• 175.

    יערי לא רלבנטי אחרי המלחמה. גם יחזקאלי כבר לא מעניין (ל''ת)

    הצופה, 26/08/06 20:36

  • 174.

    רק צבי יחזקאלי (ל''ת)

    10, 25/08/06 10:51

  • 173.

    הכתבה מכוערת והתגובות עוד יותר

    רות, 24/08/06 22:06

    סליחה אהוד יערי , אני ממש מתביישת שאתה צריך לקרוא את זה. תתעלם!

    • כשיחזקאלי יידע את מה שיערי כבר שכח - אפשר יהייה אולי להתייחס אליו

      תום, 26/08/06 18:12

      ברצינות. כרגע, ממש לא.
      פרצוף צעיר ופוטוגני עדיין לא הופך
      אדם לפרשן רציני, ברמתו של יערי.
      עצם ההשוואה ליאיר לפיד אומרת הכל. פרשנות מקצועית אינה תחרות בין יפיופים.
      אפשר להסכים עם יערי או לא, אך להשוות בינו לבין יחזקאלי זו בדיחה לא מצחיקה. זו הוכחה לבורות.

  • 172.

    יערי מתארח בתקליטו החדש של ארצי

    בקרוב בחנויות, 22/08/06 14:46

    עם הלהיטים:
    איזה מדינה ואחרי המלחמה ההיא

  • 171.

    יערי תעשה לי אנתיפאדה (ל''ת)

    שולמית, 21/08/06 16:46

    • תעשה לי גם (ל''ת)

      בשיר חמצוץ, 21/08/06 17:33

  • 170.

    בדיוק כמו ערפאת גם יערי ירד מהמסך (ל''ת)

    ומהחדשות, 21/08/06 12:35

    • אבל מתי?אין לי זמן!!! (ל''ת)

      שבי, 22/08/06 14:46

  • 169.

    זה פתטי שיערי כותב לעצמו תגובות (ל''ת)

    תתבגר, 21/08/06 11:24

  • 168.

    אהוד הדלוק קרחנה בחדשות (ל''ת)

    יונית אקסטה, 21/08/06 11:17

  • 167.

    אין ספק שהוא נחלש ומשעמם (ל''ת)

    יוני, 21/08/06 11:14

  • 166.

    יערי עבר זמנך (ל''ת)

    טיים אוט, 21/08/06 11:12

    • יערי הוא ממי (ל''ת)

      בן עמי, 21/08/06 16:48

      • נינט של המגזר הערבי עלק ממי (ל''ת)

        יודה, 21/08/06 17:33

  • 165.

    מה הבעייה? יערי גרוע (ל''ת)

    על הפנים, 21/08/06 11:11

  • 164.

    גלעד יהודאי אתה קשקשן גדול!!!!!! (ל''ת)

    שרי, 20/08/06 15:33

  • 163.

    אהוד אלפי מספר ציזבאטים

    ישראל, 20/08/06 15:15

    מאז סיפורו על שלום בין אסד האב וישראל שיוצגה ע''י קלינטון בזנבה הוא טעה בכל הערכותיו נאלבדוק

    • טעה ועדיין טועה. ובעיקר מבלבל (ל''ת)

      את המוח, 21/08/06 11:15

    • אכן יערי קשקשן (ל''ת)

      ש.קיטל, 21/08/06 12:33

  • 162.

    גם אחרי המלחמה יערי לא סגור על עצמו (ל''ת)

    גימגומים בשידור, 20/08/06 12:45

    • ברור כי גם הוא כבר לא יודע מה קורה (ל''ת)

      מה קורה?, 20/08/06 14:29

  • 161.

    יאלה בלאגן יאלה קרחנה (ל''ת)

    מסיבה ביער, 20/08/06 12:27

    • טראנס של מילים וביטויים אטרף יערי (ל''ת)

      אקטזי, 21/08/06 12:36

  • 160.

    ''אהוד הדלוק''

    גידו, 20/08/06 08:36

    גלעד אתה פשוט תותח!!!!!
    נקרעתי מצחוק כשקראתי את הכתבה.

  • 159.

    אהוד יערי תפסיק לכתוב לעצמך תגובות (ל''ת)

    יחזקאלי, 19/08/06 23:49

    • זה לא אני זה נסראללה (ל''ת)

      אינשאללה, 20/08/06 12:46

  • 158.

    תנוח קצת

    מבקר המדינה, 19/08/06 22:51

    יערי, תנוח קצת. לא התעייפת מלכתוב כל כך הרבה טוקבקים על עצמך??????????????

    • תנוח הרבה (ל''ת)

      לילה טוב, 21/08/06 12:37

  • 157.

    לו הייתי דנקנר

    אמנון, 19/08/06 21:48

    לא הייתי מעסיק אותך ולו לשניה אחת מיותרת.
    אהוד יערי מסקר את המזה''ת שלושים שנה. הוא מכיר ברגליו כל כפר בלבנון, וכל המידע הזה נשפך מפיו בשידור.
    הוא מעל ומעבר למתרגם ( תוך חוסר בקיאות בשפה) של טלויזית אל מנאר- יחזקאלי.
    לו הייתי דנקנר זבי חוטם שמקבלים ארוחות חינם מאנשי טלויזיה לא היו עובדים אצלי. לו הייתי דנקנר בוגרי תיכון בקושי לא היו כותבים אצלי טור. תתביש!!!

  • 156.

    כמו להשוות את רונלדיניו עם בקהם

    אבי, 19/08/06 21:45

    עצם ההשוואה בין יערי ליחזקאלי עושה עוול ליערי ומטיבה עם יחזקאלי. נכון יחזקאלי יותר יפה אבל רבקום האיש רק מדקלם דיווחים מרשתות ערביות. בשביל זה לא צריך כתב מספיק מתורגמן. יערי,ידען אדיר ובעל כושר ניתוח מבריק.

  • 155.

    אני קראתי ספרים שלו ואחכה גם לזה (ל''ת)

    צפרירה, 19/08/06 21:43

    • לא ידעתי שהוא באמת עובד על ספר (ל''ת)

      שבוע הספר, 19/08/06 23:50

  • 154.

    באמת איפה ניסים קיויתי? (ל''ת)

    אורלי יניב, 19/08/06 20:34

  • 153.

    יערי מקצועי יחזקאלי חתיכי! (ל''ת)

    שניהם יבשים, 19/08/06 20:33

  • 152.

    אנשים- יערי הזדקן לא פוגע וסוחב פציעה (ל''ת)

    זה קורה לכולם, 19/08/06 19:57

    • מה הוא שחקן כדורגל? פציעה? קרבית? (ל''ת)

      מפח''ש, 19/08/06 20:32

      • לא הוא שחקן תיאטרון (ל''ת)

        מיקמיק, 20/08/06 13:39

        • לא הוא שחקן נשמה (ל''ת)

          יאלה נסראלה, 21/08/06 11:25

          • אולי שחקן שש בש (ל''ת)

            אולי, 21/08/06 16:45

  • 151.

    כן יערי לא רלוונטי-יש לכם בעיה עם זה? (ל''ת)

    נכון מאוד, 19/08/06 19:53

  • 150.

    השתגעתם עם התגובות! כולה אהוד יערי

    מי הוא בכלל, 19/08/06 19:47

    ולמה כולם כול כך מרוגזים עליו?

    • לא מרוגזים רק עושים סדר בדברים (ל''ת)

      פסח, 19/08/06 20:34

  • 149.

    אהוד הדלוק- יאלה קרחנה! (ל''ת)

    טראנס פארטי, 19/08/06 19:40

    • יאלה בלאגן (ל''ת)

      אנפקטד משרום, 19/08/06 23:50

  • 148.

    ממליצה לכולם לקרוא את תגובה 128 (ל''ת)

    ענת, 19/08/06 19:39

    • ממליצה לקרוא את-5 הגאוני (ל''ת)

      מאסט !, 19/08/06 22:33

  • 147.

    גרנות יותר טוב משניהם. אמין ובלי פוזות (ל''ת)

    מזרחן, 19/08/06 17:16

    • אבל מי זה גרנות? לא מכיר! (ל''ת)

      אחד מהעיר, 19/08/06 19:39

  • 146.

    כן יערי לא יערי-כמה תגובות....לכאן או לשם הבטן טעונה (ל''ת)

    אחד שמבין, 19/08/06 16:49

    • אי אפשר להישאר אליו אדיש

      דולי, 19/08/06 22:30

      או שאוהבים אותו או שמרוגזים עליו...

  • 145.

    גדול

    אמל, 19/08/06 16:26

    יפה יפה. וצודק בגדול: מי צריך משתפ''ים???

    • גדול מאוד (ל''ת)

      מאוד, 19/08/06 20:32

  • 144.

    יערי אינו אמין ואינו מובן ואדם לא נעים (ל''ת)

    גל, 19/08/06 15:24

    • מאיפה את היודע? (ל''ת)

      עבדת איתו?, 19/08/06 22:31

  • 143.

    אהוד יערי

    ישראל, 19/08/06 14:06

    הוא עדיין לא אמר את המילה האחרונה

    • אבל גם לא סיים עוד את הראשונה (ל''ת)

      נו, 19/08/06 20:33

  • 142.

    לכבות קצת את ''אהוד הדלוק''!

    נמרוד, 19/08/06 11:16

    יערי ''חוזר על דבריו כמו תקליט שבור?'', שטויות! יערי משנה את דעתו כל יום, המזל שלו שהוא מדבר כל כך לא מובן ולא מדוייק שאף אחד לא מבין מה הוא אומר והרוב גם לא יכולים לבדוק בעצמם בגלל מחסום השפה. בסך הכל רואים אותו יותר מדיי על המסך ומבינים אותו פחות מדיי. אז אולי הגיע הזמן לכבות קצת את ''אהוד הדלוק''?

  • 141.

    לא סולחים ליערי על כך שהוא חשף בזמן אמת את ערוות אוסלו

    רעול פנים, 19/08/06 10:23

    בעוד התקשורת הישראלית חוגגת את פרוץ ''השלום''.
    אגב,רק כעבור ארבעה ימים במלחמה יחזקאלי נזכר לציין שהחיזבאללה לא מוסר מידע על נפגעיו,רק כעבור שבוע וחצי יחזקאלי נזכר לספר על הפגיעה הקשה בתשתיות האזרחיות של החיזבאללה,יחזקאלי הלך שולל אחר הודעות רשת הטלוויזיה של החיזבאללה ללא יכולת אמיתית לסנן ולהבהיר היכן מופיעים השקרים.
    מי שמבקש לראות את התמונה הכוללת לא יכול לוותר על יערי.

    • יערי

      אמיר, 19/08/06 11:14

      המגיב מאנשיו של יערי
      למען האמת יחזקאלי עשה בית ספר ליערי וגרנות. הוא כוכב עולה ומבין היטב את המתרחש סביבו ואני לא מכיר אותו אך מכיר היטב את מה שקורה מסביבי

    • לא נשכח ולא נסלח (ל''ת)

      גוש קטיף, 19/08/06 19:41

  • 140.

    יערי

    אמיר, 19/08/06 10:10

    אהוד יערי, מוכיח מדי יום שאין לו מושג על מה הוא שח. ההבנה שלו שואפת לאפס, הפרשנות שלו מוכיחה מעל לכל ספק שהבן אדם הזה אין מושג מה קורה סביבו מחוץ מהדרמטיות של ההופעה מעל המרקע. אבל אהוד יערי, פרשן בגרוש אבל הממונים עליו גם אינם מבינים מה קורה סביבם והם מאמינים לכל מילה שיוצאת מפיו,כי אין להם הבנה מה קורה בעולם הערבי ואינם קוראים עיתונים ולא צופים באלג'זירה. אני מציע למנהליו של יערי לתת לו פסק זמן ולשלוח אותו ללמוד עיתונות באולפני אלג'זירה (אם יקבלו אותו) או לחלופין לשלוח אותו למכללה לתקשורת בעמק יזרעאל
    שלום קיטל, צבי יחזקאלי עשה לכם בית ספר ואסור לעבור לסדר היום על טפשותו של יערי שככל הנראה צריך לצאת לחופשה ממושכת מהמרקע
    יערי, אתה בור בהבנת העולם הערבי ואתה תקוע עדיין בשנת 67 ולא השכלת ללמוד היטב את העולם הערבי

    • רצון אדוניו

      נטע, 19/08/06 11:13

      קיטל שפוט של יערי. מישהו אחר במקום קיטל כבר היה עושה אתו חשבון על כל השחצנות והטעויות והיוהרה והיה נותן לבינור לעבוד

      • צודק. קיטל מחזיק אותו מטעמי חברות (ל''ת)

        גרידא, 19/08/06 19:45

    • איך המשכורת בערוץ 10? (ל''ת)

      מקצוען, 22/08/06 12:56

  • 139.

    ימותו הקנאים

    גל, 19/08/06 01:49

    אהוד בשבילנו אתה מספר אחת
    גל ותמר

  • 138.

    תקראו את התגובה של-5 מצחיק לאללה (ל''ת)

    הכי אמיתי פה, 18/08/06 23:21

  • 137.

    יא חבורת לקקנים כולכם עדר של ערוץ-1 (ל''ת)

    למה מ י זה יערי, 18/08/06 23:14

  • 136.

    קישקוש! אין על יערי, פשוט אין!

    א. זרח, 18/08/06 22:57

    יערי היה, וכנראה ישאר, הפרשן הטוב מכולם. מעטים האנשים בעלי הבנה כזו בחומר, מרתק לשמוע אותו.

    • נכון אבל תבין הוא בסוף הקריירה (ל''ת)

      שנונית, 18/08/06 23:19

  • 135.

    אהוד! אולי פעם אחת אל תשקר בניתוח שלך

    דרוזי, 18/08/06 22:28

    הבנאדם הזה תמיד משקר תשימו לב דוגמא שחוזרת על עצמה כשהוא אומר : היום דיברתי עם בכיר בלבנון
    או יש לי מידע מיודעי דבר מקורבים בקיצור הוא רוצה להציג עצמו שיודע יותר מכל אדם אחר ואז הוא מתחיל לשקר בגדול

    • אשכרה הוא תמיד אומר את זה... (ל''ת)

      לא אמין בכלל, 18/08/06 23:20

  • 134.

    תקראו את התגובה של-5 מצחיק לאללה (ל''ת)

    וגם נכון לאללה, 18/08/06 22:13

  • 133.

    שנה שנתיים ויערי בחוץ!!! זמנו עבר!

    אהוד גבאי, 18/08/06 22:13

    הוא ים זמן על המסך. די. עבר נגמר.

  • 132.

    אהוד היה גדול בערוץ-1 בערוץ2 זה נגמר (ל''ת)

    חיים יכין, 18/08/06 22:05

  • 131.

    לי אישית נגמר ממנו. הוא מעייף ומשעמם (ל''ת)

    עברתי ליחזקאלי, 18/08/06 22:00

  • 130.

    ל-118

    מוח קודח, 18/08/06 21:33

    שכחת את ההמצאה שלו על נסראללה שהביא בנאומו כאילו פסוקים מנכדתו של הנביא שמאשרים שחיזבאללה ''מתכונן לתבוסה''. האיש פשוט בודה ממוחו הקודח ואף אחד לא שם לב

    • יערי לא בדה את הפסוקים.

      אדוארד סעיד, 22/08/06 12:54

      הוא פשוט לא שיער שלנסראללה אין מושג מה ההקשר שלהם.
      זו הבעיה של עודף ידע.

  • 129.

    יערי בהחלט רלוונטי

    ש.ד, 18/08/06 20:42

    למתוך המעקב אחרי יערי ,יחזקאל ואינטרנט נראהלי שליער יש הרבה מה להוסיף ובדרך כלל הוא צודק. יחזקאלי פשוט יפה אך הסיקור שלו לעתים אינפנטלי. הידע שלו מצומצם ובעיקר הוא מצטיין בהבאת קטעים מתוך הטלווייות הערביות

  • 128.

    לכותב הטור היקר, תרשה לי לשאול אותך: מה? ולמה?

    רועי, 18/08/06 19:16

    לכותב הטור היקר, תרשה לי לשאול אותך: א. מה? ו-ב'. למה?
    א. מה אתה רוצה לומר בטור שכתבת?
    ב. מה אתה מנסה להשיג מהבעת הדעה שלך כאן (כי נראה שאתה מנסה להשיג פה משהו).
    צר לי לומר לך שאני חושש שלא הצגת את הנושא באופן משכנע במיוחד.
    לקחת קריירה עשירה ואיכותית של עיתונאי על וסיכמת אותה בין כתלי החומוסיה שלך בת''א, כמה צר יכול להיות עולמך?
    אני אוהב מאוד את צביקה יחזקאלי, הבחור הוא תותח על, אבל הטוק-בק הזה ממש לא עוסק בו, אז נחזור לעסוק ביערי...
    תראה לי עוד פרשן בטלוויזיה, שפונים אליו (בפריים טיים!) לקבלת עדכונים, ויש לו את האומץ והאינטגריטי לומר למגישי מהדורת החדשות המרכזית: ''כרגע אין לי מה להוסיף על מה שאמרתי קודם, אבל אם תרצו אשמח לחזור על כך''.
    על פניו זה נשמע כאילו מדובר באיש טלוויזיה מוגבל שאין לו מה להוסיף מעבר לפינה לה זכה במהדורה.
    אך במבט בוגר ומפוכח יותר, (ועל סמך הכרות של צופה בלבד), ברור לי שמדובר באיש טלוויזיה מזן מיוחד שלא דוחף את האף שלו אל הפריים כדי לבזבז לי את הזמן ולחזור על הפרשנות הסובייקטיבית שלו.
    יש לנו כאן עסק עם פרשן איכותי ומהימן שמדבר לעניין ומצליח בפרק זמן קצר להגיש לצופה מידע רב ורלבנטי, וכל זאת בצורה נעימה, מכובדת ונהירה.
    להבדיל מכל (!!!) אנשי הטלוויזיה האחרים שמורחים אותי, הצופה, במידע שמהימנותו ותוקפו מוטלים בספק, מצליח יערי לברור את המוץ מן התבן ולספק את הסחורה בעברית רהוטה ועשירה.
    הוא הפרשן היחיד שגורם לי ולאנשים רבים שאני מכיר לעצור שיחת חולין, להגביר את הטלוויזיה ולהשכיל.
    אז בחייאת רבאק, צא מקערת החומוס שלך, תבדוק לעומק לפני שאתה ''משקיע'' את מרצך בכתיבת טורים ל- NRG, ואם כבר אתה בא לבקר מישהו (או משהו), יש מקום להעמיק, לבדוק ובטח להימנע מפגיעה בזכויותיהם של האנשים עליהם אתה כותב.
    אל תתבאס מהטוק-בק הזה, ובבקשה קח אותו לתשומת לבך, שיהיה בהצלחה בהמשך.

    ולסיום: האם שמת לב שאהוד יערי יודע לתרגם סימולטאנית גם מאיטלקית?

  • 127.

    ניתוח מטופש. יערי ויחזקאלי מעולים שניהם! (ל''ת)

    ביקורת פלצנית, 18/08/06 18:57

  • 126.

    תקראו את 5. ענק!!! (ל''ת)

    דודו, 18/08/06 18:49

  • 125.

    מי זה צבי? (ל''ת)

    דני, 18/08/06 18:23

  • 124.

    מה, NRG מקנאים באהוד יערי? אין הסבר אחר לכתבה... (ל''ת)

    מישהו, 18/08/06 18:20

  • 123.

    יערי פשוט מ צ ו י ן ורהוט עם ידע אין סופי (ל''ת)

    איי, 18/08/06 18:19

  • 122.

    צבי הוא בדיחה

    אורן, 18/08/06 18:03

    כולם במערכת יודעים שמבחינה מקצועית ושליטה בחומר צבי יחזקאלי הוא בדיחה גרועה. אין לא מושג על מה הוא מדבר. הוא טועה בדברים הבסיסים ביותר. שום עומק ושום הבנה. שום ערך מוסף. יש לחדשות עשר בעיה חמורה בתחום הזה והם יודעים זאת. הוא עובר מסך, לא מעבר לזה. בעיה קלה כשמדובר בתחום כמו ענייני ערבים. הכתבה כמובן לא ראויה לפרסום ובוודאי לא להתייחסות. ההשוואה בין יערי ליחזקאלי מביכה ומלמדת על הכותב.

    • יפה שהמערכת של חדשות -2 התעוררה

      ונכנסת ביחזקאלי, 18/08/06 18:52

      אנחנו מחדשות-10 נותנים בטוקבקים כאן כבר מהבוקר. בכל מקרה שיהיה לכם בוקר טוב. תעיפו מבט ותראו שהבסנו אותכם. ניפגש במאץ בין ערד ניר לניצן הורוביץ.

  • 121.

    אהוד יערי הוא הפרשן הכי טוב בטלויזיה

    עידו, 18/08/06 17:53

    צביקה יחזקאלי התלהב יותר מדי מהמחבלים ומפאר את שמם וזה ממש מעצבן, כל פעם שאני רואה אותו אני מעביר ערוץ. לא פלא שאל מנאר מצטטים אותו.

  • 120.

    עיתונאי קטן

    אלי, 18/08/06 17:42

    איני מבין את אשר הביאך לכתוב את הכתבה הזו, היום ענראה כל כתב משועמם אשר לו גישה למדיה כלשהי, יכול להשתלח בלי גבולות בכל אשר עולה על רוחו.
    אהוד יערי, לעניות דעתי, הוא מן הפרשנים היותר חכמים ומציאותי להפליא בכל מערכת החדשות הקיימת היום, ואשר לא מצטיינת כמעט בכלום.
    הוא דובר ומבין ערבית טוב מאוד, ולוואי עלי רמה כזו של ערבית.
    אהוד יערי, מחזק אני את ידיך, ונראה לי שבמקרה זה, קנאת סופרים לא תרבה חוכמה.
    שבת שלום

  • 119.

    אם היה ערוץ אהוד יערי ב VOD הייתי רואה אותו כל הזמן !!! (ל''ת)

    nrg- תתעוררו, 18/08/06 17:41

  • 118.

    ממציאן

    מבין עניין, 18/08/06 17:34

    יערי ממציאן ופנטזיונר. ''פצע'' את נסראללה. אחר כך קבע שחיזבאללה לא יקבל את החלטת מועבי''ט וחיזבאללה דווקא קיבל. מוכר לוקשים להמונים והציבור קונה

    • ממש חיזבאללה קיבל-הוא מוכן להתפרק מנשקו (ל''ת)

      אבי, 18/08/06 18:08

    • צודק צודק צודק! הוא ממציאן ופנטזיונר (ל''ת)

      יערי הביתה, 18/08/06 18:49

    • יערי אכן ממציא דברים בשידור חי (ל''ת)

      אל תאכלו את זה, 18/08/06 22:05

    • הוא יותר מאלתר ממציא אבל זה נכון (ל''ת)

      שלמה, 19/08/06 21:43

  • 117.

    ?? מה הבעיה?

    גיא, 18/08/06 17:18

    אהוד יערי פרשן מעולה, אני לא מבין מה אתה רוצה מהחיים שלנו

  • 116.

    כמאמר השיר הגוזלים התחילו לפרוח מן הקן.

    פרשן לענייני יע, 18/08/06 17:11

    לאמור ,בעידן הטלוויזיה הרב ערוצית עיתונאי ללא מקורות בתוך אובייקט הסיקור. כמוהו כדייג ללא חקה, שהרי כולם יודעים שיש דגים בים ורק דייג באמצעות החקה שעומדת לרשותו מצליח לדוג דגים ולמכור לנו אותם.
    פרשן לענייני אהוד יערי

  • 115.

    מעולם לא שמעתי ביקורת כ''כ מנותקת מהלך הרוח הכללי

    מוזר, 18/08/06 16:00

    בד''כ ביקורת טלביזיה ותרבות חורגת מהקונצנזוס הרחב, אבל כאן מדובר במקרה קיצוני. אני מסתובב במקום הלימודים, בקרב חברים וכו' - כולם מדברים על הכתב המשובח הזה ומצטטים אותו. רמה אחת מעל כולם.

  • 114.

    אין לי מושג מה אתם רוצים

    שלומי, 18/08/06 15:55

    אני זפזפתי לערוץ 2 רק כשיערי דיבר. כיף לשמוע אותו גם כשהוא דובר בשורות איוב.

    • למה לזפזפ ל-2 אחרי לונדון וקירשנבאום?

      אדוארד סעיד, 22/08/06 12:49

      רק בגלל אהוד יערי.
      את יחזקאלי היפיוף נשאיר לאווזות פותות.

  • 113.

    אהוד יערי!

    דניאל, 18/08/06 15:37

    כתב יקר,עדיף שתשמור את ההתלהמות והביקורת שלך לעצמך!
    יערי אחד הפרשנים הגדולים שידעה הטלויזיה הישראלית.
    יערי מתנסח בצורה מדויקת,ברורה ורהוטה. השביב אופטימיות שהוא מפזר מדי פעם על כולנו גורמות לציבור לחייך ברוך מול מסכי הטלויזיה.
    המידע המדויק שהוא מביא עמו והתחזיות אשר תמיד מתממשות גורמות לנו לבחור 2!
    יערי,בזכותך ישראל בוחרת 2!

  • 112.

    זה עצוב מאוד

    גיא חלפון, 18/08/06 15:31

    שכל אדיוט מקבל במה לגיבוביו

    ונהיה פרשן לענייני פרשנים.

    תעשה לעצמך טובה ותחפש נישה יותר נורמטיבית להתחיל ממנה את דרכך כפרשן לענייני חרטאבונא

  • 111.

    בושה עבר זמנו כבר

    amer, 18/08/06 15:25

    אהי כצופה ערבי מאד מאד נגעל מאיך שאהוד יערי מציג את החדשות שלו ולרוב הן שקריות וגם הוא לא מתרגם נכון מה שמבקשים ממנו לתרגם .
    פשוט הוא נותן לציבור מה שהם רוצים לשמוע ומה שנחוץ לאוזן שלהם
    ממש עבר זמנו

    • עבר זמנו של יערי. לא יעזור לכם כלום (ל''ת)

      תבינו תפנימו, 18/08/06 18:48

  • 110.

    משעמם לכם במעריב אה? אהוד תמשיך הלאה אתה מקצוען אמיתי. (ל''ת)

    עופר, 18/08/06 15:17

  • 109.

    מה קרה? האמת שלו כואבת?

    דוד, 18/08/06 15:10

    מהבודדים שלא איתרגו (מלשון אתרוג) את אוסלו,ההינתקות ועוד שגיאות אסטרטגיות חמורות ב13 השנים האחרונות.
    צבי יחזקלי אולי כוכב וזה חלק ממה שעצוב- העטיפה היפה והחלולה מאמת מנצחת.
    לא יעזור לכם האמת תגיע לכל העם.
    אתם והאליטות לא תוכלו להמשיך לרדות בנו ולעוור אותנו, השינו מתחולל בימים אלה והוא רק ייגבר כשיתחררו רוב חיילי המילואים ויספרו על כשלונות ההנהגה שהצבתם בראשנו

  • 108.

    צביקה יחזקאלי תעשה לי פיגוע... (ל''ת)

    מעריצה חולה, 18/08/06 15:05

  • 107.

    אהוד מה יקרה עם תחייך פעם בשידור?

    אה מה יקרה כבר?, 18/08/06 15:04

    כמו אהוד ברק. תמיד תקיף רציני מידי ומתנשא. לא כיף לי איתך. הולכת ליחזקאלי...

  • 106.

    מסתבר שהוא הטוב ביותר !!!!

    דרור, 18/08/06 14:57

    אחרי המלחמה הבנתי כמה יערי הוא מקצוען ולא ניתוחים שיטחיים כמו של צביקה יחזקאלי יערי מכיר את השטח במו רגליו את האישיים הערביים מקרוב ואישית והניתוחים והכתבות שלו מיקצועיים . הניתוח של יחזקאלי הם רק ספינים מצחיקים ושיטחיים

  • 105.

    בושה וחרפה לביקורת שכזאת !!

    א, 18/08/06 14:54

    א. למה הביקורת לא חתומה ?? מי זה שכותב ובורח - מפחד להזדהות??
    מי זה זה שזורק את הבוץ ומתקפל??

    ב. אם כבר מדברים לעניין - והכתבה לא ממש דברה לעניין - אז הוא אחד הפרשנים הטובים ביותר שיש היום - מקצועי וכזה שמעניין מאוד לשמוע מה יש לו לומר. שלא כמו המלוקק מערוץ 10 עם הג'ל בשיער... (עוד דוגמן...)

  • 104.

    הפרשנות של גרנות הכי אמינה ומקצועית (ל''ת)

    לדעתי, 18/08/06 14:51

  • 103.

    אהוד יערי הוא פרשן טוב!!והיחיד שיש לו ידע (ל''ת)

    פיני, 18/08/06 14:50

  • 102.

    יערי , אל תדאג

    יגאל, 18/08/06 14:48

    כל עוד החרקים האלה נבנים עליך, אתה שווה. לדעתי, אתה הטוב מכולם.

  • 101.

    קשקוש מוחלט - הוא הטוב ביותר (ל''ת)

    ציקוש, 18/08/06 14:45

  • 100.

    אהור המחובר

    זיו, 18/08/06 14:45

    מחובר לפוליטיקאים נבחרים, לאקדמאים נחבאים ולגנרלים יהירים מביא כרגיל דיאלקט מרתק של מזרח תיכון שבו מרחב התמרון הישראלי הולך ומצטמצם עד להתלקחות הכוללת שקרבה והולכת...

    • אכן אהוד מחובר לכל הפוליטקאים (ל''ת)

      ומשמש להם כפה, 18/08/06 21:56

  • 99.

    הוא כבר היום לא רלוונטי! (ל''ת)

    תשאלו את נסראלה, 18/08/06 14:42

  • 98.

    נהנית לשחוט פרה קדושה? מנסה להתפרסם על גבם של אחרים? (ל''ת)

    מוטי, 18/08/06 14:39

  • 97.

    מי שהשתנה הם הצופים, ולא אהוד יערי. ביקורת סתמית.

    טלנובלת, 18/08/06 14:36

    לכתוב כדי לכתוב. ואם מלכלכים ב-250 מלה ובלי הרבה הסברים, על אדם שעובד באמת קשה בימים האחרונים, אז למה לא? בכיף.

    • נכון, הצופים התבגרו והתפכחו... (ל''ת)

      דרמה איכותית, 19/08/06 22:34

  • 96.

    מאמר שטחי, לא רציני, אפס נימוקים, אפס אמינות

    אזרח מן השורה, 18/08/06 14:27

    אהוד יערי שם בכיס את כל השאר - יערי לא מזכיר אגב בכלום את ניסים קוויתי, שתמיד היה נודניק וטרחן (ולא דווקא בסוף הקריירה שלו, אלא גם בהתחלה)

    מאמר מופרך ומגמתי - ציון 0

  • 95.

    זו התוצאה כשכתב-בדרן מנסה להתלבש על ה-פרשן. קישקוש מוחלט. (ל''ת)

    צופה, 18/08/06 14:27

  • 94.

    באמת תקליט שבור שב וחוזר על דבריו

    חמוטל שגיב, 18/08/06 14:15

    נו תשנה קצת אהוד

  • 93.

    לפטר את הכתב מיד...הוא לעוס

    שמעון, 18/08/06 14:13

    לפטר את הכתב מיד...הוא לעוס
    כתבה זדונית ומרושעת

  • 92.

    יערי פרשו אמין ומיקצועי

    משה, 18/08/06 14:11

    כנראה משהו רוצה לישב חשבון עם יערי , לא יעזור, הוא נותר מהוקצע אמין ויודע על מה הוא מדבר ובעיקר כף לשמוע אותו

  • 91.

    ככה זה עובד- שנה שנתיים והוא בחוץ !

    אחד מהתעשייה, 18/08/06 14:09

    תפסיקו לקחת את זה כול כך אישי.
    מה הוא אבא שלכם?
    ככה זה פשוט עובד. יערי נשחק במרוצת השנים. וזה קרה גם לחברים אחרים שלו מהערוץ ה-1.
    בכול אופן תוך שנה שנתיים הוא כבר לא ישמש כפרשן לעניני ערבים. וכך צריך להיות. תחלופה מקצועית היא עניין שבשגרה. רק אתם מנפחים אמוציות מיותרות. תתבגרו ותפנימו.

  • 90.

    יערי תותח על ! הוא מעולה!!

    יחזקאלי, 18/08/06 14:07

    מיפה הקרצתם את הכתבה ההזויה הזו?

  • 89.

    אהוד היחיד שמצייר תמונה אמיתית!!!

    המשקיף, 18/08/06 14:06

    מאז ומתמיד סרב אהוד יערי ללכת שולל אחרי רוח התקשורת בכללותה.

    כמעט תמיד ניתוחיו נכונים ולדעתי אין אחד שתשתווה אליו.

    אילו רק היו גם המדינאים שלנו מקשיבים קצת לניתוחיו אולי היינו במצב טוב יותר

  • 88.

    הפרשן המדויק ביותר (ל''ת)

    ארנון, 18/08/06 14:05

  • 87.

    גלעד יהודאי- אתה פשוט לא מבין

    אסי, 18/08/06 14:01

    כתבה פשוט מגוחכת
    אהוד יערי הוא מעל כולם
    אף אחד לא מתקרב אליו- גם לא יחזקאלי
    הניתוחים שלו מעולים, מדוייקים.
    אני במקום אהוד יערי תובע את גלעג יהודאי.
    ולגלעד אני אומר - תתבייש !

  • 86.

    אהוד יערי פנומן

    רועי א., 18/08/06 14:00

    שרק הולך ומשתבח עם השנים... המקורות אותן צבר לאורך שנות פעילותו והידע שלו בכל תחום, לרבות הדרגים הזוטרים והבוחשים האמיתים בקרבם של הסובבים אותנו, הן המדיניים והן הטרוריסטיים ראויים לכל גילוי הערצה...

    במשך כל התקופה של במהלך ואחרי הלחימה חיכיתי למוצא פיו ונהניתי מכל רגע.

  • 85.

    כל הפרשנים לעיניני ערבים הם שופר השלטון הישראלי

    הרב נסראללה, 18/08/06 13:59

    כל הפרשנות שלהם נובעת מהעייניים הישראליות הרואות דרך כוונות המלחמה

    • צודק הם כפופים לשלטון החוק בלבד (ל''ת)

      הכנסת, 18/08/06 18:45

  • 84.

    מקצוען בעל כושר נתוח והבעה וגם ריאלי שידיו רב לו בראיית הנולד. (ל''ת)

    חיים, 18/08/06 13:58

  • 83.

    יערי בשבילי מ''ס1 ענק שבפרשנים!!

    אלי ע, 18/08/06 13:58

    אני רואה ערוץ 2 רק בגלל אהוד הגדול.יש לו ידע עצום אדם נפלא. סיפור אמיתי פגשתי אותו פעם באירוע שוחחו איתו אנשים מסביבו ולכולם ענה באריכות ובאדיבות היה שם רגעי קסם!!!
    נא לא להשוות אןתומלפרשן של ערוץ 10 כי זהממש פוגע לא מגיע לקורסוליו של יערי מה שטוב ביחזקאלי זה הכמויות של הג'ל שהוא שם על הראש הוא נראה באמת ככתב אל ג'זירה!!במלחמה כל כך שמעתי בשקיקה את יערי שגם העביר את כל ''מעללי'' נאסראלה במידה הנכונה ותמיד היה פטריוט ואמר'' חברה נסראללה מדבר המון שטויות ושקרים'' יערי תמשיך כך אתה מ''ס 1

  • 82.

    סתם מרושע, לא מספיק מעניין לו? נודניק (ל''ת)

    איריס, 18/08/06 13:56

  • 81.

    כמה שטויות אפשר לדחוף בכתבה כזו

    בן, 18/08/06 13:55

    קצרה???

    באמת, איפה אתם מנהלי NRG ???

    למה אני לא יכול לכתוב???תאמינו לי שאני יצליח יותר מהכתב הנוכחי !

    ולגופו של עניין....

    זה שיש כיום עשרות ערוצים ערביים בלווין עדיין לא הופך אותנו לדוברי ערבית,

    כך שאהוד יערי גם מתרגם וגם מפרשן

    ויש לומר - בצורה נפלאה

  • 80.

    גדול או חרטטן אני חושב שחרטטן גדול

    מכיר מקרוב, 18/08/06 13:54

    בכל מקרה הוא איש מגעיל שקשה להאמין.
    הבן אדם מאוהב בעצמו ובמילים שהוא מנפיק. הוא פולט שטויות בצרורות ומטיל אימתו על הסביבה - גם על הבוס הנקניק שלו.
    שרלטן שתוי

  • 79.

    ביום ו' שעבר,יחזקאלי- דובר אלמנאר ,עשה התקף לב למאות משפחות של ח''י

    מי מהתקשורת, 18/08/06 13:54

    צביקה מדווח אחה''צ שבאל מנאר מודיעים שפגעו בכלי שיט ישראלי. תוך שניות כל האינטרנט רוחש ומאות משפחות של אנשי ספינות ח''י מחסירות פעימה. דו''צ מודיע שאין לו שום ידיעה על כלי שנפגע .
    עובר זמן קצר וצביקה מביא תמונות מאל מנאר של ספינה ישראלית כשנראה עשן שיוצא ממנה .אף אחד בערוץ 10 לא חשב להתקשר לאיש ח''י מהסוג של איילון או אדמירל אחר ולשאול אותו מה הוא אומר על התמונות . שי חזקני לבסוף עולה לשידור ומסביר שדו''צ אומרים שהספינה ירתה לעבר לבנון מתותח מסויים וזה הסיפור של העשן שנראה יוצא ממנה .
    צריך להוסיף משהו על הדברים ?
    מישהו יחקור את התקשורת והנזק שלה במלחמה הזו ?

  • 78.

    יערי קיצוני (ל''ת)

    ערבוש, 18/08/06 13:46

  • 77.

    אהוד, אני מקווה שתקרא או שמישהו יעביר אליך (למרות שאני מניח שלא)

    רואה חדשות, 18/08/06 13:46

    עצם ההשוואה בין יערי לכל השאר ובהם יחזקאלי (מי?!) עושה עוול ליערי.

    בזמן שיערי כתב את הספר על הפתח (אם אני לא טועה - בשנת 70 או 71) בארץ לא ידעו לאיית את שמו של הארגון ויחזקאלי היה קיים אולי בצורה של חשק.

    יערי כתב ספרים על מלחמת לבנון אותה כיסה משם, על האינתיפאדה - ספר שגרם להדים עצומים, ספר תיירות על מצרים ומה אל. ויחזקאלי? הוא כתב משהו? הוא בכלל יודע לכתוב?

    יערי הוא גם איש כתיבה בפני עצמו. יש לו השכלה אקדמית והוא כותב ניירות ומאמרים. (ע''ע ג'רוזלם ריפורט). יחזקאלי אי פעם שמע את השם ''ג'רוזלם ריפורט''?

    אז יחזקאלי, לפחות טכנית, הוא קולגה או מתחרה. נו? אז גם צ'יקו מנשה הוא מתחרה כביכול של נחום ברנע ואלוף זן. הוא אולי עובר מסך טוב מהם ונשמע טוב מהם, מה שבטח היה מביא לו בחורות. נו, אז מה? יש מה להשוות בכלל? זה שאתה בטלוויזיה נותן לך זכות קדימה על מישהו אחר? זה מעיד על משהו?

    אהוד מזרחן בנשמתו. כל האחרים עוסקים בניסיונות לחקות את הז'אנר שאהוד המציא בזמן שהאחרים עדיין לא נולדו. תנו לו כבוד על זה. הוא פרשן אמיתי, חד אבחנה, ודברים רבים שהוא אומר נטמעים אח''כ גם אם אנחנו לא שמים לב. הוא היה הראשון לצאת נגד ערפאת בשעה שכולם היללו את אוסלו (אוי, כמה שזה נשמע הזוי היום), ואפילו במלחמה הזאת הוא היה הראשון לשתמש בביטוי ''מלחמת לבנון השניה'' שכולם פתאום משתמשים בה. מכאן, שהוא לא רק פרשן אלא מעצב דעת קהל.

    ומה הכי מעצבן בסיפור? שמישהו שהוא לא מזרחן מותח עליו ביקורת. בשעה שלאהוד יש מקורות בביירות, יחזקאלי מזפזפ בטלוויזיה. בשעה שיערי מנתח את הציטוטים ההלכתיים של נסראללה, יחזקאלי מביא קשקושים מהטלוויזיות. מישהו בכלל חשב לנתח טקסטים של נסראללה? מישהו מבין את הקשיים האינטלקטואלים וההיקשים שהוא עושה?

    אז אולי הוא ''דרמטי'', אבל לכל אחד יש את ה''דמות הטלוויזיונית שלו''. זה לא אומר כלום. בסופו של יום, אהוד מפרשן והשאר מלהגים. שימו לב ב''לונדון וקירשנבאום'' אין ירון לונדון החריף מקשה על יחזקאלי טיפה בשאלות והוא כבר רועד במקומו ואומר: ''כן, כן, בואו נראה את הקטע כפי ששודר''. זאת לא חוכמה להפנות לקטעני וידאו. ליערי יש תובנות. לכל השאר (ולא רק ליחזקאלי - אני מתייחס עליו כי הוא הדוגמא בטור הזה) פשוט אין. הם סתם מלהגים (ע''ע רוני דניאל).

    אז עזבו אתכם משטויות. הלוואי ונתברך בעיתונאים נוספים כמו אהוד.

    אהוד, אל תתייחס לשטויות האלה. תמשיך לעבוד ותשתדל להופיע קצת יותר על המסך ולגאול אותנו מכל שאר העילגים והקשקשנים. אני, מצידי, אמשיך לעקוב.

    בהצלחה.

  • 76.

    כתבים קנאים

    זהבה, 18/08/06 13:39

    תתבישו לכם! הוא פנומן היה עודנו וימשיך להיות. מי זה צבי יחזקאלי? כל פישר מקבל מחמאות, מה קרה זונחים את הטוב והותיק?
    הכתבים הקנאים אין לכם במה להתעסק אלא בלהכפיש את הקולגות שלכם - בושה!

  • 75.

    כתבים קנאים

    זהבה, 18/08/06 13:38

    תתבישו לכם! הוא פנומן היה עודנו וימשיך להיות. מי זה צבי יחזקאלי? כל פישר מקבל מחמאות, מה קרה זונחים את הטוב והותיק?
    הכתבים הקנאים אין לכם במה להתעסק אלא בלהכפיש את הקולגות שלכם - בושה!

  • 74.

    כתבה מרושעת וחסרת בסיס - תכליתה רפש לשמו - פויה ! (ל''ת)

    משה, 18/08/06 13:37

  • 73.

    הכתבה הזאת לא תשנה את דעתי-אני תמיד אהבתי לשמוע את הפרשנות שלו (ל''ת)

    דני, 18/08/06 13:33

  • 72.

    יערי הכי טוב אחרי אודי בן דוד פדרבוש (ל''ת)

    רועי, 18/08/06 13:31

  • 71.

    רשעות וחוסר תום לב

    מיכאל, 18/08/06 13:27

    ההתקפה המרושעת והבלתי מוצדקת הזו נגד אחד העיתונאים הרציניים והמקצועיים האחרונים שנותרו לנו יכולה לבוא אך ורק על רקע אישי ולא ענייני. חבל שמעריב נותן פלטפורמה וביטוי לתת רמה שכזו.מאכזב...

  • 70.

    תזכירו לי מי זה גלעד יהודאי (ל''ת)

    יוני, 18/08/06 13:24

  • 69.

    הפרשנים

    אזרח שאכפת לו, 18/08/06 13:19

    אינני יודע מי כתב את הכתבה הזו אך דעו לכם, הוא רק מנסה ללעוג לאהוד יערי,אחד מטובי הפרשנים שקמו לטלויזיה הישראלית, אם תסתכלו קצת הצידה לעבר שאר הפרשנים הצעירים שקמו בשנים האחרונות, הפרשנות הנוקבת,הכפשת אנשים,התערבות בחיים פרטיים של אנשים, במשך המלחמה כולם נעשו כבר גנרלים שיודעים הכל, איך להלחם איך לקבוע שמהלכים מסוימים נעשו טוב או לא, להרוס את דמותו של צ.ה.ל בציבור, גם את הרמט''כל בגלל שהעביר את מניותיו ,הציבור אינו יודע מתי בדיוק הוא עשה זאת, אולי בנסיעה או ,, את לא כתבו,למה? הכל בושה, ישנם כל כך הרבה דברים מאפשרים כי הם נעשים ב''שידור-חי'' ,נכון שאנו מדינה דמוקרטית, אך איפה הצנזורה לדברים מסוימים,,במיוחד בשעת מלחמה, החליפו את השדרים האילו או לפחות עליהם,את הפרשנות המטומטמת הזו. הכל ניתן רק בגלל הרייטינג בין תחנות השידור,........

  • 68.

    אהוד בוא הביתה יא דלוק (ל''ת)

    חוה אהובתך, 18/08/06 13:17

  • 67.

    יערי משת''פ ומשוטט באינטרנט כול היום (ל''ת)

    זאת לא פרשנות, 18/08/06 13:15

  • 66.

    אכן,כמרבית כתבי/פרשני ערוץ 2,הפלצנות עלתה להם לראש.

    Rנב, 18/08/06 13:15

    מחלקת החדשות של הרשות השנייה,חייבת לבצע אירגון מחדש ולרענן את שורותיה בכתבים חדשים ומוכשרים.
    מישהו מבין מה עושה שם רוני דניאל?
    אגב,אני לא עושה הכללות...

  • 65.

    עדיין פנומן, היחיד שמתבסס על עובדות ולא ספינים (ל''ת)

    עמי, 18/08/06 13:04

    • דווקא גרנות הוא האיש שאם רוצים לשמוע ישר לעניין ופשוט -מקשיבים לו (ל''ת)

      איש מקצוע נטול, 18/08/06 13:55

    • היה פנומן! היום יש יותר ערוצים ומתחרים

      נגמרה הבלעדיות, 18/08/06 13:58

      נגמרה הבלעדיות של ערוץ-1

  • 64.

    ביקורת ללא שם המחבר??!!! (ל''ת)

    ד''ר א''י כהן, 18/08/06 13:00

    • השם רשום בכותרת המשנה

      אודי, 18/08/06 13:43

      הכעס שלך מעוור אותך - תרגיע??!!!

    • ככה אתה גם בודק עבודות, ד''ר?

      גם כן ד''ר, 18/08/06 14:28

      יש שם. אתה פשוט קורא ברפרוף...

      • נכון וסליחה. (לא שמתי לב...) (ל''ת)

        ד''ר א''י כהן, 18/08/06 15:18

        • אל תמהר להתנצל דוקטור

          ג, 18/08/06 16:03

          השם הוסף בערך ב אחת וחצי

          וכל ההודעות של תלמדו לקרוא
          שיכות ליהודאי הקנאי.

  • 63.

    לפחות הוא לא התאהב בנושאי פרשנותו ,כמו יחזקאלי. (ל''ת)

    חמים וטים, 18/08/06 12:58

    • יחזקאלי בא מאהבה. הוא אוהב ערבים (ל''ת)

      כמו יערי בדיוק, 18/08/06 13:59

  • 62.

    אין סיכוי שאני יראה ערוץ אחר כשאני יודע שיערי אמור לומר את דעתו

    דוד, 18/08/06 12:51

    הרבה רואים את ערוץ שתיים בגלל אהוד יערי .

    בנוסף הוא פטריוט וזה גם חשוב בזמן מלחמה.

  • 61.

    יערי הוא פרשן מעולה !! כתבה הזויה. (ל''ת)

    עידן, 18/08/06 12:49

    • יערי מעולה אבל יש הרבה מקום לביקורת (ל''ת)

      חופש הדיבור, 18/08/06 13:59

  • 60.

    הפעם ליכלכתם (ל''ת)

    מתה עליך כפרה, 18/08/06 12:49

  • 59.

    הוא נשמע לעוס כי יש 5 שעות חדשות (ל''ת)

    מה אפשר לעשות?!, 18/08/06 12:48

  • 58.

    למה ליצור מלחמות מיותרות?

    ינקי, 18/08/06 12:40

    כל פרשן כבודו במקומו מונח. לכל אחד יתרונות וחסרונות. אז מה דחוף כל כך בהשוואות האלה? כמה רוע אפשר לבלוע?

  • 57.

    יערי וכל השאר

    א., 18/08/06 12:31

    אהוד יערי פשוט אי של אינטליגנציה בים השטחיות.

    • יערי תותח אבל מתאים יותר לערוץ-1 (ל''ת)

      דליה מחזור, 18/08/06 14:04

  • 56.

    יערי זה לא אתה זה אנחנו (ל''ת)

    סורי קורה, 18/08/06 12:30

  • 55.

    הפרשן הטוב ביותר והאמין ביתר אהוד יערי (ל''ת)

    נירה, 18/08/06 12:21

  • 54.

    מעשה נבלה

    בוגר, 18/08/06 12:17

    לא , אתה לא אידיוט, אתה סתם מנובל שמנסה להכפיש את אחד המומחים הטובים ביותר שיש לנו.....
    לא, אין שום סכוי שתצליח במזימה הגועלית והמטופשת שלך

  • 53.

    יערי היחדי שמקצועי באמת כל השאר ליצני החצר (ל''ת)

    מקצוע לא צהובון, 18/08/06 12:16

  • 52.

    יערי מצויין!

    יוסי, 18/08/06 12:12

    אני בוחר לצפות בחדשות ערוץ 2 רק בגללו!

    • יחזקאלי דובר הערבים מתאים לפינת הקוריוז של קירשנבאום

      מצ'לס -אדוארד ס, 22/08/06 12:40

      אם רוצים באמת להבין - יש רק פרשן אחד. יערי.
      טוב, גם גרנות.

  • 51.

    אם כבר ביקורת

    גיא, 18/08/06 12:08

    אז תבקרו את ערד ניר הוא מרגיז
    דמורליזטור ומצמץ יותר מדי פעמים
    בשבילי,עודד בן-עמי חמוד אבל יש בו משהו נורא מתנשא ומרגיז,כל המלחמה הייתי על ערוץ 10 והייתי
    עובר ל2 רק שיערי דיבר(על חשבון יחזקאלי) ,מעבר לזה חדשות2 היו עלובות.

    • כן ערד ניר באמת נודניק של סבתות כזה (ל''ת)

      ד''ר רות, 18/08/06 18:42

  • 50.

    למה הטור בעילום שם

    אינקוגניטו, 18/08/06 12:01

    אורח או לא,שיעמוד מאחורי הדברים שלו.

    לעניין יערי,אני נהנתי ממנו ומיחזקאלי
    למרות שב90% מהמקרים במהלך
    זיפזופ בין 2 ל 10 יחזקאלי היה צעד אחד מאחורי יערי,אבל אני מניח שעם
    הזמן יחזקאלי יתחזק וילמד,אבל עכשיו אין סיכוי שהוא אפילו נושף בעורפו של יערי .

    שבת שלום

    • יש שם. תלמד לקרוא. (ל''ת)

      ארחי פרחי, 18/08/06 14:27

      • לא היה כתוב את השם הם הוסיפו

        י, 18/08/06 16:01

        רק בסביבות אחת וחצי
        ויש לי צילום מסך לזה

  • 49.

    אהוד יערי הפך לשק החבטות של התקשורת מאז שתקף בעקביות את ערפאת (ל''ת)

    יוני, 18/08/06 11:59

  • 48.

    אין כמו אהוד יערי - הכי גדול שיש !!! (ל''ת)

    מזרחנית, 18/08/06 11:58

  • 47.

    אהוד יערי פרשן מקצועי ללא חת

    האזרח שרון, 18/08/06 11:53

    מה הקשקוש הזה ''לעוס''...
    הבן אדם הוא מקצועי ישר ואמין . פשוט לשמוע אותו ולהתמוגג שיש מי שיודע להסביר מה קורה פה באזורנו ואפשר לסמוך עליו לחלוטין.
    לא כמו יחזקאלי המשת''פ .

  • 46.

    יערי סובל מעייפות חומר- וזאת עובדה

    אי אפשר להסתיר, 18/08/06 11:46

    ממש לא אישית נגדו. אין ספק שהוא גדול וכולנו גדלנו עליו. הכותב צודק בזה שהוא עשה את שלו ועם הזמן הוא כבר לא יהיה רלבנטי. כך זה עובד במדיה. אין מה לעשות. זאת עובדה.

  • 45.

    את מה שיערי שכח יחזקאלי עוד לא למד.. (ל''ת)

    יערה, 18/08/06 11:39

  • 44.

    הבן שלו הטריד את מיקי חיימוביץ?

    מה נסגר?, 18/08/06 11:37

    הוא לא קיבל כלא? או טיפול פסכיטארי. קטע הזוי לחלוטין.

    • היה באמת דיבור כזה בשנה שעברה

      משפוחה, 18/08/06 13:12

      תשאלו את מיקי ואילדיס

  • 43.

    יערי = נכס

    אופיר , כרמיאל, 18/08/06 11:36

    פרשן מצויין, חרוץ ויודע על מה הוא מדבר , לא כמו הפרשנים בני 24 שלא החזיקו נשק בחיים שלהם ומדברים כאילו השמש זורחת להם מהתחת (ראה ערך שי חזקני ) .

  • 42.

    אהוד הדלוק! חזק מאוד! תן לו באקסטה! (ל''ת)

    יאלה קרחנה, 18/08/06 11:35

  • 41.

    יערי - מתלהב. יחזקאלי - סתם מדקלם מהאינטרנט. גרנוות הכי טוב מכולם!! (ל''ת)

    אחמד החמוד, 18/08/06 11:34

    • באיזה ערוץ גרנות? איפה הוא? (ל''ת)

      יבין חיים, 18/08/06 13:13

      • תתפלא! ערוץ אחד עדיף בחדשות על פני ערוצי הפרסומות והפרומואים (ל''ת)

        צופה גאה, 18/08/06 20:00

    • נכון . יש הרגשה שיחזקאלי פשוט גולש באתרים רואה טלויזיה-ומספר (ל''ת)

      כל ילד דובר, 18/08/06 13:56

  • 40.

    אהוד-אתה גדול

    איל, 18/08/06 11:30

    בניגוד לנאמר בכתבה - אני צופה טלוויזיה שמאוד נהנה מאהוד יערי.
    אין ספק שהוא המקצוען הגדול ביותר בתחומו בתקשורת.
    אגב, לדעתי הוא מתמצה הרבה יותר מרוב הפוליטיקאים שלנו בעניני המזרח-התיכון ויכול להיות שר בממשלה מוצלח יותר מרובם.
    אין ספק שצביקה יחזקאלי גם כן מוכשר,
    בסדר, הוא יותר חתיך לבחורות צעירות (אין מה לעשות יש פער גילים)
    אבל, על תקחו לנו את אהוד יערי המקצוען - אני צופה בחדשות בערוץ 2 -רק בגללו.

  • 39.

    חבל שעיתון מכובד כמו מעריב...

    מזרחן , מזרח, 18/08/06 11:29

    מעסיק כתבים דמגוגים כמו הכתב הזה שכל מעשים זה לחפש על מה לכתוב גם אם אין שום קשר בין מה שהם כותבים לבין המציאות.

  • 38.

    עיזבו את יערי איפה אודי סגל כתבנו? מוזר נעלם לפני המלחמה (ל''ת)

    רפול, 18/08/06 11:15

  • 37.

    יערי מצוין. שימותו הקנאים! (ל''ת)

    משה, 18/08/06 11:11

    • במאה אחוז (ל''ת)

      צודק!!!!!!!!!!!, 18/08/06 11:29

  • 36.

    יערי/גרנות... שילוב גורלי..... (ל''ת)

    פטאלי, 18/08/06 11:07

  • 35.

    יערי הוא כריש אמיתי

    xxx, 18/08/06 11:05

    אינטליגנט תענוג לשמוע אותו --
    רק דבר אחד -- שיטפל בשיניים שלו הוא עושה מספיק כסף שיעשה השתלות ואז הוא יוכל לחייך כמו שצריךךךךך
    ושלא יעבדו עליכם

    • הרופא שיניים מפחד ממנו... (ל''ת)

      תן ביס, 18/08/06 11:34

  • 34.

    ימשועממים כולכם

    ירון, 18/08/06 11:05

    תיראו על מה אתם מתווכחים כולכם ימשועממים

  • 33.

    את האמת. מישהו בכלל מבין אותו? (ל''ת)

    אני מזמן לא, 18/08/06 11:02

  • 32.

    אני גם רוצה ידידים משתפ''ים

    שימי שב''כ, 18/08/06 11:00

    וגם חומוס עם איזה מודיעין טוב

  • 31.

    נכון! אני מבולבל ועייף מהפרשנות שלו

    זה נכון, 18/08/06 10:58

    גדול. קלעת בול. הוא כבר זקן בערוץ צעיר מידי.

    • אני חושב שבאמת קשה להבין את יערי

      יוסף חמציץ, 18/08/06 11:39

      אני באמת מנסה אבל לא מצליח.

  • 30.

    השמצות מטעם ??

    אברהם, 18/08/06 10:57

    אי אפשר להבין את ההשמצות על אהוד יערי, אלא אם הן השמצות מטעם. מטעם מי? אולי מ-10 אן מ- האנגרוניסטית 1.
    אהוד חזק חזק ואמץ!!!

    • עברה לי בראש מחשבה כזאת

      כרמית, 18/08/06 16:53

      בטח מישהו מערוץ 10 שילם לו כדי לעשות כתבה כזאת, יח''ץ לערוץ.
      מי שקרא את הכתבה עליו לפני שבועיים או שלושה, בטח זוכר מה יערי אמר על ערוץ 10, שהסוכנים שלהם עסוקים כל היום בטוקבקים במקום להשקיע זמן בלעזור לערוץ להמריא (משהו כזה,לא?)

      • נכון בטוח שילמו לכתב הזה (ל''ת)

        שוחד פרשנות, 18/08/06 18:40

  • 29.

    כן היו ימים שערפאת לא היה רלבנטי...

    תקראו, 18/08/06 10:55

    אבל היום מי? אבו מאזן? הניה? או נסראללה בכלל? הבעיה האמיתית ששום פרשן ובטח שלא יעיר יודע לשים את האצבע

  • 28.

    אבד עליו הקלח וזה קורה לכולם בערוץ-2! (ל''ת)

    קיטל, 18/08/06 10:53

  • 27.

    אהוד יערי נעשה עיתונאי רק בגלל שאביו היה עורך דבר,הוא לא כישרוני (ל''ת)

    חובה לפרסם, 18/08/06 10:36

  • 26.

    אהוד יערי הוא איש לא נחמדוגם כתב לענייני ערבים גרוע ומשעמם (ל''ת)

    חובה לפרסם, 18/08/06 10:33

  • 25.

    לעניינים ערבים הוא אהרל'ה ברנע שיערי המשעמים והגרוע מחוויר לידו (ל''ת)

    הכתב הטוב ביותר, 18/08/06 10:31

  • 24.

    הטלויזיה שידרה בצבע רק ב-81 ואילו יערי החל לשדר במבט ב-74 (ל''ת)

    תיקון טעות, 18/08/06 10:28

  • 23.

    אהוד יערי גרוע ומשעמם אהרל'ה ברנע כתב לענייני ערבים מספר 1 (ל''ת)

    ל-21 חובה לפרסם, 18/08/06 10:27

  • 22.

    יערי לא יודע כלום

    עיתונאי, 18/08/06 10:17

    יערי מתלהם יותר מדי לא יודע כלום בעולם הערבי תזכורת ממה שדיווח ממלחמת המפרץ הראשונה שהדיווזיות חמוראבי חמוסאבי הושמדו ופה כל היום היה אומר המשגרים הושמדו לעבר חיפה וראינו מה קרה ביום האחרון לעומתו יחזקאלי אומנם צעיר אבל שקול ואמין ואביקטיבי

  • 21.

    יערי הגדול מכולם

    שיר, 18/08/06 10:09

    תפסיקו לקנא

  • 20.

    Yaari was GREAT (ל''ת)

    AMR, 18/08/06 09:57

  • 19.

    יערי נ' יחזקאלי

    קורא וצופה, 18/08/06 09:51

    אהוד יערי הוא עיתונאי מנוסה ומקצוען - יש לו המון מקורות, הוא ספקן כלפי העולם הערבי ויש לו כושר ניתוח חד גם אם קצת ''דרמטי'' ומליצי.

    צביקה יחזקאלי הוא עיתונאי צעיר, מתלהב מהעולם הערבי, נוטה לצהוב ולסיקור העולם הערבי ללא ביקורת או ניתוח אסטרטגי - עיקר כוחו נובע מהפינה אצל לונדון וקירשנבאום...

    יערי עדיין יותר עיתונאי מהדורה מרכזית על אסטרטגיות במזרח התיכון ויחזקאלי יותר עיתונאי של ''פינה על העולם הערבי''

    • כל הכבוד על הניתוח המדויק.

      עופר, 18/08/06 11:11

      אי אפשר לנסח זאת טוב יותר. אהוד יערי הוא מזרחן מנוסה, אנציקלופדיה מהלכת של העולם הערבי, ובעל יכולת ניתוח חדה. גם עודד גרנות הוא הוא פרשן מצוין. צבי יחזקאלי, עם כל הכבוד לו, מביא ידיעות, אבל לא שופך יותר מידי תובנות לטובת הצופה ההדיוט.

      • יחזקאלי הוא לא פרשן,סתם כתב ילדותי רואה קצת טלויזיה ומדווח מה ראה (ל''ת)

        מה שיערי שכח, 18/08/06 13:47

  • 18.

    בין יערי ליחזקאלי

    אמיר, 18/08/06 09:41

    לפני מספר שבועות היה ראיון עם אהוד יערי באחד ממוספי סוף השבוע. שאלו אותו שם על יחסי העבודה שלו עם יורם בינור. הוא ''הסביר'' שם, שעוד לפני שהוא נכנס לערוץ שתים, הוא הודיע שלא יהיה לו שום קשר עם יורם בינור.
    יורם בינור הוא איש שטח נדיר. יערי, במקום לשתף אתו פעולה, רוצה את הבמה לעצמו, ולעצמו בלבד. הוא שוכח, שעבודתו היא לתת לצופים את המוצר הטוב ביותר שאפשר. מול צבי יחזקאלי יערי מפסיד, מכיון שיחזקאלי בא לשרת את הצופים, לא את עצמו. לא הוא מרכז הענין, אלא הנושא. הוא אינו מתהדר ברוחב היריעה שלרשותו - הוא מביא אותה לפי הענין, ושליטתו בחומר ממש אינה נופלת מזו של יערי.
    בתמצית: יערי הוא פרשן מהזן של פעם. יחזקאלי הוא עכשווי. אינני אומר זאת בגלל גילו, חלילה. זאב שיף מבוגר מיערי בהרבה, ונסיונו רק היטיב עמו - ועם כולנו.

    • יחזקאלי מצויין-הביא כתבות נהדרות מהשטח (ל''ת)

      נהנת לצפות בו, 18/08/06 14:44

      • באיזה שטח בדיוק? שידר מהדאחייה או ממאג' עיון ? (ל''ת)

        דיווח מהשטח, 18/08/06 18:42

  • 17.

    איזה רוע לב.יערי מצוין (ל''ת)

    אחד, 18/08/06 09:31

    • אבל כמה הוא מקשקש! (ל''ת)

      דלוק פלוס, 18/08/06 11:01

  • 16.

    צביקה יחזקאלי - היאיר לפיד של הערבים ! (ל''ת)

    לא, 18/08/06 09:22

  • 15.

    יערי הגדול העמוק והבהיר מכולם יחזקלי הצהוב (ל''ת)

    ציץ, 18/08/06 09:21

  • 14.

    מלל של שטויות....עוד קנאי

    ראובן, 18/08/06 09:11

    מלל של שטויות....עוד קנאי

  • 13.

    איזה שטויות

    ציוני, 18/08/06 08:57

    אהוד יערי הוא הפרשן היחיד שאני מקשיב לו. האיש באמת פנומן, ולא רק בזכות הפרשנויות שלו, אלה גם בזכות הפירסומים שלו, וכזה נשאר. שאר הפרשנים ל''ענייני ערבים'' לא מתקרבים עליו בכלל.

  • 12.

    פעם לא הייתה אלטרנטיבה

    יותם, 18/08/06 08:56

    היום פתאום מגלים שלהגיד סמטת השוהד'א, ראזה, כולם יכולים... :)

    • נכון והיום יש לו מתחרים טובים יותר (ל''ת)

      יחזקאלי, 18/08/06 10:52

  • 11.

    מלחמות היהודים

    אילנה, 18/08/06 08:43

    מה הבעיה עם אהוד יערי????????????.
    הוא מקצוען רהוט מכיר את המטריה בקי בחומר מנתח באופן עינינ את הנתונים.
    די נמאס משנאת החינם ומהפוליקה של כל חורשי הרוע.

    • מלחמת אחים

      רק יחזקאלי, 18/08/06 11:30

      מי יכול על אח שלנו צבי יחזקאלי? יערי יכול? אולי עם ויאגרה!

  • 10.

    יש מישהוא מהדור השלישי שיודע לפרשן כמותו ? (ל''ת)

    פרשן בערבית, 18/08/06 08:30

  • 9.

    אם רצית לשמוע פרשנות מעמיקה ונבונה זה האיש

    המבקרת1, 18/08/06 08:27

    עדיין יערי מחזיק בכתר הפרשנות הנכונה והנבונה, אבל אם רצית להתעסק עם פוזות של שער שחור חיוך מקסים וגיל צעיר אז לך לצבי יחזקאלי, שאמנם עובר נהדר את המסך אבל הפרשנות היא בערך של חתיך המתהדר בפני בנות בפאב

  • 8.

    כל זב חוטם-פרשן את המלחמה הזאת-האיש הבקיא היחיד הוא יערי (ל''ת)

    אוהבת אותו, 18/08/06 08:07

    • די נמאס מכול הפרשנים! (ל''ת)

      די, 18/08/06 10:52

      • יוחזר יערי לארכיון הטלויזיה הישראלית (ל''ת)

        הכי מהיר, 18/08/06 11:29

  • 7.

    העתונאי היחידי שיודע על מה הוא מדבר בקיא רהוט -כל הפרשנים גמדים קטנ (ל''ת)

    פרשנים גמדים לי, 18/08/06 08:06

  • 6.

    אז מה אתה רוצה ? תלך אתה לפרשן

    אחד העם, 18/08/06 07:22

    לא הבנתי מה הכתבה הזו רוצה להגיד
    שלא יהיה פרשן ?
    שבמקום אהוד יערי ישימו פועל מהחומוסיה או אולי מכשיר אינטרנט עם מנוע חיפוש שהצופים יחפשו לבד פרשנות .
    ומי רושם את מה שבאינטרנט ? סבתא שלי ?
    ומניין ניזון הפועל בחומוסיה ? מסבתא שלי ?
    כולם ניזונים מטלויזיה ומעינתונים

  • 5.

    יש בידור עם פרשני הערבים,. למשל יערי:

    עכבר לילה, 18/08/06 04:41

    הקטע הכי טוב אצלו שפתאום הוא קוטע בדרמטיות שיחה באולפן: ''סליחה יונית אני מבקש מהבמאי שלנו להעלות את התמונה..'' ואז עוברים ל ''אל-חרטייא TV '' שמשדרת מסעודיה תחתית ושם מופיע השייח' שקשוקה שמסביר על שיטות חדשות לחיסול ישראל וכולנו נבהלים.

    למחרת אותו שייח' הופך לסלבריטי כי ''הטלוויזיה של הציונים הראתה אותו אז כנראה שהוא צודק''. שקשוקה מוזמן אחר כבוד ל ''אל-ג'זירה'' לחדד את משנתו וכך הפך רייטינג של 0.04% ל - 400% .

    בינתיים אצלנו פרשני הערבים בערוצים האחרים מצטטים את שקשוקה..עיתונאים כותבים ש ''אפילו הפרשן החשוב שקשוקה אמר...'' ...ראש המוסד מזהיר בישיבת ממשלה כי ''מצבנו על הפנים בתודעה שלהם..''..ובסוף שקשוקה מפנה מזמנו היקר כמה דקות לראיון בלעדי בערוץ 2 .

    חושבים שאני מגזים ? תשאלו את זכריא זביידי.
    אז פרשני-ערבים יקרים, אני אוהב את כולכם (האייטמים הכי מעניינים ) אז תדאגו שזבוב ישאר זבוב, פיל ישאר פיל, ושקשוקה ישאר בסעודיה.

    • גדול!! (ל''ת)

      חביתה, 18/08/06 09:07

      • עכבר צודק , זה יערי וצביקה שהופכים אותם לכוכבי על וסלברטיז (ל''ת)

        הראשון הוא חסאן, 18/08/06 13:58

        • עכבר מלך! כולם זונות של רייטינג (ל''ת)

          המדרוג, 20/08/06 12:29

          • אין לי זמן! שבי שבי איפה שבי?????? (ל''ת)

            דודו מוגז, 20/08/06 14:00

            • רוצה נוקנוקיה אח שלו? (ל''ת)

              גדול, 21/08/06 11:32

            • אפשר עם גז חרדל אחות שלו? (ל''ת)

              נוקנוקיה במבצע, 22/08/06 14:41

      • אחלה תגובה גדול גדול!!! (ל''ת)

        עכבר בוקר, 18/08/06 14:16

    • לא הפסקתי לצחוק. ענק!!! (ל''ת)

      מני, 18/08/06 10:20

    • עכבר לילה אחלה תגובה.מצחיק לאללה (ל''ת)

      אינשאללה, 18/08/06 11:28

    • גדול!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אחד, 18/08/06 11:48

    • צודק לגמרי הם מנפחים תמוח בשטויות (ל''ת)

      יאלה הביתה, 18/08/06 13:16

    • יו..גדול..הורס...מי אתה...??? (ל''ת)

      איזה תותח של עכ, 18/08/06 13:37

    • שיוהווווו....שיחקת אותה! (ל''ת)

      ביצה מקושקשת, 18/08/06 14:03

    • מצויין!!! (ל''ת)

      ......., 18/08/06 14:42

    • ענק!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      עידו, 18/08/06 17:58

      • תאמינו לי כל התקשורת אותו דבר!!! (ל''ת)

        מחרטטים אותנו, 18/08/06 18:36

    • אחלה בחלה נקרעתי מצחוק (ל''ת)

      ששון, 18/08/06 18:36

    • אשכרה דוקטור שקשוקה וחבריו (ל''ת)

      הלו מי זה??????, 18/08/06 18:39

    • יפה! התפוצצתי מצחוק! אחלה תגובה (ל''ת)

      עכבר עולמי, 18/08/06 21:59

    • חזק אח שלו...אה..אה.. (ל''ת)

      ישראל, 18/08/06 23:40

    • אתה לא עכבר - אתה גאון (ל''ת)

      כל הכבוד, 19/08/06 09:46

    • אח שלי נקרעתי מצחוק -גדול!!!!!!!! (ל''ת)

      גבר גבר, 19/08/06 19:39

      • אתה כול כך צודק... (ל''ת)

        עכבראיש, 19/08/06 21:42

    • מצחיק לאללה- יש לך את זה (ל''ת)

      בוודאות, 19/08/06 22:32

    • התגובה הכי מצחיקה יערי הביתה!!!!! (ל''ת)

      יאלה ביי, 21/08/06 11:33

    • יחזקאלי הוא היוצר של זביידי, לא יערי (ל''ת)

      מצ'לס סעיד, 22/08/06 12:31

  • 4.

    הפלוסים והמינוסים של אהוד יערי

    אבישי, 18/08/06 02:35

    פלוסים:

    - פצצת ידע. שליטה טוטאלית בחומר.
    - כישורים דרמטיים.
    - לא חושש להתעמת עם קונספציות.
    - לא לקקן. לא מתחנף לאף אחד.
    - דעתן (במובן הטוב)


    מינוסים:
    - לעיתים מגזים, מקצין (ומתבדה).
    - לעיתים מעורפל מדי (מכסת''ח?)
    - מרוחק, דיסטנסיונר, תופס תחת.

    מי שמשווה בין אהוד יערי לצבי יחזקאלי, עושה עוול גדול ליערי ולמציאות.

    יחזקאלי יודע ערבית ויש לו לוק מזרחי, אבל הוא חסר את הידע המעמיק של יערי.

    בכל מה שקשור להורדת חומרים מהלוויין ותרגומם, יחזקאלי עושה עבודה טובה בסך הכל.

    מצד שני, אם אתה רוצה לקבל ניתוח אמיתי מאיש מקצוע אמיתי - אין תחרות הוגנת בין השניים.
    זה כמו להשוות בין מעריץ של מוצרט (שיודע עליו לא מעט) לבין מוצרט עצמו.
    לא כוחות. לא פייר.

    עודד גרנות הוא אדם סימפטי, מנוסה שבסך הכל אני די מחבב אותו.
    בתחרות 'מר כריזמה' הוא כנראה לא יקח את אחד המקומות הראשונים ובכלל, נראה שהוא בא לרוממה לדפוק כרטיס וללכת הביתה למשפוחה.

    אין אצלו תשוקה למקצוע וחבל - כי אני חושב שיש לו מה לתרום למרות המראה של הפנסיונר עם כוס התה והכפית.

    • אתה לא ממש בעניינים

      יודע, 18/08/06 03:06

      לעיתים מגזים??? במשך שנים יערי קישקש דברים חסרי פשר ואף אחד לא העז לומר דבר. נכון, יש לו כישורים דרמטיים ובזכותם הוא הגיע למעמדו, אבל בזה מתצצא העניין. הוא עיתונאי בינוני ומטה. הוא אלוף בלזרוק דברים לא מבוססים ומצוצים מהאצבע, רק שאף אחד לא העז במשך שנים לבדוק אותו. לא מתחנף?? הוא עבד בשירות קונספציות מסויימות ושירת אותן בנאמנות. יערי לא נתן לעובדות לבלבל אותו אף פעם. רק אדם שלא מבין דבר (ורבים כאלו) יכול לסמוך על כך שהוא פצצת ידע. כל כך הרבה מאמירותיו היו מבוססות על כמיהותיו האשיות בלבד.
      צבי יחזקאלי , לעומתו יוצא מדי פעם מהקונכייה ופוגש את העולם האמיתי.

      • צודק לגמרי יערי קשקשן בלתי נלאה (ל''ת)

        ברור לגמרי, 18/08/06 10:51

        • יערי הוא ישראלי לא ? ואיזה ישראלי לא ניסה את ''שיטת מצליח ''? (ל''ת)

          לפעמים עובד, 18/08/06 13:59

          • אשכרה הוא מבלבל את המוח (ל''ת)

            רק יחזקאלי, 18/08/06 18:38

        • בינתיים....אתם שמעליי.....כן כן אתם!

          דן, 18/08/06 14:01

          מזיינים ת'שכל עם קישקושי ביצים

          אין על אהוד יערי - ולא משנה כמה תנסו להכפיש.

      • עודד גרנות הפרשן הכי טוב.יחזקאלי לא כ''כ פרשן (ל''ת)

        ........, 18/08/06 14:40

  • 3.

    אתה רוצה להזיק לשמו של יערי?

    זאב, 18/08/06 02:06

    אתה רוצה להזיק לשמו של יערי?
    הצלחתה לחסל את יהודאי,אם היה דבר כזה .

    • 3 צודק, אני לא יודע מיהו יהודאי, אבל אני מבין שהו אדם לא חכם (ל''ת)

      שלמה, 18/08/06 08:52

  • 2.

    איזה ייבוש...

    י, 18/08/06 02:06

    יערי לא הייתי מוותר! למרות שיחזקאלי באמת תותח על.

    • יערי לא הייתי מוותר! (ל''ת)

      walla, 22/08/06 14:42

  • 1.

    קצת אכזרית הביקורת, לא? (ל''ת)

    הישראלי המשמיץ, 18/08/06 01:05

    • אהוד יערי - תותח על!!! (ל''ת)

      סיון, 18/08/06 14:52

      • יערי תותח בבתי אבות (ל''ת)

        שמחת חיים, 22/08/06 14:42