• 91.

    רויטל את גדולה

    me, 07/02/07 14:13

    מעניין דוקא לקרוא את של התגובות שמגיעות מכל גווני קשת הדוסיות באשר הן. לא שדתיות לאומיות אולפניסטיות מתלבשות טוב (בלשון המעטה) אבל דווקא ברחובות בני ברק מצאתי דיכוטומיה שאי אפשר להסביר.. אין טיפת איזון. האופנה מתחלקת בין חלוקים מחרידים וגרביונים בצבעים בלתי אפשריים,לבין אובר סטייל,כמות איפור בלתי נתפסת ובגדים שרחוקים מלהיות צנועים (גם אם מכסים כל חלקה טובה). אז נכון,בנות מגזרי היקרות הן לא שיא האופנה, אבל לפחות יש איזון...

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    יש עעוד כמה זוועות ששכחת

    שלומית, 15/10/06 23:52

    תצאיות a פרחוניות , חצאיות הודיות עם פעמון, חצאיות ביז'ו נמתחות. חצאיתתתת טלאים, חולצתת פסים שלל לורד קיטש, סרפן ג'ינס קצר עם כפתורים לכל האורך,תספורת קארה, והאופנה הכיי נוראית שקיימת(היום) : חצאית כמעט עד הרצפה לבושה על חצאית עד הרצפה.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    קורעת!!! תמשיכי לכתוב.. (ל''ת)

    אני מתגלגלת מצח, 13/09/06 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    חשבנו על זה השבוע

    אסף-חיים, 11/09/06 15:06

    אני ואחי הגדול...

    האם בעלך קורא את הטורים לפני שאת מפרסמת? האם הוא מודע לדימוי העצמי הגבוה שלך (מה זה גבוה, נמלה מסתכלת עליו מגבוה)?

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מעולה

    שנינה, 29/08/06 10:00

    מעולה, שנונה ומשעשעת

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    נקרעתי מצחוק (למרות שאכן עצוב להיזכר...) (ל''ת)

    אורית, 29/08/06 01:29

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אני חרדית ולא מתקרבת לתאורים...

    חרדית!, 28/08/06 23:11

    אז ככה.. אני חרדית בת 15 ואני מתלבשת מאוד יפה וחשוב לי כל פרט אני קונה בקניונים ממותגים ובגדים יפים ...ואני מתאפרת (מושקעת...)
    ואז כל החילוניו פה שחושבות כי הם ''חילוניות''-אז ם מתלבשות בסטייל ויפה אז זזה טעות!
    ולכל החרדיות-אפשר להתלבש צנוע ויפה,בסטייל....

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    עברית יקירתי, עברית: גרבים= זכר- מגולגלים

    מיכל, 28/08/06 19:25

    סנדלים= זכר- תנכיים, מכנסיים= זכר-רחבים.... השאר נחמד מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מה לגבי אופנה בבגדים התחתונים?גם פה יש אופנת בנ''ע ואופנת החרדיות? (ל''ת)

    דנה, 27/08/06 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    זה שיש לך טעם גרוע בבגדים זה לא אשמת הקוראים

    דתיה לאומית, 27/08/06 11:24

    היי אני מתל אביב ומעולם לא לבשתי אפילו סחבה אחת מממה שאת מתארת!!! הדתיות הלאומיות מתלבשות זוועה!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וחלקן גם מ מש מוזנחות! אני דתיה לאומית והייתי גם בבני עקיבא ותאמיני לי אני מתלבשת טוב ולא בשקים ובסחבות שאת מתארת. ו נ.ב. קסטרו והמשביר עם כל הכבוד זה לא כזה שוס

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    נמאס

    בני, 27/08/06 11:18

    נמאס מהטמטום של הכותבת

    הגב לתגובה זו

    • אז אל תקרא

      הילה, 28/08/06 18:48

      לפי כמות התגובות כאן, כנראה שאתה במיעוט.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    תאור מדויק של גרדרובת העבר

    מעין בר, 27/08/06 09:51

    רויטל
    את משהו
    היטבת לתאר את סגנון הלבוש המשמים של ימי בני עקיבא העליזים
    ועכשיו -כולנו אכן נפגשות ביריד המעצבים.
    זה הסימן שהתבגרנו?

    הגב לתגובה זו

    • זה לא סימן שהתבגרתן אלא שיש לכן כסף (ל''ת)

      מורי אל כניס, 28/08/06 08:03

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    רויטל, לטיפולך...

    ענת, 27/08/06 02:35

    הכתבה היתה אחת הטובות. אמיתית, מצחיקה ומזכירה נשכחות. אבל משהו בסגנון הכתיבה שלך מאד מתנשא. (ע''ע הנסיעה באוטובוס, ההסתכלות על בנות דתיות אחרות...)
    לדעתי לא יזיק שיפור בתחום. (יוצר אנטגוניזם וחבל...)
    ובקשר לכתבה, האופנה תמיד תשתנה ותמיד נהיה בהלם מאיך שהסתובנו פעם. הפתרון היחיד הוא להתלבש לא לפי האופנה. בבגדים קלאסיים ולא משוגעים מידי. בגד אופנתי הופך להיות אאוט מהר מאד. עדיף ללבוש את הדברים הבנאליים והיפים...

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    רויטל היקרה, לא כולם גרים ליד רמת-גן כדי לקנות שם נעליים

    יעל, 26/08/06 21:43

    את כן, אני כן, אבל לא כולם.
    זה בהחלט יכלו לתרום אם תרשמי על החוויות שלך בלשון יחיד, כמו שהגיוני.
    וחוץ מיזה, רוב האנשים לא אוהבים את הבגדים שלהם מגיל צעיר, במיוחד אם הגיל הצעיר הזה היה בשנות השמונים, אז תרגישי טוב עם עצמך.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מקסים! אבל כל מי שיציץ באלבומי עברו, יתחלחל. חוק טבע שכזה. (ל''ת)

    דולצ'ה וגבנה, 25/08/06 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    עוד עשרים שנה...

    חני, 25/08/06 16:43

    נתחלחל מהתמונות שבהן נככב במכנסיים עם מתניים נמוכות שצמיגים רוטטים נשפכים מעליהם...
    ושהגומי של תחתוני המותג שלנו מוצג לראוה...
    ומנעלי הרפסודה שדישדשנו בהן...שלא לדבר על קרוקס!

    הגב לתגובה זו

    • צודקת (ל''ת)

      %, 28/08/06 18:08

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    כמה משלמים לתגובה חיובית (ל''ת)

    לרדודה, 25/08/06 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    היית באה אלי,

    אלונה בוחבוט, 25/08/06 06:44

    עושה לחך מהפך תדמיתי, כמו שעשיתי לטוקו.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    את פשוט נהדרת!!! :) (ל''ת)

    סיגלית, 25/08/06 06:43

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מה את רוצה להגי בזה?? (ל''ת)

    דתיה גאה!!!, 25/08/06 02:37

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לצערי, כמה שהיא צודקת

    מירית, 25/08/06 00:38

    כל בת עוברת את משברי הלבוש.
    לרוב דבר זה קורה מהסוציאליזציה שלנו עם קבוצת השוות... ומה שבאופנה, ולכן כל בת שתפתח את אלבום התמונות תרצה לגנוז לפחות 90% מהתמונות בהן היא מופיעה, אך זהו חלק מאוד נורמטיבי וברור שיהיה.
    ודבר נוסף, (זה גם משהו שקשור להיום) כאשר יש משהו באופנה, אז זהו הדבר היחידי שנמצא בשוק, ולצערינו נתחייב בסוף להתפשר גם על משהו שלא נראה לנו הבגד שאנו רוצות, והיום לצערנו האופנה מדרדרת ומה שבאופנה זה פתוח, שקוף, קצר וכיו''ב. והמעצבות הן עוד היחידות שקולעות לטעם שלנו ''הדתיות'' או יותר נכון- עונות על הצרכים שלנו.
    זו אולי כתבה רדודה ושטחית על פניה אך מעלה שאלות שכדאי לנו או לכל מי שמתעסק באופנה לשאול ולהגיע לפתרונות.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    רדוד,שטחי, (ל''ת)

    דתי לאומי, 24/08/06 21:53

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    טיפוח נשי

    שרית לוי, 24/08/06 20:55

    אישה צריכה להיות מטופחת.
    בשביל עצמה קודם כל.
    גם אני כשהייתי דתית פעם ,בהתחלה הייתי כפי תאורים אלו.
    אך במשך הזמן יותר ויותר טיפחתי את עצמי.
    אחד הדברים שאני מטפלת בהם חזק עתה בצורה טובה ,יסודית ועמוקה זה כל הנושא של טיפוח אישי.
    ואני רואה תוצאות מעולות.
    מגיע לי להיות מטופחת.
    מגיע לי להיות יפה.
    קודם כל בשביל עצמי.

    הגב לתגובה זו

    • כדאי לך גם

      יפית כהן, 25/08/06 13:31

      לרקוד.
      בטח זה יעשה לך טוב

      הגב לתגובה זו

      • ליפית -זה אני עושה תמיד

        שרית לוי, 25/08/06 15:14

        תמיד אני רוקדת.

        הגב לתגובה זו

    • אישה למען עצמה

      שרית לוי, 27/08/06 22:38

      אישה צריכה להיות יפה ומטופחת למען עצמה.קודם כל למען עצמה.
      וזה אחד הדברים שאני מטפלת בהם חזק עכשיו.
      זה כל הנושא של טיפוח.
      טיפוח למען עצמי קודם כל.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    כש ''טופר'' ו''ראש אינדיאני'', היו ג'וצי

    עבריינית תנועה, 24/08/06 20:22

    אז מה עוד היה....

    חצאיות בלון,
    גרביים תואמות חולצות
    חולצות טריקו עם אפליקציות כאשר המהדרות היו עושות אותן בעצמן!
    ריבוק (רבאק!!!!)
    כחול בעיניים
    נעלי סירה (שעשו קאמבק)
    שמלות עם קשירה מאחור
    שמלות חזיה-לחברות הנ''ל היו חצאיות שהיו מגיעות עד לחזה ומשם נשפכה חולצה. בשבת המהדרות היו לובשות חצאית שחורה של ''רא'' עם חולצה לבנה שנשפכת וגרך אגב יוצרת חזה יש מאין.
    שמלות פרחוניות ורודות מקסטרו
    ג'ינס 501 שנראה זוועה לכל פורקות העול שהיו מחליפות מחוץ לבית...
    חולצות טישרט של קרוקר
    חותלות
    ויילה להוסיף....כל הכבוד רויטל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    כמה נכון, כמה מצחיק...

    מ, 24/08/06 15:52

    וכמה בלתי אפשרי להסתכל על אלבומים שלנו מהעבר......
    העיקר שכולנו היינו באותה סירה מאותגרת אופנתית :-)


    האם התוספת של נעלי הקדס היא בזכותי? ;-)

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ומה עם שעון של boy-london (ל''ת)

    swotch, 24/08/06 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    יקרה שלי! בואי ל H&M !!! אין כמו H&M (ל''ת)

    בת הדודה, 24/08/06 14:04

    הגב לתגובה זו

    • מה זה H&M ? שמעתי על H&O זה אותו דבר? (ל''ת)

      אוליב ופופאיי, 24/08/06 21:26

      הגב לתגובה זו

      • H&M זו רשת אופנה מחו''ל אין קשר

        רחלי, 28/08/06 16:48

        אין קשר לH&O הישראלית.
        אני אישית נתקלתי בה באוסטריה הונגריה סלובקיה וצ'כיה.
        לא התלהבתי... לא מההיצע ולא מהמחירים למרות שבשוואה לרשתות ישראליות המחירים סבירים לגמרי.

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    מה זה אקססוריס? (ל''ת)

    ת, 24/08/06 13:30

    הגב לתגובה זו

    • אביזרים נלווים

      עידן, 24/08/06 14:59

      תיק,תכשיטים,עניבה וכו'.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אני מלוסטיג בערך בגיל של רויטל

    שלומית, 24/08/06 13:30

    והכתבה משעשעת אבל לא מדברת אלי אישית כי אצלנו התלבשו לגמרי אחרת, בסגנון אירופאי.
    מה שהכי משעשע זה שאני בטוחה שצחקתן עלינו החרדיות שמאופרות ולבושות כמו יעכנע לדעתכן, בעוד שנראתן בעצמכן כמו משהו הזוי לחלוטין.
    ועל זה נאמר...
    צוחק מי שצוחק אחרון (((-:

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מה עם החצאית טריקו שהסוף שלה תלתלים כאלה? או החצאית מבד ההפוכה?? (ל''ת)

    נוסטלגיה, 24/08/06 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    גדול!

    בוגרת שבט אחדות, 24/08/06 11:43

    ולחשוב שבאמת האמנו שאנחנו מ-גניבות... נראה לכם שגם חילונים משבט צופי תל אביב יזדהו עם הדברים האמורים??

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מ-ע-ו-ל-ה

    yaelma2, 24/08/06 11:13

    אהבתי. יפה מאד.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ברוך...שלא עשני אשה (ל''ת)

    רחל, 24/08/06 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    פשוט מעולה! (ל''ת)

    זה היה בדיוק, 24/08/06 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ממש ברוח היהדות - בנות חשופות מרפקים

    נתי, 24/08/06 08:04

    תקראו לזה בשם אחר, מלבד היהדות

    הגב לתגובה זו

    • יאללה נתי לך תשרוף מכון ליווי (ל''ת)

      מריה צוייגון, 24/08/06 21:39

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    ועוד...

    מזל, 24/08/06 02:20

    ןמה עם החצאית מעל המכנסיים, והחולצות הלבנות משוק הפשפשים, והפדלפון? וגיהוץ הג'ינס מתחת למיטה, ומכנסי הגברדין,

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כיף של טור- החזרת אותי שנים אחורה

    נוסטלגית, 24/08/06 01:54

    רויטל, איזה כיף לקרוא את הטור שלך.
    ואיך שאנחנו שוכחים את כל הדברים ופתאום את באה ומעלה אותם מחדש. להסתכל אחורה על זה- פשוט מצחיק. יש לי עוד המון דוגמאות. וגם אין לי ספק שעוד כמה שנים אסתכל על היום ואתהה- ''מה חשבתי?''
    אבל זה הכיף שבדבר, לדעת לצחוק על זה. בסה''כ זו אופנה משתנה, ואם אופנת שנות השמונים הייתה ממשיכה, עד היום היינו בטוחות שאנחנו נראות מדהים. ואולי זה גם היה נכון.

    ולכל אלו שמבקרים את החרדיות ואת המתנחלות וכו' וכו'... שכחתם שיש ויש. יש כל כך הרבה תת-מגזרים, וסוגים שונים של אנשים. ובלי קשר לקבוצת השתייכות יש גם עניין של טעם אישי, ומה לעשות יש בנות שפשוט לא קולטות שהן נראות נורא, אבל מה זה משנה, טוב להן? אז סבבה. הן יתעמתו עם המציאות בעוד מספר שנים.
    ויש חרדיות שמתלבשות יפה, ויש שמתלבשות גס, ויש פשוט וישן, ויש רגיל. ואם אתן רוצות לחסוך אני ממליצה להסתובב ברבי עקיבא בבני-ברק ולחפש טוב- יש אחלה מציאות! ולא עוד אותה חולצה או חצאית שנמאסה מזארה.

    אם יש משהו אחד שאני בטוחה שדרוש תיקון דחוף- הגברים. איך זה שהרוב המוחץ לא מבין אפילו מעט בהתאמה ולבוש. אולי איזה בגד חגיגי קצת יותר לחתונה, או טי-שרט אופנתי לשם שינוי. וכל כך קשה לקחת אתכם לקניות ואז לגרום לכם לקנות... מה עושים?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כתבה מעולה!! שיחקת אותה רויטל !!! (ל''ת)

    דביר, 24/08/06 01:44

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    האמת? צחקתי. איך נראנו פעם? (ל''ת)

    בת משנקר, 24/08/06 01:36

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    רויטל את פשוט ענקית

    שולמית, 24/08/06 01:19

    איזה תיאור קולע, מדוייק ובעיקר קורע מצחוק. ישבתי לבדי ופרצתי בצחוק גדול (כמו תמיד כשאני קוראת את טורך). את מעולה ותודה על רגעים יפים

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אני דווקא נהנתי בשוק. למרות הצפיפות

    איה, 24/08/06 00:44

    וכל הדוסיות מכל הכיוונים. לטעמי היה מקסים. חם- אבל מקסים.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    רק רציתי לשאול:את לא יושבת ליד חייל?

    חוביזה הדרומית, 24/08/06 00:25

    שהוא לא ירייר עליך? וכי למה? למה שהוא ירייר עלייך? כאילו- ל מ ה ?. למה את פוגעת בחייל? מי את בכלל?

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    רמתך נשארה כמו בשבת אירגון גם אז ברברת (ל''ת)

    חבריה ב, 24/08/06 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נתקפתי עוויתות צחוק

    בונית, 24/08/06 00:00

    וכמעט שמתתי מאחת ההשתנקויות.

    מנגבת את הדמעות. זה היה מצחיק לאלללללללללה.
    ומדויק להפליא (במיוחד התיכון)

    אצלנו הייתה גם תופעת חצאיות הבלון והחצאיות של פלפל.

    הגב לתגובה זו

    • יו גם אני (ל''ת)

      בישביש, 24/08/06 21:39

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    תעשי הכל, רק לא לשבת ליד חייל?

    חביבה החביבה, 23/08/06 23:33

    ליד חייל? אני קוראת נכון? אין לך טיפה בושה?.......???????????????..

    הגב לתגובה זו

    • גם לי הפריעה ההתיחסות לחייל (ל''ת)

      ליני, 24/08/06 03:25

      הגב לתגובה זו

      • היא בסך כל נתנה דוגמא

        תירגעו, 24/08/06 15:10

        כי בדרך כלל חיילים על אוטובוסים או על רכבות הם עייפים וישנים, וש חלק שגם מרירים, מה לעשות, לא כולם מושלמים!

        הגב לתגובה זו

    • אין סליחה לחיילי צבא הגירוש

      לא נשכח, 24/08/06 21:40

      אני אמרתי לארבעת בני שאם מישהו מהם יעז להתגייס לצבא הגירוש לקרבי הוא יוכל לחפש לו בית אחר לגור בו

      הגב לתגובה זו

      • יאללללהה!! מה הקשר????למה להכניס אוירה כבדה?????

        אני, 24/08/06 23:11

        זה לא קשור לכל מקום....

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    מעולה

    רחלי, 23/08/06 23:19

    אהבתי את החלק של האיפור.
    הרבה שנים לקח לי להשתחרר מהעיפרון בצבע חום(!) שהיתי שמהמתחת לעין וחושבת שאני מה זה נועזת

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לא רק בנות

    david sason, 23/08/06 23:10

    היו גם גברים דתיים בשוק המעצבים למרות שרובם התנדנדו לצד האישה ושאלו את עצמם,מה לעזעזל אני עושה כאן? .לידיעתך רויטל הגברים מתעדכנים ומתחילים לקנות פה ושם מעצבים הבעיה היא בבנות שרואות בנים אלה כקצת פחות גבריים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בשם החיילים. אל תשבי לידי

    חברה של חייל, 23/08/06 23:07

    ונדמה לי שרק לפני שבוע החיילים היו כל כך חשובים וכל כך לוחמים,
    פתאום הם מגעילים אותך באוטובוס? לא נאה לך לשבת לידם?. אל תשבי ליד אף חייל שחוזר הביתה אחרי 30 יום- אף פעם. בטח לא אם הוא החבר האהוב שלי.

    הגב לתגובה זו

    • נו, באמת, גם בעלה היה חייל

      סף רגישות, 24/08/06 18:48

      לא צריך לרוץ ולהיעלב.
      היא בסך הכל אמרה שהיא חרדה למרחב הפרטי שלה, ולא נעים לה כשאדם זר (גם אם הוא חייל!!!!) ישן ונמרח עליה. ולכן היא אפילו העדיפה לשבת ליד פח האשפה.
      בתור חייל: לא נעלבתי.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    ברוח הנוסטלגיה נזכיר גם את חצאיות הביז'ה

    רחלי, 23/08/06 22:31

    שהיום עושים איתן ספונג'ה. מי שבני ברקית בטח תזכור את החנויות ''שושנה ו''106'' ואבוי- ''דאון טאון''- היו לי מלא חולצות שלהם...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    פשוט כתבה מעולה ומדוייקת!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כמה צחקתי, 23/08/06 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מכנסים לשון זכר

    אליעזר, 23/08/06 21:09

    מכנסים שחורים או כחולים.

    הגב לתגובה זו

    • נכון. גם לי זה הפריע. (ל''ת)

      נתיבה בן יהודה, 24/08/06 11:46

      הגב לתגובה זו

    • זה מכנסים של בנות (ל''ת)

      dc, 24/08/06 13:31

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    זה לא ''שלגיה''

    קונדוליסה, 23/08/06 21:07

    ויטלזון לחנות הנעליים לא קראו ''שלגיה'' אלא ''במבינו'' אני רואה שהגיל נותן בך את אותותיו.......
    והזכרון כבר לא כמו שהיה!

    הגב לתגובה זו

    • לא זה ולא זה

      ענת, 23/08/06 21:29

      זו לא שלגיה ולא במבינו אלא החנות כפה אדומה בביאליק ר''ג

      הגב לתגובה זו

      • זה שלג ברח' ירושלים בבני ברק!! (ל''ת)

        חני, 24/08/06 01:03

        הגב לתגובה זו

        • אבל שלג זו חנות בגדים, לא נעליים!! (ל''ת)

          מאי הקטנה, 24/08/06 11:48

          הגב לתגובה זו

  • 39.

    איזה כיף להיות בן (ל''ת)

    הובס, 23/08/06 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יונתן קדחת איכה (ל''ת)

    יונתן קדחת איכה, 23/08/06 20:00

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מעניין מה תכתבי עוד עשרים שנה...

    שרי, 23/08/06 19:50

    כי לפי מה שאני רואה באוטובוס, הבנות המזרוחניקיות לא התקדמו הרבה בנושא עיצוב ואפנה.

    הגב לתגובה זו

    • רח' ר' עקיבא, לא ממש מציאה גדולה...

      דינדוש, 23/08/06 22:06

      החנויות שם מתחלקות לסגנון יכנע או סגנון הנצנץ המבחיל...
      מה שבטוח זה לא השדרה החמישית במנהטן....
      ותאמיני לי שכל פעם אני מנסה שם מחדש, כי המחירים באמת שווים אצלכם...

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כתיבה כ''כ מדוייקת ומשעשעת! כל הכבוד! (ל''ת)

    אפרת, 23/08/06 19:49

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גדול גדול גדול

    ציפי, 23/08/06 19:31

    כל כך נכון!
    הי, והחצאיות עם הגומי למטה, שהיה אפשר להפוך חמכנסים אם משנים את כיפתור הכפתורים! עכשיו הגומי למטה חזר לאופנה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    עדיין יש לורד קיטש!

    גילה, 23/08/06 19:30

    החנות חיה ובועטת-וחוץ מחולצות אין שם מה לקנות

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אותי כמעט צלבו בכפר פינס בגלל ד'ר מרטינס

    ר, 23/08/06 19:15

    טענו שזה בוטה מידי...
    מאז אני טוענת שאני הבאתי לארץ את המרטינס מלונדון ראשונה כי עשיתי להם שוק ואחרי שנתיים אפילו הדוסיות של המחזור הלכו עם זה....

    הגב לתגובה זו

    • אותי כמעט צלבו בירושלים (ל''ת)

      ישוע בן מריה, 24/08/06 21:41

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    סגנון הלבוש שאת מתארת הוא כ''כ צפונבוני ויאפי... ממש לא אופייני

    אסנת, 23/08/06 18:50

    לבנות הדתיות מאותה תקופה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ומה השתנה?

    חרדית, 23/08/06 18:07

    תסתכלי בבקשה על הבנות הדתיות לאומיות איך הן מופיעות בחתונות עם חצאיות סמרטוט ותרמילים על הגב
    אולי באמת תסבירו לי פעם את הענין עם התרמיל
    פשוט זוועה
    כדאי שתלמדו מהחרדיות איך להתלבש ולהתאפר

    הגב לתגובה זו

    • תעוררי, את חיה בסרט.

      דינדוש, 23/08/06 22:15

      החרדיות וביחוד הרווקות נראות מזעזע, בלי טעם ובלי ריח... ואני אפילו לא מתחילה לדבר על תופעת נשות החלוקים ברחובות בני ברק....
      מי שמכתיב את סגנון האופנה בארץ זה ממש לא המגזר החרדי וכנראה יש סיבה טובה לכך....

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מזל שאני למדתי בלוסטיג

    נעמה, 23/08/06 18:03

    מאז ועד היום הבנות מבני עקיבא נראו לי ולחברותי לבושות זוועה
    ולא נעים להגיד, גם היום לא ברור לי איך הן מעיזות לדבר על הפאות שלנו ולהשמיץ את האיפור שלנו לפני שהן מטפלות בסמרטוטים שיש להן על הראש ובחצאיות המרושלות שלהן

    הכי מחריד המכנסיים שהן לובשות מתחת לסרפנים בחתונות ועוד חושבות שהן מה זה מיוחדות
    אבוי... אין לכן מושג איך שאתן נראות... כמו חבורה פרובנציאלית שהגיעה מהכפרים בערבות פולניה...

    נו טוב בטח יקח לכן עוד עשר שנים לגלות שזה אסון

    הגב לתגובה זו

    • לא, אתן נראות נהדר באפור עכבר

      דוס, 23/08/06 20:47

      ובכחול של סבתא בעיילע.

      הגב לתגובה זו

      • מהתגובות מבצבצת הקנאה

        נעמה, 24/08/06 13:21

        רויטל לפחות יודעת לצחוק על עצמה, אבל כנראה שרובכם יודעים רק לשנוא חרדים .
        קבלו או תדחו, האמת היא שרוב הבנות המזרוחניקיות לבושות זוועה ומרושל ומאד לא שיקי.
        תגידו צנוע, אני לא מתווכחת אבל אם אנחנו מדברים על אפנה וסטייל אז יש על הצעירות החרדיות.

        הגב לתגובה זו

        • אם לקחת בגדים של חילוניות ולסגור אותם עם ליבית

          רויטל, 25/08/06 01:59

          ושרוולים ופתיחת מכפלות או הוספת בד נקרא שיק אז יופי לך בסרט המגוחך שנקרא חייך. או לחלופין בגדים מבד קשה חסרי צורה על מנת להסתיר כל קימור שהוא, ותמיד בשחור או כחול. ואם כל אלו לא נכונים לגבייך - -אז את כנראה פאיניקית. נו, למה לא אמרת קודם? סתם פרחה שמתיימרת להיות דתיה, את לא חרדית ולא כלום , סתם בכאילו, עם המיני והחצאית שמתפוצצת על התחת, שמענו עליכן, אוהבות החיים הטובים... בדיחה.

          הגב לתגובה זו

    • מה עם צניעות, שמעת על זה?

      משה, 23/08/06 22:19

      עם פיאה בלונדינית ואיפור כבד אתן מושכות מבטים מגברים.

      הגב לתגובה זו

    • ב'אנה את צבועה ושרוטה עמוק

      רויטל, 24/08/06 01:19

      פאה? שיער של מישהי אחרת.
      בגדים ארוכים באמצע המדבר הלבנטיני? (את יודעת מה פירוש, כן?)
      - -גלותיות מערבות פולניה / רוסיה / הונגריה - את בטוח הונגריה נכון?
      עלובה קרתנית ואומללה. העיקר - כשאת הולכת לבי''כ ביו''כ - -זה רק כדי להסתכל על בגדי הנשים האחרות נכון? תודי ממי תודי. היית מתה לצאת מב''ב.

      הגב לתגובה זו

    • גם אופנה היא עניין של גאוגרפיה,ומה שאופנתי בחברה אחת,לאו דווקא יפה (ל''ת)

      בחברה אחרת, 24/08/06 13:37

      הגב לתגובה זו

    • לא כל השחור שחור הוא

      הרבנית מצגר, 28/08/06 23:26

      בת לוסטיג היקרה, את החתונות של בנות מינכן קל לזהות על פי הצבע השחור. הגיוון נע בין שחור בוהק, שחור תחרה, או שחור עמוק. אם לא הייתי יודעת טוב יותר הייתי חושבת שאני מבלה בחלום מעולם האופל - או הלוויה קתולית רחמנא ניצלן. אצליכן אין אפנה יש צו. מברכת אותך ביום כתום, ורוד או אדום (שוב רחמנא ניצלן).

      צבעונית

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    את גדולה!! גם אצל החילוניים זה היה ככה בדיוק

    מאיה, 23/08/06 17:58

    רק שאצלנו במקום החצאית זה היה ג'נס ליוויס 501 שמעולם לא החמיא לאפאחת!!! את פשוט מעולה הרגת אותי עם ה'קליאו' באמת כולנו השתמשנו עם זה!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה עם הסוודר האפור של גרניט? (ל''ת)

    ק', 23/08/06 17:37

    הגב לתגובה זו

    • יצא לפנסיה וטוב שכך... (ל''ת)

      ג', 24/08/06 16:05

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    ''בשבת דפקנו חצאית...'' ראבק איזו שפה יש לך... (ל''ת)

    עו''ד טיטולי, 23/08/06 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    על זכר נקבה ומה שביניהם

    עברית קשה שפה, 23/08/06 17:06

    מכנסיים כחולים או שחורים, ולא כחולות או שחורות. מתי כבר תפסיקו לטעות? עכשיו רק נותר לי לתהות עם עצמי, האם שוב תסתפקו בתיקון ואת התגובה תשאירו בחוץ?

    הגב לתגובה זו

    • חתיכת קוץ בתחת

      מסמר בארון, 23/08/06 17:40

      כתבה מצחיקה עד דמעות, אבחנות מדוייקות ומכנסיים שחורות

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה זה השקית עם הסבון???? (ל''ת)

    הצילו! הסבר, 23/08/06 16:39

    הגב לתגובה זו

    • זו סריטה עמוקה... שקית אוכל עם סבון שמשפשפים ומשפשפים..

      אני, 23/08/06 21:44

      ובסוף יוצא סבון נוזלי בתוך שקית אוכל!! להיט שתפס הרבה זמן מזמננו היקר...

      הגב לתגובה זו

      • אבל מה המטרה? למה צריך סבון נוזלי???

        דימי, 24/08/06 00:14

        לתשובה אודה

        הגב לתגובה זו

        • סתם משחקים עם זה, זה נעים כזה, אני יודעת

          מסבירה, 24/08/06 12:57

          שגעונות שהיו לנו פעם......

          הגב לתגובה זו

        • זה היה מעין ריפוי בעיסוק.הקצף היה מרגיע וריחני. (ל''ת)

          אחת אחרת, 24/08/06 13:39

          הגב לתגובה זו

        • נסיון להסבר:

          מישהי, 24/08/06 13:52

          זו היתה שקית נעימה למגע (רכה כזו) ובתוכה נוזל סבון שאולי הריח שלו יוצא קצת החוצה-סתם למשחק... אם הבנתי נכון-זה היה נפוץ באמת אצלנו בסניף...=)

          הגב לתגובה זו

    • גם אני לא הבנתי (ל''ת)

      מצטרף לשאלה, 23/08/06 22:18

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    שופכת .. כמה נכון..

    צנועה וחסודה, 23/08/06 16:33

    תמיד שאני מסתכלת בתומונות, אני תוהה, איך יצאנו כך מהבית?איך באמת חשבנו שזה יפה???וחשבנו שזה יפה ,את זה אני זוכרת. מזעזע...

    הגב לתגובה זו

    • שמרי את התמונות של עכשיו בשביל עוד עשרים שנה (ל''ת)

      מרים, 23/08/06 17:41

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מה זה השקית עם הסבון?

    אני, 23/08/06 14:52

    לא זוכרת משהו כזה

    הגב לתגובה זו

    • להלן תזכורת, מקווה שיעזור

      עדי, 23/08/06 19:28

      הכוונה היא לשקיות פלסטיק שקופות שהיינו ממלאות את חלקן התחתון בסבון נוזלי בצבע ירוק או ורוד או מה שיש, ואז קושרות ככה שלא יישאר שום אוויר אלא רק סבון, ומשחקות עם זה בין הידיים, לשות את זה ועושות כל מיני צורות, כמו ריפוי בעיסוק.

      הגב לתגובה זו

      • ליתר דיוק

        אם כבר מדייקים, 25/08/06 00:00

        לא היו שמים סבון נוזלי, אלא קשה.
        והאתגר היה ללוש טוב טוב עד שהוא מגיע למצב צבירה כמעט נוזלי, הכי נעים בעולם

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    ענק.. מוקדש לבנות עקיבא לדורותיהן

    נהניתי, 23/08/06 14:47

    ואגב
    אם כבר הר-שפי
    למה לא הזכרת את סוגיית הצמה????

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ויטלזון: המכה הגדולה היא לא המלבושים אלא כיסויי הראש

    חמותי הצולעת, 23/08/06 14:46

    בסוגיה האופנתית הסבוכה הזאת אין לך ניסיון.
    אולי תכתבי על זה טור

    הגב לתגובה זו

    • כובע רכלניות תקני

      פשוט שריונר, 23/08/06 15:56

      עשוי מרשת הסוואה חש''ן מהסוג שהיה חסר לחיילים בלבנון.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הצרה הגדולה במגזר הדתי היא התחרות

    שומר נפשו, 23/08/06 14:45

    יש לנו ביישוב תצוגת אופנה כל שבת בבית הכנסת, כל אחת מודדת את השניה והשאלה 'איפה קנית' או 'של מי החצאית?' תמיד מהדהדת.
    כדאי לאמץ קצת הצנע לכת גם בעניין הזה, להפסיק להתלבש אצל מעצבות, להפסיק להתחרות כל הזמן בנושא החיצוני.

    הגב לתגובה זו

    • זה בגלל תהליך ההתחרדות, הדוסיות חיות על זה,

      מאיה, 23/08/06 17:42

      מה יש להן עוד?

      הגב לתגובה זו

    • תהיה גבר ותשתוק. (ל''ת)

      :), 24/08/06 13:40

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    נעלי ד''ר מרטינס

    רק אדומות, 23/08/06 14:43

    לי היו תמיד רק חיקויים גם של קדס, גם של ד''ר מרטינס. לא אשכח איך פעם נפתחו לי הסוליות והלכתי כמו אווזה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    באולפנת עפרה החצאית-מכנס של אריסטושמט הייתה להיט היסטרי

    תגלית, 23/08/06 14:42

    חשבנו שאנחנו מה זה פורקות עול...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מעלה גירה... מאיפה הוצאת את החצאית עם הכפתורים לכל האורך?

    עילית, 23/08/06 14:42

    היה לזה גם וריאציה מאוחרת:
    ריצ'רץ' לכל האורך!
    המופקרות פתחו את הריצ'רץ' עד הברכיים רחמנא ליצלן

    הגב לתגובה זו

    • לא מדויק

      מאי הקטנה, 24/08/06 11:59

      החצאית היתה כל כך צרה, שאחרי צעד אחד כל הריצ'רץ' היה נפתח.

      הגב לתגובה זו

      • מאי- אין עליך

        רוני, 27/08/06 15:47

        זה קרה לי פעם באמצע משחק ארבע נעליים בסניף. מזל שהבית שלי היה קרוב

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    כנראה שרק דתיות יודעות להעריך מעצבים, או שרק להן יש כסף (ל''ת)

    מושחתות נמאסתן, 23/08/06 14:40

    הגב לתגובה זו

    • לא. פשוט רק אצל מעצבים אפשר למצוא בגדים צנועים (ל''ת)

      אחת, 23/08/06 17:44

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מותק, בשנות ה-80' אפחד לא היה נראה טוב! (ל''ת)

    ., 23/08/06 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ועוד אופנה נשכחת: ללכת עם גומיית הבד של השיער על היד (ל''ת)

    שיא הקוליות, 23/08/06 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מישהי זוכרת את חצאית ''פלפל''?

    ברווזונת העיר, 23/08/06 14:39

    גומי רחב צמוד באזור המותניים
    ומשם בד מבריק (סאטן?) תפור בכיווצים, באורך מקסי...
    היו עם שסע בצדדים ובלי שסע.

    היינו הולכות עם כאלה בעיקר בצבע ''ירוק-בקבוק'' ו''סגול-חציל,'' שני צבעים שנכחדו מעולם המושגים...

    הגב לתגובה זו

    • זה חצאית ''פיפל'' (ל''ת)

      נעמה, 23/08/06 15:34

      הגב לתגובה זו

    • אחח... חצאיות הפלפל... הייתה לי חצאית מכל צבע... (ל''ת)

      דתיה, 23/08/06 16:05

      הגב לתגובה זו

    • אויייש!!!הזכרת לי נשכחות... מזעזע!!!! (ל''ת)

      פלפלית, 23/08/06 16:17

      הגב לתגובה זו

    • וחצאית הודית?

      היתה תקופה, 23/08/06 18:58

      והחצאית מהבד הלא ברור עם הפרנזלים בסוף? ונעלי מגון וגופיית סבא מפלנל בחורף ומעליה ברישול חולצה משובצת מפלנל?

      הגב לתגובה זו

    • איך אני זוכרת שהייתי הולכת לבני עקיבא עם חצאית פיפל כחולה עם גומי

      נעה, 24/08/06 01:06

      כיווצים כזה למעלה, וחולצה לבנה בתוך החצאית, וחשבתי שזה מהמםםםםםם!!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בנות,תפנימו:לא אכפת לנו מה אתן לובשות.אנחנו פשוט מעדיפים אתכן בלי.. (ל''ת)

    גבר, 23/08/06 14:39

    הגב לתגובה זו

    • סוטה

      אור, 03/10/06 16:08

      זה שיחת נשים מה אתה דוחף ת'אף?

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    וואלה!! נעלי הקדס הלבנות! איך הזכרת לי אותן...

    ימים עברו, 23/08/06 14:37

    המהדרות היו שמות בקדס לבנות שרוכים שחורים או אדומים
    מושחלים בחורי-השרוך כלפי פנימה (בלי קשירה)

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא יודע איזה בנים את מכירה...אבל-

    הכנעני, 23/08/06 14:30

    בחיים לא הלכנו כמו שאת מתארת ולא יודע מי כן הלך .
    תנחומי על האופנה אצלכם ב''ה יצאת מזה

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא ראית את התל אביביות, כי אנחנו יודעות לבוא בשבת, כשאתן לא שם... (ל''ת)

    אבל אין ספק שאת, 23/08/06 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    good to have u back...

    בבלית, 23/08/06 14:15

    טור קורע!! שמחה לראות שהתגברת על טראומת המלחמה וחזרת להצחיק אותנו :)

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מעולה!!

    שירה, 23/08/06 14:07

    פשוט מציף בנוסטלגיה משעשעת..
    אחלה טור!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    החצאיות של הבנות היום

    משה כטב''מי, 23/08/06 14:03

    מזכירות לי את התחתונים של סופרמן. גם הוא לבש אותם על המכנסיים.



    הגב לתגובה זו

    • נכון!!

      רינת, 23/08/06 14:22

      קטע גדול!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מעולה! כמה צחקתי! כמה זכרונות! (ל''ת)

    דתיה, 23/08/06 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שמיים בקשו רחמים...

    הקרציה, 23/08/06 14:01

    אני מסתכלת על הילדים היום (גם על הדתיים) ויש בלבי כל כך הרבה רחמים, הילדות שלנו הייתה כל כך תמימה וילדותית, לא התעסקנו מבוקר ועד ערב בבגדים ומותגים...נכון אם משווים לתמונות הם נראים הרבה יותר טוב ממה שאנחנו נראינו, אבל טוב זה עניין יחסי, פעם היה הרבה יותר פשוט וקל להראות טוב!!!!!! היום אם אין לך כסף אתה פשוט מסכן....
    (אני יודעת שאני קרציה, אבל העברית שלך בד''כ נחמדת, לא מתאים לך לכתוב מכנסיים שחורות....לטיפולך הדחוף!!!)

    הגב לתגובה זו

    • יש בדברייך מן האמת (ל''ת)

      בונית, 24/08/06 00:04

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אכן תמונות קשות

    נעמה, 23/08/06 13:59

    יש לי חברה שעוד שומרת את המשקפיים עם המסגרת הורודה הענקית, שהיו כה אופנתיות בכיתה ו', רק כדי להרגיש כמה היא יפה ואופנתית עכשיו ממרום 25 שנותיה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חבל על הכישרון שלך רויטל

    שלומית, 23/08/06 13:53

    בתקופת המלחמה נוכחתי לראשונה שיש לך כישרון אמיתי לכתוב יפה ומרגש ולא רק ציני וסרקסטי. חבל שאת מבזבזת את כישרונך הרב על כתבות כל כך שטחיות ומשמיצות כמו הכתבה הנ''ל וזה נוגע גם לעורכי האתר- תעלו קצת את הרמה! יש דברים הרבה יותר מעניינים ומרגשם לעסוק בהם !

    הגב לתגובה זו

    • מה למשל? פרשת השבוע? (ל''ת)

      מאור הגולן, 23/08/06 14:21

      הגב לתגובה זו

    • לכי לקנות חוש הומור, ממורמרת (ל''ת)

      ר, 23/08/06 15:50

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ענק. פשוט ענק

    מיכל, 23/08/06 13:46

    תגידי לי, איך את זוכרת את כל האופנות הטראגיות האלה מפעם, ממש לפרטי פרטים?
    קרעת אותי עם השקית-סבוניה...

    רק לא הבנתי - מה זה חולצות אמריקאיות? התכוונת לחולצות הפלנל המשובצות?

    הגב לתגובה זו

    • חולצה אמריקאית = החלק הפנימי של החולצה בצבע אפור והשרוולים בורדו (ל''ת)

      המעצבת, 23/08/06 14:33

      הגב לתגובה זו

    • הסבר, מהי חולצה אמריקאית

      המעצבת, 23/08/06 14:36

      חולצה די סגורה, צווארון עגול, עשויה טריקו, שרוול שלושת-רבעי או ארוך.
      השוס הוא חברות, שהחולצה-גופא והשרוולים הם לא באותו צבע!
      נגיד חולצה שחורה, שרוולים אפור-בהיר או חולצה תכלת, שרוולים סגול-חציל.
      זה היה יופי של דבר, וסייע לבעלות חזות בינונית להיראות מוגדלות טבעית.

      הגב לתגובה זו

      • ולבעלות חזות גדולים

        גולי, 23/08/06 19:56

        להראות כמו הגרסא הדוסית לפמלה אנדרסון

        הגב לתגובה זו