• 78.

    אולמרט הגולן שלנו 39 שנה וישאר שלנו לעולם

    תכניס לך לראש, 22/08/06 08:16

    חיילים שילמו בחייהם במלחמת ששת הימים. כי הסורים נלחמו בנו כדי לכבוש את המדינה. להזכירך. במלחמת יום הכיפורים גם שילמנו מחיר יקר. אנחנו לא מחזירים יותר שטחים הסיפור נגמר. רק מים נותנים אם נשאר לנו. שתו רק מים אייבי נתן צדק רק מים.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    דיכטר והספינים של אדלר

    ברוך, 21/08/06 10:42

    הדיכטר הזה כבר מוותר
    על רמת-הגולן
    עם אלו הערכות של דיכטר
    לצאת למלחמה השערוריתית
    הם כאלו אז המדינה
    נמצאת בצרות גדולות

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    בנושא סוריה .התזה שאומרת .

    פקק תנועה, 21/08/06 08:27

    שטחים תמורת שלום .כבר לא עובדת היא פשוט פשטה את הרגל .ויש לעשות שלום אים סוריה .כשרמת הגולן נישארת. תחת שילטון ריבוני של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הזינוק היחידי הוא להפטר מכנופיית קדימה שהורסת ישראל! (ל''ת)

    קדימה הביתה!, 20/08/06 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    נראה לי שממשלת ישראל מחפשת לתפוס *טרמפ*

    פרעה, 20/08/06 22:59

    על חיילי המילואים הממורמרים מהניהול הכושל של המילחמה, בהענקת,
    .........תמלוגים........................

    ניסיון *סינוור*.....על המפלה הגדולה של הממשלה החובבנית.............????
    אני מקווה מאד שאף איש לא יסתוור *מהזרקורים* של ממשלת הנפל

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כן שיחות עם סוריה

    דוד, 20/08/06 20:07

    סוריה מאותת לנו אין ספור פעמים על רצונה לגיע לשלום איתנו וכי אצלה זו מגמה אסטרטגית. יש לנתק אותה מהשולש אשר צלעותיו הנותרות הן איראן וחיזבאללה. להזכירכם כי המשטר הסורי הינו משטר חילוני של מפלגת הבעט. סוריה נדחפה לברית המשולשת בשל בידודה הן מצד ישראל, ארה''ב ומדינות עדב.יש לנתק אותה מהברית המשולשת הזו. אך להסכם עם סוריה יש מחיר, החזרת הגולן.האם אנו מוכנים? או שמא רגלינו קרות?

    הגב לתגובה זו

    • אני בעד לזרז לך את הניתוח להשתלת מוח

      100% ציוני בדם, 20/08/06 21:09

      אתה זקוק לו דחוף!!!!!!!!
      האם אתה באמת חושב ומאמין שיכול להיות שלום עם מדינה כמו סוריה???
      שהיא בת בריתה של אירן
      ותומכת בגלוי נבסראלה

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    אולמרט- זנק הבייתה! (ל''ת)

    ועדת חקירה., 20/08/06 19:58

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    התלהמות לא תעזור

    דוד, 20/08/06 19:52

    די להתלהמות שאינה מובילה לשום מקום.יש לשאול שאלות פרקטיות באשר לאי מוכנות ואי כשרותו של הצבא, כגון:
    א.על סמך מה קצרו את גיל השירות

    של המילואים?
    ב.איך קיצצו באימון יחידות מילואים מובחרות?
    ג. למה רצו לסגור את פרוייקט המרכבה ?ד.ומה עם שעות אימון לטייסים ? אוי למדינה שנערי האוצר מנהלים אותה.
    האם שכחנו מי אחראי לכל אלה ?
    אז אני מזכיר: שרון, ביבי ומופז !!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    תמשיכו לשדר חולשה

    אילן, 20/08/06 19:32

    את סוריה צריך קודם להעניש על טילי הפאגר
    שהתפוצצו בחיפה הקריות ובכלל.
    סוריה ספקית הנשק והלוגיסטיקה נותנת מחסה
    לנסראללה ולגדולי אויבנו צריכה להענש קודם.
    המטח מעל הארמון של אסד לא מסר שום מסר.
    הפצצת המטכל הסורי תמסור מסר ותפתח את שולחן הדיונים.
    יש להתנות פירוק החיזבללה
    לפני כל דיבור עם הסורים.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אני בטוח שאולמרט עצמו לא הבין את המשפט שהוא אמר (ל''ת)

    איש יהיר וטיפש, 20/08/06 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    יש לי הרגשה

    עירית, 20/08/06 19:21

    שאלו שמזגזגים כל הזמן -פשוט לא מאוזנים בנפשם. חייבים להפיל את הממשלה האומללה הזו

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    חבלז

    אין נביא, 20/08/06 19:17

    תהיו מוכנים כמו ביום כיפורים...
    כמו במלחמה הנוכחית שטרם נדמה ועוד לא הוצבו מצבות החללים...
    תהיו תמיד מוכנים למלחמה הבאה, כי מילא יסבלו ממנה פשוטי העם בעוד אתם קברניטי הספינה השוקעת תמכרו ותפריטו את שאריות המדינה היהודית ותדאגו לתחת שלכם- ולחשבונות הבנק ולתיקי ההשקעות...
    כי מדינה המבוססת על מלחמה לא תתקיים - 2014 תאריך סגירת העסק.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    חבלז

    אין נביא, 20/08/06 19:16

    תהיו מוכנים כמו ביום כיפורים...
    כמו במלחמה הנוכחית שטרם נדמה ועוד לא הוצבו מצבות החללים...
    תהיו תמיד מוכנים למלחמה הבאה, כי מילא יסבלו ממנה פשוטי העם בעוד אתם קברניטי הספינה השוקעת תמכרו ותפריטו את שאריות המדינה היהודית ותדאגו לתחת שלכם- ולחשבונות הבנק ולתיקי ההשקעות...
    כי מדינה המבוססת על מלחמה לא תתקיים - 2014 תאריך סגירת העסק.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מתי בישראל תהיה דמוקרטיה בתקשורת?

    הכי חשוב, 20/08/06 19:00

    הרי דמוקרטיה פרושה הוא היכולות להשמיע דעות בחופשיות מימין ומשמאל,בישראל אין אפשרות שכזו הרי לימין אין כמעט שום יצוג ב 3 ערוצי הטלוויזיה והעיתונים,לדוגמה תוכנית כמו לונדון וקירשנבאום היחס שם הוא 10 אנשי שמאל מרואינים ןלאיזון איש ימין 1 ,בקיצור בלי דמוקרטיה בתקשורת,לעולם לא תהיה דמוקרטיה בישראל,ימנים רדו מהארץ

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    חייבים להפטר מהממשלה לפני הסיבוב

    נ, 20/08/06 18:57

    הבא! והוא בקרוב!!! מי יפיל את הממשלה לפני הסיבוב הבא?

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    35 תרשום את השם האמיתי שלך ד''ר אחמד - היסטוריון בגרוש ר''ע אהוד ברק (ל''ת)

    האמת, 20/08/06 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    The biggest mistake of all is Olmert (ל''ת)

    Avrum, 20/08/06 18:51

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אולמרט מנסה לקנות בכסף את המילואים

    אחד 1, 20/08/06 18:42

    כל התכניות להטבות למילואים באות כדי להשקיט אותם ולנסות למנוע מהם לצאת לרחובות.
    זו דרכו של מושחת לקנות בכסף אנשים שיכסו על שגיאותיו.
    מילואימניקס אל תיפלו בבור הזה. צאו לרחובות וכל העם אתכם ויהיה אתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    עליזלה,,,נו במת,,קחי את אודי הביתה כבר,,,או שהוא לא כייף לחיות אתו (ל''ת)

    ציפי,מש. החוץ, 20/08/06 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא צריך לקפוץ כל פעם שהסורים פותחים את הפה

    רן הופמן, 20/08/06 18:35

    קודם כל שפרץ יתעסק עם מה שהוא צריך. בטחון הוא לא מבין -אש שילך וילמד-חוץ הוא גם כנראה לא מבין.....
    את האמת אני לא יודע במה פרץ טוב...אה שכחתי לארגן ודי עובדים ואחר כך לשבות ולשתק את המדינה-שכחו כולם את גודל הנזקים שפרץ גרם למדינה ודוקא לא מזמן.
    לגבי הסורים -הם מצידי יכולים ללכת לקיבנימט. הגולן אינו חוזר אליהם נקודה.
    הסורים רק מוכיחים שהם מחרחי מלחמה הגדולים ביותר-ועכשיו לתת להם מדליה-הצחקתם.
    לכל הנאיבים שעדיין חיים -תתעוררו בבקשהחשבתי שלמדתם מהמלחמה עם הלחיזבללה אם מי יש לנו עסק. הסורים לא שונים מהם-ההבדל רק שסוריה מדינה ריבונית והחיזבללה עדיין לא.
    לכן לתת לסורים לחיות תחת תנאי החיים הקשים שלהם -וכלכלה על הפנים. מלחמה אחת איתם והרבה לא ישאר מהם.
    דמר אחד יש לומר לסורים: דברו ח ל ש

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    היה היו 3 טיפשים,אהוד אולמרט,עמיר פרץ, וציפי ליבני,=חכמי חלם (ל''ת)

    פלמחניק כועס, 20/08/06 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אינכם ראויים להוביל את העם הזה יותר (ל''ת)

    גלי, 20/08/06 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אלה שעשו הכל כדי לא לדבר עם פת''ח

    מירי, 20/08/06 18:27

    כדי לא לעזור לאבו מאזן הם יכולים להתפאר במעשי ידיהם - ולטפוח לעצמם על השכם על שהצליחו לחזק את כוחו של החמאס.
    אי העברת הכספים לחמאס, מחלישה את החברה הפלשתינאית החילונית וגורמת לחיזוק החמאס. מתי כבר יבינו את זה החכמים שלנו?
    אילו רק יכלו להתגבר על רגש הנקמה לפעול בשיקול דעת ולא מהבטן.
    ככל שהחיים מרים יותר וקשים יותר כך פונים האנשים לדת, לאופיום להמונים.
    רק את עצמנו אנחנו יכולים להאשים אם קרוב היום שבו כל הרצועה תהיה חמאס. - תרמנו לכך רבות.

    הגב לתגובה זו

    • יצאת מהאופנה מותק....

      NTHR, 20/08/06 19:59

      הדעות כמו שלך פשטו את הרגל מחמת חוסר הגיון כרוני ונדחפו למחסנים הכי עמוקים שיש.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    לך הביתה

    צפריר רונן, 20/08/06 18:15

    איזה ערך יש לנתוחים ולהצהרות של אהוד אולמרט.

    ראינו מה הוא שווה.

    לך הביתה ושחרר אותנו מעולך.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    למה להכנס

    למו''מ, 20/08/06 18:14

    אפשר ללמוד מחיזבאללה.
    ניתן להשיג את מטרותינו בסוריה בדרכים צבאיות.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אולמרט,קדימה הביתה!

    עודד ש., 20/08/06 18:14

    עם חלוץ פרץ ומופז

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אנשים צאו לרחובות לפני שנוכל אותה פעם שניה באותה שנה (ל''ת)

    רן, 20/08/06 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אולמרט לא מספיק לך אסון לבנון עכשיו אסון עם סוריה ? (ל''ת)

    רפי, 20/08/06 17:57

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    יש לי תמונות של ציפי ליבני- כנסו

    דורון, 20/08/06 17:48

    ס נ ס צ י ו נ י ו ת. שרת החוץ בפעולה. מדהים.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אף פעם לא לומדים???

    חזי, 20/08/06 17:46

    הסורים מסיעים לחזבאלה בכל דרך ונלחמים דרכו בישראל!!!לכן לפי מיטב ההגיון של ממשלת המחדל יש לתת לסוריה פרס ...להחזיר את הגולן וחוות שבעה(עד לכינרת-כך הם טוענים)...ואז כשהסורים ישבו שוב על הגולן וחזבאלה על הכנרת בטח יהיה שלום של אמיצים...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מי מה אנשים מתים וכבר הברברת-די (ל''ת)

    תגידו אתהשפוי, 20/08/06 17:46

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אולמרט... תזנק החוצה... ותחבור לבניך בחו''ל... עזוב אותנו במנוחה.

    צדק, 20/08/06 17:43

    הפקרתה את החטופים
    הפקרתה את אזרחי הצפון
    הפקרתה את חיילי צה''ל
    לך מכאן
    לך לבניך בחו''ל ועזוב אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    די!!! האיש הזה כל כך טיפש!!!

    אזרח מתוסכל, 20/08/06 17:41

    מה הקשר סוריה עכשיו?!
    טמבל, סיבכת אותנו מספיק עם השחצנות וחוסר הניסיון שלך. לך הביתה (לאחד מהם...) ותעזוב אותנו במנוחה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    צריך להגיד באופן ברור

    יאיר, 20/08/06 17:39

    לא ננהל מו''מ עם סוריה עד שלא תתנער מהטרור.
    וגם אז אין כוונה לוותר על הגולן.
    נ-ק-ו-ד-ה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    דחוף!!! לבנות בונקרים מול כל האויבים

    רן, 20/08/06 17:35

    הבונקרים יכולים להיות בכל גובה או עומק.
    צהל חייב להצטייד בטילים לטווחים שונים ולא להתבייש או להימנע מלהשתמש בהם כנגד כח אויב או אוכלוסיה. בדומה לשימוש של האוייב בטילים נגדנו.
    חיבים להתחזק נגד בני הבלייעל הנמצאים סביבנו.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ראש הממשלה אומר ש''אנחנו ערוכים לכל אפשרות ובכל חזית'' האמנם?

    אמירי, 20/08/06 17:33

    לחמתי ביום כיפור כקצין שריון.
    אני זוכר הרבה פשלות אבל לא כל כך הרבה ברמה הטקטית.
    ניכנסנו למלחמה בהפתעה גמורה והציוד בימחים היה במצב עלוב.
    למרות זאת התבצעו מהלכי לחימה שילמדו עוד שנים רבות.
    לעומת זאת במלחמה בלבנון ראינו את צה''ל ומפקדיו פועלים באופן תמוה ביותר.
    מכיוון ששני בני משרתים ביחידות קרביות כלוחמים ואני רוצה תשובות לכמה שאלות לפני שמתחיל הסיבוב השני.

    1. האם הקצונה הגבוהה של צה''ל שכחה את יתרונותיו של קרב ההתקדמות?
    (או שמא לא ידעה אותם? אולי היא אינה מכירה כלל את עקרונותיו?) האם היא ערה לכך שקרב זה נחשב לפחות מסוכן עבור הכח התוקף?
    2. מה ההגיון שעומד מאחורי ההחלטה להלחם בגרילה מחופר ומוסתר ע''י שליחת צוותים קטנים לאיזורים מיושבים וממולכדים כאשר יושב בהם אויב מאומן, מוכן, מבוצר וערני?
    3. מי עומד מאחורי התפיסה שכשקשה להתגבר על אויב בכפר מסוים יש לסגת ולנסות שנית למחרת, באותה שיטה, עם כח חדש אשר אינו מכיר את השטח אך לעומת זאת עומד להתקל באויב דרוך ומוכן שיודע כבר למי ומתי הוא מחכה.
    4. מדוע לא נוצל הכח הגדול שצה''ל גייס על מנת לבצע מספר רב של מאמצי התקפה מקבילים אשר בכל אחד מהם יש לצה''ל יתרון מספרי רב. זאת במקום לתת לאויב לבצע תיגבור כוחות בין גזרה לגזרה.
    5. למה החליטו לצמצם את אימוניו של כל צבא המילואים ללא ביצוע מיון פנימי (יחידות יותר מאומנות שיכולות להכנס ללחימה עם התארגנות מינימלית לעומת יחידות אחרות שיכנסו ללחימה לאחר ביצוע אימון מרוכז בן שבוע - שבועיים..)
    6. איך קרה שיחידות שאמורות להכנס ללחימה מיידית נשלחו להצטייד דווקא בימ''חים מרוקנים מציוד חיוני.
    7. האם יצא למפקדי צה''ל בסדיר ומילואים, מרמת מג''ד ומעלה, לבצע אימונים בקנה מידה מלא עם יחידותיהם? (כשכל החיילים רכובים על רכבים וחלק מהיחידות על כליהם היעודיים.) אם כן כמה אימונים כאלה ומתי בדיוק נעשו? כמה אימונים באש חיה וללא הדמיה?
    8. כשהתקבלה ההחלטה להטיל על חיל האויר את האחריות להצלחתו של צה''ל בהתמודדות הבאה האם נלקחה בחשבון האפשרות שצה''ל ידרש גם לתקוף ולהכנס לתוך שטח האויב (ע''פ אסטרטגיית ההגנה של מדינת ישראל ועקרונות הלחימה הבסיסיים של צה''ל)? ואם כן באיזה כוחות ואמצעים בדיוק הוא אמור לתקוף?
    9. בהנחה שהפיקוד העליון של צה''ל ידע שכוחות היבשה אינם מאומנים דיים האם הייתה תכנית אימון חפוז לכוחות אלה לקראת הכנסתם למלחמה ואם כן האם היא בוצעה?
    10. האם בוצע תרגול במתווה דומה במרחב פיקוד צפון זמן קצר לפני המלחמה ? במידה וכן מה היו תוצאותיו והאם הן נילקחו בחשבון בתהליך קבלת ההחלטות של הדרגים הצבאיים והדרג המדיני?
    11. בהנחה שבידי האויב יש רק טילי נ''ט ובורות יקוש ללחימה בשריון ועובדה זאת הייתה ידועה לאמ''ן מזמן, איזה הכנה בוצעה ברמה התורתית ובאימונים לקראת סוג לחימה זה? במידה ולא נעשתה הכנה כזאת מי קיבל את ההחלטה לוותר על כך?
    12. מדוע לא מופעלת הצנזורה הצבאית בכל מקרה שבו יש דיווחים על כוונותיו של צה''ל ועל סדר הכוחות שנמצא בכל אזור לחימה?
    13. מי היה אחראי לבחירה וחלוקתם של שיטחי הכינוס ליחידות ועל פי איזו אמות מידה הם ניבחרו?
    14. האם אמ''ן לקח בחשבון אפשרות של לחימה נגד החיזבאללה? אם כן מדוע לא היו אצל קציני המודיעין של יחידות המשנה תיקי מודיעין כולל תצ''אות מעודכנים של איזורי הלחימה?
    האם יתכן שצבא כל כך דגיטלי יכניס כוחות לשטח הלחימה ללא חלוקת גזרות אחריות וגזרות אש?
    15. האם לצירים העיקריים באיזור הלחימה היו מפקדים האחראים על התעבורה בהם? אם לא כיצד ניתן להעלות זאת על הדעת?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אולמרט הוא תוצר של מעצבי דעת קהל ארד אדלר אילה חסון כספית אברמוביץ (ל''ת)

    אולמרט כישלונר, 20/08/06 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    זוכים לפני''13'' שנה עזה ויריחו תחילה

    יהודה, 20/08/06 17:27

    תאכלו את הכובע

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולמרט, לך הביתה וקח איתך גם את פרץ וחלוץ. (ל''ת)

    אברהם, 20/08/06 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לחברי הכנסת יש בטן מלאה על תפקודו של אולמרט אבל חוששים לדבר (ל''ת)

    חבר כנסת מכהן, 20/08/06 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ארץ נהדרת-פרץ

    1 העם, 20/08/06 17:17

    מסתבר שבאמת הוא דומה לדמות המטומטת שעושים לו שם בתוכנית.
    אלוהים ישמור אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אמרנו לכם

    אלי, 20/08/06 17:16

    אמרנו לכם ההתנתקות תתפוץ לכם בפנים. צחקתם עלינו, לעגתם לנו, גרשתם אותנו מבתינו באכזריות ברוע באגרסביות. הפכתם אותנו לפלטים לחסרי בית וחסרי פרנסה.
    ואכן ההתנתקות מתפוצצת לכם בפנים.
    למלחמה הבאה תלכו אתם
    נמאס לנו להיות הפרירים שמתים כדי להציל אתכם מהמחדלים שאתם הכנסתם אותם אלינו.
    למלחמה על רצועת עזה, שתהיה קשה כמו המלחמה בלבנון. תשלחו את שחורי המדים, לא את בנינו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    דיסקין חכם מכין עצמו לוודת עזה הבאה (ל''ת)

    אמיר.ג, 20/08/06 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    למה לא צריך לזנק לשיחות שלום?

    דר' והיסטוריון, 20/08/06 17:14

    כנראה היו תמיד ממשלות ישראל מאוהבות בעצמן ובכח שיש להן עד כדי כך שלא היו מזנקות לשיחות שלום, להפך היה קל להן לזנק למלחמות מאשר לשלום! עדיין אין הסוויטש מוכן להפתח לשיחות שלום!
    עדיין האגו המלחמתי והתנשאותי מנופח מספיק בכדי לסרב לכל הצעה לשיחות שלום!
    וכי עדיין ממשלות ישראל הכובשות משחקות את תפקיד הכובש יותר טוב מאשר כל שלום בעולם!!
    וזה צריך לשלם כל ילד וכל אזרח ישראלי!

    הגב לתגובה זו

    • עם מי אתה רוצה לעשות שלום?

      ד''ר שקשוקה, 20/08/06 18:00

      תבין אדוני הד''ר וההיסטוריון,
      שלום עושים עם צד שני.
      הערובה לשלום היא כוחות חזקים הפועלים בשני הצדדים ומחזיקים אותו בתוקף.
      ממשלות ישראל והציבור הישראלי תמיד רצו ורוצים שלום.
      צריך להבטיח שיהיה צד שני שמסוגל לעשות שלום ובעיקר לקיים את ההסדר לאורך זמן.
      שלום לא עושים עם כנופיות שפועלות בסגנון של מאפיה, שלום לא עושים בלי גיבוי מעצמתי שדואג לשמירתו לאורך זמן.
      ההסכם עם מצרים בשנות ה-70 נוצר אחרי 4 מלחמות עם מצרים שבכולן ניצחנו.כמו גם, בגלל שמצרים (שבה היה קיים משטר חזק-שהוא גם כן חיוני לעשיית שלום)ביצעה תפנית אסטרטגית מן הגוש הסובייטי לגוש האמריקאי והסכם השלום עם ישראל היה חלק ממנו. כתוצאה מכך חומש הצבא המצרי בנשק אמריקאי ולא יצא עוד למלחמות בישראל - כפי שהיה עד אז עם נשק סובייטי.
      המצב האסטרטגי כיום עם סוריה והפלשתינאים שונה לגמרי.
      אז, על תכעס כל-כך על ממשלות ישראל - הבעיה נמצאת במקום אחר.

      הגב לתגובה זו

    • It takes two to Tango (ל''ת)

      דוד, 20/08/06 18:14

      הגב לתגובה זו

    • It takes two to Tango

      דוד, 20/08/06 18:24

      היסטוריון נכבד,

      האם ערבים כיבדו הסכמים שנחתמו עימם לאורך זמן? האם ההיסטוריה העקובה מדם של המוסלמים הינה צירוף מקרים או שמא תוצאה ישירה של תרבות וחינוך אפלים?

      זה נשמע טוב לומר שעדיף שלום על פני מלחמה. זה בערך כמו לומר שעדיף להיות בריא ועשיר מאשר להיות עני וחולה.

      אך האם שלום הוא אפשרות? האם לא הגיע הזמן שבו יפסיקו אנשי שמאל להציג את עצמם כשוחרי חופש בעוד האחרים מחרחרי מלחמות?

      אבהיר כאן: כולם רוצים שלום. השמאל והימין נבדלים אך ורק במידת התמימות שלהם, האמון בסיכויו של שלום ובמחיר שכל אחד מוכן לשלם.

      דוד

      הגב לתגובה זו

    • It Takes two to Tango (ל''ת)

      דוד, 20/08/06 18:36

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    חייבים מר אולמרט חייבים (ל''ת)

    עכשו ומיד, 20/08/06 17:10

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט ''ידענו על הסיוע של סוריה ואירן לחיזבאללה ועל היקפי אמצעי הלח

      ח.פ, 20/08/06 18:01

      ואלה המילים מפיו של ראש ממשלה אולמרט ..''ידענו'' וממשלת ישראל של שנת 000 2 לא דרשה ערבויות ביטחון לפני נסיגת צה''ל מלבנון..
      איך יתכן שהעלמנו עיין מכל אלפי הטילים שהוכנסו לשרות החיזבאללה בדרום לבנון?
      אהוד ברק רוצה לחזור ולהיות ראש ממשלה..הא..הא..
      אני בעד ומסיבה אחת, אני מאמין שהמערך יפסידו עשרות אלפי קולות..
      גנרל ברק בגד בעם ובביטחון עם ישראל, והוא, הוא רוצה לחזור לראשות ממשלה, אני יודע שלעם ישראל יש זיכרון טוב, הן על ברק, והן על ביבי..


      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מום עם סוריה

    פרדי, 20/08/06 17:04

    לסורים יש מום בכל מיקרה.
    לנו יש הגולן שהוא נשק אסטרטגי, ביום שתמסרו את הגולן, רצוי לשכב בתוך הקבר עד שיבואו לקבור אותנו.
    מי שלא מסוגל להבין זאת, אינו ראוי להיות מנהיג מינימלי בארץ מינימלי.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עוד ספין תקשורתי מבית מדרשם של אולמרט-אדלר?? (ל''ת)

    רמי, 20/08/06 17:03

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    עוד רעיון נפל של ציפי ליבני ????? (ל''ת)

    יואב, 20/08/06 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הפוליטיקאים מתחילים בכיסוי תחת (ל''ת)

    לוועדה הבאה, 20/08/06 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מדהים

    שירז, 20/08/06 16:55

    אני מסתכלת על התמונה של אולמרט וקוראת, וחושבת לעצמי,ריבונו של עולם אנחנו מדינה ללא מנהיגות. . התחושה שלי של עסק שהמנהל לא נמצא והעובדים מנהלים , בינתיים, עד שהמנהל יחזור.
    גם אתם מרגישים ככה?

    הגב לתגובה זו

    • את כל כך צודקת,אוי לנו עם ממשל כזה (ל''ת)

      אזרח מודאג מאד, 20/08/06 17:50

      הגב לתגובה זו

    • לשאלתך:

      מתוסכל, 20/08/06 19:22

      כן!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה קרה ציפי ליבני לוחצת לטייל בדמשק ?...או

    שמואל, 20/08/06 16:55

    אישתך והבת באמוק להסכם שלום ? תתייעץ עם יועצי התדמית - הם כבר ידריכו אותך מה לעשות .

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    קשה לי להאשים את פרץ, הוא אחרי הכל, סתם בובה

    אולמרט הביתה, 20/08/06 16:53

    האשמה היא במי שמינה אותו לתפקיד שר הביטחון בשביל רווח פוליטי למרות שהוא ידע שהוא מוגבל ודפוק.

    הגב לתגובה זו

    • כמה כואב שאתה צודק (ל''ת)

      מישהו, 20/08/06 17:52

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ''אולמרט ערוך לכול תרחיש'' חה חה חה ! (ל''ת)

    ש ה, 20/08/06 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    במקום לקטר כולם לעלות לירושלים לאלץ את שני השלומיאלים אולמרט ופרץ ל (ל''ת)

    אולמרט תתפטר, 20/08/06 16:51

    הגב לתגובה זו

    • ומי בדיוק יהיה במקומם ?????

      לדבר קל, 20/08/06 18:42

      את פרץ חיבים להחליף בשר ביטחון מקצועי !!!!

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    דיסקין מתחיל ''בכיסוי תחת'' אחר כך הוא יגיד הוועדה הבאה של עזה. (ל''ת)

    אני אמרתי, 20/08/06 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ''קדימה'' - יציאה מיו''ש תוביל לאסון

    רוחמה, 20/08/06 16:39

    אולי לאור המלחמה האחרונה והסקירות הנ''ל על המתרחש בעזה ולבנון יבינו ראשי ''קדימה'' וה''עבודה'' וכל מיני סופרים ואנשי רוח למינהם -שהברברת על ה''כיבוש'' והסדרים עם ה''קהיליה הבינלאומית'' ונסיגות חד צדדיות - צריכה להפסק?
    נסיגה מיו''ש בשנים הקרובות תביא שם ליצירת מציאות דומה ללבנון ולעזה, בסוף המעבריםבגבול עם ירדן יפרצו, כל המוסלמים הקיצוניים יזרמו לשם ללמד את הפלשתינאים לוחמת גרילה וטרור, שום הסדר לא יחזיק מים מול המציאות בשטח.
    הרי יהודה ושומרון יתמלאו בונקרים , רקטות וטילים וכל מרכז הארץ יהיה תחת איום ומתקפות שיהפכו את חיינו לבלתי נסבלים.
    מה שווים ההסכמים עם הפלשתינאים כבר למדנו, כמה אבו-מאזן ''חזק'' בשטח אנחנו יודעים וכיצד יפעל ה''חמאס'' גם כן ברור (ראו ''חיזבאללה'' כמודל פעולה)
    למנהיגי המערב שרוצים השקם וערב שניסוג מיהודה ושומרון בגלל אינטרסים מדיניים שלהם , צריך להשיב - שזו סכנה קיומית לישראל.
    אם שיראק, בלייר ואחרים רוצים לשכנע את ישראל להתקדם בתהליך המדיני - שיקחו קודם את רצועת עזה כפיילוט - ויסייעו שם לאבו-מאזן ואחרים להקים כוחות שיטור חזקים, להשתלט על השטח, לקדם את הכלכלה, לשנות את מערכת החינוך - אח''כ נדבר על המשך התהליך המדיני.
    אנו רואים את ה''אומץ'' הרב ו''ההצלחה'' של מדינות המערב בלבנון, בעיראק ועוד.
    אנו חיים כאן וצריכים לדאוג לקיומנו.
    2000 שנה לא היתה ליהודים מדינה, צריך לשמור עליה.
    את נושא זכויות האדם של ערביי יהודה ושומרון פתרו כבר במסגרת רשות פלשתינאית המעניקה להם את
    כל זכויות האזרח ואם ירדן או סעודיה כל-כך דואגות להם-שיתנו להם הן זכויות הצבעה לפרלמנטים שלהם - זו לא בעיה ישראלית.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת, צודקת, צודקת!!! (ל''ת)

      אמיר, 20/08/06 17:04

      הגב לתגובה זו

    • ממש אכפת להם. הם רובוטים שמתוכננים

      ם, 21/08/06 00:00

      למסור שטחים וכמה שיותר וזהו. זה מה שיש להם בראש. להשתנות הם לא ישתנו. זה כמו שתנסי לשכנע את ביילין שלא כדאי למסור שטחים. או את גדעון לוי. רוצה ממשלה שלא תמסור שטחים? חייבים להפיל את הממשלה כי הממשלה הזאת לא תשתנה! חבל על האנרגיה. צריך לרכז את האנרגיה בלמצוא דרגים להפיל את הממשלה וכמה שיותר מהר! חפני הסיבוב הבא

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    הכל היה בסדר עד שהתחילו לדבר על

    ד, 20/08/06 16:38

    לדבר איתם. עכשיו הם יתחילו לירות טילים ישירות מסוריה למדו מהחיזבאללה, כדי לקבל שטחים. כי יודעים שהממשלה פחדנים וירוצו למשא ומתן. תודה אולמרט ופרץ! מי רוצה לדבר איתם בכלל? כל דיבורים על אופציה של נסיגות - מביא למלחמה ואסונות. כך הרבי מילובביץ אמר וגך המציאות מוכיחה. רוצים עוד מלחמה? דברו עם הסורים!!! תנו להם פרס על התוקפנות שלהם! תנו להם תקווה שהטרור עובד! אין מה לדבר אפילו אם מסכימים לדבר הם ישר יחשבו שזה אומר שבסופו של דבר אם הם יפעילו עלינו מספיק לחץ (של טרור) אנו ניתן להם פרס.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צבא -וכלכלה נוסכא לנצחון

    משה, 20/08/06 16:36

    לי היה ברור כאשר צבא ענק צר על עזה ולא מצליח לטפל בכמה צינורות רכובים.המודעין היה צריך להבין שיש בעיה,וללמוד מכך הוא טעה.עלינו מיד לבנות ללא דחוי עוד 5 אוגדות מאומנות היטב שיודעות להפקיע מתחמים זה אפשרי באמונים ראו מוצבי תופיק ברמה.יש לכחת מעשריון את כול הכסף לטובת הענין הוא יהנה בעוד שנתים בחזרה כאשר נשוב לאיתננו.לא לשכוח את החלשים זריך חוסן ושויון כלכלי לתת לנכים הם לא קבלו עידכונים 5 שניםלתת לזקנים כן כך נלחם וננצח!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    למלחמה על גוש דן אני לא מתייצב

    אלי, 20/08/06 16:34

    אני גר בגבעתיים, בשבועיים הראשונים למלחמה ראיתי את בתי הקפה, המסעדות והמסיבות עד אור הבוקר שבלבנון נטווחים חיילים.
    אחר כך קראו לי לצו 8 וכמעט פרסמו את התמונה שלי בעיתון (עם מסגרת שחורה).
    כשחזרתי, אף אחד לא הבין על איזה מלחמה אני מדבר (תוכנית המציאות ששידרו בטלויזיה בחודש האחרון?), זאת הייתה האוירה.
    במלחמה הבאה על גוש דן אני ממליץ לשלוח את כל הנשים ששתו קפוצ'ינו בטיילת וצחקו כשבלבנון נהרגו 116 חיילים, את כל אנשי השמאל שהוציאו פטור ממילואים, את כל החרדים והערבים.
    אני כבר לא יהיה הפרייאר שלהם, את המלחמה הבאה אני אראה בטלויזיה מחו''ל ומצידי שהמדינה תיפול.
    אם אין שיויון בחברה עדיף שלא תהיה מדינה, לא יתכן שפוטרים מחובת מילואים נשים/ ערבים/ חרדים ושמאל קיצוני מפונק ואילו הגברים היהודים ממעמד הביניים נושאים בכל העול.

    הגב לתגובה זו

    • well said יפה אמרת

      גיא, 20/08/06 17:13

      אבל אני מבטיח שכשיגיעו הקטיושות לעזה ויפציצו את תל אביב , לא יזיז לי כהוא זה.מצטער תל אביבים אבל אתם בדרך להיות חלק נפרד מהמדינה הזו ואתם יצרתם את הניכור הזה.אל תדאגו לארח פליטים אני אארח שיישנו אפילו במיטתי.

      הגב לתגובה זו

    • אלי אחי:

      דני, 20/08/06 17:14

      אני מבין אותך באלף אחוז! הרבה פעמים הרגשתי בדיוק, אבל בדיוק כמוך, ואמרתי כמעט את אותן המילים. אבל: א. הטיפוסים האלה מתל-אביב כבר היו כאן במלחמת העצמאות! כשעולים חדשים נשלחו ישירות מהספינה לחזית עם רובה ושני כדורים, הם ישבו בבתי קפה. ב. יש גם ישראל אחרת, שאתה לא מכיר כ''כ כי אתה גר בתל-אביב, המובלעת הכאילו אירופאית, ובישראל האחרת יש המוני אנשים כמוני וכמוך, שתענוג לחיות אתם, ואתם יש לנו שותפות גורל. את נציגיה ראית במילואים האחרונים שלך לוחמים כתף אל כתף אתך. אלה האנשים! וקצת סבלנות, אנחנו הולכים להיות הרוב! הפרזיטים מתל-אביב יש להם ילד וחצי וחתול, בעוד שכאן החבר'ה מרביצים שמונה-עשרה!. אל מול החרדים יש להעמיד ברירה: שלוש שנים צבא או שלוש שנים בכלא!

      הגב לתגובה זו

    • 4u

      rrrrrrrrrrr, 20/08/06 18:52

      very nice i m with you

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כלאם פאדי הכל דיבורים

    בועז, 20/08/06 16:34

    רק דיבורים כמה כסף למילואים כלום רק ועדות איך מונעים את הפיכת עזה לדרום לבנון? שום החלטה. הדבר היחיד שאולמרט קופץ אליו בלי לחשוב זה מלחמה ותבוסה נגד החיזבאללה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כלומרט את פרץ הביתה

    יוסי, 20/08/06 16:29

    די כבר תרמתם מספיק, תנו לאחרים את ההגה.

    הגב לתגובה זו

    • למי ????????????????? (ל''ת)

      ????????, 20/08/06 18:43

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    דון אולמרט קורליאונה,אם לא היה ראש ממשלתנו-זה היה מצחיק!! (ל''ת)

    בנגימין, 20/08/06 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כותרת לכל יום

    עמית, 20/08/06 16:26

    אולמרט- מספיק כבר עם הברברת. לך הביתה. אתה מרוסק ומחוסל.
    ממך כבר לא יצא כלום.
    בגילך כבר לא משתנים.
    לא מדובר בטעות מדובר בהפרעות קשות באישיות שאינן ראויות לראש ממשלה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולמרט& פרץ סכנה לישראל (ל''ת)

    ורדושקה, 20/08/06 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בקיצור - הבריחה מגוש קטיף וציר פילדלפי הייתה טעות גורלית

    תום, 20/08/06 16:17

    אבל צה''ל טוען שידע על ההתחפרות
    וההצטיידות של חיזבאללה בדרום לבנון אחרי בריחתנו משם, אז כיצד הסכים ל''הנתקות'' בחבל קטיף ואף הוביל אותה ברגישות ובנחישות?
    רק עכשיו מחברים 1 + 1?

    הגב לתגובה זו

    • כניראה...

      LUBER, 20/08/06 17:05

      אם ראש שב''כ שר לנו שיר,כמו ילד
      בן 14,היושב על כביש לפני התנתקות...
      ילד שר את זה לפני...דוד עם דרגות-אחרי...
      בלי אותה תשתית עורפי של התנחלויות,כיבוש עזה,מחדש, לא יתן כלום.חיילים,שוב, ישבו בלי אוכל ומים
      וילכו הביתה,לספוג טילים,על פי החלטה 1702.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    עדיף לזנק למו''מ לשלום מאשר לזנק למלחמה (ל''ת)

    ב.ק., 20/08/06 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לכל העמירונים למיניהם - הנה קאראתם שמחר לא תאמרו לא ידענו ואיש לא

    חי, 20/08/06 16:14

    הזהיר אותנו הנה מעכשו כל בר בי רב וכל ילד בגן יודע מה יקרה תוך שהתיים שלוש
    ושלא יבוא לנו שום עמירון מבית היוצר של בלה בלה אחרי זה ויטען בטיפשות הצבא לא הזהיר מהטילים

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    על טימטום ודימוי עצמי נמוך

    מוטקה הדר, 20/08/06 16:13

    אולמרט ופרץ מתחרים ביניהם מי יותר
    מטומטם. חבל על המאמץ אהוד. עמיר
    מנצח בלי להתאמץ אפילו.
    וחזרה לספסל הלימודים:
    אין למשטר הבעת' העאלווי הסורי שום עניין ברמת הגולן מפני שהם אינם מסוגלים ''לשלם'' את המחיר ששילמה מצרים - החלפת שגרירים וביקורים הדדיים.
    שלטון מיעוט המבוסס על צבא של
    מלשינים ומאזינים בכל פינת רחוב אינו
    יכול לקבל מצב של ישראלים המסתובבים להם בשווקים והמלונות
    של דמשק. את זה מבין כל אידיוט פרט לפרץ כי אצלו הטימטום הסתדרותי וממוסד ומעוגן בהסכם שכר.
    יותר מראש ממשלה אחד הציע לסורים
    את רמת הגולן תמורת שלום והתשובה הייתה נייט בנון רבתי.
    פרץ היה מוכרח להפליץ איזה הברקה
    וזה מה שיצא לו. הייתי מציע לתזונאים לבדוק כמה המופלטה עלולה לגרום לניוון תאי המח - איפה
    שהם בכלל נימצאים ?

    הגב לתגובה זו

    • ניתוח יפה

      ארנון, 20/08/06 18:53

      אך לא מחמיא במיוחד לבוחרי אותם מקבלי ההחלטות.

      יהיה שיפור פעם?
      הימשיכו אזרחי המדינה לבחור את אלו ש... עליהם בקשת? לא פעם לא פעמים ולא פעמים?

      את הנוהל הזה יש לעצור ומהר. מי שחטא במעשיו לאחר שהבטיח א' וביצע ב' (אילוצים כמובן) לא לבחור שוב!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    סוריה בחרה באיראן ובטרור. מי שלא מבין את זה - שוגה באשליות

    C-cyclist, 20/08/06 16:12

    האם ההנהגה העיוורת שלנו לא שמעה את ''נאום ההתנגדות'' של אסד?

    האם הם אינם מבינים שאסד בחר באיראן כתחליף לברה''מ?

    מדוע הם מסרבים להבין שמי שמפעיל טרור נגד ההנהגה העצמאית בלבנון אינו שותף לשלום עם ישראל?

    במקום להפוך את הפסקת האש ל''רגע הסאדאת'' שלו, אסד נשא את ''נאום ההתנגדות'', בו קרא לטרור ''לגיטימי'' והבהיר לכל מי שרוצה לשמוע שהוא דור שלישי לשנאה כלפי ישראל.

    מי ששוגה באשליה כאילו אסד רוצה לעבור למחנה המערבי-אמריקאי כפי שסאדאת עשה מתנהג בעיוורון.

    על הגולן אפשר לדבר רק כאשר משפחת אסד תודח. אי אפשר לעשות שלום עם מי שרואה את ישראל, פלשתין, לבנון וירדן כחלק מסוריה הגדולה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אולמרט זאת ההזדמנות שלך להציל את שמך בהסטוריה (ל''ת)

    אין לך מה, 20/08/06 16:09

    הגב לתגובה זו

    • בריחה מרמת הגולן יא סמולן מפגר (ל''ת)

      נקיון, 20/08/06 16:26

      הגב לתגובה זו

      • אתה רוצה להעיף 20,000 אנשים מהבית?

        מיכל, 20/08/06 18:50

        אנחנו בורחים רק אם יש מלחמה!
        לא עוזבים כדי להשיג ''שלום'' עם סוריה!
        זה לא גוש קטיף שמפנים איזה 7,000 אנשים ונגמר עניין! זה 20,000 תושבים בנאדם! רק של יהודים!
        מה עם כל הדרוזים והבדואים בנאדם? מה תעשה איתם?

        הגב לתגובה זו

    • שלום תמורת שלום, לא תמורת שטחים

      ד, 21/08/06 00:03

      אין כזה דבר. אם ניתן שטחים יבוא שלום? לא!!! הם ירצו עוד שטחים אתם לא מבינים? מכל החזיתות הערבים יקומו עלינו וירצו את כל מדינת ישראל כולל ירושלים! אתם לא מבינים שמסירת שטחים יכולה רק להביא להיפך משלום? כמה טפשים אפשר להיות? נסיגות מביאות מלחמה! דיבור על נסיגות גם מביא מלחמה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרץ מנהיג בעל חזון וראייה כוללת בטחונית וחברתית! תגמול המילואים (ל''ת)

    פרץ צודק, 20/08/06 16:09

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מאמין שאדם רציני כותב כך!

      אמיר, 20/08/06 16:50

      או שהשתבשה דעתך או שאתה בעל אינטרס!

      הגב לתגובה זו

    • אמיר פרץ אביר השביתות משדרות המופגזת (ל''ת)

      בנימין, 20/08/06 16:53

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אולמרט !!! יש תיק שממתין לפרץ !!! לא ביטחון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    איך אפשר, 20/08/06 16:08

    הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מדבר?

      דני, 20/08/06 16:42

      בוקר טוב אליהו! חצי מהממשלה הזאת מסובכת ען תיקים: צחי הנגבי על שחיתות שלטונית, רמון על הטרדה מינית, רוה''מ אולמרט על שחיתות בעיסקאות נדל''ן, נשיא המדינה על הטרדה מינית. כמה שאנחנו נראים רע, אלהים! ותוסיף לזה את ה''מלאך'' הרצוג שניצל מכלא רק בגלל ששמר על זכות השתיקה בפרשת העמותות של ברק, ועוד כמה שהספקתי לשכוח....

      הגב לתגובה זו

      • לצערי ולדעתי הרוב הגדול בכנסת על הפנים !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        איך אפשר ?, 20/08/06 18:45

        הגב לתגובה זו

      • העונש של האנשים הטובים אשר אינם הולכים לפוליטיקה הוא : הפוליטיקאים

        אבי, 20/08/06 18:52

        תגיד מי נימצא בפוליטיקה שלנו והוא מוצלח ??? מי שהיה בן אדם ראה נפגע והלך !!!!! כל אלה שנשארו לדעתי לא משהו בלשון ההמעטה !!!

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    הדבר היחיד שצריך לעשות עם סוריה הוא:

    ימני גאה, 20/08/06 16:05

    מתקפת פתע אווירית. כמו בששת הימים, להשמיד להם את כל חיל האוויר ואת כל חיל הים ביחד עם כמה שיותר כוחות יבשה. אין פה סכנה של פגיעה באזרחים ולא בילדים ולא בכלום. להפציץ רק בסיסים.
    צריך לערער את השלטון הסורי כזה ניעור, שהכסא של אסד ירעד.
    2 תוצאות יהיו לכך:
    א. אסד יהיה עסוק בייצוב המשטר ובתיקון הנזקים הצבאיים ולא יהיה לו זמן או כסף או נשק להפנות לחיזבאללה.
    ב. שליחת מסר לאירן. כמובן שהמסר הזה לא יפול על אוזניים אטומות והם רק עוד יותר יתחמשו ויבנו עוד אמצעי לחימה ויגדילו את תקציב הביטחוון שלהם. מה טוב. בריה''מ נפלה בלי שנורה כדור אחד. כל הכסף שהולך לצבא האירני רק מחמיר את המצב הכלכלי הרעוע ממילא של האוכלוסיה באירן. המצב הנ''ל ישתלב טוב עם האמברגו העולמי שעומדים להטיל על אירן - ורק כך השלטון החומניסטי ייפול: ע''י ההמון האירני הרעב והעני.

    הגב לתגובה זו

    • צודק רוצים מלחמה

      רוני, 20/08/06 17:09

      להרים את הראש יהודים

      הגב לתגובה זו

    • מטורף (ל''ת)

      מירי, 20/08/06 17:55

      הגב לתגובה זו

    • that is the best to number 6

      d, 20/08/06 18:59

      aaaaaaaaaa

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ממשלת המחדל חייבת ללכת. החלטה על בחירות מייד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שירתתי בלבנון, 20/08/06 16:04

    הגב לתגובה זו

    • רק אתה צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      השתחררתי, 20/08/06 16:32

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ממשלה של טיפשים!!! לא מבינים שהערבים מפרשים זאת כחולשה..!! תשתקו.! (ל''ת)

    דודי, 20/08/06 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לכו הביתה אפסים עלובים (ל''ת)

    דרור, 20/08/06 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אולמרט עיוור לסכנה היה אסור לתת לו מדינה (ל''ת)

    בוגי, 20/08/06 15:59

    הגב לתגובה זו

    • לבוגי נהריה

      היינה, 20/08/06 17:15

      עליזה ודנה הזהירו את כולנו לפני הבחירות אפל הרבה לא שמעו להן.
      לפחות אליהן אי אפשר לבוא בטענות.
      גם אולמרט מבין שבני ביתו לא הצביעו עבורו כי הן נמצאות שמאלה
      מחד''ש.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולמרט &כנופית מושחתי קדימה סכנה ברורה ומיידית לישראל (ל''ת)

    גבריאל, 20/08/06 15:56

    הגב לתגובה זו

    • ומי לא מושחת ????????? (ל''ת)

      איך אפשר, 20/08/06 18:46

      הגב לתגובה זו