• 183.

    למי שלא יודע..שיעשו שירות לאומי ואז ידרשו שיוויון

    חנה, 21/08/06 16:08

    ערביי ישראל יכולים לעשות שירות לאומי אך רובם רואים זאת כבושה לתרום למדינה,
    אז שלא יצפו מהמדינה לטובות.
    אלו שעושים מקבלים הטבות כאזרח יהודי העושה שירות לאומי

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    נפלנו על הראש

    יוסי, 21/08/06 09:21

    האם השופט הנכבד לא חי בארץ , איפה ההפליה שמי שתרם למדינה 3 שנים מחייו יקבל עדיפות על מי שבזמן הזה יושב בבית ולומד , אם הסיבה היא דתית אז שילכו לשרות לאומי זה מזכה בנקודות כמו שרות צבאי

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    לא נורא - הם גם אחרי שיגמרו ללמוד ימשיכו לשנאות אותנו. (ל''ת)

    לא בושה, 21/08/06 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    הוא מעודד השתמטות מהצבא

    חחל, 20/08/06 23:26

    זה ניתוק לגמרי מהמציאות בה אנו חיים ואותה וממנה הוא אמור לשפוט

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    הרצחת וגם ירשת? שירתת בצבא הכיבוש ועוד קיבלת עדיפות במעונות? (ל''ת)

    סטודנט, 20/08/06 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    אם הוא לא משרת הוא שונא ישראל

    ארז, 20/08/06 20:41

    למה שהוא לא ישרת מלבד אם הוא שונא את ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    שישרתו שרות לאומי של שנתיים לפחות

    אזרח, 20/08/06 20:03

    בתי חולים , בתי אבות , וכו' ואז נדבר
    דמוקרטיה זה לא אנרכיה , יש לזה תשלום !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    הפליה

    nuyh, 20/08/06 19:50

    כן אתם מופלים לרעה וטוב שכך כי עד שיהודי מגיע להיות משהו אתם כבר בגיל 22 בעלי תואר אוניברסיטאי. ואם אתם באמת מרגישים מופלים נתבג פתוח וגם גשר אלנבי,הרי משם פלשתם לחלקה הקטנה הזאת בעת שצוררים גרשו אותנו מהארץ ואתם יודעים את זה ,אבל אל עוד.!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    רק שוויון בחובות מניב שוויון בזכויות

    שוש, 20/08/06 19:21

    מי נתן את הכסף לבניית המעונות?
    המדינה.
    אם הערבים תורמים למדינה כמו כל אחד אחר בשרות צבאי ובמיסים אזי גם להם מגיע שהמדינה תעזור להם במעונות.
    אם לא - לא מגיע להם.
    רק שוויון בחובות מניב שוויון בזכויות

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    יהודי בארצות ערב לא מעז אפילו להתקרב לאוניברסיטה.

    יוצאת ארצות ערב, 20/08/06 19:16

    אני חושבת שהערבים כאן מרגישים יותר מדי טוב: אם כל כך רע להם ,שיעזבו את ישראל כמו שאנחנו עזבנו ארצות ערב.
    אני עדיין חושבת שהערבי שלא סיכן את חייו בשרות צבאי ,צריך לוותר למי שכן סיכן את חייו: אם אותו ערבי לא מוכן לקצת הקרבה ,אז שיילך למקום אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    לכל המגיבים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    שין, 20/08/06 18:34

    העובדה שאתם מבלבלים את המח פה כל אחד עם המקלדת שלו לא תעזור לאף אחד.הגיע הזמן לצאת לרחובות זו הדרך היחידה לשנות משהו במדינה הזאת.אותו דבר לגבי מחירי הדלק ולגבי המחירים בכלל.החכים הערביים וכמובן בתי המשפט.זה רק עניין של זמן עד שהשאננות הזו תעלה לנו כל כך ביוקר שלא נוכל לשלם את המחיר.במדינה שטובי בניה נהרגים על הגנתה ובית המשפט לא מבין שזה מינימום לתת לחיילים אז מצבנו קשה.קדימה חברים החוצה לרחובות לפני שתרגישו אוניברסיטת חיפה תהפוך לאוניברסיטה ערבית עם רוב ערבי ואז הדרך בשבילם קצרה וקלה!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    יהודים מופלים בכך שהם מתחילים ללמוד מאוחר

    אפליה מתקנת, 20/08/06 18:30

    חשוב לזכור שיהודים מופלים לרעה בכך שהם ממשיכים את לימודי האוניברסיטה רק לאחר סיום הצבא, בעוד שהערבים ממשיכים ללמוד ברצף כשהחומר מהתיכון עדיין טרי
    והם אינם צריכים לעבור קורסים רענון
    שעולים כסף רב !!!

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    אני תומכת בכל אישה שלומדת באשר היא.

    אישה, 20/08/06 18:30

    הנשים הערביות הן במצב הקשה ביותר שיכול להיות ואם הן כבר באות ממשפחה שמרשה להן ללמוד צריך לתמוך בהן בכל דרך ובכל צורה. אלה נשים שרוצות להשתייך למאה ה21 ונלחמות בקשיים רבים בקהילה שלהן, במיוחד שכעת האופנה היא ללדת הרבה הרבה הרבה שהידים קטנים. לכל אישה מגיע חופש ללמוד, חופש לחשבון בנק שלה, וגם עוד סוגי חופש שאני לא רוצה לפרט כאן. אם נשים היו מנהלות את העולם ייתכן שהיה נראה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    עוד הוכחה שהגזענות ממוסדת...בושה (ל''ת)

    ג'רייס, 20/08/06 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    אפליה? האין זו אפליה שאנחנו משרתים את המדינה ?

    עדי, 20/08/06 18:10

    אין זו אפליה שאנחנו משרתים את המדינה במשך 2-3 שנים ומתחילים את הלימודים האקדמאים שלנו בגילאים מאוחרים יותר? אין זו אפליה שאנחנו תורמים למדינה שגם הם אזרחי מדינת ישראל חיים בה ורוצים לחיות בה בשקט ובנחת? אז נכון שלצבא הם לא יכולים או לא רוצים, אבל מה עם שירות לקהילה, או בבתי חולים, בתי אבות, ילדים וכו'. לא חסרים מקומות שבהם ניתן לתרום למדינה ולממש את החובות כאזרח. למה נזכרים באפליות רק כשזה פועל כנגד הערבים, מה עם כל האפליות נגדנו היהודים? במדינה שלנו? די עם הצדקנות ההתיפיפות והרצון להלכאה עצמית.
    אני בוגרת אוניברסיטת חיפה (M.A) ואני יודעת בוודאות שערבים יכולים להתקבל לחוגים פופולאריים מאוד עם ממוצע בגרויות ופסיכומטרי נמוך יותר מהסכם - האין זו אפליה?

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    תושב זרזיר מרגל של החיזבללה

    אמת, 20/08/06 17:59

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/462/672.html

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    האפלייה האמיתית היא נגד החיילים

    טורונטו, 20/08/06 17:47

    בתור אחד שגר בחול ולא שירת בצבא, אני חושב שלכל אלו שמשרתים מגיאות להם כל ההטבות.
    רק בזכות אלו שמשרתים מדינת ישראל ממשיכה להתקיים. גם ככה אלה שמשרתים לא מקבלים מספיק מהמדינה.

    במקרה של האוניברסיטאות האפלייה נגד הערבים היא חוקית. לא מספיק שהם חוסכים שנים של שירות ואפילו לא עושים שירות לאומי.

    לדעתי זו בושה שהממשלה וכל המוסדות פועלים יותר למען הערבים מאשר למען היהודים. האידיולוגיה השמאלנית והליברלית גורמת לפעול לתיקון לאפלייה נגד המיעוט הערבי. זה פשוט לא יאומן שעוזרים לאוייב. והערבים בעלי האזרחות הישראלית הם האוייב של קיומה של מדינת היהודים. המטרה שלהם היא להתרבות ולהיות הרוב גם בשטח ישראל. חבל שבמקום לנסות למנוע את זה, כל הגופים הפולטיים בישראל רק עוזרים לערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    מי בכלל קיבל אותה ללמוד שם (ל''ת)

    הפטריוט, 20/08/06 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    גם אנחנו צריכים

    דוד, 20/08/06 17:19

    גם אנחנו צריכים עדאללה שתגן על הקייסים שלנו. איפה העורכי דין שיקחו על עצמם לייצג אותנו בבית המשפט כמו העורכי דין התותחים של עדללה?

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    והשופט רון סוקול עוד היה מ''פ בסיירת גולני. קשה להאמין. (ל''ת)

    שושי, 20/08/06 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    הפליה על מי

    לאון כ., 20/08/06 17:14

    אין לנו מה להשלות את עצמנו על הנאמנות הסטודנטים הערבים לגבי המדינהץ המענין שחוג האנשים האלה אין להם שום חובה לגבי המדינהאבל דרישות למגביר. מספיק לנו ההכרזות של הברי הכנסת שלהם שהם ראש השינאץ

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    שופטי ישראל? חרפת ישראל (ל''ת)

    אבי, 20/08/06 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    הכנסת צריכה לחוקק חק שיעדיף יוצאי צבא

    יהודי גאה, 20/08/06 17:10

    ומשרתים בשרות הלאומי על פני אויבי המדינה ומשתמטים.
    חייל המשרת את המדינה מסכן את חייו, מבזבז לפחות בין 3 ל - 4 שנים שבהן יכול היה ללמוד (חלק מהשנה מתבזבז עד בגיוס וחלק מהשחרור לשנה''ל שלאחריה)
    עושה מילואים שמפריעים לו ברצף הלימודים, אין ספק שהמדינה צריכה לקבוע בחק את העדפתו.

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    צודקים אם רוצים לצפר חיילים שמשרד הבטחון יעשה את זה ולא באוניברסיטה

    האזרח ק', 20/08/06 17:06

    הדמוקרטיה חשובה יותר מהרצון להיטיב עם החיילים.
    יש דרכים רבות לפצות חיילים על השירות הצבאי ואין סיבה לעשות זאת בצורה שמפלה אחרים.
    מענק שחרור ולימודים על חשבון מענק שחרור הם דוגמא טובה להטבה אשר ניתנת לחיילים ולא לאחרים ואינה יוצרת אפליה.

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    מי שלא הצביע לליברמן, שישתוק!!

    צ'יפופו, 20/08/06 17:05

    אין לכם כות להתרגז.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל159 מי שלא הצביע...

      נועה, 20/08/06 17:16

      לך תעשה חמוצים...
      אוי לנו ואבוי לנו ביום שבו יתרבו אדיוטים כמותך
      שכן יצביעו לליברמן.... האיש בא מתרבות זרה
      של כוחניות נוןקונפורמיסטיות ושנאה
      על מה אתה מדבר... פחד אלוהים

      הגב לתגובה זו

  • 158.

    צריך לשלוח את השופטים וילדיהם להלחם בלבנון!

    אריק, 20/08/06 17:04

    יש לי הרגשה לפעמים שבבתי המשפט בארץ יושבים שופטים מהאג.. מה זאת אומרת לא לתת יחס מועדף לאדם שסיכן את חייו למען בטחון המדינה ובטחונו של אותו שופט בטלן! למי לתת זכויות לאלו שיתמכו אחר כך בחיזבאללה ובחמאס ובשאר האירגונים הקוראים להשמידנו? כלום לא הפנימו השופטים את קריאתו של שופט בית המשפט העליון לשעבר תיאודור אור שקרא ''החפצים חיים אנו'' כשאישר צעדים ביטחוניים?

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    הבן שלי אמור להתגייס במאי 2007 , אני מודיע כי

    יואב, 20/08/06 17:03

    אמנע בכל מחיר מבני להתגייס , שהתגייסו הבנים של בשרה , צרצור וברכה , אני את שלי ושל בני משפחתי סיימנו ,

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    בית המשפט אומר שלהשתמט משרות עדיף על שרות ללא התחשבות (ל''ת)

    אחד מהעם, 20/08/06 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    חברי הכנסת הערבים במקום לדאוג לערביי ישראל!!דואגים ערבים חוץ לישראל

    מוחאמד, 20/08/06 17:00

    חברי הכנסת הערבים לא מיצגים
    את ערביי ישראל נאמנה!!
    כל הזמן דואגים לערבים מחוץ למדינת ישראל!!!!!!!!!!!
    ומתאמתים ומלכלכים את המדינה ממנה הם מתפרנסים !!!
    חברי הכנסת הערבים גורמים
    לעוינות !!!
    וכל זה גורם ליחס שלילי לערביי ישראל!!!!!!!!!!!!!
    חברי הכנסת הערבים צריכים
    לתת כבוד למדינה בה גרים
    מתפרנסים ומגדלים את ילדיהם!!
    ולא לירוק לבאר שהם שותים ממנה

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    חייבים לתת ליוצאי צבא עדיפות..הם מוסרים את נפשם ולא הערבים!!!!! (ל''ת)

    אריה, 20/08/06 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    שרות צבאי זה לא תרומה . זה חוק .

    יעקב א, 20/08/06 16:59

    תרומה עושים רק כשרוצים , במקום בזמן ובאופן . שרות צבאי עושים מתי שצריך . מתרומה לא נהרגים או ניפגעים לנכות . בשרות צבאי ניפגעים , וליפעמים גם לא חוזרים ...
    אדוני השופט , טול קורה מבין עיניך ...

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    בית המשפט בישראל צריך להחליט אם ''הלנו הוא או לאויבינו'' (ל''ת)

    יהודי, 20/08/06 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    מעונות שנתרמו על ידי תורמים יהודים הופכים לאכסניות של אנטי ישראליות (ל''ת)

    יהודי חרד, 20/08/06 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    החלטה אומללה של בית המשפט

    אריה, 20/08/06 16:59

    אנשים שתורמים יותר למדינה - צריכים לקבל יותר - חד וחלק ופשוט.
    חובה לערער על ההחלטה האומללה הזו שפוגעת בכל המשרתים בצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    עדאלה גדולים

    מונא, 20/08/06 16:54

    יופי, כל הכבוד!! עכשיו שאגודתצ הסטודנטים באוניברסיטה תואיל בטובה לתמוך בהחלטה

    הגב לתגובה זו

    • חחח תמשיכו לחלום (ל''ת)

      ערבושים, 20/08/06 17:11

      הגב לתגובה זו

  • 148.

    הערבים אינם משרתים אפילו בשרות לאומי. לכן אין כאן אפליה (ל''ת)

    משה בודק, 20/08/06 16:53

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    העדפות חיילים משוחררים למעונות

    shimon, 20/08/06 16:43

    אין כאן שום אפלייה בהעדפות, טוב שהאוניברסיטה תתן זכות קדימה למשרתי המדינה ולא לעוכריה כוונתי שאפילו אם יש סטודנדטים ערבים ששרתו בצה''ל ונאמנים למדינה צריך לקחת זאת בחשבון ולתת להם העדפה על פני אחיהם שלא תרמו דבר למדינה והם רק בעוכריה.
    דבר נוסף מקרה אמיתי על סטודנט שתיחמן את המדינה, אביו של זה עובד במשרד החינוך, הלך הסטודנט לנוטריון ותמורת סכום כסף קיבל אסמכתא שהוריו לא מכירים בו ואינו גר בבית. אביו שהוא עובד מדינה הוציא לו מילגת לימודים ממשרד החינוך וכמו כן קיבל הסטודנט מילגת לימודים נדיבה מהאוניברסיטה ובדרך זאת עבד על כולם וסיים את לימודיו
    בו בזמן שילדי אשר שרתו בצה''ל לא קיבלו אפילו אגורה אחת שחוקה משום מקור אז תגידו לי איפה האפלייה?

    הגב לתגובה זו

    • מסמר נוסף על ארון המתים

      פרחיה, 20/08/06 18:47

      שנקרא אוניברסיטת חיפה.
      אם לא יגישו ערעור לעליון אין צורך להקים אוניברסיטה ערבית בגליל. אוניברסיטת חיפה מתאימה.

      הגב לתגובה זו

  • 146.

    שיפוט אנטי ציוני

    רונן, 20/08/06 16:43

    לא ייתכן כי שופט ישפוט בניגוד לאינטרס הציבורי... עצם העובדה כי אדם עושה שירות צבאי\לאומי ואחר לא היא מצב מפלה מה גם ששירות זה הוא אינטרס ציבורי אשר על כן ברור כי יש לאזן את ההפלייה הזאת על ידי הפליה מתקנת קרי העדפתם של המשרתים ובייחוד את המשרתים במילואים
    החלטת השופט סוקול היא החלטה שערורייתית, אנטי ישראלית ואנטי ציונית וטוב יהיה לשקול את העסקתו כשופט המייצג את האינטרס הציבורי

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    אתם כולכם טובים רק בטוקבקים. ברגע האמת אתם על שפת הים

    אלכס מהכרמל, 20/08/06 16:40

    יש מנהיג אחד שרוצה לעשות סוף לחרפה הזו. הוא רוצה להחתים את כלל אזרחי ישראל על אמנת נאמנות למדינה היהודית, ומי שלא יחתום ולא ישרת, לא יוכל לבחור לכנסת. ומי שלא יצביע ליברמן בבחירות הבאות, לא תהיה לו שום זכות להתלונן על כך שהאויב הערבי משתלט על המולדת היקרה שלנו ודוחק את רגלי חיילינו המשוחררים ממוסדות הלימוד.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו בפוסט ציונות, לא שמעת על זה?

      אלכס, תתעורר, 20/08/06 17:07

      אז מה אם הערבים משתלטים, הם עושים זאת בכל העולם המערבי.
      אז מה אם הם לומדים באוניברסיטה בגיל 19, כשהיהודי רץ על גבלאות עד גיל 21, ולאחריה, אם יצא חי מההרפתקאה, הוא זקוק לעוד שנה של נופש לצורך התאוששות
      אז מה אם היהודי משלם מיסים והערבי הינו פראזיט
      אל תתעסק בקטנות...

      הגב לתגובה זו

    • דא ליברמן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      ДА ДА ДА ДА, 20/08/06 17:09

      הגב לתגובה זו

    • מי שרוצה לגייס ערבים לצה''ל על בסיס חתימת נאמנות - חולה רוח

      במקומם הייתי, 20/08/06 17:50

      הרי הם יכבדו את חתימתם כמו שמוחמד וערפאת כיבדו את ההסכמים שלהם.
      במדינה דמוקרטית צריכים להיות אך ורק אזרחים שווי זכויות, ומי שאי אפשר לתת לו שיוויון כזה - צריך להתנתק ממנו.

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    87

    ג'אק, 20/08/06 16:39

    צודק

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    בבר אילן ובאוניסרסיטה העברית הם היו ישנים עם שקי שנה על המדשאות. (ל''ת)

    א, 20/08/06 16:37

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון.

      מנ, 20/08/06 20:00

      אולי זה נכון לבר אילן משום שהיא בעיקרה מזדהה עם הדתיים לאומיים,אבל גם לאוניברסיטה העברית לא חסר,במתן זכויות יתר לערבים,על חשבון היהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    הפוך!!!

    קפה הפוך, 20/08/06 16:32

    ההיפך הוא הנכון:
    אילו האוניברסיטה היתה מאשרת למשתמטים ליהנות מהזכויות של חיילים, אז היא היתה מפלה לרעה את החיילים.

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    צודקים

    הנמר, 20/08/06 16:31

    במדינת המטומטמים במקום לשלוח אותם ללמוד
    בדמשק, בגדד, וריאד מעניקים לאויבי המדינה
    השכלה מסובסדת ומעונות מסובסדים.
    לשנות את החוק עכשיו ולעשות הפליה מתקנת,
    אין ספק שלמשרתי העם יש לתת עדיפות לעומת
    אלו המעלימים מיסים, המזדהים עם הגרועים
    באויבינו, ואינם משרתים מאומה מלבד את האויב.
    אם החוק מאפשר עזות מצח שכזאת, צריך לשנותו
    באופן דחוף, הם צריכים לעבוד קשה להיות שותפים
    ל''חגיגת הדמוקרטיה'' הישראלית.
    פעם אחת ולתמיד להסביר להם שמי שרוצה לאכול
    את הבאגט משני קצותיו, שיחנק.

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    מחר, 8:00, אונ' חיפה: הפגנה של אגודת הסטודנטים

    אורנה, 20/08/06 16:30

    כל הסטודנטים מוזמנים להפגין נגד המוסד הזה שאיננו מתחשב בשום מקרה בסטודנט. האגודה אירגנה הפגנה והחל מ-3 בספטמבר יחסמו הכניסות ואף אחד לא יבחן ולא יורשה להיכנס.

    הגיע הזמן להפוך שולחנות וכסאות.
    יושבים להם אנשים במגדל השן באוניברסיטה ושמים פס על הסטודנטים שלהם, לא מתחשבים בשום דבר. לא חושבים שהיתה מלחמה, שסטודנטים צריכים לעבוד כדי לשלם את השכר לימוד (שהועלה גם כן, למרות הסכם), לא רוצים לתת השלים, לא עבודות ולא שום הקלות.

    אין גבול לחוצפה של המקום הזה. אני קוראת לכל מי שנרשם השנה ללימודים לא לבוא לאוניברסיטת חיפה כי זה המקום הכי גרוע בארץ ללמוד בו. חוסר התחשבות והתנהלות שאיננה ראויה לאקדמיה.

    הגב לתגובה זו

    • יבואו שני סטודנטים

      טייס מיואש, 20/08/06 17:03

      וגם הם יקלעו לשם בטעות!

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    המלצה-לערער לעליון ! הערעור יתקבל !!! (ל''ת)

    גונן בצר, 20/08/06 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    הבעיה היא לא שירות בצבא

    איזו, 20/08/06 16:28

    אם באמת האפליה בישראל מתרחשבת בגלל שהערבים לא משרתים בצבא, אז הדרוזים היו מקבלים יחס שוויוני במדינה הזאת. האמת היא, שהדרוזים הם גם כן מופלים לרעה למרות שהם משרתים בצבא באחוז יותר גבוהה מזה של היהודים.
    זה אומר שהאפליה שהייתה ועדיין ממשיכה במדינה הזאת היא תוצאה של גזענות.

    הגב לתגובה זו

    • לאפליית דרוזים אין מקום

      דוד, 20/08/06 16:54

      צריך טיפול יסודי ומקיף בכל מקום שבו הדרוזים מופלים לרעה.

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    תראו את כל הגזענים היהודים שמגיבים פה (ל''ת)

    לא מפותחים, 20/08/06 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    חדשות מעולות! (ל''ת)

    שופט אמיץ., 20/08/06 16:27

    הגב לתגובה זו

    • מעולות לפת''ח ולחמאס. (ל''ת)

      נאור באמת, 20/08/06 17:04

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    החלטה ביזיונית- ברור שיש עדיפות ליוצאי צבא ולוחמים (ל''ת)

    סטודנט ותיק, 20/08/06 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    בגץ עושה הרבה פשלות למשל - החזרת ברוניה לברזיל

    ריקי, 20/08/06 16:23

    את מה שנהיה ממנה בברזיל - גם שמענו
    ההחלטות של בגץ - תמוהות

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    אוי לנו משופטים צדקנים

    ארז, 20/08/06 16:23

    צדקנות-אויב הצדק .החלטת השופט טיפשית וצדקנית .מי ששירת בצה''ל מופלה לרעה מלכתכילה מאחר ואיבד 3 שנות עבודה מחייו

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    לכל הזועמים - הכל תלוי בנו, אם היינו מצביעים לליברמן, הכל היה שונה (ל''ת)

    הולכים לאבדון, 20/08/06 16:23

    הגב לתגובה זו

    • צודק!! (ל''ת)

      א. קיסוס, 20/08/06 17:04

      הגב לתגובה זו

    • אמת!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      מצביעים ליברמן, 20/08/06 17:54

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    זה לא אפליה, זה צודק

    סטודנט, 20/08/06 16:21

    למי שתרם מגיע יותר.
    הערבים נהנהים כבר מיתרון בשנות לימוד בגלל שהם לא משרתים אז שיפסיקו לבכות.

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    מבחינתי עדאלה ונסרללה זה אותו דבר מנגד סטודנט חייל זה לא אותו דבר. (ל''ת)

    אחמדינג'ד, 20/08/06 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    גזענים

    zezo, 20/08/06 16:12

    אם רוב המגיבים כאן מייצגים את הרוב באוכלוסיה הישראלית, אזיי צריך לקנות טונות של מטהר אוויר נגד גזענות מסריחה ביותר הקיימת אצל הרוב היהודי בארץ הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא גזענים - אנחנו לא רוצים אמת האוייבים שלנו בתוכנו (ל''ת)

      הראל, 20/08/06 17:02

      הגב לתגובה זו

    • זזו - תזוז מכאן למקום שאתה תרגיש בו טוב יותר (ל''ת)

      ריקי, 20/08/06 17:02

      הגב לתגובה זו

    • שנאת האויב אינה גזענות. (ל''ת)

      יוסי, 20/08/06 17:12

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    כעת זה רשמי:אונ' חיפה מעוז ערבי. (ל''ת)

    ''ביהמשפ''ט'', 20/08/06 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    עוד יריקה בפניהם של המשרתים בצהל

    גיל, 20/08/06 16:11

    שופט בזוי ומפלה.
    אין מניעה שהעבבים ישרתו בצהל וחלקם עושים זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    להוסיף מס הכנסה של 10% למי שלא משרת בצהל (ל''ת)

    מייד, 20/08/06 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    העם היהודי משלם בתרומות להקמת מעונות לאויביו (ל''ת)

    עולם משוגע, 20/08/06 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    מעניין מה דעת משפטנים על החלטה זו?

    רמות, 20/08/06 16:10

    שיציגו את דעתם המשפטית ויזדהו בשמם המלא

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    הם יכולים לעשות שרות לאומי

    דנה, 20/08/06 16:10

    חסר מפגרים,חרשים ועוורים במגזר הערבי שאין להם איפה לתרום.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    לקצץ בקצבת ילדים ולהעביר למילואים

    גדעון לוי, 20/08/06 16:06

    לקצץ בקצבת ילדים ולהעביר למילואים.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    חד וחלק - השופט מטומטם (ל''ת)

    מי ממנה את, 20/08/06 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    שקודם יכירו במדינת ישראל

    א, 20/08/06 16:06

    שקודם יכירו במדינת ישראל ואחר כך שיבואו בדרישות. במלחמה רובם הצדיקו את נסראללה וחברי הכנסת שמיצגים אותם התנהגו באופן קיצוני במליאת הכנסת. אם הם רוצים מעונות אז שישרתו בשירות לאומי!!!!!

    מקומם מאוד!!!

    שמאלנית לשעבר!

    הגב לתגובה זו

    • haifa is the best

      jack latif, 20/08/06 17:00

      first they hace to make shirut leumi compelsury then come to say that.
      stupid

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    יש חייל מילואים שלא קיבל מעונות?-דחוף לתבוע את האוניברסיטה

    מעון, 20/08/06 16:06

    יש חייל מילואים שלא קיבל מעונות?-דחוף לתבוע את האוניברסיטה.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    Wasting printing area

    Yossi, 20/08/06 16:05

    Why do you print here? I do not see the problem? Any country has benefit as duties. I think that anyone that does not serve the army can do social work. Support sick people and other community service to be entitle to receive the benefits. Very simple. Otherwise they can move out to study in Saudi Arabia or whatever.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מראש מי שמשרת בצבא מופלה לרעה לעומת כל ערבי

    מוטי שחר, 20/08/06 16:05

    במדינה נורמלית היה המשרת בצבא מקבל עדיפות בכל מקום שניתן, באוניברסיטה, בתעסוקה ובמס. אצלנו כמובן שלא.
    בעוד בחורה ערביה או בחור ערבי יכולים בגיל 18 לעבור הישר מביה''ס התיכון לאוניברסיטה ובתוך 3 שנים להגיע לשוק, מי המשרת בצה''ל מפסיד מראש 3 שנים מחייו.
    אבל ישראל הרי מדינה בה השרות בצבא נתון למגזר מאד מצומצם ולדפוק את המגזר הזה קצת יותר הוא רק בון טון פלצני.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    שירות צבאי הוא כן קריטריון כלכלי

    ישראל, 20/08/06 16:04

    חייל ששרת בצבא, לא הרוויח כאשר מי שלא שירת יכל לעבוד ולהרוויח. היכן משרד הבטחון שיגיש ערעור על החלטה אומללה ואידיוטית כזו?

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    המילואימניקים צריכים להפגין ולדרוש את זכויותיהם

    גדעון לוי, 20/08/06 16:03

    המילואימניקים צריכים להפגין ולדרוש את זכויותיהם.
    אחרת חבל על כל הגבורה שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    למה לא להעדיף יוצאי צבא? אין קשר לדת (ל''ת)

    רק תרומה למדינה, 20/08/06 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    גם תומכים בנסראללה וגם מעונות ע''ח חיילים משוחררים? (ל''ת)

    ilan, 20/08/06 16:02

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    כל הכבוד לכבוד השופט סוקול

    לא קיטא., 20/08/06 16:02

    צעד ראשון בדרך ארוכה שעל אוניברסיטת חיפה, ביתם האקדמי של כמה מן הימנים הקיצונים ביותר באקדמיה הישראלית, לעבור לקראת הפיכתה למוסד ראוי.

    כדאי לזכור שנוסף לכל מה שנאמר בכתבה - סטודנטים ערבים רבים המנסים לשכור דירה בשוק הפרטי (בשכונות רמות רמז ונוה שאנן, בעיקר) נתקלים בבעלי דירות המסרבים להשכירן למי שאינו יהודי. במקומות אחרים היו יהודים שהיו קרבנות של אפליה דומה, ולכן ניתן היה לקוות שיהודים לא ינהגו כך.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    לידיעה עדללה ממומן עי הקרן החדשה לישראל

    שונאי היהודים, 20/08/06 16:00

    ואתם שותקים כמו טפשים

    הגב לתגובה זו

    • אם כך יש ליידע את הקרן מיידית שהכל

      ', 20/08/06 17:28

      הולך למימון ערבים אשר מפחידים את הסטודנטים היהודים ותולים שם דגלי אשף ומזלזלים בצפירת השואה. היהודים מחו''ל שתורמים אין להם מושג לאן הכסף הולך. אני גר בחו''ל תרמתי 1000 ש''ח לאחת מהקרנות לאור המצב בארץ - אם הייתי יודע שחלק מהכסף הולך למימון מעונות ערבושקים לא הייתי תורם חשבתי שזה יילך לחיילים. חייבים ליידע את הקרנות. התורמים לא מבררים בדיוק לאן זה הולך הם סומכים על הקרנות!!! וזה כמעט גזל אם זה הולך לערבים!

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    גם ככה האונ' הזו נראית כמו מעוז ערבי

    בוגרת האונ', 20/08/06 15:58

    עכשיו גם במעונות יוכלו הסטודנטים ''להנות'' מוולגריות, מוזיקה ביום השואה, דחיפות ביום הזכרון, ובכלל - קולטורה ערבית ''משובחת''. כבוגרת האונ' וכשמאלנית גאה - אני מתביישת שלמדתי במוסד המגעיל הזה!! האפליה היא נגד היהודים ולא להיפך. אזלת היד של הנהלת האונ' היא פשוט מקוממת.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    אם אין חובות - אין זכויות! אפילו בשירות לאומי אינכם משרתים. (ל''ת)

    ......., 20/08/06 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    לוחמים-פטור משכ''ל, משרתים-שכ''ל רגיל, לא משרתים-פי- 4

    ליזום כבר השנה, 20/08/06 15:52

    דירוג שכ''ל בהתאם לתרומה למדינה הוא מימוש הצדק.
    אפלייה- היא לתת למי שלא שירת כלל זכויות שוות כמו למי שנתן 3 שנים מחייו, ולפעמים את כל חייו.
    להגיש מייד עירעור על פסק הדין הדפוק הזה ולהתחיל כבר השנה להפעיל את דירוג שכ''ל בהתאם לתרומה למדינה.

    הגב לתגובה זו

    • רעיון מעולה

      ZZZ, 20/08/06 16:30

      רק שהם יבכו שוב על קיפוח.

      הגב לתגובה זו

    • 100% צודק (ל''ת)

      הראל, 20/08/06 16:35

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    עוד דוגמא לניתוק בתי המשפט מהמציאות

    אלון, 20/08/06 15:50

    ומה עם היהודים שמופלים לרעה כמחוייבים לעשות צבא? ולמה הערבים לא יכולים לשרת בשירות לאומי? עוד נצחון ללאומנות הערבית המשתמשת בשופטים הזויים כדי לכבוש עוד ועוד מהמדינה

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    הצדק ניצח???????????

    גל, 20/08/06 15:49

    זה צדק?
    יהודי מחוייב לשרת 3 שנים לפני האוניברסיטה!!!!

    שיחייבו את הערבים בשירות לאומי 3 שנים ואז ייעשה צדק במעונות!!


    ממש חוצפנים שם בבג''ץ!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    זאת מערכת המשפט שלך - עם ישראל (ל''ת)

    אחד מקורבנות, 20/08/06 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אני סטודנט באוניברסיטה הזאת ויש לי משהו לומר

    demostance, 20/08/06 15:48

    כרגע אני סטודנט שנה שנייה לסוציולוגיה -אנתרופולוגיה ומדעי המדינה באוניברסיטת חיפה. אוניברסטית חיפה היא מהמתקדמות והליברליות ביותר בתחום הלימודים המעורבים במזרח התיכון בפרט ובעולם בכלל.
    אם זאת לא קרה (כנראה כמו בחיים האמיתיים) שערבי קיבל אצבע ורצה את כל הגוף, אני מנסה לראות את עצמי כנאור וליברל אבל כיבינימאט שאני רואה את הכתבה הזאת העצבים עולים למוח
    גבירותי ורבותי או שמא אומר סעאדתי וסעאדתי כשאתם הייתם בני שמונה עשרה וחסכתם את נשמתכם ללימודים אני הייתי בשטחים טוחן כמו מאנייק ומרוויח שלוש מאות שקל בחודש.
    אז על איזה שוויון אתם מדברים בשביל שיהיה שוויון צריך לא רק לא לאפשר לכם בכלל להכנס למעונות אלא להפיל עליכם מס אי-שירות כדי שאני אוכל ללמוד בשקט.
    חוצפה שאין לתאר...ואני רואה אתכם מסתובבים כל היום באוניברסיטה מנסים בכוח לא להשתלב לא ליצור באלאנס ביחסים הבין תרבותיים, מתי תבינו שהעובדה שיש לכם ארבע תאים (סוג של מפלגות ) שונים באוניברסיטה רק יוצרת ריחוק בין הסטודנט הערבי לסטודנט היהודי.
    מתי תבינו שאף אחד לא מפלה אתכם ואם הייתם מנסים לעשות את השטויות שלכם בבר אילן או בעברית היו מעלים אתכם על טיל לכפר שממנו זחלתם. חצופים!!

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד תגובה עניינית ונכונה מאוד

      מלי ורדי, 20/08/06 16:36

      לשעבר תושבת חיפה ועובדת טכניון ראיתי זאת בעצמי שהם מקבלים יותר הקלות והטבות ממשוחררי שירות וזה לא צודק

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    מדינה מטומטמת ובעלת הרס עצמי!

    Arye, 20/08/06 15:47

    מה הם בוכים שיש העדפה לבוגרי צבא / שירות לאומי?
    זה רק הגיוני, אם הם רוצים לקבל שיויון זכויות, שיתחילו בשיויון חובות. שיעשו שירות לאומי (אפשר גם בבתי ספר ובתי חולים מהמגזר שלהם) ואז יקבלו יחס שווה בקבלת מעונות וכו'.
    למה הנטל צריך להיות מפלה ומעוות ???
    אני לא רואה שום בעיה מוסרית/ הלכתית/ כלשהיא שבני המגזר הערבי (וגם החרדי דרך אגב) יעשו שירות לאומי ויתרמו למדינה לפחות בדרך הזו. הגיע הזמן לקדם את הרעיונות האלה! המדינה והחברה מעוותות לגמרי!

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    תפיסה מעוותת של עקרון הצדק

    אליוי, 20/08/06 15:47

    אם השופט הנכבד היה עושה מילואים
    הוא היה מבין את הקושי העצום
    שבהתנתקות חודש בשנה מלימודים והליכה למלא חובות שהמדינה מטילה על האזרח !
    כאשר הסטודנט היהודי עושה מילואים
    והסטודנט הערבי ממשיך ללמוד ללא הפרעה זו ההפליה הגדולה........ !!
    האטימות של בתי המשפט והניכור של השופטים זועקים עד לבלתי נשוא !!
    טוב יעשו רשויות האוניברסיטה אם
    לא יכנעו לשרירות הלב והאטימות של שופט שמשחק אותה ''נאור'' !!
    כן !!!לאפליה מתקנת למשרתים בצבא
    בכל התחומים !!!
    ועוד נקודה
    האם השופט בדק את המספר היחסי של הסטודנטים הערבים באוניברסיטה לעומת מספרם במעונות ?
    הכי מצחיק באוניבסיטה העברית
    (העברית) שם המעונות הם שטח פלסטינאי כבוש רווי בתאים פלסטינאים חתרניים !
    איפה ההגיון והשכל הישר ??

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    לכל המתלוננים הערבים!!!!!!!

    נושם אוויר, 20/08/06 15:45

    למה הערבים לא ילכו לעשות לפחות שירות לאומי, לתרום קצת למקום שבו הם נושמים את האוויר ואחר כך יתלוננו על כך שלא מקבלים מעונות.ובכלל למה אני צריך לשרת 3 שנים להגן על המדינה ובזמן הזה הנבלות האלו יעשו תואר וגם יבכו שאין מעונות.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    יותר גרוע משקר זו מחצית האמת

    גד, 20/08/06 15:45

    הסטודנטים הערביים אינם מנועים מלבצע שירות לאומי, בדיוק כמו הבנות הדתיות.
    אם הסטודנט הערבי היה מרגיש עצמו כישראלי עם חוב למדינה, ולא רק שהמדינה חיבת לו, אזי הוא היה עושה שרות לאומי ולא היה מופלה לרעה.
    מאז ועדת חושך, הפסקתיו להאמין למערכת המשפטית והנה דוגמא לסיעובה.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    שירות סדיר לא ממש רלוונטי. אבל שירות מילואים כן

    עמי, 20/08/06 15:43

    בתנאי שמדובר בשירות מילואים אמיתי רציף וכו', שאכן מפריע לסטודנט במהלך הלימודים.

    הגב לתגובה זו

    • המ אתה מקשקש?!

      מישו, 20/08/06 16:38

      בזמן הזה הם עובדים, ומרביחים ים בכסף, והיהודים צריכים לשרת בצבא.

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    הבעיה תפטר ע''י סגירת המעונות

    אא, 20/08/06 15:43

    החלטת בית המישפט תגרום לרוב ערבי במעונות.
    ברור שהתורמים והאוניברסיטה לא ירצו לממן מעונות עבור רוב ערבי.
    לכן ההחלטה תביא לסגירת המעונות. אין מעונות - אין אפליה

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    נו באמת? מדינה יהודית ואחכ דמוקרטית

    משה, 20/08/06 15:40

    רק שאצל הבגץ זה הפוך-חלמאים אנו בזמן מלחמה הבנתם את זה בגצים

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    צודק לחלוטין!!!

    דמו, 20/08/06 15:39

    הגיע הזמן להפסיק את האפליה לרעת יהודים!!!מדוע חייל שתרם 3 שנים למדינה ללא תמורה -לא יהיה ראוי להטבות לעומת ערבים שנצלו את אותם 3 שנים לעבוד ולעשות כסף!! האפליה במדינה היא נגד יהודים ולא נגד ערבים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אח''כ מתפלאים שהערבים מכים אותנו שוק על ירך

    שלומי, 20/08/06 15:38

    בתי המשפט בישראל, בכל הקשור לעניינים חוקתיים לפחות (אבל גם בבואו לדון בתיקים אזרחיים) - הוא הרשות השלטונית הכי שמאלנית שיש לנו במדינה. למעשה - מבין כל האליטות (התקשורת, האקדמיה, אנשי תרבות, ראשי הצבא) השופטים במדינת ישראל הם הכי שמאלנים, הכי הומוגנים והכי מנותקים מהמציאות. שאר האליטטות שציינתי גם הן שמאלניות לא קטנות בכלל והקונספציה השמאלנית-ציונית שולטת בהן ביד רמה (מה שאני קורא נאורות בעיניי עצמן), אבל בתי המשפט הם ''ליגה אחרת''.
    אנשים צריכים להבין: עד שהאנשים שמרכיבים את האליטות במדינת ישראל לא יתחלפו, או יתפקחו וישנו את דעתם - לא יעזור לנו כלום.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק: כל האליטות בישראל אשמות במצב.

      שרון, 20/08/06 16:15

      האליטות בארץ ובעיקר השופטים ואנשי התקשורת - איבדו את הצפון. ההתנהגות שלהם גובלת בבגידה במדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    מה הלאה? כמה נקודות מעניקה תמיכה או חברות בחיזבאללה? (ל''ת)

    המטיף, 20/08/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    איך זה שעדיין לא הוציאו את ''עדאלה'' אל מחוץ לחוק?זהו ארגון בוגדני

    ישראל-מ' אכזרית, 20/08/06 15:38

    התומך באויב האכזר ביותר של עם ישראל ושם מדינת ישראל.
    מה אפשר לצפות מבית משפט שלא הוציא את הארגון הקיצוני הזה מחוץ לחוק ?

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    חוק שירות לאומי חובה לכלל אזרחי ישראל היה מונע בעיה זו

    שירות לאומי, 20/08/06 15:35

    למה בעצם אין עדיין חוק שירות לאומי חובה לכלל אזרחי ישראל כולל ערביי ישראל ???????

    הגב לתגובה זו

    • בגלל שאחנו לא דיקטטורה עדיין (ל''ת)

      למרות שאתה רוצה, 20/08/06 16:27

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר בכלל? מפגרת. (ל''ת)

        יוסי, 20/08/06 17:08

        הגב לתגובה זו

  • 91.

    הרי בדיוק כך צריך !!!!!!!

    ב''ש, 20/08/06 15:35

    בית המשפט השתגע? הרי בדיוק כך ראוי - מי ששרת בצבא מגיע לו שהמדינה תפלה אותו לטובה!! כאשר אנחנו שרתנו ונהרגנו - הם עבדו ועשו כסף! אא גרוע מכך למדו וגמרו לפנינו והיו מוכנים לחחי עבודה. אז שלא יבלבלו את המוח!!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    גם ככה זו אוניברסיטה שידועה שיש בה מלא ערבים. אז גם במעונות??! (ל''ת)

    ג'סיקה, 20/08/06 15:35

    הגב לתגובה זו

    • חוצפנית מה זאת אומרת רוב או לא רוב .הם סטודנטים מן המניין גם אם

      ערבי גאה, 20/08/06 16:35

      כולם יהיו ערבים באוניברסיטה ואף לא יהודי אחד זו זכותם הם אזרחים כמוך והם רוצים ללמוד וזו זכותם המלאה. מי את שתחליטי מי ילמד ומי לא תדעי לך שאת אדם טיפש ופרימיטיבי. את היית מתגייסת לצבא שהיה נלחם ביהודים??

      הגב לתגובה זו

      • לערבי הגאה, אתה צודק

        יהודי גאה, 20/08/06 18:04

        אין זה נכון לצפות ממכם להתגייס, אבל אתם אפילו לא עושים שירות לאומי במדינה.

        אתה אמרתה גם שהערבים הם גם אזרחים כמו כולם. אולם, זה לא נכון, הערבים הם לא ישראלים, הם רק בעלי אזרחות ישראלית.

        אתה לא תכחיש שאתה סופר את הימים ומחכה ליום בו הערבים יהיו הרוב במדינת ישראל. ואת העובדה של רוצה בסופה של קיומה של מדינת היהודים. ורובכם ככולכם שואפים לכך.

        הגב לתגובה זו

  • 89.

    בסוף יהפכו את האוניברסיטה הזו לאוניברסיטת ביר-זאת!!!

    כרמל, 20/08/06 15:34

    כל הזמן אתם מרגישים מקופחים.
    נמאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    שמחה לשמוע וכך צריך להיות

    ניל''י, 20/08/06 15:34

    כאם לשני חיילים ושלישי בקרוב
    לא פעם אני רואה וחשה את אפליה דווקא לטובת הערבים
    וכן אני כועסת !!!
    אם אין שיוויון
    אז שתיהיה אפליה לטובת החיילים !!!
    הם מסכנים חייהם לביטחון אזרחי המדינה כולל אותם חוצפנים הדורשים ''מגיע לי'' ולא תורמים דבר לציבור !
    ובתי המשפט חשפוט בצדק ובהיגיון !

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    כול הכבוד לאוניברסיטה!!!!!!###!!!!!!!!!!!

    איסלמופוב, 20/08/06 15:34

    אני מפחד מהערבים. יש באוניברסיטה המון אנשים שפשוט מפחדים מהם. אתם לא יודעים איזה אלימים ועברינים הם.

    `מעריב` אתם ממש מפתיעים אותי.
    שחכתם את מאורעות אוקטובר ?
    איך שהערבים תקפו אותנו, ממנעים לאומנים, כהבעת הזדהות עם הפשיסטים הפלסטינים. שחכתם את האינטיפדה ?
    (היא התרחשה בשנת 2000 !!! עברו בסך הכול 6 שנים וכבר שחכתם ?)
    האוניברסיטאות יודעות שהן יאבדו סטודנטים רבים וטובים, אם לא יעצרו את זרם הערבים.
    והמרצים בעצמם מפחדים מהערבים.

    אז תעשו טובה, ותעזרו לנו לגרש את כול הערבים מכאן. אסור שהם ילמדו איתנו ביחד.
    אתם חייבים להשפיעה על הממשלה, ללחוץ עליו כדי שיוציא מכאן את כול הערבים.
    הם מאימים על הסטודנטים היהודים, מציקים לנו, מציקים לבנות יהודיות. זה פוגע ביכולות הלימוד שלנו. אחר-כך אל תתפלאו מדוע המדינה שלנו נראה כמו שהיא נראת .

    הגב לתגובה זו

    • דברי אמת. (ל''ת)

      סטודנט, 20/08/06 16:13

      הגב לתגובה זו

    • לפעמים, כאשר הדבר משרת את השמאל, נוצרים להם חורים בזכרון .... (ל''ת)

      מני, 20/08/06 17:06

      הגב לתגובה זו

    • שהממשלה תפסיק לממן את האוניברסיטה (ל''ת)

      ג, 20/08/06 17:23

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    בית משפט שמאלני ומפגר!!! (ל''ת)

    יהודי גאה, 20/08/06 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    זה היה בארץ??

    ישראלי, 20/08/06 15:32

    או בגרמניה, או במצרים ואולי בלבנון או בסוריה - מי יודע איפה זה היה????
    לא מגיעה לנו מדינה כנראה, איננו בשלים עדיין לה... חבל

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אל תדאגי חנין!

    סטודנט ציני, 20/08/06 15:32

    בטח עכשיו התפנה לך הרבה מקום במעונות אחרי שכל המילואימיקים הגזענים האלה נהרגו בלבנון..

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לשמאל יש התמדה וכשרון

    רוני, 20/08/06 15:30

    צריך ללמוד מהם, השמאל בישראל הוא כוחני, עטוף בצדקנות אבל מתמיד עצום ועקבי... גם מול הגהינום הם ימשיכו וימשיכו... צריך ללמוד מהם להתמיד ולטפטף.. להתמיד ולטפטף... בנוקשות ובהתעלמות מהמציאות.. הם שמים את המוכשרים במלל קדימה ובזה כוחם.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מגיעה הטבה ליוצאי צבא לעומת אלו שלא שרתו -לא בהכרח ערבים.

    3 שנים קרבי, 20/08/06 15:30

    וטוב שכך.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    סטודנטים יהודים מופלים לרעה באוניברסיטת חיפה

    E, 20/08/06 15:30

    אני שמחה בשביל חנין נעאמנה שזכתה במשפט , היא בטח צעירה בכמה שנים טובות מאיתנו סטודנטים שהיו בצבא בזמן שהיא וחבריה נלחמו בבית משפט, ועוד לבוא בטענות למדינה?תתבישו, לכו תתרמו קודם כל ואחר כך תבקשו הטבות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לא נורא אין דבר, גם צריך להזהר שהם לא יעשו שם פיגוע. (ל''ת)

    י, 20/08/06 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    שלא יבלבלו במח

    בוחש בקדירה, 20/08/06 15:25

    המעונות ברובם נבנים ומתוחזקים מכספי תרומות בד''כ של יהודים עשירים כל מה שצריך זה פשוט לדאוג שהתורם יתרום מעונות ליוצאי צבא בלבלד
    דבר שני לא שמעתי על מקרה של ערבי שבקש לשרת ונדחה, פרט למקרים של העדר כשירות רפואית וגם אז אפשר להתנדב

    הגב לתגובה זו

    • צריך לברר מי התורמים, לשלוח להם

      ך, 20/08/06 17:19

      מכתב עם פירוט למי הולכים ההטבות שלהם והתרומות שלהם. ישר ציק' צ'ק התרומות מפסיקות ומסכנים הערבים תיסגר להם האוניברסיטה. שיממנו את עצמם. יש מספיק אילי נפט שיכולים לתרום לאוניברסיטת חיפה. וברצינות מי שיודע על רשימת התורמים שישלח להם מכתב שהכל הולך למימון ערבים ולא נשאר מקום ליהודים יוצאי צבא

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    בושההההההההההההה

    רררררררר, 20/08/06 15:24

    בית המשפט ממשיך לשרת את השמאלנים והערבים הקיצונים. אפליה? ... אולי האפליה היא שהערבים לא משרתים בצבא מישהוא חשב לשאול על האפליה הזאת את הבג''צ ? בדיוק בסוף המלחמה קובע הבג''צ שמי שמשרת את המדינה נותן את דמו ואת כולו למען המדינה לא מגיע לו שום עזרה... לעומת זאת כל אותם אנשים שהעזרה היחידה שלהם בשעת המלחמה הייתה צעקות עידוד לנסראללה יזכו מעתה לגור על חשבוננו במעונות במקום המלואימניקים. פלא שהבג''צ משניא את עצמו על יותר ויותר מהציבור היהודי במדינה?פשוט בושהההההה למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    למען השפיות-לבטל בג''צ קוסמופוליטי!

    sailor, 20/08/06 15:24

    יש גבול מה שכנופיה שבוחרת את עצמה יכולה להכתיב לרוב במדינה!
    לבטל את בג,''צ ולהקימו מחדש עם הגבלות שיפוט!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לא נרשמתי בחיפה בגלל הערבים

    נעה, 20/08/06 15:24

    ואני חיפאית.
    הם השתלטו על האוניברסיטה.

    הגב לתגובה זו

    • זכותם ללמוד למה את מסתכלת עליהם כ''ערבים'' הם סטודנטים בדיוק כמוך.

      ערבי גאה, 20/08/06 16:37

      אני לא מבין מה לאחת כמוך ולאוניברסיטה.חוץ מזה חיפה הייתה ערבית לפני שסבתא שלך נולדה.

      הגב לתגובה זו

      • חיפה היתה יהודית לפני אלפי שנה הרבה

        ו, 20/08/06 17:17

        לפני שסבתא רבא שלך נולדה. עוד מעט כולכם נעלמים מכאן יבוא מישהו יעשה סדר עם בא ועם הולך רק אנחנו שורדים אלפי שנה ורק ליהודים חלק מהעולם הבא - ולחסידי אומות עולם - והערבים לא חסידי אומות עולם כך שסופכם קרוב.

        הגב לתגובה זו

      • חיפה הייתה יהודית, כמו כל ארץ ישראל, הרבה לפני שמוחמד נולד. (ל''ת)

        חיפה, 20/08/06 17:55

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    בולשיט!!!

    קג''ש, 20/08/06 15:24

    כל המעונות כאן מלאים בשבאבים גם ככה. רק הם מזילים דימעה קטנה ומקבלים מה שהם רוצים בגלל ושוב בגלל האפליה המתקנת...מעונות(גם למי שגר בחיפה),קבלה לחוגים,טונות של מלגות,מועדים חריגים על ימין ועל שמאל,אישור תוספת זמן בבחינות.אם על זה מתבכיינים...עוד מעט אנחנו נהייה באמת אוניברסיטת ביר זית. ומה החוצפה הגדולה ביותר? - הפאקינג שבאבים האלה רק מעתיקים בבחינות ויודעים טוב מאוד לגנוב את הבחינות מתיקי המורים ( מנסיון אישי - ראיתי זאת בעצמי --- מהחוג שלי ). ובנוסף הם יודעים טוב מאוד לארגן עצרות נגד מדינת ישראל והממשלה בתוך הקמפוס ( לדוגמא : הקרנת סרט אנטי ישראלי בקמפוס והבאת השייח ראא'ד סאלח להסיט אותום ולדבר בפניהם ''בחשאיות'' בקמפוס).
    אז יאללה בואו נתחיל ''להגן'' על המדינה שלנו מפני השבאבים האלה - בקרוב הם יתחילו לשלוט בנו זה לא יהיה נעים. הם יכולים ללכת טוב מאוד ללמוד איפה שכל כך ''רוצים'' אותם למשל בדמשק, בשטחים וכו' - נראה אם מישהו יהודי היה מקבל שם בכלל אפשרות ללמוד ושלא נדבר על מעונות...
    תפסיקו להתבכיין !!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח שאתה סטודנט ? לא נראה לי בכלל (ל''ת)

      מישהו, 20/08/06 16:39

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    אטפלייה, היא אפלייה, היא אפלייה!

    אחד שאיכפת לו., 20/08/06 15:21

    ל - 2: - היה סמוך ובטוח, כי ביהמ''ש מכיר את חוקי המדינה שאינם מאפשרים גיוס אזרחים ממוצא ערבי לצבא.
    לעומת זאת, האפשרות, לאזרחים ממוצא יהודי, לסרב לשרת בצבא שרירה וקיימת.

    ל- 1: - אכן, מפולת ערכים של עם-ישראל, שמותירה אותו במערומיו, לא ערכים אנושיים, צדק ומוסר אלמנטרי ועם אפלייה מתועבת כלפי האזרחים הערביים, בתחומים רבים.

    הגב לתגובה זו

    • שקר וכזב, הערבים יכולים לשרת בצהל או בשרות לאומי

      גיל, 20/08/06 16:14

      חייבת שתהיה העדפה מתקנת לטובת מי שמקדיש 3 שנים לטובת המדינה

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    לחוקק חוק אפלייה מתקנת לחיילי צה''ל (ל''ת)

    מגיע להם, 20/08/06 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    בתוכנו

    גיס חמישי, 20/08/06 15:19

    מי מסר נ.צ. מטרות לחיזיבאלה?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אוי ואבוי.. איזה שופטים עלובים .. (ל''ת)

    אריאל, 20/08/06 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ערבים יכולים לעשות שרות לאומי!

    גלעד, 20/08/06 15:18

    אין כאן שום אפליה. במקום לתרום לחברה (כולל שלהם!) הם רק בוכים על קיפוח.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    עם שופטים כאלה מעפנים

    BOGII, 20/08/06 15:18

    אני לא מתפלא שהפסיקות הזויות

    מי צריך וועדת חקירה אם יש שופטים כאלה?

    חוץ מזה שוועדת חקירה לא עוזרת בכלום,

    הכלבים נובחים והשיירה עוברת.

    מי שלא משרת בצבא חייב להיות עם פחות זכויות מאזרח שמשרת בצבא
    ותפסיקו לגדל לנו פרזיטים

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הכנסת חייבת לצאת נגד פסק הדין הזה (ל''ת)

    זאת יריקה, 20/08/06 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    רוצים להינות מכל העולמות

    פנינה, 20/08/06 15:17

    נו באמת לא מספיק החיילים נותנים את הנשמה בצבא לא מגיע להם זכות ראשונים? הערבים גם ככה מנצלים לרעה את התעודות הכחולות אז שילכו ללמוד בביר זית זה מספיק להם....

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הערבים רוצים רק זכויות

    souki, 20/08/06 15:17

    הערבים רוצים רק זכויות הם לא מאמינים במדינה והם עצמם אומרים שהם פלסתינים ולא ישראלים אבל אם צריך לקבל משהו אז הם ישראלים

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אי הריסת בתים ללא רשיון- אפליה

    עירית לינור, 20/08/06 15:17

    רוב המבנים בכפרים הערבים, הם ללא רשיון.

    הגב לתגובה זו

    • נכון - ואם לא להרוס לפחות לקנוס

      /, 20/08/06 17:14

      שיבוא הח''כ שיאכוף את גביית מיסי הבינוי מכל הערבים, יגדיל את קופת המדינה ויזכה בעוד כמה מנדטים על הדרך. ובתור בונוס - יעצבן את ח''כ מחד''ש.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    ואיפה יבוא הפרגון לאנשי המילואים? בחסרונם

    מיטל, 20/08/06 15:17

    בשיעורים? בתשלום מלא של הלימודים?
    מסכנה- אנחנו שונאים את עצמנו ולא מפרגנים למי ששומר אלינו

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כמה נקודות צריך לקבל סטודנט שעשה 3שנים צבא משרת במילואים ומוכן

    אזרח, 20/08/06 15:16

    למות בעד ארצו ושופט שסוקל את החוק וההגיון.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    חוב ממשלתי למשרתים במילואים, במיוחד לאור המצב

    יוספוס, 20/08/06 15:16

    כולם מדברים על חיבוק לחיילי המילואים, ''צריך לתת'' וכ''ו.

    יש לממשלה הזדמנות לעשות משהו בנידון במיוחד לאור המצב ומבלי שלדבר יש משמעות תקציבית:

    בואו נניח שתצא הנחיה שלכל מוסד מתוקצב בבוחנו את מצב המועמד\סטודנט ינתן שיקול ע''פ תרומתו למדינה.

    נניח שרתתה בקרבי 3 שנים + שירות מילואים קרבי תוכל להתקבל ללימודי רפואה גם אם יש לך 25 נק פחות בפסיכומטרי ממועמד שלא שירת.
    גובניק: 12.5 נק.

    וכ''ו, גם בקבלה למעונות וכל שאר הטבות שממומנות ע''י המדינה יש לתת עדיפות למי ששרתוה.

    לגבי מכללות לא מתוקצבות שיעשו מה שהן רוצות.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ברוכים הבאים לביר זית

    ג, 20/08/06 15:16

    למדתי בביר זית הצפונית, ראיתי בעיניי איך הנהלת האונ' מטפחת את הקיצוניות הערבית ומקבלת היום את מה שמגיע לה. דווקא להנהלה זו הנאורה והכי מתחשבת בישראל זה מגיע! אותה אחת שלא ידעה לפגוע בראש הצפע בזמן הנכון בשם השיוויון, עלק שיוויון..שרצו להניף דגל פלשתין מול דגל ישראל אמרו בדיקנאט שלא זה יונף ולא זה, אתם קולטים? שבאו בטענות שכמות הסטודנטים הערבים במעונות הוא גדול לאין שיעור למספרם באונ', דבר המפלה יהודים, דחו ההנהלה במחי יד טענות אלה שכמובן היום מתבררות כנכונות. מי שאשם במצב אלה לא שופטי בית המשפט ולא שום גורם אחר, אלא אך ורק הנהלה עיוורת שמאפשרת להרוס את שמה..אה כן, הייתי פעם שמאלני, אבל אתם יודעים מה קרה? למדתי בביר זית הצפונית

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הערבים לא עושים צבא והם אומרים שהם מופלים לרעה? איזו חוצפה!

    אין צדק, 20/08/06 15:15

    זה כבר עובר כל גבול! מערכת המשפט בארץ איבדה כל כיוון אם היא מקבלת את הטענה שהערבים מופלים לרעה בגלל שלא שירתו בצבא. ב-3 שנים שהחיילים תרמו לצבא והערבים יכולים לעבוד, ללמוד,לטוס לחו''ל והכי חשוב- לשמור על חייהם. צריך לפטר את השופט החצוף הזה!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מה הבעיה?

    מילואימניק, 20/08/06 15:14

    3 שנים הייתי בגולני, לחמתי כדי שאזרחי ישראל יכלו לישון בשקט.
    ביום רביעי חזרתי מצו 8 של 25 יום שבהם כמעט ומסרתי את נפשי למען המדינה.
    קיבינימט!!!! לא מגיע לי יותר מהאנשים שרקדו על הגגות שנפלו קטיושות בצפון?
    מהאנשים שקיללו את אולמרט כשנסראללה הפציצ אותם.

    איפה הצדק?
    למה הלכתי למילואים בכלל?
    אני כל כך מאוכזב ופגוע אחרי המילואים האלו, והכתבה הזו העצימה את האכזבה מהמדינה שאני נתתי לה את חיי.

    חודש שלם אשתי ואמא שלי בוכות ולא ישנות בלילה בגלל שאני בלבנון.
    ולא מגיע לי מעונות באוניברסיטה לפני הערבים??

    זה מדינת היהודים זה?
    לא נראה לי!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אבחנה בין שונים אינה אפליה

    שמאל שפוי, 20/08/06 15:12

    מי שנותן שירות צבאי יהודי כערבי מגיעה לו עדיפות על האחרים

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בצדק מי שישן באוהל בשביל המדינה מגיע לו מעונות

    דני, 20/08/06 15:12

    ומי שתומך בנסראללה שנסראללה יתן לו לימודים

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    פס''ד מקומם ומכעיס! צריך להעדיף את יוצאי הצבא על פני כל אחד אחר (ל''ת)

    לערער על הפס''ד, 20/08/06 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    המקום הראשון שזקוק לטיפול - בית המשפט

    עוד מסקנה, 20/08/06 15:11

    במסגרת החזרה לתפיסות הישנות של חשיבותו של השירות הצבאי - חשיבות ההתנדבות והעשיה לעומת בוגדנות הערבים
    יש לטפל ברעה החולה והמנותקת מעמה - הרשות השופטת - שהשמאל השתלט עליה השתלטות עוינת

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    בתי משפט = משתפי פעולה עם האויב (ל''ת)

    אזרח, 20/08/06 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כך צריך להיות.

    סמית, 20/08/06 15:10

    מדוע להעדיף אזרחים שלא שירתו ולא נתנו מאומה למדינה?אונברסיטאת חיפה חיבת להמשיך במדיניות ובית המשפט ימשיך בהחלטתו.מגיע לתלמדים ששירתו.בזמן השרות אזרחים אחרים דפקו קופה.בעבודות וכוץ

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כמה נקודות למחשבה...

    ליאור, 20/08/06 15:10

    1. מעניין שאלו אותם עותרים מהמגזר שלפני שבועיים קראו לתינוקות שנהרגו בהפצצות שהידים של נסראללה.....
    2. מעניין שמדובר ''בזכויות'' שלהם הם ישר רצים לבית המשפט, אבל בנעיין החובות, אפילו לחברה שלהם, הס מלהזכיר
    3.לא זכור לי שבית משפט אמור להתערב בכך שבגלל המסורת שלהן, הבנות הערביות לא נוהגות לשכור דירות מחוץ לבית, אפילו כמה בנות ביחד,זה בית משפט ישראלי או בית דין שרעי
    4.איפה לעזזאל הנחיתות של הבנות האלו, נחיתות יש לבנים ובנות שמשרתים שלוש/שתיים בצבא בשכר של 3 ש''ח לשעה בזמן שהבנות הערביות כבר לקראת סיום התואר
    5. מישהוא מוכן לענות לי ?????

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אהבלים מי שמופלה זה היהודי

    מופלית לרעה, 20/08/06 15:09

    נמאס כבר מההתפלסות הזאת
    מי ששירת ונתן 3 שנים מחייו ואחר כך גם מילואים מגיע לו יותר
    באבוהה יותר מערבים בוגדניים
    די כבר עם הסיסמאות
    בסוף נצא לרחוב
    די!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לחוקק חוק לאפלייה מתקנת למשרתים בצבא (ל''ת)

    ליכודניק, 20/08/06 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    סניף של אוניברסיטת ביר זית באישור בית המשפט

    מדינה מטומטמת, 20/08/06 15:09

    האם גם תאסר פעילות אנטי מדינת ישראל בקמפוס? ח ח ח

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    סטודנט שעשה צבא ועושה מילואים תריך לקבל מעונות באופן אוטומטי

    להגן על מי שמגן, 20/08/06 15:08

    ברור שצריך להעדיף את התורמים למדינה על פני פרזיטים. כך צריכה לנהוג כל חברה בריאה!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יש בעיה

    סבא מכפר סבא, 20/08/06 15:08

    עד שלש שנים נמנע מיוצאי הצבא ומתנדבי השירות הלאומי מלשהויח סכומים שיאפשרו להם ללמוד בנחת. זו לא סיבה לתת להם עדיפות?
    מי שמנוע מלשרת שירות צבאי, שיואיל ויעשה שירות לאומי. אלא שמנהיגי הציבור הערבי מתנגדים לכך. בקיצור, תפסו את החבל משני צידיו.
    צריך לתת עדיפות למי שתורם למדינה מזמנו, מפסיד הכנסות, ושלא לדבר על סיכון חיים בחלק מהמקרים

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הערבים באונ' חיפה, קצת נתונים:

    מאסטרנט בחיפה, 20/08/06 15:08

    הפכו למסגד את הספריה ליד ספרית החוג למשפטים.
    רוחצים רגליים בכיור השירותים בספריה.
    צועקים בקולי קולות בערבית בספריה ובמסדרונות כדי להראות מי כאן הבוס.
    ''הלאימו'' את איזור הכורסאות האדומות בקומת ה600 הנקראים כעת בפי הסטודנטים ''איזור א' ''
    .
    ערכו עצרת אבל רעשניתביום מותו של ערפאת.
    מרעישים בכוונה, צוחקים וצועקים בהפגנתיות בזמני הצפירות ביום השואה והזכרון לחללי צה''ל.
    עסוקים כל היום בפוליטיקה ולא בלימודים.
    חילקו בשנה שעברה לוחות שנה עם דיוקנו של נאצר.
    הניפו לפני שנתיים דגל פלשתין על הבנין הראשי.
    הולכים עם כאפיות כמחאה.
    אינם משרתים בשירות לאומי.
    משוריינים להם מקומות בחוגים הכי נחשבים כשכל השאר צריכים לקרוע את הת*ת כדי להתקבל.

    בקיצור - שילכו לביר זית.

    הגב לתגובה זו

    • בספריה השפה הראשונה לחיפוש: ערבית

      אחת, 20/08/06 16:17

      לא יאמן אבל כבר מעל שנתיים שבמנוע החיפוש של הספריה בכל המחשבים השפה הראשונה כשמנסים לרשום כשמחפשים ספר היא ערבית. אחרי זה אנגלית ואז עברית ורוסית.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    שתלך ללמוד בעזה (ל''ת)

    בני, 20/08/06 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    רוצות זכויות שישרתו

    שלומית, 20/08/06 15:06

    שרות לאומי . בית המשפט - סכנה לבית הלאומי לעם היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מתי נקבל שכל

    משה, 20/08/06 15:06

    אחרי שלוש שנים בצהל'' מגיע להם
    אפליה מתקנת

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נגמרו הפריוילגיות! מי שלא משרת את המדינה - יהנה מאפלייה!!! (ל''ת)

    וככה זה יהיה, 20/08/06 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ידוע לכולם שיש הפליה לטובת הערבים

    אזרח, 20/08/06 15:06

    לכן את השופט הזה צריך לשלוח הביתה אם הוא פסק כך.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אפלייה חיילים לטובה היא מבורכת (ל''ת)

    פס''ד מביש, 20/08/06 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בזיון של החלטה

    דורון מוזס, 20/08/06 15:04

    מפתיע אותי כי דווקא שופט צעיר כמו סוקול סבור שאין כל ערך לתרומה למדינה בדרך של שרות בצבא או התנדבות לשירות לאומי, די בערך זה של תרומה למדינה כדי שקריטריון זה יהיה ראוי לשיקול בקבלת מעונות.יתרה מכך, בשנים שהסטודנטים שירתו בצבא והגנו בחייהם על כבוד השופט ואנשי האוניברסיטה וחבריהם התנדבו לשירות לאומי. עשו הסטודנטיות הערביות לביתן ולכיסן ובוודאי שעשו בתקופה זו רווח יותר מאותם סטודנטים ולכן גם באספקט של השיקול הכלכלי גרידא היה ראוי לכלול קריטריון זה. אני מקווה שהאוניברסיטה תערער על פסק הדין ושבבית משפט עליון ימצאו את הבינה להפוך את פסק הדין ולכבד את תרומת הסטודנטים המשרתים בצבא ובשירות לאומי .

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ולמה שלא יעשו שירות לאומי????????????? (ל''ת)

    א', 20/08/06 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל הערבים יכולים לעשות שירות לאומי - שיעשו ויקבלו הטבות (ל''ת)

    סטודנט, 20/08/06 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עוד עדות לכך שהשופטים בישראל הם אנטי ציונים

    בושה!, 20/08/06 15:03

    החיילים מופלים לרעה לעומת התושבים הערבים.
    הערבים מקבלים את כל הזכויות ולא ממלאים חובות מינימליות כגון חובת הנאמנות, תשלום מיסים ואפילו שירות מילואים הם לא עושים...ובזמן שהחיילים שלנו מסכנים את חייהם ועוצרים את מהלך החיים ל-3 שנים, הערבים גם יכולים לעבוד ומכיוון שהם לא משלמים מיסים (דוגמת ארנונה ולא מדווחים על ההכנסות), הרי שההכנסה הפנויה שלהם גדולה יותר.

    הגב לתגובה זו

    • אכן יריקה בפני החיילים (ל''ת)

      דוד, 20/08/06 16:16

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    עד כמה נמשיך לירות בעצמנו?!

    ניר, 20/08/06 15:02

    רוב הערבים גרים בסביבה {נצרת כפר מנדה וכו} ואין בעיות של תחבורה . וחץ מזה בעוד אני הולך ל 3 שנים לצבא הם הולכים ללמוד באוניברסיטה בלי צבא אז לא מגיע לי יתרון עליהם הרי ב''אופן כלכלי'' יש להם יתרון עלי של 3 שנים!!! ככה זה שאתה גר במגדל שן

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    המעונות של המילואימניקים בחלקות הצבאיות

    ירון, 20/08/06 15:02

    בחודש האחרון בלבד זכו עשרות חיילי מילואים יהודים למגורי קבע על חשבון המדינה, ואם זאת לא אפליה אינני יודע אפליה מהי.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ליוצאי צבא מגיע הכל

    אוהב המולדת, 20/08/06 14:59

    היות והמדינה נמצאת במצב של מלחמת קיום מתמדת יש להעדיף את יוצאי צהל על פני אזרחים אחרים בכל תחום. עוד החלטה אומללה של מערכת המשפט המנותקת.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    What an IDIOT

    Sanity, 20/08/06 14:59

    Not only the judge but also the entire public which allows this farce to continue. The legislator body that doesn't correct the law to specifically DEMAND that and the media that fail to point out that 3 yrs of service while risking your life is a very high price to pay for that little reward of dormitory priviliges. If the courts continue with this erosion, I wouldn't be surprised if many will refuse to serve in the armed forces...again the Arabs win

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    עדאלה בערבית זה צדק

    גזענות ערבית, 20/08/06 14:58

    כמה שיותר זכויות, כמה שפחות חובות, ואני שואל, זה צדק?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    החיילים תורמים 3 שנים ומסכנים את חייהם. מגיע להם!

    איזה מן שופט זה, 20/08/06 14:57

    זו כבר ממש חוצפה! החיילים שלנו- אלה מהפריפריה, הדתיים, המושבניקים והקיבוצניקים(כלומר אלו שעדיין עושים צבא)- נותנים את זמנם ומסכנים את חייהם עבור המדינה והמדינה צריכה לעשות כל דבר על מנת להחזיר להם והמעט שבמעט זה לתת להם הקלות בקבלת מעונות. השופט הזה מתנהג כאילו אנחנו מדינה רגילה. חייבים לחוקק חוק המתיר יחס מיוחד למשרתים בצבא. זהו ערך שחייבים לעודד ולהגן עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הערבים באוניברסיטה מתגרים

    סטודנט, 20/08/06 14:57

    הערבים באוניברסיטה מתגרים ביהודים, מפגינים בעד מחבלים, עושים רעש בכוונה בעת צפירה ביום הזיכרון ומשמיעים מוזיקה בצפירת יום השואה.
    אכן החלטה מוצדקת של בימ''ש הנבוב... קדימה למיסוד סניף טרור באוניברסיטה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אחכ לא מבינים מדוע עם ישראל איבד את אמונו בבית המשפט

    עמי, 20/08/06 14:56

    אם לשרת את המדינה ולתרום 3 שנים ואחכ במילואים נחשב לאפליה, בזמן הזה כל ערבי יכול לחסוך שכר לימוד, שכר דירה, והוצאות אחרות ל 3 השנים הבאות, מגיע שופט שמאלני פלצן, שמחליט שהערבי מקופח. לא אתפלא אם ילדי השופט השתמטו מהצבא על סעיף נפשי. בכל מדינה מתוקנת השירות בצבא היה מקנה 65 נקודות ולא רק 20. יש להגיש ערעור מיידי על פסק הדין המעוות.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אז מה לא בסדר כאן?...לערבים יש פור של 3 שנים על הנוער היהודי.

    לא ייתכן, 20/08/06 14:56

    צעיר ערבי..ממשיך את לימודיו כרגיל,בעוד הצעיר היהודי ממשיך את לימודיו אחרי 3 שנים..............
    אז את מי מפלים כאן????????
    לדעתי , צריך לקום בחור לפני גיוס ולטעון שמדינת ישראל מפלה אותו לרעה,בעצם גיוסו ,ואי גיוס של ערבים,וחרדים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    איך אפשר לחיות כאן?!

    סטודנט, 20/08/06 14:55

    האליטות פשות התחליו לעשות מכירת חיסול של המדינה. הם שולחים אותנו להלחם בשבילם ואת ילדיהם להפגין נגד פשעי המלחמה של צה''ל. הם נותנים לנו לחטוף טילים באורף ונוסעים לחו''ל לטייל בזמן שאנחנו מקבלים צוי-8. מה הפלא אם כך ששירות צבאי בסדיר ובמילואים לא נראה להם כקריטריון ראוי לקבלת הטבות כלשהן, זה ''גזעני'' מדי בשבילם. והנה עוד מחשבה מעניינת בקשר לסיפור בחיפה. אם ערבי שלא שירת בצה''ל היה מקדיש שלוש שנים כדי לעבוד הוא היה חוסך מספיק כסף כדי לשכור דירה בלי להזדקק למאונות. יהודי או דרוזי ששירת בצבא יוצא משם ללא כסף ולכן זקוק זעזרה בדיור. אבל למה שהשופט יתחשב בחיילי ''צבא הכיבוש''?

    הגב לתגובה זו

    • המדינה כבר ממזמן מכורה,מה הפלא שאין הרבה קרביים

      חיפאי, 20/08/06 16:19

      א.אנחנו כבר משנת 1999 לא כובשים אף אחד,ישצאנו מעזה ומלבנון ממזמן,אנו מוקפים במדינות ערב שלא דואגות לעזה (ההיפך כולם שונאים אותם במיוחד מצרים).
      ב.מה הפלא שעם אידיאולגיה שמאלנית המדינה מתקיימת מצד אחד קוראת לערבים אזרחים ומאפשרת להם להישתמש בכל מוסדותיה אבל מצד שני הם לא תורמים כלום וזה מנציח את העובדה שהערבים ''מיסכנים'',מצד אחד הם בונים לא חוקי ובד''כ לא משלמים ארנונה ומצד שני לא בונים להם כמו שצריך

      הגב לתגובה זו

    • ''אורף''?

      מתרגל, 20/08/06 17:55

      אורף? מאונות?

      נו, עם שגיאות כתיב כאלו, רואים שאתה סטודנט מאוניברסיטת חיפה...

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    בוז לבתי המשפט עם השופטים אכולי שינאה עצמית (ל''ת)

    אלעד, 20/08/06 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לצערנו

    שעשבון, 20/08/06 14:54

    זה מזכיר את דרום אפריקה בימים השחורים .לצערנו זה לא חדש וזה גם תופעה משורשת .
    אחר כך באים בטענות לאזרחים הערבים על חוסר נאמנות .איך אפשר להיות נאמן לגזען , עכשיו יהיו אלה שיגידו שהם לא משתתפים בחובות וזה תירוץ מטופש כי קודם כל הממסד אמור להתנהג לאזרחיו בצורה הוגנת ואינושית .אני אישית רוצא לאהוב את המדינה אבל אני מודה שאני מאוד מתקשה וצר לי על זה .

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חה חה חה, אוני' חיפה????

    שחם, 20/08/06 14:53

    נשאר יהודים באוניברסיטה הזאת??
    כמה מנותק יכול להיות בית המשפט מהעם?
    כמה מנותק ראש הממשלה מהעם??.
    שלושת רשויות החוק מנותקות מעם ישראל ומחוברות לאליטה, למשפחות הפשע/ההון ולאום!!!
    אין כל קשר לישיבתם בארץ ישראל לבין עם ישראל.

    ותרשו לי שוב לגחך: אוניברסיטת חיפה...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מתייפיפים אומללים

    מני, 20/08/06 14:51

    אני מציע שבאופן גורף תשכנו יוצאי צבא במתחם אוהלים במדשאות. ככה יהיה לכם מספיק מקום לשכן ערבים חרדים וסתם הומלסים מזדמנים. ואל תדאגו, יוצאי הצבא רגילים להידפק מכל כיוון, ככה שלא תסבלו מביקורת יתר....

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רגע רגע רגע! רק שניה בבקשה!

    אדי, 20/08/06 14:50

    מה שאתם אומרים זה שהמצב הוא כזה: אני הולך לקרוע את התחת בצבא 3 שנים בשביל להגן על המדינה (שהיא אגב גם של הערבים). בזמן הזה כל מי שלא משרת בצה''ל (כל המשתמטים, לאו דוקא רק ערבים) לומדים באוניברסיטה (כשאני טוחן ''8-8'').
    כשאני משתחרר מתברר לי שכל המעונות תפוסים על ידי מי שהשתמט מסיבות שונות מהשירות הצבאי (מה עם שירות לאומי - שמעתם על זה?). בנוסף לזה פעם בשנה (ודוקא בתקופת המבחנים!!!) אני צריך לנסוע למילואים ןאולי אף לסכן את חיי בהגנה על המולדת.
    מתברר שלכל זה אין בעצם ערך בעיני בית המשפט שלנו !!!
    אחלה מדינה!
    ''צדק תדק תרדוף'' עלק.... בא לי לבכות.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בגלל זה תפרו על רמון את התיק

    חובה לפרסם, 20/08/06 14:49

    כי הוא תיכנן לשנות את שיטת החבר מביא חבר בבמ''שים ולחסל את ההגמוניה של חד''ש וחמאס על בתי הדין של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    קודם שהערבים יעשו שירות לאומי אולי אח''כ לא תהיה ''אפליה''

    חילוני שפוי, 20/08/06 14:49

    ושהערבים יפסיקו לנפנף בדגלי פלסטין/חמאס זה בטח גם יעזור, אז ככה שבמצב כזה לא צריך לקרוא לזה ''אפליה'' צריך לקרוא לזה ''הבחנה''

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אוניברסיטת חיפה - האונ' הערבית היחידה

    ירון, 20/08/06 14:48

    שמקבלת גם יהודים ללמוד בה! צריך להגיד תודה שנותנים ליהודים ללמוד שם. יושבים על הנדל''ן הכי טוב ויפה בחיפה והכרמל ועוד מתלוננים...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    התשקורת, הממשלה, הפרקליטות ומערכת המשפט אשמים במחדל

    משה ק, 20/08/06 14:47

    מערכת המשפט פעלה רבות לסרוס הצבא ולפגיעה בבטחון מדינת ישראל.
    רק ניקוי המדינה מסרטן השמאל יבטיח את המשך קיומנו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    האפליה היחידה היא כנגד היהודים שחייבים לשרת בצבא

    בימ''ש שמאלני, 20/08/06 14:47

    זאת לעומת הערבים הפטורים מחובה זו ויכולים ללמוד בשקט ובשלווה מבלי לבזבז שלוש שנים מן החשובות ביותר בחיים ולעיתים את החיים עצמם בצבא.
    הערבים פטורים אף משרות מילואים הפוגע קשות בסטודנט היהודי.
    מכל הללו מתעלמים השופטים השמאלנים ומעניקים לערבים טובות הנאה נוספות על אלו שקיבלו.
    היהודים שתורמים שלוש שנים ויותר למדינה, מסכנים חייהם ומשרתים במילואים יעמדו בתור ויתקבלו לאחר הערבים ''המסכנים''

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ליוצאי צבא יש זכות יתר!

    יהודי, 20/08/06 14:45

    יש להם אוניברסיטאות משלהם, הם לא חייבים ללמוד אצלנו. גם רוצים לנצל את המדינה וגם לצאת נגדה בזמנים קשים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חוצפה של בית המשפט

    שי, 20/08/06 14:45

    ומה לגבי האפלייה של סטודנטים יהודים שמחוייבים לשירות של 3 שנים בצבא ויכולים להתחיל ללמוד בדרך כלל רק בגיל 22 בעוד הסטודנטים הערבים יכולים כבר בגיל הזה להיות אחרי התואר?
    מה לגבי משכורת החייל של 500 שקל שמרוויח כל יהודי בין גילאי 18 עד 21 בעוד הסטודנט הערבי יכול לנצל שנים אלו ללימוד ולעבודה בשכר מלא.
    חוצפה שאין כדוגמתה, אל תתפלאו אחרי זה שאף אחד לא מוכן לעשות מילואים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ואם ביהמ''ש אינו חושב שמגיעות זכויות ליוצאי צבא

    יאיר ל, 20/08/06 14:44

    הגיע הזמן לסלק את אותו בית משפט שכל קיומו בזכות אותם חיילים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שופט מטומטם

    גיל אזולאי, 20/08/06 14:44

    למי ששירת בצבא מגיעות הטבות לא קשור אם זה יהודי או ערבי.
    מקווה שהאוניברסיטה תערער

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מגיע לכל ערבי משכורת של סדיר

    יעקב, 20/08/06 14:43

    זה שלא נותנים לו להתגייס זה בעיה של הצבא, אבל זה אפליה שכל צעיר יהודי משרת ומקבל משכורת צבאית וערבים לא מקבלים!!!!

    הגב לתגובה זו

    • יא דפוק נותנים לחיילים משכורת כי אין

      ', 20/08/06 18:15

      להם אפשרות לעבוד כי הם בצבא. אם לערבים יש אפשרות לעבוד כי הם לא בצבא - למה הם צריכים משכורת??? המדינה לא מנעה מהם לעבוד ע''י 3 שנות שירות חובה?! מהחיילים היא כן מנעה לעבוד. בטח אתה ערבי מתחזה. גם ליהודים שהצבא לא רוצה לגייס עקב בעיות בריאותיות למשל הצבא לא משלם משכורת.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    נמאס מבתי המשפט

    אורי, 20/08/06 14:41

    בזמן שאני שירתתי בצבא ואף נפצעתי, חברייי הערבים עבדו, חסכו כסף, בזמן שאני סיכנתי את חיי וסזמן שחברתי סעדה חולים מסגרת שירות לאומי, עמיתי הערבים עשו לביתם, ועכשיו מנסה ביהמ''ש להפר את האיזון ביננו, בעתיד ביהמ''ש יפסול הענקת מלגות ללוחמים, ועוד כל מיני החלטות שתפקידם לטשטש את העובדה שזו מדינתו של העם היהודי הנלחם על זכותו לחיות בשלום בארצו תוך הענקת שיוויון זכויות למיעוטים, מה לגביי האפלייה כנגד היהודים שצריכים לתת 3 שנים בצבא לעומת הערבים שפטורים, ומה לגביי העובדה שמרביתם לא משלמים מיסים, כב' השופט-אין לציבור אמון בך, כך את הגלימה ותפרוש יחד עם ברק, הנסיון שלך למצוא חן בעיני בייניש וארבל הוא פתטי ושקוף

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בושה לאוניברסיטה - נכשלתם בחוקתי א' (ל''ת)

    בוגר, 20/08/06 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ששרתתי 3 שנים-הם עבדו 3 שנים והרויחו כסף

    קול העם, 20/08/06 14:40

    לא מענין אותי כל החוקים ה''מוסריים וליברלים'' הללו..במקרה הזה ח ו ב ה על המדינה לעזור קודם למי שאחראיים לקיומה.
    איני רואה סטודנטים ערבים נשלחים למילואים ומפסידים פרנסה ולימודים כמו סטודנטים יהודים ודרוזים שמשרתים בסדיר במקום לעבוד 3 שנים ולהרויח כסף.
    על המדינה גם לחוקק חוק (שהיה קיים בעבר עד ששריד גרם לביטולו) שימנע סיוע כספי ממשלתי למי שלא משרת ולא מענין אותנו אנשי המילואים אפילו אם הוא יהודי חרדי!!!
    מספיק עם הדבל פייס הזה,לכולנו נמאס-מי שעוזר מקבל,מי שלא עוזר-לא מקבל כלום חוץ מהזכות להצביע בבחירות(וגם זה יותר מידי לדעתי)

    הגב לתגובה זו

    • כן, ערבים בישראל מרוויחים המון כסף...

      אתה חי בארץ?, 20/08/06 16:03

      קודם אתה שולח אותם לבנות בניינים ואז אתה בוכה שהם עושים כסף כשאתה משרת.

      הגב לתגובה זו

      • בטח שעושים הרבה

        אחמד השחור, 20/08/06 16:23

        קל לעשות מלא כסף כשהכל שחור ואין מיסים.

        הגב לתגובה זו

      • הם עושים יותר כסף מחייל סדיר, כמה שלא תתפתל (ל''ת)

        אלכס מהכרמל, 20/08/06 16:30

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    מי מפריע לערבים להתנדב לשירות צבאי או לאומי?

    אזרח, 20/08/06 14:39

    לא יתכן שגופים ממלכתיים לא יוכלו לתת הטבות כלכליות למי ששירת את המדינה.

    עוד מעט בתי המשפט יפסקו גם נגד מועדי ג' למילואימניקים, כי גם מזה הערבים לא יכולים להנות.

    אין שום סיבה שערבים לא ישרתו לפחות בשירות לאומי.

    בתי המשפט בארץ ממשיכים במדיניותם הפוסט ציונית הגורמת לפירורה של המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בושה לאוניבסיטה - נכשלם בחוקתי שנה א (ל''ת)

    בוגר הפקולטה, 20/08/06 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    טוב מאד

    יואב, 20/08/06 14:38

    שילכו ללמוד בביר זית

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בפסק הדין יש אפלייה כלכלית של יוצאי צבא

    אלכס מהכרמל, 20/08/06 14:37

    יוצא צבא מחוייב בשלוש שנים בהן משכורתו עומדת על 500 שקל. בזמן הזה אדם שלא משרת יכול לעבוד ולהרוויח כ-100,000 שקלים במשך שלוש שנים.
    לא ברור מדוע כבוד השופט התעלם מהנימוק הכלכלי הזה. על האוניברסיטה להגיד ערעור.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ומי שעושעה צבא ומילואים לא מופלה?

    עידו, 20/08/06 14:37

    תושב ערבי\חרדי\משתמט יכול להתחיל ללמוד 3 שנים(!!!) קודם והוא לא צריך לעשות מילואים ולהפסיד לימודים ומבחנים... אין לי בעיה עם מי שעושה שירות לאומי כתחליף אבל מי שלא תורם למדינה למה שיקבל אותו יחס כמו מי שכן?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    היהודים מופלים: חייבים לשרת בצבא,ע''כ ביהמ''ש לא חשב? (ל''ת)

    חייל יהודי, 20/08/06 14:36

    הגב לתגובה זו

    • אז שהמדינה תשלש את מענק השחרור

      חייל יהודי מאד, 20/08/06 15:00

      או תעניק השתתפות בשכ''ד לפרק זמן. זה לא קשור.

      הגב לתגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      טל, 20/08/06 15:07

      הגב לתגובה זו

    • כן,מה לעשות היהודים צריכים לעשות צבא ,לתת תרומות וצדקות ,אבל לקבל (ל''ת)

      יהודי מיואש, 20/08/06 15:31

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה הפלא?

    מיקו ליקובלנקו, 20/08/06 14:34

    חשבנו שאחרי מפולת הערכים שתפסה את עם ישראל במערומיו,כולנו נתעשת?לא ולא.בתי המשפט עדיין נשארו מעוז השמאל והקיצוניים הערבים.מדוע אנו לא מופתעים?

    הגב לתגובה זו

    • ברור להיות שמאלני זה להיות 1% מהעם ו-99% מהתקשורת (ל''ת)

      צ'יקוליקו, 20/08/06 15:02

      הגב לתגובה זו

      • ן 100% מהבג''ץ

        מיואש, 20/08/06 17:55

        הבג''ץ זה סניף של אש''ף

        הגב לתגובה זו