• 56.

    אוי צדיקות- איזה צביעות

    גבר גבר, 31/08/06 23:01

    זה מיועד למגיבות מעפרה. בשם הטוב לב וההגנה על ענבל השמצתם פה את עקיבא (אויויוי, עשיתם את זה ברמז- גועל נפש) ועשיתם לו בדיוק מה שהחניכים המגעילים והמנוולים שלו עשו לענבל.
    הוא גם כתב פה שהוא לא קשור לעסק הזה, מה עוד בנאדם יכול לעשות? במקום להצטדק ולדבר על תשובה- תתקשרו לעקיבא ותתנצלו על הרצח אופי שעשיתם לו פה

    הגב לתגובה זו

    • וואלה גבר

      אשה אשה, 01/09/06 15:54

      מי אתה גבר גבר?

      הגב לתגובה זו

    • עקיבא!!

      צדיקה מאותו כפר, 25/09/06 13:36

      תרגע ומהר!!!חחחח סתם סתם שנה טובה..סליחה אם רצחתי בייי מאחת מהיישוב....

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    לבריון האידיוט מטדי ולכל תינוקי עופרה

    י, 28/08/06 23:54

    תתבגרו. אם יש לכם בעיות עם ענבל הזאת אז לכו תפתרו אותם איתה. לכתוב על זה באתר זה לא מעניין אף אחד, זה תינוקי,נקמני.. ואת האמת שאין לי מושג איך זה עוזר. פשוט תגובה של תינוקים מפגרים. ועוד אחרי שמישהי משקיעה את החיים שלה בכם ככה ללכלך. גועל נפש. זה נראה כאילו אין לכם חיים...אז אל תוציאו את זה על ענבל או עלינו- הקוראים שמתים על הכתבות שלה- אלא לכו תמצאו חיים. ושיהיה בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה!!

      אחת מהסניף, 30/08/06 18:36

      בסלע!
      לא כל העולם צריך לדעת על הבעיות שיש לכם בישב''צים בתוך החדר הדרכה...

      הגב לתגובה זו

      • בידיוק כן!

        צדיקה מעפרה!!, 25/09/06 13:38

        אזהו!!
        שאם אנחנו רוצים זו זכותינו!!ואולי נפסיק להתווכח על הדברים המפגריםה אלו???
        נמאס!!זה כתבות יפות ונמאסז כבר מכל אלו שחושבים שעפרה זה ישוב תינוקי!!
        יאללה תתבגרו אתם בעצמיכם!!
        אני מאוד אוהבת את היישוב שלי אז ביי

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    ענבלוש,מסכימה איתך בכל מילה!!!!

    קומונרית לשעבר, 25/08/06 11:06

    אני מזדהה כ''כ עם מה שרשמת...בתור קומנרית לשעבר..אבל היית צריכה גם לרשום שלהיות קומנרית זה שעל הכתפיים שלך יש את כל עול החינוך של הנוער בישראל. ו''ככה זה בחינוך-לא רואים תוצאות...'' אז תפסיקו לזלזל ותתחילו להעריך!!באמת שענבל וכל שאר הקומונריות במדינה רוצות רק להייטיב,לשפר,לקדם ולחנך!!!!!
    (הייתי עם ענבל בשנה הזו,וראיתי מה עבר עליה..)
    ענבל,למרות שאני מכירה אותך רק מהשנה-את מותק ומדהימה!!!!
    ועקיבא - ת-ת-ב-ג-ר!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    וענבל, הלוואי ותזהי מי אני...

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו ברצינות...

      הבריון מטדי, 25/08/06 18:35

      ענבל הזאת פירקה את הסניף הזה!!!
      אתם צריכים לראות את המבטים של ילדי שבט נבטים-ניצנים בשיחות שלי איתם על הסניף...
      אתם לא יודעים באמת מה קרה שם אז בבקשה אל תחרטטו דברים!!
      אני הרבה שנים בעפרה ולא ראיתי כזה דבר... פשוט הסניף!!!
      זהו! אין מה להגיד!!! במצב שרק 50-70 חניכים באים לסניף של 250-300 חניכים - אז משהו באמת לא טוב!!!
      אני לא יכול לחשוב אם היא עושה את זה בגלל מה השהיה בשבת אירגון עם עקיבא, ***שדרך אגב-גם אני הייתי בעורב בזה מאוד*** או ש''זה יצא לה'' כי היא טיפשה?!!?!?
      -אנשים תפסיקו להשלות את עצמכם!!
      היא הרסה את הסניף! נקודה!!!
      לא רוצים בכלל לשמוע ממנה, או עליה!!!
      ואני מאוד מקווה ש(אני מקווה שהיא לא תכתוב אבל..)אם היא תכתוב פעם הבאה - התגובות שלכם יהיו בעלי תוכן אחר ובעלי מידע כמו שיש לי ולעוד אנשים מהיישוב שחוו על בשרם את נוכחותה פה!!!

      הגב לתגובה זו

      • ..!!

        מישהי מהסניף, 26/08/06 20:52

        אולי סופסוף תגיד מי אתה? כולם מתים לדעת...

        הגב לתגובה זו

    • וחברה של ענבל

      גם קומונרית, 27/08/06 11:31

      ואני גם כ''כ כ''כ מזדהה עם מה שכתבת!! אנישם פה פשוט לא מבינים מה זה התפקיד הזה. קל להשמיץ, להגיד שאנחנו לא עושות כלום שנלך לצבא (להכין קפה? לדפוק כרטיס בקירייה?) ועוד כל מיני דברים כאלו. אבל קומונה זה חינוך. פשוט מאוד. לעשייה, לערכים, ללימוד תורה. כ''כ הרבה שאלו שלא היו בתפקיד הזה, לעולם לא יבינו. ואני לא מאשימה אתכם. עד שאתה לא נכנס לזה אתה לא מבין. גם אני בעבר הרחוק שלי חשבתי שקומונה זה לעשות צ'ופרים ולצאת למסעות. השנה גיליתי כמה שזה פשוט לא ככה.. התפקיד הכי אידאליסטי, הכי שוחק, הכי מכאיב, הכי דורש. עבודה מסביב לשעון עם אנשים, עם רצונות והרגשות שלהם. עם התנגדויות אינסופיות ועם שינון בלתי פוסק בראש שלך שיש סיבה שאת כאן ושגם אם לא הצלחת לדעתך, מישהו כן שמע, מישהו הפנים לפחות קצת...
      זו פשוט השנה הכי קשה שהייתה לי בחיים. אבל אני לא מצטערת לרגע. אני מרגישה שממש זכיתי לעבוד עם נוער והתנועה הזו עוד תוביל אותנו רחוק!
      וכל הפעורים מעפרה- תתבגרו.
      ענבלוש, אנחנו אוהבים אותך מאוד מאוד ותיראי כמה שכולם אומרים לך לא להקשיב לחבורת הילדוד'ס כאן!! יש לזה סיבה!!!
      אני ממש מקווה שאת מתאקלמת טוב באוסטרליה!! ניהיה בקשר..
      נ.ב- זו את, אליה?

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    דווקא אוהבת אותך... חוץ מ....

    בדוי-מפחדת, 24/08/06 17:18

    תראי מה עשית-בשביל מה כתבת את רצף הכתבות היהירות שלך ? בשביל מה ? כבוד ? צומי ? שיראו איזה כשרון את ?!

    תראי מה כולם חושבים עכשיו על עפרה !
    ממש חילול ה' !
    יכולת למנוע את זה !

    תראי מה עשית לסניף ! כולם כל היום רבים על מי כתב מה ולמה. אפילו הלכו על זה מכות !

    ואת היית קומונרית מ-ד-ה-י-מ-ה ! ! !
    אהבתי, אוהבת ולנצח אוהב !
    בהצלחה שנה הבאה !
    אל תעשי על אוסטרליה כתבות...

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    תכנסו חשוב ביותר!!

    עפרה, 22/08/06 23:48

    למה אתם רואים רק את התגובות המגעילות והמביישות האלה תראו כמה תודות יש כאן לענבל וכמה כעס וצער יש על התגובות הדוחות האלה של ילדים בני 3 שרוצים קצת צומי וכאפות!!
    ענבל תודה על שנה מדהימה אוהבים אותך (אל תשימי לב לתגובות של הילדי כאפות האלה) מעריכים עד אין סוף!! חניכי סניף עפרה!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אל תשימו לב לתגובות המגעילות

    תושבת עפרה!, 22/08/06 23:39

    לכל מי שקורא את התגובות של הילדי כאפות האלה שרוצים רק צומי אל תשימו לב אליהם הרוב המכריעה של נוער עפרה זה נוער מטורף ואנחנו מתים על ענבל היא קומונרית מצויינת ואין עליה הייתה סבה של שנה איתה!!
    כל מי שכת את התגובות המגעילות והלא נימוסיות האלה זה רק איזה חבורה של ילדים קטנים ומפגרים אז אל תחשבו שהנוער של עפרה ככה כיא נחנו מכירים טובה לענבל ואנחנו מתים עליה!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ביקורת מכובדת!

    ח, 22/08/06 21:07

    צר וכואב מאוד לקרוא את התגובות שבהחלט גורמות לכך שיכפישו את נוער עופרה, חבל ועצוב, כי מי שכתב זאת לא ראוי שיכלל בחברתינו ומוטב שיתבייש לו. גם אם יש ביקורת מן הראוי שתאמר בצורה מכובדת ולא בשפה זולה כפי שנעשתה. ענבל, עשית עבודה נפלאה התמודדת עם קשיים לא פשוטים והצלחת, מי שהכפיש הוא לא מיצג את הרוב סתם מישהוא מהשולים, שלצערי יש גם בעופרה, אל תתיחסי, חיזקי ואימצי אוהבים אותך ומאחלים לך המון הצלחה. מאיתנו ישוב עופרה.

    הגב לתגובה זו

    • ענבל היא שהלכה לאינטרנט-עונים לה כאן ! (ל''ת)

      לא עקיבא, 25/08/06 13:46

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    ענבל תודה רבה!

    מ, 21/08/06 23:04

    תודה רבה על שנה מדהימה בה הוספת הרבה לסניף! והלוואי ואף אחד לא יתייחס לתגובות המגעילות של אלה שלא מעריכים את מה שענבל עשתה! הם לא מייצגים אותנו!
    תודה על הכל ושיהיה המון בהצלחה בחו''ל! אוהבת!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    התגובה הכי טובה פה

    משה, 21/08/06 00:43

    כאלה אנשים כפויי טובה לא ראיתי בחיייים!!!!!!!!!!!
    אני פשוט בשוק!!!!!!!!!!!!!
    יאללה כולכם חיים בבועה אחת גדולה ותופסים תחת והוכחתם שאתם ילדים מפגרים!!!!
    אם יפנו את עופרה בקרוב תבינו למה.....
    וזה שכותב את כל הקללות..מה אתה עושה דאווינים באינטרנט מה אתה חושב שאתה מגניב?!?! חתיכת ילד קטן ומפגר עם פה גדול...אתה דתי בכלל?! איך אתה לא מתבייש?!?!
    חילול ה' מטורף מה שאתה עושה פה..
    והלווווואי שיהיה לך מצפון....
    אני לא קשור לענבל ולכן מה שאני כותב פה אובייקטיבי לחלוטין- אפילו יותר מתקשר לצד של עופרה...
    בוווושה וחרפה.. כולכם חרא

    הגב לתגובה זו

    • כמעט הכי טובה...

      חניכה מסניף, 21/08/06 22:16

      לא כולנו חרא.
      הרוב המכריע אוהב ומעריץ את ענבל. יש רק כמה חריגים שהם כותבים כאן שטויות.
      זאת לא סיבה לפתח סטיגמות על עפרה. הסתומים הם מיעוט.
      סכה''כ החבר'ה בעפרה, הם חבר'ה איכותיים ותותחים (כנ''י)!
      בעז''ה הם יתבגרו ויבינו שהם היו מטומטמים.
      בתקווה לבוא המשיח במהרה בימינו!

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    תקראו..

    קוראת מעוניינת, 21/08/06 00:22

    אחרי שקראתי את התגובות המזעזות שלכם תושבי עופרה אני רוצה לאמר שביזיתם את השם שלכם בעייני סתם אחת שלא הכירה את עופרה ועכשיו מזועזעת ממנו..
    דווקא מאוד מאוד נהניתי מהכתבות של ענבל במשך השנה- ומהתגובות שלכם עולה כי אתם סתם ילדים קטנים חסרי בגרות והערכה, כפויי טובה.
    חיללתם את שם עופרה בעייני הקוראים.
    מקווה שעכשיו אתם מרוצים

    הגב לתגובה זו

    • צודקת, אבל...

      א, 21/08/06 14:47

      את צודקת בהחלט.
      רק אני רוצה לציין לך כמה דברים.
      אני בחורה מעפרה. כן, המגיבים הם החבר'ה שלי. לפחות חלקם.
      רק מה שאת צריכה להבין לדעתי, וזה חשוב מאד, המגיבים הם אותם מגיבים בכל הכתבות ואלה מספר ילדים קטנים (לא תמיד בגיל...) טיפשים וחסרי כבוד. לעצמם ולזולתם.
      אין להסיק מכך על כל תושבי עפרה!!

      הגב לתגובה זו

    • זאת לא סיבה לפתח סטיגמות על עפרה

      אני, 21/08/06 22:18

      המבזים, והמזעזעים, הם המיעוט.
      זאת לא סיבה לפתח סטיגמות על עפרה. רוב החבר'ה הם אנשים איכותיים.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מסכים איתך בכל מילה.

    חסוי, 21/08/06 00:13

    מי שכתב כזאת תגובה שיתבייש.
    ואני מסכים עם ה''המום'' בכל מילה

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אני לא כותב פה כלום

    עקיבא נוביק, 20/08/06 17:08

    משו כמו חצי שנה לא הגבתי כאן, הרבה תגובות נכתבו יעני בשמי. אני לא מסכים עם אף תגובה פה. זה הכל. אז חלאס לנהל פה דיונים מפגרים על נוער עפרה, שצריכים להיות בשבועון ''עוד שבוע עפרה''

    הגב לתגובה זו

    • עקיבא,

      חחחח, 21/08/06 14:48

      זה לא צריך להתנהל ב''עוד שבוע עפרה'' אלא ב''עט עפרה''....

      הגב לתגובה זו

      • צריך את זה..

        אחת גאה מעפרה!, 25/09/06 13:47

        צריך לכתוב את זה בכל העלונים של עפרה..חחח
        וגם כל המבוגרים יעשון על זה דיון..חיחיחי איזה תגובות דםפוקות יש לנו..חיחיחי

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    הרסה את הנוער! את הסניף! את עפרה!

    הבריון מטדי, 20/08/06 14:25

    לאט לאט ובשטק ענבל החלה בהריסת יישובנו הקט והנחמד.
    זה התחיל מזה שהיא העיפה את עקיבא משבת אירגון, ולא רק שהיא העיפה אותו-היא ביקשה מיחיעם שיעשה את זה. כי אין לה ביצים!
    אח''כ פשוט כמו שאומרים שאנשים איבדו את החיוך, אז אנשים איבדו את החשק לבוא לסניף, וגם אני!
    אני רגיל שבמפקד ממוצע אנחנו 150, ועכשיו במצב הכי טוב אנחנו 70!!!
    רבאק - מה עשית?
    סעמק ערס! אם אני פוגש אותך ענבל את מתה!!

    ניפגש בגיהנום!!!

    *סניף עפרה - עבר הווה ועתיד*

    הגב לתגובה זו

    • המום

      המום, 21/08/06 00:12

      לך לעזאזל קנאי מסריח.
      בגלל אנשים כמוך יש רע בעולם

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש!!!!!!!!!ותדבר בשם עצמך (ל''ת)

      תמר מעפרה, 13/09/06 21:09

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה הקשר לנושאי יהדות?

    עין צופיה, 20/08/06 13:28

    המדור עוסק בנושאי יהדות !
    אז למה לכל הרוחות ישנן כתבות שעוסקות בהווי החיים של צעירות בבני ברק(לבוש,בשמים נעליים ועוד) או מדור של קומנרית בבני עקיבא(ואין לי דבר נגדה הרבה הצלחה בהמשך)
    אתם שם במעריב כדי למלא עמודים אתם מוכנים להכניס כל כתבה גם אם אין לה שום קשר לשם המדור בדף הבית שלכם באינטרנט.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    קומונרית

    ב., 20/08/06 11:24

    לא צריך לנסוע לחו''ל יש מספיק מה לעשות לטובת עם ישראל ,יש לבטל את השירות לאומי בחו''ל , פרוילגיה
    למקורבים ....

    הגב לתגובה זו

    • טעות..

      כמעט בת שרות, 21/08/06 14:52

      עם כל הכבוד לך, את אומרת משהו שטותי לחלוטין!
      את טועמת שצריך לבטל את זה. בתחילה-כי יש מה לעשות פה. נכון! יש המון. וב''ה עושים!!!!!! אח''כ את כבר מכניסה משהו כמו כעס על האחראים או על אני לא יודעת מי - שזו פריוילגיה למקורבים! מבינים שהתאכזבת או משהו. צריך את השרות הזה בחו''ל! וזה שאת רוצה לבטל אותו זה רק כי אותך לא קיבלו או משהו, רק כי את לא מספיק מתאימה! רואים שאין לך מושג במה מדובר!

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    ליאת מלאכי

    אביתר, 20/08/06 10:33

    ליאתוש
    שיהיה לך בהצלחה וגם לך ענבל
    אתן נוןסעות ביחד, אז רק שתדעי שליאת היא הילדה הכי מדהימה בארץ!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מי ביקש כתבת?

    הילה, 20/08/06 09:24

    כבר זמן לא קטן אני קוראת את הכתבות ואת התגובות שלהן. חשבתי לעצמי שאולי היית צריכה לעשות חושבים לפני שהמשכת לפרסם כתבות על סניפינו. לא בקשנו ממך לכתוב עלינו ועל פעילותינו הסניפית כתבות ואפילו לא התייעצת איתנו מה לכתוב ואיך לכתוב. אני יודעת ,שלפעמים כתבות שכתבת פגעו בנו הן כיחידים והן כקבוצה. כבר בעבר ראית שהכתבות בNRG רק פוגעות ומשמיצות, אז לא נראה לך שחבל להמשיך?!?!?! לא הספיק הבושה של הפעם הראשונה??? כבר ראינו בכתבה הראשונה שהתגובות רק פוגעות בך ומשמיצות אותך(אולי קצת גם אותנו בגלל התנהגותינו הבלתי הולמת).למרות הכל תודה רבה על השנה ובהצלחה רבה בחו''ל..

    הגב לתגובה זו

    • זאת הילה פישר ? (ל''ת)

      עשאהל, 25/08/06 15:10

      הגב לתגובה זו

      • ע-ש-ה-א-ל תלמד לכתוב (ל''ת)

        ..., 08/09/06 13:53

        הגב לתגובה זו

        • אל תתחמקי-זו הילה פישר ? (ל''ת)

          עשהאל, 15/09/06 02:49

          הגב לתגובה זו

  • 39.

    אולי כדאי לעשות עם עצמנו קצת חושבים

    דפנה, 20/08/06 09:12

    האמת שהתגובה הזו לא מיועדת דווקא לענבל אלא דווקא לנוער עפרה. אין ספק שאתם נוער איכותי- יוצא להפגנות כשצריך, עוזר לתושבי הצפון ,מתנדב בבית שאן בדרך חזרה הביתה מהמסע, מסתנן לגוש לפני הגרוש כי ''היו לא תהיה''. אבל נכשלתם במבחן הכי גדול שנבחנתם בו!! איך נוער כזה יכול לתת יד להכפשות והשמצות שכאלו על דפי אינטרנט?? ברור שיש למריבה הזו 2 צדדים ושאף אחד לא היה 100%בסדר, אבל לכל דבר יש דרך להגיד אותו!! ענבל הייתה פתוחה תמיד לשמוע ביקורת, גם אם היא קשה וכואבת, והמבחן שלכם הוא איך להתמודד עם מצבים שכאלו. אולי זה נשמע קצת חרוש אבל השבוע אנחנו נכנסים לחודש אלול ואני בטוחה שכל אחד צריך לדפוק חזק על הלב כשהוא מבקש רחמים מבורא עולם. חבל שדווקא נוער דתי ונהדר כמוכם מתנהג בצורה מכוערת ומגעילה שכזו.
    ענבל- עלי והצליחי, אני בטוחה שהשנה הזו חישלה אותך לכל משימה שלא תהיה!! בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

    • ד''ש לישוב עפרה! אני מתחילה להתגעגע...

      תמר, 22/08/06 00:57

      וד''ש גם לדפנה!!!

      הגב לתגובה זו

    • חבל על הזמן

      דתיה בשוק, 27/08/06 11:18

      אתם אומרים שהיא לא יודעת איך להתנהג?
      תסתכלו על עצמכם. תקשיבו מה אתם אומרים. ממש לא נשמע לי כמו נוער איכותי.
      זה לא חוכמה להקים גבעה ולהתפאר בזה שא''י קודמת כי ה' אמר וכו' וכו', אם אין לכם טיפה של כבוד לבני אדם!!! גם את זה הקב''ה ציווה!! ולא משנה כמה אתם לא סובלים אותה!!!
      בחיים לא הייתי רוצה להיות חלק מקבוצת נוער שמדברת ככה.
      חודש אלול באמת מגיע. אולי זה הזמן לפתוח מסילת ישרים.

      הגב לתגובה זו

    • צודקת לגמרי!!!!! (ל''ת)

      אחת מנוער עפרה, 13/09/06 21:07

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מה קורה בבני עקיבא?

    טובה, 20/08/06 07:39

    היכן הבנים?
    בזמני היו פעילויות משותפות של בנים ובנות.
    מה קורה שם עכשיו.
    האם מרכז הרב התלבש על בני עקיבא?
    פשוט עצוב!!!

    הגב לתגובה זו

    • כל קשר לכתבה מיקרי בהחלט!!

      אחת, 20/08/06 09:59

      (ולשאלתך- הפעולות בסניף חלקם מעורבות וחלקם נפרדות, בהחלטת ההורים, ותלוי לפי השייכות) מה הקשר???

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    שיר שכתבתי

    הבריון מטדי, 20/08/06 00:58

    הנה שיר שכתבתי על הכלבה:

    את ענבל רוצים בכפר / במנגינה של: ''במזרחי כולם יודעים'' (שיר מטדי)
    בעפרה כולם יודעים
    שיש פה כמה מלשינים
    הלכו לספר ליחיעם
    בשבת אירגון הוא לא היה קיים!
    -תקשיבי טוב עכשיו ענבל
    יש לך פרצוף כמו של גמל
    והפזמון תמיד נשאר
    את ענבל רוצים בכפר!

    כל הזכויות שמורות!!!

    הגב לתגובה זו

    • מי הלך לספר ליחיעם?? הוא במילואים!! (ל''ת)

      חחח, 20/08/06 10:00

      הגב לתגובה זו

    • די חלס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אלמוני, 20/08/06 10:34

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    בהצלחה פווולים!!

    שירה, 19/08/06 22:15

    ענבלוש מותק היה ממש כיף איתך השנה תהני שם פווול!! ותבואי לבקר!!! שאת חוזרת!! אז מלא בהצלחה!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ענבל...

    סתם בת שירות, 19/08/06 20:44

    היהירות בהחלט לא במקום...

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    חשוב להיכנס

    חברה, 19/08/06 20:32

    מאמי פשוט יפנ!!מדהים אותי מחדש כמה כח יש לך!!חמודה שלי הכי בהצלחה בעולם!!מחזיקה לך אצבעות!!!כבר מתגעגעת
    נשיקות...
    נ.ב. כואב,כואב לראות איך אנשים לא יודעים לפרגן!אנשים אם רק הייתם יודעים כמה הבחורה הזאת קרעה את עצמה בשנה האחרונה לא הייתם מעיזים לפתוח אף מילה רעה עלייה!
    בושה,
    אחת שמכירה את ענבל מקרוב,מכל הצדדים..

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אפשר להתגייס לצה''ל במקום. (ל''ת)

    מחשבה, 18/08/06 19:17

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי זה קדחת והאם הוא לשליחות למלבורן? (ל''ת)

    יוני, 18/08/06 18:40

    הגב לתגובה זו

    • ג'וני מאור יהודה

      קוראת שמגיבה, 19/08/06 23:37

      מלבורן זה חלק מהסיפור,מה יש לו לחפש בגילו במלבורן?כבשים?למות?תקראו בין השורות!ג'וני שנון.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מה זה קשור ליהדות? כנסו, הפעם זו לא סתם שאלה נודניקית

    לא היה בבנ''ע, 18/08/06 17:45

    רציתי לדעת מדוע סיכום שנה אישי של קומונרית צריך לעניין את קוראי מדור יהדות? האם הטור הזה כולל חידוש או תוכן מעניין כלשהו על החברה הדתית ועל הדילמות שהיא נמצאת בתוכן?
    לדעתי הפרסום של הטור הזה מעיד על הפרובנציליות המוגזמת המאפיינת חלק מהחברה הדתית שחיה כמו בשטייטל ומתעניינת בזותות מעבודתה של קומונרית בסניף בני-עקיבא נידח. אני מודע לכך שהמשפט ''מה זה קשור ליהדות?'' הוא כבר משפט שחוק במדור זה ולכן נמנעתי בעבר מלכתוב תגובות ברוח למרות שבמקרים רבים קודמים שבהם הוא היה לדעתי במקום (לדוגמא חלק ממדוריה של ''הפולניה'' ראויים היו לתגובה כזו מכיוון שהיא כותבת על כל מיני בעיות בחייה שלא קשורות באופן מיוחד לחברה הדתית, אך העובדה שכותבת אותם בוגרת בני-עקיבא, אולפנה, בר-אילן טיפוסית הופכת את הטורים משום מה בעיני העורכים למייצגים של נושאים יהודיים). בחרתי לתת תגובה זו דווקא כאן מפני שהכתבה כאן מייצגת באופן המובהק ביותר את הפרוביצייליות הבני-עקיבאית מאפיינת לעיתים את מדור יהדות. מכתבה מסוג זה משתמע הסבטקסט שאם לא היית בבני-עקיבא, אתה אורח זר במדור. אתם שוכחים שיש גם אנשים דתיים צעירים שלא בילו את נעוריהם בבני-עקיבא, וכתבות כאלה יכולות ליצור אצם תחושה של ניכור כלפי המדור שמדיר אותם בעקיפין מהגדת ה''אנחנו'' של החברה הדתית-לאומית.

    הגב לתגובה זו

    • נקודה נכונה. המדור בהחלט לא מכניס תכנים של יהדות

      סתם אחת, 19/08/06 21:36

      אלא סתם חדשות מן המגזר...
      הלוואי שהיו נותנים לי להיות העורכת. (במחילה מהעורך...) בבקשה תכניסו תכנים של יהדות!! לא רק בני עקיבא ומצב הרווקות העגום וחיי הנישואים של רויטל ויטלזון. תכניסו ת-ו-כ-ן!! תכניסו פינת שו''ת, תכניסו תקשורת ערכית, דילמות מההלכה למעשה, דברי תורה אקטואליים, דברו על ערכים, על תורה. למה אתם קוראים יהדות בכלל?

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    למי איכפת?! קומונרית זה לא שירות לאומי

    ע., 18/08/06 17:43

    נמאס כבר מכל הבנות שהולכות לשנה מחוץ לבית והולכות לאיזה דירה שהן בקושי מנקות אותה, הולכות פעמיים בשבוע לאיזה סניף שגם ככה אף אחד לא עושה בו שום דבר חוץ מלפגוש בחורות, אני מצטערת אבל זה לא נקרא שירות, מעולם לא הייתה לי קומונרית שראיתי בה דוגמא למשהו, הן תמיד היו מרוחות וחסרות מעש, אה, נכון, בשאר השבוע הן גוזרות בריסטולים בבתי הספר. סליחה.
    לכו תעשו משהו מועיל עם עצמכם.

    הגב לתגובה זו

    • חבל חבל חבל.

      טובה, 21/08/06 14:56

      זה שלך לא הייתה קומונרית בעלת דוגמה אישית לא מעיד על כל הארץ!! ואולי אם מעולם לא הייתה לך קומונרית עם דוגמה אישית זה פשוט כי את לא יודעת מה זו דוגמה אישית כי היא הפוכה מדלך? ואולי לא רצית לקבל דוגמה אישית ולראות?
      היו לי כבר הרבה קומונריות במקום המגורים ומכולן למדתי משהו! מכולן. אני מכירה המון המון קומונריות והן בחורות מצויינות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    להיות קומונרית 2

    ז'וז'ו, 18/08/06 16:23

    להיות קומונרית זה להתעלם ממה שהמדריכים חושבים כי הרי את שנה מעליהם אז ברור שאת יודעת יותר טוב.
    להיות קומונרית זה להעיף את המדריך הכי טוב שהיה לך בסניף והחזיק לבד את ההווי והצחוקים בסניף.
    להיות קומונרית זה לבקש מהרכז נוער שיעיף אותו בשבילך כי אין לך אומץ.
    להיות קומונרית זה להיות חסרת כבוד מינימלי ואפילו לא להודות לו בשבת ארגון.
    להיות קומונרית זה להעיף הביתה חניכים שכל חטאם הוא שהמכנסיים שלהם לא בצבע הנכון.
    להיות קומונרית זה לקחת חניך שאיחר בכמה דקות ולמנוע ממנו לשמוע פעולה ועוד לחשוב שזה לטובתו.
    להיות קומונרית זה לנקות את הסניף לבד ולא להבין איך לקומונרית הקודמת כולם עזרו.
    להיות קומונרית זה לשמוע את השאלה ''מה עם שנה הבאה'' ולא להבין שהשאלה היא ''מתי את עפה''
    להיות קומונרית זה לקיים חודש ארגון נפרד, עם נוכחות דלה וחניכים משועממים שלא רוצים לבוא.
    להיות קומונרית זה לספר בחוץ כמה נפלא ומקסים, בזמן שפה חוץ מכמה מדריכות, לא ממש מרוצים..
    להיות קומונרית זה לחשוב שכל מי שלא אוהב אותך ומגיב לך, קוראים לו עקיבא. אז לא.
    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

    • חחח.. יפה עקיבא.

      סתם אחד, 19/08/06 21:28

      הצחקת ממש... אהבתי.

      הגב לתגובה זו

      • פשש עקיבא, כל מילה בסלע

        מעריצה, 20/08/06 00:29

        מסכימה עם כל מילה, רק אל תגיד אחרי זה שזה לא אתה..

        הגב לתגובה זו

      • כשרון כזה- ישר לגלי צה''ל (ל''ת)

        אבי בניהו, 20/08/06 00:42

        הגב לתגובה זו

    • עקיבא! עכשיו אני אגיב באמת לך....

      ???, 19/08/06 22:52

      זה לא שאני לא אוהבת את עינבל או משהו.... אבל יצאה לך מגילה משהו משהו!! יא אולסטאר מרופט...!

      הגב לתגובה זו

    • עקיבא במיטבו.. סחתין (ל''ת)

      ויקטור חסון, 20/08/06 00:41

      הגב לתגובה זו

    • ז'וז'ו - אתה תותח!

      הבריון מטדי, 20/08/06 00:44

      סעמק ערס!
      הבת אלף הזאת הרבה לנו תסניף המחורבן הזה!
      יאללה אין חשק כבר ללכת!
      אתה מגיע לסניף ובמפקד בסה''כ יש לך 30 חניכים!
      הכלבה הזאת דפקה תסניף כאילו זה השומר הרוסי מהבית ספר!
      שתעוף קיביניאמו!!!
      חכי ענבל את באה לארץ אני יתן לך איזה אחת!
      או בשביל מה לחכות אני מכיר טוב טוב את אח שלך - אפי השמן הג'ינג'י הזה שחושב שהוא יודע להיות חזן בשבת!
      ואללה איזה מסחרה עשית מהסניף היהפ שלנו - י'כאלב!!
      היו צריכים להעיף אותך לאוסטרליה עם איזה זילזל שגנבו לנסראללה!!!
      -מה הסיפור שלך? רבאק אפילו את חודש אירגון דפקת לנו?
      מלחמת מים אחת שעישנו - וניסינו - להנות בה גם את זה לקחת לנו יחרא!
      מסכן עקביא, נשמה שלי! הרסה לך את השבת ואת ה''שם''! ע-נ-ב-ל חכי שכף רגלך לא תדרוך בסניף שלנו! בעפרה! בארץ!
      תישארי באודסטרליה ותחרבנו ביחד עם הקנגרו!

      -ומירב אביטל!!!! תעזבי כבר את עקיבא זה לא הוא שכותב פה את ההודעות, אני יודע מי זה וזה לא הוא!
      אז אם את לא רוצה להצטרף לרשימה השחורה - דיר באלאק את מלכלכת עלינו עוד פעם אחת יכורדית!!!

      *מי עכשיו רוצה להגיד לי משו? אה?*

      הגב לתגובה זו

      • בעסה לעקיבא שכולם חושבים שזה הוא

        מזועזעת, 20/08/06 10:31

        כי זה פשוט נורא!!!!

        הגב לתגובה זו

      • מה:??

        סליחה???????, 21/08/06 00:50

        מה נסגר עם הקללות שלך ?!?!בן כמה אתה???? 3 ???
        חח בטח יש איזה משהי שעולה לאינטרנט והוא מנסה להרשים אותה..
        חח אז אם יש אחת כזאת שמנסים להרשים אותה- בחייים לא הייתי מתייחס לילד כזה תת רמה!

        הגב לתגובה זו

      • מי זה??

        תמרי, 13/09/06 21:02

        יה פחדן תחשוף את הזהות שלך!!! פוחד אהה... אחרי כל מה שענבל השקיעה בסניף ככה מדבר??????
        ולא הייתי מאמינה שזה עקיבא כי הוא קצת ברמה יותר גבוה ממך!!!!!!!!!!
        חבל שאתה מדבר ככה!!!

        הגב לתגובה זו

    • מסתבר שיש אנישם שעוד לא ממש גדלו

      אל תתייחס, 27/08/06 11:13

      וגם ש''צניעות'' אין להם ממש. לא פלא שמקומם לא בתנועה הזו. עם כזה זלזול וביטויים של ילד וקללות נוראיות, אתה חושב שמתאים לך להיות מדריך?! פלא שלא העיפו אותך כבר מזמן!!!
      מה אתה חש? וככה אתה רוצה לשמש כאישיות לדוגמא?
      תחזור בתשובה ואז נדבר

      הגב לתגובה זו

    • חדש אלול- כולם הולכים לבקש סליחה מעקיבא!!!

      עפרה, 30/08/06 18:45

      שמחפישים את שמו כאן!!!

      הגב לתגובה זו

    • מי אתה?????????

      תמר, 13/09/06 21:04

      מי אתה??????

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    להיות קומונרית זה להיות מדריכה קומוניסטית.

    טוביה, 18/08/06 16:05

    קומונר = קומוניסט מדריך!

    הגב לתגובה זו

    • לא, קומונר זה מי שגר בקומונה

      קומונרית, 20/08/06 11:51

      ונכון שיש קשר בין קומנה לקומוניזם, כמו המילה common כלומר משותף. כמובן שזאת מילה של התנועות הכחולות שהמדיריכים שלהם באמת חיים בקומונות. אם בנות שרות חיות בדירה וכל אחת קונה לעצמה אוכל בנפרד ושמה את משכורת השרות שלה בחשבון פרטי אז באמת הם לא קומונריות.
      אבל לא כל קומונר הוא קומוניסט ולא כל קומוניסט שגם מדריך הוא קומונר.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא נשכח...

    מי אני היום ומה, 18/08/06 15:30

    ענבל! תודה על אחלה שנה!
    בהצלחב באוסטרליה-
    אל תדאגי, לא נתגעגע... חחחח...סתם!!

    חניכה מסניף עפרה השווווווה!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    וגם להיות נהדרת בעבודת הבוקר

    חן, 18/08/06 14:52

    עוד הזדמנות להגיד לך כמה היית נהדרת בעבודת הבוקר בבית הספר. כמעט שכחנו שאת גם קומונרית... מעריכים ומודים, חסי וצוות חן עפרה.

    הגב לתגובה זו

    • חסי!!! אנחנו מתגעגעות אלייך!!! תחזרי.. (ל''ת)

      השביעית יו יו!!, 20/08/06 10:26

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    בהצלחה בהמשך ענבלולי!! (ל''ת)

    ...., 18/08/06 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ב''הצלחה בהמשך! (ל''ת)

    ליאת, 18/08/06 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ענבל מותק,

    תמר, 18/08/06 11:37

    אוהבת אותך פול!!!
    תהני מלא באוסטרליה, אל תשכחי לכתוב...
    דברי איתי, נחליף מיילים...
    אוהבת מלאאאאא!!!

    הגב לתגובה זו

    • מצטרפת לתמר!!

      אורטל, 27/08/06 11:08

      ענבלוש!!!
      איך שאתגעגע אליך!!!
      את חייבת לכתוב פה גם מחוויותייך בנכר!
      נדבר בע''ה בקרוב..

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל הכבוד! בהצלחה גם בהמשך! (ל''ת)

    אורי, גבעתיים, 18/08/06 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מוכרת

    שנינה, 18/08/06 10:43

    יואו את מ מש מוכרת, את מסניף בקעה מחוז ירושלים שבט עמיצור?????????????????????????

    הגב לתגובה זו

    • היא הייתה בעזרא, מרכז, ירושלים. (ל''ת)

      צר לי, 30/08/06 00:19

      הגב לתגובה זו

      • חניכה בעזרא מרכז ומדריכה בבנ''ע בקעה

        גכע, 30/08/06 18:47

        דגכיעדגכע

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    56 שבתות בשנה?

    שוועסטר'ל, 18/08/06 07:16

    רק לי זה נשמע מוזר?

    הגב לתגובה זו

    • שנה מעוברת. כאילו דא?!?!?!? (ל''ת)

      נעל, 18/08/06 08:12

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    היא הייתה קומונרית מ-ע-פ-נ-ה !

    בדוי, 18/08/06 00:08

    בגללה יצאתי מההדרכה !
    היא פלצנית ולוחצת !

    הגב לתגובה זו

    • עקיבא יא ילד בן שבע!

      ???, 18/08/06 01:04

      תתבגר כבר נעל שכומך!

      הגב לתגובה זו

      • איתי? חח.. פשוט אפשר לשמוע את הקול שלך דרך הטוקבק... (ל''ת)

        אניהו, 18/08/06 13:55

        הגב לתגובה זו

    • יש תגובות שיפות לחבר'ה בלבד!!

      מהסניף, 20/08/06 10:24

      לא הכל צריך לפרסם ולהגיד. בתור צופה מהצד (לא מדריך ולא חניך) אני יכול להגיד שענבל הייתה קומונרית מעולה!! מי שיש לו בעיות שילך לרכל עם החבר'ה..
      ואם זה עקיבא- קשה לי להאמין כי עקיבא תמיד מזדהה- אז לא בגללה יצאת מההדרכה, בגללה העיפו אותך מההדרכה... ותרגע.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מעפן בעצמך (ל''ת)

      ,תמרמעפרה, 13/09/06 20:55

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מהורי הסניף

    קורא די קבוע, 17/08/06 23:47

    תודה לענבל- מעריכים מאוד וכבר מתגעגעים.
    סומכים עליה שתעשה המון דברים טובים באוסטרליה הרחוקה- אך היא תשאר קרובה בלב.
    תשובי אלינו בשלום!
    אוהבים ומעריכים-
    הורי הסניף

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    את הכי יפה בתמונה 4. עם שיער פזור וחיוך כמו אביגיל אריאלי! (ל''ת)

    עדי ברקן, 17/08/06 23:26

    הגב לתגובה זו

    • זאת לא היא

      מיכל, 18/08/06 15:39

      זאת בכלל לא ענבל בתמונה 4'... זאת חברה שלה!!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    בושה

    צחי, 17/08/06 23:06

    אוסטרליה ארץ הקודש?!איפה היית קומונרית?

    הגב לתגובה זו

    • יאללה, סתום כבר!

      איזה, 17/08/06 23:39

      קצת הומור עוד לא הזיק לאף אחד

      הגב לתגובה זו

    • הומוריסטי!!!! זה טור הומוריסטי!!

      ., 20/08/06 10:18

      ואני לא אגיד את זה שוב

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ההתנחלות עופרה? מה זה נהייתם שמאלנים????

    ישראלית, 17/08/06 22:50

    לא שיש לי בעיה עם המילה התנחלות במקורה, אבל המושג קיבל צורה שלילית והפך להיות בתקשורת מושג שבא לתאר אזרחים סוג ד' עם קרניים. ראוי לומר יישוב, כמו כל מקום אחר בארץ....

    הגב לתגובה זו

    • כאילו דא, זו התנחלות... (ל''ת)

      שמוליק, 18/08/06 14:25

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע!

      תושבת, 18/08/06 15:41

      צודקת ב 100 אחוז!!
      כל מילה בסלע!!

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני חייב להגיד...

    אביעד, 17/08/06 22:13

    אני חייב להגיד לך שברוב הטורים שלך שיצא לי לקרוא בשנה האחרונה (האמת-לא הרבה) יצאת די פלצנית (בכל זאת קומונרית וזה..) אבל הטור הזה חמוד ממש, שיהיה מלא בהצלחה בהמשך וד''ש לכל כוחותינו בעופרה...

    הגב לתגובה זו

    • ולמה היית חייב להגיד את זה?!? (ל''ת)

      ., 30/08/06 18:49

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מפנקסו של קומונחס בכיר

    ג'וני קדחת, 17/08/06 22:04

    ג'וני קדחת (נוסד 1956) גאה לדווח לציבור הקוראים המאמינים - ולקוראות החביבות והמצודדות בפרט - כי הוא בוגר מוסמך של שבט ''שחם'' של סניף בני עקיבא באור יהודה, במבנה שליד השוק הישן, מאחורי החנות דגים של רחמים בוכריס הקצב הצמחוני, שהבן שלו שלום בוכריס ירד לאמריקה והתחתן עם גויה מסין עם עיניים צפופות כאלה.

    וזה היה בתקופה שבני עקיבא הייתה בני עקיבא והחולצה הייתה חולצה ושבת הארגון הייתה מאורגנת והלפידים היו בוערים והבנים פשוט ישבו עם הבנות ודיברו איתן והדימיון קצת הפליג אנה ואנה והכל בער והכל היה בסדר גמור.

    ובסניף של אור יהודה דיברו בערבית עירקית ושרו משירי בבל והנעימו בזמירות המזרח ופרטו עלי כינורות ונשפו בחלילים ורקעו בתופים. ואחרי הקבלת שבת ביום שישי בערב היינו עושים תכנית אומנותית שכללה שיפודים, שישליקים, קבבים, קובות, חלות, מיץ פטל, בקלאוות, רגליים קרושות וכנפיים צלויות.

    החיים היו אז יפים: המועצה תמיד הבטיחה מבנה חדש, האוויר היה סרוח, האנשים היו רעים, מחללי שבת חוללו בהמוניהם ברחובות, דיסקוטקים פרחו כפטריות בכמהין במסעדות צמרת, הממשלה הייתה גרועה - ורק הסניף שלנו זרח באור נגוהות!

    וג'וני קדחת, קומונחס בכיר ובלתי נשכח, זוכר כל רגע מאותו שבט בן אלמוות, שבט ''שחם'', בסניף של אור יהודה במבנה שליד השוק הישן, מאחורי החנות דגים של רחמים בוכריס הקצב הצמחוני.

    הגב לתגובה זו

    • ג'וני קרחת אתה שנון (ל''ת)

      קמינחסית, 17/08/06 23:22

      הגב לתגובה זו

    • ג'וני קדחת יא מעפאן שבט שחם ואתה חושב שנאמין לך שיצאת למילואים?

      אוליב ופופאיי, 18/08/06 09:09

      ועזבת אותנו פה לבד גלמודים?
      בלי לדעת מה קורה באור יודה?

      הגב לתגובה זו

      • ג'וני נולד ב1956

        קוראת שמגיבה, 19/08/06 23:30

        מילואים?
        תקראי בין השורות ותביני.לא הכל כתוב ברחל ביתך הקטנה.

        הגב לתגובה זו

    • יפה ג'וני , יצאת גדול! (ל''ת)

      ציפי, 18/08/06 09:10

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ד''ש למירי ולרחלי ! (ל''ת)

    מרועי, 17/08/06 21:39

    הגב לתגובה זו

    • חח רועי

      שירה,עזרא מרכז, 17/08/06 22:27

      חח,רועי,מה המצב??הכל טובבב?
      קטעים...
      תהנה!שירה!

      אגב ענבל כמובן-מלא בהצלחה בשנה הבאה!!קבלי את כל פירגוניי אלייך!!!
      ווי וויל מיסס יו!!
      אנג'וי!שירה....(זרצקי!)

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    את בסדר גמור, את.

    מפיסתופל, 17/08/06 21:37

    שיהיה בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לנסוע לשנה לאוסטרליה=אידיאולוגיה???

    tאשדודי, 17/08/06 19:57

    אוסרליה זה לא מדבר-יש שם קהילות פורחות ומשגשגות -המרע לבלות שם שנה ועוד יחשב שנת שירות..מה תאמרו מורות-חיילות??

    הגב לתגובה זו

    • המטרה היא לא להפריח את השממה

      ., 20/08/06 10:15

      את זה עשו לפני מאה שנה, המטרה היא לפעול בקהילות שלא מכירות ואין להם מושג על ארץ ישראל. ותפסיקו לקשקש שהנסיעה לחו''ל היא בשביל החוויה כי שנת שירות בחו''ל זה קריעה לגמרי. והיא עושה משו לפחות, לא יושבת בבית כל היום מול המחשב כמו משועממת וכותבת תגובות שיטנה באתרי שמאל... חחחחח

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    תגובה לקומנרית

    ציוני, 17/08/06 19:33

    לעשות שנת שניה באוסטרליה זה לא לעשות שרות לאומי--הקהילה היודית באוסטרליה לא צריכים באמת את בנות השרות האומי מישראל- זה נראה נחמד אבל ביננו הניסיעה נועדה בעיקר בשביל החוויה..השאלה על חשבון מי?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לציוני

      בת שרות בחו''ל, 19/08/06 21:07

      השירות הלאומי בחו''ל הוא על חשבון הקהילות שבהן הבנות עובדות, ולא על חשבון המדינה, אם לזה רמזת. ובכלל - מדובר בשירות לאומי, וככל שזכור לי, גם היהודים באוסטרליה הם בני הלאום שלנו. אינני רואה כל פסול בכך ששנת שליחות ציונית תיחשב כשירות לאומי.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תפסיקו לעשות מבני עקיבא אלילים!

    יוסף, 17/08/06 19:26

    נמאס מבני עקיבא הצבועים הללו, אודתיים או שלא בכלל! בגללם היתה ההינתקות.!. כל מילה נוספת מיותרת די כבר די. מארה''ב במחאה.

    הגב לתגובה זו

    • אדון יקר,

      שירה,ירושלים, 17/08/06 22:30

      א.אל תשמיץ את בני עקיבא.
      ב.באמת נראה לך שבגלל בני עקיבא הייתה התנתקות??נו באמת....פעם הבאה תחשוב לפני שאתה אומר משהו....תחשוב אם יש בו טיפה הגיון.יכול להיות שיש,אבל מ-מ-ש לא נראה לי...מוזמן לגלות לי אותו.
      ג.אתה בכלל בארה''ב,ואתה כועס על בנ''ע שבגללם הייתה התתנתקות??
      יכול להיות שיש לך סיבה טובה להיות בחו''ל,אבל לפחות אל תשמיץ את האנשים שפועלים פה בארץ!!

      מישראל באהבה.שירה.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מאיפה החוצפה שלך ללכת לעמונה?

    אבי, 17/08/06 19:03

    בת שירות לאומי היא כמו חיילת-אסור לה לערבב פוליטיקה בתפקידה.
    זה מה שקורה כשבני עקיבא הפכה מתנועת נוער ציונית דתית לנוער האיחוד הלאומי. הסנקציה שצריך לתת לתנועה היא לשלול ממנה את כח האדם הזול של בנות השירות. בדיוק כמו שנוער מרצ לא מקבלים בנות שירות בגלל שהן תנועה פוליטית, כך יש לעשות גם לבני-עקיבא, התנועה בה גדלתי ואשר מאז הסכמי אוסלו התדרדרה לזנות ימנית-קיצונית.

    הגב לתגובה זו

    • מי שואל אותך בכלל?

      נעמה, 17/08/06 23:42

      מלעיז ומוציא שם רע שכמותך. עדף שתשתוק ולא תגלה את קלונך ברבים.

      הגב לתגובה זו

    • תשתה מים, תנשום עמוק ותקרא שוב

      יהודיה, 18/08/06 13:27

      היא היתה בעופרה, ועמונה כידוע זה ליד עופרה. היא אומרת שהיא השקקיפה על הבתים והשוטרים ולא היתה שם.. זה יותר מובן??
      למה תמיד לתקוף???????

      הגב לתגובה זו

      • תשתי מים, תנשמי עמוק ותקראי שוב

        עוד יהודי, 18/08/06 17:08

        ''להיות קומונרית זה לעמוד בעמונה'' ככה היא כתבה. בעמונה. חיילת בצה''ל שנלחמת נגד צה''ל. נקווה שתישאר באוסטרליה.

        הגב לתגובה זו

    • עזבו נשמע כמו אחד ש

      סניף עפרה, 20/08/06 10:10

      שמשלמים לו מ''4 אמהות'' או ''יש גבול'' בשביל לכתוב דגובות כאלה, הוא יושב כל היום וזה מה שהוא עושה לפרנסתו אז תסלחו לו אם הוא לא כ''כ מרגיש טוב... ד''א, ענבל הייתה בעמונה בגלל שהחניכים שלה היו שם והיא דאגה להם כמו שהיא אמורה לעשות... והיא לא השתתפה במאוראות, אז תנשום עמוקת ולכל מי שלוקח כל מילה כאן כפשוטה תרגעו גם כן, כי זה בסה''כ טור הומוריסטי ומי שקשה לו עם זה שלא יקרא ומי שלא הבין משו, תמיד אפשר לשאול את מי שבעניינים...
      ענבלוש- תראי איך הסניף השתנה והשתפר מאז שהגעת פשוט מדהים!בהצלחה מלא באוסטרליה, ותהני!!!
      מתה עלייך!
      סניף עפרה

      הגב לתגובה זו

    • זה לא בגלל שהם פוליטיים זה בגלל שהם חילונים.

      חילונית, 20/08/06 11:42

      נוער מרצ מקבלים ש''ש
      וכך גם תנועות נוער אחרות שיש להן עמדה פוליטית ברורה מאוד ( השומר הצעיר, הנוער העובד...) ההבדל הוא שזה דחיית שירות ולא במקום שרות. אח''כ הש''ש של התנועות הללו הולכים לצבא לשרות מלא- גם הבנות.
      מותר לבני עקיבא שתהיה לה עמדה פוליטית וברור שהקומונרים שלה צריכים להשתתף בפעילות הזאת. אולי כדי לבטל את הפטור הגורף משרות צבאי לבנות דתיות ואז יהיה ברור שקומונרית זאת אזרחית.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ברוך שפטרנו מבת התפנוקים

    דורה ובוטס, 17/08/06 18:41

    סוף סוף נפטרנו מהילדה הלא בוגרת הזאת. את יכולה לחסוך לנו את החדשות מאוסטרליה...

    הגב לתגובה זו

    • לדורה את גועלית (ל''ת)

      שש, 17/08/06 21:57

      הגב לתגובה זו

    • ענבל המלכה!!!!!!!

      תמר מעפרה, 13/09/06 20:50

      איך את לא מתביישת ענבל הייתה מלכהההההההה

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    שיהיה בהצלחה ילדונת!!

    ג, 17/08/06 18:35

    פשוט כיף לראות כ''כ הרבה אידאולוגיה בבן אדם אחד.
    עלי והצליחי!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שהיה לך המון בריאות והצלחה שתזכי להרבה מצוות

    מוקט סלומון, 17/08/06 17:36

    היית מדריכה טוב אהבת את כולם והם חיזרו לך אהבה וחום את שם ואנחנו כאן נתגעגע תבואי לבקר אין על ארץ ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נשמע כמו אוי אוי אוי....

    שמוליק, 17/08/06 17:34

    קשה, כמעט כמו לשרת ביחידה קרבית...

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? יא דפוק! (ל''ת)

      אילנית, 17/08/06 20:31

      הגב לתגובה זו

      • בירה נשר (ל''ת)

        קוקו, 18/08/06 01:26

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    בהצלחה!!! לא לשכח שהמקום שלנו הוא ארץ ישראל בהצלחה (ל''ת)

    מאור, 17/08/06 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    את מקסימה! אפשר טלפון? (ל''ת)

    ח, 17/08/06 16:28

    הגב לתגובה זו

    • קבל-

      ענבל, 21/08/06 15:00

      0544600553

      הגב לתגובה זו

      • את פשוט זולה ! ! ! (ל''ת)

        ג'וש, מדריך., 24/08/06 17:28

        הגב לתגובה זו

        • חחח

          בדוי, 28/08/06 22:48

          מי האדיוט שבאמת חושב שענבל הזאת שמה פה את המספר שלה?!

          הגב לתגובה זו

          • כנכון

            לא חשוב, 01/09/06 15:58

            זה כן, י'סתום. זה המספר שלה, אני מכירה אותה.

            הגב לתגובה זו