• 71.

    בר-און מתאים!! ** הביקורת נגדו ריקה מתוכן ** (ל''ת)

    אזרח, 20/08/06 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אם היה צריך עוד הוכחה למוסר הלקוי של אולמרט, הנה היא מגיעה כשרוני

    dorit, 19/08/06 09:46

    בראון, יקירו, מועלה כמועמד לתפקיד שר המשפטים.

    פשיטת רגל מוחלטת של אולמרט וקדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    רק דן מרידור !!!! היחידי שמתאים !!!! (ל''ת)

    כל היתר, 18/08/06 14:43

    הגב לתגובה זו

    • מרידור איש ישר מדי. לא מתאים לפרופיל של ממשלת אולמרט. (ל''ת)

      dorit, 19/08/06 10:03

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    מי שלא רצה אותו יועמ''ש יקבל אותו שר

    להיכן נוליך, 18/08/06 14:27

    המרחק שעשתה ישראל בשדות השחיתות הוא המרחק שבין פרשת בראון- חברון ובין הצגת מועמדות בראון לתפקיד שר המשפטים. מי היה מאמין שנגיע עד לכאן?

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הטרגדיה בדורנו שאין מנהיגים ראויים פני הדור כפני הכלב ואנו הקורבנות (ל''ת)

    זעקי ארץטבריה, 18/08/06 06:23

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    משטרת פריניאן ומזרחי. מושחתים, נמאסתם! (ל''ת)

    מיגל הסרגל, 18/08/06 04:15

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אסור למנות את רוני בר און-תיכנסו ותראו

    רק לא בר און, 18/08/06 03:38

    בכיה לדורות. התנועה לאיכות השלטון תתכוננו ,רק בג''ץ יחסום את דרכו של אחד המושחתים מפרשת בראון חברון זה שהוא לא הועמד לדין זה לא אומר כלום תקראו את דוח רובינשטיין בנושא וכן את דוח ארבל -מושחת כמו ביבי ומושחת כמו דרעי- הזיכרון של חברה הישראלית קצר קצר קצר.....

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הנבחרת המפוארת של קדימה ז''ל

    דוד ברכה, 18/08/06 03:35

    יש פתגם בצרפתית: ''חפש את האשה''. בהתאמה צריך לבדוק טוב טוב מי חוגג על כל הספינים הפליליים כביכול שמתרוצצים במדינה ומה המטרה שלהם.

    בכ''א, לא שטרית ולא בר-און הן פיגורות משפטיות ופוליטיות עם אמינות כמו מרידור ולפיכך ברור שאחד מהם יבחר.

    לפחות נראה את הרוסיה יושבת סביב השולחן ומפסיקה לאיים ולעשות חיים קשים לאתרוג. אין מצב שהדרוזי יקבל תיק.

    ממש לא להאמין, עברו כמה חודשים קטנים מאז נסתלק אריק מהשלטון, לא שהוא היה כזה מוצלח אבל אין מדברין סרה בחולים, וכל מה שהוא טרח למענו מתחיל להיראות כמו סיר לחץ שעובד שעות נוספות ובקושי מצליח להכיל את התוכן לפני ההתפוצצות.

    הפרשיות של אולמרט הן רק בתחילתן, רמון, הנגבי, (האם גם סיפור קצב כלול?), בדרך עוד כמו התסבוכות הענקיות ובתוכן האיומים ההזויים, פרשת המטפלת, הבן יקיר לו ועוד של הירשנזון, (עדיין לא שכחנו להירשנזון את ההבטחה להורדת מחיר התחבורה הציבורית בחמישים אחוז - הוא כבר מזמן עבר לפאזה אחרת), פרס והתרומות/התרמות, עדיין לא דיברנו על הליכתו לכלא של עמרי. (מה יבוא קודם - ההליכה של עמרי לכלא או המחילה בעקבות המצב המצער?) ועוד פרשיות שהן רק בתחילתן. (כמובן שלא נשכח גם את סגירת התיק המשותף של גלעד שרון ונמרודי).

    דנקנר ומרגלית שומרים מכל משמר על הקשר המחבק שלהם עם הפונקצייה הממשלתית הבכירה ואין מצב לסיקור הוגן ואמיתי של הקורה ללא הטיות מכל הכיוונים לטובת אולמרט.

    האמת שזה לא משנה כי המוצא היחידי של הממשלה הזאת הוא ללכת לכל הרוחות או ליזום עוד מלחמה כדי ל''חבק'' את העם ולהתכנס בתוך עצמה כצב הנסוג לשריונו.

    לא נשכח מי התעקש למנות את פרץ לשר הבטחון למרות כל מה שהיה ידוע, לא נשכח מי מינה את חלוץ - עמרי כמובן, לא נשכח מי ממשיך לשכוח ולהזניח את החיילים, לא נשכח מי משפיע הכי הרבה על אולמרט ועל מדיניות ישראל - אשתו והמשפחה - כולל תושבי החוץ שבהם. לא נשכח מי שולח חיילים אל מותם בעבור ספינים תקשורתיים בעוד את בניו הוא - בהצהרתו לידידו אברהמס - לא מוכן להקריב עבור חומות ירושלים. גפם ליבני מתחילה להבין שמה שנדבק אליה בממשלה הזאת יקח לה הרבה הרבה זמן לנקות - אם בכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    שיטרית? עוד לא למד מילים , איך יהיה שר המשפטים? (ל''ת)

    צנונית וגזר, 18/08/06 03:18

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    תפרו לו אחלה תיק! (ל''ת)

    שרוצים יודעים, 18/08/06 03:10

    הגב לתגובה זו

    • תכסיס זול של פרץ המנסה לכסות על פשעיו הוא במלחמה (ל''ת)

      פרץ אשם בכל, 18/08/06 06:10

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    תוחזר ציפי ליבני או ימונה שמגר

    הצעה, 18/08/06 02:49

    שני האנשים היחידיים שיש להם יושרה ועמוד שידרה מספיקים שיוכלו לעמוד מול האספסוף שהתקבץ בבית המשפט העליון.

    ביניש, ארבל וברק בוחשים ברשויות השלטון כמו במאפיה סיציליאנית והם מעולם לא נבחרו בידי הציבור.

    נכון שציפי עסוקה בתיק החוץ, אבל מצב החירום שנוצר מחייב אישה חזקה וישרה שתטפל בחבורה המושחתת.

    הגב לתגובה זו

    • זה רעיון - נשים לא עושות מעשים מגונים כמו גברים. (ל''ת)

      לא עושות, 18/08/06 07:13

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    שליחות קטלנית

    אליס, 18/08/06 02:32

    מה ''בסך הכל'' רצה רמון, לערוך שינוי בטריטוריה של שלטון החוק, ומי מתנגד, אנשי שלטון החוק, ולמה? כי אסור חו''ח להפריע את ''סדרי'' העבודה באקס הטריטוריה.. הפרקליטות והמערכת המשפטית, בעקר ביה''מש העליון הן מעבר לחוק, מאחר והם מייצגים את שלטון החוק...ו''שפוטי'' הפרקליטות והם יודעים גם למה... המשטרה ''נקיית הכפיים'', בעצם, המושחתת, היועץ החדל אישים, והמעודדים, אנשי הליכוד שפתחו במערכה יזומה כנגד הממשלה, . . ובכלל, הגיע לשנות את החוק בנושא ההטרדה המינית, יש גבול לכל הצדקנות המוגזמת והמאוסה הזו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    סקר דעת קהל

    ערן, 18/08/06 02:32

    מי צריך להיות שר המשפטים הבא??? 1. דן מרידור 2.רוני בראון 3.שטרית מאיר 4.הזאב הרע מכיפה אדומה, כל מי שמצביע משפיע

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    סקר דעת קהל

    ערן, 18/08/06 02:31

    מי צריך להיות שר המשפטים הבא??? 1. דן מרידור 2.רוני בראון 3.שטרית מאיר 4.הזאב הרע מכיפה אדומה, כל מי שמצביע משפיע

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רק לא רוני בר און

    ישראלי שפוי, 18/08/06 02:27

    מאיר שטרית הוא סביר למרות שהיה שר בתוך משרד האוצר תחת הנהגתו של ביבי, ומדיניותו הידועה. מרידור יכול להיות שר מצוין. אבל רק לא רוני בראון הידוע בפרשיות רבות ובכוחניות רבה

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הם רוצים לקבוע מי יהיו שופטי העליון ומי יהיה השר הממונה עליהם.

    יגאל כהן, 18/08/06 02:21

    מאפיה של אנשי חוק.
    זה יותר קשיח ממאפיה של עברינים.
    במאפיה של עברינים אפשר עוד להלחם.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    כנופיית החוק מנסה לאנוס את הממשלה לקבל את השר שהיא רוצה.

    יגאל כהן, 18/08/06 02:19

    הם הפכו למאפיה לכל דבר וענין.
    הם השלטו על הדמוקרטיה על ידי שהטילו טרור על חברי הכנסת והשרים.
    כולם מפחדים מהכנופיה.
    יש להקים על אתר ,ועדת חקירה למעכרת המשפח.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    בניהול הליצנים אנו עומדים כמו בתחילת המלחמה

    עם 200 הרוגים, 18/08/06 02:14

    פליטים עם צבא לבנוני להצגות חיזבללה על הגדר חטופים שם ואיום מתמיד על כל הארץ
    באמת הצלחה של ליצנים אולמרט המושחת פרץ שלא יידעו אותו שחיזבללה קיים וליבני שיצאה הרגע מהמקלט ישר לשגה התעופה בן גוריון

    והעם האידיוט הזה שותק ומובל כצאן לטבח לסיבוב השני

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    די לשחיתות! לפני יום נהרגו למעלה מ-100 חיילים!

    אוראל,אילת, 18/08/06 02:01

    די כבר לשחיתות! מה גרם לעם הנחשב לחכם ומוביל בעולם במספיק דברים על מנת לחשבן לו... וכאן כולנו נהפכנו ל''דום שתיקה''!? אתם לא מבינים שהכל מסריח כאן? משהו שם למעלה מפחיד ואנחנו עדיין ישנים?נהרגים אזרחים וחיילים כמו כבשים בלי שום הסבר נורמאלי במדינה מתוקנת, ואנחנו בזמן האבל חייבים להתמודד עם עוד איזה ''שר'' או ח''כ עם פרשיה מביישת של שחיתות... כן וזה אנחנו המטומטמים שעוד יושבים בשקט ורוצים להאמין שזו הפרשיה האחרונה, אתם לא מבינים שיש שם מאפיה שאחד פותח על שני והשלישי והרביעי וזה לעולם לא יגמר כי רק אנחנו יכולים וחייבים לעצור את זה , ולא מחר היום! כי זו חובתנו כחברה לדור הבא. אני כישראלי כבר לא יודע מה להסביר לחברים שלי מחו''ל על הארץ! נגמרו לי המיליםםםםםם!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    למה מורחים את חקירת קצב מגרש היהודים (ל''ת)

    הסיפור ידוע, 18/08/06 02:00

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הביטו במראה בוחרי קדימה הטפשים כמה נזק גרמתם (ל''ת)

    לעם ישראל, 18/08/06 01:57

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    האופורטוניסט שהרס את ההסתדרות

    ד''ר דולידול, 18/08/06 01:55

    העורף במלחמה האחרונה לא היה נשאר לחסדי המיליונרים.
    אם לא הוא, לא היינו מגיעים להיות מדינת המונופולים המופרטים, שנשארו מונופולים, רק שהרווח הולך לכיס של כמה משפחות מליונרים.
    ההסתדרות של פעם הייתה מטפלת בעורף כפי שצריך בלי חסדי גיידאמק ואחרים (למרות ההוקרה לעשייתם!).

    בנוסף, חוק הבריאות האומלל שלו , אנחנו אוכלים אותו עד היום.
    בקיצור, מדובר בנחש אופורטוניסט. כך שאפשר להבין שגם את הרגע עם העלמה האומללה הוא ידע לנצל.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מי שקונה ורסצ'ה לכלב מקומו בפח הזבל לא מנהיגות (ל''ת)

    בישראל, 18/08/06 01:54

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שטרית, קללת מגרשי היהודים רובצת עליך (ל''ת)

    המינוי יהיה קצר, 18/08/06 01:53

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    -------- בר און הוא אדם גס רוח - לא מתאים לו התפקיד!!! -------- (ל''ת)

    אייל, 18/08/06 01:48

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מדינת הגמדים - במקום להתכונן בדחיפות למלחמה הבאה

    מסקנות מהירות, 18/08/06 01:45

    עסוקים בענייני ''תחת'' מי יניח את ישבנו על איזה כיסא
    ובכיסויי התחת ממה שהיה.
    צריך להביט אל העתיד ולמצוא פתרונות מהירים.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אם כבר מרידור כל השאר מושחתים בקדימה . (ל''ת)

    שמואל, 18/08/06 01:42

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עמיר פרץ יכול להיות גם שר בטחון וגם

    ניצחנו, 18/08/06 01:33

    שר משפטים וגם יו''ר ועדת חוץ ובטחון (במקום הנגבי) וגם יו''ר ההסתדרות וגם יו''ר וועדת החקירה.

    אין ספק איש מוכשר למדינה עלובה שבחרה בו.

    תתעוררו לפני שיהיה מאוחר.






















    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא חסרים מושחתים ב''קדימה'' שיחליפו את רמון.

    זרובבלה, 18/08/06 01:07

    אפשר את בראון, או צחי הנגבי.
    ואפילו ''מיצי'' דן מרידור נראה מספיק ערמומי לצורך זה .

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הנהגה מושחטת! אנשים מושחטים!

    מדינה מושחטת, 18/08/06 01:06

    מצטערת לאכזב אתכם, כולם אבל כולםםםם מושחטים!
    ימים יגידו, והאמת תצא לאור!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הבב''א טריו

    אליס, 18/08/06 00:59

    אין ספק שתפרו לרמון תיק, וכל זאת בשל רצונו לערוך רה ארגון במערכת המשפטית, אולם המערכת המשפטית מתנגדת ובראשם הטרימווט הבב''א, ברק, בייניש וארבל ומצטרף ''לחגיגה'' היועץ מזוז, איש חדל אישים, חסר עמוד שדרה, אגב, טומי לפיד, סחטיין על המינוי הכושל...ומי חוקר את העדה? המשטרה המושחתת, שפוטת המערכת המשפטית, והם שם במשטרה, יודעים גם למה?...וכל השערוריה הזאת, כנראה מקבלת חיזוק מאנשי הליכוד, ''יפי הנפש'' לא שכחנו את המרכז...חכו , חכו חברה, הנה עומד להתמנות בראון, נראה אתכם מתמודדים עמו, האיש אינטלגנטי, ויותר מכך, לא יספור אתכם....

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הממשלה מתה! עדיין אין תעודת פטירה!

    יהודה, 18/08/06 00:58

    לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שהממשלה הזו הגיעה לסוףדרכה. אמנם מבחינה פורמלית יש לה עדיין רוב בכנסת, אבל הקריסה החלה ולא נראה שמשהו או מישהו יוכל לעצור זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    רק מרידור (ל''ת)

    ערן, 18/08/06 00:52

    הגב לתגובה זו

    • צודק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      צודק, 18/08/06 14:41

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    רק לא בר-און שהיה מעורב בפרשת בראון-חברון

    רות, 18/08/06 00:51

    מי שמכיר אותו יודע מי הוא באמת הוא לא ראוי לשמור על הצדק במדינת ישראל, מרידור היחידי שעשוי לשפר את פניה של הממשלה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לדעתי עמרי שרון הוא מינוי הולם.

    נתי, 18/08/06 00:49

    ב'קדימה' חייבים הרבה לעמרי שרון. הוא זה שהקים את המפלגה ההזויה הזו ובזכותו פוליטיקאים מליגה ד' הגיעו למשרות בכירות ביותר, כולל הג'וב הנחשק במשרד ראש הממשלה.

    תמיד היה מקובל שמפלגות שומרות מקום של כבוד למנהיגים המיתולוגיים שלהם, כמו בן-גוריון במערך ובגין בליכוד. מן הראוי שגם מפלגת הספין תכיר טובה לאבותיה הרוחניים - עמרי שרון, אייל ארד וראובן אדלר.

    אין ספק שעמרי שרון הוא מופת ודוגמא אישית לצורת השלטון שקדימה מייצגת, ואין מתאים ממנו להיות שר המשפטים בממשלת אולמרט...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שחיתות.

    השחור הלבן, 18/08/06 00:33

    בישראל לא נותנים לשרים תיקים על פי הכישורים שלהם,רק לפי המעמד שלהם,תראו איך קרה שעמיר פרץ,שאין לו שמץ של ניסיון או עבר צבאי נבחר להיות שר הביטחון,יאללה,לדעתי הוא היה מתאים יותר בתור שר האוצר,או משהו בסגנון.
    בקיצור,צריכים לבחור עורך דין מכובד לשעבר או שופט מבית המשפט העליון בתור שר המשפטים,ולא שר בעל מעמד כזה או אחר אשר זוכה לתפקיד בעקבות חברות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חרמן אחר

    מוי, 18/08/06 00:24

    תנו לקצב הוא טוב בזה
    ההסתברות מלמדת ש99% מהנבחרים חרמנים והשאר בסכנה של הידבקות
    טוב אני יודע לומר כמה משפטים
    אז למה לא אני
    ואני בפירוש לא חרמן תעיד אשתי
    ומת להיות שר והלוואי
    שאיזו חיילת תדביק לי נשיקה ותשאיר לי מס' טלפון , חוויה לא?
    יאללא בחרו בי פנוי ממחר בבקר
    תודה

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    פינוקיו של סבא ג'אטו לא יכול

    אנטוני הופקינס, 18/08/06 00:16

    צריך לעזור למרקו למצוא את אמא שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אתם משעממים אותנו עם הבולשיט שלכם - רוצים להבין מה קרה בלבנון!!! (ל''ת)

    שי, 18/08/06 00:14

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    למה מועמדי הזבל האלו מגיעים לנו

    אזרח מיואש, 18/08/06 00:06

    מה חטאנו? לא קשה פה מספיק בארץ?
    אין מועמד פחות מושחת או יותר מקצועי משני הנוכלים הללו?

    הגב לתגובה זו

    • אוי כמה אתה צודק (ל''ת)

      חנה, 18/08/06 00:58

      הגב לתגובה זו

    • תשאל את מצביעי קדימה האידיוטים (ל''ת)

      אמרתי לכם, 18/08/06 02:01

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אולי סבתא שלי? (ל''ת)

    א, 18/08/06 00:04

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ניקו את הליכוד מהרעות החולות

    טוב לא צמח לנו, 18/08/06 00:02

    ומה אני אגיד לכם, שיקחו גם את פרץ לקדימה ואז יש לעבודה סיכוי.

    הגב לתגובה זו

    • יש בזה משהו...

      עובר אורח, 18/08/06 01:38

      לקדימה התנקזו המון מושחתים (כגון צחי הנגבי) ולוזרים (שאול מופז) או שניהם (אהוד אולמרט, שמעון פרס) או סתם טרמפיסטים חסרי חשיבות (אלי אפללו, רוחמה אברהם הירשזון, דליה איציק, רוני בראון), כך שבאופן אירוני דווקא המפלגה המושחתת הזו הביאה לניקיון יחסי במפלגות האחרות.

      אין רע בלי טוב...

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    דן מרידור בעל יושר פנימי וצניעות!!! האחרים פחות טובים (ל''ת)

    מיכל, 18/08/06 00:00

    הגב לתגובה זו

    • וההוכחה לכך: שהצטרף ל''קדימה''... (ל''ת)

      ציני'לה, 18/08/06 07:24

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    רק נסראלה מתאים

    אריה, 17/08/06 23:57

    המנצח של המלחמה זה נסרלה ןלכן

    מגיע לפחןת יהיה משפט צןדק בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    רק לא בראון מיום שהוא שר הוא מאוד שחצן ומגעיל בושה למדינה ~~~~~~~~~ (ל''ת)

    הפלת הממשלה !, 17/08/06 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לרוני בר און נסיון בתור שר משפטים

    משפטפטן, 17/08/06 23:48

    ולכן צריך למנות אותו. לא הבנתי מה היתה תלונת המתלוננת. מה זה מעשה מגונה ללא הסכמה? אם המעשה המגונה היה בהסכמה זה בסדר?

    הגב לתגובה זו

    • נכון ,אבל לא חרמן,צריך אחד עם מנוע הפעלה (ל''ת)

      מאש, 18/08/06 00:32

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    שטרית ובראון גם הם היו חשודים

    יובל בוקר, 17/08/06 23:45

    שטרית הועמד לדין בהיותו גזבר הסוכנות על שימוש בכרטיסי אשראי של הסוכנות , בראון היה היועץ המשפטי לממשלה למשך 24 שעות בפרשת בראון חברון, שניהם זכאים אבל שר משפטים חייב להיות נקי , זך, טהור, תמשיכו לחפש עוד אנשי קדימה, זמנכם מתקצר יום יום...

    הגב לתגובה זו

    • אם שופטי העליון אינם נקיים, זכים וטהורים- אז בודאי שאין בעיה עם שר (ל''ת)

      משפטן, 18/08/06 00:50

      הגב לתגובה זו

    • אין אנשי קדימה ישרים נקודה (ל''ת)

      רק פירוק, 18/08/06 01:59

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    השר שיטרית אינו מועמד

    שחל, 17/08/06 23:42

    אולמרט לא יטעה בגדול ולכן לא ימנה את שיטרית כשר המשפטים כי : א. משרה זו עשוייה לקדם את שיטרית, הרואה עצמו ראש ממשלה לעתיד ולכן מתחרה לאולמרט ב. אולמרט בעצמו ניזקק לשר נאמן לו לאור מקרים בחקירה התלויים ועומדים עוד להכרעה ומי צריך שר משםטים ממורמר

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    את מי כדאי, ראוי ורצוי להחליף ???

    דוד, 17/08/06 23:41

    את אולמרט - תשאלו את מבקר המדינה.
    את הנגבי - תשאלו את מזוז
    את רמון - תשאלו את מזוז, ברק ובייניש.
    את חלוץ - תשאלו את החיל המצטיין שלא לחץ את ידו של חלוץ.
    את שטרן (פודל) - תשאלו את חלוץ.
    בעצם, את כל הזבל שהתנחל במשרדי הממשלה על פקידיה ושריה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אין צורך במחליפים - או-טו-טו אולמרט יצטרך לעזוב (הצלחות לבנון, בית) (ל''ת)

    אבי השחת, 17/08/06 23:37

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רק דן מרידור

    בר, 17/08/06 23:37

    יש לו יושרה, ניסיון והגינות.
    הוא היה כבר שר משפטים מצויין.
    אולי בגלל זה צמרת מפלגת ''אחורה'' תפחד ממנו.

    הגב לתגובה זו

    • הוא יהיה הפודל של ארבל וביניש

      ד, 18/08/06 00:49

      צריך מישהו עם עמוד שידרה

      הגב לתגובה זו

    • מרידור- שועל בעור כבש

      לא תמים, 18/08/06 07:27

      אל תטעו בדימוי התמים. הבן-אדם יודע בדיוק היכן מרוחה החמאה. הוא יהיה חותמת גומי של בג''צ וימנע כל רפורמה במערכת המשפט.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    דו מרידור - אשתו הדליפה

    יוסי, 17/08/06 23:36

    על חלוץ

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מעניין שחבריו של אולמרט במעריב לא מזכירים את החקירה נגדו...

    אמור לי מי חברך, 17/08/06 23:32

    מלבד הכישלון האיום של אולמרט בניהול המלחמה הוא גם נחקר בימים אלו על אחת מפרשיות השוחד שהוא היה מעורב בהן (לכאורה, כמובן...).

    מוזר שזה לא מוזכר כאן.

    מה קרה, דן מרגלית הטיל וטו?!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מי יחליף את הסוכן נדל''ן מושחת אולמרט????? (ל''ת)

    בנגימין, 17/08/06 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ראש פרמידה הממונה על החוק וסדר מואושם בעברה שיש עמה קלון

    אלברטו, 17/08/06 23:30

    מה יותר קפקאי מזה , מסתבר שכן אדם שהרזומה שלו כשורף צמיגים בהפגנות עובדים מצעיד אומה שלמה להשפלה והרג , מסתבר שיש יותר מזה סוחר נדלן יוצא בהצהרות של לקיחת אחריות לכישלון ו.... נו..........
    נו..... ו......

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אשתו של מרידור הדליפה

    כאן קבור הכלב, 17/08/06 23:30

    על חלוץ. ומי אולמרט ממנה
    את מרידור.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איך ממשלה הכושלת זאת ממשיכה בקיומה? (ל''ת)

    דולפין מרושע, 17/08/06 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    במי תבחר?

    אור, 17/08/06 23:25

    זה נבלה ,וזה טרפה

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ''היו שני חברים בסיירת מטכ''ל'' ברק וליפקין ''אני מאשים''

    טורונטו, 17/08/06 23:23

    האשמים העיקריים ואולי היחידים הם אהוד ברק ואמנון ליפקין. שניהם חברים מאותה יחידה שניהם קידמו ודאגו זה לזה, שניהם חלקלקים כצלופחים, שניהם התקדמו על גבות חבריהם, שניהם חברים באותו צד. טעותו הגורלית של השר פרץ היא שהוא לקח כיועץ את ליפקין חברו הטוב של ברק(גם מופז באותה קליקה). ברק הברחן ברח מלבנון, ואילו אמנון שחק לא נתן לפרץ להכניס את העוצמה המתאימה ללבנון, כתוצאה מכך נראתה הלחימה בלבנון כמישגל נסוג ''מכניסים ובורחים'' והתוצאה? אין תוצאה? כך לא נולד ניצחון, פרץ היה צריך לזהות עיניין זה, ועוד יותר המוסד והשב''כ היו חייבים להאיר את העיניין לפרץ, והם בגדו בביטחון ושמרו על החברות. אני מאשים את ברק, ליפקין,מופז,עוזי דיין,עמירם לוין, ביבי ואת חבריהם בביטחון כאחראים למחדל האיום הזה. כל ניסיון לגרום נזק לשר הביטחון לרמטכ''ל או לצבא, ולהאשים אותם , הינו פשע מאורגן של חבורה זו של יוצאי סיירת מטכ''ל וחבריהם במוסדות השונים.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ל-1 רק לא פרסי ,למה מרוקאי?סתם,מספיק עם העדות כולנו ישראלים (ל''ת)

    צחי, 17/08/06 23:22

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גרסה מול גרסה

    אביחי, 17/08/06 23:18

    לא ברור לי איך שופט, מנוסה וחכם ככל שיהיה, יכול להכריע בין שתי גרסאות.
    אני לא בא להגן על רמון, האמת שממש לא אכפת לי ממנו, זה פשוט מפחיד אותי.
    במדינה שלנו לא צריך ראיות, לא צריך עדים. מספיק שמישהו יתלונן עלייך וזהו, גמרנו.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מתעב את רמון אך מרחם עליו. (ל''ת)

      מישהו, 18/08/06 00:23

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אין זו כי אם אצבע אלוקים היא, אחרת אי אפשר להסביר את מזוז

    מלא כמו רמון, 17/08/06 23:16

    כבוד השר
    חטאתך הגדולה והבלתי נסלחת לכאורע על תמיכתך בפושעים של קדימה,
    עלך הזרזיר אצל החזיר אמרה ידועה ומפורסמת
    ידעת זאת
    עכשיו אתה חווה את חטא העגל,
    גרסה מול גרסה
    לשניות בודדות
    ללא עדים
    מזוז המטורף מעמיד אותך לדין כשהוא עצמו אומר שאי אפשר יהיה להרשיע אותך
    עכשיו אתה יודע בודאות כמו כולנו
    שמגיע לך העונש הזה רק בזכות היותך חבר באותה מפלגת שרצים ונתת יד להורדת יהודים מעל אדמת הקודש
    ה יעזור לך חיים רמון במאבק שאתה מנהל עכשיו
    נראה גם שלפי המצב למרות שלא תוכח חפותך אתה עוד תשב בכלא ידידי השר
    בהצלחה
    אגב מומלץ מאד לחזור בתשובה כי על השופטים של המדינה שלך שאתה בעצמך שותף למינויים אתה יודע כמו אחרים שאי אפשר לסמוךם

    הגב לתגובה זו

    • ואללה אין מילים בפי כמה שאתה צודק, (ל''ת)

      עץ הרמון נתן, 18/08/06 00:41

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אולמרט הנגבי פרס רמון רוחמה איציק יצחקי מושחתים הביתה (ל''ת)

    אולמרט תתפטרררר, 17/08/06 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מי יחליף את אולמרט , פרץ, ליבני וכ''ו

    מוטי, 17/08/06 23:15

    כשלון מדיני מובהק מוסט הצידה לטובת מעשים מגונים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא זה צריך להשכיח את מה שצריך באמת לחקור

    אורי, 17/08/06 23:14

    עכשיו ומהר, וזה את המעורבים בצמרת הפוליטית והצבאית לגבי תוצאות,התנהלות וההערכות למלחמה שהיתה בצפון.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שימו לב לעו''ד יריב לוין - הוא ראוי להיות שר המשפטים (ל''ת)

    לילך, 17/08/06 23:10

    הגב לתגובה זו

    • לילך לאברבנאל

      יחזקאל אבטיח, 17/08/06 23:38

      סיפרתי לאבא שלי נאג'י אבטיח מה אף פעם לא טועה על מה רשמה לילך אז אבא שלי נאג'י אבטיח מה אף פעם לא טועה אמא צריך לסגור לילך באברבנאל. ואני, מה אני אומר? שאבא שלי נאג'י אבטיח אף פעם לא טועה

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מתי הממשלה תמצא מחליף לעצמה ? (ל''ת)

    נוגח, 17/08/06 23:01

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני בעד שטרית הוא מצוין (ל''ת)

    לי, 17/08/06 23:00

    הגב לתגובה זו

    • שטרית ופרץ יכולים לפתוח באסטה בשוק, יצליחו יותר (ל''ת)

      רק לא שיטרית, 17/08/06 23:18

      הגב לתגובה זו

    • אתה כותב בציניות ? (ל''ת)

      נו.., 17/08/06 23:22

      הגב לתגובה זו

    • שטרית הוא טיפש גמור. (ל''ת)

      נתי, 18/08/06 00:22

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מי יחליף את חלוץ כרמטכ''ל (ל''ת)

    חלוץ, 17/08/06 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    קודם כל שימצאו ב''קדימה'' מישהו שהוא לא גנב או אנס (ל''ת)

    דן, 17/08/06 22:50

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה משמיץ , יש בקדימה כאלה שמעולם לא הוכח משפטית שהם גנבים (ל''ת)

      דן חסכן, 17/08/06 23:20

      הגב לתגובה זו

    • אף אחד

      kani, 17/08/06 23:33

      כולם גנבים וחבר מרעים
      שולחים את ילדינו למות עבור הרייטינג שלהם
      אוי לנו כי אסונות רבים הם מכינים לנו
      שמע ישראל

      הגב לתגובה זו

    • מי שקונה ורסצ'ה לכלב הוא גנב מדופלם (ל''ת)

      לבדוק תקופת, 18/08/06 01:55

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    רק לא מרוקאי (ל''ת)

    איתן, 17/08/06 22:48

    הגב לתגובה זו

    • אתה חמור (ל''ת)

      נוגח, 17/08/06 23:22

      הגב לתגובה זו

      • כשמתעלים וכובשים יצר,ובוחנים עפ''י:אמת,צדק,חוק,יושר אזי כל השיקולים (ל''ת)

        הזרים נשארים, 18/08/06 11:45

        הגב לתגובה זו

    • לא לענין. אשכנזים או פרסים יותר טובים? תראה לאן כולם הובילו אותנו. (ל''ת)

      שנת 2006, 17/08/06 23:48

      הגב לתגובה זו

    • עדיין

      פולני, 17/08/06 23:57

      קיימים קיני צרעות של גזענים מבחילים ומגעילים כמו איתן ?

      חשבתי שנפטרנו מהמחלה הזאת מזמן.

      איתן אתה בושה לחברה הישראלית ואני בז לך יצור מבאיש.

      הגב לתגובה זו

    • אם רמון יזוכה.מעליל/ים יקבל/ו גבוי עי אוייבי כל קורבנות העלילות.אחר (ל''ת)

      ג' נזק ב-הפיך., 18/08/06 11:43

      הגב לתגובה זו