• 110.

    כָּחוּש-רָזֶה

    אלכס, 22/08/06 20:43

    השיר מוקדש: למיכל ולדוד גרוסמן, הוריו של סמ''ר אורי גרוסמן אשר נפל השבוע במלחמה בלבנון. כן מוקדש השיר לכרמלה מנור, אמו של טייס חיל האוויר סרן אורי מנור אשר אמרה: ''שאלו אותי לא פעם: מָה זה יִתֵּן לך, המלחמה הזאת'' ? לי, זה כבר לא יִתֵּן דבר. אבל לרבים מאיתנו יש עוד ילדים המשרתים בשלב כזה או אחר בצבא ואם הצבא לא לומד מטעויות, לא מפיק לקחים ובחיל האוויר לא מסוגלים להודות באחריות – לאן נגיע ?'' ....לעודד רענן: ''....כשאני מספר לאנשים שברצוני לחזור לפורטסמות, לנמל היציאה, וכשאני מנסה לברר שמות, תאריכים ואנשים, שהיו קשורים לאירוע, אני מקבל ''למה לך?'' כתשובה. ''עזוב את זה, מה יצא לך מִזֶה...?''. כן מוקדש השיר לכל שאר האבות והאמהות, אשר בחלומם הגרוע ביותר, לא תיארו לעצמם ולא היו מאמינים כי במדינתנו, מדינה בה גדלנו והתחנכנו ובצבאנו היקר לנו כל-כך, מסוגלים יהיו להוליך אותנו שולל, להתיש אותנו עד-כדי כך, לכזב ולשקר בריות בגבהות לב שכזו ובעַזוּת מצ''ח נחושה. ''כשקיבלנו את תיק החקירה, הרגשנו עלבון נורא ! שמתייחסים אלינו כמו אל ילד מפגר. זאת היתה התחושה. איך אפשר לכתוב תיק חקירה כזה ולחשוב שאנחנו נקבל את הדברים...? רמת החקירה. השפה שבה זה נכתב. השאלות שנשאלו ובעיקר אלו שלא נשאלו. התשובות שהתקבלו וכיצד הסתפקו בהם. זלזול. פשוט זלזול מוחלט ! חושבים שאנו מטומטמים ! הרי גמרנו פה בית ספר. שרתנו בצבא. פשוט עלבון לאינטיליגנציה'' (בינה, אחותו של רס''ר רמי כץ אשר נהרג באסון צאלים הראשון).

    כָּחוּש-רָזֶה

    ''לכן כה אמר ה' אלוקים אליהם, הנני-אני, ושפטתי בין-שֶה בִרְיָה ובין שֶה רָזָה'' יחזקאל, ל''ד, כ'

    הם פונים ברחוב אליך ושואלים: ''מה יצא לך מִזֶה...?''
    הופכים אותך, בלית ברירה, לעוד יותר כָּחוּש. רָזֶה.
    דַּל. מוּשְפָּל ועֲרִירִי. חָבוּל. חָבוּט. עָלוּב. נִבְזֶה.
    על שֶלְך... כלום תוותר ? ...הרי הנך יַבְחוּש כָּזֶה ?!

    אבל אתה יודע, כי בעצם, לא נותרה לך בְּרֵירָה
    לחילופין, המציאות, פִּי שבעתיים חֲמוּרָה !
    כל כולך, הנך בינתיים, חַבּוּרָה אחת גְדוֹלָה
    חשרת עבים, בכל דקה, לבוא שֵנִית הֵן עֲלוּלָה !

    הם פוגשים אותך, על אֵם הדרך, בשאלתם:
    ''הגד-נא... מה יצא לך מִזֶה... ?''
    אינך נוכח, כי זה זמן רב, מחוּלְשָה אתה מְזֵה ?
    עזוב את זה... ! תשכח מכך ! מי אתה ? נָבִיא ?! חוֹזֶה ?
    המציאות חֲזָקָה מִמְך ! דוֹן קִישוֹט הִנְך ?! הוֹזֶה ?

    מסביבך, כולם דוברים, אך אין אחד שפיו פוֹצֶה !
    מצפצפים ...על מי ? ...על מה ? - מכנה משותף אחד בלבד אותם חוֹצֶה
    קו תָּחוּם-בָּרוּר, בֵּינְך-בֵּינָם, שרק אמת אחת רוֹצֶה :
    שאף אחד, מן העולם, שוב לחִינָם ושווא יצא !

    נִרְגָשִים, נִיגְשִים בשְבִיל אליך ושואלים: ''אֱמוֹר-נָא, מה יֵצֵא לְך מִזֶה?''
    הופכים אותך, בשאלתם, לעוד יותר פָּחוּס. רָזֶה.
    חֲדַל-אִישִים. עוֹר וגִידִים. דַּך. מָך. יְדוּע חוֹלי. אִיש-מַכְאוֹבוֹת. הַלָזֶה.
    נִקְלֶה. כָּחוּש. מוּתָּש. מוּחְלָש. רָצוּץ. קָצוּץ. ּמָעוּך. נִבְזֶה.
    על שלך, כְּלוּם תוותר ? הִנְך נָחוּש, יַתּוּש כָּזֶה !

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    ממשיכים בחיים כאילו כלום לא קרה....

    אלכס, 21/08/06 22:58

    ממשיכים בחיים כאילו כלום לא קרה....
    כתרנגולות בסופרמרקט, גידלנו עבורכם ילדים, לשם כפרה.
    כפרה על חיינו... עוון כולנו... עוול כלפיהם...
    במדינה ובצה''ל מעולם לא ייחסו חשיבות מיוחדת למשמעות חייהם !
    ילד ...ועוד ילד ...ועוד ילד ...בזרם מתמיד !
    לנֶצַח... לעד... כך תוּבְטַח בעירת נר התמיד...
    מחורבן צאלים השני כבר כמעט אין שומעים יותר על תאונות
    אין מדווחים... אין כותבים... אין מוסרים יותר על התאבדויות
    זה וודאי, אינו אומר בהכרח, שהן אינן קיימות
    בצה''ל פשוט מִתְמָחִים בהסתרת ובהעלמת ראיות
    ההכחשה, הכזב, הטיוח, השקר, תקפים וחלים על הכל
    ערך חיי האדם היום בצבאנו נמכר בחיסול בזיל הזול !
    את המציאות אפשר תמיד לצבוע וורוד ועובדות ניתן להטות
    ''הדג מן הראש מסריח !'' ...ישיחו ...יאמרו הבריות
    מיטב נוער צעיר ובריא בשיא פריחת עלומיו
    על חטאי ושגיאות מפקדיו ישלם בחייו
    דור שואף דרור... צמא חיים... חופשי... רענן...
    נרמס, נהרס, נדרס ונגרס באמצעות גוף מסואב שאנן
    נופל שדוד ...ללא קרב מניח הנשק ...למולך מוקרב כקורבן !
    אבות אכלו בוסר וחיי בנים יִכְלוּ טרם זמן
    ''כי במותם הם ציוו לנו...'' יחרוק התקליט הישן...
    הולך סובב לו הרוח ועל סביבותיו שב
    קדיש על הבן יאמר כבר לבטח האב
    אין חדש תחת השמש
    מה שהיה הוא מה שיהיה: היום, מחר או אמש.
    השמש זרחה... הקָמָה בשלה... וצה''ל שחט
    מי עוד זוכר שפעם חגגנו יחדיו ט''ו בשבט ?

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ממשיכים בחיים כאילו כלום לא קרה....

    אלכס, 21/08/06 22:57

    ממשיכים בחיים כאילו כלום לא קרה....
    כתרנגולות בסופרמרקט, גידלנו עבורכם ילדים, לשם כפרה.
    כפרה על חיינו... עוון כולנו... עוול כלפיהם...
    במדינה ובצה''ל מעולם לא ייחסו חשיבות מיוחדת למשמעות חייהם !
    ילד ...ועוד ילד ...ועוד ילד ...בזרם מתמיד !
    לנֶצַח... לעד... כך תוּבְטַח בעירת נר התמיד...
    מחורבן צאלים השני כבר כמעט אין שומעים יותר על תאונות
    אין מדווחים... אין כותבים... אין מוסרים יותר על התאבדויות
    זה וודאי, אינו אומר בהכרח, שהן אינן קיימות
    בצה''ל פשוט מִתְמָחִים בהסתרת ובהעלמת ראיות
    ההכחשה, הכזב, הטיוח, השקר, תקפים וחלים על הכל
    ערך חיי האדם היום בצבאנו נמכר בחיסול בזיל הזול !
    את המציאות אפשר תמיד לצבוע וורוד ועובדות ניתן להטות
    ''הדג מן הראש מסריח !'' ...ישיחו ...יאמרו הבריות
    מיטב נוער צעיר ובריא בשיא פריחת עלומיו
    על חטאי ושגיאות מפקדיו ישלם בחייו
    דור שואף דרור... צמא חיים... חופשי... רענן...
    נרמס, נהרס, נדרס ונגרס באמצעות גוף מסואב שאנן
    נופל שדוד ...ללא קרב מניח הנשק ...למולך מוקרב כקורבן !
    אבות אכלו בוסר וחיי בנים יִכְלוּ טרם זמן
    ''כי במותם הם ציוו לנו...'' יחרוק התקליט הישן...
    הולך סובב לו הרוח ועל סביבותיו שב
    קדיש על הבן יאמר כבר לבטח האב
    אין חדש תחת השמש
    מה שהיה הוא מה שיהיה: היום, מחר או אמש.
    השמש זרחה... הקָמָה בשלה... וצה''ל שחט
    מי עוד זוכר שפעם חגגנו יחדיו ט''ו בשבט ?

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    לחקור את הדרג המדיני

    אילן, 21/08/06 20:10

    ההססנות בממשלה גרמה להפסד.
    את זה צריך לחקור בעיקר.
    שאר הכשלים ראויים לבדיקה ולתיקון
    והיו גם בעבר אך ניצחנו למרות הבלגן.
    בעבר היו מנהיגים אמיתיים.היום אלו מנהיגים שראויים להיות שחקנים וקריינים טובים אבל לא להנהיג מדינה
    כמו ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אני מקווה שהכותרת נכונה ''הרמטכל לשעבר חלוץ'' (ל''ת)

    מנחם, 20/08/06 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    שמאלנים בודקים שמאלנים (ל''ת)

    עבודה בעיניים, 20/08/06 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    המריחה הגדול הטיוח הגדול-והעם יוכיח שלא ניתן לעבוד עלינו יותר (ל''ת)

    מסקנה פרץ הביתה, 20/08/06 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לינק פרוידיאני? הרמטכל לשעבר חלוץ??? (ל''ת)

    אירית, 20/08/06 14:18

    הגב לתגובה זו

    • רק אנחנו שמנו לב לזה? (ל''ת)

      מעניין, 20/08/06 15:09

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    לכלא במשפט מהיר

    איגור סטרבינסקי, 20/08/06 13:55

    לקרוא את 48 ולהכניס לכלא את מפקדי הימ''חים.
    תשאלו את העולים מרוסיה מה היו עושים שם למפקדי הימ''חים.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    הגנרל המקסיקני קסטנייטאס

    חפ''ש מילואים, 20/08/06 13:51

    הגנרלים שלנו מזכירים לי את השיר החמוד של חיים חפר, ''הגנרל המקסיקני קסטנייטאס''.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    תודה על היריקה בפרצוף פרץ בהזדמנות הראשונה (ל''ת)

    נירק עליך בחזרה, 20/08/06 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    כנסו ל-48 , ותבינו הכל (ל''ת)

    מנש, 20/08/06 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כנסו ל-48 , חיוני (ל''ת)

    מנש, 20/08/06 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מלחמה קרובה עם הסורים והאיראנים ופרץ מוסיף

    חטא על פשע, 20/08/06 12:48

    ולתת לאנשים מוכשרים להתכונן למלחמה הוא ייגרור אותנו שנצטרך לזרוק אותו לכל הרוחות באופן פיזי

    יהודים התעוררו תצפרו עם המכוניות וצפצפות כל שעה עגולה עד שהליצנים יילכו

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הביעו את המחאה בצפירת מכוניות כל שעה עגולה (ל''ת)

    כל יום עד, 20/08/06 12:43

    הגב לתגובה זו

    • רעיון מצויין!!!!! (ל''ת)

      אסתי, 20/08/06 15:09

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    שלום עכשיו בודק את שלום עכשיו (ל''ת)

    והעם מושמד, 20/08/06 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    שלום עכשיו במשרד הבטחון ואתם שותקים (ל''ת)

    להיות עם חפשי, 20/08/06 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    לפתוח בחקירה על שחק ומעשיו בזמן המלחמה (ל''ת)

    עכשיו, 20/08/06 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ליפקין שחק-אחד הרמטכלי''ם הגרועים בתולדות צה''ל (ל''ת)

    רפול, 20/08/06 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אנחנו לא מקבלים את תוצאות הועדה הזו, לא הבנתם??? (ל''ת)

    עם ישראל, 20/08/06 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    פרץ מצפצף על עם ישראל עם ועדת הכסתח (ל''ת)

    אנחנו לא נרחם, 20/08/06 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מ.ר.ק-מרדכי,רמון,קצב,זאת הועדה הכי מוסרית..... (ל''ת)

    א.ש, 20/08/06 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    זו ועדת בדיחה - תבוסתנים הביתה ! (ל''ת)

    אזרח כועס, 20/08/06 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    ברור לכולם שאולמרט אשם מס' 1 ואחריו פרץ - והם בכלל לא נחקרים

    שווה לתחת!, 20/08/06 12:04

    אז מה תעזור לנו וועדה כזאתי שנועדה רק לכסות תחת של שני הליצנים שיושבים על הכיסאות ומשחקים במצביאים ובראשי ממשלה......

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מצעד האיוולת - שוב נפלנו בפח הקונספציה

    חנוק מדמעות, 20/08/06 11:57

    שוב, כמו באותו יום כיפור, הלכנו כולנו שבויים בקונספציה: ''אין פתרון צבאי'', ''בעידן הטילים - אין משמעות לשטח וחיל האויר המפואר יכול לעשות את כל העבודה'', ''אין מי שיכול על צה''ל החזק'', ''שלום עושים עם אוייבים'' וכיו''ב. שכחנו רק דבר אחד. אנחונ לא בשוויץ אלא במזרח התיכון. וכאן מה שלא נגמר מסביב לשלוחן הדיונים נגמר בקרב. זה האמת המרה. אבל אם חפיצי חיים אנחנו אז אנו מחייבים לשמוחר על עצמינו. כמו שאמר ביבי, אם הערבים לא ילחמו יהיה שלום. אם ישראל לא תילחם לא תהיה ישראל !!!
    חובה לקרוא את 48.
    על אולמרט, פרץ, חלוץ וכל נושאי דגל ההתרפסות לרדת מהבמה ויפה שעה אחת קודם. אם לא יעזבו מרצוחנם על הדמוקרטיה להוריד אותם בכל מחיר.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מועמד לנהל את החקירה

    ברני שוורץ, 20/08/06 11:46

    יש אדם אחד במזרח התיכון שיודע היטב למה וכמה לא היינו מוכנים.הוא עקב אחרינו שנים רבות.
    העזרות בו תחסוך שבועות וחודשים של בזבוז כספי ציבור על דיוני סרק והאשמות הדדיות.
    כל מה שנותר הוא לאתר אותו ולתת לו את כתב המינוי.
    אם לא הבינותם עד עכשיו: הכוונה למר חסן נסראללה.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    שחק??זה שיעץ לשר הביטחון בזמן הלחימה? הוא יחקור?? מה נפלתם על הראש? (ל''ת)

    אייל, 20/08/06 11:41

    הגב לתגובה זו

    • רק דן מרידור!!!!!!!!! (ל''ת)

      שימי, 20/08/06 11:57

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    לחקור למה הקיבוצים שהגנו עליהם לא נתנו לנו (ל''ת)

    אוכל ולינה, 20/08/06 11:41

    הגב לתגובה זו

    • אוכל ולינה

      ===, 20/08/06 12:36

      למה הקיבוצים לא נתנו אוכל ולינה? שאלה טובה, אולי יש להם סיבות, אבל בגדול הרעיון הקיבוצי הוא שיוויון, איך הוא יכול לקבל מצב שיושבים אצלו בבית אנשים ולא צארח אותם כמידת הכנסת אורחים, אולי כסף? במצב כזה? די בושה לדעתי, אבל צריך לברר.ישובים בצפון כן איפשרו לחיילים להיתקלח ואוכל כמה שהיה באפשרותם.

      הגב לתגובה זו

    • זה קרה לנו כחיילים סדירים לפני מלחמת ששת הימים באחד מקיבוצי הצפון (ל''ת)

      התופעה לא חדשה, 20/08/06 15:39

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    חובה לקרוא את-48 (ל''ת)

    א.ש, 20/08/06 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ביום הראשון לזמן את פרץ לתת לו מפה אילמת של לבנון (ל''ת)

    אם הוא מזהה, 20/08/06 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ועדת הבדיקה

    שלמה בן יוסף, 20/08/06 11:21

    כל כך לא משכנע!!!!!
    חבל על הזמן. אנחנו עם דפוק ושום ועדה וחקירה לא ישנו.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מסקנות השופט אזרחי

    השופט אזרחי, 20/08/06 11:17

    אולמרט-במידה ואכן וזה היה הרעיון
    שלו למינוי עמיר פרץ - יש לפטרו
    להעמידו לדין על פגיעה בבטחון ישראל
    עמיר פרץ- יש להדיחו מיד , כנראה
    שיש לו אגו גדול ושכל קטן מכדי להודות שאינו מתאים לתפקיד
    יש להדיחו ממפלגת העבודה מיד!!!
    אלוף מזרחי - לוגיסטיקה בצה''ל
    עלוב מזרחי הביזיון הגדול ביותר
    של המלחמה להעיף ללא בדיקה
    מבחן התוצאה הוא הקובע
    אלוף אדם - פיקוד צפון
    להדיח מיד , תכנון לקוי ,לוגיסטיקה
    עלובה, גיוס כמות אדירה של מילואים ללא מטרה מבצעית
    גם חתול טיפש היה מגיע לתוצאה
    טובה יותר
    רמטכ''ל - אין לי מידע

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    יועץ שר הבטחון...בראש הוועדה...חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

    מת לצחוק 7, 20/08/06 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אולמרט תתפטר...לא נוותר !!! (ל''ת)

    1 שכואב לו, 20/08/06 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    האם התחילו למגן את הטנקים ?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!?!?!!???!?!?!

    אבי, 20/08/06 11:00

    ועדה זה טוב אבל יותר חשוב להתחיל לתקן את הדברים הדחופים !!!! כמו מיגון הטנקים תרגול חילי המילואים אפודים וכל מה שצריך !!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אין כסף , הכל הולך למסיבות פרועות ...

      שמפניה יוקרתית, 20/08/06 11:46

      בחיל האוויר ההה חלוץ ???

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    הק.ג.ב בודק את הפוליטבירו (ל''ת)

    יד רוחצת יד, 20/08/06 10:53

    הגב לתגובה זו

    • ועדת בדיקה - חקירה?

      +++, 20/08/06 11:15

      לא יאומן, זה שניהל את המילחמה בודק את עצמו,? יופי'' כאילו לא יודע מה ואיך עשו, מישחק ילדים, זורים חול בעיניים של הציבור, מר ליפקין שחק יעשו נו נו נו לעצמו ולשר הביטחון? האמת לא חשבתי שהמנהיגים המיוחדים האלה ינהגו אחרת. אין הפתעות. מי שנתן את החיים שלו לא יחזור, ועולם כמינהגו נוהג, איך המנהיגים קמים בבוקר ורואים את עצמם במראה? בעצם בקלות, שהרי אחרת הם היו נוהגים אחרת. נעלם היושר נישאר רק האינטרס האישי .

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    עמוס ירון+שחק הציבור לא קונה. הכל נשאר בחונטות (ל''ת)

    למנות אנשי, 20/08/06 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שחק שייך לחונטה השלטונית לא מאמינים (ל''ת)

    גולני 12+13, 20/08/06 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ללילפקין-שחק ברכות ובהצלחה

    מוטקה הדר, 20/08/06 10:42

    במידה ואתרשם שעשית עבודה טובה
    אני מבטיח לך שאזמין אותך לביתי
    לעבודת טיוח די מסובכת. כידוע לך
    פלסטינים אסור להעסיק ועובדים זרים
    גם הם בעייה. מה נותר ? עבודה עברית.
    באם קומראד פרץ יהיה מרוצה ממך
    ושנינו יודעים שהוא יהיה - מובטחת לך
    עבודה אצלי לכמה ימים.
    ודרך אגב: הצפון והדרום משוועים
    לטייחים טובים - מובטחת לך עבודה
    לשנים.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ועדה משוחדת! ליפקין שחק לא אמין! (ל''ת)

    אביבה כהן, 20/08/06 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לאהרון ברק, אנא כנס

    אדום שרוט, 20/08/06 10:33

    הוועדה הנבחרת הזאת כוללת את מיטב העם, מנהיגים ישרים(!!!), מוצלחים(!!!), ובעלי נסיון רלוונטי.
    התסריט המועדף עלי הוא שתאמץ את ההרכב הקיים (נשמח אם גם אתה תתצרף) ותרחיב את סמכויותיהם.
    וחוץ מזה הגיע זמן זריקת רוב חברי הכנסת, ורענון עמוק של המערכת הפוליטית מכל הגנבים, רמאים, קומבינטורים ושולחי הידיים שהשתלטו על המדינה והרסו אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לחקור את דן הראל- מטייל על חשבון תושבי הצפון (ל''ת)

    לא לעזוב אותם, 20/08/06 10:31

    הגב לתגובה זו

    • דן הראל בעל תפקיד בשליחות בחו''ל . תפסיקו להפיץ שטויות (ל''ת)

      חבורת שקרנים, 20/08/06 11:22

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    תתפטרו!!!!!! אתם לא לגיטימיים!!!11 (ל''ת)

    אתם בושה למדינה, 20/08/06 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    היועץ של הכשלון בראש הוועדה ? רק בישראל. (ל''ת)

    שמואל, 20/08/06 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ליפקין שלום עכשיו, רמטכך ממוצע מינוס. מלא עצמו. לא רציני. (ל''ת)

    מרוקאיסופרעצבן, 20/08/06 10:23

    הגב לתגובה זו

    • שחק הוא הרמטכ''ל הכושל בתולדות המדינה (ל''ת)

      הייתי חייל פעם, 20/08/06 10:45

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    העתונאים המוסריים-האם זה מעשה מוסרי - איפוא העתונאים (ל''ת)

    עתונאים קטנים, 20/08/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מי יבדוק את הבודק-טיוח אחד גדול מחפשים ש.ג. או ''דדו '' (ל''ת)

    דרוש ש.ג.דחוף, 20/08/06 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לא יעזור-אתם תגידו ואנחנו המילואים נבקש את הראש של פרץ חברם של הבוד (ל''ת)

    לא ניתן לזה לקר, 20/08/06 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הספינים זה הדבר היחיד שפועל במדינה (ל''ת)

    אדלר, 20/08/06 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    היועץ של פרץ יחקור את מהלכי המלחמה? מעניין. (ל''ת)

    כבשה סרקסטית, 20/08/06 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    צה''ל איננו חיזבאללה!!!

    שמחה, 20/08/06 10:17

    ואיננו גוף אוטונומי,לכן נא להוציא את
    צה''ל מכל הבדיקות האלה
    צה''ל חייב וגם עושה מה שהדרג המדיני מטיל עליו.
    יש לערוך את הבדיקה של הדרג המדיני,הבעיה מי יעשה זאת,שר המשפטים?הנשיא?
    כמו''כ יש לבדוק את התקשורת אם היא פעלה כראוי .אם מתוך מגמטיות
    ורדיפה אחרי הריטינג ''לא שנתה קצת את העובדות''

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הרמטכ''ל

    צביקה, 20/08/06 10:14

    הרמטכ''ל הזה מומחה גדול בגירוש יהודים מבתיהם הוא הוכיח את זה, אבל במלחמות הוא חלש מאוד גם את זה הוא הוכיח, ככה זה כשעומרי שרון ממנה חברים.

    הגב לתגובה זו

    • עומרי שרון לא צריך להיות בכלא? (ל''ת)

      רפי, 20/08/06 11:05

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    רק הדרג המדיני אשם!!!-חלוץ מתנער מאחריותןומחפש אשמים

    כרמל, 20/08/06 10:13

    בקרב הדרג הצבאי מתחתיו

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    די לספינים - רוצים וועדת חקירה ממלכתית (ל''ת)

    צהל ביזיון, 20/08/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    חברי הוועדה - תתפטרו !

    אריה, 20/08/06 10:04

    אם יש בכם קצת הגינות, יושר ומוסר - תתפטרו ואל תתנו יד למהלך מסריח.
    צריכה להיות ועדת חקירה לאומית ולא ועדת חקירה שממונה ע''י אחד מגורמי האסון.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חלוץ מה אתה חוזה השבוע ? הבורסה היום עולה ב-0.5 % (ל''ת)

    טייס, 20/08/06 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    חייל מילואים והלוחמים צריכים לבצע חקירה (ל''ת)

    לא אנשי החונטות, 20/08/06 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אשמים המילואימניקים!

    רומי, 20/08/06 10:00

    שעזבו הכל ובאו, שלחמו כמו אריות. אשמים על שהכימו לחרף נפשם ולהיכנס בלי מים, בלי ציוד, בלי אוכל, בלי מודיעין, באור יום.

    הם האשמים! כל השאר נקיים!

    הגב לתגובה זו

    • בלי ציניות, חייבים כמה תשובות!!

      אמירי, 20/08/06 15:18

      לחמתי ביום כיפור כקצין שריון.
      אני זוכר הרבה פשלות אבל לא כל כך הרבה ברמה הטקטית.
      ניכנסנו למלחמה בהפתעה גמורה והציוד בימחים היה במצב עלוב.
      למרות זאת התבצעו מהלכי לחימה שילמדו עוד שנים רבות.
      במערכה זאת הקצונה הגבוהה התנהגה כמסוממת.
      אני ממש לא חושב שכל דור חייב לחזור על טעויותיו של הדור הקודם ועוד להוסיף עליהם כהנה וכהנה..
      במלחמה הנוכחית משתתפים שני בני ואני רוצה תשובות לכמה שאלות לפני שמתחיל הסיבוב השני.

      1. האם הקצונה הגבוהה של צה''ל שכחה את עקרונותיו (או שמא לא יודעת אותם?) של קרב ההתקדמות?
      האם היא ערה לכך שקרב זה נחשב לפחות מסוכן עבור הכח התוקף?
      2. מה ההגיון שעומד מאחורי ההחלטה להלחם בגרילה מחופר ומוסתר ע''י שליחת צוותים קטנים לאיזורים מיושבים כאשר יושב בהם אויב מאומן, מוכן וערני?
      3. מי עומד מאחורי התפיסה שכשקשה להתגבר על אויב בכפר מסוים יש לסגת ולנסות שנית למחרת עם כח חדש אשר אינו מכיר את השטח אך לעומת זאת עומד להתקל באויב דרוך ומוכן.
      4. מדוע לא נוצל הכח הגדול שצה''ל גייס על מנת לבצע מספר רב של מאמצי התקפה מקבילים אשר בכל אחד מהם יש לצה''ל יתרון מספרי רב. זאת במקום לתת לאויב לבצע תיגבור כוחות בין גזרה לגזרה.
      5. למה החליטו לצמצם את אימוניו של כל צבא המילואים ללא ביצוע מיון פנימי (יחידות יותר מאומנות שיכולות להכנס ללחימה עם התארגנות מינימלית לעומת יחידות אחרות שיכנסו ללחימה לאחר ביצוע אימון מרוכז בן שבוע - שבועיים..)
      6. איך קרה שיחידות שאמורות להכנס ללחימה מיידית נשלחו להצטייד דווקא בימ''חים מרוקנים מציוד חיוני.
      7. כמה אימונים לקראת מלחמה בסדר גודל של כמה אוגדות ובאיזה דמיון למציאות החזויה ביצעו מפקדי צה''ל בסדיר ומילואים מרמת מג''ד ומעלה.
      8. כשהתקבלה ההחלטה להטיל על חיל האויר את האחריות להצלחתו של צה''ל בהתמודדות הבאה האם נלקחה בחשבון האפשרות שצה''ל ידרש גם לתקוף ולהכנס לתוך שטח האויב (ע''פ אסטרטגיית ההגנה של מדינת ישראל ועקרונות הלחימה הבסיסיים של צה''ל)? ואם כן באיזה כוחות ואמצעים בדיוק הוא אמור לתקוף?
      9. בהנחה שהפיקוד העליון של צה''ל ידע שכוחות היבשה אינם מאומנים דיים האם הייתה תכנית אימון חפוז לכוחות אלה לקראת הכנסתם למלחמה ואם כן האם היא בוצעה?
      10. האם בוצע תרגול במתווה דומה זמן קצר לפני המלחמה ? במידה וכן מה היו תוצאותיו והאם הן נילקחו בחשבון בתהליך קבלת ההחלטות של הדרגים הצבאיים והדרג המדיני?
      11. בהנחה שהעובדה שבידי האויב יש רק טילי נ''ט ובורות יקוש ללחימה בשריון הייתה ידועה, איזה הכנה בוצעה ברמה התורתית ובאימונים לקראת סוג לחימה זה? במידה ולא נעשתה הכנה כזאת מי קיבל את ההחלטה לוותר על כך?
      12. מדוע לא מופעלת הצנזורה הצבאית בכל מקרה שבו יש דיווחים על כוונותיו של צה''ל ועל סדר הכוחות שנמצא בכל אזור לחימה?

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    לא מאמינים להם- הם שייכים לשלטון ולקדימה (ל''ת)

    מילואים 101, 20/08/06 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    למה דן הראל מטייל בחו''ל שעה שמגורשיו נופלים בקרב?

    החטא וחופשו, 20/08/06 09:56

     

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    להחליף את ההנהגה

    אילן, 20/08/06 09:56

    ההנהגה שבויה בקונספציה מוטעית
    ועסוקה בתירוצים המקום להערך
    למלחמה הבאה.
    במקום לערוך תמרונים צבאיים הם עורכים תרגילי הישרדות מכוערים.
    לטובת המדינה-תפנו את הכסאות.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בושה!!!! איך אנשים לא מתביישים להתייצב בוועדה הזו???? (ל''ת)

    העיקר הכבוד גם, 20/08/06 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    העתקתי תגובת לוחם שלחם בלבנון- חובה לקרא

    נטלי, 20/08/06 09:55

    מי שלא היה שם, פשוט לא יבין.
    לא יבין, איך הגענו כולנו 100% התפקדות לימחי''ם באזור הצפון באוטובוסים של אגד מפוצצים באזרחים שלבשו מדים, ובאו להלחם על הארץ המובטחת.

    מי שלא היה שם, לא יבין למה בתוך האפודי חזייה מצאנו גלויה משנת 1983. איפה כל הכסף של הימחי''ם?

    מי שלא היה שם לא יבין, איך כל משקית כלום או כל גובני'ק, מסתובבים עם מקוצרים, בזמן שהלוחמים קיבלו נשקים ארוכים ממלחמת שלום הגליל ואיתם צריכים לבצע לוחמה בשטח בנוי.

    מי שלא היה שם לא יבין, איך במו עיניי ראיתי שזורקים על הכביש ליד אביבים 2500 מנות חמות, כי הכוח חיכה וחיכה לארוחת הערב לפני הקרב, אבל איזה נהג, עשה הפסקה לסיגריה איפשהוא, ובסוף הלוחמים נכנסו ללבנון רעבים...

    מי שלא היה שם לא יבין, איך יצאנו מלבנון אחרי לילה של פשיטה וחזרנו לישון בתוך הפרדסים, כי מזכירי הקיבוצים לא הסכימו שנישן על הדשא או במקלטים הנעולים בקיבוץ.
    ואחר כך שואלים למה נהרגו חיילים בבית הקברות של כפר גלעדי...(כמה אירוני, נהרגו בבית קברות)

    מי שלא היה שם לא יבין, למה שפוצצו לנו את התחת בעשרות טילי נ''ט, ולא קיבלנו אישור להרוס את הבתים ליד כדי לפתוח שטח. ולמה אנחנו אכלנו חצי לחמניה ביום, כי אסור לפגוע בפרדסים של הלבנונים, על מנת לנטרל את האיום ולהביא אספקה, כי הם חפים מפשע.

    אני לא ימני, אבל מי שלא היה שם, לא יבין ואף לא ישכיל למה המלחמה הזאת היתה של בני קיבוצים ובני משקים ושל דתיים ושחור לבן (עולים חדשים ומזרחיים)
    למה קצין ילדון שפגשתי, סיפר לי שהוא היחיד מכל החבר'ה שלו מרעננה ומרמת השרון שהתגייס לקרבי...

    למה הבת ואשתו של אולמרט אומרות שאנחנו רוצחים...
    ולמה, למה אלוהים הרגת בנו...

    אמהות יקרות, הגרון חונק בי, שנים מחברי נהרגו, ועוד כמה נפצעו וישארו נכים לנצח ואני יכול לצרוח, ומקווה שזה יועיל...

    אמהות יקרות, תצעקו את הצעקה של הילדים שלכם שעדיין משרתים כלוחמים בסדיר, כי אף אחד לא ישמור לכן על הילדים...

    ושלא תבינו אותי לא נכון. יכולנו לנצח, אנחנו חזקים יותר, חכמים יותר, מתוחכמים יותר, ומישהוא פישל בענק, וזה לא הלוחמים הקטנים....

    לזכרם של המתים, ולא ישובו...
    אשמח לתגובתכם...

    הגב לתגובה זו

    • הפגנת ענק עכשיו

      אוונטי פופולו, 20/08/06 10:42

      להדיח את הממשלה הכושלת במיידי. למנות את ביבי בוגי איווט וחבריהם לממשלה חדשה שתתכונן ותכריע את הקרב הבא תוך כדי החלפת הדיסקט ''המוסרי'' לדיסקט ''הנצחון בכל מחיר''

      הגב לתגובה זו

      • בוא נתחיל להפגין

        מבקר תגובות, 20/08/06 11:50

        גם כיחידים. אם בכל פינת רחוב בערי
        המדינה יעמדו מפגין או שניים זה יסחוף את ''הרוב הדומם''

        הגב לתגובה זו

      • בלי שמות - צריך להפגין ללא שום שמות פולטיים לגמרי (ל''ת)

        יגיע לכל הפגנה, 20/08/06 11:50

        הגב לתגובה זו

    • אולמרט ופרץ הביתה ע כ ש י ו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      עכשיו!!!!!, 20/08/06 11:22

      הגב לתגובה זו

    • עצוב,חובה להפיץ. (ל''ת)

      אסתי, 20/08/06 11:23

      הגב לתגובה זו

    • תרגע ידידי

      שמחה, 20/08/06 11:40

      זה מצב שכבר ראינו ב 1973 ונצחנו!
      היה לי את המזל המפוקפק להשתתף
      במלחמה זו.לא אכנס לפרטים דאז אבל הפרטים ,והעובדות כמעט זהים.
      כל דור נתן את שלו לחיזוק המדינה
      לכן אנא לא להתבכין!

      הגב לתגובה זו

      • הייתי ביום כיפור ואני לא רואה סיבה שהטעויות תחזורנה על עצמן

        אמירי, 20/08/06 15:14

        לחמתי ביום כיפור כקצין שריון.
        אני זוכר הרבה פשלות אבל לא כל כך הרבה ברמה הטקטית.
        ניכנסנו למלחמה בהפתעה גמורה והציוד בימחים היה במצב עלוב.
        למרות זאת התבצעו מהלכי לחימה שילמדו עוד שנים רבות.
        במערכה זאת הקצונה הגבוהה התנהגה כמסוממת.
        אני ממש לא חושב שכל דור חייב לחזור על טעויותיו של הדור הקודם ועוד להוסיף עליהם כהנה וכהנה..
        במלחמה הנוכחית משתתפים שני בני ואני רוצה תשובות לכמה שאלות לפני שמתחיל הסיבוב השני.

        1. האם הקצונה הגבוהה של צה''ל שכחה את עקרונותיו (או שמא לא יודעת אותם?) של קרב ההתקדמות?
        האם היא ערה לכך שקרב זה נחשב לפחות מסוכן עבור הכח התוקף?
        2. מה ההגיון שעומד מאחורי ההחלטה להלחם בגרילה מחופר ומוסתר ע''י שליחת צוותים קטנים לאיזורים מיושבים כאשר יושב בהם אויב מאומן, מוכן וערני?
        3. מי עומד מאחורי התפיסה שכשקשה להתגבר על אויב בכפר מסוים יש לסגת ולנסות שנית למחרת עם כח חדש אשר אינו מכיר את השטח אך לעומת זאת עומד להתקל באויב דרוך ומוכן.
        4. מדוע לא נוצל הכח הגדול שצה''ל גייס על מנת לבצע מספר רב של מאמצי התקפה מקבילים אשר בכל אחד מהם יש לצה''ל יתרון מספרי רב. זאת במקום לתת לאויב לבצע תיגבור כוחות בין גזרה לגזרה.
        5. למה החליטו לצמצם את אימוניו של כל צבא המילואים ללא ביצוע מיון פנימי (יחידות יותר מאומנות שיכולות להכנס ללחימה עם התארגנות מינימלית לעומת יחידות אחרות שיכנסו ללחימה לאחר ביצוע אימון מרוכז בן שבוע - שבועיים..)
        6. איך קרה שיחידות שאמורות להכנס ללחימה מיידית נשלחו להצטייד דווקא בימ''חים מרוקנים מציוד חיוני.
        7. כמה אימונים לקראת מלחמה בסדר גודל של כמה אוגדות ובאיזה דמיון למציאות החזויה ביצעו מפקדי צה''ל בסדיר ומילואים מרמת מג''ד ומעלה.
        8. כשהתקבלה ההחלטה להטיל על חיל האויר את האחריות להצלחתו של צה''ל בהתמודדות הבאה האם נלקחה בחשבון האפשרות שצה''ל ידרש גם לתקוף ולהכנס לתוך שטח האויב (ע''פ אסטרטגיית ההגנה של מדינת ישראל ועקרונות הלחימה הבסיסיים של צה''ל)? ואם כן באיזה כוחות ואמצעים בדיוק הוא אמור לתקוף?
        9. בהנחה שהפיקוד העליון של צה''ל ידע שכוחות היבשה אינם מאומנים דיים האם הייתה תכנית אימון חפוז לכוחות אלה לקראת הכנסתם למלחמה ואם כן האם היא בוצעה?
        10. האם בוצע תרגול במתווה דומה זמן קצר לפני המלחמה ? במידה וכן מה היו תוצאותיו והאם הן נילקחו בחשבון בתהליך קבלת ההחלטות של הדרגים הצבאיים והדרג המדיני?
        11. בהנחה שהעובדה שבידי האויב יש רק טילי נ''ט ובורות יקוש ללחימה בשריון הייתה ידועה, איזה הכנה בוצעה ברמה התורתית ובאימונים לקראת סוג לחימה זה? במידה ולא נעשתה הכנה כזאת מי קיבל את ההחלטה לוותר על כך?
        12. מדוע לא מופעלת הצנזורה הצבאית בכל מקרה שבו יש דיווחים על כוונותיו של צה''ל ועל סדר הכוחות שנמצא בכל אזור לחימה?

        הגב לתגובה זו

    • כלום לא השתנה

      המפקדים - לכלא!, 20/08/06 11:52

      גם הימ''חים של מלחמת יום הכיפורים היו במצב דומה. נלחמנו עם טנקים מסוג שרמן בעלי תותח קצר בעל טווח של 750 מטר, בשעה שלסורים היו תותחי נ.ט. לטווח 2 ק''מ.
      נכנסנו לקרבות עם 20 כדורים לעוזי ו-25 כדורים לרובה פ.נ. דפוק.
      המקלע 03 לא ירה ואז התברר שאין לו נוקר. ועוד, ועוד.
      מסקנה? מי שלא העמיד לדין ב-1974את מפקדי הימח''ים, שלא יתפלא על כך שההיסטוריה חוזרת.
      במדינה מתוקנת היו מפקדי הימ''חים נשלחים לכלא ל-25 שנה.

      הגב לתגובה זו

    • כול תקציב הבטחון בשב''כ מכין את ההתכנסות! זו האמת:

      ש הלוי, 20/08/06 12:22

      כול השטח שורץ סוכנים.
      כול השטח שורץ פעילי שב''כ.
      כול השב''כ מכין את ההתכנסות שבוטלה.
      ''האוייב'' של מערכת הביטחון הוא הציבור היהודי ולכן האוייב האמיתי בעזה ולבנון מכה בנו.
      אנחנו צריכים צבא, רק צבא, לא יותר.

      הגב לתגובה זו

    • הכל מובן יקירי

      מנש, 20/08/06 12:47

      לא התעוררתם בזמן, זה הכל. צבא הקבע הוא חונטה של אינטרסנטים כלכליים-פוליטיים, ואיננו עוסק בהגנתנו, להבדיל משכמותכם. צבא הקבע רקוב ומסואב, מושחת ומשחית, ואלה התוצאות.מעניין מה תעשו עם זה עכשיו ? נראה.

      הגב לתגובה זו

    • LEFT WING WAR

      Avi, 20/08/06 13:40

      this goverment have to go houme NOW.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אולמרט / פרץ, ועדת המריחה יצאה לדרך. הכנסו וקיראו

    משה, 20/08/06 09:54

    אולמרט / פרץ, לא יעזרו לכם כל ועדות המריחה שתקימו.
    למלחמת מחדל זו יצאתם, ללא תיכון והכנת הצבא והעורף.
    אל תנסו לחפש אשמים במקומות אחרים.
    לאחר חטיפת גילעד שליט וחטיפתם של החיילים רגב וגולדווסר והריגתם של החיילי הסיור, כיסאותכם רעדו ונתתם את האות ליציאה למלחמה.
    דעו לכם אבות המחדל, אף ועדה לא תנקה אותכם, מהאחריות למחדלים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אני לא מאמין?!

    שלום, 20/08/06 09:51

    הרמטכ''ל הכי כושל שהיה לצה''ל עומד בראש ועדת בדיקה. יפה מאד מעניין מה עוד יארגנו לנו שרי הממשלה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    איך המערכת הפוליטית לא דורשת כישורים לתפקיד ''שר'' מתגלחים על הציבור! (ל''ת)

    תופעה פסולה!!!!, 20/08/06 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    סקופ: מסקנות הועדה: הצבא נערך להתכנסות, ו''שכח'' להיערך למלחמה באויב (ל''ת)

    חוקר מהימן, 20/08/06 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ליפקין-זה ''שלום עכשיו'',להגיד אמת,ציפיתי למה שהוא כזה.

    LUBER, 20/08/06 09:43

    מאפו יקחו לכם ועדה חקירה אוביקטיבית?
    מערכת צבאי ומשפתי לא מסוגלת לספק שכורה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    לא מאמין. חברי הוועדה שייכים לחונטות (ל''ת)

    מקורבים לשלטון, 20/08/06 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מדוע לא מוצאים בג''צ נגד הטיפס פרץ לא לשתף פעולה עם הוועדה המושחתת (ל''ת)

    רפי, 20/08/06 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא מאמין לאף אחד.ממשלה רמאית (ל''ת)

    מהצפון, 20/08/06 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ליפקין שחק ?..הרי הוא היה היועץ לשר הביטחון

    ע, 20/08/06 09:40

    הביטחון

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!! אבסורד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      תומר, 20/08/06 11:42

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    להתחיל לחקור מענבי זעם אסון המסוקים והשייטת ומשם הלאה

    חי, 20/08/06 09:39

    ומי היה רמכל אז ? כמובן ניחשתם נכון אמנון ליפקין שחק

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    דורש ועדה שבראשה יעמוד שופט (ל''ת)

    מילואימניק, 20/08/06 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    יפוטר הרמטכל (ל''ת)

    א, 20/08/06 09:38

    הגב לתגובה זו

    • והראש ממשלה והשר ביטחון הכושלים.. (ל''ת)

      ב, 20/08/06 12:54

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ומי יבדוק את הדרג המדיני הכושל????????????????????????????????????? (ל''ת)

    יהודי, 20/08/06 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ועדת החקירה היחידה שתשפיע....הבחירות (ל''ת)

    משה, 20/08/06 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הועדה אינה מוסמכת:

    ש הלוי, 20/08/06 09:34

    צה''ל לא יעניק לועדה סיווג בטחוני. המדובר בעיתונאים ולא בשופטים.
    הועדה נוגעת בדבר, מינה אותה פרץ שיש לו בעליל אחריות בלתי מסוייגת למאורעות אותם על הועדה לבדוק.
    אלופים לא ישתפו עימה פעולה והועדה הזו רק תפסול את החברים בה מלשמש בועדת החקירה הממלכתית שתקום.
    זו הועדה של העיתונאים - נמתיןם לועדה הממלכתית.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יאצפן, ארץ נהדרת, תחגגו! המערכון של המדינה (ל''ת)

    הבמאי ליפקין, 20/08/06 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    זה וועדה זה? עושים ממנו צחוק! פרץ, אנו לא פראיירים. (ל''ת)

    אזרח פשוט, 20/08/06 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אמיר פרץ- טיוחים בע''מ (ל''ת)

    דוד, 20/08/06 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    נדרשת וועדת חקירה לבדיקת סר הבטחון פרץ - אהוד ברק יעמוד בראשה (ל''ת)

    יואל, 20/08/06 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    תדהמה! ליפקין מודע לטייוח וליפקין ממשיך!!! (ל''ת)

    דורי, 20/08/06 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מדינת ישראל רפובליקת בננות! מדינת עולם שלישי. פרץ לך הביתה (ל''ת)

    אזרח, 20/08/06 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ליפקין! אתה מאבד את יתרת המוניטין שלך!!! (ל''ת)

    שלמה בן לולו, 20/08/06 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פרץ אולמרט אתם בדיחה תמשיכו לטייח טייחים בגרוש (ל''ת)

    יואל, 20/08/06 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שחק ישיג את מטרתו

    ארי, 20/08/06 09:20

    למקרא הדו''ח - אנשים יתחילו לחייך...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רק בית דין בהאג יתן מענה אמין כי ועדת טיוח שלנו תורכב מאנשי שלומנו

    חלוץ/אולמרט, 20/08/06 09:15

     

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ליפקין וחברי הועדה לוועדת חקירה בגין טייוח!!! (ל''ת)

    לוזן, 20/08/06 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ומה עם ועדת חקירה לחקירת שאר כשלי המלחמה?

    דני, 20/08/06 09:13

    מי יחקור את ששת שנות השאננות שעברו עלינו? מי יחקור את תפקוד המערכת הפוליטית מהיום הראשון למלחמה ועד היום? מי יחקור את הזנחת העורף? מי יחקור את העובדה שמעולם לא ניבנו מקלטים ומרחבים מוגנים בסקטור הערבי?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מסקנה ידועה מראש: אשמים המילואים, שלא הביאו אוכל ציוד ומים מהבית

    דני-חף מאשמה כי, 20/08/06 09:11

     

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תרבות השקר שולטת !

    המבקר, 20/08/06 09:10

    תרבות השקר רק תחריף עם הזמן.
    השלטון אינו אחראי לכלום.
    בושה.
    אין למי להאמין.

    הגב לתגובה זו

    • גם קיטורים ברשת הוא סוג של שקר

      מבקר תגובות, 20/08/06 11:44

      קיטורים ברשת משרתים את המושחתים. הכלבים נובחים והשיירה עוברת. אם לא נצא להפגנות, אם לא נעשה את זה לפחות הרי שאנו שותפים למחדלים של הממשלה חייבים להפיל את הממשלה הזאת.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    לדרוש התפטרות אולמרט ופרץ מיד על ידי עצומה

    עוז, 20/08/06 09:09

    עם חתימות רוב העם בעד זה כל האחראים למחדל הביתה מיד חבל על הזמן של הציבור

    הגב לתגובה זו

    • אני חותם (ל''ת)

      אני, 20/08/06 11:40

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה השלב שהממשלה עושה צחוק מעצמה ומהאינטלגנציה של כולנו.

    אורן, 20/08/06 09:09

    שר הביטחון ממנה וועדת חקירה בראשות אדם שייעץ כל המלחמה לשר הביטחון והוא עוד חבר מפלגה, וחברים באותה וועדה אנשים שאמורים לעבור בדיקה מהוועדה!

    עכשיו זה חלם פה? או שזה חלם שם?

    אין אפשרות להתחמק מוועדת חקירה ממלכתית, יש הרבה ליקויים ואותם צריך לחשוף ולתקן, הממשלה עשתה טעויות וועדה ממלכתית תחשוף טיוחים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    רק אצלנו החתול בודק את השמנת. החלה מכירת סוף העונה של המדינה (ל''ת)

    יערה, 20/08/06 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ליפקין לוועדה - ''הדוח נכתב ע''י פרץ בוא רק לחתום'',,, (ל''ת)

    מערכון ליפקין, 20/08/06 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הכל פוליטי (ל''ת)

    פעיל עבודה, 20/08/06 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מי סומך על שיקול הדעת של אולמרט-פרץ - הביתה מיד (ל''ת)

    מי אשם, 20/08/06 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    וועדה פוליטית. התוצאות ידועות מראש (ל''ת)

    קורנט, 20/08/06 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הכל פוליטיקה (ל''ת)

    ל, 20/08/06 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ועדת מריחה, רק ועדות חקירה.

    פרשנדתה, 20/08/06 09:05

    אנחנו כבר יודעים מי אשם, ביבי. למה ביבי כי הוא אשם גם ברעידת האדמה ביפן. לעצם הענין
    1) ועדת חקירה למיליוני הדולרים של אולמרט.
    2) ועדת חקירה ממלכתית לכל הדרגים, המדיני והצבאי.
    3) ועדה מקצועית לשינוי שיטת הבחירות עכשיו.
    ליפקין שחק זה סתם מריחה ואנו מודיעים כבר עכשיו לא נקבל ממצאיה יהיו אשר יהיו.

    הגב לתגובה זו

    • שמעת על ועדת אגרנט ?

      ארי, 20/08/06 09:27

      כן, ב-74 הוקמה ''ועדה'' שנראתה במבט ראשון מושלמת. אז נכון: היא המליצה להעיף אפסים כמו אלעזר, גורודיש וזעירא שלמקביליהם מגיע אותו דבר. אבל היא לא העזה לפגוע ב''דרג המדיני''. כך המשיכו אפסים כמו גולדה, דיין ושאר ''חבריהם'' ל''הנהיג'' את המדינה עד שהבינו את הרמז.
      כעת ימנו בודאי אדם מושחת כמו ברק לעמוד ''בראש'' הועדה, עוד ''שופט'' שנבחר בחסדו של ברק וכמה דגנראלים (מיל) שלמזלם היו עשויים מטפלון ו/או לא קרה אסון כזה בזמנם.
      בסופו של דבר, זה יהיה משיכת זמן בלבד.

      הגב לתגובה זו

      • אם כך לא נותר אלא לצאת להפגנות. (ל''ת)

        מבקר תגובות, 20/08/06 11:36

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    הדרג הפוליטי חייב לשלם את המחיר !

    ישראל, 20/08/06 09:04

    חייבים להפטר מהחבורה הזאת של אולמרט פרץ פרס וחלוץ - כולכם הביייייתה !

    לצור על לשכות משרדי הממשלה - כל המשפחות ששכלו את ילדיהם ואבותיהם ובני זוגם - וכל אלה שאיבדו את בתיהם בצפון במלחמה המטורפת הזאת - להתאסף ולמחות עד שתבורת האידיוטים שהתחילה וניהלה את המלחמה תתפטר !!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. רק הפגנות גם הפגנות של יחידים !!! (ל''ת)

      מבקר תגובות, 20/08/06 11:38

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה עם בדיקת הדרג המדיני? הצבא פועל לפי הנחיות הפוליטיקאים (ל''ת)

    איריס, 20/08/06 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ועדת עלה תאנה (ל''ת)

    ד.מני, 20/08/06 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    וועדה פוליטית. התוצאות ידועות מראש (ל''ת)

    קורנט, 20/08/06 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ועדת חקירה ממלכתית - עכשיו (בלי ברק...) (ל''ת)

    משה, 20/08/06 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה עם ועדת חקירה לפשעי הגירוש והבריחה?!

    אלכס, 20/08/06 08:56

    שנה עברה, אנשים נזרקו וגורשו בניגוד לדעת כל האלופים חוץ מדן החסכן, להקים ועדת חקירה ועכשיו!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון! שיקרו לעם שזה יביא שלום כשידעו

      ד, 20/08/06 14:05

      טוב מאוד שזה לא רק שלא יביא שלום, אלא יסכן מיליוני יהודים שיושבים בארץ ישראל. הם ידעו כי מומחי הבטחון הזהירו אותם! אך הם הסתירו זאת מהציבור!!!

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אם שחק היה היועץ של פרץ במלחמה איך הוא יכול לבקר את העצות של עצמו (ל''ת)

    ?, 20/08/06 08:54

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לתמיהה איך יועץ יחקור את עצמו

      ברני שוורץ, 20/08/06 10:50

      מה יש לתמוה? ככה המערכת עובדת.
      קליקות סגורות של יועצים ומכסת''חים.
      אין חדש תחת השמש, מה שהיה הוא שיהיה.
      כל הנחלים הולכים אל הים וכל הנוכלים לשלטון.

      הגב לתגובה זו

      • @@@ שחק - הרמטכ''ל, השר, היועץ והחוקר!!! איש שהוא הכל!!! ראש ממשלה?? (ל''ת)

        נירית, 20/08/06 11:44

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    והדבר הראשון שהולט זה לפרסם מכרז

    שולביט, 20/08/06 08:52

    לרכישת טיח וטפלון עבור הצבא,
    וכן שכפצ''ים ודאודורנטים עבור חברי הועדה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    איזה בדיחה, פשוט בדיחה (ל''ת)

    מני, 20/08/06 08:49

    הגב לתגובה זו