• 143.

    בתנאים שהמלחמה החלה, עם כל הבעיות של מוכנות הצבא,

    ריקי, 28/08/06 20:21

    המזל שלנו היה שהרמטכ''ל החליט שהתגובות יהיו בעיקר אויריות. תארו לעצמכם כמה חיילים היו נהרגים אם היינו נכנסים רגלית לפי התכנון שפואד מציג עכשיו. איזו שחיטה היתה שם חו''ח!!! על כל חייל שנהרג לנו אנו מלקקים את דם ליבנו. אז שפואד - יהיה חכם, והרמטכל שלנו - פיקח. אומרים - בתחבולות תעשה לך מלחמה. אז קודם שיטכסו עיצות ותחבולות, ואחרי שיודעים שהמוכנות טובה - שיכנסו למלחמה. ולא ההיפך.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    כל מילה בסלע

    תגובה ל 114, 28/08/06 20:13

    בואו לא נשכח שעם המוכנות ה''ראויה'' שנכנסנו למלחמה הזאת רק במזל שיצאנו ממנה במהירות.
    תארו לעצמכם כמה חיילים היו נהרגים לנו אם פואד היה המחליט. כל מה שקשקש היום אצל רפי רשף היה בזכות רפי והעיתונאים שידעו איך למשוך אותו בלשון. אוי ואבוי לנו מהכוחניות שלו. כוחניות היא במקום רק כשיודעים לאן הולכים ואיך חוזרים. ובטח שלא ידענו מה יקרה במלחמה. ברוך השם שהלוחמה הקרקעית לא נמשכה בתנאים שהיו אז. חוץ מזה לגבי הקשקושים של פואד - לא נשכח שקונדוליזה רייס אמרה שלא תדבר איתו יותר אחרי ששוחחה איתו והוא מיד רץ וספר לחברה ולעיתונות ולכל אישתתם מה שהיא ספרה לו בדיסקרטיות (זה היה בקשר לעראפאת). אז - ''בטח ובודאי'' הוא יכול להיות נשיא מאוד ''מעניין''!!!

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    עליזה ובניה סרבני השירות לשלטון.בהיותם בחו''ל הם לא נגועים במחדל גם

    ילדי אולמרט, 28/08/06 20:09

    כיוון שלא שירתו בצה''ל!

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    תגובה ל- 107

    פרוספר, 28/08/06 19:24

    עדיף שמי שלא מבין, לא יגיב

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    פואד היה שר בתחתון. וזה סיגנונו (ל''ת)

    טורונטו, 28/08/06 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    פואד לביטחון. (ל''ת)

    מאיר, 28/08/06 19:08

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    פואד צודק

    רון, 28/08/06 19:07

    השר היחיד שאמר את עמדתו לכל אורך הדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    פןאד אלוף הזיבולים. (ל''ת)

    טורונטו, 28/08/06 18:42

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    פחדנים, טיפשים, יהירים וצינים יושבים מסביב לשולחן הממשלה

    מוץ אלקטרוני, 28/08/06 18:37

    וחורצים דיני נפשות בפחדנות, בטיפשות, ביהירות ובציניות. אין אפשרות לתפוקה אחרת מכנופיית הלא יוצלחים, שודדי עמם, חומסי תושבים וברדקיסטים האלה. צריך להעיף אותם בבעיטה, שלושה -שלושה ואולמרט, פרץ וליבני בשלשה הראשונה. בואו בהמוניכם לאוהלי המחאה, לכיכרות ולהפגנות, כי בנפשנו היא!

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    פואד יא אפס! מה עשית 4 שנים כשר ביטחון?! (ל''ת)

    הגיוני, 28/08/06 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    המלחמה האמיתית היא נגד השמדתינו

    זליג, 28/08/06 18:27

    המלחמה האמיתית היא נגד השמדתינו על ידי אירן וראש ממשלתה
    שהיה התליין של חומייני.
    אסור לריב בינינו.אנחנו צריכים להיות
    חזקים ולכן לתקן את הטעויות ולא לבוא בתלונות ועריפת ראשים.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    זה הרבה יותר עמוק

    Avi Ecuador, 28/08/06 18:26

    מי שלא ראה במשך שנים שדרכו טעות ושהבריחה מלבנון הצמיחה ערים תת קרקעיוית של חיזבאלה בלבנון מתחת לאף כאשר טווסים ו''מנהיגים'' שולחים את הצבא למפגני כוח ותימרונים בקנדה ובאירופה וכאשר ''מנהיגים'' אידיוטים מתהוללים בקוקטלים ועדיין לא מבינים מי אשם בכלל ומה קורה מימינם ומשמאלם ולאיפה הכיוון.
    עוד אליעזר שמספר לנו על גזר.
    לא את כולם עשו באצבע ולא כולם נקראים שמאל היום.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    פואד... אתה לא חושב שאולמרט ופרץ לא נתנו לצה''ל לבצע את העבודה ?

    צדק, 28/08/06 18:22

    אני מבטיח לך שאם הייתה ניתנת ההוראה להכריע... זה היה קורה.
    נכון שחלוץ צריך ללכת הביתה... אבל הדג מסריח מהראש... אבל מה זה מסריח... קשה לשהות לידם.

    ויחד עם זאת מה דעתך על ועדת חקירה שתבדוק האם אתה צודק או שאני ?

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    בחרתם קדימה - קבלתם דיקטטורה ושחיתות (ל''ת)

    מה הפלא?, 28/08/06 18:19

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    שיא החוצפה!

    Avi Ecuador, 28/08/06 18:18

    הזרג (לא שגיאת כתיב) המדיני ממנה פוליטיקאים לראשות הצבא ואחר כך טוען שלא הם אשמים.
    הם קודם כל אשמים בגישה בכיוון ובמינוי פוליטיקאים לצבא שהפך כבר מזמן לפוליטי ולצבא השמאל, לצבא הערבים אם הערבים לא היו מפריעים;
    היום צבא הכנה לפלסטין היה מתעסק בניקוי אתני ליהודים ו''מנצח''.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    מי אשם???? לא אוויר ולא יבשה הכל בולשיט!!!!

    מתי, 28/08/06 18:01

    לא רק בישראל זה בכל העולם נגמרו הימים ההם שהיה אפשר לנצח!!! היום כולם מפסידים מי יותר ומי פחות!!!!
    היום אתה יכול להכנס לכבוש מדינה שלמה בכמה ימים אבל האם לצאת בשלום אתה יכול??? הזמן שעובר+ מספר הרוגים + והשקעות במיליארדים רבים + דעת קהל ומתברר שהפסדת בגדול ואתה בורח יחף בלי נעליים בבושה גדולה!!!
    האם אמריקאים נצחו באפגניסטן או בעיראק???? כל יום נהרגים להם חיילים רבים!!!!! כמה זמן אמריקאים יחזיקו מעמד???
    אותו דבר בלבנון!!! היינו צריכים לחשוב לפני המלחמה האם הצבא מוכן??? האם האיום של קטיושות יוסר מצפון הארץ??? כמה זמן זה יקח??? מה הנזק??? לא רק כלכלי ובטחוני!!! הכי חשוב אך יפרשו את הנעשה במלחמה אויבנו וגם ידידנו אמריקאים שרואים בישראל נכס!!!!
    אבל שום כלום??? חבורה של טיפשים בלי שום מחשבה תחילה!!! הסוף ידוע וכולם ראו אך ישראל מתחננת להפסקת האש!!!! והיום כבר כולם משחיזים סכינים!!!! והשלום הפך לחלום רחוק כי אף אחד לא יעשה שלום עם ישראל חלשה!!! ואם נסראללה ואיראן התחילו לדבר באיפוק נגד ישראל אני מודאג מאוד!!!!
    היום כבר אין לנו ברירה צריך להשקיע במחשבה ולהחליף את כל צמרת צה''ל ואת כל המומחים למינהם!!! ולעשות הרבה שיעורי בית!!! והכי חשוב להיות מוכנים לכל תסריט אפשרי!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    ומי היה שר ביטחון וגם אחראי לכשלים-פואד!!! (ל''ת)

    מילואימניק, 28/08/06 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    ואם מילואימניק הוא מגוש קטיף דעתו נחשבת או לא? (ל''ת)

    בן יפונה, 28/08/06 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    מה הקשר, אם אולמרט גבר שיפגש עם המפגינים

    אבי, 28/08/06 16:20

    תמיד יוכל לעזוב אם הביקורת נגדו תהיה על ההתנתקות הפושעת,שהוא היה מהוגיה.
    אלא שהוא יודע את האמת שכמו שפשע בחטא ההתנתקות,פשע גם כאן בנושא המלחמה,והאחריות מולת על צוארו ועל צואר פרץ,מופז וחלוץ, ועל כן הוא מפחד להיפגש עם המפגינים ולהיישיר להם מבט.

    יאללה הביתה אולמרט,פרץ וחלוץ ויפה שעה אחת קודם!!!.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    רמטכל = אסטרטג המלחמה !

    מוקי, 28/08/06 15:19

    בניגוד ליום כיפור , אולמרט ופרץ נתנו יד חופשית לצבא ! גם בגיוס מילואים.

    הכשלון במלחמה הוא של הפיקוד הצבאי העליון.

    הגב לתגובה זו

    • ספר את זה לתושבי הצפון שהופקרו יותר מחודש (ל''ת)

      לא בספינים, 28/08/06 16:06

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    צודק ! ראש הממשלה לא צריך להיות גנרל !

    דן, 28/08/06 15:14

    וגם לא שר הבטחון.

    ניהול מלחמה הוא בידי הרמטכל.
    ניהול המדינה הוא בידי רוה''מ.

    אסטרטגיית מלחמה לא טובה = רמטכל.

    החלטה על מלחמה = רוה''מ ושר בטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    בשביל מה צריך בכלל שר תשתיות

    ארז, 28/08/06 15:01

    אכילת חינם גסה.
    משרד התשתיות הוקם ע''י ביבי כדי למצוא מקום לאריאל שרון לאחר הבחירות ב-96.
    זה משרד מלאכותי שמעיד על גמישות מחשבתית וערכית של מקימיו

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אני לא מבין מה ''נכנס היום'', שהוא כל כך תוקפן, די כבר!!! (ל''ת)

    קצת שקט תעשייתי, 28/08/06 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    היום הסיר פואד את מועמדותו לנשיאות

    כתום, 28/08/06 13:17

    כביכול בגלל השחיתות שם.
    התבטאותו הנוכחית מרמזת שיש תפקיד אחר שקורץ לו - ביטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אולמרט אתה 10 למה ?

    שמיל, 28/08/06 12:37

    לו היית מגיב על החטיפה כמו ברק - בעצימת עיניים היינו בבעיה ענקית ומוצאים את עצמנו בלי כח התרעה. לכשלים צריך לבדוק באומץ . רוב המגיבים רואים רק את השחור וזה מראה על חוסר באוביקטיביות (ימין,שמאל,כתום,עתונאים)

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק- 119. (ל''ת)

      אסטרטג., 28/08/06 12:51

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    פואד:''אמרתי את זה מתחילת הלחימה'' חהחהחהחהחה איזה ליצן. בא לבכות. (ל''ת)

    מרוקאי עצבני-1, 28/08/06 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ---- פואד מפחד מחזרה לאופוזיציה - הוא זקוק לפוזיציה בממשלה!!! ----

    אזרח שכועס על, 28/08/06 12:31

    פואד תפסיר למכור לנו סיפורים. כל משמעסיק היום את חברי הממשלה זהו דבר אחד בלבד - שרידות פוליטית!

    כואב לשבת באופוזיציה ללא רכב שרד, ללא מזכירות, סוללת יועצים, נהג, טיסות לחו''ל, כבוד ובעיקר הכנסה בטוחה.

    כואב! אבל יותר כואב לנו לראות כיצד המדינה מנוהלת. כיצד דברים לא מתבצעים. לשלם מיסים וארנונה זה בסדר אבל לעבוד קשה ולהזיע זוהי דרישה קצת גבוהה מדי מהשרים שלנו.

    מה פואד, אתה מ-פ-ח-ד? היית שר ביטחון ולא מילאת את תפקידך כראוי? ועדת חקירה ממלכתית לבטח תזמין אותך לחיקור ואתה מפחד? יא פחדן, נמושה. תעמוד כמו גבר ותאמר שלא פעלת כראוי למען ביטחון המדינה.

    זה כייף להיות שר בממשלה. ממשלת רבין, פרס, ברק, שרון ואפילו אולמרט. זה כייף לשבת ולגרבץ. זה חרא לעבוד קשה, להזיע למען עם ישראל ולמען עתיד המדינה.

    חביבי - את החשבון תשלם. אתה, אולמרט ושאר חברי הממשלה. אין מה לעשות - הציבור לא אוהב שדופקים אותו פעמיים. לא נגיש את הלחי השנייה.

    ה - ב - י - ת - ה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מדינה עם 1000 רמטכלים ו-1000 ראשי ממשלה.

    יורם, 28/08/06 12:30

    התנהלות הדרג המדיני למרות היותה לכאורה מהוססת, היתה גם בדיעבד נכונה. תארו לעצמכם שאנו גומרים את המלחמה בניצחון אדיר אבל עם 800 הרוגים. במבחן התוצאה ניצחנו בגדול. בלי שום קשר לאמור לעיל, יש לחקור כל תהליך קבלת החלטות וביצועו הן במערכת המדינית והן במערכת הצבאית על מנת ללמוד. כן, וגם ללמוד אם יש אנשים שאינם מוכשרים לבצע את תפקידם שיפנו את מקומם.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד, שפוי אחד בסדום! (ל''ת)

      נא לקרוא, 28/08/06 12:55

      הגב לתגובה זו

    • נכונה אמנם...אבל הגיעה יותר מדי בדיליי...!!

      בר, 29/08/06 02:56

      ועלתה לנו בחיים של יותר מדי חיילים....

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    צריך

    יוסף דסאו, 28/08/06 12:27

    במילה צריך אף אחד לא לוקח אחריות,( אלו מילים של שיחות סלון ביום שישי) במילה בוא נעשהלוקחים אחריות ולזה אין הרבה שמוכנים לעשות

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    יודעים מי היה שר הביטחון בין השנים 2001-2002?

    יוסי, 28/08/06 12:26

    כן כן, השנים הראשונות למחדל היערכות חיזבאללה בדרום לבנון ועל גדר הגבול.
    פואד!!!!
    כן!!!
    הוא היה שר הביטחון בממשלת שרון הראשונה, במשך כמעט שנתיים.

    נחשו אילו מסקנות תסיק ועדת חקירה ממלכתית לגבי ראשי הממשלה ושרי הביטחון משנת 2002 שהתעלמו מהאיום בחזית הצפונית שלנו?

    אז הנה הם, האחראים לכישלון מאז שנת 2000:
    ראשי ממשלה:
    אהוד ברק,
    אריאל שרון.
    שרי ביטחון:
    אהוד ברק (היה גם שר הביטחון בתקופת כהונתו כרה''מ),
    בנימין (פואד) בן אליעזר,
    שאול מופז.
    רמטכ''לים:
    שאול מופז,
    משה (בוגי) יעלון,
    דני חלוץ.

    אולמרט ופרץ אשמים בכניסה לתפקיד שלא היו מוכנים אליו, ובניהול מרושל של מלחמה במקום להיערך אליה.

    פואד אחראי לא פחות מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אולמרט גמר את בקריירה, חבל שהוא לא מבין זאת (ל''ת)

    יפה, 28/08/06 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אולמרט ופרץ ןחלוץ לא אשמים בכלום

    אבי, 28/08/06 12:22

    היתה לנו רצועת ביטחון בשטח לבנון.היה לנו את צדל.
    אבל דמגוגיה מטורפת ומפתה של יחימוביץ גלאון וארבע אמהות טענו ש20 חילים לשנה זה מחיר איום למדינה ששווה את הפקרתה
    קיבלנו עונש איום ונורא והמוחים עליו הם דווקא כל אלו שעודדו בריחה מלבנון.
    תתחקרו את אהוד ברק תתחקרו את התקשורת המעודדת סרבנות תתחקרו את כל נותני המשרות הפוליטיות ואלו שהפכו אותנו לעובדי קבלן נרצעים.אבל מה הקשר למלחמה???

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    בזאת העביר בעצמו את עצמו לרשימת ה''רעים'' (ל''ת)

    טיפש נוסף לכל, 28/08/06 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    איזה צחוק עושה ממכם אולמרט

    זבל שבל אתה, 28/08/06 12:12

    איזה צחוק עושה ממכם אולמרט
    קשה מאוד להבחין בין מפגין אותנטי שטוען לכשלים במלחמה למפגין מגוש קטיף

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    מי מנע את התעצמות צה''ל ?

    חיים, 28/08/06 12:09

    מי הצביע בעד הפחתת תקציב הבטחון בשנים האחרונות ?
    מי מנע בכסף ובכח את הזמנות הפיתוח של מערכות מגינות טנקים, את הזמנות הייצור של פגזים מתעש ? מי קיצץ בימי מילואים כדי לחסוך כסף שלא ניתן ע''י הפוליטיקאים ופקידוני האוצר ?
    לבוא אחרי כל אלה בטענות לרמטכ''ל שקיבל צבא מסורס ומקוצץ וללא הכשרת מילואימניקים כפי שהיה אצל קודמיו - זו בדיחה עצובה.
    תביט במראה פואד - שם אחד האשמים !

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    תבוסה עכשיו במשרד הבטחון מייצר רק כשלונות (ל''ת)

    ואתם שותקים, 28/08/06 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    גם אלוף פיקוד הצפון

    יובל - מילואימנ, 28/08/06 12:08

    כמי שלא ידע לנהל ולדחוף את התוכניות (-היו לו כאלה???)
    מי שלא ידע כיצד להתמודד עם מספר זעום של לוחמים מול צבא שלם - חס על המבנים של הלבנונים, חס על הצמחייה ובמקום לשרוף כל מקום שחשוד כמקום מסתור לא ידע כיצד להשתחרר מן הקבעון השריוני עליו גדל

    הגב לתגובה זו

    • יובל המלךךךךךךך

      אשר, 28/08/06 19:19

      אין כמוך! אתה הכי גבר בפלוגה

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    פואד אתה שזה לא אמת אבל אין לך ברירה ,שומרים על לוזרים (ל''ת)

    גבי, 28/08/06 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    תפסיק למכור שטויות,הדרג המדיני יכול לומר לחלוץ להכניס כוחות יבשתים (ל''ת)

    י.נ טכניון, 28/08/06 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אולמרט וחלוץ בבקשה התפטרו מייד (ל''ת)

    חייל, 28/08/06 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    פואד רוצה שאולמרט ימנה אותו שר בטחון במקום פרץ - שיועף! (ל''ת)

    איזה חמוד!, 28/08/06 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    פוליטיקאי קטן! (ל''ת)

    ליאור, 28/08/06 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    הרמטכ''ל הוא לא ש''ג!

    אליהו שמש, 28/08/06 11:58

    הרמטכ''ל רק מבצע פקודות! מי שאחראי עליו הוא שר הביטחון ויושב ראש ההסתדרות לשעבר, קצין אפסנאות במיל'. אחראי על שר הבטחון ועל כל הממשלה הוא ראש הממשלה! את הדרג המדיני צריך לחקור! על הססנות ואי ''אי שליטה בחומר'' בזמן אמת! את הצנזורה הפטפטנית צריך לחקור! רק לאחר מכן יש להפיק לקחים מנהול צהל במלחמה.

    וחוץ מה, הכי חשוב: ראש הממשלה ושר הבטחון אומרים בכל הזדמנות שאנו ניצחנו במלחמה... אז מה פתאום הרמטכ''ל השם? הרי ניצחנו לא?...

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    פואד - לפי הכותרת אולמרט אשם. כי

    ג, 28/08/06 11:57

    הוא זה שחשב שאפשר לנצח מהאויר. וכך הורה לדן לעשות.
    ובוא נגיד שאני מאמינה שדן הוא זה שהציע זאת לאולמרט (ואני לא מאמינה) - אז למה אולמרט אישר זאת? הוא יכל להתעלם מעצת דן.
    הרי יש לאולמרט לפני פעולות הצבא ישיבות מטכ''ל עם ראשי החילות, קצינים בכירים, אסטרטגים, אנשי שבכ וכו' שמדברים על כל האופציות, כל התרחישים וכו'. וברור שהם אמרו לו את עצתם הבטחונית בעד ונגד מלחמה מהאויר. בעד ונגד פלישה קרקעית. ואולמרט החליט רק לאשר הפצצה מהאויר!
    אז איך זה בדיוק אשמת דן?
    מישהו הכריח את אולמרט לאשר רק הפצצות מהאויר? הוא רה''מ! הוא יכל להחליט מה שהוא רוצה!
    אז תודה פואד - אתה מודה שאולמרט אשם במלחמה

    הגב לתגובה זו

    • אני אגיד לך למה...

      אולמרט, 28/08/06 13:01

      כי אין לי כל כך רקע וידע בבטחון וזה לגיטימי, אני לא רמטכ''ל - אני ראש ממשלה.

      ולכן יש רמטכ''ל בשביל אירועים כאלה והוא אמר לי שאפשר לנצח...

      זה היה נשמע משכנע כשדן לחש לי באותו בוקר באוזן...''אנחנו ננצח''...

      לא הבנתי שהוא מדבר על ההשקעה שלנו המשותפת במניות של ''טבע''....חשבתי שהוא מדבר על המלחמה...

      זה לא אני - זה הוא!!

      הגב לתגובה זו

      • למתחזה לאולמרט - לאולמרט יש אחריות

        ג, 28/08/06 19:22

        להחליט החלטות נכונות ולא לעשות טעויות בשיקול דעת. היו שם גנרלים ירוקים לא כחולים שאמרו מה צריך לעשות. אך אולמרט לא הקשיב להם.
        עשה טעות ועכשיו מאשים את דן? זה שדן נכשל לא מנקה את אולמרט. גם דן נכשל וגם אולמרט נכשל. מה הקשר בכלל? אולמרט פציפיסט ולא רצה לפלוש ללבנון מפחד ''מה יגידו הגויים'' ולכן כיוון את דן לפעולה מהאויר. הצבא ניסה להתאים עצמו להוראות ההזויות של אולמרט הפחדן. האחריות על ראש הממשלה. הצבא אמר גם אמר שחייבים לפלוש ולפלוש עד הליטאני - אך אולמרט לא רצה. מצחיק שראש ממשלה מעקב פלישה ואז מאשים מישהו אחר בעיקוב הפלישה.

        הגב לתגובה זו

  • 99.

    נו באמת, ומה עם כשלי הקבינט??

    אמנון מעבי, 28/08/06 11:57

    כסא''ל במיל' לא הבנתי את ''היציאה'' של פואד הפוליטיקאי הקטן; אני רוצה להבין האם הרמטכ''ל ממונה על הקבינט בראשות ''כתב גל''צ'' אולמרט
    מנהיג העובדים פרץ או להיפך??!
    גם לבדיחות יש תשתית מציאותית וכאן זה הזוי??
    מה אתה פוחד מוועדת חקירה ממלכתית שתבדוק את ההתנהלות שלך כשר בטחון??

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    חלוץ צדק

    ימי, 28/08/06 11:54

    תראו מול איזה תעלות חיל הרגלים היה צריך לפעול,האבדות בחיילים היו גבוהות יותר,אין צורך בוועדות חקירה למיניהן אבל לא היו צריכים להפסיק את הפגזות חיל האוויר עד לשחרור החיילים

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    פואד לא צודק

    משה, 28/08/06 11:53

    צבא קרקעי מתקדם לעומק שטח האוייב צריך שיירות אספקה דלק תמושת מזון .
    אלה והכוחות הלוחמים היו מותקפים ע''י טילי נ''ט והאבדות היו כבדות מאות הרוגים .
    ואז פואד ושכמותו היו אומרים שמהלך קרקעי הוא שגוי וצריך רק מהאוויר
    אז תדעו..מה שאפשר לפגוע מהאוויר זה רצוי ,פגיעה שכזו היא בסיכון נמוך ומאוד אבל מאוד מתסכלת את האוייב

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    פואד חלוץ לא יהיה ש.ג. שלך -פרץ חייב ללכת (ל''ת)

    קודם כל, 28/08/06 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    את ממשלת אולמרט הוא מנסה להציל!

    יוסי בן-אהרן, 28/08/06 11:51

    רוב המגיבים לא תופסים העיקר. פואד יודע שהחוליה החלשה היא עמיר פרץ. אם פרץ יואשם ויופלל ע''י ועדת חקירה ממלכתית, כל הממשלה נופלת. כי כולם יקימו צעקה שהאשם העיקרי הוא אולמרט שללא אישורו לא הייתה מתנהלת עיקר המלחמה רק באוויר. לכן מתחמק מועדת חקירה ממלכתית ומאותה סיבה מנסה פואד להעביר האשמה על חלוץ - הוא הש.ג. התורן. צריך להפיל את כולם ולשולחם הביתה!

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ליצן

    גיל, 28/08/06 11:50

    כל מה שמעניין אותך זה קרקעות להפשרה מושחת שכמוך

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    יכולנו לנצח מהאויר ,..........................

    איציק היהודי, 28/08/06 11:49

    במידה וראש הממשלה, שר הביטחון, הרמטכ''ל, וחיל האויר היו עושים את העבודה כמו שצריך, אבל בגלל הפחד של הצמרת הנ''ל, (מה יגידו בעולם) היו צריכים להכנס רגלית מהיום הראשון, ב-3 גיזרות , מערבית , מזרחית, צפונית, ואז הניצחון היה מושלם, ולא בנקודות,

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    למה, למה כל הפריארים שאולמרט סידר

    ק, 28/08/06 11:49

    שיאשימו אותם בכשלון המלחמה- לא מלכלכים על אולמרט ואומרים את האמת על איך עיקב המהלכים.
    למה הם לא מבינים שכל מי שתוקף אותם עושה זאת לבקשת אולמרט? מאחורי הגב?
    אך אולמרט ''נשאר נקי'' לא תראו אותו מלכלך ישירות על דן.
    כי הוא מפחד שדן יפתח עליו את הפה לתקשורת.
    אז הוא תוקע לדן סכין בגב דרך השליחים שלו! ובו בזמן עאלק תומך בדן.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    צריך להזכיר

    פקק תנועה, 28/08/06 11:47

    לבן אליעזר את ההיסטוריה הצבאית של מיפלגתו משנת 48 ועד היום ליפני שהוא בכלל מדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מה הובטח לפואד על אמרותיו אלו ?

    משה, 28/08/06 11:45

    אולי הובטח לו כי הוא יחליף את פרץ במשרד הבטחון ?

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    איפה היית?

    yshoham, 28/08/06 11:42

    מה עכשיו אתה מטיל את כל האשמה על הרמטכ''ל,
    איפה אתה איית? אתה איש צבא שהרבה שנים בילית בממשלה שתקת!!!!
    את מה שאתה אומר עכשיו היית צריך להגיד לראש הממשלה ולא להתחבא מתחת לכסא שלך , ואם לא היו מקשיבים לך היית צריך לקום ולומר אני פורש, המדינה במצב קשה אי אפשר להמשיך בדרך של ראש הממשלה, הוא לא איש צבא לכן אתם אנשי הצבא שבכנסת הייתם חייבים להכריח את ראש הממשלה להישמע לכם בסוגייה זו, ולא לבוא היום ולומר הרמטכ''ל אשם.
    אתה ורבים כמוך שיושבים בכנסת אשמים לא פחות ממנו ומראש הממשלה ושר הביטחון,
    תתבייש לך

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    פואד, תרד מהצבא

    יוסף, 28/08/06 11:41

    אתה יודע מצויין שהדרג המדיני נכשל, אז אל תפיל את הכשלון על הצבא, אז בבקשה תרד מהעץ הזה, אולמרט וחברין מוכרחים לעוף, לא יהיה שקט עד שהגוורדיה הישנה תעלם מעינינו.
    זה שהשין גימל אשם עבר זמנו והגיעה העת לעומד בראש הפירמידה לשלם

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מכתב גלוי וחשוב לפואד בן אלעזר-דחוף

    אסטרטג., 28/08/06 11:38

    אנני מבין על מה אתה מלין.
    6 שנים- התעלם שאול מופז[כרמטכ''ל וכשר הבטחון] מבניית הבונקרים צמוד לגדר.
    6שנים התעלם מופז מההתחמשות של החיזבאללה.
    6שנים התעלם מופז מהתגרויות החיזבאללה כלפי צהל וכלפי מדינת ישראל.
    6שנים של השפלה. 6 שנים של קיצוץ בכוחו של צהל,6 שנים קיצוץ במערך המילואים והסדיר, ואימוני המילואים.
    6 שנים מחסור בציוד ביחידות מחסני החירום.
    6 שנים מופז איפשר לחיזבאללה להוביל מהלכים ולא להגיב כהלכה.
    מה בדיוק מופז עשה ותרם למערכת הבטחון ולמדינת ישראל ב-6 השנים האחרונות- אפס תרומה. המשיך את מדיניות קודמו-ברק הברחן.מופז מחדל אדיר למדינת ישראל, ועל צהל להקיאו מקירבו. אסור לתת למופז לפקד על צה''ל. כל המלחמה האחרונה- הינה בגלל מופז.
    לגופו של ענין, מדוע אתה מאשים את דן חלוץ? הוא עשה, את מה את המקסימום, את המעולה בתגובת הצבא. פנטזיה שהתממשה של כל יהודי מושפל בארץ ישראל. דן חלוץ ואולמרט, מימשו את כוח ההרתעה של צהל.דן חלוץ ואולמרט- לא נתנו לחיזבאללה להמשיך ולהשפיל את צהל ואת מדינת ישראל, כפי ששאול מופז הרגיל את החיזבאללה.
    לא עוד, לא עוד השפלה- זו התשובה של אולמרט ודן חלוץ. מי ייתן, וירבו כמותם במדינת ישראל. ה' ייתן להם את הכוח להמשיך ולהוביל את המדינה, והלוואי ומנהיגים עתידיים של המדינה ינהגו כך.
    מר בן אלעזר- אני מניח שקראת ושמעת את מה שאמר נסראללה על התגובה הישראלית,ושמעת כיצד אוייבנו קוראים לנו משוגעים על התגובה.
    היכן כעת החיזבאללה? היכן כעת פרוש צבא לבנון?
    כן, אפשר להכניע בתקיפות אוויר אוייב, ללא כניסה קרקעית!!!. ראה את קריסת החיזבאללה, ראה איך חיזבאללה ונשיא איראן השתוקקו להפסקת אש. ראה איך סניורא בכה בשידור חי.
    בן אלעזר- אל תתלאם.
    דן חלוץ ואולמרט- טובים ממך ומשכמותך ובהרבה.
    יחי צה''ל.
    תחי מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    כולנו מקשקשים בזנב ומשאירים את המילואימניקים לבד בשטח. חייבים להצטר (ל''ת)

    אבי, 28/08/06 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    חשוב מאוד. לפואד.

    לוחם., 28/08/06 11:35

    פואד, במשך כל ימי המלחמה, התראיינת בטלויזיה, ואף היית אם אנני טועה, למס' ימים גם פרשן בערוץ 10 או 11, ושם דווקא דיברת בשיבחו של דן חלוץ, ולא תמכת בכניסה קרקעית, אלא רק מהאוויר- '' כי יש תוצאות מעולות''- אם אתה שקרן- הייה זכרן.
    ותקרא את מה שאומר נסראללה:
    נסראללה: לא הערכנו את תגובת ישראל

    לראשונה מודה מזכ''ל חיזבאללה כי לא צפה שחטיפת החיילים תוביל למלחמה. ''לו הייתי יודע שזה יוביל לתוצאה כזו, לא היינו מבצעים אותה לחלוטין''. לדבריו ישנם מגעים לשחרור החטופים

    אתה כבר גרוע יותר מעמיר פרץ....

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לאולמרט היה מאוד נוח שלא לפעול דרך הקרקע

    לפואד נח להאשים, 28/08/06 11:35

    זאת ממש חוצפה! אבל לא ניתן לצפות מפוליטיקאים אחרת. הם תמיד צודקים והם תמיד יפילו את האשמה על הצבא. זאת ממש עליבות. פואד ומפלגתו הם האשמים ביותר על שהסכימו למינוי של יו''ר הועד לשר בטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    פואד מבקש להגן על פטרונו אמיר פרץ

    נורית, 28/08/06 11:31

    לפואד מטרה אחת להגן על הפטרון שלו: אמיר פרץ. כל מה שהושג במלחמה בגדול הושג רק ע''י פעילות אווירית מכל הסוגים. כתישת חיילינו החשופים והבלתי מצוידים על אדמת לבנון לא הביאה שום פריצת דרך בהשגת מטרות המלחמה, אלא תרמה רק לתחושת התסכול והזעם שלנו על ההנהגה הכישלונית של המדינה. פואד לא למד דבר מלקחי העבר הוא שקוע בקונספציות של שנות השישים שדוגלות בכיבוש אדמות לא לנו. הטכנולוגיות המתקדמות של המאה ה-21 שטרם הגיעו לאוזניו מאפשרות להגיע להכרעה גם מבלי לחצות את הגבול, לכבוש מדינות אחרות ולשקוע בבוץ עויין וטובעני למשך שנים ארוכות.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    האם אפשר לנצח בפצצות?רק בניירות! (ל''ת)

    LUBER & פואד, 28/08/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    פואד, קרא!!!ההבדל בין פואד לרמטכ''ל

    מוטי, אב ללוחפ, 28/08/06 11:29

    שהאחרון לא יכול לענות/להתווכיח כי הוא עם מדים, אים היו מתחילים עם כוחות רגליים ו2000 הרוגים בכוחות החי''ר והשיריון, מה היה אומר פואד? ''למה לא הפעלתם רק את חיל האוויר'' ולך פואד אני אומר שמור על הדייאטה, שב בשקט ופרוש מהחיים הפולטיים, אתה כישלון לאורך כל הדרך, תמיד היית ונישארת בציון ניכשל.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    פולטיקאי קטן-גדול שמנסה להציל תישבן של עמיר (ל''ת)

    פרץ והעבודה, 28/08/06 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    צריך להקים בתי דין ברחוב ולשפוט את כל הכתבים והעיתונאים והתקשורת ול

    צריך להקים בתי, 28/08/06 11:26

    צריך להקים בתי דין ברחוב ולשפוט את כל הכתבים והעיתונאים והתקשורת ולגזור את דינם בציבור
    התקשורת האשמה העיקרית בכל

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    פואד: האם התרעת בממשלה שאי אפשר לנצח רק עם חיל אוויר?

    אפרים, 28/08/06 11:25

    והיכן היו הגנרלים של הקבינט הביטחוני?

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מה קרה לך: אם חשבת שיש להכנס קרקעית, מדוע לא פעלת בענין ?

    לפואד, 28/08/06 11:23

    אל תיתמם, החלטה ברמה כזו היא ברמה ממשלתית !!! אתה איש מנוסה ומקושר ויכולת להשפיע בענין. תמיכתך באדם מוגבל ולא מנוסה (פרץ) הביאה ישירות להחלטות השגויות. דרך אגב: מדוע תמכת בפרץ ? הרי אתה לא היית נותן לו להיות אפילו מ''כ ביחידות שעליהן פיקדת !!!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    האיש מוזר. יש להחזירו לתיימן על מרבד הקסמים. (ל''ת)

    אריה חילו, 28/08/06 11:21

    הגב לתגובה זו

    • רק שהוא עירקי... (ל''ת)

      אריאל, 28/08/06 11:39

      הגב לתגובה זו

    • טמבל, ראיתה פעם תימני כזה שמן?הוא עיראקי!!! (ל''ת)

      ישראלי, 28/08/06 22:10

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    ברצוני לצטט את סטאף וורטהיימר''אין,לא היה לא הווה ולא יהיה שר גרוע

    שלום, 28/08/06 11:15

    כמו פואד בממשלות ישראל לדורותיהן'' אתם קולטים??? את זה אומר וורטהיימר בעל ישקאר,לא אני.ותחשבו על זה!!!

    הגב לתגובה זו

    • אותו אחד שנטש הצפון ולא סייע אך עשה הונו ממענקי צפון וממיסוי נמוך (ל''ת)

      ורטהימר החוצה, 28/08/06 12:01

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    רוצה לשמור על הכסא ..

    יואל, 28/08/06 11:15

    האיש הזה רוצה לשמור על הכסא שלו ואין לו אומץ לומר את האמת, קשה לו להיפרד מהכסא.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    פואד - תפרוש אתה פאסה (ל''ת)

    א, 28/08/06 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מצאו את ש.ג. לכו הביתה, כולכם נמאסתם! (ל''ת)

    לכו כבר הביתה, 28/08/06 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    פואד תשאל את חסאן מי היחידים שהכאיבו לו -הוא יספר לך שח''א

    הוא מאוד נהנה, 28/08/06 11:13

    מכיר את ח''א פואד ? תשאל את הלבנונים ואת חסאן נאסרללה , הוא יגיד לך מה הדבר שהכאיב לו , ושהשניא אותו על הלבנונים - ההפגזות של ח''א . אם זה היתה ממשיכה מלחמת התשה ארוכה מהאויר הם היו מנופפים בדגל לבן , ולנו היו עוד שישים חיילים בחיים .

    יודע פואד מי הכין את ח''א למלחמה - קוראים לו ד ן ח ל ו ץ . יש לך ולשאר האנשים הרבה ללמוד מחלוץ על משמעת , תכנון , אימון מילואים , הכשרת חיילים חובה .

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    וולגריאדה - בושה לנו - כך נראה מדבר ומתנהג מנהיג, נשיא ?? (ל''ת)

    הוא פרץ ואולמרט, 28/08/06 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    פואד מצחיק - חושב שיחליף פרץ בגלל עברו הבטחוני (ל''ת)

    די לך לפנסיה!, 28/08/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אולמרט סגר עם קונדוליסה רק על תקיפה אווירית!!!

    האשם אולמרט!, 28/08/06 11:08

    ולקח לו 3 שבועות להבין שזה לא עובד
    ולאחר מכן קונדוליסה הסכימה לתת כניסה קרקעית מאסיבית
    כשהכישלון היה וודאי!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אשמים - כל אלה שלא חשבו נכון (ל''ת)

    אשמים לא, 28/08/06 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    עוד אפס (ל''ת)

    רונן, 28/08/06 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    העם יורק להם בפרצוף והם דווקא נהנים (ל''ת)

    זן העבריינים, 28/08/06 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    פואד צודק

    אריה, 28/08/06 11:03

    הצבא תפקידו לספק תוצאות. אי אפשר לחשוב שהכל נתון להחלטה כזו או אחרת של ראש הממשלה או של שר הביטחון. בסופו של דבר מישהו צריך לבצע את המלאכה, וזאת לא התבצעה על הצד הטוב ביותר.

    הגב לתגובה זו

    • נכון אם עלוב כמו פואד יושב על הכסא

      yshoham, 28/08/06 11:48

      ומחמם אותו בלי לתת תוצאות , בלי לדבר , בלי להראות מה הוא זוכר ממה שלמד בצבא אז אילו הן התוצאות,
      אולי הוא סנילי ?? אז שילך הבייתה נמאס לנו מכל אוכלי החינם שיושבים לחמם את הכסאות בלי תועלת

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    איך חלוץ יכל לנחש שהמחסנים של הציוד ריקים? מי מעלה על דעת דבר כזה?

    שפיקוד העורף זה, 28/08/06 11:02

    חלוץ , רמטכ''ל חדש , סביר שעדיין לא הספיק לעבור ולעשות דיונים פרטניים על כל יחידה . אבל איזה רמטכ''ל יכול להעלות על דעתו שכשהוא מורה לפתוח ימח''ים יתגלו שם אפודים בני 30 שנים ? איך הוא יכל לנחש שמה שנקרא פיקוד העורף , זה אוסף של אנשי קבע עילגים חסרי מנהיגות שלא דאגו למיקלוט סביר של אוכלוסיה לזמן חרום ?
    האיש מגיע מחיל האוויר , שם כמו שראינו אין מחסנים ריקים

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    פואד האשם האמיתי עם ההתעלמות מהחיזבללה (ל''ת)

    בזוי, 28/08/06 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אחרי נאום נסראלה מתברר שחיל האויר ניצח את המלחמה (ל''ת)

    niceguy, 28/08/06 11:00

    הגב לתגובה זו

    • כך אתה משכנע את עצמך, אנחנו הפסדנו וצריך ללמוד מכך למלחמה הבאה

      yshoham, 28/08/06 11:50

      שחס וחלילה תבוא עלינו

      הגב לתגובה זו

    • .....על אופי הנאום סגר נאססרררלללא עם אולמארט,על מנת להצילו ....

      דפנה בירינבויים, 28/08/06 11:56

      מהדחה.
      בתמורה יחסוך אולמארט את חייו של
      השייך.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    אל תכבלו את ידיו של האלוף ותגידו אתה אשם!!!

    צבי, 28/08/06 10:59

    כולירות. אל תאשימו את אודי אדם. מה שאפשרתם לו הדרג המדיני הוא ביצע. ואם הוא אשם באותה מידה אשם גם הרמטכ''ל. ואל תשמעו בפעם הבאה לאמריקאים ולקונדליסה רייס. תעשו עם בטחון ועם כניסה חופשית בלי מוגבלות ותנצחו בגדול ולא בנקודות.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הנהנתן פואד מדבר..לידי הוא שתה בקבוק קוניאק שלם .. תתבייש . (ל''ת)

    דני, 28/08/06 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    זה היה ברור שיגיע שהדרג המדיני יאשים את הצבאי. לא יחזור יום כיפור ! (ל''ת)

    איציק, 28/08/06 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אפילו נאסראלה אמר שהוא הופתע . (ל''ת)

    כא, 28/08/06 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    עשה לנו טובה

    עמית, 28/08/06 10:52

    קח סולם ורד מהעץ יחד עם החבורה המדינית שלך .
    איך אתה בכלל מעז להתבטא בנושאי בטחון ?
    ==============================
    אין לך ולא היה לך מעולם שמץ של מושג , בטיפול יעיל בבטחון המדינה .
    ואין לי ספק שאם אתה היית בתפקיד שר הבטחון , החיזבאללה היה מכה בנו עד לימים אלה .
    ==============================
    ועדיין אני בטוח שהליצנים בשלטון צריכים להתפטר , ולהקים וועדת חקירה .

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    פואד אתה חכם לאחר מעשה, הלא גם אתה בממשלה...אז בישיבות נרדמת כנראה (ל''ת)

    אריה, 28/08/06 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    תלך כפרה על צהל ! מניפולטור . (ל''ת)

    שמואל, 28/08/06 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בן אליעזר מטעה.

    גג., 28/08/06 10:50

    רוב ההישגים הם תודות למערכה האווירית.
    פגיעה במערך האסטרטגי הארוך טווח של חיזבללה והשמדת המשגרים ? בוצעה עלידי חי''ר?
    המשדתם של 150 משגרים בוצעה עלידי חי''ר?
    הפצצת המפקדות העורפיות של חיזבאללה בוצעה עלידי חי''ר?
    הפצצת המחסנים בבקעה בוצעה עלידי חי''ר?
    לא יודע למה בן עליזר מטעה אבל רוב ההישגים הושגו בידי חיל האוויר. ומה בנוגע לכניסה קרקעית, את התוצאות ראינו, לא ידעו מה הפקודות וכשידעו הן שונו. זה מראה כי לא היה צריך מבצע קרקעי כי כל היעדים הושגו לפני הכניסה הקרקעית.
    והקרב בבינת גבאל הוא פארסה צבאית - המשימה העיקרית של הכוח הייתה חשיפת המפקדות ואספת מידע מודעיני, אחרת מה באמת רצינו להשטלת על הכפר?
    לא יודע למה שר התשתיות חושב שאפר לנצח את חיזבאללה. הרי זו הקביעה הכי מופרכת שיצאה מפיו.
    כל רמטכל יכשל במשימה אם זו תדרוש השמדה טוטלית של כוחות האוייב. כי זה פשוט בלתי אפשרי ומי כמוהו מבין את זה.
    ומה בנוגע להחלטות הדרג המדיני ? על סמך מה הם מקבלים את ההחלטות ? על סמך סקרי דעת הקהל ?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    פואדנה.

    מושחת., 28/08/06 10:50

    את האינטרסים של מי מייצג המושחת הפעם?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אולמרצ והשפם עצרו מבצעים באמצע

    ק. בכיר פצ''ן, 28/08/06 10:49

    עדיף שבןאליעזר ימשיך למלא פיו אוכל וישתוק

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    פואד ''זה לא אנחנו !!! זה הם וכל מה שלא אנחנו'' (ל''ת)

    קדרון, 28/08/06 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חלוץ לא הש.ג. שלכם או ''דדו''פרץ ישלם אולמרט ישלם -לא ניתן לכם (ל''ת)

    המלך עירום, 28/08/06 10:47

    הגב לתגובה זו

    • לא איכפת להם לרסק את צה''ל כדי לשמר את הקריירה של פרץ ושות' (ל''ת)

      פואד גם אתה, 28/08/06 11:14

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    גדול המושחתים פתח את הפה..תתפטרו נמאסתם !! (ל''ת)

    דני, 28/08/06 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שמעתי את הראיון - בושה

    גיורא, 28/08/06 10:46

    בדרך לעבודה שמעתי את הראיון ברדיו. פשוט בושה. מספיק לשמוע את השר העילג הזה כדי להבין את מצבינו. והפרשנים בגרוש מקשקשים סביבו. דרך אגב עפ''י פואד , חלוץ נכשל כי לא אישר מבצע קרקעי נרחב. ואף אחד מפרשנינו לא שאל אותו - כמה היו נהרגים? האם זה היה מפסיק את הטילים? במה היה שונה מצבינו? האם זה היה מחזיר את השבויים? דרך אגב - לכל העוצרים את נשימתם. הוא אמר שהוא עוד לא החיליט אם הוא רוצה להיות נשיא...

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    צלש לאולמרט

    גד, 28/08/06 10:45

    לדברי הפוליטרוקים המושחתים והיחצנים שלהם ובסיוע התקשורת הקשורה בקשר סימביוזי עם השלטון עוד יובילו אותנו להאמין שלאולמרט פרץ ולממשלה מגיע צל''ש על הפקרת העורף ''המנהיגות'' שגילתה וכל האשם הוא במי שעשה - צה''ל.
    ובכן כיום אנו - הציבור, חכמים ומנוסים יותר ולא ניתן שיעבדו עלנו שנית.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    פואד צודק בכל מילה,יש לחזור לשפיות (ל''ת)

    אזרח הגון, 28/08/06 10:44

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק '' הגון כמו פואד'' (ל''ת)

      yshoham, 28/08/06 11:55

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    בחרתם אולמרט וקיבלתם אהוד ברק מס' 2 (ל''ת)

    שרון צמח, 28/08/06 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כול הצבא חיל האויר.

    משה, 28/08/06 10:42

    אני גם חושב שהרמטכ''ל נכשל ועליו לפנות את כיסאו, אבל אין קשר בין זה שהוא היה איש חיל האויר למלחמה. הרי המצב של הצבא החל מהרמטכלים הקודמים שכולם היו מחילות היבשה, ובוגי שטען שביטנו מלאה (מסטייקים מנ''י) היה אחד מהרמטכלים הכושלים ביותר והוא אחד מאבות המחדל הזה. ושר התחבורה המהולל שלנו מופז גם הוא אשם יותר מכולם במצב הזה. אז יש למנות רמטכ''ל אחר אבל אחד שיש ביכולתו לשנות, והממשלה חייבת למנות חברה חיצונית שתעשה מחקר על תפקוד הצבא ומכונתו למלחמה הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מר ''אני ואני ואני ואני'' איך זה שאתה מצביע על מישהו אחר

    המבקרת1, 28/08/06 10:41

    אלוף דמיקולו מהמאה הקודמת שחושב שרק הוא ואין בילתו, קצת צניעות פואד, תמשיך ב''אני ואני ואני ואני'' בזה אתה טוב בדיוק כמו שטרית עם ה''אני ואני ואני'' שלו, לשניכם נדמה שהשמש זורחת לכם מהתחת. תנקז את השתן יא חביבי, גם תרזה תוך כדי.

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

      יהודה, 28/08/06 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    פואד אתה אשם

    פרי מנדל, 28/08/06 10:41

    איך חשבתם שרמתכל עם רקע מצוין
    בחיל אויר.יכול למלאה תפקיד שרמתכל אחר מגיעה אליו אחרי 30 שנות שרות ביחידות הקרקעה בכל הזרואות שעבר את כל המסלולים
    שמקיר תקתיקה לחימה .עם חלוץ יהיה רמתכל אפילו 10 שנים לא ירכוש אפילו 10% מהניסיון הזה של 30 שנה.אז איפה היתם כל הגנרלים
    אכשב אתם מדברים.למה לא הבנתם דבר כזה פשוט.למה לא הבנתם ששר ביטחון צריך יותר רקע מיושב ראש ההסתדרות.אולמרט אשם כמנהיג בלקיחת החלטות לא נכונות מינוי שר הביטחון.סיכון העם והמולדת..

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    פואד גדול המושחתים מגן הקליקה . (ל''ת)

    שמואל, 28/08/06 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    נכון, אבל השגיאות העיקריות עשו קודמיו

    בוריס ד, 28/08/06 10:38

    חוסר מודיעין, תפיסה המצב וטקטיקה שגואים. חסר התאמה ואמצעים.

    אי אפשר בזמן קצר לשנות הרגלים רעים אם בכלל. ושאלה אם רוצים את זה ואם יש לנו ב''אליטה'' כאלה שרוצים לשנות הרגלים ישנים ושמוכנים לשבור מצח עבור הכנת צה''ל למלחמה בכול רגע שידרוש לצאת למשימה.
    את הביקורת היא נכונה, לו ואבל....

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ''אמרתי את זה מתחילת הלחימה''

    פואד, 28/08/06 10:37

    אני גאון שיודע כל דבר לאחר מעשה...

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אולמרט אשם. לא מסוגל להנהיג.

    איציק, 28/08/06 10:36

    לא בעיתות שלום וודאי שלא במלחמה. לאיש פשוט אין את הכישורים המתאימים.
    הוא עסקן . פוליטרוק. הססן.
    כל מה שתגידו יהיה נכון. רק דבר אחד הוא לא יכול לא יודע ולא מסוגל: וזה להיות ראש הממשלה.
    תבינו : אין לו את זה. זה כל כך פשוט..
    מוטב לו להניח את המפתחות כי בבחירות המוקדמות שיהיו כאן הוא הולך להתרסק...

    הגב לתגובה זו

    • דיכטר אשם, שבזמנו לא מסר מידעה

      בוריס ד, 28/08/06 11:06

      דיכטר אשם, שבזמנו לא מסר מידעה על האויב,
      הממשלה בעיקרון פעלה נכון, אלא לא יכולה העריך נגד מה ילחם צבא ומה יהיו האיומים ותוצאות.
      במצב בריא יותר את הממשלה פועלה נכון, לפי תפקידה וחובה.
      אפילו שאשית איני מעריך את השלטון המושחת, את הממשלה ואולמרט ברושה פעלו נכון.

      את הבעיה העיקרית זאת חברה מושחתת שעומדת מול אויב שלא נרדם כמונו
      ושכל זמן מתכונן לפגוע בנו.
      חייבים היו לצאת למלחמה הזאת; רק חייבים להיות מוחנים וגמישים יותר.
      איפה נאלם את העם החכם?
      אם כל המחדלים וקרבנות אולי היה לנו מזל שאולמרט עם הקבינט שאני אשית
      לא מעריך, שהם החליטו לפעול לפי שנדרש לעשות מהשלטון האחראי.
      הלווי שנצליח לנטרל את ההזבלה ולהביא את הביטחון לאזור.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    והנה השמאל כרגיל מנסה...

    ברק משה, 28/08/06 10:34

    בכול כוחו הטבעי כבר עשרות שנים,להטיל דופי ואחריות על אחרים במקום לקחת אחריות על עצמם.
    אתם בחרתם בממשלה הרעה הזאת תסבלו.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    פואד בעצמו אמר ....

    לידיעה, 28/08/06 10:34

    להפציץ מהאויר, לא להכניס כוחות קרקעיים או במילים של פואד לכתוש לכתוש לכתוש.... (עם כ דגושה...)

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    האם פואד יודע מה פירוש אחריות מיניסטריילית ו/או קולקטיבית?. (ל''ת)

    הנטקה, 28/08/06 10:30

    הגב לתגובה זו

    • פואד להנטקה ''לתרגם בעיראקית בבקשה'' (ל''ת)

      ציפציף, 28/08/06 10:50

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    פואד צודק. איך אולמרט, שאינו בטחוניסט, אמור לדעת זאת? חלוץ אשם. (ל''ת)

    מפוכח, 28/08/06 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    פרץ הליצן שלא היו מקבלים אותו לניהול מסעדה (ל''ת)

    לקח את הבטחון, 28/08/06 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אולמרט קוסם

    ארז, 28/08/06 10:28

    תיראו שהוא יגרום לכולם לצאת אשמים ורק הוא ייצא צח כשלג

    הגב לתגובה זו

    • לא יעזור לאולמרט - אנחנו נעיף את כל המושחתים

      קיבוצניק, 28/08/06 10:39

      הפעם אסור לשתוק. מי שניגעל מהבחירות האחרונות חייב לפעול היום. זאת הזדמנות של פעם ביובל

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני מאמין יותר לאלוף אדם מאשר לפוליטיקאי

    איש אחד, 28/08/06 10:27

    אני מאמין לאלוף פיקוד הצפון שהדרג המדיני גרם לעיקוב כניסה הקרקעית , מאשר לפוליטיקאי קטן ומסואב שהמנויים הפוליטיים שלו במשרדים בהם תפקד ידועים לשימצא , פואד מנצל את העובדה שאנשי הצבא חייבים לשתוק ולא להגיב ואילו הפוליטיקאים הקטנים לא שותקים , והתקשורת זמינה להם . עם ישראל מאס בפוליטיקאים המושחתים שלו , בכנסת המסואבת ,בממשלה העמוסה בשרים עם תיקים ובלי תיקים אך חסרת כל תועלת עם 0 תוצאות , מה חבל שעם ניפלא כמו העם בארץ ,ראו את הגיוס ההמוני של המילואימניקים ,את ההיי טק את התגגייסות העורף , את רוח ההתנדבות בעם , מול הנהגה מושחתת ,בזבזנית וחסרת תועלת , לעם ישראל מגיעה הנהגה טובה יותר .

    הגב לתגובה זו

    • בחירות עכשיו (ל''ת)

      בחירות עכשיו, 28/08/06 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    כנראה שחקירת משטרה מתקרבת גם אליו

    פואד סניורה, 28/08/06 10:26

    שימו לב זהו מתקון כל פוליטקאי מושחת כשמתקרב הסכין לצווארו מתחיל לברבר בתקשורת מעבר לממוצע הרגיל שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ההוראות המתחלפות ולא לפגוע בבתי לבנונים - הכל מאולמרט !! (ל''ת)

    שקרנים הביתה!, 28/08/06 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    פלא שחלוץ לא הפציץ את המגורשים?!!!

    ציפי, 28/08/06 10:25

    ככה זה שצבא נלחם במלחמת אחים...

    העונש לא מאחר להגיע..
    ונקווה שזה היה הכל ולא מחכה לנו עוד משהו בסיבוב..

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ל-10.הוא אוכל הרבה, ובחינם. (ל''ת)

    צביה, 28/08/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הבנה של מלצר

    ק.ר., 28/08/06 10:22

    פואד כיהן כשר בטחון בממשלת שרון, תפקיד שהוא עצמו הגדיר כמלצר של שרון. זו כנראה הבנתו בבטחון. גם במוסד הנשיאות הוא מבין גדון וקורא לו מדמנה. אשרי האיש ואשרי בוחריו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מי שסירס את צהל, חרחר מלחמת אחים, והסית קצינים (ל''ת)

    אחד נגד השני, 28/08/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הדרג הצבאי?!

    גדעון, 28/08/06 10:21

    אין ספק כי לדרג הצבאי היו לא מעט שגיאות בהכנת הצבא ובניהול המלחמה.
    אבל,מר פואד :
    א.היכן היה משרד הבטחון-מופז ופואד-בבקרת,בהכנות הנוגעות לבניין הכוח , בהכנת מערכת הבטחון כולה למלחמה,בהכנת העורף ???
    ב.הצבא כופוף ל- מ מ ש ל ה .היכן היתה הממשלה?? זאת לא היתה מלחמה של 6 ימים! מה קרה עם העורף המופקר?! זה לא שייך ל-צהל!
    החלטת האום [1701] ש''שכחה'' את החטופים איננה עניין של צהל...

    המלך הוא עירום!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חלוץ המלך!!!!!!!!!! (ל''ת)

    @לוחם@, 28/08/06 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הוא עוד בפולטיקה האיש הזה?...... (ל''ת)

    שונרע, 28/08/06 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    קל מדי פואד אכזבת אותי הייתי בטוח שטובת עם ישראל (ל''ת)

    לנגד עיניך, 28/08/06 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    פואד כ''כ הרבה שנים בכנסת-אחראי בעצמו למחדלים (ל''ת)

    חיפאי, 28/08/06 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אבל פרץ ופינס התנגדו למהלך

    לביא, 28/08/06 10:19

    פואד אתה צריך קודם כל לבוא בטענות לחברים שלך בעבודה. הרי השרים פרץ ופינס היו המתנגדים העיקריים למהלך הקרקעי הרחב.
    רק יומיים לפני הפסקת האש סוף-סוף הבינו את השגיאה ואישרו הפעולה כשהיה כבר מאוחר מדיולא ניתן היה לבצע המשימה בהצלחה תוך זמן כה קצר שנותר.
    נכון, דן חלוץ הוא אכזבה גדולה וכשלון גדול,
    אבל הכשלון הוא גם של שר הבטחון שהיה צריך להקשיב לדרגים הנמוכים יותר (מפקדים בשטח) שכן המליצו על פעולה שכזו. בסופו של דבר מי שמקבל החלטות זה הדרג המדיני והאחריות הכוללת היא שלו.
    שר הבטחון וראש הממשלה חייבים לקחת אחריות לכל מחדלי המלחמה הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הקשל מתחת לאף

    פרי מנדל, 28/08/06 10:19

    הקשל היה כתוב על הקיר כשכל שלושת חברי ההנהגה אולמרט פרץ חלוץ חסרי ניסיון מינימלי ובורות
    צבאית לא מבנים בכלום על מה מדברים.על תוכניות על מפות תקתיקה
    אם הנהגה כזאת המחדל והכישלון על בטוח.שיהיה לך הצבא הטוב ביותר
    מצויד בעסט און דבעסט.עם הנהגה לא מבינה כלום פקודות מבולבלות שליפות מהמותן.=כישלון בטוח

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    remember you ere defence minister

    foodhad, 28/08/06 10:18

    you are a joke and someone has to translate this for you/

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פואד - גם אתה שם בועדת החקירה. עדיף שתכונן ותחפש הסברים (ל''ת)

    מערכת הבטחון, 28/08/06 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ידעתי שזה מה שהולך לצאת ! צולבים את הרמט''כל וזאתכדי לנקות את הדרג

    משכוחית, 28/08/06 10:13

    המדיני ממש כמו שעשו לדדו הרמטכ''ל !פואד מנסה להוביל מהלך אשר בבוא יום יהלך אימים על כל שברי מפלגתו ! חלוץ לפחות כתש בחש ריכך ועשה את חיזבאאלה ללא רלבנטים !מה אתה עשיתה פואד בג''נין כאשר היתחפשתה לשר-ביטחון ??? היתה אז על הקרקע וכמה חילים איבדה המדינה ? והמישפחות השכולות ? השבר התחיל כאשר ממנים שרי ביטחון לא טובים כמוך במיוחד כמוך , תיראה את ידידך שר-ביטחון מכהן פרץ , זה פרצוף של שג'' מקסימום איש תחזוקה , העם לא סובל אותו ואנשים כמוך , ועוד משהו אתה רחוק שנות אור ממישכן הנשיאות , לחלום מותר !

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אוי פואד - כמה שאתה שקוף (ל''ת)

    דודידו, 28/08/06 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    פואד מכין את הקרקע שלו.

    פרדי, 28/08/06 10:12

    נכון גם הרמטכ''ל טעה, אבל מי שטעה ובגדול זה אולמרט, והוא זה שצריך להתפטר.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    זהו פרי הביאושים של רב עלוב דן חלוש שהתמנה לגירוש והחרבת יהודים (ל''ת)

    תנ''צ ניסו שחם, 28/08/06 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    פואד- עוד אוכל חינם... (ל''ת)

    פואד, 28/08/06 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    החייל היחיד שתפקד ללא רבב=ח''א.מזל''טים,חילוץ,מסוקים,מטוסים,נ''מ

    זה החייל של, 28/08/06 10:10

    מאות משימות , מהיום הראשון ועד היום האחרון , עם מעט מאוד פאשלות. זה שלא נתנו לטייסים לחסל כל מה שהיה צריך לחסל - זה לא בעיה של ח''א . אז פואד - זה החייל שחלוץ עמד בראשו שנים ,חייל מאורגן להפליא מתפקד להפליא , איך יכל לנחש שהירוקים במצב כל כך איום ?הוא בקושי שנה רמטכ''ל , כבחדשים הראשונים היה צריך לעסוק בפינוי מתנחלים ועיצוב הקוו החדש.

    הגב לתגובה זו

    • מסוקים מתנגשים ואש מכוחותינו ?

      אריה, 28/08/06 10:26

      איפה אתה חי ?
      יחסית היה לחיל האווירה את מספר ההרוגים הגדול ביותר במלחמה - ולאו דווקא עקב פגיעות האוייב.

      הגב לתגובה זו

      • אריה אתה יודע חשבון? לח''א היו מאות משימות-ומעט מאוד חללים

        ח''א היחיד ששמר, 28/08/06 11:09

        זה הירוקים הנחו מסוק מהקרקע לירות לכוחות הלא נכונים - זו לא אשמת הטייסים . זה שמשהו תכנן משימה שבה מנחיתים את כוחות באותו מקום כך שזה קל לאוייב ליירט את המסוק- זה בעיה של מתכנן המבצע . פרט להתנגשות המסוקים שבה נהרגו צוותי המסוק , לא היו חללים ישראליים מכשלים של ח''א .

        הגב לתגובה זו

        • כן שני מסוקים התנגשו, הפילו מסוק,

          אייל, 28/08/06 12:20

          זה מעידה מאוד מאוד חמורה
          החיילים רובם סיכנו את עצמם במה שחיל האוויר לא יכול לעשות
          להיות באוויר 3 קילומטר זה כמו להיות בתוך ישראל

          הגב לתגובה זו

    • אל תשכח שליריב אין מטוסים, מסוקים , טילים נגד מטוסים וכד'

      :-( בוכה, 28/08/06 11:21

      אם היה להם אני לא בטוח שחיל האוויר שלנו היה מתפקד כפי שהוא תפקד .
      ברמה של חילות הקרקע , אני לפחות מתרשם שהחיילים שלהם טובים משלנו .
      מזלנו שאין להם מטוסים, מסוקים וכד'.

      ** אנחנו לא מה שהיינו , והם לא מה שהיו **
      בתנאים של ''פייר פייט'' כלומר : נניח 5 חיילים עם רובים בלבד מול 5 חיילים
      שלהם עם רובים בלבד , הם מנצחים אותנו .

      הגב לתגובה זו

    • האם הרמטכ''ל צריך לנחש מה כושר חיילותיו ?

      דוד, 28/08/06 11:49

      אם לוקח לרמטכ''ל שנה ללמוד ( ולא לדעת לבסוף ) האם חיילותיו מוכנים לקרב אות הוא כי אינו כשיר לפקד/לנהל את המערכת .

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    נרגעתי, מצאנו את האשמים

    מצביע עבודה, 28/08/06 10:09

    וחלוץ גם אשם שלא הכרזתם על מצב חירום בצפון והפקרתם אותו לחסדי עמותות?

    חלוץ גם בטח היה זה שדחה בקבינט הצעות כדוגמת ההצעה שלך? או שאולי זה היה חובב הסיגרים ויו''ר הועד?

    אל תמכרו לנו סיפורים על מחאה של כתומים ואלטרנטיבה שאין(הספינים החדשים מבית אדלר).

    בתור מצביע עבודה (שרצה את פרץ באוצר) אני אומר בקול הכי ברור שיש: נכשלתם - קחו אחריות!

    השלישיה הביתה!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה למצביע עבודה

      אריה, 28/08/06 10:30

      הצבעת אבודה (מלשון אבדן דרך) וזה מה שקבלת.
      אתה אשם לא פחות.
      לצערנו, זאת עוד הוכחה לכך שהעם מקבל את המנהיגות שלה הוא ראוי (ודרך אגב, לא במקרה ''ראוי'' נגמר ב''אוי'')!

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    תמיד הדרג הצבאי.?

    נמאסתם מושחתים, 28/08/06 10:06

    כמו במלחמת יוה''כפ?. מה עם שר הבטחון שמעל הדרג הצבאי, עליו אין שום אחריות? ומה עם ''הקברניט''
    אולמרט המגמגם?
    רבותי ההסטוריה חוזרת!

    הגב לתגובה זו

    • שלא תעזו לפטור את הדרג המדיני!!! (ל''ת)

      אמא לחייל, 28/08/06 10:26

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הדג מסריח מהראש ,אולמרט תתפטר (ל''ת)

    גבי, 28/08/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אולמרט שקיבל קרדיט בלתי מוגבל לא ידע להנהיג

    דוד, 28/08/06 10:05

    בכל מערכת עסקית מחפשים אנשים בעלי יכולת הובלה והנהגה, אבל מי שלא מצליח למרות שניתנו לו הכלים והאמצעים - מפוטר. אולמרט קיבל את כל הכלים: קרדיט בלתי מוגבל מהפליטים ויושבי המקלטים בצפון, קרדיט חסר תקדים גם ממובילי דעת קהל בשמאל, זמן ארוך מהאמריקאים להשלמת המשימה, ומעל לכל צבא ברמה גבוהה (גם אם היו תקלות). המנהיג והמוביל (ראש הממשלה שלי) לא ידע להנהיג ולקבל החלטות, לא הבין כי מכה בעוצמה מיד בהתחלה דווקא מקצרת את המלחמה ומקטינה את כמות הנפגעים. מהניסיון שלנו, ככל שהמלחמה מתארכת אנו סופגים יותר הרוגים ויותר נזק כלכלי, הצדק פחות אתנו ושוב אנו הופכים לרעים בעיני העולם. אולמרט פוליטיקאי חכם, ברמה הטקטית. כבר במהלך המלחמה עסק ביירוט אודי אדם ולאחר מכן ביירוט דן חלוץ ''היה חזק'' זוכרים? וכעת הוא מנצל את היכולת הטקטית שלו על מנת לתמרן את הפאשלה ממנו והלאה – זאת הוא יודע לעשות היטב כי הוא פוליטיקאי.
    צורת קבלת ההחלטות לאחר ההחלטה על המלחמה וניהולה אינם מראים על ערמומיות, לא על חוכמה וגם לא על קור רוח – אלא גמגום מתמשך. אני לא מוכן שהוא ינהיג אותי כי ב 4 השנים הקרובות יעסוק בכסת''ח, בריצוי פוליטיקאים (כבר התחיל עם שטרית) ועיתונאים (כבר התחיל עם סוריה) כדי לזכות בתקשורת אוהדת.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אם היו הורגים אלפי שעים מהאוויר הינו מנצחים

    בחירות עכשיו, 28/08/06 10:02

    הומניזם שמאלני הביס אותנו

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-4

      אריה, 28/08/06 10:31

      ומאבדים את תמיכת העולם המערבי ובראשו ארצות הברית, תמיכה שלשם שינוי עזרה לנו הפעם.

      הגב לתגובה זו

      • חנטריש - היו עושים לנו נו נו נו וזהו.

        דני, 28/08/06 10:51

        האמריקאים מכסחים את הצורה למוסלמים באפגניסטן ועיראק בלי הבחנה דקה כל כך .
        היינו מקבלים גינויים רשמיים אבל מתחת לשולחן הם היו לוחצים את ידינו .

        הגב לתגובה זו

      • אם היינו מפציצים בלי רחמים המלחמה

        ד, 28/08/06 11:36

        הייתה נגמרת תוך 3 ימים והיינו מקבלים הרבה פחות נזיפות מאשר עכשיו אחרי שבועות של הפצצות. (והיו לנו הרבה פחות קורבנות).
        סליחה אבל אולמרט עם ה''מוסריות'' של עליזה הרס את הצבא וסיכן ורצח חיילים שלנו! אז שיקח אחריות וגם אם לא יודה בזה אנו יודעים את האמת גם ככה. ואתה, פואד וכל מי שמגן על הממשלה, יפול איתה. אתה כל כך טיפש שאתה מצטרף לספינה טובעת! רק מי שיבקר את הממשלה יינצל מכעס הציבור. רק מי שיבדיל את עצמו מאולמרט

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    עד כאן פואד !! די להפקרת הצבא

    צוקצוק, 28/08/06 10:02

    אסור להפקיר פצועים ומה שפואד עושה זה לכסות על הדרג המדיני. ככל שעובר הזמן ברור יותר ויותר:
    א. המהלך האוירי היה נכון במקום ואם היה נמשך יותר זה לא היה משנה כי הוא השיג את מטרתו כבר אחרי שועיים.
    ב. המהלך הצבאי חסך אבדות רבות ומנע מצבא היבשה שהיה כנראה ''לא מוכן דיו'' ספיגת מכות כואבות. אל תקריב את הרמטכל כי זה פופוליסטי שטחי וחסר אחריות.

    הגב לתגובה זו

    • איפה הייתי כשפרץ הליצן לקח לו את מערכת הבטחון כצעצוע (ל''ת)

      למה שתקת?, 28/08/06 10:17

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הופה

    CTU, 28/08/06 09:56

    מצאו את הש.ג. !
    רק אתמול כתבתי שהוא איננו והנה הופ .

    מעניין מעניין .

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    פרץ לרווחה. שיעזוב את הבטחון מיד. (ל''ת)

    פשוט לא מתאים, 28/08/06 09:55

    הגב לתגובה זו

    • פרץ שר בטחון מצוין!!!

      מאיר פלבסקי, 28/08/06 11:29

      פרץ שר בטחון מצוין. מי שלא מאמין שישאל את יחימוביץ ויולי תמיר.

      הגב לתגובה זו

    • סליחה???!!!!!!!!!

      yshoham, 28/08/06 12:36

      לא די שהרס את ההסתדרות ,
      עכשיו גילה את כישוריו בביטחון ,
      ועכשיו שיהרוס גם את הרווחה?!!!!!!!!!!!
      אז אולי כדאי שיהיה ''ראש ממשלה''
      ושלום על ישראל {תרתי משמע}

      הגב לתגובה זו