ודיין לקח קצת זמן להבין שהמשחק נגמר. (ל''ת)

    המטיף, 29/08/06 06:37

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    חברי הועדה - כולנו יגאל כהן מרחובות

    ביבי אשם, 29/08/06 06:34

    אולמרט היה ראש ממשלה-ביבי אשם
    חלוץ היה הרמטכ''ל ביבי אשם
    פרץ שר בטחון - ביבי אשם
    לצבא היה 45 מיליאר שקל-ביבי אשם.

    הצבא לא מתפקד- ביבי אשם.
    לא דחפו מזון ומים במילחמה- ביבי אשם.

    הועדה מאוד רצינית

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ארקאדי וגד זאבי בראש הועדה!!!!!

    יעקב גור, 29/08/06 06:16

    רק זאבי וגאידמאק יוציאו אותך מ !!!!הבוץ.שום דבר כבר לא יעזור! גם רוני מילוא לא! אולי יואב יצחק? אנחנו לא מטומטמים.כמה זמן תוכל לגנוב?כך את רגליך בדרכי אחיך(יוסי)ולך.הפעם זה כבר לא יעבוד,

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    רק רגע,תקשיבו שניה----

    קול העם, 29/08/06 06:11

    לאולמרט שלא כברק ושרון ,היה את האומץ לפתוח במלחמה גדולה כנגד החיזבאללה.הבעיה היא לא בו ופרץ אלא בראשי הצבא שלא היו מוכנים למלחמה מבחינת תכנון ואיסטרטגיה,אולמרט היה משנה יעדים בגלל אכזבתו כפי שהובעה בעיתונים רבים מתפקוד הצבא.
    פרץ עצמו הוכח אפילו כדברי אפי איתם כקיצוני יותר ממופז,אבל מה אשמתו בתפקוד הצבא??הוא שר בטחון רק 3 חודשים.
    על הועדות לבדוק את תפקוד הפיקוד הצבאי ולא תפקוד הממשלה,ובנוסף על כך על אולמרט להכניס את נתניהו לממשלה בתור שר אוצר וממלא מקומו וכנראה את בוגי יעלון בתור שר בטחון שיהיה אחראי לאימונו וציודו מחדש של הצבא.
    אם אתם רוצים אפשר גם לעשות הצרחה בן אולמרט לנתניהו בתפקידים.
    לפי דעתי רק שילוב בן אולמרט נתניהו ויעלון ,יכול להצעיד את המדינה על דרך הישר.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    זה הזמן לבחירות חדשות

    אין ברירה אחרת, 29/08/06 06:02

    מי שחושב שהגענו למנוחה ולנחלה, שהפסקת האש יציבה ושכוחות יוניפיל ''ישמרו'' עלינו מפני החיזבאללה, טועה ובגדול.
    מי שחושב כך, חוזר על אותה התפיסה המוטעית בה האמין יצחק רבין כשחימש את ערפאת בתקווה שהוא ישמור'' עלינו.
    הגיע הזמן שנבין.
    אף אחד לא ישמור עלינו.
    לא האמריקאים, לא יוניפיל ולא שום גורם אחר.

    לחיזבאללה אין זכות קיום ללא מלחמה.
    המלחמה היא עצם מהותו של האירגון הזה ובלעדיה הוא יפסיק להתקיים.
    מה שקורה היום הוא בסך הכל פסק זמן שדרוש לחיזבאללה על מנת להתארגן ולחדש מלאים.
    איראן משתמשת בחיזבאללה ככלי להשגת מטרותיה.
    ככל שתוכנית הגרעין האיראנית תתקדם וככל שהלחץ הבינלאומי יגבר על איראן, היא תשאף להסיח את דעת הקהל העולמית ממנה ותשתמש בחיזבאללה לשם חימום גבול הצפון, אליו תוסט כל תשומת הלב העולמית.
    זה רק ענין של זמן.
    כיוון שבמזה''ת כל תקרית גבול שולית עלולה להתפתח למלחמה, לא מן הנמנע שתוך מספר חודשים תפרוץ מלחמת לבנון השלישית.

    אם שלישיית הליצנים אולמרט-פרץ- חלוץ תמשיך לעמוד בראש המדינה גם במלחמה הבאה, זו תהיה קטסטרופה.
    התבוסה שנחלנו במלחמה האחרונה, תהיה כאין וכאפס לעומת התבוסה שננחל במלחמה הבאה.
    לכן, עלינו ללכת לבחירות כבר בזמן הקרוב ביותר.
    אין לי ספק שבבחירות הבאות, כנופיית הליצנים המושחתת שקוראת לעצמה קדימה תתרסק לקרשים.
    עם ישראל שהבין שמדיניות של בריחה, התנתקות, התכנסות, התרפסות וליקוק לאוייב רק ממיטה עליו אסון, יעלה לשילטון את מפלגות הימין השפויות ויעמיד בראשו את האדם הראוי ביותר להנהיג אותו היום - את אביגדור ליברמן.

    הגב לתגובה זו

    • לא עוד בחירות די לנסות להעלות את הימין לשלטון (ל''ת)

      כותרת כתומה כ'כ, 29/08/06 07:13

      הגב לתגובה זו

      • כל דבר עדיף על אולמרט! (ל''ת)

        ירושלמי, 29/08/06 09:41

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    להמשיך להפגין ולמחות - עד שממשלת המחדל תתפטר !!!

    מתנחל מהערבה, 29/08/06 06:00

    כל אחד בהתאם לזמן והמקום העומדים לרשותו - בכל כיכר ובכל צומת, עד שממשלת המחדל תבין שהיא מנותקת מהעם והעם לא איתה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ל- 2. טולקורה מבין עיניך

    tar, 29/08/06 06:00

    שמאל הזוי ומושחת הביא אותנו מאוסלו עם ''מזרח תיכון חדש'' עד הכשלון הנוכחי הצורב.
    עד מתי תשקרו את עצמכם במחיר של אלפי הרוגים ועשרות אלפי פצועים.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    חשבו היטב- האם אתם רוצים את לימור ליבנת בחינוך וכל חברי הליכוד (ל''ת)

    נקבל אותם אם תמ, 29/08/06 05:27

    הגב לתגובה זו

    • ראובן אדלר זה אתה? תודה מותק (ל''ת)

      אולמרט, 29/08/06 07:16

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    את הכסת''ח נתקיף ואת אולמרט נעיף, כי אין אדם שאין לו תחליף. (ל''ת)

    המשורר, 29/08/06 04:39

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    התקשורת והכסת''ח ## הכנסו לקרוא את הסיבות

    דוד, 29/08/06 04:33

    הכל אישי ואנושי, אנשים לא אוהבים להודות בטעויות. כמו מנכ''ל שבוחר קבלן לפרויקט ומתברר לו כי המהלך כושל, מוצא את התירוצים לשפוך עוד כסף על הפרויקט ומבטיח כי הכל יסתדר. האלטרנטיבה היא לומר למועצת המנהלים שהבחירה כושלת חבל לזרוק כסף נוסף ולמצוא דרך אחרת. זו תכונה אנושית (דיסוננס קוגנטיבי). ברור שאולמרט טוען כי התוצאה שווה את המחיר ומשליך הכל על הצבא אפילו באמירתו כי לא ייתן לפגוע בצה''ל יש משום רמז עבה לאן להסיט את הביקורת, בדיוק כמו ניסיונות היירוט של אודי אדם והאמירה הצינית לדן חלוץ ''היה חזק''. אולמרט חושב רק על עצמו אבל התקשורת ??? גם התקשורת מורכבת מאנשים שטיפחו את אולמרט וקדימה ועכשיו בן טיפוחם הכזיב. מה תעשה התקשורת? נכון, תצדיק את בחירתה כי איך אפשר להודות בטעות ?. לכן התקשורת מנסה לטשטש את המחאה ונותנת יד לוועדות הטיוח של אולמרט. זה פשוט כסת''ח של התקשורת לעצמה.
    גם בעבר מי שהביא את ערפאת ומאינתיפדה של אבנים ומקלות עברנו לאוטובוסים, קניונים ובתי קפה מתפוצצים – לא הודה כי טעה ותחת זאת מצא את הפגם אצלנו: ''אנו לא מבינים אותו'', ''לו היינו נותנים לו יותר לא היה פוגע בנו'', ''קורבנות השלום'' וכו' זוכרים???

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ....דין אולמארט,כדין צ'אוצ'סקו....

    טייר נייך, 29/08/06 04:05

    למה עומרי מהלך חופשי?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    נפגשים בשש

    מתן, 29/08/06 03:58

    כל יום כמחאה עד שממשלת אולמרט תתפטר.
    בשעה 6 בערב כולם לצפור במשך דקה בצופר מכוניתם.
    מחאה ארצית וכוללת נפגשים בשש בצפירה.
    מתחילים מהיום.
    תזכרו שש בערב צופרים ביחד בכל הארץ

    הגב לתגובה זו

    • רעיון גאוני! כל הכבוד - כך אנשים בכל

      מ, 29/08/06 10:09

      הארץ יוכלו להשתתף מבלי לנסוע להפגנות מרוחקות.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    התבייש אלי ישי=עבד נרצע לאולמרט

    אזרח טוב, 29/08/06 03:51

    אם אולמרט בוחר את המקורבים שלו לוועדות בלי סמכויות (אפילו לא נזיפה לנבדקים קל וחומר הערה לשר או ראש ממשלה), וגם ישמן אותם עם שכר טרחה רציני, וגם משמן את אלי ישי שיהיה לו עבד נרצע, אז רק אנשים ישרים שעוד נותרו במפלגת העבודה כמו איילון וברוורמן ועוד יכולים לכפות ועדת חקירה ממלכתית שתטיל גם אחריות על הדרג המדיני.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    נאסרללה נאם חרטה ואולמרט-חארטה. (ל''ת)

    ייחי, 29/08/06 03:14

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ועדה? - כיסוי תחת חדש של ואלמרט!

    ורד, 29/08/06 03:12

    אולמרט כדי שלא יגלו את כל מעלליך מעבר ומהווה, אתה ממנה ועדה שתחקור את עצמך??!! אולי פשוט יותר תתפטר, ותשחרר את עם ישראל מראש ממשלה כושל, הססן ופחדן. אין לך אומץ להגיד - טעיתי ובגדול, אז אני הולך. מסתבר שאתה דבוק חזק לבסא, ולא מענין אותך כלום חוץ מזה.סתם רבבן וחסר חוליות. לך הביתה!!!! מבין?? או שצריך לגרור אותך משם בכח??

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    די שתקו כבר! חלאס עם הבכל'ה הזה! על כל פיפס אתם צווחים (ל''ת)

    עומרי, 29/08/06 03:11

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    עד שועדה ממלכתית תגיע למסקנות אתם תשכחו למה הוקמה.... (ל''ת)

    עופרי, 29/08/06 03:10

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    to force olmert out

    Yosi, 29/08/06 02:57

    olmert will go only when he dos not have other option even with big public price

    הגב לתגובה זו

    • I agree, force ulmert out

      Gilead, 29/08/06 06:02

      The people of Israel do not like you any more, you betrayed them, get out or you will be forced out. out means you go to the court.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אי ההודעה בכישלון - עלוב !

    אודי, 29/08/06 02:55

    עניינית - אני מסכים שהפיתרון איננו ועדת חקירה ממלכתית, שתתמקד בעריפת ראשים, ולא תזכה לשיתוף פעולה אמיתי. צריך להגדיל ולעשות, ולתת חסינות וחיסיון לעדויות הנבדקים בועדת הבדיקה!
    מאידך - ממש מבחיל איך אולמרט לא הודה ברבע פה שהמלחמה היתה בעיקר כישלון, למרות ההישגים הצנועים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ועדה אמפוטנטית (ל''ת)

    הדר בית''ר, 29/08/06 02:52

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אבו-מישתמטים הביתה!!!! (ל''ת)

    מתי, 29/08/06 02:28

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פינוקיו של סבא ג'אפטו לא יכול

    אנטוני הופקינס, 29/08/06 01:58

    צריך לעזור למרקו למצוא את אמא שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נאום הניצחון והסנגוריה

    *האחריות=אולמרט, 29/08/06 01:57

    ראש הממשלה אהוד אולמר ניצל את נאומו בחיפה על מינוי וועדות בדיקה לתפקוד הדרגים המדיניים והצבאיים, במלחמת לבנון, כדי לשאת את נאום הסנגוריה שהוא הכין כבר לקראת הופעתו בוועדות ואת נאום הניצחון שלו במלחמה.

    לפיו דבריו של אולמרט, גם הממשלה וגם צה''ל ניצחו במלחמה.

    יש בעיה 'קטנה' עם ניצחון זה. העם, האיש הישראלי ברחוב, זה שהולך למילואים, וזה שקוראים לו 'העורף האיתן', איננו יודע עדיין על כך.
    לכן שולף אולמרט את הנשק החלוד שלו ואומר:

    1. קודם כל האחריות ליציאה למלחמה, ולהחלטות שהתקבלו במשך הלחימה, היא רק עלי.

    2. קריאה לסבלנות, שבסופה יתברר לדבריו גודל הניצחון.

    ומאחר ואין לאהוד אולמרט שום גורם ישראלי שיתמוך בגרסתו, הוא פונה ומסתמך על חסן נסראללה, ועל הנשיא ג'ורג בוש.
    חסן נסראללה אמר שאם היה יודע כי זו תהייה תגובתה של ישראל על חטיפת שני החיילים, הוא לא היה חוטף אותם.
    הנשיא בוש אמר כי במשך הזמן יתברר גודל ניצחונה של ישראל ותבוסתו של חיזבאללה.

    על התבטאויות כאלה היה דויד בן גוריון ז''ל מייסד המדינה וראש ממשלתה הראשון אומר: 'דובר אחד הוא נחש. דובר שני איננו יודע על מה הוא סח'. 'כל אחד שיחליט בעצמו מי הוא הנחש? ומי הוא זה שאינו יודע מה הוא מדבר'?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יאללה שיתפטרו כולםםםםםםםםםםםםם

    הנתנייתי, 29/08/06 01:56

    שרים חברי כנסת קואלציה אופוזיציה -
    מישהו מהם התריע ?
    ובעצם בואו נפטר גם את ראשי העיריות שלא טפלו בעריהם,
    ובעצם גם את האזרחים שנהנו משש שנים של שגשוג מדומה ולא אמרו דבר ...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כשאלדד שש אלי קרב

    רון, 29/08/06 01:42

    כולנו צריכים לדאוג. האיש יחפש כל סיבה להכשיר את מפעל ההתנחלויות שימית כליה על ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • הספינאים של קדימה בהיסטריה טוטלית

      שמעון שדה, 29/08/06 15:24

      האתנן הולך להגמר

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולמרט=חזק ואמץ

    shyba, 29/08/06 01:21

    אולמרט עשה את מה שצריך. המשחק בידיך.גורלנו בידיך ואנחנו אתך.
    אף פוליטיקאי לא מתכונן ללכת לבחירות כרגע.
    תן לרעשים להרגע. תן לעם לעכל את האירועים שהתרחשו.
    אנשים חזרו לשגרה ורק קומץ של יודעי חוק מנסים לעשות כותרות.
    אתה ראש הממשלה , קח את ההחלטות לבדך ואל תשים לב לאף אחד.
    עם ישראל על סף חידלון.אנו צריכים להתכונן לעימות האמיתי שיתרחש מול אירן סוריה וגרורותיהם.
    חזק ואמץ

    הגב לתגובה זו

    • תשמע,הטימטום נוטף ממך... (ל''ת)

      איתן, 29/08/06 07:51

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הבעיה האמיתית היא חיל האויר

    עודד.י, 29/08/06 01:05

    למרבה הצער ממעטים המבקרים הרבים והצודקים של הממשלה והצבא מלבקר את מי ואת מה שבאמת אחראי לכשלון המלחמה - חיל האויר ןאופן הפעלתו.
    במהלך המלחמה ראינו תופעה מדאיגה שבה נלקחים מטוסי קרב שעלו מיליארדי דולרים למדינה, שרפו מיליארדי דולרים נוספים של דלק ושעות טיסה, ולבסוף שיגרו חימוש מתוחכם ויקר, מאוד מאוד, כל זאת על-מנת להשמיד ''מטרות מודיעין'', שהיו לרוב מבנים ריקים, או משגרי קטיושות שעלותם כמה עשרות דולרים וכמותם היו ויש עדיין לחיזבאללה אלפים. במילים אחרות, חיל האויר בזבז מליארדי דולרים על משחק ''אטארי'' יקר ועסק ב''ציד יתושים'' במקום לעסוק ב''יבוש ביצות''.
    בעניין ''יבוש הביצות'' - כלומר, מה שכונה במהלך הלחימה ''מחיקת כפרים'' - חייבים כמה דברים להיאמר, סוף סוף, בפה מלא. במלחמה שבה האויב נהנה מחסותה של אוכלוסיה אזרחית רחבה ומוצא מסתור בכפרים שבהם הוא נע מבית לבית בחופשיות, אין שום סיכוי לאסוף מודיעין אמיתי על האויב ולסמן מטרות באופן אפקטיבי. האויב עשוי להיות בכל בית מבתיו של כפר מסוים בכל רגע נתון ואין שום שירות מודיעין בעולם שיכול לספק מודיעין אמיתי על ''קוי ההיערכות של האויב''. במלחמה כזו אין לאויב שדות תעופה סוללות ארטילריה מפקדות ומתחמים צבאייים שאפשר להפציץ, והדרך היחידה לחסל את תשתיתו היא מחיקת הכפרים שבהם הוא מסתתר. ''מחיקת כפרים'' זו חייבת להתבצע מהאויר גם כתנאי הכרחי להכנסת כוחות קרקעיים לשטח העויין. הסיפורים הרבים על הבונקרים והמנהרות ששמענו במהלך הלחימה ואחריה הם מעניינים מאוד, אבל בדיקה קצרה מראה שכל ההרוגים של צה''ל נפגעו בקרבות מבית לבית ובאש טילי נ''ט שנורו מתוך כפרים או מפאתיהם.
    המלחמה האחרונה הוכיחה כי האמירה המתייפיפת של מפקד חיל האויר ואחריו (כן, אחריו ולא להיפך) גם שר הביטחון לפיה ''חיל נאויר אינו מוחק כפרים אלא רק פוגע במטרות'' ראויה לבחינה מחדש. מחיקת כפרים - לאחר מתן אזהרה נאותה, הן לאזרחי האויב והן לדעת הקהל העולמי - היא הדרך היחידה לנצח מלחמות כמו זו שעברנו. אין דרך אחרת. מי שלא מבין זאת עד עכשיו, בין אם הוא מפקד בצבא או איש הדרג המדיני, הוא פשוט אדיוט שחייב להיות מאובחן ככזה ע''י ועדת חקירה וללכת הביתה.

    הגב לתגובה זו

    • אכן כך. (ל''ת)

      יעקב, 29/08/06 04:57

      הגב לתגובה זו

    • צודק בכחל מילה

      חיים ישראל, 29/08/06 07:13

      זאת הדרך למצח גרילה שכל יתרונה בהיטמעותה באוכלוסייה האזרחית .

      אים יש טייס יפה נפש שלא מוכן להפציץ כפרים יש להעמידו למשפט צבאי להעניש ולהדיח מהצבא .

      הדחות כאלה עדיפות על מצב שייהרגו חי''רניקים .

      אני מציע גם לבדוק את הנכונות לציית לפקודות כבר משלבי הקבלה לקורס טיים על מנת שלא נשקיע מליונים בהכשרת אנשים שבשעת מבחן לא ירצו להילחם ולסכן את המסוקים שלהם ואת עצמם ...

      הגב לתגובה זו

      • ברצינות?אתה רוצה שטייס לא ימלא פקודות?

        דוד רזיאל, 29/08/06 15:33

        תגיד לי מה אתה חושב שזה סרט פעולה?...אז כל טייס יפציץ מה שבא לו ...פש איזה פיתרון ..חשבת על זה לבד?

        הגב לתגובה זו

    • כנס שניה

      דוד רזיאל, 29/08/06 15:31

      למה אתה מדבר שטויות בנושאים שאין לך מושג בהם?!...מאיפה הבאת את הנתונים השקריים האלה?..ח''א השתמש בטילים בשווי של כ270 מליון דולר ולא מליארדים כמו שאתה טוען..תנבור קצת במידע של החודש האחרון ותמצא את הנתון לעיל שנאמר מפי חלוץ בעצמו כשהוקלט ללא ידיעתו..אני מבין שאתה יודע טוב יותר? לגבי הדלק אין לי נתונים אז אני לא אמציא כאלה אבל עדיין מדובר במלחמה ...לגבי מחיקת כפרים מהאוויר דובר על הנושא כל כך הרבה ואם היית מקשיב היית יודע שגם מאותם כפרים שהושטחו יצאו מאוחר יותר מבונקרים מחבלי חיזבאללה...הביקורת שלך לא מסתמכת בכלל על נתונים..אתה מסתמך רק על מה שדמיונך אומר לך...ח''א עמד באחוזים גבוהים מאין כמוהם בכל המשימות שהוטלו עליו..אפשר לבוא ולבקר את מקבלי ההחלטות אבל לא את כל חיל האוויר שעשה עבודה מצויינת...אתה יודע למה הוא עשה את העבודה שלו באחוזי הצלחה כאלה גבוהים? זה פשוט מאוד...משקיעים בח''א המון כסף בשוטף והגיע הזמן שישקיעו גם בירוקים אם רוצים לראות תוצאות.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולמרט מפחד

    פרי מנדל, 29/08/06 00:59

    הועדות שהוא מינה הם מטעמו אלו ועדות בלי שינים אין שופט בועדה
    בקיצור משחק מכור

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יש להבדיל בין תוצאות הקרב לתוצאות המלחמה

    יעקב, 29/08/06 00:40

    בקרב נכשלנו ללא ספק!!
    לעומת זאת תוצאות המלחמה לטווך הארוך עדין לא ברורות.
    הסבר:
    תפקיד הצבא בהנהגת הדרג המדיני הוא להסיר את האיום על המדינה.
    האיום היה ירי מסיבי של קטיושות על הצפון ונוכחות החיזבללה על הגדר ובתוך דרום לבנון.
    צה''ל נכשל להסיר את האיום הזה. זה ברור ועל כך אין מחלוקת.
    לאחר 33 יום מספר הקטיושות על הצפון היה גבוה פי 2 מאשר ביום הראשון. החיזבללה יושב עדין על הגדר וכוחו לא רוסק באופן משמעותי מדרום לליטני. העולם הערבי מתבונן ורואה כי צה''ל החזק לא יכל להתגבר על כמה אלפי לוחמי חיזבללה. גם החטופים עדיין שם. זה ללא ספק כישלון ברור של הדרג המדיני והצבאי הן בתכנון אופרטיבי של המהלכים הצבאיים והן בניהול כולל של המערכה הצבאית.
    בקשר לתוצאות האסטרטגיות: ההרס בדרום לבנון ובבירות יגרום לחיזבללה לשקול מעכשיו היטב היטב האם להתגרות שוב בישראל. לעומת זאת האפקטיביות של צבא לבנון והכול הרב לאומי לריסון החיזבללה מוטלת בספק. רק העתיד יקבע האם גם ברמה האסטרטגית נכשלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ח''כים מימין ומשמאל - כל ענינם פוליטיקה (ל''ת)

    הנתנייתי, 29/08/06 00:30

    הגב לתגובה זו

    • תחזק את הגגות :-) בקרוב הטילים יגיעו גם לנתנייה (ל''ת)

      יוסי, 29/08/06 04:11

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ימנים מתלהמים - שבו בשקט ותנו לחקור! (ל''ת)

    חקי רון, 29/08/06 00:29

    הגב לתגובה זו

    • עמי איילון ימני? (ל''ת)

      ימני שמאלני, 29/08/06 06:27

      הגב לתגובה זו

    • הספינאים של קדימה בלחץ

      שמעון שדה, 29/08/06 13:33

      הם רוצים שאדלר יחקור והעם לא מסכים

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    שום דבר לא יעזור לך אהוד

    אורי, 29/08/06 00:18

    גמרת, פנה מקומך לטובים יותר!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אם גם אלדד וגם ביילין נגד סימן שזה בסדר

    ארנון, 29/08/06 00:16

    ברית הקיצוניים הזו להדיח את אולמרט רק מראה כמה הוא במרכז השפוי. ישמרני אלוהים ממנהיגים והחלטות שמתאימות לאלדד מצד אחד או לביילין מצד שני.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    צריך לקנות לרוחמה אברהם פונפונים של מעודדות...

    יוני, 29/08/06 00:11

    את ההתנהגות ואת הלוק כבר יש לה.

    הגב לתגובה זו

    • רוחמה מגלה נאמנות

      חיים, 29/08/06 07:15

      אחרי שאתמול פורסם שהליכוד מנהל איתה מגעים על ''חזרה הביתה'' .

      זה כל הסיפור - חישובים של פוליטיקאית זעירה.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אתם כנראה שוכחים...העם קץ בכם!!ובשכמותכם!!!די נמאסתם ימין קיצוני (ל''ת)

    אור, 29/08/06 00:05

    הגב לתגובה זו

    • העם קץ בימין, ועכשו הקיץ, והבין שטעה. נמאסתם אתם, שמאלנים עוורים ,

      מצ'לס, 29/08/06 11:51

      טייחים, אתרוגנים וכסת''חים.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אלדד פאתטי

    אלדד?, 29/08/06 00:03

    כבר עדיף שאולמרט ישאר ולו רק שלא נאלץ לסבול מאלדד בממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אולמרט עדיף על כל אלטרנטיבה

    אורן, 29/08/06 00:01

    דווקא הוא יכול לעשות שינוי אמיתי. ביבי אם יבחר יהיה חלש ולא יוכל לתפקד, פרץ גמור פוליטית, הביטחוניסטים לא יעשו שינוי אמיתי הם רגילים לקיבעון מחשבתי. אולמרט האזרח שנחלש כתוצאה מהמלחמה, יכול לעשות שינוי רציני וחזק.

    הגב לתגובה זו

    • נפגשים בשש

      מתן, 29/08/06 03:59

      כל יום כמחאה עד שממשלת אולמרט תתפטר.
      בשעה 6 בערב כולם לצפור במשך דקה בצופר מכוניתם.
      מחאה ארצית וכוללת נפגשים בשש בצפירה.
      מתחילים מהיום.
      תזכרו שש בערב צופרים ביחד בכל הארץ

      הגב לתגובה זו

      • מתן תשאי מייל (ל''ת)

        כ, 29/08/06 10:11

        הגב לתגובה זו

    • הגיון ברזל

      שמעון, 29/08/06 07:51

      מה זה הגיון ברזל (חלוד) יש לך

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    רק לא ליכוד ומריעיו-שהרסו את המדינה ב 5 שנות שלטון (ל''ת)

    שפו מרכז, 28/08/06 23:59

    הגב לתגובה זו

    • עדיף לחזור לימי האושר של ברק ועראפת. (ל''ת)

      מצ'לס, 29/08/06 11:52

      הגב לתגובה זו

    • הספינאים של קדימה בלחץ

      שמעון שדה, 29/08/06 13:34

      מנסים להשכיח שכל מי שהרס - נמצא בקדימה

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אולמרט הגל העכור הזה יעבור

    חנה, 28/08/06 23:55

    לאט לאט הציבור יבין שמדובר בספין פוליטי ויוקיע את הציניקנים שרוקדים על דם החללים.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט ומריעיו, הם הגל העכור- שיחלוף (ל''ת)

      דוד, 29/08/06 07:03

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולמרט תתעלם כולה 20-30 איש

    רון, 28/08/06 23:53

    אל תתיחס. משועממים תמיד היו ותמיד יהיו.

    הגב לתגובה זו

    • מרוב שיעמום הם נוסעים ללבנון ומתים (ל''ת)

      בן כספיון, 29/08/06 07:05

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ביבי רוקד על הדם

    יוני, 28/08/06 23:52

    הוא שוכח שיחקרו גם אותו. הוא דחף חזק לפעולה קרקעית יחד עם ליברמן ואיתם.

    הגב לתגובה זו

    • תתביש לך הבנים של אולמרט משרתים בצבא?

      חגי שנמאס לו, 29/08/06 04:02

      נתניהו נתןמבשרו ומדמו למען שחרור חטופים
      הבנים של אולמרט סרבני גיוס חברים בתנועה שתובעת קציני צה''ל בחו''ל על פשעי מלחמה.
      אז מי רוקד על דם בנינו?

      הגב לתגובה זו

      • נתניהו נתן מ....מה????

        דני, 29/08/06 10:17

        נתניהו לא נתן מדמו לשיחרור חטוף כלשהו. הוא היה רק ראש צוות וחי בצילו של יוני, אחיו. מבחינה צבאית אין לו ולא היה לו שום דבר שהיה ביוני נתניהו, בתור ראש ממשלה הוא לא עשה דבר למען חטוף כלשהו, למעט, אולי, טעויות ענק כמו נסיון לחסל את חאלד משעל שעלה לו בשיחרור אסירים כולל אחמד יאסין.
        הוא גם קיצץ כל כך הרבה בתקציבים, לרוחב, תוך שהוא מיטיב עם אנשי שלומו, העשירון העליון, והאכיל את הציבור באגדה על ''היצלתי את כלכלת ישראל''.

        לגבי אולמרט, שאיני מחסידיו, רק אחד מבניו לא שירת וחי בלונדון, זה לא מכתים את כל המשפחה, כולל את האב (כמה משתמטים חרדים היו ב10 השנים האחרונות? וכמה עמלו כל הממשלות להכשיר את השרץ הזה?)

        הגב לתגובה זו

        • ביבי נפצע מכדור בהשתלטות על מטוס סבנה החטוף. ירד לו דם.

          מצ'לס, 29/08/06 11:57

          וגם לאבד אח זה לא כיף.
          והטעות בהתנקשות במשעל: החלטת ראה''מ היתה נכונה. זה היה טעות רק בגלל פספוס של המבצעים.
          תזכיר לי מי היה בשלטון בזמן חיסול בושיקי, למשל?

          הגב לתגובה זו

        • יש רחוב אשקלון בת''א? שם משרד הספינאים?

          שמעון שדה, 29/08/06 13:37

          כמה פתטים הספינאים של קדימה.
          זה כתוב לכם על המצח.

          הגב לתגובה זו

    • כמה חוסר כבוד ושינאת חינם- תתביש (ל''ת)

      אוהב, 29/08/06 07:00

      הגב לתגובה זו

    • מי שמקשקש ברשת זה אולמרט וכנופית מושחתי חוות השקמים_קדימה (ל''ת)

      גבי, 29/08/06 07:19

      הגב לתגובה זו

    • הספינאים של קדימה בלחץ היסטרי

      שמעון שדה, 29/08/06 13:36

      הבעיה לא אם פעולה קרקעית לפי התוכניות, הבעיה היא עם גרירת הרגליים של אולמרט ואי ביצוע התוכניות.
      העיקר האתנן על חשבון הציבור שמקבלים הספינאים של קדימה

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    גולדה מתהפכת בקברה...

    קברן, 28/08/06 23:50

    גולדה מתהפכת בקברה ולא רק בגלל זה שהיא כבר 20 שנה באותה תנוחה...

    היא מתהפכת בקברה בגלל הספין המצחיק שהיא שמעה מכמה ערסים ליד הקבר שלה כאילו המלחמה האחרונה בלבנון היא כמו מלחמת יום הכיפורים.

    הגב לתגובה זו

    • הערסים נפגשים בשש

      מתן, 29/08/06 04:03

      כל יום כמחאה עד שממשלת אולמרט תתפטר.
      בשעה 6 בערב כולם לצפור במשך דקה בצופר מכוניתם.
      מחאה ארצית וכוללת נפגשים בשש בצפירה.
      מתחילים מהיום.
      תזכרו שש בערב צופרים ביחד בכל הארץ

      הגב לתגובה זו

    • עצם ההשוואה בינה לבין המושחת אולמרט מעוררת חלחלה! היא לא קיבלה הון! (ל''ת)

      הסיבה האמיתית!, 29/08/06 07:01

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הוא לא ישוב... הוא לא ישוב...

    אני לוזר?, 28/08/06 23:48

    תשכחו מביבי הוא לא ישוב. לא עכשיו גם לא עוד 30 שנה. לוזר זה טבע, לוזר זה לתמיד!

    הגב לתגובה זו

    • לוזר לא לוזר בלי קשר אולמרט גמור (ל''ת)

      ק, 29/08/06 10:12

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    קום תקום ועדת חקירה ממלכתית !!!

    י, 28/08/06 23:48

    כי כך רוצה העם בישראל !!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ההמון המוסת רוצה לראות עריפת ראשים....

    גליוטינה, 28/08/06 23:43

    חיממו אותו והוא משתולל כמו קופים שירדו מהעץ... קדימה, תנו בננות להמון המוסת. יאכלו וישבעו. גרעפס...

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט, את האמון ל ע ו ל ם כבר לא תשקם (ל''ת)

      משה, 29/08/06 06:58

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אולמרט תתפטר!

    ציפופו, 28/08/06 23:40

    אולמרט תתפטר כבר מרגשי הנחיתות. נבחרת ע''י רוב עצום בעם ואל תדפוק חשבון לכמה ערסים מופרעים שמנסים לעשות הפיכה צבאית.

    הגב לתגובה זו

    • תודה, ארד, הצ'ק בדואר. (ל''ת)

      ראובן אדלר, 29/08/06 11:58

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה שעשתה הדמוקרטיה

    מוטי,אב ללוחמים, 28/08/06 23:36

    לא תהרוס שום ועדת חקירה גם אים כתום בוער בתוכה, לחקור ולשפר כן! הממשלה נבחרה כדין ומתפקדת, צה''ל זה הילדים שלנו, גם כאשר עושים טעיות ויש כאילה מובילים אותם לדרך הישר, זה מה שהורים שפויים עושים.

    הגב לתגובה זו

    • אנשים ישרים וטובים נפגשים בשש

      מתן, 29/08/06 04:04

      כל יום כמחאה עד שממשלת אולמרט תתפטר.
      בשעה 6 בערב כולם לצפור במשך דקה בצופר מכוניתם.
      מחאה ארצית וכוללת נפגשים בשש בצפירה.
      מתחילים מהיום.
      תזכרו שש בערב צופרים ביחד בכל הארץ

      הגב לתגובה זו

    • איפה הבנים שלך ''לוחמים''? עם הבנים של אולמרט?

      יוסי, 29/08/06 04:20

      או עם אביב גפן?

      מוטי מחיפה, תגיד את האמת, נכון שנהנית מהטילים שנחתו עליכם? :-) :-) :-)

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולמרט מרמה ומסכן אותנו

    דני, 28/08/06 23:30

    האיש כנראה בז לנו , ואין לנו ולחיינו כל ערך בעיניו , כך , לצערנו , זה נראה. הוא פשוט מסוכן לנו , כפי שזה נראה עכשיו , מפחיד .

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    קציני צה''ל, סרבו להופיע בפני הועדה!!

    ברטוב, 28/08/06 23:25

    הסכימו להיחקר אך ורק בפני ועדת חקירה ממלכתית.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אלדד מסריח מכתום ש..דהה

    מוטי חיפה, 28/08/06 23:16

    כולם יודעים את כוונתו הוא לא ירגע עד ש''נכבוש'' את לבנון ''נכניע'' את החיזבאללה ואפילו במחיר של עשרת אלפים לוחמים הרוגים, הוא לא מוכן להודות בהשגי הממשלה וצה''ל במלחמה זו למרות קשיי העורף ו152 חללים והרוגים הי''ד, היו הישג לישראל, לא מאמינים? שאלו את...נסראללה שיעוף לנו מהעניים בצפון ויחשוב אים כדאי שיכנס אתנו להרפתקאה הוא וחבריו למערכה נוספת, בכדי שישארו עים שרידים מטהראן ודמשק.

    הגב לתגובה זו

    • אלדד מסריח מכתום.......

      קובי, 29/08/06 00:14

      ונסראלה אירן מכחישת השואה ,מתחת אפיך המנוזל מייצרת פצצת אטום ומחמשת את סוריה לבנון שחיזבלה הוא הבעל בית ,ומצאת אשמים הכתומים.......אולי גם נסראללה כתום ? ואם כן אותו לא הצלחת לגרש ,

      הגב לתגובה זו

    • למוטי ההידיוט הסידרתי,יותר מידי שמאלה עד שירדת מהפסים

      שוקי, 29/08/06 02:29

      כל השמאלנים מגזימים בצורה קיצונית
      בניסיון להפחיד את האזרח הממוצע.
      בסופו של דבר רוב העם מבין עם יש לו עסק ומסיק מסקנות מהעבר וכל מה שקרה עם הסכם אוסלו ומה קורה
      כשנותנים שטחים כמו עזה ולבנון....

      הגב לתגובה זו

    • איזה השגים?

      שי, 29/08/06 02:37

      הפסדנו במלחמה, יותר מחודש שלם ירו על כל הצפון אלפי טילים.
      החיזבאללה נשאר בדרום לבנון , לא פורק מנשקו, ממשיך להתחמש, וממשיכים להעביר לו נשק, אין יודעים מה תהיה המשמעות של הפריסה הצבא בדרום בדרום, לא יבוא כח אום גדול כמו שהבטיחו, והכי חשוב לא החזירו את החיילים ולכן זהו כשלון,
      מדוע לקח לו יותר מחוד להבין שצריך להכנס עד לליטני וצפונה מזה על מנת להפסיק את ירי טילים הקצרי הטווח, מדוע רק לאחר החלטת האום הוא הכניס כוחות לשם לאחר שכבר לא היה טעם בזה והיה ברור שאין מספיק זמן, מהלך שתוכנן לשבוע התקצר ל48 שעות בגלל ההסכם, אז למה הוא יצא לאחר החלטת האום?? נהרגו לנו יותר מ 50 חיילים בגלל זה.
      הדבר היחיד שטוב שיצא לנו מזה זה הפריסה של חיילי לבנון בדרום, אבל גם זה לא מבטיח שייצא מזה משהו טוב מאחר שחיזבאללה נשאר בדרום וממשיך להתחמש

      הגב לתגובה זו

      • מסכים

        חיים, 29/08/06 07:18

        למה לא בוצעה התוכנית של פיקוד צפון לטיפול באיום הקטיושות ?

        הגב לתגובה זו

    • נראה שהסרחון בא מאולמרט -והיגע אלייך

      רן, 29/08/06 03:44

      כל דבר שאולמרט נוגע או מתעסק מתגלה כרמאות -או תחמונים קומבינה וספינים.....אז כאשר אתה מעיז לדבר על סרחון תבדוק את הפח -כי אתה יושב עליו

      הגב לתגובה זו

      • אכן, אולמרט המושחת הוא ספיניולוג ציני ! (ל''ת)

        ===============, 29/08/06 06:58

        הגב לתגובה זו

    • הספינאים של קדימה ממש בלחץ

      שמעון שדה, 29/08/06 13:38

      עוד מעט יסגר ברז האתננים ומה הם יחיו?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש לנו עם כזה מקסים!!הוא לא ראוי להנהגה הזאת

    יהודיה, 28/08/06 22:52

    הוא ראוי להרבה יותר!! חייבים לצאת לרחובות בהמונינו ולהפגין. אסור לתת לטימטום להמשיך לשלוט בנו!!!

    הגב לתגובה זו

    • יש לנו כתומים כאלה, שיורידו אותנו בשמחתם שאולה! (ל''ת)

      שוחר שלום, 29/08/06 00:30

      הגב לתגובה זו

    • העם המקסים בחר במנהיגות לה הוא ראוי

      בוזגלו, 29/08/06 02:37

      כמו בכל מדינה דמוקראטית אין ברירה ,חייבים להאשים את הבוחרים
      ונקווה שלמדו משהו ,ובפעם הבאה
      לא ילכו שולל אחרי כל הבטחות הסרק
      להבדיל --גם היטלר ניבחר בבחירות
      דמוקרטיות וראו לאן גרמניה היגיעה.
      לפחות הם ויפן למדו .....

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    בשורה תחתונה-אולמרט יהיה בזכות.

    אזרח, 28/08/06 22:51

    לכל המקטרגים.חכו קצת.כולה 3 ימחי''ם וקצת מנות קרב.אלדד יטפל בציוד הרפואי החסר.הפעם באמת צריך קצת סבלנות.תבלבלתם בין ציניות לציונות.

    הגב לתגובה זו

    • הוא כבר בזכות... אצל אדלר, הנגבי, רמון, בראון, קצב... וכל אלו שבדרך

      צדק, 29/08/06 02:26

      מהחקירות לבית המשפט.

      הגב לתגובה זו

      • דבר אחד לזכות אולמרט/פרץ

        חיים, 29/08/06 07:24

        הם החליטו לצאת למלחמה מול האיום איפה שנכשלו משנת 2000 שרון ברק מופז בוגי וכל הגנרלים .

        מעבר לזה - ניהול המלחמה היה כושל , הרבה זיגזוגים ומגבלות על צה''ל ולכן לא הושגה המטרה של השמדת חיזבאללה בדרום לבנון ואבדות מיותרות בגלל ריכוך אווירי וארטילרי לא מספיק לפני כניסת הח''יר לכפרים וזאת בגלל מגבלות פוליטיות כאמור .

        לכן אולמרט/פרץ צריכים להיתפטר .

        הגב לתגובה זו

    • זה מה שאדלר מוכרים לו? שצריך

      ג, 29/08/06 10:15

      סבלנות? טוב, מה אכפת להם הם רוצים להמשיך לקבל תשלום, אם יודו שאין לו סיכוי לא תהיה סיבה להמשיך לשלוח לו חשבוניות.
      באמת שאולמרט פנטזיונר אם הוא לא מבין שכל יום שעובר יש לו יותר אויבים.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    על ההבדל בין המגיבים נגד אולמרט לבין אלו שבעדו...

    שלום, 28/08/06 22:48

    אלו שמגיבים נגד אולמרט ודורשים את התפטרותו... הם הרוב... והם אוטנטים אשר לא מקבלים שכר.

    אלו המגיבים בעדו... מעטים ודומים מאוד בניסוח תגובותיהם... וכפי הנראה מקבלים שכר מאחת העמותות של אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה התובנות המדהימות האלה?

      שטויות במיץ, 29/08/06 00:12

      אני למשל בעד אולמרט ואני לא מקבל שכר מאף אחד. מה זה אומר על התיאוריה שלך?

      הגב לתגובה זו

      • שאתה יוצא דופן

        רונן, 29/08/06 03:50

        שאתה היוצא מן הכלל שמאשר את הכלל

        הגב לתגובה זו

      • שאתה רמאי! (ל''ת)

        ידען, 29/08/06 03:56

        הגב לתגובה זו

      • אז אמרת ספינאי חביב אז מה? (ל''ת)

        שמעון שדה, 29/08/06 14:06

        הגב לתגובה זו

    • על ההבדל

      לינקס רכטס, 29/08/06 07:16

      אלו שמגיבים נגד אולמרט הם חמישה. כמו ששת השמאלנים שהפגינו נגד המלחמה בעזריאלי. כמו עשרים המילואימניקים שמפגינים היום.
      מכירים את הפטנט שלכם. אלפי טוקבקים, מאות שמות שונים. ''תראה כמה אבק אנחנו עושים'' אמר הפרעוש לפיל.

      הגב לתגובה זו

    • נכון. יש להם כמה ניסוחים מוכנים מראש

      ג, 29/08/06 10:17

      לכל דבר, אשר אדלר ניסחו להם:

      - מה האלטרנטיבה? מי יותר טוב?
      - כולם כתומים (כל מי שנגד אולמרט)
      - צריך להיות סבלנים, מי אתם שתתלוננו נגד רה''מ שנבחר ל-4 שנים?

      שימו לב, הוזהרתם

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אולמרט סרח ועם שלם צריך לשלם את המחיר?

    א.ק., 28/08/06 22:36

    אהוד, רד מאיתנו. אתה לא מנהיג, לא היית כזה ולעולם לא תהיה כזה. עם וועדה או בלעדיה, ימיך ספורים, רד מאיתנו בכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    האתרוג של קונדליסה זוכה בגיבוי תשקורת (ל''ת)

    צבר נחוש, 28/08/06 22:16

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אם כבר אז צריך לדרוש ממנו להתפטר. לא להקים ועדה!

    שפוי מלחמה, 28/08/06 22:06

    אין פה עיניין של בירור עובדות, ולכן לא צריך ועדה. יש פה שאלות מדיניות וערכיות שאי אפשר על ידי כלים משפטיים להכריע בהם. אלה שאלות לפולמוס ציבורי.

    לכן טוב שהשטות של ועדת חקירה תוסר מעל סדר היום, והדיון הזה ייתקיים.

    כזכור, גם גולדה הלכה הביתה לא בגלל ועדת אגרנט, אלא דוקא למרות שהיא סירבה לדון באחריות הדרג המדיני.

    הגב לתגובה זו

    • אכן, אולמרט המושחת צריך להתפטר ולפרוש לביתו, אשר נרכש מכספי השוחד ! (ל''ת)

      ?, 29/08/06 06:55

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אוייי זה כ''כ שקוף... .

    יהודיה, 28/08/06 22:03

    אולמרט מפחד מועדה ממלכתית כי הוא יודע שהוא יצא אשם. זה כ''כ שקוף. הבחור שומר על הכיסא........

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    גם לגולדה ודיין לקח זמן עד שהבינו שהעם מאס בהם. (ל''ת)

    המטיף, 28/08/06 21:46

    הגב לתגובה זו

    • אולקוס,זה אתה? מה אתה עושה כאן? (ל''ת)

      יגאל כהן, 29/08/06 01:07

      הגב לתגובה זו

    • ביבי ומופז שהרסו את הצבא+ביטל הנאוטילוס הולכים להרויח בגדול !!!! (ל''ת)

      יעקב, 29/08/06 08:52

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אולמרט נמאסת אתה הורס לנו את המדינה תתפטר ומהר לפני שהמדינה תלך...!

    שלומי, 28/08/06 21:46

     אולמרט אף בדיקה לא תציל את הכשלון הגדול ששמו אולמרט מי שהמיט עלינו אסון אזרחי מדיני ובטחוני מלחמה בלי הישג בל יקירינו אודי ואלדד שנשארו שם מאחור לבלתי נודע. ואת גלעד היקר שהשארת שם בעזה קרוב אך מאד מאד רחוק תתפטר ומהר מהר!!!

    הגב לתגובה זו

    • איך אולמרט לא מבין את הרמזים שהוא פישל בגדול כראש ממשלה

      ח.פ., 29/08/06 03:22

      העם רוצה ראש ממשלה חזק ולא ראש ממשלה חלשלוש....
      אולמרט הגיע הזמן שתאמר את האמת
      לעם ישראל ''פישלתי, טעות, טעה, טעינו, אני הולך הביתה'

      הגב לתגובה זו

    • ומה עם ביבי ומופז שמובילים בסקרים האם הם נקיים????????????????? (ל''ת)

      יעקב, 29/08/06 08:48

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    קריאה לכל חברי הכנסת

    פרדי, 28/08/06 21:45

    אם אולמרט איננו ממנה ועדת חקירה ממלכתית, חובה על הכנסת להצביע אי-אמון בממשלה!

    הגב לתגובה זו

    • צודק! אם כולכם נגדו (חוץ מהמזכירה

      ז, 28/08/06 22:54

      רוחמה) - למה אתם לא מצביעים אי אמון? למה אתם מחכים? שנעשו זאת במקומכם? נו, אין לנו את כל היום.

      הגב לתגובה זו

      • סתם נאיביות

        ארי, 29/08/06 07:34

        הח''כים העלובים יודעים שאם יהיו בחירות, מרביתם ייאלצו לחפש עבודה. זו תהיה משימה קשה לכאלה ש''הוכיחו את עצמם''.
        יש לנו בעייה רצינית.

        הגב לתגובה זו

    • לא כולם נגד אולמרט!!!!!!!!! (ל''ת)

      יעקב, 29/08/06 08:45

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק - כל מי שיפול איתו כי הוא

        ע, 29/08/06 10:19

        באותה הסירה - לא נגד אולמרט. או יותר נכון - בעד הכיסא של עצמו

        הגב לתגובה זו

      • שימו לב מי מגן על אולמרט - יעקב

        ד, 29/08/06 10:22

        שבתגובה אחרת אמר שזה לא בסדר שהצבא לא משלם משכורת של סדיר לערבים ישראלים - כי זה לא אשמת הערבים שהצבא לא רוצה לגייס אותם (כך כתב בכתבה על אוניברסיטת חיפה והמעונות בה הגן על הערבים שתופסים את כל המעונות לחיילים משוחררים ועושים חגיגות ביום השואה באונ').
        זה מי שתומך באולמרט. גיס חמישי

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני מדבר עם אנשים מכל קצוות העם ואולמרט העלה לכולם את הסעיף

    איש א-פוליטי, 28/08/06 21:39

    באמת יש גבול לכמה אפשר לסבול, כולם גרועים לכן לא הצבעתי, אבל אולמרט הזה גרוע במיוחד, פשוט כישלון מושחת מהלך על שתים

    הגב לתגובה זו

    • לא הצבעת? - אין לך מה לדבר

      תמה, 29/08/06 01:54

      אין לך אפילו את מידת האחריות לשים את מי שאתה חושב שינהיג את העם - אז אין לך שום זכות דיבור

      הגב לתגובה זו

    • איך כל אחד מדבר בשם העם?????????? (ל''ת)

      יעקב, 29/08/06 08:43

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    רוחמה אברהם

    בני לגונה, 28/08/06 21:37

    סתמי, נעל בית שכמוך. לא יעזור לך ללקק לאולמרט כי בכנסת הבאה אין קדימה ושחורדינית שכמוך תלך לאכול מהפחים. זבאלה.

    הגב לתגובה זו

    • למה להעליב? היא תוכל להכין קפה ולתייק! (ל''ת)

      אני, 28/08/06 23:28

      הגב לתגובה זו

    • בני חביבי

      מזרחן, 29/08/06 01:16

      בחיאתך, תגיד מה אתה באמת חושב על רוחמה אברהם, אל תתביש.

      הגב לתגובה זו

    • בני, גם צבועה ומחומצנת מסוגלת להתקדם בלי אוניברסיטה, אלא עם כישורים

      +, 29/08/06 06:53

      לשוניים !

      הגב לתגובה זו

    • ושחורדינית הזו תעבור לביבי!!!!!! (ל''ת)

      יעקב, 29/08/06 08:41

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני מתבייש בראש הממשלה שלי (ל''ת)

    אזרח פגוע, 28/08/06 21:36

    הגב לתגובה זו

    • אין מנוס מהסרת המטרד הדביק(אולמרט) בכוח (ל''ת)

      רודף, 29/08/06 06:55

      הגב לתגובה זו

    • אני מתבייש במסרים של המפגינים וכיצד הם מנקים את ביבי ומופז מאשמה!! (ל''ת)

      יעקב, 29/08/06 08:39

      הגב לתגובה זו

      • תקום ועדה ממלכתית ותבדוק אם ביבי, מופז ויעקב מחיפה אחראים ישירים לפ (ל''ת)

        מצ'לס, 29/08/06 12:07

        הגב לתגובה זו

      • הספינאים של קדימה בלחץ היסטרי

        שמעון שדה, 29/08/06 13:41

        ברז האתנן ע''ח הציבור עומד להסגר והם יהיו מובטלים.
        הם כבר מבינים שנתניהו הוא ראש הממשלה הבא והוא יזרוק אותם לכל הרוחות.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    תמיד כשאריה אלדד בעד משהו אני שואל את עצמי

    כמה הם יכולים?, 28/08/06 21:30

    איפה המכשול פה?!
    העניין הוא שצריכה להיות ועדת חקירה שתבדוק את פעולתם של הממשלה,
    בקשר להתפטרות של כולם לא יכול להיות שיקבעו את המדיניות בניגוד לדמוקרטיה גורמים קיצוניים כמו אריה אלדד ,אחד טיבי, מיכאל קליינר ומוחמד ברכה!
    שמבלבלים לנו את המוח ומחליטים על משפטי שדה בשם כל העם.

    הגב לתגובה זו

    • אהלן אדלר... הגעתה גם לכאן ?... תכניס טוב לראש הנבוב שלך...

      צדק, 28/08/06 22:46

      אולמרט הפקיר את החטופים
      אולמרט הפקיר את אזרחי הצפון
      אולמרט הפקיר את חיילי צה''ל

      ומוסיף חטא על פשע... טוען ש''נצחון'' המלחמה הזו דומה לנצחון מלחמת ששת הימים.
      אתה קולט כמה הוא הזוי ?!?!

      תאשפזו אותו במחלקה סגורה... דחוף.

      הגב לתגובה זו

    • ועדה עם שיניים, כמו בסברה ושתילה ובחירות עכשיו

      שפיץ, 29/08/06 06:55

      רק החלטה שתבטל את המינויים הבאים:
      אולמרט ראש ממשלה, פרץ שר ביטחון וחלוץ רמטכ''ל, עשויה ליצור את התפנית החיובית.
      צריך גם להוסיף שלימור ליבנת לא תתקרב לחינוך.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולמרט איכזב, ללא ספק (ל''ת)

    מאור, 28/08/06 21:26

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט מושחת, ציני, צבוע ומניפולטור נכלולי ! רוב העם לא מספיק נחוש. (ל''ת)

      ===============, 29/08/06 06:50

      הגב לתגובה זו

    • מדוע ביבי ומופז נקים מביקורת??האם אתם אנשי ליכוד??????????????????? (ל''ת)

      יעקב, 29/08/06 08:35

      הגב לתגובה זו

      • תבדוק ועדה ממלכתית אם ביבי ויעקב מחיפה אחראים לפשלבנון. (ל''ת)

        מצ'לס את אדלר, 29/08/06 12:08

        הגב לתגובה זו

      • הספינאים של קדימה בלחץ היסטרי

        שמעון שדה, 29/08/06 13:42

        ברז האתנן הציבורי עומד להסגר

        הגב לתגובה זו