• 75.

    פלסר 7

    רמי ממן, 20/09/11 19:10

    אהבת חיי פלסר 7 שנת 78

  • 74.

    מזניחים את צבא המילואים וזה נורא!!! יש לפטור לוחמי מילואים ממס הכנסה (ל''ת)

    ולתת להם את הכבוד המגיע!!!, 09/05/11 17:08

  • 73.

    היחידה הקשה בצהל- והמבין יבין

    החוב''ץ, 05/06/09 09:39

    פלסר -7 תודה על שירות אדיר ומעצים ועל חברים לכל החיים

  • 72.

    תנו כבוד

    שלדגיסט, 13/07/07 14:15

    תנו כבוד הבנתם פלסר'' 7 נתנו את כול הנשמע שמאוו במלחמת הכיפור פלסר 7 איבדה את כול החתיבה ולמה בגלל שהם נכנסו בסורים.

  • 71.

    מלפפון חמוץ הנקמה תגיע (ל''ת)

    קרלוס, 19/11/06 13:27

  • 70.

    חש''י

    אביעד, 14/09/06 22:39

    סתם בצחוק פלס''ר 7 אימפריה

  • 69.

    חש''י והמבין יבין (ל''ת)

    אביעד, 14/09/06 22:18

  • 68.

    מי זאת הפלסרניקית לשעבר

    שופט, 10/09/06 02:40

    סברינה או מרינה

  • 67.

    כל הכבוד לאודי וללוחמי הפלסר (ל''ת)

    שופט, 10/09/06 02:30

  • 66.

    כל הכבוד- ליחידה שמובילה (ל''ת)

    ליאור פרי, 31/08/06 19:16

  • 65.

    היה קשה

    עוז מימרן -לוחם, 31/08/06 19:14

    כשהיינו שם, וזיהינו שיגורים. לא רצינו לחשוף את העמדה. חוץ מזה שההוראות באו מלמעלה. ובכלל עד שיכלנו באמת להגיב ולעשות משהו הם היו מתחפרים בתוך הבונקר שלהם. כנראה שאם היינו תוקפים אותו היינו עולים על מטען.

    • עוז,אתה big head!!!

      אלי יוסופוב, 22/02/07 22:43

      חחח,אוהב אלי:)

  • 64.

    וגם נצחנו וגם החזרנו את החטופים וגרשנו את חזבאללה מדרום לבנון וגם (ל''ת)

    אין לו יותר טיל, 27/08/06 17:02

  • 63.

    מה לא נפגעו?

    דני, 27/08/06 16:49

    כמה וכמה טנקים של החטיבה נפגעו מירי טילי נט בלחימה והיו גם הרוגים. על מה הוא מדבר? ובכלל הפעלת החיר להגנת הטנקים הייתה במקרה הטוב גרועה ואם נחמיר פשוט הפקירו את השריונרים.(ראה המעבר בסלוקי, הפגיעה ביותם לוטן ועוד.)

  • 62.

    המ''פ מנווט עם לשון ארוכה ...

    אריה, 27/08/06 09:46

    אין לאף אחד טענות כנגד החיילים שרובם הפגינו חיילות מעולה במיוחד לנוכח התנאים.
    אבל - להתעלם מכך שהיו בעיות שבצבאות אחרים היו מעלים מפקדים למשפט ואפילו בעילת בגידה - זה אומר שאתה כנראה עוד אחד מאלה שלא רואים ולא שומעים ומקומם לא בצבא. ויפה שעה אחת קודם.

    • יש להדיחו מהצבא-הוא משת''פ של חלוץ (ל''ת)

      דויד בואישווילי, 27/08/06 13:07

  • 61.

    כולם חזרו הביתה, כי לא השתתפו בגירוש היהודים , לפני שנה

    עם עובדות אי, 27/08/06 07:18

    היחידות שהשתתפו בגרוש יהודים ''לא כולם חזרו הביתה''
    ה ירחם על נשמותהם הקדושות של אלה שנפלו מות גבורים

    • תתבייש לך (ל''ת)

      אתה, 27/08/06 07:50

    • והרי כל כך הרבה ''כתומים'' נהרגו?

      אילה, 27/08/06 16:59

      התחת אלוקים אתה? כל כך הרבה מהחברה ''שלנו'' נהרגו במלחמה זו ואתה אומר שזה בגלל שהם גרשו??????????????? היום הבעיה היא של הדרגים הגבוהים (ולא כמו בגרוש שהיתה אחריות על כל חיל וחיל)

  • 60.

    תגובה למ''פ סדיר

    מג''ד מילואים, 27/08/06 05:39

    לא כל מה שכתוב בעיתונים ואתם חטיבת חוד סדירה ועקר הבעיה היא בגדודי המילואים ששם המג''ד צריך להלחם עם אנשי הסדיר והקבע על מנת שיוכל להכשיר את חייליו. נוצר צבא מילואים ש'' מפריע '' לצבא הסדיר .כל בקשה שלי לטפל בגדוד מזעזעת את המערכת.

  • 59.

    חשוב שתבינו, חיילנו הם הטובים ביותר

    שם, 26/08/06 22:51

    הגנרלים למעלה, הם אלו שדפקו את המלחמה.

  • 58.

    אודיץ תעשה לי ילד!!

    הרצליה, 26/08/06 22:14

    יאללה מברוק וכל הכבוד! נשות רייכמן משוועות לבואך!
    טוב שסיימת את התפקיד כך!
    הבגדים מגאפ מחכים!

  • 57.

    עוד הוכחה שתפסנו את החיזבלונים לא מוכנים

    ירון, 26/08/06 22:07

    ואילו היה לנו ראש ממשלה ושר ביטחון עם ביצים, שהיו נכנסים ישר ומהר ובגדול עד הסוף בחיזבלונים, המצב היה הרבה יותר טוב ובטוח...

  • 56.

    כל הכבוד לפלס''ר 7!!!

    איתי, 26/08/06 21:28

    מלוחם לשעבר בפלס''ר 401

  • 55.

    כל הכבוד לפלס''ר 7!!!

    איתי, 26/08/06 21:28

    מלוחם לשעבר בפלס''ר 401

  • 54.

    איזה גאווה לפלס''ר 7

    שועל כנען, 26/08/06 20:54

    כמי ששירת בפלס''ר בעבר, אנטי מלא גאווה על הפעילות בלבנון.
    שמח על ההצלחות ותמשיכו להיות מקצוענים כמו שאתם.
    חבל רק שאין לכם את טיסן יותר...

    • מה קרה לטיסן ? (ל''ת)

      פברואר 89, 26/08/06 21:50

      • פורק. החבר'ה עברו לגשור. (ל''ת)

        שועל כנען, 27/08/06 09:56

        • גם גשור כבר לא :) (ל''ת)

          אנקור, 27/08/06 22:03

          • אז לאיפה!?

            זיקית, 03/10/06 00:32

            אז לאיפה?

  • 53.

    אין עליכם פלסר 7 (ל''ת)

    פלסרניקית לשעבר, 26/08/06 20:42

  • 52.

    אני גאה בכם..כל הכבוד

    חנן, 26/08/06 20:38

    ושכל הציניקנים ישתקו כבר. מה יש אי אפשר להאמין שיש עדיין ציוניים אמיתיים?

  • 51.

    בזכות הלוחמים ננצח בגלל הססנות הממשלה-הפסדנו

    אילן, 26/08/06 20:36

    במקום לקבל אחריות ולהתפטר-הממשלה נאחזת בקרני המזבח,
    זה לא יעזור-הם איבדו את אמון העם ועליהם ללכת הביתה.
    ויפה שעה אחת קודם...

  • 50.

    אין על פלס''ר 7 (ל''ת)

    פלרסניקית לשעבר, 26/08/06 20:34

  • 49.

    הבעיה במי שמוביל את הצבא ובתפקידים שנותנים לו

    Avi Ecuador, 26/08/06 20:30

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/464/067.html
    101. סוף סוף ומאוחר מדי צה''ל התחיל להלחם כמו צבא
    אמירי בכיר במיל, 13/08/06 00:39
    סוף סוף, מאוחר מדי ולאחר למעלה ממאה קרבנות מיותרים הצליחו להבין בצמרת צה''ל ובממשלה שאנו במלחמה ולא בפעולת תגמול. נסראללה יותר מוצלח כמנהיג צבאי מהשילוש העלוב שלנו - אולמרט , פרץ וחלוץ. הגאונים שלנו אינם מבינים כלל את שיטת הלחימה של צה''ל והתוצאה מחרידה!.
    שיטת הלחימה של צה''ל היא קרב התקדמות. השיטה הזאת גורסת שהצבא ניכנס למלחמה בכוחות גדולים ומהר, מתקדם במהירות, יוצר מצבים חדשים עבור האויב, מוציא אותו משיווי משקלו ובכך מחליש את יכולת ההתנגדות שלו וממוטט אותו בזמן קצר. מאז ומעולם התאמנו יחידותיו של צה''ל ע''פ עקרונותיו של קרב ההתקדמות והעקרונות הניגזרים משיטת קרב זאת. במלחמה הזאת בחר הקבינט המדיני, בראשות אולמרט ופרץ, בשיטת לחימה שמתאימה יותר לצבא גרילה מאשר לצה''ל. יש להבין ששיטות הגרילה מתאימות ללחימת הגנה בשטח בו חי צבא הגרילה. כאשר בוחרים בשיטות שמתאימות לצבא גרילה מנצח הצבא שמאומן בשיטות אלה ושחי בתוך שטח הלחימה. במקרה שלפנינו זה החיזבאללה שמנצח. מכיוון שלא הפיקוד העליון של צה''ל ולא הקבינט המדיני הצליחו להבין זאת ולהפנים זאת עוד לפני תחילתה של המערכה ואף לא לאורך השבועיים הראשונים שלה, אין ברירה אחרת לפניהם מאשר לקום ולהתפטר לאור הנזקים האדירים למשק , לצה''ל ולכושר ההרתעה שלו אשר ניגרמו כתוצאה מהחלטותיהם השגויות שלא לדבר על ההרוגים והפצועים ועל ההתנהלות המופקרת כבר למעלה מחודש מול קשיי תושבי הצפון. שיפנו מקומם לאלתר ויפה שעה אחת קודם!!!

  • 48.

    אתה - הרמטכ''ל הבא תרשמו את השם - רב סרן אודי צור

    יוסי, 26/08/06 20:04

    רק רב סרן - אבל עקפת את כל הקצינים מעילך.
    אני מצדיע לך. לפחות על המילים בכתבה.
    רק שאלה - איפה היתה עד עכשיו ?!
    אבל - כל הכבוד - ישר כח.

    • אחרי מלחמת העולם כבר אין לזה משמעות... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 26/08/06 20:42

  • 47.

    באמת הגיע הזמן לשנות מנגינה (ל''ת)

    אזרח, 26/08/06 20:02

  • 46.

    אפשר גם אחרת! דוגמא ומופת לצבא!

    דיפני, 26/08/06 19:46

    מסתבר שכאשר יש מפקד חכם,אחראי,שקול ונחוש לבצע את המשימה אפילו היא קשה - הדבר אפשרי! לצערנו , אנחנו שומעים יותר מדי שמועות אחרות על תיפקוד הצבא. אז...כל המפקדים נא לקחת דוגמא מפלס''ר 7. כל הכבוד לך ולפלוגה שלך!

    • יש איזה אבא שבוטח שבנו בידי אולמרט ופרץ?

      Avi Ecuador, 26/08/06 20:36

      הם חובבנים שלא בכיוון אפילו ואיתם קדימה מביאה את ישראל לאבדון ואין קשר כמה טובים הם החילים באופן אישי.

  • 45.

    שכחתי בלי עיין הרע בן פורת יוסף (ל''ת)

    עמוס, 26/08/06 19:45

  • 44.

    כבוד גדול יש למי ששרת בפלסר

    עמוס, 26/08/06 19:42

    ישר כח אין לכם מושג מה זה עושה למי ששרת בעבר בפלסר 7 ועוד לאחר ומה שאתם מספרים היום לתקשורת אני סיפרתי לאנשים כמו אסור לעולם לזלזל באויב זה מה שניקרא דע את האוייב כמו עוד הרבה ד'ברים שקיימים בפלסר שקיבלתם בירושה אנא שימרו על הכל והעבירו הלאה ללוחמים אחריכם עלו והצליחו ולעולם לעולם לא להסתער בקלות ראש

  • 43.

    סוף סוף גם קולות אחרים!!

    י.מ, 26/08/06 19:27

    אני מצפה לשמוע על כך בכל ערוצי החדשות, רדיו, טלביזיה, עיתונות!!

  • 42.

    אני גאה בך שאתה הראשון שלא מתבכיין - כל הכבוד (ל''ת)

    מצדיעה לך, 26/08/06 19:09

  • 41.

    14 ימי לחימה ללא נפגעים זו מקצוענות מדרגה ראשונה ילמדו אחרים להשכיל

    יחזקאל מר''ג, 26/08/06 18:57

    חייל יוצא למערכה כדי להשיג את הייעדים והמטרות שהןוצבו מולו.
    אך
    לא כדי להיהרג ולא כדי להיפצע

  • 40.

    כח מוכן שלא נהרג לו אפילו חייל אחד

    חכם מוכן להגנת, 26/08/06 18:52

    עכשיו לאחר הכתבה, כל מי שמתלונן על התנהלות מערך ההחלטות, והכנת הצבא, או כי נהרגו לכח שלו חיילים, אפשר להאשים אותו...
    לא יותר את הדרג הצבאי, לא יותר את הדרג המדיני או את המדינה.
    האשמים האמיתיים הם הלוחמים שנהרגו ולא חיסלו את החיזבאללה .
    מה שמראה בפירוש כי בכלל אין צורך בוועדת חקירה ממלכתית, דרושים רק קצינים בכירים שישפטו את כל המתלוננים.

    בראבו אמיר בוחבוט, בראבו מעריב, זה ממש הפיתרון לכישלון.

  • 39.

    מה אולמרט כבר הבטיח לך?

    רק צברת נקודות, 26/08/06 18:51

    אם אתה צודק, אז איך לא הצלחנו להשיג אפילו אחד ממטרות המלחמה? מה שאתה אומר זה שאתה עם חייליך הצלחתם לצבור נקודות כשבמקום אחר הפסדנו בנקודות ובסה''כ הכללי ''ניצחנו בנקודות'' והמשמעות של זה במזרח התיכון היא הפסד!!!

  • 38.

    סןכנויות הידיעות מדווחות על ניצחון לצה''ל

    דבר הכהן הגדול, 26/08/06 18:27

    סגנו של נסראללה: הופתענו מהיקף תגובת ישראל
    בראיון לעיתון ''א-נהאר'' אמר נעים קאסם כי באירגון ציפו ליומיים של הפגזות; לדבריו, ישראל לא היתה מוכנה למלחמה

    13:56 סוכנויות הידיעות


    הכתם הכתום הממלא את גן הוורדים - אתם עדיין בשלכם? בהיידה נצ`ראללה היידה ביבי,צה''ל הובס?

    שוטה שיטה בכם,שוטים.
    לא היידה נצ`ראללה ולא היידה שרה.
    היידה צה''ל.
    היידה אולמרט.
    היידה ליבני.
    וגם חרבונה זכור לטוב:היידה שפמנון.
    הכיזבאללה של ביבי,הם גייס חמישי של החיזבאללה.
    הם כפופים ישירות למטה של נצ`ראללה כשביבי נמצא בחמ''ל שלו,מתחת למיטה של שרה.
    לביבי יש תחת המיטה של שרה,מערכת בונקרים ,
    שאין לנצ`ראללה בדחיה של דרום לבנון.
    ומשם ביבי משלח בצה''ל ובממשלה בעת מלחמת קיום.
    את משגרי הקסאמים ואת הפצצות המתקתקות שלו.
    השביטים והאולקוסים הביבונים והישיעים,
    מועצות הרש''ע והפשע,הכהנונאצים ועוזריהם.
    היידה צה''ל
    ניצחון כזה עוד לא היה,
    עוד לא היה.
    היידה אולמרט.
    היידה עליזה.
    הפסיכילוגית תאלץ לאמר לביבי בקרוב:
    בוא עיוני ורוחי,הולכים,ושישרף הליקוק.
    והקרוק יניח את ראשו על ברכי זורקת הנעליים ויאמר:
    רק הליקוק?
    שתישרף כל המדינה.
    ביבי סכנה קיומית.

    • ואני אומר לך

      הדוקטור, 26/08/06 20:57

      בחייך,אל תשכח יותר לקחת את הכדורים שלך.

  • 37.

    התוצאה קובעת, אחי!..

    ארתור שרמן, 26/08/06 18:20

    רק את המנצחים לא שופטים.

  • 36.

    ושוב כל הכבוד והיקר ללוחמי צה''ל אפילו

    אזרחית, 26/08/06 18:13

    למיעוט הבכיינים בהם

  • 35.

    פלס''ר 7 לא פעלו בלבנון בזמן רצועת הביטחון - עובדה (ל''ת)

    אייל, 26/08/06 18:10

    • אני בוגר הסיירת והייתי בתוך לבנון כמה פעמים

      אלי, 26/08/06 20:25

      אז מה שנאמר כאן הוא קשקוש

    • זה לא נכון

      פלסרניקית לשעבר, 26/08/06 20:44

      איזה שטויות בטח שפלסר 7 פעלו בלבנון מי אמר לך את השטויות האלה...?

    • כניראה שכן

      לוחם פלסר 7, 30/08/06 18:51

      יא פעור אני אישית ניכנסתי וקיבלתי קליעים מעל הראש בטח כדי שתנפיץ פה לאומה שלא היינו שם
      יא ג'ובניק סמרטוט

    • שקר ובורות...למעשה הפלס''ר הגיע עד אגם קרעון בגזרה המזרחית (ל''ת)

      פפר, 17/10/08 06:42

  • 34.

    גאווה

    מפקדו של אודי, 26/08/06 18:08

    פיקדתי עליו בשלבים ראשונים של שרותו הצבאי.
    אני גאה

  • 33.

    מבלי לפגוע במשימתך החשובה

    אבי, 26/08/06 17:58

    כל הכבוד לביצועים אבל הפסק להיות היחצן התורן של חלוץ

  • 32.

    אין עליכם פלס''ר עודים חכם, (ל''ת)

    פלס''ר 514, 26/08/06 17:19

  • 31.

    יישר כוח אחי!

    לוחם גולני, 26/08/06 17:05

    יישר כוח אחי!

  • 30.

    7 את החטיבה

    ד.ק, 26/08/06 17:01

    החטיבה הכי רצינית בצהל.

  • 29.

    מקצוען

    יוסי, 26/08/06 16:14

    סוף סוף מפקד וחילים מיקצוענים!!
    אין פה ''אין מים'', ''אין אוכל'', ''חם לי'',
    ''קר לי'', וכו' וכו. כדי לנצח צריך להיות מסוגלים לשהות בשטח ימים רבים ללא בסיס אם ולאלתר בהתאם לתנאים.המקום היחידי אשר בו הצליח צבא למגר גרילה הוא במלאיה ע''י הצבא הבריטי. וכל זאת לאחר ששינו תפישה והתנהגו כגרילה בעצמם!!

    • זה לא נכון

      סתם אחד, 26/08/06 17:17

      הרבה פעמים הצליחו להביס גרילה:
      הביריטים את המרד הערבי.
      הנאצים את הפרטיזנים.
      צבא אלג'יר את המורדים המוסלמים.
      הרומאים את בר-כוכבא.

      ויש עוד המון דוגמאות מההיסטוריה המודרניט והעתיקה.

      • בר כוכבא לא היה גרילה, הפרטיזנחם לא הוכנעו, כך גם המרד הערבי 36

        יחזקאל מר''ג, 26/08/06 18:52

        הבריטים השקיטו את הערבים עם הספר הלבן ושינוי המדיניות שנעשתה נגד היישוב היהודי ומניעת כניסת יהודים לפלשתינה.
        באלג'יר במחתרת האיסלמית עדיין קיימת חיה והורגת.

  • 28.

    החשיבה המטומטמת של לוחם שהפך לשר חוץ במקום לחסל את (ל''ת)

    האוייב ????????, 26/08/06 16:04

  • 27.

    לכל אוהבי העלכה העצמית !!הפעולה בלבנון היתה מעל למצופה!!מאחר!!!!!!!

    6 שנים כלום לא!, 26/08/06 16:04

    הפעולה בלבנון היתה פעולה מוצלחת
    מאין כמוהה!!!!!!!!!!!!!!!!
    וכל הגנרלים שקמו !!!!!!!!!!!!!!
    שיגידו תודה לאמיר פרץ לאולמרט
    שעשו מה שקודמיהם לא העזו!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    שיגידו את האמת לעם כל הכבוד
    לפרץ ולאולמרט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    מי שישב 6 שנים וגירבץ !!!!!!!!
    יש לו טענות!!!!!!!!!!!

    • אחי, טפל במקלדת שלך דחוף

      !!!!!, 26/08/06 17:00

      יש לך בעיה קשה עם המקש ''!''

    • אולמרט טיפש

      סתם אחד, 26/08/06 17:13

      אולמרט גרם יותר נזק מתועלת בגלל הססנותו ושתפנותו.

      החיזבאללה חטף מכה קשה מאוד אבל תוך שנתיים-שלוש הוא יחזור למלוא כוחו תחת מטריה ארופאית בחסות האו''ם. איזה טיפשות לאפשר כניסה של או''מניקים שיסתובבו לנו בין הרגלים ויפריעו לפעול כשנצטרך. ונצטרך).

      אולמרט טיפש, כי במקום להשפיל את החיזבאללה ואת נסראללה בהפסד צורב, הפכנו את נסראללה וחיזבאללה לגיבורים בכול העולם הערבי ובכך הנענו תהיליכים מסוכנים מאוד למדינת ישראל. הבסת החיזבאללה מבחינה תודעיתית בעולם הערבי היתה מניעה תהליכים הפוכים. הבעיה היא שהיעד הזה לא הוגדר ובוודאי גם לא מומש. אולמרט פשוט לא הבין את זה.

      הנזק נגרם כי הוא יצא למלחמה והשתפן שלושה ימים לפני הניצחון המורלי-תודעתי על החיזבאללה.

      הרברבן המוכשר הזה יכול לברבר כמה שהוא רוצה, אין מאחורי זה כיסוי. חוץ ממצביעי קדימה הנלוזים כל העולם כולו רואה את זה.

    • צודק 100%. חובה לקרוא (ל''ת)

      קצין, 26/08/06 18:48

  • 26.

    המטרה המרכזית להחזיר את הילדים בשלום (ל''ת)

    לא לנצח, 26/08/06 16:03

  • 25.

    מבקשת הבהרה למשפט שנכתב להלן:

    אזרחית, 26/08/06 16:01

    היו גם רגעים מסתכלים בהם הבחינו הלוחמים שלי בקטיושות המשוגרות לעבר ישראל במרחק של 600 מטר מהם, אך לא יכלו לעשות דבר'', מספר רס''ן צור. ''זו תמונה קשה כשאתה יודע שעוד רגע ייפגעו אנשים בעורף''.

    ראיתם ולא יכלתם לפגוע?
    איך ולמה?
    האם כבלו את ידכם, או שהשיגור כבר נעשה?
    הסבירו לי

    • תשובה

      לוחם, 26/08/06 16:38

      הטווח של לוחם הוא מקסימום 300 מטר מעבר לזה אין לו את הכלים לפגוע בצורה יעילה

      • למה? לסיירת 7 אין טילי נ''ט כמו לחיזבאללה? (ל''ת)

        אזרחית, 26/08/06 17:05

        • מי סיפר לך ?

          בטחון שדה, 26/08/06 18:42

          יש לנו כל מה שצריך

          אנחנו לא מפרסמים את האמצעים שלנו

          כלל ברזל = בטחון שדה

        • כי הם לא נלחמים נגד טנקים

          לוחם, 26/08/06 19:09

          נ''ט

          נגד טנקים

      • לא יכלו לעשות כלום מהרגע שהשיגור בוצע

        נ. שוורצקופף, 26/08/06 17:25

        ברור שהכוינו אש על המשגר לאחר מכן, אבל זה לא מונע פגיעה בעורף מקטיושות שכבר יצאו לדרכן.

      • ואין לו קשר לחי'א ותותחנים ????????????? (ל''ת)

        בקרה ושליטה, 26/08/06 17:51

    • תשובה

      מוישה, 26/08/06 17:49

      תגידי לי אזרחית, נראה לך שאם הם יכלו לפגוע בהם הם לא היו פוגעים?!
      מאוד קל לשאול שאלות ולהעביר ביקורת... חאלס כבר!

    • גם שם הייתי

      לוחם פלסר 7, 30/08/06 18:55

      ראינו את הקטיושות נורות משמורת טבע ליד הכבר כונין מין הסתם מיד דיווחנו וביקשנו להפציץ את המקום לקח למטוסים 10 דקות להגיע הם פיצצו לשמורה תצורה אבל אחרי 10 דקות נורו משם עוד קטיושות

  • 24.

    נעים לקרא, יישר כח

    יוסף הגלילי, 26/08/06 15:36

    סוף סוף משהו חיובי אמיתי ולא התבכיינות שהשוקו לא הגיע בזמן.

    יישר כח לפלסר 7 אתם בחברה טובה יחד עם המובחרים של צה''ל.
    כולנו איתכם.

  • 23.

    מחדלת ישראל והבעל של עליזה (ל''ת)

    חייבים להתפטר, 26/08/06 15:34

    • למה ? כי אתה רצית את מרזל והוא לא ניכנס לכנסת ?

      היידה דמוקרטיה, 26/08/06 18:29

      אתם ימין מסוכן שמעוניין להשתלט על השלטון בטריקים תוך כדי מילוי מצוותו של נסראללה להפיל את ממשלת ישראל

    • טיפש טיפוסי

      הכהן הגדול, 26/08/06 18:48

      יו אר אן אידייט,ועוד מה שהוא:ד'י אר נט גוד פיפל.

      זה מה שרצית לאמר לך סיטרא אחרא.
      סיקריקי מחריב הבית.
      אתם הכיזבאללה של ישראל.
      וצה''ל ניצח והביס את נצ'ראללה וביבי שלכם.
      בקרוב תבין,חולרה,גיס חמישי של החיזבאללה.
      נצ'ראללה נתן לכם פקודה להרוס את הדמוקרטיה הישראלית
      ואתם משלחים בנו בליסטראות מהחמ''ל של ביבי מתחת למיטה של היידה שרה
      הקרוק הפסיק להיות סוכן מכירות סתם או רוכל נוכל מהשורה
      הוא הפך למנהל השיווק של נצ'ארללה
      היידה נצ'ארללה מועמד לפרס קמפיין השנה של גלוחי הראש


  • 22.

    חטיבת אלכסנדרוני

    גבי, 26/08/06 15:31

    להכריז על חטיבת אלכסנדרוני-חטיבה בהקמה.לצערי חטיבת הבכיינים הזו לא מסוגלת למלא את יעודה-מביע את דעתי כקצין מילואים.

    • צודק-חטיבה של נמושות (ל''ת)

      דודי-סא''ל, 27/08/06 13:06

  • 21.

    הוא מדבר על החיילים שלו בגאווה...

    ניר, 26/08/06 15:29

    אבל בתור אחד ששירת תחתיו אני בספק אם הוא מסוגל להגיד מילה טובה אפילו על אחד מהם הבן אדם רודף תקשורת אבל למעשה כבר שנה הוא מנסה לעזוב את היחידה ואין לוחם אחד שהוא לא הסתכסך איתו

    • תודה שהודחת על אמינות. תשלים עם זה למה ללכלך? (ל''ת)

      עומר, 26/08/06 15:42

      • הייתי לוחם 3 שנים ביחידה (ל''ת)

        ניר, 26/08/06 16:36

  • 20.

    israel did a great...

    d, 26/08/06 14:57

    damage to the hizzbala.u will see very soon that things are better then you think

  • 19.

    אחד מהם הוא בני - גאה בכם

    איציק, 26/08/06 14:55

    אחד מנשואי הכתבה הוא הבן שלנו.
    קצין ולוחם מעולה!
    עם כל הדאגה, הגאווה על שירותם המשמעותי ועמידתם המלאה במבחן האמיתי, ממלאת את לבנו.
    שמרו על עצמכם הדובדבן שבקצפת.

    • ריגשת אותי עם מילותייך - יישר כח (ל''ת)

      בהצלחה, 26/08/06 19:13

  • 18.

    עם מפקדים כאלה לעולם רק נכשל. חסר משהו

    יניב, 26/08/06 14:54

    מפקד בצבא צריך להלחם. הקרב הוא מרכז העשייה שלו. הוא חייב לשמוח כשיש קרב.
    כאשר אין הוראה אחרת עליו לירות להסתער ולהרוג אוייבים. אין מקום לשיקולים מדיניים/פוליטיים.
    הנתון כי ירו קטיושות ממרחק 600 מטר ממנו והוא נשאר פסיבי מעידים מדוע כשלנו.
    בנוסף לכך כשלנו כי הם היו יותר טובים מאיתנו!. על צה''ל לחזור לאימונים, לזיעה, לריצות, לתרגולים, פחות אלקטרוניקה יותר חיילות.. ואז בסיבוב הבא נהיה טובים יותר, יותר נחושים ונצליח.

    • לא חסר כלום...

      דיסקו, 26/08/06 15:37

      ''כאשר אין הוראה אחרת עליו לירות להסתער ולהרוג אוייבים.''
      אולי הייתה לו הוראה אחרת ?
      אתה מרשה לעצמך להניח הנחה בלי בסיס ומבסס עליה את התגובה שלך.

      ''הנתון כי ירו קטיושות ממרחק 600 מטר ממנו והוא נשאר פסיבי מעידים מדוע כשלנו''
      אולי לא הבנת למה התכוון המשורר, חיילי הכוח לא הגיבו בעצמם (חשבת אולי שהם לא רצו לחשוף את ההסואה שלהם ?), אבל אולי הם קראו לסיוע ארטילרי ? אולי לסיוע אווירי ?
      שוב הנך מניח הנחה ללא כל בסיס.

    • יניב המגיב המגניב

      חיים ארד, 26/08/06 16:21

      בסך הכל עוד מגיב כורסה מחדר ממוזג שלא היה בלבנון ואין לו מושג על מה הוא מדבר. גם כשמופיע חייל גיבור שעבד קשה וביצע את המשימה זה עוד לא מספיק לו. הוא מן הכורסה היה מזמבר את החיזבאללה כמו כלום. ממש מחליא מן מגיבונים כאלה.

    • טיפש

      סייר זקן, 28/08/06 00:18

      אתה פשוט טיפש עם אפס ידע. סייר אמיתי חוזר עם נשק נקי שלר ירה כדור אחד גם אם האוייב דרך לו על העמדה והצליח אאיכשהו לא ליפול לתוכה. לכוח סיור יש תפקידים הרבה יותר חשובים מלירות במשגרי קטיושות רק שאתה אף פעם לא תדע מה...

    • יניב רואים שאין לך מושג, למה לדבר שטויות?

      ג, 28/08/06 10:24

      לכח פלסר אין אפשרות לתת מענה מידי לטווח של 600 מטר, חוץ מהכוונת אש!

  • 17.

    מבחינה צבאית טקטית - ניצנחנו

    אדם, 26/08/06 14:34

    בואו נסדר לעצמינו את המחשבות. נבהיר אחת ולתמיד מי ניצח ומי הפסיד ולמי חיילים יותר טובים.
    1. ברוב המוחלט של היתקלות פנים אל פנים של חיילי צה''ל מול אנשי חיזבאללה היתה ידם של הראשונים על העליונה. יחס האבידות בהיתקלויות עמד על כ 10:1 לטובתינו. זהו יחס בלתי נתפס שמותיר גנרלים המערב בפה פעור לנוכח העובדה כי לאויב היכרות טובה יותר של השטח והוא מוכן למתקפה במערך הגנתי המקנה לו יתרונות ברורים שבכל המלחמות מביא לכך שמספר ההרוגים בכח התוקף עולה על זה של המגן.
    לסיכום נקודה זו : עם ישראל אינו תופס כלל עדיין איזו איכות וגבורה מדהימים גלומים בחייליו. החיילים בשטח וודאי שניצחו, איש איש בתפקידו הוא, את החיזבאללה.

    2. שאלת הניצחון או ההפסד נגזרת ממטרות המלחמה של כל צד. לעלוקה על גב חיה קל להיות המנצח אם כל מטרתה זה לשרוד גם במחיר פציעה קשה לחיה עליה היא מתעלקת(חיזבאללה) קשה להיות מנצח אם מטרתך היא חיסול מוחלט של כל העלוקות. אין לי ספק שההנהגה הצבאית והמדינית שגתה בהגדרת מטרות המלחמה ויותר מזה בדרך להשגת המטרות. המדינה חששה מקרבנות שהיו הכרחיים להשגת המטרה עליה הצהירה. הלקח החשוב הוא : יש להחליט מראש בצורה קרה כמה חיילים מוכנים להקריב ועל פי זה לצאת בהצהרות. עם מספר אבידות קטן מזה של ששת הימים (כ 900) ניתן היה להשמיד את כל אנשי החיזבאללה. לדעתי - היה צריך לשלם קרבן זה.

    3. יש לשים לב שבימים האחרונים למלחמה כבר צנח מספר האבידות בעורף שכן קשה היה יותר לאויב לכוון את כליו ורוב מוחלט של קטיושות נפל בשדות פתוחים. לפיכך גם בתחום זה של הגנה על העורף לדעתי צה''ל בסופו של דבר ניצח למרות, וזאת שוב איוולת של ההנהגה, שחיסול ירי הקטיושות היה יעד מרכזי רק בימים האחרוני שקדמו להפסקת האש.

    4. לסיכום - איכות החיילים בצה''ל עולה אפילו זו של הפנאטיים המאומנים ביותר של אובינו. לו רק היתה איכות זו ניתנת בידי מנהיגים היודעים איך לנצל אותה נכונה.
    יחד עם זו, הדיוק בפגיעות חיל האוויר בתחילת המלחמה במאגרי הנשק ארוך הטווח יחד עם הגבורנ שגילו החיילים כנגד הפנאטים האלה יצרה למרות שאינם מודים בכך, הרתעה מחודשת בקרב הסורים והאיראנים. בניגוד לחיזבאללה, מדינות אלו אינן יכולות להרשות לעצמן הרס של התשתיות שלהן שכן המשטרים שם אינם חזקים דיים.

    • מסכים ב 100% !

      צח, 26/08/06 16:09

      ולמה אנשים בארץ לא חושבים כמונו?בגלל שאנשים בארץ מחפשים דם ,מי אשם מה היו הכשלים ומי צריך ללכת הביתה ,וככה בעצם כל פיון שלא הבין את התוכנית האסטרטגית פותח בלוג משלו ובמו ידינו אנחנו הופכים ניצחון להפסד (החיזבאללה קורה הכל כולל תגובה זו) בלשון ספורטיווית תכונה זו נקראת כמה עצוב-לוזריות.

    • הרשה לי לתקן אותך:הפסקת ירי הקטיושות לא צריך היה להיות היעד העיקרי.

      יגאל כהן, 26/08/06 16:46

      הקטיושות לא אימו על קיומנו.
      החלטה שגויה באום היתה מביאה עלינו אולי חיסול מדינת ישראל.
      לא.
      הפסקת הקאסמים לא היתה היעד העיקרי.
      היעד העיקרי היה להביא את ממשלת לבנון להכניע את החיזבאללה ונצ'ראללה ולהשתלט על דרום לבנון.
      חוץ מזה,צדקת בכל מילה.
      ישכוייח.

    • אולמרט טיפש

      סתם אחד, 26/08/06 17:01

      צה''ל ניצח אבל מדינת ישראל הפסידה:

      אולמרט טיפש כי:
      החזרת החטופים וחיסול החיזבאללה היו יעדים לא ריאלים.

      ביעד הריאלי של שליטה עד הליטני, אולמרט השתפן למרות שכבר שילמנו את רוב הדם הדרוש לעמידה ביעד. מה לעשות, אם אתה לא מוכן לשלם בדם אל תצא למלחמה ובטח שאל תתרברב.

      אולמרט טיפש כי הוא אישר את המבצע האחרון למרות שהוא ידע שהוא אמור לארוך שישה ימים, והוא עצר את המבצע לאחר 48 שעות. (פודל של קונדי).

      • ואתה חכם ? לא אתה אינבציל יודע כלום (ל''ת)

        סתם, 26/08/06 18:10

    • לא נצחון ולא הצלחה

      ג. אביבי, 26/08/06 18:01

      1. ברוב ההיתקלויות, יחס האבדות היה לרעתנו. מאיפה לקחת את היחס של 1:10 ? ע''פ דווחי התקשורת הישראלית נהרגו להם כ450 לוחמים ולצה''ל 112 לוחמים, זה יחס של 1 : 4 . אולם מקורות לבנונים מדברים על כ 80 הרוגים לחזב-אללה בקרבות עם צה''ל. מאחר ואלה הוכחו כיותר אמינים, ניתן לדבר על יחס אבדות שנוטה מעט לרעתנו זאת כאשר מהפצצות ח''א ותותחנים נהרגו חלק לא מבוטל מאותם 80 לוחמי חזב-אללה.
      2. כמעט כל מאחזי החזב-אללה, שלא ננטשו ביום הראשון, לא נכבשו ע''י צה''ל למרות אין ספור נסיונות. עיטה-אש-שעב ובינת-ג'בייל הן דוגמאות אופיניות. בכל אחת מאלה, כמו במאחזים אחרים, צה''ל ניסה 4 – 6 פעמים לכבוש ונכשל במחיר אבדות כבדות.
      3. האבדות בעורף נרשמו עד ממש סוף הלחימה. הן גברו כאשר בעורף הייתה שאננות מסוימת ופחתו כאשר במקומות המותקפים הצבור נטש או הסתגר במקלטים. מבחינת המשגרים לא היה כל שינוי בדיוק ובכמות.
      4. במהלך הקרבות, ערוצי התקשורת הישראלים הציגו ''נשק שלל'' שנלקח מהחזב-אללה כמו גם ''שבויים''. אולם ברוב המקרים אלה היו כפריים תמימים והנשק שהוצג היה רובי צייד של כפריים רעבים. כיום אין אף אנליסט צבאי רציני מחוץ לישראל שמחשיב את צה''ל לצבא איכותי או מנצח. האמריקאים היו הראשונים להבחין בחולשתו של צה''ל ולכן החלטת האו''ם 1701 , בה תמכו, לא משרתת את ישראל.
      5. ייתכן שהמצב בשטח היה משתנה אילו צה''ל עשה שימוש נרחב ביחידות כגון סיירת מטכ''ל, קומנדו ימי, שלדג וסיירת-צנחנים. אולם יחידות אלה הופעלו כמעט אך ורק במבצעי ראווה שלא הביאו לשום יתרון בלחימה בשטח ולא לשום יתרון אסטרטגי. ראה הפעולות בבעל-בק ובצור.
      6. אם כל כך ''ניצחנו'' מה עושים כל אותם המוני חיילים באוהלי ומצעדי המחאה? מדוע דורשים את הדחת הרמטכ''ל? את צמרת המדינה?
      7. אבדן מחלט של כושר ההרתעה. ראה נפנופי המלחמה של סוריה.

      לסיכום, אם נשלה עצמנו - את המחיר נשלם כולנו. אם נמשיך לשקר לעצמנו על ''ניצחונות'' מפקדי צבאנו לא יחושו בצורך אמיתי לשפר את כושר הצבא לנצח (במקום לעסוק 90% מזמנם בקריירה שלהם) וזה יעלה לנו במחיר בלתי נסבל בעתיד הלא רחוק, אפילו באיום על קיומנו.

  • 16.

    אני מאמין לכל מילה ואומר תודה ללוחמים

    מוטי אב ללוחם, 26/08/06 14:27

    וכך צריך לנהוג כל עם ישראל, מספיק עים הקיטורים, אין בכל עבודה וביחוד פעילות מבצעית 100% זה הצבא שלנו ואלו הם בננו ושאלוהים ישמור על כולםםםםםםםםםםםםם

  • 15.

    כמו במלחמת יום כיפור

    אחד 1, 26/08/06 14:08

    כך גם היום הדרג הפיקודי והמדיני הם שהכשילו והפריעו להצלחת הצבא.

  • 14.

    מצדיע לפלס''ר 7

    ג'קי, 26/08/06 14:07

    אימונים, אימונים ואימונים זה המפתח לניצחון ולא הבירבורים.

    כל הכבוד למפקד היחידה, מפקדיו וחייליו.

    מודים לכם מיכל הלב.

  • 13.

    כן אבל לוחמי אלכסנדרוני נפרו פקודות ומקומם לא בצה''ל !!!!!!! (ל''ת)

    עמי, 26/08/06 13:52

    • צודק !!! מה יהיה אם כל אחד יעשה דין לעצמו ??? (ל''ת)

      צבא העם, 26/08/06 14:13

    • אתה מוזמן לתפוס את מקומם (ל''ת)

      אלכס, 26/08/06 15:24

      • עמי

        גבי, 26/08/06 16:39

        אני עדין עומד על דעתי-כמי שמכיר את המערכת לא רע בכלל-זוהי חטיבה חפשניקית שלצערי הפכה גם לפוליטית-הצנחנים נתקלו בלא פחות בעיות ולשימחתי עמדו בציפיות כפי שמצופה מהם-עדין עומד על דעתי -לפרק את אלכסנדרוני ולהקימה מחדש.

    • תהיו בשר תותחים ותשתקו. (ל''ת)

      הפודל של אולמרט, 26/08/06 16:44

  • 12.

    kol hakavod

    yossi, 26/08/06 13:44

    every war takes its toll begadol we need to learn from what happend from success and failuer and i am sure that next time if its going to happend we will overcome and prevail begadol KOL AKAVOD KEN YIRBU MEFAKDIM VECHYALIM KMOCHEM and to all the critics that come and go THINK POSITIVE LOOK AT YORSELF IN THE MIRRORE and ASK yourselves MIRROR MIRROR ON THE WALL DO I KNOW IT ALL and if you DO prove it NOT by relaying on anther politician that you think will go according to your way of thinking PROVE it by being in a positon to take a decision and hope it is the right one

  • 11.

    אני קד בפניך! דור נפלא של לוחמים! תבורכו! קרא בבקשה:

    לוחם בתעלה, 26/08/06 13:43

    ההתבכיינות על האוכל ושאר ירקות גרמה לי בחילה! כל סמ''ר נהיה אדמירל בהפגנות הללו.
    תודה לכם התקשורת שהבאתם כעת את הרוב הדומם והנפלא!
    יוצאים מילואימניקים מלבנון, על הרגליים, בריאים, ובמקום לשוב לעבודה ולומר תודה לאל, כשחברים שלהם ללא רגליים, פציעות קשות, הרוגים הי''ד, ובלי בושה מקטרים שם מול הממשלה - חוצפה ממש...!!!
    לא היה לנו אוכל 4 ימים. חטפנו אש והסתערנו על המצרים, אח''כ הצטרפתי לצליחת התעלה ושם נפצעתי קשה מאד. שבתי לצבא אחר שיקום ושנים רבות שירתתי במגוון אדיר של תפקידים. רגע לא חשבתי לקטר למראה גופות חבריי הי''ד.
    יישרו כוח חיילים/בנים!!!
    עשיתם לי את השבת בכתבה זו.
    אלוהים ישמרכם, אמן ואמן!
    נצח ישראל לא ישקר!!!

    • אתה לא מבין שגם בכיפור הפולטיקאים חירבנו לנו על הראש?! (ל''ת)

      1234, 26/08/06 14:30

      • הנך תלוש מהמציאות! ידעתי הכל מעבר למה שאתה משער וצינזרתי מאד:

        לוחם בתעלה, 27/08/06 02:32

        לתעלה ירדתי ביום ראשון לפנות בוקר לאחר שזעקתי שהכתובת על הקיר ולא ארחיב.
        אינני זקוק לעזרתך, תודה.
        הייתי שותף לכל ההליכים שלפני המלחמה ולא ארחיב שכן הנך פרשן עקש בדעתו ולי אסור לפרט.
        כל כוונתי לחרפת אנשי המילואים המפגינים כפי שציינתי לעיל, עם כל האהבה אליהם, ההתבכיינות מיותרת לחלוטין!
        שבוע נפלא ושקט ותפילתי שלא נשוב ללבנון שם גם לחמתי. תודה.
        יש לעם היהודי בארץ בעייה רצינית מול איסלאם קיצוני שנהנה מכל המריבות האוויליות הללו ועליך להיות מזרחן מעולה להבין מה חומרת המצב ולא אם היה אוכל וביצועים בשטח, שאלה זוטות לצערנו.
        טוב ונפלא עשה האתר שהביא את הפן היפה של דור לוחמים חדש, יישרו כח!!!
        נצח ישראל לא ישקר!!!

  • 10.

    אני מניח שהמפקד של הפלס''ר נימצא עם חייליו בשטח ולא צפה עליהם מרחוק

    אמירי, 26/08/06 13:39

    למפקד הפלס''ר אני חייב להגיד שאפו.
    הלוואי וכל מפקדי צה''ל היו יודעים שתפקידו של הצבא , בין מבצע לרעהו, הוא להתאמן לקראת מלחמה.
    מפקד שמאמן את חייליו ומכין אותם זוכה לחיילים שמבצעים פקודות בשמחה.
    אני חושב שיש כאן דוגמה לשתי נקודות שיש ללמוד מהן:
    א'. אין תחליף לאימונים. יחידה מאומנת הורגת ולא נהרגת. המילואים לא התאמנו שנים. התוצאות ידועות.
    ב'. כשיש מפקד בשטח ליד הלוחמים היחידה מתפקדת.

  • 9.

    אל תזלזל באלכסנדרוני !

    צנחן במיל., 26/08/06 13:38

    רוב מה שהם טוענים נכון בהחלט.

    • חלק נכון ,אבל הם בכיינים וגם זה נכון (ל''ת)

      טוטם, 26/08/06 18:11

  • 8.

    מרגש לקרוא את הכתבה.

    אריאל, 26/08/06 13:38

    חזקו ואימצו חיילים יקרים ,השם ישמור דרככם אמן.

  • 7.

    ארטילריה

    אלי, 26/08/06 13:37

    צה''ל הצעיר אינו מיומן בתאום ארטילריה. זיהוי משגרים במרחק 500 מטר ו''אי אפשר לעשות דבר'' הוא ביזיון - זה בדיוק הסצנריו להפעל ארטילריה כפי שלמד (ושכח) בבה''ד 1.

    • הפעלת ארטילריה

      מיכה, 26/08/06 14:03

      אני לא יודע כמה אתה מבין בזה אבל אם אתה מדבר ככה אז כנראה שלא היית שם. אני לא יכול לפרט יותר מדי אבל רק אומר שאם מדובר בימים הראשונים של המלחמה אז צה''ל היה עסוק בסיוע ישיר לכוחות הקרקע ולא בניטרול משגרים שעליהם היה מופקד חיל האוויר. בשלבים הבאים הארטילריה השמידה הרבה משגרים ע''י זיהויים של הפלס''ר שאכן עשה עבודה מעולה !!!

  • 6.

    מפקד יקר - הסדיר הוא חלק קטן מהצבא..

    דן, 26/08/06 13:35

    הצבא הסדיר הוא חלק מזערי מהצבא ,
    ויכול להיות שהוא מאומן היטב ,
    זה עדיין לא מעיד על כך שיחידות המילואים מאומנות כמו שצריך.

    תגדיל ראש , תעשה חישובים ותגלה כמה הכוחות הסדירים זניחים ביחס למילואים.

    בהצלחה.

  • 5.

    קצין יקר אני מצדיע לך

    cohen maxime, 26/08/06 13:34

    כמה טוב לקרוה ספוריים אמיתים כאלה.הינה קצין למופת.שכול שאר הבכיניים והכנתרשים ילמדו אך מדברים בתקשרת אני גאה בך קצין צור ובטוח שקול אוהב ישראל כמוני.חזק וברוך תהייה .מקסים

    • מקלדת צרפתית

      אבי, 26/08/06 14:14

      לשבת בצרפת ולהעביר ביקורת על הנעשה בישראל זה בסדר גמור. אתה אחד מאתנו, גם אם אתה לא יושב כאן. גם בשבילך הלוחמים נלחמים.

      אבל זה בהחלט לא מקנה לך את הזכות לקלל ולכנות בכינויי גנאי לוחמים שנלחמו בלבנון ועכשיו יצאו משם ורוצים לממש את זכותם הדמוקראטית להביע את דעתם.

      ''שאר הבכיינים והכנתרשים'' - בהחלט לא במקום, לא מנומס, לא חיובי, ולא שום דבר אחר.

      • אבי תלמד תחביר!

        אשדוד, 26/08/06 14:49

        הוא ציין כנטרישים ובכיינים לגבי תגובתם בתקשורת, וזאת בלבד. מותק הוא לא מכיר אותם בספרות (אזורים) אחרות - רק לגבי תגובתם בתקשורת. תקרא את זה עוד 3 פעמים וא''כ לך ללמוד 10-20 שנה באוניברסיטה.

        • לא נראה לי שאתה הבנת - לא חשוב...

          אבי, 26/08/06 16:45

          ציטוט: ''שכול שאר הבכיניים והכנתרשים ילמדו אך מדברים בתקשרת ''

          לדעתי, מחאת המילואימניקים כוללת אנשים שמדברים בתקשורת.

          חוץ מזה, אני חושב שהתגובה מאשדוד לא עניינית. אפשר לצרוח ולקלל, כמו המגיב המקורי, כך גם אתה. אבל מה עם התייחסות עניינית לטענה?

          אני עדיין טוען שהמקלדת הצרפתית סבורה שכל מי שמתבטא בתקשורת בדומה לדעתה (של המקלדת הצרפתית) - יש להצדיע לו.

          לעומת זאת מי שדעתו שונה (כמו הבכיינים שמקטרים בתקשורת) הם חנטארישים.

          ושוב אני חוזר ואומר שחלק מהבכיינים והמקטרים חזרו זה מכבר מלבנון. אולי לחלקם אין זמן ללמוד 10-20 שנה באוניברסיטה לפני שהם מגיבים כאן. אולי הם עסוקים בלהלחם ולהגן על הטוקבקיסטים יודעי כל.

      • לו הבנתה טוב אבי.מודיעין.המילים האלה נועדו למי שמבייש את צ.ה.ל

        מקסים, 26/08/06 20:29

        כשה אתה יושב בחול ורואה בטלויזייה חיילים שמשפילים קצינים בצ.ה.ל.וכול העולם מחקה רק לזה.אז הכינוי שלי לו מוגזם.אל תשקח אנחנו יהודים ומחקים לנו תמיד כדיי להשפיל אותנו.דרך אגב.באתי למלחמה ביום הכיפורים עזבתי אישה ושתיי ילדים חזרתי אחריי חודש למילחמה פצוע היו גם בעיות אבל לו סיפרנו את זה בטלויזייה. לידיעתך אני מעוטר בעיטור העוז מקסים

        • אני מבין

          אבי, 27/08/06 00:08

          אני מעריך את הסיפור שלך.

          עדיין, אפשר לבטא כל דעה. זאת דמוקרטיה. אפשר באהבה ובסבלנות.

  • 4.

    פלס''ר 7

    נדב, 26/08/06 13:33

    על אלו גאוותינו - יישר כח

  • 3.

    כל הכבוד

    גבי, 26/08/06 12:56

    למזלינו הרב לא כולם ח''פשים כמו מחטיבת אלכסנדרוני.יש גם כאלה שניתן לסמוך עליהם.

  • 2.

    דוגמא למפקד מעיז חושב ויעיל- לא קלישאה

    עמירם, 26/08/06 12:56

    הצלחת הלחימה בלבנון בנויה על מפקדים לא שבלוניים, מעיזים ושיודעים לקחת אחריות ולהכין את הלוחמים שלהם היטב לקראת המלחמה. זו דוגמא טובה מאוד לכך שהמפקדים בשטח בהכנה נכונה ובתפקוד נכון מבצעים את המשימה ושומרים על החיילים
    זו לא קלישאה וזו האמת בהצלחתנו במלחמה

    לוחם אווירי לשעבר

  • 1.

    עכשיו מובן למה הפסדנו

    שי, 26/08/06 12:56

    כשכל מפקד זוטר נעשה לי פוליטיקאי , מתחיל לחשוב על השלכות ארוכות טווח ברמת המאקרו כשהוא רואה מחבל מול העיניים במקום לחסל אותו מייד,
    זה תסמונת מדיניות ההבלגה והוראות הפתיחה באש מיו''ש ומגבול הלבנון במשך יותר מעשור שהפכה את חיילי צה''ל למפחדים בעיקר מהנשק של עצמם.

    • יישר כוח למפקד פלסר 7

      גמלאי אופטימי, 26/08/06 15:39

      רגשת אותי בכתבה שלךוהוכחת לכל הבכיינים והרכלנים שצהל צבא חזק ויש על מי לסמוך.ואסיים עליכם נאמר,
      ,'אחיי גיבורי התהילה,

      • פלס''ר 7 - אוהבים אתכם

        אמא, 27/08/06 23:40

        בנינו/חיילינו בפלסר 7 - על כל מה שעשיתם ולחמתם ועברתם בימים הנוראים והקשים האלו - חיזקו ואמצו - אוהבים אותכם ומאמינים בכם , סומכים עליכם ודואגים לכם - חיזקו ואמצו ושובו הביתה אלינו בשלום
        אמא

    • אם לטוקבקיסט מותר, למ''פ אסור? (ל''ת)

      ניר, 27/08/06 15:36