• 148.

    מר שיטרית. שר השיכון. האומנם?

    PINI, 19/08/06 15:37

    כך אתה חושב, שדרושה וועדת חקירה על ניהולכם את המדינה בכשלון רב. עד חורבן והרס, כשהעם נותן לכם יד חופשית לנהל גם את המלחמה בלבנון. או זה רק מתק שפתיים. אתה שיצאת בהצהרה קבל עם ועדה, שהאידיאולוגיה של ממשלתך מתה. שקמתם לא על בסיס אידיאולוגי, אלה על ההילה שסבבה את שרון, למרות הבעיתיות הרבה השלילית, שנקשרה בו, ובעומדו בראש הממשלה. עשה הכל, כדי למנוע מהפרקליטות לנהל חקירה נגדו. בכשרון רב, הרדים את כל הנוגעים בדבר. ואת חלק מהעם שכה ערג למוצא פיו. כדי להירדם מסם
    האושר המזויף. מר שטרית עם ללא אידיאולוגיה הוא לא עם, וחברי כנסת וממשלה ללא אידיאולוגיה הם לא טובים לנהל מדינתנו. כי הם עושים זאת בחובבנות בלבד. הסיקו מסקנות במהרה. ושחררו אותנו מכם.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    ''האיש שתמיד הוא צודק''

    אלון, 19/08/06 11:42

    מעניין, השר שטרית תמיד נמצא על תקן שלן ''הידען'' ''החכם'' ''מתאים לכל תפקיד''- זהוא החתרן הבלתי נלאה שהיה בליקוד והיום בקדימה. השר שטרית גורם יותר נזג למפלגתו מכל גורם אחר וכל זה ממניעים אישיים פסולים מכוון שלא קיבל תפקידים שביקש לעצמו. כאשר הוא מבקבל את מבוקשו, עורו מתהפך והופך לתומך נלהב של ראש התנועה.
    די. עבר זמנך לא תהיה ראש ממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    בייי ביי ישראל?

    הבנת זאת, ברוך?, 19/08/06 08:04

    הדרך היחידה לפתור את בעיית החיזבאללה ואיראן במכה אחת היא הבאה:
    בפעם הבאה שהחיזבאללה מפר את הפסקת האש, ישראל משגרת טיל (בתחילה עם ראש קרבי רגיל) לעבר שדה פתוח בקרבת טהרן.
    העולם החופשי נבהל מהאפשרות שהטילים הבאים יהיו אטומיים ומחיש כוחות לאיזור שיעשו כאן סדר ויפסיקו את התחמשותה של איראן בנשק אטומי, ובאותה הזדמנות יטפלו בסוריה.
    אם לא נעשה זאת עתה, אז בעוד שלוש שנים, כשהיה בידי איראן נשק גרעיני, הם יספקו מטריה גרעינית לירי חופשי של קטיושות על ישראל מבלי שנעז להגיב.
    ואז, ביי ביי ישראל! הכינו את המזוודות.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    זה שטרית שנתן מתנה את הכשרת היישוב לנמרודי (ל''ת)

    כשאולמרט מקבל, 18/08/06 23:37

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    ממשלת עגל הזהב שלום-פלסטין-עמלק-שמאל

    Avi Ecuador, 18/08/06 22:40

    ממשלת הטיטניק בראשות אולמרט ושר השביטות ששולט בצבא.
    איך יקרה הדור שלנו בעתיד?
    דור עגל הזהב שבחר לו את מקימי עגל הזהב?

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    שר המחדלון - הביתה

    יובל, 18/08/06 20:36

    בראש ובראשונה שר המחדלון צריך לחזור למקום לו הוא שייך: תגרנות ואין מקום מתאים יותר מבאסטה בשוק.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    ליקוי מאורות

    אילן, 18/08/06 20:23

    הסיבה העיקרית לכישלון-הססנות
    ראש הממשלה וחבר יועציו.
    אם היה נצחון-הפשלות היו נסלחות
    כעת הכשלון צורב ועל הממשלה לקחת אחריות ולהתפטר.
    אין לי כל אמון בהצהרותיכם הנבובות.

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    שיטרית שותף למחדל

    אילן, 18/08/06 20:18

    שיטרית לא רצה בכלל שניכנס ללבנון
    אולי חשב שננצח באיומים
    הוא הראשון שצריך ללכת

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    מדוע מבלבלים את המוח?

    הרואה מחלונו, 18/08/06 20:00

    עם הבריחה מלבנון הסבירו וסיפרו שיש מצלמות על הגדר (לא חשוב שהחיזבאללה שמו מיד מראות מול המצלמות...)

    ובאוויר היה צפלין עם מצלמות (חוץ מהפעמים שאיזשהו לבנוני רצה לירות על הצפלין או על החבל באקדח...)

    ופעם ביום , לפחות, טס מסוק לבן של האו''ם כדי להשקיף. הוא אכן השקיף, וללא כל ספק ראה את בניית הבונקרים. (גם אני ראיתי).

    ולאורך כל הגבול היו חיילי חיזבאללה (לאור הצלחתם האחרונה אפשר לקרוא להם חיילים), צילמו כל חייל שלנו, כל תייר וכל עובר אורח.
    הכל נרשם. תועד. צולם. הוכן כיאות (ע''י החיזבאללה).

    התושבים ידעו שיושבים על סיר לחץ, שעתיד להתפוצץ, ורק העיתונאים סיפרו על ה''שיגשוג'' של אצבע הגליל. שטויות.

    הממשלה עסקה בפינוי עמונה וגוש קטיף.

    הרמטכ''ל, שמונה במיוחד להרס גוש קטיף הקים מליציות רגישות ונחושות להרוס בתי כנסת. למען השלום. אבל לא אימן אותם להרוס גם מסגדים כשצריך. למען השלום.

    יושב ראש ועד העובדים של הצבא חשב להגיע להסכם עם ועד העובדים של החיזבאללה - אבל זה לא כל כך הצליח.

    בקיצור המבקר ביקר,
    המשקיפים השקיפו,
    המחרבים החריבו,

    והעם - אנחנו - אכלנו אותה.

    בתיאבון

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    לחזור למורשת מנחם בגין: לא ירימו יד על יהודי. דמוקרט, ליבראל, אנושי

    חיפני, 18/08/06 19:40

    אל פחד, לא מפחד מחילוקי דעות עם ידידים. אוהב עמו.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    הם אינם יוֹדְעִים כי דמם אֵינוֹ נחשב בדמים...

    נתן, 18/08/06 19:30

    אילו משוררנו, נתן אלתרמן, היה חי היום, לא מן הנמנע שהיה צריך לכתוב כך את שירו ''מכל העמים''. השיר מוקדש לשַרְשֶרֶת אֲרוּכָּה-אֲרוּכָּה, נִמְנַעַת ומְיוּתֶּרֶת, פְּרִי רַשְלָנוּת והֶפְקֵרוּת אֲרוּרָה ופּוֹשַעַת בצה''ל, במְדִינָה בְּתוֹך מְדִינָה פּורַעַת-חוֹק שהֵקִים. מְדִינָה בַּעֲלַת נוֹרְמוֹת מוּסָרִיּוֹת מִשֶלָה, חוּקִים מִשֶלָה, חוֹקְרִים מִשֶלָה, תוֹבְעִים מִשֶלָה, שוֹפְטִים מִשֶלָה.

    בִּצְעוֹד נערינו אֱלי מִבְצָעִים
    את חמת ישראל לא שמענו
    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    אהבת אותנו ורצית בנו.

    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    מסינים, מהודים, מדנים
    אך בצעוד בנינו אל תוך בְּסִיסִים –
    נערים ישראליים, בחוּרִים נְבוֹנִים,
    הם אינם יוֹדְעִים כי דמם אֵינוֹ נחשב בדמים...
    הם לא קוראים לאֵם ולאָב: אל תַבִּיטוּ !

    ורבה דאגה לדרגות ומדים
    וקריירות קצינים פן יוּפסָקוּ
    אך המשך חייהם של קורבנות חפים
    על אספלט, טרשים וסלעים יְקוּפְּדוּ !

    עיניהם מדברות: אל תַבִּיטוּ, האֵם והאָב,
    אֵיך שוּרוֹת אֲרוּכוֹת הוּנַחְנוּ
    תְמִימִים וצְנוּעִים וידוּעִים לשֵם,
    רק לא טוב לחיים הוּכָנוּ...

    עיניהם מדברות עוד דברים אחדים:
    אֱלוֹהֵי האָבוֹת ידענו
    כי אתה בחרתנו מכל העמים
    אהבת אותנו ורָצִיתָ בנו !

    כי אתה בחרתנו מכל העַמִים
    לְהָרֵג מוּל כִּסֵא כְּבוֹדך,
    ואתה את דָמֵינוּ אוֹסֶף בכַּדִים
    כִּי אֵין לוֹ אוֹסֶף אַחֵר זוּלָתֶך.

    ואתה מְרִיחוֹ כְּמו רֵיחַ פְּרָחִים
    ואתה מְלַטְפוֹ במִטְפַּחַת,
    ואתה תתבענו מידי הַפּוֹלִיטִיקָאִים
    ומידי השוֹתְקִים גַם יַחַד !

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    שטרית זיקית. ולא נשכח את התנגדותו למכירת דירות עמידר לדור של הוריו. (ל''ת)

    חיפני זוכר, 18/08/06 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    זה שר עם ביצים של שור - כל הכבוד

    שי, 18/08/06 19:19

    לדעתי הוא צודק 100% , ממה יש לאולמרט לפחד. תקום וועדה מידיית.

    הגב לתגובה זו

    • חפש בגוגלה: יש הרבה מתכונים להיצים של שור. למשל, סטקים טובים, קציצו

      חיפני זוכר, 18/08/06 19:52

      קציציות מרוקאיות חריפות נהדרות, שאווארמה עגל בתנור.
      אנו נקצץ לו את ה.....................
      אה, וזה (דוקא זה שהוא בן לעלייה של שנות החמישים שבאנו) עוד התנגד למכירת דירות עמידר דווקא לאנשים שמגיע להם. זיקית, חנפן לשמאל.
      שטרית חסר חוליות, ומעיף מטפחות ברוח.
      לא מטעם איש.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק,לשטרית יש בצים של שור אבל,לממשלה צריך אנשים עם שכל

      שמעון, 18/08/06 23:11

      אנחנו צריכים מנהיגים אנושיים שלא פוגעים בשכבות החלשות,בנכים,בקשישים,בחולי הסרטן ועוד..
      שטרית עזר לנתניהו לעשות זאת והוא צריך ללכת הביתה מהר ככל האפשר.

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    אירן מתכוננת במרץ להתקפה על ישראל

    לסלי, 18/08/06 19:19

    תסתכלו ברשתות הזרות. אין זמן להתמהמה חייבים להתכונן ומהר. אני מתפלל שבנימין נתניהו יוכל במהרה להוביל את עם ישראל. מול הסכנה שמצפה לכולנו אין על מי לסמוך מלבדו. הוא זה שראה אותה, התריע עליה והוא גם זה שיוציא אותנו ממנה. בכל העולם ברשתות הזרות רוצים היום לשמוע את דבריו. אני רואה אותו מדבר בחוכמה לחיזוק ישראל במישור הבינלאומי ואינו יורד לקטנות של פוליטיקה פנימית. אנו זקוקים למנהיג בעל יושר פנימי אומץ ויכולת.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    די ללכלכך על ביבי - רבים בצפון מעלימים מיסים. אז די לבכיינות. (ל''ת)

    צפוני גבר, 18/08/06 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    לרון הכחול (128) - יישר כח על החטיף. ולעניינו: אוי לליכוד ולביבי אם

    חיפני כחול, 18/08/06 19:07

    יאפשרו חזרתם של רוחמה אברהם ועוד מסוגה חזרה לליכוד.
    היה לנו מספיק מכל זה.
    צריך כמה יותר חדש בכל המפלגות, ובצבא. ובכל מערכות חיינו.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    אם תמנו את אנשי שלומכם, לא השגנו כלום.

    חייל וותיק, 18/08/06 19:04

    ברור לכולם מה תפסוק וועדה בראשות שמאלנים ומקורבי השילטון המסואב.

    צריכים מהפכה מן היסוד. חשוב שתהיה מנהיגות טובה, לקראת המלחמה הבאה, שתבוא אם נרצה או לא (הערבים כבר משחיזים את השיבריות).

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    שני תסריטים

    יואב, 18/08/06 18:57

    התסריט הראשון כבר החל בהכרזתו של פרץ על הקמתה של וועדת בדיקה. כבר יש השגות לגבי הרכב הוועדה, אך כשזו תתחיל לפעול היא תתמקד בדרג הצבאי, התשובות שתקבל (אחרי חודשיים של עבודה) יביאו אותנו למסקנה שאין מנוס מחקירת הדרג המדיני. הלחץ הציבורי יביא לבסוף להקמת וועדת חקירה ממלכתית. כיוון שלכל אחד מהנחקרים חשובה- ה ש ר ד ו ת ו, יותר מאשר חשובה לו טובת המדינה, נהיה עדים לחקירה ארוכה ומייגעת, כאשר מיטב עורכי הדין נרתמים (בכסף רב) להגן על מרשהם. לבסוף (אחרי ששה חודשים נוספים, יתבררו מחדליהם של הממשלה הנוכחית ושל כל ממשלות העבר. בעקבות פעולת הוועדה יקום לחץ ציבורי ופוליטי אדיר שיביא להתפטרות ראש הממשלה ולמערכת בחירות מהמלוכלכות שידענו. בינתיים אוייבנו יתעצמו, יצטיידו בנשק חדש כולל טילי נ''מ, ועלולים להפתיענו בשנית.

    לפי התסריט השני יתפטר ראש הממשלה לאלתר, והכנסת תודיע על בחירות במתכונת מזורזת, ללא תשדירי תעמולה ובתקציב מצומצם. פשוט וטוב יותר, לא כן?

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    שיטרית מלח הארץ,חושב קודם על המדינה

    חושב נכון, 18/08/06 18:38

    המדינה לפי העסקנות

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    הספינה המחוררת טובעת ועכברושי קדימה - מזנקים החוצה...

    כבשה פועה בלעג, 18/08/06 18:35

    תוחלת החיים הצפויה לממשלה המושחתת והצינית ביותר עלי אדמות-3 חודשים

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    השר שטרית מחפש את דרכו בחזרה לליכוד

    רון הכחול, 18/08/06 18:12

    ברור לו שקדימה תתרסק ותתאדה מהמפה הפוליטית, וכל הליכודניקים שעברו אליה - לבני, הנגבי וכו' - הם גוויות פוליטיות.
    בתביעה להקים ועדת חקירה, הוא מטהר את עצמו כדי שהליכוד יסכים לקבל אותו חזרה בעתיד. זה שקוף.

    הגב לתגובה זו

    • זה נבילה וזה טריפה.אין לשטרית לאן לברוח.הוא חייב לתת את הדין כמו כל

      שרי הממשלה הזו., 18/08/06 23:24

      שטרית אחראי באותה מידה כמו כל חברי הממשלה הזו.
      הוא חייב לתת את הדין יחד עם כל חברי ''קדימה'' ו''הליכוד'' וחלק גדול של ''העבודה''.
      כל הנ''ל הביאו עלינו את כל הצרה הזו בנוסף למצב החברתי החמור שבו אנו נמצאים היום.

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    משוגעים! צריך פה מגה-וועדה!!!!! עם מלא תתי וועדות (ל''ת)

    ע, 18/08/06 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    שטרית ליצן החצר של ''קדימה''.... (ל''ת)

    אבי, 18/08/06 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    שטרית טיפש עם חשיבה מעוותת....

    אבי 56, 18/08/06 17:55

    מעניין לאיזה משרד ממשלתי האפס הזה לוטש עיניים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    אין צורך בועדות חקירה...רק מראה גדולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מלאך, 18/08/06 17:53

    על מנת שהחברה הישראלית תתבונן בעצמה ותבין עד כמה הכל כבר רקוב כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    בטח. עד שהוועדה תחליט זה יהיה עוד 10 שנים לפחות

    צחקת עלי, 18/08/06 17:34

    ומה בכלל יכולה ועדה לעשות ?
    תראה מה עושה מבקר המדינה כל שנה ?
    יוצא מזה משהו ?

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    ושאלה נוספת לגב' אחלמה פרץ

    התוהה, 18/08/06 17:33

    למה, ברגע ששמעת את בעלך מכריז שנסראללה לא ישכח אותו, לא נתת לו לשתות מים קרים, תפסת אותו ביד ולקחת אותו לאולמרט, שישבו וידונו מי מתאים להחליף אותו בעת מלחמה ובעת שהוא מתפטר נכנס שר בטחון מתאים יותר.
    את הרי מכירה את בעלך, היית אמורה לדעת שטוב לא יצא מהכרזה כזו.
    הייתם יוצאים חכמים ויותר מזה, נקיים.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אולמרט פרץ חלוץ להתפטר מיד

    קובי, 18/08/06 17:28

    לא צריך למנות ועדות חקירה העובדות מדברות בעד עצמן.
    השלישיה נכשלה יש למנות רמטכל ירוק לוחם .
    אולמרט נכשל גרם להרג 95 חיילים
    ונסוג בבושה פרץ חשב שהוא מתנגח עם מנכל בנק לאומי.

    נסראללה עשה לנו בית ספר שעל כך נבכה לדורות.

    הגב לתגובה זו

    • מה עם לבני והירשזון

      יניב, 18/08/06 18:04

      היא בגלל הסברה גרועה בעולם, ואי יצירת מנופים דיפלומטיים לטובת ישראל לאורך כל המלחמה.
      והוא על הטיפול הלקוי בעורף.

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    צבא שעסק ברמ''ח אבריו בהתנתקות הזניח את המטרה שלשמה הוקם (ל''ת)

    להתכונן למלחמה, 18/08/06 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    מוח מעוות של אולמרט צריך בדיקה של פסיכיאטר (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 18/08/06 17:21

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    שטרית וביבי זרקו את העניים לתוכנית ויסקונסין (ל''ת)

    עליזה, 18/08/06 17:03

    הגב לתגובה זו

    • לא לדאג נסאראללה יעזור (ל''ת)

      כן?כן!, 18/08/06 17:33

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    שטרית עבד כי ימלוך...יותר גרוע מעמיר פרץ (ל''ת)

    אביבה, 18/08/06 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    ושאלה נוספת למר מופז

    תוהה, 18/08/06 16:49

    למה לא יישמת במשך השנים שכיהנת כרמטכ''ל ושר בטחון את מה שאתה ממליץ היום?

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    רציתם ''קדימה'' קיבלתם ''מאחורה''

    אלי, 18/08/06 16:46

    מה חשבתם לכם, שאפשר למנות ראש ממשלה שאינו איש אשכולות אלה איש לשונות?
    שפתו רהותה מתנסח הייטב ולשונו כל כך ארוכה [תחשבו שללקק לאריק על אף מימדיו הגדולים זה לא פשוט] והרי אלו התכונות היחידות שיש לו.
    אז בבקשה אל תשפטו אותו בחומרה אלא אך ורק את עצמכם אתם-אנחנו אלה שבחרו בו.

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב

      יוסי, 18/08/06 17:00

      לא בחרתי בו כי כירושלמי ותיק אני יודע בדיוק מי ומה הוא אולמרט. עם זאת, לצערי, האם הזה עוור.

      הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      דוד, 18/08/06 17:19

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    שטרית,לך הביתה.אתה אחראי גם למחדלי הממשלה הרעה הזו.

    רותי,יבנה, 18/08/06 16:42

    שטרית,אני מתחננת אליך,תפרוש מהחיים הציבוריים.אתה גרמת נזק להרבה אנשים במדינה.
    בכל התפקידים שבהם היית בזמנך אנשים סבלו מאוד מהרעיונות שלך.
    אנשים לא ישכחו לעולם איך עזרת לנתניהו לפגוע בנו החלשים,הנכים,חולי הסרטן,הקשישים והרשימה עוד ארוכה.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    צה''ל כמו גורילה, מכה בחזה וזועק- אני גבר...

    נועם בלום, 18/08/06 16:30

    צה''ל- כמו גורילה המכה על החזה וצועקת: אני גבר!! 18/8/06
    לא נעים, אך יש להודות שהמבחן היחיד שקיים ליכולת הצבא וכן לאיכות האמל''ח שהצבא מחזיק הוא מבחן התוצאה. אנחנו שומעים ''ממומחים'' אין סוף סיפורים על היכולות הגבוהות של מערכת הביטחון. אך מערכת זו נכשלת, פעם אחר פעם. לא כי ללוחמים אין מוטיבציה, אלא כי המנהלים, בדרג הצבאי והמנהלי כשלו. הם כשלו בהבנת שדה הקרב, הם כשלו באיסוף מודיעין, הם כשלו בהתאמת אמצעי הלחימה והם כשלו בהפעלת הכוחות הלוחמים. רבותי, רק מבחן התוצאה קובע. לא ניתן שמדינה תקציב כול כך הרבה אמצעים ותקציב ושלא יהיה לה מנהלים ראויים שיתנו ביטחון לאזרחיה.
    אז הגיע הזמן להחליף את המומחים לדברנות !!!!
    האם אנחנו עוד זוכרים את המשפט: כי בתחבולות תעשה לך מלחמה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    צריך לחקור את הכנת הצבא בעשור האחרון

    נטע, 18/08/06 16:28

    יש לחקור קבלת החלטות והתנהלות ופעילות הצבא בימים אלה, צריך לחקור איך קרה שהציוד והאוכל והשתייה שעמד לרשות החייל היה עלוב ביותר, אם בכלל. לכן צריך לחקור את הכנת הצבא בעשר השנים שקדמו ליום השחור לפני חודש. צריך לחקור מה סדר העדיפות בצבא - מסיבות יוקרה, משלחות רכש מנופחות ומיותרות, יציאה מוקדמת לפנסיה, אי תשלום דמי פנסיה ומס בריאות, לימודים אין סופיים על חשבון הצבא, תלושי לקניית בגדי ספורט ברמות מוגזמות ועוד הטבות והטבות.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    לא ספקתם את הסחורה-ועל כן פרץ הביתה ומיד אולמרט הביתה ומיד .אתם מקב (ל''ת)

    לא סיפקתם את הס, 18/08/06 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אינכם ראויים לחיילנו ולעם בעורף ושלא בעורף -הממשלה כשלון ולכן -תתקפ (ל''ת)

    מיד וועדת חקירה, 18/08/06 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    שאלה למר מופז

    אפרופו, 18/08/06 16:25

    היית רמטכ''ל ולא עשית מאום בקשר לגבול הצפון ובטח תאמר שהדרג המדיני לא קיבל את המלצותיך.
    היית שר הביטחון ולא עשית מאומה בקשר לגבול הצפון. מי אשם?
    אתה אולי שכחת שבשש השנים האחרונות אתה היית הרמטכ''ל ולאחר מכן שר הביטחון.
    אישית, אם אני הייתי ראש ממשלה, גם אני לא הייתי מקבלת את עצותיך.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ועדת חקירה היא הסחה והמשך הריקבון

    שמחה, 18/08/06 16:24

    את מי יש לחקור?התשובה: את רוב אזרחי המדינה כי הרי הם בחרו ורצו את האנשים האלה לנהל ולהוביל את המדינה.אז שיבואו בטענות לעצמם,כל אחד יחקור את עצמו ויעשה חשבון הנפש ויסיק את המסקנות.אם עשו טעות שיחשבו בעצמם איך לצאת מהדייסה שבישלו
    ועדת חקירה היא המשך התהליך שכולם רוצים שיהיה לו סוף!

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מי זה הציבור, לא החיילים והעורף ''החזק''? (ל''ת)

    תזכורת קטנה, 18/08/06 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    בחרתם קדימה קיבלנו מאחורה (ל''ת)

    יוסי, 18/08/06 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אדם חכם !!! שיטרית, חזור לליכוד. נקבל אותך בחיבוק (ל''ת)

    אוהבים אותך, 18/08/06 16:07

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחחחח הצחקתני. (ל''ת)

      בולו, 18/08/06 17:01

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    במקום ועדה פשוט להוקיע את

    יעקב, 18/08/06 16:05

    האחאים ל:
    אי מיגון הטנקים
    אי הכנסת נשק אנטי רקטי
    אחראים לחוסר ציוד במחסני חרום.
    לחוסר מודיעין.
    לאי מתן דווח אמת על מצב צ.ה.ל לדרג המדיני.
    לאי קבלת הפסקת אש ביום השלישי.
    לאי כיבוש דרום לבנון בזמן.
    להכנסת חיר לאחר שנודע על הפסקת אש.

    ואל תתנו להם לעבוד עליכם.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    שיטרית:ילד פלא במרוקו - טיפש בישראל !!! (ל''ת)

    אייל, 18/08/06 16:02

    הגב לתגובה זו

    • למזלנו יש לנו אותך.... (ל''ת)

      מתפעל מתבונתך, 18/08/06 17:43

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    ועדת חקירה על תפקיד התקשורת

    אזרח ב, 18/08/06 16:00

    ישראל הפסידה בתקשורת ולא בשדה הקרב. את זה צריך לחקור. בינתיים לתת לראש הממשלה,שר הביטחון והצבא לתפקד כי המלחמה עדין לא הסתימה.
    אגב אני לא מתגעע לא לביבי לא למפוז וגם לא לברק את פרי הביאושים שלהם אנו אוכלים ולצערי מחייבים בחשבון את אולמרט ופרץ. די הניחו להם כי קודמיהם עשו פחות.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    שטרית: מחזק את ידך לועדת חקירה (ל''ת)

    עין צופיה, 18/08/06 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    יגאל כהן חזר ללעוס גת (ל''ת)

    מזל, 18/08/06 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    זהו, הלך עליך, לא תהיה כבר שר משפטים (ל''ת)

    דנה, 18/08/06 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    הביטו במראה מצביעי קדימה הטיפשים כמה נזק גרמתם (ל''ת)

    לעם ישראל, 18/08/06 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    זה לא שטרית שקנה ורסצ'ה לכלב שלו (ל''ת)

    עם אידיוט מגיע, 18/08/06 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    שטרית הבא בתור ברשימת מגרשי היהודים (ל''ת)

    וזה יבוא בטוח, 18/08/06 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    הממשלה הזו היתה צריכה ללכת עוד לפני המלחמה ולחסוך 150 הרוגים. (ל''ת)

    חייל מיל' בבית, 18/08/06 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    לשטרית יש סיבות משלו לאמירה הזאת

    דודו, 18/08/06 15:22

    זה לא עושה אותו ישר יותר או אשם פחות.
    הממשלה צריכה להתפטר מיד לפני כל קימה של ועדת חקירה ממלכתית שתקום.
    השאלה היא איך עושים שינוי אמיתי ולא מקבלים את כל המושחתים שוב.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    למגן טנקים, עוד לפני הועדה. (ל''ת)

    גל, 18/08/06 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    הפחד שלי הוא שאנשים כמו שיטרית

    דן, 18/08/06 15:18

    יעלו לשלטון
    כאילו שהוא מבטא את הפוליטיקה הרעננה והחכמה

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    צידי הגולגלות

    מוסה, 18/08/06 15:14

    הפוליטיקה הישראלית מלאה היום בגיבורים שרוצים לנעוץ את גולגלותיהם של אולמרט ופרץ על ראש חניתם. איש איש המם מדברים מהפוזיציה האישית.. הם רק שוכחים שלכל אחד ואחד מהם חבילת חמאה על ראשו.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    סוף לממשלת הביאושים! (ל''ת)

    m, 18/08/06 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מי זה הציבור בכלל???

    פרדיננד פדהצור, 18/08/06 14:49

    שאנחנו ניגרר אחרי הציבור-אנחנו -אלוהים על פני האדמה??
    אנחנו נקבע והציבור יקפוץ מי הם בכלל שיגידו לאלוהים מה לעשות

    מאיר שטרית
    (פרדיננד
    פדהצור
    בקיצור)

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    וועדת חקירה ממלכתית על הדרג המדיני והצבאי

    צביקה, 18/08/06 14:48

    אולמרט, פרץ וחלוץ - שלושת הלוזרים הבייתה

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    שטרית מנהיג דגול... חחח מתכופף לפי הרוח שנושבת בעם

    מגוחך, 18/08/06 14:37

    משמש לו הד קלוש כדי לרכוש את אהדתו.
    מנהיג אמיתי מוביל ולא מובל על ידי תרגילים יחצניים.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ל85 : כמה אדלר\קדימה שילמו לך? (ל''ת)

    גגג, 18/08/06 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    שיטרית ביבי וסילבן גרמו לעוני הכי גדול בתולדות ישראל (ל''ת)

    ציפי, 18/08/06 14:26

    הגב לתגובה זו

    • אוי ציפי כמה שאת צודקת !!!!!

      מאוד, 18/08/06 14:40

      ואיך ביבי אמר בכנסת'' תנו להם ביד נדיבה יש לנו '' חחחחחחחח ביבי כמה קל לדבר ..........

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    צריך ועדת חקירה ל''מלחמת אמרנו לכם'' (ל''ת)

    כתום כהה, 18/08/06 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לא מוסרי היה למנות שר קטן למשרד בטחון גדול וחשוב ולכן לא עוד (ל''ת)

    וועדת חקירה ומי, 18/08/06 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אולמרט ופרץ אחראים לכשלון הצבאי הראשון של ישראל (ל''ת)

    שימו לב, 18/08/06 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כן ועדה לא ועדה-פרץ אולמרט וחלוץ הביתה! (ל''ת)

    תבוסה, 18/08/06 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    המדינה זקוקה דחוף לשני דברים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אבי, 18/08/06 14:00

    דבר ראשון .......שר ביטחון עם רקע ביטחוני גבוה !!!!!!!!!!!!!!! שיעשה ראורגניזציה בצה''ל !!!!!!!!!!!!!!! ודחוף !!!!!!!!!!!! לבדוק אחורה את כל אלה שקיצצו בביטחון !!! אין להם יותר מקום אצלנו !!!!!!!!!!!!! שרי אוצר שרי ביטחון ראשי ממשלות הם הם ורק הם אשמים בכל !!! איך אולמרט יצא למלחמה ?!!?? בלי צבא !?!! בלי טנקים ממוגנים !!!!!! זו שערוריה !!!! רק ל- 4 טנקים היה מיגון !!! והם היו 10 !!! אף אחד לא נפגע והם חיסלו עשרות משגרים !!!! ליבי ליבי עם משפחות הנפגעים !!!! ולא לשכח וצריך להנציח את הקצין ששכב על רימון והציל את אלה שהיו סביבו !!!! ותחזירו לנו את המדינה מושחתים !!!!!!!!!!! עם ישראל חי !!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודקקקק (ל''ת)

      ל, 18/08/06 18:23

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    שטרית תמיד קופץ על עגלה פנויה.

    מוטי, 18/08/06 13:59

    אני בעד וועדת חקירה שתבדוק. את כל הגורמים שהביאו למלחמה הזאת

    החל מאוסלו,

    בריחה מלבנון בלי הסדר אמיתי,

    ההתנתקות.

    ניהול המלחמה.

    ש טרית יודע שממשלה זו לא תחזיק מעמד. הוא משנה את דעותיו לפי דעת הקהל . פעם בעד התנתקות לאחר מכן קדימה ,אחרי זה התכנסות. ועכשיו אחורה.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ועדת חקירה ממלכתית ומיד..אחריות ציבורית זה מצרך החודש!!!! (ל''ת)

    יאיר, 18/08/06 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    נשארו עוד שרים אחראים?יפה מאוד

    גבי, 18/08/06 13:52

    התעלה על עצמו שטרית

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    קנה רצוץ

    אהרן, 18/08/06 13:49

    השר שטרית מביע דעות בהתאם לרוח שנושבת באותו זמן.כשהרוח משתנה גם דעותיו משתנות

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    נעשו הרבה טעויות, מזלניו ש

    דוד, 18/08/06 13:46

    נעשו הרבה טעויות, מזלניו שהלוחמים שלנו טובים והשיגו הישיגים רבים למרות הבלגן שיצרו מקבלי ההחלטות, כי אם לא היו כאלה הכל היה נגמר הרבה יותר גרוע!
    הניהיל היה חובבני, מגומגם ולא רציני.
    אם יבדקו את המחדלים ויתקנו אותם, נוכל להרויח משהו מהמערכה הזאת!
    נמאס מקברניטי המדינה שמתנהגים כעסקנים ולא כמנהיגים!
    אם לא נפיק לקחים ונתקן את כל הבעיות שנתגלו, במלחמה הבאה, נחטוף מכה ויהיהו הרבה יותר הרוגים!

    אולמרט! פרץ! חלוץ!
    תתחילו להתנהג כמנהיגים ותגלו אחריות לאומית!!!
    אל תמרחו את העם, העם לא טיפש ואף אחד לא ישכח לכם את זה!

    הגב לתגובה זו

    • You are 100% right! (ל''ת)

      Pedro, 18/08/06 17:17

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    שר יחיד עם ביצים! (ל''ת)

    רומי, 18/08/06 13:41

    הגב לתגובה זו

    • צריך שר אחראי ולא קשקשן ואינטרסנט

      אבי, 18/08/06 15:33

      ביצים יש בלול. בממשלה צריך שר עם אחריות ולוליאליות ולא שר כמו שטרית שמחכה לכל הזדמנות של התפטרות שרים מהממשלה בכדי לקבל עוד תפקיד ולדאוג למקורביו.
      להזכירך,לתפקיד האוצר אצל נתניהו הוא הגיע עקב פטירתו הפתאומית של מודעי המנוח.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    זה מתאים לשטרית לנעוץ סכינים בגב של אנשים.

    שמעון, 18/08/06 13:40

    אני מכיר את שטרית מעל 40 שנה.האיש רודף פרסום אישי , נועץ סכינים בגב של אנשים.
    אמרתי רק מעט שבמעט.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    יצאנו מהתרדמת,אשליית השלום התנפצה

    אסף, 18/08/06 13:40

    חייבים להפיק לקחים וכמה שיותר מהר ,ולהכות בהם .
    לא לחכות להתחמשות מחודשת של חיזבאללה .

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שיטרית כל הכבוד,עם מישראל לפני פוליטיקה

    שיטרית צודק, 18/08/06 13:33

    סוף סוף פוליטיקאי רציני

    הגב לתגובה זו

    • את/ה באמת חושב/ת שכוונותיו של שטרית הן טהורות?

      שמעון, 18/08/06 13:50

      אינכם מכירים היטב את שטרית. האיש נועץ סכינים בגבם של חבריו,פוגע בפעילים שעוזרים לו .פוליטיקאי ממולח בעל אינטרסי אישיים בלבד ועוד.........

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    די לנו מעוד ועדת חקירה ממלכתית-שאינה תורמת מאום !!!

    גונן בצר, 18/08/06 13:32

    עיתונאים ופוליטיקאים בעלי יצרים זהים של הרס וחורבן על רקע אישי ואינטרסנטי, מנסים להוביל למהלך שרוב הציבור אינו תומך בו !!!
    הציבור תומך בועדת הבדיקה שהוקמה על ידי שר הביטחון תוך מינוי אנשים ראשונים במעלה ושקיפות מלאה למסקנותיה ולישומן. כמו כן יש לבחון את הקשר בין הדרג המדיני לצבאי באמצעות הגוף המוסמך לכך שהוא מבקר המדינה

    הגב לתגובה זו

    • וואלה, גונן בצר (70)

      ברוך שטיין, 18/08/06 14:58

      מה אתה אומר ?

      '' הציבור תומך בועדת הבדיקה שהוקמה על ידי שר הביטחון תוך מינוי אנשים ראשונים במעלה''

      המיבור תומך ... ?

      אנשים מן המעלה הראשונה ... ?

      איך לא ידענו ?

      הגב לתגובה זו

    • הציבור לא מאמין בועדה שמינה פרץ !!!

      די לקשקשת, 18/08/06 15:51

      דבר בשמך, לא בשם הציבור.
      הציבור לא מאמין בועדה שאמורה לבדוק את הממנה אותה.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    בהשוואה לשלום הגליל השתפרנו[כנסו]

    מוטי, 18/08/06 13:30

    רבותי ,הזיכרון שלנו קצר.בשלום הגליל רק ביום הראשון נהרגו לנו 26 לוחמים.מטוס ישראלי ירד על שיירת נגמשים ישראלים וגרם למותם של 60 לוחמים ,אחר כך אסון צור וכד'.

    למבצע שלום הגליל התכוננו שנתיים ולמרות זאת היו לנו מאות אבידות.

    ככלל אני לא מרגיש שנכשלנו צבאית,מי שביקש הפסקת אש הוא החיזבלה ולא אנחנו.

    לחיזבללה וללבנון פי 10 יותר אבידות למרות שמיצאו את כל יכולותיהם ישראל מיצתה רק 20 אחוז מיכולותיה.

    אם קיים כשל אזי הוא מערכתי של ממשלות ישראל בעבר שלא הפנו תקציבים למערכות נשק כגון הנאטולוס ומיגון אקטיבי למרכבות וכד'.

    הגב לתגובה זו

    • יש מוטי שלומד מטעויות ויש שלא.

      מוטי, 18/08/06 13:51

      אם במלחמת שלום הגליל נהרגו יותר זה לא אומר שעכשיו היו צריכים ליהרג לוחמים על שטויות . כנראה שאתה לא יודע ללמוד מטעויות. מי שנכווה מרותחין נזהר בצוננין.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    בחירות עכשיו לפני שיהיה מאוחר

    א.א.מ, 18/08/06 13:28


    אילו הייו חילופי שבויים לא הייה מצבנו כל כך עגום ואזרחי המדינה היו מקבלים את זה בברכה .
    הצפון נהרס והמוראל של אזרחי המדינה בתחתית הסולם קיווינו שהממשלה הזאת יהייה בראש מעיינה הבעיות החברתיות ושיקום הפער העצום בתוך החברה הישראלית אבל לצערנו יש ניתק עצום בין הממשלה והעם .
    עדיף מאוד ועכשיו לפזר את הכנסת ובחירות חדשות בתוך חודש ימים .
    די ומספיק הקזת דם הבנים שלנו למען מטרה שהייה אפשר לפתור אותה בתוך יום אחד והיא החזרת החיילים לחיק משפחותיהם .
    עם סיום המלחמה הופתענו שממשלת ישראל עורכת משא ומתן להחזרת השבויים אז איפה החוכמה מהמלחמה אם לא החזרנו את הבנים הביתה ?

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    שטרית לא קיבל תיק רציני מאולמרט עכשיו הנוכל נוקם בחברו. (ל''ת)

    ניקו הלבן, 18/08/06 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ''הציבור אולי מטומטם-אבל הוא לא מוכן לשלם יותר'' (ל''ת)

    פוליטיקאי רדוד, 18/08/06 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מאיר שיטרית ידיד נעורי,אתה עושה טעות גסה,הכנס לרגע.

    יגאל כהן, 18/08/06 13:21

    מאיר,אני לא הייתי מעולם מגדולי חסידיך,
    אבל תמיד היה לי הרבה כבוד אליך.
    אם תשאל מדוע,הידידות בינינו היתה טיפ טיפה מסוייגת מצידי,זו הסיבה.
    יש לך נטיה לנעוץ סכינים בגב.
    ברגע זה נעצת סכין בגבו של אולמרט.
    ולמה אני אומר זאת?
    אם זה היה סוד,הייתי שותק.
    כיוון שכל נער מבין זאת,אין לי ברירה אלא לדבר על כך בפרהסיה.
    אם תנעץ סכין בגבו של המנהיג שלנו,
    צפה לכך שננעץ סכין בגבך.
    ''על דאטפת אטפוך,וסוף מטפייך יטופון''.
    המעשה שלך,הוא מעשה בגידה על פניו.
    אפריורי.
    אתה מנסה לשחק לאספסוף בביצים.
    הפסיק את הבגידה.
    ואין צריך לאמר,שאני עדיין רואה בך,
    חבר יקר ואיש אשכולות.
    רק את העניין של הסכין בגב,אני לא אוהב.
    מה לעשות.
    לא אוהב ששר נועץ סכין בגבו של ראש ממשלתו.
    ואל תשלה את עצמך שרק אני חושב כך.
    ביבי סומך עליך כשהוא מנסה לדוג במים עכורים.
    יש לי גם חשש,שכל פעם שאומרים בטמבלביזיה שיש ''גורמים בקדימה'',
    שמתנגדים,שמבקרים,שמשמיצים,
    שמדליפים,וכו'.
    אתה אחד מהם.
    חדל.
    הראה קצת לויאליות.
    אתה שקוף.
    חזור בך,שעד כאן תחום שבת.
    ואם תזמין אותי,אקפוץ אליך ליבנה,
    לשתות איתך כוס קפה(תכין חוואג').
    ואתה,אחד המנהיגים המובחרים של עדות המזרח.
    רק העניין של הסכין בגב,לא במקום.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    פרץ, תיק הרווחה המיותם מחכה לך!!!

    נורית, 18/08/06 13:21

    פרץ בין שתתן גיבוי לרמטכל או לא, תקים ועדת חקירה כזו או אחרת, תתנצל שלא ידעת שיש לאויב טילים, אתה האיש שאחראי יותר מכולם לדם המיותר שנשפך בקרב ילדינו לובשי המדים. במקום להסתובב אצל ראשי המועצות ולהסתחבק עם מפקדים הבכירים היית צריך להסתובב בקרב החיילים הפשוטים שעמדו לפני הכניסה המיותרת ללבנון ולגלות בעצמך שאינם מצוידים. בכל מקרה היית חייב לקבל את המלצתו של הרמטכל ולהסתפק בלוחמה אווירית מתוחכמת (ראה מודל נסראללה שנסמך רק על ירי טילים ומזלטים) ולא להורות על חציית הגבול לטריטוריה עוינת. שום תועלת לא צמחה מכניסת הכוחות הלא מצוידים, בשר תותחים חשוף, ללבנון, מלבד דם יקר ומיותר שנשפך ובוץ לבנוני מוכר וידוע שבו אנו שרויים כיום מטרה למטעני צד שיבואו, וכבר מתקשים להילחץ ממנו. עובדה:
    1) החטופים לא הושבו הביתה. ולכשיושבו נשלם את מלוא המחיר שהיינו אמורים לשלם מלכתחילה.
    2) החיזבללה לא פורק מנשקו, וכל עוד אירן תתקיים הוא גם לא יפורק. רק אל תגיד שגם את זה לא ידעת.
    3) שטח הפרדה נקי מחיזבללה בגבולנו ....הצחקת אותנו, בדיוק כמו שהצחקת אותנו ביום הראשון של המלחמה במשפט הרהב השחצני הבלתי נשכח שלך: ''חכה נסראללה עוד מעט תראה מי זה פרץ....''.
    קום והתפטר. נכשלת בהשגת המטרה העיקרית שבשלה הוריית על החדירה הקרקעית במלחמה זו בדרכך הצינית – למצב את עצמך כגנרל מנצח ולהכין את דעת הקהל לקבל אותך כראש ממשלה. אם תשכיל להתפטר עכשיו תוכל לפחות לזכות במעט יושרה, להזכירך, תיק הרווחה המיותם עדיין מחכה למישהו כוחני כמוך. אולי כשר רווחה תיישם באיזה שהיא הצלחה את עיקרי מצעך החברתי שבעזרתו הולכת שולל כה הרבה תמימים, ובכך אולי יכופר לך....

    הגב לתגובה זו

    • I agree to every word

      Stranger from F, 18/08/06 14:00

      I really think exactely like you.
      Israel could not afford to fail but you pushed this failure.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    לא להחזיר את שטרית הבוגד לליכוד (ל''ת)

    לילך, 18/08/06 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בטח אולמרט כבר גייס את ארד ואדלר לשעות נוספות של יחצנות (ל''ת)

    הביתה !!!!!!!!!, 18/08/06 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    זבל של פוליטיקאים או, פוליטיקאים של זבל - איך אומרים ??? (ל''ת)

    דוד, 18/08/06 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אולמרט חייב ללכת הביתה. לא יעזור לאף אחד!! (ל''ת)

    אלירן, 18/08/06 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ועדת חקירה ''מטעם'' לא תודה.

    אלי כהן, 18/08/06 12:53

    כל וועדת חקירה שתמונה מטעם הממשלה, תהיה לה מטרה אחת ''לשחרר לחץ'' ותיעול כעסו של הציבור לאפיק אחר ומניעת חקר האמת. באם הגענו למצב שאפילו ידיעות צבאיות רגישות מגיעות לידיעת הציבור, (והאויב) אזי אין שום מניעה לוועדת חקירה בלתי תלויה, וחשוב שחברי הוועדה יהיו בעלי רקורד מוכח של נסיון בנושאים בהם יטפלו, ואמינותם אינה מוטלת בספק של שום גוש בציבור. (קשה מאוד אבל גם אפשרי מאוד) רק כך נמנע מעוד וועדת ''אגרנט'' בת זמנינו, שכל מטרתה היתה תיעול הכעס וחוסר האימון של העם בממשלה. שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שכחתם-מרכז הליכוד הרדים אותכם!!!! (ל''ת)

    נסראללה, 18/08/06 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    שטרית צבוע

    רון, 18/08/06 12:47

    לפני ועדת חקירה לצבא - צריך ועדת הדחה למרבית הפוליטיקאים הוותיקים. שטרית, אתה בוודאי אחד מהם. אם יש בינוניות אצלנו - היא קודם כל בכנסת ובממשלה. אם יש שחיתות של הון ושלטון - היא קודם כל בכנסת ובממשלה. בכל הכנסות ובכל הממשלות. שטרית הוא בהחלט אחד המושחתים. ידו בכל ויד הכל בו. קל מאד לנתח את היוזמות העסקיות בהן היה מעורב בעיקיפין בעשר השנים האחרונות כיד להבין עד כמה הוא וחבריו מושחתים. לכן, קשה לנו מאד להתייחס ברצינות לבקורת כלשהי על הזולת - שבאה מפיו של אחד כמו מאיר שטרית.

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים עם כל מילה בתגובתך,שטרית הוא סופר צבוע.

      שמעון,יבנה, 18/08/06 17:24

      אנחנו ביבנה מכירים היטב את שטרית הרבה מאוד שנים.
      אנחנו לא מצליחים להבין,איך האיש הזה הגיע לעמדות הבכירות בניהול ענייני המדינה.
      אנחנו רק מבינים שהמנהיגות הלאומית אכן, ירדה לתחתית וחבל.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    עוד שר עילג,שחושב לעבוד עלינו ..האזרחים. (ל''ת)

    אזרח1, 18/08/06 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שטרית- הטפלון של המדינה 40 שנה בפוליטיקה ולא עשה מאומה (ל''ת)

    ברברן בלתי נלאה, 18/08/06 12:42

    הגב לתגובה זו

    • חשבתי שהוא נירוסטה. (ל''ת)

      איש הברזל, 18/08/06 13:40

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    ניצחנו!-למדנו מה חיכה לנו!!תתעוררו!! (ל''ת)

    ביבי המקצץ, 18/08/06 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ''אני לא מתלהב מוועדות חקירה'' אבל דורש...

    משה, 18/08/06 12:33

    ובקשה אישית משטרית .שב עם עצמך ותחליט כבר אם את האות חית אומרים בצליל מזרחי (ונכון ) או חית צפונית רפויה. אין לי בעיה עם שתיהן אבל אתה היחיד שבמשפט אחד לחלוחית נשמע כמו לכלוכית ופתאם שם חית של אחמד מעזה.מה הקטע שלך? תבחר כבר !

    הגב לתגובה זו

    • ניצחנו!!-התעוררנו מהשאננות והתרדמת!! (ל''ת)

      משה ר''ג, 18/08/06 12:46

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    שטרית, אילו הייתי רוצה לתת לך עצה ידידותית

    והמשכיל בעת, 18/08/06 12:32

    דבר שאינני רוצה לעשותו, הייתי מציעה לך להוריד פרופיל. אינני יודעת אם שמת לב, אולי לא, כי אתה אידיוט, אבל כל מי שהיו להם יד או רגל בשלבי תהליך ה''שלום'', כמו הימנעות בהצבעה על הסכמי הזדון והדמים באוסלו, או תמיכה בביצוע מדיניות היודנריין בחבל עזה, נחלת שבט יהודה, מתחילים לשלם את מחיר פשיעתם באלוקי ישראל ובעמו!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    רק וועדת חקירה ממלכתית

    בילבי, 18/08/06 12:29

    שתבדוק מלבד הבעיות הצבאיות גם את התנהלות הטיפול בעורף.

    רק ההסתדרות של פעם הייתה יכולה לטפל בעורף. בלי חסדי המיליונרים (למרות ההוקרה למה שעשו)!
    אולי סוף סוף הציבור מבין, שכאן זה לא אמריקה. ומה שעשו להסתדרות ב- 15 השנים האחרונות זו בכייה לדורות.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שטרית יצור נאלח שלא למד שלעבוד למען הציבור,זה לא לעבוד על הציבור,לך (ל''ת)

    מוטי, 18/08/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ועדת חקירה

    עו''ד ידוע, 18/08/06 12:27

    אסור להקים ועדת חקירה, אם באמת רוצים לעשות בדיקה של מה שקרה. ועדת חקירה היא כמו בית משפט פלילי, וראשים יעופו. אבל מדינת ישראל זקוקה למשהו אחר כיום מאשר לקבוע שפלוני אלמוני אשם והאחר לא. היא זקוקה לבדק בית בלי עורכי דינים שמנחים את הלקוח איך לשקר טוב יותר

    הגב לתגובה זו

    • אבל אתה לא מציע מי כן יכול לבצע את הבדק בית הזה

      cyrano, 18/08/06 12:56

      ויש עו''ד כזה שאני ממש מוקיר ושמו עו''ד דן אבי-יצחק, אולי תציע וידת חקירה כזאת עם שיניים, שתוכל לערוף את ראשי המנהיגם הנרפים והמסואבים שלנו, זהובילו אותנו לכזאת מערכה חסרת עמוד שדרה..
      הגיע הזמן שנבחר מתוכינו אנשים טובים, שורשיים, בעלי ערכים של אהבה אמיתית לארץ ולא לכסף, לעם היושב בציון ולא לעגל הזהב של הפרסום וההתיפייפות , למסורת היהודית, ולא לעליבות של ביב השופכים הנאלחת של הרייטינג, בקצרה אין לנו יותר עניין בעגל הזהב המטופח כאן בוקר וערב, אנחנו מבקשים דרך חדשה שתוציא אותנו מהמיצר שהסמול הישראלי הביא אותנו אליו

      הגב לתגובה זו

    • אז אתה מצדד בועדת פרץ שתגוננן על הממנה אותה? (ל''ת)

      די לטיוח, 18/08/06 15:54

      הגב לתגובה זו

    • אתה במקרה וייסגלס ?

      ארי, 18/08/06 17:27

      או סתם אחד שלא ייצג אף אחד מהאפסים ?

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    תמיד הליכלוך נקי הפוליטיקה פעם זה היה דדו א. היום זה יהיה אדם האשם (ל''ת)

    העוקץ, 18/08/06 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    רגע, לאן נושבת הרוח?

    שרות גרר, 18/08/06 12:17

    אדון שטרית, תפסיק כבר לעבוד עלינו כאילו אתה אופוזיציה. אתה חלק מהממשלה המחורבנת הזו, ואתה צריך ללכת הביתה יחד עם אודי חמודי וארמנד פרץ. אתה פופוליסט לא מוצלח. המצע עליו רצה ה''מפלגה'' שלך, ''אחורה'', היה נקודה אחת בלבד: נסיגה חד צדדית. ברגע שהנסיגה החד צדדית מתה, אתה וכל המפלגה הזו מתם. עופו הביתה!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שטרית חזור למושחתי הליכוד - שם מקומך (ל''ת)

    ביבי, 18/08/06 12:16

    הגב לתגובה זו

    • טעות,טעות כולם עברו לקדימה = סיר הבשר (ל''ת)

      שמאלמרט, 18/08/06 14:45

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    חחח..תמיד הליכלוך רוצה להיות נקי..אולמרט ופרץ.. (ל''ת)

    העוקץ, 18/08/06 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חלוץ, פרץ ואולמרט עשו צחוק אחד גדול מישראל.כל יום שהם יושבים בכיסאם (ל''ת)

    סכנה גדולה, 18/08/06 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולמרט הציל את עתיד קיומנו בכך שלמדנו מי הם אויבנו (ל''ת)

    משה ר''ג, 18/08/06 12:14

    הגב לתגובה זו

    • צודק-צודק-צודק!!!!! (ל''ת)

      ביביהו, 18/08/06 12:36

      הגב לתגובה זו

      • לוזרים והלפלפים מהשמאול מרימים את הראש (ל''ת)

        ניקיון, 18/08/06 14:05

        הגב לתגובה זו

    • מקווה שהבן שלך או אחיך לא היו בין ההרוגים בלמידת אולמרט....אדיוט!! (ל''ת)

      כמה אפשר?, 18/08/06 13:22

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אני זכאי לדעת איפה שרתו הבנים של אולמרט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אב שכול, 18/08/06 12:14

    הגב לתגובה זו

    • הם השתמטו.מה לא ברור?פעילי שמאל קיצוני שכיום חיים בחו''ל (ל''ת)

      רועי, 18/08/06 12:43

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    רק ועדת חקירה ממלכתית תוכל למצות את האמת (ל''ת)

    חיים, 18/08/06 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לחקור את הוראות הדרג המדיני לצה''ל והצעות המטכ''ל. השופט שמגר המתאים! (ל''ת)

    יאיר גולן, 18/08/06 12:11

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב 100% - גם אני תומך (ל''ת)

      אבי זיו, 18/08/06 12:13

      הגב לתגובה זו

      • כל העם מסכים!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        עקיבע ברוש, 18/08/06 12:33

        הגב לתגובה זו

    • מסכימה (ל''ת)

      עין צופיה, 18/08/06 15:55

      הגב לתגובה זו

    • רק לא ברק

      ארי, 18/08/06 17:25

      בודאי שלא בחקירת שחיתות. אצלו זה גם ייקח לפחות כמה שנים, כמקובל במקרים ''מעצבנים'' (חוק טל וכדומה).

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אנא הסבר לי, מר שטרית

    תם, 18/08/06 12:11

    המצע היחיד שעליו רצה ''קדימה'' לבחירות היה נסיגה חד צדדית. אם נסיגה חד צדדית אינה על סדר היום, מה בדיוק האידאולוגיה של המפלגה המחורבנת הזו? מה היא קדימה? מה היא רוצה להשיג?
    חזור לליכוד. אפשר לא להסכים עם האידיאולוגיה של הליכוד, אבל לפחות יש לו אידאולוגיה!
    קדימה ללא נסיגה חד צדדית היא כמו דג ללא קשקשים וללא זימים. יש דבר כזה???

    הגב לתגובה זו

    • דווקא יש להם אידיאולוגיה

      יאקי, 18/08/06 16:36

      האידיאולוגיה של קדימה היא שחיתות
      ומשום כך נבחר אולמרט כמתאים לעמוד בראשה.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולמרט-אני והמשפחה שלי הצבענו לך!כעת כולנו בדיעה 1 שאתה חייב ללכת (ל''ת)

    הביתה ביחד עם, 18/08/06 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אתם כבר לא רלוונטים. אולמרט, פרץ וחלוץ עופו לנו מהעיניים ומיד!!!!!! (ל''ת)

    תתביישו לכם!, 18/08/06 12:07

    הגב לתגובה זו

    • ושיקחו איתם את ציפינוקיו לבני..שרת החוץ המתרפסת (ל''ת)

      פינוקיו, 18/08/06 12:45

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולמרט יחזיק בקרנות המזבח. ועדת חקירה ממלכתית עכשיו!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    צפנת פענח, 18/08/06 12:05

    הגב לתגובה זו

    • גם לי נראה כך. הוא אדם לא מוסרי במיוחד (ל''ת)

      רן, 18/08/06 13:01

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    שיטרית מחכה

    יורי, 18/08/06 11:58

    לשיטרית מתאים מאוד וועדת חקירה כי הוא רוצה לשדרג את מעמדו לכוון הרם.וועדה לא תעזור ויש לפזר את ממשלת הנפל הזו ומיד.דם חיילנו אינו הפקר.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    למען שלום עם ישראל ומדינת ישראל - תתפטרו!!!אתם סכנה למדינה!

    בוכה על היום, 18/08/06 11:58

    דן חלוץ - גם אתה נכשלת בגדול וגם אתם סכנה גדולה. תתפטר ומיד. מעולם לא היתה לנו חבורה שכזאת, שמשרתת את האינטרסים של האוייבים הכי גדולים שלנו, בניהול המלחמה. בושה וכלימה לכם. הלב בוכה וכועס.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תוקם ועדת חקירה ממלכתית

    יהודית, 18/08/06 11:56

    הפעם לא תתחמקו מאחריות. למה שלחתם את הבנים אל מותם???

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    רמטכ''ל רופס-לא נותן גיבוי לקציו (ל''ת)

    נועם, 18/08/06 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חייבים ועדת חקירה ממלכתית!

    רוני כהן, 18/08/06 11:55

    בלי מבקרי צה''ל ובלי מבקר המדינה ובלי קשקושים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אולמרט חייב ללכת הבייתה עכשיו !!!!

    מיקי, 18/08/06 11:55

    האיש הזה הביא להפסד במלחמה קיומית. האיש זה הפקיר את העורף. האיש הזה התגלה כאדם הססן , משתנה לפי מצב רוח , לא עקבי , שבשבת רעיונית , חסר עמוד שידרה. נוהה אחר ביתו השמלאנית ואשתו העוד יותר שמלאנית. האיש ביזיון כשלון וחידלון. חייב ללכת הבייתה עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שיטרית - ראש הממשלה הבאה שלנו

    דני, 18/08/06 11:54

    למה הוא עושה זאת ? ממניעים אישיים.
    הוא המתאים ביותר מבין כולם להיות ראש ממשלה של מניאקים - תאבי שלטון- מובילי ההתנתקות / התכנסות.
    לשלוח את החיילים למלחמה על המניות שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כדי שלא ימרחו אותנו-לא ו. חקירה אלא בית דין האג, ממנו נקבל מענה אמת

    למחדלבנון בהפקת, 18/08/06 11:51

     

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    קדימה בראשות אולמרט -הביתה (ל''ת)

    גבי, 18/08/06 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למחוק את המונח העקום הזה,''ו.חקירה'' מה היא תגיד? מה שכולם יודעים.

    א.ק, 18/08/06 11:45

    מי שבחר באולמרט ובפרץ,
    לא באמת חשב שהם יהיו ועד הבית.

    איזה מן יצר מטומטם יש למצדדי הועדה?
    להתערטל בפומבי.

    מה הקטע שלכם?

    מי צריך את הדביליות הזו?
    לוקחים כמה חכמולוגים והם צריכים להחליט בעתיד ובתדמית המדינה.
    מתי תשכילו להבין שזה מפורר אותנו?
    במקום שתנצלו את מומנטום האחדות שהמלחמה הזו עשתה,
    אחרי שנות דור של שיטנה ושינאה.

    מה הקטע? ליפקין שחק יותר חכם מהמחוקק?
    חסרים גנרלים בכנסת?

    לא מוצא חן לכם הממשלה?
    שהמחוקק המגרבץ שלנו יפיל אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שטרית מה זה לא להגרר אחר הציבור. זה בדיוק מה שאחד כמוך צריך לעשות (ל''ת)

    אנחנו משלמים לך, 18/08/06 11:45

    הגב לתגובה זו

    • גורר

      אחד, 18/08/06 11:54

      הוא עדיין לא הפנים.נדמה לו לאיש הזה שאם הוא לא היה אז צריך היה להמציא אותו.כל יום האדון בודק לאיזה כיוון נושבת הרוח .רק בגלל הרוח.נגררתי אמר ולא יסף.

      הגב לתגובה זו

    • אתם מבינים הם יושבים בכסא וחושבים שהעם מטומטם. (ל''ת)

      יש לך עסק, 18/08/06 16:43

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    שטרית צודק ועדת חקירה עכשיו (ל''ת)

    יוחנן השריונר, 18/08/06 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    המלחמה עדין באמצע מספיק. לתקן לא להרוס.

    אזרח ב, 18/08/06 11:42

    הדבר האחרון שצריכה מדינת ישראל זה להרוס את מה שיש. צריך לתקן ולא להרוס. אחרי הכל המלחמה הזאת חשפה גם את מחדלי השילטון של כל הממשלות האחרונות.
    אנו נמצאים במצב מספיק מסובך שהאלטרנטיבות שעומדות לרשתונו לא יותר טובות מהקיימות לכן אני מעדיף לתקן את הטעון תיקון ולהמשיך הלאה. אני אזכור עד יומי האחרון את ועדת אגרנט ששפכה את דמו של דדו ולא הביאה שום תועלת. לצערי הכשלון של התקשורת הישראלית שהמלחמה הזאת לא מובנת. מלחמה בלי חזית מוגדרת. מלחמה נגד קוצות קטנות הנמצאות בכל מקום. מלחמה בה ישראל הפעילה פעם ראשונה חיר אגב ברמה גבוהה ביותר. יש להבין מול מה נלחמנו. איזה בעיות נחשפו. ומה באמת קרה במלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שטרית קיבל שכל - וועדה עכשיו (ל''ת)

    רני, 18/08/06 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רק ועדת חקירה ממלכתית!!!!

    טינו טרנר, 18/08/06 11:35

    הפשלות היו רבות מדי, והתוצאות?, המון הרוגים, כלכלה הרוסה ואין חקירה אמתית?
    כדי שיהיה ביטחון צריך קודם כל שר ביטחון (זה לא עולה כסף!) במקום זה יש פקיד הסתדרות שכבש את התפקיד ברמאות.

    הגב לתגובה זו

    • חקירה ממצה של מחדלי אולמרט האשם ברוב הכישלון! (ל''ת)

      צודקים, 18/08/06 11:38

      הגב לתגובה זו

    • ועדת חקירה

      אלי, 18/08/06 11:48

      למרות שאני לא תומך ולא בעד פרץ כשר ביטחון.הוא לא כבש את המשרה ברמאות.כראש מפלגה השניה בגודלה
      הוא ביקש [דרש]וקיבל מי שאשם במינוי המגוחך הוא אדון ראש הממשלה.אבל בוא נלך לאדם שהיה ורצה להמשיך להיות שר בטחון.מר
      מופז.האם היית סומך עליו?הוא חלק מהאשמים הגדולים במחדל המתמשך בכל שהיתרחש על גבול הצפון.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    שטרית עשית מספיק נזק הראיונות שלך לא מראים על מחשבה!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תזדכה!!!!!!!!, 18/08/06 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נכון מאוד, תקימו ועדה כזאת, או שנכריח אתכם - *** לוזרים !!!!! ***

    עידו, 18/08/06 11:31

    לא נשכח לא נסלח איך הפקרתם לחלוטין את העורף הישראלי בשעת מלחמה על חיינו, וקישקשתם לנו בשכל על ''המוסריות'' של מדינת ישראל בשעת מלחמה. הייתם צריכים לכסח לאויב את הצורה, ולא להיות תבוסתנים לוזרים!

    בשביל מה ספגנו טילים?! בשביל מה מתו חיילים?! בשביל שמדינת ישראל תכנע ללא תנאי????

    תבוסתנים ---- הביתה!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שטרית אתה גם לא עילוי כמו שאתה חושב!!תחזור ליבנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תפנה מקום!!!!!!, 18/08/06 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שיטרית

    אלי, 18/08/06 11:31

    שמתם לב בוודאי לדברי הגאון שטרית.
    המששלה תיזום.ולא תיגרר לוועדת
    חקירה.יצאת כאילו צדיק מר שיטרית.
    מר טפלון לא ידעתי לא שמעתי.כאילו שהוא עוד סתם אזרח שלא היה שם ברגעי ההחלטות המטומטמות של כל השרים.להעיף את כולם הביתה.ולהקים וועדה קרואה במקומם.
    נ''ב.בשאלת הסקר שלכם מי צריך להחליף את רמון הייתם צריכים לאפשר תשובה 4 אף אחד מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    העבודה וקדימה לא יעברו את אחוז החסימה!

    שמואל, 18/08/06 11:30

    תאמין לי יא פרץ ותאמין לי יא אולמרט, בכם אני לא אבחר לעולם! שיקרתם והונתם את הציבור! בנוסף גם הרסתם מערכה צבאית במו ידיכם. מצידי לתת לביבי 100 מנדטים-אבל אני רוצה בחירות עכשיו! אתם לא תסיימו את הקדנציה!

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה!

      אלי, 18/08/06 12:33

      התקשורת תתגייס שוב נגד ביבי ולא תתן לו לנצח. אגב, תחשוב מה היה קורה אם ביבי היה בממשלה בזמן המלחמה! התקשורת, בג''ץ והאופוזיציה (פרץ-פרס-אולמרט) היו ממררים לו את החיים, ממרידים את החיילים ולא נותנים לו לנהל את המדינה, כפי שעשו לבגין במלחמת לבנון הראשונה!

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      ארי, 18/08/06 17:21

      במדינה שבה צעירים הצביעו עבור ה''גימלאים'' יהיו תמיד מפגרים.

      הגב לתגובה זו

    • קדימה = רדידות ובנוניות מינוס. עדות לפלח גדול באוכלוסיה.

      חיפני, 18/08/06 19:36

      תסתכלו על מצביעי קדימה ותגלו בינוניות מינוס.
      רמה נמוכה. נקודה.
      איך אפשר להצביע למפלגה שבאה מכלום לכלום.
      למפלגת נוער נוער נוער (למי שזוכר) הייתי מצביע ולא לקדימה האינפנטילים.
      חבורת בינוניים שהשתלטה בטעות על המדינה.
      רק משכילים צריכים להנהיג. אי אפשר שרק ''חברתיים או ''בטחוניים'' ינהיגו.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    שטרית צודק. יש לו אומץ ושכל ישר. צריך וועדת חקירה (ל''ת)

    יוסי, 18/08/06 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אולמרט החליף פעמיים ביום יעדי המלחמה ושיטות הלחימה

    אולמרט האשם !!, 18/08/06 11:23

    הוא החליף כל הזמן יעדים על פי הלך מחשבה לא יציב ולא רציונאלי - דבר שעלה בחיי חייילים רבים!

    כמו כן הוא סיכם עם קונדוליסה כל פעולה וכל שיטת לחימה ובכך מנע תגובה בזמן והפעלת שיטות לחימה מתאימות יותר למצב

    בקיצור אדם חסר שכל כושר ניתוח ויכולת החלטה - שכל דקה שומע ליועץ אחר ולו בעצמו אין שום דיעה

    ובסוף מקבל ההוראות מקונדוליסה ..... וגם לא מבין אותן כמו שצריך

    האדם לא מתאים !
    אין מה לעשות - פשוט אין לו את מה שנידרש מראש ממשלה בישראל!

    הגב לתגובה זו

    • אם אולמרט לא יחקר בוועדת חקירה ממלכתית - לא עשינו כלום! (ל''ת)

      חקר האמת!, 18/08/06 11:37

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    רוצים שר בטחון שבין בביטחון

    פינו גרשוני, 18/08/06 11:23

    צודק , רק ועדת חקירה ממלכתית!!!!
    הציבור לא יכול להיות מטומטם לנצח.

    רוצים שר בטחון שמבין בביטחון ולא בהסתדרות ובשבתות.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    היתה פה הנהגה של טירונים

    מילואימניק שחזר, 18/08/06 11:20

    כואב,כואב הלב להגיד אבל שילמנו מחיר נורא ולשוא...
    היו תוכניות מצויינות,היינו יכולים להכריע את המלחמה תוך עשרה ימים ולצמצם בצורה משמעותית את הירי לצפון אם היתה הנהגה מנוסה והחלטית גם בממשלה וגם בצמרת הצבא.
    זה שיש רמטכ''ל מחיל האויר לכשעצמו זה בסדר - אבל כאשר קצינים לא מקצועיים מקודמים רק בגלל שהם גם ''כחולים'' זה כבר בעיה,
    זה שיש שר בטחון חסר רקע צבאי לכשעצמו זה בסדר בתנאי שהאגו הנפוח שלו מאפשר לו להעזר במנוסים (מופז ),זה שראש הממשלה חסר רקע וניסיון לכשעצמו זה בסדר, אבל כשהוא ממנה קריקטורה לשר בטחון וללא סגן שר - זה כבר מחדל חמור.
    וכשהכל קורה ביחד - זה כבר מביא לאסון.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הגיע הזמן לממשלה מקצועית אמיתית

    ז'אק, 18/08/06 11:18

    אין לנו זמן ויכולת לבזבז על חדלי אישים חובבניים , אתם מסכנים אותנו !! קומו ותיתפטרו לאלתר!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אם לא תוקם ו.חקירה לא יהא מנוס מתביעה ציבורית בהאג נגד אולמרט/חלוץ

    על הפקרת המדינה, 18/08/06 11:17

     

    הגב לתגובה זו

    • בור ועם הארץ- מה הקשר לבית הדין בהאג בכלל? (ל''ת)

      כל טמבל מגיב, 18/08/06 11:33

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    תוכו כברו או מריח הזדמנות?

    חי, 18/08/06 11:17

    האיש הזה טען בהסכמי אוסלו כי ישראל אינה עומדת בפני סכנה קיומית ותמך בהסכמי אוסלו בניגוד לעמדת מפלגתו ומנהיגו שמיר
    האיש הזה ברצונו להיראות אחרת בפני השמאל הישראלי תמך תמיכה בלתי מסוייגת בבריחה מגוש קטיף ולא חזה את אשר יקרה בעקבותיה
    האיש הזה בעת הבחירות לא יצא ולו פעם אחת נגד ההתכנסות ורק אחרי שהחלו הקאסמים וראב לאן נושבת הרוח טען שההתכנסות אינה חלק ממצעה של קדימה
    האיש הזה הוא זיקית שמתאימה עצמה לכל מצב שעולה בקנה אחד עם מטרות שנראות לו שמקדמות אותו באופן אישי
    בגלל אנשים מסוגו הגענו להיכן שהיגענו כי רק טובתם האישית למו עיניהם
    די יש לשלוח הביתה את כל הפולטיקאים האלה ולא משנה מה תפקידם ומה אחריותם הישירה כולם אחראים באופן ישיר ועקיפין כי האג'נדה שהובילו היא שגרמה לכל הצרות
    יש לחזור לעצמנו לאמונות שלנו לציונות שלנו ולהפסיק לתת לפוליטיקאים להוליך אותנו שולל באמצעות פירסומאים ומעצבי תדמית שבעקיפין ומאחורי גבם של מי שנבחרו כביכול הם הם השלטים האמתיים והפוליטיקאים הפודלים שלהם ועושה דברם
    כן גם אתה מאיר שטרית אחראי לא פחות מאחרון הח''כ שנהו אחר האג'נדה של התפרקות מנכסים גם אתה צריך ללכת הבית ומהר

    הגב לתגובה זו

    • בהמשך לחי משדרות (8) - שטרית כבר

      ברוך שטיין, 18/08/06 14:46

      מנסה להכתיב את אחת ממסקנות ועדת החקירה כדבריו :

      '' ''גם אם היו טעויות בשיקול דעת זו לא רשלנות ולכן על אף החשש הטבעי שיש לכל אחד מהעניין, יש שאלה אמיתית האם זה נכון להתנגד לכך''.

      ''גם אם היו טעויות בשיקול הדעת זו לא רשלנות.'' - זאת כבר מסקנה של שטרית.

      הגב לתגובה זו

    • האיש הזה

      ארי, 18/08/06 17:17

      הוא אופורטוניסט שעלה באמצעות אפלייה מתקנת. הליכוד היה זקוק למישהו מהסוג של דוד לוי.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ועדת חקירה

    אזרח, 18/08/06 11:14

    יק להקים 2 ועדות ניפרדות
    1 צבאית מקצועית שתיבדוק את כל ההבתים של התצידות אימונים גודל הצבה
    2 אזרחית שתיבדוק את תיפקוד הדרג האזרחי והאחלתות על קיצוצ תקציבי הביטחון בעשור האחרון

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא אוהבים לוזרים-בחירות עכשיו (ל''ת)

    ורדושקה, 18/08/06 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עם ישראל רוצה לחזור בתשובה - ולהחליף ממשלת הביאושים באנשים ראויים (ל''ת)

    הפקת לקחים, 18/08/06 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    המדינה פתחה בית חרושת לועדות חקירה - כמה זה עולה לנו.

    מצער מאוד, 18/08/06 11:09

    כל אחד מהנהגה מגיע או לועדת חקירה . או חקירה באזהרה. חלק למאסר. חלק על הטרדה מינית. אולי אפשר לפתוח בית ספר לחינוך מחדש. שהבאים יהיו יותר מוצלחים.

    הגב לתגובה זו

    • על הוועדות והתיקים זה חול בעיני הציבור להסתיר את פשעי אולמרט! (ל''ת)

      האמת!, 18/08/06 11:20

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בחירות עכשיו!!! (ל''ת)

    המפגין הגדול, 18/08/06 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אולמרט תתפטר - לא רוצים אותך יותר!!!! (ל''ת)

    הגנה !!!, 18/08/06 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עם ישראל לא יותר טוב ממנהיגיו.

    משה, 18/08/06 11:01

    דרושה ועדת חקירה לכל אחד מאיתנו האזרחים. מנהיגינו הגיעו מאותו מקום שאנו נמצאים בו עכשיו והם בסך הכל ראי על עצמנו.

    הגב לתגובה זו

    • עצוב - אבל אתה צודק ב - 100%!!! (ל''ת)

      ככה גם אנחנו, 18/08/06 11:28

      הגב לתגובה זו

    • אנא דבר חלש בשם עצמך

      רן הופמן, 18/08/06 11:48

      אל תכניס אותי למיטת חוליו של אולמרט-החייל הכי פשוט בצבא היה מגיע להחלטות צבאיות יותר חכמות, אז בבקשה -אם אתה לוקח אחריות על אולמרט ופרץ ושות' אנא עשה זאת בשמך -ןאל תנדב אותי.......

      הגב לתגובה זו

      • בטמטומך אתה רק מוכיח שהוא צודק (ל''ת)

        שופט, 18/08/06 12:18

        הגב לתגובה זו

    • משה אתה טועה בגדול

      אבי, 18/08/06 16:07

      יש כאן משהו שקשה להסביר אותו , העם הזה שווה פי אלף מהממשלה שלו

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    -----אולמרט תתפטר - מחאת הטוקבקיסטים-----

    הלל, 18/08/06 10:54

    היום כולם יודעים שהממשלה צריכה לשאת באחריות על מחדלי המלחמה וללכת הביתה.

    אבל אולמרט לא ילך מעצמו הביתה. צריכה להיות מחאה עממית, מכל שכבות הציבור.
    - מחאתם של ההורים השכולים, שאיבדו את בניהם לשווא;
    - מחאתם של חיילי המילואים, שהופקרו וסוכנו ללא תוחלת;
    - מחאתם של תושבי הצפון, שסבלו במשך חודש לשווא;
    - מחאתם של חבריהם של שלושת החטופים ושל כל מי שדואג להם, שהממשלה בחדלונה ויתרה על שחרורם;
    - מחאתו של כל עם ישראל, שעתיד לסבול מאובדן ההרתעה ומסכנה ממשית וקיומית לגורל המדינה.

    גם לנו הטוקבקיסטים חייב להיות משקל בהפלת הממשלה. לא רק הפגנות ממשיות עוזרות - גם הפגנות וירטואליות. כולנו צריכים לקום ולזעוק, ולהפציץ את אתרי החדשות (וגם את הפורומים ואת האימיילים) בקריאה חד-משמעית לממשלה ללכת הביתה.

    כל מי שהדברים נוגעים ללבו, יתחיל לכתוב תגובות לכל כתבה רלוונטית, שבה יהיה כתוב בכותרת לאולמרט ולחבריו ללכת הביתה, ובתוכן דבר דומה לכתוב כאן (ניתן להעתיק את הדברים מכאן).

    כדי להפוך את המחאה לאמינה יותר (שלא יחשבו שיש כאן איזה פוליטקאי שיושב ומקליד עם המזכירה שלו), כדאי להוסיף פרט מזהה - אימייל, או טלפון או פלאפון. לא חובה, אבל זה במקום חתימה, ומקנה אמינות.

    ובעזרת ה', אם נתמיד בכך ונעשה זאת במאסות, אולי דברים יזוזו שם למעלה.

    הגב לתגובה זו

    • תקנו צפצפות ותצפרו במכוניות כל יום בעשר (ל''ת)

      דקת צפצוף על, 18/08/06 11:49

      הגב לתגובה זו

      • אפשר עם משרוקיות? אולמרט עוף מהעיניים! (ל''ת)

        רומי, 18/08/06 13:48

        הגב לתגובה זו

    • זעקי ארץ אהובה

      אהובה, 18/08/06 16:06

      מ ח ד ל
      ההנהגה צריכה ללכת!
      לפני שיהיה מאוחר!

      הגב לתגובה זו