• 200.

    אטימות ביחסי אנוש

    מנשה, 29/08/06 22:13

    הייתי מצפה שאחרי כל מה שעבר על אותם לוחמים, ההתיחסות לעבירת משמעת כזו תעשה בפרופורציה.
    ופוסקי הענישה שגו חמורות כאשר העמידו באותו מדד שער ארוך מול מדד סיכון חיים בו היו אותם לוחמים.

    אטימות, חוסר התיחסות והתחשבות בנסיבות, של העומדים מאחורי ענישה זו, מצביעה על נכותם ביחסי אנוש,
    ומעוררת ספק ביכולתם לנהל אנשים, (ולו גם במסגרת צבאית).

    כפנסיונר של תעשיית ההיי-טק, אני יכול לאמר בודאות ש''למנהלים'' אטומים כאלה, ותהה דרגתם גבוהה ככל שתהה, אין סיכוי לקבל תפקיד ניהולי בחברות הייטק, שם המנהלים נבחנים לא במדד הכוחנות, אלא ניכולתם להנהיג אנשים ע''י התיחסות לעובד כבן אדם.
    אינני סבור שענישה זו תתרום למוטיבציה של חיילי הגדוד. תמהני אם אותו רס''ר היה נמרץ והחלטי בטיפול בלוחמים בזמן היותם בשטח האויב כפי שנהג בעניין התספורת לאחר חזרתם הבייתה?

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    מי שלא לחם אין לא זכות להגיב

    חבר טוב, 27/08/06 21:56

    חברה השער שלהם לא כזה ארוך דרך אגב הרס''ר הוא קרח ומי ששפט את החברה הלוחמים האלה הוא הסמג,ד ...אה שהשיער שלו הוא ארוך יותר משל כולם בחיי...ואני אומר לכם זה חברה שעוד חודשיים משתחררים שנלחמו כמו פנתרים בלבנון.........אני אישית בעד מרד...חחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    חגי מרדכי-במקום לדאוג לחיילים שלך מלכלך על מפקדיך-אחד שיודע (ל''ת)

    משה, 27/08/06 19:42

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    ועדת חקירה לספרות

    פנינה, 27/08/06 14:32

    איך לא היה ספר בשדה הקרב ?
    מיד עוד לפני ועדת חקירה ממלכתית !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    ועדת חקירה לספרות

    פנינה, 27/08/06 14:32

    איך לא היה ספר בשדה הקרב ?
    מיד עוד לפני ועדת חקירה ממלכתית !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    בזמני - המ''פ עם כמה חיילים היו...

    אריה, 27/08/06 09:50

    איך יכולים מפקדי החיילים האלה להפקירם ? דווקא כאן מצאו לנכון לעמוד על קוצו של יוד ?
    אוי לנו שרמת המפקדים התדרדרה לתת רמה כזו.
    צריכים להעיף מצהל את כל שכבת הקצינים מרמת אלוף משנה ומעלה - אז אולי תוכל לצמוח שכבה חדשה ורעננה של מפקדים.

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    הרס''ר צודק - זה הפרת משמעת צבאית

    חייל לשעבר, 27/08/06 07:40

    זאת הפרת משמעת צבאית - מכאן מתחילות כל הצרות של הצבא.
    עכשיו צריך רס''ר כזה גם לדרגות הפיקוד שלא עשו מה שצריך מול המלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש!

      מגנה, 27/08/06 19:25

      מזל שכבר אתה לא בצבא,עוד חיילים כמוך ואבדנו... בושה!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 193.

    הרקובים מנסים להציל את כבודם האבוד-לא יעזור להם

    הצביעות והגזל, 26/08/06 23:33

    עוד התנהגות בזויה של העלוקות הצהליות. מקבלי המשכורות המושחתים .
    צה''ל מחוסל והחיזבאללה יחגוג.
    מי שרקוב בו זה הפיקוד הגבוה ששודד את כספי התקציב הצה''לי.

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    האורך כן קובע

    מזרחן, 26/08/06 21:05

    חיילים עם שער ארוך מקבלים ריתוק, ואם לא היו מתנצלים היו גם נכנסים לקלבוש.

    פוליטיקאי עם שער קצר מקבל שוחד וטובות הנאה במיליונים, ונעשה ראש ממשלה.


    הגב לתגובה זו

  • 191.

    מלחמה זה לא ''קלאבמד'' אתם ''חצי גברים'' (ל''ת)

    ##חיל ג'ובניק##, 26/08/06 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    חיילים בכיינים וחצופים!

    נדב, 26/08/06 12:56

    אחלה רס''ר! אחלה מג''ד! חיילים בכיינים וחצופים...

    הגב לתגובה זו

    • אני מאחלת לך...

      חני, 27/08/06 19:32

      להיות חייל בכיין כמו החיילים האלו, ואיפה אתה היית במלחמה? גם אתה שמרת עלינו וקיבלת נ''ט??? גם אתה השארת משפ' דואגת מאחורייך???

      הגב לתגובה זו

    • אתה חצוף בעצמך תתבייש...

      בן, 28/08/06 20:09

      אתה לא מתבייש החיילים האלו נהרגים בשבילך, פעם החזקת רובה בכלל? איפה היית בצבא? אחרי שהחברים שלהם מתו בשבילך ושהם לא ראו את המשפחות שלהם, שכבר מטפסים על הקירות מרוב דאגה, הם צריכים להישאר עוד 28 יום בצבא לאחר שנגמרה המלחמה?
      יחס נוראי וטיפשי, ושתדע שבגלל זה יש משטמתים, כי הצבא לא יודע לתת יחס אישי לחיילים, צבא מיושן ופרמיטיבי.

      הגב לתגובה זו

  • 189.

    יש מי שיודע להוביל יחידה בקרב,ויש מי...שיודע לרתק. אז מה קרה? (ל''ת)

    ראש הממשלה, 25/08/06 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    גם שלושת החטופים יקבלו את זה?

    אבי, 25/08/06 18:39

    אני לא חושב שהחיזבאללה\חמאס
    ידאגו להם לספר
    אז אולי שיתנו גם להם ריתוק על השיער?

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? נראה לי שאתה זקוק לעזרה. (ל''ת)

      ג'ורג' 7, 25/08/06 22:15

      הגב לתגובה זו

  • 187.

    האם לרס''ר יש שפם??? (ל''ת)

    מתי, 25/08/06 15:42

    הגב לתגובה זו

    • לרס''ר לא! אבל לש''ג היה.וגם אים הואלא היה הש''ג,אפשר להחליט שכן,ואז..

      אהוד החמוד, 25/08/06 23:47

      לנקנק אותו.
      המערכת יודעת לנקנק רק ש''גמלים.
      צריך לתת לה לעשות מה שהיא יודעת.

      הגב לתגובה זו

      • אי אפשר פעם אחת בלי שאיזה פלוץ אשכנזי יכתוב משהו נגד המרוקאים? (ל''ת)

        יעל, 26/08/06 00:42

        הגב לתגובה זו

  • 186.

    מה מסובך? פשוט המג''ד קירח (ל''ת)

    ניר., 25/08/06 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    חוסר יוזמה משווע מצד חיילי צה''ל

    חיילים, 25/08/06 14:15

    בהפסקה שבין קרב לקרב, החיילים יכלו לרדת לתוך הבונקרים של החיזבאללה בבינת-ג'בל או במרון-אל-ראס ולהסתפר בסלון של אבו-ז'וז'ו. בסמוך לסלון של אבו- ז'וז'ו פועל גם מכון העיסוי בניהולה של הבתולה המהוללת אום-לריסה, שמספק שירותי עיסוי והרפייה לכל לוחם באשר הוא לוחם,ללא הבדל של דת וגזע.
    איזה חוסר יוזמה מצד חיילי צה''ל, הא???

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    עידף חמור בטבע מאשר רס''ר בקבע

    מניאק, 25/08/06 11:02

    אני מוכן לכוון את הנשק למי שייגע לי בשיער, אז תיזהר הרס''ר

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    בינתיים אף חייל לא מת מריתוק

    בוחבוט לך תלמד, 25/08/06 11:01

    לבסיס.
    זה אולי לא נעים זה אולי מעצבן
    זה אולי מרגיז

    אבל זה מחנך למשמעת

    בקיצור חוסך שיבטו שונא בנו

    יש נהלים וצריך לעמוד בהם
    אם הייתה בעיה ? ויש נימוקים באי עמידה בנהלים? תמיד ניתן לערער בפני הממונים,

    הגב לתגובה זו

    • על איזה נהלים בדיוק אתה מדבר???

      חני, 27/08/06 19:40

      על אלו של הרמטכ''ל ושאר המפקדים הבכירים שביצעו כהלכה במלחמה???

      הגב לתגובה זו

  • 182.

    צריך להדיח ...

    רון, 25/08/06 10:31

    גם את הרס''ר וגם את המג''ד ששפט אותם .
    אם הם יסתפרו הם לא יהיו חילים יותר טובים בכלל משרת רס''ר משמעת עבר מהעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    צריך מישמעת.צריך להחזיר את צה''ל למה שהייה (ל''ת)

    ככה זה!, 25/08/06 10:23

    הגב לתגובה זו

    • צריך להוציא על מישהו את העצבים (ל''ת)

      טמבל, 25/08/06 23:27

      הגב לתגובה זו

    • משהו צריך לעשות! אים זה מה שיודעים לעשות,שיעשו. (ל''ת)

      ובעזרת השם...., 25/08/06 23:50

      הגב לתגובה זו

  • 180.

    כשהטוקבקיסטים והתקשורת מנהלים את הצבא, לא פלא שאנחנו חוטפים בלבנון

    ניר, 25/08/06 10:21

    אתם יודעים את פרטי המקרה? אתם יודעים מי החיילים? אולי פשוט תתנו לצבא לנהל את עצמו? ראבק, רתוק 21 יום, אפשר לחשוב איזה עונש נוראי.

    תתחילו להתעסק בבעיות האמיתיות במקום בפופוליזם הדבילי הזה.

    הגב לתגובה זו

    • ומה קורה כשאולמרט,פרץ וחלוץ מנהלים אותו? (ל''ת)

      מחכה לתשובה, 25/08/06 23:53

      הגב לתגובה זו

    • ניר היקר!

      חני, 28/08/06 23:20

      במקרה אני אחותו של אחד החיילים... ובמקרה אני יודעת את פרטי המקרה,אני לא רוצה לספר לך מה החיילים האלה עברו בלבנון כי לא נראה שאתה שווה את זה... אפילו לא יום ריתוק!!!! קצת הקלה בתנאים לאלו ששמרו וסיכנו את חייהם גם למענך,אתה בעצמך היית צריך לשקול מילים לפני שהגבת!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 179.

    למה לא רותקו לפני המלחמה גם אז השער היה ארוך מגד ?????? (ל''ת)

    חנה, 25/08/06 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    לי העיר תת אלוף במילואים על תספורת....

    נפקד, 25/08/06 09:54

    ומאז אני לא שם

    צהל הפסיד אותי

    זאת בדיוק הבעיה , מתעסקים בשטויות ולא בתוכניות מבצעיות

    אני העדפתי להיות פשוט

    מאשר להתנהג ששפוט.

    תת אלוף במילואים לא התייחס אליי בכבוד כחייל מילואים שתורם

    ובגללו אני לא שם יותר , מה דעתכם צריך לשפוט אותו ולהוריד אותו לדרגת טוראי , בשל איבוד חייל מהסד''כ ?????


    יום טוב ותחשבו על זה

    אורן

    הגב לתגובה זו

    • תירוץ מצויין להשתמט

      כניראה חיפשת, 25/08/06 10:04

      אם אתה מחפש לברוח ממלואים או מקרבות יש עוד המון תרוצים.. זה דווקא לא משהו...
      אם אתה משתמט פשוט תגיד,שאתה לא רוצה לעשות מילואים. אל תסתתר מאחורי ההערה הטיפשית של הקצין.. זה הכי קל. ....
      לא הוא איבד את החייל , מדינת ישראל איבדה אותו.. אותך.. אני איבדתי אותך.. אבל לא בגלל התספורת או בגלל האלוף.. בגלל שלא רצית וחיפסת איך לצאת מזה

      הגב לתגובה זו

    • אוי מסכן

      מילואימניק, 25/08/06 12:46

      אתה חושב שאתה עושה טובה למישהו?

      גם אני קבלתי במלואים הערות פה ושם מכל מיני דבילים, ושמתי זין עליהם. אני עושה מלואים בשביל להגן על המשפחה שלי והאחוה בין החברים לפלוגה חזקה פי אלף מאיזה רס''ר או תא''ל.

      הגב לתגובה זו

  • 177.

    אטימות

    א, 25/08/06 09:47

    כלום לא השתנה מאז שהבן שלי היה בצבא - יש שהחיילים חכמים יותר מהמפקדים. צרה צרורה.

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    חלוץ הבייתה!!!!!!

    גלעד, 25/08/06 09:43

    אני פשוט משתגע מהסיפור הזה!!!
    צריך להעיף את הרמטכ''ל האטום הזה לכל הרוחות!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    מה אתם מקטרים- מגיע להם העונש הזה והם קיבלו הקלה בזכות המלחמה.

    רומי, 25/08/06 09:40

    חייל עם שיער ארוך הוא דבר שסותר את הפקודות, ואם הוא לא מסתפר וזה לא משנה אם הוא במלחמה- פקודה זה פקודה- הוא צריך להישפט.
    המפקד יכל להכניס אותם ל 28 מחבוש והוא לא עשה את זה אז שכולם פה ירגעו.
    בגלל חוסר המשמעת צה''ל נראה כמו שהוא נראה.
    ומשהו לרס''ר ולמפקד ששפט את החיילים- אני לא מכיר את הסיפור באופן אישי וניזון כמו כולם פה ממה שכתב העתונאי, שמאד יכול להיות מסולף ומשובש.
    ממש שאני כן מבין יש מצידכם גישה אחרת, לא גישה של משמעת, אלא גישה שונה, אולי אתם רוצים להראות שאתם השולטים ואתם החזקים, אולי זה איזה מין רוע לב, אני לא יודע מה היתה הסיבה למה שעשיתם.
    אני רוצה להזכיר לכם שמדובר פה באנשים, הם לא אתם, אך הם אנשים וכשאתם מענישים אותם שלא בצדק אתם פוגעים בהם, האם אתם זוכרים מקרה שמפקד שלכם נהג בכם בחוסר צדק דומה? איך הרגשתם אז? זה לא מוסיף למשמעת, בדיוק להיפך זה יותר אנשים מתוסכלים- ולא רק אלו שנשפטו גם אלו שסביבם, משום שאנשים יודעים כשיש חוסר צדק, לא צריך להיות בעל תואר במשפטים כדי לראות שמשהו לא צודק.
    חישבו לרגע האם זה באמת נחוץ לרתק אותם, או שניתן לטפל בזה בדרך שונה, דרך שתשמח גם אתכם אבל גם אותם- וזה חשוב מאד לצורך המשמעת לדעת שהמפקד הוא בן אדם טוב בסופו של דבר ושאפשר ללכת אחריו.
    אל תיצרו רובוטים, צרו חיילים חזקים עם משמעת, אך כאלה שמסוגלים לחשוב.


    הגב לתגובה זו

    • מעניין היכן אתה היית בצבא

      דורון, 25/08/06 10:12

      אולי מ''צ ? בקריה? שמעתי שיש שם ספר טוב

      הגב לתגובה זו

      • לי דוקא נראה שהוא היה קרבי ואתה היית בגלי צה''ל. איך? (ל''ת)

        א, 25/08/06 12:25

        הגב לתגובה זו

  • 174.

    טוב שירותקו, המג''ד צדק (ל''ת)

    אתי, 25/08/06 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    נצחון האטימות של התקשורת. טוב שהורתקו לבסיס

    ג'ורג' 7, 25/08/06 09:23

    בשום צבא בעולם לא מרשים לחיילים שער ארוך.
    חיילי ארה''ב ובריטניה משרתים בעיראק ובאפגנסטאן שנים עם מינימום ימי חופשות. עד היום לא ראינו חיילים (פרט לחיילים שלנו) עם שער ארוך.
    אני בטוח שהמגד נתן להם הזדמנות להסתפר.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל173

      נועה, 25/08/06 09:33

      אכן נצחון האטימות.........ניצחת בגדול אטום לחלוטין ומכל כיוון
      ובמה פחת כושר לחימתם?
      והאם שערם הארוך שמר אותם יותר מן האחרים לחיים ולמוות? התעסקות טפלה בטפל... וסתם כך להזכירך באטימות שימשון הגיבור רק בזכות שערו כוחו ניטל כשעשו לו תספורת

      הגב לתגובה זו

      • למה שלא תכתבי ספר הדרכה לקוחות הבטחון בעולם ??נראה לי שאת מומכה . (ל''ת)

        חייל מילואים, 25/08/06 09:45

        הגב לתגובה זו

      • מי שלא יודע על מה מדובר שישתוק - המג''ד צדק

        מילואימניק טרי, 25/08/06 11:38

        אין כאן שום קשר למלחמה או ללחימה עצמה שם כבודם של הלוחמים קיים ונמצא. בצבא כמו בכל צבא (למעט צה''ל) כל החיילים מסופרים כמו שצריך. אצלינו (ולא חשוב אם אתה במלחמה וחשוב להיות מסופר כדי שלא יגרד לך בראש ותוריד את הכפל''ד כל רגע) יש נוהג של גידול שיער כשאתה ''ותיק'' - כמה חודשים לפני השיחרור וזה נוהל פסול וטוב שהמג''ד ענש אותם על כך. עם זאת היתי נותן להם חופש של 24 שעות ואחר כך מרתק אותם כך שלפחות יהיה להם תחתונים נקיים וגם יוכלו להרגיע את הבית שהם בסדר.

        הגב לתגובה זו

    • שערך הארוך נערה שערך הקצר-לגלח לחלוץ ולאולמרט את הג'וב (ל''ת)

      בוקי זרוקי, 25/08/06 09:35

      הגב לתגובה זו

  • 172.

    מספרת ג'קלין

    ג'קלין, 25/08/06 09:22

    כל חייל ששירת בלבנון מקבל תספורת חינם

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    איזה עונש יקבלו אלו שעשו את המחדלים המשמעותיים במלחמה ???

    טל, 25/08/06 09:21

    מה יקבל זה שבחר לתת לחיילים לישון בשטח בין נפילות הקטיושות ?
    מה יקבל זה שלא דאג לספק אוכל לחיילים הלוחמים ?
    מה יקבל זה שלא דאג לספק תחמושת ?

    בושה למדינה ולצבא הזה !!!!!!!!!!!!!
    מגיע לנותן העונש יריקה בפרצוף ושיעיפו אותו הביתה !

    הגב לתגובה זו

    • אני מוכן שהחיילים שלא מסתפרים ירותקו

      בוגי, 26/08/06 01:48

      בתנאי שגם כל מפקדי צה''ל ירותקו,משהו כמו 21 יום ריתוק לכל הרוג ו28 יום על כל שבוי+הורדה בדרגה אחת על כל אזרח שנפגע+שבוע לכל חייל שלא קיבל ציוד מתאים+הרמת אצבע משולשת לכל זלזול באויב.אני אסתפק בדברים האלו,לא צריך הדחה ולא ועדת חקיארע. אתם מוזמנים לחשב כמה זה יצא ולפרסם פה

      הגב לתגובה זו

  • 170.

    במקום להעניק להם צ'ופר -נתפסים

    אמא, 25/08/06 09:21

    לשטות כזו!

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    הפתרון לכשלון הרמטכ''ל והאלופים

    שמוליק, 25/08/06 09:20

    ברור שמי שיצא מהשטח מלבנון הוא זה שהיכשיל את צהל.
    אני בצער רב בז למה שדן חלוץ עשה מצהל.
    מוטב שיעוף הרמטכ''ל עם המטכ''ל הנוכחי לכל הרוחות ויפה שעה אחת קודם!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    צבא של אטימות

    דני, 25/08/06 09:15

    זה כבר עובר כל גבול. הרמטכ''ל חייב ללכת. אין גבול לאטימות הצבא.צריך לרתק את המפקדים לזמן ארוך.חבל שהתדרדרנו למצב כזה

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    סוף סוף התברר מה גרם לכשלון הצבאי:

    צילה, 25/08/06 09:13

    השיער הארוך של החיילים!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הכישלון לא היה צבאי!

      אמא לחייל, 25/08/06 09:23

      כל מי שהיה בשטח יאמר, כי צריך להצדיע לבננו! מקצועיים, מוסריים ובעלי ערכים מדהימים של חברות ורעות! כל הכבוד להם! אם היה כישלון, הרי היה זה כישלון של התקשורת ושל הדרג המדיני. ימים יגידו זאת

      הגב לתגובה זו

  • 166.

    What is wrong with the officers

    Eyal, 25/08/06 09:13

    These are a bunch of idiots punishing young men who fought for the country. Metumtamim

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    צבא חלם. לא יכלו על חיזבללה אז

    מירב, 25/08/06 09:11

    מוציאים תיסכול על החיילים שלהם. כעת מובן מדוע אכלנו אותה במלחמה.
    צה''ל עסוק התספורות של אלו שלחמו. צודקים, לא יכלו למצוא מספרה בדרום לבנון. מגיע להם.
    פשוט בדיחה.

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    דאגה

    חיים, 25/08/06 08:56

    יפה, אחרי שדאגו שיהיה אוכל, גם מים צריך לטפל בשיער.
    באמת, צבא גדול ומטומטם, עם קצינים אטומים.

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    שערוריה

    שחר, 25/08/06 08:54

    קראתי את הכתבה ופשוט לא יכולתי להאמין לראות עיני. לא מספיק ששלחו חיילים למלחמה כצאן המובל לטבח (בני נפצע במלחמה), חיילים חרפו נפשם ןלו רק ע''מ לצאת בחיים. ויושב מפקד שככל הנראה ישב בבית ואכל ארוחות דשנות כששאר החיילים נלחמים בחזית וזה מה שיש לו לעשות? עד לאיזה שפל של מדרגה יכולה רמת הקצונה בצהל להגיע? שכל מה שיש לה לעשות במקום לשלוח את אותם חיילים שלא היו בבית מתחילת המלחמה, לומר להם חיזרו מסופרים, אז שולחים אותם כצופר למלחמתם לריתוק? תתביישו לכם...................אני מקווה כי הורי החיילים יפנו לקצין קבילות ויתלוננו, שם לפחות יש מי שמקשיב מניסיון, אל תבתרו. תנו לבניכם להרגיש שבבית יש להם גב!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    לשפוט את הרס''ר ל30 שנה לכלא (ל''ת)

    ג'ובניק, 25/08/06 08:52

    הגב לתגובה זו

    • הוא גם ככה בכלא(צבא) (ל''ת)

      ניק, 25/08/06 09:08

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    אולי שהעיתונאים לא יתערבו ויסיטו?רוצים צבא מנצח לא? (ל''ת)

    חממו רק, 25/08/06 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    מי זה הרס''ר

    -צנחן לשעבר, 25/08/06 08:45

    ספי?דיר בלאק חדל שטויות!

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    ככה זה כשעיתונאים מנהלים את הצבא (ל''ת)

    נמאס מהעיתונאים, 25/08/06 08:28

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר למקרה הזה ?

      צחי, 25/08/06 09:31

      ישנה חשיבה אנושית וישנה חשיבה רובוטית. צורת ההתנהגות של המפקדים כאן היא תוצאה של חשיבה רובוטית וזה תואם את ההתנהלות הכושלת של הפיקוד הבירוקרטי במשך כל המלחמה.
      שום דבר במשך כל המלחמה הזו לא נעשה בשכל והחיילים, שכל אחד מהם היה ראוי לצל''ש, סובלים מזה במקום שהמפקדים ישלמו על כך.
      והעיתונות ''אשמה'' בזה שהיא חושפת את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 158.

    זה בגלל הרס''ר המתוסכל שלא לחם בלבנון והתנקם בהם (ל''ת)

    חייל מלבנון, 25/08/06 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    רסרי''ם? יש דברים בגו

    zurib, 25/08/06 08:24

    מצא לו את הדרך ואת הזמן להצדיק את התפקיד שלו .
    התדמית של הרס''רים היום יותר מתמיד לא מופרכת.

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    למה לא אישרו להם לפרוץ למספרה לבנונית ולהתסתפר שם?? (ל''ת)

    איפה היצירתיות?, 25/08/06 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    בגדוד שלי 40% עם שיער ארוך כולל אותי...

    מוקי, 25/08/06 08:23

    בגדוד הצנחנים שאני משרת בו 40 % מהחיילים הולכים עם קוקו ולא היו שום בעיות משמעת במהלך 12 הימים ששהינו בליטאני בלבנון
    הקשר בין השיער לבין המשמעת לבין הפק''לים שלא יקחו הוא המצאה של קצינים פחדנים שחוששים למנהיגותם הכושלת.
    במקום החברים של אותם לוחמים הייתי עושה שביתה איטלקית שאולי לא היה יוצא ממנה דבר עכשיו אבל המג''ד היה נזהר להבא עם העריצות שלו

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      אורן, 26/08/06 23:16

      הגב לתגובה זו

  • 154.

    צה''ל

    צביקה, 25/08/06 08:16

    לצערי ככה נראה הצבא היום בגדול אין למי ולמה לתת רקלהיות ג''ובניק

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    צהל זה כבר לא צבא העם.

    אלכסלוין, 25/08/06 08:13

    אני חושב שמאז שהגיע הרמטכ''ל החדש זה הפך להיות צבא המנותק מהעם. אז אולי כדאי להביא לגיון זרים. זה לא הצבא שלנו. אני אומר זאת בצער ובכאב רב כאב שביתו משרתת בצהל.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    ''לפי הספר'' (הלא מעודכן) בלי שיקול דעת .... (ל''ת)

    ככה גם מפקדים, 25/08/06 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    זה מפקד זה

    ירוחם, 25/08/06 07:56

    במקום לשפוט את החיילים
    אני הייתי דואג להם לספר

    ואם אין ספר צבאי הייתי נותן להם מכספי שילכו להסתפר
    ולאחר מכן שולח אותם לנוח
    מהקרבות בלבנון בחופשה ולא בריתוק

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    נראה כמו אטימות לשמה. (ל''ת)

    אבי, 25/08/06 07:47

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    לעקור מהשורש

    חנוך מגן, 25/08/06 07:01

    לעקור מהשורש את שכבת הקצינים שיש להם שתן במקום שבו צריך להיות שכל, ודן חלוץ ראשון!

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    זאת התודה ללוחמים שחרפו נפשם !

    יעל, 25/08/06 06:50

    באמת קשה להביא ספר לגבול וכל מי שיוצא לספר אותו ?
    כאילו היה זמן ללכת להסתפר ....? אלה לוחמים!!!! אפילו בגדים נקיים ואוכל לא היה להם שלא נדבר שההורים היו צריכים לממן לצבא קסדות ....
    די לאטימות !

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    כותרת מתלהמת

    דד, 25/08/06 06:48

    בתור מי שיודע כיצד הדברים מתנהלים בגדוד חיר אני סומך על המג''ד שידע מה הוא עושה. עם כל''שריקות הכדורים...'' כנראה שהחברה לא כל כך תמימים.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    העונש כבד אבל... מה עם כל הלוחמים האחרים?

    משה, 25/08/06 06:45

    האם גם להם לא היה זמן להסתפר? חברים קחו הכל בפרופורציה! אי ההסתפרות הזאת היא חלק מהבלגן השורר בצה''ל ולדעתי חייבים לגמור עם כל הבלגן הזה! זה מתחיל מאי הסתפרות וממשיך בחלוקת מפות שטח בלתי עדכניות שתוצאתן ידועה, ואח''כ גם בשליחת חיילים לקרב ללא אפודי מגן. אני מבקש מכל הקוראים שוב, גם אם זה לא פופולארי לומר את האמת. גם אנחנו היינו במלחמות וגם אנחנו ראינו את הבלגן הצה''לי הזה. אבל מכאן ועד להשתלחות במפקדים על צידקת דרכם, הדרך ארוכה. אל תתנו ידכם להמשך ההפקרות בצה''ל, זה הצבא היחיד שיש לנו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    משמעת זה פחות נפגעים בשעת מבחן!!!!

    אב של לוחם, 25/08/06 06:36

    כאשר אין משמעת יש ברדק,
    כאשר יש ברדק יש נפגעים.
    כאשר אין משמעת יש אנרכיה.
    פקודות ניתנו על מנת לקיים אותם,
    מי שעובר על פקודה יענש.
    היום זה שערות, או שער ירקות
    מחר לא לוקחים פק''ל לקרב.

    כל הבכיינים זה רק לטובת הלוחמים!!!



    הגב לתגובה זו

  • 144.

    אוח איפה ג'אבל ????

    מותיקי 890, 25/08/06 06:32

    ג'אבל היקר , איפה אתה???
    לשפד את הרס''ר הזה ולעשות לו טיפול שורש.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    עוד דוגמא למופקרות העיתונאים

    י.מ, 25/08/06 06:30

    הצבא זה לא דמוקרטיה והוא לא מנוהל ע''י וועד הורים. צבא רבותי זה צבא!! אם מי שהוא לא יודע מה המשמעות שילך למילון. תמשכו את הידיים הערלות שלכם מהצבא ותפסיקו לדחוף את האף לכל חור!!!! זה עולה ויעלה בחיי אדם!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    טוב שיש תקשורת (ל''ת)

    ענת, 25/08/06 05:52

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    כנראה מענישים אותם כדי להראות מי האשם האמיתי בפאשלה...הם ולא פרץ... (ל''ת)

    שלמה כ., 25/08/06 05:31

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    הדג מסריח מראש הממשלה ועד לרס''ר (ל''ת)

    צה''ל לא עומד, 25/08/06 05:16

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    אין מספרות בלבנון ?????

    המספרים של אדוא, 25/08/06 05:11

    מה הם לא יכלו לקפוץ שניה למספרה בלבנון ... בדיוק 10 דקות הפסקה

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    לפחות תנו להם למכור מניות בכלא שלא יפסידו (ל''ת)

    ניסו שחם, 25/08/06 05:10

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    בחיית רבאק. ריתוק. לא כל דבר הוא לעיתון

    משה דיין, 25/08/06 04:52

    חיילים בצבא נורמלי - בלי מלחמה רואים את הבית פעם בשישה חודשים.
    פה ריתוק מלווה בביקור של אמא, החברה, החברים, החבר העיתונאי של אמא והשבת עוברת בצ'יק.
    לצבא היו הרבה פשלות בענייני טילים - אבל תנו למפקדים להנחיל משמעת בלי עיתונות מטומטמת על הרטש שלה.

    הגב לתגובה זו

    • מי שמך?

      גל, 25/08/06 05:33

      מי אתה שתחליט מה ראוי
      לולא כתבות בעיתון השייטת עוד היו צוללים בקישון, דבר לא היה נודע על מצב הציוד למילואימניקים במלחמה וגדודים על גבי גדודים לא היו ממוגנים כראוי.
      בנוסף הצבא מלא באנשים קטנים, צרי אופקים ומהרי חימה שנהיים קצינים זוטרים ורס''רי משמעת, למה שלא תגיש את עצמך לתפקיד נראה שאתה מחזיק בכל התכונות הנ''ל

      הגב לתגובה זו

      • מה עניין מחט לשחת?

        הנמר, 25/08/06 07:18

        פרשת הקישון נבדקה לא בגלל התקשורת,
        הפרשה הגיע לתקשורת כי הודלף לה על החשדות,
        לא כתוצאה מתחקיר ''גאוני'' של עיתון זה או אחר.
        עובדה, יש מחסור בציוד או אי כשירות ציוד
        בימ''חים, שום דבר לא תוקן ולא בטיח התקשורת
        פשוט דיווחה עכשיו (הדגש על עכשיו) את תלונות חיילי המילואים, היא לא הקדימה תרופה למחדל.
        שוב, לא כתוצאה של תחקיר עיתונאי.
        '' הצבא מלא באנשים קטנים, צרי אופקים ומהירי חימה..''
        כן, גם הציבור מלא בהם.
        מה בין אלא למשמעת צה''לית, ולתאוות הרייטינג התקשורתית? הדיווח הנ''ל הוא סתם תפיסת
        טרמפ על פופוליזם ריגשי מטופש, שאין בו אפילו
        ערך חדשותי, הרי מאז ומתמיד, כל יום שבשיגרה,
        נענשים חיילים על עבירות משמעת.

        הגב לתגובה זו

        • חיילים בצבא ''נורמלי'' מקבלים 2000$ מינימום, (ל''ת)

          אצלנו צנחן מקבל, 25/08/06 10:10

          הגב לתגובה זו

      • מה הקשר בין זה לקישון? הקישון זהו תחקיר

        בהס, 25/08/06 07:37

        שהיה צריך להתבצע כי זה לא קשור לענייני משמעת. זה היה קשור לעניין של חיים או מוות.

        כאן מדובר בענייני משמעת שכמו שאמרו אחרים האנשים מחוייבים לבצע כי במקרה זה ניתן לבצעו ללא בעיה.

        הגב לתגובה זו

  • 136.

    הסיסמא שלנו: ברגישות ובנחישות! נדפוק את כולכם ,בשביל המניות שלי ! (ל''ת)

    דן חלוץ, 25/08/06 04:49

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    כבר אמרנו ''שמונה מאות טיפשים''?!?! (ל''ת)

    רון, 25/08/06 04:47

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    הפרטצ' ממשיך

    הנמר, 25/08/06 04:44

    כשאני קורא את כל התגובות כאן, אני מתחיל להבין
    מדוע הצבא שלנו נראה כמו שהוא נראה.
    גידלנו דור של חיילי שוקולד וכל אחד חושב שהוא
    ''רמבו'' ומגיע לו הכל. כמובן שלרוב ה''רמבויים''
    האלא לא מפריע על כל בעיה קטנה לשסות במפקדיהם את הוריהם ההיסטרים, כמו ילדים קטנים בגן.
    בצבא, למי שלא יודע, יש משמעת וחוקים, הם שווים
    לשקמיסט בצריפין כמו גם לצנחן בלבנון, חייל אמיתי,
    גם אם לא אוהב את רס''ר המשמעת (זה לא חדש),
    יבין זאת.
    הכותרת: : ''ניצחון האטימות:'' רק ממחישה את
    טימטום הרייטינג של התקשורת וחוסר אחריותם.

    הגב לתגובה זו

    • איזה בולשיט..

      תום, 25/08/06 11:01

      אנשים חזרו משדה הקרב ואתה מעמיד אותם למשפט על שיער בזמן שהתנהגותם היתה תקינה לחלוטין זו לא יאמן..
      אתה יודע איך זה ממשיך בשדה הקרב....כשמפקדים מפגרים שולחים
      את חיילהם לבצע פעולות ואחר כך מחזירים אותם ואחר כך שולחים אותם שוב ומחזירים אותם ושולחים אותם שוב עשר פעמים ביום בשביל זה הצבא נכשל...

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    ומתי היה להם בדיוק זמן להסתפר?

    אלמוני, 25/08/06 04:31

    המלחמה לקחה חודש, בזמן הזה השיער יכול לגדול ממצב תקין מבחינה צבאית למצב שאיננו תקין.

    אם התספורת בזמן לחימה כל כך חשובה, במקום לרתק אותם לבסיס אפשר פשוט לשלוח אותם לספר.

    הגב לתגובה זו

    • נשמע לי רעיון טוב והגיוני (ל''ת)

      צהל אמצו אותו !, 25/08/06 07:20

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    אני בטוח שעכשיו צה''ל הפסיד לפחות

    מישהו, 25/08/06 04:31

    עשרות חיילים שיסרבו להתגייס.

    צבא טיפש!!

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    המג''ד צריך להתפטר או להיות מפוטר

    אבא של לוחם, 25/08/06 04:22

    המג''ד הזה אשם בדו''צ שגרם לפגיעה חמורה עוד לפני היותו מג''ד, אסור היה למנות אותו והוא ממשיך להוכיח זאת...

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    תסכול המלחמה

    תומר, 25/08/06 03:59

    מפקדים יקרים הרי אין לכם מושג בכלום הוכחתם זאת בלבנון אתם פשוט בדיחה

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    הטמטום הצהלי בהתגלמותו (ל''ת)

    אלמוני, 25/08/06 03:52

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    אותו המפקד שסירב להביא את חייליו למלכודת מוות גם היה עם סער ארוך

    ארתור שרמן, 25/08/06 03:41

    משמעת זו משמעת, כמובן. אך איוולת זו גם איוולת, וכפי שאמר איינשטיין זה אחד משני הדברים האינסופיים...

    הגב לתגובה זו

    • הוא מילואמניק וזו זכותו. (ל''ת)

      ממש לא אותו, 25/08/06 04:00

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    רק אתמול היתה כתבה בעיתון איך לעלות את הרצון להתגייס בקרב הנוער

    מנחם, 25/08/06 03:25

    היום הכתבה מסבירה למה לא להתגייס

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    רסר טוב זה רסר עם עט

    אליק, 25/08/06 03:18

    המבין יבין

    הגב לתגובה זו

    • אני הבנתי...זה לא מצחיק!

      בדיחה עלובה..., 25/08/06 10:16

      עם עט=מת...
      נשמע אותו דבר. הכל חרטה ברטה...

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    עכשיו אני מבין טוב יותר למה הלכתי להיות גובניק בקריה

    תום, 25/08/06 03:09

    מי צריך להילחם בשביל חבורה של מפקדים טיפשים שאין להם טיפת אנושיות בלב.
    כמה אפשר להשפיל בן-אדם הרגע הוא חזר משדה הקרב ואתה מעמיד אותו למשפט על זה שהוא לא הסתפר עד מתי רשעים יעלוזו...
    איך אפשר להילחם תחת אנשים פשיסטים...לא מבין תקרביים כמה
    הם יכולים לספוג...תאמינו לי מי שבקרבי מגיע לו צלש גם אם בכל השירות הוא לא ירה אפילו כדור,על זה שהוא הצליח להמשיך ולאכול תחרא שהמפקדים שלו האכילו אותו

    תאמינו כל הצבא הזה גועל נפש ועד שהוא לא ישפר תעצמו לא מגיע לו
    חיילים כאלה..

    הגב לתגובה זו

    • באמת אחלה סיבה. הא?

      מילואמניק אחד, 25/08/06 04:39

      למה בכלל להתגייס?
      עדיף ישר אחרי התיכון, לטוס לאיזו זולה בקריביים.
      אולי כדי לנסות משהו באמריקה?פסיכומטרי, אמרנו?
      אפשר גם לקחת סמסטר אחד סתם כדי לראות איך זה?
      בעצם, יש כל הכך הרבה סיבות, אבל, אם עושים משהו, לא כדי ללכת עד הסוף?
      למשל, להיות קרבי !
      כמו אצל האינדיאנים- לוחם!
      או אולי ?
      ...אין אולי.
      אולי פעם תבין.
      אולי לא.

      הגב לתגובה זו

      • למילואימניק,אמנם תום לא

        יודע דבר, 25/08/06 05:26

        צודק,אבל עם התנהגות כזו מצד המפקדים ואם הכתבה נכונה אין מי שיצדיק אותך,זה רק מראה שיש מפקדים שהתקדמותם היא מיכוח האנרציה ולא מחוכמה ומיקצועניות.שבת שלום וראש חודש טוב.

        הגב לתגובה זו

  • 124.

    בזיון (המג''ד ששפט אותם צריל ללכת לכלא)

    גיא, 25/08/06 02:30

    ממש בושה מה שעושים למיטב בנינו שלחמו והקריבו את חיהם למען המולדת...בעוד הרמטכ''ל דואג להשקעותיו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    טוב מאוד! לטפל בפורעי החוק ביד ברזל!!!

    מתי, 25/08/06 02:23

    המישפט מתקשר לכם לאן שהוא? :)

    הגב לתגובה זו

    • וואווווווו

      הנפעם, 25/08/06 03:42

      אתה בטח מרגיש מה זה מתוחכם הא?

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    כשלרמטכ''ל יש זמן לבורסה מה יגידו אזובי הפיקוד?

    הורה דואג, 25/08/06 02:22

    אטימות לחיי אדם היא רק מדרג של אטימות - ולכן אין להתפלא על ההחלטה.
    מעניין - הרס''ר היה בלבנון?
    אולי הוא היה אחראי על האוכל?

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    Hair cut of soldiers

    donny, 25/08/06 02:12

    the stupidity of punishment is UN-FUCKING real..i can tell to the commanding officer that he can go & fuck himself

    sincerely

    reserve israeli soldier

    הגב לתגובה זו

    • dony your out of your elament!!! (ל''ת)

      dood, 25/08/06 09:17

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    השיקום מתחיל בפרטים ה''קטנים'' !!!

    מתבונן מהצד, 25/08/06 02:09

    אי אפשר לדרוש את שקום הצבא ובו בזמן לתת לתקשורת או לועדי הורים להחליט מה היא פקודה חוקית בעליל ומה היא '' אטימות''. יש גבול עד כמה אפשר להתערב בשקולי הצבא. עוד יבקשו שועד הורים יחליט מי עושה תורנות מטבח ואיזה קוטר תותח צריך לשים על ה''מרכבה. די!!! זה הופך להיות הפקרות מסוכנת!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אופייני לחטיבת הצנחנים

    צנחן מיל', 25/08/06 02:04

    לא יודע איך זה ביחידות אחרות אבל מנסיון,
    לא לשווא הצנחנים נקראים ''אנשי החטיבה השבוזה''

    לחזור מהמלחמה לאחר שבועות בשטח ולעמוד למשפט על גילוח ותספורת...
    הזכיר לי את שרותי בתחילת שנות ה-90 באותו הגדוד.
    כנראה ששום דבר לא השתנה בחטיבה האדמדמה מלבד זה
    שלפני 15 שנה היינו נשלחים להלחם באוייב כדי לנצחו ולהשמידו.
    לצערי כיום בימי אולמרט פרץ חלוץ המטרות השתנו.
    תיק ההשקעות בבורסה והנדל''ן חשוב מחיי חיילים שנשלחו לקרב ללא כל מטרה.

    הגב לתגובה זו

    • דביל

      יוני, 25/08/06 04:03

      אופייני לאימפוטנט כמוך להגיב כך אתה בחור מסכן

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    מסכנים תעמידו לדין את צמרת הצבא והפיקוד דרג ביניים בצבא (ל''ת)

    בושה, 25/08/06 01:57

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    משטרה צבאית-תתביישו

    GP, 25/08/06 01:42

    במקום להקל על הלוחמים הגיבורים בוחרים לעסוק בשטויות-כרגיל
    בושה

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    כסת''ח

    מזוזזזעת, 25/08/06 01:38

    נו, זה מה שיש כיום למ.צ. לעשות כדי לחפות על המחדלים שהיו בצבא . למה לא עוצרים את מפקדי הצבא?

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    מי שצריך להיות מרותק אלו הם הקצינים שהוליכו את פקודיהם שולל

    נדב, 25/08/06 01:37

    לחוגרים מגיע צל''ש.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    שימו לב לפרסומת מתחת לכתבה

    מורט הפלולות, 25/08/06 01:35

    ''הסרת שיער לגברים''... אירוני משהו, לא?

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    enough already!the country has had enough!

    tal, 25/08/06 01:28

    enough lies and enough humiliation!!!!!!!!send those soldiers home! you are killing the little morale that is left in tsahal!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תמיד תהיתי למה כותבים תגובה באנגלית (ל''ת)

      מקלדת, 25/08/06 01:34

      הגב לתגובה זו

      • הי תודה, זה עובד! (ל''ת)

        טל, 25/08/06 01:57

        הגב לתגובה זו

  • 112.

    הבנים שלנו מעולם לא הלכו לצבא עם שער ארוך (או קצר) (ל''ת)

    עליזה ובעלה, 25/08/06 01:26

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    צריך לרתק את כול השוטרים הצבאים...

    שימחה ביטון, 25/08/06 01:24

    את הגובניקים כמובן כי הם היו בבית כול המלחמה

    הגב לתגובה זו

    • לקרא את יודעת?

      לא שימחה, 25/08/06 01:35

      שמחה יקירתי שמחתי לקרא את תגובתך ומיד פניתי למשרד החינוך ודרשתי ועדת חקירה על על מחדלי המורים שחינכו אותך בהבנת הניקרא לצערי הרב לא הבנת שהחיילים קיבלו את התלונה מרסר הבסיס ונשפטו ע''י מפקד מיחידתם ולא ע''י משטרה צבאית!! הסברתי לך לאט מקווה שתביני מהר!!

      הגב לתגובה זו

      • לא צריך להעליב . זכות כל אחד לחשוב

        יעל, 25/08/06 06:47

        את מי להעניש . וזכותה של שמחה ביטון לחשוב כך . אין לך שליטה על הבנת הנקרא ובטח לא על הבנת הנשמע . מה לעשות לא כולם חכמים כמוך . אז בבקשה לא להעליב זה באמת לא לעניין .
        שיהיה לך יום נפלא !

        הגב לתגובה זו

  • 110.

    למין את הקצינים ובמיוחד את הרסרים לפני קבלת תפקיד כי הם תת רמה (ל''ת)

    רפי, 25/08/06 01:17

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    יפורסם שמו של השופט לאלתר

    א מתל אביב, 25/08/06 01:17

    נמאס כבר מהביזיון של מערכת המשפט הצבאית. אם מפקד גדוד רוצה להשיב את ההרתעה הצה''לית בכל הנוגע לקוד לבוש (שכן בכל הנוגע לתקיפת ישראל הרתעה זו היא כנראה מיתרת) ואם אותו מפקד רוצה לעשות את זה על גבם של כמה לוחמים מסכנים שישמשו עבורו שעירים לעזעזל הייתי רוצה שלכל הפחות יהיה לו את האומץ ששמו יפורסם בתקשורת שכולנו נדע מי זה אותו מג''ד ונעביר את שיפוטינו בהתאם.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מיום ליום גוברת השנאה לצהל! (ל''ת)

    מיטל, 25/08/06 01:16

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    רוצים מענק של 10000 ש''ח הבנת פרץ?

    קרבי נגד פרץ, 25/08/06 01:14

    לא עושים יותר מילואים אם אין סכום כזה!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    המספריים של הספר נתקעו מאחורה עם האספקה השל המים (ל''ת)

    יניב, 25/08/06 01:14

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מ-ד-ה-י-ם ומזעזע.

    רון, 25/08/06 01:13

    למג''ד 890 (אנחנו הרי מכירים אישית) - אתה מבזה את מורשת הקרב של הגדוד ושל החטיבה. כך אתה וכל דרג המפקדים בצה''ל נראים היום. במקום לקבל את התנצלות החיילים ולעבור לסדר היום - אתה יורק להם, למשפחותיהם ולמורשת הגדוד שלנו - בפרצוף. והמשטרה הצבאית??? כמה אתם עלובים עם ההצהרה ש''נגמרו ההקלות בנושא המשמעת''... חבורת אפסים. עמדו דום מתוח אל מול הלוחמים הנפלאים שלנו והשפילו מבט. אפסים כבר אמרנו???

    הגב לתגובה זו

    • maspik kvar!!!!!!!!!!!!! tofsim dika'on im kol

      stam ani, 25/08/06 01:25

      maspik kvar im hafashlot!!!!!!!!!!!!!!!bousha veherpa! sheitnou lahem hofesh lefahot shavoua! miskenim.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    מה הקשר בין לחימה ושיער ארוך.

    פטריוט יהודון, 25/08/06 01:10

    אם לא תהיה משמעת לא נוכל לנצח. ואני מניח שאולמרט פרץ וחלוץ רוצים להחזיר את ההרתעה של צה''ל ולכן מתחילים מההתחלה - תספורת, צחצוח נעליים כפתורים סגורים והצדעות כמו שצריך בלי פאשלות!!! ומי שמזלזל ירותק.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    שילכו לעזאזל כל הרס''רים והמ.צ.דיקים המפגרים (ל''ת)

    אמנון, 25/08/06 01:03

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    בטח הם מתל-אביב - לראש אכ''א !! טמטום חוגג בצבא (ל''ת)

    ורד, 25/08/06 00:59

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    פרוקטולוג מוסמך

    ד''ר אנוס, 25/08/06 00:54

    כשיחזרו החיילים החטופים - אם בכלל - בטח ישפטו אותם על נפקדות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    תדע כל אם עברייה לשלוח לבנה הלוחם מכונת תספורת ,אוכל,ומים. (ל''ת)

    אורנה, 25/08/06 00:52

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    בגיל 30 נסעתי לחו''ל

    פיני, 25/08/06 00:51

    אחד הסיבות היה הטמטום הצה''לי של המילואים. חזרתי בגיל 54 ובדיעבד אני גאה ומאושר שילדי לא שרתו בצבא אם זאת רמת הטמטום השולטת בו. פשוט אי אפשר להבין.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הזדמנות להאכיל את החיילים

    דניאל, 25/08/06 00:49

    גם במעשה אבסורדי יש השגחה משמים והזדמנות לתיקון :
    לא האכילו אותם בלבנון 3 שבועות,
    יאלצו עכשיו לכלכל אותם בצה''ל 21 יום .
    לזאת קוראים מידה כנגד מידה :
    אבסורד כנגד אבסורד .

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אנחנו עשינו את זה לעצמנו, אנחנו מעריצים ומקדמים את האכזרים אנחנו לא

    מענישים את מי, 25/08/06 00:48

    שצריך, על כן אלה משתלטים עלינו ועושים מאיתנו קציצות. וכך קורה שאח''כ אנו מתפלאים שכל המדינה מושחתת ורק המושחתים מגיעים לעמדות מפתח.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הרס''ר נרדם לפני המלחמה והתעורר עכשיו

    מ''פ, 25/08/06 00:48

    בשם הרס''ר , אני מתנצל , ומבקש סליחה מאותם חיילים , הוא פשוט נרדם , התעורר רק עכשיו ושכח שהיתה מלחמה , מה הוא מבין בכדורים שורקים ,הוא מבין בשערות ארוכות. הספרים של החיזבאללה יצאו לחופשה הביתה ולכן החיילים לא יכלו להסתפר, אז סליחה עם כולכם על הטמטום והזמן שגזלתי מכם. החיילים יצאו מחר הביתה. שבת שלום

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מדינת מפגרים וחולי נפש!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    פרץ הביתה, 25/08/06 00:47

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ביג דיל

    צנחן של''ג 82, 25/08/06 00:43

    בתחילת מבצע של''ג 1982 רותקתי לחודשיים!!!!
    בזמן הזה הרגתי 7 מחבלים.
    הצבא של היום זה סתם קקה בכיין...

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      א, 25/08/06 01:59

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    מעניין מי זה מפקד הגדוד הזה?

    מה?, 25/08/06 00:40

    איך יש לו מצפון לעשות דבר כזה. זה יותר גרוע מפשע זאת טפשות. בלתי נסבל.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    תספרת צבאית

    רפי, 25/08/06 00:40

    מפחיד לשלוח את הנכדים לצבא מטומטם ,חסר אחריות ורגישות:רסר סתום מקבל גיבוי מקצין חסר לב ומתעלל בלוחמים. אף אחד לא משלם על בחור שמתייבש- אחרי 48 כבר שחכנו ממשמעת מים.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    איזה עוד פישול צ.ה.ל יעשה? (ל''ת)

    sem, 25/08/06 00:38

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    בושה וחרפה

    זיו זלצר, 25/08/06 00:36

    במקום לצ'פר אותם על הלחימה העיקשת במרצחים, משאירים אותם בבסיס.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    דחוף

    נגהמ, 25/08/06 00:32

    תתנצלו תתנצלו מפקדים מפגרים דווקא הלוחמים . תחפשו ת'סרבנים.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הפגנה

    איזי, 25/08/06 00:30

    כולם להגיע להפגנה מול משרד הבטחון מושחטים נמאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אין סוף לטיפשות

    אבי, 25/08/06 00:24

    ככה זה כנותנים לבחור בן 26-30 לנהל אנשים ! מה לנו הציפיה מבחור צעיר כל כך, ללא חוכמת חיים, ללא הבנת האדם ובודאי ללא הגיון בריא שאף פעם לא היה דבר נפוץ בצה''ל שלנו.

    הגיע הזמן שמפקדי גדודים יהיו כאלה שגילם לא יפחת מ 35 שנים וכשירותם נבדקה ונבחנה, לפחות במהלך שנה מלאה בחברה עסקית אזרחית.

    ולכם חיילים יקרים, מצאו לעצמכם עיסוקים שבהם תוכלו להעביר את השהות לה נידרשתם על ידי מפקדכם צר האופקים ויתנחמו לכם כי בעוד זמן מועט לא תהיו חלק ממערכת נכשלת כזו.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    גם אני נשפטתי על תספורת בזמנו ע''י מ''צ כשלקחו אותי

    זקן, 25/08/06 00:23

    מהמטוס שהגיע מסיני ,לחופשת שחרור !! הרס''רים לא השתנו מאז קום הצבא !!! למה מח של רס''ר יותר יקר משל פרופסור ?? כי הוא חדש לא היה לעולם בשימוש

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    המג''ד למד להריץ ספינים, כדי להמלט מבקורת על ניהול כושל של הלחימה?!?

    ALBERTO, 25/08/06 00:21

    לא פלא, יש לו דוגמא נפלאה מול העיניים.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    נהדר

    זיו, 25/08/06 00:21

    יופי לנו אחרי שניצחנו אפשר להיתפנות לנושאים חשובים
    כמו תיספורת

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    העסק מתפרק - צה''ל במכירת חיסול

    יאיר נוי, 25/08/06 00:19

    אם זו לא בדיחה אזי יש לנו בעייה קשה בצה''ל. פלא שלא ניצחנו? צריך לאמר תודה שהחיזבלה לא כבש את כל הגליל.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הרסרים מצדיקים את ''שמם הטוב'' (ל''ת)

    יוסי, 25/08/06 00:19

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כן, להיזכר ברסרים

    Avi Ecuador, 25/08/06 00:18

    על חייל בהוטלה משימה להשקות גינה צהלית, הוא ניגש לרס''ר ואומר לו: המפקד, לפי חוק כלים שלובים המיים צריכים ללכת מכאן לשם... אומר לו הרס''ר; את החוקים בבסיס אני קובע ושלח אותו למשפט.
    טוב, הבחור לא ניסה כבר לספר לו על התפוח של ניוטון שנופל מהעץ מלמעלה למטה...

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    הדג מסריח מהראש (ל''ת)

    yO, 25/08/06 00:16

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יחידות מובחרות של ספרים היו

    חיים, 25/08/06 00:16

    שם בלבנון. אז מה העיניין ?

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    בושה לצהל

    איזי, 25/08/06 00:15

    צריך לפרסם את שם הקצין והרסר ולאחר שחרורם להעניש אותם קשות את החיילים יש לשחרר מיד ולא אין פלא שהצעירים עוזבים את הארץ מיד ולא חוזרים הכל דפוק פה

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    יש לי תחושה שזה רק צד אחד של המטבע...

    אורן, 25/08/06 00:13

    אני יכול לקבל שהרס''ר לא מבריק במיוחד. אני לא קונה שמג''ד בצנחנים הוא עד כדי כך טיפש. אני גם מכיר את חיילי הותיקה (אני אוהב את התוספת של כדורים שורקים וכו,...) אני בטוח שניתנה להם הזדמנות להסתפר בבסיס ובחופשה... אני משוכנע שהם נכנסו לכלא רק בגלל שהם התחצפו או לא הלכו להסתפר למרות שהורו להם לעשות כך. חיילי הותיקה ידועים ב''הקפדה על משמעת'' שלהם ויש לי יותר מתחושה שכותב הכתבה לא דיבר עם המג''ד או עם הרסר... ושבכתבה מתואר רק צד אחד של הסיפור...
    כמובן שכל עמכה ישראל כבר רוצה לראות את הרס''ר והמג''ד תלויים בכיכר רבין - אין חדש תחת השמש...

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ואנחנו לא מבינים מדוע לא ניצחנו

    שלומי, 25/08/06 00:11

    אז אתם מבינים איזה צבא יש לנו?
    זה לא הצבא בו אני שירתתי 4 שנים סדיר + קבע ומעל 25 שנה במילואים.
    אז איפה אתה אדון רמטכ''ל שתעשה סדר עם חבורת מפקדים מטוטמים ותוודא ששטויות מהסוג הזה לא תתבצענה בצבא שלנו?

    הגב לתגובה זו

    • שלומי, אתם גם לא תנצחו יותר !

      ##חיל ג'ובניק##, 25/08/06 00:54

      ת'שמע יא שלומי,
      אתם עם שבע ושחצן,
      עם צבא עשיר ומפונק.
      איך תנצחו עם מאמין, נחוש, רעב
      שלא יושב בבתי-קפה ששותה :
      ''קפה לאטה עם קצפת בכוס זכוכית גבוהה ונא להוסיף עוגית שוקולד בצד.''
      תמיד הרעב ינצח ת'שבע.
      אללה ירחם אותכם יא-יאהוד.
      תקבלו ה-בום בום בום.

      הגב לתגובה זו

      • זאת בדיוק בטעות שלך!

        ליאל, 25/08/06 01:58

        ועוד איך ניצחנו..ותמיד ננצח!!!!
        וזה שהחיזבללה צועק חזק שהוא ניצח ,לא באמת אומר שזה נכון.
        זה רק אומר שהוא צועק הכי חזק אבל הסופו של דבר הוא יושב עכשיו כמו מסכן בשקט.
        ואתה..אם אתה חייל אז אתה אז אתה לא ג'ובניק..אתה מקבל התחת!
        ממש כמו נאסראללה(שזה אגב חירבון ברוסית..,אתה מוזמן לבדוק אותי).

        הגב לתגובה זו

        • ליאללה בערבית זה טמבל, ידעתה הא? (ל''ת)

          ##חיל ג'ובניק##, 25/08/06 15:27

          הגב לתגובה זו

  • 75.

    הגדרות !

    טומי, 25/08/06 00:10

    רס''ר משמעת=דרגה מקסימלית לאדם מינימלי !
    שמישהו יבדוק את תיפקודו של המג''ד
    בזמן הלחימה !

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    צבא מטומטם - ברגישות ובנחישות

    אזרחית, 25/08/06 00:09

    צמרת הצבא שכשל במלחמה בלבנון החליט להתעמר בחיילנו הגיבורים, אשר אכלו אותה בגלל המפקדים המתומטמים. הממשיכים למרות האיסור להתאמן אימונים פיזיים קשים בתנאי עומס חום וגורמים לאובדן חיים מיותר - די עם ההתעללות - הרמטכ''ל אלוף הרגישות והנחישות והטימטום הביתה עם כל הממשלה הכושלת הזאת. הפעם אולי נשכיל לבחור בהנהגה מתאימה - ולא בהנהגה של היחצנים.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אחד החיילים משתחרר בחודש נובמבר. ביזיון!! (ל''ת)

    גדי, 25/08/06 00:09

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מה זאת אומרת ? יש גם ספרים

    חיים, 25/08/06 00:04

    לוחמים !!! שנכנסו איתם ללבנון רק שאלה הצנחנים - התחמקו בטענה שנכנסו ללבנון כדי להילחם ולא להסתפר.

    תמיד חשוב לדעת לשמור על סדר עדיפות...

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כל המרחם על אכזרים סופו שיתאכזר לרחמנים

    אבוחצירא אילן, 25/08/06 00:03

    ריחמתם על הערבים וגירשתם באכזריות רחמנים מביתם.
    ריחמתם על מחבלי החיזבאללה והתאכזרתם לחיילים.
    צבא מטומטם.
    מדינה מטומטמת.
    צריך לעשות איתחול מחדש למדינה.
    הכל רקוב. מושחת.
    צריך להחריב את המדינה עד היסוד ולהקים אותה מחדש על בסיס בריא יותר שמתאים לעם היהודי.

    הגב לתגובה זו

    • חזק ואמץ (ל''ת)

      דוד, 25/08/06 00:55

      הגב לתגובה זו

    • מפחיד.........

      ,,, 25/08/06 02:10

      מפחיד אבל נראה שהוא צודק!

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    Do'nt beilive it. Bullshit .Cheap scoop (ל''ת)

    Smart One, 25/08/06 00:02

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    יש לעורר הפגנה לשחרור החיילים מול הבסיס (ל''ת)

    מדינה מפגרת, 25/08/06 00:02

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אני בטוחה שהם מצטערים שבמקום

    *, 25/08/06 00:01

    לירות עוד טיל הם לא הסתפרו...

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ומישהו מתפלא למה אנחנו מפסידים ??

    פחחח, 25/08/06 00:01

    כשמגד''ים כאלה נמצאים בשטח ומה שמעניין אותם זה לא אם החיילים שלהם אכלו , שתו וישנו כמו שצריך אלא אם השיער שלהם ארוך ב 2 מ''מ מהמותר.. פשוט בזיון הצבא הפך להיות !

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    על החיילים לעשות ככל שידרש כדי להשתחרר מהצבא (ל''ת)

    בושה של מפקדים, 25/08/06 00:00

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    במקום לדאוג לאוכל ומים ללוחמים מתעסקים עם שיער אין פלא שלא ניצחנו. (ל''ת)

    כואב ומחליא, 24/08/06 23:59

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    בא לבכות מהטמטום ומהאטימות של צהל. בעלי דרגות בכירות שפישלו בגדול

    מפקדים לאראויים, 24/08/06 23:58

    לא ייענשו כלל, מן הסתם.
    יש לאסור את מי שהעניש את החיילים!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    קוראים את הכותרת: ''נצחון האטימות'' !!

    דוד, 24/08/06 23:56

    אז מה יש להוסיף ?

    אם לא ישפטו את השופט (המג''ד) על אטימות ....
    האטימות אכן ניצחה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מתאים לצבא שדן חלוץ הוא המפקד שלו.

    אמירי, 24/08/06 23:56

    אני מניח שהמג''ד הגאון חושב שאם הוא יפעל כך חלוץ עוד יעשה ממנו טייס.
    למג''ד החכם אני רק יכול להגיד כך: מפקד שצריך להעזר בחש''צ הוא מפקד שווה לתחת!
    אם אתה לא מסוגל לגרום לחייליך לעשות את רצונך בזכות יראת הכבוד שהם חשים כלפיך אז חפש לך מקצוע אחר!
    הסיבות לכך שהצבא נילחם כפי שהוא נילחם נובעות מכך שבמקום מפקדים יש היום מנהלים חנונים עם לאפ טופ שמתאימים לפקד בקריה אבל לא ביחידת שדה עם לוחמים.

    הגב לתגובה זו

    • אני קראתי בבה''ד 1 שלט שאומר בערך כך : למען תדע כל אם עבריה שבניה

      אמא של קצין, 25/08/06 09:13

      מופקדים בידי מפקדים הראויים לכך...
      לדעתי מג''ד צריך לשפוט רק במקרים של סירוב פקודה עם משמעויות של סכנת המרדה בגדוד. גם אז מין הראוי שיבדוק עצמו כדי להבין איך זה קרה דווקא אצלו בגדוד. בתור אמא אני יכולה לומר שריתוק הוא בעיקר עונש למשפחה. ריתוק בחזית משמעותו גם הגדלת הסיכון שהחיילים יפגעו כי כל יום מול האויב הוא יום מסוכן. האם המג''ד לקח שיקולים אלה בחשבון?

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אי אפשר לקלוט כ''כ הרבה שערוריות במשך יום אחד (ל''ת)

    אסתי, 24/08/06 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ליבי עם החיילים

    ישראלי, 24/08/06 23:53

    מדוע הסכימו להשפט בפני המג''ד.
    רס''ר משמעת זה בדרך כלל עבד כי הימלוך.

    מקוה שלא כך ב-202 וב-101

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    גדול!!!!

    קורא מעריב, 24/08/06 23:51

    אולי לא שמתם לב, אבל מתחת לידיעה המחפירה על הרס''ר שמציק לחיילים רגע אחרי שחזרו מהקרב, בתחתית העמוד מופיעה כאן פרסומת: ''הסרת שיער לגבר - עורף ב-499 ש''ח''
    ציני אבל נהדר!!!

    הגב לתגובה זו

    • הסרת שיער..בעורף

      שמעון, 25/08/06 12:49

      את זה נציע למדינת ישראל ובעקר לרס''ר חחחחחחח

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    SHAME,SHAME,SHAME

    SHAME,SHAME,SHA, 24/08/06 23:51

    SHAME,SHAME,SHAME

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    נעל מצוחצחת בקרב מנצחת.או נעל מצ'וחצ'חת בקרב .... (ל''ת)

    נמאס מהטמטום, 24/08/06 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    חשבתי שזאת בדיחה !! ואם לא

    אני, 24/08/06 23:47

    אז זה לא הצה''ל שאני מכירה משהו שם מסריחחחחחחחחחחחחח ולו אני אחת האמהות ההיתישם כבר וגם אומרת לאותו רסרון מה דעתי עליו לאדיוט .

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    דאמט! מה זה החרא הזה?? (ל''ת)

    אני, 24/08/06 23:47

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אחרי זה שואלים מדוע הורים מתערבים ומתלוננים.אם זה היה הבן שלי הייתי (ל''ת)

    קורעת את הרסר, 24/08/06 23:46

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    יש מספרה מצויינת בבינת ג'בייל...

    ישראלה, 24/08/06 23:45

    הנחה לחיילים

    הגב לתגובה זו

    • קודם כל תכבשו בינת-אג'ביל...בפעם ה-8 (ל''ת)

      ##חיל ג'ובניק##, 24/08/06 23:58

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    תמיד אמרני שהשכל לא התגייס לצבא. צדקנו בגדול!!! (ל''ת)

    עמוס, 24/08/06 23:43

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    זה ספין של אולמרט בשביל להרחיק ממנו את האש (ל''ת)

    אלי, 24/08/06 23:42

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אלו מפקדים ושופטים בעלי רגשות נחיתות

    רונן, 24/08/06 23:41

    רק רגשות נחיתות יסבירו מעשה גועלי שכזה לטובי לוחמינו!
    אנא פרסמו את שמותיהם של השופטים והמפקדים שהיגישו את התלונות כדי שכל עם ישראל ידע מי עשה מעשה בלתי אנושי שכזה.

    הגב לתגובה זו

    • משמעת שער קצר

      ח.ש., 25/08/06 00:14

      לא יאומן, היכן ההורים, היכן נציג קבילות ? מה עובר על הצבא, על המדינה? מכירה את הדרך, קודם ריתוק ואחר כך בירור., הפירמידה מיתפרקת. מפחיד ועגום.

      הגב לתגובה זו

    • ואלה, יש בדיחות אצלכם! וברצינות,

      אליהו, 25/08/06 00:21

      לפרסם שמות המעורבים בבדיחה הגרועה הזו ולהוקיעם . בזה הם עוסקים עכשיו????חוסר רגישות וטמטום כמו בפיליטון על צבא אטום...

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    שכל לא קונים לצערי בסופרמרקט

    מוטי חיפה, 24/08/06 23:41

    הם ירדו מלבנון ורס''ר הקבע מזיין את השכל, מיד לחון אותם ולשלחם ל..הסתפר

    הגב לתגובה זו

    • אמא תמיד אמרה לי ''אם לא תלמד תהיה נגד.'' (ל''ת)

      ואמא לא טועה, 24/08/06 23:49

      הגב לתגובה זו

      • או ראש ממשלה (ל''ת)

        אסתי, 24/08/06 23:54

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    ימי הבלורית וה... (ל''ת)

    ציון, 24/08/06 23:40

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    עצומה להתפטרות ראש הממשלה Www.avni.com (ל''ת)

    מיכה, 24/08/06 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא לשתוק!!!!להצטרף למחאה כולם

    לכולם, 24/08/06 23:39

    צה''ל קרה לו משהו רע למפקדים.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    איך זה שלא משנה מה נושא הכתבה- צצים כל מיני אנשים שחייבים לדחוף את

    מה יהיה בסופינו, 24/08/06 23:39

    ההתנתקות... מתי תבינו כבר, שרוב העם בישראל לא תמך באגואיזם העיקש שלכם והחליט להפסיק לסכן חיילים בלב עזה. קוראים לזה דמוקרטיה- זה שהמיעוט לא מסכים עם החלטת הרוב לא אומר שיש לו זכות לשבור את הכלים.
    אז היה לכם נוח שם עם כל ההטבות המפליגות מהמדינה וכל מיליוני הכספים שנשפכו שם כיין- לכל דבר יש סוף וגם לבזבזנות חסרת הפשר הזאת. חוצמזה, שאנשים ששופכים חומצות על חיילים לא זוכים באהדת הציבור- מפתיע!

    הגב לתגובה זו

    • קודם יותר מחצי היו נגד - דבר שני בגלל הטמטום שלך ועוד אחרים

      יאיר, 25/08/06 01:17

      מתים לנו חיילים בלבנון - עכשיו למה תשאל... או מה הקשר... כי שאתה בורח מכל מקום שיורים עליך בלי הסדר רציני אז הערבים מפרשים זאת כחולשה ואז לטווח הקצר יש לך שקט אבל לטווח הארוך... מה שהיה בלבנון יהיה משחק ילדים לעומת מה שצופה לנו העתיד... ולא לא חשבנו על עצמינו אלא על כלל עם ישראל בשונה ממך

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע!!!! (ל''ת)

      דמוקרטית, 25/08/06 01:18

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    כרמלה מנשה מה איתך?למה את

    בושה למפקדים, 24/08/06 23:37

    שותקת. בושה למפקדים ככה לא מתנהיגם לחיילים לוחמים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ממשיכים להתעסק בטפל במקום בעיקר

    משקיף, 24/08/06 23:35

    צריך לשאול את המג''ד האם כבר גמר לפתור את כל הליקויים שהיו בגדוד שלו בזמן המלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כשהמג''ד רס''ר בנשמה

    גברי אשד, 24/08/06 23:35

    מה מלמדים אותם בפו''מ? לצחצח נעליים ולגהץ מדים?
    מי שעוסק בזוטות ייכשל בעיקר

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מושחתים הבייתה הדג מסריח מהראש

    פיני, 24/08/06 23:35

    הדג מסריח מהראש א ראש הממשלה יש לו רק איך להרוס את הדינה ללא אחריות (רק לקבל ''שוחד'' עטים באלפי דולרים) ורמטכ''ל שמתענין בכסף שלו במקום בחיי חיילים מה אפשר לצפות. אולי נשאל את ילדיו השמלאנין והמשתמטים של אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לפטר את שני במפקדים הדפרים

    100% ציוני בדם, 24/08/06 23:32

    איזה מפקדים עלובים זה לא יאמן חתיכת שני אפסים

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    איך זה יתכן???אין לי מילים להביע את הזעזוע

    שרית, 24/08/06 23:30

    מן היחס שקיבלו הלוחמים-בושה וחרפה,פשוט בושה וחרפה-כואב הלב שבמדינה הזו כל אידיוט הוא מלך...כואב הלב שאידיוטים רבים כ''כ נמצאים בעמדות מפתח.
    שחררו אותם לביתם ותגידו להם תודה רבה במקום לרתק אותם לאחר כל מה שעברו- כפויי טובה שכמותכם.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    להכניס את הרס''ר ואת הקצין ששפט אותם

    חייל קרח, 24/08/06 23:30

    ל28 ימי מחבוש בכלא 6

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תחשבו על זה... מאז אמנון שחק אין לנו רמטכ''ל שזוכר תספורת מהי ;-) (ל''ת)

    חוט, 24/08/06 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    who knows?

    lebanese, 24/08/06 23:28

    we found a brain in the ruins of bint jbeil , maybe it belong to one of your commanders?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ולרסר קוראים בוזגלו (ל''ת)

    אורי, 24/08/06 23:27

    הגב לתגובה זו

    • עדיף להיות חמור בטבע מאשר נגד בקבע (ל''ת)

      גורו גורו, 24/08/06 23:45

      הגב לתגובה זו

      • מי שלא ילמד יהיה נגד (ל''ת)

        ק, 25/08/06 00:17

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני קורא לחיילים לצאת הביתה

    רועי, 24/08/06 23:26

    ובאותו זמן לכבול את המפקד שהתלונן עליהם ואף לספר את סיפורם לתקשורת

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אין ספר בגדוד ? (ל''ת)

    בני, 24/08/06 23:26

    הגב לתגובה זו

    • תסתפר אתה אצל הספר בגדוד

      שי, 24/08/06 23:41

      הוא מכיר רק שני סוגים של תספורת כל הראש מגולח מספר 0 וכל הראש מגולח מספר 1.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    השיער של החיילים הוא הגורם לכישלון המלחמה

    וועדת החקירה, 24/08/06 23:24

    ואפילו הקרחת של אולמרט לא הצליחה להציל את המלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    משהו יודע מה קרה לאסדת הקידוח הרומנית? (ל''ת)

    נושא שהושתק, 24/08/06 23:24

    הגב לתגובה זו

    • בטח, הם ב-30 יום ריתוק (ל''ת)

      רס''ר, 24/08/06 23:50

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    פשוט פטמה הספרית מבינג' גבייל

    מיקי, 24/08/06 23:24

    היתה עסקה בלהניח מטענים ובלהצטלם לרשת ה BBC והם לא יכלו להסתפר....

    הגב לתגובה זו

    • מיקי, תודה שהצחקת אותי....למרות העובדות. (ל''ת)

      אורנה, 25/08/06 01:38

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    פשוט, מפקדים מטומטמים. מפחיד ! (ל''ת)

    יהודה, 24/08/06 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    קצינים הביתה . (ל''ת)

    אריה ., 24/08/06 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מדובר במפקד מטומטם-''תדע כל אם עבריה ...'' (ל''ת)

    מוטי, 24/08/06 23:21

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לתת להם חופש מהיר ביותר. בושה למפקדים

    אריה ק.ביאליק, 24/08/06 23:20

    כלא למפקדים . לכו הביתה .

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    צבא המגרש אזרחים מביתם מתעלל בחייליו- האין זה ברור? (ל''ת)

    המטיף, 24/08/06 23:20

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    צוות הפיקוד ממגדי''ם ומעלה צריך ללכת הבייתה. (ל''ת)

    אמא, 24/08/06 23:19

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    להכניס את המג''ד והרס''ר לכלא!

    אמא לחייל, 24/08/06 23:19

    28 יום על כל חייל ששפטו כך. במיוחד את המג''ד: אם אינו מעריך את חייליו, עם ישראל אינו מעריך אותו!
    מידיעה, עלינו להצדיע בפני בננו הלוחמים. אין כמותם!!!

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה ב- 100% (ל''ת)

      גם אמא לחייל, 25/08/06 00:05

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מפקדי צה''ל פשוט ירדו מהפסים או שלא היו ראויים מלכתחילה (ל''ת)

    בושה וחרפה, 24/08/06 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בטח רס''ר מתוסכל בגלל התקרחות... (ל''ת)

    משתיל שיער, 24/08/06 23:15

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לקצץ את רס''ר הגדוד...

    דוד, 24/08/06 23:14

    כנראה שיש עדין מקום לקיצוץ בצבא, ונראה לי לראוי, לקצץ בתקן של רס''ר הגדוד,
    שכפי הנראה באמת לא היה לו מה לעשות בחודש האחרון, ולמגלו זכה לפגוש חיילים שלא יצא להם להסתפר כי היה להם דברים אחרים לעשות...

    לדעתי ראוי שהרסר המטומטם ואולי גם מפקד הגדוד יראו דוגמא אישית , יסתפרו תספורת צבאית אחרונה .. ויתפטרו מהצבא !!!

    אהבה :-)

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מי זה הרס''ר הדפוק הזה?

    דוד, 24/08/06 23:13

    בטח אוכל חנם

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בושה וחרפה לאותו מפקד ששפט אותם.

    מימי, 24/08/06 23:13

    תיתבייש לך מפקד, על זה אתה מסתכל על דברים שטוטיים. במקום להתעסק בכישלון המלחמה אתה מתעסק בשיער. תוציא את כעסך על הממונים עליך ולא על הילדים שלנו. בושה לצבא........

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    פואו אליי אני יעשה לכם תסבורת (ל''ת)

    ח.נסראלה-זיקרי, 24/08/06 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שההורים לא ישתקו.מה קורה

    ביזון לצה''ל, 24/08/06 23:12

    לצה''ל????????מפחיד לשלוח את הילדים שלנו לשרת בצבא.ואם היו נלחמים בשיער ארוך בטוח שלא היו עושים להם כלום.

    צה''ל בושה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בארון טרור כמו בארגון טרור אין דבר כזה שאין דבר כזה.

    HansCastorp23, 24/08/06 23:12

    ומי שמספיק מטומטם כדי להתגייס לארגון הטרור הזה, שלא יתפלא כשמכניסים אותו לכלא בגלל הפריזורה שלו אחרי שהוא כמעט קיפח את חייו ''למען המדינה''.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    איפה הם היו מסתפרים???????

    בהלוויה.??, 24/08/06 23:11

    מיום ליום אני מתביישת יותר במפקדים וב''אחראים'' של הצבא שלנו.....
    איפה הם יכלו להסתפר??????? בהלוויה?...

    באמת!!!!!! חודש וקצת בתוך לבנון ולכולם יהיה שער ארוך

    תתבגרו!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    עכשו גיליתם מה המשמעות של ''רגישות ונחישות'' בצבא? (ל''ת)

    נאור, 24/08/06 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לשחרר אותם מייד ולנשק את רגליהם (ל''ת)

    רז, 24/08/06 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פשוט מגעילים. (ל''ת)

    טל, 24/08/06 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה נהיינו? לשחרר את החיילים ומייד (ל''ת)

    גלי, 24/08/06 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא יכול להחליט אם זה רוע לב או טימטום (ל''ת)

    כנראה שניהם, 24/08/06 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    עצוב מאד לשמוע!!! כמה אטימות כמה?? (ל''ת)

    לוחם לשעבר, 24/08/06 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בושה למפקדים שלהם !!!

    טלי, 24/08/06 23:06

    פשוט לא יאמן !!
    זה מה שיש לרס''ר לעשות ???
    לשחק בקקה ???

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא יאומן כי יסופר... תרתי משמע ! (ל''ת)

    מסמר שיער, 24/08/06 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    איזה מזל שהחיילים שהיו ביציע הכנסת אז...היו מסופרים (ל''ת)

    מספרה ז'וז'ו, 24/08/06 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אפשר להסתפר בעזרת רסיסי קטיושה, לא? (ל''ת)

    סתם תירוץ, 24/08/06 23:02

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    צבא אטום

    סיון, 24/08/06 23:02

    אחר כך מתפלאים על סטטיסטיקות גבוהות בקרב המתאבדים, העריקים ושאר המתוסכלים בצה''ל. יש לתת הוראה חד משמעית מגבוה לבטל לאלתר את העונש המיותר הזה! מדובר בגיבורים שנלחמו, ומן הסתם לא היה להם זמן להסתפר!

    הגב לתגובה זו

    • תרגיעו קצת...יש גם צדדים אחרים

      שמוליק, 25/08/06 00:00

      מה למשל אם ביקשו מהם להסתפר ונתנו להם את התנאים,אבל הם לא הסכימו,כי רצו ''לצפצף'' על הרס''ר והמג''ד והמשמעת ובכלל.
      אתם לא מכירים את כל הפרטים ונזונים רק מה שהתשקורת מלעיטה אתכם בו ומייצרת כותרות.
      חכו לתגובת המפקדים ואח''כ תשפטו.
      גם אני חושב שזה חמור...אבל אין עשן בלי אש ואין תספורת בלי ספר.

      הגב לתגובה זו

      • נכון מאוד מאוד!!! לקרוא!!! (ל''ת)

        א, 25/08/06 01:59

        הגב לתגובה זו

      • צודק-אין לסמוך על התקשורת (ל''ת)

        מאיר, 25/08/06 02:11

        הגב לתגובה זו

        • צודק 100%

          qwer, 25/08/06 02:50

          בשום מקרה בשום מצב אסור לקחת את הנאמר כמובן מאילו

          הגב לתגובה זו

    • תוחזר הכמותה לראש לאלתר

      רס''ן ב', 25/08/06 07:16

      כומתה לראש, ואיסוף תרמילים, ולא לוותר בגלל אף הורה שמצלצל ומבלבל את המוח, ולזרוק את כל הפלאפונים מהצבא גם מהסדיר וגם ממילואים, כי רק ככה ננצח. ומי שלא מבין את זה שילך לשתות את המיים של עזה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לשחרר החיילים לאלתר !!!

    דני צנחני, 24/08/06 23:02

    אין גבול לבושה, בתור צנחן אני מתבייש במפקדים שנתנו את העונש, מה קרה אלה מחזור אחרון הניחו אותם לנפשם.

    הגב לתגובה זו

    • או לשלוח את הרס''ר ללבנון

      רס''ר שלום, 25/08/06 00:30

      עמוק בתוך לבנון, שיחפש חיזבלונים לא מסופרים.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    זה בדיחה, נכון? (ל''ת)

    אין מספרה בלבנו, 24/08/06 23:01

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מקווה....

      איציק, 24/08/06 23:47

      ...שזו בדיחה (למרות שהיא גרועה מאוד).

      הגב לתגובה זו

    • שלטון הרס''רים

      אברי, 25/08/06 00:23

      הרס''ר שלא עבר את גדל הגבול צריך להראות שהוא גבר גבר.
      ומה יותר טוב מאשר להתנקל לכמה לוחמים.
      על רגל אחת, החיזבאללה ניצחו בגלל שלהם אין רס''רים.

      הגב לתגובה זו